Essien začíná vyhlížet návrat na trávník
Michael Essien už pomalu vyhlíží návrat na zelené trávníky. Kariéru ghanského záložníka ve službách londýnské Chelsea v posledních letech lemují vážné problémy s kolenem, kvůli nimž letos ještě neodehrál ani jednu minutu. To by se mohlo změnit už za pět týdnů...
"Odhadl bych to na polovinu ledna. Tou dobou se začne znovu začleňovat do prvního týmu a podle mého názoru mu budou stačit tak tři týdny, aby se znovu dostal do formy a trénoval bez úlev společně s ostatními. A možná to zabere ještě méně času," řekl manažer Andre Villas-Boas.
Essien má problémy s kolenem už delší dobu, loni kvůli nim vynechal mistrovství světa a v roce 2008 po operaci nehrál přes šest měsíců. Naposledy šel pod nůž letos v červenci.
"Odhadl bych to na polovinu ledna. Tou dobou se začne znovu začleňovat do prvního týmu a podle mého názoru mu budou stačit tak tři týdny, aby se znovu dostal do formy a trénoval bez úlev společně s ostatními. A možná to zabere ještě méně času," řekl manažer Andre Villas-Boas.
Essien má problémy s kolenem už delší dobu, loni kvůli nim vynechal mistrovství světa a v roce 2008 po operaci nehrál přes šest měsíců. Naposledy šel pod nůž letos v červenci.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Essien je po operaci, chybět bude až půl roku
11.07.2011, 20:31
Essien si na letošním MS nezahraje
27.05.2010, 17:57
Zraněný Essien se nejspíše neukáže ani na mistrovství světa
24.04.2010, 20:11
Zraněný Essien už v této sezoně Chelsea nepomůže
20.04.2010, 21:37
Kapitán Ghany Essien se na tréninku opět zranil
17.01.2010, 21:13
Essien vyhlíží návrat, může být zpět už za měsíc
18.02.2009, 18:33
Komentáře (235)
Přidat komentářja som uz zabudol, ze tento zapalkar este existuje.
ale ty prosímtě
v doby se zranil si byl ještě mlád. Nemůžeš ho pamatovat.
v době kdy se zranil jsi byl ještě mlád. Nemůžeš ho pamatovat.
taky sem na neho uplne zapomnel :D
a to nam dal gol v SF LM zmrd jeden :D
ojej čo
hmm, už viem, čo bol jeden z tvojich vianočných darčekov.
a co jako?
je ho potřeba jako sůl
Nevěřím tomu, že na to ještě má. A pokuď jo, tak zase dlouho nevydrží.
s jeho stavbou těla na to určitě má
to je co za kktina
proč se mu říká bizon?
He is often referred to as the Bison for his tough tackling style, boundless energy and physical presence on the pitch.
ježíšmarja kolikrát byl essien dlouhodobě zraněnej ? koleno je koleno a tam nezaleží zda je člověk zdravej nebo skleněnej.. nechápu jak někdo z něho muže dělat skleněneho hrače.. BIZONE těším se na tebe !
v současné době nejlepší záložník Chelsea
Uplně sem na něj zapomněl už. Fakt smutnej příběh..
Aj tak si už nekopne, keďže Oriol už má post DM predplatený.
ste strasni komedianti
Romeu je sranec a ještě k tomu chce do Barcy, takže ať táhne
Vzdyt Essien neni zadny DMF..
A my vyhlížíme Tebe, Bizone
borec tenhle hráč, měl jsem ho rád když hrál
že by návrat jen tak na půl roku a pak zase pod nůž??
Druhy Milito .. dufam ze sa vrati v takej fazone v kaej si ho vsetci pamataju .... mi pride ako keby bez neho Cukotka uz ani nebola Cukotka
Chelsea moc nemusím, ale pro Essiena jsem měl vždycky slabost... neskutečnej hráč a sympaťák je ho škoda
taky nefandím chelsea,ale Essien je hodně kvalitní hráč a přeju mu at se dostane brzo do formy
Ja si chelseu bez terryho lamparda essiena čecha neviem predstaviť ... a je super že medzi týmito menami je aj český hráč :)
A pracky pryč od Tiotého
ten pude do Liverpoolu
Ja teda doufam ze o nej zajem nikdy nebyl. Mame jednoho Mikela tak proc kupovat hrace typologicky stejnyho kdyz Mikel Boasovi nezapada do koncepce.
Snad se návrat vydaří a nebude mít hned další problémy. Obrovskej sympaťák, na svým postu byl prostě nejlepší a hra Chelsea s ním byla vždycky úplně jinde než hra bez něj.
Bohužel realita bude asi taková, že kvalitativně na to mít nebude, fyzický dispozice už budou jinde, zranění přijdou další a s Chelsea se brzo rozloučí.
no hlavně na jeho postu se rozehrál Ramirés, to bude mít extrémně těžké
nie je Ramires ofenzívnejší?
Je, ale hraje na jeho postu. Resp. hrál by, kdyby tu nebyla ta párzápasová hvězdička jménem Romeu..
Záloha by určitě šla postavit s Ramiresem i Essienem
to šla, ale oni jsou si typově nesmírně podobní a na ten druhý post se více hodí Mikel či Romeu
no, Essien rozhodně nebude mít takovou výbušnost jako Ramires teď... a Essien je víc silovější, zkušenější... a Essien by to místo Romeua a Mikela uhrál pořád s prstem v nose
a
stejně je to pěkně na hovno, jak Hargreaves a Essien dopadli... Hargreaves teď sedí u City a Essien na marodce
k první části a já mu věřím
Už aby byl zpět! Pravda je, že Romeu za něho zaskakuje hodně statečně!
Chelsea nesleduju, ale chci se zeptat, jak herně vypadal Lukaku, když zrovna na pár minut nastoupil???
nič-moc, ale viac nič, než moc.
Hrál skvěle.
to by asi dostával víc příležitostí ne?:) v poslední době ani na lávku nechodí..
na lávku se stěží dostnaou mladíci natoř aby nastupovali v základu nebo sena hřiště podívali
je tam Drogba a Torres.
horši nez Torres byt nemoze ...
Par zapasu ho Boas posla treba na 20 minut proti silnemu souperi a navic na kridlo coz dopadlo samozrejme tragicky , ale v CC hral hrota a nebylo to spatne jenze byl dost nerozhrany a casto mu treba odskakovaly mice apod. ale umel se pak treba procpat do solidnich sanci.
Kazdopadne jak se pred sezonou o Boasovi tradovalo ze je trener sazejici na mlade tak zatim je to presny opak , z vylozenych mladiku dal sanci jen Romeuovi ostatni se dostavaj sotva na lavku. Kdyby nekdo neco namital tak Sturridge 22 let a Mata 23let uz nepocitam mezi uplne mladiky.
no jo, ale přeci jen jsem čekal, že toho odehraje víc.... přece jenom už to není žádnej zelenáč, v andrlechtu toho nahrál dost i v evropské lize.
To cekal kazdy ze toho odehraje vic , doufam ze ted az bude Drogba na Africkym poharu tak si zahraje vic , minimalne by mel kazdy zapas stridat tak okolo 70.minuty Torrese , kdyz bude Torres pokracovat v te mizerii tak bych ho i zkusil do zakladu.Uvidime.
a málem zlomil nohu Hendersonovi
Kedysi široko-ďaleko najlepší DM v PL a asi jediný sympaťák v CFC, som zvedavý, ako sa vráti.
škoda, že DM v Chelsea nehrál
ok, box-to-box s defenzívnejšími úlohami...
to je lepší
Jestli hrál, nebo nehrál, přeci vůbec nic nemění na tom, jestli je na tý pozici v lize nejlepší. A taky na DMF nastupoval.
no to mění, protože nemůžeš tvrdit, že Torres je širokodaleko nejlepší stoper v lize
no pokud na té pozici nehrál, jak můžeš tvrdit, ež tam byl třeba lepší než Song či De Jong nebo svého času Makelele?
Říkám, že tam zápasy odehrál.
mnoho ne, spíš tam jen znoze suploval a on to on hrál i na pravém beku či stoperu, takže také netvrdím, že to byl nejlepší pravý bek či stoper ligy. Jeho přednosti byly zkrátka někde jinde a přijde mi nefér vůči defenzivním záložníkům, když se s nima srovnáná hráč, který na tomto postu primárně nenastupuje
To by byla taky hrozná zhovadilost označovat ho za obránce, když jeho primární post je ve středu zálohy. Ale mezi tím, co hraje, jakým způsobem se tam pohybuje a DMF je tak tenká hranice, že mi na tom Gervaisově tvrzení nepřipadá nic špatnýho.
No je v tom obrovský rozdíl a už se to tu několikrát rozebíralo jak s Vieirou, tak s Keanem. Tehdy to bylo složitější na posouzení, protože nikdo 4-3-3 téměř nehrál a střední záložníci byli univerzální jak směrem dopředu, tak směrem dozadu, ale přesto nemohu souhlasit s tím, když někdo Vieieru označí jako defenzivního záložníka. V tříčlenné záloze máš místo pro tři hráče, DM, CM a AM, kde CM slouží jako ta spojka mezi útokem a obranou a má zcela jiné úkoly než DM, který má primárně zastovat útoky soupeře a vykrávat prostor před stopery. Pokud budeš posuzovat hráče CM jako DM, je to pro mě zneuctění všech defenzivních záložníků, kteří výborně plní svojí práci, jsou obrovsky důležití pro tým, ale jen nejsou tak vidět, protože nelítají nahoru dolů a nedostávají se do zakončení či k náběhům do vápna, jako právě Essien. Takový Makelele je lepší DM, než kterým kdy Essien byl a bude. Stejně tak Song jako DM patřil k tomu nejlepšímu, co mohla PL nabídnout a taky defakto neměl v lize žádnou konkurenci, protože skoro nikdo na klasické DM nehraje. Naopak Song jako CM je vyloženě špatný a přišel tím o své nejlepší přednosti. V loňské záloze hráli Wilshere, Song a Cesc a právě Wilshere plnil úlohu toho CM a často i DM. Jeho hra nabízí to samé co Essienova, přesné skluzy, oběhá celé hřiště, výborné napadání, obří fyzická síla a výbušnost, k tomu skvělá rozehrávka, přesto by mi prsty upadly, kdybych jej hodnotil jej vyhodnotil jako nejlepší DM ligy. Přitom je tam schopný zahrát a několikrát tam nastoupil jak za Arsenal, tak za repre, ale byla by to neúcta ke všem DM. Nj, ale hlavně že vy máte jasno, že jsem to napsal já a spustíte svůj klasický hunt, anichž by měl možnost se vyjádřit, jak to myslím. A to není směrováno tobě, ale těm ostatním
Tak tímhle si nic novýho nepřines no.
A? Jak chceš potom hodnotit DM, když budeš říkat o hráčích, co tam nenastupují, že jsou na tom postu nejlepší v lize? A v čem je tedy lepší Essien než třeba takový Wilshere?
On se na pozici DMF prostě objeví často, na CMF má mimořádně defenzivní pojetí hry a úkoly. Když vidíš v zápasech, že na pozici DMF podává lepší výkony, než jakejkoliv DMF v lize, tak nevidím důvod, proč ho za nejlepší DMF neoznačit. Je tak komplexní hráč, že je zbytečný, aby v záloze byl jen od bránění, což ale nic nemění na tom, že v tom branění je nejlepší. A zrovna srovnávat ho s Wilsherem by bylo dost legrační.
to jako proč? Stačí se podívat třeba na zápas s Barcelonou na ES a Wilshere je ten, kdo operuje před stopery, vyváží míče, dělá skluzy, odebírá míče a rozehrává, zatímco Song hrál spíše toho CM a byl více vepředu. Pokud Essien může být považován za DM, proč by nemohl být Wilshere? Nebo už si nepamatuješ Wilsherův debut v repre, kde palcové titulky hlásaly, že Wilshere je nový Makelele?
Pro mě za mě ho jako DM klidně označuj
nebudu, protože nejsem ješita, jako vy
zkrátka důvod, proč ho tak vysoko hodnotíte na postu DM je ten, že narozdíl pouze od té černé práce a vykrývání prostoru přidává toho hodně navíc a je hodně vidět a všude běhá, ale to pro mě není měřítko kvality DM. Stejně tak je na tomhle postu vidět i je lepší Wilshere než Song a to zkrátka proto, že je mnohem fotbalovější. Ale kvalita DM se měří jinak a v jakých těžkých zápasech tam Essien hrál? A v zápasech s týmem, kdy je třeba bránit v bloku, byl by tam skutečně lepší než třeba ten Makelele? To je to, o co mi jde. Ne o to, co ji vidět, ale jak by plnil přesně to, co na tom postu má dělat. To je pro mě měřítko kvality práce defentivního záložníka
Ale vůbec, minimálně já ho tak hodnotím proto, že právě v defenzivní práci nemá konkurenci.
to si nemyslím, že by neměl konkurenci, ale dobrý v tom je
tak pozor, začínal jako obránce a pár zápasů v obraně i odehrál
přitom v Lyonu hrával často ofenzivního záložníka
toho hral vzdycky Juninho
však ano, nemyslel jsme playmakera, ale třeba něco, jako hrával Sessegnon v PSG
to uz vubec ne Sessegnon je totiz primarne tvorivy AMF, ktery navic v PSG nastupoval casto i na kridle, to Essien v Lyonu nikdy nehral
neřikám, že hrál, jen že měl i ofenzivní choutky a byl s Maloudou na druhé straně takovým celoplošným hráčem. To bylo ještě za Le Guena a pamatuji si zápasy v LM, třeba s Werderem, kde Essien tam pobíhal ve vápně soupeře a dával míče po sebe. Nebo gól proti Spartě, i když to bylo z dálky. Ale už tehdy byl univerzální a uměl i hodně dopředu
"ale třeba něco, jako hrával Sessegnon v PSG"
tohle srovnani je proste uplne mimo, Sessegnon v zadnem pripade nemel podobne ukoly na hristi jako Essien v tehdejsim Lyonu, at uz v defenizivni ci ofenzivni cinnosti
stejne tak nevim, jaky Malouda na druhe strane? Malouda hral ve triclennem utoku leve kridlo, na druhe strane byl Govou. Ze Essien operoval na celem hristi je logicke, to se od jeho role totiz primo vyzadovalo (termin box-to-box midfielder asi znas). tolik k Essienovi na "AMF" v Lyonu
myslím ještě starší Lyon, než znáš ty. Třeba zápas s Bayernem. Na jeho místě hrál Dhorasoo
http://www.transfermarkt.de/de/olympique-lyon-fc-bayern-muenchen/index/spielbericht_46.html
nebo http://www.transfermarkt.de/de/fc-bayern-muenchen-olympique-lyon/index/spielbericht_49.html
rozestavení je vedeno 4-4-2 a je to podle tehdejších zápisů z CHL. Pod Le Guenem se 4-3-3 nehrálo, to až pod Houllierem. Možná pak ty poslední roky ano. Neříkal jsi, že sleduješ Lyon teprve nedávno?
jasne, muzeme se tady zuby nehty ridit tim, co je napsano z tehdejsiho zaznamu na papire, podle toho teda letosni Juve hraje 4-2-4 treba...
jinak kdyz uz naznacujes, ze jsem z te doby zrejme nic nevidel - videl jsem nekolik zaznamu a sestrihu, netvrdim, ze nejak moc, ale svuj obrazek jsem si udelal, muzu se stejnak zeptat, kolik si toho videl ty, kdyz prirovnavas Essiena k Sessegnonovi (tedy bud jsi nevidel tehdejsiho Essiena, nebo Sesse v PSG)
Já to netvrdil, že hrál jak Sessegon, přeci jen, to jsou trošku odlišné typy hráčů, ale něco jako on, protože jsi se mi snažil pdostarčit, že myslím playmakera jako Juninho. Ne, myslel jsem ofenzivnějšího záložníka, co hraje na křídle. I z těch dvou sestav co jsem poslal můžeš vidět (proti Bayernu a Anderlechtu), že záloha byla Essien, Dhorasoo, Diarra, Juninho s tím, že právě Juninho byl playmaker, Dhorasoo hrával na pozici, které se pak ujal právě Essien a Essien podporoval hrotového hráče Govoua a Luyindulu
"přitom v Lyonu hrával často ofenzivního záložníka"
" ale třeba něco, jako hrával Sessegnon v PSG"
reaguju jen na tebou napsany slova, "nepodstrcil" jsem ti nic, co jsi sam nenapsal, tak se nerozciluj; jinak ale mas pravdu, ze odlisne rozestaveni, nez co hrajeme nyni, tehdy bylo, puvodne jsem si to posunul do sezony 05/06, zapomnel jsem totiz, ze Essien odesel uz 2005 do CFC, nejak jsem si rikal, ze to bylo az o rok pozdeji, 6 hodin spanku po akci se muselo nekde projevit neoznacoval bych ho ale za typicke 4-4-2 jako hraje treba Manchester; Govou doopravdy za Le Guena hraval spis na hrotu, nicmene Malouda rozhodne nehral to same, co Essien, i kdyz ti to chytry TM podle papiroveho rozestaveni rika, mel mnohem vic ofenzivnich ukolu, obcas koneckoncu nastoupil i v utoku
nicmene nadale plati - Essien "podporoval" utok, stejne jako ho podporoval v CFC, nebo jako ho podporuje kazdy jiny stredni zaloznik na svete, jinak by Lyon utocil ve trech lidech plnil zminenou roli box-to-box zaloznika (kridlo vazne nehral), kouzelne oznaceni "playmaker" pro Juninha nesmaze, ze prave Brazilec hral nejbliz utocnikum (post ofenzivni zaloznik) a pokud nekdo zastaval podobnou roli jako Sessegnon v PSG, byl to Juninho, po vsech strankach, tehdejsiho Essiena bych ja sam prirovnal treba k Moussovi Sissokovi v Toulouse
pokud ale nadale trvas na svem, nemam ti k tomu vic co rict
netrvám, víceméně souhlasím. Také jsem netvrdil, že Malouda a Essien hráli na obou krajích to samé, ale jen to, že Essien hrál více ze strany a podporoval i útok. A Sessegnona máme každý za jiného hráče, takže to se přít nebude. Já ho mám spíš za rychlonohého hračičku, než za nějakého playmakera typu Juninho
nebo http://www.transfermarkt.de/de/olympique-lyon-rsc-anderlecht/index/spielbericht_2.html
To jsem popřel kde?
no jeho primární post byl v obraně ale to je jedno, jen jsem to chtěl upřesnit
a přesto i když tam nastupoval sporadicky, tak je tam jednozačně zastínil... navíc jeho by byla škoda využívat jenom jako klasické bořičské DM...
snim to nemůžeš tvrdit ale na žádný pozici
já sem si nevšiml, že by se Torres ve své hře dostával na pozici stopera a suploval jeho hru, Essien prostě běhal a hrál všude, včetně toho DM...
Jj, to je naprostá tragédie tenhle argument.
spíš ten tvůj, viz já výšše
* výše
Jaktože ti nefunguje hax
Tobě to tam nějak blbne, rozbil jsi to.
http://tinyurl.com/7ft2a5k
zkus to.
Nejde.
V prdeli.
Bohužel vůbec nevím, čím to je, musíte to vyřešit vy u sebe
minulej zápas suploval za bosingwu
No to je strašný argument...
yeees
Boas ho dodělá podle mě, bude hnít na lavičce
už se nemohu dočkat až si vytře zadnici s tím hollywood starem co teď hraje na DM, když tam není mikel tak jedině essien
Už sa na teba teším Bizón. http://www.youtube.com/watch?v=x9DhnG37mrc
Neskutečný borec. 50. pro jeho návrat na trávníky!
100.
Ve 4-2-3-1 ve dvojce s Ramiresem by na slabsi soupere mohl nastupovat v klidu a mohl by to byt slusny valec. Skoda ze se nejspis bude hrat 4-3-3 a tam to chce cistokrevne DM ktery ma nejspis momentalne predplaceny Katalanec.
Morávek jde na hosotování do Augsburgu
Proč musí mít zrovna takoví hráči problémy se zdravím
není to tak. Takovej Messi je nezranitelnej.
ten malej šulin není stejnej typ hráče
myslím, že nejlepší hráč všech dob si zaslouží trochu respektu.
Respektu má Pelé dost a dost
Pele může nosit Messimu tak akorát kufry.
žes ho ale viděl mockrát hrát, co? :)
Messi a respekt ?
Skrček nesympatickej
ovšem Messi není takový sympaťák
Neskutečnej borec
100. pre Michaela Carricka, najlepsieho DM v PL
to je nesmysl.
Takhle hluboko nikdy nesmím klesnout
Sranda, sranda kiwwi, ale chtělo by se to mírnit s tímhle
tohle nemělo být sem, ale pod 100. samozřejmě
Jaký to kontrast pod článkem o Essienovi.
Chelsea bez Terryho, Lamparda, Drogby a Essiena by nebyla Chelsea.
Čecha.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5a4ZMoEc1VU#!
(východňar)
stare jak svet
ja som to nevidel, ty hlúpa piča.
co je, co hykas jak somar do pici
S kým hovorim - S tvojou matkou do piči
konečně... kreativita pujde nahoru
OT: Neznáte náhodou někdo nějaký web, popřípadě nepamatujete si někdo nějaké články ohledně financí klubů z PL? Mám na mysli, např platy hráčů, kolik dostávají kluby z televizních práv a podobné věci. Díky
Platy fotbalistu kluby nerady zverejnujou , vetsinou to jsou jen odhady medii. U nekterych to samozrejme znamy je , ale spis u mensiny.
U těch platů je mi to úplně jasné :) Ostatně mně by stačily i ty odhady médií, jen aby to bylo pěkně všechno nejlíp na jednom místě a nemusel jsem nic hledat Hodilo by se mi to do školy. Ale víc mě zajímají ty televizní práva, a ta podle mě nejsou až tak "tajná" ne?
No kluby kazdorocne zverejnuju hospodareni takze tam by tyhle veci ohledne prijmu a vydaju mely byt uvedeny , ale jestli si s tim nekdo dal tu praci dat to nejak prehledne dohromady od vsech klubu napr. v PL to netusim no..
a kde kluby každoročně hospodaření zveřeňují nevíš? Co jsem tak hledal, tak na ofico stránkách nic moc nenajdu. Ty pokud vím, fandíš Chelsea ne? Ta takové věci na svých stránkách nezveřejňuje nebo ano? zrovna u ní, by se mi to hospodaření náramně hodilo :)
No kluby by to meli zverejnovat na svych ofic. strankach ale treba konkretne u Chelsea sem uz po tom patral a nasel jsem jen takovy strohy za clanek za sezonu 2009/2010. Za tu dalsi jeste nejsou vysledky : http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2281149,00.html
Jinak z trosku jinyho soudku sem to nasel pro tym FC Porto :
http://www.fcporto.pt/English/InvestorRelations/investor_annualreports.asp
Ale tohle uz je zase trochu jinej kalibr 150 strankovy PDF kde se da najit spousta zajimavych veci je to tzv "Annual report" , na druhou stranu to chce trosku cas to procist.
Díky za pomoc. Jinak to Porto jsem si jen tak přeletěl očima a je to docela hezky zpracováno, ale je fakt, že na to aby to člověk kompletně prostudoval, tak by musel mít hodně volného času.
Čech
Ivanovič - Cahill - Terry - Cole
Meireles - Essien
Sturridge - Lampard - Mata
Torres
Na křídlo by se hodil i Hulk a Torres se musí rozstřílet a můžeme zpět na vrchol.
Neměl by být Ramires v základu?
místo Meirelese Ramires a je to docela dobrý
Meireles je kvalitnější... neměl moc dobrej podzim, ale zvedne se.
Sorry, ale Ramires je z momentální zálohy nejlepší a jeden z nejlepších box-to-box záložníků na světě..
Meireles je ve všech ohledech nadprůměrný, ale ničím nevyniká.
Lampard-Makelele-Essien
určitě lepši jak Ramires
Achjo, kde jsou ty časy, kdy v mých očích na celým světě nebylo lepšího záložníka
Tieto zranenia kolena nenávidím. Najlepší DM na svete ak by sa mu tie zranenia vyhli..
hlavně nesmí po tom mít psychický blok, ono není nic horšího než vědomí, že se to může stát znovu, že to koleno nedrží atd... ono psychika je sama o sobě celkem svině
http://www.facebook.com/stamfordbridge1905 ... naj stránka o Chelsea na FB :) pridajte sa
http://www.youtube.com/watch?v=m5gUjhGXedA
aj pesnička je dobrá.
pre mna jeden z naj. DM aj napriek zraneniam
+ tie jeho dalekonosne strely proste parada
Nový amatersky web
www.hsv.wgz.cz
....................................................................
Na jeho navrat se dost tesim, zaroven jsem ale presvedcenej o tom, ze budu dost zklamanej.. Navrat z prvniho zraneni mel uzasny, po te druhe operaci kolena to uz bylo slabsi a prisla z jeho strany dost nepovedena sezona.. A ted to dost mozna bude jeste horsi.. Obavam se, ze to bude jeho posledni pulrok v CFC..
Tezko rict, kde bude nastupovat.. Na DMF v Noasove systemu podle nema dostatecnou rozehravku a technickou kvalitu, navic by to omezilo jeho vypady vpred.. Na CMF by ale uplatneni najit mohl, Ramires urcite bude potrebovat odpocinek.. Ale nevim, jak na tom bude s dynamikou, vybusnosti atp.. Essien 3 roky dozadu by si system Boase uzival, ale nejsem si jist, jak na tom bude ten soucasny Bizon..
nemá smysl řešit jestli to je CM nebo DM, na každé pozici je to nejlepší záložník na světě
Si zavraždil.
Chtěl bych ho vidět v trojici s Ramiresem a Oriolem, ale trochu se toho návratu taky obávám. No, snad mu bude už zdraví držet lépe.
Konecne!
Snad 4-4-2: Cech - Ivanovic, Cahill, Terry, Cole - Ramirez, Essien, Meireles, Mata - Sturridge, Torres
A najlepšieho záložníka PL si nechal kde?
Lampard ma uz nejlepsi leta za sebou.
Vidíš. Takže jeho som teda určite na mysli nemal.
Jj, jestli to Bizonovi nepujde, mozna se McEachran chytne.
O O O O Oriol.
Viz niz.
To už je přeci jen trochu ohrané.
Jj, jestli je Oriol, v sloupci vykonnosti jako ctvrty nejlepsi stredni zaloznik Chelsea nejlepsi PL, pak Ramires hraje asi vesmirnou ligu, no...
4231 (4213)
Ramires je CM , na kraji zalohy bude zabitej. Mata mi taky nesedi na LM do takovy ctyrclenny zalohy. Dneska uz je 4-4-2 mrtvy rozestaveni a hrat se nebude tim sem si jistej. Respektive nekdo ho hrat jeste muze , ale konkretne Chelsea na nej nema vhodne hrace.
Mrtvý rozestavení.. Jak já tohle škatulkování nemám rád.. MU s ním pravidelně vyhrává PL a má úspěchy i v LM, žádný mrtvý rozestavení to není.. Jen v něm máš menší kontrolu nad zápasem, ale zase hraješ v rychlejším tempu, proto je to záležitost v poslední době už jen anglická..
Stejná blbost, jako když se tvrdilo, že italská filozofie nemůže uspět, protože je zastaralá.. Přišel k nám Carletto se systémem hluboký obrany, malého presinku a postupného útoku a stalo se co? Vyhrál PL, FA Cup a nastřílel historické maximum branek v lize.. A rozdíl mezi tím, co hrál v Itálii a Anglii nakonec převážně byl v kvalitě hráčů..
Tak ja zrovna 4-4-2 mam docela rad , kdyz jsou na to hraci. Ale vezmi si ze pred 5-10 lety to hral temer kazdy tym a dneska z tech spickovych to nehraje temer nikdo.Fotbalovy trendy se meni a tohle je jeden z nich. A zrovna u Spanelskych/Portugalskych apod. treneru je celkem jasne ze tohle hrat nebudou.
Jo, já nepochybuju o tom, že pod vedením AVB prostě 4-4-2 hrát nebudeme... Ale označovat to jako mrtvý rozestavení bych si nedovolil, vždyť v PL to ze špičky hraje pravidelně MU, LFC a občas i Tottenham (ti ale většinou hrají 4-4-1-1)
Mas pravdu ze v PL se jeste hraje docela dost , ale kdyz by jsme vzali uvahu cistokrevny 4-4-2 ktery se opravdu hralo drive tak to uz temer neuvidis , dnes je to vzdy jeden hraje hrota a druhy takoveho second strikera , ale na dva hroty kteri se "vubec nevraci" uz se nehraje v modernim fotbale vubec , bylo by to moc velky oslabeni pro defenzivu.
Newcastle.
V dnešním fotbale se upřednostňuje 4-3-3, kde nebrání ti tři nahoře.
Prave ze ve 4-3-3 kridelni utocnici casto brani krajni obrance soupere a vraci se.Samozrejme ne na uroven obrany , ale na uroven zalozni rady se pomerne casto vrati.
Taky ho nemám rád.
Pokud bude mít formu, tak bude kumšt poskládat tu sestavu... Essiena mám hooodně rád, chtěl bych vědět, jak by fungovla hra na tři obránce ala barca nebo německo - v PL (asi by nefungovala)... ale do Boase bych řekl, že by to mohl zkusit. Jinak když si na něj vzpomenu, tak si vždy vybavím tohle http://www.youtube.com/watch?v=o4y9FeBzCpA
200. pro Essiena
pro me nej CDM jakeho sem kdy videl,nez se zranil?je snad lepsi jak esteban,ikdyz to uz je hodne troufale,moc uz v jeho navrat neverim,ale nikdy se nevi,drzim palec
Pre mna symbol fyzicky nadupanej Chelsea, zapasy s nimi som si vzdy uzival, tak nas nevytrapil nik ako dvojzapasy s nimi. Vyborny hrac a po tej nahravke Messimu ho budem mat navzdy rad
súčasný Ramires + Lampard s Essienom spred 2 rokov...to by bola najlepšia záloha na svete bez debát
SI zavraždil zavraždené.
Som vystihol
Nejlepsi zaloha byla Essien,Makele,Lampard za Mourinha , to byl valec
Říkejte si co chcete ale Bizon byl svojí doby jeden z nejlepších hráčů na svém postu.A věřím,že když se teď vrátí a nezraní se.Tak Oriola vytlačí uplně v klídečku :)) Moc se na něj těším :) Chyběl nám jako sůl.
Říkejte si co chcete ale Bizon byl svojí doby jeden z nejlepších hráčů na svém postu.A věřím,že když se teď vrátí a nezraní se.Tak Oriola vytlačí uplně v klídečku :)) Moc se na něj těším :) Chyběl nám jako sůl.
Essien vždycky patřil mezi to lepší co fotbal nabízí..
skoda jen ze hraje za chelsea,hrac je to jinak vynikajici.
Essien by teraz bodol Chelsea. Len či sa dostane dostatočne rýchlo do formy. Na skúšanie nie je žiadny čas a nie som si istý či Boas nekúpi radšej nového hráča keď dostal taký balík. Ja by som bral Bizóna. Bol vždy spoľahlivý, nemal výkyvy formy a strela ako z dela.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele