Flamini: Kvůli penězům jsem neodešel
Francouzský záložník Mathieu Flamini, který se s Arsenalem nerozešel zrovna v dobrém, se v exkluzivním rozhovoru pro britský deník The Sun vyjádřil jak k verbálním atakům Arséna Wengera, tak k důvodům proč kývl na nabídku AC Milán.
Krátce poté, co vyšlo najevo, že Mathieu Flamini neprodlouží smlouvu s Arsenalem, ale zamíří do Itálie, pustil se do francouzského záložníka manažer Gunners Arséne Wenger. Mimo jiné 24letého fotbalistu označil jako zlatokopa, který jde jen po penězích. Flamini se však podobným označením brání.
"Stále Wengera velmi respektuji a proto nebudu mluvit o tom, co řekl, nebo jak jsem se cítil, když jsem si to přečetl. Chci jen říct, že to není pravda. Do Milána jsem šel, protože je to jeden z největších klubů na světě," řekl Flamini.
Skutečně ve srovnání s Milánem, je sbírka trofejí Arsenalu titěrná. "Milán je každé dva roky ve finále Ligy mistrů a to je důvod proč jsem si jej vybral," říká Flamini. Paradoxem je, že letos milánští vypadli v Champions League v osmifinále a příští rok se do prestižní soutěže možná nepodívají vůbec.
Flamini však prosí fanoušky Gunners, aby za jeho rozhodnutím Londýn opustit nehledali jen peníze. "Arsenal je také velký klub, ale já si vybral Milán. Nejde ale jen o peníze. Kdyby mi o ně tolik šlo, pak bych odešel dřív. Vždyť jsem čtyři roky hrál v Arsenalu za stejné peníze, jako když jsem ve dvaceti přišel," vykládá záložník, který si podle nové čtyřleté smlouvy přijde v Miláně na 3 miliony liber ročně.
Na závěr Flamini přidal ještě jeden důvod, proč se rozhodl pro Apeninský poloostrov. "Můj otec je Ital a je teď nejpyšnější člověk na světě, když ví, že budu konečně hrát v Itálii."
Podle zákulisních šumů by však v Arsenalu nemuselo zůstat u jednoho odchodu. Ze záložní řady, která hlavně na podzim udivovala lehkostí s jakou dokázala vykombinovat, kteréhokoliv soupeře, by mohli odejít také Alexander Hleb a Cesc Fabregas. Skutečně nevím, jak to s Alexem a Cescem vypadá, ale mají každý právo na své rozhodnutí a to by mělo být respektováno," uvedl Flamini.
Krátce poté, co vyšlo najevo, že Mathieu Flamini neprodlouží smlouvu s Arsenalem, ale zamíří do Itálie, pustil se do francouzského záložníka manažer Gunners Arséne Wenger. Mimo jiné 24letého fotbalistu označil jako zlatokopa, který jde jen po penězích. Flamini se však podobným označením brání.
"Stále Wengera velmi respektuji a proto nebudu mluvit o tom, co řekl, nebo jak jsem se cítil, když jsem si to přečetl. Chci jen říct, že to není pravda. Do Milána jsem šel, protože je to jeden z největších klubů na světě," řekl Flamini.
Skutečně ve srovnání s Milánem, je sbírka trofejí Arsenalu titěrná. "Milán je každé dva roky ve finále Ligy mistrů a to je důvod proč jsem si jej vybral," říká Flamini. Paradoxem je, že letos milánští vypadli v Champions League v osmifinále a příští rok se do prestižní soutěže možná nepodívají vůbec.
Flamini však prosí fanoušky Gunners, aby za jeho rozhodnutím Londýn opustit nehledali jen peníze. "Arsenal je také velký klub, ale já si vybral Milán. Nejde ale jen o peníze. Kdyby mi o ně tolik šlo, pak bych odešel dřív. Vždyť jsem čtyři roky hrál v Arsenalu za stejné peníze, jako když jsem ve dvaceti přišel," vykládá záložník, který si podle nové čtyřleté smlouvy přijde v Miláně na 3 miliony liber ročně.
Na závěr Flamini přidal ještě jeden důvod, proč se rozhodl pro Apeninský poloostrov. "Můj otec je Ital a je teď nejpyšnější člověk na světě, když ví, že budu konečně hrát v Itálii."
Podle zákulisních šumů by však v Arsenalu nemuselo zůstat u jednoho odchodu. Ze záložní řady, která hlavně na podzim udivovala lehkostí s jakou dokázala vykombinovat, kteréhokoliv soupeře, by mohli odejít také Alexander Hleb a Cesc Fabregas. Skutečně nevím, jak to s Alexem a Cescem vypadá, ale mají každý právo na své rozhodnutí a to by mělo být respektováno," uvedl Flamini.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pro Wengera je klub na prvním místě
09.05.2008, 22:21
Flamini odchází z Arsenalu do AC Milán
05.05.2008, 18:24
Flamini podepsal smlouvu s AC Milán
04.05.2008, 11:39
Wenger přitlačil Flaminiho ke zdi
28.04.2008, 18:34
Flaminiho prý získá Milán. Přeplatil Juventus
25.04.2008, 15:46
Hlavní je udržet současné opory, hlásí Wenger
24.04.2008, 16:22
Komentáře (57)
Přidat komentářrád bych mu věřil...
proc?
kdyz ty budes v praci mit plat neopovidajici tve praci a tvym vykonum taky odejdes ...
co je na tom spatne ze hraje kvuli prachom?Ukaz me hrace ktery nehraje kvuli vydelku ...
máš pravdu že každej hraje za prachy, a nechápu ty pomlouvání vždiť je to nezávislej člověk jako každej jinej a dělá co si myslíže je správný
Co Fernando Torres?Odešel z Atletica do Liverpoolu kde má ted nevim jestli menší nebo stejnej plat ale né větší,a to odešel z rodný země
no taky co by hráč jeho kvalit dělal zrovna v Atletiku...musel jit do prestižnějšího týmu
no ale právě ne kvůli penězům ale kvůli hře.............
jasne prachy jsou dulezite, ale jen v situaci kdy jich dostavas malo, od urciteho okamziku zacnes preferovat i jine veci.. ted je otazka, kde u koho ta hranice nastane ..a pochybuju ze by jich dostaval v Arsenalu nejak zavratne malo aby mu to nestacilo... takze za tim podle me je i neco jineho proc se rozhodl odejit..co? to je nejspis napsane v clanku
ja sem to nemyslel tak ze odesle jen kvuli penezum ... ale ze nevidim problem v tom jestli u nej penize hrajou velkou roli ... je to snad jen a jen jeho vec ne?
Fanousci Ars by mu meli podekovat za to co odehral a konec a ne mu nadavat ze mu jde jen o prachy ... fanouskum urcite taky
jj, souhlasim, je to jeho vec, ale predstav si ze mas holku a ta ti utece za nejakym milionarem jen kvuli prachum, ktere ji ty jako smrtelnik nikdy nedas... myslis ze bys ji pak podekoval ? ja bych ji poslal dohaje ... a druha moznost (ta sedi podle me na Flaminiho vic), ze se vrati do zpatky domu (Italie x Francie, to je ted fuk) a tam si treba najde taky nekoho bohatsiho (ACM), prachy uz ale ocividne nejsou hlavni i kdyz jich muze mit mnohem vic, takze ji proste podekujes a rozejdete se v dobrem
//a jak jsi napsal podle me nejde Flaminimu jen o ty prachy, takze podekovani je na miste, bez neho bude Arsenal o hodne slabsi
s jidlem roste chut...zacne se pohybovat v jine spolecnosti ve ktere je treba "socka" :o)) na prachy se rychle zvyka
mas pravdu, ale jak jsem psal toto hodne zalezi na povaze, a tu Flaminiho asi nikdo ze zde diskutujicich nezna, muzem jen hadat ...me z toho clanku pripada ze ACM proste nemohl odmitnout, jako ty bys neodmitl Inter, to ze mu dali vic mohla byt posledni kapka na miskach vah, ale hlavni duvod je myslim si jinde
Kecy
Jasně . Proč to ti hráči nedokážou přiznat, nikdo normální jim hlavu neutrhne .
prosímtě ty už nic neříkej chlapečku zbytečně si nás oslabil...
ak sa hracovi nepacia podmienky ake mu klub ponukne a on sa rozhodne pre iny klub tak to je hracova chyba ze oslabil klub???
panove mam hodne rad Arsenal,ale na jednu stranu proc mu neverit o ACM,cetl jste nekdo rozhovor s Jankulem jak o ACM mluvil..?Neni tam dlouho a ten tym miluje,co se trofeji tyka opravdu jeden z Top klubu na svete.Muj nazor je ze ACM nemusim kvuli jejich hracske politice ani jejich pojeti se mi nelibi,ale Flaminiho nazor respektuji
neměl odcházet
No bože...nejsem žádnej jeho fanoušek, ale sem při něm. Má právo jít, kam chce a nemusí to bejt kvůli penězům...Třeba se mu líbí Itálie, navíc jak sám řiká otec je ital, nebo má (měl) v MIláně vzor, nebo nemoh nějakýho spoluhráče v Arsenalu ani cejtit...důvodů může bejt hodně, jenom na prachy bych to neházel...
je to tak no...
i kdyby sel kvuli penezum...a co jako...je to jeho vec a jeho rozhodnuti
no sak je ale nemusi ze sebe delat vola
No je ale fakt, že před sezónou se ho Wenger chtěl zbavit... a pak najednou obrátil. Nezacházel s ním zrovna v rukavičkách.
Vybral si nabídku, která se mu zdála nejlepší a má na to plný právo. Peníze byly jedním z aspektů, ale rozhodně ne jediným. Vybral si klub, který má při vší ústě k Arsenalu ještě o něco lepší zvuk než Arsenal.
Co si to ten Wenger dovoluje.....
mě je celkem jedno kvůli čemu odešel - to je čistě jeho věc. ale jak říká že kdyby chtěl větší peníze tak by nezůstával v arsenalu 4 roky, to je pěkná blbost, když do arsenalu přišel, téměř nikdo ho neznal a první dva roky ani nehrál(nepočítám střídání na posledních 5 minut), takže jestli si myslí že by mu někdo před touto sezonou nabídl víc než v arsenalu tak si chlapec věří asi až moc
a to mu AW ponukal predlzenie zmluvy az teraz ? to mu predtym na nom nezalezalo?
Wenger si zije vo svojom vlastnom svete,nechapajuc,ze Arsenal je "iba" velkoklub druhej kategorie(tradiciou,trofejmi) a aj ked nepochybne ma vela priaznivov,tak sa najde ovela viac chlapcov,ktorych snom je hravat za Real,Barcu,Manchester a ktori by tam hrali aj zadarmo,keby mohli.A ja by som tiez isiel radsej do slnecneho Talianska akoby som mal depkovat niekde v chmurnom Londyne...
vsecko je chyba wengera....nedokaze udrzet hrace jenom furt breci a misto aby dovedl poradnou posiklu koupi 17ti letyho hraca kterej ma ale budoucnost...na co to kdyz pak stejne odende jinam...wenger
nedokaze udrzet hrace? kdyz si tak chytrej tak mi rekni koho krome flaminiho nedokazal udrzet?
a.colea, t.henryho, ted to tak vypada ze aji a.hleba...
tak u henryho to nebylo že by ho neudržel. hrál za arsenal 8 sezon, stal se legendou klubu, a chtel proste zkusit neco noveho - to nebylo o udrzeni, i kdyby mu snesl modre z nebe tak by sel. s tim ze to tak vypada u hleba - to sou vsechno jenom spekulace dokud to nebude oficialni tak to neresim. jedinej koho teda nedokazal jeste udrzet je a.cole ale s tim jak se choval sem jenom rad ze odesel - nebyl to tymovej hrac, jednel za zady managera, a uspech tymu mu byl u pr...e
jednal za zady
no buh vi jak to s tim odchodem thierryho bylo...tak jako tak uz je to jedno thierry udelal s odchodem chybu...
jojo, TH neměl odcházet, je to škoda, ale beztak se ještě vrátí(i když asi už ne jako hráč)
ja hlavne doufam ze se vrati po sezone do anglie...pac PL mu sedela a mel by tam dohrat karieru...a nejlip v londyne...
tak ono s tim navratem si myslim to nebude tak horky, rekl bych ze min. jednu sezonu v barce odehraje - a na druhou stranu nedokazu si ho predstavit v jinym anglickym tymu ( a uz vubec ne v jinym londynskym!!!)
ja myslim ze po sezone odejde a puvodne sem si ho taky nedovedl predstavit jinde nez v arsenalu ale proste a dobre on je spickovej hrac kterej muze hrat jenom ve spickovym klubu a pokud se nevrati ke gunners (jako ze urcite ne) tak doufam ze pujde do chelsea...
nevim jestli by sel do chelsea, osobne si myslim ze nepujde, ale rikam proste nedokazu si ho predstavit jinde nez v arsenalu - bylo by to super kdyby se vratil( AW rikal ze privede jednoho zkuseneho hrace - coz by TH splnoval - ale to je spis jen me prani a asi je hodne daleko od reality)
asi jo podle me uz se tam nevrati...spis cekam kam teda na konec pujde....
Vymena A Colea za Gallase bych oznacil za vyhodnej obchod pro Arsenal.
no ja mam gallase hrozne rad ale v te dobe co byl ten obchod zrealizovan nehral william zrovna nejlip...a ashley hraje dobre porad...
To je pravda,ale na miste A Colea hraje nyni Clichy a rek bych,ze momentalne je na leve strane obrany jeste lepsi nez A cole z Chelsea.
100% hraje lépe než cole, a je hlavně rád, že hraje za arsenal, a měl by prodloužit smlouvu(klidně by dalších deset let mohl lítat po levé straně )
no i kdyz sem tam jeste chybuje tak je urcite dobrej a dle me bude i lepsi nez ashley...
se koukni na Cashleyho Cunta ted jak hraje v chelsea.Hraje docela tuzku v porovnani s tim jak hral v AFC.Takze ten zmrd je mi volnej na nem sme vydelali.A TH hral osm let v jednom klubu,byla to jeho volba ted vidi ze udelal chybu.Nechapu proc ho Rijkaard stavi na kridlo kdyz tam hral tuzku uz za mlada.pak sel do AFC,boss ho dal na hrot a valel.Naprosto nelogicky.Navic jsme se s Titiho odchodem vyrovnali vic nez dobre.Flamini si to pokazil,nechapu proc odesel.Prej ne kvuli penezum.Je to totalne jasny ze kuvli prachum jen se to snazi zamaskovat tema svejma prohlasenima jak na nej byli vsichni zlí a blablabla .Prej kdyby mu slo o prachy ze by odesel driv.Je to hlupak,pred tim tri sezonu se neprosadi do zakladu,pak chyti formu a odehraje skvelou sezonu a zdrhne za zlatem.Este na jare prohlasoval ze podepise a zustane.Vubec se mi nelibi jak se zachoval,vzdycky sem ho mel rad,pusobil na me jako poctivec a dric ale zklamal me.To musi hned po jedny sezone brat tolik jako v Realu nebo Chelsea.Bossovi se nedivim ja bych nezustal jen u slov.
Úplně s tebou souhlasim, už si to myslim dlouho!!
Četl jsem všchny prohlášení Cashminiho a z těch asi 5 důvodů,který rozhlašoval mohl být jeden jediný logický - a to že by rád trofej, a když bude hrát AC UEFU tak je to docela možný :-D. Všechno to byly oblbovací kecy aby na něj nebyli fanoušci nas*aný.
Prej: "Kdyby mi o ně (peníze) tolik šlo, pak bych odešel dřív. Vždyť jsem čtyři roky hrál v Arsenalu za stejné peníze, jako když jsem ve dvaceti přišel," - kdyby odešel před třema rokama, tak teď vydělává sotva 10.000... Prostě si počkal až bude ceněný a pak frnkl za prachama.
A taky se divím Wengerovi, že ho pořádně nesejmul. Já jsem vcelku kliďas, ale Cashminiho bych si při odchodu teda vychutnal, uplně se mi to hnusí, že odešel zadarmo, když z něj AW udělal hvězdu. Pokud se nepletu tak si ho vytáhl z druhý francouzský ligy.
(pro upřesnění: Nemám obecně za zlé nikomu když si vybere tu práci kde má pocit, že je dostatečně odměněn. - Ale Cashmini to sehrál nechutně)
Flaminiho si vytáhl z Olympique Marseille...
Bože můj ty jsi taky řádný dutohlav. Pochop prostě, že každému ten tvůj Arsenal prostě nepřiroste k srdci a že ani zdaleka ne všichni hráči ho nějak milují. Pro většinu hráčů je to jen další štace v jejich kariéře, jde jim především o ně samotné a ne o nějaký Arsenal a jejich fanoušky, který je drtivé většině hráčů úplně u prdele. Pokud je Falmini natolik dobrý, že jej chce větší klub, který mu nabízí víc peněz, tak by proč by to odmítal? Kvůli těm úžasným fanouškům? Vždyť je ani nezná a stejně bude mít nové.
Uvedu ti radši nějaký příklad, abys to lépe pochopil. Řekněme že jsi vylezl ze školy a běháš po pracákách a zaměstná tě nějaká menší firma za menší nástupní plat. Po pár letech, když se v práci řádně osvědčíš, tě bude chtít zaměstnant jiná a větší firma a nabíne ti dvakrát tolik peěz. Zůstal bys snad v té menší ze vděčnosti, že ti dala práci, nebo bys šel za penězma a zajišťoval sebe, rodinu apod.? Ten Cashley i Mathieu šli za lepším, proč je za to odsuzovat? Nezlob se na mě, ale je to od tebe vyloženě idiotské.
souhlasim s tebou,ale řek bych že vysvětlovat to 14letým klukům u kterých je Arsenal nejlepší klub na světě a Wenger nejlepší kouč vcelku zbytečné...já taky nechápu proč by nemohl odejít smlouva mu vypršela a on se rozhodl tak jak se rozhodl.....je to čistě jen jeho věc a proč tak udělal nemusí vůbec zdůvodňovat...já mu přeju v AC hodně štěstí a trofejí a klidně i tu zmiňovanou za UEFU...každá sezona se holt nevydaří,i přesto vyhráli AC superpohar..arsenal má každou sezonu ambice ale dopadá to pokaždé stejně liga jim vždycky unikne v poháre vyhoří a liga mistrů,mno letos sem jim věřil ale opět vyhořeli
FORZA MILAN
ty 14 lety kluky vynech je to nazor proti nazoru nesem fanousek arsenalu ale jen diky arsenalu je flamini tak vybornej hrac a mohl jim oplatit to ze ho z neho udelali tot vse jinak naprostej souhlas s tim ze ma pravo vybrat si jak chce ale pak at to rekne na rovinu a nevykecava takovy sracky
tebe sem nemyslel
Taky verim BOSSovi.Sel za prachama a ted to zakecava Flam me tak nemrzi ale doufam ze zustane Alex
sis polepšil... jen si to užij v poháru uefa...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele