Enriqueho rekordy nezajímají, chce vyhrávat trofeje

16.02.2015, 11:59
Aktuality
Do vynikající formy se v posledních týdnech dostala Barcelona, která včera na svém hřišti roznesla pěti brankami Levante. Na Camp Nou přitom byly vyrovnány hned dva rekordy, ty ale trenéra Luise Enriqueho příliš nezajímají, jeho cílem jsou trofeje na konci sezóny...

Katalánský tým neměl s hosty z Valencie slitování a vítězstvím 5:0 zareagoval na sobotní výhrou Realu Madrid, na který tak i nadále ztrácí pouhý jediný bod, zatímco mistrovské Atlético již ztratilo kontakt.

"V prvním poločase nám trochu chyběla vyváženost, ale ve druhé půli jsme hráli velmi dobře. Je to vítězství, které nás hodně posílí. Nejsme v této soutěži sami, ale jsem rád, že vidím mezi fanoušky euforii," uvedl po zápase Luis Enrique.

Katalánské mužstvo sice vstoupilo do kalendářního roku 2015 prohrou v San Sebastianu, od té doby ale zaznamenalo hned jedenáct soutěžních výher v řadě a tím vyrovnalo rekord z éry Pepa Guardioly. Kromě toho Lionel Messi zaznamenal již svůj jednatřicátý hattrick v kariéře, čímž se dotáhl na legendárního Telma Zarru.

Čtyřiačtyřicetiletého kouče ale podobné statistické záležitosti nezajímají. "Nevěděl jsem o tom, že jsem vyrovnal ten rekord, nezajímá mě to. Hodnotit svoji práci budeme až na konci sezóny. Pokud vyhrajeme trofeje, bude to velmi dobré," prohlásil bývalý záložník, který ve své trenérské kariéře vedl barcelonskou rezervu, AS Řím a Celtu Vigo.

Autor: Petr Vaněček / insidespanishfootball.com

Komentáře (423)

Přidat komentář
valloire

to má ale smůlu

Reagovat
10FKK

Ty už taky věštíš jako madridcan?

Reagovat
valloire

jsem specialista

Reagovat
10FKK

Tak to ti budu říkat Vlastíku! https://www.youtube.com/watch?v=rSg8nloFyDA

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle nějak si jej taky představuju.

Reagovat
valloire

Reagovat
DonAndres

Hej ty ještě žiješ ?

Reagovat
smazaný uživatel

Je stejně jako blbost věčný.

Reagovat
valloire

muck

Reagovat
valloire

Proč bych neměl?

Reagovat
DonAndres

Byl sem zvyklej tě "vídat" pod preview Primery, kdy hrála Barca, ale jako by se po tobě slehla zem.

Reagovat
el Principito

proč se divíš? barca vyhrála 5:0, leo dal hattrick ... tak se radši uklidil ... nebo byl možná na tej Šumavě

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec má ty poslední týdny takové divné.

Reagovat
DonAndres

Nebo dostal rozum a přestal se vyjadřovat

Reagovat
el Principito

tak to u něj nečekam

Reagovat
smazaný uživatel

To bych zrovan nečekal.

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna

Reagovat
valloire

To ale vůbec není pravda. I na podzim jsem občas vynechával. Každej zápas taky nevidím, někdy i Real. Já chápu, že teď máte formici, kluci typu Barca1 mají orgie a u každýho článku desítky komentů o tom, jak to Barca válcuje a Messi že je z jiný galaxie....ale já tu sem tak nějak v průměru stejně. A dovolím si upozornit, že je půlka února a vaše forma se může během třeba dubna vytratit do nenávratna a myslím, že se tak i stane. No ale pak už tu neuvidíme kluky typu Barca1 že...Jako na podzim. A bude stavět a stavět. Jako každý jaro pár let tomu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10FKK

A dovolím si upozornit, že je půlka února a vaše forma se může během třeba dubna vytratit do nenávratna a myslím, že se tak i stane... To si vybubnoval, nebo vyčetl z lógru? Lucho má jarní část lepší než podzim a díky rotaci vypadají všichni čerstvě...

Reagovat
smazaný uživatel

víš co znamená slovo "může"?

Reagovat
smazaný uživatel

víc co znamená " myslím, že se tak i stane"????

Reagovat
10FKK

Jo... ...a myslím, že se tak i stane! Přešlápni si...

Reagovat
smazaný uživatel

Okej, omlouvám se, to byla hloupá reakce

Reagovat
10FKK

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Stepan drž hubu

Reagovat
valloire

Teď teda trochu z vážnějšího soudku. Mně připadá, že momentálně jedete na víc než 100% kvůli tý rozmíšce na začátku roku. Taky jste si možná řekli, že když mohl Real vyhrát 22 zápasů po sobě, tak my to dáme taky. Klasická Barca. Furt koukat co dělá Real. Ale trošku vám uniklo, že ta forma je teď předčasná a jako jí neudržel logicky Real, tak jí neudržíte ani vy. A že vám vyšumí přesně v okamžik, kdy jí budete nejvíc potřebovat. Proto mně zrovna aktuální forma Realu moc nevadí, protože se budeme jenom zlepšovat, ale vy už moc ne. No ale jestli vám ke štěstí stačí zdrtit Levante s Bilbaem, tak mně taky. A furt mám nohy na stole.

Reagovat
10FKK

Ve fotbale je možné všechno, aneb jak říkal náš Velký guru fotbal nemá logiku!

Ale na formu Barcelony mám trošku jiný názor a to ten, že Lucho začal od obrany celého týmu s tím, že tahle sezóna bude konsolidační, vzhledem k výrazné obměně kádru a změně hry jako takové. Jenom si neuvědomil, že už není ve Vigu a žádnej prostor na zkoušení nedostane... S odřenýma zádama to ustál a teď Barca šlape jako jste šlapali vy na podzim, ale je tam jeden velmi důležitý rozdíl a to rotace! Už jsem to sem psal a možná si to i palcoval, ale to není podstatný.. Nepochopím, proč Carlo takhle uštval vaší zálohu, která na podzim měla neuvěřitelnou fazónu a každej zápas měl dát jednoho náhradníka, ten zbytek by to s přehledem utáhnul! K Levante a Bilbau přidej velmi kvalitní ponorku 2x a Atlético, které vás spráskalo, jak psi dokonce 3x! Užívám si každou minutu a pokud budou hrát takhle, tak jsou mi všechny tituly ukradený!

Reagovat
valloire

Jo, začíná se od obrany, pak můžeš pilovat útok. Ta rotace....jestli to byl nějakej Enriqueho záměr, tak dost riskoval, protože hra byla hrozná a mohl vyfičet. Mně to k němu moc nejde a pořád si myslím, že je to tak jak říkám. Jestli ne, tak budete strašní. Já vás zase nikdy moc nepodceňoval. Jenom si myslím, že Enrique by na Carla neměl stačit. Co se týče nás, tak tam je smůla Luka. Od toho se to odvíjí. Plus mám strach o Kroose. Těžko říct, on je vidí, my ne. A Carlo je lišák, takže ty nohy na tom stole furt mám.

Reagovat
10FKK

Všichni si pochvalují fyzičku a měřítko jsou pro mě zápasy s Atléticem, který nás loni fyzičkou udolalo... Příklad rotace jsou poslední dva zápasy a OSM změn v základních sestavách. Posral EC, protože podcenil formu vaší zálohy a Bus s Iniestou hráli v tý době velký kulový, druhou botu udělal v prvním letošním zápase, kdy prodloužil Leovi s Neymarem dovolenou a postavil je do druhý půle, když se těžce nedařilo.. Jinak hra vypadá líp než jsem čekal a je vidět, že to jde nahoru, kluky i fanoušky to baví, tak doufám, že to vydrží! Teď jsem četl, že byl Messi včera, když měli volno individuálně trénovat v posilovně

Reagovat
valloire

No Messi musí mít motivaci jako kráva, to je jasný. Je mu 27 a bude chtít zpátky balon. Mě by zajímalo, co si na tom začátku roku řekli...To s tou dovolenou jsem nepochopil. Zatím vám to funguje a je otázka jak dlouho. Tipnul bych si do prvního i menšího zaváhání. Každopádně to bude letos zajímavější než jsem po Sebastianu myslel. Ale že Carlo poladí formu na Clasico, je ti doufám jasný.

Reagovat
10FKK

Ve fotbale nejde nic předvídat, ale nemyslím si, že by je menší zaváhání rozhodilo.. To se spíš bojím nějakýho delšího zranění, hlavně u Lea by to byl průser, protože od začátku roku hraje neskutečně a dělá 75% gólů! Carlo bude mít co dělat, jedna věc je ladit formu šlapajícímu a druhá rozesranýmu týmu. A nikde nemáš zaručený, že se po zranění vrátěj frajeři v super formě, jsem zvědavej, jak si dneska povede bezmozek po měsíci... I když Schalke toho asi dopředu moc nepředvede... Benzema má údajně chřipku... Sere se vám to pěkně... Ani nevím, jestli se na to budu po včerejší holomajzně koukat

Reagovat
valloire

Ten bezmozek nemá ještě kartu...Schalke dáme.

Reagovat
10FKK

Časovaná bomba... Když se daří, tak je v klidu, škoda že nehrál derby

Reagovat
valloire

to asi jo, to bylo možná lepší

Reagovat
smazaný uživatel

valloire ty jsi expert do studia fotbal s tebou. Podle těch chytrejch keců máš tak 100 startů v lize ne? už se těšim jak budeš chytrej, až vás normálně smetem z nou campu zpátky do Madridu a zvednem trofej la ligy!!! to už svinsky chytrej nebudeš pakárno

Reagovat
valloire

zalez blbče

Reagovat
drussbarb

A až se zase vrátí ke své neformě, tak si zase na nás uděláš čas, že?

Reagovat
valloire

si piš

Reagovat
drussbarb

Já to věděl. Jinak já tu taky píšu spíš, když se daří (a když toho mám v práci moc a hrozně se mi do toho nechce pustit)

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Roboo ty zijees co roberosko cakal som na tvoj fundovany komentar po vikendovych zapasoch, mohol by si to teraz doplnit, bez tvojich prispevkov akoby sa ani nehrala liga

Reagovat
valloire

jakej je tvůj pravej nick?

Reagovat
smazaný uživatel

Robko co ty mas furt s tym mojim nickom? toto je moj nick, neviem preco by som mal mat viacej (ako napriklad Robko a Valloir )

Reagovat
smazaný uživatel

preco sa bavis s noname blbeckami, ktory ta tu oslovuju, akoby si s nimi husy pasol ?

Reagovat
smazaný uživatel

no name blbecka mas v trenkach

Reagovat
smazaný uživatel

to je samozrejme jedna z tisicich moznosti

Reagovat
valloire

Ze sportu. Fascinuje mě, jak někdo, kdo je tu od konce ledna, všechno ví.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo akože všetko viem ?

Reagovat
10FKK

Reagovat
valloire

Reagovat
DonAndres

Mnozí ho po zápase se San Sebastianem vyhazovali, ale díky jeho změnám v sestavě jsme na tom mnohem lépe než Real. Proti Málaze bych nechal sedět Mascherana, ten hraje skoro pořád.

VISCA !

Reagovat
garruklol

Hlavne jsem nepochopil ty reci o ty krizi. Hrozny hype.

Reagovat
DonAndres

Co nas nezabilo, to nás posílilo

Reagovat
smazaný uživatel

Taky bych jej nechal odpočinout a ještě bych podotkl ,že nejenomže hraje skoro pořád ,ale hraje opravdu velice dobře. Byl tu už mnohokrát opěvován Bartra,ale Masch byl snad ještě lepší ,je velmi spolehlivý a na ManC by neměl chybět v základu,jeho důraz bude potřeba.

Reagovat
DonAndres

Tak tak, oproti loňsku kdy byl vedle Piquého poloviční, má teď neskutečnou formu. A všiml sis, že by někdy slavil góly s ostatníma hráčema? Nepamatuju se kdy bych ho viděl slavit gól

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Masche? To nevím , asi gratuluje až sólově.

Reagovat
loki5

Já ho považuju teď za nejlepšího stopera barcy (i když je def. záložník).

Reagovat
smazaný uživatel

On pouze nemá výšku , takže není TOP stoper , ale hraje velmi dobře a je skvělé ,že je tak alternativní na štít i na stopera. Včera byl 100% ní.

Reagovat
loki5

No hlavičkář to není. Ale je vzadu větší jistota než Pique nebo Bartra.

Reagovat
smazaný uživatel

nakonec to přeci jen vypadá, že si s týmem rozumí a spekulace ze začátku roku jsou pasé

Reagovat
loki5

Trenér by se měl soudit až po sezóně. Občas mě jeho rozhodnutí překvapují a jindy s nimi bezvýhradně souhlasím. Mascherano místo Busquetse je občas dobrý nápad. Ale třeba Mathie na pravém obránci je blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

On někdy hrál na pravém beku? Pamatuji jej na beku jen jednou ,a to na levém...

Reagovat
loki5

levá pravá :-D jo máš pravdu přehodil jsem to :-D

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsem se lekl ,že mi taková významná událost utekla.

Reagovat
loki5

Nějak jsem měl zafixováno že hrál s Realem napravo nevím proč. Ale hrál místo Alby takže je to levá strana.

Reagovat
smazaný uživatel

No on pred tým zápasom s Realom v jednom dvoch prípadoch na ľavej strane hral a išlo mu to veľmi dobre, hlavne s Neymarom si rozumel lepšie ako Alba.

Reagovat
smazaný uživatel

, stane se. O nic nejde.

Reagovat
pospech11

Jak je to s těmi hattricky nebylo tu nedavno, ze ho prekonal C. Ronaldo ?

Reagovat
madridcan

Toto budu asi dokopy hattricky aj s poharom/poharmi. Ronaldo prekonal ligove hattricky.

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu Schalke v jiné diskuzi : Snad si nemyslíš , že byste s nimi měli sebemenší problémy? Normální výkon vám bude stačit na dvě vítězství,z nichž jedno bude výrazné. LM je prostě jiná soutěž,nejde o to ,že by třeba byli horší než La Coruňa , která si u vás odehrála dobrý zápas.

Reagovat
10FKK

Zapomněl si na Chelsea! Mají i stejnýho trenéra... Pokud by doma ubetonovali 1:0, tak má real problém!

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjadřoval jsem se jen k zápasu se Schalke , boj mezi Realem a Chelsea v další fázi LM bych si přál a favorit by se v něm mnohem hůř hledal. Pikantnosti tohoto souboje by však byly mnohem zřetelnější a velké divadlo tím zaručeno.

Reagovat
10FKK

Já taky... Chelsea jsem myslel s Barcelonou v sezóně co vyhráli finále proti Bayernu...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,teď mi teprve došla ta paralela s Di Matteem. No Chelsea je Chelsea , to je kapitola. Finále s Bayernem byla taky lahoda, stejně jako to semifinále s Barcou. Ukázka fotbalovosti.

Reagovat
valloire

Reagovat
10FKK

Nechci ti brát úsměv z tváře Vlastíku, ale viděl jsem Schalke s Gladbachem a beton to byl neskutečnej pokud vám odříznou Toniho od útoku, tak bude vaše hra v řiti, jak s Atletama...

17. kolo 20.12.2014 15:30 Schalke 04 - Hamburger SV 0:0

18. kolo 31.01.2015 15:30 Schalke 04 - Hannover 96 1:0

19. kolo 03.02.2015 20:00 Bayern Mnichov - Schalke 04 1:1

20. kolo 06.02.2015 20:40 Schalke 04 - Borussia Mönchengladbach 1:0

21. kolo 14.02.2015 18:30 Eintracht Frankfurt - Schalke 04 1:0

gólů jak šafránu...

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by to pěkné ,ale nevěřím ,že by si Real neporadil.

Reagovat
10FKK

Kvalitou jsou samozřejmě úplně jinde, ale Di Mateo je největší betonář 21. století! Uvidíme, jak to Carlo zvládne a koho bude mít k dispozici... Na real bych si rozhodně nevsadil, alespoň první zápas!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud doma něco ubetonují ,tak snad , ale celkově?? O postupujícím nemůže být pochyb ,je to pro mě nejjasnější dvojice. Na opačném pólu jsme my s mistrem Anglie.(Čili jako každé osmifinále LM , Real má outsidera a Uefalona nejméně mistra Anglie. ).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

City by s schalke hrálo vyrovnaně. Dit neporazí doma Hull...

Reagovat
valloire

Tak my jsme slabší ne? Tak musíme mít nalosovaný slabší kus. Florentino to tak chce a tak to taky je.

Reagovat
loki5

koho Enriqueho ?

Reagovat
smazaný uživatel

mně zajímá pouze hra obou celků,a tu ted má lepší Barca,ale vše je otevřené.do konce španělské ligy je daleko rozhodne se až na konci.jsem zvědaví jak zahraje Real na Schalke měl by vyhrát čus

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak,aktuální lepší forma Barcy nic neznamená ,do konce je daleko a tabulku vede Real.

Reagovat
dextroza_m

No mě osobně baví i ty rekordy. Doufám, že si dáme taky serii aspon 20 zápasů, i když nás čekají těžké zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

Rekordy jsou u mě hodně v pozadí. Jejich důležitost je vedle titulů téměř nulová.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

já nepsal, že jsou důležité, jen, že mě baví. Mohl by Leo letos trhnout ty goly v LM :-) City 3 a pome dál

Reagovat
10FKK

Lepší krásná hra bez titulů, než uhrát tituly hnusným fotbalem, toho jsem si užil několik sezón s Bohemkou...

Reagovat
dextroza_m

jo to taky vidím a už jsem to tady psal někde dřív... chci se tou hrou bavit a ne prosedět u toho za sezonu x tisíc minut a nudit se

Reagovat
smazaný uživatel

To ano, to v každém případě , např. způsob zisku titulu ATM by mě jako fanouška Barcy nestačil. Jaksi vycházím z toho ,že hrajeme stále pěkný kombinační fotbal a skoro vždy jsme lepším týmem, to že nezískáváme tituly je dáno spíš tím , že se nedokážeme dostatečně prosadit ,než že by nás někdo převálcoval. Za těch posledních hodně let pamatuju jen Bayern v SF LM 2013. I v zápasech s Realem jsme víc drželi míč , měli většinou i víc střel ,ale prostě prohráli na vlastní neproměňování a efektivitu Realu.

Reagovat
dextroza_m

taky se mi líbí, že jsme nejvíc útočící tým. S Bayernem byl průser kondice, letos si myslím, že by to mohlo být zajímavé. Trošku mi náš styl připomíná hada škrtiče, který se kolem kořisti čím dál víc stahuje, až ji usmrtí. ( Berte tu metaforu s nadhledem:-)

Reagovat
drussbarb

Nevím, jestli to bylo loni nebo předloni, ale v ligové EC Real Barcu jednoduše zničil a jen díky totální nekoncovce to nebyl debakl. Ale jinak OK, souhlasím s tebou

Reagovat
dextroza_m

2-3 zápasy za několik sezon není vůbec špatné

Reagovat
drussbarb

Špatné to není, tuplem proti Realu, to jistě ne. Ale pro mě, typického gloryhuntera Barcelony z dob Pepka je období sucha - jednu dobu se na fotbal Barcy s Messim z formy (co by za jeho neformu dali jiní) dokonce nedalo dívat, doufám, že období sucha je u konce a zase zaprší. Škoda, že nešoupli Pedra na PO a Alexise nenechali jako 4. útočníka, to by byla ještě větší legrace.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s jednou sa uz v osemfinale coskoro rozlucite

Reagovat
smazaný uživatel

Jsme úplně bez šance?

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to těžký, ale momentálně to vidím určitě o parník optimističtěji, než při losu. Každopádně se na ty zápasy hodně těším.

Reagovat
DonAndres

No loni sem měl větší strach, než letos, tak snad jim venku dáme pár fíku a doma si to pohlídáme

Reagovat
smazaný uživatel

U mě je to plus mínus stejný.

Reagovat
dextroza_m

letos je City čajové.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsme byli donedávna taky. Teď nás táhne neskutečná forma dvou (tří) hráčů.

Reagovat
dextroza_m

NEbyli... Proti lepším jsme byli schopni hrát, spíš to vázlo proti total betonu, které by City stejně asi nehrálo

Reagovat
smazaný uživatel

Já píšu o situaci pár měsíců zpět.

Reagovat
CHONG

Bojím se, že to City zase posere.

Reagovat
dextroza_m

to je jistotka ;-)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já doufám,že budeme lepší a postoupíme.

Reagovat
10FKK

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si myslím, přece jen ty jejich výsledky současný jsou nic moc

Reagovat
Miguel19

City jsou "bez šance"..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jen tak sem mrknul na Slovak Sport a tam zrovna BarcaTV, zápas s Villarrealem a komentátor "Džeremy Meťjů"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Cože? Jaká BarcaTV? Tu stanici musím neprodleně vymazat.

Reagovat
DonAndres

Umíš hrát fotbal ? Co dát v létě match? Já, Barca1, JIrka (:D) a 10FKK proti tobě, artoriasovi, CHONGOVI a Kennethovi. Pacholci, byste dostali nálož

Reagovat
valloire

Vzhledem ke stavu mýho pravýho kolena je to vyloučený. Já mám momentálně na hraně i pouhý běhání, natož kopání do mičudy. Škoda, zrovna na jiriho bych se celkem těšil. Jestli by mě teda někde nezalehl. To už bych asi nerozdejchal.

Reagovat
drussbarb

Neříkals jindy a jinde, že na bench zvedáš kolem 90kg? To by na jedno zvednutí Jirky snad stačit mohlo, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
el Principito

kolik máš?

Reagovat
smazaný uživatel

víc

Reagovat
drussbarb

Ani jedno malé přizvednutí? Jestli dělá série s 90kg, tak jednou by mohl zvednout i 120kg, ne? Ale zase činka na lavici s dobrým úchopem je jednodušší než se válet pod mrtvou vahou na betonu. Mrtvý tah by se tomu dal říkat ...

Reagovat
smazaný uživatel

když sundám pracovní boty, blůzu a kalhoty a oškrábu ze sebe beton, tak by to dát mohl.

Reagovat
drussbarb

No vidíš. Já když si potřeboval nalhat váhu, tak jsem se vážil před snídaní a po ranní stolici, každé půlkilo dolů je dobré

Reagovat
patas92

proč mu to zjednodušovat, však je to valloire

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Tak to jsem nezkoušel, zase to posilování tolik nežeru. Jedu podle toho, jestli se mi chce nebo ne.

Reagovat
drussbarb

Před zápasem si místo vlaječek vyměníte plakáty Messiho a CR7 a zápas dopadne tak, že ti 4 se budou snažit hrát kombinace do branky, ale umřou na krásu, protože vy 4 zaparkujete autobus (Jirka bude dělat skluzy i na škváře) a vyhrajete odraženou šmudlou 1:0. Pak se těším na diskuzi tady

Reagovat
smazaný uživatel

to je ted v realu nejaka nova nulova tolerance? zacalo to Ødegaardem ktery musel vymazat prispevky o messim a ted se to siri dal

Reagovat
el Principito

Reagovat
valloire

Fakt velká škoda vymazat příspěvky o Messim. Je jich tu tak zoufale málo.

Reagovat
smazaný uživatel

on myšlením zamrzl někde u francovy diktatury.

Reagovat
smazaný uživatel

mně to nějak uniklo... co to je zač s těma příspěvkama Odegaarda??? díky

Reagovat
smazaný uživatel

cetl jsem ze po prestupu do realu smazal vsechny svoje prispevky na socialnich sitich kde chvalil, obdivoval messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

ty se směješ, ale mě to u El C. tvrdil jeden známý, že se to takto čte a vyslovuje

Reagovat
smazaný uživatel

val se oklepal, a jede zas jak pila. Alespoň není nuda ...

Reagovat
el Principito

Reagovat
valloire

Z čeho bych se měl oklepávat. Já nejsem jako ty, abych rozdejchával 14 dní porážku. Spíš bych řekl, že jste se tu oklepali z podzimu a moc si vyskakujete.

Reagovat
smazaný uživatel

Že se ten největší imbecil zrovna ozve, větší hlody tu nikdo nepíše, takže bych držel hubu

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že už ti smazali tu tvojí vulgárnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Za prvé : Ty mi tykat nebudeš, špína mi netyká. A za druhé vulgárnost to je, ale i tvůj život je vulgárnost a je to proti přírodě

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
drussbarb

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
10FKK

Tak se toho prosím tě drž!

Reagovat
misinho7

hlavne ze ty sa ozivas

Reagovat
smazaný uživatel

spíš vystřízlivěl .

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
valloire

https://www.youtube.com/watch?v=lmIR0iPGekk

Král je jenom jeden, holomci.

Reagovat
Mercury

Co je na něm kompletního proboha? vždyť je to ryzí střelec bez nějáké magické nadstavby, geniálních myšlenek a kreativity kterou měli Ronnie, Zidane nebo teď Messi...na žádného z nich se Cristiano co do fotbalovosti fakt nechytá. A to radši nebudu jmenovat dál.

Reagovat
valloire

Fotbalovost - nový "argument" cules. Proč jsem o ní nic neslyšel během minulýho ja předminulýho jara, když se Leo procházel spokojeně po trávníku. Já neříkám, že je CR jako Ronaldinho nebo Zidane. Není záložník. Complete attacker.

Reagovat
Mercury

A co je hodnotnější - complete attacker nebo complete footballer, který má navíc (minimálně) srovnatelná čísla co do produktivity jako complete attacker?

Reagovat
valloire

Complete footballer? Přeháníš. Skvělý pokrytí míče a strojovost není complete. Complete byl jenom Pelé. Všem ostatním něco chybělo. Pelé zvládl na svou výšku i excelentně hlavičkovat. Zajímalo by mě jestli umí Leo vůbec něco podobnýho jako Suarez posledně. Takže no complete.

Reagovat
Mercury

Už zas tahle pohádka o Pelém. Já vím, navíc Messi nikdy nevyhrál MS, takže nemůže být lepší. Samozřejmě, že je kompletní, hlavičkuje na svou výšku slušně a nemyslím si, že aby byl považován za kompletního fotbalistu musí to ve vzduchu čistit jako Koller. Kreativita a schopnost vidět a nalézat řešení. To je pro mě víc než góly. A platí to i o Leovi. Já si ho podstatně víc cením pro jeho playmaking skills & vision než pro gólostroj, který prostě jen vyplývá z jeho fantastického citu pro míč a prostor. Cristiano je prostě jednodimenzionální hráč. A pokud se tolik oháníš Pelém, nevěřím, že nevidíš ten obrovský rozdíl mezi nimi. Sleduj je někdy hrát bez předsudků.

Reagovat
smazaný uživatel

hážeš hrách na zeď

Reagovat
Mercury

Občas si člověk hodit chce. A navíc se hrozně nudím. Venku je krásně a já sedím v kanclu a jelikož pracovní morálka je na bodě mrazu, času do sytosti :)

Reagovat
smazaný uživatel

taky čekám na ten konec směny :D

Reagovat
valloire

Nebo já ne?

Reagovat
smazaný uživatel

čekal sem to

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě Messi neumí nůžky, tak není dobrý jako Pelé nebo Ronaldo a šmitec

Reagovat
valloire

Umí to Messi takhle? https://www.youtube.com/watch?v=ngE9RCAdWaE

Asi ne co? A to není pohádka, ale realita.

Reagovat
kubys

Máš pravdu, chytat jako Banks neumí...

Reagovat
10FKK
Reagovat
drussbarb

Já se v práci nedostanu na youtube. Co tam je, nějaké akrobatické zakončování? Takže až dá Messi nějakou branku nůžkami, už bude pro tebe bude kompexní? Pár hlaviček už proměnil, tam už snad problém není ...

Reagovat
kubys

Pelého hlavička, kterou Banks chytil...

Reagovat
drussbarb

No tak to potom jo

Reagovat
valloire

Jde o ten výskok. Jenom příklad.

Reagovat
10FKK
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Jako ale vážně... už to začíná být dost smutné. Ani náznak vtipu, trollingu atd. prostě jen trapné hledání důvodů PROČ NE, ale za chvíli v tom budeš úplně sám, protože ostatní vidí, ty záměrně ne a od fotbalového znalce, za kterého se považuješ, bych očekával pořádné argumenty, proč opravdu ne.

Messi udělá nůžky, ale zase neumí Zidanovku. Udělá Zidanovku, ale zase neumí simulovat jako Ronaldo. Zasimuluje jako Ronaldo, ale neumí být mrdka jako Figo. Zachová se jako Figo, ale zase nebude mít velké péro jako Pelé.

Nůůůůůůdáááááááá.

Reagovat
drussbarb

Jó, podle nosa poznáš kosa. Proto má Messi rypoš a CR7 pršáček

Reagovat
valloire

Messi udělá nůžky? Ale no tak. A Figo? Zachoval se se zdravým rozumem, proč tak ostrá slova?

Reagovat
valloire

jsou tam jedny asi stokrát a jedny z FIFY

Reagovat
smazaný uživatel

neřekl sem že jich dělá 15/zápas. ty ses ale bavil jak kdyby ještě neudělal žádné. a nejsou tam jen z fify... tak aspon to bys mohl uznat teda...

Reagovat
drussbarb

No na fotbalovosti není nic nového ... Aspoň ne u nás, fanoušků fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som to mozno zhrnul takto:

RONALDO je complete attacker - ma vybornu strelu, vybornu hru hlavou, vyborny vyber miesta v sestnastke, taktiez vie v sestnastke vymysliet sancu pre spoluhracov. je skratka famozny STRIKER. uz tak nedribluje ako winger a ten playmaking u neho tiez nevidim.

MESSI je ale complete offensive player. Ma crossing a dribling ako WINGER, tvori hru a vytvara sance ako PLAYMAKER a ma rovnako famozne zakoncenie ako STRIKER. Proste Messi ma okrem Ronalda v sebe este tu pridanu hodnotu v tom wingerovi a playmakerovi a to ho robi vsestranejsieho a komplexnejsieho ako Ronalda.

Reagovat
Mercury

Souhlas. Já nechápu proč by komplexnost měla spočívat ve větší variabilitě zakončení, popř. fyzických dispozicích. Pořád je to fotbal a právě zapojení do mezihry a herní přínos (např. u obránců hůře měřitelný) je to co z fotbalisty, aspoň v mých očích, dělá komplexního.

Reagovat
valloire

Proto se tomu říká komplexnost. Jsi schopný dát gól i jinak než je úplně běžné.

Reagovat
drussbarb

Spíš komplex

Reagovat
Mercury

Aha tak to bude asi definiční problém. Pro mě se tedy nerovná komplexní fotbalista komplexnímu zakončovateli, ale já nezažil Pelého, tak nevím..

Reagovat
dextroza_m

co máte s tím Pelém pořád? To si jako vážně myslíte, že bylo složitější dávat goly amatérům, než teď, když je v lize skoupeno 200 profesionálů, kteří nedělají nic jiného, než trénují?

Reagovat
Mercury

Já to myslel trochu jinak... ;))

Reagovat
valloire

Pelé by si to vodil i dneska.

Reagovat
drussbarb

Tehdejší Pelé myslím určitě ne, ale to žádný historický fotbalista/sprinter/tenista ... Na druhou stranu s dnešním tréningem a zdravotní péčí by se jeho talent projevil, ale čert ví, jestli by byl nad nebo pod úrovní Messiho, toto je čirá spekulace, které vede jen ke flamu. To samé Maradonna. Ale zase je to krásná debata u piva před usnutím, o tom žádná. Nebo v práci

Reagovat
valloire

Jo, taky mě to baví o tom diskutovat. Samozřejmě s dnešním tréninkem. Jde o fotbalový myšlení a to se prosadí vždycky.

Reagovat
drussbarb

Tak tak. Já osobně bych ještě rád viděl klon Bicana s českým pasem. V Barceloně

Reagovat
valloire

Tak tam by se nehodil. Hrál by u nás. Uměl stovku s míčem za 10,8. A šance proměňoval na rozdíl od Balea.

Reagovat
valloire

To, co umí Messi, umí i Ronaldo. Jenomže Barcelona to hraje jinak a Real taky.

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je možná blbý i na tebe, ne?

Reagovat
valloire

Sice jsi to ty co všechno víš a budeš jednou určitě trénovat minimlně v bundeslize, ale zkusím ti odpovědět. Ronaldo samo nehraje to co Messi, ale nepochybuju o tom, že by to nezvládl. Jde o ofenzivu a góly. A v Realu je tahle platnější. Na roli Messiho máme jiný hráče. Jsme variabilnější. Máme víc plánů. A jelikož Messi hraje všechno, vše se okolo něj točí, tak se tě tedy zeptám co podle budoucího bundesligovýho trenéra stačí udělat soupeři. Na podobný úrovni jako Barcelona, ne Levante. Nepochybuju o tom, že to uhádneš.

Reagovat
drussbarb

Tak tady si s tebou dovolím lehounce nesouhlasit

Reagovat
kubys

Okej, dejme tomu, že eliminovat hru Barcy je jednodušší, ale to souvisí jak s tím, kdo je nebo není komplexní fotbalista?

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ty to myslíš vážně. Já fakt nevim, co po mě chceš.. Cristiano není kreativní hráč, takže nejen, že to nikdy a nikde nehrál, ale ani to neumí.. protože kreativita je vlastnost, kterou ti trenér nezakáže.. :(

Reagovat
valloire

Jo, takže CR je jenom tupej útočník, kterej bezmyšlenkovitě vypálí a náhodou mu to tam občas spadne. Tady se nebavíme o přímejch kopech.

Reagovat
patas92

V porovnání s Messim to tupý útočník prostě je.

Reagovat
smazaný uživatel

CR je fenomenální útočník, stroj na góly a jeden z nejlepších atletů všech dob. Není to žádný kreativní hráč, neumí měnit tempo hry, neumí tvořit hru. Messi je v tomhle samozřejmě úplně jinde.

Reagovat
valloire

to se holt neshodnem

Reagovat
Mercury

Jako, že Cristiano umí tvořit hru stejně jako Messi? jestli tohle myslíš vážně, tak mám vážné pochybnosti i o tvých dalších úsudcích..to je jak tvrdit, že má lepší přímáky než Juninho. Nebo by měl - pokud by chtěl.

Reagovat
valloire

Přímák se dá srovnat. Nikdo kromě Antonína neměl lepší přímáky než Juninho. Ale k Messimu, zajímalo by mě, kde tvořil tu hru v posledních letech. Protože držitel GB se jmenuje jinak a Barcelona toho moc nevyhrála. Myslím LM ne demolici Levante. Na to, jakýho z něj děláte intergalaktickýho hráče, to teda v Barceloně bejt nemohlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Na někoho, kdo sleduje více zápasů Barcelony než Realu máš dost špatné vědomosti o tom, kde byla opravdová chyba.

Reagovat
el Principito

Reagovat
technecium

Proč ze sebe děláš takového vola?

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt si myslíš, že by Ronaldo zvládl Messiho roli?

A co kočka? Zvládla by kočka napsat Hamleta?

Reagovat
drussbarb

A uměl by kámen střílet z luku?

Reagovat
-Carles-

Reagovat
valloire

jo, čekám celou smečku...

Reagovat
-Carles-

To nemôžeš myslieť vážne...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ok

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Ty si taky posledni dobou v ty barcelonsky riti az po usi co?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně ti můžu s čistým svědomím říct, že mě Barcelona nezajímá a žádný vztah k nim nemám. Já obdivuji Messiho!

Reagovat
Kenneth

Najednou..

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelonu mám fakt někde!! Nebýt tam Leo, tak se na jejich zápasy nedívám (kromě velkých zápasů typu El Clasica apod.)

Ale Messiho sleduji a obdivuji snad už od jeho 18-ti let..

Kdo mě zná.. ví, že jsem jeho velký fanoušek

Reagovat
smazaný uživatel

tak se toho drž!

Reagovat
smazaný uživatel

čeho myslíš?

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Cizinkx

Reagovat
smazaný uživatel

spokojeně se tam teda neprocházel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Imagine if there was a player who was the greatest playmaker in the world, the most devastating dribbler in the world and the deadliest goal scorer in the world - all at the same time, but people still tried to argue that this player wasn't the best in the world by a distance. Oh wait, that's the sad reality... <3

Reagovat
drussbarb

OK, ale vážně si myslíš, že to anglicky vyzní líp?

Reagovat
valloire

Je to cool ne?

Reagovat
drussbarb

No u mě to funguje spíš naopak a není to tím, že bych neuměl anglicky

Reagovat
valloire

u mě taky

Reagovat
drussbarb

Někde jsem slyšel, že člověk s nedostatečnou slovní zásobou je nucený více používat cizí slova. By mě teda zajímalo, jaká je slovní zásoba petersona. No offense

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

a nejlepší to je, když ti takovej člověk napíše něco v angličtině a s chybama, i v jednoduchým slově, například Valentyne´s day

Reagovat
Jardin

Reagovat
smazaný uživatel

to je celkem fuk

Reagovat
smazaný uživatel

kRÁL JE JENOM JEDEN JEHO JMÉNO JE - MESSI !

Reagovat
Leo Rekordman

dobry pokus

Reagovat
smazaný uživatel

Valloire je neskutocny komediant

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Complete diver

Reagovat
MadMrJacky

Tohle video mu teda zrovna nějak nelichotí. Spousta nahrávek na gól je tam jednoduchých, nebo se to od něj nějak štastně odrazilo. Kličky často bezúčelné, vypadají sice dobře, ale kolikrát si tím vůbec nepomohl.

v zakončování je to ale borec, to mu tady nikdo nevymluví. Na krále je to ale trošku málo

Reagovat
Atlético de Madrid

Teď jsem si zase vzpomněl na tuhle analýzu:

http://fivethirtyeight.com/features/lionel-messi-is-impossible/

Jak vysvětlíš, že Messi má o válec lepší střelbu a to dokonce i z poza vápna? Jak vysvětlíš, že Messi dává dlouhodobě i víc gólů než Ronaldo? Vůbec ani nemá cenu řešit kreativní statistiky, tam je to naprosto jasný. Jak ti zapadá do tý koncepce, že je CR lepší, když veškerý statistiky vede Messi?

Jen podotýkám, že to jsou statistiky od Opta, takže nejlepší možný data possible, který k analýze využívá i mnoho klubů. Já fakt nechápu, jak někdo vůbec může najít argumenty proto, že je Ronaldo lepší fotbalita. Mně to prostě mozek nebere, on je lepší než Messi jedině v nějakých střelách z velké dálky, hlavičkách a v úspěšnosti penalt.. Když samozřejmě nebereme loňskej rok, ale sečteme si data z posledních let dohromady.

Reagovat
el Principito

no a tim bych to uzavřel

Reagovat
Visca el barca

Normální člověk, ví že je Messi lepší. Jen Madridistas ne a tomu se říká komplex.

Reagovat
valloire

To ví jenom cules a že by byli normální? Máte komplex z Ronalda. Poslední 2 Zlatý míče nemá náhodou. Je totiž lepší a stovky hlasů z ankety to potvrzují. Pro Messiho posledně hlasovala polovina co pro CR.

Reagovat
Visca el barca

Však ten další míč bude Messiho Já komplex z Ronalda nemám, pustím si zápas obou a vidím co kdo na hřišti dělá tohle je vážně křeč

Reagovat
valloire

Jaká sakra křeč? Messi se po tý hádce hecnul, momentálně je lepší i vinou problémů CR s kolenem a slabší formě po zisku GB. Co na podzim, co jsi říkal na CR, kdy sázel jeden gól za druhým a měl i víc asistencí? Tak jaká křeč? Mě vážně děsně baví, jak jste se tu vyrojili po pár zápasech a hulákáte tady ty oslavný řeči. Je půlka února a do konce sezony je daleko.

Reagovat
Visca el barca

A Messi neměl v roce 2013 problémy se zdravím skoro celej rok ? Messi nměl oobni a zdravotní problémy loni na jaře? Měl a nikdy jsem se na to nevymlouval A na podzim ? Já tu psal, že je otázka času až ho Messi doběhne, dokonce jsem se vsadil s kámošem, že to bude do Března. A leo to stihl, v půlce února. Já se tu nevyrojil. Já vím, že je Leo lepší

Reagovat
valloire

Nevím o nikom, kdo by tu psal, že ho doběhne v gólech. Naopak tu všichni argumentovali tím, že hraje letos jinou roli, je staženější a tudíž má víc asistencí. A že bude střílet míň gólů atd. Pak ho CR předehnal i v asistencích a teď frčí zase herní stránka či co. Ale tak jsem to u tebe asi přehlídl.

Reagovat
smazaný uživatel

A že tvoří mnohem více hru, což není jen o asistencích... a že na sebe váže mnohem větší pozornost a počet protihráčů, než Ronaldo a tím vytváří více prostoru pro ostatní... to je taky lež a Ronaldo je v tom lepší? Teda, kdyby chtěl, samozřejmě

Reagovat
valloire

Řekni mi, proč teda když vytváří tu spoustu prostoru pro spoluhráče, jak to že nastřílí Barcelona míň gólů? Ono to bude asi tím, že spoluhráči jsou dřeva. Tak jako v repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Visca el barca

Já jsem se s ním vsázel mimo EF. Nefandím jen, když se daří. To umí každý

Reagovat
valloire

A na podzim ? Já tu PSAL, že je otázka času až ho Messi doběhne....Jasný že nefandíš jenom když se daří. To by mělo bejt normální.

Reagovat
Visca el barca

Sorráč, tak to jsme blbě formuloval

Reagovat
valloire

Analýza. Vytahuje tam úspěšnost střelby...Každej ví, že CR to víc zkouší. No a? Když má Messi takovou úspěšnost střelby, proč teda víc nestřílí? Dal by logicky víc gólů. Mně je u prdele nějaká úspěšnost střelby, klidně ať CR vystřelí za zápas 20x, záleží na tom, kolik dá gólů. A proč teda Leo nestřílel s Chelsea, když to byla jediná šance na ten autobus jak dát gól? To je mi záhada, s takovou úspěšností střelby...

Já ti tady dám tu podstatnou analýzu a to jsou góly Realu a Barcelony a góly CR a Messiho. Všechno ostatní i s nějakejma vytvořenejma šance je ireleveantní. Jelikož jsou Messi a Ronaldo ústřední postavy ofenzívy svejch týmů, tak je zajímavý kolik jejich týmy nastřílí gólů.

Takže od sezony 2010-11 jako ten messifil v tý analýze...

Real 2,80.......Barcelona....2,67 na zápas

Ronaldo...77,91 min/g......Messi ...74,95 min/g

Nebejt lednový ofenzivy Messiho, tak je to ke konci roku Messi cca 78,5 min/g.

Jak vysvětlíš, že když má o válec lepší střelu, je to na góly v lize a LM 231 - 229 pro Messiho jenom...Jak vysvětlíš, že když Messi je geniální intergalaktický hráč a vytvoří za zápas minimálně 28 šancí a z každý druhý střely skóruje, že dal o 2 góly víc ale Real jako tým v čele s CR dal o 35 gólů víc než Barcelona za uvedený období? Člověk by řekl, že Barcelona v sestavě s Messim jich dá o dost víc, když je ten Leo o parník lepší než CR. Japa ti to zapadá do koncepce. Já fakt nechápu, jak si vůbec může někdo myslet, že je Messi o parník lepší.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
X-bano-X

O letadlovú loď pane, o letadlovú loď

Reagovat
valloire

ani boha

Reagovat
Visca el barca

Já zas nevidim, že by Cr nějak táhnul proti atleticu, když se tu furt opauje Chelsea Proti silnějším, je většinou nejhorší na place a nejde jen o Atletico

Reagovat
valloire

Fakt? Kdo má nejdelší serii se vstřeleným gólem v Clasicu? Umí tohle ten nejkomplexnější Messi?

https://www.youtube.com/watch?v=Qxmn_Y8Bqq4

Každej má něco. Ale jenom vy pořád vytahujete přednosti Messiho a děláte, že to je to úplně nejdůležitější. Ronaldo umí věci co Messi ne a naopak. Je otázka, co je efektivnější. A počet gólů Realu něco napovídá. Protože od tý sezony 10-11 je počet gólů mezi nima vyrovnanej, ale Real nastřílel o 35 gólů víc. A to přesto, že Messi tvoří a tvoří a furt přihrává do nějakejch šancí.

Reagovat
-Carles-

Pokiaľ hodnotíš hráčov iba podľa počtu strelených gólov tak tu nemá cenu sa o čom baviť. Taký Zidane bol potom len priemerným hráčom, nikdy nedal v sezóne viac ako 15 gólov. A navyše argumentuješ počtom gólov klubov pri porovnávaní dvoch hráčov...

Reagovat
valloire

A proč bych nemohl. Oba dva jsou tahouni ofenziv. Určitě je to relevantnější statistika než nějaká úspěšnost střelby a vytvořené šance, co počítá bůhvíkdo a bůhvíjak.

Reagovat
smazaný uživatel

Že se vyčerpáváš s absolutním trotlem.

Reagovat
valloire

Reagovat
Visca el barca

A dal někdy v Clasicu hatrick ? Jako to sái pravidelně Elche atd ?

Reagovat
valloire

Dal 2 a byli jste z něho nešťastní. A sázení hattricků Osasuně a spol. je Messiho specialita. Pak přijede Bayern nebo Chelsea s Atleticem a on chodí a chodí. Kdessi no.

Reagovat
Visca el barca

Letos proti Atleticu chodí ? Proti Chelsea byl nejnebezpečnější hráč. Ano zápas s Bayernem mu nevyšel. Ale proč? Nebyl zraněnej ?

Reagovat
valloire

Je toho přeci víc. Párkrát proti nám...O letošku se nebavím.

Reagovat
Visca el barca

Tak Cr vysloveně proti nám moc nezáří. Přijde mi, že skoro vůbec, až na pár výjimek

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš nám říct,kdy dal proti nám CR ty dva hattricky? Děkuji.

Reagovat
smazaný uživatel

Zpracování míče katastrofální, střela se zavřenýma očima nazdař bůh někam náhodně směrem na bránu, tohle ten Messi fakt neumí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako sorry, ale tohle je hodně mimo.

Voda se ti už vypařila. Vařil jsi z ní až moc.

Reagovat
valloire

To jsou čísla. A to ty nejdůležitější. Vody je dost a pořád vaří.

Reagovat
smazaný uživatel

Ve tvé hlavě.

Reagovat
-Carles-

Keď už si na tie čísla teda, čo povieš na toto?

Messi 555z/436g

Ronaldo 720z/463g

Napriek tomu, že Ronaldo odohral o 165 zápasov viac, dal iba o 27 gólov viac než Messi.

Reagovat
Visca el barca

to je ten fakt, že je prostě jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo se chudák prodíral podřadnými kluby, kde neměl prostor pro střílení branek, jelikož, dle některých, hodně bránil ( ) zatím co Messimu už od přípravky pomáhají Xavi s Iniestou a Barca hraje systém jemu dělaný na míru, aby byl Leo ,,Més Que Un Club'' Messi spokojený.

Reagovat
Atlético de Madrid

to je taková snůška nelogickejch sraček, že proti tomu nejde postavit protiargument

Reagovat
valloire

Reagovat
alcantara

Man najviac dostali dve veci :

"proč teda víc nestřílí? "

"Všechno ostatní i s nějakejma vytvořenejma šance je ireleveantní"

A potom vybuchol vesmir...

Reagovat
smazaný uživatel

Lezl jsi na tý Šumavě ve velkých výškách?

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

V těch největších výškách lezl už v listopadu 2011.

Reagovat
valloire

1295 m jirko.

Reagovat
Afrokrecek

Citim prekonani 91 golu za kalendarni rok, samozrejme od messiho

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ne po dvou mesicich.

Reagovat
Afrokrecek

Jestli pojede takhle dal

Reagovat
madridcan

Tak mal ist dalej aj Cristiano a Messiho 50 golov malo byt historiou Ale Messi ma k dobru este Copu tento rok a moze to byt jeho vrcholny rok, takze uvidime.

Reagovat
smazaný uživatel

tak v Copě má už max 2 zápasy...

Reagovat
madridcan

Americu

Reagovat
smazaný uživatel

ajo,sorry

Reagovat
drussbarb

No tak to je hodně moc odvážné tvrzení, já 91 branek za rok považuju za nepřekonatelný počin. Možná když se Messi naučí padat ve vápně, rozhodčí to pískat a Messi samozřejmě kopat penalty

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
valloire

Já tu cítím akorát spáleninu od přílišného tření ztvrdlého předmětu.

Reagovat
el Principito

to tu nemusíš psát, že si ho honíš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v jeho věku? Taky bych se asi pochlubil.

Reagovat
drussbarb

Jako na zavolanou. Dneska jsem psal pod souhrn toto:

drussbarb

16.02.2015 08:14

Hlavně že ty jsi tu ten jediný spravedlivý. Nezapomeň, jak na začátku sezóny byli za výkony CR7 rádi fandové od vás. Teď nechci házet všechny fanoušku Realu do jednoho pytle (protože JÁ jsem tu ten hodný), ale zdá se mi, že tu celkem často vidím vaše zdůrazňování masturbace nad fotbalem/fotbalistou. Já na masturbaci nevidím nic spatného, ale proč by si měl někdo honit nad fotbalem probůh? Nepočítám některé z vás, kteří zakládají vlákna týkající se fyzického vzhledu fotbalistů, u nich bych to pochopil. Ale ptám se, proč o tom psát tady, nejsou jiné, lepší weby s podobnou tématikou? Jinak bacha na UV lampy

Reagovat
celeb

22.2. zapas proti Malage

23.2. presun do Manchestru

24.2. zapas proti City

ako sorry, ale toto nemozu pani zo spanielskej fotbalovej federaci mysliet vazne. za nechelych 48 hodin mame hrat LM v anglicku?

Reagovat
Kily

21.02. 16:00, Barcelona-Malaga

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, liga se hraje v sobotu odpoledne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

Malága v scuhém triku a MCity taky... Něco jako Baroš s bčkem proti Němcům

Reagovat
celeb

tak potom na EF je to zle.

Další zápas

22.02. FC Barcelona - Málaga CF info

Reagovat
celeb

mala byt reakcia

Reagovat
smazaný uživatel

neviem kde pozeras, ale medzi zapasmi PD to maju dobre

Reagovat
celeb

teraz uz hej, pred 5. minutami nie

Reagovat
celeb

ked si klikol na Barcelonu, tak v pravej casti, kde su posledne a nasledovne zapasy. Uz je to ok, tak nejdem tu zbytocne spamovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Když si všimneš (http://www.eurofotbal.cz/kluby/spanelsko/fc-barcelona/zapasy/primera-division-2014-2015/?cID=88&sID=288), tak na EF mají rozpis na celou sezonu, jenomže v průběhu sezony se někdy ty datumy zápasů mění (kvůli jiným soutěžím jako je LM nebo Copa del Rey) a na EF to potom třeba změní až pár dnů před zápasem... A jelikož ty jsi se díval na zápas co se hraje až za týden, tak to ještě neměli změněné.

Reagovat
smazaný uživatel

já to tam vidím správně

Reagovat
Kily

bylo, časy ligových zápasů se u větších lig nastavují v pondělí odpoledne nebo v úterý, do té doby je až na Nizozemsko u všech zápasů daného kola stejný den a žádný čas výkopu

Reagovat
celeb

ok, dik za info.

Reagovat
smazaný uživatel

jedeme hoši... pokud možno získat všech 6 trofejí v roce 2015 a Messi zlatou kopačku, zlatej míč a Neymar 2. místo.

Reagovat
dextroza_m

no zase bych to mírnil:-) Stačí trofejí pět... Špa Supercopu jebat

Reagovat
smazaný uživatel

no no... já nejsme moc skromnej člověk

Reagovat
el Principito

tak zase brzdi na začátku ledna po prohře se Sockama to s náma vypadalo bledě, teď se povedla pěkná šňůra zápasů, ale zajíci se budou počítat až po sezóně a to je ještě daleko ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Barca právě odbrzdila, tak bych nebrzdil a doufám, že nezabrzdíme než se vyhraje těch 6 trofejí.

Reagovat
valloire

Barca právě odbrzdil....no a následnej náraz bude pěkně tvrdej.

Reagovat
misinho7

Neymar druhe miesto neziska ani keby neviem co.. ajMessiho uz viditena prvom a pritom je februar.. Cristiano sa znova rozbehne a potom uvidis a 6 trofeji nechaj si zajst chut

Reagovat
smazaný uživatel

statisticky (goly a asistencie) je zatial TOP 3 2015 v Europe Messi, Neymar, Kane, som zvedavy kto z nich odpadne, najskor urcite Kane a taktiez bude zaujimave, kto sa k nim prida, asi Robben. A Ronaldo? zalezat bude na hre Realu, nedari sa jemu, nedari sa ani Cristianovi, ak sa vsak chyti, moze sa coskoro dostat na spicku.

Reagovat
smazaný uživatel

Kane .

Reagovat
smazaný uživatel

ano, je to vtipne, ale statisticky je Kane momentalne treti najlepsi hrac v Europe a strci do vrecka ronalda, balea aj benzemu...

Messi: 11 zapasov, 14 golov + 9 asistencii

Neymar: 10 zapasov, 10 golov + 1 asistencia

Kane: 10 zapasov, 8 golov + 2 asistencie

Reagovat
smazaný uživatel

Kane ma dokonca 3 asistencie

kazdopadne real10 sa moze ist plazit kanalmi

Reagovat
valloire

To by bylo poněkud předčasné. Vždyť ho čeká vítězná liga a vítězství v LM.

Reagovat
smazaný uživatel

statisticky herne to je drevak vsetkych drevakov .

Reagovat
Leo Rekordman

Taky l

Reagovat
Leo Rekordman

Takze taky lepsi Bale

Reagovat
smazaný uživatel

Pre mna za mna . Ja sa tu nebijem za technicku stranku Garetha

Reagovat
Leo Rekordman

Cisla ma,minuly rok mal Bale cisla a nikto tu nepisal,ze je drevak drevakov a to ani Kane rozhodne taky drevak nie j, ako si ho tu vypisal

Reagovat
Miguel19

Reagovat
smazaný uživatel

ma lepsiu techniku a cit pre prihravku ako Ronaldo, ale ok

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Leo Rekordman

Zas odtial potial

Reagovat
smazaný uživatel

Tak uz tady bylo to, ze Sandro je lepsi nez Busquets, takze normalka.

Reagovat
smazaný uživatel

to stale plati

Ronaldo je neporovnatelne lepsi hrac ako Kane, ale to ze Kane ma lepsiu techniku a cit pre prihravku je proste holy fakt. Ronaldo ma silne stranky inde...

Reagovat
smazaný uživatel

ty si naozaj nerobis srandu

Reagovat
kubys

Ty máš nějakou poruchu vnímání nebo co?

Reagovat
misinho7

lepsiu techniku ? si robis prdel

Reagovat
smazaný uživatel

ty si z toho toulénu fakt zošalel

Reagovat
Kenneth

Tak ty to myslis vazne jo? Vam ta Premier League slusne degeneruje mozky.

Reagovat
Jerichoo

vidno že si odborník, podla mňa je Kane rýchlejší, má lepšiu hlavu a má frajerku

Reagovat
valloire

Reagovat
kubys

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

uz aby prisla niaka prehra pretoze to su neskutocne keci

Reagovat
drussbarb

Že ty tu naši prohru přivoláváš naschvál? Ale to se přece nedělá ...

Reagovat
smazaný uživatel

Mne to je celkom ukradnute ale po vybornom january uz si tu nedovidite niektori na nos

Reagovat
drussbarb

No zrovna já si užívám aktuální pěkný fotbal a jsem velmi, velmi opatrný, abych už viděl 5 titulů v kapse nebo Real na kolenou. Nejsme všichni stejní. Ale na druhou stranu, když si ten krásný fotbal neužijeme teď, když jej Barca hraje, tak můžeme? Jen pokud sezóna dopadne úspěšně? Ale to už nám dobré pocity z ledna vyvanou. Takže se radujme přítomností, nebuďme namyšlení a mějme se rádi

Reagovat
10FKK

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
valloire

o to tvrdší bude pád

Reagovat
Dr. Admess

200. pro treble!

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Jen škoda že Real dostal v lize mistrů Schalke - se současnou formou by se silnějším soupeřem hned vyfičel.

Reagovat
smazaný uživatel

Sem se dá chodit jak do kina.

Reagovat
el Principito

já ležim v posteli po operaci kolena a výborně se bavim. zvlášť pan valloire je dobrej komik

Reagovat
bayern987

Co jsi s tím kolenem měl?

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

to já ne. To Tě proflákla četka.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

No vidíš a jak ti přijdou další dávky tak můžeš jít i do toho reálného

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

já často chodim na tebe

Reagovat
el Principito

poškozenou chrupavku, jenom mi to vyčistili

Reagovat
el Principito

kurva ... reakce na bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

V LETE JDE DO BARCELONE LOWE NEBO KLOPP ENRIQUE BYE BYE

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodom, Luis na tej fotke vyzera ako 5 minut pred infarktom. Nie je to na neho ta praca trochu privelke susto?

Reagovat
X-bano-X

Príde mi že odkedy je v Barcelone zostarol tak o 5 rokov.

Reagovat
Kokesh

To i Guardiola. Pracovat pod Messim neni jen tak, no.

Reagovat
X-bano-X

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mercury

To teda. Důkazem budiž Vilanova..

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Mercury
Reagovat
smazaný uživatel

to uz je vystrazne ak mas na dolnej casti hlavy omnoho vacsi porast ako na hornej

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Jaké stránky jsou podle vás nejlepší na statisky jednotlivých týmů?

Reagovat
smazaný uživatel

300. pre Paca Jemeza

Reagovat
smazaný uživatel

Měl by se oholit.

Reagovat
Kenneth

Iker Casillas draws level with Raúl as the Madrid player with the most La Liga victories!

Reagovat
-Carles-
Reagovat
10FKK

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Jerichoo

bože ten Bale

Reagovat
bayern987

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

jo tak Ronaldo neni kreativni hrac.. ahaaa

Reagovat
technecium

Jak poznat kreativitu hráče:

Krok číslo 1: Zapnout FM2015, najet na hráče Cristiano Ronaldo, najít atribut představivost, zjistit, že hodnota představivosti = 14 z 20.

Krok číslo 2:Zapnout FM2015, najet na hráče Pierre Emile Hojdberg, najít atribut představivost, zjistit, že hodnota představivosti = 16 z 20.

Krok číslo 3: Uvědomit si, že Ronaldo není kreativní hráč.

Reagovat
valloire

Jak poznat troubu :

Jenom jeden krok. Argumentuje FM.

Reagovat
valloire

Tak už zase frčí góly. To je fajn. Já už se bál, že se fotbal hraje na vytvořený šance nebo úspěšnost střelby.

Reagovat
smazaný uživatel

On je Messi... hráč, který když nestřílí branky, tak je připravuje. Když je ani nepřipravuje, tak tvoří hru... když ani netvoří hru, tak stejně na sebe naváže dva tři hráče každým svým dotykem s míčem a tím vytvoří prostor pro spoluhráče.

Pak je Ronaldo, který když nedává branky... tak už nic více nemá.

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
valloire

Krásná pohádka. Kdopa z vás ji vymyslel?

Reagovat
smazaný uživatel

sám ronaldo

Reagovat
valloire

Real Madrid střílí dlouhodobě víc gólů než Barcelona. Na Ronaldovi stojí útok Realu. Real je poslední vítěz LM. Ronaldo získal poslední 2 Zlaté míče. Nejlepší hráč světa je Lionel Messi. Logika cules je k nezaplacení. Na všechno ostaní je MasterCard.

Reagovat
Atlético de Madrid

Tvl tak tohle je fakt mocný Tys vůbec nepochopil o čem se diskutuje..

Reagovat
valloire

ale pochopil

Reagovat
Atlético de Madrid

Tak to jenom nejde poznat

Reagovat
Mercury

ty vole

Reagovat
smazaný uživatel

Mastercard ti vyšetření u doktora nezaplatí, ale zkus to.

Reagovat
smazaný uživatel

Stále jsi nesdělil ,kdy dal CR v EC ty dva hattricky.

Reagovat
smazaný uživatel

ve fifě možná tak

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím ,tento člověk prostě neví co mluví.

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

400. pro Barcu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele