Fortuna liga - souhrn 3. kola: Žilina se posouvá do čela

06.08.2021, 22:02, aktualizováno 09.08.2021, 19:56
Komentáře a souhrny
Žilina přehrála Pohronie, po třech kolech zůstává stoprocentní, a posunula se na první místo. Naplno bodovala také Dunajská Streda, zatímco Trenčín otočil zápas na půdě Zemplínu Michalovce. Páteční předehrávka mezi Zlatými Moravci a Senicou vítěze nepoznala...

Spartak Trnava - Tatran Liptovský Mikuláš 4:0

09.08.2021 18:00

Góly: 34. Kelvin Boateng, 45+1. Milan Ristovski, 55. Kelvin Boateng, 75. Saymon

Spartak Trnava nedal v dohrávke tretieho kola Fortunaligy nováčikovi z Liptovského Mikuláša ani malú šancu a zvíťazil 4:0 (2:0).

V páde nestihol usmerniť center do bránky Savvidis. Potom z diaľky zakončil slabšou pravou nohou Twardzik. Liptovský Mikuláš s pribúdajúcim časom vyrovnal hru a tá sa presunula medzi šestnástky. Po polhodine hry pohrozil po rohovom kope Procházku nepresnou hlavičkou Ristovski. Spartak ožil. Grič centrom našiel Boatenga, ktorý prudko vystrelil, no Adam Krčík jeho ranu vykopol spred bránky. Po rohu sa k zakončeniu dostal Grič, no netrafil ani on. V 34. minúte si Boateng prebral kolmicu za obranu, obišiel brankára Sváčeka a prijal výzvu odkrytej bránky - 1:0. V 39. minúte po nešťastnom súboji s Trajkovskim zostal nevládne na zemi ležať hosťujúci Andrič. Útočník Liptovského Mikuláša napokon opustil štadión na nosidlách a na trávniku ho nahradil Voško. Domáci mali v závere prvého dejstva šancu Ristovskim, do siete ale neprešla jeho strela ani dorážka Ivána. V 45. minúte Ivánov center našiel na päťke nepokrytého Ristovskeho, ktorý hlavičkou vymietol šibenicu hosťujúcej bránky - 2:0. Do prestávky ešte mohol skórovať Iván; napálil do bočnej siete.

Po návrate z kabín trafil Ristovski do brankára Sváčeka. Po Procházkovej prihrávke mohol skórovať Boateng, no jeho obaľovačka z hranice šestnástky minula cieľ. Dvadsaťjedenročný Ghančan v 55. minúte po dobrej prihrávke Trajkovskeho z ľavej strany strelil z päťky tretí gól Trnavy. Boateng mohol zavŕšiť hetrik, no po Ivánovom prudkom centri netrafil na zadnej žrdi loptu. V 75. minúte rozvlnil zblízka sieť Cabral - 4:0. To už sa hralo na jednu bránku. Cabral mohol skórovať opäť a gólom zaváňali aj ďalšie akcie Trnavy. Hostia pohrozili iba Chansoom, ktorého pokus zlikvidoval Takáč. Spartak Trnava zdolal Liptovský Mikuláš vysoko 4:0. Ide o najvyššie víťazstvo "andelov" od apríla 2017, keď takýmto výsledkom zdolali Prešov.

Více informací k zápasu

ŠKF Sereď - DAC Dunajská Streda 1:0

08.08.2021 20:00

Góly: 62. Adam Morong

Na štadióne v Trnave sa v treťom kole Fortunaligy zrodilo prekvapenie. ŠKF iClinic Sereď zdolal FC DAC 1904 Dunajská Streda jediným gólom zápasu 1:0 (0:0).

Hostia mohli otvoriť skóre už vo štvrtej minúte. Schäfer zazrel vybehnutého gólmana Ilieva a skúsil ho prelobovať. Netrafil bránu. V deviatej minúte si zákrok Ilieva vynútil Divkovič technickou strelou spoza šestnástky. Sereď sa ohlásila až v 19. minúte. Jureškin centroval z ľavého krídla a našiel hlavu Hašu. Jeho pokus mieril nad bránu.

Hostia opäť ohrozili bránu domácich v 26. minúte: Taiwo po centri Baliča z pravej strany usmernil loptu hlavou tesne mimo. Záver prvého polčasu patril Seredi. V 41. minúte Jureškin po aute z otočky pálil nad brvno. Neuspel ani Haša v 44. minúte, keď jeho zakončenie zo strednej vzdialenosti brankár hostí bez problémov chytil.

V úvode druhého polčasu bol futbal menej záživný. Oba tímy si dávali pozor na chyby. V 62. minúte Morong prevzal pred šestnástkou loptu od Gatariča, vyslal prudkú strelu a prekonal bezmocného Jedličku - 1:0.

Zvýšiť náskok Serede mohol v 75. minúte Haša, ktorý sa pokúsil prekvapiť Jedličku, no jeho pokus zo stredového kruhu išiel vedľa. V 82. minúte vystrelil po zemi striedajúci Rymarenko. Záverečný tlak Dunajskej Stredy už vážnejšiu šancu nepriniesol. Sereď vyhrala nad Dunajskou Stredou 1:0 a do tabuľky si pripísala prvé tri body v novom ročníku.

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - FK Pohronie 3:1

08.08.2021 18:00

Góly: 2. Timotej Jambor, 68. Vahan Bičachčjan, 79. Vahan Bičachčjan - 84. Ladji Mallé

MŠK Žilina opäť potvrdil úlohu favorita zápasu a v treťom kole nového ročníka Fortunaligy zdolal pod Dubňom FK Pohronie 3:1 (1:0).

V prvých dvoch kolách Fortunaligy šliapali žltozelení na sto percent. Po domácej výhre 3:0 nad Sereďou vyhrali "Šošoni" aj na pôde Zlatých Moraviec pomerom 1:0. Pohronie podľahlo na úvod novej sezóny domácej Trnave 0:2, no vynahradilo si to o kolo neskôr proti Michalovciam, nad ktorými dominovalo rovnako 2:0. Domáci celok sa do zápasu pustil najlepšie, ako mohol. Už v druhej minúte sa k dlhému nákopu dostal na pravej strane Rusnák. Z prvej prihral Jamborovi, a ten otvoril skóre duelu - 1:0.

Žilinčania mali naďalej prevahu. V deviatej minúte sa k zakončeniu dostal Blahút, ale Belko jeho technický pokus skrotil. Žilina sa snažila hrať aktívne, no brzdili ju nepresnosti v rozohrávke. V závere prvého polčasu mal dve dobré možnosti Gono; brankár Pohronia Slančík v obidvoch prípadoch vyrazil na rohový kop. Na opačnej strane Blahút prihral Adlerovi, a následne neuspel ani on.

Obraz hry sa po zmene strán nezmenil, ba dominancia Žiliny bola ešte výraznejšia. Kontrolovala hru a v 51. minúte mohla svoj náskok navýšiť. Rusnákov pokus však stečoval jeden z obrancov na roh. Rovnaký hráč mohol skórovať aj v 58. minúte, keď sa mu nepodarilo obísť Slančíka. Žltozelení sa o zmenu skóre postarali v 67. minúte: Čmovš fauloval pred šestnástkou a Bičachčjan z priameho kopu trafil presne - 2:0.

Pohroniu situáciu ešte viac skomplikoval Špiriak, ktorý v 73. minúte inkasoval druhú žltú kartu a musel predčasne pod sprchy. Žilinčanom trvalo šesť minút, kým využili presilovku. Svoj druhý zásah v stretnutí pridal Bičachčjan - 3:0. V závere zápasu za Pohronie skorigoval Ladji, ale na viac hosťom neostal čas. Žilina vyhrala nad Pohroním 3:1 a po troch kolách má plný počet bodov.

Více informací k zápasu

Zemplín Michalovce - AS Trenčín 1:2

07.08.2021 18:00

Góly: 50. Matej Trusa - 53. Reuben Yem, 82. Juha Pirinen

MFK Zemplín Michalovce si pokazil výborné renomé z prvého kola dvomi prehrami v rade. Tú druhú mu v treťom kole na východe republiky uštedril AS Trenčín.

Prvú strelu zápasu vyslal už v druhej minúte domáci obranca Artabe, keď z veľkej diaľky minul bránu. Napokon išlo o jeden z iba dvoch streleckých pokusov v prvom polčase. V ňom sa mužstvá prezentovali najmä bojovným futbalom, ktorý charakterizovalo veľké množstvo nepresností na obidvoch stranách. Súperi si nedokázali vypracovať gólové príležitosti ani po štandardných situáciách. V prvom polčase tak bola v permanencii najmä defenzíva.

V druhom polčase bolo už vzruchu viac. Po zákroku na Ošimu v 48. minúte si domáci pýtali pokutový kop. Ich chvíle prišli až o dve minúty neskôr. Trenčiansky brankár Fryšták podcenil center Žofčáka, podbehol loptu a Trusa pohodlne rozvlnil sieť - 1:0.

Z vedenia sa Zemplín tešil iba tri minúty. Potom sa k strele z ostrého uhla dostal Yem a prestrelil brankára Száraza - 1:1. V nasledujúcich minútach dominovali Trenčania, ktorí herne ožili a snažili sa diktovať hru. V 82. minúte východniari nepostrážili rohový kop Gažiho. Hlavou zakončoval Pirinen a naklonil misky váh na stranu hostí - 1:2.

Považanom sa hru darilo držať ďaleko od vlastnej brány, mali ju často na kopačkách a nepustili domácich do tlaku. Pre AS to bolo po šiestich zápasoch prvé víťazstvo v Michalovciach od marca 2016. AS Trenčín vyhral na pôde Zemplína o jediný gólik 2:1.

Více informací k zápasu

FC Zlaté Moravce - FK Senica 1:1

06.08.2021 20:00

Góly: 26. Tomáš Ďubek (pen.) - 84. Petr Pavlík

V piatkovej predohrávke tretieho kola Fortunaligy remizoval FC ViOn Zlaté Moravce na domácom trávniku s FK Senica 1:1 (1:0). Domáci celok si tak v novom ročníku pripísal prvý bod.

Od začiatku sa hralo vo svižnom tempe. V piatej minúte sa Sukisa pretlačil cez Tótha, a z uhla zakončil vysoko nad. Vo ôsmej minúte bol v dobrej pozícii Šumbera, ktorého strela tesne minula Kirovu bránu. V 18. minúte prudko zakončil Yilmaz; Ravas loptu vyrazil na roh. V 26. minúte Bednár spoza 16-ky prudkou strelou rozozvučal pravú žrď. Odrazená lopta sa vrátila k Bednárovi, ktorého v pokutovom území zložil Goslin. Nariadený pokutový kop premenil suverénnym spôsobom Ďubek - 1:0. V dobrej pozícii bol v 37. minúte Yilmaz, ktorého strelu na dvakrát skrotil Ravas. V závere mohol zvýšiť opäť Ďubek, v páde však mieril nad.

Úvod druhého polčasu priniesol aktivitu ViOn-u. V 50. minúte Mondekov center mieril do Ravasa. Ten loptu vyrazil a na roh ju usmernil Pavlík. V 69. minúte Sloboda vysunul Kyziridisa, ktorého strela tesne minula cieľ. Už o minútu Mondek prihral Ďubekovi. Špílmacher ViOn-u z dobrej pozície netrafil bránu. V 74. minúte sa po druhej žltej karte pobral pod sprchy Egert. V 84. minúte po štandardke hostí striedajúci Mašulovič odcentroval na hlavu Pavlíka, ktorý prekonal Kiru a oslávil tým jubilejný 200. duel v najvyššej súťaži - 1:1. Domáci v závere ani v nadstavenom čase z presilovky neuspeli, a tak sa body delili. Zlaté Moravce remizovali so Senicou 1:1.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.MŠK Žilina33007:19
2.Spartak Trnava32017:26
3.Slovan Bratislava22006:16
4.AS Trenčín32016:36
5.FK Senica31203:25
6.MFK Ružomberok21103:24
7.Zemplín Michalovce31025:53
8.DAC Dunajská Streda31024:63
9.FK Pohronie31023:53
10.ŠKF Sereď31023:63
11.FC Zlaté Moravce30121:61
12.Tatran Liptovský Mikuláš30032:110
Zbývající zápasy
22.09. 00:00MFK Ružomberok - Slovan Bratislava

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (220)

Přidat komentář
Karci64

Gratulácia do TN

Reagovat
O.Giroud

Hajra

Reagovat
JackDaniels.

Vyborny vykon, z Vahana, Karpalika a spol. moze vyrast hrac europskej kvality. Jambor ako 18 rocny vedie zabulku strelc9v, len tak dalej šošoni!!!

Reagovat
doughty

Fantastická fazona dúfam že ešte aspoň mesiac vydzi

Reagovat
smazaný uživatel

vedie tabuľku strelcov po 3 zapasoch proti pohroniu, seredi a moravciam

Reagovat
smazaný uživatel

aj tak je to chvályhodná fazóna, keďže ZA dnes nastúpila s Béčkom

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna ta ofenzivna cast Bcko nebola a onanovat nad 3 golmi nezmyselnym superom mi pride hodne mimo misu

Reagovat
smazaný uživatel

z teoretickeho zakladu hral len Gono, nikto iný. Ostatní hrali v minulej sezóne väčšinou druhú ligu. Jasné, Pohronie je vyslovene slabé, ale aj tak ich prešli ok. Ja ich neoslavujem, ale toto im vyšlo.

Reagovat
xawi

Zo zostavy, ktora sa vyformovala na zaciatku tohto rocnika hrali este MInarik a Rusnak. Druha vec je, ze acko nema 11 hracov. Nemozes prveho nahradnika povazovat za hraca Becka.

Napriek tomu suhlasim, ze ci uz Jambor alebo samotna Zilina, maju neskutocnu fazonu.

Reagovat
xawi

Ale zase Zilina tomu urobila zaklad uz minulu sezonu, ked tocili 22 hracov aj bez eu poharov.

Reagovat
Emmett Brown

včera béčko veľká slabota, zase to budú hasiť na konci sezóny, pritom pred 2-3 rokmi patrili k najnepríjemnejším tímom a vedeli porážať aj favoritov

Reagovat
smazaný uživatel

to Bcko z pred 2-3 rokov, ktore realne malo na postup do prvej ligy, je dnes to muzstvo, ktore je prve vo fortuna lige

terajsie Bcko su 18-20 rocny chalani, ktori tiez o 1-3 roky budu vsetci vo fortuna lige, len najskor vsetci zo sucasneho Acka musia postupne odist do zahranicia

Reagovat
smazaný uživatel

alebo ich vyhodiť*

Reagovat
xawi

Nemyslim, ze ti mladi maju taku kvalitu a prespektivu, aby sa mohlo aktualne acko predat/rozpustit.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som presvedceny o tom, ze jeden po druhom postupne pojdu. Ale ved uvidime mozno o 2 roky, moze sa stat vselico.

Reagovat
smazaný uživatel

ty si realne presvedceny, ze z toho aktualneho zilinskeho Acka odidu vsetci do 2 rokov do zahranicia? nikdy sa nestane ze z hocijakej skupiny mladych hracov vsetci potvrdia svoj potencial a budu mat pekne kariery v zahranici, ak to vyjde jednemu z troch mozu si v ziline podat lavu ruku s pravou

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasne, ze nie vsetci, ale myslim, ze vela z nich pojde von ovela rychlejsie ako si myslime. Dolezite je, ako pise r3 nizsie, aby to boli prestupy do top10 sutazi a nie to co spravil Bernat

A samozrejme zalezi od mnozstva faktorov, napr. aj od toho, ci sa dostanu tento rok do skupiny na druhu stranu zase moze prist nejaka x-ta vlna korony, Igor zakaze futbal a Antosik bude zase stresovat

Reagovat
Ferguson6

Zahraničie je aj 2. polska alebo madarská liga.

Reagovat
r3

Tak ak to budu prestupy typu Bernat do druhej belgickej ligy na hostovanie tak dakujem pekne Ovela vacsia vyzva je, aby ste zvysili ten pocet z 1-2 dobrych prestupov rocne aspon na 3-4. Ak je teda toto cesta, ktorou chce Zilina ist za kazdu cenu.

Reagovat
smazaný uživatel

jj mas pravdu, ak sa chce Zilina posunut dalej, musia robit pravidelne prestupy do top sutazi.

A ja nie som Zilincan, len sa motam okolo futbalu a trochu do toho vidim a musim povedat, ze im velmi fandim, lebo to robia fakt dobre. Mat nejaky konkretny plan co chcem robit a system, podla ktoreho postupujem a postupne sa posuvam dalej, to je parada a takto by malo fungovat vsetko, nie len futbalovy klub. Bohuzial na Slovensku je to absolutna vynimka, ci uz v sporte alebo celkovo v celom nasom state.

Reagovat
Ferguson6

A posúva sa Žilina ďalej? Hráčov predáva za podobné čiastky ako keď ešte tento systém nemala. Akurát predtým mala aj športové ciele

Reagovat
smazaný uživatel

Za mna urcite ano, ty tam progres nevidis, ak sa na ten klub pozries objektivne? Nechce sa mi o tom moc rozpisovat, ale hodnotit fungovanie a progres klubu, to sa neda iba na zaklade toho, za kolko predali hraca do zahranicia, ako skoncili v tabulke a ci prerazili do skupiny v europe.

K tvojmu pointu - volakedy do toho Antosik tlacil peniaze, to skoncilo a klub je teraz samostatny, resp. za normalneho (nie covid) rezimu samofinancovatelny.

Reagovat
doughty

Jemu to zbytočne rozpisujes, on si bude trvdit svoje. On tvrdil že nemajú športové ciele a skončia v druhom predkole. Vidíš kde je pravda. Tiež by som chcel vedieť ktorý klub v stredoeurópskom regióne to robí lepšie okrem dotovaných klubov ako Sparta, Slavia, Slovan, Legia, Salzburg, Ferencvaros...

Reagovat
smazaný uživatel

lenze vy sportove ambicie naozaj nemate absolutne ziadne, antosikovi je lautr jedno ci skonci 8. v lige alebo prejde do play off EKL pokial preda dvoch hracov

ako ja ozaj neviem co robi zilina v stredoeuropskom meradle dobre? dava sancu vlastnym mladym hracom, ok, ale uspech klubu sa meria v pocte predanych hracov do 2. talianskej ligy ozaj neviem kde, aj to za posledne 2 roky odisli na zapad kurminowski, mraz a bozenik kde mraz je uplne mimo a bozenik lavickuje...a to este nespominam tu komediu s likvidaciou klubu

Reagovat
xawi

nemas vobec pravdu. Antosik s Belanikom sa parkrat vyjadrili, ze im peniaze z poharov nestacia a cele roky sa o to opieraju fanusikovia (mozno skor neprajnici).

Na to, aby si predal hraca, potrebujes sportiovy uspech. A ked hrac prerastie Zilinu, tak ho treba poslat dalej.

A teraz ma byt akoze problem, ze maju kvalitnu mladez a radsej posunu hore dorastenca, ako kupia niekoho zvonku?

Lebo ked sa pozries na posledne roky, tak zrovna Zilina az taka neuspesna nie je. Vycnieva nad nimi asi akurat Slovan a Trnava, ktori urobili skupinu EL. Nerozumiem, preco prave od Ziliny vsetci cakame, ze bude najlepsia na Slovensku. Su tu kluby, ktore si zasluzia ovela vacsiu kritiku.

Reagovat
smazaný uživatel

- ​ked sa pozries na zilinu z pohladu slovenska tak sa mozeme bavit o tom ci su uspesni alebo nie, ale fakt tu budeme vytahovat celu strednu europu?

- keby spravili skupinu tak im tie peniaze v pohode stacia, samozrejme ze z predkol im stacit tych par 100 tisic euro nebude

- problem nie je vytahovanie svojich mladych hracov, problem je okamzity predaj kazdeho hraca o ktoreho je vonku zaujem bez ohladu na to co to porobi s muzstvom a jeho vykonnostou (a to sa opat dostavame k tomu ze sportove ambicie ziliny sa limitne blizia k nule)

- mohol by si mi skusit pripomenut sportovy uspech ziliny za posledne 4 roky, teda od ich posledneho titulu

Reagovat
xawi

Da sa s tym suhlasit, co pises. Samozrejme, ak od Ziliny chces viac ako od inych slovenskych klubov.

Len ja sa na to pozeram trochu zo sirsieho uhla a som ovplyvneny tym, ze takyto model, ked si klub vytahuje mladych hracov z akademie, som mal vysnivany davno predtym, ako to Zilina zrealizovala. A pred 20 rokmi som to povazoval za nerealizovatelne.

Reagovat
doughty

Takže teraz fakty, od titulu 4-4-2-3 miesto, neviem o akom ôsmom mieste tu píšeš, v počte bodov za 4 sezóny tretie miesto za Slovanom a DAC, čiže slovenská špička, titul žiadny lebo dal si obdobie ktoré tebe pasuje. To všetko v čase prestavby kádra. V Európe výhra a prehra s FC Kodan, a prehra v TNS po predĺžení ( Plzeň tam schytala 4ku), vyradenie dili gora, Apollon Limasol. Aj keby si nechali všetkých hráčov za posledných 5 rokov nikde nemáš istotu že vyradis klub ako je Apolon alebo že v lige skončia pred Slovanom ktorý má neobmedzený rozpočet. Daj návrh ako to má Žilina robiť lepšie

Reagovat
doughty

Píšeš že KEBY spravili skupinu, akoby to bola bežná vec. Futbal sa nehrá na keby, toto není play station.

Reagovat
smazaný uživatel

- 4-4-2-3 umiestnenia v slovenskej lige robia zo ziliny klub, ktory robi futbal najlepsie v strednej europe okrem Sparty, Slavie, Slovanu, Legie, Salzburgu alebo Ferencvarosu

- sportovy uspech je za 5 rokov odohrat 3 zapasy v europskych poharoch a z toho 2 prehrat

- ano aj ked si hracov nechas tak nemas istotu ze spravis skupinu, ale ak si ich nenechas tak tu skupinu nespravis na 99%

- slovan ma neobmedzeny rozpocet? hybeme sa okolo 9-10 mega, z tebou spominanych ma ferencvaros 20, slavia 27, red bull 120, legia 30

Reagovat
doughty

Ty si šašo, zase žiadne fakty kde som písal že to robia najlepšie?? Kde som písal že to je najväčší športový úspech. Doteraz si nenapísal žiadny klub ani ako to urobiť lepšie. Typický hejtacky Slovák bez riešenia, iba kritizovať a radiť

Reagovat
smazaný uživatel

ziadne fakty? ty budes nejaky ixinov klon tusim

- ty sam si napisal "Tiež by som chcel vedieť ktorý klub v stredoeurópskom regióne to robí lepšie okrem dotovaných klubov ako Sparta, Slavia, Slovan, Legia, Salzburg" co je taka doneba volajuca debilina az to mraky brzdi

- ked teda chces vediet tak lepsie to robi mimo tebou menovanych liberec, jablonec, plzen, LASK linz, rapid (polsko alebo nejaky videoton ani nespominam, tam sa leju uplne ine love do futbalu)

- ved som to hore pisal - nepredavat hracov pri prvom zaujme zo zapadu bez ohladu na to, co to porobi s timom

Reagovat
doughty

Lask Linz a Rapid som spomínal, Jablonec ťažil z českého koeficientu tak bol nasadený do skupiny, minulý rok bol v predkole a hneď vypadol s Pjunikom Jerevan, Videoton to tiež robí fantasticky keďže hrajú druhú maďarskú ligu, poľské kluby sú "tiež"inde keď skoro každý rok ich vyradí Slovenský klub. Vidím že virtuálny svet vychoval "rozhľadených" manažérov, už sa teším ako z toho budú profitovať slovenské kluby a Žilina bude hrať asi druhú ligu

Reagovat
smazaný uživatel

ako hovorim - cisty ixino

- LASK ani Rapid si nespominal

- videoton hra druhu madarsku ligu?

- ano jablonec sa raz dostal do skupiny priamo vdaka koeficientu, to ze predtym vyradili fc kodan a vypadli s ajaxom 0:0 a 0:1 taktne zamlcime a pravidelne predavaju hracov do sparty/slavie, sem tam nejake zahranicie takze fakt neviem v com je zilina od nich lepsia?

- plzen a liberec ti nejako vypadli?

- pokial ide o polsko nemal som na mysli celu polsku ligu ale kluby ako legia pripadne lech, ale tam sa to dost blbo porovnava kedze funguju v ekonomicky uplne inych podmienkach ale mas pravdu ze maju talent vybuchnut v kvalifikaciach (i ked v hodnoteni europskych poharov su aj tak stale pred nami)

Reagovat
doughty

Sekol som sa s Debrecinom, Videoton vypadol tohto roku s Araratom, minulý rok s Vaduzom. To tiež taktne zamlcime. Skriniar, Vavro, Benes , Hancko, Bozenik sú zle prestupy, Jablonec určite predal lepších hráčov za väčšie sumy. Plzeň mi nevypadol, ešte má šancu napraviť blamáž z Walsu. Teba dať rovno za generálneho manažéra Serede do troch rokov by určite hrali skupinu ligy majstrov

Reagovat
smazaný uživatel

dobre ixino toto nikam nevedie :) uzavrieme tuto debatu tym, ze patent na spravne robenie futbalu v strednej europe ma zilina coho dokazom su umiestnenia 4-4-2-3 v ultrasilnej slovenskej lige a predaj najlepsieho strelca ligy za cely milion eur do 4. timu danskej ligy

Reagovat
doughty

Oukej manažér FIFA 22. V playku ti to ide, určite sa teraz o teba strhne boj od Senice až po Sereď a očakávam tie kluby do troch rokov v lige majstrov. Si borec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
uff

Reagovat
doughty

Predtým....sak to bolo v 2015...som nevedel že ideš až tak do zadu, v tom čase dala Žilina bilbao 3:2

Reagovat
Karci64

doughty. Je chvályhodné, že sa snažíš obhajovať vedenie Žiliny, za to . Upozorním ťa aj na ďalšie negatívum. Okrem športových úspechov Antošík kašle aj na vlastných fanúšikov, čo je naozaj nepríjemné. Najnovšie dnes napríklad pred zápasom s Tobolom ani len neotvorí pokladne . Viem si predstaviť množstvo, najmä starších fanúšikov, ktorí si lístok cez internet jednoducho nekúpia.

Reagovat
doughty

Zlý zlý antosik no fuj, fnuk

Reagovat
smazaný uživatel

Kde hrá Videoton druhú ligu?

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia má 50

Reagovat
smazaný uživatel

tolko nemali ani na vrchole slavy v roku 2019...minuly rok znizovali rozpocet o tretinu a tento rok su pod 30 a ked neprelezu cez legiu do EL tak budu sekat opat

Reagovat
smazaný uživatel

neviem odkial máš toto info, ale aj podla mojich dobrých info po vstupe nového generálneho partnera rozpočet navýšili, čo prezentovali aj na tlačovke. Akurát ten rozpočet sa opiera o jeden plánovaný predaj.

Reagovat
smazaný uživatel

- robim nejake veci pre jednu prazsku firmu kde je majitel jednym z mini akcionarov slavie

- sam tvrdik hovoril do medii, ze su "hlboko" pod jednou miliardou

- ano chceli predat simu, ale casy ked sa mu davala nezmyselna cena 50mega su davno prec, co som posledne zachytil tak to skor vypada ze odide stanciu do turecka a to bude tak vsetko

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/slavia-podle-tvrdika-i-letos-skonci-v-zisku-rozpocet-kvuli-covidu-nesnizi/2066677

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/385474/tvrdik-rozpocet-slavie-klesne-o-35-procent-condeho-i-baha-dal-sledujeme.html

Reagovat
smazaný uživatel

môže byť. Podľa mna je u nich otázna tá pohyblivá zložka. AKo postup v LM, predaje a zároven nákupy. Pochybujem, že teraz ppojdu do Krmenčíka podobne.

Reagovat
Emmett Brown

Keď spravia od prvého predkola skupinu EKL a získajú tam dajme tomu 5 bodov, tak majú 5,5 milióna eur, možno necelých 5, keď odrátaš náklady na cestovanie a pod. Kedy predala Žilina hráča za 5 miliónov? A to ani nehovorím o tom, že by ich hráči mali vyššiu hodnotu. Belaník s Antošíkom len drístajú.

Reagovat
smazaný uživatel

presne toto

Reagovat
doughty

Spravia skupinu... úplne bežná vec spraviť skupinu každý rok 3-4 slovenské kluby spravia skupinu

Reagovat
smazaný uživatel

asi ti uniklo, ze pri aktualnom nastaveni europskych sutazi ma majster krajiny cestu minimalne do skupiny EKL vydlazdenu

Reagovat
doughty

Áno majster a áno od tejto sezóny

Reagovat
smazaný uživatel

- byt majstrom je tak nejak sucastou sportovych ambicii

- o zmene systemu europskych sutazi sa vie 2 roky

- ani v starom systeme si ako majster nemal uplne komplikovanu cestu do skupiny EL

Reagovat
doughty

Nemal? V 2017 vypadla Žilina s FC Kodan v druhom predkole a to bol koniec v Európe. So súčasnými pravidlami neporovnateľné. Byť majstrom potrebuješ rozpočet 10mil aby si bol na úrovni Slovana a mal rovnakú šancu, má dať z vlastného vrecka 5mil aby mal za každú cenu titul? Aké jednoduché

Reagovat
smazaný uživatel

- slovensky majster zacina v 2. predkole aj vtedy aj teraz, to ze bola ZA nenasadena je problem ich kluboveho koeficientu (ktory ste mali mimochodom spickovy este aj v roku 2015 lenze ho antosik nechal splachnut)

- nie nepotrebujes 10mega na titul, tak isto ako ferencvarosu stacilo na skupinu LM 20 mega a RBS sa tam roky nevedeli dostat ani so 100 mega

- nie titul za kazdu cenu, ale z neho vyplyvajuca prestiz a aktualne aj vydlazdena cesta do EKL a to mas obratom 4mega vo vrecku

- z vlastneho vrecka netreba davat v principe nic, investicia navyse sa ti vrati na prize money a tiez na cene hracov

Reagovat
doughty

Teraz keď vypadnes v druhom predkole LM ideš do tretieho v EL, vtedy si končil. Ale ok je teplo beriem že ti to nepáli. Nasadený v druhom predkole nebol ani ultra silný Slovan tohto roku. Sám si potvrdil že ani 100 mega ti nestačí na LM, ale vyššie píšeš že "stačí" urobiť skupinu v Európe... trošku schizo ale ok.

Z vlastného vrecka netreba dávať nič.... skús to napísať hociakému manažérovi v hociakej ligy na svete a ta vysmeje

Reagovat
smazaný uživatel

Náš majster začína v 1.predkole.

Reagovat
Emmett Brown

no napríklad tento rok majú veľmi dobrú šancu

Reagovat
xawi

och, ale toto nie je zase cierne a biele. Petrzalka predala najlepsieho strelca ligy pred svojou najlepsou sezonou. Tiez vsetci klasicky pi...li . A keby ho nepredala, nepride Halenar a nespravi zapas proti Celticu.

To len jeden priklad, ze nie vzdy nepredat hraca znamena mat uspech a naopak.

A nejdem tu nezbreho obhajovat Antosika - ale hraci ako Kralik, Vallo, Balaj by ten tim na dnesnu uroven nedotiahli.

Reagovat
smazaný uživatel

lenze to je presne pointa - predali seba a dotiahli halenara, ktory mal za sebou ucast na MS U20 a na konte okolo 30 ligovych golov, zilina preda hraca bez adekvatnej nahrady

Reagovat
xawi

o tom som pisal vyssie - preco je problem, ked vytiahnu svojho dorastenca, ktory je do roka spickou ligy?

BTW - Zilina ma dnes adekvatnu nahradu minimalne na 8 postov zakladu.

Reagovat
smazaný uživatel

lebo ked ides do kvalifikacie europskych sutazi potrebujes tu adekvatnu nahradu hned, nie o rok

Reagovat
Ferguson6

Navyše keď ho o ten rok predaju, ak príde akákoľvek ponuka.

Reagovat
Emmett Brown

Šebo odišiel zadarmo, skončila mu zmluva, nemohli ho držať. Namiesto neho kúpili Halenára za 16 miliónov korún, investícia do kádra sa im vrátila hneď.

Reagovat
xawi

ok, beriem. Ale aj tak si nemyslim, ze udrzat hraca znamena urobit vysledok v Europe.

Reagovat
uff

Reagovat
smazaný uživatel

Nie neposuva. Posuva sa Sereď, Senica a Pohronie. Neviem co hulis ale prestan s tým.

Reagovat
Ferguson6

To, že sa neposúvajú iné kluby automaticky znamená, že Žilina sa musi? Neposúvajú sa prakticky žiadne kluby a preto každým rokom úroveň ligy klesá.

Reagovat
smazaný uživatel

Žilina sa aspon snaží robiť s mládežou. A vcelku sa jej to darí. Tak neviem prečo si ju beries do úst. Pozri sa na ine kluby u nás. Najjednoduchšia cesta kšefty s treťotriednymi legionarmi, ktorych pozhanas za noc a pozliepas mužstvo .Potom tak vyzerá cela liga. Ale pracovať s mládežou to nie. Keby každý klub u nas fungoval ako Žilina tak Tarkovic nevie koho zobrať na EURO.

Reagovat
Degree

Tarkovic by vybral zle aj keby mame 10 Zilin...

Reagovat
smazaný uživatel

Ked ich budeme mať alebo budeme mat 30 hracov v top ligach tak potom môžeš polemizovať ci nejaký trener vie alebo nevie vybrať hráčov.

Reagovat
Degree

Ja ho nemám rad preto ta irónia pre mna nie je vhodný tréner pre repre

Reagovat
Ferguson6

Či hráčov z 2. belgickej ligy alebo Karvinej

Reagovat
smazaný uživatel

Keby na Slovensku robili futbal v kazdom klube ludia ako ty tak by do 2. belgickej ligy a Karvinnej prestupovali len legionari. Vedel som že si ovca a nesklamal si.

Reagovat
Ferguson6

Aká ovca?

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
doughty

Nie ale z Feyenoordu, Interu Miláno resp Sampdorie, Lazia Rím, Mongenladbachu atď atď.... závidieť, kritizovať, radiť ...

Reagovat
Ferguson6

A presadil sa z nich jeden. Navyše do Monchengladbachu ste predali hráča, ktoreho ste normálne podpísali do acka z Györu, žiadneho odchovanca.

Reagovat
smazaný uživatel

A zo slovenskej ligy sa všeobecne kto presadil posledné roky v Top 5 ligách? Žilina robí dobre futbal, robia to koncepčne a posúvajú hráčov ďalej za rozvojom. Vôbec viest tu nejakú debatu o tom, že 3. najúspešnejší klub za posledné roky s najlepšou akadémiou s najvyšším počtom dobrých prestupov to robí zle, je číra pi vina.

Reagovat
smazaný uživatel

v kontexte slovenska sa mozeme bavit o uspesnosti ich cesty (i ked z tych hracov co predali do zahranicia za poslednych 5 rokov sa nasledne niekam posunul akurat skriniar a taky mraz je cisty fail), ale cela tato debata vznikla z ustreleneho tvrdenia ze robia futbal najlepsie v ramci strednej europy mimo tych "dotovanych" klubov

Reagovat
Ferguson6

Dobre si napisaĺ že ich posielajú ďalej za rozvojom. Podľa mna by bolo efektívnejšie, aby ich rozvíjali u seba a nie posielali nepripravených do zahraničia, kde sa následne ukáže, že na vyššiu úroveň nemajú a musia doťahovať testy za spoluhráčmi, aby sa presadili, k čomu väčšinou nedošlo.

Reagovat
Ferguson6

Tak 3-4 dobré prestupy ročne nemajú pravidelne ani väčšie kluby zamerané na mladých ako Žilina.

Reagovat
xawi

V septembri tam pribudnu lavickovi hraci z acka.

Reagovat
smazaný uživatel

jasné, preto som dodal, že su to chalani, kt hrali za Bčko prevažne v minulej sezóne. Dnešné Bčko už vyzerá zase inak.

Reagovat
JackDaniels.

+ europa

No a k tym timom co spominas, staci sa pozriet na DAC...

Reagovat
Modroočko

Len by to chcelo nepredať jedného z najlepších hráčov pri prvej možnej príležitosti do druhej belgickej ligy.

Reagovat
doughty

A Strelec sa môže predať?

Reagovat
smazaný uživatel

sice nerozumiem korelacii tychto dvoch jracov, ale:

a) strelec odchádza do top 5 ligy a nie do druhej ligy mimo top 5 krajin

b) na strelcovi nestoji v slovane absolutne nic

Reagovat
JackDaniels.

Ani na Bernatovi

Reagovat
exot12

Tak kedy bude meniť DAC trénera? Teda toho pána, ktorý sedí na lavičke a po prehre s Partizanom, kde DAC nedal gól tvrdil, že vypadnutie bolo dielom náhody a šťastia?

Reagovat
Karci64

, Druhá veta pobavila (ak to naozaj povedal)

Reagovat
O.Giroud

wtf Mraz do Spezie, tak Strelec padol ci?

Reagovat
pistacik11

Alebo slovenské duo na spôsob Mintal - Vittek

Reagovat
smazaný uživatel

mozne to je, mne by vobec nevadilo keby strelec ostal (ak mu da niekto dokopy hlavu), ale sa dost cudujem hlavne spezii ze si tam pritiahli zrovna mraza s jeho historiou vykonov

Reagovat
smazaný uživatel

radi zivot na hrane

Reagovat
smazaný uživatel

alebo sa potvrdzuje, ze do tych TOP5 lig sa staci raz dostat a sikovny agent ta vie cirkulovat medzi klubmi pomaly celu tvoju karieru

Reagovat
Ferguson6

To vôbec. Mimo Talianska by v TOP 5 ligách o Mraza ani nezakopli, akurát v Taliansku majú veľa skúsenosti so Slovákmi, tak mu asi chcú dať šancu. Ale stále by mal prísť aj Strelec.

Reagovat
xawi

je velmi vela prikladov, kedy sa nestacilo dostat do TOP5. Mozno je velmi vela nesikovnych agentov, neviem.

Reagovat
smazaný uživatel

rovnako aj velmi vela pripadov kedy sa hraci motaju po tych ligach a ich kvalita nie je nijak vyssia ako hracov mimo tych lig

Reagovat
Ferguson6

To ale dáva zmysel.

Reagovat
xawi

Priznam sa, ze som sem chcel napisat ako priklady Mazana a Mraza. Ale Mraz ma teda toho sikovneho agenta :).

Reagovat
O.Giroud

Sulla

Reagovat
#33CCCC

Bolo to smiesne. Nemohli mu pripadne spoluhraci zakricat, ak je on slepy?

Reagovat
O.Giroud

tiez mi to napadlo, ze ci mu nekricali alebo sa tak dobre schoval ze ho nevideli ani oni ked som videl v zazname ako sa tam krcil

Reagovat
Ferguson6

Veď všetci boli chrbtom k nemu a prvý kto sa otočil mu kričal, len už bolo neskoro.

Reagovat
Degree

FC koeficient ...

Reagovat
O.Giroud

napravite v skupine

Reagovat
doughty

Zbytočná ostuda

Reagovat
smazaný uživatel

sme tam v podstate s prehladom, ale vernon so sullom by si zasluzili po vajci a pokutku k tomu, som zvedavy jak zlozime obranu v play off

Reagovat
O.Giroud

u Vernona uz sa vyjadril ze bude trest

Reagovat
Noustress

jJ vas nejak nesledujem ale v 3 zápasoch čo som videl bol de Marco do polčasu zrelý na červenú. Proti nám ste mali na jar tušim 6 faulov do polčasu a 5 z nich mal de Marco. Akurát, že toto nieje sranda liga a tú červenú aj reálne dostal. A de Kamps je taký istý. Chyba našej ligy , že sa niektorým prepečie viac než je treba

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan

De Marco

Sulla

Weiss st. za rozhovor po zapase

Reagovat
Emmett Brown

Šulla

Reagovat
xawi

10 hracov sa pozera nezakrici a sulla je na vine. To mal akoze pocitat hracov prrd sebou?

Reagovat
penepi

To nemôžeš myslieť vážne.

Reagovat
xawi

Sulla nie je bez viny, to je jasne. Ale ten utocnik stal za Sullom minimalne 5 sekund, par metrov za nim, bolo to neskutocne okate (pozrel som to aj v TV a tam to az tak dobre vidiet nebolo). Mna islo na tribune roztrhnut, ze si ho nikto nevsimol.

Reagovat
penepi

Veď ale to je len a len Šullov problém. Tá remíza ide na jeho vrub. Aj keby tam ten hráč stál polhodinu, tak je brankárova elementárna povinnosť, aby sa obzrel za seba. Čisto technicky vzaté, Šulla je o o čosi lepší ako Chovan, takže by som ho kvôli jednému trapasu neodpisoval. Koniec koncov, keď si spomeniem na Greifa - https://youtu.be/B8QP1WsDSWg?t=130 - to keby vtedy skončilo v bráne, chalan má po kariére skôr ako ju začal.

Reagovat
xawi

Uplne suhlasim az na jednu jedinu vynimku - keby to muzstvo zapasom, tak aspon jeden jediny hrac si vsimne, ako tam utocnik stoji a brankara upozorni.

Reagovat
r3

Omg, toto je proste brankarova individualna chyba na 1000%. To aj De Marcov absurdny odkop ide na spoluhracov lebo mu nezakricili ze predsa uz ma jednu kartu nech to neodkopava?

Reagovat
smazaný uživatel

sorry ale toto ide jednoznacne za brankarom, ma vediet ze ma za sebou hraca

Reagovat
smazaný uživatel

ked soferujes a nedas prednost zprava, lebo ti spolujazdec nepovedal ze mas stat - je to jeho vina alebo tvoja?

mozno smiesny priklad, ale obhajovat v tomto pripade brankara je este smiesnejsie. Nevie, aky je rozdiel medzi premiou za vyhru a za remizu, ale mna by to sralo uz len kvoli tomu koeficientu. Stale placeme, ze nase kluby chytili tazky zreb, lebo neboli nasadeni, ale ked mozme pozbierat "lahke" body proti takymto superom, tak k tomu pristupime takto...

Reagovat
smazaný uživatel

z hladiska kluboveho koeficientu v predkolach je jedno ci vyhras alebo remizujes

Reagovat
smazaný uživatel

Také veci učia brankárov v prípravke

Reagovat
O.Giroud

a ti hraci mu vidia do hlavy, ze co ide robit? Mohli cakat hod, vykop a keby uz aj zareagovali, ze si to ide polozit tak je neskoro. Toto je chyba len a len Sullova

Reagovat
smazaný uživatel

Strelec ostáva Junior je génius

Reagovat
lvrpl

Junior Slovan aj našu ligu dávno prerástol. Je ho tu škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Nemôžu sa zbaviť toľko hráčov naraz. Radšej predaju Rataa a zbavia sa vysokého platu. Keď predaju načo majú ponuky a odídu hráči ktorí podľa weissa nemajú čo v Slovane robiť tak nemá kto hrať. Potrebovali by 8 hráčov, z toho sa za 2 týždne tím nedá poskladať. Jasné že okrem iného je to zlyhanie športového managera ktorý nemá pripravené alternatívy.

Reagovat
r3

Ten kader urcite potrebuje ozivit a doplnit, ale zas je pravda, ze ten kader nie je resp. nebol az tak hrozny, aby sme potrebovali urobit 10 prichodov/odchodov.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Držať tu hráča na ktorého je dobrá ponuka a sám je nastavený na odchod nemá zmysel. Po prípadoch Mohu a Greifa by to mal pochopiť aj totálny kretén.

Reagovat
twelwer

Predpokladam ze toto bude zase dalsia zaujimava saga David uz bol sam nastaveny ze ide prec, nedajboze zacne trosku trucovat (co by zase v jeho veku nemusel) alebo mu nevydu dva zapasy, zosype sa to na neho zacne este viac flakat a slovan uz nikdy neuvidi ani tie 2,2€ +10%

Reagovat
smazaný uživatel

No veď jasné. Konecne má šancu ukázať že sa zo Slovanu dá dostať ďalej ale vplyvom toho že nemá kto hrať si postaví junior hlavu a nepustí ich. Je prekvapený svojim vlastným úspechom , že napriek tomu, že posledná sezóna bola zlá je o hráčov záujem. Tiež by som radšej Strelca predal, nevidím v ňom perspektívu že by tu za daných okolností napredoval.

Reagovat
smazaný uživatel

skupina EKL moze byt pre neho naopak idealna sanca sa ukazat, ak sa mu ovsem bude chciet...a ak to ozaj vypali tak, ze ostane strelec a odide ratao tak iba dobre

Reagovat
xawi

Neverim, ze sa ukaze, skor bude demotivovany a pojde vykonnostne dole.

Reagovat
smazaný uživatel

Ratao má v tejto sezóne 3+2 a ponuka naňho je cca 500k , Strelec má 0+0 a za viac ho už nikdy nepredajú

Reagovat
smazaný uživatel

tak zas ratao hral aj kusok viac a strelcovi to evidentne momentalne nejde...druha vec je ze tych 500k za rataa vyssie nebude nikdy urcite, kdezto strelcov potencial je vyssi ak s nim dokaze weiss pracovat...ja to proste nevidim ako nutne zle rozhodnutie, narozdiel od greifa a mohu, ktori sa v slovane uz ozaj nemali kam posunut

Reagovat
rabl

Skôr vídím problém v tom, že Strelec, Ratao, a ani ostatní ako čavrič, vôbec nepasujú Weissovi do tímu. On nikdy nepotreboval veľa technických hráčov. Vždy mu stačil 1 a toho má v mladom, ostatní musia byť behači ako je Zmrhal, De kamps, Kankava.

Reagovat
smazaný uživatel

v repre pod nim hravali pravidelne weiss, hamsik a stoch/sestak co mas minimalne troch, ale chapem kam mieris, i ked halenar alebo sebo neboli zrovna kladiva v utoku cavric je za mna skor behac ako technik (to iste daniel, ktoreho poslali na hostovanie), akurat od zranenia proti PAOKu je totalne, ale totalne mimo

muzstvo treba urcite pretvorit na fyzickejsi prejav, ako som pisal davnejsie podla mna nam chybaju hlavne krajni obrancovia a box2box zaloznik (co by mohol byt lichy ak dostane doveru a da sa po zraneniach 100% dokopy), myslel som ze aj AM ale mlady tam celkom prekvapuje

Reagovat
Karci64

Podpisujem.

Trošku z iného súdka. Veľmi sa mi páči Belko zo ZA. Mladý, perspektívny, dostatočne vysoký brankár. Vynikajúca práca nohami...atď. Takže ak toto Ivan číta, tak šup, šup zopár éčiek do aktovky a hurá za Antošíkom

Reagovat
smazaný uživatel

Strelec hral v základe obidva zápasy v lige a takisto obidva proti Lincolnu bol úplne nulový a celkovo je už minimálne polroka hlavou inde

Reagovat
smazaný uživatel

ved hovorim ze momentalne mu to nejde (aj ked uplne nulovy nebol) a s hlavou sa pracovat da, uvidime co s nim weiss dokaze

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nevidím dôvod prečo by mu to v Slovane malo ísť napríklad o mesiac

Reagovat
penepi

Weiss s ním môže pracovať. Myslím si, že to nebolo čisto Kmotríkove rozhodnutie, aby Strelec zostal, ale aj Weiss má na tom podiel. Ten káder začína byť fakt oklieštený, špeciálne v útoku.

Reagovat
smazaný uživatel

Pracovať s ním môže Kozák ml., ale nie Weiss.

O tom zaspanií na trhu vravel myslím o Mrázovi, či?

Už sa vie kto by mal prísť?

Reagovat
penepi

Prečo by s ním Weiss nemohol pracovať? Čo sa týka nejakého psychologického prístupu, tak ho určite dá skôr dokopy ako Janko Kozák.

Reagovat
smazaný uživatel

Hráči pod ním v zápase podajú výkon, uhraju výsledok ale že by nejak rástli ako jednotlivci sa povedať nedá.

Reagovat
penepi

To si vypozoroval za tie tri mesiace a zopár zápasov, čo tu je? Gratulujem. Už len to, že asi všetci do jedného makajú, je mimochodom veľký posun vpred a svojim spôsobom individuálny nárast.

Reagovat
Karci64

Reagovat
smazaný uživatel

Hej hej všetci makajú to si vypozoroval z tej prehry a hrozného výkonu proti Shamrocku alebo domácej remízy proti Lincolnu Zatiaľ hráme pod Weissom asi najhorší futbal za posledných 5 rokov a v kádri je minimum zaujímavých hráčov

Reagovat
smazaný uživatel

ty si nejak rychlo zabudol na minuly rok pod milanicom (a to nehovorim ze 5 rokov dozadu sme mali na lavicke toho cyperskeho maga a po nom vukomanovica), ale bavi ma ako je podla teba furt vsetko v slovane uplne na pikacu a najhorsie za 5 rokov

realne nebola proti lincolnu ani minuta pochybnosti o postupe, to ze sme doma remizovali ide za 2 cisto individualnymi chybami, ak nevidis zmenu v pristupe k zapasom pod weissom tak neviem a stale je tu 2 mesiace aj s cestou, robit tu nejake dalekosiahle zavery o kadri a hre je minimalne predcasne

Reagovat
smazaný uživatel

Weiss povie, že potrebuje aspoň 4 poriadne posily aby zvládli jeseň a o 5 minút neskôr povie junior, že má tréner pracovať s tým čo má k dispozícii ,ale inak je samozrejme všetko super

Reagovat
penepi

Nerozumiem, toto je v akom zmysle trenerova chyba? Skodna v klube je mlady Kmotrik, Weiss je clovek na svojom mieste.

Reagovat
smazaný uživatel

A kde píšem, že je to Weissova chýba? Junior robí všetko preto aby to Weissovi čo najviac sťažil , keď konečne nezakroči starý tak ani nedokončí sezónu

Reagovat
penepi

Tak lebo debata bola celý čas o Weissovi. Inak súhlasím, mladého by tatko mal už konečne upratať, lebo to nedopadne dobre.

Reagovat
smazaný uživatel

ja nehovorim ze je vsetko super, ale frflat dokola na vsetko to je iba tvoja specialita hodnotit silu kadra a prestupy mozeme o 2 tyzdne, ale vzhladom na financnu situaciu to nevidim ako nejaku zasadnu tragediu ani teraz

Reagovat
Karci64

Reagovat
penepi

A tak ty frfles z principu vzdy a na vsetko, takze to nie je zrovna objektivne meritko. Si velmi rychlo zabudol na futbal pod Milanicom. Navyse pod Kozakom v roku 2020 bol ten futbal urcite horsi. A v podstate si si sam odpovedal, zo vsetkych trenerov od Sevelu ma Weiss k dispozicii jednoznacne najslabsi kader.

Reagovat
xawi

No ak je ten kader naozaj od Sevelu najslabsi, tak treba povedat, ze sam pan trener si ho tak postavil.

Dalsia vec je, ze prisli Kashua, Kankava, Zmrhal , co su velmi kvalitni hraci, vyzdravel Weiss. Takze ja si nemyslim, ze ten kader je najslabsi od Sevelu.

OK, je tu Weiss, snazi sa nieco menit, ale zatial ten kader veru nenaucil bojovat. Ani som to od neho necakal za par tyzdnov, ale fakt to zatial nie je dobre.

Reagovat
smazaný uživatel

ozaj nemam pocit ze by v zapasoch proti YBB nebojovali, uvidime ako s olympiakosom, ale popravde mi je ten vysledok u prdele a radsej by som isiel do EKL kde mame realnu sancu zarobit viac penazi aj bodov do koeficientu

Reagovat
xawi

ale sezona je aj o slabsich superoch. To, ze zabojovali proti YBB je fajn, ale vypadli, uhrali jednu remizu.

Ja by som zase radsej Europsku ligu, predsa len bude mat vacsi prestiz, bude to sledovanejsie.

Reagovat
smazaný uživatel

to je pravda, ale do EL pojdeme zo 4. kosa, pri troche stastia v skupine uhrame 4 body co znamena ze do koeficientu nam za cely rok pribudnu iba 3 body (lebo debilne garantovane minimum)...do EKL by sme isli z 3. kosa cize mas realnu sancu uhrat v skupine nejake 3 vyhry co by znamenalo rovnako vela penazi ako z EL akurat ze do koeficientu by sme zapisali 5 bodov a pri nejakej zhode okolnosti sa da aj postupit dalej co znamena dalsie body do koeficientu a dalsie peniaze + samozrejme uplne ina nalada v klube...za nasho aktualneho rozpolozenia je toto pre nas idealna cesta ako zbierat pakle v EL

Reagovat
xawi

Reagovat
Ferguson6

To sú naozaj veľmi optimistické scenáre pre EKL.

Reagovat
Emmett Brown

Slovan bude pravdepodobne v 3. koši, zo štvrtého budú mať na výber buď súpera podobnej kvality, alebo horšej, keď dostanú zo štvrtého nejakú Floru Tallinn, alebo Rigu, tak je tých 9 bodov v skupine reálnych.

Reagovat
Ferguson6

Lebo sme niekoľkokrát videli, že proti súperovi rovnakej alebo horšej kvality hra Slovan presvedčivo.

Reagovat
penepi

Je predsa len niečo iné hrať dvojzápas v kvalifikácii, kde môžeš druhý zápas taktizovať a nehnať sa za výhrou, a dva nezávislé zápasy v skupine.

Reagovat
Karci64

Reagovat
penepi

Nie, nepostavil. Aktuálny tréner naozaj nemôže za to, že sa tu dva roky prakticky absolútne neobmieňal káder. Čo ho má teraz švihnutím zázračnej paličky na kompletku prekopať podla svojich predstáv? Keď mu navyše vedenie ani nechce priviesť podaktorých hráčov? Tých, čo si doviedol, sú kvalita, ako si sám povedal.

Reagovat
O.Giroud

este aj ten Barseghyan vyzera slusne, skoda ze to nevyslo

Reagovat
penepi

Ten dal akurát včera dva góly, ale aj tak nečakane vypadli s tými Fínmi, ktorí vyliali pred rokom aj nás. Tak ktovie, či sa ho predsa len nepodarí doviesť ešte teraz v lete.

Reagovat
smazaný uživatel

Mohol tu byť keby Junior dodržal podmienky na ktorých sa dohodli, takisto aj Mráz, Kadák tu nie je lebo sa s Trenčínom naťahujú o dákych 100 tisíc €

Reagovat
xawi

Ja uplne suhlasim s tym, co si teraz napisal. Len proste realita je taka, ze zatial to nie je ono a Weiss musi este presvedcit o tom, ze jeho angazovania ma zmysel. Proste este nic neukazali, maju to pred sebou.

Reagovat
smazaný uživatel

Mal som na mysli jeho kariéru,nie iba 3 mesiace.

Zatiaľ to tu rozpohyboval iba smerom von.

Reagovat
penepi

Odišiel Greif, ktorý mal ísť už v zime, či čo ho tu mal držať ďalej? Nono bol nepotrebný a s Mohom vieme, čo bolo. Inak neodišiel nikto, iba na hosťovania. Tam je jediná chyba, že pustili Daniela a Medveda/Ožbolta bez toho, aby mali pripravené náhrady. Ak ale do konca prestupáku ešte niekto príde, tak ani v tomto smere nevidím problém.

Do tímu prišli okrem navrátilcov z hosťovania Kashia s Kankavom, Zmrhal a Križan. Naozaj nemám pocit, že toto by bolo rozpohybovanie iba smerom von.

Reagovat
adalbertus

Hyballa

Reagovat
twelwer

co spravil ?

Reagovat
zgeroTT

Trenoval Dunajsku.

Reagovat
adalbertus

Reagovat
twelwer

Reagovat
twelwer

Videl som ... tak fajne este jedno zavahanie a mate mozno staronoveho trenera

Reagovat
adalbertus

radšej nie

Reagovat
O.Giroud

Zilina bavi, neviem ako sa Tobolu podarilo prejst cez Hajduk, ti asi nezvladli to cestovanie do Kazachstanu alebo neviem.

Reagovat
smazaný uživatel

minule som to tu pisal - prvy gol si dali chorvati vlastny do protipohybu brankara, treti asi z ofsajdu a postupovy bola slaba strela z asi 35 metrov ktora brankarovi presla cez ruky, proste zapas blbec

Reagovat
xawi

Neskutocne, paradny vykon.

Reagovat
smazaný uživatel

No aspoň Žilina teší tento rok v Európe.

Reagovat
doughty

Klub bez ambícií, kazachstanska jednotka 4:0 a to kaz.kluby dali dole Steauau, Hajduk a iné značky.

Reagovat
doughty

Ok beriem späť 5:0

Reagovat
penepi

Samozrejme Žilina skvele. Ale keď napíšeš o kazachstanských kluboch a, tak napíš aj b. Napríklad Kairat dostal od Zvezdy 2:6, následne vypadol s Alashkertom. Astana dnes vypadla s KuPS. O tom ako tento Tobol vyradil Hajduk sa tu už písalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Žilina hrala dobre, ale kazachstanske kluby sú v úplnej hernej biede, tak nepreháňaj.

Reagovat
Minister

Gašpo striedať nič? Tá zostava je strašne defenzívna. Saymon aj Boateng čím skôr na plac, veď tí izraelci sú fakt poraziteľný...

Reagovat
monkej

Yao

Reagovat
#33CCCC

Neviem co on je, ale futbalista isto nie.

Reagovat
O.Giroud

Nevadi, na to ako hrozne Trnava hrala tak to dotiahla daleko. Aj ked Maccabi zas v druhom polcase hratelne

Reagovat
Ferguson6

Ale prechod do útoku po zisku lopty bol otrasný, len odovzdávali lopty súperovi, pričom kazili aj ľahké prihrávky. A Yao, ten vyzeral ako keby prvýkrát hral futbal.

Reagovat
O.Giroud

v podstate Trnava zahrala dobre len nejaký polčas proti Sepsi ok. Inak fakt bieda, ale aspon nieco do toho koeficientu hodili. Yao bol otrasny, to je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

inak dobre, ze sme tu diskusiu o Ziline mali pred tymto zapasom, aspon sme sa vyhli narazkam na prehnany hype po postupe cez kazachov

ale vykon teda zase paradny, kazasi nestihali absolutne, vsetko hralo s domacimi, vek, casovy posun, umela trava, ale hlavne si to odmakali a cely cas do nich busili

teraz sa ale treba vratit naspat na zem a nelietat v oblakoch, hadam ich Stano zvladne mentalne pripravit na cechov, aby sa uz nevideli v skupine. A zasluzili by si, aby bolo na Jablonec plno

Reagovat
penepi

Podla nového covid automatu by malo byť povolených 75 % kapacity a ak by púšťali len zaočkovaných, tak dokonca fullka, či nie?

Reagovat
Degree

Podľa reakcií jabloneckych fanusikov Žilinu porazia bez väčších problémov asi zabudli na DAC

Reagovat
flamengo

Žilina Ja tu teda čítam nejaké reakcie Čechov všeobecne (nie priamo fanúšikov Jablonca, ich je tak málo), ale nemám pocit, že majú tento názor. Skor sa smejú, že Jablonec by mal vypadnúť aby sa mohol sústrediť v lige na boj o Európu :). Ja teda vidím, že som nebol ďaleko od " pravdy" keď som tu písal, že Tarkovič po tých Cyprusoch a Maltách by mal radšej postaviť Žilinu...:) V každom prípade Staňo robí skvelú robotu

Reagovat
uff

Reagovat
Ferguson6

Žilina zatiaľ nenarazila na silnejší tím, čiže s tým postavením Žiliny miesto repre by som brzdil.

Reagovat
flamengo

Samozrejme, že kus irónie tam bol, ale nie veľký. To, čo predvádzala repre tam (Cyprus, Malta) a nakoniec i potom na ME je neospravediteľné, boli sme herne najhorším mužstvom a to tam bolo pol Európy.. Samozrejme, že tréner by nemohol byť tento človek čo tam je.

Reagovat
Ferguson6

S tým súhlasím. Tarkovic na repre nemá a je tam len preto, že je kamarát s Kovacikom, ktorý ocividne nie je schopný zohnať poriadneho trénera. Ale to je len výsledok celkového diletantskeho fungovania SFZ.

Reagovat
flamengo

No vidíš, aspoň raz sme sa čiastočne zhodli

Reagovat
xawi

minimalne na zilinske kridla by sa Tarkovic pozriet mohol.

Reagovat
Ferguson6

Povie, že je dohoda s 21kou a teda ich nepovola

Reagovat
smazaný uživatel

To je prehnané. Kaprálik je šikovný ale je to 2002ka. Polroka späť som ho videl v repre U19 kde hral naozaj zlý zápas a teraz by mal byť v Áčku. Môj názor je, že aj on aj Suslov by minimálne mali začať v 21tke, ukázať tam dominanciu a ak to tak bude po 2-3 zápasoch ich odtiaľ potiahnuť do Áčka. Nie naopak.V áčku využiť napr. Picha na čas.

Rovnako by som Strelca nechal rozohrať v 21tke pár zápasov, jeho presun do Áčka je tiež ničím nepodložený a uponáhľaný len preto, že má hype. Reálne jediný U21 hráč, kt. je nejakým spôsobom vyzretý na Áčko je imho Pokorný.

Reagovat
xawi

No ja sa hlavbe divim, ze ked tam nema koho dat, tak tam da suslova, ktory v prvom zapase iplne ale uplne pohorel. Ale ma v zivotopise ma holandsko, tak ma prednost.

Urcite to je uponahlane, ale nemame tam lepsie riesenie.

Reagovat
xawi

Stano: "je mi ľúto obyčajných ľudí, ktorí chcú ísť na futbal a z ekonomického alebo iného hľadiska nie sú schopní to splniť".

Som si stale myslel, ze ked je ockvanie zadarmo, tak si ho z ekonomickeho hladiska moze dovolit kazdy....

Reagovat
pistacik11

Neplatí sa 15e za test? Či to len ja som vystihol mesiac dozadu, že sa platilo?

Reagovat
smazaný uživatel

no sak ale to je to "ine" hladisko

Reagovat
twelwer

Reagovat
penepi

Nenarážal skôr na to, že sa lístky predávali iba cez net?

Reagovat
xawi

Asi skor nie.

Škoda, že tých opatrení je toľko a vadia mi,” priznal Staňo, „je mi to ľúto a je mi ľúto obyčajných ľudí, ktorí chcú ísť na futbal a z ekonomického alebo iného hľadiska nie sú schopní to splniť.”

Reagovat
Noustress

Tak sme vonku, zaslúžene, ale Tel Aviv bol viac ako hratelný súper. Z môjho pohladu je sklamanie vypadnutie aj predvedená hra vo väčšine zápasov. Po tak dobre a koncepčne zvládnutom prestupovom som čakal, že minimálne herne budeme tam kde na jar a musím povedať, že sa mi páčila predstava 3 našich tímov v skupinovej fáze. Teraz čakám, že prídu na rad aj prestupy smerom von z klubu minimálne 2-3 hráčov.

Reagovat
Emmett Brown

aj keby sa podarili dva kluby v skupine, tak by to bol pre našu ligu nevídaný úspech

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele