Euro v roce 2020 chce hostit 32 zemí včetně Česka

20.09.2013, 11:29
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (151)

Přidat komentář
smazaný uživatel

TO JE KRAVINA!

Reagovat
smazaný uživatel

Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

za nápad za národní stadion

Reagovat
smazaný uživatel

za nápad za národní stadion

Reagovat
Alons0

za nápad za národní stadión

Reagovat
Alons0

tohle tam mělo být.

Reagovat
smazaný uživatel

nápad je dobrej, pokud zamezí výstavbě nových stadionů (naprosto zbytečných jako v Polsku)

bohužel to nabralo novou dimenzi a každej chce stavět, ikdyž není Katar

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, ale "národní stadion" by nemusel být zas tak špatná věc, pokud by byl návrh rozumný.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud by na něm hrála Dukla a tu koupili americký zbrojaři nebo první arabská ropovodná

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Praha, Brusel, Minsk, Helsinki, Kodaň, Záhřeb, Budapešť, Lisabon, Bukurešť, Atény, Glasgow, Basilej a finále Istanbul

Reagovat
aurelio

tiez sa mi paci finale v Istanbule

Reagovat
kilobyte

čím víc pořadatelů tím víc úplatků

Reagovat
Cipinho

Nápad to asi není špatný, ale ty kapacity jsou moc. Jenom 7 čistě fotbalových stadionů má na 70k + 4 stadiony na rugby a 6 olympisjkých stadionů, kde je běžecká dráha. Připadá mi, že není moc možností, kde hrát to finále (nechci tam běžeckou dráhu ).

Reagovat
smazaný uživatel

nápad je to opravdu hrozivý, nikdo nepojme tento šampionát za domácí. Je mi líto, že UEFA vymyšlí zbytečně novoty, když současný systém dobře funguje. Viiz rozšíření týmu na ME

Reagovat
Milan.B

cista cocotina.... ale zase kazdy sa chce nabalit na tunelovani

Reagovat
smazaný uživatel

pak si to rozdělí angláni s němcema a zbytek Evropy bude splácet staďáky, viz. korupce při udělování finále LM a Wembley (když už tady všichni blijou na Katar)

Reagovat
smazaný uživatel

v roce 2020 budem rádi, že nám půjčí Čína na zahraniční dluh, aby se zalepili dluhy po oslavě 30. výročí rozkrádání státu sametovým způsobem.....Euro nepřichází v úvahu ani na papíře

Reagovat
smazaný uživatel

jo jo, nebylo lepší, když se o krádežích nemohlo mluvit?

Reagovat
smazaný uživatel

kdo kradl ze společnýho, dostal kulku....to je podle mě fér ....dneska se tu nikdo ničeho neštítí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pokud máš pocit, že se tu nic špatného (v ČR) neděje, tak klidně....ale na komunisty to přetočil urbis, já jen napsal,že se tu sametově krade (beztrestně)

Reagovat
smazaný uživatel

"kdo kradl ze společnýho, dostal kulku"

Reagovat
smazaný uživatel

však dostal spoustu kulek. A zbraň aby mohl chránit výdobytky socialismu

Reagovat
smazaný uživatel

šmelilo se, kradlo se na stavbách...ono při centrálním plánování se to těžko kontrolovalo, ale dneska máme 600tis. státních zaměstnanců a ti se kontrolují mnohem hůř ...viz. zákon o státních úřednících, kterému se zuby nehty bráníme, jen aby se dál rozkrádali dotace EU

Reagovat
smazaný uživatel

nechceš lístek na ligu mistrů?

Reagovat
smazaný uživatel

ne díky, já to ten rok vydržím

Reagovat
smazaný uživatel

a kam vyrazíš? nebo pořád věříš tomu, že jednou za 10 let to prostě musí vyjít?

Reagovat
smazaný uživatel

tak když to vyšlo 1x za 100 let vám..

Reagovat
smazaný uživatel

máš mě snad za nějakýho zkurvenýho Slávistu?!

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky se něco špatného děje. Důležité je, aby se o tom vědělo a viníci došli před soud. Naopak když to vypadá, že se nic neděje, jako třeba za minulého režimu, je jasné že zlodějen bylo nejvíc jen o tom bylo zakázáno mluvit a potrestáni byli jen ti co nebyli poplatní režimu.

Reagovat
smazaný uživatel

http://byznys.lidovky.cz/foto.aspx?foto1=APA4102bd_14privatizaceTTTa.png

nevím,že by se za socíku ztratilo bilion Kčs.....možná při měnové reformě v roce 1953

Reagovat
smazaný uživatel

co má ztracený bilion společného z odkazem?

Reagovat
smazaný uživatel

při privatizace jsme skončili se ztrátou jednoho bilionu a od té doby se odvíjí náš zahraniční dluh...ne od Paroubka nebo socanů, jak se to mnohdy mediálně překrucuje

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, Zemanem vymytý mozek, Tady je diskuze zbytečná.

Reagovat
smazaný uživatel

ne, vysoškolské vzdělání v makroekonomii

Reagovat
smazaný uživatel

"vysokoškolské"

Reagovat
joshua

Reagovat
smazaný uživatel

to se nevylučuje.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

On přesně ten tvůj argument už několikrát použil Zeman když se snažil odůvodnit, proč výrazně přestřelil mandatorní výdaje tak, že vytvořil prakticky celý dluh který dnes máme. Samozřejmě je to nesymsl, protože stát může utratit to, co má. A né to, co by měl kdyby...

Reagovat
smazaný uživatel

Pravděpodobně nejpalčivějším místem české transformace bylo bankovnictví. Ztráty českých bank z devadesátých let jdou do stovek miliard

Reagovat
smazaný uživatel

Hezky měníš téma

Reagovat
smazaný uživatel

cože ? tak ty jsi mimo,ale úplně....bavíme se o transformaci,privatizaci a vzniku českého státního dluhu, pokud jsi nezapomněl...

Reagovat
smazaný uživatel

ale pokud zpochybňuješ i učení profesora Soukupa z VŠE, tak se nemá cenu bavit dále

Reagovat
Posledni Kovboj

Soukupa jsem nemel, ale jeho tu nezpochybnuje nikdo, zato tvoje slinty jde zpochybnit pomerne snadno.

Reagovat
smazaný uživatel

moje "slinty" klidně zpochybňuj, ale to že transformace stála přes 1000mld. je nezpochybnitelný fakt

Reagovat
j_mrazik

Hop sem, hop tam.

Reagovat
Talker

Tak když to bereš takhle, tak komouši to všechno ukradli v roce 52, respektive to rozkrádali celou dobu.

To, že politici posrali privatizaci je sice fakt, ale ukaž mi zemi, kde to proběhlo bez problémů.

Reagovat
Mada

České školství je na tom doopravdy hodně špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zakrejváš si obličej jako ti zloději,když je vedou k soudu....že by paralela ?

Reagovat
smazaný uživatel

tomu se říká facepalm a se zloději moc společného nemá

http://en.wikipedia.org/wiki/Facepalm

Reagovat
smazaný uživatel

poctivý člověk si zakrývat obličej nemusí, stejně jako člověk hovořící češtinou si nemusí vypomáhat dětskými smajlíky

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska na Andělu ty vymytý rudý mozci něco hlásí před KFC, tak bys tam neměl chybět se srpem a kladivem v ruce.. Samozřejmě před tím běž někoho napráskat na policii, ať má ten den nějakej správnej řád

Reagovat
smazaný uživatel

a ty běž do KFC rovnou, prej jim chybí někdo u nádobí..... já vymytej mozek nemám, jen přemýšlím nad skutečnými fakty jako občan ....o vymytém mozku svědčí spíše tvoje argumenty

Reagovat
smazaný uživatel

kdo nekradl s námi, kradl proti nám - a to nám Čechům zůstalo - samet nesamet

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že by měli vyškrtat ty města, co už Euro, nebo MS nedávno hostily (Belgie - Brusel, Francie - Lyon, Švýcarsko - Basilej, atd.)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hlavně polsko a ukrajina asi nebudou na prvních příčkách seznamu.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně Francie s Ruskem

Reagovat
smazaný uživatel

Paráda.

Reagovat
smazaný uživatel

A teď si můžou konečně v klidu sednout a čekat, kdo jim do těch kapes nacpe víc.

Reagovat
10

další tunel jako kráva, podobně jako olympijská Praha

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nejhorší je, když někteří vidí zlodějnu tam, kde zjevně není. Pak je skutečně krást dost jednoduché, kdo by si to nedovolil. Tihle hlupáčkové jsou vlastně ti největší podporovatelé zlodějů.

Reagovat
smazaný uživatel

zjevně ? stavebnictví a hlavně státní zakázky mají málo neduhů ? Slováci mají za 3 roky hotové dálnice napříč zemí (v několikanásobně obtížnějším terénu) a my jsme po 40letech začali opravovat D1.....zjevně ti to nedochází

Reagovat
smazaný uživatel

pokud postaví stadion soukromý investor, nemám nic proti

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci už konečně dokončili tu svoji prnví dálnici? U D1 je úplně jiný problém než v nějakých zlodějnách. A u dálnic obecně je problém spíš ve "veřejností" vynucených nesmyslech než že by někdo tradičně uplácel.

Reagovat
smazaný uživatel

je vidět, že jsi tam dlouho nebyl... mají krásné dálnice i s odpočívadly vedené partyzánskou kopcovitou krajinou přes BB až do Popradu....když tam člověk jede, tak má pocit, že jede přes Slovinsko nebo Rakousko a pak se vrátí do té žumpy k nám...panelka D1, předjíždění kamionů, vybržďování ...nevím,kde se v nás bere ta falešná hrdost se furt nad ně povyšovat, když sami se plácáme v hovnech

Reagovat
smazaný uživatel

tak asi mám špatné údaje.http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D1_%28Slovensko%29

Srovnávat¨nově dostavěné úseky slovenské dálnice s naší D1, která stará 50 let a plánovaná před osumdesáti lety je dost velká demagogie.

Reagovat
smazaný uživatel

Stránka byla naposledy editována 11. 7. 2013 v 23:03 .....včera není dnes

Reagovat
smazaný uživatel

a D1 není jediná dálnice ani u nás, ani na Slovensku

Reagovat
joshua

Ale je suverénně nejhorší, to tvoje porovnání je úlet, jen abys podpořil svojí teorii.

Reagovat
smazaný uživatel

" U D1 je úplně jiný problém než v nějakých zlodějnách. A u dálnic obecně je problém spíš ve "veřejností" vynucených nesmyslech než že by někdo tradičně uplácel." reaguji na tuto větu. Ano, jsem skeptický ke státem řízené výstavbě. (To je můj názor)

Reagovat
joshua

Já jsem skeptický vůči všemu řizenému státem, ale zrovna dálniční síť je u nás dobrá. D1 je specifický problém, který třeba tebou zmiňovaní Slováci nikdy nemuseli řešit. U nás není problémem dálniční síť, ale její cena, ta je ale problémem u většiny státem vypisovaných zakázek.

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci si půjčili a za 3 roky maj dálnice tam, kde běhali medvědi . Takže naopak oni startovali od nuly a my se tu plácáme s opravama, jelikož nový systém nic hmatatelného nevytvořil. Lidi nadávaj na komunisty a jsou rádi, že jednou za volební období natřou po nich zábradlí a vymění zeleň, žádnej větší plán neexistuje....proto argumentuji Slováky,kteří si půjčili (nemají to z EU) a za 3 roky mají hotovo 10 x delší úsek než my za dvacet let při mnohonásobně vyšších výdajích

Reagovat
joshua

Ale právě to je to, na co narážim. Je mnohem lehčí začít od nuly, než něco rekonstruovat. Proto se i uvažovalo, že by se přímo vedle D1 postavila dálnice úplně nová, protože by to stálo možná míň peněz a problémů.

Reagovat
smazaný uživatel

to byl plán jak podělat EU o dotace, ale nerealizovatelné a okaté vůči EU fondům

Reagovat
smazaný uživatel

podívej se třeba na krajinu kolem Banské Bystrice,tam si ani dálnici nedokážeš představit a už tam je. A u nás ? Rovina,pole,louka a přesto je "Kilometr české dálnice je totiž třikrát až čtyřikrát (bavíme se tedy o 300 - 400 %) dražší než kolik činí evropský průměr.

Více na: http://www.autorevue.cz/proc-se-v-cesku-stavi-nejdrazsi-dalnice-v-eu_3#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

Reagovat
smazaný uživatel

U stavby dálnic jsou trochu jiné problémy než u jiných veřejných zakázek. Přitom bych neřek, že dochází ke korupci jako takové. Média často počítají cenu dálnice za kilometr a porovnávají se zahraničím, ale to je docela nesmysl. Důvod, proč jsou u nás dálnice tak drahé bych rozdělil na tři příčiny. Prvním problémem je výkup pozemků. Cena, za kterou se pozemky vykupují je často spekulanty vyhnána na několikanásebek ceny původní. To se snad díky Nečasově vládě stane minulostí. Druhým jsou "ekologičtí" aktivisté, kteří se snaží stavby dálnic co nejvíc prodlužovat a tím samozřejmě prodražovat. Třetím problémem je pal lobbing různých zájmových skupin, který většinou vítězí nad zájmem veřejnosti. Staví se různé zbytečné mosty, sjezdy, zábrany, ekodukty... které by třeba v Německu vůbec stavěny nebyly protože prostě jejich užitek se za vynaložené náklady nevyplatí.

Reagovat
smazaný uživatel

to nejsou spekulanti, to je negativní ekonomický jev, kterému se říká: ASYMETRIE INFORMACÍ

prostě pár lidí mělo možnost nahlédnout dopředu do projektů a připravit se

Reagovat
smazaný uživatel

Většinou ano.

Reagovat
joshua

A argumentovat tady VŠE je docela vtipný, já znám mraky vystudovaných ekonomů z VŠE, kteří třeba i vyučují na vysokých školách, a mají pohled dosti odlišný. K tomu ani sami kantoři na VŠE se mezi sebou neshodnou, je pak zajímavý číst názory Švihlíkové nebo třeba Ševčíka, každý jako by žil na jiné planetě.

Reagovat
smazaný uživatel

tak žádná ekonomická teorie není ta správná, ale urbis tady naznačuje,že to snad rozkrádají lidi sami (viz. nesmyslné požadavky) Já jen říkám, že národní stadion by dopadl stejně jako výstavba dálnic-předraženě a bez viníka

Reagovat
joshua

S tím souhlasím, národní stadion je zbytečnost. Podporoval bych ho jedině, kdyby ho financoval soukromý investor. Stát by obecně neměl dotovat takovéto stavby, měl by hlavně podporovat mládežnický sport, aby tu za chvíli neběhala jen obézní prasata.

Reagovat
smazaný uživatel

moje řeč

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně naopak.Takové stavby má stavět hlavně město nebo stát, protože pro město nebo stát nesou tyhle stavby velké nepřímé příjmy z cestovního ruchu... V zahraničí je to naprosto běžné.

Reagovat
smazaný uživatel

velké nepřímé příjmy z cestovního ruchu....si založil úplně nový ekonomický prvek,bravo!!!

Reagovat
smazaný uživatel

to by ani Kalouska nenapadlo při snižování dluhu

Reagovat
smazaný uživatel

no to rozhodně není žádný nový ekonomciký prvek ale naprosto běžná záležitost

Reagovat
smazaný uživatel

udej příklad, není nic snazšího

Reagovat
smazaný uživatel

všechny projekty s pozitivním vlivem na turismus, například. Tohle je skutečně běžný faktor, se kterým se počítá.

Reagovat
smazaný uživatel

a kromě jednoho Eura a to ještě možná, který turismus máš na mysli ? když Slávie má vlastní stadion, Sparta taky ....nebo počítáš s tím, že v Praze vznikne úplně nový klub,který bude hrát Evropskou ligu nebo LM ? Turista je člověk, který cestuje za zábavou, poučením, sportem či rekreací a vrací se zase do svého stálého bydliště, pokud počítáš s koncerty, tak se jedná o vliv přímý na cestovní ruch a konkrétní příjem. Jediným nepř.vlivem tak zůstavá krajinotvorba či případně prodej sportovního oblečení

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže slováci postavili ty dvě stovky kilometrů za pár týdnů tady vážně nemá cenu diskutovat.

Reagovat
smazaný uživatel

hledej skutečné zdroje informací....a neplácej! Tvrdíš,že papouškuju Zemana, ale argumentuji prací profesora Soukupa a teď mi předkládáš pochybné zdroje informací jako je wikipedie

http://dialnice.szm.com/

on je rozdíl být slepý a chtít být slepý

Reagovat
smazaný uživatel

zvláštní, že ten tvůj super důvěryhodný zdroj, mimochodem starší, ukazuje prakticky to samé

Reagovat
smazaný uživatel

neomílej dálnice a radši argumentuj, proč věříš, že novej staďák nebude průser ekonomicky, nebude zkorumpovanej a bude stabilně v "nečervených číslech"...kromě teda nepřímého ekonomického příjmu cestovního ruchu, termínu, který si vytvořil dnes jako první člověk na planetě......existuje pouze nepřímý vliv a i tom,pochybuju,že ho stadion může vytvořit, když se počítá naopak s přímým vlivem

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

nepřímé příjmy z CR...větší kravinu jsem v životě neslyšel

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby se ten stadion postavil aniž by se tam kradlo (o čemž si taky dovolím pochybovat Pelta - Syner....atd ) tak k čemu by byl?? Gambrinus liga nemá divácký potenciál, aby si některý klub mohl dovolit na něm hrát, nevím jak často hraje reprezentace se soupeři, na který by stadion vyprodali, i když je fakt, že jestli půjdou do nižších košů, tak budou mít v kvalifikacích silnější soupeře, a Rolling Stones už asi taky tolikrát nepřijedou....

Reagovat
smazaný uživatel

Jak už jsem tu někde psal, projekt musí být rozumný a určitě existují varianty jako třeba rozšíření Edenu nebo stavba Lužánek, které mají potenciál být výnosné a udržitelné.

Reagovat
smazaný uživatel

do Edenu nechodí ani 10tis. lidí,. takže rozumný projekt je utopie, ledaže by do té doby rómská komunita expandovala na 30ti násobek současné populace a přitekla sem hromada přistěhovalců

Reagovat
smazaný uživatel

však nikdo nepočítá s tím, že by ho vyprodala slávie. Ale rozšíření kapacity na 30k by přinesla možnost pořádání dalších jiných akci.

Reagovat
smazaný uživatel

třeba Eura a ??????

Reagovat
smazaný uživatel

a to ještě možná jen jednoho nebo pár zápasů..... mě stačila Slavie a Eden, SAZKA a sportovní hala a nechci ani vědět, kdo by "najednou" zkrachoval po stavbě tohohle naprosto nepotřebného monstra

Reagovat
smazaný uživatel

Ani na Itálii nebylo vyprodáno, dneska je i 20 tisíc moc.

Reagovat
smazaný uživatel

střízlivý odhad, je velikost stadionu v Plzni, tam zvítězil zdravý rozum a současná euforie, do budoucna předpovídám pokles jako u Brna a hokeje

Reagovat
smazaný uživatel

vím, že jsme na fotbalových stránkách a že tu někteří znají jen fotbal, ale je jasné,že by se větší stadion nestavěl pro něj. Musel by být plánovaný pro spoustu dalších akcí.

Reagovat
smazaný uživatel

v Praze je Eden a O2 aréna....oba dva projekty měly docela velký plány a teď jsou budí spíš rozpačitý reakce....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ani bych neřek, že budí nějaké rozpačíté reakce. Jsou zatíženy jistou dávkou bulvarizace, jako že třeba O2 aréna může za krach Sazky, i když je to samozřejmě naprostý nesmysl ... Oba projekty vypadají úspěšně a naplňují představy původních investorů ktizi navzdory.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je demagogie teprv

Reagovat
smazaný uživatel

copak?

Reagovat
smazaný uživatel

Eden - Průměrná návštěva: 6 467 diváků (max. 15650) ....25% vytížení byl zřejmě záměr

Sazka Arena: cena 7,3mld Kč....současná hodnota 1,6mld a ani Lev tam nechce hrát

a teď mi ještě jednou řekni, proč potřebujeme novou halu, já si na to sednu radši

Reagovat
smazaný uživatel

A to jakých? Na ně stadiony nemáme?

Reagovat
smazaný uživatel

taky ti připadá, že urbis je bývalej tiskovej mluvčí nějáký velký stavební firmy

Reagovat
smazaný uživatel

ale to se nestaví na rok..

Reagovat
smazaný uživatel

to ani supermarkety

Reagovat
Talker

Dej lístky za normální ceny (500kč dejme tomu) a vyprodá se ti i 40 000 stadion. Jenže problém je, že když se to hodí na 20 000 stadion a cena je 1400, tak svaz získá o polovinu peněz více a ještě navíc nemusí stavět nový stadion.

$

"Zřejmě tým nemá dostatečný charakter a vyspělost na to, aby se dokázal vyrovnat se složitými okamžiky v zápase," řekl po porážce Mourinho. "Proti Evertonu to mužstvo nezvládlo navzdory tomu, že utkání dominovalo, a nyní to bylo totéž," připomněl portugalský kouč sobotní ligovou porážku 0:1.

Před deseti lety jsem si koupil v pohodě lístek za 300, protože jsem si na to vydělal ještě na základní škole. Jenže ted fakt nemám chut vrazit 1400 na fotbal, kdy atmosféra stojí za hovno. A kvůli atmosféře se na fotbal chodí, ne kvůli fotbalu. Ten vidíš lépe v TV.

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu proč má být Euro v 13 zemích to je úplná hovadina tohle prostě není normální do teď to bylo maximálně ve dvou zemích a šlo to docela v pohodě jenže když má evropský fotbal blbé vedení trpí celý fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

já zas nechápu, proč se teďka hraje ME a MS na tolika stadionech, když dřív stačili 2-3

Reagovat
smazaný uživatel

A taky nechápu co teď dělalo na ME 16 týmů.. dřív to hrály normálně 4 týmy a šlo to docela v pohodě

Reagovat
smazaný uživatel

Tuším že to původně bylo zamýšleno jako oslava 60 let od prvního kontinentálního šampionátu. Myšlenka to byla dobrá, bohužel se to zvrhlo v nechutnou hru.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som to dal týmto krajinám:

Arménie (Jerevan), Ázerbájdžán (Baku), Bělorusko (Minsk), Bulharsko (Sofia), Finsko (Helsinky), Irsko (Dublin), Izrael (Jeruzalém), Kazachstán (Astana), Maďarsko (Budapešť), Makedonie (Skopje), Srbsko (Bělehrad), Turecko (Istanbul) a Wales (Cardiff).

Nech je prča

Reagovat
smazaný uživatel

a finále v Tiraně, vole

Reagovat
smazaný uživatel

Napr. Baku by nebolo od veci, keďže Albánsko nekandiduje, vole

Reagovat
smazaný uživatel

a nakonec se to bude hrát v Africe ne?

Reagovat
smazaný uživatel

tam aspoň už maj hotový staďáky...

Reagovat
smazaný uživatel

na San Paolu

Reagovat
Zaschrona

Je hrozna skoda, ze se tenhle napad nedovede do faze, kdyz by se dala sance na spoluporadani ME mnoha mensim zemim. Jeden novy stadion s kapacitou 30-40k by mohlo zvladnout postavit celkem dost zemi a tohle ME by alespon mohlo byt dobre k tomu, aby si zeme typu Cesko, Slovensko, Norsko, Chorvatsko nebo treba Lotyssko taky mohli nekdy ve sve historii doprat poradni narodni stadion a zaroven alespon takhle atmosferu EURO, kterou by jinak prakticky nikdy realne by zazit, z financnich duvodu, nemohli. To bych tenhle napad alespon chapal, pro jednou by to mohlo byt i celkem fajn. Ale pokud to stejne rozhazou do nejvetsich evropskych zemi, tak to je bohuzel uplne na nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hafna

Reagovat
smazaný uživatel

Nejzajímavější je, že to chce zase Francie. To je neuvěřitelné.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
DelPiero137

Kua! Vsetci zabudate na Taliansko! Futbalovu velmoc kde sa sampionat nekonal ani napatam. Rovnako Spanielsko.

Reagovat
Zaschrona

At klidne kandiduji na ME 2024, to uz od MS 1990 ubehne docela dost dlouha doba.

Reagovat
smazaný uživatel

ty ať si udělaj vlastní Euro/MS, stejně tak Anglie

Reagovat
vanGomm

U nás nevyprodáme stadión ani na 20 000.Na ligu chodí v pr.4 500-5 000.Tento průměr je vždy díky dvěma týmům.Většinou se jedná o Spartu + jednoho dalšího komu se daří.Momentálně je to Plzeň.Jinde je to s návštěvností bída.Tak nač stavět monstra pro 40-50 tísíc?Pro fotbal by byl takový stadión využit tak 1-2x za 20 let?Za tu dobu tam porostou stejně kopřivy.Ano můžou se na tom pořádat třeba ty koncerty,jenže pak pod tím podiem zase pochcípá tráva,takže se bude muset podle počtů takových akcí neustále měnit.Fotbalový stadión má být na fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu tuto myšlenku...

mistrovství by vždy měla pořádat jedna max. dvě země...

ten kdo na to nemá at se nehlasi...pak akorat ty monumentalni stavby pro jednu megaakci chátrají a nejsou vůbec využity....

nehledě na fanoušky, přesuny k zápasům, atmosféru....

Reagovat
iamek

Saskarna

Reagovat
smazaný uživatel

Celá myšlenka je zcela absurdní a můžou ji podporovat leda letecké společnosti, hotely a pod. Jestliže se celkem osvědčilo pořadatelství dvou zemí, lze při rozšíření počtu účastníků na 24 uvažovat na rozšíření pořadatelských zemí maximálně na tři až čtyři, a to sousedních, pokud možno blízkých kulturně ev. jazykově, s jistou fotbalovou tradicí, vyhovující dopravní aj. infrastrukturou, politicky a ekonomicky spořádaných, spíše v centrální evropské poloze, což většinou mluví proti nám. Abychom kvůli několika zápasům stavěli velký stadión, jenž by pak prakticky po celý rok zel prázdnotou dost připomíná Bémův avanturistický projekt olympiády v Praze (zvlášť po tom, kam přivedl naši reprezentaci pan Bílek a celá fotbalová generalita). Zrovna tak je nesmyslné, aby se ME konalo někde ve Střední Asii, na Kavkaze apod. Při zvýšeném počtu by se pořadatelé také museli zúčastnit kvalifikace.

Reagovat
Pokahontas

Pořadatelství dvou zemí se zas tak moc moc neosvědčilo,finanční nároky na stavbu nových stadionů(přehnaně přísné nároky UEFY) jsou pro jednu i pro dvě země zcela neúměrně vysoké a kvůli jednorázové akci až zbytečným luxusem.

Zato jeden národní stadion dokáže poskytnout každá země z výše uvedených,takže proč se o náročné pořadatelství nerozdělit?Takhle dostanou šanci i jiné než velké země,což je jen a jen dobře. Platinimu

Reagovat
robik10

Dal bych to Basileji

Reagovat
Pokahontas

Nějak v tom výčtu stadionů vhodných pro finále zapomněli na velkokapacitní Nou Camp i San Barnabeu...

Jinak doufám že dolní kapacitu trochu zvednou,případně že výjimku nedostane Česko-to by v zájmu kandidatury mohlo donutit zvýšit kapacitu plánovaného Národního stadionu.Kapacita 30 tisíc je nesmyslně malá,když už stavět něco nového,tak aspoň pro 50 tisíc(stadiony s dokonce ještě větší kapacitou mají i ve srovnatelně velkých zemích jako Srbsko nebo Řecko,tak proč by to nešlo u nás?).

Využil by se pro velké repre kvalifikační i přípravné zápasy či třeba zápasy LM či EL(konečně by byly lístky dostupnější i pro někoho jiného než jen pro sponzory a nemusely by být při vyšší návštěvě tak drahé) a klidně i pro derby pražských S(když budou oba kluby rozumné a domluví se,že by se hrála derby tam-stejně jako např.v roce 1965,kdy se derby pro obrovský zájem přesunulo na tehdy 50 tisícový Strahov) nebo finále národního poháru(případě i nějakého evropského,o nějž by tím pádem bylo možné se ucházet...)

Reagovat
vanGomm

Ano tehdy před téměř 50 lety po obrovském úspěchu v Chile 1962 byl u nás o fotbal veliký zájem.Není proto divu,že přišlo na zápas I.ligy Sparta-Slavia 50 000.V novinách se tenkrát dokonce psalo,že pokud bychom měli stadión pro 100 000 byl by také vyprodán.V tom 1965 Slavia navíc postoupila do I.ligy.Na její roshodující zápas II.ligy s Plzní (4:1) přišlo do Edenu z dnešního pohledu neskutečných 42 000 !! A to i přesto,že to vysílala TV v přímém přenosu.Dnes je ale jiná doba.Lidi mají jiné zájmy a hlavně starosti.Podle mého názoru je stadión pro 50 000 u nás v součastnosti zbytečnost,která by jen chátrala.Repre nedokáže v kval. vyprodat ani stad.pro 20 000.O přátelákách ani nemluvě.No a u LM je to podobné.Navíc u našich týmů není vůbec žádná záruka pravidelných startů.Těch 50 000 by u nás na LM přišlo snad jedině tehdy pokud by byl vstup zdarma a při vstupu by kromě programu dostal dotyčný tak 200-300Kč na pívo.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo,jenže,kdyby se nějaké ty megastadióny postavily,tak by se u nás mohlo pořádat MS a to by lidi určitě rádi přišli a vyprodali i 100 000ové stadióny,kdyby se nemuseli naši trápit v kvalifikaci a hráli by přímo na závěrečném turnaji

Reagovat
vanGomm

MS ve fotbale ČR nikdy pořádat nebude.No a i kdyby náhodou přece jen,tak by to na nás vyšlo vždy tak 1x za 200 let a kdoví jest-li.Mezitím by se to monstrum rozpadlo samo,takže je to všechno o ničem.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele