Fiasko v Praze, píší o prohře nizozemského týmu tamní média
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Výhru ČR nad Nizozemskem tipoval jen zlomek sázkařů
10.09.2014, 17:54
Vrba bude po třech duelech spokojen s více než šesti body
10.09.2014, 15:56
Pilař: Po gólu Nizozemsku přišla euforie a krásná chvilka
10.09.2014, 13:54
Nizozemští reprezentanti se po prohře zastali trenéra Hiddinka
10.09.2014, 13:05
Dočkal opět potvrdil, že když dá gól, reprezentace vyhrává
10.09.2014, 11:19
Vrba řadí výhru nad Nizozemskem k úspěchům v Lize mistrů
10.09.2014, 08:36
Češi vyzráli na Nizozemce a vstoupili do kvalifikace vítězně
09.09.2014, 22:42
Komentáře (124)
Přidat komentářSuper vykon, atmosfera taky nebyla spatna...
https://www.youtube.com/watch?v=ATOaN3KtAmk
Švanci
ten kýbl s vápnem bych chtěl vidět
Depay hrál včera dost dobře, to bude výborný hráč
Celkově až budou hrát Holandani na pravo s Robbenem a na levo s Depayem a dostane se do formy jeden z dvojice Huntelaar/Persie, tak to bude mazec.
Proč furt všude píšou Oranjes, když si říkají Oranje?? To je takovej problém si zjistit, jak je to správně ve skutečnosti??
Tady to máte! To bylo hrdosti a řečí jak jsme bojovali a hráli dobře a ona to při tom byla Nizozemská fraška a fiasko..
Depay byl výborný už na MS, divil jsem se, že nedostával od Gaala víc prostoru.
Tak já bych nepřeháněl, před pár lety možná nejlepší trenér světa...
Je to vůči trenérovi kruté , ten výkon zase tak chabý nebyl , ale hlavně se nemohl vůbec spolehnout na útočnou vozbu, nahradit Robbena je nemožné a Huntelaar by jistě také pomohl .Van Persie mi přišel špatný už v Brazílii a v klubu mu to rovněž moc nejde. Také je potřeba vidět ,že již nehraje Kuyit a v obraně citelně chyběl Vlaar. No a po MS je určitě pro Oranjes těžší najít motivaci v prvním kvalifikačním utkání než pro včera hladové Čechy.
Mě teda hluboce zklamal výkon Wijnalduma,čekal jsem od něj víc Ale mám radost že jsme je porazili,řval jsem doma jak kráva
Tak nejak som čakal, že zvíťazíte. Vy tie zápasy proti velkým tímom vždy zvládnete.
myslel som českú repre.
Depay byl skvelej,vlastne jenom potvrdil formu z ligy a v lednu uz ho asi v PSV neudrzej...a od nas byl nejlepsi podle me Vacha,ten na kteryho tu vsichni blijou,tak vcera az na jedno zavahani pred koncem 1.pule,podal naproste skvelej vykon..
Čemu se směješ. Má pravdu, Vácha byl výborný.
hrál dobře
výborný sotva, dyť není z Plzně
To by musel hrát za Plzeň, ježiš..Hořava > Vácha, že Nobody?
Tak Horava je nejlepsi stredni zaloznik ligy.
Podle mě i světa..netroškařme zbytečně.
...to je Darida
chňo chňo chňo..
Co? To nikdo nevidel ty jeho zkazeny prihravky + obrovskou chybu u nasi brany, kdy ve stylu kung fu netrefil balon a pustil holandana samotnyho do vapna?
Měl jednu chybu za celý zápas a to byla ta před koncem 1. poločasu. Jinak kvalitně odebíral míče a minimálně kazil. Příště si k tomu zápasu zapni i televizi.
Ano,ta chyba ke konci 1.pule byla jedinou spatnou veci,kterou v tom zapase udelal...nebrzdil hru,dobre odebiral mice,vykryval prostor a mice rychle posouval tvorivejsim hracum..presne veci co by mel hrac na jeho pozici hrat..ale co vlastne od tebe chtit...
Podle mně byl nejlepší Rosa, potom krysař a hned za ním Lafata
Rosa byl taky vybornej,ale od toho se to vicemene ceka,Lafi klasicky pracoval dobre pro tym..nejhorsi mi prisli Prochazka,Krejci a Darida..
Od něj se to čeká hlavně dopředu, ale překvapil mne i jak makal dozadu - proti Itálii šel ze hřiště po prvním kontaktu s protihráčem a proti USA mi tak nějak přišlo, že se soubojů bojí, ale včera neskutečný...
A nejhorší rozhodně Vydra, za ním Krejčí (tam bylo hrozně vidět, že s Limbou nehraje, možná ani netrénuje jeden to přihrává na střed a druhý běží na kraj... tragédie ) a Procházka taky hodně špatný, sice šel s výkonem postupně nahoru, ale stejně se těch chyb nevyvaroval
Vácha nejlepší Jako nehrál až tak špatně, ale minimálně 4hráči byli o třídu lepší.
A to? Rosa a... ?
Kadlec, Procházka, Dočkal. Dále se dá uvažovat o Čechovi, Limberskýmu popřípadě Daridovi.
Aha..jeste jsem cekal,ze k tem lepsim vypises i Suchyho..
Tak o prvních třech snad se nemusíme bavit. Čech neudělal žádnou chybu, byl nejistej, ale pak tam chytil tu hlavičku, takže přidal nadstavbu. Limberský měl jeden zkrat, ale herní přínos měl větší jak Vácha, takže bych ho řadil o trochu víš. Darida se mi líbil pohybově a neudělal nikde žádný kiks narozdíl od Váchy.
Lafata se mi libil vic, nez Vacha..
Lafata to měl těžký, jako těžko se mu dá něco vyčítat. Rval se, byl u golu. Za to každopádně Vácha byl ale o něco lepší, především v druhé půlce.
Rosa nejlepší, dál super Procházka a Vácha (oba slabší začátek, ale časem se dost zlepšili), Krejčí, Pilař, Dočkal a Lafata dobré, zklamal Kadeřábek a Darida. A Vydra...pár minut a stejně skoro ani nepopoběhnul.
Tak Prochazka mi teda super neprisel,naopak mi prisel jako nejslabsi clanek nasi hry..
Nejslabší ani zdaleka. Když pominu, že byl ve druhém poločase skoro bez chyb, tak obstojně rozehrával a navíc měl dvě šance ve vápně soupeře.
Příště by to chtělo lépe koukat.
Neni to o lepsim koukani,ale o osobnim nazoru..ze stoperu na me prekvapive jistejs pusobil Kadlec..
nejslabším článkem byla většinu času souhra Limby s Krejčím
Darida udělal spoustu neviditelné práce, dopředu byla potíž v tom, že po převzetí míče ho často neměl komu dát, chodili jsme tam ve dvou a ještě obsazení.
celkově je vyzdvižení kteréhokoliv z ofenzivních hráčů blbost, bojovali všichni a individuální nadstavba ve větší míře chyběla u všech, pokud u těch, co měli podíl na gólech se tohle bere jako dostatečné.
Přesně tak, v nejtěžších fázích zápasu nám právě Daridova agilita nejvíce pomohla. Kazil, ale byl všude.
Darida byl platnej, mnohem lepší výkon než třeba Krejčí. Vácha, ač pro mě nejnesympatičtější fotbalista v ČR, nezahrál zle. Vůbec se mi nelíbil Kadeřábek. Do příště bych to zkusil postavit takhle:
Čech - Gebre(Řezník), Sivok (Procházka), Kadlec, Limberský - Darida, Jiráček (Vácha) - Dočkal, Rosický, Pilař - Lafata (Vydra, Kozák)
Ten Jiráček tam je jako pěst na oko
Jak můžeš chtít po vítězném zápasu ještě proti Holandsku vyměnit půlku týmu. A Kadeřábek udělá jeden špatný zápas po konstantně dobré výkonnosti skoro rok a ty ho nemáš ani jako náhradníka
proč měnit tu sestavu,když hrála dobře?Jen bych vyměnil Kadeřábka s Krejčím.
Pro mě teda Darida nejlepší z našich.
No nevím, když by třeba Vácha měl tolik ztrát jako Darida tak by ho tu všichni vyhazovali, nehledě na to, kolik černé práce udělá.
přesně tak.. i s Váchou. Oba dozadu naprosto fantastický výkon a kvůli pár zkaženým přihrávkám dopředu.. Rosa taky nadprůměr.
Zvláštní mne Darida přišel, že naběhal tak 10x tolik co zbytek týmu..
Měl by se vysrat na tu van Gaalovu formaci, tama cesta nepovede.
Dalo se čekat, že si ti Nizozemci, málem pasovaní na polobohy, budou neškodně přihrávat na svoji vlastní půlce. Je to lehce nadprůměrný tým s těžkopádným Van Persiem, Sneijderem za zenitem a jediným polobohem Robbenem. Robben nehrál.
Já jenom k té kritice k některých hráčů. Krejčí, Procházka, Vácha apod. Tady si všichni zvykli, že Jiráček vlétnul do repre jak blesk z čistýho nebe a hned byl v záloze pomalu nejlepší prakticky hned, takhle to bohužel ale funguje jen ve výjimečných případech.
hlavně teda u Kadeřábka je ten rozdíl hrozně velkej, v lize o parník nejelepší pravej obránce a včera tam dost hořel
Je otázka, zda šlo o nevydařený zápas, nebo poprvé narazil na opravdu prvotřídní hráče a nestíhal.
Ale to nestíhá nikdo. Tam je třeba aby obránci vypomáhalo i křídlo a na to Dočkal fakt není. Hrát tam Pilař jako proti USA vypadá to jinak.
Já spíš čekám, že se otrká v EL, až dosud narážel jen na průměrné ligové hráče, kdy si mohl útočit podle libosti, čímž ještě víc vynikl.
Právě, teprve začíná hrát těžké zápasy, tam nabere zkušenosti. Fyzičku, rychlost má, o tom nelze pochybovat. Tak zlepší poziční hru a bude to ok.
Vždyť už si poháry zahrál. Lyon,Bilbao,Feyenoord. Byť pravda, hrál křídlo...
vidíš, to mi nedošlo
Nestíhal útočit, ikdyž to asi ani neměl.
je tak.. Taky jsem ho viděl snad poprvé nestíhat. Ale ruku na srdce - Depay by si včera vodil snad jakéhokoliv krajního beka.. Hrál skvěle.
A viděl si Depaye na MS tam s nim nestíhal nikdo ;)
Dobrý to bylo od nás, nikdo z nás si nemůže stěžovat :) Včera předvedli výkon, který byl asi nejlepší možnej s ohledem na to, jaký máme hráče a proti komu jsme hráli.. Nicméně se taky potvrdil fakt, že na velký soupeře - Španělsko, Itálie, Nizozemsko se umíme dobře připravit..
Přesto bych na Turky zkusil pár změn, a to konkrétně:
Čech - Kadeřábek, Mazuch, Kadlec, Limberský - Hořava, Vácha - Dočkal, Rosický, Pilař - Lafata
Mazuch je přecejen kvalitnější, než Procházka - i když nepodal špatnej výkon. A Hořava si to zaslouží, Darida se teď celkem trápí
Jen bych nechal Procházku a nedával tam Mazucha a se zbytkem souhlasím. Někteří tvrdí, že Darida hrál nějak hodně dobře, je mi líto, mě to tak nepřipadá. Hořava by nemusel být horší.
Teď v tom jejich týmu mam dokonalej bordel.. Blind, Vlaar, De Vrij, vůbec nevim, kterej je kterej
jj já si je taky šíleně pletu
Tak to jsi je na MS moc nesledoval.
Sledoval, ale ani jeden z nich mi nepřijde nic extra.
Vlaar byl na MS jeden z nejlepších stoperů. Podle mě dokonce nejlepší.
Jak si je můžeš plíst? Totálně odlišný hráči jak vzhledově, tak herně.
Nedivím se mu, dřív bych ty různé Overmarse, Bergkampy či Bosvelty poznal v pohodě ale ze současného týmu poznám jen toho ohromného bubáka v obraně a Van Persieho. Jo a ještě Kuyta nebo jak se píše.
přesně tak
Wesley? toho ne? De Jong...já teda poznám všechny, protože většina má svůj typický způsob hry, běhu, nahrávek, kliček atp.
I ten Blind je dost vidět poslední dobou. Je vidět jak kdo sledoval MS.
+ Krul je dost známej
Jo, ten taky.. Tady jde ale o to, pokud někdo sledoval fotbal v dřívějších dobách, tak si ty jména (a nejen je) zapamatoval víc než současnou generaci hráčů.
Ze současné jejich repre už neznám krom výš vyjmenovaných žádného ale na druhou stranu od roku 96 do 2010 si pamatuji všechny. A propo, divit se, že někdo nezná současné hráče... Vsadím se, že někteří zas neznají třeba brankáře Westerwelda, obránce Numana, Ooijera, Reizigera či záložníky Bosvelta, Wintera, možná i Zendena anebo útočníky Kluiverta, Makaaye nebo Van Hoojdoinka nrbo jak se píše
anebo ty starší - Erwina Koemana, Wouterse, Vanenburga, Kiefta, van Aerleho, van Tiggelena, nebo ještě starší - Jongbloeda, Repa, Nuningu, Keizera...
No právě.. Každý si pamatuje jinou generaci hráčů ale není třeba se nad tím pozastavovat...
Jo a zapomněl jsi 80. léta v čele s Van Bastenem
Kdepak, to je ten E.Koeman, van Aerle atd. Ti méně známí, tak jsem pochopil i Tvůj příspěvek.
Jo, to máš pravdu. Já to pak jen zaobalil na většinu hráčů z každé generace
No jo média zase ví všechno nejlépe Včerejší výkon Nizozemců nebyl ideální ale stejně nechápu proč se do Guuse strefují Dva nepovedené zápasy a hned je to nepřítel státu
Pretoze to proste fiasko bolo
No jasně ale dám příklad Davida Moyese. Ten těch fiasek měl fůru. Zatímco Guus má za sebou jenom dva zápasy a hned už je starý na to aby trénoval mluvím tady o médiích které si nevidí dál než na špičku svého pera
ne asi predloni nejlepsi trener sveta a ted na to nema
Na MS se jim povedl jenom první zápas proti neschopnýmu Španělsku a zápas o bronz proti psychicky zdeptané a rozložené Brazílii. Ten jejich hnusný pomalý fotbal s přihráváním obránců na půlce bez chození rizika jsem kritizoval už tenkrát. Stejně jako Brazilci se dostali tak daleko ani nevěděli jak. Vždyť oni mají průměrného golmana, nezkušenou obranu, průměrnou zálohu a přestárlý útok a navíc bez Robbena jsou poloviční. Abych jenom nekritizoval, tak křídelní hráči Depay a Narsingh se předvedli v dobrém světle. Naopak van Persie byl neviditelný.
No oni právě přesně věděli jak. A Van Gaal věděl, že má k dispozici slabší tým než mělo Nizozemsko v minulosti. Proto to zavřeli a nejsůležitější bylo neinkasovat, zatimco vepředu spoléhali na Robbena
Naprosto přesně řečeno
Včerajší zápas som videl a gratulujem. Prevdou však je, že vždy sa hra lepšie proti superovi kde stačí bořit a netreba moc tvorit. Bol to statstny zápas s dobrým defenzívnym výkonom a prekvapivými štandardtkami..ale okrem životnej strely Dočkala a darovaného gólu dopredu moc neukázali..uvidime ako to bude prosti superom, kde bude v roli favorita ČR. Procházku by som po zápase s USA nezobral ani na lavičku a zo začiatku mal našliaptnuté na červenú kartu po kalsickýcm pokazených prihrávkach, potom sa však chytil a odkopat lopty an rohy a autov mu šlo, nechápem či nemáte iného stopéra a od Rosického som čakal tiež viac, najma v druhom polčase bol neviditelný. Každopádne vitazstvo výberu sparty a plzne doplneného o pár legionárov je uspech
Líbí se mi, jak všude píšou, že Nizozemci hráli úplný prd, oni sice hráli, ale kdybychom nepodali parádní výkon, tak bychom stejně dostali kotel.
Ja sem to rikal pratelaky sou na nic tam o nic nejde, ale jak dojde soutezni match tak nasi sou jak vymeneni a poti krev!! vcera paradni zapas, tahle vyhra je nakopne a na ten postup snad urvem
Už před zápasem jsem říkal, že s trochou štěstí můžeme klidně vyhrát. Takovej výkon sem od našich neviděl už dlouho, hlavně Procházka s Váchou mě dost překvapili.
Nelibil se mi stred zalohy, oba hraci moc kazili (smerem dopredu), kaderabek (vyjimecne), krejci (to je hrac k nicemu, misto nej pilar) a hlavne prvni puli prochazka. Jinak fantazie, i kdyz to nekterymneslo, tak to oddreli, nevypustili nic (vyjma vydry) a to hrozne cenim. Ohromne poctivej vykon. Jen tak dal!
Krejčího předností má být rychlost, ale ten bek mohl běžet pozádu, ale Krejčí by ho nepředsprintoval. Ohromný rozdíl v nárocích na rychlost. Zbytek z něj je takovej hodně podprůměrnej, Pilař je mnohem lepší.
ale hovno
Na té fotce je skoro stejný jak LVG
Holandsko neni tak silné, kvalitu majú, ale ak im nehraje Snejder, RVP, Robben tak sú absolútne v prdeli. Celkovo ich futbal upadá, už ani zahraničnké kluby moc nevykupujú ich hráčov, PSV, Feye aj Ajax dostávajú docela pravidelne na prdel v európe.
no nevim Holandsko v plný palbě:
Cilessen - De Vrij,Vlaar,,Blind - De Jong,Sneider,Strootman,Vijnaldum, - Depay,RVP,Robben to je více než solidní palebná síla
a takový Ajax má furt jednu z nejlepších akademií na světe, skvělý mladý hráče má i PSV, takže celkem blbost, že jdou dolů
a PSV,Ajax nebo Feynoord nehrajoou prim v evropských soutěžích už dobrých 10 let
Si signore
Robben to tam taha neskutecne, viz MS
A prachy v riti, pritom meli takovou luxusni bilance z poslednich kvalifikaci
Konečně výkon, za který se nemusíme stydět. Takticky skvěle zvládnuté, Holanďani se pořádně k ničemu nedostali a naše standartky, to byla radost se dívat a tipovat jak se to rozehraje. Rukopis Brücknera se prostě nezapře. Jen tak dále. Uvidíme ale, jak se nám bude hrát proti papírově slabším týmům, kde budeme muset tvořit hlavně my. Po tomhle výsledku už nás budou zase brát všichni jinak.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele