Griezmann: Nevím, jestli zůstanu ve Španělsku
Dovolenou a následně řešení další budoucnosti před sebou má Antoine Griezmann. Francouzský útočník před čtyřmi týdny ohlásil plánovaný odchod z Atlética Madrid a hlavním favoritem na zisk jeho služeb byla Barcelona, stěhování do Katalánska ovšem jisté není, sám hráč si v tuto chvíli není jistý pokračováním ve španělské lize...
28letý Griezmann v minulosti střílel branky v dresu Realu Sociedad a do Madridu přišel v červenci 2014 za třicet milionů eur. Tuto sumu Atléticu bohatě splatil, ve 257 zápasech dal 133 gólů a přispěl k triumfu v Evropské lize, k němuž se spoluhráči přidal výhry v evropském a španělském Superpoháru.
O Griezmanna se již delší dobu zajímá Barcelona a podle některých zpráv je připravena aktivovat výstupní klauzuli zakotvenou v kontraktu francouzského záložníka, suma je nastavena na 120 milionů eur. Do hry se ovšem hodlá vložit i Paris Saint-Germain.
"Je třeba trpělivost, na nějaké rozhodnutí je stále příliš brzy," řekl po včerejší výhře 4:0 nad Andorrou.
"Více než kdokoli jiný chci, aby o mojí budoucnosti už bylo rozhodnuto, ale musíme počkat. Nevím, jestli zůstanu ve Španělsku. Za dva týdny možná budeme vědět více. Já sám chci jen hrát fotbal a užívat si zábavu," dodal.
28letý Griezmann v minulosti střílel branky v dresu Realu Sociedad a do Madridu přišel v červenci 2014 za třicet milionů eur. Tuto sumu Atléticu bohatě splatil, ve 257 zápasech dal 133 gólů a přispěl k triumfu v Evropské lize, k němuž se spoluhráči přidal výhry v evropském a španělském Superpoháru.
O Griezmanna se již delší dobu zajímá Barcelona a podle některých zpráv je připravena aktivovat výstupní klauzuli zakotvenou v kontraktu francouzského záložníka, suma je nastavena na 120 milionů eur. Do hry se ovšem hodlá vložit i Paris Saint-Germain.
"Je třeba trpělivost, na nějaké rozhodnutí je stále příliš brzy," řekl po včerejší výhře 4:0 nad Andorrou.
"Více než kdokoli jiný chci, aby o mojí budoucnosti už bylo rozhodnuto, ale musíme počkat. Nevím, jestli zůstanu ve Španělsku. Za dva týdny možná budeme vědět více. Já sám chci jen hrát fotbal a užívat si zábavu," dodal.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Vedení španělské ligy by mohlo zablokovat Griezmannův přestup
24.07.2019, 16:55
Atlético podalo stížnost kvůli přestupu Griezmanna do Barcelony
19.07.2019, 17:02
Griezmann vyměnil Atlético Madrid za Barcelonu
12.07.2019, 16:10
Atlético: Barcelona nabádala Griezmanna k porušení smlouvy
06.07.2019, 13:18
Griezmann se údajně dohodl s Barcelonou a přestoupí v červenci
28.06.2019, 15:10
Atlético Madrid po sezoně přijde o kanonýra Griezmanna
14.05.2019, 23:17
Komentáře (322)
Přidat komentářTy fráze už jsou k zblití. Jen hrát fotbal a užívat si zábavu... a k tomu 15 mega ročně
ale ved to je super nie? bavit sa a k tomu dostavat pekny plat
Ano, pro ně jo
tak ono to plati pre kazdeho :) ked ta praca bavi a este ta aj dobre zaplatia tak sa ti zvacsa v zivote posere nieco ine aby si nebol dlho stastny a spokojny
Jasný PSG
účka nic?
Z Atlética odchází protože se chce posunout výše, vyhrávat ty největší trofeje, proč by chodil do United?
Ze to este niekoho bavi
Vsak to je aktualne pravda, to je ako ist teraz do AC lebo pred 15 rokmi ....
Účkari sa nasilu smejú, ale máš pravdu
My mame prachy, ac ma problemy s ffp
Je mi uplne u prdele kto ma kolko penazi, ked oba timy hraju hlboko pod svoje moznosti uz roky..
u prdele ti to být může, ale pak nepiš sračky
ty už taky nevíš, k jaké větší kravině se ještě připojit
musim te popichnout
do CFC prisiel Abramovic v 2003 a v 2005 uz mali titul. City pred Pepom vyhrali 2 tituli tiez len pretoze minuli vela penazi, Mancini aj Pellegrini su povazovany za priemernych trenerov. PSG to ma jednoduche vo Francuzsku, ale ten kader je neskutocny a vsetci prisli len koli peniazom. To ze United je bohaty klub znamena velmi vela a je to velky rozdiel v porovnani s AC.
povazovani*
Jakýkoliv srovnání s AC je úplně mimo hlavně
To je pravda, tolik úspěchů v Evropě mít United jen tak nebude
pritom to iste v podstate povedal aj Rooney (ze ten tim momentalne nema na to bojovat o titul a ze potrva peknych par rokov, kym sa to moze podarit), takze neviem co je tu niektorym vtipne
Mancs sú úplne inde, štadión, infraštruktúra, peniaze. Potenciál veľmi veľký, načo si na nich naháňať ego? Sú fakt veľkou značkou, a to ich nemám rád. Ako by Swarlos povedal - rešpekt (za to že klub je kvalitne vybudovaný)...
A naco su aktualne tie peniaze, ked ich za poslednych 5 rokov vyhodili XY a uspech v podstate ziadny, tim treba cely znova prebudovat. Jasne, ked tam pride trener, za ktorym pojdu vysledky a koncepcia ok, ale takeho uz hladaju roky a nic zatial nenasvedcuje zmene, lebo nikto super kvalitny nie je dostupny
To je vážně relevantní jak prase pro hráče, který má před sebou 4-5 let na vrcholu a chce vyhrávat trofeje.
Vždyť v nejoptimističtějším případě si o titul zahrají 3. sezonu za předpokladu, že jim vyjdou nákupy a Ole na to bude mít.
To je všetko v poriadku, ale porovnávame AC Milan a mancs a v tomto porovnaní víťazia mancs.
Fandove United jsou absolutne mimo realitu.
Poslednich 10 let, a to uz je dost dlouho na to, aby se to dalo tak posoudit, je Atletico vys.
Jedina motivace k prestupu do MU by byl plat, mozna novy impulz.
Sportovni stranka urcite ne.
10 ne ale po odchodu Fergieho ano.
Koukam skoncil 2013, uz v ty dobe byli Atleti uspesnejsi, ikdyz v ty dobe to bylo jeste kratkodoby rict "jsou sportovne vys", ale myslim, ze ted s odstupem by tech 10 let i skoro sedelo.
alebo aj nie
napriek vsetkym vysmecho tu mas samozrejme pravdu. Ale mozno sa MU kvalifikovalo do LM a len my to tu nevieme.
jasná věc hombre
a tak nekterym fanouskum Liverpoolu zase sploucha na majak
jediní, komu šplouchá na maják jsou gauneři a fandové United neschopní se vyrovnat s realitou dnešní PL.
Vždyť co by tam dělal? LM má jistější v Atleticu, šance na titul taky vyšší, pytel peněz a druhořadé trofeje jako EL má i nyní.
Mas pravdu, at to United radsi vzdaji a nesnazi se nalakat kvalitni hrace, kteri mozna taky chteji pomoct ten klub zase dostat na predni pricky.
Nevím, proč do toho taháš Liverpool, napiš radši jedinou věc, ve který jsou aktuální United výš než Atlético...
dají mu lepší prachy než Atletico, z celosvětového pohledu je ten klub prestižnější než Atletico i když sportovně by si spíš uškodil a šance na trofeje by byla menší
Daji mu vic jak 23 mega euro rocne? To si nemyslim, ani Barca mu tyhle prachy nedava. Ta mu nabizi 17 mega, takze kamkoliv pujde, tak naopak pujde s platem urcite dolu.
Myslíš si, že PSG by mu těch 23mio nedalo? Prober se ...
PSG jedine kdyz pusti Mbappeho nebo Neymara. Jinak s jejich problemy s FFP nemaji sanci zaplatit 120 mega plus mu nasypat takovej astronomickej plat
aha, a v minulosti totiž za FFP dostali opravdu velký trest ...
No nedostali, ale minulej rok museli docela za dost penez prodat, aby si mohli poridit Mbappeho. A to, že FFP neni uplne prdel potvrdil v podstate Tuchel prohlasenim, ze bohuzel nemuze zarucit, ze Neymar a Mbappe budou v pristi sezone hraci PSG.
K penězům ti napsal už Phillipinho, a ohledně prestiže, proč je tohle z Griezznanova pohledu k ničemu, sis odpověděl vlastně už sám...
atletico si moze dovolit dat top hracom taky plat ako aj manu... neviem ci si cital kto je momentalne napr. najlepsie plateny trener na svete... v aprili marca zverejnila tento rebricek:
1. simeone 41 mil,
2. mourinho 31 mil.,
3. henry 25,5 mil.
4. guardiola 24 mil.
5. valverde 23 mil.
griezmann mal v Atleticu 20 mega rocne v cistom a zmluvu do 2023. toto uz fakt nie je klub, ktory hraci opustaju lebo si chcu nieco na stare kolena zarobit...
Ten Henry tam je hroznej vtip
prisiel, videl, zarobil
Hlavně to bylo absolutní selhání vedení Monaka Něco takovýho bych čekal maximálně na Spartě
sak to potom aj potvrdili tym, ze vzali spat Jardima, ktory v prvom rade nemal dostat padaka. to si mal oligarcha trosku lepsie rozmysliet
Prestiž
omg
To neni o legraci, ale o tom, ze je to tvrda realita. Coz je uz naopak k placi !
Co ty víš, jaké plánuje United investice. Odchodem do United by se posunul výše, protože by šel do nejlepší ligy a do týmu, který je tam historicky nejlepší, nejúspěšnější. A na výplatní pásce by se výše posunul
Jak pisu vyse- na vyplatni pasce by se posunul jenom tezko. V Atleticu ma 23 mega euro rocne. Vic maji myslim jenom Oscar, Neymar, Ronaldo a Messi. Myslim, že nejlepe placenej hrac United je Pogba se 16 miliony euro. Pres 20 mega euro mu United urcite nedaji.
A to jako znamená co, že nejlépe placeným je Pogba? Než došel Pogba, tak to byl někdo jiný a taky s mnohem nižším platem.... Pogbova budoucnost v klubu taky vypadá všelijak, takže čistě z tohoto pohledu to není nic nereálného. Nejvyšší průměr na platech ma FC Barcelona a když tam došel Ibrahimovič, tak dostal taky raketu .....
Mozna kdyz teda odejde Sanchez (na kteryho jsem zapomnel a dostava raketu), tak mu muzou nabidnout neco podobnyho co ma v Atleticu. Ale to stejne nema cenu nejak rozebirat, protoze Griezovi evidentne o prachy nejde, kdyz odchazi z Atletica, kde ma plat o 6 milionu euro vyssi nez bude mit v Barce, kam pravdepodobne pujde. Tim chci rict, že na prachy ho urcite United nenalaka. Oni ho vlastne nenalakaji v soucasny situaci nicim.
Sanchez ma vic nez Pogba.
Pravda
A má to v čistém nebo hrubém? Někde se u něj totiž píše, že těch 23 má v čistém, což v hrubém dělá 45.
https://www.capology.com/club/atletico-madrid/salaries
Pak už by United postrádali smysl totálně, protože by si takovým platem neskutečně rozjebali platovou strukturu, těch 350 Alexise a 290 u Pogby má být v hrubém, byť k tomu mají ostávat ještě další peníze.
Jinak pokud by to bylo fakt v čistém, Atletico a Barca by se kontrakty pro Leoše a Griezze blížili zámořskému stylu.
V cistym.
Jediný, co je z toho pravda, je že MU je v Anglii historicky nejúspěšnější. To mu ale může být v aktuální situaci úplně jedno, když chce hrát LM...
Jsou ti fanoušci ManU vůbec při smyslech?
-70/64,-150/70, -40/66, -100/69, -150/81, -55/66,
Víš co to je? Asi ne, protože jinak bys nenapsal takovou blbost. Je to netspend a bodové zisky v United po odchodu Fergusona.
Proč mi tady píšeš období poslednich 6 nebo 7 let, když já tady píšu o období od roku asi 1992.
Manchester United je nejúspěšnější klub Premier League a dlouho se na tom nic nezmění.
Nynější situace je věc jiná, o tom se nikdo nebaví a nezpochybňuje ji ...
Jenže klub a jeho atraktivitu pro hráče nedělají výsledky před 25 lety ale ty aktuální a tam jsou na tom United blbě a pro Griezmanna, který má před sebou na vrcholu zhruba 5 let a opouští klub, který má v posledních letech lepší výsledky než United to nehraje žádnou roli. Nikdo nezpochybňuje minulost United, jen poukazují na fakt, že pro hráče, kterému nevyhovuje současné Atletico je klub s horšími výsledky(méně účastí v LM) a zatím velmi malým náznakem zlepšení řešením jen stěží.
Navíc pokud by platilo to tvoje moudro, máš v nicku jiný klub.
Co to je ta poslední věta? Protože fandím jednomu klubu, nemůžu o tom druhém říct, že byl prostě lepší? Ja na tuhle "nenávist" nehraju ...
Protože je to velkej fanda United, nebo by rád oblíkal stejnej dres, co oblíkaly hvězdy jako Cantona, Giggs, Beckham, Scholes, Best... Třeba je prostě jeho snem zahrát si za United.
Achjo, dvě vcelku povedený sezóny a rostourůžky...
Proč tady sakra každej fanda United vytahuje Liverpool? Vám to asi hodně leží v žaludku, že si vás už druhym rokem mažou na chleba co? Porovnává se snad Atlético a United?
nemal si ty v oblubenych Chelsea, ci si ta s niekym myslim?
působí podobně zmateně jak fandové Chelsea, to je fakt
Z toho, jak nekdo muze videt prestup Griezzmana do United jako krok vpred sem zmatenej dost, to mas teda pravdu
a kto tu je taky vsak tu vidim len scouserov a trapkov z PD sa rozculovat
Tak se mrkni prosím ještě jednou od začátku, možná pak zjistíš, že jedinej důvod, proč vzniklo tohle vlákno, jsou fanoušci United, co neunáší fakt, že aktuálně úplně nejsou vysněným angažmá každého hráče
ja to tam teda nevidim. Vidim tam vysmech toho debilneho porovnania United a AC to je vsetko. Skor tam vidim snahu scouserov si kopnut do United lebo teraz po vyse dvoch desatrociach proste mozu. Ale vyssie som sa ta pytal, ci si nahodou predtym nefandil Chelsea pretoze teraz tam mas Liverpool a nereagoval si.
Ne, Chelsea sem v oblibenych nikdy nemel, to si asi pletes s F.Torres... K tomu zbytku, asi by sis měl pořídit brýle... Ja sem uplne normalne odlovedel na dotaz, proc Griezzman ne do United, bez nejakejch narazek nebo vysmechu, jenom cistym konstatovanim faktu, ze AKTUALNE to pro Griezziho proste posun vys neni... Ze se na mne hned vrhlo pet vasich fans, co tenhle fakt neunasej a zacali vytahovat Liverpool jenom proto, ze ho mam v oblibenych, to sorry... Za prvy sem to psal z pohledu fanouska Atletica a za druhy to, ze v Anglii preju nejvic Liverpoolu jeste neznamena, ze si tady budu hrat na ty vase rivality, ke kterym vetsina z vas nema zadnej duvod... Pro mne je jedinej rival Sparta, United mam naopak docela i rad, dokonce to byl muj vubec prvni fotbalovej dres, kterej sem dostal (ten legendarni od Umbra se siluetou Old Trafford - doted jeden z nejhezcich dresu co sem videl)
aha ano mas pravdu tak to sorry. O rivalite mi hovorit nic nemusis mne je Liverpool ukradnuty nemam dôvod ho brat inak ako ostatnych superov United.
kamo,nikto nespochybnuje snahu United sa dostat spat na vrchol ibaze momentalne vam asi 28 rocny hrac neda prednost pred Barcou, PSG alebo Bayernom minulu sezonu by to bolo mozno realnejsie...
ja o tom nepochybujem a konkretne za mna som proti prichodu Griezmana do United. Ale celkom mi pride vtipne ake tu ma vacsina zmyslanie o PSG to ako vazne by si podla vas polepsil vitazstvom v Ligue 1 pripadne domacom pohari? Ved v LM su totalne trapni. Barca, Real, Bayern chapem, aj ked ten Bayern predsa prejde teraz celkom zmenou, ale PSG? Co ine okrem prachov ho tam moze lakat?
Pozri ta LM je otázka času kedy sa to zlomí a prestanú byť trápny má istotu aj domácich trofejí, viem ze tunajší EF šampióni nad L1 ohrnaju nosy no pre Griziho ako Francúza to asi niečo znamená
ja si to nemyslim, to skor odide sejk ako urobia LM. Tak okej, ale chce ist vyhravat tie najvacsie trofeje a tymi najvacsimi trofejami nie je ani titul z Ligue 1 ani domaci pohar. Ale tak ktosi to tu pisal vraj ide do Barcelony tak mozu byt vsetci spokojni, aj cules ze ziskali skveleho futbalistu aj ja budem, ze sa nase vedenie nezblaznilo a neziskalo ho
Barca je preňho asi najlepšie riešenie, United by sa mali poobzerať po iných hráčoch
Pořád lepší růžky po dvou povedených sezonách než být pomalej retard, kterýmu ani 6 mizernejch sezon nestačí aby pochopil, že každoroční tituly a zájem hráčů je fuč.
ty vole ze ty si scouser?
LFC, Islanders Kometa. Pokud s tím máš problém tak zkus eutanazii.
mne si uplne u prdele
V PSG by sa ako posunul kam vyssie zeby vyhral titul v Ligue 1 alebo ako bonus francuzsky pohar? no to je teda progres
Ach jo, tyhle dementi snad nikdy nevymřou
To by byla pro nej vyhra jit do tohodle bordelu bez LM
Ale pral bych mu to.
Proč? Já zas ne.
Podle mě bude chtít vyhrát nějaký titul(a je jedno kde), MU může být silné, ale duo Live-City budou ještě lepší. Pokud to nebude Barca tak jedině PSG, BAyern ho nezaplatí a Juve mají svoji megastar.
este teoreticky do City ako nahrada Davida Silvu, ktory mal dobry len zaciatok sezony a postupne so zraneniami odchadzal (+vek).
Lenze to by muselo City aj niekoho predat (Sane do Bayernu?) kedze FFP.
Účka Evropská Liga.
co by tam delal?
Snad a Ney zpět.
pasoval by tam ... PSG!
Neymar - Griezman - Mbappe brutálny útok
Tak brutální, že z nch nejvíc gólů nasází Cavani
toho by nejspíš prodali. Je mu 32 a příští rok mu končí smlouva.
mohl by být součástí přestupu Griezze, kdy PSG zaplatí výkupku a pak se domluví že zaplatí o 20-30 mega míň a dají jim Cavaniho.
Cavani by mel prijit do Atletica jedine kdyz odejde Costa. Nahrada za Grieza bude nekdo jiny.
To by asi neprotlačili přes FFP ...
... ikdyž, kdo ví.
Přes co? To je takové to pravidlo, jak platí jenom pro chudé kluby? To se jich netýká...
na vyhru v L1 by to stacil mohlo
...a na finále domácího poháru
Ked sa uz rozhodnes odist a zistis, ze ta nikto nechce
To je spíš případ Rabiota.
::thumbs up:: akoto ze ho nikto nevezme ani zadarmo ?
Drama queen
za dva tydny.....kdyz mu vykupka klesne na 120 mega...chytrej klucina
"Já sám chci jen hrát fotbal a užívat si zábavu,"
Tak proto chce pryč z Atlética
Hrat tu hnus po celem kariere ? To chce mit zaludek no.
no logicky v tom štýle Atletica to zábava určite nie je
No právě proto
v Madridu je nuda no
jestli v Madridu je nuda tak v Barcelone to je silena nuda.
✅ Barcelona zmíněna
Mission Completed
Tak v atleticky casti samozrejme je, v ty fotbalovy je to vse v poradku
Ak odíde Lukaku, náhrada musí byť minimálne rovnaká kvalita. Čiže Griez prípadne Icardi
Icardi je stetka toho ani nahodou
james nestačí ? :D
Kdyby to byl útočník, tak možná jo
Tak uz nekdo polozte na stul 120 mega a at uz te nevidim.
Vždyť někdy minulý týden vyhlašoval, že už ví kde bude příští sezonu hrát.
zatial naisto vo Francuzskej repre. Klub - to sa este uvidi.
To zapomněl.
Na tretej planéte od najbližšej hviezdy. :-)
Ty kraso to je dement pred tydnem rekl ze nevi, pred trema dnama ze vi ale nerekne a ted ze nevi. Vymastenec dementni
Pred tydnem nemel nabidku, pred trema dnama mel jednu nabidku a ted dostal dalsi nabidku. Uplny vymastenec dementni
Ten se ještě připlazí zpět do Atlética až zjistí, že jej Barca nechce.
Kéž by ho pak Simeone hodiledo béčka nebo aspoň na lavičku.
nepovedal, že už vie kde bude hrať?
To je komediant...
Tady je videt slusny haluz kolem prestupu. Griez je jedni z tech co se boji a vybira kluby ve, kterem by se prosadil. Takove prohlasenim otvira moznosti dalsi kluby vstoupit do hry. Mozna se boji vyhorenim v Barcelone, ale chce odejit z Atletico, proto asi otvira dalsi moznosti vyberu.
Futbalista super, ale osobnostne pekny saso..
Zase to hra na vsetky strany a caka, kto uhne a pride s najlepsou ponukou. Je ale citit, ze by najviac preferoval zmenu.
strasny saso... a obrovsky nesympatak
Jo no, ale fotbalista je výborný. Doufám, že půjde do Barcy. Po příchodu Edena do Realu taky potřebujem nějakou top posilu.
Zhnusil se mi maximálně. Ať táhne. Pořád jen slinty, ale to se dalo přejít, vzhledem k výkonům. Ale tohle je hnus, jen tak si před vypršením smlouvy říct že je konec, i když sám neví kam jde a ještě to oznámit přes video.
vzals mi z huby.. Stal se z něj hrozný komediant a od MS hrozně zpičovatěl..
Zpičovatěl
Do Barcy s ním
Pritom u Socek a jeste prvni sezony v Atleticu byl sympatak, kterej si na nic nehral. Ale co se s nim stalo potom to nechapu. Fakt klaun se z nej stal.
uplne bych to neprehanel, trosku mu slava vlezla na mozek, viz ten dokument, ale to ze slavi goly jak slavi je prece jedno, me to treba i pobavi, ale proc se nad tim nekdo pohorsuje..
Hlavne jeho chovani vuci Atleticu. Podepise smlouvu s astronomickym platem, vypusti dokument jak je stastnej a za rok utika pryc, pricemz overeny zdroje rikaji, ze se pry domlouval s Barcou jeste pred tim nez se vypadlo s Juve v LM. Navic letos opet chtel vydat druhou cast dokumentu behem leta a opet by nechaval Atletico v nejistote a ti by nemohli hledat nahradu. Klub ma byt vzdycky vys nez hrac. Proto s nim meli v Atleticu vyjebat uz minulou sezonu.
cela ta francouzska generace kolem pogby, griezmanna a mbappeho mi pride lidsky jako sileni curaci. vyjma kanteho teda
Tak francuzis su vo vseobecnosti dost nafukani az arogantni a ktomu este ked je niekto bohaty, mlady a futbalista tak to je kombinacia ktora sa tazko kontroluje
zabudol si na zakladny rys a to, ze to je tupec...to vsetko je az potom
si mysli ze je majster sveta
Prisiel za 30 milionov, celu dobu co tam bol bol najlepsi utocnik, ostal 5 sezon ajked vedel ze ma lepsiu sancu nieco vyhrat v Juve, Bayerne, FCB, PSG a teraz ked ma 28 a teda poslednu sancu na velky prestup do top klubu za neho klub dostane 120 milionov. Podla mna bol pre klub obrovskym prinosom a jedno video nic nezmeni. Nie kazdy odchadzajuci hrac si vzdy zasluzi naplut do tvare
Odpoved v podstate viz muj prispevek vyse v reakci na messinhovic.
Btw Skvele to ted rekl Oblak. "Ja osobne bych neodesel ke konkurentovi ze stejne souteze, protoze bych proti svemu klubu nechtel pravidelne nastupovat".
Jo, já tohle beru. Ale tohle je směšná komedie. A pro fanouška opravdu odporná. Kdyby loni odešel do tý Barcelony, mrzelo by mě to, ale neřekl bych o něm nic hnusný. Teď je to jen komedie pozera, kterému sláva vlezla na mozek.
http://www.hnuti-nevim.cz/data/nevim-1.jpg
Málokterý hráč se mi za poslední rok tolik zprotivil.
Nechutny mi bol vzdy.
ty jsi komediant
Já ho právě dlouho hypoval a měl strašně rád.
nápodobně
Je pořád stejný, jenom teď je to víc vidět.
Mbappé
Toho mám pořád rád, navíc je pořád strašně mladej. Jeho popularita by asi zamávala s každým, snad se dá dokupy.
Možná měl na mysli, jak nechutný simulant se z něj stal. To nemá s popularitou co dělat.
Vím o tom, měl pár fakt nechutnejch simulací. Jak říkám, snad z toho co nejdřív vyroste...
Plus par nechutnych faulov
Řekněme, že ho mám pořád radši než Griezmanna, ale v "žebříčku" u mě klesl mnohem více. Jak píše patas, ono se mluví o Neymarovi, ale v těch málo zápasech, co jsem viděl, byl Mbappé horší než on.
No tak už aby ty dva týdny utekli jako voda a tahle komedie skončila.
Je jasné proč to prodlužuje.
Čeká na snížení výkupky a Barcelona se určitě některých hráčů musí zbavit než přijde, takže si počká s PSG v záloze.
Co takhle přidat na hlavní stránku copu americu?
EUROfotbal
Tak proč sem dávají třeba Mistrovství světa? By sem měli dávat jen Mistrovství Evropy ne?
Protože MS se zúčastňují evropské státy..
euroFOTBAL
eurofOTbal - koho tipujete na vítěze Copy, dočká se Leo konečně?
Argentinu nebo překvapí Japonsko.
To sem ani nepis prosim ta to japonsko lebo zahodim telefon
Japonci hrajou dobře.
Ty bys jim to nepřál?
Mne nejde o to ze su dobri. Aj francuzi su dobri ale v Copa America nemaju co robit
uz to tu bolo neraz vysvetlovane, ze kedze je malo statov v JA, tak sa vzdy prizvu 2 timy z ostatnych kontinentov. Najcastejsie hostuje Mexico, Japonsko tam uz tiez bolo viac-krat. Najcastejsie beru zo strednej/severnej Ameriky a z Azie.
Ako Mexico je úplne v pohode.
A cudujem sa, ze ti viac nevadi ten Katar
Tak vadia mi obaja ale bola rec o japoncoch tak som komentoval japoncov. A mne by vobec nevadilo keby bol turnaj kratsi a si myslim ze ani hracom. Zrovna timy ako japonsko a katar ich nemusia vobec zaujimat, nezvysuju prestiz turnaja a bolo by nanajvys trapne ak by Copa America vyhral niektory z tychto statov
este sa nestalo, aj ked Mexico uz raz skoncilo 2.
Je to Copa America...
Nazov hej, ale organizuje to JUHOAmericka sekcia, so stabilnymi 10 clenmi. Mexiko je len najcastejsi host, napr. ani na tothorocnu Copu nie je pozvane.
Já vím, ale když se jim zdá, že je jich málo, proč zvát Japonce a Katar? Je to stejný, jako kdyby na ME pozvali Brazílii a Austrálii...Udělám americký mistrovství a rázem tam je aspoň 16 týmů.
udelaj
Japonsko je urcite cerny kun turnaje
Uruguay. Sice to není ta generace kolem Forlána, ale tak nějak jim přeju pořád. Jen ten Suarez je hnus.
Mohl by do Barcy shořet jak Coutinho, těch experimentů nad 100 mega bylo málo
griezman nezhori to ti vravim
Tak ale ty stale obhajujes aj Coutinha, nie?
hej lebo viem, ze kvalitu ma. keby hral tam kde ma pravidelne tak vam ukaze. keby hral celu sezonu v zalohe a hral hovno, tak potom uznam, ze sa mylim.
a coutinho by tiez nezhorel, mat barca normalneho trenera
Titul a SF LM, to neni normalni trener. Ja bych ho vyhodil
to vyhral messi... normalny trener by tento rok vyhral treble.
Vsak to pisu. Couts, Dembele za 200 mega oba a neni schopny aspon to finale LM. Taktiku zadnou, hura vse na Messi. Jesteze letos mel stesti s J.Albou. Messi na vsechno nestaci. Ten je jak trojsky kun. Pokud prijde Griez, tak Valverde ho stejne utopi jako s Coutsem, Semedo, Dembele.
To asi každej, až na vedení Barcy
Asi vedeni jde o poctu ligovy tituly. Pac tituly v LM se asi spatne dohani ve srovnanim s RM.
ved im tam chyba zhruba narovnako
Zase LM se nevyhrava snadno a predehnat tituly v PD by bylo vyznacnejsi a to predevsim pro katalanske klub.
Ne, bylo jich strašně moc. Konkrétně 2.
Tak nikdo jich víc než Barcelona neměl, ne?
ale jeden experiment se prodal za více než 200
Ti dva by museli jeste sto let hrat a dalsich dveste makat v gulagu aby aspon z poloviny naplnili prinos Neymara v barce
Psg?
a koho?
Tak Mbappecko a Neymar. To vyrovnava barcu ba dokonca podla sumy ju prekonava
"Tak nikdo jich víc než Barcelona neměl, ne?"
Furt svetovej rekord
Coutinho bude dobrej až ho přestane idiot dávat na křídlo a šoupne ho do zálohy
Tak ten Oyarzabal by místo Coutinha nemusel být špatný. Je poměrně gólový, zná ligu, s adaptací by neměl mít problém... Na druhou stranu to je zas minimálně 50 mega za hráče a víme jak to poslední dobou obvykle dopadá, když se kupuje někdo ze Španělska na rozšíření kádru. Ale rozhodně ho uvidím radši než Coutinha.
ja by som chcel coutinha konecne vidiet v zalohe
ja taky ale v zaloze chelsea, psg nebo manu
a pak budes plakat, ked ich tam bude tocit, a potom konecne pochopis, ze on je zaloznik a nie kridlo
Plakat ale od radosti
ja si to zapametam a potom vam to pripomeniem
Uvidíš, v jiném týmu, třeba PSG. Haluz by byla, kdyby tam pak přišel Valverde a jebnul ho zase na křídlo.
ja sa svami kludne stavim, ze ked coutinho odide a bude hrat v zalohe, tak bude hviezda, a my si budeme klepat hlavu o stenu, ze aky sme my kkti..
Nech sa Coutinho nauci(lepsie povedane prinuti) branit a presovat, a moze hrat aj v zalohe. Je to len a len na nom. V ere Guardiolu branili vsetci. Obrana, zaloha, obe kridla, i Messi sa aspon ve velkych zapasoch prinutil branit a presovat. Je to dolezite nie len, aby sme my sami neinkasovali, ale pre utok, lebo po bleskovych protiutokoch po zisku lopty sme davali velke mnozstvo golov.
mozno by sa aj donutil, keby tam hral pravidelne
On ho tam urcite skusal aj na treningu. Asi sa neosvedcil.
Podívej se, jak hraje za Brazílii. Teď byl v pratelaku oceněn jako nejlepší hráč a byl chválený za bránění a vrácení se.
Jo, stejně jako Bale. Oba mají klub v píči. Takoví hráči jsou přítěží
couts klub v pici nema. to trener ho ma v pici a stava ho vkuse mimo jeho poziciu. co by si na jeho mieste robil ty? keby daval coutsa do zalohy pravidelne, tak aj couts by sa mu odvdacil lepsimi vykonmi
Jsi natvrdlej? On ho tam stavěl celou dobu, pak na to začal srat a už to prostě nešlo. Podivejj se na ty zápasy znova pls.
celu dobu? hral tam zapas a na druhy hral zas na kridle...ked hras kazdy druhy zapas inde, tak asi lepsie hrat nebudes
Druhou půlku minulý sezóny tam alternoval s Iniestou, následně tam nastupoval na začátku této sezóny. Jeho výkony byly příčinou té krize na začátku sezóny.
praveze minulu sezonu tam hral paradne. az na zaciatku tejto po MS mu klesla forma a nasledne ho zacal davat na kridlo a uz sa to viezlo..mne pride, ze ho musis za kazdu cenu zdiskreditovat
lenze v brazili hra v zalohe
sanci to dokazat mel dost, ano kdyz pujde do sparty tak tam asi bude hvezda
dost? myslis tie 2-3 zapasy ked hral v zalohe? to je pre teba dost?
Tak se na ty zápasy podívej. Nejlíp jsme hráli okolo vánoc, kdy byl Dembele zdravý a Coutinho nedostával čuchnout. A vůbec to není o Coutinhove pozici, ale o jeho přístupu ke hře. Ztratil míč, soupeř zahájil kontr a on vyklusaval, ani nezkusil míč dostat zpět. Když už hráč s takovymto zápalem musí hrát, tak ať je co nejdál od vlastní brány. Tedy na křídle.
stava sa, ze ti obcas zapas nevide. na druhe strane vieme, te couts nieje nejaky rychlik, ma zmysel sprintovat do obrany za hracom ako mbappe, ked vies, ze nemas sancu ho dobehnut? a zbytocne minat svoje sily? ...ja by som sa s tebou stavil, keby hra couts v zalohe, tak jeho vykon ide o 50-100% hore..ty si iba zaujaty voci nemu
Tu uz si trosku prepiskol
Nemá smysl se vracet. Tak to jo
jezis. neber ma zas za slovicko. skus skor porozumiet, co som tym chcel povedat. nikde som nepisal, ze nema zmysel sa vracat.
Tomu věří asi 90% lidí.
Tak to by nesměl hrát Messi
Pojď do interu
OT: Mino Raiola v Parizi a prestup de Ligta bude upecen
on uz nema trest?
pozastaveny
https://twitter.com/DavidPletanek/status/1138862280316203008?s=19
len to nie
Tak prezident Atletica potvrdil, že jde Grizi k nám.
Nemyslis vazne
Myslim, jde k nám.
Grcam
parada
Tak hlavne ze Griez nevie, či zostane v Španielsku to je kokoooot
Máš nového miláčka
Třeba se stihne Katalánsko ještě odtrhnout
"I know where Griezmann is going to play," announced Gil Marin, "At Barcelona. We have known since March."
Možno je to Espaňol. :-)
sympatak v kabine
Chelski
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele