FAČR je bez dotací a dluží 25 milionů za ME fotbalistek do 17 let
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Soud propustil exnáměstkyni Kratochvílovou z vazby
28.07.2017, 22:05
Seznam.cz: Jansta prý v kauze dotací naváděl k trestnému činu
27.07.2017, 21:35
Aktuálně.cz: V kauze dotací obvinila policie Janstu a ČUS
25.07.2017, 18:12
Gambrinus od roku 2018 ukončí sponzorství vrcholového fotbalu
09.06.2017, 14:08
Bývalý šéf fotbalové asociace Pelta byl propuštěn z vazby
07.06.2017, 18:25
Soud obdržel stížnosti Pelty a Kratochvílové na vzetí do vazby
31.05.2017, 17:59
FAČR má peníze jen na pár dní, pomoci má půjčka od UEFA
25.05.2017, 19:48
FAČR může i přes obvinění čerpat dotace z MŠMT
25.05.2017, 17:58
Duba chce FAČR pomoci jako krizový manažer
15.05.2017, 12:00
Pelta podle Radiožurnálu ovlivňoval i složení dotační komise
15.05.2017, 09:58
FAČR má předložit národní radě pro sport zprávu o financování
12.05.2017, 18:47
Fortuna chce po FAČR rychlé prošetření dotační aféry
12.05.2017, 11:02
Půlmiliardová dotace pro sport se podle policie dělila nezákonně
11.05.2017, 13:00
Majitelé klubů jednají o krizi ve vedení českého fotbalu
10.05.2017, 14:51
FAČR bude mít obrovský problém získat dotace, řekla Valachová
09.05.2017, 16:59
Vedení fotbalu začalo jednat, členové nechtěli výsledek předjímat
08.05.2017, 10:08
Vedení FAČR bude v pondělí řešit krizi kolem dotací a Pelty
07.05.2017, 12:47
Slavia navrhuje vytvoření fotbalové "úřednické vlády" z osobností
06.05.2017, 14:28
Šéfa Teplic Peltovo zapletení do dotační aféry nepřekvapilo
06.05.2017, 12:49
Soudní řízení s Peltou nebylo podle jeho právníka spravedlivé
05.05.2017, 20:56
Po uvalení vazby na Peltu se mimořádně sejdou majitelé klubů
05.05.2017, 19:32
Obviněný předseda FAČR Pelta půjde do vazby, rozhodl soud
05.05.2017, 17:12
Pelta se podle právníka cítí nevinen, prý se jednalo o lobbing
05.05.2017, 09:40
Fotbalového šéfa Peltu navrhl žalobce poslat do vazby
04.05.2017, 22:44
Asociace odmítla špatné zacházení s dotacemi
04.05.2017, 18:59
V souvislosti s dotacemi navrhli žalobci vazbu pro jednu osobu
04.05.2017, 17:15
Sponzoři neuvažují o ukončení podpory fotbalu
04.05.2017, 15:52
Vyšetřovatelé začali vyslýchat předsedu FAČR Peltu
04.05.2017, 11:02
Předseda FAČR Pelta nebyl podle právníka vyslýchán ani obviněn
03.05.2017, 18:31
Policie při dnešní razii zadržela i pražského zastupitele Březinu
03.05.2017, 16:40
Policie zasahuje v sídle FAČR kvůli dotacím, zadržela i Peltu
03.05.2017, 14:55
Fotbalová asociace ČR potvrdila zadržení předsedy Pelty
03.05.2017, 12:51
Policie viní tři lidi a firmu kvůli programům na podporu sportu
03.05.2017, 11:50
Komentáře (195)
Přidat komentářdotace (jakékoliv) by měli zrušit úplně a začít vydělávat z vlastního... jen to přitahuje více lumpů. Což jsem už psal
myslíš i neziskovky, starobince, chráněné dílny apod.?
Jo, těma neziskovkama ho předvědčíš
tak FACR evidentne nebola neziskovka
To se vlastně v kterési skupině obyvatel teď proti nim brojí co - tuším Pitomio.. Co neziskovka, to určitě nějaký vychcánek a lump, co si snaží jen namastit kapsu.
dotace jsou zlo i pro neziskovky, neziskovky mohou být v pohodě financovány ze soukromých peněz. Pokud je neziskovka natolik důležitá, že ji stát chce podporovat, tak by ji měl zřídit jako příspěvkovou organizaci. Reálně člověk nemá šanci rozlišit neziskovku na praní peněz a neziskovku, která opravdu pomáhá. v česku je přes 120000 neziskovek.
sorry, ale tady nesouhlasím. Zase se na pár desítek podvodníků ze 120.000 aplikuje stejný metr jako na imigranty (kteří jsou navíc v jiných zemích). S příspěvkovýma organizacema souhlas, ale změní se vládní garnitura či dokonce jeden úředník a ty nevíš, jestli budeš moct provozovat to, čemu jsi zasvětil roky života.. Neziskovka má aspon jakž takž možnost fungovat i bez berličky od státu.
Neziskovky stejně platí islamisté ze Saúdské Arábie. Ty dotace nepotřebují.
je to tak
Není to tak dlouho, kdy pojem neziskovky nikoho neurážel, a ani pitomcům papouškujícím moudra z internetu na tom nepřišlo nic divného. Pak ovšem přišli takoví jako Zeman, Pitomio a stádo po nich rádo zopakuje, že neziskovka = zbytečnost a černá díra na peníze. Je pohodlnější než si zjistit, proč jsou neziskovky nezbytné a co všechno vlastně neziskovka je (škola, obec,...), to si radši přečtu první odstavec v clickbait článku na Parlamentních listech a borcům v hospodě pak večer nekompromisně řeknu, jaký jsou ty sluníčkářský neziskovy hovadina a jak by bylo lepší dát ty peníze na levnější pivo a fotbal.
Je to o tom správně vyfiltrovat informace, ověřovat zdroje a hledět skepticky na bombastická odhalení o který se dočteme .
ČT včera vysílala výborný dokument, který k tomu má co říct:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11238050887-co-dokaze-lez/416235100021001/
chudak zilvar z chudobince.
jeho schování zapálené cigarety do pusy před panem Fajstem je na Oscara..
dotace = na povrchu ok "přínos" ale pod pokličkou levárna jak prase viz. Pelta a další....
bez dotací bude klid a časem by mohl být CZ fotbal zase výše...
ale to řada lidí nepochopím protože nechce...
nepochopíš no
ach jo
dotace = na povrchu ok "přínos" ale pod pokličkou levárna jak prase viz. Pelta a další....
bez dotací bude klid a časem by mohl být CZ fotbal zase výše...
ale to řada lidí nepochopím protože nechce...
Není nic hloupějšího než hloupý smích.
tak to se přidám, voe
blbej az to mlati dverma..
zjisti si něco o aspektech soukromý a veřejný sféry, o možnostech financování čehokoliv a pak piš moudra... nepapouškuj tady hospodský kecy, že dotace a unie a neziskovky a imigranti a drogy jsou špatné, áno?
to je tuším Pitomiův výmysl, že všechny neziskovky jsou zlo a mají se zrušit.. Debil.
proč píšeš o jiném tématu? jak to souvísí to je moc
jak souvisí dotace s neziskovkami? Poměrně zásadně... a nahoře píšeš hlouposti o zrušení dotací na vše.. tak to dovysvětli pls.
Blbě jsem to zformuloval, měl jsem namysli dotace které lze zneužít... (přednostně z EU do sportu) a velké procento ani nedojde tam kam má, ale zmizí kde si...
ja se strasne nerad opakuju, ale...
Podívej, já tě beru jako takového mladého naivního troubu, ale hodného člověka - byť poněkud pomýleného.
Všechno lze zneužít, je to o lidech na těch místech a důsledných kontrolách na co ty investice (dotace, sponzorské dary apod..) jdou. A vzhledem k tomu, že stále jsou ve spoustě funkcích komunismem zdeformovaní jedinci, tak pak to tady tak vypadá.. A to je x-krát větší problém, než všichni imigranti dohromady kapišto?
Ha určitě ti vyvrátím, že je mi Náct... pak určitě souhlasím , že se dá zneužít všechno, ale nesouhlasím s dotacemi, protože je to jen "úplatek" kdyby to pak aspoň potom vypadalo jak má
CZ fotbal se lehce posunul od mého mládí, ale je to furt velmi málo celkově (hřiště, zázemí, vybavení) dotace může být na cokoliv, ale když se např. dá 200mil. na zázemí hřiště a jediné co se udělá je oprava sedaček a zbytek někam zmizí, tak mi to přijde jako totální kravina to dělat dál... tím narážím na zneužívání většiny % dané dotace... nebo že se udělá něco naprosto finančně méně nákladné než je pak dané faktuře resp. výkazu...
Snad mi rozumíš, ale určitě mě nikdo neoznačujte za nic co vás napadne podle toho co píši... to samé mohu napsat o tobě, ale nechci, protože tě neznám a nedělám názory nebo škatulkování podle EF
Realita může být přeci naprosto odlišná a zdejší uživatelé (ne všichni) jsou většinou mezi lety 12-22 což odpovídá všemu... až na vyjímky,protože tu znám řadu uživatelů kteří jsou normální to zas není nic proti tobě, jo
tak jsi poměrně výrazná figurka, která tady často přispívá a reaguje na spoustu věcí a z názorů to jde krásně vidět. Dotace ve sportu můžou být problém, problém jak říkáš, ale nemůžeš paušalizovat, že všechny dotace jsou zlo a špatně.. A zase - je to jen a jen o lidech a o nastavených pravidlech a trestech.
je to tak (ohledně dotací)
Pod zápasem Ajax - MU jsem to už změnil., můžeš si to přečíst.
Jinak díky za jiný pohled na věc.
neziskovky jsou kapitola jiná...
Povídej, rád si přečtu názor člověka, který tomu evidentně rozumí.
Co to meleš o " nepapouškuj tady hospodský kecy, že dotace a unie a neziskovky a imigranti a drogy jsou špatné, áno?" jdi se raději projít
v první řadě bych zrušil MCFC
ha ha vtipné, akorát pro betonáře Já bych zase zrušil UnitedConcrete, protože žít z historie a předvádět nulový fotbal je smutné
mnohem veselejší je totiž nežít z ničeho a předvádět nulový fotbal
rovnou zareaguji na tvou odpověď: jo měli jsme na prd sezónu, jo skončili jsme pod váma ropákama, ale aspoň dneska hrajem to pitomý finále evropský
a co jako? EL je pro většinu týmů "za trest" tak si ji strčte za klobouk.
tomu nerozumím "mnohem veselejší je totiž nežít z ničeho a předvádět nulový fotbal" historie, trofeje, aura atd. je ti na hřišti víš k čemu je to jedno nebudu tu psát něco co nemáš zájem pochopit. (nic proti)
Jinak gratulace k výhře
A KFC
Každým svým příspěvkem dokazuješ stále více, jaký jsi tupý blbec bez elementární znalosti čehokoliv.
autismus
je ti doufám jasný, že jsi kokot a svými názory jsi ze sebe udělal totálního kripla
proč? protože si myslím, že dotace jsou zlo existují i jiné cesty...
tak tomu fandím
mysli si co chceš ty idiote
snad se poučíš z toho co ti tu ostatní předhazují...
a banda pacientů si myslí co? každá dotace (myšleno z EU) jsou jen určitým "úplatkem" a všichni to žerou i s navijákem...
Já jsem tím chtěl napsat, že nemám rád dotace, které stejně tečou jinam a těch % které mají dojít kam mají je málo...
"dojít tam kam mají je málo
dojdou,kam mají?
Cítím se mnohem víc ohrožen lidmi jako jsi ty, než třeba islámským terorismem. Hloupost je neuvěřitelně nebezpečnej jev. To jen abys věděl.
Co sem do toho motáš terorismus
Tak to se cítíš velmi špatně, já hlupák nejsem možná ty, když takhle uvažuješ...
kubo kasli na ne. ja bych ty dotace taky zrusil. prachy musej tyct ale za takovou cenu? navic vecina z tech 25 mega byla rozprcana naprostejma zbytecnostma jako catering atd. pokud by napriklad vyvarovali bibraty kucharky z naky zakladky ve spadovy voblasti tak minimalne 5 mega je usetrenejch. dal do toho dost promluvila urcite logistika a dopravovani hracek. takovy csad by to udelalo za polovic a z penez se mohly repasovat ty stary karosy. ale ne ze jo. jakmile sou ve vzduchu cejtit DOTACE tak se utraci jedna basen a money mizi a mizi. proste na kundu SYSTEM.
chci tim ric ze se mi nelibi tohle nakupovani na dluh s tim ze se POCITA ze ty money dojdou. lidi pak silej. a dost mi teda pak vadej napriklad hypoteky ale to uz sem vodbocil.
Kubajs a jeho politické rozbory
http://i.imgur.com/b7pOX75.jpg
Sice s tebou úplně nesouhlasím, ale aspoň nejsi ovce a máš svůj názor, na rozdíl od některých šašků dole, kteří nejsou schopni diskutovat věcně k tvému komentu.
díky
To teda znamená, že když nechci zrušit dotace, tak jsem ovce?
A pokud jsi i Slovák, tak ty ovce dokonce mrdáš.
Ale len cech vymrdal ovcu tak, ze to neprezila. takze vy je mrdate a este vam chcipnu.
rozhodujici je, jestli ve chvili, kdy ta ovce posla, prestal.
Ne nadarmo jsme byli jeden národ.
nejak si vzniknout musel
To jsem přece vůbec neřekl. Ale Kuba ten výsměch dostal jen ze setrvačnosti, jelikož se tu lidem nelíbí jeho názory na neziskovky, migranty a další. Přece je jasný, že s dotacemi není všechno růžové, otevírají dveře korupci, deformují trh. Zároveň je to ale i jeden ze způsobů přerozdělování bohatství a to prostě být musí, jinak bychom tu dodnes jezdili na bahně. Navíc jsou dotace a "dotace".
asi tak
přitom je to jen "zákon stáda"...
...
teď jsem to psal PP, že dotace nemám v lásce proto, že většina těch peněz nedojde kam má... spíše na jistých účtech popř. se udělá "podvod" s daným úkonem...
Ono to s ním dost lidí už zkoušelo. A všichni pochopili, že je to naprosto zbytečný, a tudíž je nejrozumnější přejít rovnou k výsměchu.
takže když není "po vašem" (resp. dle většiny) tak je to špatně
ok jdeme dál dojit
?
a vůbec co to meleš o nějakém zkoušení? nepotřebuji nic zkoušet ty hrdino za monitorem.
ach jo
Porozumění psanému slovu za pět.
V dnešní době musí mít každý svůj názor na cokoliv. Už mě unavuje jak by každý řešil politickou krizi po svém, co by udělal s imigranty atd. Ale hlavně ať má názor! Protože když řekneš že nemáš názor, tak si za tupce. Debilita tohle, někdy je fakt lepší držet hubu.
Ale když nemám názor, tak se přeci nevysmívám ostatním, za to že (jaký) mají názor
No ale v jeho případě by bylo lepší, kdyby byl fakt ticho, on se tady vyjadřuje úplně ke všemu a skoro vždycky to je k smíchu. Rozhodně bych ho nechválil za to, že na to má svůj názor.
Zaprvé to má k pochvale daleko. Zadruhé jsou zastáncem práva na svobodu slova, dokud člověk nevyzývá k násilí. Pokud se ten člověk mýlí, tak od toho jsou tu ostatní, aby vysvětlovali proč. Zatřetí je to prostě typický pravicový/libertariánský názor, který věří v menší vliv státu.
Jenže ty naprosto ignoruješ naprosto zásadní skutečnost. Je rozdíl, pokud má někdo názor, jelikož je to jeho přesvědčení, který má založený na racionálních argumentech, nebo je to jeho přesvědčení, protože mu to řekl v 2 minutovým videu Tomio Okamura. Pokud v tom druhým případě nejsi ovce, tak pak už nevím, kdy jsi. Nadto je fakt hloupá zkratka: máš názor = nejsi ovce. Ovce zpravidla názor mají, logicky. A konečně - úplně nenávidím tohleto jsi / nejsi ovce a celá označení ovce obecně. To je prostě neskutečně otravnej výraz.
už jdi do prde.... co do toho furt ser.. okamuru už dávno jsem se od toho distancoval a mám vlastní názor jak svobodný člověk ! Už si jdi po své cestě, protože mě sere... bambulo jeden růžovej-..
Ovce si, když sklopíš hlavu a nemáš názor, tak se nauč podobné věci ty chytráku..
Ty a ostatní tobě podobní by měli začít používat co co mají na krku
Ale i lidi co sledujou Okamurova videa, je chodí sledovat, protože s jeho názory souhlasí a snaží se utvrdit ve svém přesvědčení. Teď opravdu nevím, zda je Okamura populista, který využívá laciná líbivá témata a řídí se veřejným míněním, a nebo je to manipulátor, který naopak veřejné mínění utváří? Každopádně souhlasím, že výraz ovce je hrozný. Prostě mi tu výjimečně sedl k těm reakcím, jak píšu "ze setrvačnosti".
Jenže utvrzovat se v názorech a mít názor na základě racionálních argumentů je diametrální rozdíl.
a kde teda podle tebe začíná racionální argument?
To má být vtip?
Otázka, na kterou asi neumíš odpovědět.
Škoda. Mohl jsi říct na začátku, že jsi pojmově mimo. Neztrácel bych s tebou čas už tam.
To že jsi arogantní ignorant, mi bylo jasné hned a i přesto jsem s tebou ztrácel čas, tak nevím co tu řešíš.
mlčí hlupák
Tak tohle je asi ta nejdebilnější věc kterou jsem tu četl, ty si fakt strašně jednoduchý člověk.
Ženský fotbal je jako mužský striptýz. Ať jdou k plotně
Co budou dělat mužští striptéři u plotny?
Jinak si myslím, že dobrý mužský striptér si vydělá slušný prachy...
Po pár kapkách teplého oleje se rychle oblečou.
Monty udela sbirku
at to zaplati ten kdo sem pritah ten paturnaj.
Kalousek?
Monty?
vubec bych se nedivil. monty minule rikal ze pracuje na urade takze kdo vi.
Pracuje na úřadě = je v evidenci uchazečů o zaměstnání na úřadě práce.
Možná lepší. Přínos úředníka a nezaměstnaného je přibližně stejný a bojím se, že na úředníka jsou ještě větší náklady.
Pracuju na úřadě a úřad práce to fakt není.
Tak to byla Dáša.
Monty to zacáluje
Škola Neumannové?
Pelta ven!
Zrušit FAČR.
Vynikající zpráva pro český fotbal
za takovou pí*ovinu
Ted na CT4, ze i hokejbalove MS je v ohrozeni . Ma to zaplatit mesto ze sveho a musi provezt skrty, ktere NEOVLIVNI kvalitu turnaje
hokejbalove ms
turnaj o ničem a ještě po něm dluh
V klidu. To si půjčí na Zaplo a je po problému.
U Zonky. Ještě jim potom zbyde na karavan.
Ale to potravinový inspektor ve výslužbě nebude mít žádná procenta z úroků.
Kdo by si při pohledu na tohle:
http://g.denik.cz/1/0f/ctk-facr-valna-hromada_denik-630.jpg
řekl mě se líbí. Já jim půjčím.
Já mu věřím.
FAČR s karavanem?To se mi líbí,tomu věřim.
Největší ránou ale bezesporu bude konec vysílání vesnického fotbalu na veřejnoprávní televizi, který hrdě FAČR dotovala v čele Mirouškem.
Na pořádání nějakého šampionátu můžeme v dohledné době asi zapomenout. Pelta to poslal totálně do kopru a má to dopad nejenom na fotbal, ale i ostatní sporty...
Takova organizace a maji problem sehnat 25 micu? vedeni
Tak Mirku, tohle doufám zaplatíš ze svého.
Když je zavřenej s Kratochvílovou, může rejžovat na podnájmu z uvolněného bytu
To by se Mirkovi nestalo.
FAČR je v pohodě, holt sáhnou do černých fondů, ale hůř na to doplácí jiné sporty, které na rozdíl od fotbalu nemají šanci ty prachy nahradit odjinud.
http://opavsky.denik.cz/fotbal_region/fotbal-zdenek-pospech24052017.html
Škoda, věřil jsem, že rok ještě dá
No blby je, ze to odserou ti dodavatele.Berbr a spol opet v klidu svine
Hlavne ze maji novy sidlo za 300 milionu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele