Dzagojev po výhře nad Českem varuje před zrádnou euforií
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentanti a fanoušci jsou po debaklu s Ruskem v tiché válce
09.06.2012, 17:34
Čech: Prohráli jsme bitvu, ale válku zdaleka ne
09.06.2012, 16:47
Gól mě vůbec netěší, prohlásil Pilař
09.06.2012, 12:35
Ruský tisk: Rozčísli jsme Čechy!
09.06.2012, 11:40
Rosický: Rusové trestali naše chyby, ale máme šanci na opravu
09.06.2012, 11:02
Jiráček: Po gólu Rusů jsme se zbláznili
09.06.2012, 09:27
Bílek: Porážka s Ruskem je drtivá, teď se musí ukázat charakter
09.06.2012, 09:17
Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí
09.06.2012, 02:52
Češi na Rusy nestačili, dostali čtyřbrankový příděl
08.06.2012, 22:37
Komentáře (149)
Přidat komentářkdyž prohráli naši s Maďarskem tak Bílkovo prohlášení nebylo žádné ale bylo to jen: "naši dobrou náladu do nepokazilo" když včera dostali nářez tak "teď musíme ukázat charakter" prostě slepé kecání kde nic kloudného neřekne.. radši už vypadni a nebuď jak ti politici co se drží u koryt i když tomu houby rozumí..
Koho bys chtěl místo něj?
dát třeba šanci Vrbovi.. aspoň teď na to Euro to mohl narychlo zkusit.. času na přípravu taktiky by měl docela dost od konce sezóny
ale abych jen neplival... musím uznat že ten Pilařův gól byla krásná akce
přesně... Vrba
byla by strasna skoda utopit Vrbu u reprezentace.. Zaprve to neni kouc pro repre, ale pro kazdodenni praci s tymem a zadruhe ma na to, jit nekam do zahranici do dobryho klubu a tohle by jeho vyvoj totalne zastavilo..
oni tomu právě narozdíl od občanů rozumí, proto se drží zuby nehty...a občan jen platí a platí
no takový Kalousek který má střední školu zahradnickou a vysokou chemickou je určitě ten správný člověk na řízení financí státu vím že jsi to myslel ironicky ale bohužel jsou to šašci co tomu rozumí asi jako já matice..
Kalousek tomu právěže rozumí
to víš že jo, koryta a tak, drží se tam a vůbec tomu nerozumí. zdědils tyhle názory po svym maloměstskym fotrovi, nebo to řikal zedník pepa?
a na takovou ubohost mám reagovat?
Rusáci nasadili mládí a vyplatilo se .... Kokorin i Dzagoev
Jsem očekával,že právě on a ukrajinský Konoplanka zazáří.V pondělí se ukáže,jak je připravený největší ukrajinský talent.
jsem pracovně v Rize a vidět se radovat Poláky i Rusáky na jednou.... Děkuji český repre za úžasný pátek
Karel Šíp to ráno ve studiu setřel nejvíc .....fakt borec se s tím nesral
četl jsem jeho komentář a je to slušný
Šíp si hraje na velkýho odborníka a ani neví,že Kadlec nehrál na stoperovi ale nalevo...jeho kritika má asi stejnou výpovědní hodnotu,jako hospodský kecy nějakýho Franty z Horní Dolní po desátým pivu
Tak zas tak úplně né, je vidět, že v tom má slušný přehled. Navíc je to poprvé, co jsem od nějaké "známé" osobnosti v TV tak tvrdou kritiku slyšel, to se svým způsobem cení, i když si asi taky trochu chtěl "přihřát polívčičku" vlastní popularity...
Je to od ČT dost bulvární přístup, že nechává zápasy hodnotit veřejností oblíbenými laiky.
jenže si vem že prakticky všichni fanoušci jsou jen "laici".. a když se to i jim zdálo mizerné tak myslím že na těchto názorech se dá stavět.. kulisu dělají laici ne odborníci.. k tomu abych ohodnotil zápas nemusím být zrovna expert s elektronickou tužkou
Jasně, že i laik může hodnotit zápas. Ale ve veřejnoprávní televizi bych při přenosech z tak významné akce spíš očekával jako hosty trenéry, hráče, bývalé hráče atd., než herce/baviče. Byť by to měl být někdo jako Šíp, kdo má k tomu fotbalu přece jen blíž, než někteří jeho kolegové (Vzhůru do Anglie ).
já si myslím že právě takové osoby to můžou hodnotit nezaujatě takže "nejlépe".. mluví prostě za všechny když to řeknu takhle.. zato kdyby tam měli trenéra nebo bývalého hráče tak jasně že nebude "shazovat" svůj obor a že bude záměrně ubírat kritiky protože by ho to třeba mrzelo takhle hovořit o něčem co sám dělal..
Tak ne každý "odobrník" se drží při zdi. Mimofotbalové osobnosti se hodí do anket, reportáží atd. Ale na ČT bych raději viděl lidi z oboru. Teda pokud to nebude osel jako Vízek, to už bude mnohem lepší ten Šíp .
Aneb jak umlcet hlas lidu
Verejnopravni TV se vylucuje s hodnoceni od fanouska?
Vzdyt "Verejnopravni TV" je tam od toho, aby podavali nazory od vsech zucastnen stran.
Proto ve studio meli 3 hoste:
Nekdo od narodni tym(v poradu to byl ten alibisticky pan v modrym) a byvaly sportovec(L.Zelenka) a za rad fans(K.Sip).
Proč hned umlčovat hlas lidu? Prostě se mi nelíbí přístup ČT, že chtějí získat více sledovanosti pozváním populární osobnosti. Kdyby se ho ptali na názor v nějaké anketě, nebo v reportáži, tak je vše ok. Ale o hostech ve studiu mám jinou představu.
A koho z rad fanouska bys tedy pozval? Vzdyt tam byli i nazor od J.Zelezny, P. Nedved apod. pak bylo sestrih i na nazory bezne fanousky, kteri byli na stadionu. Podle me to beres moc osobne to co rekl K.Sip. Rozebirejme to co rekl a ne, ze to co nerekl. Rozebirejme, jestli jeho nazory jsou spatne nebo ne. CT4 nech byt, protoze ti delaji svoji prace a zatim dobre to delaji.
Tak mě právě nejde o to co řekl, jde mi jen o ten přístup ČT. To snižování k bulvárnímu přístupu vnímám u ČT celoplošně a nelíbí se mi to. Proto teď trochu rýpu do "angažování" Šípa do studia. Třeba z čeho je mi v TV nejvíc na blití je čtení komentářů z facebooku. A když jsem to viděl na ČT, tak jsem si říkal, že se už definitivně posrali.
Stejné je to u počasí, kam dávají obrázky, které vyfotili lidé. Květinky od paní Pavly, mráčky od Martina...
To jsem ještě neviděl. Ale ve zprávách začínají dělat ty novácké rozhovory s kolemjdoucími otrapy, kteří se nachomejtli k nějaké té události.
To dělají sice jen v počasí před Událostmi, ale celkově jde ta úroveň dolů... Třeba BBV teď začínají až v 19.50, přitom dříve začínali v 19.35-40 a o víkendu i dřív. A přitom se do těch prodloužených Událostí, kde třetinu času opakují, co ještě uvidíme, dostanou reportáže z řezbářských soutěží a podobné hlouposti.
Angažování Šípa? Jednoduché.. on je mezi tou sebrankou z celebrit jedním z nejrespektovanějších, protože je hodně inteligentní..Studio ho zastihlo, zůstával v Polsku, proč ne? On je celkem zaritý kritik české reprezentace, to co řekl, mě vůbec nepřekvapuje. Kdyby to nastoupilo podle jeho představ a propadlo to, tak řekne no vidíte, takováhle je pravá situace české reprezenace... na tom nesejde, ať to řekne kdokoliv, tady šlo vidět, že Dick byl takticky lepší než ten druhý.
*zarytý
Opět podotýkám, že mi nejde o to, co říkal Šíp.
ok promiň, nečetl jsem celou diskuzi
A v cem je bulvarni pristup. CT chce podavat verny obraz a konkretni nazor od kazdeho divaka. At uz primo z realizacni tymu, byvale sportovce, tak i z rady normalni fanouska na stadionu, celebrity, ktere bydli primo v ceske dome. V cem mi prosim te vysvetli, ja to porad nechapu co je na tom tak bulvarniho? Kdyz podavaji doslovne nazory od vsech mozny zdroje.
Mohli pozvat nejaky fanouska ze stadionu primo u studia, ale u nej neni zaruceno, ze nebude mluvit spisovne a muze tam i nadavat treba do ****** apod. To by nebylo zrovna 2x profesionalni.
Ja stejne porad nechapu ten bulvarni pristup CT. Oni nam tady umoznuji ucitit atmosferu turnaje z dalky a nazory ruzny hosti. Slysim nazory od ruzne tabory... Furt nechapu v cem jako je bulvarni pristup.
To, ze Sip je bavic ho vylucuje byt fanouskem ceskeho tymu? Nebo on je od toho, aby jenom bavil a nemel zadny nazor na vec?
Dej mi jeden konkretni argument, ktery mluvi o bulvarni pristup CT4 na prenosy a studio fotbal na EURO2012. Kritizovat umi kazdy, ale poukazovat presne a konkretne uz neumi.
A nemá snad pravdu? Ten alibismus jeho tří kolegů je neskutečný.
než něco začneš psát, tak nečerpej z článku na seznam a raději se podívej na Studio Vratislav tam hovořil o stoperské dvojici Hubník, Sivok, o Kadlecovi am nepadlo ani půl slova, i když právě jeho bych vinil z těch obdržených branek ..
moje chyba,nedošlo mě co jsou novinky.cz za plátek každopádně to nic nemění na tom,že jeho názory typu vyměnit 6 hráčů jsou pro mě na úrovni hospodskejch keců od piva
Jasně, Šíp to trošku přehal,ale z 90% měl pravdu a to že je Bílek neschopný, to už snad museli vidět všichni .. A Hubník zase tak tragický nebyl, i když tam měl pár takových momentů .. každopádně Zkusil bych Suchého a Limberského a kdyby si sedl Kadlec na lavku za ten výkon, nemohl by říct ani půlku slova .. a s Rajtoralem bych to zkusil taky
Vzdyt to vystihl docela presne. "Zadna system, bezpohlavni, impotentni system a herni projev" "Problemy jsou dlouhodobe i pred turnaji a neresilo se. Mladsi klukum se nedava zadne sance a pestuji nove nadeje a nenechaji je spolu sehrat","Hrali hrozne naivne, nevedeli do ceho jdou, spatna taktika na zapase"
To,ze ma mensi prehled o hraci, pozice kde momentalne jsou apod. je uplne jedno, proste vystihl tu podstatu a problemy narodaku. Jsem rad, ze to neni alibisticky kecy. To, ze budeme i nadale fandit je udel fanouska. Lec neni spatne na chyby poukazovat a vyresit co nejdrive.
Oddaleni problemy a kecy typu "porad mame na postup a Rekove a Polaci jsou o tridu horsi nez Rusy" je blbost.
Uz to uplne vidim, ze zase blbe takticky pripravene tym vybehnou proti Recko. Dostanou richtu jako s Rusy a oni zase budou mlit vet "at si kluci uzijou turnaj, dostat se na turnaj staci apod."
Taky si myslím, že problém může být i v přístupu. Vlastně po každém zkaženém zápase je slyšet, že chyb tam bylo hodně, že se musíme zlepšit. Mně to přijde, jako by ten tým trenér nedokázal připravit na toho kterého soupeře a hrajeme to na náhodu, buď to vyjde nebo ne. A když to nevyjde, tak jsme dělali hodně chyb a musíme se zlepšit... To je furt dokola.
A to nepočítám Bílkovo hodnocení, který si ze zápasů vzal už tolik pozitiv, že se až divím, jak jsme mohli dostat čtyři góly a dát jen jeden.
Souhlas. Kazdy dobry manazer by ti rekl, ze je to systematicka chyba. K.Sip. to vystihl uplne presne: "Ze to nema system a tedy dlouhodobe koncepce. Nezapracuje se na mladsi hraci, ze ktery by mohli byt oporu narodni tymu..."
Bohuzel systematicka chyba musi odstranit ten manazer a ne hraci. Ti delaji jenom to co po nem ten manazer zada. A take ten manazer musi vedet od koho si ty pozadavky chtit. Protoze po fyzicky slaby hrac jako Plasil nemuze chtit, aby hral DM, kdyz on v klubu hraje pravy kridlo.
tak prave kridlo plasil v Bordeaux nehraje ... hraje skor toho zatiahnuteho CM
Pri jejich rozestaveni 4-3-2-1 nebo 4-1-4-1 se on spis pomaha prave kridlo. CM dokaze uhrat, ale hlavne ne na DM. A jeste zvlast, kdyz vime, ze Rusove tahaji pres stred hriste a z break. Nejvice z pravy kridlo, tak tam daji nebranici Rezka na tom miste. Nic skoda mluvit.
P.S. Nejsem Cech, fandil jsem vcera CR dokonce. Ale zklamany jsem hodne. Verim, ze K.Sip musel byt tedy hodne, hodne, hodne zklamany a hlavne nastvany.
Jo prohrat muze kazdy, ale ne takovy zpusobem, ne takhle...
Sip rekl velmi dobre:"My jsme byli naivni(spise takticky nepripraveny a ten Advocaat o nas vedel vse, precetl nas do posledni detail, pripravil pomalu vsechny akce a signaly na CR tym)".
Plašil hraje ofenzivního středopolaře místo Gourcuffa
no, jenze Kadlec si asi myslel, ze hraje na stoperovi..
Je to idiot, plivat na všeechny strany umí každej, ale aby řekl něco rozumnýho, to sme se od něj nedočkali. ČT by neměla pouštět takový "hospodský trenéry" do televize..
Byl tam jeden expert a trenér reprezentace a nebyli mu schopni říct, co říká špatně. Furt jenom pojďme si užít, že jsme na euru, že máme dva zápasy, že je lepší, že jsme dostali facku a ne jen 1:0 atd.
Zelenka se tomu co řikal Šíp smál, a Dovalil viděl, že nemá cenu se s ním bavit a podle mě ho ani neposlouchal..
A to je nějaká diskuze? Já myslel, že když tam jsou dva experti, tak řeknou, v čem nemá Šíp pravdu. A ne se tam usmívat a držet hubu.
tak co maj řikat na takový nesmysly, že Baroš tam nemá co dělat, a že do příštího zápasy se má prohodit minimálně 6 hráčů..
Tak ať řeknou, proč tam Baroš musí být, proč nemůžeme nasadit šest hráčů... Jako nedivte se, že lidi s tím Šípem souhlasí, protože dva odborníci nejsou schopni na něj nějak reagovat. A neříkám tady, že s ním souhlasím se vším.
tak on to vedl ten moderátor a neptal se nějak Dovalila a Zelenky co si o tom myslí, proto na to nereagovali, navíc všem 3 bylo jasný, že Šíp mele totální hovadiny.lidi se Šípem souhlasí, protože národák prohrál a tím pádem je v modě plivnout si na všechny ostatní...
A tak to vysvětlete někdo tady, mně je to jedno. Jinak oni tam neseděli od toho, aby jak ovce čekali na otázku od moderátora... A jestli si Dovalil nechá líbit, že se reprezentace do veřejnoprávní tv kritizuje hloupým způsobem, tak co...
I když kdo ví, co za tím je. Šíp je výborný bavič a řečník a rozhodně nemá problém tam na oko kritizovat. Tak Karle, udělej tu trošku dusno, jsi dobrý řečník, opravdu to dokážeš, lidi se na nás budou dívat... Kdo ví.
no to pochybuju, spíš Šíp ukázal, že to je hospodskej kecal, kterej vidí repre jednou za půl roku a je chyba, že se na zápas dostanou takový ubožáci a ne opravdoví fanoušci!! Šíp na stadáku ani neměl co dělat a kdyby nebyl celebrita tak by se tam ani nedostal.
A co ty reakce fanoušků? To samé... Kdo jsi, že máš právo hodnotit, kdo může být na stadionu a kdo ne?
Většina rozumných fanoušku se Šípovi směje za ty jeho blbosti.. Kdo jsem? Já sem ten kterej chtěl jet na Euro, ale nebyl jsem vylosovanej, protože mezi fanoušky se dostalo málo lístků, protože na Euro jeli takový dacani jako Šíp a spol, kteří dostali lístky jako samozřejmost a žádnýho losování se nemuseli účasnit. Kdyby se lístky dostali mezi opravdový fanoušky a ne mezi bafunáře a celebrity tak by byla na stadionu taky úplně jinačí atmosféra.
No jo, to je pravda. Ale takhle to je už dlouho. Lístky pro sponzory, osobnosti, rodiny... A pak se do oběhu dostane málo lístků, je to hnus.
Právě to je na tom to nejhroší, hlavně že tam je kupa celebrit typu Šíp, kdyby aspon fandil, tak neřeknu, ale on sám řikal, že za celej zápas si jen jednou zakřičel, tak co to je za fanouška.. navíc jasně ukázal, že ani nemá přehled o současným týmu.. je to prostě k zblití...
V tomhle souhlasím. Ale když už si ho do toho studia pozvou, tak ať tam svůj názor řekne. Od toho tam šel.
tak jasný, ale ten kdo tam jde by měl mít aspon přehled o tom co se děje kolem něj, ne tam vyrukovat s totálním nesmyslama..
No jo, ale nikdo ty nesmysly nebyl schopen vysvětlit, o to jde. Z té diskuze měl Šíp odejít přesně tak, jak ho tu popisuješ. Byli tam na to dva odborníci.
Jinak opravdový fanoušek je ten, kdo je podpoří, fandí jim přímo na místě, aby jeho podporu jakýmsi způsobem ti hráči cítili. A ne ten, který bude spokojený s každým výsledkem a výkonem a bude se schovávat za řeči, že ostatní si jen chtějí plivnout...
na to,že to mělo miliónovou sledovanost, tak ten úvodník byl dělanej dost amatérsky. Střih videí i kameru by strčili do kapsy 15letý děti se svejma videama na youtube, nevyčištěný zvuk u videí, takže to skutečně působila jako sestřih z youtube,hrozná kvalita všeho.
Měl jsem pocit, že sleduji egyptskou regionální TV a ne stanici, která má jedno z největších filmových zázemí ve světě
A jestli si pod diskuzí odborníků představuješ, že budou mluvit o tom, že se musíme zlepšit, že jsme dělali chyby a že si to máme užít... Tak jaké chyby, co musíme zlepšit, proč jsme prohráli, proč se střídalo takhle a ne jinak. Já to nechci slyšet od Šípa, ale od trenéra reprezentace. Ale ten to neřekne a raději toho, kdo ho tam kritizuje nebude poslouchat.
Dovalil byl neuvěřitelně slabý takové alibistické řeči ať si nechá pro ovce co mu žerou to už raději dalšího Šípa než Dovalila
Me treba nelibi jak Sip mluvil o dalsi 2 zapasy. To je spatny pristup. On uz narodak odepsal. Ja treba Cech nejsem, ale vas tym bych rozhodne neodepsal tak rychle. Ale jinak temer ve vsim s nim souhlasim. Kdyz je kormidelnik je spatny, tak muzou veslari veslovat jak chteji a stejne to nema sebemensi efekt.
Má pravdu
Jeho kritika má jedině hodnotu, nejde ani tak o obsah jako o to že, aspoň dokáže přiznat jak na tom jsme.... a ne jakože borci na Rusáky nastoupí jako mistři světa. Ale ty naši experti si furt budou lejt víno i když už dávno pijou vodu...a to ještě zkaženou
a hodit za hlavu zápas s Maďarskem, zejména ten druhý gol, tak to se přesně včera projevilo, situace ze stejného těsta, jak první tak druhý gol
Alonso o Rodgersovi
Na otázku, či bol prekvapený vymenovaním Rodgersa, odpovedal:
"Nie tak celkom. Vedel som, že on bol jeden z tých, ktorí boli oslovení. Ako fanúšikovi Liverpoolu mi dáva nádej do budúcnosti.
Madridisti, aká je jeho pozícia v tíme, asi silná, že nechceli by ste ho poslať späť?
60 mio a Florentino možná začne nějaká jednání
Není možno, klíčový muž, řekl bych, že spolu s Ikerem nejvíce nepostradatelný z dlouhodobého pohledu.
Mně by stačil i ten Nuri
Tihle Rusové mají šanci na úspěch. Je to kompaktní tým, který je zdravě sebevědomý, ale zároveň pokorný, což jiným ruským týmům prakticky vždycky chybělo.
Vrba, Lavička, Jarolím, Uhrinové.....všichni mají daleko větší kvality, hlavně taktické, než Bílek
Má teprve 21, ale září od roku 2008. S tím se prostě člověk musí narodit .
Vzdycky si vzpomenu na tenhle clanek po moskevskym Derby a hned prvni komentar u nej:
http://www.eurofotbal.cz/clanky/alan-dzagojev-objev-moskevskeho-derby-58891/
Heh, a hned jste u toho byli vy dva . Mimochodem, Rosa zářil dřív než v derby. Předtím si dělal dobrý den ze soupeřů v Lize mistrů. Derby se Slavií bylo až v závěru podzimu 99, kdy se nám zranil Vlado Labant, respektive byl zraněn.
Buď narodit, nebo musíš být hovado (myšleno v dobrém) jako Pavel Nedvěd, který si to vydřel .
Tak tady ty "hovada" z toho ale čerpají trošku, později. Třeba v 25..
Jinak ale k Alanovi.. před turnajem jsem říkal ve škole, že to bude jedna z největších hvězd turnaje, všichni se mi smáli. No.. Zatím mu to jde.
I tak se s tím ale musíš narodit. Jsou obrovští talenti, jako třeba Jágr, ale i právě Nedvěd. Sám o sobě říkal, že nikdy neměl tolik talentu jako ostatní, ale od rána do večera na sobě makal, vše věnoval fotbalu a to se mu náramně vrátilo. Žádný zábavy, mejdany, alkohol...jen tvrdá práce. Jenže i takový Rosický (o něm se dá jednoznačně říct, že je to talent od pánaboha) kdesi řekl, že v mládežnických výběrech a i ve Spartě byl daleko větší talent než on, a to Zelenka.
Jen s talentem se nedá tak jednoduše prorazit, vše je to o obětování, disciplíně a tréninku. Někdo ho ale potřebuje méně, někdo více...
Jasně. Já navíc zastávám názor, že ta Nedvědova fanatická vůle na sobě pracovat je svým způsobem taky dar od boha .
Je, tomu věřím. Podobnou "vojenskou" disciplínu mít všichni, tak si pískáme.
ma na to byt svetova extratrieda?
Rozhodně.
Ano ano zdravé sebevědomí a zároveň pokora ..tak nějak...ale to se u našich nenosí a nikdy nebude
Protože když se chovají zdravě sebevědomě, tak jsou za nafoukance. A když jsou pokorní, tak zas za posery. V našich podmínkách je dost těžký trefit tu správnou míru sebevědomí a pokory.
palcováním ho do Poolu nedostaneš
You don't say.
Proč za posery, je třeba si uvědomit kam patříme a odsud začít pracovat a ne se vytahovat jak chceme vyřadit Němce, jako to prohlásil Bílek, či jak včera myslet, že Rusko přehrají stylem Španělska ...
Možná to je ovlivněno tím, že fandím Spartě a jsem zvyklý slyšet od našich hráčů, trenérů touhu dosáhnout těch nejvyšších příček. Ostatně i já k tomu tak přistupuju. Jinak k těm výrokům Bílka atd.: Sebevědomí je v pořádku, ale obvykle to novinářům špatně podá, oni si to upraví podle sebe a ve výsledku je pak trenér k smíchu, i když to myslel dobře.
No já nevím, tak to by spíš ty novináři museli vyloženě lhát. Proč vůbec Bílek mele o Německu, když ještě nezačali hrát. Mě vůbec tohle všechno "mistrování" děsně překvapuje. Měli by si vzít příklad od našich hokejek
[reagovat]
Nemusí lhát...stačí jenom pokládat zpovídanému trenérovi otázky, tak aby odpověděl přesně podle našich potřeb. Vkládat mu slova do úst. Řídit rozhovor tak, aby Bílek skákal přesně podle novinářova scénáře...A nebo prostě stačí účelně přeparafrázovat pár Bílkových vět a hned je z jeho výroků úplně něco jiného a přitom novinář nelže.
Parádní hráč, z fleku bych ho bral do CFC. Snad ho budem s wátětem obdivovat i příště.
Arshavin do Arsenalu
ten už jam je/byl
100. pro Šípa
v hodně věcech měl pravdu ale na druhou stranu taky pár úletů typu nechybující Kadlec, vystřídání Baroše kdy je jasné že spíše by měl Necid či Pekhart přijít k němu na hřiště a hlavně Hübschmann na stoperovi to je úlet.
Já to četl teď na sportu. Jeho názor na Baroše je to úplně nejlepší a nejtrefnější z celého toho článku :) A o Kadlecovi se vyjadřuje, že je děravý, nikoliv tak, že je nechybující :)
ne o Kadlecovi říkal v tom studiu že včera vůbec nechyboval
ve studiu rekl, ze Kadlec taky neudelal chybu.. Pritom 3 goly jdou na jeho vrub
Ale ve zbytku souhlasim
Jak je na tom vubec Plasil v Bordeaux? Jinak treba ten Sipuv napad s Daridou v zaloze proti Recku neni uplne od veci :-)
Je dobře, že se někdo tak odvážně ozval, ale až na pár věcí tam mlel celkem blbosti. Gebre s Kadlecem rozhodně nepodali dobrý výkon a nasazení Hubschmana bylo pochopitelné.
A celkem lituji Dovalila, ten nevěděl co na to má říct Nebo si spíš nedovolil.
Já se hlavně divím, že si ten chlap nechá srát na hlavu a neřekne proti tomu ani slovo. Nebo že by na to nic říct ani nemohl...
Viděl jsem to pouze v psané formě, ale Hübschmanna a beky můžeme považovat za jediné dvě blbosti z celého článku. Já po včerejšku nějakou explozí kritiky určitě netrpím a trpět nebudu, ale z globálu se mi jeho připomínky líbí velice.
Tak ještě mluvil o tom, že je potřeba udělat 5-6 změn, což je půl sestavy a přitom kvalitnějších náhrad najdeš opravdu pomálu. Přesun Hubschmana na stopera, kde nehraje už řadu let a dělat takové machinace zrovna na Euru by bylo dost necitlivé, nehledě na to, že stejně bude potřeba na štítu, když ten střed ve dvojici Plašil - Jiráček není vůbec pevný. K postavení Suchého bych byl taky dost skeptický, to ať radši hraje Limberský a Kadlec se přesune na stopera.
Pravdu měl v té Bílkove pasivitě a nulových reakcích na vývoj utkání, tedy až na střídání toho Hubschmana, nad čím se Šíp ironicky podivoval nejvíc.
A pak ten Baroš no, tam těžko říct. Určitě to není ten tehdejší král ofenzívy, ale ta podpora zálohy není kdovíjak dobrá a je otázka, zda by si tam vedl Pekhart či Necid lépe. Zkusit se to může, ale aby byl Baroš takhle haněn, to si nezaslouží. A nacpat tam Lafatu je úplná blbost.
A vlastně ještě zmiňoval, že se snažíme hrát fotbal, na který nemáme, s čímž se určitě taky dá souhlasit.
Jinak Maruška je hroznej válec.
dzagojev do realu
tam bych nešel ani zadarmo
wtf?
Ani? Si myslíš že by si Dzagojev platil aby tam mohl jít?
Maria další fanynkou LFC po Wozniacké?
Známého baviče svým výkonem alespoň částečné nezklamal pravý obránce Gebre Selassie, líto mu pak bylo kapitána Rosického. „Toho jsem litoval. Sleduju mnoho zápasů Arsenalu a vidím, s kým si to tam umí dát. Tady si to nemá dát s nikým.
Ze by fanda Arsenalu?
8 murarov postavilo stenu za 10 hodin. Kolko casu to zaberie 4 murarom?
20 hodin?
spis vic, pac budou utahanejsi
2 semifinále a jendo finále
*jedno
nezaberie im to nijaky cas lebo stena uz bola postavena.
Ale po vcerejsku jsem pochopil tu symboliku "pata a mata"
mas pravdu hrali ste to ako Ajetovci
kolko je zhruba jeho cena?
cca 15 mil.euro
Neverim, ze by ho CSKA prodalo tak levne.
spíš to tipuju na Ł20+. Ale vzhledem k tomu, že je zrovna z ruské ligy a není tak profláklý, moc o něj zájem nebude...
cena hraca je velmi relativna vec. v principe ide aj o to komu ho predavas. v ramci ligy su hraci drahsi pretoze ich predajom nielen oslabujes seba ale zaroven posilnujes svoju priamu konkurenciu co sa v tej cene logicky zobrazi. do hry prichadza casto aj taktika ze ked o jeho hraca prejavi zaujem bohaty klub snazia sa z toho vytlct co najviac.
opravdu?
Rusáci to nakonec vyhrajou. Semifinále určitě.
ty uz poznas ich 1/4finaloveho supera?
OT: Sarapovova
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele