Gambrinus liga trochu jinak - 9. kolo
Přicházíme s prvním dílem našeho týdeníku, který bude pravidelně rekapitulovat to nejdůležitější, co se událo v posledním kole Gambrinus ligy. Zapomeňte ale na nudné fráze a ohrané věty. Budeme se snažit okomentovat události a problémy do větší hloubky a rozhodně si nebudeme brát servítky. Dnešní díl je věnován především krizi ve Spartě.
Kapitola 1: Bouřka na Letné
V médiích se mluví o krizi ve Spartě od zápasu v Teplicích, avšak ten, kdo její výkony sleduje dlouhodoběji, ví, že plno problému Letenští mají už od zápasu s Viktorií Žižkov. V něm se totiž poprvé naplno projevila absolutní neschopnost vstřelit branku (se štěstím tenkrát dvakrát skórovali) a také velký problém s přesností kombinační hry. Jedním z hlavních důvodů, proč to nejslavnějšímu českému klubu nejde, je absence tvořivého hráče. Když se podíváte na kádr Slávie, zjistíte, že hru může tvořit Belaid, Jarolím či někdo další, například v Olomouci je takovým důležitým článkem Brazilec Melinho. Ptám se tedy, proč takovému rádoby bezkonkurenčnímu týmu někdo takový chybí? Důvod je naprosto zřejmý, absolutní neschopnost a neznalost fotbalového prostředí od vedení J&T, které na veřejnosti zastupuje pan Křetinský. Uveďme si několik příkladů: V týmu se nepokouší udržet špílmachra Horvátha, na hostování do Jablonce pouštějí Igora Žofčáka, místo příchodu mladých perspektivních hráčů přivedou do kádru "nemastného-neslaného" Bergra, který se po pár zápasech zraní a v neposlední řadě dovolí odejít Kadlecovi, avšak tohle by se ještě dalo pochopit, neboť pokladny českých klubů nejsou nijak přeplněné.
Abych vše neházel jenom na vedení, poměrně velkou roli na současné situaci Letenských měl i jejich bývalý kouč Vítězslav Lavička. Ten totiž naprosto nepochopitelně roztrhal do té doby dobře fungující obrannou řadu, kdy na pozici stopera hrávali Řepka s Voříškem a druhého jmenovaného nahradil tragikem Kučerou. Od té doby hrála Sparta v podstatě bez obrany, neboť sparťanský bouřlivák nedokázal s novým parťákem najít společnou řeč, a tak se stávalo, že oba byli u stejného hráče, nebo pro změnu nebyli nikde. Další z Lavičkových chyb bylo absolutní přehlížení velmi nadějných mladíků (výjimku tvořil Vacek). V záložním týmu nebo na lavičce měl totiž mladého Zemana nebo velmi kvalitního Slovince Pečnika. Avšak ani oni si nezahráli více jak pár minutek ke konci utkání. A ještě do třetice. Absolutně nechápu, jak si mohou hráči, kteří mají takové zázemí, platy a veškerý luxus, dovolit po trávníku chodit, nikoliv běhat. Vždyť minimálně polovina základní sestavy v podstatě celý zápas odchodí. Nezlobte se na mne, pánové z Letné, ale pokud vykládáte něco o "sparťanském srdci", pak si nemůžete dovolit utkání takhle odchodit.
Kapitola 2: Liberecké tažení
Dalším tématem, které zůstává mimo zájem médií, je současná situace klubu pod Ještěděm. Liberečtí totiž v letošní sezóně až na výjimku, která se stala právě při střetnutí se Spartou, nehrají nijak extrémně kvalitní fotbal, přesto se drží na skvělém čtvrtém místě v aktuální tabulce ligy. To, o čem nyní mluvím, se projevilo mimo jiné i v právě skončeném kole, kdy dokázali Severočeši přivézt velmi cenný bod z Ostravy. Hráči Liberce hrají utkání rozkouskované do několika zvláštních fází. Jsou totiž momentky, kdy jim klidně i dvacet minut nejde vůbec nic, nedokáží si přihrát či vymyslet nic kloudnějšího směrem dopředu. Pak ale jako mávnutím kouzelného proutku přijde desetiminutovka, kdy zase jde úplně vše. Nic pro ně není problém. Nevím, čím je to způsobeno, zda-li "labilnější" psychickou odolností či nedostatečnou fyzičkou, ovšem je nepravděpodobné, že by na všechny hráče základní jedenáctky přišla zrovna v jednom momentu únava. Otázkou tedy zůstává, jak to, že jsou tak vysoko? Odpovědí může být neskutečné štěstí v rozlosování naší ligy. Vzpomeňme si, že Liberečtí hráli se Slávií hned v prvních kolech, kdyby tomu bylo o pár týdnů později, zřejmě by neměli příliš šancí zastavit rozjetý sešívaný vlak. Dalším příkladem je i zápas s Baníkem, který sehráli Severočeši těsně po soupeřově náročné odvetě Poháru UEFA, a nebo již zmíněný zápas se Spartou, se kterou se střetli zrovna ve chvíli její krize.
Nejsem si jist, zda-li je schopen tým z města pod Ještědem udržet aktuální čtvrtou příčku v tabulce. Výkyvy jeho výkonností jsou totiž až příliš velké (viz. zápas s Bohemians). Chléb se totiž bude lámat s největší pravděpodobností až na jaře, a tak jsem nesmírně zvědavý, s jakou náladou se budou Liberečtí v květnu loučit s právě skončenou sezónou.
Kapitola 1: Bouřka na Letné
V médiích se mluví o krizi ve Spartě od zápasu v Teplicích, avšak ten, kdo její výkony sleduje dlouhodoběji, ví, že plno problému Letenští mají už od zápasu s Viktorií Žižkov. V něm se totiž poprvé naplno projevila absolutní neschopnost vstřelit branku (se štěstím tenkrát dvakrát skórovali) a také velký problém s přesností kombinační hry. Jedním z hlavních důvodů, proč to nejslavnějšímu českému klubu nejde, je absence tvořivého hráče. Když se podíváte na kádr Slávie, zjistíte, že hru může tvořit Belaid, Jarolím či někdo další, například v Olomouci je takovým důležitým článkem Brazilec Melinho. Ptám se tedy, proč takovému rádoby bezkonkurenčnímu týmu někdo takový chybí? Důvod je naprosto zřejmý, absolutní neschopnost a neznalost fotbalového prostředí od vedení J&T, které na veřejnosti zastupuje pan Křetinský. Uveďme si několik příkladů: V týmu se nepokouší udržet špílmachra Horvátha, na hostování do Jablonce pouštějí Igora Žofčáka, místo příchodu mladých perspektivních hráčů přivedou do kádru "nemastného-neslaného" Bergra, který se po pár zápasech zraní a v neposlední řadě dovolí odejít Kadlecovi, avšak tohle by se ještě dalo pochopit, neboť pokladny českých klubů nejsou nijak přeplněné.
Abych vše neházel jenom na vedení, poměrně velkou roli na současné situaci Letenských měl i jejich bývalý kouč Vítězslav Lavička. Ten totiž naprosto nepochopitelně roztrhal do té doby dobře fungující obrannou řadu, kdy na pozici stopera hrávali Řepka s Voříškem a druhého jmenovaného nahradil tragikem Kučerou. Od té doby hrála Sparta v podstatě bez obrany, neboť sparťanský bouřlivák nedokázal s novým parťákem najít společnou řeč, a tak se stávalo, že oba byli u stejného hráče, nebo pro změnu nebyli nikde. Další z Lavičkových chyb bylo absolutní přehlížení velmi nadějných mladíků (výjimku tvořil Vacek). V záložním týmu nebo na lavičce měl totiž mladého Zemana nebo velmi kvalitního Slovince Pečnika. Avšak ani oni si nezahráli více jak pár minutek ke konci utkání. A ještě do třetice. Absolutně nechápu, jak si mohou hráči, kteří mají takové zázemí, platy a veškerý luxus, dovolit po trávníku chodit, nikoliv běhat. Vždyť minimálně polovina základní sestavy v podstatě celý zápas odchodí. Nezlobte se na mne, pánové z Letné, ale pokud vykládáte něco o "sparťanském srdci", pak si nemůžete dovolit utkání takhle odchodit.
Kapitola 2: Liberecké tažení
Dalším tématem, které zůstává mimo zájem médií, je současná situace klubu pod Ještěděm. Liberečtí totiž v letošní sezóně až na výjimku, která se stala právě při střetnutí se Spartou, nehrají nijak extrémně kvalitní fotbal, přesto se drží na skvělém čtvrtém místě v aktuální tabulce ligy. To, o čem nyní mluvím, se projevilo mimo jiné i v právě skončeném kole, kdy dokázali Severočeši přivézt velmi cenný bod z Ostravy. Hráči Liberce hrají utkání rozkouskované do několika zvláštních fází. Jsou totiž momentky, kdy jim klidně i dvacet minut nejde vůbec nic, nedokáží si přihrát či vymyslet nic kloudnějšího směrem dopředu. Pak ale jako mávnutím kouzelného proutku přijde desetiminutovka, kdy zase jde úplně vše. Nic pro ně není problém. Nevím, čím je to způsobeno, zda-li "labilnější" psychickou odolností či nedostatečnou fyzičkou, ovšem je nepravděpodobné, že by na všechny hráče základní jedenáctky přišla zrovna v jednom momentu únava. Otázkou tedy zůstává, jak to, že jsou tak vysoko? Odpovědí může být neskutečné štěstí v rozlosování naší ligy. Vzpomeňme si, že Liberečtí hráli se Slávií hned v prvních kolech, kdyby tomu bylo o pár týdnů později, zřejmě by neměli příliš šancí zastavit rozjetý sešívaný vlak. Dalším příkladem je i zápas s Baníkem, který sehráli Severočeši těsně po soupeřově náročné odvetě Poháru UEFA, a nebo již zmíněný zápas se Spartou, se kterou se střetli zrovna ve chvíli její krize.
Nejsem si jist, zda-li je schopen tým z města pod Ještědem udržet aktuální čtvrtou příčku v tabulce. Výkyvy jeho výkonností jsou totiž až příliš velké (viz. zápas s Bohemians). Chléb se totiž bude lámat s největší pravděpodobností až na jaře, a tak jsem nesmírně zvědavý, s jakou náladou se budou Liberečtí v květnu loučit s právě skončenou sezónou.
Komentáře (61)
Přidat komentářDobry clanek,konecne taky naky rozumny slova o Sparte,chybi jim kvalitni kreativni zaloznik,po odchodu Horvata nejsou schopni zahrat kvalitni zapas !
A Berger se taky ukázal jako skvělá posila
Presne,jako fanda SKS jsem byl na zacatku dost zaskocenej,kdyz prestoupil do Sparty,ale ted me to nak nevadi
Souhlasím
Mě se třeba aktuální forma Sparty docela líbí
JJ, to mě taky..mohla by jim vydržet
Souhlas Mají, co chtěli... Nefunguje u nich žádný koncepční přístup, hráče hledají jen podle jmen, nikoliv podle toho, jak by zapadali do kádru. Trenéři nedokážou udržet morálku (ačkoliv, když se podívate na tu bandu hloupých lidí, tak se jim ani nedivím), protože co chcete vtloukat takovým namyšlencům, že? Jen at si to vypijou až do dna a doufám, že ten hlupák Křetínský rezignuje a s ním za čas i ten zločinec Košťál... Joo, to by se hned lépe dýchalo, když by odešli ti největší sobci, co si chtějí jen nahrabat...
kdo tu taky rika opak
Liberec je jalový, šesté místo je pro ně maximem. Navíc ten jejich beton je opravdu nekoukatelný.
Žijou bodama z domácího prostředí (14 ze 17) a to ještě potkali Slavii, když hrála prd. Venku porazili jen slabou Příbram. Po podzimu se někde kolem 4. místa udrží, doma je čeká ještě Boleslav a Brno, tam by minimálně remízy mohli vydřít. Jenže na jaře si od těch lepších týmů neodvezou ani jednu výhru, přijede k nim jen Baník.
no Sparta na to nemá - Slavia postavila new staďák a jak jim to de
...Letenští... se asi píše ...letenští... Jinak je to polemický názor na Spartu a Liberec a tak to má být!!!
Nic nového...
Moc mě tento článek neobohatil. Víceméně jen shrnuto vše, co se napsalo zde v diskuzích, popřípadě v novinách.
asi tak
Taky jsem měl pocit, že to chce něco přidat, tak jsem přidal níž.
O spartě je to dávno známo...je jí chyba nebyla v Lavičkovi a celkově ve hráčích...ale ve VEDENÍ...chovanec a spol by měli vypadnou aby spartě nekazili pověst..ty je poslali tam kde sou..rozhádali poborskýho..vyhnali plno skvělých hráčů...ať si Sparta prvně zametu ve vedení a pak ať dělá něco jinýho...Slavia 4ever
Na druhou stanu, já jsem docela spokojenej s tím, že to Spartě nejde...
Tak abych pravdu řekl, mé původní pocity typu "jen si to sparťani vyžerte, konečně na vás došlo" se pomalu ale jistě mění na upřímnou lítost. Když jsem před chvílí slyšel dvě ženské v mezipatře, jak se baví o kolapsu Sparty (ano, dvě ženské), cosi se ve mě zlomilo. Že je Sparta na ústupu, věděli soudní lidé už před cca třemi lety. Ekonomický náskok z let devadesátých se pozvolna rozplynul, na jednu stranu je škoda, že se nepovedlo vybudovat evropský velkoklub, přestože k tomu měla Sparta hodně předpokladů, na druhou stranu mě jako slávistu může těšit, že se "uvolnilo místo" pro Slavii. Nicméně si rozhodně nemyslím, že by Sparta byla na pokraji zhroucení, sestupu nebo něčeho podobného, určitě bude i nadále hrát v první polovině tabulky, jen s tím rozdílem, že už si nebude v klidu a pohodě kráčet k titulům a následným financím z LM jako dřív, ale bude se muset postarat, tak jako Slavia, Baník, Brno... O to víc mě trochu mrzí, že se ozývá spousta hlasů tzv. sparťanů ve smyslu: "Fandil jsem Spartě, ale už ne." Sparta neskončila, neumřela, je tady a musí se s ní počítat, i když zrovna není na výsluní. Koneckonců bez Sparty by ani Slavia neměla tu šťávu. Jen doufám, že tihle takyfanoušci někde nepálí rudé dresy, aby vzápětí neumělými stehy vyráběli ty červenobílé. O takový póvl totiž Slavia nestojí.
tak..tak..Se spartou se musí počítat...a mě bude líto i těch slávistů až jim vyfoukne titul Zbrojovka
Brno má sotva na poháry... Na boj o titul tu jsou jiní
Škoda, že se nepodařilo vybudovat evropský velkoklub? Nestraš prosímtě Mně Sparta bude vadit pořád stejně, ať je první nebo osmá, to mi je úplně jedno. Za ta léta neskutečné špíny si tohle období zaslouží
Já to řekl z pozice nezaujatého českého diváka, nikoli slávisty - to jsou ty dvě strany. Jinak mě Sparta až k nenávisti rozhodně nepřivádí, jen ji nějak nemám zrovna v oblibě.
jujda, fanda týmu, jehož masér se rozpovídal, jak to s úplatkama fungovalo, se nám tady ohrazuje ...
Tak ohledně sparty... Krize je už dlouhodobá,až ted se projevila ta děsná přestupová politika... Pryč jsou doby,kdy si vybírali kteréhokoliv českého hráče,protože aby se takový hráč dostal do zahraničí,musel projít spartou. Najednou to neplatí a Hubník,Mazuch a spol jdou rovnou z Brna. Hráči už nemají důvod tam chodit,protože co získají přestupem z Brna,Bolky nebo Baníku do Sparty? Lepší plat a větší šanci,že se tam zakopou.
Ohledně Liberce - nepředvádí nádherný fotbal,ale získávají body. Nechápu,jak můžete říkat,jaké mají maximum,když se to může zlomit a za půl roku můžou hrát úplně jinak.Kdyby byli poslední bez bodů,tak souhlasím,ale oni jsou vysoko a až se jim zlomí forma a rozehrajou se,můžou zůstat tam,kde jsou...
ehm Hubník hrál v olomoucu
S Horvatem svata pravda.V zapase se Zlinem nejlepsi hrac tragicky branicich Plzenskych.Dric,srdcar co bojoval az do posledni minuty(dostali na 2:0 a hrali v 10)pri cemz hlavne diky nemu nas tlacili i v oslabeni.Mozek tymu a kdyby Sparta v tymu nemela takove palice jako Kulic atd.tak by to toho Horvata i bavilo.Zdravim ty magore Kretinsky jak ti to sype?
Abosulutni souhlas s tou stoperskou dvojici...to byla proste od Lavicky chyba, ze vyslysel Voriskovu prosbu, ze se chce vratit zpet na kraj..to nebylo dobre reseni a taky se to v tech 3 zapasech potvrdilo..mohl hrat Kudela na kraji, vsak zas tak spatne si nevedl..
Absolutni souhlas se stoperskou dvojci!!hned co jsem slysel pri derby sestavu, jsem okamzite zakricel co tam porad dela ten Kucera??myslim ze tohle byla hlavni chyba Lavicky,kdyby nechal obranu ve slozeni Kudela,Vorisek,Repka,Had (Kladrubsky) mohlo byt vse uplne jine nevim ,proc Kucerovi stale duveroval i kdyz se to ukazalo zahy po Liberci (s Dynamem)...a take mi vubec nejde do hlavy, proc nedostaval prilezitost tak kvalitni hrac - Pecnik ??za Btym hral skvele,ale v Atymu dostal sotva par minut.Ale treba proti Dynamu tu hru dost ozivil po tom co se tam dostal tak proc ho tam nezkusil?vzdyt tam nebyl nikdo kdo by tvoril hru
Naprosto s tebou souhlasím, Spartu poměrně často sleduji a mám na to v podstatě stejný názor. Pečník mě osobně s Dynamem( byl jsem přímo na stadionu) velmi mile překvapil
ja jsem tam byl prave take a pripadal mi dost suvereni, jen na nem bylo dost znat ze neni vubec rozehrany,myslim ze by se mel rozhodne vyzkouset
Hmm,Lavičkova chyba byla,že do Spartičky lezl Takové vedení si nezaslouží. Zbaví ho nejužitečnějších hráčů,přivedou mu bandu juniorů,kteří na to nemají a řeknou mu: ´´Vyhraj ligu´´
Také si myslím. Více příležitostí by měl dostat i Wilfierd, který byl také podle mě přehlížen. Když už Lavička střídal, nasazoval většinou zedníka Doška..
Co chceš hrát proti Brabcovi,Latkovi,Polákovi, nebo chorvatským stoperům?
Právě proto, že pokud se bavíme o Brabcovi a nebo i o Chorvatech, tak musíme oznat, že jsou všichni velmi kvalitní ve vzduchu. A právě většina přihrávek na Doška chodí vzduchem. Libor má špatný timing kdy vyskočit a kam si stoupnout a tak Sparta většinu takovýchto balónů ztratí...
To taky. Ale taky i to, že sem neviděl Doška sklepnout míč, všechny míče prodlužuje za sebe. A tam nikdo neběží, protože to nevím z jakýho duvodu, tam neběží, esi třeba to nečekají, nebo se nedomlouvají ,nevím.Ale při derby to bylo hrozný. To tam měla Slavia snad 14 hráčů, oproti zbytku hráčů Sparty.
Nic nového pod sluncem - z úpadkem Sparty přijde i úpadek celé ligy a našich týmů v pohárech, to je prostě normální. Není nikdo, kdo by Spartu nahradil
to máš pravdu hlavně v pohárech je Spartička nepstradatelná když nám dělá tolik bodů do koeficientu
ano, nedělá tolik bodů do koeficientu a nikdo ji v tomhle nenahradil, proto klesá celá liga a její kredit v Evropě. Příště napiš, že se mnou souhlasíš a nemusíš se pokoušet o tak dlouhé věty
no jde hlavně o to, že jste se bohužel dokázali v posledních sezonách do Evropy vždy kvalifikovat a nedali tak šanci jiným týmum, ale doufám, že letos nastane zlom a pohárový příčky se vám vyhnou a šanci tak dostanou jiné týmy, například Boleslav, která tam narozdíl od vás je schopná něco udělat. A to že mistr Gambáč ligy 08-09 bude hrát základní skupinu LM, za to vděčíme jen Slavii
co vejráš
A to že mistr Gambáč ligy 08-09 bude hrát základní skupinu LM, za to vděčíme jen Slavii.
Kde jsi na to přišel?
nebude či co?
Ani nápad. Krom toho od další sezony bude v předkole pouze jeden tým
muzajs 06.10.2008 20:18
To není jen Jarolím, hlavně Doležal s Rosenem odvedli obrovskej kus práce ve vedení, stabilizovali finance a atmosféru, udělali Jarolímovi prostor pro koncepci. Takže poklona patří i jim. Ještě kdyby se to taky ukázalo v pohárech...
[reagovat]
FCHK 06.10.2008 20:21
v Uefe neco udelaj, ale tezko rici jestli si nekdy v brzky dobe zhraje ceskej klub LM
[reagovat]
muzajs 06.10.2008 20:27
Letošní mistr by měl postupovat přímo do skupiny. Nejsem si jistej...
[reagovat]
FCHK 06.10.2008 20:29
no nevim to se mi zrovna nezda, myslim ze spis budeme mit o jeden klub v poharech min
[reagovat]
muzajs 06.10.2008 20:59
Ta letošní zatím nic moc sezona se do příštího ročníku LM nepočítá. Už před začátkem sezony musí být jasné, o co se vlastně hraje (tzn o kolik postupových míst), takže je to vždycky s ročním zpožděním. Ale ten další rok bude asi slabej.
[reagovat]
FCHK 06.10.2008 21:01
jj tak diky za osvetu
[reagovat]
netret 06.10.2008 20:54
je to tak
[reagovat]
FCHK 06.10.2008 20:56
tak to je super
[reagovat]
Tak tomu prosím nevěř, mistr letošní sezony půjde ještě do 3. předkola, vicemistr do 2. předkola. Všechno při starém.
Ovšem příští mistr už bude nastupovat do 2. předkola, a vicemistr půjde rovnou do UEFY.
tak tyhle borci mi to potvrdili tak nevim hele...
pro pořádek: pro sezonu 2009/10 jde letošní mistr do 2.předkola mistrů (pak je ještě 3.), s tím že relativně nejsilnější soupeři budou mistři Belgie, Řecka, Švýcarska, Bulharska, Norska, Dánska a slabší (vzhledem k tomu, že tam bude Slavie nebo Sparta tak by se i těm silnějším z nich mohli vyhnout kvůli svému klubovému koeficientu). Naopak vicemistr jde do 2.předkola ne-mistrů, kde potká vicemistry Řecka, Belgie, Ukrajiny, Turecka, Skotska, Holandska, Portugalska, Rumunska a 3. z Ruska. A když jednoho z nich vyřadí, utká se ve 3. předkole ne-mistrů s někým z postupujících + 3. z Německa a Francie + 4. z Itálie, Španělska a Anglie. Takže vicemistr z ČR se může s LM rozloučit. viz http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/access2009.html. Stejnej Acces List platí i pro další sezonu, ovšem ČR neni na 15.místě ale zatim na 18.místě (viz. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2009.html) a tam jde vicemistr někam do UEFY. Změnit to může jen Slavia, ale v to nevěřim ani já. Musela by totiž uhrát asi čtvrtfinále kde se připisuje bonus, navíc Belgičani a Dánové by nesměli zabodovat (oba maj ještě 2 týmy ve hře).
pro sezónu 08-09 platí co píše Tomanatura teda?
pohárová sezona 2008-09 se hraje teď, do ní se postupovalo podle výsledků sezony 2007-08 a nasazovalo (acces list) podle národních koeficientů 2003-07.
Takže se omlouvám, že jsem vůbec pustil tu informaci, posbíral jsem nějakej šum a špatně jsem ho vyhodnotil. Já psal, že si nejsem jistej. Navíc to současný překopávání systěmu nasazování v tom dělá taky chaos. Ještě jednou se omlouvám.
ty jsi dobrej. Kde jsi se tu vzal? Je vás tam víc? Já chci další
hm mistr se ozývá, no tak jsem měl blbé info no... promiň Jirko Neomylný
No to určitě.
Tak Sparta chtěla přitáhnout Csaplára nebo Sčasnýho na místo takového toho "vyrovnaného asistenta", hlavně ten první je ukázkou krize. Když si vezmu, že Chovanec chtěl trénovat repre a teď si neví rady s blbou Spartou...
Sparta Csaplára nechtěla..
No s tim pečnikem jako velmi kvalitním hráčem to autor přehnal asi............
No třeba sparta má kvalitní hráče jak tvrdí křetinský ale to není vše...Hráč musí být pokorný,bojovník a skromný netvrdím že celý kádr ale ukažte mi nějákého skromného hráče nebo nějákého bojovníka který hraje za spartu ....nepište sem ty hráče kteří o sobě říkej na podkání že jsou hrozní srdcaři protože ti to právě nejsou pravý srdcaři se tím nechlubí ale bojujou..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele