Fortuna liga - souhrn 22. kola

04.03.2016, 19:57, aktualizováno 06.03.2016, 19:53
Komentáře a souhrny
Myjava se rozešla smírně se Senicí. Zlaté Moravce se rozešly smírně s Trnavou. K žádné změně nedojde po tomto kole na čele tabulky slovenské ligy. Vedoucí Trenčín uspěl ve Skalici, Slovan zase veze body z Podbrezové. Překvapení se konalo v pátek, Žilina doma nestačila na Michalovce...

Spartak Myjava - FK Senica 0:0

06.03.2016 18:00

Góly: -

Derby na Kopaniciach víťaza neprinieslo, diváci vo vyrovnanom dueli dokonca nevideli ani jeden gól. Veľa to pre oba tímy teda nerieši, oba celky môže tešiť aspoň neprehra proti najväčšiemu rivalovi.

Aj keď derby favorita nemá, viac sa očakávalo v tomto zápse od Myjavy. Predsa len sa nachádza vyššie a domáce prostredie môže zohrať v týchto meraniach síl významnú rolu. Najprv to skúšal Daniel, no mieril nad bránu, potom sa po dvadsiatich minútach zastreľoval Sládek, po sľubnej akcii však namieril len do bočnej siete. Hráči si v chladnom počasí nevedeli presnejšie prihrať, nepresnosti panovali na oboch stranách. Opäť na domácej strane sa v útoku prezentoval kanonier Sládek, ale skóre neotvoril ani po polhodine hry. Pekár neuspel ani z priameho kopu a keď sa k slovu dostali aj hostia v podobe Mehremiča, šlo to nad.

Polčas teda gól nepriniesol a diváci túžobne očakávali gólostroj svojich miláčikov. No márne. Podobne to bolo aj po prestávke, pretože hre na oboch stranách chýbala myšlienka a najmä Sládekovi aj šťastie v zakončení. Neuspel totiž so svojou šancou ani v 55. minúte, tentoraz hlavičkoval nepresne. Po hodine hry mal šancu na kopačke Hromada, ale brankára neprekonal. Okolo hodiny hry to žilo na oboch stranách a gól visel vo vzduchu, no vyznamenávali sa najmä brankári. Šulla takto nedovolil skórovať Danielovi ani štvrťhodinu pred koncom a nepochodil ani Kóňa niečo neskôr. Hostia mohli dať zásah v samom závere, ale Krčovu ranu Hruška zneškodnil. Tímy si tak body podelili, premenených šancí sa diváci nedočkali. V tabuľke to veľa nerieši ani pre jeden celok.

Více informací k zápasu

FC Zlaté Moravce - Spartak Trnava 2:2

06.03.2016 17:00

Góly: 5. Marques De Souza, 29. Stefan Cebara (pen.) - 15. Lukáš Mihálik, 45+4. David Depetris (pen.)

V 22. kole Fortunaligy remizovali domáce Zlaté Moravce so Spartakom Trnava 2:2. Všetky góly padli už do polčasu.

V tretej minúte po výkope Kováča lopta spadla za defenzívu Trnavy. Majkič išiel na Kamenára sám, no gólman zasiahol a zabránil gólu. O minútu nato Nikolič poslal pomalú malú domov a Školnik sa dostával do šance, avšak trafil iba Kamenára. V piatej minúte center z krídla našiel de Souzu a ten otvoril skóre - 1:0. V trinástej minúte Cebara strieľal spred Kamenára do brány, Kamenár vyrazil čo najďalej. V 14. minúte center z pravej strany šestnástky našiel na malom vápne Mihálika, ktorý hlavou vyrovnal - 1:1.

V 27. minúte Perišič v šestnástke nastrelil ruku Baéza a nasledoval pokutový kop. Premenil ho Cebara strelou do opačnej strany, ako padal Kamenár. V 39. minúte Perišič v strede fauloval vo vzdušnom súboji lakťom a po druhej žltej karte ihrisko musel opustiť. V nadstavenom čase prvého dejstva Mikovič poslal prudký nákop do šestnástky. Niekoľko striel bolo zrazených a prebehlo viacero osobných súbojov. Po Mihálikov páde rozhodca ukázal opäť na biely bod. V štvrtej nadstavenej minúte prvého polčasu Depetris penaltu premenil zakončením k žrdi - 2:2.

V 61. minúte sa do lopty z vnútra šestnástky oprel Ivan Schranz a trafil konštrukciu brány. V 75. minúte prenikol Cebara s loptou do šestnástky, kde si ju ešte potiahol a zakončoval na vzdialenejšiu žrď. Kamenár dobrú príležitosť vychytal. Góly viac už nepadali, a tak si ViON Zlaté Moravce so Spartakom Trnava rozdelil po bode za remízu 2:2 (2:2).

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - MFK Ružomberok 1:1

05.03.2016 18:20

Góly: 26. Vojtech Horváth - 58. Miloš Lačný

Dobrú formu na jar potvrdil Ružomberok, ktorý zabodoval na horúcej pôde Dunajskej Stredy. Remízu 1:1 zabezpečil Lačný odpoveďou na gól Horvátha. Získal tak už siedmy bod v treťom jarnom zápase, kým DAC pokračuje v nie príliš presvedčivých výkonoch.

Prvú šancu mal Maslo, po pár minútach zápasu však brankára domácich neprekonal. Veľa krásy diváci nevideli, tímy sa na ihrisku v úvode len hľadali. Potom prišla šanca domácich, po dvoch desiatkach minút však Tofiloski nemal problém nebezpečnú akciu zastaviť. Stephens mal neskôr šnacu hlavičkou, macedónsky gólman sa opäť vyznamenal a podržal svoj tím. Skóre sa menilo po 25. minúte, Horváth sa pekne uvoľnil v šestnástke a v behu napálil pod brvno tvrdú ranu na 1:0. Na to už bol krátky aj dlhokánsky brankár MFK. Po polhodine hry mal na kopačne gól Stephens, ale Pačindovu prihrávku na dvojgólové vedenie nezužitkoval. Potom Pačinda prihrával opäť, Sarr ale namieril len do brvna a skóre sa taktiež nemenilo. V závere polčasu ešte mieril nad Lačný, pohrozil nepríjemnou strelou.

Ružomberok mal čo napraovať po zmene strán, čakalo sa z jeho strany viac. Hoci, inkasoval prvý gól na jar a na horúcej pôde to nemal jednoduché. DAC ale skúšal zvýšiť vedenie, čo napríklad mohol potvrdiť Sarr. Aktívny Pačinda ho vyzval na zakončenie, no Senegalčan nepochodil. Neskôr sa po ďalšej prihrávke Pačindu ocitol pred bránou hostí Stephens, ale mieril len do gólmana. Potom ale zaútočil Ružomberok, z ničoho prešla lopta dopredu na Lačného, ktorý obišiel vybiehajúceho Tujvela a namieril do prázdnej brány na 1:1. Veľká šanca Dunajskej Stredy prišla v 72. minúte, chybu Tofiloského však Stephens nenamieril do bránu, hoci bol v dobrej pozícii. Boszorád potom nepotešil spoluhráčov a inkasoval červenú kartu, DAC mal viac z hry a tlačil sa ku gólu. Tofiloski v závere zápasu mal čo robiť, aby udržal pre svoj tím aspoň remízu, no napokon sa to Liptákom aj v oslabení podarilo a na jar ešte Ruža nepehrala. Naopak, domáci nepredvádzajú očakávané výkony a proti Ruži chceli viac.

Více informací k zápasu

MFK Skalica - AS Trenčín 1:2

05.03.2016 17:00

Góly: 62. Pavol Masaryk (pen.) - 8. Stefan Maierhofer, 22. Matúš Bero

Nováčik súťaže prehral na domácom trávniku s lídrom Fortunaligy AS Trenčín 1:2, keď dvojgólový náskok hostí z prvého polčasu dokázal po obrátke iba znížiť.

Už v piatej minúte Masaryk využil rýchlosť a v pokutovom území vysunul Mazana. Nasledovala slabá strela, ktorú Šemrinec zrazil na roh. Rabiu poslal loptu na ľavú stranu ihriska, odkiaľ priletel center na hlavu Maierhofera. Ten hlavičkoval do zeme a hoci jeho zakončenie nebolo najprudšie, prekonal Krnáča - 1:0 pre hostí. V 16. minúte Skovajsa vypálil azda z 35-tich metrov. Krnáča strelu vyrazil nad bránku. Po rohu prišla ďalšia zaujímavá situácia. Schet sa dostal k odrazenej lopte, jeho prvú strelu domáci zblokovali, no druhú zastavilo až brvno. V 22. minúte nahrávka Scheta našla v strede vápna nabiehajúceho Bera a mladík prestrelil domáceho brankára druhýkrát - 2:0 pre AS. V 27. minúte sa domáci Šebesta natlačil do šestnástky a vystrelil priamo do Šemrinca. V 31. minúte sa Bero ocitol pred Krnáčom, gólman Skalice zmenšil strelecký uhol a loptu zrazil na rohový kop. O minútu nato sa v dobrej príležitosti ocitol strelec prvého gólu Maierhofer. Krnáč jeho prízemnú strelu zastavil nohou.

Po hodine hry to mohlo byť 0:3. Center na hranicu vápna našiel hlavu Skovajsu a Krnáč loptu vytiahol z pravého rohu svojej brány. V 62. minúte Kleščík nedovolene bránil v zakončení jednému zo Skaličanov a rozhodca nariadil pokutový kop. Ten premenil Masaryk - 1:2. Vzápätí dostal červenú kartu Rabiu, ktorý po vkĺzačke pristúpil nohu protihráča. Veľkú šancu mala Skalica v 81. minúte. Strieľaný center padol na hlavu domáceho hráča, ktorý tesne pred Šemrincom loptu hlavou pridvihol. Gólman Trenčína podržal vydareným zákrokom AS v hre o tri body. Nepríjemný bol v nadstavenom čase center Masaryka. Skóre sa však už nezmenilo, a tak AS Trenčín vyhral na Záhorí gólmi Bera a Maierhofera 2:1.

Více informací k zápasu

ŠPORT Podbrezová - Slovan Bratislava 0:1

05.03.2016 17:00

Góly: 6. František Kubík

V 22. kole Fortunaligy podľahla domáca Podbrezová aktuálne druhému celku tabuľky Slovanu Bratislava 0:1, keď belasí rozhodli Kubíkom už v šiestej minúte.

Skóre otvoril v šiestej minúte Kubík. Centrovaná lopta z krídla prepadla na malom vápne domáceho tímu až na útočníka hostí, a ten z tesnej blízkosti prekonal Kuciaka. V dvanástej minúte Podio našiel hlavu Kriváka, ktorý sa zavesil do vzduchu, no prestrelil. V 14. minúte vysoká lopta do šestnástky narobila belasým mierne ťažkosti. Sekulič cez hlavu dokázal odkopnúť do autu. V 36. minúte nepríjemný center preletel tesne okolo niekoľkých hráčov, ktorí mohli zakončovať, no nestalo sa. Následne vrátil loptu do ohňa Krivák, ale Kostelný hlavičku prehral. V 42. minúte center do šestnástky hostí sklepol Kostelný pre Kriváka. Jeho volej spred šestnástky skončil veľmi vysoko nad bránou.

V 50. minúte center z krídla hlavou pohladil smerom do brány Zreľák. Lopta sa brankárovi Podbrezovej dostala do protipohybu, no napokon bránu minula. V 66. minúte sa k zakončeniu z malého vápna dostal Kubík, ale minul bránu. V 68. minúte Podio centrom našiel hlavu Vajdu a defenzívny záložník namieril tesne vedľa Muchovej brány. V 73. minúte Zreľák si zasekol a našiel Kubíka. Jeho strelu z dobrého miesta zrazil Krivák k Zreľákovi, ktorý pred odkrytou časťou brány trafil bočnú sieť. V 74. minúte Zreľák z hranice šestnástky tesne minul bránu. V 75. minúte sa lopta odrazila k Vajdovi, no nevyšiel mu prvý dotyk s ňou. Následne sa v zhluku nepresadili Rendla ani Turňa. V 81. Podio našiel hlavu Kostelného, ktorý sa presadil v súboji, ale namieril tesne nad bránu.

Slovan porazil domácu Podbrezovú 1:0 a udržal sa štyri body zavedúcim Trenčínom.

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - Zemplín Michalovce 2:3

04.03.2016 18:00

Góly: 18. Jakub Paur, 23. Denis Vavro - 21. Martin Koscelník, 45. Nikola Lukić, 60. Nikola Lukić

Ďalší nečakaný výsledok na úkor Žiliny. MŠK prehral na jar aj s druhým nováčikom a na titul môže zabudnúť. Proti Michalovciam šošoni ťahali za kratší koniec pomerom 2:3 a preto si Zemplín výrazne v boji o záchranu polepšil. Zároveň ide o prvú výhru trénera Grigu na lavičke východniarov.

Hralo sa v neprívetivom počasí, čo nepotešilo najmä divákov. Žilinčania boli napriek oslabeniu odchodom opôr favoritom a očakávala sa výhra. Po kikse Volešáka ešte nič nenasvedčovalo tomu, aby mali prísť akékoľvek problémy, veď aj Paur svoj tím poslal do vedenia po dobrom centri a presnej hlavičke na 1:0. Lenže potom prišiel ďalší kiks v obrane a pohotovým zakončením o pár minút po góle Paura vyrovnal Koscelník presnou strelou - 1:1. Gólostroj však pokračoval a Žilina sa dostala opäť do vedenia, tentoraz po biliardovej akcii hlavičiek, na konci ktorej bol Vavro - 2:1. Zdalo sa, že situáciu už budú mať domáci pevne v rukách, no na konci polčasu prišlo opäť vyrovnanie. Z diaľky namieril presne aj v vďaka teču Lukič - 2:2, Volešák sa naťahoval márne. Šošoni mohli ešte pred prestávkou strhnúť vedenie na svoju stranu, ale Paurova hlavička mierila iba na brvno.

Po zmene strán bolo jasné, že Michalovčania svoju kožu len tak lacno nepredajú a cítili šancu aj na všetky body. Dvakrát vyrovnali stav zápasu proti chybujúcej obrane MŠK a preto sa diváci mohli tešiť na ďalšie zaujímavé zvraty. Lenže hráči akoby predviedli to najlepšie už v prvom dejstve a šance sa rodili len sporadicky. Len vedľa brány mieril Votinov a potom sa na Žilinu valila smola. Zranil sa Bénes a Lukič po odrazenej lopte druhým gólom v zápase akrobaticky upravil na senzačných 2:3. Vyrovnať potom mohol Haskič, ale neuspel a to už domáci mali na koapčkách viac nervozity, ako pokoja. Kelemen hájil náskok spoluhráčov, Votinov navyše v závere mohol rozhodnúť. Nenamieril však päť minút pred koncom presne a preto tri body putujú na východ. Žilina na jar prehrala zatiaľ oba zápasy, pritom oba hrala s nováčikmi. Na titul tak môže zabudnúť, Zemplín si v boji o záchranu výrazne polepšil.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.AS Trenčín21163245:1751
2.Slovan Bratislava21145232:1447
3.Spartak Myjava22114727:2637
4.MŠK Žilina21103841:2933
5.DAC Dunajská Streda2296730:2433
6.Spartak Trnava2296727:2633
7.MFK Ružomberok2287729:2831
8.FK Senica2276924:2927
9.FC Zlaté Moravce22561131:4221
10.Zemplín Michalovce21531323:3918
11.ŠPORT Podbrezová22451327:3817
12.MFK Skalica22341519:4313

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (186)

Přidat komentář
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Michalovce

Reagovat
monkej

Žilina je po tom výpredaji ešte zúfalejšia ako som čakal, síce ja by som tiež nemal veľmi vyskakovať...

Reagovat
smazaný uživatel

Sice som videl iba 1. polcas ale mne sa pacilo ako hrali dopredu,no ale dozadu slabota.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som to zhodnotil asi tak, že sú teraz tam kde boli pred dvoma rokmi.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak nejak, no vina sa uz zacina hadzat na Gulu..Akoby on zato mohol ze 3/4 muzstva co ma k dispozicii nema este ani cikulu chlpatu..

Reagovat
Inter Eterno Amore

fotka najlepšia

Reagovat
Kang & Kodos

Kotel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

fakt z nich ide strach ......ty usporiadatelia tam ani nemusia stat..............................ale zapas

Reagovat
smazaný uživatel

zemplin

Reagovat
adalbertus

Michalovce ale mesto (rok a pol na vojne )

Reagovat
adalbertus

... a mám opicu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale su tam Dobre stetky,mål som odtial taku jednu,kamosku,nebola zla,bohyna v posteli,fakt sla ako masina,bloncka,velke kozy,suska do V-cka vyholene....ojojo råd spominam :D

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
Inter Eterno Amore

a kedy si tu bol naposledy ?

Reagovat
adalbertus

mesto nie je škaredé to iba kvôli vojne

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
smazaný uživatel

Prichádzam z domovského stánku Podbrezovej, kde som navštívil zápas proti Slovanu. Priebeh zápasu des, strely na bránu 0:1 výsledok 0:1, ale videl som výsledky práca Mariána Kotlebu v jeho župe, pekné ženy a Roba Vitteka, za mňa spokojnosť 2 drobnosti na záver, ten nový Holanďan hral tragicky a Slovan predviedol netradičné striedanie v čase 45:37 (2. polčas)

Reagovat
aurelio

Nikki sa s tým nepára Slovan je celý nanič, ale treba povedať, že tréner je sympaťák

Reagovat
smazaný uživatel

aký plat môže mať Róbert Vittek? (/alebo akýkoľvek iný hráč formátu Roba v našej lige)

Reagovat
Darren Fletcher

asi 25 000-30 000

Reagovat
smazaný uživatel

€ ročne?

Reagovat
Darren Fletcher

mesacne. este ked hral v slovane jan kozak, tak dostaval vyse 600 000 korun. a to boli koruny a doba pokrocila o par rokov. a vittek je iny kaliber.

Reagovat
smazaný uživatel

mňa sa pýtal kamarát a ja som nemal ani šajnu, tak som skúsil 10K mesačne a on, že to je veľa, to určite nie vďaka za info, Kamil Karaš nevyšiel, ale inak si dôveryhodný zago

Reagovat
Darren Fletcher

to este nie je doveryhodna info, to mam tiez len tak od nejakych ludi z portalov

Reagovat
ďuriLFC

Oficiálne bolo fanklubu prezentované že žiaden hráč nemá základný plat 5ciferny..ale aký podiel maju odmeny netuším

Reagovat
smazaný uživatel

Vittek ma 30 k a to je iba zakladny plat neverim ze by to pri svojom zdravy dostal kdekolvek inde hadam mu po sezone ponuknu daku poziciu v klube a pride utocnik na ktorom budeme moct realne stavat v najblizsich sezonach

Reagovat
Maximus1

17

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodca vcelku nezvlada nas zapas :D Proti Jezovi laket bez lopty za oplacanie mali mat Moravce cervenu. Proti nam penalta ked odpiskol Baezovi ruku, tak mal dostat druhu zltu tiez. Nasa penalta tiez zotnutie Mihalika na cervenu.

V tom zapase uz mohol byt vysledok 5:4 pre Moravce a hrali by 9 proti 10 :D

Reagovat
Minister

Zápas som síce nevidel, ale polčas o hráča viac a nič z toho... hm.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to vypadá s tím Berem? Na lavičku by nebyl vůbec špatnei, když se tak dívám na jeho branky.

Reagovat
smazaný uživatel

urcite je uz teraz lepsi ako Vacha Marecek alebo Jiracek ktory hraju v Sparte na jeho poste ak urobi dobry prestup moze zneho byt novy Kucka ale mal by hrat DM ako podhrot nema v top ligach sancu presadit sa

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych ho viděl ve Spartě docela rád, když už nám jednou nevyšel Duda. Reference jsou na něj taky skvělý. Pokud by ale fakt v létě přišel, tak by měl docela makačku, protože ten střed bude docela brutální až se vrátí Shala, Čermák Rosický (?).. Přestup do Polska by byl nesmysl. To samé asi platí i na setrvání v Trenčíně (tam si těžko zahraje Evropský poháry), takže by mi jeho přestup do Sparty vycházel docela logicky. No nic, počkáme si na léto.

Reagovat
doughty

Zobraci zo Sparty melón nevytasia, a tvoje sracky že na lavku by bol dobrý si nechaj pre hráčov typu Vacha, Marecek

Reagovat
pistacik11

Ten bugar tiež nič moc programom, stále platí, že tieto voľby prehrali všetci, snáď nebudú predčasne, lebo to 19. Ešte len vyletí

Reagovat
smazaný uživatel

Za mňa teda sakra prešlap neprijatie Kotlebu Kiskom, výsmech, 200 000 Slovákov ho volilo či chceme či nie. A obecná antikampaň, trebárs nadpisy typu "Kotleba zarobil na voľbách milióny!" Však len jeho strana dostane peniaze na základe výsledkov, tie peniaze dostane každá strana, nie len Majo. Ďalej média označujú voličov Kotlebu za akýchsi rebelov, protestantov a pod. čo tak pripustiť možnosť, že súhlasia s jeho ideami a volebným programom. atp. atp.

Reagovat
suldik

Nie. Každý volič kotlebu nie je nič iné ako blb. To je fakt a niečo čo by nevyvratitelne. Bodka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

uz aj je peticia s 8 tisic + hlasmi za odvolanie kisku, vazne to su dementi

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

so suldikom súhlasím, ale keďže je toto diskusia tak daj nejaký bod z programu alebo ideu od neho, s ktorou súhlasíš

Reagovat
smazaný uživatel

Vystúpenie z NATO, EU, neprijatie ani jedného imigranta, "Tým, ktorí odmietnu pracovať,

nedáme zadarmo vôbec nič – žiadne domy, dávky, ani príspevky", "Nedovolíme registrované

partnerstvá a adopcie detí úchylmi. ", "Zabránime cudzincom skupovať slovenskú pôdu. " ... (v podstate ťažko nájsť niečo s čím nesúhlasím)

Reagovat
jany kozak

ze ty si ho volil?

Reagovat
smazaný uživatel

volil som hrdého Slováka

Reagovat
smazaný uživatel

Citujem "SNP je komunistický puč" ty hrdý slovák

Reagovat
Ferguson6

On nevie čo je to SNP, v slovenskej histórii sa nevyzná

Reagovat
smazaný uživatel

Taki ludia ako ty ma tak strasne vytacaju...citaj knihy, vzdelavaj sa, nauc sa nieco o SNP, fungovani EU, NATO, o ekonomike, o slobode a nebud ovca. A ked nic z toho, tak aspon chod na FB, kde travis urcite vacsinu casu a vyhladaj si Mariana Magata.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, keď vystúpiš z NATO tak táto " zločinecká" organizácia ťa obsadí do 2 dní a bude tu robiť to "zlo", za ktoré ju odsudzuješ.

Aby niekto odmietol pracovať musí tej práce byť pre každého t.j. musíš vytvárať pracovné miesta lebo teraz ich je nedostatok. Tým, že vystúpiš z EU spôsobíš presný opak. Adoptovanie detí úchylmi nie je dovolené ani teraz. Akí cudzinci sa chystajú skupovať slovenskú pôdu?

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte som zabudol registrované partnerstvá tiež nie sú dovolené v súčasnosti

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo by to NATO robilo? A práve pre taký prípad treba obnoviť armádu SR a strážiť hranice štátu. V SR toho treba ešte veľa urobiť, miesta sa nájdu. (uľahčenie práce malým a stredným podnikateľom) Trebárs tí Amíci čo chcú skupovať pôdu

Reagovat
smazaný uživatel

Zločinci robia zločiny nepotrebujú dôvod budeme nechránení tak nás obsadia. Ako to urobili Iraku atď. či? Obnoviť armádu stojí ďalšie prachy, odkiaľ ich zoberieš, keď štát je v dlhu? Okrem toho armádu, ktorú si schopný uživiť a postaviť vydrží práve tie dva dni.

Uľahčenie práce malým a stredným podnikateľom to nie je od Kotlebu, ale program inej strany...

Kde, akí Amíci idú skupovať pôdu?

Reagovat
smazaný uživatel

Preto chce zaviesť domobranu, ktorá nestojí prakticky nič. Konkrétne zaviedol pán Kotleba projekt Lopaty & Krompáče na zamestnanie nezamestnaných + vyjadril sa, že mu ide o dobro Slovenska a podporí akýkoľvek návrh od akejkoľvek strany pokiaľ bude v súlade s postojmi ĽSNS. Každú chvíľu chcú Amíci od nás vyvážať vodu a pod. Konkrétne si teraz nespomínam o čo to presne išlo, no riešilo sa to pár týždňov dozadu tuším niekde na východe. (ropa, voda, pôda?...)

Reagovat
smazaný uživatel

pan Kotleba aktivacne prace fungovali uz pre Kotlebovymi lopatami a krompacmi len tych ludi musi vzdy niekto zaplatit a nato treba mat peniaze ktore obciam chybaju zakaz obchodovat s vodou je tusim v ustave to si ani Fico nedovolil a to je prvotriedny chrapun

Reagovat
jany kozak

chlapce ty si dobre vymeteny radsej si nastuduj prvu polovicu 20. storocia a zato ze si ho volil poprad do ligy nikdy nepostupi

Reagovat
smazaný uživatel

čo to má spoločné s históriou tak vzdialenou? Majo nestál vo fronte, on žije teraz, fašista, nacista nikdy nebol a každý ho s tým spája ako keby bol Hitlerova pravá ruka.... PS: za mňa je fašizmus,nacizmus zlo a zlo, v žiadnom prípade to nepodporujem

Reagovat
smazaný uživatel

Vsetci tomu Majovi vlastne krivdia pritom je to dobrak od kosti a navyse ucitel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Cize podporujes obdivovatela neonacistickeho Slovenskeho statu, cloveka, ktory chodi v uniforme Hlinkovej gardy, ktora napr. palila a vrazdila slovenske dediny(strasny narodovec), chodi na neonacisticke protesty, kde tlapka antisemitickych a rasistickym prejavom, praje ludom pekne biele dni ale hnusi sa ti nacizmus a fasizmus? Skutocne?

Reagovat
smazaný uživatel

si zastal v 2006

Reagovat
smazaný uživatel

niekto s takouto minulosťou nemôže byť normálny človek, on síce zastal v 2006 ale Kotleba je ešte hlbšie v histórií. Navyše ľuďmi, ktorími sa obklopuje majú veľmi blízko k nacizmu aj teraz, keď on je podla teba v 2006.

Reagovat
smazaný uživatel

dať zmysluplnú diskusiu na internete ohľadom politiky je prakticky nemožné, to sú témy, ktoré častokrát riešia ľudia aj niekoľko hodín tvárou v tvár a jedna strane nevymluví názor tej druhej a naopak (nechcem vyzerať ako dezertér, na prípadne akékoľvek dotazy odpoviem, no je tu skoro 10 hjumanov proti ĽSNS a ja tu stojím sám ako vojak v poli

Reagovat
smazaný uživatel

ale prečo asi? prečo je tu 10 hjumanov proti LSNS? asi to nebude náhodou, ale pretože je k tomu pádny dôvod

Reagovat
smazaný uživatel

Esteze takych pomylenych ludi je zatial len 8%

Reagovat
smazaný uživatel

to cislo bude uz len rast a ne len na Slovensku aj vo vsetkych krajinach s bielym obyvatelstvom ;) a potom uvidíme vas blbeckov jak budete menit svoje priority a budete sa tvarit ze vy predsa vzdy ste vedeli ze toto bola ta potrebna zmena vy ste vedeli predsa.. jak to robia ovce ked vidia ze aj ostatny uz sa pripajaju na inu stranu tak uz potom idu aj oni

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si strasne obmedzeny tupec

Reagovat
smazaný uživatel

podľa všetkého byť voľby teraz číslo by bolo vyššie, kúpené predvolebné prieskumy predpovedali nejaké 3%, tak kopu ľudí bez iných objektívnych informačných zdrojov nadobudlo ideu, že sa tam nedostane, tak dali svoj hlas inam + prešlap Kisku niektorým otvoril oči

Reagovat
smazaný uživatel

+ my belasí musíme držať spolu

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt si myslis ze s Kotlebom by isiel niekto do vlady ??? Jeho maximum je okolo 15% ak tu nevznikne normalna lavicova strana ktora zoberie hlasy smeru a to mu nato aby mohol vladnut nikdy stacit nebude dopadne uplne rovnako ako KSCM v Ceskom parlamente particka exotov s ktorymi nikto nebude realne jednat ...

Reagovat
smazaný uživatel

ale to nikoho nezaujima skym chcu ist vladnut tyto zebraci co tam su teraz... to su vsetko zlodeji na 1 lodi estebaci nejaky co sa hraju kazdy na iny politicky smer. A sprostucky ludia jak ty radsej tam uvidia zasa týchto zlodejov len koli umelo vyvolanému strachu.. to je k smiechu jak sa vy ludia nehavate manipulovat jak blbci.

Reagovat
smazaný uživatel

aj Kmotrik a Siroky su na rovnakej lodi s týmito zebrakmi v parlamente takyto estebacky zebraci ovladaju hokejovy a futbalovy slovensky gigant? tento matesko sa urcite tesi este tomu lebo on je velmi inteligentny clovek

Reagovat
stas87

A co teda zmeni clovek a jeho strana,kedze profituje len na strachu z imigrantov?Tak nie je Kotleba estebak ale xenofob.Xenofob,co ma dokola len dve temy-Ked tieto temy vycerpa,dalej nic nema,inak napisane-duta hlava.Demonstracie proti imigrantom a ciganom nenakrmi bielu rodinu..a lopaty a krumpace tiez nedaju ludom jedlo.A co si myslis,keby mal Kotleba moznost cerpat z eurofondov,nezobral by si do vrecka ani cent?Slusna naivita.

Reagovat
smazaný uživatel

Obo je to smutne ale bez ludi ako Kmotrik Siroky Poor Mraz Kovacik Filo Sotak atd. by na Slovensku uz davno neexistoval profesionalny sport tymto sa ich nezastavam len je to proste fakt

Reagovat
smazaný uživatel

??? koli tymto ESTEBAKOM to na slovensku cele vyzera jak vyzera :D :D :D to nemyslis vazne... ze este pochvalu si zasluzia

Reagovat
smazaný uživatel

Kde ich chvalim ???

Reagovat
smazaný uživatel

v tom prispevku ze je to fakt. Pritom wtf to jak rozmyslas??? sak ked sa pozres od zakladu na to cele tak to musis pochopit ze to su zebraci vsetko co si to nakradli a okradaju slovakov doteraz :D a iba takto na oko vlastnia kluby a aj to jak zebraci to financuju aby si ludia mysleli toto co ty ze oni su jediny koli komu to funguje aspon nejak :D :D ty si uplny einstein sak to pochop. Pritom keby tu neboli taky vyjebanci tak seci by sa mali lepsie.. sak teraz na ukrajine je aj Dzurinda :D :D im tam pomaha robit reformy blazon na privatizaciu vsetkeho :D jak napr unas VSZ KOsice pod USS STEEL tak takto sprivatizuju tie zeleziarne v donecku co financuju SHAKTAR DONESTK a mozu ist dopace :D tiez lebo zidia Dzurinda osvedceny politik vseci ho chvalili aj v mediach vzdy ked isiel do zahranicia vybavovat bars co :D lebo zidovske veci robil co chceli

Reagovat
smazaný uživatel

Keby tu neboli taky vyjebanci tak tie firmy a podniky maju ini vyjebanci proste je kapitalizmus a tak to funguje ked ti niekto vtlkol do hlavy ze v dakom inom systeme sa budu vsetci mat dobre tak si bud naivny alebo proste jebnuty za komancov sa mali vsetci rovnako ake rovnako ba hovno akurat tak .... a myslel som to tak ze tyto privatizeri daju aspon nieco ztoho co si nakradli naspat do sportu velke firmy ako orange telekom a podobne radsej urobia ples pre vandrakov alebo zasponzoruju program typu superstar ... v zasade nevidim rozdiel medzi dakym achmetovom co ma sachtar a dajme tomu antosikom ... a keby sem dzurinda nedotiahol us steel tak na vychode uz 15 rokov nemate co zrat ...

Reagovat
smazaný uživatel

:D :D ty si nejake decko privatizerov co sa dostal k nakradnutym penazom slovakov vdaka tymto zebrakom zlodejskym a teraz sa ich tu snazis obhajovat ok. alebo Kmotrik ml. blbecek co sa tu teraz snazi hrat to ze jeho tatko je uspesny clovek ktory si to poctivo nahrabal :D ... ale pujdes dopici aj ty neboj sa ;) dostanes po tej hlave krivej

Reagovat
smazaný uživatel

Takýchto dilinov so silnymi recami na nete ale je ;)

Reagovat
smazaný uživatel

jak mates1919?

Reagovat
smazaný uživatel

Prid do Petrzalky tam si to mozne vysvetlit

Reagovat
smazaný uživatel

mozme ale dojdi ty k Pentagonu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

http://dennik.hnonline.sk/slovensko/593496-toto-kotleba-slubil-ale-nesplni

Tu mas ten svoj program. Ja ti poviem tajomstvo. Ak si ho volil bud si blbec, rasista alebo anitsemita.

Reagovat
smazaný uživatel

ja netvrdím, že Majo a ĽSNS sú dokonalí, každý robí chyby, ja taktiež dokážem nájsť niečo na vašu SAS (obecne proti nim nič nemám), no svojho času podporovali partnerstvá homosexuálom a adopcie

Reagovat
smazaný uživatel

Klames. Resp. nevies pouzit google. Ale to je jedno. U teba je to jedno.

Reagovat
smazaný uživatel

protirečíš si nevadí, raz mi ešte poďakuješ za moju hodenú obálku 5. marca

Reagovat
smazaný uživatel

a dufam ze sa potom aj prizna svojim vnucatam atd jaky bol sprosty a obhajoval zlu stranu a este sa tvaril ze on vie aj seci ostatny tupci na celej planete

Reagovat
smazaný uživatel

Nic v zlom ale takim politickim analitikom verit? Keby napriklad fico tak by ho este aj oslavovali mozno. A este neviem ale sovietsky vodca putin ? Som doteraz zil vo viere ze sovietsky zväz rozpadol ale asi som mal milne informacie

Reagovat
jany kozak

tipujem ze vystupenie z EU

Reagovat
smazaný uživatel

To vôbec nie je o programe. Určite by sa našlo viac vecí, kde ma prienik s pravicou, ale ide presne p to čo povedal Sulik. Jeho základné naupry ako vystúpenie z EU, NATO, holokaust nebol sú natoľko hlúpe, že nemá zmysel sa s ním rozprávať.

V programe mal veci ako rovná daň, zrušenie stimulov, zníženie odvodového zaťaženie, zoskrtanie niektorých dávok. To sú body pre ktoré som volil SaS, takže on vôbec nie je o programe. U nich je peoblwm ta jeho čudná strana samotná.

Reagovat
vladis271

Reagovat
jany kozak

rezident Kiska si ich nevola preto aby im gratuloval. On si ich vola preto, aby sa s nimi bavil o zostaveni moznej koalicie. Kedze hned po volbach VSETCI lidri do jedneho spolupracu s Kotlebom vylucili, a Kotleba sam koaliciu zostavit nemoze, je bezpredmetne aby ho prezident pozyval, lebo je iste, ze Kotleba je mimo koalicnych rokovani

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

Tebe nevadi Magatove statusy?Ze bol Hitler mierotvorca a dalsie veci?Keby bol Kotleba rozumny clovek,tychto ludi rozhodne odmietne a distancuje sa od nich.Kotleba je asi dalsi clovek,co by rad menil system,co?

Reagovat
smazaný uživatel

suhlas so suldikom. Kazdy volic kotlebu nie jenic ine ako dement a je jedno z akeho dovodu ho volil. Cize na jednej strane mame politikov o ktorych tvrdime ze kradnu vo vacsej ci mensej miere. Ale 200 000 dementov si zvoli okrem toho cloveka co zamestnal vsetkych znamych na zupe (cize kradne z verejnych zdrojov ako ostatni) a okrem je proti vsetkym, vsetkemu a jeho clenovia oslavuju hitlera v statusoch na FB. Ano uz mi to ozaj zacina davat zmysel :D uz vidim tu zmenu k lepsiemu len a len dementi

Reagovat
smazaný uživatel

nastuduj si historiu ;) a vam to j*be ? zrazu riesia slovaci nezmyselne veci seci, ktore na vas vysielaju z tv vy cu*aci a ti zlodeji v parlamente vam zrazu neprekazaju vy ste strasne tupy ludia to chce len cas aby ste sa spametali ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Mna udivuje jednoduchost a primitvnost ludi, ktori volili Kotlebu a este sa obhajuju. U 18 rocnych deciek na strednej este clovek" mavne rukou", ze je tam mala nadej ze dospeju a dostanu rozum, ale ostatni volici, ozaj neviem. Strana ktora obhajuje Hitlera a jeho ideologiu, pouziva pozdrav a uniformy hlinkovej gardy, na kandidatku da pod cislom 88 cloveka, ktory nazve Hitlera mierotvorcom a velkym clovekom. Oni sa potom cuduju, preco si ho prezident nepozve? Spisuju peticiu? Tychto ludi by som poslal pol roka na liecenie a pol roka na kurzy dejepisu. Keby im ani to nepomohlo, tak zobrat hlasovacie pravo, dat preukazy ZTP a staly psychiatricky dohlad.

Reagovat
smazaný uživatel

ale ty to nechapes cele uz od zakladu.. ty nechapes ani to s Hitlerom.. to je to ;) to si musis nastudovat ty sam vsetko aby si to chapal vsetko ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Dokonale si ma odstavil touto argumentaciou. Nemam slov na zaklade faktov, ktore si mi podlozil v tejto tvojej reakcii. Uplne som stratil rec ;) Ja si myslim, ze to vy skor nechapete (nechcete chapat)

Reagovat
smazaný uživatel

?? ved ma pravdu s Hitlerom vy ste uplne tupci seci D: a potrebu mate sa tu utvrdzovat a hned urazat volicov ktory su mudrejsi jak ovce slovenske tupe.

Reagovat
stas87

Hitler sa zasadil o svetovy mier,hej? Doteraz som si myslel ze si len trol a nic ine..

Reagovat
Milan.B

ked uz sme pri hotlerovi, pozrite si film Er ist wieder da, zaujimave reakcie niektorích nemcov

Reagovat
smazaný uživatel

Dejvo je možno ten Magat.

Reagovat
jany kozak

to jedine by davalo zmysel

Reagovat
smazaný uživatel

? wtf ved zijeme v dobe kde to ovladaju zidia... tak ceny za mier dostavaju Obama a taketo opicky... a Hitler bol porazeny tak co mohol zasadit Hitler sa o to snazil !!! ale oni neprijali jeho podmienky a chceli vojnu.. :) lebo to je mozno jedina vec coho sa zidia boja jak cigani vody ;) to nam ukazal fuhrer lebo Hitler bol hrdina ktory chcel oslobodit ludi od bolsevikov kapitalisticky zidov sionistov khazars ataketo zberby!! ktorých nezaujimaju vôbec ludia. Ale ovcam sa taketo veci pacia ja viem oni to totiz nejsu schopny svojmi mozgami pochopit.

Reagovat
smazaný uživatel

Chod si tieto hocna prosim ta pisat na Kokotlebovu stranku nie na futbalovy portal

Reagovat
smazaný uživatel

vyvrat nieco ztoho co neni pravda :) co ty manfred. Ja som vyjadril svoj nazor na komentar o politike ked to nevidis tak neviem ci si retardovany... kamarade. Vzostup prichadza vo vsetkych krajinach s bielym obyvatelstvom kamaradik ja viem ze ty ovecka menis svoje nazory az ked vidis ostatne ovce menit svoj nazor. Ale priprav sa dopredu uz na to ze to znova prichadza :)))) a budes len rad za to to mi ver ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Frustrovanych dementov ktory za svoj biedny neuspesny zivot vinia vsetkych naokolo miesto toho aby nieco zacali robit s vlastnym zivotom je v kazdej krajine urcite percento to neni nic nove

Reagovat
smazaný uživatel

zcoho som frustrovany? ved pisem nazor :) to ty si nervozny lebo si vystraseny z nepoznaného ;) boze kebyze sa zamyslis tak zistis ze to su jediny ludia ktory nieco robia pre planétu a ostatných ludi zatial co ta druha vacsina ludi su vzdy sprosty aj v historii to tak bolo vzdy to tak je ;) hovoril to aj Einstein.. aby vo volbach zvitazilo to najrozumnejsie tak by muselo volit len 10% ludi z krajiny ;) a ne blbecci ktory si myslia ze vedia lebo to videli v televizii a odmalicka im to vtlacaju do hlavy tak ten nazor je spravny a potom s takou pometenou hlavou vystrasenou idu aj volit

Reagovat
smazaný uživatel

Ked sa zmateny sympatizant tretej rise a bojovnik za cistu rasu ide ohanat Einsteinom tak uz fakt neviem ci sa mam smiat alebo plakat ... tusis vobec preco doslova utiekol z Nemecka ???

Reagovat
smazaný uživatel

a co teraz ked bol zid? :D ja viem velmi dobre historiu ;) neboj sa a hlavne toto ze Hitler povazoval Einsteinovu teoriu relativity za Zidovsku fyziku a svojim vedcom nariadil vyvynut novu fyziku Deutsche Fyzik a hlavna postava tohto vyskumu bol Nemec z Pressburgu ;) ktory vyhral aj Nobelovu cenu za fyziku ale to uplne menis temu.. ja som vedel ze mam napisat namiesto Einstein Hitler ;) ktory hovoril to iste alebo rozne ine osobnosti ktore sa o nieco zapricinili.

Reagovat
smazaný uživatel

Aryan Physics ^^The term was taken from the title of a 4-volume physics textbook by Philipp Lenard in the 1930s. Phillip Lenard aus Pressburg https://en.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Physik

Reagovat
stas87

Myslis si,ze kazdy zid do roku 1938 svoj majetok ziskal ojebom ci klamstvom?Uplne kazdy,bez vynimky? Hitler za cenu milionov obeti chcel tento majetok ziskat,to ti pride normalne?Si to predstav,trebars je tvoj sused zid,je to lekar,studoval na vysokej sest rokov,teraz si otvoril vlastnu ordinaciu a zaraba si..a ty si sa vyucil mäsiarom,robis kazdy den desat hodin a mas menej peniazi ako ten zid...tak cakas kym zida zastrli a nastahujes sa mu do bytu,zoeries si jeho veci,jeho auto...a ospravedlnis sa slovami,ze taka je doba,ze?To je chore,prilis chore.

Reagovat
smazaný uživatel

sak ne kazdy zid :) ale aj ti zidia normalny z ulice sa este posmievali bielym ludom !!!! ze su ovladany bankarmi z emeriky!!! ved to vo svojich prejavoch casto pouzival aj ADOLF!! a vôbec ich Hitler nezabijal koli ich majetku... :D :D to su dezinformacie zidovskej propagandy. dokonca ani v koncentrákoch neboli vacsinou zidia ale ludia presne taky isty ludia ako vy na tomto fore, ktory nedokazete pochopit co sa vam Adolf snazil odkazat!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pekne Vás všetkých prosím poďme sa už baviť o futbale. Otvorím FB Kotleba a volby, otvorím noviny Kotleba a volby, idem sa pozrieť na EuroFotbal, že si prečítam niečo o futbale a čo tu píšu ľudia o zápase ZA - TN lebo to bola dnes na našu ligu paráda a jediné čo tu vidím je vadenica o tom istom čo už asi týždeň čítam všade. Sme na EuroFotbal tak už kašlite na tupé reči o ovciach a o sprostostiach a začnime riešiť to k čomu bola táto stránka stvorená FUTBAL

Reagovat
smazaný uživatel

Bero stale potvrdzuje ze je top v lige zrely na reprezentaciu

Reagovat
smazaný uživatel

Mne bolo dnes trochu ľúto Mandousa. Konečne dostal šancu a prakticky nemal čo chytiť, no myslím, že cez víkend už pôjde do brány Volešák. Mne sa dnes páčil Špalek škoda, že sme si ho nechali utiecť.

Reagovat
Minister

Reagovat
vladis271

a takto nejak to vyzeralo za 1. slovakštátu nad ktorým tu tak často onanuje Oľo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kotleba ma ideii a program ? aka je altrenativa ked vystupime z NATO do roka by sme boli dalsia Putinova gubernia a vystupit z EU ciste sialenstvo bez Schengenu do polroka skrachuje cela ekonomika ktora je orientovana na export a bez eurofondov ti tu nikto neopravi ani posraty vymol na ceste ... hovna otom ze kazdy bude mat pracu a projekty typu lopaty do ruk to uz musi mat clovek fakt iq 88 aby sa stymto dokazal stotoznit aj to ze sa ista skupina ludi rozhodne nepracovat a nepodielat sa na systeme je sucast demokracie a vacsina tych nepracujucich su biely aj ked kotlebovci si myslia ze len cigani dostavaju socialne davky

Reagovat
Milan.B

akurat zapricinuju to ze Kotleba bude mat v dalsich volbach 10 alebo viac %

Reagovat
smazaný uživatel

Tu je treba, aby sa fakt zložila dobrá pravicová vláda. Zatial to vyzerá výborne, tak snáď to vyjde. Hlavne je dôležité sa vyhnúť rychlym predčasným voľbám,lebo to by Kotleba bodoval vo veľkom štýle.

Reagovat
smazaný uživatel

Mozno je dobre, ze tam Kotleba nakonec je. Pravicove strany aspon vidia hrozbu, ak sa nezacnu spravat zodpovedne.

Reagovat
Milan.B

vyzera dobre??? bez SNS nezlozia či??? a sns a most nepojdu, a dokonca aj kolar tvrdi ze ide do opozicie, nechce ist do vlady

Reagovat
smazaný uživatel

Kollar bude vladu podporovať. Paradoxne si myslím, že to je lepšie, lebo neviem kým by on bol schopný obsadiť nejakú ministersku pozíciu.

Reagovat
smazaný uživatel

čo na tom vyzerá dobre? Bez SNS to nezložia dokonca ani so všetkými Kollárovými kreslami. A ak by aj išli všetci okrem SMERu a LSNS spolu do nejakej tichej koalície tak by sa spoliehali pri hlasovaniach na 6 oficiálnych a minimálne 8 neoficiálnych subjektov. Ved už v nedelu sa spolu vadili jak psi, den po volbách. Takáto pravicová vláda je zlepenec a sračka.

Reagovat
smazaný uživatel

Všetko je lepšie ako posledné 4 roky. Bude to dobré.

Reagovat
smazaný uživatel

s tým nesuhlasím. Rozhodne môže byt horšie. Najhorší scenár je že by vznikla takáto pravicová vláda ktorá by do roka padla. To už radšej dalšie volby teraz, aby z toho neskor SMER, LSNS a nevytlkali znova politický kapitál.

Reagovat
smazaný uživatel

To vobec nie teda. Vyborny by bol Sulik, to urcite, ale to vsetko dalej co sa s nim zlepi, to je katastrofa co nas caka..

Reagovat
stas87

Dedko na svojej muzeálnej Škodovke 100 sa vracia z okresnej pošty s dôchodkom v priehradke. Pod jedným kopcom, kde Škodovečku dobre rozohnal ho zastaví policajt: „Takže, dedko, svetlá nič, pás nič, rýchlosť prekročená o 4km/h, lekárnička chýba, vidím to na dobrých 250,-€.“

Dedko na to, že je starý, chudobný, nemá ani prd, tak mu policajt vraví: „Dobre, tak ak mi správne odpoviete aspoň na jednu z dvoch kontrolných otázok, pokutu vám odpustím. Takže, má to štyri kolesá a ide to po ceste. Čo je to?“

Dedko že: „To je auto!“

„No dobre dedko ale konkrétne! Aké? Škoda, Audi, čo to je?“

„Tak asi Škoda?“

„No zle dedo, Audi to bolo. Tak dáme druhú. Má to dve kolesá a ide to po ceste, čo je to?“

„No motorka!“

„Dobre dedo, ale konkrétne! Aká? Jawa, Babeta, Kawasaki, Honda?“

„Babeta?“

„Nie dedko, Honda to bola.“

Tak dedko vyberie dôchodok z priehradky, a podáva ho policajtovi so slovami: „Môžem aj ja jednu otázku?“

Policajt: „No môžte dedko!“

„Takže, má to dlhé vlasy, vysoké topánky, stojí to pri ceste a krúti to červenou kabelkou. Čo je to?“

Policajt sa zamračí, kývne hlavou a vraví: „Šak predsa kurva to je, dedo! Kurva!“

„No dobre, ale konkrétne! Tvoja mama, sestra, žena alebo dcéra?!“

Reagovat
Ferguson6

6 ligových zápasov, 6x na tribúne... Kuciak spravil fakt životný prestup. Z jednotky Legie na trojku Hullu, by ma zaujímalo na čo ho tam nahovorili, že tam šiel nechytať

Reagovat
smazaný uživatel

Mozno si chcel trochu oddychnut

Reagovat
Milan.B

mucha style

Reagovat
Ferguson6

Mucha bol aspoň pravidelne na lavičke

Reagovat
jany kozak

a v prvej lige

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dostal urcite väcsie peniaze, chcel skusit inu ligu a asi sa nechcel trepat po Turecku atd, navyse dalsiu seoznu asi budu aj v PL, mozno mu az ani tak neslo o nejake sportove uspechy, v repre na neho i tak kaslali aj ked bol jednotka Legie, takze su tu nejake veci, preco ho pochopit, aj ked vyjadrovali sa skor tak, ze ho chcu ako dvojku, nie ze bude len na tribune.

Reagovat
Ferguson6

No novú ligu zatiaľ veľmi neskúsil. V repre bol, kým sa nezranil a doplatil na to, že bol vo forme Kozáčik a údajne nechcel robiť dvojku, preto ho tam Kozák už ani nevolal. Navyše keď bude 3. brankárom, mohli by hrať aj LM a on to bude mať rovnaké ako diváci. Naozaj nerozumiem týmto slovenským futbalistom, vyzerá to tak, ako keby žiadnemu z nich nešlo o športové úspechy a nejakú dobrú kariéru. Každý jeden sa radšej niekde zadrbe vo veku, keď by mal byť na vrchole kariéry

Reagovat
Darren Fletcher

ale ved on prave na tom vrchole isiel skusit vrcholnu vyzvu, co je na tom. idealny vek, reprezentant, majster a najlepsi brankar polska, skuseny z europy. snival o anglicku a tak to skusil v priemernom klube s nadejou, ze ma na to, aby chytal

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak, mohol spokojne chytat v Legii, ale zobral Anglicko ako vyzvu, preco nie, to ze zatial je len na tribune i tak neznamena nic, to sa kludne moze zmenit a aj ked nie, tak aspon si povie, ze to proste skusil..

Reagovat
Ferguson6

Do or do not. There is no try. Predpokladám, že sa s niekým bavil o tom, akú pozíciu bude mať v tíme a nechápem načo ísť skúšať byť maximálne dvojkou. Takto dosť pravdepodobne nemusí 2 roky odchytať ani minútu a vráti sa tak maximálne do Borčíc. A v Anglicku už raz bol a dopadlo to podobne, tak by človek čakal, že sa poučil.

Reagovat
smazaný uživatel

?? jednotka Legie je akoze co ved ten klub je absolutne nic. Nikdy v historii nic nevyhral a dokonca ani sa nedostaval dlhe roky do európskych sutazi... a zrazu to budeme vnimat jak nejaky gigant vacsi jak SLOVAN ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Zilina vcera nehrala vobec zle, naopak, boli tam pasaze, kde Trencin prehravali dost vyrazne, ale problem je proste to, ze tam nie je nikto skusenejsi, kto by to potiahol, nemoze to predsa robit Benes vsetko, to je chyba Gulu no, ze to vsetko stavili na mladych, tak nemozu teraz hned cakat extra vysledky...Haskic sa do toho pomaly dostava, on bude dobry, Hlohovsky je slaby jak caj..

Reagovat
nani92

na časť s Gulom

na Hlohovského

Reagovat
smazaný uživatel

mne ich je až ľúto tej žiliny... je vidieť ako bola sila v tíme rozložená, na žiadnom poste nie je ťahúň, Pečovský chýbal až moc... AS nehralo nijakú oslnivú hru, no v žiline nebol nikto kto by to vzal na seba, Benésa tiež dlho neudržia... osobne si myslím, že žilina skončí max 5., 6. s týmto kádrom...

Reagovat
smazaný uživatel

Hlohovský hral dobre

Reagovat
lukass111

a práve že to píšeš po zápase, keď bol Hlohovský najlepší Žilinčan, Haskic sa do toho vobec nedostava, ved bol v subojoch s Klešcíkom skoro stále pomalší, Guľov alibizmus je už vrchol za stavu 1:3 bol totálne odpísaný, veď tam sa chystal poslať dvoch hráčov, s ktorými by to už len dohrali, prišiel však gól na 2:3 v podstate z ničoho, vtedy keď Trenčín kontroloval hru. Potom z toho bola dráma no...ale tá obrana, to je katastrofa pomalý hučko s vavrom alebo králikom, ktorí nemajú žiadnu rozohrávku, na kraji špalek, hlavne že si kadleca nechajú ujsť do Trnavy, to sú všetko systematické chyby, veď práve pri druhom góle špalek prehral rozhodujúci súboj so schetom

Reagovat
smazaný uživatel

Tie splasene akcie od Hlohovskeho nepovazujem za nic dobre, to je tak o triedu nizsie, ako hral Mihalik...Obrana je totalne slabucka no taky Hucko to je hrac pre Skalicu, Michalovce a podobne timy..

Reagovat
ďuriLFC

Uf tomino,chvalabohu. Tolko šancí prejebať treba tiež vedieť.

Reagovat
nani92

to bolo teda ubolené víťazstvo..ale tak im treba simulantom skurveným

Reagovat
doughty

Papavasiliou: "hrali sme proti stene "...že Slovan hrá vonku stenu mu nevadí??

Reagovat
doughty

Skurveny je Slovan, to vie predsa celé Slovensko

Reagovat
smazaný uživatel

Slovensko co voli Fica a Kotlebu

Reagovat
doughty

A koho si volil ty no len sa pochval...

Reagovat
jany kozak

ja SaS a ty koho pochval sa..

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že sa nemusí chváliť.

Reagovat
doughty

Ja som nevolil nikoho, mňa by potešila 0% účasť. Voliť klamara alebo väčšieho klamara? Nasrat všetkým. V tomto štáte sa nikdy nič nezmení a veriť tomu že sa raz budeme mať dobre vďaka vláde je neskutočná naivita. Každý človek si je sám strojcom svojho šťastia a len vďaka svojej šikovnosti sa môže mať lepšie.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to si dal hlas Ficovi..

Reagovat
doughty

Ja som dal hlas zlodejovi, aj ty, aj ostatní barani pod nami.. Aký to rozdiel

Reagovat
jany kozak

alibisticky pristup

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jany kozak

Reagovat
vladis271

Reagovat
doughty

Tipujem teplého Sulika...A teraz si predstav že prasiatko Sulik ( kľudne si tam dosad Fica, Kotlebu, Yetiho alebo červenú čiapočku) sa dostane k moci ( k valovceku) ...plný energie a elánu ide dokázať ľuďom aký on je dobrý politik a začne plniť predvolebné sľuby. Tu však narazí na slovenský "systém " a elán opadne. A premení sa na škaredé kaciatko akých tu bolo už neúrekom ( Mečiar, Dzurinda, Fico....) Rozkradne čo sa dá veď ďalšie prasiatka už čakajú...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som volil SaS a ich volebný(hlavne ekonomický) program, mne je Sulík, tiež nesympatický a nie tak úplne dôveryhodný ale ako vravím volil som SaS nie Sulíka. Konkrétne voliť SaSku bolo najrozumnejší krok, ktorý sa dal spraviť, iné strany nemali taký prepracovaný program.

Reagovat
Ferguson6

Je veľa ľudí, ktorí volili SaS a nevolili Sulíka

Reagovat
smazaný uživatel

Volil som Sas kvoli programu a nie dakeho vodcu a jeho krcmove reci

Reagovat
Ferguson6

Však aj ja, myslel som to čo som napísal vážne, nie ako sarkazmus

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne ze v strane SaS ani nejsu seci jednotny a nestotoznuju sa stym programom..

Reagovat
smazaný uživatel

Sloboda a Solidarita. Solidarita je najzakladnejsie heslo zidov.. Ktore pouzivali aj v 89 v polsku ked tam organizovali revoluciu Solidarnosc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nechajte ho ;) Kotleba je u neho ten vyvoleny, ktory nekradne a BB zupa je vykvetom transparentnosti:

.....zákazku za temer 20-tisíc eur na tlač časopisu župa dohodila firme Obalotava zo Slovenskej Ľupče, ktorú vlastní rodina Petra Moravčíka. Ten v roku 2012 kandidoval za ĽSNS.....

......prievidzskému živnostníkovi Jánovi Ondušovi, ktorý kandidoval do parlamentu z 56. miesta. ..za dodávanie potravín prišiel na vyše 4-tisíc eur.Onduš zároveň figuruje medzi darcami ĽSNS......

.......Neúspešný uchádzač o post banskobystrického mestského poslanca Michal Chudík a terajší zamestnanec župy si privyrobil za grafické návrhy, bannery či propagačné predmety pre župu takmer 3-tisíc eur......

.......kandidátovi na starostu Hornej Mičinej Romanovi Kupcovi kraj doteraz zaplatil za opravy áut vyše 4-tisíc eur.....

......Na sume 14-tisíc eur za automechanické práce sa zastavili vyplatené faktúry pre spoločnosť Lakovňa s.r.o. Spoločníkom a konateľom tejto firmy je Branko Stanislav, ktorý predtým podnikal s neúspešným kandidátom ĽSNS na poslanca banskobystrickej župy a jej neskorším hovorcom Miroslavom Beličkom. ......

Reagovat
smazaný uživatel

Kto stojí za petíciou za odvolanie Kisku? Samozrejme rusofil-nácek-konšpirátor a podobné indivíduá ju aj podpisujú. :D Kopú nožičkami, fňukajú, že Kiska neprijal Kotlebu, lebo nedokážu pochopiť elementárnu myšlienku, že demokracia netoleruje nedemokratické hnutia a strany a tak to je samozrejme správne. Absolútna tolerancia a absolútna demokracia vedie k netolerancii a totalite. A nič na tom nemení ani fakt, že ho volilo 210 000 zmätených blbečkov, z ktorých väčšina ani nevie, kto Kotleba je. Presne kvôli takýmto duševne podpriemerným jedincom existujú isté hranice. Ale ak by naozaj fungovali tieto demokratické páky, každé združenie, ktoré ospevuje Slovakštát, Tisa alebo podobné zvrátenosti by bolo už dávno rozpustené. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Ja neviem, ale som jediny, co si mysli, ze rovnako ako nezvlada Smer a ostatne strany nezvladaju politiku voci Kotlebovi, tak ju teraz nezvladol ani Kiska? Kazdou takouto akciou voci Kotlebickovi ho len posilnuju a posilnuju, do toho palaca ho proste zavolat mal a slusne ho poslat do prdele, takto to nebolo dobre zvladnute..

Reagovat
pistacik11

Reagovat
smazaný uživatel

kde žiješ chlapče, wake up

Reagovat
Degree

Tato oolitivka diskusia ma totalne rozosmiala vdaka chalani ani do krvmy ist nemusim

Reagovat
suldik

Ale ako čítam tak si bol

Reagovat
Degree

ej tiez pozeram co za blud som dal ale pochopili ste nechapem preco sa tu riesi politika ked je to stranka o futbale uz to citam vsade a ako fakt teraz sa zrazu po volbach kazdy vyzna...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele