Experti: Plzni pomohly zkušenosti, ale Sparta je na dobré cestě

02.06.2013, 16:58
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (145)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Sparta má pro příští sezony lepší, perspektivnější a zajímavější tým, který už zraje a Plzeń zůstane za Spartou, protože má tým starej ..

Reagovat
smazaný uživatel

Vaclík, Hybš, Hušbauer, Vácha, Krejčí, Kadlec

Reagovat
Didier Drogba

starej tým

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jo, řeknu tým v nejlepším .. Kterej má TOP za sebou a povalí jen níž a níž

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To je argument jak pič* .-)

Reagovat
smazaný uživatel

tak tvuj argument taky stoji za hovno

Reagovat
smazaný uživatel

nestojí , to jen ty tvoje nesmysli stojej za hovno

Reagovat
smazaný uživatel

aaa, vypada to, ze si jeho bracha, stejne dementni kecy jako on

Reagovat
Talker

To ano, povali niz a niz, ale kdy? Pristi rok? Pochybuju, podle meho se jeste nahore klidne 2-3 roky udrzi, samozrejme s obmenama. Nekteri hraci budou koncit, nekteri odejdou, ale to i u Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

No oproti Spartě určitě. A ti mladí hráči u nich buď nehrajou, nebo jsou kritizovaní, čest Daridově výjimce

Reagovat
smazaný uživatel

2. nejstarší v lize

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To je argument jak pič* .-)

Reagovat
risk je zisk

vrba ma rozjednane hrace, navic hanousek uz bude fit + tecl v zakladu = plzen to jeste obhaji ;))

Reagovat
smazaný uživatel

Tecl = 0 gólů

Reagovat
risk je zisk

na to ze skoro nehral pristi sezonu hraje zaklad mozna vrba zmeni i rozestaveni na 4-4-2 kvuli dvema hrotakum..no jsem zvedavy koho si privede (pospisil, horava, kelic mam takovy pocit)

Reagovat
smazaný uživatel

442 je systém, kterej má 3 řady a v evropě by proti 4 řadovýmu 4231 nestíhal a ztrádal

Reagovat
smazaný uživatel

a dost možná i v lize proti lepším týmům

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jihlava - 949 minut - 10 gólů

Plzeň - 666 minut - 0 gólů.

Zas tak málo toho neodehrál, ale já mu věřím, jestli mu přizpůsobí styl hry, tak se prosadí...

Reagovat
smazaný uživatel

Bakoš? neodejde? nabídky snad nějaké jsou ne?

A Ďuriše poslat do háje.. co jsem slyšel, tak ani jako člověk to není žádná hvězda.

Reagovat
8lampard8

2 proti Neapoli, to se taky počítá

Reagovat
smazaný uživatel

to zas né, on když bude hrát pravidelně v základu, tak ty 3-4 za rok dá

Reagovat
smazaný uživatel

na co je perspektiva, kdyz ten hrac po par letech stejne pujde do ciziny. Spartani si muzou honit ego nad tim, ze maji nejmeldsi kadr v lize, ale treba prave to jim prohralo titul, ze jim chybely zkusenosti. A Plzen ten kadr tak stary nema, vetsina hracu jsou v nejlepsich letech

Reagovat
goodbay

tak mě s.ere, že se to projelo hlavně loni (pitomý změny, které se daly posunout o půl roku...stejně z toho titul zase není). Letos prostě Viktorka držela první místo půl roku.

Reagovat
goodbay

Takhle, pokud Plzen pustí Rajtorala+Koláře + Horváth se evidentně zhoršuje, to samé se dá říci o Čišovském. Limberský podle mě hraje na půl plynu to samé Bakoš. Protože ví, že mu to stačí. Kdo se bude ještě zlepšovat je Darida, Štípek, Řezník, Hejda a Hanousek, možná Kovařík. Podle mě, jim to ale začíná docela dřít. Uvidíme na podzim. Ale jejich kádr potřebuje okysličit. Na Rajtoralovi bylo vidět (asi nejvíc), že už nemá motivaci a Plzen by ho měla co nejdřív prodat.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud pujde nekdo pryc, tak jen jeden hrac. Za Rajtorala ocekavaji velke penize a pokud je nekdo neda, tak zustane. Nemaji potrebu ho prodavat, kdyz je pod smlouvou. Kolar ma slibeny prestup, a uz to mel asi 2x odlozene, protoze ho potrebovali, takze kdyz se najde nekdo z ciztiny, tak pujde hned. Misto nej by asi prisel Horava.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Rajtoralovi bylo spis videt, ze uz je ke konci ligy unaveny. Proto ho ke konci zapasu trener casto stridal. Vsak toho odehral hodne a hlavne Plzen hrala nejcasteji pres nej...

Reagovat
Rarášek

OT: http://tinyurl.com/mtrfsx7 Šel by si někdo zahrát?

Reagovat
smazaný uživatel

Kde to je?

Reagovat
risk je zisk

v bangladesi pri monzunovem desti

Reagovat
Rarášek

Severní čechy Asi teď hrát už nebudem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslel jsem konkrétní obec Jestli to tam neznám.

Reagovat
Rarášek

Dětřichov, chodil jsem tam hrát s kamarádem, aby nebyl sám Asi už se vrátím k nám do vesnice, když tam už se stejně hrát dát nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tam jsem asi nehrál. Hrával jsem za Novou Ves, tam to voda zničila před třema rokama.

Reagovat
Rarášek

Neutopil se Šimák?

Reagovat
smazaný uživatel

V chlastu?

Reagovat
Robbie

kudy Teclovi by se rozhodně styl hry nevyplatil

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta je mi trochu záhadou, jestli tam není něco špatně nastaveného v zákulisí. Dlouhodobě nejvíc peněz, nejlepší nákupy... vždycky si říkám, že ten půlrok po přestupech je jasný a ono nic- většinou mizerná hra, výsledky pro ni taky nic moc... Spartě nefandím, ale nerozumím tomu.

Reagovat
smazaný uživatel

no pro mne to je taky zahada. Na jare vyhravali, porazili i Plzen, pak i dal vyhravali, ale najednou prisel pad na hubu. Asi usnuli na vavrinech a pak ztratili i sebevedomi.

Mozna podcenili obranu, tam nikdo neprisel. Pak stacilo zraneni Holka a nahrazeni uzdravenym Jarosikem(ktery zklamal), a nestesti bylo na svete

Reagovat
F.Torres

Sparta má určitě nejkvalitnější tým. K čemu jim to ale je, když polovina týmu je namyšlená a to vede k tomu, že pak ztrácí body například s Jihlavou a Brnem. Pokud je tam nikdo pořádně nezjebe, tak jim to zase někdo vyfoukne. Ne že by mi to vadilo

Reagovat
smazaný uživatel

Zkurvený experti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Už to začíná být čím dál horší

Reagovat
smazaný uživatel

"U kina jim to moc netěsní a protéká jim tam docela dost vody-myslím protipovodňovou zabranu.Ve 12 hod byla vidět ještě cesta a teď už je tak půl metru nad

úrovní podchodu"

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/10167_415540795211773_765124092_n.jpg Foceno mnou kolem poledne.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/954724_10200714555578321_1047060234_n.jpg Foceno kamarádem kolem 4 odpoledne

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/426665_4934244714766_267232663_n.jpg Foceno před hodinou...

Reagovat
rufus

Dost blbý..

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
centos

Kousek od nás je zatopená cesta. My jsme kousek od řeky, ale zatím klid.

Reagovat
smazaný uživatel

Co sem koukal, tak cesta na Suchdol potažmo směr Roztoky je pod vodou. Ale to horší je příjde.

Reagovat
db18
Reagovat
db18

...tak hranice z roku 2002 překročena (tehdy 10,81m)

Reagovat
stas87

do riti tak to asi moja oblubena krcma bude zatopena a mimo provoz na leto

Reagovat
smazaný uživatel

A v Modřanech už probíhá evakuace

Reagovat
db18

brácha měl při minulý povodni vodu ke garáži, tak doufam, že u nás to rok ´02 nepřekoná

Reagovat
db18

*ale ne že by to v jiném případě bylo jinak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím s tím, že největší posila Sparty je Lavička

Reagovat
vanGomm

Ano Plzeň a Sparta dokázali letos dojít do jarních bojů v evropských pohárech.Jenže kdy naposled se nám tohle povedlo?Až se to bude stávat 3x-4x za 5 let,tak teprve potom se může mluvit o nějaké té kvalitě naší ligy.Zatím bych o nějaké konkurenceschopnosti moc nemluvil.Jak se říká jedna vlašťovka jaro nedělá.

Reagovat
smazaný uživatel

no ale tento rok uvidime zase cesky klub v Lize Mistru, navic je obrovska sance, ze Liberec postoupi do Evropske ligy. Jablonec je jasny, ten vyleti v prvnim predkole a Sparta se asi take nedosatne do skupiny a jestlise dostane, tak tam udela ostudu. Ale co se tyce Liberce a Plzne, o tom ani nepochybuji, ze pozvednou cesky koeficient na 15 misto a pristi rok budou startovat v Lize Mistru 2 tymy, teda i Sparta, jelikoz ta skonci zase druha

Reagovat
papanegra

aneb každoroční ostuda Sparty v EL Jednou vyletí v jarních bojích o gol s Liverpoolem a další rok o gol s Chelsea..

Ty jsi křovák

Reagovat
vanGomm

Zase český klub v LM?Za posledních 5 sezón byl náš klub v LM pouza 1x,tedy nic moc.Tedy úspěšnost 20%,proto já bych až tak optimistický nebyl.Je ale pravda,že to pravidlo mistrovská-nemistrovská část je pro nás daleko výhodnější.Utkávat se v předkolech LM s Arsenalem atp.to by pro nás nebylo dobré.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky sem se Matějovskýho zastával ale je to vážně debil...ty jeho věčně ubrečený kecy to je strašný. Už se nedivím že je jedním z nejnenáviděnějších hráčů ligy

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, jestli je nejhorsi, kazdopadne je mi take velice nesympaticky Vaclik, Husbauer, Lafata, Kadlec, Pamic, Kweuke. Tyhle rozhodne nanavidim mnohem vice nez Matejovskeho. A tak celkove se vetsinou z hracu po prichodu do Sparty stanou cistokrevne kurvy, viz pripad Vachy, v Liberci docela sympatak, ted je mi z neho zcasti na bliti

Reagovat
papanegra

Komlexáre

Reagovat
smazaný uživatel

Čím konkrétně ti sou nesympatičtí ti ostatní? Kweukeho bych třeba pochopil (třeba kvůli tomu faulu) ale ti ostatní?

Reagovat
smazaný uživatel

Mně třeba Lafata jako hráč nevadí, ale zprotivil se mi tou svou myslivostí... to podle mně není zrovna koníček na úrovni

Reagovat
db18

Co ti na myslivosti přijde pod úrovní?

Reagovat
smazaný uživatel

prostě mi to připadá jako divná zábava, vylézt na posed a pro zábavu zastřelit jelena...

Reagovat
smazaný uživatel

Víš vůbec co je úkolem myslivců? Já myslím že ne

Reagovat
smazaný uživatel

já myslím, že Lafata opravdu není myslivec z povolání a sám vždycky říká, že se těší na volný den jak si střelí divočáka...

Reagovat
smazaný uživatel

Jako dobře střílet zvířata pro radost je hnus...ale pochybuju že zrovna Lafata je povaha co si z rozmaru jde pifnout pár divočáků. Takže tobě vlastně ničím nevadí jenom tím že dělá myslivčinu jo?

Reagovat
db18

Tak z myslivost je spíš žrout než generátor peněz

A vzlhedem k tomu, jak jsou u nás přemnožení divočáci (a na plzeňsku Siky, které se ještě k tomu kříží s evropákama), tak na odstřelu divočáka v době lovu není nic špatného (a stejně si nesmí střílet jak chce, ale musí v honitbě střelit určitý počet kusů, aby udržel plánovaný stav zvěře)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je jasné, že nemůže pálit po všem co se pohne :-) Jinak ho beru, fotbalově je to borec...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ikdyby to mel jen jako konicek, tak to neni jen o tom obliknout se do khaki obleceni a skolit par divocaku. Urcite taky ve volnem case maka jako ostatni myslivci (samozrejme v omezene mire, navic ted kdyz je v Praze, tak to ma horsi s dojizdenim)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád lepší Lafata a jeho myslivost, než Řepka a jeho nemyslivost, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

z hracu se stavaji kurvy, viz pripad Vachy. Normalni hraci tam sice jsou, ale je jich poskromnu, Jarosik, ale ten odchazi, pak treba Bednar, Hybš, Krejci. Zbytek je hoodne zly a arogantni. Vsak ze Stajnera se take stane kurva, doufam, ze mu aelspon prestane darit, ejstli se podepise pod Spartu Jinak pulka Prahy uz fandi Plzni, takze vase fanousske rady zacinaji ridnout a to je jenom dobre, nad Spartou se uz odvraceji nejenom sponzori, ale i fanousci.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej to už si trošku odbočil...jo Váchu bych taky ještě vzal ale co teda ti ostatní? čím ti přijdou nesympatičtí? tím že jsou prostě ze Sparty?

Reagovat
smazaný uživatel

vzdyt rikam, jsou namysleni, chybi jim pokora, jsou to proste primadony, proste nenavidim je, proc ti treba nejaci hraci prijdou sympaticti, ze jim fandis, a nekteri ti prijdou jakoi svine? Na to neni zadne racionalni vysvetleni, pouze subjektivni pocit! A u me prave prevlada ten subjektivni pocit u vetsiny hracu, ze jsou nesympaticti! Az na vyjimmky, ktere jsem vyjmenoval. Proste napriklad nesnasim Jablonec a naopak Liberec mam rad, i kdyz treba prisel do Jablonc sympatak Rosii, tak ten zbytek proste nesnasim. Nejde rict proc, proste to tak citim. A vetsina ceskych fanousku podobnou ennavist pocituje ke Sparte, predtim jste ejste mohli machrovat, ze vas nema rada cela republika, protoze jeste nejlepsi! Ale ted jset se dosatli do sracek , za 6 let jenom jeden titul a stejne skoro nikdo vas neam rad, takze by se dalo rict jste v uplnem bahne

Reagovat
smazaný uživatel

Takže mi chceš říct že Vaclík nebo Lafata sou namyšlený primadony? a nepleteš si trošku hráče? Lafata je jeden z nejskromnějších hráčů co znám a Vaclík je taky dobrák o něm to je známo. Spíš seš prostě zakomplexovanej a to dost. Štajner ti jako arogantní nepřijde? A půlka Prahy že fandí Plzni to si vzal kde? začíná to smrdět křečí. A spíš mi přijde že čím dál víc lidí nesnáší Plzeň, Sparta je (i právě díky Víťovi Lavičkovi) spíš sympatičtější než dřív. Kdyby Matěják držel pusu a soustředil se na svoje tragický výkony, bylo by to ještě o dost lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

ja jsem z Prahy a mam tu i kamarady, kteri fandi Plzni, sice tu neziji od narozeni, ale i tak, vsichni Slaviste, vsichni fanousci Dukly fandi Plzni! Nikdo nechce , aby titul vyhravala Sparta

Lafata je slizoun, mel zustat v tom Jablonci, vsichni tihle zradci jdou do Sparty za titulem a pak stejne nemaji nic! Sila Liberce je obrovska, jestli odejde dedecek Stajner, jejich sportovni vykon az tolik neutrpi! Liberec je pristi mistr! Bohuzel asi ne Plzen, jelikoz nezvladne boj na dvou frontach, ale Liberec je vitez ligy 2013 2014. Vsak sami uvidite! Liberec svoje nejvetsi esa neproda a kostra tymu zustane nezmenena, uz ted se vedeni Sparty trese strachy !

Reagovat
smazaný uživatel

kolik ti je?

Reagovat
smazaný uživatel

mne je to uprdele, klidne si o mne muzes myslet, ze jsem mentalne retardovany, ale ja si stjejne budu stat az svym

Reagovat
centos

Ti nejblbější mají nejjednodušší život, bo je nic netrápí.

Reagovat
smazaný uživatel

vsak uvidis sam, jednou se Kretinsky nasere, proda Spartu nejakym Vietnamcum a pujdete uplne do kopru, 3 sezony bez titulu, nevim, jak to budete rozdychavat

Reagovat
centos

Ok.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle vzdávám

Reagovat
centos

Docela brzo, dobrý odhad.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle sem podělal no...ale chtěl sem to zkusit

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem se ti divil že to vůbec zkoušíš, na někoho takového nejde zapomenout, schválně si najdi (fakt to stojí za to) jeho reakce na:

berbatov243211.05.2013 11:03

http://www.eurofotbal.cz/gambrinus-liga/2012-2013/reportaz/viktoria-plzen-slavia-praha-299834/

a potom na fabro25.05.2013 10:44

http://www.eurofotbal.cz/clanky/-220553/

Reagovat
smazaný uživatel

Hoši, co je tohle za magora tak aspoň už vím, s kým sem měl tu čest

Reagovat
smazaný uživatel

... ty si tež taková kurva

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v Praze nefandí Plzni nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

vyjímky potvrzují pravidlo

Reagovat
smazaný uživatel

kolik ti je?

Reagovat
Liquid

Reagovat
Liquid

vyměnit Lavičku a posadit tam zpátky Jardu Hřebíka a příští titul půjde pod Ještěd

Reagovat
goodbay

ty nemůžeš být ani slávista, však ty se staráš víc o Spartu, Brno než o ty tvý slátance.

Reagovat
Liquid

už jsem to tu psal x krát, se Slavií vedu boj, dokud tam bude mafiánská struktura, tak ten klub podporovat nebudu, skončil ode mě jakkýkoliv supporting co se týče nákupu suvenýrů i vstupenek, ale rivalům kvůli tomu fandit nezačnu, Brno mě vadí proto, že si ligu koupilo a vůbec proto, že na tak velký město hrajou mizerný fotbal, chodí tam mizerný návštěvy, brněnští odchovanci se zk*rvili, Střeštík, Kalouda a další si mysleli, že když jsou z Brna tak že si z nich celý svět sedne na prdel.. atd atd, je tam prostě špatná atmosféra nad Brnem, nějaký velký černý mrak, prostě Zbrojovku nebrat

Reagovat
smazaný uživatel

Takže vlastně jen hledáš, kde si můžeš na někoho plivnout - no prostě fanoušek na hovno. Na něco ten Řebíček dobrej je... Už se nevracej...

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Azil1 si jede slusny casry asi .

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavním problémy Sparty dle mého názoru:

NEVYROVNANOST VE VÝKONECH + CHYBÍ KVALITNÍ NÁHRADNÍCI - jak je možné, že na podzim skvěle hrající Jarošík je na jaře totálně plonkovej? Jak to, že Matějovský jednou zahraje nebojím se říct jako Pirlo a jindy je na střídání po půli? A to platí i např. u Krejčího, který také střídá svoje momenty, stejně jako u dalších. Jasně, může se to stát a v takovém případě má být k dispozici kvalitní náhradník. Na naší lavici jich ale moc bohužel nesedí a pokud člen základní 11 nehraje podle představ, nemáme skoro nikoho na jeho post.

ZRANĚNÍ HRÁČŮ - rok co rok se nám zraňují důležití hráči, kteří jsou zrovna v top formě. Loni to byl Kweuke, kterej se pak po zranění hodně dlouho dával do kupy, letos to byl Holek, kterej chytal reprezentační formu a na jeho místo šel na jaře naprosto tragickej Jarošík

TLAK - tohle byla naše doména, vždy když šlo do tuhého, zvládli jsme to. Jenže to už bohužel poslední léta neplatí a hráči ten enormní tlak veřejnosti v klíčových okamžicích nezvládají. Ono je to spojený taky se zvýšenou motivací soupeřů, nám prostě nikdo žádnej zápas zadarmo nepustí, byť už třeba soupeř o nic nehraje a bohužel to hráči nezvládají - viz. loni předposlední zápas ligy na Dukle, letos v Brně.

NEPŘÍZEŇ ROZHODČÍCH - Tohle bývala také naše doména, v zákulisí jsme byli jednoznačně nejsilnější. Tohle už ale dávno neplatí. S příchodem Berbra je jasné kdo najednu tahá za pilu a říkejte si co chcete, ale ty klíčové body, které dělají plzeňský náskok na Spartu, pocházejí z rukou rozhodčích: Jihlava - Plzen, Plzen - Sparta, Liberec - Plzen. To jsou jen vybrane 3 největší "chyby" (čti zářezy) rozhodčích, čirou náhodou ve prospech Plzně, které ji přinesly 6 bodů navíc, než by si bývala sama uhrála.

SILNÝ SOUPEŘ - V Plzni nám chtě nechtě vyrostl silný soupeř. Jindy by 63 bodů stačilo v pohodě na titul, jenže teď je tu Plzeň, která moc neztrácí, vyhrává i zápasy vnichž není lepší a pravidelně sbírá body

Reagovat
vanGomm

Jenom k tomu poslednímu to o těch bodech co stačí,nebo nestačí na titul.Počítám li 20 roč.české ligy,tak 19 jich je s výhrou za 3 body.Z těch 19 jich bylo 7 kdy stačilo 63 bodů na titul.Ovšem ve 12 případech těch 63 bodů nestačilo.Přeneseno na %,tak 37% stačí na titul,ale 63% nestačí.Mistr s nejmenším počtem bodů 59 byl v sezóně 2005/06 Liberec.Naopak nejvíce bodů nahrála Sparta v sezóně 1999/00 a to 76!Co se týká záchrany tak tuším,že pouze 2x za stejné období nestačilo 30 bodů.Jinak 30 bodů vždy k záchraně stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

body:

1. Ano vsichni v lize mají každý post ztrojený reprezentanty nebo budoucímy reprezentanty

2. Kazdoročně se nám zraní jeden hráč? Děláš si srandu? co má řikat třeba Arsenal, Chelsea nebo Barcelona který se tuhle sezonu kompletně rozpadla obrana + zranění messiho.

I Plzeň měla zraněné(Adamov, Kolář,Rajtoral, Hanousek)

3. Nepište o nás v novinách protože máme mladé hráče a nezvládají tlak a ještě ke všemu proti nám soupeři bojujou a nedaj nám 3 body zadarmo...

O Křetínského kabele a s tím spojeným tlakem na Plzen ani mluvit nebudu

4.To už je křeč pořád vytahovat rozhodčí

5. Ono i to je umění vyhrávat zápasy, když se nedaří

Shrnuto, podrtženo:

Léta jste se vysmívali Slavistům, že jsou uplkanánci a možná i tak občas působili, ale co teď předvádíte vy je už dávno za hranicí.

P.S.Pokud by jsi mě chtěl nazvat plzeňským zaslepencem potažmo fanatikem, mou láskou je Baníček

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
clinger

musím se sklonit že nějaký sparťan a zrovna ty navíc přiznal že ovládat rozhodčí byla dříve sparťanská doména

Reagovat
smazaný uživatel

Nejtrapnější výmluva na světě- simulace Limberského. Ano dejme tomu, že to nafilmoval, ale vymlouvat se za celou sezonu? Kdyby to bylo nějaký finále, tak neřeknu. Ale takhle je to fakt k smíchu, to je jako mít 2 roky na diplomku a vymlouvat se, že jsem jí nemohl udělat, protože mi o víkendu nešel internet a druhá věc je, že u Sparty bylo v minulosti až až. To fakt nikdo neumí říct v dnešním sportu, posrali jsme si to sami, byly tam rezervy?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
goodbay

Na druhou stranu tvrzení, že si Sparta uhrála 20 titulů díky rozhodčím je taky slušná blbost a vytahovalo/vytahuje a bude vytahovat pořád.

Reagovat
smazaný uživatel

To rozhodně netvrdím a ani jsem to myslím nečetl. Vlastně jsem tím nikdy ani úspěchy Sparty nesnižoval, ale že měli vždycky vše 100% čisté bych asi taky netvrdil, rozumíme si?

Reagovat
goodbay

To také netvrdím. Ale argumenotvat tím, je prostě mimo. A s tím Kadlecem nesouhlasím. To bylo vytrženo z kontextu. On spíš řekl, že si každej vzpomene na penaltu v Plzni, ale že jsou to jen takový řeči a měli si to uhrát jinde sami. Jediný kdo to neunesl byl Matěj.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Matějovský je ultradebil, o tom se nemusíme bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě chci říct, že to beru možná jako argument v hospodě nebo někde u klobásy na hlaváku, ale abych to četl od Kadlece nebo dalších představitelů Sparty? To je silně WTF

Reagovat
smazaný uživatel

Stajner do Sparty nejde, klub ho nechce kvuli veku a predchozi zkusenosti...

Reagovat
db18

...tak to bude boj o to, kdo získá Hořavu nebo Pospíšila

Reagovat
goodbay

mluví se i o Vackovi s Kováčem.

Reagovat
Puskas

ale z Liberce asi jde

Reagovat
smazaný uživatel

Nezmar : za Kovace bychom pozadovali zhruba tak 40 milionu

Reagovat
smazaný uživatel

modlim se za Kovace a jeho prichod do Plzne misto Cisovskeho, Boze, smiluj se prosim

Reagovat
goodbay

Pokud je Kováč při smyslech, tak při zájmu Sparty a Plzně je to doufám jasný, kam by šel.

Reagovat
smazaný uživatel

tak at zustane v Liberci, proc Sparta musineustale rozkradat Liberec? Kovac je jeden z nejlepsich hracu ceske ligy, vemte si Stajnera, ale proboha, jen ne Kovace, bez neho se Liberec zase nedostane do poharu, mejte slitovani, proc nemuzete nakupovat nekde v zahranici, ale vam je ukradeny Liberec, koukate se jen na sebe, pritom by tak hezky mohl zvednout cesly koeficient a pak by startovali 2 ceske tymy v predkolech ligy mistru, nekdy mam takovy pocit, ze si sami podrezavate vetev, na ktere sedite

Reagovat
goodbay

A dva hráči (Vácha + Lafata) jsou rozkrádání týmu? Že dělá Plzeň (Kovařík + Tecl) to samý nikomu nevadí? Ted se mluví o rozkrádání Olomouce. Navíc u nás není pravděbodobné, aby zde byly silné dlouhodobě 3 týmy. 2 týmy je akorát.

Reagovat
smazaný uživatel

Lafata je mi u prdele, toho jsem nemel rad nikdy. A Vacha se da take zcasti ozelet, ja se bavim hlavne o Kovacovi na ktery si uz delsi dobu brousite zuby! Chapu zajem Plzne, ta bojuje o Ligu Mistru, ale z vasi strany by to byla vuci Liberci podpasovka

Reagovat
goodbay

Dobře, ale posílit musí. Když jim to nestačí na titul a 1-2 hráči z jednoho týmu není přece rozkrádání. Navíc když druhej klub akceptuje nabídku, tak je to i jejich "blbost", že danýho hráče se zbavili.

Reagovat
vanGomm

Tak do Švýcarska (FC Basilej),kam Kováč přišel v létě 2011 si vlastně nekopl a tady je skoro za největší hvězdu,kterou chce kde kdo do týmu.No to také o něčem vypovídá.Ono to s tou úrovní té naší ligy nebude asi až tak horké.A to je ještě o dva roky starší.

Reagovat
smazaný uživatel

jeho forma sla rapidne nahoru v poslednich mesicich, zlepsil se

Reagovat
vanGomm

Tak to určitě,protože mezi a proti horším lze lépe viniknout.

Reagovat
Puskas

viniknout?

Reagovat
vanGomm

Moc se omlouvám.Zde,tedy alespoň podle mě je podstatnější názor než pravopis.Nějaké i,nebo y to na věci nic nemění,že ta naše liga za moc nestojí.Přece,když si ve Švýcarsku nekopl a tady je král,tak je jasné,která liga bude asi lepší.

Reagovat
Puskas

jasně, já reaguji vždy jen na nějaký opravdu překvapivý překlep...

zas bych nesměšovali ligu a kluby - Liberec a Basilej, ta letos prokázala, že tým je to dobrý a vzadu má Degena a toho Němce, což je jiné kafe než liberečtí borci

Reagovat
vanGomm

Já,jen že tu někteří experti npř.pánové Hoftych a Bittengel tvrdí,jak je ta naše liga kvalitní a těší se zájmu diváků.Co to může být za ligu,když zde hrají prim navrátilci z ciziny v pokročilém věku.Někteří jsou dokonce už na prahu 40 let.Učebnicový příklad je právě Kováč,který si ve Švýcarsku nekopl a tady se o něj de facto "perou".U nás,kdo jen trochu umí kopnout do balonu (běhat to umí každý),tak odejde do ciziny.A zájem diváků?Za posledních 5 sezón je ligový pr.4 758.To tedy rozhodně na žádné chlubení není.Solidní pr. měla letos pouze Sparta 10 368.Plzeň 10 0047 a částečně Ostrava 8 006.Všude jinde je ten divácký zájem dost špatný.Dokonce i naši další dva zástupci Liberec (4 043) a Jabnonec (2 753),také na žádné chlubení není.Ten divácký nezájem trvá ale už roky.Chodit se koukat na 2 garnituru to lidi moc neláká.Možná,že by lize prospělo snížení na 10 max.12.Tohle já tvrdím už dávno.

Reagovat
vanGomm

Oprava Plzeň 10 047

Reagovat
Puskas

no, ono to bude dáno i tím, že tu nejsou fandové s kluby spjati jako venku, jen s málokterými ano... a ty návraty - ne každý tu hraje prim, plno jich vyhořelo - Fukal, Fenin, Hapal, Velkoborský...

Reagovat
vanGomm

Ano vyhořelo a o to je to horší.Vlastně takový "bonus" navíc.V součastnosti máme pouze dva ligové týmy Spartu a Plzeň,které snesou přísnější měřítko.To se ostatně odráží na zájmu diváků.Všude jinde je to horší a někde dokonce ještě horší.Můj názor je snížit počet ligových týmů.Jinou cestu nevidím.Doufejme,že to co postihlo ligu nenastane u nároďáku.I když si jistý moc nejsem.Stále věřím,že těch 20-25 kvalitních fotbalistů dáme vždy dohromady.

Reagovat
Puskas

jsem taky pro 14 týmů, už od rozpadu ČSFR

Reagovat
vanGomm

Já jsem pro 10-12.Těch 14 to je na naše poměry pořád ještě dost.Při 10 by se hrálo na 36 kol.Hráči jsou profíci,takže by to měli zvládnout.Stejně by jinak museli na trening.Pokud by bylo týmů 12 tak po 22 kolech by jich 6 hrálo o titul a poháry a 6 o záchranu tedy dalších 10 kol.Dohromady 32 což je srovnatelné s dnešníma 30.Ovšem nesrovnatelné s atraktivitou.Věřím,že by jednak stouply ligové návštěvy,ale hlavně by se zvýšila její úroveň a logicky by to prospělo naším zástupcům v pohárové Evropě.Je to ale pouze můj laický názor.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele