Klasické derby medzi Spartakom Trnava a ŠK Slovan Bratislava odohrajú v závere programu jedenásteho kola Fortunaligy po reprezentačnej prestávke, a to v nedeľu 17. októbra.
"Ja ako Trnavčan to v meste cítim. Každý sa na to pýta, ľudia tým žijú. Derby je zápas najmä pre fanúšikov," povedal tréner domácich Michal Gašparík. V pozícii trénera vyhral oba svoje duely proti Slovanu. Oproti jarným zápasom bude hľadisko z polovice naplnené. "Bavíme sa aj o komunikácii a organizácii, lebo niektoré veci som predtým dokázal ukričať ja. Teraz to nedokážem; bude veľa ľudí. Potrebujeme sa oprieť hlavne o skúsených hráčov, aby do toho tú organizáciu a komunikáciu dali. Ďalšou stránkou je, že pokiaľ bude veľa ľudí, bude potrebné, aby sme sa nezbláznili alebo aby nepadla zbytočná červená karta. Všetky tieto veci s hráčmi preberáme."
Spartak v doterajšom priebehu inkasoval iba v troch zápasoch, a to dohromady štyri góly. Slovan naopak nedal gól iba Ružomberku a strelil ich najviac. "Máme síce najlepšiu obranu, ale potrebujeme dať Slovanu pocítiť aj náš útok. Chystáme sa tak, aby sme dokázali hrať s dobrou obranou, ale ofenzívne. Slovan má najlepší útok, dal najviac gólov, má najlepších hráčov, spolieha sa na individuality. Podľa mňa to môže byť vyrovnaný, bojovný zápas, ktorý možno rozhodne jedna situácia, či individuálne zlyhanie," uvažuje Michal Gašparík.
Kým on sám svoju trénerskú dráhu prakticky začína, jeho náprotivok Vladimír Weiss starší je skúsený tréner s angažmánmi pri slovenskej a gruzínskej reprezentácii. "Je to najúspešnejší tréner, takže nejaké informácie o ňom už pozbierané máme. Neviem, či je to výhoda. My sa pripravujeme na ten Slovan, ktorý sa prezentoval v zápasoch, keď hral v plnej zostave, lebo predpokladám, že prídu v plnej sile. Tie zápasy sme zanalyzovali, z tých vychádzame." Do zostavy Spartaka nemôžu tréneri počítať s dlhodobo zranenými Rusovom, Mikovičom a Benovičom. Otázny je tiež štart Romana Procházku. Ostatní hráči by mali byť k dispozícii. A to vrátane Kristiána Koštrnu, ktorý už trénuje naplno.
Spartak Trnava a ŠK Slovan Bratislava vybehnú proti sebe na trávnik v poslednom zápase jedenásteho kola Fortunaligy v nedeľu o 17:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: Fortuna liga - preview 11. kola: Derby o čelo - Trnava hostí Slovan
Tradiční bitva dvou slovenských velikánů bude tentokrát i soubojem o první příčku tabulky. Druhá Trnava i vedoucí Slovan Bratislava mají stejný počet bodů. Podaří se jednomu z rivalů odskočit? Hraje se v Trnavě na stadionu Antona Malatinského.
Spartak Trnava - Slovan Bratislava (neděle 17:00)
2.94 - 3.23 - 2.41
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
MŠK Žilina - DAC Dunajská Streda (sobota 16:00)
Jedenáste kolo aktuálneho ročníka Fortunaligy spojí v sobotu MŠK Žilina a FC DAC 1904 Dunajská Streda. Oba celky momentálne zaostávajú za svojou minuloročnou hernou fazónou.
Pod Dubňom slabé výsledky stáli stoličku trénera "Šošonov" Pavla Staňa. Premiéra pri mužstve tak čaká nového kormidelníka žltozelených Petra Černáka. "Čím bližšie je výkop, cítime skôr očakávanie, nie napätie. Je to pre nás ten správny pozitívny doping," povedal hlavný tréner MŠK. "Tento týždeň už cítime z chalanov reakciu na tréningový proces i ochotu tvrdo pracovať na tom, čo sme si povedali. Rovnako teda vnímam túto reakciu pozitívne, niektoré veci prijali za svoje a chcú na nich pracovať. Všetci tomu veríme a pracujeme na tom, aby sme sobotný zápas zvládli a znovu dostali sebavedomie, ktoré sa v posledných stretnutiach vytratilo," vysvetlil. "Chalani sú už určite sústredení a nastavení na svoju robotu a na to, že znovu chceme byť úspešní. Chceme hrať behavý, atraktívny, dominantný futbal, čo bez emócií a mladíckej dravosti nepôjde. Na toto sa sústredíme a toto budeme od chalanov vyžadovať aj v sobotu."
Ako to vyzerá so zostavou a stavom kádra? "Ten sa zlepšuje, čo je potešiteľné. Niektorí hráči už budú v sobotu k dispozícii. Na každý duel chceme vždy vybrať najlepšiu možnú zostavu, hoci nie vždy sa musíme trafiť. Určite sa ale nechystáme robiť veľké zmeny iba kvôli tomu, že sa zmenil tréner. Jednoducho vyberieme hráčov, o ktorých sme presvedčení, že majú najlepšiu formu a vedia naplniť taktický plán," informoval rodák z Handlovej. "Verím, že fanúšikovia budú za nami, za chalanmi stáť, pretože si to zaslúžia za tvrdú prácu. Keď budú cítiť podporu z tribún, ich výkon pôjde určite iba hore," odkazuje žltozeleným fanúšikom Peter Černák. Hráči MŠK Žilina a DAC Dunajská Streda vybehnú na trávnik pod Dubňom v sobotu o 16:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.98 - 3.90 - 3.35
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
Pod Dubňom slabé výsledky stáli stoličku trénera "Šošonov" Pavla Staňa. Premiéra pri mužstve tak čaká nového kormidelníka žltozelených Petra Černáka. "Čím bližšie je výkop, cítime skôr očakávanie, nie napätie. Je to pre nás ten správny pozitívny doping," povedal hlavný tréner MŠK. "Tento týždeň už cítime z chalanov reakciu na tréningový proces i ochotu tvrdo pracovať na tom, čo sme si povedali. Rovnako teda vnímam túto reakciu pozitívne, niektoré veci prijali za svoje a chcú na nich pracovať. Všetci tomu veríme a pracujeme na tom, aby sme sobotný zápas zvládli a znovu dostali sebavedomie, ktoré sa v posledných stretnutiach vytratilo," vysvetlil. "Chalani sú už určite sústredení a nastavení na svoju robotu a na to, že znovu chceme byť úspešní. Chceme hrať behavý, atraktívny, dominantný futbal, čo bez emócií a mladíckej dravosti nepôjde. Na toto sa sústredíme a toto budeme od chalanov vyžadovať aj v sobotu."
Ako to vyzerá so zostavou a stavom kádra? "Ten sa zlepšuje, čo je potešiteľné. Niektorí hráči už budú v sobotu k dispozícii. Na každý duel chceme vždy vybrať najlepšiu možnú zostavu, hoci nie vždy sa musíme trafiť. Určite sa ale nechystáme robiť veľké zmeny iba kvôli tomu, že sa zmenil tréner. Jednoducho vyberieme hráčov, o ktorých sme presvedčení, že majú najlepšiu formu a vedia naplniť taktický plán," informoval rodák z Handlovej. "Verím, že fanúšikovia budú za nami, za chalanmi stáť, pretože si to zaslúžia za tvrdú prácu. Keď budú cítiť podporu z tribún, ich výkon pôjde určite iba hore," odkazuje žltozeleným fanúšikom Peter Černák. Hráči MŠK Žilina a DAC Dunajská Streda vybehnú na trávnik pod Dubňom v sobotu o 16:00.
FC Zlaté Moravce - ŠKF Sereď (sobota 18:00)
Po hernej pauze, vyplnenej zápasmi reprezentácie, hostí v jedenástom kole Fortunaligy FC ViOn Zlaté Moravce celok ŠKF Sereď.
"Cestujeme k predposlednému tímu v lige. Čaká nás ťažký, bojovný zápas. Celý týždeň sa na tento duel svedomito pripravujeme. Bude to stretnutie, v ktorom bude veľa súbojov. Z hľadiska bojovnosti očakávame najťažší zápas doterajšej sezóny. Ideme tam však s cieľom bodovať. Bod by bol dobrý, ale tri budú najlepšie. Musíme sa tak nastaviť aj v hlavách, chceme však určite bodovať," povedal 28-ročný zakončovateľ ŠKF Orion Tip Sereď Roman Haša. Ten v predchádzajúcom ligovom kole víťazným gólom rozhodol súboj so Senicou. Po niekoľkotýždňovej absencii by sa do zostavy hostí mohol vrátiť Adam Morong, ktorý dlhší čas laboroval so zraneným lýtkom. "Proti ViOn-u Zlaté Moravce sú zápasy vždy fyzicky veľmi náročné. Na tohto súpera sa poctivo pripravujeme. Urobíme všetko pre to, aby sme boli úspešní," skonštatoval.
Domáci ViOn v doterajšom priebehu sezóny nazbieral šesť bodov a v tabuľke je predposledný. ŠKF Orion Tip Sereď má na konte jedenásť bodov, čo nateraz stačí na deviatu priečku. Posledný vzájomný ligový súboj týchto tímov skončil najtesnejším víťazstvom Zlatých Moraviec 1:0. Do hľadiska ViOn arény môže prísť maximálne 25 % kapacity štadióna, čiže 1000 divákov. ViOn Zlaté Moravce vyzve na súboj Sereď v sobotu od 18:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.58 - 3.31 - 2.67
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
"Cestujeme k predposlednému tímu v lige. Čaká nás ťažký, bojovný zápas. Celý týždeň sa na tento duel svedomito pripravujeme. Bude to stretnutie, v ktorom bude veľa súbojov. Z hľadiska bojovnosti očakávame najťažší zápas doterajšej sezóny. Ideme tam však s cieľom bodovať. Bod by bol dobrý, ale tri budú najlepšie. Musíme sa tak nastaviť aj v hlavách, chceme však určite bodovať," povedal 28-ročný zakončovateľ ŠKF Orion Tip Sereď Roman Haša. Ten v predchádzajúcom ligovom kole víťazným gólom rozhodol súboj so Senicou. Po niekoľkotýždňovej absencii by sa do zostavy hostí mohol vrátiť Adam Morong, ktorý dlhší čas laboroval so zraneným lýtkom. "Proti ViOn-u Zlaté Moravce sú zápasy vždy fyzicky veľmi náročné. Na tohto súpera sa poctivo pripravujeme. Urobíme všetko pre to, aby sme boli úspešní," skonštatoval.
Domáci ViOn v doterajšom priebehu sezóny nazbieral šesť bodov a v tabuľke je predposledný. ŠKF Orion Tip Sereď má na konte jedenásť bodov, čo nateraz stačí na deviatu priečku. Posledný vzájomný ligový súboj týchto tímov skončil najtesnejším víťazstvom Zlatých Moraviec 1:0. Do hľadiska ViOn arény môže prísť maximálne 25 % kapacity štadióna, čiže 1000 divákov. ViOn Zlaté Moravce vyzve na súboj Sereď v sobotu od 18:00.
FK Pohronie - MFK Ružomberok (sobota 18:00)
Súčasťou sobotňajšieho programu jedenásteho kola Fortunaligy bude aj zápas medzi domácim FK Pohronie a rozbehnutým MFK Ružomberok.
Hosťujúci tím je na víťaznej vlne. Po Slovane Bratislava (1:0) a Žiline (2:0) vyhral aj nad Liptovským Mikulášom pomerom 4:1. "Zápas s Mikulášom bol pre nás špecifický a chalani boli dostatočne motivovaní na to, aby sme tie dve víťazstvá potvrdili," povedal tréner Ružomberka Peter Struhár. Mužstvo spod Čebraťa získalo 17 bodov a v tabuľke mu patrí tretia pozícia. Má o bod viac, ako štvrté Michalovce a dve víťazstva stráca na Slovan Bratislava a Spartak Trnava.
Ako zvládli Liptáci repre pauzu? "Musím priznať, že sme mali nejaké zdravotné problémy. Chlapci si doliečili zranenia a taktiež si poriešili školské povinnosti. Trénovanie sme si spríjemnili. Boli sme na haluškách a absolvovali sme túru na Žiarsku chatu. Takže prvý týždeň bol skôr regeneračný. V tom druhom sme sa už pripravovali na súpera. Chlapci vyzerali v tom týždni veľmi dobre, takže si taktiež zaslúžia pochvalu," skonštatoval lodivod.
Pohronie je jediným súperom, s ktorým "Ruža" túto sezónu ešte nehrala. Tím zo Žiaru nad Hronom získal päť bodov, nachádza sa na poslednej pozícii a na jedenáste Zlaté Moravce stráca jeden bod. Vo vedení klubu nastali zmeny. Novým trénerom sa stal Pablo Villar. "Zápasy v lige sú vyrovnané. Rozhodujú v nich detaily alebo zmeny koncentrácie jedného alebo druhého mužstva. Takže to, že sa Pohroniu teraz nedarí neznamená, že je to zlé mužstvo. Má v skladbe veľmi zaujímavých hráčov a myslím si, že podnet, čo sa týka vedenia a angažovanie nového trénera, bude preňho určite impulzom. Na tohto súpera si musíme dávať pozor," myslí si Peter Struhár. Pohronie si zmeria sily s Ružomberkom v sobotu od 18:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 3.35 - 3.48 - 2.10
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
Hosťujúci tím je na víťaznej vlne. Po Slovane Bratislava (1:0) a Žiline (2:0) vyhral aj nad Liptovským Mikulášom pomerom 4:1. "Zápas s Mikulášom bol pre nás špecifický a chalani boli dostatočne motivovaní na to, aby sme tie dve víťazstvá potvrdili," povedal tréner Ružomberka Peter Struhár. Mužstvo spod Čebraťa získalo 17 bodov a v tabuľke mu patrí tretia pozícia. Má o bod viac, ako štvrté Michalovce a dve víťazstva stráca na Slovan Bratislava a Spartak Trnava.
Ako zvládli Liptáci repre pauzu? "Musím priznať, že sme mali nejaké zdravotné problémy. Chlapci si doliečili zranenia a taktiež si poriešili školské povinnosti. Trénovanie sme si spríjemnili. Boli sme na haluškách a absolvovali sme túru na Žiarsku chatu. Takže prvý týždeň bol skôr regeneračný. V tom druhom sme sa už pripravovali na súpera. Chlapci vyzerali v tom týždni veľmi dobre, takže si taktiež zaslúžia pochvalu," skonštatoval lodivod.
Pohronie je jediným súperom, s ktorým "Ruža" túto sezónu ešte nehrala. Tím zo Žiaru nad Hronom získal päť bodov, nachádza sa na poslednej pozícii a na jedenáste Zlaté Moravce stráca jeden bod. Vo vedení klubu nastali zmeny. Novým trénerom sa stal Pablo Villar. "Zápasy v lige sú vyrovnané. Rozhodujú v nich detaily alebo zmeny koncentrácie jedného alebo druhého mužstva. Takže to, že sa Pohroniu teraz nedarí neznamená, že je to zlé mužstvo. Má v skladbe veľmi zaujímavých hráčov a myslím si, že podnet, čo sa týka vedenia a angažovanie nového trénera, bude preňho určite impulzom. Na tohto súpera si musíme dávať pozor," myslí si Peter Struhár. Pohronie si zmeria sily s Ružomberkom v sobotu od 18:00.
FK Senica - Zemplín Michalovce (sobota 18:00)
V jedenástom kole Fortunaligy pocestujú hráči MFK Zemplín Michalovce naprieč celou republikou na Záhorie. Tam ich privíta domáci FK Senica.
Prvú časť fortunaligovej jesene mali Michalovce veľmi zlú. V posledných dueloch však už nad súpermi dominujú. V Trnave zvíťazili nad domácou Sereďou 1:0, a potom aj na východe republiky so Žilinou takisto 1:0. K tomu prirátajme postup do štvrtého kola Slovnaft Cupu cez Sabinov. "V podstate bojujeme o každý bod. Pred pauzou sa nám darilo, vyhrali sme tri zápasy v rade a v tabuľke sme tak zákonite išli vyššie. Akceptujeme to, no musíme pracovať na tom, aby sme body získavali aj naďalej. Aby sme sa zachránili, potrebujeme nahrať 30 bodov. To je prioritný cieľ," vypočítava tréner Zemplína Miroslav Nemec. "Myslím, že sme na správnej ceste, no to ukáže až sobotňajší zápas v Senici."
Nasledujúce obdobie, keď Michalovce odohrajú štyri z piatich zápasov u súperov, považuje za kľúčové aj ich tréner. "Bude to náročné obdobie, ktoré veľa napovie. Hráme v Senici, Dunajskej Strede, doma s Pohroním, v Trenčíne a pohár v Komárne. Všetko sú to náročné previerky . Tento tretí blok zápasov veľa ukáže o našich ambíciách. Bude to previerka pre mňa osobne, pre hráčov, aj pre samotný klub. Ukáže, na čom sme a či sme na správnej ceste. Ja verím, že áno. Najbližšieho súpera máme dobre zmapovaného. Vieme, akú silu má, vieme, čo od neho môžeme čakať. Na zápas sa tešíme a ja osobne sa teším, že mám aj príjemné starosti, keďže prakticky celý káder je v dobrom zdravotnom stave a mám si z čoho vyberať," uzavrel Miro Nemec.
Senica a Michalovce zabojujú o cenné fortunaligové body v sobotu o 18:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.69 - 3.13 - 2.68
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Prvú časť fortunaligovej jesene mali Michalovce veľmi zlú. V posledných dueloch však už nad súpermi dominujú. V Trnave zvíťazili nad domácou Sereďou 1:0, a potom aj na východe republiky so Žilinou takisto 1:0. K tomu prirátajme postup do štvrtého kola Slovnaft Cupu cez Sabinov. "V podstate bojujeme o každý bod. Pred pauzou sa nám darilo, vyhrali sme tri zápasy v rade a v tabuľke sme tak zákonite išli vyššie. Akceptujeme to, no musíme pracovať na tom, aby sme body získavali aj naďalej. Aby sme sa zachránili, potrebujeme nahrať 30 bodov. To je prioritný cieľ," vypočítava tréner Zemplína Miroslav Nemec. "Myslím, že sme na správnej ceste, no to ukáže až sobotňajší zápas v Senici."
Nasledujúce obdobie, keď Michalovce odohrajú štyri z piatich zápasov u súperov, považuje za kľúčové aj ich tréner. "Bude to náročné obdobie, ktoré veľa napovie. Hráme v Senici, Dunajskej Strede, doma s Pohroním, v Trenčíne a pohár v Komárne. Všetko sú to náročné previerky . Tento tretí blok zápasov veľa ukáže o našich ambíciách. Bude to previerka pre mňa osobne, pre hráčov, aj pre samotný klub. Ukáže, na čom sme a či sme na správnej ceste. Ja verím, že áno. Najbližšieho súpera máme dobre zmapovaného. Vieme, akú silu má, vieme, čo od neho môžeme čakať. Na zápas sa tešíme a ja osobne sa teším, že mám aj príjemné starosti, keďže prakticky celý káder je v dobrom zdravotnom stave a mám si z čoho vyberať," uzavrel Miro Nemec.
Senica a Michalovce zabojujú o cenné fortunaligové body v sobotu o 18:00.
Tatran Liptovský Mikuláš - AS Trenčín (pátek 17:00)
Po reprezentačnej prestávke privíta v jedenástom kole jesennej časti slovenskej najvyššej súťaže nováčik z Liptovského Mikuláša mužstvo AS Trenčín.
Domáci celok postúpil do najvyššej slovenskej súťaže iba minulý rok. Po úvodných prehrách, zväčša s favorizovanými mužstvami, sa trochu oťukal a svoje prvé tri body v jednom dueli vo Fortunalige získal proti favorizovanej Žiline výsledkom 2:1. Liptáci doposiaľ nahrali sedem bodov, keď dvakrát zvíťazili, raz si so súperom body podelili a sedemkrát mu podľahli. So záporným skóre 14 - 25 sú momentálne na desiatej priečke tabuľky. Bod za Liptákmi je FC ViOn Zlaté Moravce a ligový pelotón uzatvára Pohronie s piatimi získanými bodmi. Na deviatu Sereď však Liptovský Mikuláš stráca už štyri body.
Hostia spod hradu Matúša Čáka mali svoje zlaté obdobie pred niekoľkými rokmi. Vtedy vybojovali majstrovský titul, no potom prišiel pokles výkonnosti a hlavne horšie výsledky. V tejto sezóne sa Považanom opäť začalo dariť o čosi viac. Popri troch výhrach, medzi iným aj na pôde Žiliny v pomere 2:0, Trenčania päťkrát remizovali a iba dvakrát prišli o všetky body. Šiesty Trenčín ma momentálne 14 bodov, čo je presne tak isto, ako doposiaľ vybojoval siedmy MŠK Žilina. Ôsma Senica má trinásť bodov. Na piaty DAC stráca Trenčín jediný bod a na štvrté Michalovce dva.
Liptovský Mikuláš privíta Trenčín už v piatok o 17:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 4.47 - 4.25 - 1.66
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
Domáci celok postúpil do najvyššej slovenskej súťaže iba minulý rok. Po úvodných prehrách, zväčša s favorizovanými mužstvami, sa trochu oťukal a svoje prvé tri body v jednom dueli vo Fortunalige získal proti favorizovanej Žiline výsledkom 2:1. Liptáci doposiaľ nahrali sedem bodov, keď dvakrát zvíťazili, raz si so súperom body podelili a sedemkrát mu podľahli. So záporným skóre 14 - 25 sú momentálne na desiatej priečke tabuľky. Bod za Liptákmi je FC ViOn Zlaté Moravce a ligový pelotón uzatvára Pohronie s piatimi získanými bodmi. Na deviatu Sereď však Liptovský Mikuláš stráca už štyri body.
Hostia spod hradu Matúša Čáka mali svoje zlaté obdobie pred niekoľkými rokmi. Vtedy vybojovali majstrovský titul, no potom prišiel pokles výkonnosti a hlavne horšie výsledky. V tejto sezóne sa Považanom opäť začalo dariť o čosi viac. Popri troch výhrach, medzi iným aj na pôde Žiliny v pomere 2:0, Trenčania päťkrát remizovali a iba dvakrát prišli o všetky body. Šiesty Trenčín ma momentálne 14 bodov, čo je presne tak isto, ako doposiaľ vybojoval siedmy MŠK Žilina. Ôsma Senica má trinásť bodov. Na piaty DAC stráca Trenčín jediný bod a na štvrté Michalovce dva.
Liptovský Mikuláš privíta Trenčín už v piatok o 17:00.
Tabulka před začátkem kola
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Slovan Bratislava | 10 | 7 | 2 | 1 | 25:8 | 23 | |
2. | Spartak Trnava | 10 | 7 | 2 | 1 | 18:4 | 23 | |
3. | MFK Ružomberok | 10 | 4 | 5 | 1 | 14:8 | 17 | |
4. | Zemplín Michalovce | 10 | 5 | 1 | 4 | 13:12 | 16 | |
5. | DAC Dunajská Streda | 10 | 4 | 3 | 3 | 16:15 | 15 | |
6. | AS Trenčín | 10 | 3 | 5 | 2 | 16:12 | 14 | |
7. | MŠK Žilina | 10 | 4 | 2 | 4 | 15:12 | 14 | |
8. | FK Senica | 10 | 3 | 4 | 3 | 11:15 | 13 | |
9. | ŠKF Sereď | 10 | 3 | 2 | 5 | 8:12 | 11 | |
10. | Tatran Liptovský Mikuláš | 10 | 2 | 1 | 7 | 14:25 | 7 | |
11. | FC Zlaté Moravce | 10 | 1 | 3 | 6 | 10:22 | 6 | |
12. | FK Pohronie | 10 | 1 | 2 | 7 | 8:23 | 5 |
Komentáře (272)
Přidat komentářAko predpokladáte zostavy na nedelu?
Za mňa u nás:
Chovan - Medveděv, Kašia, Božikov, De Marco - Kankava, Agho - Green, Adler/Weiss, Zmrhal - Henty
Takáč - Procházka, Škrteľ, Kóša, Twardzik - Savvidis, Grič- Bukata - Cabral, Yusuf - Ristovski.
Možno by som vymenil akurát Pauscheka za Medvedeva, plus si myslím, že to rozhodnú pre nás striedania v II polčase (Weis, Mráz, Čavrič)...Kurňa svojho času by som nikdy nepovedal, že Holman chýba
No jasne.
"Celý zápas vydržíš?"
"Pokúsim sa."
"No pokúsim sa. Jak do pitche pokúsim sa!"
Proste druhý najprofesionálnejšie vedený klub na Slovensku.
Ktorý chlapsky kolektív nefunguje na podobnom slovníku?
V Barcelone, Manchestri a PSG sa podla teba ako rozpravaju? Vo versoch a latincine?
Zas takyto mudrlant, co asi nikdy nebol v satni a v chlapskom kolektive na futbale.
fnuk fnuk
Ani nechýba
Vraj sa Vladovi obnovilo zranenie..
neděle od 17:00, paráda
Ačkoliv budu prat Trnavě tak kurz na Slovan se musí zkusit
Tak si to pozriem v TV, som zvedavý na toho údajne zázračného Kóšu.
Napíšem to hodne alibisticky ale dnes by si mali obe strany v prvom rade uvedomiť, že príde plná povolená kapacita a prisposobiť tomu aj dianie v zápase. Nejaká herná alebo výsledková fraška bude znamenať, že slabšia polovica z tých ludí sa neobjaví na štadióne dalšie dva tri roky. Bez ohladu na výsledok a majstrovské ambície. Snáď to bude pamätné derby ale pamätné hlavne krásnymi gólmi a skvelou diváckou kulisou
Bude sa dat pozerat online na Fortuna TV?
Slovanisti
konecne reklama na futbal
Ostuda
Skvelá usporiadatelská služba
konečně se může na fotbal a oni udělají tohle ukonči to. akorát nevím jak s kontumací, asi 0:0
Nemám slov... jebnutosť
Klasika koko*i
Ten rozbity na ihrisku je slovanista?
Ake IQ tie telata musia mat, aby hadzali pyro do normalov? To je cisty grc toto...
Zvieratá
Slabé slovo
zvieratá toto nerobia...
Je tam milión kamier, nájsť blbeckov a zosobnit náklady. By som chcel vidieť machrov ak by im prišla pokuta v x tisíc eur
20 minut čumí na sektor, pak ho nechají vyklidit a ted se zase 10 minut čeká tvl.
20 minut tam cumeli usporiadatelia... az potom prisli cajti
Logika. Nemôžeš okamžite takéto stádo vypustiť len tak na ulicu do mesta. Najprv musíš zabezpečiť poriadkové sily nie len na štadióne ale aj vonku. Keď to bolo zabezpečené, potom to stádo vyhnali a hnali na stanicu. Ten zbytok stáda na druhej strane štadióne zasa pustili, až keď to prvé stádo bolo naložené v prístavenom dobytčáku na stanici. Pretože inak by sa to mohlo popáriť a vznikli by jatky....
Pekne napisane
On to fakt ukončil
Toto je tak obrovska hanba pre viacerych zainteresovanych, ale ceresnicka je na strane usporiadatelov.
A pozdravujem do Dajto, toto je skutocne svetova rarita, aby ste to pustali z opakovaciek a viacerych kamier
Co povedat k tomuto primitivizmu. Normalny clovek sa tesi na poriadne derby cely tyzden a tito idioti to opat cele pokazia. Vsetkych identifikovat a naparit im dozivotny zakaz.
Súhlasím s tým, že treba upraviť legislatívu tak, aby boli možné zákazy vstupu na futbal, inak sa nepohneme.
Veď to už dávno je.
Nestaci to, hlavne ked sa klub slepo stavia za svojich "fans"
Kluby sice dávajú zákazy, ale nemyslím si, že to je podchytené vyššie ako sa o tom hovorilo v Anglicku (hlásenie sa na polícii v čase zápasu), druhá vec je vymáhateľnosť a dodržiavanie zákazov. Keď vidím ako sa "kontroluje" dodržiavanie nariadení v súvislosti s Covidom, tak si viem živo predstaviť, ako inteligenti v slovenských sbs kontrolujú či niekto nemá zakaz vstupu.
No jasné, že to nikto nekotroluje, ani tresty nie sú zjavné dostatočné. Ale legislatíva je
Mas pravdu. Ale evidentne bohuzial nie je ine riesenie ako exemplarne pokuty pre kluby.. lebo len vtedy si kluby uvedomia, ze paky na to aby sa toto nestavalo, maju. Lebo chlapci sa na vrch stadiona nedostali nahodou (rovnako ako na poschodie nad sektorom hosti). A to nie je ospravedlnenie slovanistov, ale poukazanie na absolutne zlyhanie usporiadatela. Takto to fungovalo mohlo fungovat pred 15-20 rokmi, ale dnes uz naozaj nie.
Už vtedy to ostával prežitok. Teraz to je katastrofa. Mohol to byť zápas, ktorý vráti zájem aspoň trochu o ligu. Takto...
Jebat covid. Na futbal je problem aby prisli ludia. Chcem vidiet tu navstevu na takej zenskej hadzanej ci basketbale ak by sa mali dodrziavat nezakonne vyhlasky, Zlocin sa Vam deje pred ocami a este tomu tlieskate.
Kontroluje sa to dostatočne. Poznám už prípad chlapíka, čo išiel sedieť za nedodržanie zákazu. V tom problém nie je.
Vidíš, ja poznám jedného, čo mal na rok zákaz (od klubu) a párkrát som ho videl na futbale ale teda dobre
a uplne stacilo dat to do rezimu ockovanych namiesto OTP :). Hned by tam bola ina vzorka (priznavam, ze mensia)
ak takto uvažuješ tak patríš do tej vzorky ktorá by na štadióne určite chýbala
Preco myslis? Vseobecne nizsie vzdelanie indikuje vieru v hoaxy a tym padom aj odpor k ockovaniu.
Ale su to vsetko len predpoklady, mozem sa mylit. Kludne tam mohol byt doktor matematiky a doktor mediciny, co to to cele zorganizovali.
Mňa pobavilo, že odporcovia očkovania, testovania a rúšok (pretože ničia imunitu a zabíjajú bunky) sa nachádzajú na podujatí iba pre OTP a so zahalenými dýchacími cestami. Predpokladám ,že je to silná schizofrénia...
Toto este pride ako vyhovorka - museli mat zahalene dychacie cesty, nedokyslicovalo im mozog a takto to dopadlo. Par takychto nonsensov uz ultras slovana dokazalo vyplut, aj ked nie az takych extremnych.
Ako vies, ze to boli odporcovia ockovania? Si snad zamestnancom Gallup-ovho institutu a robili ste pred zapasom kompletny zber udajov od kazdeho jedneho navstevnika? Pretoze za mnou nikto so ziadnym dotaznikom neprisiel.
Preco klames? Preco tu podsuvas svoje subjektivne zavery? Preco tu siris hovksy? Ci? Je to silna schizofrenia?
Nech tam bol doktor, politik alebo dežo z kanála, kategorizovať ludí podla toho či sú zaočkovaní alebo nie je rovnako úbohé ako odsudzovat ludí kôli viere či farbe pleti .
určite si dnes nechýbal medzi tými tupelami na ihrisku :)
No, evidentne jediný hlúpy kokot si tu ty.
jojo, tento komentár to priamo potvrdzuje :D
Nie evidentne, jediný hlúpy kokot si tu ty.
<3
Kategorizovat? :D Ked je film od 18, tak tiez kino kategorizuje ludi na do 18 a na od 18? Wtf?
Mali to dat len na zackovanych a bolo by len minimum tychto zvierat na stadione...
Si stihol spraviť prieskum na ihrisku kto z tých idi*tov je zaočkovaní a kto nie, hej ?
Popravde poznam nejaku vzorku zo slovanu a teda percento ockovania tam bude tak 5% aj to mozno prehanam
Alebo mohli pustat iba takych, co maju zelene tricko.
Normalna statistika. Slabo zaockovani su ludia s nizsim vzdelanim, ludia byvajuci na vychode, volici smeru a kotlebu.
Taketo kategorizovanie sa robi dnes vsade , proste vsade. A je jedno, ci si taketo cisla davaju dokopy krcma, ktora rozmysla, aky rezim nastavit alebo marketingova firma pri akejkolvek analyze.
A nie, cernosi ani moslimovia neobmedzuju prevadzku krciem, navstevy stadionov a podobne. Jedine, ak by sa vyrazne vymykali z priemeru ockovanych.
Ty si uplne v lese. Co je to slabo zaockovany? Existuje napriklad slaby tlak vody. Alebo slaby tlak plynu. Alebo vysoky tlak = hypertenzia. Ale co to kurva je slabo zaockovany?
Dokoncil si uz vobec strednu skolu? A kategorizovanie = diskriminacia = trestny cin.
ty si sa tu vynoril z akeho kanala?
Toto Vase ohybanie zakonov, ustavy a vykruikovanie hluposti.
Segmentovanie na zaklade toho, co robis, kde sa pohybujes, ake mas nazory, je uplne, ale ze uplne vsade.
Ale asi nema vyznam velmi Ti to vysvetlovat.
Ja som proti kategorizovaniu, ale kto nie jebzaockovany nech na seba berie vsetko co je stym spojene.. nesi zaockovany - tak sed doma..
Aha. Takze ak tomu spravne rozumieme, ty si proti kategorizovaniu, teda diskriminacii, avsak, ak nie si zaockovany, tak sed doma.
Takze, napr. ak od zajtra budu moct v pondelok do potravin iba blondaci, v utorok iba ciernovlasi, v stredu iba hnedovlasi, vo stvrtok iba rysavi, v piatok kadejake ine exemplare, tak to je podla teba v poriadku. Lebo ak si rysavy, tak do obchodu smies iba vo stvrtok, inac sed doma? Spravne to chapeme ty maly pridelovac zltych hviezd?
toto fabulovanie je snad na vas najvecsia sranda.. sed doma a neotravuj
No nepovedz. A dokazes vypotit aj nejaky argument, alebo uz iba zacnes zurivo utocit?
čo ti mám ako na takú blbosť napísať? ak chceš čokoľvek vedieť tak si to vieš dohľadať na relevantných zdrojoch, už ti môžem len napísať len že, zaočkuj sa alebo seď doma..
Ja len dúfam, že od zajtra nebudú môcť šoférovať len ludia, ktorí si spravia vodičák.
Ja som za to, aby sa na Vysoke skoly mohli dostat vsetci. Preco segmetnovat len tych inteligentnejsich? Preco by takuto kvantovu fyziku mali studovat len vyvoleni?
davat za príklad vysoké školy na svk kde na mnohých absolvujú študenti len preto, že na to majú ( nie inteligenčne ) alebo prípadne absolvujú štúdium na vš tipu skalica či sládkovičovo mi nedá neliknúť
Utekaj si pre tretiu injekciu. Bez Foreste, bez, aby si nezmeskal.
Uplne by stacilo, ak by sa ockovani curaci starali o seba a nam nezaockovanym dali pokoj. Avsak oni su namiesto toho agresivni a vynucuju si svoju svojvolu a svoje osobne preferencie.
Na tieto tvoje sracky, co tu v celej diskusii vypustas, tu skutocne nikto nie je zvedavy. A je jedno ci je nezaockovany, zacipovany, pastikar z BA, sedlak z Trnavy alebo fanusik koncepcie.. Nechaj si tieto svoje fajnove prispevky pre svojich kamaratov v realnom zivote.
No toto. Diktovat druhym co maju robit, sa tuto betarovi zachcelo. Ale oponentura ci argument ziaden. Asi absolvent Vecernej Univerzity Liberalneho Moralizovania.
je to presne naopak, vy obhadzujete ockovacie centra, blokujete parlament, zneprejazdnujete cesty ludom, mhd a sanitkam tak sa preber
ty zijes v akom paralelnom vesmire? banda tupcov s ledva ukoncenou zakladnou skolou napada ockovacie timy, robite protesty proti "neludskej hygienokracii" kde otravujete beznych ludi, vyhrazate sa svetovo uznavanym vedcom smrtou, ale ano, su to zaockovani co su agresivni a vynucuju si svojvolu
tak toto je iny fail usporiadatelia do nohy hodinova vypoved a zopar dozivotnych zakazov sa tu tiez pyta
inak zaujimalo by ma celkom ako sa to cele vyvrbi, z tych par videi co su zatial na webe to vyzera ze zo zapadnej preskakali na ihrisko nejaki domaci (podla kukiel mozno aj gks/banik) po ktorych zacali lietat svetlice zo sektora hosti a uz sa to mlelo
Hlavne sa nad hosťujúci sektor dostali fanúšikovia domácich a nahádzali tam dymovnice a už to išlo. Totálne zlyhanie usporiadateľov, kontumácia ako vyšitá.
tak toto mi uplne uniklo, k TV som sa dostal ked uz pobehovali po ihrisku
celkom dobre zhrnute z FB zo stranky futbal navzdy:
Richard Skýpala a jeho vyjadrenie k dnešnému zápasu.
❌ Je koniec. Story je asi takáto.
1. dejstvo
SBA dostal 450 vstupeniek, kt. vypredal a následne, kúpili nejaké vstupenky na vedľajšie tribúny, čím sa prezentovali na soc. sieťach.
Preto v tých sektoroch, kde bežne sú normálni diváci, zakotvilo viacero ultras z TT, kt. tam bežne nebývajú.
Zdanlivo nepodstatné dejstvo.
2. dejstvo
Počas predzápasovej rozcvičky letí zo sektoru hostí viacero zapálených bengálov na západnú tribúnu, kde teda nie je žiadne tvrdé jadro zrovna. Jedna svetlica triafa hasiča.
Už som vedel, že je rozbuška namieste.
3. dejstvo
v 15. minúte domáci ultras hádžu do sektoru hostí čiernu a červenu dymovnicu. Slovanisti trhaju ochranné pletivo a vchádzajú do konfliktu s usporiadateľmi a hasičmi na trávniku.
Rozbuška vybuchla. Domáci ultras a hools pripravení na vedľajšej tribúne, na prípadných hosťujúcich fanúšikov v domácom sektore, sú nebezpečne blízko konfliktu a vbiehajú do konfliktu hostí s usporiadateľmi.
Nasleduje nábeh oboch táborov na trávnik. Usporiadatelia bez šance.
Hráči schádzajú z trávnika.
Záverečné dejstvo
Nasledujú ďalšie bengále zo sektoru hostí na západnú tribúnu medzi obyčajných ľudí. Policajti vytláčajú hostí zo štadióna.
Hosťujúci hráči odmietajú nastúpiť na zápas a rozhodca zápas ukončuje.
Nikdy som takýto extrém nezažil a to sa okolo mňa strielalo z gum. projektilov.
⚠️⚠️ Objektívne keď bolo v konflikte 100 ľudí na oboch stranách, tak polovica neboli Slováci s istotou.
cize v prvom dejstve sa dostali domaci ultras na zapadnu tribunu aby cihali na pripadnych slovanistov, ale v druhom dejstve uz na zapadnej ziadne tvrde jadro nie je co neospravedlnuje hadzanie bengalov medzi sektormi, ale chlapec si jemne odporuje...druha vec je, ze na ihrisko naskakali najskor ludia zo zapadnej a az potom zacala mela a az potom tam pribehli ludia z domaceho sektora cez cele ihrisko, cize opat to ma "jemne" nepresne
vzhladom na domace choreo boli ludia na streche a nad sektorom hosti dopredu pripravena vec, fakt neviem ako inak toto mohlo skoncit a uplny kral je gasparik, ktory suverenne zadrbe, ze slovan od prvej sekundy nechcel hrat
Tak počas tej rozcvičky bol ten sektor poloprázdny, tá partia tam lekár až neskôr. Na hornom poschodí neboli "naši". Ale je to jedno. Všetkých treba poriešiť. Toto bol extrém a to mám prah citlivosti vysoko.
Písal som to ja, lebo sme tam boli. Neodporuje si to, lebo Spartak už pred zápasom ľudí po dohode klubov dovolil vpustil do sektoru hostí ak mali vstupenky aj na iné tribúny, takže pred zápasom tam na západe bol naozaj pokoj. Lenže chuligáni/ultras s nejakým konfliktom v tych miestach počítali takže vtam bud boli alebo tam mali prístup z iných miest štadióna. Logicky som očakával, že tam boli čo nebola pravda. Na štadióne som nemal šancu vedieť ako sa tam premiestnili, tak som hadal že tých prvých 10 ľudí tam na západe niekde celý čas podľa očakávaní bolo.
Svetlice tam pristáli do normálnych ľudí, hasiča trafila do hlavy tak, že neregistroval, že letí.
Na ihrisko naskakali ludia zo západnej keď v sektore hostí roztrhli sito a rozkopli bránku čim začal konflik s usporiadateľmi.
V sektore nad Slovanom neboli domáci, tí boli na streche. Neviem jak si predstavujete že by tam bolo 15 Spartakovcov medzi 1000 Slovanistami, keďže tie sektory delí iba 10 schodov a majú spoločný vchod aj vychod. Samovražedná misia? Navyše ti ľudia by tam stali ešte 2 minuty a čakali kým ich napadnú? :To asi nie.
Celé to berte s rezervou ako tweet z live situácie, písal som to takto pre chalanov na Twitteri, kt sa pytali čo sa stalo, veď aj cely ten tweet začína slovom ASI takto.
Ako som uz pisal nizsie, chuligani Trnavy boli na zapadnej uz pocas rozcvicky. Nie su todomnienky, videl som to na vlastne oci.
To, ze tam chuligani zo zapadnej naskakali az po vykopnuti branky zo sektora hosti neviem potvrdit ani vyvratit. Faktom je vsak to, ze pred sektorom hosti na ihrisku bolo zoradenych niekolko desiatok domacich chuliganov v case, ked zo Slovanu na ihrisku nebol ani jeden.
na trávnik nabehli obaja v tomto momente, kt. píšem vyššie
https://twitter.com/ritmodetorcida/status/1449906503721406475?t=LWxvAE6AcGm1uGJzQPcCiw&s=19
a toto je presne kravina jak mraky, v case ked zacina toto video uz boli na travniku dore 2 tucty poliakov a ostravakov pod sektorom hosti, ved v 20. sekunde uz vidis ako su zoradeni na travniku ked sa nasi iba pretlacili cez SBS, detaily som ti popisal dole
predchádzal tomu ešte konflikt pri hasičoch v rohu ked sa strhlo sito. Ale bavíme sa tu teraz o sekundových rozdieloch. Niekde bude určite video
tu je to celé
https://www.youtube.com/watch?v=Qz5MXr-SgE4
takze tam boli 2 nabehy domacich, najskor zaroven s dymovnicami (skupina co sa vracia na sever v case 1:40), pricom jedna cast tam asi ostala a preskakala na plochu cez druhy vchod na zapadnej kedze pri prvom boli nejaki SBS...to prve pyro a piva co tam lietaju su zjavne po nich
myslim ze z kamier na zapadnej a v sektore hosti to bude mat disciplinarka cele jak na tanieri
No nie, v tomto momente nabieha na travnik iba chuliganka Trnavy, dokonca by som povedal, ze pred sektorom hosti uz stoja a formuju sa. Navyse vybehli zo sektoru na zapadnej, kde sa hadzali svetlice pred zapasom a aj tesne pred vyprazdnenim sektora, co urcite nie je nahoda.
https://www.youtube.com/watch?v=Qz5MXr-SgE4 od času 2:00
Ano, uz som videl videa, ktore dosvedcuju, co vravis. Z tribuny to vyzeralo asi skreslene tym, ze zo sektora hosti sa nepodarilo hned dostat, zatial co domaci tam boli prekticky okamzite.
Kazdopadne si stojim za tym, ze cielom hadzania svetlic na zapadnu boli chuligani a nie rodiny s detmi, teda aspon pocas rozcvicky a pocas nepokojov. Stale vsak nerozumiem, preco tam nieje natiahnuta siet.
Jeden bengál trafil malého chalana s otcom, chalanovi sa od kapuce vznietila bunda a dokopy ho davali až hasiči. Toto dnes svedčil asistent rozhodcu. Je absolútne neprípustné aby chuligáni boli na tribúne s rodinami a detmi a aby druhí po nich hádzali pyro. Jak jebnuti musí byť človek aby si toto neuvedomil.
S tym samozrejme suhlasim. Nemalo sa to diat vobec, bez ohladu na to, ci tam boli chuligani alebo nie. Iba mam problem s tym, ze sa vsade pise, ako hostia hadzali svetlice do sektoru rodin s detmi, ale to, ze tam boli chuligani, nenapise nikto. Kedze usporiadatelia nespravili nic preto, aby sa toto nestalo, resp. nezasiahli, ked sa to uz dialo, mohli zasiahnut aspon proti provokaterom na zapadnej, ku ktorym mali lahku dostupnost (hovorim o situacii pred zapasom pocas rozcvicky). To, ze iba jebnuty clovek hodi na druhu tribunu pyro, je pravda. Tak isto ako to, ze iba jebnuty clovek pride provokovat do sektoru s rodinami, ktory je nadosah od sektoru hosti.
ale ano odporuje si to, lebo ked v jednej vete napises ze tam zakotvilo viacero ultras z TT a hned v dalsej ze tam ziadne tvrde jadro nie je tak logicky je jedna z tych viet nespravna (a je lautr jedno ci to pises zo stadiona alebo doma v teple)
k tej druhej casti - tiez si niesom zrovna isty ci to bolo tak ako pises - zo zaznamu na dajto je v hracom case 13:55 zaber na poliakov/ostravakov ktori su uz na ploche a na tribune je presne nula bengalov, tie lietaju po ludoch na travniku (ale jasne, prijebany hlasatel ukludnuje slovanistov lebo inak im bude vyprazdneny sektor ) v hracom case 11:37 je zaber z ktoreho je jasne ze ziadny konflikt s SBS v sektore hosti nie je, to ti poliaci a ostravaci musia mat oci jak jastrabi ked su schopni sa za (maximalne) 2 minuty od naznaku kofliktu presunut na opacnu stranu stadiona a naskakat na ihrisko
kazdopadne rozsudi nas az nejake detailnejsie video (ak existuje), co som ja pocul od nasich chalanov tak sa chlapci z GKS+Banik dostali na travnik cez ziadnych usporiadatelov na zapadnej, na co ich chceli ist ludia od nas pozdravit na plochu a trvalo im to iba chvilu lebo 15 SBS nedokaze ubranit jedny metrove schody
Nerozumím tomu, proč Slovan nechtěl nastoupit. vlastně rozumím, tohle se bude kontumovat v jejich prospěch, takže neponechali nic náhodě.
Tipuji mastnou pokutu pro domácí, zavřený stadion na 5 zápasů a kontumace pro SBA 3:0
vraj chceli nechat vypratat aj sektor domacich ked sa musel vypratat sektor hosti, pricom ti vbehli na travnik prvi a v jemne vyssom pocte, ked to neslo tak to zabalili...ako ano mohli sa k tomu postavit aj blahosklonne a dohrat, ale preco by to robili?
napriklad preto, ze slovanisti si nemaju co diktovat, ktory sektor bude vypratany. Dohranie zapasu je v kompetencii hlavneho rozhodcu. Ak rozhodcovia chceli dohrat a slovanisti nie, tak sa to moze (a malo by sa) to obratiti proti nim.
cize ked sa dostanu domaci do uzavretej casti sektoru hosti, tiez na strechu nad ten sektor, odtial nahadzu medzi hosti dymovnice, potom naskacu domaci na ihrisko zo zapadnej aj juznej tribuny tak to je prejav uplne zvladnutej organizacie zapasu a fakt mas ako hostujuci tim pocit bezpecia
a neuveris tomu ale hostia sa maju ozaj co vyjadrovat k podmienkam za akych sa zapas preruseny pre vytrznosti dohra
nemas pocit bezpecia a nejdem s Tebou nesuhlasit. Ale otazka bola "preco by to mali dohrat"? Cisto technicky preto, co som napisal.
cisto technicky - ked ti naskace na travnik stovka domacich z roznych casti stadiona a az potom sa cez skupinku zabrzdenych SBS pretlaci na travnik zo 50 hosti tak vypratanie vyhradne sektora hosti je donebavolajuca kktina...za mna bolo a aj stale je riesenie dohrat to kludne aj zajtra bez divakov, v zahranici to ide, ci to ma oporu v nasom sutaznom poriadku netusim
Ale ved ja toto vobec nespochybnujem.
Netrep hluposti, v sektore hosti trnavaci neboli. Boli na streche.
ok mozeme teda tvrdit ze v hornej uzavretej casti sektoru hosti boli slovanisti (pravdu asi nezistime) kazdopadne na streche ten transparent asi fanusikovia hosti neroztiahli a cerveno cierne dymovnice si tam asi tiez nenahadzali
Boli v hornej časti, ktorý mal byť zatvorený. Ale možno to bola SBS, kto vie?
Mne sa páčilo "1.dejstvo" keď si myslíš že ťa oprávňuje vykonať spravodlivosť ale v skutočnosti ta usvedčuje že ťa to ešte viac nabudilo a chystalo sa.
"Preto v tých sektoroch, kde bežne sú normálni diváci, zakotvilo viacero ultras z TT, kt. tam bežne nebývajú."
??? Richard, napriek tomu, ze sme obaja spartakovci, pravidelne som s tebou nesuhlasil. A ani teraz nesuhlasim. Vlastne vobec nerozumiem tejto vete, ci vyjadreniu. Neviem, ale na zapadnu si ultras moc listky nekupuju. Z mojho pohladu, vsetci boli na severe. Vratane vagabundov. Na zapadnu sa presunuli az po vypuknuti incidentu.
Na zapadnej tribune boli chuligani Trnavy uz pocas rozcvicky. Stali a provokovali vo vchode na tribunu, na co sa z nasho sektora reagovalo hodenim bengalov do tych miest, kde stali. To, ze sa to niektorym vobec nepodarilo a trafili to medzi ludi, je vec druha. Samozrejme to tymto neobhajujem, nemalo sa stat vobec. Na druhu stranu nechapem, ako je mozne, ze Trnava nema v sektore hosti natiahnutu siet. Predislo by sa aj hadzaniu pyra zo sektoru hosti aj vhodeniu ciernej a cervenej dymovnice do sektoru hosti.
Jak ty kukly přesněji vypadaly?
detaily su moc vidno neni, ale na fotkach z travnika su zltozelene kukly a zabery na zapadnu ukazuju zo 15 ludi pri vchode na tribunu v bielomodrych kuklach
tak protože má baník s trnavou družbu, vůbec bych se přítomnosti pár pacošů od nás nedivil
http://www.hooligans.cz/domains/hooligans.cz/index.php/reports/13-svk/7847-online-spartak-trnava-slovan-bratislava-17-10-2021
Zástupci Baníku i Katowic tam nechyběli
Tvl ten začátek je hnus. Pochopím rvačku, ale kopat takhle do hlavy a potom když je v bezvědomí. To je regulerní pokus o vraždu
Hlavně jde u těchto situací krásně vidět, že se tam k tomu ležícímu vždy seběhnou hrdinové, kteří do férovky 1x1 nejdou, jenom poskakují, máchají rukama, ale nezapojí se až do doby, než zůstane někdo ležet...to se jich tam takových borců sleze klidně 10 a nejzákeřnější a nejdůslednější bývají přesně tito. Naprostý odpad.
klasifikovat ako pokus o vrazdu a najvyssi mozny trest. Je to hnus
Pochytat, legitimovat, ban na fotbal celoevropsky. Porušení zákazu=zavřít
Během "pauzy" tam řvali "Baník Ostrava" a "Gieksa Baník".
Říkal jsem si, jestli slyším dobře
Prišiel som o niečo?
Ani ne
týmto opiciam zakázať množiť sa a vyliezať z kutlochu... zavrieť štadióny doživotne, zdar..
A to boli vaši?
odpad a hanba spoločnosti ... toto so športom nemá nič.. a tí čo toto obhajujú sú rovnakí tupí neandrtálci... mali to tam strieľať na výstrahu a hotovo..
tak čo no, opice slovenské, nič viac
Hajrá DAC
ved to boli urcite madari, polaci a cesi
O to je to smutnejšie...
Ty nemusíš ani po trávniku behať.
za TT sa tam podľa kukiel mlátila Gieksa ato sú poliaci a poliaci sú s maďarmi veľkí kámoši...
je nejaky problem zabezpecit tymto ludom nejake pole, aby sa tam v den zapasu mohli dobrovolne stretnut a bit sa navzajom kolko im chuti?
inak je to velke zlyhanie organizatora
- dovolit domaicm aby sa dostali nad sektor hosti a odtial ich oblievali a hadzali na nich kamene a pyro.
- (ne)prehladavanie ori vstupe do sektoru hosti (ani si nechcem predstavit, co by sa stalo, keby chcel nejaky teroristicky jebo niecim poriadnym vyhodit polku stadionu do luftu)
- dovolit obom taborom dostat sa na travu
Kazdopadne Trnava musi mat funkcny kamerovy system, takze mozu skusit vypatrat zopar hrdinov. Neviem ci plati zakaz nosit kuklu na stadione resp. ine prekrytie tvare, ak nie, okamzite schvalit a ako nahle vidim niekoho na kamere s kuklou, vyviest zo stadiona.
Ten nas futbal je uplne bez sance, 95 percent zapasov stoji za picu, na stadion nikto nechodi, v lige male mestecka ktore nikoho nezaujmaju, kluby totalne bez identity a potom, ked hraju proti sebe dva najvacsie kluby, ktore su prave na prvych dvoch miestach, tak sikovnici zrusia futbal po 15 minutach.
těšil jsem se a viděl jsem jen 10 minut fotbalu
Toto by som suhlasil, ale predstavujem si to v reale, ako pride trnavska/ zilinska/ hociaka ina SBS do kotla slovana a povie niekomu ze ides prec lebo mas kuklu tak by dopadol ako ti, ktorych tam kopali na zemi.
Nad sektor hosti sa nikto nedostal, Nad slovanistami c, teda v hornom sektore, sa nachadzali len slovanisti, resp podla foto su to ultras Austrie, ktory tam vzbehli yistit odkial prileteli dymovnice. a s tym na streche nema usporiadatel tiez nic spolocne pretoze sa tam pravdepodobne dostali cez strechu nakupneho centra.
"s tym na streche nema usporiadatel tiez nic spolocne" Neskutocny alibizmus, samozrejme ze je to zodpovednost organizatora.
S novymi stadionmi prisla kultura, ako som predpokladal
Buďte rádi , aspoň se bude konečně psát o slovenském klubovém fotbale
Už teraz sa teším na odvetu v Bratislave... Ako písal kvito vyššie, celá liga stojí za kkt a keď je konečne zápas na ktorý sa oplatí pozrieť tak skončí ako skončil. Škoda
Co to asi musí být za lidi, kteří v neděli místo toho, aby byli někde s rodinami nebo dělali cokoliv jiného bohulibého, vyjedou do cizí země na zápas týmu, kterému ani nefandí, a tam udělají bordel. Jak omezený, marný a zbytečný asi musí být život takového člověka.
taky jsem se nad tím tak zamýšlel.. je mi jich líto. Ten jejich temperament by šel určitě využít i líp, třeba v kamenolomu.
Rozmyslal som nad tym dlho Netusim preco by to niekto vobec spravil
https://youtu.be/LsbxbvWQ3Vw
Toto video to zatiaľ najviac ukazuje čo sa dialo na ihrisku
hej ukazuje to co sa dialo po prelomeni branok v sektore hosti, neukazuje ze na travniku pod sektorom hosti uz v case zaciatku tohto videa bolo do 30 domacich
To viem ale toto video je zatiaľ najviac detailné
leziacemu na zemi skocit na hlavu, wau...
Kontumovat Trnavu a obrovska pokuta, fakt exemplarna pokuta, inak sa toto nikdy nevyriesi, ak klub nevie zabezpecit, aby sa nediali taketo veci, tak nebude mat otvoreny stadion, Ono to cele co sa stalo moze nakoniec byt aj na nieco dobre, ak to ale teraz prejde len tak lahko s nejakymi pokutami a ide sa dalej, tak sa uz futbal nikam neposunie u nas..
a to som fanusik pyra a vsetkeho, kludne nech sa biju a nech si robia co chcu, ale mimo zapasu, ak sa tie opice nenaucia respektovat aspon to, ze pocas zapasu je priorita fotbal, tak im zakazat vstup a je to
ano pyro na stadion jednoznacne patri, ale musi ostat v sektore a nieze na travniku alebo nebodaj na susednej tribune...ja akceptujem aj chuligansku scenu ako sucast futbalu, ale to su presne veci, ktore sa maju diat v meste alebo na poli za mestom, v ziadnom pripade nie na stadione pocas zapasu
ono to kontumaciou asi skonci, ale do buducna lepsie rozhodnutie by bolo dohrat to bez divakov
Na poli za mestom nech sa aj pozabíjajú, ale v meste nech tiež s takýmito konfliktami neotravujú.
A čo sa týka prípadnej (pravdepodobnej) kontumácie, tak ide aj o to, že to nemáme moc kedy dohrať. Vo štvrtok hráme Európu, ďalší týždeň je zas pohár, potom znova Európa atď.
Kontumaciav prospech Slovana nemoze nastat z jedineho dovodu, pretoze pokracovat sa dalo a hrat odmietol Slovan.
Vniknutie fanusikov na hraciu plochu nie je dovod na kontumaciu zapasu. v tomto si Slovan vytvoril precedens sam pred par rokmi ked vtrhli fanusikovia na hraciu plochu a napadli hraca Trnavy. Zapas sa dohral a boli z toho pokutz, co bude teraz rovnake, len sa bude zapas opakovat bez divakov
Inak ja som bol aj vtedy za kontumáciu vo váš prospech. Ale je pravda, že objektívne tam bol zásadný rozdiel, a to, že vtedy bol prakticky celý zápas už odohraný s jasným výsledkom a k incidentu došlo v poslednej minúte. Teraz sa to stalo po ani nie štvrťhodine.
A to, že Slovan odmietol nastúpiť, je plne legitímne a pochopiteľné. Organizácia a bezpečnosť boli absolútne nezvládnuté, navyše boli vykázaní iba fanúšikovia hostí, pričom po správnosti mal byť vyprataný aj domáci sektor (aj keď je mi jasné, že po praktickej stránke nemožné).
Ale Slovanisti boli vypratani nie kvoli tej bitke, ale preto ze po tom co sa vratili na tribunu zacali hadzat svetlice do sektora domacich fanusikov a neprestali ani po upozorneni
Obidva tábory majú maslo na hlave a rovnaký podiel viny na tom, čo sa stalo. Mali byť po správnosti vypratané oba sektory. Pričom teda opakujem, že rozumiem, že z bezpečnostno-logistického hľadiska bolo asi prakticky nemožné vyprázdniť domáci sektor. Lenže zároveň to je jeden z dôvodov, prečo Slovan nechcel pokračovať. Hostia majú predsa právo vyjadriť sa k podmienkam za akých sa prerušený zápas bude dohrávať.
pravo vyjadrit sa, nie rozhodnut.
Veď sa vyjadrili, že nepovažujú za bezpečné odohrať zápas za podmienok, aké nástali, neviem, čo je na tom nepochopitelné.
toto je cisto tvoj dojem - sektor vypratala policia na zaklade poziadavky od organizatora zapasu, ktora logicky neprisla minutu pred samotnym nastupom policie do akcie
a co sa tyka prerusenia, je jedno ci je to prva alebo 93 minuta, je to v ramci hracieho casu, takze ak neprisla kontumacia vtedy nemoze prist ani teraz
mylis sa v jednej zasadnej veci - vtedy sa zapas dohral, vcera nie, takze vtedy byt kontumacia nemohla, teraz byt naopak moze
Riadiaci orgán súťaže kontumuje stretnutie za
a) svojvoľné preloženie stretnutia na iný termín alebo iné ihrisko v rozpore s týmto
poriadkom,
b) nastúpenie družstva na stretnutie po uplynutí čakacej lehoty alebo nenastúpenie na
stretnutie okrem prípadov uvedených v čl. 68 ods. 6 až 8,
c) odmietnutie družstva pokračovať v stretnutí,
d) spôsobenie predčasného ukončenia stretnutia,
e) nepripravenie hracej plochy okrem zásahu vyššej moci,
f) neoprávnený štart hráča,
g) pokles počtu hráčov družstva pod sedem,
h) nedodržanie ustanoveného počtu striedajúcich hráčov.
Takze v tomto pripade sa jedna o body c a d a ak sa usudilo ze po tom ako odisli fanusikova Slovana z tribun sa moze pokracovat, tak kontumacia hrozi jedine Slovanu za odmietnutie pokracovat v zapase
Samozrejme
trnavsky paralelny vesmir vol. 354
Ak rozhodca ukoncil po tom incidente zapas, tak je jasna kontumacia Trnavy. Čo by sa asi aj malo stat podľa môjho názoru. Ale v TV komentátor spomínal, že Slovan odmietol pokračovať v zápase, kým nebude vyprataný aj sektor domácich, čo sa nestalo.
Ak bude toto v zápise rozhodcu a rozhodca dal pokyn na pokračovanie, tak JM87 nemusí úplne trepať do vetra s tou opačnou kontumáciou.
Záleží ale čo je v zápise. Ja by som trestal exemplárne. Kontumácia v prospech slovana + každému tímu odobrať navyše ale po 6 bodov + pokuty. A robiť to tak vždy, pokiaľ sa kluby nevysporiadaju s dementmi.
Wow
aj na tom poli za mestom sa moze prechadzat alebo bicyklovat rodina s detmi. Nepatri to na stadion, nepatri to do mesta, nepatri to do pola.
vec nazoru
a dohrat sa to da napriklad buduci tyzden, slovnaft cup proti tretoligistovi mozu odohrat aj cez repre pauzu.
To, že domáci kompletne zlyhali čo sa týka organizácie zápasu neznamená, že teraz je Slovan povinný cestovať hore-dole ako sa im zachce.
Nepatří to ani do města ani na pole. Pokud mají potřebu si dávat do držky, ať si zajistí své vlastní uzavřené prostory, kde jim do toho, co tam budou provádět, nikdo kecat nebude a nikdo toho nemusí být nechtěným svědkem.
V meste?
mesto nemusi nutne znamenat hlavne namestie cez obednajsiu prestavku, pointa je "mimo stadion"
Pokutami pre kluby sa nevyrieši vôbec nič hlavne keď sa Junior tej bandy šimpanzov hneď po zápase zastal v oficiálnom vyhlásení
Derby na neurčito bez fans hostí a lístky predávať na meno len ľuďom s trvalým a prechodným pobytom na Slovensku,
Takéto radikálne riešenie sa mi osobne moc nepáči, to je z extrému do extrému. Skôr či neskôr sa tí fanúšikovia aj tak vrátia, takže by som radšej rovno hľadal cestu, ako zabrániť opakovaniu zo včera. U nás je ten sektor hostí pomerne fajn, stačí nepredávať lístky na D a kraj B tribúny. Navyše je cez celý sektor zhora natiahnuté sito. V Trnave to je zlé a nebezpečné, tam by ten sektor hostí mali nejak poriešiť. Prípadne na derby nepredávať lístky na kraj západnej a radšej tých ludí presunúť na hlavnú.
nejake riesenie sektora hosti - co ja viem, sektor hosti potiahnuty az k travniku ma drviva vacsina stadionov takze zas nemusime vymyslat koleso...staci poriadna usporiadatelska sluzba a kontroly na brane, pre mna je nepochopitelne kolko pyra sa dostalo do sektoru hosti + ze domaci kotol spravovali traja a sektor hosti 30 SBS, ktori sa navyse rozsypali za par sekund uplne bez boja - tam padla doslova jedna rana a ked 15 ludi nedokaze ubranit jedny schody tak je celkom pravdepodobne ze ich pozbierali hodinu pred zapasom za parky, kofolu a 4eu na hodinu
skor by som cakal ze si dame na nejaku dobu prestavku s vyjazdami na derby, kym sa situacia neukludni
Veď ale ten sektor je katastrofálny z hľadiska bezpečnosti. Už len tie schody, veď to je nonsens, že stačí menší nátlak a dostaneš sa na hraciu plochu. A pyro proste prepašuješ a netreba na to ani nejakú velkú snahu, to sa ťažko ustriehne.
podla mna je ten sektor uplne standardny, na hovno su akurat tie hrackarske branicky co ho oddeluju od ihriska...tiez ze sa k sektoru da dostat po ihrisku je uplne bezna vec (standardne sa riesi kompetentnou usporiadatelskou sluzbou), divne je skor to, ze sa vies dostat bez problemu od domaceho kotla k sektoru hosti poza zapadnu tribunu
Štandardný je možno, keď hrá v Trnave Trenčín alebo Ružomberok, na rizikový zápas to naozaj nie je štandardný sektor, veď včerajšok bol toho živým dôkazom.
este raz - takyto sektor hosti je na stovkach stadionov po europe, tu staci vymenit 2 branky alebo mozno ani to nie, ale musi tam byt normalna usporiadatelska sluzba...ako teoreticky by vedeli ho prestavat na sposob aky je na tehelku, ale tam je to tiez podla mna na hovno, lebo pri demencii nasej policie ti nikdy nedovolia predavat listky na sedadla pod sektorom hosti
Neviem si predstaviť kto aspoň trochu príčetný by chcel ísť po včerajšku na výjazd alebo sedieť v blízkosti kotla hostí počas derby
Práveže keď sa takéto niečo stane, tak potom je dlhšie pokoj a neopakuje sa to.
Richard skvelo napísané v HZT
ďakujem
Zbytecna liga a ukazala se inteligence ovcomrdu
Tahle liga nikoho nezajima.
Ešte sa niektorí jedinci cítia dotknutí, že sa ich klub vo vyhlásení nezastal, vraj len utekali brániť deti a starcov na západnej
Ja som už hodinu pred zápasom mal nejaké zlé tušenie, nezvykle veľa GKS a FCB ľudí sa pohybovalo okolo štadióna a bola len otázka času, kedy sa niečo zomelie.
Ano, GKS a Baník vyslaly své zás(tupce) do Trnavy, aby tito dobrodinci v případě potíží ochránili trnavské děti a seniory. A vzali to své poslání natolik důkladně, že okopávali ležící jedince. Pro jistotu měli také s sebou kukly, kdyby náhodou v Trnavě přehnaně mrzlo a foukalo.
Nezvládnutá organizácia ide na triko Policajného Zboru. Belasí už po vystúpení z vlaku demolovali zariadenie železničnej stanice, ohrozovali verejnosť a prevádzky v okolí. To sú trestné činy alebo minimálne prečiny, po ktorých ich PZ nemal čo vôbec vpustiť na štadión.
Tam už je potom ťažko nejakému dispečerovi zápasu, nejakým chalanom v oranžových vestách, zastaviť tú zgerbu idiotov v tom s čím do Trnavy pricestovali: urobiť bordel.
Tábor priaznivcov Slovana nemal byť vpustený na štadión, najagresívnejší mali byť za vyčínanie na stanici okamžite predvedení na políciu. Naopak zelení ich s láskou pustili na zápas.
Odohraných 12 minút ale naznačilo že by to bol pravidelný derby odvar - milión súbojov a minimum pekného futbalu. Nakoniec, vášne vzplanuli práve po jednom z nezavinených stretoch hlavami kedy začala tiecť krv. Celonárodná skepsa, množiace sa húfy magorov, antivaxerov, fašistov, no skrátka to smerovalo k tomu že idioti (na oboch stranách) budú mať svoj deň D.
"ohrozovanie verejnosti a prevadzok v okoli stanice" ako trestny cin
za bezpecnost na stadione zodpoveda organizator zapasu, policiu privola na pomoc az ked to nezvlada, cize po precitani prvej vety je jasne ze si to radsej dalej ani pisat nemal
o čom preboha točíš? Ak rozbiješ výklad na staničnom bufete, tak ťa majú policajti ochotne doprevadiť na futbalový zápas? kde budeš podgurážený či fetnutý takmer naisto pokračovať vo vyčíňaní idiota?
Písal som aj "prečin", neovládam právne slučky. Ktovie čo by si hovoril ak by to bol tvoj bufet, a v nedeľu poobede ti ho rozjebú magori z BA.
ak niekto rozbil vyklad na stanicnom bufete tak samozrejme ma byt predvedeny - otazka je ci sa stala vec A a ci sa ozaj nestala vec B?
ci ty by si chcel aby za vytrznosti na stanici nepustili na stadion nikoho? tak to by sa odohralo bez divakov hosti kazde jedno derby
ale mohol by si mi skusit vysvetlit co ma spolocne (udajne) rozbity vyklad bufetu s nabehom banikovcov a poliakov pod sektor hosti? v 14. minute zapasu? ci to ich bufetarka poslala po pomstu?
ty si tu ides peknu jazdu dnes. Co je na tom divne smiesne? Akukolvek chujovinu v tom dave niekto spravi, maju ho odtial pekne vytiahnut a minimalne identifikovat, ak by uz nic ine.
hold, PNka :)
inak ja som predsa nenapisal nic ine, vravim ze ked niekto robi chujoviny ma byt predvedeny, smial som sa na trestnom cine ohrozovania verejnosti ale zavadzat v tomto kolektivne tresty voci vsetkym fanusikom hosti je nezmysel non plus ultra
Nikdy som nebol za kolektívnu vinu. Ale v dave 500 ľudí sa ťažko policajtom len tak povyberá pár najväčších grázlov ako oriešky z čokolády Barila. Bohužiaľ tam nastupuje kolektívny precedens - celý tábor belasých mal byť okamžite otočený domov na prvý vlak. Bez nich by sa zápas bez problémov odohral. Nechápem prečo Trnava vôbec dala tým buranom lístky a sektor. Bol predsa predpoklad že sem prídu ako prasce (bez urážky zvieratám).
moj zlatý
Myslím, že fanúšikovské tábory si nemajú v tomto prípade navzájom čo vyčítať. Kto prvý škrtol zápalkami je úplne jedno.
na Slovensku nejsou na stadionu pritomni acaby ??
Naše "zákony". ACAB musia byť mimo štadióna, acab dostanú povolenie na zásah až keď sa niečo zomelie. Čo už, ako sme videli aj včera, býva neskoro.
jestli byli nekde v okoli stadionu, tak jim to teda i tak trvalo pekne dlouho.. jinak klasicky nejagresivnejsi polaci ze zaflusanejch Katowic
acab boli hneď pod tribúnou Slovana. Na výbeh fans TT do ihriska nemali nádej reagovať.
a zrovna na derby
Uz sa vyjadril Ultras Slovan?nič som nepostrehol iba Kmotrove a to vždy treba brať s rezervou
https://www.youtube.com/watch?v=It_4etSfJOI
Nejako kmotrova rozpravka o hadzani dymovnic zo strechy do sektoru slovana nesedi...
na tom videu je kde presne vidno ze si to odpalili slovanisti sami?
A kto to odpalil? Ti spartakovci na streche? Nie je vidiet nic, ze by letelo zo strechy a tiez od tej zapalenej cervenej odchadza osoba v ciernom.
ty si niekedy videl dymovnicu? to neni skatula s objemom 1m3 aby si ju videl na videu letet zo strechy
Čo má byť na tomto videjku konkrétne vidno? Že Slovanisti si sami odpálili červeno-čierne dymovnice (sic), aby sa následne zbesilo rozbehli na poschodie hľadať protivníka, o ktorom si mysleli, že to tam hodil? Aj tie kamene si tam sami nahádzali, nie?
Odpalili si ich tam sami, mali byt sucastou chorea slovanistov, len nejako nevyšiel tajming.
A dôkaz je kde? Lebo na tom videu naozaj nie je nič vidno. Ale okej, povedzme, že čisto teoreticky to možné je, lebo tam bolo to jedno choreo, kde by červeno-čierna dávala zmysel. Každopádne na podstate veci to aj tak prakticky nič nemení.
chalani zo strechy, šikmo od ich polohy s transparentom, ich hodili presene obe do prvého radu, v ideálnej vzdialenosti od seba rozmiestnenej na tribúne, nikoho pritom netrafili hlavne s tou červenou ked je okolo 100 ludi. Hodené dymovnice medzi ľudí ktoré mali vyvolať taký riot, nevyvolali žiadnu paniku v dolných radoch, nikto do nich nekope ani ich neposuva preč z pozície ako dopadli?
Netvrdím s istotou, že to tak bolo, však tých záznamov bude aj viac, ale nevyzerá to tak že by tam dopadol nejaký dymiaci predmet a niekoho to vzrušovalo.
Ja som si myslel, že oni nabehli na horné poschodie práve kvôli dymovniciam, ale vaši na FB písali, že hore išli kvôli tomu, že zdola videli toto
https://scontent.fbts10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/246202135_896247664602240_3058615581717362129_n.png?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=QRq1KePFBMUAX8a3js5&_nc_ht=scontent.fbts10-1.fna&oh=ee37b1f0da8378d35e7d2943267d5d33&oe=6193D422
imak ešte kým ma niekto napadne, jasné, že je klub zodpovedný za nedostatok usporiadateľov a dostane za to trest.
Ich však trochu chápem, mňa tiež nenapadlo, že tam bude taká zostava a napr. na západnej usporiadatelia proste v útrobách tribuny nemali šancu a chuliganka s poliakmi a banikovcami ich tam pretlačila čo je v takom počte očakávané. Report je o tom na hools weboch.
vzhladom na to ze v TT chuligani roky neexistovali bola ta zostava vo vasom kotli ozaj extrem, ale 30SBS na sektor hosti pristupny od plochy a 3SBS pod kotlom domacich + moznost prebehnut zo severnej az ku juznej tribune je totalny ulet
neviem ako sa definuje idealna vzdialenost dymovnic od seba, ale pustit nieco dole zo strechy tribuny tak aby to padlo na jej zaciatok zas neni atleticky vykon na urovni olympijskeho rekordu
kazdopadne sa dokola riesia zastupne veci a nezmysly, cely riot vznikol kvoli nabehu na zapadnu a nasledne nas sektor (toto uz na slovanistov nehodi ozaj nikto) a kvoli hadzaniu svetlic na zapadnu (co na trnavakov tiez nedokaze hodit ani mlady), ani jedno z toho by sa nestalo pri normalnej usporiadatelskej sluzbe...takto to skonci kontumaciou (osobne stale dufam v dohratie, ale neverim tomu), odpocitanim bodov, zavretim stadionov a mastnymi pokutami na oboch stranach + sa ako hostia na derby tuto sezonu uz urcite nikto nedostane
Zabudas na jeden podstatny detail. Strecha nepokryva spodne rady tribuny.
Dole píše branik85, že strecha nepokrýva spodné rady tribúny, čo ale práve znamená, že o to lahšie by sa im tam mierilo, nie? Ale teda ono je to v zásade fakt úplne nepodstatné, kto a ako to odpálil, preto som aj náchylný veriť tomu, že to mali naši pripravené v rámci toho chorea. Len pri tomto ma baví tá predstava, že naši si to omylom odpália práve v momente, keď vaši sú nad sektorom na streche. To je taká groteska, že to len podčiarkuje dementnosť celého toho zápasu.
Tá absurdita toho celého aj so všetkými okolnosťami je kúzelná, to je fakt
kks tieto trnavske rozpravky slovanisti odpalia cerveno cierne dymovnice ako sucast svojho chorea ked 10 minut predtym odpalili sadu belasych, tak to ten timing ze kurva nevysiel na buduce bude mat spartak belase bengale?
Ty si tam asi ani nebol, chalan hore píše o tom červenočírnom transparente SOUTHSIDE OSADA, kt. sa vytiahol hned po bitke..
Ved to je uplne jedno keby to odpalil aj sam Kmotrik s Jozkom Golonkom. To je zodpovednost USPORIADATELA, ze sa dostali dymovnice vobec na stadion. Rovnako aj to, ze "zasiahlo" neskutocnych 5 usporiadatelov na tie dymovnice (to je fakt neskutocne cislo, nabuduce sa daju dokopy mozno aj siesti) je zodpovednost usporiadatela. Aj to, ze v roku 2021 deli sektor hosti od travnika rybarska siet.
To, ze dementov bolo aj v sektori slovanistov nie malo (evidentne viac ako tych masivnych 5 usporiadatelov, ktori zasahovali) je tiez pravda, ale nijak to nebere zodpovednost USPORIADATELA.
Problem je v tom, ze v minulosti tieto zapasy nezvladol usporiadat ani Spartak, ani Slovan, ani SFZ. A tie prusery boli vzdy velke.
To, ze bude teraz Kmotrik stekat a SFZ trestat absolutne nedava ziadny zmysel, lebo obaja v minulosti z toho vysli v podstate bez nejakeho vacsieho trestu (zase SFZ nebude trestat sameho seba, ze ano).
Správne, nepotrestajme nikoho a ideme ďalej, možno aj nabudúce bude podobne zábavné rodeo
Ocividne tie tresty ako kontumacie, pokuty a zatvaranie stadiona maju velmi pozitivny efekt V prvom rade by sa mali potrestat vsetci ti, ktori robili bordel, vsetci minimalne podmienka a dozivotny zakaz vatupu na stadion.
Kedy tu bola naposledy nejaká kontumacia prosím ťa? Takýto extrém, ako sa tu stal v nedeľu, tu snáď ešte nikdy nebol. Bezprecedentné tresty sú úplne na mieste aj pre jednotlivé kluby.
Presne som vedel ze sa chytis tej kontumacie. Nepamatam si presne, mozno zilina - slovan? My este v 90. rokoch. Kazdopadne vo vseobecnosti tieto tresty pre kluby nic neriesia, tie maju henti primitivi uplne na haku, im staci dojst robit bordel raz za rok, inak na futbal nepachnu. My mame zatvoreny stadion kazdu sezonu, pokut habadej, zjavne bez efektu. Mas dojem, ze vyssia pokuta, kontumacia a zatvorenie stadiona niecomu zrazu pomoze?
Samozrejme, ze len vyssie pokuty to zmenia. Co ine to ma akoze zmenit? Ze kluby akoze zajtra precitnu a uz budu teda naozaj zodpovedne?
Tie moznosti trestov su ovela sirsie ako to, co sa pouziva u nas. U nas existuju len zatvorenia stadiony a relativne nizke pokuty. Absolutne sa nepouziva kontumacia (napriklad v tomto pripade ine ako kontumacia by bolo uz uplne zvratene), nepouzivaju sa odratania bodov, nepouzivaju sa zakaz registrovat hracov (OK, uznavam ze toto je extrem a pouziva sa viac v inych pripadoch), nepouzivaju sa naozaj exemplarne pokuty, nepouzivaju sa tresty v style verejnoprospesnych/komunitnych aktivit (mam na myslim, ze liga/ULK zaviaze klub realizovat nejake aktivity alebo projekty, ktore musi klub realizovat) atd.
Suhlasim samozrejme s tebou, ze uplne v prvom rade maju byt potrestani vsetci ti dementi co robia bordel. Ale na to maju opat najvacsie paky zas a znova len kluby. Tie poznaju svojich fanusikov, tie su zodpovedne za organizaciu, tie spravuju kamerove zaznamy, tie su zodpovedne za bezpecnostne opatrenia a tie (keby chceli) vedia najviac zatlacit, aby tito dementi boli aj potrestani.
Aby som to rozviril protiotazkou - co ine teda realne pomoze? Kludne aj nejaky priklad zo zahranicia, kde to riesili inak.
Davat vyssie pokuty klubom v uz tak napatej financnej situacii bude urcite velmi prospesne. Klub je zodpovedny za fanusikov do tej miery, do akej su “fanusikovia” ochotni klub respektovat. Ake realne paky ma klub na hovada, ktore sa zorganizuju len kvoli tomu, aby sa dosli na futbal pobit? To ma klub zabezpecit 250 securitakov k hracej ploche na kazdy zapas s vyssou navstevou?
Pre mna je zvratena kontumacia, to je zo sportoveho hladiska uplne mimo, darcek pre slovan za nieco, co nema so sportom nic spolocne.
Nakoniec, realne pomoze jedine vytvorenie funkcneho prostredia, na stadionoch aj zakonom, v ktorom bude mozne jednoznacne identifikovat a trestat samotnych ludi. Ci to budu kamery, listky na meno, okamzite hlasenie priestupkov policii, s tym nech si poradia kompetentni. Som ale presvedceny, ze pokuty, kontumacia ani zatvorenie stadiona nic neriesi. Na druhej strane si ani nerobim iluzie, vieme ake tresty uklada disciplinarka u nas.
"Nakoniec, realne pomoze jedine vytvorenie funkcneho prostredia, na stadionoch aj zakonom, v ktorom bude mozne jednoznacne identifikovat a trestat samotnych ludi. Ci to budu kamery, listky na meno, okamzite hlasenie priestupkov policii, s tym nech si poradia kompetentni."
AMEN. Uz len teda otazka za milion - kto je cistou nahodou zodpovedny za kamery, listky na meno a dokonca aj hlasenie priestupkov policii?
a) Jozko Golonka
b) Radicovej vlada
c) Soros
d) kluby
PS: to prostredie o ktorom hovoris uz realne existuje. Nie je dokonale (sme na Slovensku), ale zo vsetkych sucasti (legislativa, infrastruktura, sila majitelov a pod.) su prave kluby tymi najslabsimi clankami. Viaceri Trnavaci to beriete neskutocne osobne, co sa na jednej strane da chapat, ale zodpovednosti sa klub proste nevyhne. Tak ako sa jej nevyhoval Slovan pri retardovi co hodil granat do ruzomberskeho sektora, tak ako klub absurdne nezvladol zapas v EL proti Sparte a aj niekolko dalsich preslapov.
podľa mňa to ako trnavaci osobne neberieme. Vinu klubu priznáva každý. Skôr sa ohradzujeme voči tomu, že slovan v mediách vystupuje ako poškodený a stavia to do pozície, že bordel robili trnaváci a oni boli chúďatká napadnutí.
to kde plati tato pravda? zabludil som na vas FB a teda su tam asi 2 nazory ze klub dodrbal organizaciu zapasu ale zato asi 15 ako to bolo cele zorganizovane kmotrikom lebo by v TT nedokazal vyhrat
ale prosím ta, fb debaty nemôžeš brať ako bernú mincu.
Ci to prostredie realne existuje a funguje a ci kluby su prave nezodpovedne a neochotne plnit svoju cast riesenia neviem, nevidim to terajsej legislativy, ani do rozhodnuti klubov ohladom chuliganov. Ak ty ano, mozes ma poucit.
Mimochodom, ked uz spominas organizacne preslaby slovana... bola vtedy aj kontumacia v jeho neprospoech?
Cize sa tu bavime o com teda, ked do toho vlastne nevidis, ale nazor mas? To nemyslim v zlom, ale potom je zbytocne argumentovat cimkolvek.
Ale teda aspon v skratke, nech ti aj konstruktivne odpoviem:
- o infrastrukture sa verim bavit nemusime
- legislativa je v stave 1:100 oproti tomu ako to bolo este pred 10-15 rokmi. Kedze sa mi to nechce rozpisovat a neviem co to ma cenu, tak v skratke len tolko, ze ak dnes klub chce, tak ma vsetky paky, aby konkretne Jozka Mrkvicku, ktory robi bordel uz nikdy nesiel na stadion a v principe ani na vyjazd.
- policia je oproti minulosti vyrazne profesionalnejsia a pokial si pamatas niektore chutovky z minulosti ci uz v DS alebo ZA alebo aj viacere derby, tak si to asi uvedomujes
a tak dalej..
K tym preslapom - v tychto konkretnych prikladoch nie. Minimalne proti Sparte dostal fajnovu pokutu a myslim, ze aj zavrety stadion. Proti Ruzomberku dostal pokutu a hlavne to uz tak nulove navstevy na Pasienkoch zrazilo snad do minusu. A tie dalsie preslapy stali miesta ludi v klube napriklad.
Tym celym vobec nehovorim, ze Slovan je nejaka vystavna skrina v tomto smere Ale myslim, ze normalny fanusik je minimalne rovnaky kriticky aj voci sebe.
Cize ak mame vhodne prostredie na identifikaciu jednotlivcov, opat sa dostavame k otazke toho, ci vysoke financne pokuty a zatvorenie stadiona je vhodny nastroj na prinutenie klubov samotnych jednotlivcov aj identifikovat. Ako som spominal, pokut a zatvorenych stadionov sme uz mali neurekom.
Ber to skor ako recnicku otazku, zjavne mame na to kazdy iny nazor a mna to uz nebavi riesit. Kazdopadne o kontumacii je uz rozhodnute, gratulujem k vyhre
Takato vyhra nemoze tesit nikoho normalneho. A zaroven rozumiem co sa snazis povedat.. ja sa niekedy haklivy na to ked niekto nesuhlasi s moznostou A, ale ine riesenie neponukne. Kiezby sme kazdopadne riesili ine veci a derby dotahovacky ako toto
Určite že treba dôrazne potrestať jednotlivcov, aj doživotnými zákazmi, na tom sa samozrejme zhodneme. Ale zodpovedné sú predsa aj kluby. A teda v tomto prípade primárne domáci ako usporiadateľ. A je úplne jedno, či bola domáca Trnava, Močenok alebo Ličartovce. Samozrejme po športovej stránke by bolo pekne romantické, keby sa to dohrá, ale čisto technicky by čokolvek iné ako kontumácia bol úplný nonsens.
Ak sa dohralo vtedy, keď bol inzultovaný Mitrea (čo je väčší prúser, ako čo sa stalo teraz), malo sa s prehľadom dohrať aj tento zápas, keďže sa hostia na štadióne už vôbec nenachádzali, tak riziko nehrozilo žiadne.
ale neblaznime preboha dopadlo to jedinou realnou cestou, ani vypratanie domacich sektorov ani dohratie nebolo realne. A hráči po 45 min pauze asi tiež neboli idealne nastavení
Ako to je jasné, to ukončenie. Ja som reagoval na penepiho, kde v jednom príspevku píše, že takýto extrém ako sa stal v nedeľu tu ešte nebol. Stalo sa akurát to, že jedni dementi sa pustili do druhych dementov. Jedných vytlačili zo štadióna a bol kľud. Nikto s hráčov ani realizačných tímov nebol ohrozený. Preto píšem, že ďaleko horší stav bola inzultáciu Mitreu (prípadne v minulosti inzultácie rozhodcov na zápasoch a pod.) Toto je slabý odvar.
To zlahčuješ takým spôsobom, že by si sa nestratil ani ako trnavský Kmotrík. Akože keď desiatky domácich chuligánov nabehnú na ihrisko, lebo pri ich sektore je dva a pol usporiadateľa, tak následne stačí vypratať sektor HOSTÍ a hráči hostí sa majú cítiť úplne bezpečne?
Ja píšem, že ak sa pobijú chuligáni na ihrisku a následne ich policajti spacifikujú a hráči na to pozerajú zo 60 metrov, resp. zo šatne, tak sa cítia určite bezpečnejšie, ako keď vnikne na ihrisko 10 ľudí a kapitán tímu dostane kopačku.
Ako ich spacifikovali? Že sa vrátili naspäť na tribúny? Nie, rozhodne by som sa necítil bezpečnejšie ako keď dvaja pomýlení blbečkovia skočili na plochu a do konca zápasu zostávali doslova sekundy.
A ty čo si nebol v živote na futbale? Vždy, ak je nejaký väčší problém, tak to končí vyprataním sektora hostí a hrá sa ďalej. Nikdy sa nevyhodia zo štadióna aj domáci. To si už niekedy videl?
Lebo vypratanie sektora hostí a dohrávanie zápasu sa stalo už X krát.
Áno, keď robia bordel hostia. A nie keď je problém na oboch stranách. Vypratať domáci sektor je samozrejme nemožné, aj preto bolo zároveň nemožné pokračovať v zápase.
Čiže pri každej bitke fanúšikov na štadióne sa má ukončiť zápas (bez ohľadu na to či je na ihrisku alebo tribúne), keďže sa nedá vypratať celý štadión a bitka sa hocikedy môže preniesť aj na ihrisko?
ok, toto nemá zmysel
Gratulujem
takze kontumacia v prospech slovana, som zvedavy na detailne zdovodnenie...za mna skoda, mohli to vyriesit aj rozumnejsie a dohrat zapas bez divakov, zvlast ked tu nepada vina iba na domacich
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele