Gólman Mucha proti Čechům prožil nejtěžších 15 minut kariéry
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Experti pochválili fotbalisty za zlepšení a doufají v baráž
06.09.2009, 13:34
Zklamaný Rosický marně doufal, že na Slovensku ukončí herní půst
06.09.2009, 11:46
Hašek: Do Afriky je stále daleko, ale nic nevzdáváme
06.09.2009, 09:07
Koller v reprezentaci končí, nezůstane ani na San Marino
06.09.2009, 08:06
Remízy je škoda, ale obstáli jsme se ctí, uvedl Čech
05.09.2009, 23:58
Čeští reprezentanti remizovali na Slovensku 2:2
05.09.2009, 22:37
Komentáře (240)
Přidat komentářlucker
spíš luckeři
zase se projevilo jak jsou fotbalisté Slovenska ubozí... v čele se Šestákem a mentálem Prdělem.
No vy si teda môžte ruky podať. Úbožiaci.
Zabavník měl vidět redku, redka Hamšíka byla naprosto jasná a oni teď vyhlašujou velkohubé gesta
něco se ti snad nezdá ?
že vůbec reaguješ na to sparťanské pako... To je něco jako bavit se se španělským fandou, která liga je lepší...
tak to bylo slabší
Tohle nebyl vtip, tohle bylo konstatování faktu.
říkám snad, že to byl vtip ?
každý máme jiná fakta, takže howgh
Nevím, smál ses... Tak jsem očekával, že jsi to nepochopil. Což se splnilo. Co také může člověk chtít od paka s ACS v nicku...
jinak, já Vám ten postup dá se říct přeju, ale tato věta mě fakt vytočila: Nevyhráli, proto jsou nervózní a hledají výmluvy ..(jaké hledáme výmluvy?,červená Hamšíka snad byla taky jasná stejně jako byla jasná penalta, tak nevím proč vznikají takovédle články)
Články sú články, citácie a vyjadrenia sú citácie a vyjadrenia, ale posmešky a ľudská hlúposť nemajú svoje miesto.
spíš Šesták uráží nás, ale to si vy Slováci nedokážete připustit
Ale no ták, kdybych to psal jakože jsem Čech, tak mi na to neřekneš tohle, tak si láskavě nehledej záminky, ano? Navíc, tohle není nikterak zvláštní nebo neočekávané prohlášení, navíc nejspíš udělané v euforii. Žádnou urážku bych za tím neviděl, neni proč.
Navyše to vôbec nie je niečo, čo by rozumného človeka malo vyprovokovať.
si asi nečítal vízka co napísal teraz však?
Vízek je "odborník" asi jako Stanley-magpies.
njn pako jak kráva
jdi do prdele FeriACS
Ubohý,protože nás milostivě nenechali vyhrát?
ne kdepak, tak jsem to vůbec nemyslel....myslím ty řeči Šestáka a Škrtěla o tom, jak Hamšík neměl dostat červenou kartu a kvůli tomudle sloganu: Nevyhráli, proto jsou nervózní a hledají výmluvy
mentál si ty :) bež si pustiť karla gotta ty malomeštiak
FeeriACS aspon se nezjebuj,keby sce buli taky dobry jak ty hvaris ta by sce nemali 9 body v tabulke kokoce,zas dajaky plackos- keby bulo keby
Tomuto má akože Čech rozumieť?
Něco jsem rozluštil..
ZER0
za 1) nepíšu, že jsme dobří, za 2) odpusť si své nadávky
google překladač-východniarština
"Nevyhráli, proto jsou nervózní a hledají výmluvy,"
co jinyho by mohl rict myslim ze neco podobneho vy zaznelo od cechu pokud by sme vyhrali...
tak ale zasa vy ste to vítazstvo potrebovali viacej nez my...a všade na internete vás bolo plno jak s rosickým tak aj s kollerom
jo no ale za to muzou media...tam byla hlavni valka a taky zase dlouho bude...zapas byl peknej ale bylo to jen 90 minut...takze asi takhle: remiza byla vazne zaslouzena
uz by sme mohli hrat s irmi nech ta to vojna uz prestane,nebaví ma to
Šesták Škrtel
radsej si precitaj cely clanok, tie vyroky su vytrhnute z kontextu, nechapem o co islo autorovi clanku
zachytal super. vidim, ze remiza este stale boli
tak najlepší brankár v polskej lige a údajne v zime je dohodnutý prestup doPANA
Jsem se divil, že v nároďáku nechytal už dříve. V Polsku patří mezi nejlepší.
No nevim z jakýho pohledu Šesták koukal na Hamšíkův faul, ale byl to zákrok jednoznačně na žlutou..Jinak si opravdu nemá ani jedna strana co vyčítat páč padali obětavě všichni. Spíš mě celkem překvapilo, že Zabavník dohrál zápas bez karty
no tomu se diví víc lidí
Tomu sa divia len tí, čo nevideli už niekoľko jeho predchádzajúcich zápasov. Na to, aké hovado to je, má nehorázne šťastie/ prílišnú zhovievavosť od rozhodcov bez rozdielu.
ty jo respekt
No ty budes inak asi zaslepeny. Ak by si mal aspon trocha rozumu tak takuto blbost nemozes vypustit von! Ak by hral zakerne a prilis tvrdo tak by dostaval karty, mozno nejaky rozhodca by bol viac zhovievavy, ale kedze on tie karty nedostava a rozhodcovia sa menia tak problem nebude asi v tom ze hra tvrdo, ci zakerne ale asi v tvojom pohlade a zaujatosti na neho alebo zeby si sa futbalovym pravidlam rozumel viac ako medzinarodny rozhodcovia??? byt tebou si asi premyslim co nabuduce napisem a hlavne by som sa prestal stazovat a vyplakavat na to ako hral tvrdo! Faul je to co odpiska rozhodca, alebo dodatocne uzna nejaka komisia, ostatne su len tvoje dohady, ak chces nieco zmenit zdvhni prdel od internetu, urob si rozhodcovske skusky a zacni piskat!!!
Ty si fakt exot. Tak zaprvé, zaslepený je maximálne ten, čo nevidí, źe Zábavník je svojou tvrdosťou o triedu vyššie než priemerný futbalista a vyslovene to preháňa. Do každého súboja síce ide zdanlivo s cieľom brať loptu, ale ide doň ako debil a berie všetko, čo sa mu pripletie do cesty. Nepopieram, hrá so srdcom a zápalom pre hru, ale čo je veľa, to je veľa. Takouto bezmozgovitou hrou môže kľudne niekoho zraniť. Na tomto názore sa zhodne každý, kto futbal sleduje a rozumie sa mu, či Slovák, či Čech a tvrdiť opak, to nepotrebuje komentár. O zákernosti reč nebola, tie zákroky boli cez hranicu, ale žiaden z nich nebol vyložene zákerný a teda zjavne úmyselný. Zadruhé, ja sa tu nevyplakávam, to snáď potrebuješ lepšie dioptrie? Čechom jeho nepotrestané zákroky vadia a ja som len dodal, že je to pravda, prechádzajú mu s pekelným šťastím. Samozrejme, nejaké karty už dostal, ale koľko ich nedostal a mal... Zaujatosť? Aká, preboha? Som Slovák a našich hráčov mám rád do jedného a nerobím medzi nimi rozdiely, ale nevidieť jasný fakt, to je už čosi zvláštne. Rozmyslím, čo napíšem? To platí skôr pre teba môj milý, ja so stručne pomenoval fakt, ktorý vidí snáď každý okrem teba, zatiaľ čo ty si tu prišiel poučovať. Že faul je LEN to čo odpíska rozhodca? To chceš niekomu nahovoriť, že ak niekto súperovi zlomí v skĺze štopérmi napred nohu a sudí to nepískne, že to nie je faul? Ty si z akej planéty spadol? Oz? Melmak? Krypton? Toto nemôže napísať niekto, kto druhému radí (neoprávnene) aby vážil slová. Nuž a či sa tomu rozumiem lepšie než Ovrebo? Pravdepodobne nepochybna, súdiac minimálne podľa semifinále Champions League a aj niektorých iných jeho zápasov (vrátane československého derby). No a posledná veta ma úplne dorazila. Ja pískam, chlapče...
Nabudúce si radšej zahryzni do klávesnice
Dakujeme Janovi za super zakroky, verime, že nas dostane svojoimi istými zakrokmi na MS...
Včerajší zapas ukazal, že naš mlady kader ma na postup..
Mame super buducnosť...
Juchuu, neuveritelne sa teším...
Aj tak najlepšie bolo, ked ste tu napisali "Hamšík zo štastím premenil pokutovy kop" -nenapišete pravdu, kopol ho vyborne k tyči..no čo už..
A nechapem čo sa stažujete na fauly, Vaš Grygera mohol byť v pohode na začiatku vylučeny za likvidačny faul..
Remiza mala byť aj je.
Newcastle and Slovakia forever
Ty fandíš Newcastlu, tj sleduješ možná ostrovní fotbal a řekl bys, že ten faul Grygery byl na červenou? To by nebyla červená ani ve španělsku...
no za nohu tak vysoko sa v Spanielsku cervena dava...
No možná tak když by ho kopnul do hlavy a ne že mu z nemotornosti pošimrá žebra.
ako može normalny hrač isť takym sposobom na supera??? ja len vravim, že tu plačete, že naši hrači mali byť potrestany, ale ten Grygera hral ako zmyslou zbaveny...
Ostrovní futbal s tym nema nič spoločne,neviem čo to splietaš..ale pohoda..neriešme veci haluzneee..
Newcastle forever
Tady ti nikdo nepláče, tak zalez. Grygera byl správně potrestaný žlutou kartu, kterou by dostal úplně všude. A proč sem motám anglii? Protože pokud to tam sleduješ, tak tam za takový zákrok snad červenou nikdy nedali.
ale tu nebol ani anglicky tim, ani repre, ani rozhodca, tak neviem o čom vraviš...kebyže spravi ten zakrok v 80 minute, určite by ho vylučil...ale Orebro bol nejaky mimo...vylučeny mohol byť aj zabavnik..
Za tenhle zákrok by nevyloučil ani Ovrebo,ani ten plešoun, co nás(ČR) pravidelně zařezává a to je dobrý pako... To byl faul na žlutou, červenou by dostal, kdyby to byla druhá žlutá.
Ale chápu tvůj zkreslený úsudek, ještě jsi v euforii
každy ma svoj nazor, ja mam svoj a ty svoj..a maš pravdu, som v euforii,lebo možme dokazať svetu, že na to mame, aby sme sa dostali na MS..
preto hraju každy zapas naplno a so srdcom..
Likvidační falu vypadá trochu jinak ..Spíš se tomu blížil zákrok Zabavníka, kdy byl faulován a v pádu vytasil nožku těsně pod kolenu jednomu z našich
mala byť žlta, o tom niet pochyb...
Newcastle forever
Grygera to s tema faulama ted rozjel no ne kazdy by tak sundal Ronalda jak on
Když bys pominul to, že jsi Slovák, byl ten faul na červenou?
Mucha sympatický komentář, Škrtel demence, stále přemotivovaný... Občas ty zákroky nebyly pěkné a někteří slováci moc rádi padali - ale kdo by nepadal za stavu 2:1 a když hraje v deseti...
souhlas
taky souhlasim
jinak parádní hráč roste z mladýho weisse
a vedel si o nem predtim?
věděl jsem, že je v man city a že nejspíš bude nadějnej mladík
ked sleduješ anglicku ligu, určite by si o nom počul...byva v nominacii na každy zapas Manchesteru City a to ma 19 rokov a v ManC asi nemusim vravieť, akí hrači hraju...
Newcastle forever
a myslis ze se dostane do zakladu s tim stylem nakupovani? pokud jo tak
v pripravnom zapase,ked vyhrali v barcelone,bol vyhlaseny najlepším hračom zapasu a cely štadion Barcelony bol "standing ovation"
hral v každom pripravnom zapase, myslim že trener s nim rata, ked stale hrava..v ManC je od 16 rokov
jo v pohode ja City nesleduju co ho koupili ropaci.pokud je to tak, tak jen tak dal
v které části toho zápasu hrál ? viděljsem částečně první polovinu a gol petrova, měl jsem vsazenou dvojku na city za 100,- s kurzem přes 6, když jsemse díval od 60 minuty už je barca brala jak rolba sníh.., hra na jednu bránu a skvělý given, dle mého muž zápasu
no ja ho znam ale zajima me jestli o nem vsichni vite...plno hracum se povede jeden zapas hned sou za hvezdy a za talenty...ale zrovna o Weissovi se tohle rict neda i kdyz s tim mistem v city to vidim hodne spatne...spis hostovacka nekde a pak prodej...city hold jdou jinou cestou
tak jsme rádi, že o něm víš Ty a budeš ho pro nás zbylé monitorovat + zbytek světa
asi si nečital komentar trenera ManC na Weiisa...je nim očareny a v ManC mu veria už od jeho mladosti...proste je Vam luto, že Vy nemate žiadneho noveho rosickeho...
první část přínosná, druhá možná pro tebe my máme třeba pudila, 23let, dobré čtení hry, slušná střela ze střední vzdálenosti, necid pro útok, vzrůstající forma svěrkoše pro účely repre.., my nepotřebujeme novýho rosickýho, stačí, když se uzdraví ten starý
držim mu palce,lebo on je to čo potrebujete, kvalitneho tvorcu hry
Citizens mají SWP,Petrova,Robinha,Bellamyho,Teveze na křídla/2. útočníka... Šanci na prosazení má větší Stoch v Chelsea než Weiss u Citizens
pozri si zostavu a zisitš, že weiss je vždy v nominacii, to niečo znamena..a soch je v twente do konca sezony, takže on sa do zostavy chelsay tak skoro nedostane
si ho posral
Já se tu nebavím o lavičce nebo tribuně, ale o možnosti zapracovat se do základní sestavy. A tu má i navzdory(nebo lépe říct díky?) hostování blíže Stoch. Už jen proto, že je 3.-4. hráčem na 2 posty, Cole je neustále zraněný a Zhirkov je náhradníkem na LB.
ale hrač, ktory sa dostava každy zapas aspon na lavičku a v tak nabitom time , myslim, že s nim rataju do zakladu..no proste nechajme sa prekvapiť..
Takže trojice Bellamy,SWP,Petrov bude sedět na lavičce a brát těžký prachy aby mohl být v základu Weiss??
ty si dobre mimo...
Skvělej argument... Očividně lepší nemáš
ty si mysliš, že tí hrači dokažu hrať každy zapas , buducu sezonu aj ligu majstrov , nebudu zraneni a mladik nedostane šancu, to je super !!!
žiadny hrač nedokaže celu sezonu odohrať 2 zapasy týždenne...
Ale ty píšeš, že s ním počítají do základu. A tohle je jen třeba jeden zápas v základní sestavě z 10.
može byť..ale nepovedal som, že s nim rataju hned teraz, ale do 2 rokov nieje problem, že bude v zostave rotovať..
Je jen jedním z mnoha v akademii.
Ano a oni mají na 2 posty na křídlech i se slavným Weissem 5 hráčů. O tom se bavím. Navíc Robinho odehrál loni po Kompanym a Irelandovi nejvíc zápasů, SWP je taky v top5... Jo, nasbírá si letos těch 500minut ve všech soutěžních zápasech,pokud bude aspon pár zraněných...
na 19 rokov myslim slušne...
Nevím, mě přijde, že základ v sestavě vícemistra Holandska je více než tribuna a juniorka Citizens...
pohodička..
Mimo tvůj svět jsme asi všichni.
to je sice pěkný, že pravidelně sedí na lavičce, ale pochybuju, že odehraje letos v lize víc než 500 minut.
my třeba taky máme Kozáka na lavičce Lazia a nejsme z toho tak odvaření jako ty z Weisse
lazio...fašisticky tim??? tam by bol na striedačke aj mr. Bean, ak by mal fašisitcke nazory...
mohl si rovnou napsat: sem debil a vyšlo by to nastejno
proste stale len provokujete a je mi to jedno
jak provokuju? tobě ten tvůj příspěvěk jako připadá normální? ty řekneš, že je Kozák v Laziu, protože je to fašista a já když ti odpovím, že si napsal blbost tak se ještě urazíš
ty pišeš že som odvareni,...ale pišem to čo vidim..a na k.k.tiny odpišem k.k.tinou...
já nevím, ale já na tvým místě bych byl hodně naštvanej, že takovej talent jako Weiss dost pravděpodobně odsedí většinu sezóny na lavičce, protože City chcou úspěch a chcou ho hned
vieš čo to takemu mlademu chlapcovi da, ked trenuje a je v zostave s takymi hračmi ako su v ManC??? vela..a nikto nepovedal, že nebude pomahať rezerve, takže o zapasovu prax sa nebojim...
Myslim, že sme si k tomu povedali dosť...ja som sa predsa neprišiel hadať..ja si len zastavam chlapca,ktorý ma talenta vidim, že može byť hviezdou...PEACE
no tak já neubírám, že je fakt velkej talent, ovšem podle mě by pro něj bylo lepší, kdyby hrál někde, kde bude hrát, docela si dovedu představit, že Stoch bude po této sezóně lepší než Weiss, kterej naopak moc nahoru nepůjde a stejně tak se to dost pravděpodobně bude opakovat za rok
neboj, mna by tiež tešilo ak stoch bol lepši než weiis..lebo hra pravidelne...ale najlepšia možnosť je, nech su obidvaja dobrí
Ty si fakt ale hovado.
Včera byl jeden z nejlepších...Jen se koukám nechal ovlivnit novou módou mezi mladíky ze Slovenska a má ruce jak umělecký dílo
druha zluta byla naprosto v poradku, tak nevim na co se vymlouva, spis jsem nepochopil tu prvni, ale na tom nesejde, slovaci si uz prvni misto nenechaji vzit a gratuluju jim, hrali nejlepsi fotbal z cele skupiny a zaslouzene postoupi
sa nevymlúvajte stále
český aj slovenský hráči ste ako panenky fúkne vietor a hned pozeraju na rozhodcu
kdyby jenom český a slovenský, v každým mužstvu by se našel určitě někdo kdo k pádům na trávník nepotřebuje asistenci soupeře
je to tak a to je velká škoda ale kde sa to tu vzalo ? učia to trénery chlapcov už od dectva alebo to hráči berú ako možnost získat loptu
toť otázka ... spíš si myslím, že tím jak se ve fotbale točej velký peníze a je to tvrdej byznys, tak se hráči uchylují i k takovým nesportovním způsobům
Cim vic na vychod tim je to horsi ale je tu jedna extra panenka z Portugalska
Si si pomýlil svetové strany alebo čo? Čím viac na juh... Ale v zásade to už neplatí na žiaden národ.
tak hraci z balkanu padaji radi viz myslim Jovetic ale tak to je jedno jak rikas ono uz je to stejne vsude
Balkán nie je východ, preboha! A dodatok je len zopakovanie povedaného, s tým problém nie je.
sorry ja se nechcu s nikym hadat od toho sou tu jini
doufám, že se na to MS nakonec dostane celé československo ať je pak šance na další vzájemný zápas a spoustu komentářů tady, když slováci o fotbale weby nevedou
Vedou, ale nechci si predstaviť, ako to tam vyzerá... (Inak aj tu je to slušná trága už predlho)
důležitý je, teda pro mě, že se tu dočtu zajímavosti ze světa fotbalu
A co si asi my myslime o tobe Skrtele
Souhlasím s Pudilem Škrtěl to nemá v hlavě v pořádku Prej, že je přemotivovaný, ale spíš to je normální blbec
menši než Bosingwa
proč co se ti nelíbí na Bosingwovi, že po semifinále LM měl kecy na rozhodčího? Jinej výstřelek neměl
Njn, ísť šľapákom na chrbát (!!!) súpera, to je košer To som snáď nikde inde nevidel...
Tak když mu nějaký pitomec Benayoun bránil ve hře
Toto sa mi snáď sníva. Nie, to nemôže byť pravda...
bosingwa je prepatý, ty si asi ešte nevidel žiadny zapas okrem ligy majstrov, v každom zapase ma minimalne 1 likvidačny zakrok, hlavne ked neviem v ktorom zapase zašliapol chrbat superovi,alebo po odpiskaní stupil na ruku inemu hračovi...to nieje hrač, to je psychopat..
newcastle forever
I Slováci mají svého Řepku ...Ale vypatlaný může být jak chce, bránit umí výborně
Od včerejška stovky příspěvků obou stran, krásně.. Já chci společnou ligu
Škrteľ
Škrtel
raul07
OT : http://kladensky.denik.cz/fotbal_region/smutek20090905.html
chudák chlap, chudák manželka, chudák děcko
jediný dva nafilmovaný pády, co si pamatuju byly Zabavnik po nefaulu Kollera a Pekarik, po tom, co mu utekl míč do autu
ty si chod zdriemnuť, vaši hrači padali ako decka, nevravim o zapase v aprili
zalez čobole
čobol je ten, čo ti rano zaväzuje topanky, ty kravsky vykal
Proč čobol,stačí říct, že jeho tatínek je slovák..
fuj
zapomněl jsi njukastl forewr...
prepač NEWCASTLE FOREVER
Ještě jeden byl na pravé straně z pohledu Slovenska těsně po vyloučení... Ale jinak na tohle si stěžovat nemůžu, fotbal byl pěknej...
Obžeru asi nepoznas....
obžera je obyčajny žobrak,ktory nema čo robiť v Slovenskej repre..
Dyť Šesták a Škrtel vůbec neví co mluví
a je to tu.za neuspech nemozu cesi,ale slovaci.bol som aj na idnese a tam je to este horsie,aku spinu na skrtela hadzu.ved je jednoduchsie obvinit supera ako priznat si chybu
proste česi nemožu prekusnuť to, že už slovensko začina s novou generaciou zatienovať čechov....nevravim, boli ste dobrí, ale vaši sučasní hrači už na to nemaju, a to nevravim čo bude za 3 roky ked ukončia karieru další...
NEWCASTLE UNITED
Momentálně jsme na tom hůře, než na tom budeme za 3 roky.
Kdo skončí během tří let? Čech? Ten ještě minimálně 5 let chytat bude. Grygera a Jankulovski? Za Jankula je plnohodnotná náhrada už teď a Grygera už žádná špička není. V obraně budeme rozhodně silnější za 3 roky, se Šimůnkem, Suchým a Řezníkem v základu. Jarolím? Jen dobře, ten v repre hraje dost špatně. Rosický? Vždyť teď nehraje, takže to není ztráta. Navíc za 3 roky bude Morávkovi 22 a bude dostávat i šance v repre.
Plašilovi,Barošovi,Čechovi,Hubschmanovi,Polákovi a spol bude kolem třiceti let a budou na svém vrcholu. Necidovi bude 23, Feninovi 24, Svěrkošovi 27...
Útok i obrana budou silnější než teď a záloha slabší být nemůže.
za tri roky bude tomu a tomu to... za tri roky si Morávek nemusí ani kopnút poriadne v Schalke a môže sklamat..
to je len príklad.. v dnešnom futbale sa vela talentov zakope
tak my teď máme hodně nadějnou generaci ve staré U20 z Kanady a současné 20 co pojede do egypta, takže se o naší budoucnost nebojím
A Hamšíkovi může někdo prolomit koleno, Škrtel nabourá v autě a Weiss bude za 3 roky stále v juniorce ManCity...
ty pako...weiiss je každy zapas v nominacii na zapas
A letos se nedostal na hřiště ani jednou v ostrém utkání
čo ti hrabe? Sa už trošku upokoj a komunikuj ako človek.
klud please
nová generace ,2 hráči,Weiss a Hamšík je celá generace
To, čo napísal je samozrejme prikrášlené, ale o generácii hovoriť možno a ak ich mená nepznáš, tak sa tu prihlúplo nevyškieraj pri dvoch, ktoré poznáš.
možná jsem zapoměl na Škrtela,ale včera sem viděl jedinou slibnou generaci a to Weisse,jinak průměr
Weiss,Hamšík,Stoch,Škrtel... 4 hráči, kteří budou hrát základ už na MS v JAR a nejstarší je Škrtel, kterému bude 25...
tak sa teším, že sa cez to nedokažete preniesť,..presne ako ja, ked som to nedokazal doteraz, ked ste boli vždy lepší...juchuuuu
myslím že nejslibnější generace je Zábavník.....na samotku
Takých "rváčov" jak on si na Slovensku ceníme
zabavnik ma 28 rokov,ale odbeha, vybojuje tolko lopt, čo vaši nedokažu ani dokopy...
to je panečku objektivní názor na takový kopyto,jako je Zábavník
rešpektujem tvoj nazor..ja ho beriem ako srdciara, ktory žiadny zapas ani suboj nevypusti
Slovákům to přeju, ale ne takovým kreténům jako seš ty... Ale to se dalo očekávat, že se najde hromada dementů, jak na české straně, tak na slovenské, kteří to berou spíš jako boj na život a na smrt místo vyhecovaného souboje mezi dvěmi bratrskými státy.
to hovoriš o mne??jedine čo robim je, že zastavam mladeho hrača a nenazyvaj ma dementom please..aospravedlnujem sa ak som použil nejake blbe slovo ja...
no,působíš tu jak největší čechobijec,tak nevim,čemu se divíš
prečo čechobijec??? zato, že som povedal, že podla mna mame lepšiu generaciu mladych hračov a že budeme lepšší????
ono se to těžko porovnává když ty dobře neznáš naši mladou generaci, která u nás není rozhodně horší, ale není nominovaná do repre, protože máme soustu jiných zkušenějších hráčů
ASI MAš PRAVDU..NAš TRENER ZAčAL STAVAť NA MLADYCH HRAčOCH, A NA starych sa už vykašlal, okrem štrbu a karhana, preto si myslim, že mame lepšiu, lebo už hraju a zatial dokazali veci, ktore tí predtym nedokazali...
ti naši zase dokázali být druzí na MS U20 a taky bych mohl tvrdit, že sou lepší protože ti vaši to nedokázali...
Nejde o talent, ale o vysmívání se, o tom, jak jsme na tom špatně a podobně. Getza, Mohameda a spol budu brát v pohodě, klidně s nimi zajdu do hospody na fotbal ČR - SVK a bude tam popichování a podobně. Asi jsi hodně mladý, protože u mé generace(21+) jsem nenarazil na ty, kteří by se chovali primitivně a měli radost z toho, že my na šampionát nepostoupíme. Naopak nám přejou, abychom se tam dostali všichni.
P.S. můžu to porovnávat ,právě jsem na slovensku.
žiadne vysmievanie z mojej strany nebolo, mne je jedno, aj kebyže postupite vy..ja to beriem, nech postupi lepší...ale ja mam svoj nazor, že podla mna mame momentalne lepší kader a to je všetko..a všetko tie uražky boli len kvoli tomu, že zabrdali do mna..
ja sa tu len potichučky vytešujem z našich vysledkov...a mam 22 rokov a už som zažil tolko sklamaní a teraz prišla konečne radosť...
tu radost ti určitě přeju,zápas to byl pěknej,supr by bylo kdybysme postoupili oba,jediný v čem se neshodnem,je Zábavník,toho sem včera prostě těžko rozdejchával a to hrál u nás za mančaft mýho srdce
a este jedna vec.pred zapasom sa tu viedli diskusie o tom,ze z mladeho weissa robime nieco co nie je.
videli ste vcera hraca s cislom sedem?
neviem naco su tu tieto clanky,aj tak vacsinou to konci pritom ako su jednotlive staty ubohe a jeden nadava na druheho ....
vždy trvaju komentare k zapasom 20 minut, potom začinaju všetci utočiť na druhych ..je to smiešne..
nechte ty slovaky uzivat si postup je to jejich 1.postup v historii.stejne vypadnou hned ve skupie
nevypadli ste aj vy na posledných dvoch majstrovstvách?
nj ale aspon jsme se dostavali euro96 stribro,00,04 sem.,08 a MS06
tak ako vy ste vypadli na poslednych..ale my sa tam dostaneme ... a Vy možno až o par rokov neskor a toho sa možno nedožijeme
Víc takovejch jako Getzo...tedy normálních lidí..
No, ďakujem, ale to by sa muselo aj inde čosi zmeniť
No jo...mně se líbí,že máš dycky normální objektivní názor a né jako vaši krajani(který při menšim popíchnutí hned vyjedou a je z toho nacionalistická debata..
Za to, čo tu pobehuje po uliciach a čo majú v hlavách ja fakt nemôžem a je mi úprimne ľúto, že tak ako kedysi Rimania vyznávali - otrok plodí len otrokov, tak my dnes môžme toto pretransformovať na dement plodí len dementov, pretože žiaden progres vo výchove tisícok faganov nie je a komplet všetk ide skôr doprdele. Veci pomenúvam menami aké sú. To, že ich ktosi nevidí rovnako/zle, to je smutné, ale tak to je. O to viac si cením, ak narazím na osoby, ktoré to dokážu occeniť a navyše majú ten správny pohľad na svet. To je jediná budúcnosť.
ospravedlnujem sa...
V podstate súhlasím so Škrtelom, i ked to povedal tesne po zápase pod návalom emócií ...
nepřekvapuje to
remiza je spravodliva i ked cesi ako si nasrali do huby pred zapasom akoby si sli k nam pre povinne 3body a nedokazali iba vyrovnat 15minut pred koncom v presile tak to je dost nemate sancu postupit hoši nic v zlom
Pudil
Hamsik sa nechal vylucit sam. Zbytocne dostal zltu za oslavu golu. Druha zlta jasna, takticky faul, nebolo ocom. Mozno by ho nespravil keby vedel o tej zltej ale to je jedno. Ktym vasim vyluceniam co mali byt na slovenskej strane klobuk dolu. Tak to uz mal ptom vylucit na zaciatku Grygeru za ten faul na Viteka!!!
posledna veta ..PRAVDA!!!! ale nechcel vylučiť, lebo śa bal, lebo bola 10 minuta...
Kedže Hamšík dostal žltú kartu za preskočenie panelov, prečo nedostali kartu Hološko, Šesták a Weiss, ktorí tiež preskočili panely???
Tolik karet u sebe neměl.
škrtel
Je to smutné, čo dokáže jeden zápas...nakoniec je to fajn, že to skončilo remízou...na výsledok nemože nikto nič povedať... tá naša "nevraživosť" ale zostane asi navždy....buďme realisti...ani Češi a ani Slováci si nemajú čo vyčítať....bol to dobrý zápas a rád som si ho pozrel v českej hospode...a nikomu nevadilo, že som Slovák....Čechom prajem nech sa s tou situáciou ešte pobijú, tak ako sa na taký futbalový národ patrí.....a Slováci....DO TOHO....je čas, aby sme sa tiež pozreli na nejaký velký turnaj.... tento rok sa to konečne može podariť...
jj, ja som to pozeral v prahe s kamosmi v krcme tiez, nikomu nevadilo ze sme slovaci:) nahodou sme si dobre pokecali, ale vsade sa najde niekto kto bude zbytocne dusnit atmosferu
tak ten výrok toho blba je trapnej, ach bože ... to si mohl odpustit ...
201. pro starý vojny
Inak k tomu včerajšku... Bratrancova svatba, vyše 100 ľudí, dobré pitie, jedlo a zábava, PLNÝ HOTEL ČESKÝCH TURISTOV a krásna atmosféra pri pivečku a veľkoplošnej obrazovke. Super diskusia, napätie, zábava, hecovačky a stávky, radosť i sklamanie a nakoniec bratské potľapkanie a sebareflexívne postoje. Čo viac som si mohol priať, keď aj zápas skončil tak ako som čakal? Nič. Úplná krása a presvedčenie, že to priehrštie idiotov, ktorých som tu za pár posledných dní napočítal je len zlomkom z národa, ktorí rozumie futbalu presne rovnako tak ako rozumie životu tak ako my.
no u tohohle článku rozumná diskuze asi být nemohla, už jen kvůli obsahu toho článku ...
To áno.
Já jsem nad věcí, ale ten Škrteľ je fakt blb.
to je, Šestáka k těm blbům hoď taky ... takový výroky se mi fakt nelíbí ... pokud sem zmeškal článek, kde se čestí hráči obouvali do Zabavníka a do toho divadla Pekárika, tak se omlouvám ..
proč chodí češi kradnout články ze slovenských webu (pravda.sk)?
Škrťel+Hamšík tak sledovat dalších 10 let tyhlecty to Slovákům fakt nezávidím
Pokiaľ tie kecy sledovať budú. Mne súbabské rečičky u prdele, keď budú dobre hrať, pochválim a po zápase s radosťou "vypnem".
mucha
nemá ten Hamšík nějakou osobní smlouvu s výrobci vlasových gelů???už by to chtělo změnu
sprosti magory co tu pisete ze to bola nahoda... pochopte uzto neni slovensko co dostavalo 3:0 scul ste lamy vy a ne MY.. SLOVAKIA FOREVER cesy mozete ist do .....
Bože môj...
to ty jsi za monstrum
vyhodňar?
kazdy musi uzant ze chytal vynikajuco!!! ale mali ste stastie kvoli tej cervenej karte za taku blbost...uz druhy dolezity (pre man) zapas co dodrbal absolutne 1. krat chelsea vs barca teraz 2 najvacse derby sveta..1.derby je samozrejme argentina vs brazilia
Stanley-magpies ty si poradny kares
Muchu som bral ako brankara ktorý sa nevyhne kixsom. Ale včera som videl ze to nieje pravda...Chytal perfektne a podla mna nepatrí len do Polskej ligy.
Slováci všetko vyhrať
Česi všetko vyhruať a mohlo by to byť
pridám teraz svoj názor a hlavne ten koniec sa českým fanúšikom nebude páčiť...
-ja osobne si myslím, že Slovensko už v skupine nevyhrá žiadny zápas a uhrá v S.irsku a doma so Slovincami remízy...v Poľsku by ma naši prekvapili čo i len s bodom...ale môže to na postup stačiť...
-osobne si myslím, že ani Česko sa nepochlapí a určite nevyhrá jeden z dvoch ťažkých zápasov čo ich čakajú...neprekvapili by ma v zápasoch s Poľskom a S.írskom remízy...
-Po ďalšie... k Hamřikovi... ak niekto povie, že bol najlepším hráčom Slovenska tak asi pozeral zapas Neapola, lebo v reprezentacii mu to žiaľ zatiaľ nejde...k vylúčeniu...taku somarinu by neurobil ani dorastenec...
-najpríjemnejšie prekvapenie bol mladý Weiss...
-a teraz k tomu čo sa nebude páčiť...pozrite a urobte si štatistiku súbojov a zistíte kto zo Slovenských hráčov vyhral najviac súbojov a pokazil najmenej prihrávok...ZÁBAVNÍK...k tomu ešte urobil jedenástku... na posúdenie jeho tvrdosti je tam rozhodca...mňa nezaujíma ako hral v Sparte, ale v repre patrí každý zápas k najlepším na ihrisku a to sa týka aj súperových hráčov...Tak chápem zlosť našich bratov, ale tá zlosť vychádza z toho, že pri ňom si nikto zo súperových hráčov ani len nepípol...
Zábavník nestíhá míč,tak bere nohy,je to dobytek a nepíšou to tady jen češi
Fanoušci se nebudou řídit tím, co odpíská nebo neodpíská rozhodčí, který těch chyb může taky nadělat hodně. Takže za mě platí, že Zabavník hrál jako prase; že by byl na beku jako skála, to mi fakt nepřišlo.
Bylo na fera.
ja som vám vravel, že sa vám to nebude páčiť...ale vychádzam len zo štatistík...na našej trojke ten zápas budú určite opakovať zo desaťkrát, tak sa skúste presvedčiť sami... Nemám dôvod brániť ho, obhajovať, alebo pozerať na zápas nereálne...podľa mňa boli v zápase o máličko lepší Češi, ale bolo to aj zásluhou toho, že vy ste museli...
A ešte k tej vašej zostave na jedného útočníka...každý to tu neskutočne kritizuje...ale uvedomte si, že vaši piati hráči prehrali našu štvorčlennú zálohu a na začiatku tým slovensko veľmi zaskočili! Chyba u vás bola hlavne v tom, že na Kolera išli pomerne nepresné lopty a preto ho naši mladí stopéry v pohode kryli, ale stálo ich to kopec síl a na konci o desiatich to bolo riadne vidieť...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele