Enrique ztrátu na Real nepřeceňuje, ale vyžaduje zlepšení

14.12.2014, 11:58
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (264)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Nepřijde vám, že Messi má už dlouhodobě lepší přímáky než CR?

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřijde.

Reagovat
Ed_Hazard

o nejaké percento určite má, CR to v posledných sezónach dost slušne zajebáva medzi divákov

Reagovat
Atlético de Madrid

já si trošku myslim, že kdyby to všechno nezkoušel kopat tolik na efekt (třeba ten pistolnickej postoj a ten jeho trademarkovej kop z každý pozice, i když je to hodně z úhlu) a občas zkusil technickej obstřel, tak by mohl dává ještě víc gólů než dává teď, mnohdy to kope uplně do prdele

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Visca el barca

Já si hlavně všim, že Cristiano už ani z dálky moc nestřílí. Není to tím jeho kolenem ?

Reagovat
Atlético de Madrid

to nevim, nekoukám na Real každej zápas.. ale pokud střílí míň z dálky, tak mu možná došlo, že víc gólů padne z centrovanýho míče než dělovky na bránu

Reagovat
Visca el barca

Tak se koukni na jeho 25 golu letos, jeden z dálky první kolo a ještě to u toho vypadalo, že ho to bolí. Taky nekoukám na každej match, ale včera mi to říkal kámoš co jim fandí. A když se nad tim zamyslim, tak fakt střílí míň. O to pak zas efektivnějc ve vápně no

Reagovat
Atlético de Madrid

Tak ono to asi souvisí s proměnou jeho pozice na hřišti, tím, jak má celkem volnou roli si může víc sbíhat na hrot a zakončovat z blízka. Dřív hrál hodně ze strany, akce začínal hodně z hloubky pole a do vápna se nedostával tak často...

Trošku bych to porovnal s Messim, ten taky drtivou většinu gólů dává z blízka, protože prostě hraje na hrotu, k bráně se dostane vždycky a střílet z dálky tolik nepotřebuje (byť to myslim umí víc než dobře).

Reagovat
Visca el barca

Tak tak, ikdyž Messi poslední dobou pokud si neobejde hráče nenarazí si tak gola nedá. Ronaldo to má naservírovaný na penaltu a pak jen zakončuje. V tom já vidím nejvetší rozdíl, proč má CR dvakrát víc golu v lize.Je prostě v záloze.Plus penalty a Messiho břevna a tyče.

Reagovat
Atlético de Madrid

Ono to rozhodně souvisí s tím, že Real je teď mnohem lepší než Barca, ale zase s tou proměnou role vyrostl i sám Ronaldo, on má poprvý v celý kariéře uplně stejný čísla v počtu vytvořenejch šancí a asistencí jako Messi (byť jen v lize), čehož jsem si upřímně nikdy nemyslel, že je schopnej.

Reagovat
Visca el barca

Prostě jim to šlape no. A my dva můžem jen doufat, že se to začne postupem času zadrhávat

Reagovat
Kenneth

Jemu to může bejt celkem jedno, on se soustředí jenom na Valencii a Sevillu.

Reagovat
Atlético de Madrid

A ty nejseš rád, že máte náskok na čtvrtý místo?

Reagovat
Kenneth

Je mi to fuk.

Reagovat
Atlético de Madrid

Tak já chápu, že současnýmu Realu stačí třetí místo..

Reagovat
Kenneth

Co to plácáš šašku? Ty si fandil konkurentovi, aby si tvůj tým udržel 3. místo.

Reagovat
Atlético de Madrid

Protože mi bylo jasný, že to pro nás bude lepší. Kdyby tehdy vyhrála Valencie, tak má o tři body víc a máme jí za zády, takhle je za náma krásně čisto a můžeme atakovat přední příčky. Taky jsme mohli teď být druzí, ale to přijde, musíme ty soupeře likvidovat postupně, času je ještě dost.

Reagovat
Kenneth

Ne, si prostě posraný alibista Fanoušek jako ty si ten titul ani nezasloužil.

Reagovat
Atlético de Madrid

tak v ČR v podstatě pravej fanoušek není nikdo, všichni jsme si tady ty týmy vybrali v podstatě náhodně, tak je to celkem fuk

Reagovat
Kenneth

Kdo je pravej fanoušek? Ti co žijí v Madridu?

Reagovat
valloire

Tohle je blbost. Dle týhle logiky bych musel fandit pouze týmu z vesnice/města, kde žiju. Nevim proč by fanda fotbalu z Čech nemohl fandit Realu nebo Atléticu. Chápu, že je celkem divný fandit z Čech nějakýmu Atléticu a cítím s tebou, ale věř mi, že u Realu je to normální.

Reagovat
Atlético de Madrid

btw tvůj tým je aktuální obhájce třetího fleku, takže nevim, proč to podsouváš mně, Atlético je šampion ligy

Reagovat
Kenneth

Cože?

Reagovat
Atlético de Madrid

kolikátej skončil Real loni?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíme, byla Decíma ... Ligu si Real může dát vlastně skoro kdykoliv, ale tu desátou LM

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Atlético de Madrid

že těch ligovejch titulů má Real v poslední době plno

Reagovat
Kenneth

A co to má společného s diskuzí? To že Real skončil 3., znamená že se má ted dívat po 3. a 4. místě?

Reagovat
valloire

Proti PSG to tam zakroutil ještě před vápnem celkem solidně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Milan.B

odjakziva

Reagovat
CHONG

Reagovat
Milan.B

prosim ta.. vsak ronaldo to len jebne na stred brany stale, sem tam to divne zaplachti. ale je to zaujimavy styl no

Reagovat
CHONG

Já uznávám, že je v současné době Messi kope líp, ale to tvoje odjakživa je pičovina.

Reagovat
Milan.B

ja si myslim ze priamy kop ma byt dobre umiestneny a ne sa spoliehat ze to tam prepadne. vid hore co napisal atletico

Reagovat
smazaný uživatel

ty radsej nemysli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

má je lepší tak rok a půl, předtím byl CR7 na přímáky absolutní TOP, škoda, že to tak teď jebe...

Reagovat
smazaný uživatel

CR ma penalty lepsie tak rok a pol odkedy Messi asi 3 nedal...

Reagovat
smazaný uživatel

samozřemě

Reagovat
bayern987

Má už dlouho.

Reagovat
VanKun88

Poslední primak dal Bayernu, pod zdi ne? Uz mu to nejde tak jako v ManUtd..... skoda, radost divat se na takove bomby

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

přijde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě má

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
smazaný uživatel

kedy naposledy dal ronaldo gol z priamaku, bayernu na jar?

Reagovat
Manik...

To, že se Ronaldovi jich pár nepovedlo o tom fakt nesvědčí

Reagovat
smazaný uživatel

Že se mu jich pár povedlo jsi myslel, že?

Reagovat
Manik...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
ryzskej

Hlavně ten rozhodčí slušně pomohl na konci... Kdyby to pustil, tak Barca ještě prohraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

čo sa chytáš za hlavu, Getafe by bránil gólu už iba brankár

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodčí to samozřejmě posral, ale už obránce to vypustil a bravo by to měl s přrstem v řiti

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

dobře víš, že Barcelona zas měla kopat penaltu

Reagovat
smazaný uživatel

to Getafe taky

Reagovat
smazaný uživatel

To tazko. Mal piskat tu prvu, potom nemohla byt druha.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím se to vykrátí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je ale argumentační faul, ty prostě nemůžeš vydávat hypotetickou situaci za fakt, jde to úplně mimo základy elementární logiky. Můžete si to obhajovat jak chcete, ale realita je taková, že nezapískanou penaltou poškodil oba týmy.

Reagovat
valloire

Jdeš s logikou na cules jo?

Reagovat
smazaný uživatel

No velký naděje si nedělám

Reagovat
smazaný uživatel

To teda logiku komunikujes s tym spravnym

Reagovat
Switchback

asi mu šlo o to, že ta akce na to navazovala bez přerušení hry

Reagovat
smazaný uživatel

ano, poskodil. Kazdopadne aj elementarna logika Ti hovori, ze ak by piskal prvu tak nemoze vzniknut druha. Takze v prvom rade poskodil Barcu, potom Getafe.

Reagovat
smazaný uživatel

"Kazdopadne aj elementarna logika Ti hovori, ze ak by piskal prvu tak nemoze vzniknut druha."

No to právě nehovoří. Mohlo se stát úplně cokoliv, mohl písknout penaltu pro Barcelonu, Messi by ji nedal a z protiútoku by mohla vzniknout úplně identická situace končící Alvesovou rukou a neodpískanou penaltou pro Getafe. Tenhle můj argument stojí na úplně stejných základech jako ten tvůj a o jejich možný pravdivosti se tu můžeme hádat třeba rok a stejně nikam nedojdeme, protože se odvoláváme na hypotetický situace "co by kdyby" a ne na realitu.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

na kdyby sa ale odvolavas iba ty. Podla pravidiel mal pisknut penaltu pre Barcu, bolo to 100% Kdezto dalsia situacia uz vychadza z kdyby...kdyby to bolo tak ako to popisujes tak by Ti to sedelo, takto vratke zaklady ma len tvoj argument, kedze stoji iba na to co by hypoteticky bolo mozne po penalte pre FCB.

Takzev prvom rade poskodil Barcu, potom zas Getafe, co nemuselo by keby sa drzal pravidiel.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hntlyl

Reagovat
smazaný uživatel

"na kdyby sa ale odvolavas iba ty"

asskicker 14.12.2014 12:30

To tazko. Mal piskat tu prvu, potom nemohla byt druha.

Reagovat
smazaný uživatel

Tímhle stylem se nemusí nikdy vést žádná debata o sporné penaltě, ofsajdu, červené kartě atd. Co tu rozjíždíte teď, to je prostě na hlavu.

Reagovat
icka

Reagovat
loki5

Jediný rozdíl je že tvoje logika pracuje s tím co by se mohlo stát a měla by pracovat s tím co se stalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

Reagovat
CHONG

Kdo by to po třetím kole čekal, že budeme lámat rekordy a budeme po podzimu čtyři body před trávníkáři, jsi génius, Carletto.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
valloire

Reagovat
Switchback

"Vytvořili jsme si mnoho šancí" ... aha

Reagovat
valloire

https://www.youtube.com/watch?v=CT4aJaNaero&feature=player_embedded

Sudí vzal Getafe možnost vyhrát. Škandál. Řešilo se to tu?

Reagovat
smazaný uživatel

nie

Reagovat
smazaný uživatel

Valloire - Barca měla kopat jasnou penaltu a pak nám odpískal ofsajd kterej o dvametry nebyl - přišli jsme o dva góly. Real kopal jen v lize letos 8 penalt ( polovina zadarmo asimulace Penalta a spol.) to nadržování Realu rozhodčíma už je trapné . Tebe bych chtěl slyšet kdyby to bylo na opak a Real nekopal ani jednu penalty jako Barca!!! Tak se konečně probuď a ta situace byla po odpískání ty idi...

Reagovat
smazaný uživatel

Nedaj sa !!!

Reagovat
CHONG

Hoď odkazy na ty čtyři nasimulované penalty.

Reagovat
smazaný uživatel

kde bereš istotu, že by ju messi dal?

Reagovat
valloire

byla, to jo. Tak ale zase mi vysvětli ty hlavo, proč teda padl gól ve Valencii po čase. Proč to taky neodpískal? Že by proto, že nechal dohrát akci? Proč jí nenechal dohrát teď? Proč? Proč?

Reagovat
Switchback

a tímhle chceš říct jako co ?

Reagovat
valloire

Asi to, co jsem napsal.

Reagovat
Switchback

Busquets dal gól 93:04 když se dohrávala akce, co je na tom špatně? takže se ta akce neměla dohrávat? to, že to rozhodčí včera posral je věc druhá ale na tom dohrání s Valencií nebylo špatně vůbec nic

Reagovat
valloire

Vždyť to píšu ne? Protože nechal dohrát akci....včera nenechal. Valencie je správně, včera špatně. Se nehádáme.

Reagovat
smazaný uživatel

aby ta jeblo dedo, preto

Reagovat
smazaný uživatel

že by to pískali dva rozdílní rozhodčí? jenom návrh

Reagovat
valloire

A oba dva to posoudili tak, že z toho má Barcelona o 3 body víc. Bezva práce.

Reagovat
Ritchie

bylo to koupený..

Reagovat
Switchback

Pěkná blbost ... Real ty penalty kope, protože si vytvoří x šancí a nebo po přihrání Ronalda ... s tím, že rozhodčí nadržují Realu, tak mi to taky přijde jako pěkná blbost, i když jsem dost zápasů neviděl ... spíš tuhle sezónu v lize Barceloně rozhodčí nechce pískat hodně věcí nebo pak zas píská nesmyslné věci ... ale je blbý se vymlouvat na penaltu na začátku zápasu, když bylo dalších 70 minut na skórování, no

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já koukám na všechny zápasy Barcy a Skoro všechny Realu a tak to můžu posoudit. Realu se pískne skoro vše a barce nic. Není divné že Real letos už pískal 8 penalt a Barca nic? Ronaldo upadne a rád a hned je pentle. Messi je faulován ale nepadá a erozhodčí na to nic!

Reagovat
Ritchie

že vás to furt baví, stejně tím nic nezměníte, jednou to zase bude naopak

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne ked pises ze Real hra iba na brejky . Uplne citit ako pozres Real

Reagovat
smazaný uživatel

Že by to bylo proto, že záloha Realu a jeho trojlístek vepředu je schopen častěji překvapit ten obraný val, nebo ho prostě rychlejší hrou překonat? Logicky potom ti hráči soupeře v rychlosti po protihráči sáhnout, stáhnout ho a faulují

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

děcka zákaz vstupu

Reagovat
Switchback

stejně to nedal, šupák

Reagovat
smazaný uživatel

riesilo, si snad slepy?

inak na to se historie ptat nebude nie?

Reagovat
valloire

Správně. Historie se nebude ptát ani na to, kolik penalt teď kope Real, kolik jich CR nasimuloval a koneckonců ani na to, jakpa jsme vyhráli v Elche.

Reagovat
smazaný uživatel

nie, lebo bolo poškodené getafe, keby to pískli naopak, tak ťa odtiaľto vyplavia slzy Messijugendu

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

pyta sa ci sa to riesilo, riesilo.

Reagovat
smazaný uživatel

pýtal sa, či sa na to bude pýtať historia

Reagovat
celeb

Messijugendu? Neprehanas to trochu? Problemy v rodine/praci, ci len nedelna chvilka nenavisti?

Reagovat
smazaný uživatel

On je celkově vtipný poslední dobou. Asi jej štve, že Messi bere týdně více, než má Rayo rozpočet na sezonu.

Reagovat
smazaný uživatel

aňo

Reagovat
smazaný uživatel

koľko z vás fandí klubu a koľko honí nad messiho štatistikami?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Masi

Docela čumím že si to hodí La Liga jako samostatný video s chybou rozhodčího.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle jim jde ke cti ale , na druhou stranu, pokud takhle někdo nepoškodí ty TOP kluby, tak se to výrazněji řešit nebude.

Reagovat
loki5

4 minuta nastavení takže se nic neděje. Nevidím důvod proč by se to mělo řešit. Je to stejně nesmyslné řešit ty dvě penaltové situace stylem co by kdyby.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak hraje ten Rakitic s Mathiewem? Po prestupu sem to nejak prestal sledovat

Reagovat
Dody10

Rakitič zatím nic moc, odevzdává balony nejbližšímu spoluhráči, žádné kolmice, myšlenka, kreativita, směrem dopředu prostě špatný. Mathieu hraje podle mě velmi dobře, bojuje, předvádí dobré zákroky, ale někdy vázne jeho rozehrávka.

Reagovat
smazaný uživatel

Ivana byste měli naopak cenit ... to je prototyp záložníka budoucnosti. Taky jste ho snad nekupovali s tím, že bude hrát pořád jako v Seville, kde měl taky slabší období. Ve vašem systému úplně nevynikne, ale je pro vás hrozně cenný.

Mathieu potvrzuje to, že dávat za 30letého hráče 20 mega je sice moc, ale vy jste to asi vynaložili nejlíp, jak jste mohli.

Reagovat
Dody10

Od Rakitiče se určitě očekává více, než zatím předvádí a já doufám, že to příjde. Co se týká poziční hry, bojovnosti, defenzivní práce, tak to odvádí na velmi slušné úrovni, jenže se od něj očekává i něco navíc směrem dopředu a to zatím nepředvádí.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je to typická desítka do hajzlu, to od něho čekáte, že bude rozdávat, když vám drží záložní řadu před rozsypáním? Vy ho teoreticky ani na stoprocent využít nemůžete, protože na tu pozici se bude stahovat postupem času Messi, naopak on se adaptoval a vy ho ještě poplivete.

Jediné na co si můžete stěžovat je, že někde předvede krypl ztrátu, která je na vraždu. Jinak kdyby jste v záloze neměli ho, tak se dneska dost možná ani nebavíme o nějaké ztrátě čtyř bodů.

Reagovat
Dody10

Tak já bych zas nepřeceňoval jeho roli tím, že drží záložní řadu, to si vůbec nemyslím. Výkonnost záložní řady neklesala/nestoupala s Rakitičovou přítomností. Naopak letos naším nejlepším záložníkem je Xavi, který měl před sezonou odejít a už dávno nehraje na své nejvyšší úrovni, přesto jde vidět velký rozdíl při jeho přítomnosti na hřišti.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já nevím, asi se na to každý díváme jinak. Určitě mám nakoukáno méně než ty, pokdu Barcu sleduješ pravidelně. Ale ... To, že Xavi váš nejlepší záložník je dáné tím, jak lacino hraje v poslední době Don, ale taky tím, že on se Vám pořád hodí ideálně do stylu, který praktikujete a je na něj dokonale zvyklý. Navíc v La Lize, kde proti vám pořád bude hrát 90 procent týmů ze zabazepčené obrany, budete těžko hledat někoho jiného lepší. Rakitič vám ve formě drží tu pospojistost zálohy tím, jak dokonale ji propojuje ... Porti těžkým soupěřům už prostě Xavi stíhat nebude, a vy vzhledem k tomu, že na míči (logicky díky ústupu mistrů v tomhle oboru) budete dominovat méně a hlavně ve středu hřiště už nebudete mít jistotu, že ta trojice ho neztratíte a nedá soupeři brejk, prostě potřebujete moderního záložníka, který umí od vápna k vápnu. Rakitič podle mě úplný box to box rozhodně není, ale stále umí skvěle pozičně a kdyby vedle něj hrál pravidelně Masch, tak máte dozadu vystaráno. Samozřejmě, pak by to proti vám většina týmů zkoušela po stranách. Ale Rakitič u Vás bez spolehlivého dmka (což Sergio většinu sezony není) nemůže naplno zářit, protože zkrátka zodpovídá z větší části i za to, aby po ztrátě míče soupeř neupaloval proti obrancům. Teď vezmu v úvahu to, že to vlastně není ani jeho přirozená role, protože je to typická desítka, nebo jí dlouho dobu byl a musíš před ním smeknout.

Reagovat
Dody10

Možná máš pravdu, že kdyby hrál Masch v základu na DM, což si přeje snad každý soudný fanoušek, tak by měl Rakitič více volnosti vepředu a nemusel by se zaměřovat tolik na tu defenzivní činnost, ale zas se nemůžeš divit, že v poslední době je na něj kritika, protože se očekávalo, že bude hlavně platný dopředu, zatímco momentálně plní roli dá se říct Keity, což v těch v 90 % zápasů, kde to soupeř zatáhne, není moc platný.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to meles ? Ma nahodou pravdu! Raketa se boji neco vymyslet a dava jednoduchy prihravky na 5 metru. To sami Xavi letos, nic navic. Smutny ze jedinej kdo se snazi vymyslet ta je Messi, kterej by meo hlavne bejt na koncich tech akci a zakoncovat je ..

Reagovat
smazaný uživatel

Ivan neskutečný start, potom odezněl, co jsem měl možnost sledovat. Stejně je ale váš nejlepší záložník, pozičně je úplně jinde než zbytek Katalánců. Prací uprostřed pole jakbysmet, kdyby neupustil od toho zkoušení kolmic, tak by byl absolutní špička. Navíc se jako jeden z mála nebojí vystřelit, nebo svou chytrostí předskočit systém hry Barcelony a přizpůsobit se.

Reagovat
smazaný uživatel

No je jasné že penalty se pískají jen pro Real - 8:0 na pemalta pro Real, Barce se nepískne ani jasná pentle !.Jinak Lucho je asi mimo , když říká že jsme se hodně dostávali do šestnácky ( při centrech tam byli jen 2 hráči místo 5 ) přece když potřebujem vahrát tak se musíme cpát do vápna ve velkém počtu a nečekat na náhodu že to jeden nebo dva hráči prorvou !

Reagovat
valloire

Ale pískne....a Messi jí zajebe.

Reagovat
madridcan

To, ze ta vasa hviezda nevie kopat penalty neznamena, ze ste ziadnu nekopali

Reagovat
Switchback

neví no, nedal dvě penalty po sobě a už je neumí kopat

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy nedal 2 penalty když je kope jen Penaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu Messi letos kopal 1pentli a tu nedal . Ronaldo kopal už 10 penalt ( 2 LM ) a jednu nedal.Takže 10:1 na penalty pro Real - to je trochu divné ne?

Reagovat
valloire

Není to divné. My jsme válec.

Reagovat
smazaný uživatel

messi tento rok kopal viac penált a nedal

Reagovat
smazaný uživatel

ty chytraku ztrapňuješ se čím dál tím víc...

Reagovat
smazaný uživatel

keby ich vedel kopať, tak ich dá všetky

Reagovat
Switchback

a podle tvého měřítka je teda umí kopat kdo ?

Reagovat
smazaný uživatel

ten kto ich dá všetky

Reagovat
Switchback

tak to jich je teda potom dost

Reagovat
smazaný uživatel

Dost neviem či kope penalty, keď v tom nemecku ani nehráva...

Reagovat
Switchback

napsal jsem to malým ale zkusil jsi

Reagovat
smazaný uživatel

to je ta ich logika, delfin ma len o 7% vyssiu uspesnost a je TOP

Reagovat
madridcan

O Neymarovi sa uz vobec nebavim

Reagovat
smazaný uživatel

ved ja tiez nie a toboz ani nie s tebou. El simulante a delfin v jednom je len jeden a ten sa nachadza v bielej casti madridu.

Reagovat
madridcan

super

Reagovat
smazaný uživatel

Madridcan ty koste jedno, v dalsim Classicu vas smetem ty vajicko

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy ?

Reagovat
madridcan

Levante ty fanusik

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl jen jedna penalta ne 2

Reagovat
smazaný uživatel

proti Levante

Reagovat
Josifek

Reagovat
madridcan

Ked som vcera pozeral zapas, tak sa mi zdalo, ze Enrique bol na lavicke. Ale to nemohol byt on, kedze podla vyjadreni o dominancii a sanciach ten zapas nemohol vidiet...

Reagovat
smazaný uživatel

mali väčšie držanie lopty, ostatné je nepodstatné

Reagovat
smazaný uživatel

Pamatuji si jak jste tady psali že -už se to blíží - když se Real utkal s Barcou a měl držení míče 44% až se Real utká s Barcou tak bude zalezlej a zase hrát na brejky jako vždy.

Reagovat
valloire

a vyhraje 3-1

Reagovat
CHONG

A to kdybychom nezajebali brejky, tak to bylo sedm kulí jako v Sarajevu.

Reagovat
smazaný uživatel

A když Barca bude zalezlá jako strachy posranej Real tak kde budou ty brejky Realu a do bloku je Penaldo nulový ( 2 hráče předněj a bude rozpláče se že si neškrt)

Reagovat
CHONG

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je, že Vaše obrana je pod tlakem tak směšné, že zalézt do bloku by byla vaše smrt.

Reagovat
smazaný uživatel

kludne mi tykaj

Reagovat
smazaný uživatel

Není důležité, jak často máš míč na kopačkách, ale jak efektivně s ním nakládáš, když ho máš v moci. Pokud má někdo držení míče za zápas 30%, dá 3 góly, soupeře udrží na distanc od brány a vyhraje, vyhraje zaslouženě. Pokud někdo má držení 70% a za celý zápas nevystřelí, je mu to k ničemu. Držení míče samo o sobě je úplně irelevantní statistika.

Reagovat
Kokesh

Reagovat
Kenneth
Reagovat
CHONG

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Ty konkrétně vyhazuješ většinu týmu, trenéra, kopeš kolem sebe jako malá děvka, že se za tebe stydí tebe i ti nejblbější fans z řad Realu atd.

Reagovat
Kenneth

Bola pls.

Reagovat
CHONG

Ty běž radši dělat oběd.

Reagovat
smazaný uživatel

co na to strýček s diplomem z psychologie? Doporučuje ti takové agresivní a vulgární výpady?

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé, že zrovna ti největší blbci se ho zastávají Povíme si, až bude zase všechny vyhazovat, hlavně Ronalda, když má svůj den

Reagovat
Kenneth

Napiš nám tu ještě nějakou pohádku prosím. Koho si potkal včera, Dana Bilzeriana?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty máš ty nejlepší reakce, nikdy k věci

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nekomu budes rikat blbci?

Reagovat
F.Torres

Je sranda jak kopeš pořád kolem sebe. Ty jsi strašnej zoufalec. Nechápu, jak sám se sebou můžeš vydržet. Já být v tvý kůži, tak radši spáchám sebevraždu

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš mi říci, jen tak pro zajímavost, kde kolem sebe kopu?

Vyjádřil jsem se ke Kennethovi a jeho ,,fandění''. Zmínil jsem blbce a jak vidno, někteří uživatelé se v tom našli. Kde ale kolem sebe kopu, to je mi záhadou.

Reagovat
Switchback

se divím, že tomu vemenu F.Torres vůbec něco vysvětluješ

Reagovat
smazaný uživatel

Mě jen zajímá, co ze sebe ještě zvládne vypotit.

Reagovat
bayern987

Věř mi že to co si napsal je blbost. Tedy alespoň ta poslední věta.

Reagovat
Switchback

vůbec ho nezná a už mu radí, ať spáchá sebevraždu ... týpek prostě

Reagovat
smazaný uživatel

To je typický F.Torres, k tomu není třeba se ani vyjadřovat. blbci se v tom co jsem napsal prostě našli dokonale

Reagovat
CHONG

Prohlásil vrchní blbec.

Reagovat
vocasisko

ty venkovní zápasy jsou tragédie, když pominu zápas na Levante, tak za celou letošní sezónu nepřišel žádnej přesvědčivej výsledek

Reagovat
Switchback

a to je teprve prosinec

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Jak jsme řešili střeleckou formu Cristiana v letošní La Lize, tak má v této sezóně už v prosinci více gólů, než mělo za celou sezónu 36 vítězů Pichichi.

Reagovat
madridcan

Vyzera to vsetko super, ale bojim sa unho zranenia...

Reagovat
smazaný uživatel

To může přijít vždycky, s tím se nic nenadělá.

Reagovat
valloire

Taky. Honí se za rekordem v lize a moc se mi to nelíbí. Aby nebyl na jaře vyčpělej nebo se zase nezranil.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebejt Benzeny který mu často přihraje a sám může střílet, penalt a skvělých spoluhráčů který mu to dávají před prázdnou tak by se Penaldo neměl za čím honit ( rekordy) herně není nic moc.

Reagovat
CHONG

Skoč si na masáž.

Reagovat
valloire

Víš že, když dal Messi těch 90 gólů za rok, tak polovina byla do prázdný a zbytek padnul ve vápně po přihrávkách taky skvělých spoluhráčů, kteří to hráli stylem vše na Lea? Herně CR nic moc, akorát má stejně asistencí a vytvořených šancí jako Leoš. A o dost víc gólů. Máš proto nějaký vysvětlení?

Reagovat
smazaný uživatel

Messi si uměl a umí góly sám připravit to Penaldo neumí ( přesně na to nemá ) v tom je mezi nima rozdíl a jsem zvědav jak Penaldo dá 91 gólů v sezóně jako Messi. Jedině že by mu pískl 50 penalt.!

Reagovat
smazaný uživatel

prosím už sem nepíš...jestli ty máš víc jak 13 tak bych se aj divil...ikvaček se vším všudy

Reagovat
smazaný uživatel

Si maximalne trapny, bez prec

Reagovat
smazaný uživatel

V Barce su hlupaci, ze si nechali pustit Thiaga. To bol prielom kedy okrem starnuceho Xaviho a Iniestu nemali nastupcu, ktory by ich potencialne nahradil. Mat teraz tuto utocnu trojku a Thiago rotujuci so Xavim a Iniesta s Iscom, to by sme mali velky problem ziskat tituly

Reagovat
smazaný uživatel

proto musí přijít Kovačič

Reagovat
smazaný uživatel

Este ze mate ban . Ale biela farba mu pristane .

Reagovat
smazaný uživatel

v žádném případě!

Reagovat
smazaný uživatel

Kovačič nás bude moct někam posunout maximálně tak za 3-4 roky, kdy nabere pořádné zkušenosti a vyhraje se. To už ban nebude, i když.... Zubi?

Reagovat
smazaný uživatel

On už je na svůj věk vyhraný dost - pátá sezona v dospělém fotbale, třetí ve velkoklubu a zahrál si i na MS. To je na jeho 20 let neskutečné.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale Barca nemůže spoléhat na 20 letého a 18 letého Chorvata

Co nevidět odejde Xavi, pomalu ale jistě odejde i Iniesta a kdo ví, kdy se probudí Busquets. To jsou hráči, kteří nás dělali výjimečnými a nemůžeme za dva roky stavět na záloze s průměrným věkem 21,5 let.

Reagovat
smazaný uživatel

zbytocne mate Denisa ktory najlepsi hrac U21 . Na neho by ste nemali zabudat . + Halilovic a Samper , Za 3-4 roky budu tiez vyborny hraci .

Reagovat
smazaný uživatel

Právě to je to o co mi jde. Jestli nás může někdy Kovačič někam posunout, tak až na vrcholu, kdy už jeho potenciál moc vyrůst nemůže.

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidime co z nich bude, zatial ziaden vyrazny talent

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě že ne, to Bale byl v jejich letech už třetí nejlepší hráč na světě.

Reagovat
smazaný uživatel

Zubi nema spravne cuch na prestupy. Akoze Mathieu? To je hrac za 20 mil do buducnosti? Nadpriemerni Vermaelen a Rakitic? To su hraci pre kluby typu Arsenal, Dortmund bojujucich o titul. Pre prvotriedny klub typu Barca tam musia byt ti najlepsi hraci

Reagovat
valloire

Omyl. Nemusí.

Reagovat
smazaný uživatel

No tito nadpriemerni hraci nemaju tu kvalitu nahrsdit napr Puyola, Xaviho, Iniestu

Reagovat
valloire

To je ale dobře ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslel som si, ze po tych rokoch co sa im tak darilo a machrovali aki su najlepsi ich budem musiet kritizovat za tu kvalitu co maju

Reagovat
smazaný uživatel

No, fakt nevím, kdo tu machruje a kdo tu vždy machroval, i když zrovna nebyl důvod.

Reagovat
smazaný uživatel

Kovacica vraj chceme my, zaujimavy je aj ten Lucas z Brazilie.

Reagovat
smazaný uživatel

taky mě to sere

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Real nakonec na tom oraništi v Rabatu hrát nebude.

Reagovat
celeb

Nejak sa s tymi madridistas roztrhlo vrece, clanok o vyroku LE a oni z 80% zasvinia diskusiu (+ 1 maly hejter fandiaci predmestiu Madridu). Chong + Valloire v plnej zbroji s legiami im podobnych, najvyssi cas stiahnut sa.

Reagovat
smazaný uživatel

barca interleguan

Reagovat
GEGE

Barca by toho neschopa mela vyrazit co nejdriv...dokud se da jeste zachranit sezona...

Reagovat
smazaný uživatel

No ... minimálně za úvahu by to stálo.

Mimochodem - jak je to s tím BANem na přestupy? Můžeme my vůbec podepsat novýho kouče?

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že můžete. Ten BAN se vztahuje na registraci hráčů do soutěží.

Reagovat
loki5

Docela sranda jak se měřítka rozjíždějí. Enrique má za sebou třetinu sezóny a zatím postup z prvního místa ze skupiny LM a hned se volá po náhradě. Nehledě na to že v lize je druhá za Realem který je momentálně v nejlepší formě za posledních 5 let. V každém jiné lize by to byl úspěěch. Je pravda, že někdy úplně nesouhlasím s jeho rozhodnutími ohledně sestavy ale na hodnocení je trochu brzy a i Real může zakopnout. Ostatně sezóna je ještě dlouhá a ještě nás čeka El clasico, mardidské derby a Barcu čekají ještě dva zápasy s Altety.

Vždy si vzpomenu na Wengera z Arsenalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna stránka věci jsou výsledky, které Lucho tak nějak zatím má. Ale druhá stránka je hra a její vývoj. Nezlepšujeme se. Měli bychom se sehrávat, ale neděje se tak.

Reagovat
loki5

I Neymarovy to rok trvalo než se s týmem sžil. Na herní styl Barcy se zvyká delší dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

neymarovi mysliš ,jako komu čemu? PÁNOVI

Reagovat
loki5

Ano. Nejde to upravit všiml jsem si toho hned jak jsem to odeslal. Čeština a její supersložitá pravidla . Obrozenci do pekla s něma.

Reagovat
smazaný uživatel

NJ

Reagovat
smazaný uživatel

Už je moc pozdě, sezonu dostane.

Reagovat
smazaný uživatel

Což je možná ideální, protože to pravděpodobně suchší období překlenete s někým, kdo má ke klubu vztah a jehož vyhazov nebude nic velkého. Zatímco, kdyby jste přivedli třeba Kloppa (blbost, prostě někoho s vlekým jménem) a jemu by se pdoobně nedařilo, tak by pro vás najít náhradu bylo těžší, ekonomicky by se to vyplatilo méně a za rok byste vystřidali dva top trenéry. To všechn osamozřejmě platí za předpokladu, že by se vám stejně "dařilo", třeba by to vypadalo jinak. Takhle ho můžete po sezoně vyrazit, nový trenér dostane sezonu na aklimatizaci, kde se mu neúspěch nebude vyčítat, udělá si snad nejdelší pohled a škrtání v kádru a přes léto si to udělá podle svého ve velkém.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nový trenér by samozřejmě čas dostal, jinak by ta výměna ani neměla smysl, třetí místo s tímhle kádrem uhraje kdokoliv a nový posily stejně přijdou až za rok a půl. LE dostal volnou ruku, podle všeho měl možnost vybrat si vlastní posily (což je v klubu s ohledem na poslední roky velký privilegium), ale hra nemá řád a v lize stihl ztratit už dvojnásobek bodů, co za stejný období Tata loni. To by se samozřejmě dalo pochopit, aklimatizace, noví hráči atd., ale vývoj na hřišti je bohužel spíš degresivní a LE se ze svých chyb nejenže nedokáže poučit, ale podle všeho je ani nevidí. V tu chvíli se nabízejí otázky, zda existuje šance na zlepšení a pokud ne, zda má smysl ho dále držet. Názor vedení v tomhle případě bude asi jasný, LE je jejich první velká sázka a vzhledem tlaku z okolí už nemají možnost obětovat i jeho a jít zase o dům dál, takže se ho budou snažit podržet co nejdéle. Blbý je, že nám mezitím pravděpodobně odejde minimálně trojka Xavi, Alves, Montoya, takže případnýho novýho trenéra by čekalo překvapení v podobě Douglase a chaotický zálohy, což určitě nepřiláká moc zájemců.

Reagovat
Kenneth

Jako že by si LE vybral Suaréze a Douglase? No tomu teda moc nevěřím.

Reagovat
alcantara

Tak budes musiet, v pripade Suareza je to tak urcite, v pripade Douglasa vraj tiez. Ajked tam sa urcite jedna o nejaky biznisik v pozadi, vybrat takeho hraca pre Barçu nemozu zdravi ludia, teda v to aspon naivne dufam...

Reagovat
smazaný uživatel

Suaréze by bral každý trenér na světě a z Douglase byl den po jeho příchodu docela hotový. Že jejich příchody odsouhlasil, navíc potvrdil i Bartomeu.

Reagovat
smazaný uživatel

To s tim Suarezem si fakt myslis, kdyz mas v tymu Messiho v nejlepsich letech a jeste k tomu Neymara? Bez ohledu na to, ze ho nesnasim, bych ho tam nechtel ani po fotbalove strance, natoz jeste s tema jeho pruserama. A nechtel bych tam ani Kuna nebo nekoho podobnyho. A verim, ze zdaleka nejsem sam, tech treneru by se naslo hodne. Hlavne ti, kteri uz maji podobnou blbost za sebou.. jako treba Ibra nebo Sevcenko.

Reagovat
smazaný uživatel

Nelzi si do kapsy a radsi ty nafrflene milionare zjebej. A povinne kazdy 10000 eur na charitu jako pokuta. Hrali jste hovno, slabouckej vykon rovnajici se soucasne sile podprumeraku z Getafe. Vstavat!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Já ten zápas viděl ... a přijde mi, ... že Lucho ne. My jsme opravdu neměli plno šancí.

Bodová ztráta je až následek, ale my bychom měli řešit příčinu - furt nám neklape souhra řad, protože nám prostě nefunguje záloha. Zase to bylo jen o Messim, který si chodil pro balony Dneska to bylo umocněno tím, že nehrál Mash, který v minulých zápasech tu hru řídil zezadu. A po odchodu Rakety se vytvořila přes barokáře ve středu zálohy velká defenzivní díra. Zase ...

Reagovat
X-bano-X

Chce to čas, na hodnotenie je ešte priskoro.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby hrál neymar tak věřím že vyhrajem...

Reagovat
smazaný uživatel

Lucho pls

Reagovat
alcantara

Aneb ako sa herbageovi v septembri dost ludi smialo, teraz to zacina naberat coraz viac realnejsie kontury....Najlepsi zaloznik je pomalicky dochodca, zvysok najdolezitejsej formacie v time stagnuje alebo nevyhnutne starne, mame v uz tak uzkom kadri hracov ako Douglas, Vermaelen ci Sergi Roberto, momentalne mozeme nakupovat az takto o rok, aj to nie klucovych hracov, ktorych nam v tom obdobi nikto nepreda, na lavicke mame trenera, ktory sa urcite snazi a dava do toho vsetko, ale osobnostiam ako Pep ci Ancelotti nemoze realne konkurovat, zlepsenie oproti letu je minimalne, na najlepsich to asi touto cestou stacit nebude. Ja som vzdy skor pesimista, tak to vidim asi cierne, ale nevime co ma ma v sucasnosti presvedcit o tom, ze sa nam blyska na dobre casy a budeme rovnocennym superom Madridu. Jeden Messi nestaci...

Reagovat
Billy McClane

Smiali sa mu len zaslepenci z vasich radov. My ostatni sme to videli podobne ako herbage, ktory to mimochodom predpovedal docela presne.

Pycha predchadza pad a presne to sa stalo Barcelone, ktora vdaka katastrofalnej prestupovej politike, neschopnosti obmenit starnuci kader, ci nezaujmu praktikovat aj trochu iny styl hry ako je hadzana, doviedol tento tim k celkom zbytocnemu upadku. Co ich vsak moze mrziet najviac je podla mna skutocnost, ze neschopnost vedenia zbytocne "plytva" najlepsimi rokmi jedneho z najlepsich hracov historie, ktory keby mal trochu lepsiu podporu od spoluhracov, tak moze ten tim doviest k este ovela viac titulom ako doteraz.

Barca to mala rozbehnute na dlhorocne kralovanie, namiesto toho tu mame len neustale obzeranie sa na kratku Guardiolovu eru a uz tri roky trvajuci pokles vykonnosti. Ta hra je z roka na rok horsia a som zvedavy, kde sa to az zastavi

Reagovat
X-bano-X

Najlepšie na tom je, že za tú "krátku" Guardiolovu éru získala Barca viac titulov ako Real v tomto tisícročí.

Reagovat
Billy McClane

Co samozrejme nie je pravda Inak nechapem, co tym chcel basnik povedat kedze 4 roky nie je az take dlhe obdobie

Reagovat
valloire

přesně na tu debatu jsem si vzpomněl po Getafe.

herbage14.09.2014 14:37

No, nevím, ale já bych to nadšení z Enriqueho, Rakitiće a Mathieuho krotil. Do Enriqueho jsem vkládal velké naděje v AS, ale pořádně mě zklamal a přijde mi, že po taktické stránce má velké mezery. S hrou AS nebyl vůbec schopný přizpůsobit hru soupeři a prohrával jeden zápas za druhým. Barcelona pod Tatou měla jeden z nejlepších podzimů v historii, ale chleba se lámal až na jaře a tam Barce došel dech. Enriqueho bych hodnotil právě až v těchto fázích sezóny. A Rakitić s Mathieum jsou výborní hráči, jen tedy nevím, jestli právě oni by měli pozvednout její hru. Co jsem včera viděl část utkání s Athleticem, tak mi to přišel spíš jako souboj týmů podobné úrovně, než že by Barca měla nějak navrch. Athletic dobře presoval a aby Barcelona pod tlakem odkopávala, to od ní dlouho nepamatuji. Obrana ve složení Bravo - Montoya, Mascherano, Mathieu, Alba je při nejlepším takový lepší průměr, ale není tam nikdo světových parametrů. Možná Mascherano, ale na jiném postu. Dalším důvodem mé skepse je, že osa týmu zestárla a nová generace zatím nedorostla. Se Xavim moc počítat nejde, Iniesta půjde jen dolů, Messi se taky těžko bude zlepšovat, jediný nevyužitý potenciál vidím v Neymarovi, možná ještě v Rafinhovi. Na druhou stranu, Rakitić, Messi, Piqué a Suárez jsou v nejlepších letech, takže klidně z toho může být titul v PD či LM, jen to prostě nebude takový válec, na který jsou lidé zvyklí.

Naopak, v kádru Realu vidím mnohem větší potenciál. Kádr plný špičkových atletů a brilantních techniků v jednom. Ramos, Coentrao, Modrić, James, Bale, Benzema v nejlepších letech, k tomu n vrcholu formy hrající C. Ronaldo a nadějní hráči jako Carvajal, Isco či Jesé, kteří dobře doplňují osu týmu. Když se to dobře poskládá a Ancelotti najde jednotlivým hráčům posty a dobře zorganizuje hru, tak to může být podobný válec, jako Barcelona pod Pepem. Řekl bych, že tam má ještě možná ještě větší možnosti, co se variability kádru týče. Můžou slabší soupeře v lize zavřít na jejich půlce a přestřílet je nebo jako proti Bayernu to vzadu zavřít a soupeře smést hrou na breaky.

I Atléti se mi jeví líp, jak Barca, protože nejde ani tak o jména a kvalitu, jako spíš o týmový výkon a nasazení a díky tomu budou poctivě sbírat body. Jedinou slabinu vidím, že když se jim zraní Arda nebo Koke, tak hra dopředu do plných budou dost váznout, takže kvůli tomu možná poztrácejí dost bodíků.

Celkově se na nový ročník těším, ale na nějaké závěry je myslím dost brzy. Někdy kolem Vánoc bude jasněji, co který tým zamýšlí hrát a jak bude silný, ale stačí vzpomenout, jak právě minulý rok Real tou dobou zabral a nebýt hloupých chyb, tak si v klidu došel pro titul

jiri - fcb14.09.2014 16:26

Sorry, ale napsal jsi to jak nějaký FIFA-player. Koukneš se na celkové ratingy hráčů, a máš jasno. Tohle je asi největší škvár, co jsem tady od tebe četl.

marty963714.09.2014 17:16

Herbe, tenhle přístup Madridu tu už jednou byl a tys v té své stati vynechal právě to nejdůležitější - týmovou, koncepční a do sebe zapadající strategii.. V podstatě sis v hlavě řekl věk a že ten může být pak dobrý a tenhle ne.. Jenže takhle to nefunguje, když na tebe budu zlý.. tenhle přístup po léta praktikoval Wenger a bylo z toho hovno. (ten přitom vždycky alespoň trochu dbal na to, aby tým měl veškerý aspekty, který k výhře potřebuje..). Madrid se vrací do doby kdy pustil Makeleleho a koupil Jamese.. Vždyť je to celkem očividný Teď jde o to jak to Carlo ukočíruje.. To že má před sebou těžší práci než Lucho, to je jasná věc.

2 superodborníci. a ještě bano

Reagovat
smazaný uživatel

To je diskuze tri fotbalovych analfabetu.. Nejnebezpecnejsi je asi jiri-fcb, protoze ten fakt veri, ze fotbalu rozumi.

Reagovat
X-bano-X

Že si tam toho bana nenakopčil ty superodborníku. AK je Alba taký lepší priemer, tak potom neviem čo je 99,99% hráčov na jeho poste

Reagovat
X-bano-X

"Celkově se na nový ročník těším, ale na nějaké závěry je myslím dost brzy. " po tom čo niekto napíše polstranovú esej

Reagovat
Foppy

Já nevím. Chápu, že fans Barci nejsou zrovna urvaní ze stylu hry, který jejich tým předvádí, ale když vezmu v úvahu, že my jeli prakticky celý podzim na euforické vlně, tak mi 4 body rozdílu nepřijde nic zásadního.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele