Fanoušci by měli mé rozhodnutí respektovat, míní Llorente

17.09.2012, 11:33
Aktuality
Fernando Llorente nemá v úmyslu prodloužit smlouvu, kterou má v Athletiku do konce sezony, a s největší pravděpodobností z klubu odejde. Možná se tak stane už v lednu. Llorente je přesvědčen, že by mu bilbajští fanoušci odchod neměli vyčítat.

"Nemůžu garantovat, že v roce 2013 budu stále hrát za Athletic. Od ledna můžu jednat s ostatními kluby a můžu zvážit všechny možnosti. Teď na tohle všechno chci zapomenout a co nejvíc pomoci týmu," říká o své situaci španělský reprezentant.

Llorente včera nastoupil v nové ligové sezoně úplně poprvé a brankou se podílel na remíze 3:3 na půdě Espanyolu. V létě o 27letého útočníka usiloval Juventus a vedení Staré dámy minulý týden potvrdilo, že na Llorenteho příchodu stále pracuje. Z možné ztráty své opory nemají žádnou radost fanoušci Athletiku.

"Bolí to, když se lidé obracejí proti mně a pochybují o mně, Athletiku jsem vždycky dával vše. I když jednoho dne za Athletic hrát nebudu, pořád to bude můj tým. Tenhle klub mi dal všechno, vyrůstal jsem tu od klukovských let. Pokud z jakéhokoliv důvodu jednou odejdu, nikdo by se na mě neměl zlobit. Je to osobní rozhodnutí, které by lidé měli respektovat," prohlásil Llorente.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (176)

Přidat komentář
Mr.Jindros

Má pravdu chlapec.

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

škoda toho klubu sympatický, silný ale do LM se prostě nemá šanci podívat skrz Valencii, Real, Barcu.. ten 4. flek se tam jen tak urvat nedá

Reagovat
Mr.Jindros

Jinak si myslím, že do Juve nakonec nepůjde. Nedáme mu takovej plat jako šejci nebo Real.

Reagovat
smazaný uživatel

Real ho nepotřebuje (Benzema, Higuain), šejci chtějí stavět na Balotellim s Aguerem (a za nima Tevez s Džekem). To bych ho spíš viděl v Tottenhamu...ale podle mě stejně dojde do Juve.

Reagovat
-Carles-

Nepochybujem že by sa zachoval rovnako ako špina Javi, pokiaľ by bol Juventus ochotný zaplatiť klauzulu ako Bayern.

Reagovat
smazaný uživatel

Llorente je jeste horsi pripad

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi pripad sam o sobe

Reagovat
smazaný uživatel

to je pravda - on jako jediný zná Athletic a jeho zákulisí nejlíp v diskusi.

Reagovat
smazaný uživatel

Na štěstí nemáme tak zaslepené vedení, jako Bayern, abychom dávali za hráče více peněz, než je nutné. Nicméně, Bayern velice dobře profituje, ekonomicky je hodně silný, může si to dovolit.

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern nemá zaslepené vedení, už teď Javi ukazuje, že by se ta investovaná častka měla vrátit, u týmu je chvíli a už si s ostatníma na hřišti rozumí - nastupoval zatím sice jen z lavičky, ale vždycky hru oživil... (a původně chtěl Bayern také ekonomicky výhodnější hráče, jenže tím by např. Bender nebyl a Vidal holt šel k vám...)

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, to mělo být s nadsázkou, měl jsem to dát do uvozovek, zvlášť po tom, co jsem psal o ekonomické síle Bayernu. Neříkám, že se ten přestup nevyplatí. Já jen nemám rád podporování přestupů za ohromné částky

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť Juve poslední roky dává pravidelně přemrštěné peníze za hráče

Reagovat
smazaný uživatel

Nevšiml jsem si.

Reagovat
smazaný uživatel

to nemůžeš myslet vážně

Reagovat
stas87

neber to ako rypanie ale:

sissoko-11 mega

tiago-15 mega

iaquinta-11.3 mega

andrade-10 mega

almiron-9 mega

criscito-7.5 mega

poulsen-takmer 10 mega

amauri-takmer 23 mega

melo-25 mega

diego-27 mega

krasic-15 mega

bonucci-15.5 mega

martinez-12 mega

elia-9 mega

vucinic-15 mega

matri-15.5 mega

vidal-12.5 mega

quagliarella-10.5 mega

lichtsteiner-10 mega

z tohto zoznamu-o kolkych hracoch mozes napisat ze za tu cenu stali a presadili sa?

Reagovat
herbage

Reagovat
Pettirosso

po Eliu je to minulé vedení a všichni fanoušci Juve se shodli, že to byly špatné přestupy a šílené částky. Jinak ještě otázka, co je na Mirkovi, Stephanovi a Arturovi přeplaceného?

Reagovat
stas87

no ja reagoval na tuto vetu:

Na štěstí nemáme tak zaslepené vedení, jako Bayern, abychom dávali za hráče více peněz, než je nutné.

z tohto hodnotenia prestupovej politiky bayernu mi nepride adekvatne toto napisat od fanusika juventusu ktory na prestupy tiez nevydal zrovna male ciastky,vidal tu cenu ma bezpochyby a uprimne ma doteraz serie ze nie je v bayerne,o lichtsteinerovi a quag neviem nic,to sa priznam a nebudem ich hodnotit,matri mi ale rozhodne nepride ako bombardak za 15.5 mega,mas na to iny nazor?

Reagovat
Pettirosso

na tu první větu odpovím protiotázkou, máme snad zaslepené vedení, které přeplatilo průměrné hráče viz Amauri, Tiago, Diego, Sissoko atd?

Vidal má cenu už teď 3x větší, ale to se shodnem. Proč teda píšeš Quagliarellu s Lichtym, když o nich nic nevíš? Quagliarella byl za 10 výborný přestup, nebýt toho zranění, tak nehledáme teď útočníka, ale kdo to mohl předvídat? Lichty je jeden z 5 nejlepších PO na světě tečka. 15 milionů za Matriho by mě přišlo adekvátní, vzhledem k tomu, že jsme ho kupovali v sezóně, kdy dal 18 branek, ptám se, to je na Serii A málo? Bohužel to s jeho sebevědomím jde z kopce a hraje jako ponocný, spíš je horší, že nestál 15 ale skoro 19, to už přemrštěný je, ale znovu říkám, v době, kdy byl koupen se to jevilo jako dobrá investice.

Reagovat
stas87

ohladom lichtsteinera-nemyslim si to,ty zrejme ano ale videl si ho len v taliansku,co ked by siel do nemecka treba a zhorel by ako barzagli?to s tym ze je v top 5 pravych obrancov je strasne subjektivne...

matri je klasicky pripad hraca ked maly klub ojebal velky,santa cruz je dostatocnym prikladom to ze v dobe prestupu sa mu darilo tak aj vtedy tu cenu nemal a vedenie cagliari vas napalilo,tak ako blackburn city,ohladom quagliarellu-nemozem ho hodnotit preto sa na to teba pytam,nebudem nad nim vynasat sudy ked neviem ani ako hra

Reagovat
Pettirosso

Lichty by hrál stejně dobře v každé lize, je to dáno jeho fyzickým fondem. Dobrá, když si to nemyslíš, tak mě vyjmenuj 5 lepších PO.

Je vidět, že si Matriho viděl akorát tak z rychlíku, když ho srovnáváš s jednosezónním Santa Cruzem. Matri před přestupem patřil už dobrý dva roky k tomu nejlepšímu, co mohlo Calcio nabízet, držel si svoji výkonnost a rok od roku rostl, kdo mohl vědět, že po suprovým půl roce, půjde výkonnostně tak dolů, paradoxně, když se zvedla celá hra Juve?

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jestli mu skončí smlouva, tak nebude platit nikdo nic. On má teď volné ruce. Může jít, kam se mu zlíbí.

Reagovat
-Carles-

Myslel som prestupové obdobie, ktoré máme za sebou, kedy Urrutia vyhlásil, že môže ísť jedine v prípade, keď niekto zaplatí klauzulu. Nestalo sa a on ostal trčať v Athleticu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak rok před koncem smlouvy za něj nikdo klausuli určitě nezaplatí. TO je bláznovství.

Reagovat
smazaný uživatel

Walcot (asi) odíde preč tak sa pýtam prečo nie Arsenal ?

Reagovat
kiciN

za 1. budou za něj chtít raketu i když končí smlouva, 2. mame Oxe, 3. Theo s největši pravděpodobnosti prodlouží

Reagovat
Milan.B

lebo to bude Juventus

Reagovat
smazaný uživatel

O tom pochybuju

Reagovat
Milan.B

uvidis aj vam ho budem zavidiet ako fanusik AC

Reagovat
smazaný uživatel

Nám je naprosto k ničemu. Na křídle hrát nemůžu a do útoku potřebujeme úplně někoho jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakej typ "9" by se vám hodil?

Reagovat
10

Llorente, Falcao, Cavani

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě i 60 milionové duo s jižní Ameriky by nebylo špatné, ale tyhle pohádky už nechávám být

Reagovat
smazaný uživatel

Falcaooooooooo

Reagovat
smazaný uživatel

Potřebujeme hlavně hráče 180cm + ... Nemůžeme hrát v útoku se skřítky. Typologicky ideální by byli Llorente, Torres nebo Džeko. Útok Giovinco (164) + Walcott (175) by nebyla zrovna zrovna výhra.

Reagovat
smazaný uživatel

A jo, ono v tomhle vlákně šlo o Walcotta ...

Reagovat
Milan.B

stale je lepsi zakoncovatel ako Matri a nwm koho tam mate este

Reagovat
10

to je vážně argument, zvlášť po včerejším zápase

Reagovat
Milan.B

jasne ze

Reagovat
herbage

Walcott do Juve? Ten by se vám akorát vysmál

Reagovat
smazaný uživatel

Herbe, nic ve zlým, ale já se Ti divím, že se do těchhle věcí furt pouštíš.

Reagovat
herbage

tak když si mysleli, jak k nim půjde van Persie. Nedivím se, že se Wenger italským novinářům vysmál, protože hráč kalibru van Persieho by zkrátka nešel do Serie A. Taková je realita

Reagovat
smazaný uživatel

Hoď se do klidu herbáři. To psal pan fanoušek AC Milan. Já mu to vyvracel

Reagovat
herbage

nebo ty si myslíš, že třeba Messi by šel do Interu?

Reagovat
Pettirosso

současný Arsenal je na stejné úrovni jako současná Barcelona?

Reagovat
herbage

no zázemím minimálně ano. Snad jen kádr kvalitou lehce pokulhává, ale to je dáno rozdílnou náročností lig

Reagovat
Pettirosso

aha, takže srovnání Hartford WolfPack s Pittsburghem je adekvátní?

Reagovat
Mr.Jindros

Ty vole, "lehce pokulhává".

Reagovat
10

hlavně nechápu, co se mu muselo stát v hlavě, že se od Walcotta dostal k Messimu

Reagovat
smazaný uživatel

Celý je to divný. Mluví se tu celou dobu o Llorentem, Bianconero to špatně pochopí a podle něj všichni mluví o Walcottovi a herb to nakonec musí všechno vyšperkovat jeho srovnáním s Messim. Jinak bych se moc nesmál, když máme Bendtnera, další kopyto od nich může klidně přijít.

Reagovat
10

Tohle vlákno bylo o Walcottovi. To už můžem rovnou podepsat Bolta, to vyjde nastejno.

Reagovat
Mr.Jindros

Tohle vlákno bylo o Llorentem do Arsenalu.

Reagovat
Pettirosso

k tomu srovnání jsem se chtěl taky dostat, nebyl jsem si úplně jistej, zda jsem to pochopil správně, ale asi jo nicméně Herbík mě zavrhl už po tom co jsem jeho Arsenal přirovnal k farmě NYR

Reagovat
smazaný uživatel

Zaprvé - z Barcelony v posledních letech ti nejlepší neodcházejí a já otočení trendu neočekávám. Od vás ti nejlepší zdrhají za lepším. Takže ten příměr není úplně správný.

Jo, já čekám, že Messi v Barce nebude věčně a jestli ho někdo koupí, bude to Moratti.

Reagovat
10

to kopyto? v první řadě by se mu vysmálo Juve

Reagovat
herbage

neřikám, že ne Ale tenhle obchod by neměl pro žádnou stranu smysl

Reagovat
smazaný uživatel

"Tenhle klub mi dal všechno, vyrůstal jsem tu od klukovských let. "

a ty se chovas jak devka. Sorry Fernando ale fanousci maj pravo projevit svuj nazor

Reagovat
smazaný uživatel

no je snad pochopitelny, ze kdyz ma kvality na lepsi klub, ze pujde dal ne? proc by zustaval, kdyz uz mu ten klub nic neda? mel by odejit do lepšího a na konec kariery se opet vratit

Reagovat
smazaný uživatel

od něj mi to přijde fér, tady je jasné že má na víc, klubu dal velkou část svojí kariéry a ještě na něm vydělají, navíc mu končí smlouva a má na to právo + to řekl rok dopředu aby se podle toho mohli řídit , lepší než když si nějakej hráč s dlouhodobou smlouvu ze dne na den vzpomene že chce jinam.

Reagovat
alcantara

Zrovna O Fernandovi, narozdiel od Martineza, som si nemyslel, ze bude chciet odist, videl som ho v Baskicku do konca kariery. Skoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Má pravdu, že doteď choval jako profesionál, ale on chce i jako profesionál odejít, čili zadarmo. A to fandy asi sejří nejvíc.

Reagovat
Manik...

Tak tam má smrdět celý život nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Klubu dal možnost, aby ho prodali. Ti si tvrdohlavě stojí za tím, že ho raději pustí v létě zadarmo, než aby dostali nyní 20 na stůl. Ať si fanoušci uvědomí, kdo je tady ten špatný. Fernando dal klubu hodně a nyní chce jít vyhrávat tituly, na které s Bilbaem nikdy nedosáhne. Ať už půjde do Itálie nebo Anglie, nebo po něm sáhne třeba Barca, on chce jít na tu nejvyšší úroveň. Nyní je krok pod ní. Ať skončí kdekoliv, tak hodně štěstí

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím s tím koncem - jemu budu přát jen to nejlepší, ať už skončí kdekoliv (samo kromě Realu). On je Lví král. Vždy jím bude. Ikdyž už třeba nebude v Athleticu.

Nicméně - on dal klubu šanci, aby ho prodali, rok před koncem smlouvy, kdy by za něj dostali suchý z nosu. To mi jako rovnej přístup určitě nepřijde. Fandům se nedivím.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak před tím takový zájem nebyl ne? Navíc Bilbao si křečovitě stojí za svými výkupními klauzulemi, čímž si na to kálí sama. Kdyby místo 36 vzali 20, udělali by lépe. Rok před koncem smlouvy je i těch 20 krásná částka. To samé ten Martínez. Ale já jsem proti takovým velkým nákupům, takže proto se mi to nelíbí. Fernando udělal pro klub hodně. Hrozně rád bych ho viděl i v jiné lize, aby dostál pověsti střelce. A nemusí to být nutně Juve nebo jen Itálie.

Reagovat
j_mrazik

Koho si za těch €20mio do útoku koupíš? Oni se prostě rozhodli, že pro ně bude lepší mít rok Llorenteho místo nepoužitelných 20 milionů.

Reagovat
smazaný uživatel

V pořádku, já s tím souhlasím. Ale ať se pak fanoušci ohradí na klub, ne na Fernanda. Hráč chce jít hrát TOP úroveň, což se mu v Bilbau nepoštěstí. O to tady jde.

Reagovat
j_mrazik

Nemá se náhodou klub spíš ohradit vůči fanouškům s tím, že dělají málo dětí a oni nemají moc z čeho vybírat?

Reagovat
smazaný uživatel

Mohlo by Já reagoval na tu nelibost fanoušků a kritiku od nich na Fernanda. Ale máš recht, mohli by s tím sami něco provést

Reagovat
10

navíc z Basků...

Reagovat
j_mrazik

Tak z toho vycházím. Oni zázemí podle všeho mají moc pěkný, takže tam už to zlepšovat nejde. Jediný, co můžou dělat, je, že budou čekat na povedenou generaci a doufat v loajalitu (lásku) ke klubu. Ale každý není jako Joseba Etxebarria.

Reagovat
Y.N.W.A

souhlas, zaslouží si změnu, aby ukázal, že má na to, prosadit se i jinde... zahraničí, nebo jinej španělskej (připadaj v úvahu 2-3)

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu jak to má hráč udělat? 3 roky před koncem smlouvy? a kdyby ho vedení nechtělo pustit tak tam zůstane celou dobu? toto je podle mě ideální kompromis

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Nechapu postoj fanousku,klubu dal hodne,ale kazdy sportovec chce byt ve svem oboru nejlepsi a sbirat tituly a on je chce vyhravat,myslim ,ze je spravny cas na odchod.

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool ==>

Reagovat
Y.N.W.A

nezlobil bych se ..jen by to v současný situaci asi byl pro Llorenteho krok zpět

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím si

Reagovat
smazaný uživatel

on chce vyhravat tituly a hrat LM, nie skoncit na 5-7 mieste

Reagovat
smazaný uživatel

heh, tak vidim ze filozofii a fungovani Athleticu tady skoro nikdo nechape...holt donquijotstvi se v dnesni dobe moc nenosi..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste k tomu zboznuju lidi co soudi chovani klubu/hrace, i kdyz o tyhle kauze vedi jen jeji zaverecnou cast...

Reagovat
madridcan

OT

15.9.2007 Chelsea-Blackburn 0:0

18.9.2007 Chelsea-Rosenborg Trondhein 1:1

20.9.2007 Mourinho vyhozen

15.9.2012 Sevilla-Real Madrid 1:0

18.9.2012 Real Madrid-Manchester City ?:?

20.9.2012 ???

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

To by bylo hodně drsné.

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole, ono to bylo taky ve čtvrtek.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Pérez vyhozen?

Reagovat
Elliasson

Reagovat
smazaný uživatel

Podle tohoto článku (který je ale vzhledem k autorovi nutno brát s rezervou) by k tomu nemuselo být zas až tak daleko. Jeden z hráčů se prý vyjádřil, že je nedokáže takticky připravit na zápas a poté to od něj schytávají na tiskovkách.

http://deportes.elpais.com/deportes/2012/09/16/actualidad/1347824890_410228.html

Reagovat
Mr.Jindros

Nevěřím, že ho vyhodí, ale pěkný postřeh.

Reagovat
smazaný uživatel

Prezident Valencie Manuel Llorente minulou sezónu oznámil, že stavba Nou Mestally bude pokračovat již od září letošního roku. Dostavbu nového stadionu měla dle dohody financovat bankovní instituce Bankia, ale kvůli krizi a její nejisté finanční situaci, se opět stavební práce odsunou na neurčito.

Reagovat
blaugrana

Nič prekvapivé.

Reagovat
Kily

tak zase je na tom pozitivní to, že nebudeme stavět stadion pro 75 tisíc lidí ve chvíli, kdy chodí tak polovina a dostavíme ho až ve chvíli, kdy ho budeme opravdu potřebovat, jelikož Mestalla se rozpadne stářím

Reagovat
-Carles-

No je dosť možné že nový štadión by prilákal aj o dosť viac ľudí

Reagovat
blaugrana

Pri aktuálnej nezamestnanosti v SPA? Nehrozí.

Reagovat
Kily

víc by jich přišlo určitě (nové prostředí, zvědavost, nabídka nových služeb), otázkou je, o kolik víc by to bylo. Mám za to, že by spoustu z nich v dnešní době od častějších návštěv zase odradily ceny vstupenek, které by šly nahoru a nejsme Barcelona nebo Real, aby spoustu z toho zbytku vykoupili turisti

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle efekt by fungoval tak rok. Pak by se to vrátilo tam, kde je to ekonomicky únosné - tedy na současnou úroveň. Koukni do Edenu.

Reagovat
Kily

Reagovat
-Carles-

Pravda no. Akurát škoda tých investícií, keďže momentálne nie je jasné, kedy vlastne bude dostavaný, čo môže byť kludne aj o 5 rokov. To sa tie prachy mohli investovať do hráčov a dnes silnejšia a marketingovo zaujímavejšia Valencia mohla vypredávať tribúny. Kedy sa vlastne začal stavať ten štadión?

Reagovat
smazaný uživatel

Rok 1648

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

mluvit se o tom začalo v roce 2002 nebo 2003 (tehdy jednak vylétly ceny pozemků okolo současného stadionu a dařilo se, takže se to dalo pochopit, jelikož hlad po fotbale byl dost velký), plány vedení odtajnilo v roce 2006 a o rok později se začalo stavět, dostavba pak někdy mezi 2015 - 2538

Reagovat
blaugrana

Za sarkazmus v poslednej vete.

Reagovat
smazaný uživatel

to není sarkazmus, ale klasický Kilyho optimismus.

Reagovat
-Carles-

Takže v podstate ešte pred vypuknutím krízy. Hrozné načasovanie

Reagovat
Kily

plus k tomu vedení, které při obrovských dluzích a dalších závazcích dávalo velké peníze na příchod zbytečných hráčů, vlastně v té době udělalo rekord za jedno přestupové období

Reagovat
smazaný uživatel

Sice míněno trochu humorně, ale já s tímhle souhlasím. V době, kdy vládne ve společnosti a nafinančních trzích nejistota a v době, kdy nejsou španělské kluby vyprodat ani svoje staré stadiony, stavět nové a větší není dobrej nápad. Tohle pozdržení vám možná může i pomoct.

Reagovat
Kily

no, nemůže, protože nepomůže, v tom dostavení je pořád spousta peněz plynoucích z pozemků, na kterých je Mestalla a díky nimž by se měla umazat značná část dluhů a z nichž by se část dala investovat do kádru. Ta dostavba stadionu byla klíčovým prvkem plánu na oddlužení klubu, se kterým Llorente před pár roky přišel, takhle nás to bude stát další miliony navíc na úrocích

Reagovat
smazaný uživatel

taky pravda

Reagovat
10

to bude jak Sagrada Família

Reagovat
smazaný uživatel

David Suazo by se mohl stát další ofenzivní posilou Málagy, která o něho má údajně zájem. Honduraský útočník naposledy hájil barvy Catanie, vedení italského klubu mu v létě neprodloužilo kontrakt.

Reagovat
blaugrana

Hm. Malága zasa siaha po opotrebovanom matroši.

Reagovat
Kily

je pěkné vidět, že se ostatní kluby začínají inspirovat prací Valencie. Příchod Valdeze otevřel cestu do španělské ligy dalším tragickým útočníkům, Levante má Martinse, Málaga si vezme Suaza a pak už jenom budeme čekat, jestli nezůstane místo taky na Slepičku nebo Zehera

Reagovat
smazaný uživatel

Forlan bol v United tiez tragicky a ako to nakoniec dopadlo. Ja si myslim, ze Pellegrini vsadza na hracov, ktory uz raz ukazali talent a chce to z nich opat dostat.

Reagovat
Kily

tak to je ale porovnání trochu vedle, Forlán byl pořád ve zdravém věku a nehrál kvůli konkurenci ve velkoklubu, Suazo paběrkoval v průměrném italském klubu. Jen nevím, jestli tam neměl nějaké zdravotní problémy, každopádně už je starší a na to, jak moc se o něm mluvilo, tak mu vlastně vyšla jenom jedna nebo dvě sezony za Cagliari

Reagovat
smazaný uživatel

Na Obafemiho nesahej. V jeho nejlepších letech jsem si ho do Barci vždycky hrozně přál. Jeden z mých nejoblíbenějších hráčů mimo Barcu.

Reagovat
Kily

tak já ho měl rád v Newcastlu, ale prostě padal, padal a padal, až svou kariéru výkonnostně docela zahrabal. Ale třeba ho to v Levante nějak nakopne, uvidíme

Reagovat
Josifek

No jen málo hráčů mi sedí do Barcelony méně než Obafemi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Messiáš

Saviola s Santa Cruzem stačí, at taky dostane ještě šanci Fabrice Olinga, který vypadal opravdu velice slibně a samozřejmě Juanmi, momentálně je v ofenzivě bota netlačí, navíc se brzo vrátí Baptista

Reagovat
Messiáš

Plně souhlasím s fanoušky Athletic Clubu. Klub z něho udělá hvězdu, buduje perspektivní kádr a samozřejmě tím, že bere výhradně basky, tak má dost svázané ruce. A pan Llorente se rozhodne neprodloužit smlouvu asi dva týdny před uzávěrkou přestupů, kdy všichni netrpělivě očekávají start ligy. Svým chováním jak on tak JaviMar nepochybně přispěli k nepřesvědčivému startu Bilbaa, však o tom mluvil v rozhovoru Aduriz, i když JaviMar měl alespoň tu slušnost to říct ještě před ME. Odchází v době, kdy za něj prakticky neexistuje náhrada, i když Aduriz se snaží a hráči z Lezamy, co přichází v úvahu, že by snad jednou mohli Llorenteho nahradit (Zaton) jsou příliš mladí. Osasuna a Sociedad navíc uplatňují vůči Athleticu dost nepřátelskou přestupovou politiku, takže se nedivím, že nejakých 20 mega, pokud vůbec takovou nabídku opravdu dostali, nevzali. Za ty peníze náhradu neseženou. Hráči Atlhleticu už kvůli jejich přestupové politice by měli být klubisté typu Tottiho, nad Athletic by žádnej klub pro ně být neměl.

Reagovat
-Carles-

Javi ktorý zdrhol bez toho že by sa rozlúčil, porušil pravidlá s lekárskou prehliadkou aby nakoniec v noci preskočil plot Lezamy, keď si išiel po svoje veci. Čistá špina.

Síce to preskakovanie plotu dementoval, kamera ho ale odhalila

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/185140_2350952829323_601695005_n.jpg

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
-Carles-

Reagovat
stiflerovamama

Dufam , ze sa o neho pokusime .

Reagovat
smazaný uživatel

chceš byť špina jak JaviMar? kľudne...

Reagovat
Elliasson

Na to, že je Athletic můj druhý nejoblíbenější klub, mě Fernandovo rozhodnutí mrzí. Ale pokud chce Athletic letos opravdu vyhrát EL, tak postoj vedení chápu, protože je asi jasné, že už potom žádné trofeje nepříjdou a že Athletic bude hrát spíš o udržení. Škoda.

Reagovat
-Carles-

OT: Višňa v Slovane

Reagovat
alcantara

Dnes ho este neuvidim

Kazdopadne

Reagovat
-Carles-

Ja chcem ísť na Omsk ale ako tak pozerám vstupenky, tak sa rýchlo míňajú a ja ešte neviem ako budem na tom časovo

Reagovat
Kily

kašli na nějaký Omsk, na jedné ruské stránce jsem včera zahlédl, že se s Kazaní dohodl největší bavič diváků mezi současnými hokejisty, volba naprosto jasná

Reagovat
-Carles-

Datsyuk? Kazaň ale príde až 22. decembra

Reagovat
-Carles-

V decembri hlavne nemôžem vynechať Slovan - Lev

Reagovat
blaugrana

Datsyuk? Ovca?

Reagovat
Kily

Dacjuk

Reagovat
alcantara

"Krátko po začiatku výluky v NHL informovali ruské médiá o viacerých hráčoch, ktorí prichádzajú do Kazane zo Severnej Ameriky. Keďže neexistuje žiaden predpoklad na dĺžku lockoutu, AK Bars s nikým nerokuje a nemá v úmysle vstúpiť do žiadnych rokovaní o krátkodobých zmluvách s hráčmi NHL," uviedlo vedenie klubu vo vyhlásení na svojom webe.

Daciuk by bol pre Kazaň vítanou posilou. V AK Bars však nechcú ustúpiť z pozície, že zoberú hráča len na dlhšiu dobu. O Daciuka sa zaujíma aj Jekaterinburg. Hráč v tomto meste dlhodobo žije. "Chápeme, že by bolo skvelé mať v tíme Daciuka. Podobný hráč by nám veľmi pomohol. Naša pozícia sa však nemení. To je naše definitívne stanovisko," uviedol riaditeľ AK Bars Šamil Chusnutdinov.

Reagovat
Kily

hmm, tak to je škoda, já to právě četl na sport-expres a tam to vypadalo jako poměrně jasná věc

Reagovat
alcantara

Pavel? Nie.

Reagovat
stas87

no ono tych rusov ci vobec zahranicnyh hracov do khl az tolko nepride

Reagovat
alcantara

Ja budem pravdepodobne aj tam, takze u mna dobry

Reagovat
-Carles-

Máš permanentku?

Reagovat
alcantara

Jojo

Reagovat
blaugrana

Reagovat
smazaný uživatel

100. Pro Athletic

Reagovat
blaugrana

Do Neapola s tebou.

Reagovat
M11

moc bych si jej pral.. Falcao je nerealny tak aspon jeho

Reagovat
stas87

neustal prestup do juventusu?uz nebol cislo jedna ako v cagliari?pozeras na to aj z inej stranky nez len z vykonnostnej?nepochybujem ze kvalitu ma kedze pises ze hral uz dobre dva roky pred tym ale nie kazdy hrac ma okamzite na velkoklub,postaci ako pripad suazo ktory odisiel do interu?

menovat ich nema zmysel,ak pozeras len na fyzicky fond tak to nema ani zmysel ale skusim to:

lahm,alves,zabaleta,ivanovic-to je top pre mna na pravom beku

lichsteiner moze byt v zavese spolu s piszczekom,walkerom,van der wielom,revelleirom...

Reagovat
stas87

reakcia na pettirossa

Reagovat
Pettirosso

Však ano, ale mohl to snad někdo tušit, že Matri bude hráč, který potřebuje být největší hvězda týmu a aby se hrálo pořád na něj? Byl hvězda v Cagliari a měl potenciál dávat v Juve 20 gólů, to za těch 15 stálo, nevyšlo to.

Ano výše zmíněné beru, akorát Zabaletu bych postavil na stejnou úroveň jako Lichty, stejně tak Piszceka, ale Walker, WdW, Revelliere? Vážně? A to neberu to, že podle tvého "žebříčku, by stále Lichty v té TOP 5 byl

Reagovat
stas87

no bol spolu s lukaszom a ostatnymi,no tipujem ze walkera si nikdy nevidel asi,reveillere je spicka L1 a van der wiel?nie nahodou sa o nej zaujimali lepsie kluby nez psg,tak to mam napisat 5-10 miesto pre lichtsteinera?

tak vtedy ste tie peniaze mali a mohli ich investovat,nemyslim si ze aj cez to vsetko co pises stal naozaj tych 15,proste vas cagliari odrbalo a za tym si stojim vacsinou to tak je ze ked ide hrac zo slabeho timu do vyrazne lepsieho tak v tom slabom vycnieval alebo hral dobre vdaka podpore spoluhracov,akonahle prestupi do velkeho klubu uz sa nemoze vyhradne spoliehat len na spoluhracov a musi aj sam nieco ukazat,nie je toto matriho problem spolu so zranenim?

Reagovat
Pettirosso

Walkera sem viděl nejednou, ale srovnávat talenta s hotovým o třídu lepším hráčem je blbost, promiň. Stejně tak Van Der Wiel, to že hrál dobře v Ajaxu ještě více méně nic neznamená, až v PSG se ukáže jestli na to má, nebo ne. To, že se o něj zajímal Arsenal, Chelsea, City a kdoví kdo ještě z něho nedělá lepšího hráče než Lichty, nebo jo?

Ano Cagliari si na Matrim vydělalo, těch 18 je slušná cena, i poměrně vysoká, těch 15 by se jevilo akorát, ale dřív nebo později by ho stejně někdo koupil a těch 18 by ho stál taky, prostě tohle nebyla chyba vedení.

Reagovat
10

spíš bych řekl, že si nikdy neviděl Lichtsteinera

Reagovat
stas87

nevidel hore to pisem,ale dostal som hodnotenie ze ma skvely fyzicky fond...to staci na to aby bol medzi top5 RB sveta?

Reagovat
Pettirosso

a já si myslel, že naše konverzace má nějaký smysl..

Reagovat
stas87

o lichtsteinerovi a quag neviem nic,to sa priznam a nebudem ich hodnotit

pisane v 15:57

Reagovat
Pettirosso

"ohladom lichtsteinera-nemyslim si to,ty zrejme ano ale videl si ho len v taliansku"

Je super, že dokážeš hráče odhadnout aniž by si ho viděl

Reagovat
stas87

preco tu vetu neskopirujes celu ale len cast?

Reagovat
Pettirosso

zkopíroval jsem to důležitý

Reagovat
Pettirosso

vím, že si napsal, že je to subjektiní, s čím souhasím, mnohdy, ale v tomhle případě ne, kdo Lichtyho viděl hrát, uzná, že být srovnávanej s talentama jako je Van Der Wiel, nebo Walker je hloupost. V Top 5 je, spolu s Alvésem, Pizscekem, Ivanovicem a Lahmem.. uvidíme jak Maicon, ten pokud bude chtít strčí do kapsy všechny zmíněné.

Reagovat
stas87

nieco pre teba mam

kiwwi

17.09.2012 20:02

odohral celu sezonu a patril k tomu najlepsiemu co sa da na RB v PL vidiet...pravom vyhral cenu pre najlepsieho mladeho hraca PL

fantomas

17.09.2012 20:04

Odehrál, je skvělej, nikam nejde...

Reagovat
Pettirosso

Omg.. a to má být argument, že lepší hráč než Lichty, nebo, že je to rovnou best playa in the world?

Reagovat
stas87

Walkera sem viděl nejednou, ale srovnávat talenta s hotovým o třídu lepším hráčem je blbost, promiň.

no takze hrac co si v svojom veku vedie velmi dobre v PL je podla teba stale o triedu horsim hracom?navyse v klube co hra sirsiu spicku v PL a svoj post si s prehladom drzi

Reagovat
Pettirosso

ano podle mě je hráč, který hraje každoročně pouze o 4 flek s týmem horší hráč, než hráč, který hraje se svým týmem o titul a ano je podle mě horší hráč ten, který patří pouze mezi ty nejlepší z dané ligy, než ten úplně nejlepší ve své lize. A ano stále mě přijde blbost srovnávat hráče, který hraje na špici 2-3 rokem s talentem, který vyletěl teprve loni, ačkoliv může mít potenciál větší, jestli tě už ani tohle nepřesvědčí, tak už nevím. Ciao

Reagovat
stas87

aha takze narazame uz na ligy,tak dobre,PL je kvalitnejsia nez talianska,s tym snad stracat cas nemusim nie?no ohladne walkera-on a ivanovic su teraz to naj na RB co PL ponuka,walker nemoze za to ze v taliansku je na urovni len lichtsteiner,v cfc je teraz azpilicueta ktory loni patril s debuchym medzi top v L1

mozes mi odpovedat ake atributy ma teda lichtsteiner ze ho radis medzi top5?prepac ale zatial si mi napisal len ze ma skvely fyzicky fond na to sa neda inak reagovat nez smiechom

Reagovat
stas87

tak sorry s van der wielom,asi to take terno nebude a lichsteiner by ho strcil do vrecka,to bol ulet z mojej strany

Reagovat
10

panebože...

Reagovat
stas87

Lichty by hrál stejně dobře v každé lize, je to dáno jeho fyzickým fondem.

tak co si pod tym mam predstavit?to ma byt charakteristika hraca?

Reagovat
blaugrana

Čo ten Valladoil vs Betis? Je to zápas súci piatich €?

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda Fernando.měl si zůstat snad tě aduriz nahradí.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele