Fagioli ve velkých problémech, kvůli sázkám má dluhy tři miliony eur
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Za sázky potrestaný záložník Fagioli prodloužil smlouvu s Juventusem
14.11.2023, 18:20
Fagioli dostal za sázky sedmiměsíční trest a pokutu
17.10.2023, 18:15
Sázet měl i Zalewski. Zaniolo s Tonalim se přiznali k nelegálním hrám
13.10.2023, 14:51
Záložník Fagioli z Juventusu je vyšetřován kvůli nelegálním sázkám
11.10.2023, 14:06
Komentáře (210)
Přidat komentářZákladné pravidlo stávkovania je stávkovať, dokým na to mám
Závislému člověku jsou pravidla úplně volná.
A nesazet pica tutovky typu Pesgay live Barča Real v kurzu 1,2
To je přesně moje taktika
Ty vole to jsou sázky tzv na přilepšenou
Když na takový kurz podle tipace je vsazeno 10 mega a odečtes kombi tikety tak celkový zisk je nula nula hovno. Když taková tutovka nevyjde tak easy money pro sazkovky. A v celkovém horizontu se tyto pica kurzy nevyplatí hrát si myslím.
No jak říkám. Když potřebuješ zvýšit kurz, tak tam mrdneš tyhle tutovky
a ona na potvoru nevyjde
Pokud na to máš, tak nemusíš stávkovat ...
Jak je slovensky stávka, stávkovat ?
to bude štrajk
nesmysl, musis to prave vyhrat zpatky
Fagiolimu je 22 let, má šanci se z toho v pohodě dostat, pokud to bude řešit. Ale případů, který jsou naprosto beznadějný a končí hodně špatně je spousta, tohle je kapka v moři. Já bych klidně tipnul, že sází tak 10-20% všech fotbalistů.
To bych se nebál i většího procenta. Hlavně to mladí dneska to podle mě jede každý druhý.
asi jo, v nižších ligách a u nás "na východě" to bude určitě víc
Měl vsadit že padne v zápase červená v druhé minutě mohlo být vymalovano
https://football-italia.net/threatened-fagioli-cried-on-the-bench-because-of-gambling-addiction-and-borrowed-money-from-juventus-teammates/
“The worst moment was between April and March 2023, when I was so scared that I made a mistake during Sassuolo-Juventus and I was subbed off. I started crying when I sat on the bench, thinking about my debts and betting problems.”
dostává to všechno docela jinou perspektivu
On v tom byl šíleně namočený. A fakt díky bohu, že mu rodina pomohla. Jsou kluci, kteří to zázemí nemají a pak dopadají špatně, přesně jak píšeš výše. A stejně to budou pořád mnozí lidé zpochybňovat a brát na lehkou váhu.
Ja mám kolegu, teraz išiel na liečenie, už druhé, chalan má 26 rokov a prehral toľko penazí, niečo neskutočné, zadĺžil sa. Koľko krát prišiel do práce, samá modrina. Ľudia ktorým dlží peniaze mu ani nemôžu ublížiť, inak by im to nemal ako splácať, vždy ho len dobiju do tváre a čakajú na jeho výplatu. Rodina mu zaplatila veľkú časť dlhov, no znova sa do toho namočil, on vlastne nemá žiadny život, žiadne peniaze, pracuje 8 hodín denne, aby mu celá výplata išla na dlhy ktoré mu splácať ešte pár rokov.
Díky, že si to napsal. Je to regulérní nemoc a mnozí prohrávají, i když jim je podaná pomocná ruka.
Tak to nechápu proč už davno nešel do oddluzeni
Tak lidem, kterým dluží, by nějaké odlužení bylo celkem u prdele.
Práve, už ho má za sebou, teraz pred nástupom na liečenie si to vybavil. Ono viem že mu zrušili účet v banke atd a peniaze firma kde pracujem posielala jeho mame na účet a ona mu s toho spláca tie zvyšné dlhy. Ale práve on si požičal od ľudí čo nemajú dobré meno
On dluží lidem, kterým dlužit nechceš
Doufám, že ten kolega nejseš ty, protože toho se u tebe obávám delší dobu
Ja som prehral veľké prachy, ale nikdy som si nepožičal a nebol v takej situácii že by som mal s toho zlú náladu. Ale uvedomujem si že sa to stalo nejakým koníčkom, sledovanie športu a u toho podávanie.
Ale úprimne mal som obdobie keď som vyhral cca 7k euro piatok večer, no tie peniaze som v tom momente na nič nepotreboval, tak som si povedal že ich otočím a spravím 10násobok alebo niečo podobné. Do nedele večera mi zostalo asi 100 eur
Ten môj kolega je taký odstrašujúci prípad, borec prišiel o všetko a já osobne si to neviem predstaviť, ako sa do takých sračiek dokáže človek dostať, pritom zarába naozaj pekné peniaze, že by si nečakal že človek s takým zárobkom sa môže dostať do finančných problémov
Já to měl hodně podobně, ta závislost z tebe udělá úplně naivního idiota, stejně jako to říká nahoře Fagioli, že přemýšlel v noci o tom, na čem to vyhraje zpátky, to jsem měl stejně. Jednu dobu jsem sázel i na věci jako maďarská hokejová liga nebo japonskej fotbal, úplný píčoviny.
Točil jsem v tom hodně, za hranou, naštěstí se mi zároveň dařilo vydělávat dost na to, abych nespadl do nějakýho podobnýho průseru, kdy bych si musel od někoho půjčovat. Ale i tak si myslím, že jsem za těch 20 let sázení prohrál podobný prachy jako Fagio, akorát naštěstí v jiný měně.
S narozením dcery jsem se na to úplně vysral a nemám na to ani pomyšlení už, za což jsem strašně rád, protože jsem měl strach, že to může časem přerůst do velkýho průseru.
Teď sázení vnímám jako velkej problém, už jsem to psal v jiný diskusi, že to vlastně není nijak démonizovaný, jako třeba cigarety nebo alkohol, přitom je to možná ještě horší problém. Naopak je to společensky braný jako normální věc, jako součást toho sportu a tý scény, všude jsou na to reklamy, týmy to mají na dresech, sázkovky sponzorují celý ligy, během přenosů vyskakují live kurzy, řeší se to ve studiu před zápasem, v přestávkách. Takhle z odstupu mi to přijde neuvěřitelný a vůbec se těmhle dětem jako Fagio nedivím, protože ten "feťák" ten problém nevidí, když v tom takhle žije, to si uvědomí až když z toho vystoupí.
nedemonizuje sa to, lebo nikto nechce verejne priznať že je nie je v pluse.
Ty co jsou v plusu a dokáží sazkovky dojit, tak aspoň u nás je sazkovka omezí, kurz nebo vklad. Nejsem ten případ, ale viděl jsem takového člověka na vlastní oči.
ja skor narazam na to, ze sa nik nechce priznat ze s tym ma problem. A kazdeho cloveka co som sa kedy pytal, mi povedal ze je net v pluse. A pritom nebol, len sa hanbil to priznat. Takto potom tazko niekomu pomoct.
Asi proto že lidé jsou ve velké části kokoti. A taky proto, že většina lidi se už spálila a zklamala ve druhých lidech a nemá v nich důvěru. Pravda je taková že každý má svých problému plnou prdel a druhému člověku bud nechceme a nebo nedokážeme pomoci tak moc, aby to mělo fakt smysl. Nenastěhuješ si člověka, který má deprese nebo má jako nemoc gambling nebo který ztratil práci/byt k sobě domů. Nenabidneš takovému člověku zázemi a nebudeš se o něj starat, aby se vysekal ze svých průseru a nebudeš tu pro něj každý den. Tohle kdysi fungovalo jen v nějakých amerických filmech, realita je úplně jiná. Týpek se ti s něčím může svěřit a ty mu maximálně poradíš, co by měl a neměl dělat. Ale už nebudeš každý den dohlížet na to, jestli se podle toho řidi nebo je furt ve stejných sračkách, jen to maskuje.
A pak dají mladým klukům tresty jako kráva, ať žije pokrytectví.
přesně tak, je to pokrytectví...bez peněz od sázkovek by to celý šlo o 3 nuly dolů
Ještě další bizár je, že když už je někdo v plusu ( pod 1% lidí) tak jim omezí sázky. Jako samozřejmě, že sázkovka může dělat co chce, ale fér to není a dělají z lidí totaální kokoty. Mimochodem jaký máte názor na poker?
Za drobáky je to sranda.
I za víc peněz je to sranda. Je to dost podobné šachům a dlouhodobě je to o skillu. Navíc hodně profesionálů streamuje a i díky nim lidi třeba tak negamblí. Samozřejmě, že je hodně gamblerů ale poker mě přijde asi milionkrát víc fér jako sázení.
Ten jsem dřív taky hrál na netu za menší čátky, ale když jsem si musel vyřídit nějaký potvrzení na poště, tak jsem se na to vysral
Jj, to je jen u nás v Čr. Nikde jinde to tak není
Sázkovky jsou pěkný svině a taky proto se je snaží hodně lidi oškubat, protože dělají tyhle prasárny, ruší učty nebo nasazují hodně nízko limity a nebo ty limity dostáváš hodně brzo a každý tiket za pár drobných ti musí někdo schvalovat...totální humus
No nejvetsim problemem je hlavne sazeni ve hrach, napr. v CSku. Synkovi koupis nejaky skin na narozeniny s tim, abys mu udelal radost a borec to prosazi na netu, aniz bys o tom nejak vedel, na strankach, kde nemusis mit 18. A takovych pripadu je milion, takze jiz od nizkeho veku se pestuje zavislost, prakticky ve vsech hrach, kde muzes tradeovat nejake itemy funguje nejaky hazard. A to jeste sazeni na zapasy je ok, ale jede v tom i ruleta a proste klasicky hazard.
To je síla, o tom jsem ani nevěděl. Na tom je přesně vidět, že to fakt odmalička vykreslují jako součást toho sportu, to je na tom nejvíc smutný. Je ti třeba 13, máš rád fotbal, sleduješ to v tv, na internetu, a si prostě nonstop od rána do večera masírovanej reklamou na sázkovky, pak ti ani nepřijde, že je to něco nenormálního, nebo dokonce nebezpečnýho.
Jj, je to hrůza
Tak ještě, že tě to nevzalo úplně. Já na toto nikdy netrpěl, něco jsem zkusil, i mě to bavilo, ale jsem asi tak chamtivý a držgrešle, že mi bylo vždy líto přijít aj o 500 kč.
Mám to stejně.
Taky
Dost podobná zkušenost jako ty. Prosazel jsem taky dost, ale za svy a jednoho dne už mě ten stres štval, tak jsem si všude dal nejpřísnější podmínky pro přihlášení a teď už nejakej rok nedávám nic.
Byl jsem stejnej i v tom, ze jsem dával na naprosto nesmyslný ligy a sporty.
Jinak souhlas ve všem.
ten stres a blbý nálady po prohrách byly jeden z hlavních důvodů, proč jsem z toho asi venku, protože jsem nechtěl, aby to ovlivňovalo rodinu...s narozením dcery pak i 1000x větší zodpovědnost, kdy jsem fakt najel na totální terminátor mód a s tím se vůbec nějaký sázení neslučovalo
Docela bych i řekl, že drtivá většina se od toho nějakým způsobem odpojit jako ty neumí.
Výhoda 10 byla, že měl nějaký impuls. Mladší kluci třeba ještě rodinu nemají, bydlí u rodičů, takže nic moc neplatí a pak otáčí cash na sázení jako by se nechumelilo a přitom si pěstují závislost na sázení, z který pak bude těžký ven.
Může být. Mě to přestalo bavit ještě v dobách, kdy se to podávalo ještě v kamenných sázkovkách za dvacku. Klasickou praxí bylo se zeptat někoho staršího Nebylo v té době co prohrát, nic moc se nevyhrálo, takže tak.
Já ti dám, nebylo co vyhrát. V patnácti jsem za drobný vsadil toaleťák, a nebejt tvého vymrdaného Interu neschopného doma porazit nějaké sráče, tak jsem mohl vyhrát přes pět tisíc, což by pro mě byly tehdy neskutečné prachy. Od té doby ho nesnáším
Klasika 1 nevyjde
Já toto měl za 11 tisíc a zařízl mě Altach. Snad už nefungují.
nejhorší bylo že si musel dávat 5 nebo snad 10% vkladu navíc, což byl nějaký poplatek za sázku...teda takhle si to pamatuji já když mi brácha sázel fotbal a skoky na lyžích
Manipulační poplatek 10 %.
zlatý časy sázek
jo za dvacku to bylo 22,- Jak nemám ani žádnou aplikaci v tel. tak jsem ještě loni žil v tom, že to pořád platí
Tak to nakonec bylo nejlepší. Když vyšlo něco slušného, treba vyhra litr, za dvacku, tak to tenkrat byla euforie.
Bydlet u rodičů a tím pádem ty prachy "navíc" dávat do sázení.
Znal jsem takové případy ze svého okolí.
Já to taky beru s velkou pokorou, teď mám pocit, že jsem úplně odpojenej, ale to může změnit jedna blbost. Ale snad ne, mě ten fotbal a všechno kolem něj baví čím dál míň...
Jako říct si, že tiket se dvěma zápasy musí vyjít, je jednoduché. V mém okolí se taky sází, ale že by to byly nějaké šílené výhry, že by mě to lákalo, to ne. Sem tam se někdo pochlubí že vyhrál 10k, tak si řekneš ty jo pěkné. Ale pak si člověk představí, kolik je beztak mínus a zas mě to neláká.
Co se týče fotbalu, jsem rád jak zapnu Inter, sem tam Serii A a tím to končí. Spíš tak sestřihy, výsledky, všeobecný přehled. Ale už to člověk nehltá jak dříve.
To je přesné, mě se kámoš občas chválí s nějakým tiketem, kde vyhrál třeba 20k, ale už neřekne, kolik toho mezitím prohrál
podepisuju.. Ono to u tebe asi má dost co dělat s aktuálním stavem Italské ligy a Juve obecně v posledních letech, ale při sledování rugby se já, jako celoživotní fotbalista, za fotbal a vše kolem něj regulérně stydím a je mi trapně.
Super, že jsi měl ten impuls ke změně a že to zafungovalo. U mě to bylo čistě o tom, že jsem smířil s tím, že ty peníze zpět nevyhraju a že už nechci zažívat ty stavy, ten stres a nasranost, když ti nevyjde klasicky lupen o 1 chybu a 1 gól. Někteří mladí pak ten impulz nemají, mají peníze jen pro zábavu a tam ten důvod najít musí být taky složitý.
Není prdel to otočit, většinou se to podle mě bez nějakýho většího plácnutí přes prsty nebo zásadní životní změny neobejde, většinou přijde dřív to první. K tomu, aby to u těch mladých z nevinného plácání za pár korun přerostlo v půjčky a spirálu dluhů a závislosti je strašně snadná a krátká cesta. Ten systém je úplně špatně.
Popiš mi Tvůj terminátor mód, jako otec otci
Si pamatuju, jak jsi tady daval par let zpet svoje tikety za strasny prachy...skoncil jsi aspon v plusu?
nikdo není v celkovým plusu za 20 let sázení, zvlášť když nemáš žádnou disciplínu a systém, což jsem neměl, to bylo čistě impulzivní sázení...
píšu, že jsem na tom asi podobně jako Fagio, akorát naštěstí v jiný měně...ale nikdy jsem to radši nepočítal, naštěstí už to ani nejde
člověk dokáže vyhrát 100k, ale ten šlus, co následuje potom... Nakonec je rád, že mu do výplaty vyjde na rohlíky
je to tak, u většiny sázkařů to je tak, že je úplně jedno, kolik vyhraješ, protože je pak stejně jen otázkou času, kdy stejnou částku uděláš do mínusu...
Přesně, nejhorší jsou ty stavy, kdy si to pak vyčítáš a vlastně to ani skoro nejde nikomu z okolí říct..
No.. Snad se mi taky narodí dcera
Nejde, no. Zvlášť když ještě nejbližšímu okolí řekneš, že už na to sereš a pak se 100x vrátíš.
Já těch příběhů slyšel stovky, od normálních kluků, co hráli fotbal na vesnici, po kluky, s kterýma jsem vyrůstal a chodil sázet, který jsou dneska právnící a stejně je to drží. Všechno to má úplně stejnej scénář a málokdy to končí dobře, pokud nepřijde nějakej velkej šok v životě.
Takže držím palce, běž vyrábět, klidně syna.
dík, taky se drž ať tě ta blbost zase jednou nezláká
díky
Taky jsem sázel asi deset let a jsem v mínusu, že by za to byly dvě dovolený kdekoliv bych si ukázal prstem na globusu. Člověk pak i když není co sázet tak dává blbosti jako stolní tenis, volejbal atd...
Člověk ví, že to nevyhraje celé zpět, ale i tak si člověk vsadí, že co kdyby vyšlo něco za pár tisíc. NEsmysl prostě celé sázení, o štěstí a náhodě. Ztráta času a ten stres, kdy je člověku až zle od žaludku nebo špatná nálada, kdy je člověk nepříjemný. Nestojí to za to.
Jinak ty reklamy všude, mě taky vadí. Skáče to všude, mobily, youtube, tv a několikrát denně i přes den. Všude zkus štěstí, vyhraj atd...
Při sázení nesmíš mít emoce, prohra nic, výhra nic jinak to ty slabé jedince položí. Ale na to musíš být profík už aby sis to nebral k tělu že máš sérii 10ko tipu v řadě, pokud si profík tak víš že se to v dlouhodobém horizonzu stejně zase otočí, protože si si vědom svých kvalit. Ale to je potom full time job, něco jako Lucazz sází na naší scéně.
to si dal skvely priklad
Tak on to dělá dobře, to že nikdo kdo s ním sází ty čísla neudělá ani když si ty tipy koupí je věc druhá ale tak ne každy může mít učty po celém světě a sázet ty nejlepší kurzy co a nebo ty s ním máš nějakou zkušenost?
skusenost s nazvom "kuknem-vidim", je to jedna z komickych figurok (z mojho pohladu urcite), ktora to tipovanie degraduje (posuva blizsie k tym automatom) - ale nie je prvy a ani posledny (a aspon "nesmrdi" priamo na Tipsporte ako miestni "analyzatori")
já měl naštěstí odstrašující příklad v blízkém kamarádovi.. Ten jel maty, ale už tam promačkal barák. A klasika - "Ty vole, dyť tam máš 10.000,- Kč, to sem snad nikdy neviděl" "Hovno, dal jsem tam 12.000,-, tak to chci aspoň zpátky".. o 30 minut později.. "Tak nic, jdem.."
Ja zas milujem maty. Nastastie to uz dost demonizovane je, tak tam len raz za par mesiacov hodim dvacku a idem zivotom dalej. Ale ak by sa mi stalo nejake velke nestastie v zivote a nevidel by som nejak dovod sa drzat, tak by som isto zvazil to dozit jak socka pri matoch. Plus si uvedomujem, ze mam v genoch velku predispoziciu na zavislosti, tak som skurvene opatrny.
V sportovom stavkovani som bol vzdy tak zly, ze ma to nikdy nechytilo.
A vole, este blackjack milujem. Ale tiez mam stastie, ze som skurvene zgrlos a odkedy dali u nas vo vsetkych vacsich kasinach minimalnu stavku 5e, tak tam idem len ked som na srot :) co odkedy som foter je dost malo
Love rozbijam inde
Dnes je doba nastavena tak že se pomalu začíná řešit jako vážná nemoc deprese, úzkost a podobné věci, které dřív byli tabu a prostě si dostal ránu do ksichtu když si vymyšlel pičoviny...snad dojde i na to že se gambling a sportovní sázky začnou brát více vážně než doposud
Ráno vstanu, deprese, dojdu do práce deprese, jsem v práci deprese. A když jdeš domů? To už jí nemám
Kužel
Kdysi byl tvrdší život. Dneska je to leháro a jednoduše se to hodí na deprese atd.
depresia je seriozna choroba. Len ma smolu, ze to slovo sa pouziva aj slangovo na "smutok". Fakt tu by som brzdil
Ano, však já depresi a úzkost beru jako seriozní nemoc, ale ve společnosti se to ještě tak nebere a teprve se to začíná řešit a lidé o tom točí videa/píšou články a mluví, aby lidé tento problém začali brát vážně. A hlavně teda uměli rozeznat co je deprese, kdy ti tvůj avatar v těle dlouhodobě říká že tuhle roli už hrát nechce a je v prdeli, úzkost a smutek je zas něco jiného. Dlouhodobě mi ale příjde že slovo láska a deprese je nejvíce zneuživané právě kvůli neznalosti těch pojmu a taky proto, že nějakému stavu chtějí dodat na vážnosti tak právě tohle používají. Já to rozohodně nezlehčuji.
jj, nebol som si isty, ako to myslis. Ano, chvalabohu, povedomie stupa u tychto dvoch veci tj klinicka depresia a uzkostna porucha.
Bohužel díky lidem jako výše je Nuno Gomeš, který tuhle nemoc degraduje stejně bude pořád většina bojovat sami se sebou a stydět se vyhledat odbornou pomoc, popřípadě to alespon říct kamarádovi, protože se budou bát že by se jím vysmáli že to jsou jen slabé sračky.
jj, aj na zaklade komentarov na Teba som si nebol isty, ako to myslis.
A ano, plno ludi na cloveka s takymto problemom dnes este reaguje "vzchop sa", "mysli pozitivne". Neviem, preco to nevravia ludom so zlomenou nohou alebo zltnikovym zachvatom
Na jednu stranu vymyšlíme roboty a každý den je nový technický vynález. Na druhé straně když je někdo v depresi mu říkáme at není smutný, když se bojí pavouku mu řekneme at se jich nebojíme že nám nic neudělaji a když máme zlomené srdce nám lidé řeknou že to bude časem dobrý. Díky, na takové věci bych sám od sebe nepřišel, normálně jste mi otevřeli oči. V takových případech je fakt lepší držet piču a nechat si své problémy pro sebe, protože tyhle hovno rady nám nepomůžou.
tak jako co bys chtěl na zlomené srdce poradit?
Pokud by člověk byl fakt tak moc v prdeli a začal kvůli tomu dělat pičoviny třeba chlastat a podobně tak místo debilních rad ''to bude dobrý'' bych s ním radši trávil více času, aby přišel na jiné myšlenky. To má za mě větší přidanou hodnotu.
To uznávám, ale stále platí to, že ten čas to stejně zahojí. Avšak pokud s tím dotyčným člověk tráví čas a sám dotyčný o to má zájem, tak souhlasím s tou pomocí, aby přišel na jiné myšlenky
A nebo si zapíchat s jinou.
na pána
já byl rovněž poučen. Byť stojím si za to, že to primárně koreluje s dobou. Vše máme prakticky na zmáčknutí tlačítka, mozek ani tělo nemusí vynakládat nějakou větší námahu a mozek se "nudí"..
Slyšel jsem na toto téma i zajímavou přednášku, kde např. na přelomu 20. století byli "v kurzu" zase hysterické záchvaty.. teď je to deprese.
koreluje s dobou mozno diagnostika pripadne medializacia, nie pocetnost v populacii.
K hysterickym zachvatom a v "kurzu" sa pre dobrom nas oboch a diskusie nevyjadrujem.
Tak to bych nesrovnával. Diagnózu hysterických záchvatů dostala každá ženská, která měla tu drzost si otevřít hubu na manžílka. A pro ně to byl hojně využívaný způsob, jak se jich zbavit.
Spíš na špatnou náladu. Lidi prostě netuší.
Mě úplně vysírají ty reklamy, které ti nutí, že pokud nemáš naloženo, vůbec si nemůžeš užít zápas, to je šílená demagogie. A samozřejmě se to kolem přenosů vysílá pořád dokola, to se pak nedivím, že mládež, která na tom vyrostla, je závislá.
inak na to nadviazem - nemam doma TV, ale ked idem domov k rodicom, niekedy na vikend, tak bez srandy je kazda 4-5 reklama na stavkove kancelarie a je ich teda pozehnane viac, nez si pamatam ze ich bolo 5-10 rokov dozadu. Sialene, ze to nie je regulovane.
V zivote som podal tak 50 tiketov a som v pluste. Velmi davno mi dal kolega tip : podat cele kolo NFL kazdy zapas X jedna +jedna, dve tutovky k tomu (kurz 1,2 a pod). Hralo sa tusim 10-11 zapasov v ramci kola a za remizu bol kurz 12+. Statisticky to vychadzalo dobre, minimalne jedna remiza za kolo vzdy padla. Podarilo sa mi chytit kola ked boli 2, dokonca 3 remizy a tam si si na moje pomery slusne zarobil. Potom znizili kurzy na remizu na 7-8 a uz som do toho nesiel
Díky bohu za to, lepší jak kdyby to nesplácel.
Zaniolo bez trestu, jen tak dál..
Ja jsem delal rok bookmakera a diky za to, protoze jsem pochopil, ze se vyhrat prakticky neda (prinejmensim na fotbale, samozrejme v dlouhodobem meritku) a vsichni, co rikaj ze poradne vydelavaj nebo jsou vyrazne v plusu kecaj.
Tedkom si tam tak jednou za pul roku hodim petikilo, dva mesice to otacim a nakonec prohraju a sem spokojenej.
Teď na tom tak vydělají jen lidi co jsou specialisti na méně známé sporty ne? Asi i tak je sázkovky dost omezují. Stejně je to sick ale třeba v pokeru je to prostředí o dost férovější.
Presne tak, ale dneska to uz moc pry nejde, kvuli nejake zmene legislativy je tezsi vytvaret nove ucty a sazkovky ti omezi ucet kdyz ses dobrej hodne rychle (meli jsme rekord nejak 36 hodin na tipaci), takze vetsina borcu co driv fulltime sazela presla delat bookmakera, coz uprimne neni uplne spatny, hlavne pro zahranicni sazkovky..
poker som hraval, uz sice dlho nie (okrajovo stale sledujem), ale o dost ferovejsom prostredi mam silne pochybnosti
to, co spaja poker a tipovanie je moznost ovplyvnit vysledok (na rozdiel od roznych automatov a loterii), inak tipovanie je zvacsa zalozene na principe kratkodobeho investovania a poker je "len" skill game; pri tipovani by som mal bojovat "len" proti SK (nie je to pravda), pri pokeri proti konkretnym hracom
porazat SK nie je problem (ked ideme cisto po niecom ako "edge" - moje vnimanie pravdepodobnosti voci tomu, co sa nam snazia zdelit SK prostrednictvom kurzu; pekne povedane - su veci, ktore su holy nezmysel (obzvlast nieco, co si napr. miestne lokalky vytvaraju same) a skoro ma nezaujima vysledok (ako to nakoniec dopadne, kedze viem, ze je to skvele), vsadit si rozumne tie veci v danom kurze je skoro neriesitelny rebus (v podstate riesim len tuto zlozku, neustale - kde, ako, kolko)
kto tipuje len a len futbal a este nejakym "standardnym" sposobom (plachta, prip. nejaka stredne velka akovka, "v idealnom pripade" zlozena vacsinovo z tych najvacsich podkurzov, ktore ponuka prinasa), tak nemoze byt nikdy dlhodobo v pluse (pretoze robi nieco a la vyherny automat - rad ma pocit z vyhry ("velkej", jednorazovej, nahodnej), nie vyhravania (malych, ale castych)
inak tiez mam ako vyzvu trafit 50k kombik, ked mam byt uprimny, ale vzniklo to az po x rokoch tipovania, ked tipujem v drvivej vacsine len individualne sporty, co mi produkuje v urcitych dnoch slusne mnozstvo tipov, z ktorych vacsina ma zjavnu hodnotu (v takom pripade je ten kombik sposob akok maximalizovat hodnotu, ale ten kombik samotny nie je sposob ako byt ziskovy, je to len doplnok, ktory v tej plnej verzii ani nemusi nikdy vyjst, toboz pri mojom stasti)
vydělat se na tom dá, ale je to sakra dřina. Musíš to neustále sledovat a být lepší než bookies. Taky je třeba počítat s limity na sázku, takže to není na výdělek nic extra, ale ti nejlepší jsou schopni i z českých sázkovek vytahat třeba 50k měsíčně. Ale za cenu, že u toho sedíš pořád a sázíš třeba 30-40 zápasů denně.
Musíš být lepší než bookies alespoň o 20% abys porazil marži
Jak říkám, to už máš lepší jít normálně dělat bookmakera
nevěřím, že booker dostane 50k. Těch 40 s provizemi asi jo, ale 50 ne. Kdysi jsem dělal pro Chanci, ještě než byla pohlcena Tipsportem. Přijímal jsem tam sázky po telefonu za pár šupů a tam ti bookies měli taky pár šupů a ještě dělali na směny, včetně nočních.
v SK by som robil leda tak za 10k+ (tych 50-100k rocne zarobim aj bez toho, s drakonickymi limitmi, podvodmi pri vyhodnoteniach, pri schvalovani tiketov ... takze pracovat pre stranu zla by muselo byt nadstandardne zaplatene)
ty vůbec nevíš
co nevím?
Nic
tohle moudro sis mohl nechat pro sebe
Mohl, protože to stejně každej pozná
A ty víš, protože jsi jeden z lojzu, co ve Fortuně prohrál i trenky?
To nikde neříkám, ale není těžký poznat, když někdo mele úplný nesmysly. U tebe to taky bylo hned.
Aha, takže arogantní pitomec jako vždy, no jiný už asi nebudeš
Z 30-40 zápasů denně je asi tak.50% šance, že ti mrdne už někde u 17. a dáš tam all in
Tak za zisk 50k měsíčně to nemá ani smysl
já doufal, že mluví v eurech, ale když jsem pak četl zbytek těch nesmyslů, tak jsem pochopil, že ne
Přijde mi, že se dá vydělat na politických sázkách, to ještě bookies nemají tak najeté, sekají se průzkumy a exit polls a kurzy občas ustřelují.
My letos v práci s asi 7 lidma rozjeli vlastní sázkovku, protože nuda a stereotyp.
Vybrali jsme asi desítku událostí a sázíme na to, která se nastane jako první.
Namátkou - Rus se stáhne z Ukrajiny, Baník v pohárové Evropě, nebo úmrtí Heleny Vondráčkové.
Jediná událost, na kterou nikdo nevsadil, je Helenka.
Ta nás pyčo přežije všechny...
A nebylo by zábavnější sázet na události, které se stanou ?
Rozhodně ne.
Tuhle kapitolu máme víceméně všichni za sebou a nikoho z nás už to nebere.
Za to když ráno přijdeš do práce a kluci si vyměňují nové poznatky z fronty, nebo v "Rytmusu Života" zkoumají, jestli to znamínko, co má Helenka na fotce, nevypadá nebezpečně, to je zábava na úplně jiném levelu.
Kluci z terapeutické dílny
Ten se povedl
Řekni ho klukům ve škole, ti se poserou smíchy...
To teda musí být, že si to ani neumim představit.
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-liga-poradatel-me-pozadal-zda-bych-mu-podal-vestu-vysvetluje-mma-bojovnik-fotku-z-rima-5015506
Šikovnej chlapec... ve dvaadvaceti záporným milionářem
Ale vážně - netrestal bych ho zákazem činnosti, naopak - pořádně vytížit, týdně nejmíň dva zápasy, aby neměl čas na blbosti. Ale to by zas neprošlo u Maxe
už jsem myslel že pořádně vytížit si myslel tak že podpořit v sázení ale otočil si to nakonec
Jenom zajímavost: Lidi v ČR v roce 2022 naposílali do podílových fondů 44 miliard a prosázeli 750 miliard.
zase lepší to poslat do berouna než čekat na inflaci
98% těch sázejících by ti řeklo, že investování je moc rizikové.
ale tak podielove fondy sa neoplatia. Teda aspon u nas na Slovensku platis 19% dan zo zisku. Vsetci kupuju ETF
Co jsi napsal s tou daní, tak není pravda. Po určité době držení to neplatíš.
https://www.tatrabanka.sk/sk/tam/faq/ako-je-zdanovany-vynos-z-predaja-podielovych-fondov/
V Cechach to mate mozno inak. To co pises plati u nas pre ETF. Po roku drzania su oslobodene od dane.
len tak naviac, uz je zmenena legislativa a aj pre podielove fondy plati casovy test, avsak 3roky
To měl určitě tipy od Fer ovo sázení
Slušnej dluh, tyhle slabý kusy by se měly začít vybíjet.
Pokud je pravda, že sázel už na začátku peníze, které neměl. Tak byl nejdřív úplně tupý a až pak nemocný.
nevylučuje se, že je tupý i nemocný zároveň
Sázel jsem snad od 13, u zastávky v Tipu se to hodilo strycovi, který podal za nás.
A bez přestávky vlastně donedávna. Pak přišla hypoška a přestal jsem, statistiku jsem vedl poměrně podrobně skoro celou dobu, samozřejmě v minusu třeba kilo, že, za těch 20 let. Asi mě to netrápí, tu kasu bych v té době stejně prolil nebo prohulil.
Ale Korunku podávám furt za drobáky :D Asi jen proto, že mi na Nový rok 2011 padla čtyři čísla z pěti na akovce za 20
Tato kauza třeba donutí hodně kluků zastavit kolotoč dřív než se rozjede moc.
Fazole, fazolito možná ten dištanc na 7 měsíců a terapie bude to nejlepší v životě, co tě mohlo potkat. Ty peníze lehce vyděláš zpátky, ale hlavní je se zbavit závislosti.
To dáš
z pohladu klubu, ak mozme zabudnut na Pogbu aj Fagia tuto sezonu, v zime by sme sa mali seriozne zamysliet nad stredom pola.
Prej Hojbjerg.
tak to sa skúste ešte zamyslieť
Vyřídím
ten by bol fajn
Ten byl jednu dobu v PL solidní zvíře.
fakt?
za mna hej. Ale verim, ze sa tu s kolegami nezhodnem. Mne v strede pola chyba velmi fyzicno. Nie, ze by sme mali 10 Pirlov, ale behat dozadu a odobrat loptu u nas v strede fakt nikto nevie. Duplom, ked Fagio tu rok nebude
Uf, hodně smutna diskuze plna nepochopeni a ignorance.
Zavislost je nemoc, skutecna diagnoza a opravdu zavisli sazej protoze nedokazou prestat a ne protoze chtej a bavi je to. Jsou zavisli na vznikajicich emocich a vzruseni, ritualech a nahrazuje jim to emocni zivot, to co ostatnim prinasi normalni zivot, kterej to u zavislech paradoxne naopak vytlacuje.
Navic hazard narozdil od drog a alkoholu prochazi mnohem dele nepozorovan, takze pak to uderi s mnohem vetsi silou na cele rodiny. A k tomu gambleri bejvaj taky inteligentni, takze si dokazou ten problem dlouhodobe racionalizovat a popirat, vysvetlovat tak jak to alkoholici casto nedokazou. A to vse je pochopitelne je malej vhled.
A ironie je ze o tom diskutujeme na strance, ktera prevazne zije z penez sazkovek, teda vlastne z penez tech zavislejch. Cela ta "kultura" je sportem absolutne prolezla.
Naopak diskuze mi přijde dobrá, hodně lidí se svěřilo se svými strastmi u sázení a obecně je tu shoda, že se na tom nedá vydělat a je to past. EF terapeutická skupina
Taky jsem jeho závěr nepochopil.
Ale jo, fair point, já tu jen vidim až moc těch poznámek o oproštění se od emocí atd., to je obří nepochopení a nesmysl. A i když myslim žes to napsal v nadsázce, tak mě právě mě trochu děsí to zaměňování sdílení zkušeností s terapií, která je v těch případech nezbytná. Protože to nepochopení spočívá i v tom že, past neni to sázení, ale naše vlastní sklony a chování, a pokud to ten člověk nezmění , i když nebude sázet, tak se to nakonec projeví jinde a končí to podobně špatně. Ale to je asi taky daný mojí profesní deformací.
Tak to je jasný, zase upřímně řečeno od uživatelů tu nečekám zázraky, takže mi přišlo sympatické, že šli se svými problémy ven, konec je samozřejmě nadsázka.
Co máš za práci jinak, přímo něco s terapií / psychologií?
Jo, terapeut, plus nejaky to psychologicky poradenstvi v byznysu a vyjednavani. Balanc mezi smysluplnosti a lukrativnosti. A momentalne cca tretina klientu jsou zavisly, takze nekdy jsem na ty internetovy moudra o závislosti precitlivelej.
Jasný, a závislosti přímo na sázkách/hrách nebo celkově?
Vsechny, navic ja i moji blizky kolegove jsme presvedceny ze ty ruzny druhy zavislosti vychazej z jednoho podhoubi, zavislyho chovani a postoju, vlastne pouze jedna zavislost, ale ruzny projevy. Takze i kdyz jsou samo rozdily, zakladni pristup je stejnej. Koneckoncu v terapeutickejch skupinach i pri pobytevejch lecbach jako treba v Bohnicich jsou taky vsichni pohromade.
Co je ten spolocny spustac pri zavislostiach?
Mozna jsem to napsal nepresne, ale tak v kratkosti to jde spatne. Spis je to mysleno tak ze vlohy, spoustece atd. u ruznejch lidi muzou bejt v necem ruzny, ale pokud je zavislej tak uz se to muze projevit hazardem, alkoholem nebo drogama ale je treba odstranit to co to zpusobilo ne jen napr. prestat hrát.Protoze ten clovek po case treba zacne pit a to tak ze destruktivne a zavisly chovani se vrati v jiny forme.
Opakem zavislosti je svoboda, svoboda volby, naopak zavislej clovek nema plne pod kontrolou vlastni zivotni volby, je ve vleku vnejsich podnetu. Ty lidi maj spis spolecny znaky chovani a ten projev zavislosti vytlacuje pryc vsechny ostatni aspekty zivota. Na tak malym prostoru vic asi vysvetlit nedokazu, a navic kazda terapie i pripad je unikatni i kdyz jsou treba veci okolo dost podobny.
tak ono sa to netyka uz iba tipovania na sport. V Michalovciach, co je asi 30 000 mesto je 60 herni. Dokonca aj niektore mesta podporuju rast novych herni, lebo ich zdanuju a prinasa im to dukaty do mechu...
Je to rychlý dopamin, extrém, který platí na otupené receptory.
Presne, hore ste toho písali strašne moc, ale myslím že ani 10, ani já sme nepotrebovali tie peniaze, tú samotnú výhru. Ja som si nikdy nič za vyhraté peniaze nekúpil, pretože som ich v danom momente nikdy nepotreboval. Stačí mi výplata, stačí mi to čo dostanem za prácu k spokojnému životu, no aj tak na tipáči raz za čas utratím nejakú tu stovečku, vlastne im to odovzdám len tak, lepšie by bolo keby som to dal na nejakú charitu
Bonusy/soutěže, FREE spiny, surebety, občas nějaký SOLO/LIVE over/under blbě vypsaný a člověk si na tom může pár stovek či tisíců měsíčně vydělat úplně v pohodě se skoro nulovým rizikem, jenže to nevypadá tak atraktivně a chce to určitou disciplínu.
po prvych par slovach som myslel ze to je nejaka dalsia reklama
sranda je že ten postup výše vydělá více než všechny tyhle "sázkové poradenství" dohromady, jen mu to neprodává člověk co sedí v Lambu a mluví u toho jak retard
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele