Diviš zazářil dvěma chycenými penaltami, pak se zlobil na sudí

07.04.2013, 20:07
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (127)

Přidat komentář
stas87

to lobotka aj willian posrali mohli to napalit pod brvno kedze prvu penaltu lobotka poslal ani nie v polovicnej vyske branky a ten osel willian to zopakoval ale tentoraz si vybral druhu stranu s cim aj divis trosku ratal divacka navsteva celkom slusna ale trencin vie nalakat fanusikov

Reagovat
georgeo

co občas zaslechnu, tak jdou na něj ze Slovenska docela dobré reference...proč pořád chytá za Prešov? to nemá na tým ze špičky ligy?

Reagovat
smazaný uživatel

no obrana mu priliš nepomaha a tak vela inkasuje..neda sa povedat, zeby bol najslabsi clanok musztva, ale ani najlepsi..par golov na jeho tričko rozhodne ide

Reagovat
georgeo

takže na víc než Prešov v současnosti nemá?

Reagovat
suldik

ono skor ide o to ze ta spicka v nasej lige ma brankarsku otazku vyriesenu viac nez dobre (snad s vynimkou tt v tejto sezone) takze nikto nemal dovod ho dotiahnut

Reagovat
smazaný uživatel

Koho zajímá Severní Maďarsko?

Reagovat
smazaný uživatel

načo vôbec otváraš článok, keď ta nezaujíma?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

magor

Reagovat
smazaný uživatel

Jednym slovom kokot

Reagovat
smazaný uživatel

Tyhle provokatéry banovat

Reagovat
Puskas

větším trestem pro něj bude, když mu tu plno lidí řekne, jaký je to dub - on totiž čekal pochvalu

Reagovat
smazaný uživatel

Pleteš se Ferenci... Přesně toto jsem čekal, protože Češi jsou národ zapomnětlivý... Protože kdyby měli dobrou paměť, nikdy se s těmi zrádci nebavili...

Reagovat
Puskas

jakými zrádci?

Reagovat
smazaný uživatel

1939, 1992...

Reagovat
Puskas

1939? Tiso dostal v noci v březnu nůž na krk - buď se trhnete od okleštěného Česka, bezbranného a nechaného naši libovůli a já Vás ochráním před Maďary, nebo zůstanete a do měsíce vás převálcují Maďaři.

Nehledě na to, že Slovensko dostávalo od Prahy pořádnou sodu celých 20 let.

1992? to bylo oboustranné

Reagovat
smazaný uživatel

Řekni, má cenu tady vést historickou debatu? Dobrá, i já řeknu svůj pohled... Vždycky máme volbu, a volba Slovenska byla takováto: Budeme loajální se státem díky, kterému dodnes nejsme Severní Maďarsko, nebo je zradíme a připojíme se k největšímu zločinu dějin (myšleno tak, že největší tyranie komunismu měla teprve přijít)? Takže co je podle tebe správná volba? Nás (Čechy i Slováky) zradili v Mnichově a pak jsme měli stát jednotně bok po boku, a ne se zradit...

1992 - K tomu snad není co říct ne? Stačí se podívat klidně i na Youtube, jak Mečiar kříčí samostatnost... A vaše hvězdička na vlajce EU je dodnes k smíchu...

Reagovat
Puskas

1. jsem Čech

2. vidíš to zjednodušeně, až příliš zjednodušeně, takto se o historických otázkách, kór takto zamotaných debatovat nedá. Už vůbec ne hodnocení ex post, co vidíš výsledky všeho

3. Tiso udělal to, co musel, jinak by bylo o Slovákách

4. žil jsem v r. 1992 a pamatuji, co se dělo na obou stranách

Reagovat
Puskas

5. Československo byl umělý výtvor, v němž byly násilně drženy menšiny, které dostávaly pořádně zabrat od Čechů, tak se nedivím, že chtěli pryč

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, aha... A kdyby jste byli součásti Maďarska, určitě byste na tom byli lépe...

Reagovat
Puskas

viz bod 1 - jsem Čech

Reagovat
smazaný uživatel

Myšleno Slováci... Jinak samozřejmě moje chyba...

Reagovat
Puskas

pochop, že tu jde o to, že byli celou dobu diskriminováni, stejně jako Němci nebo Poláci

Reagovat
smazaný uživatel

To je hodně sporné...

Reagovat
Puskas

to není, jen se u nás pořád opakuje pohádka o zlaté éře 1. republiky

Reagovat
smazaný uživatel

To je možné, já na tu pohádku nevěřím, stačí se podívat, že bylo 18. vlád myslím, neustále krize, 3 miliony nezaměstaných atd... Ale tak jak to říkáš ty, to taky nebylo...

Reagovat
Puskas

takže to bylo opačně, než říkám?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne opačně... Ale ani ne tak jak říkáš... Pravda je vždycky někde uprostřed...

Reagovat
Puskas

Ne, nemáš pravdu. Pravda je jedna, ne že je vždy uprostřed. Někdy jo, ale ne vždy. A tady je pravda to, že posvátná byla pouze hradní politika.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to má společného s Masarykovou pětkou? Nic... To že je pravda uprostřed bylo myšleno ve sporu, kdy jeden říká: 1. rep. byla super a druhý říká: 1. rep. byla hnus... Samozřejmě zjednodušeně...

Reagovat
Puskas

to, že politika vůči menšinám byla vedena z Hradu a okolí jemu příznivě nakloněnému, menšiny strádaly -to je fakt,který se zastírá

Reagovat
smazaný uživatel

Jinými slovy, dnešní přístup k cikánům, kteří se jezdí pro dávky v Mercedesu je správný?

Reagovat
smazaný uživatel

vy ste čůráci

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, v mnoha ohledech se tzv. I. republika v moderní éře glorifikuje. Ale je nutné věci brát v souvislostech a do sebemenších detailů. Což se zde v této diskusi činí pánové velice málo ...

Za všechno napíši jen jedno. Týká se to tzv. dikriminace menšin. Před ideologickou radikalizací sudetoněmecké menšiny (díky fašizující SdP) v tehdejší ČSR bylo dlouhé období klidu, občané české, německé (křesťanští sociálové, sociální demokraté, atd.) a židovské (často používající jako rodnou řeč němčinu) národnosti měli poměrné zastoupení v parlamentu, jejich politické, sociální či kulturní nároky byli řešeny v rámci možností a na tu dobu relativně uspokojivě, samozřejmě se to bez chyb neobešlo. Záměrně opomíjím období Velké hospodářské krize v 30. letech, která ČSR citelně zasáhla, ale vedení státu logicky nemohlo veškeré vlivy z ní vyplívající zcela zastavit, pouze zmírnit následky. Takže to vedení státu na vrub nelze přičítat. Připomínám ještě v celosvětové historické obci přijímané tvrzení, že tehdejší ČSR bylo v rámci střední Evropy 30. let 20. století, jediný stát s určitou formou demokracie. Ale nebylo to pochopitelně bez chyb (a jakých!), ale to už je zase na jinou diskusi ....

Reagovat
Puskas

víš, ono se o těch národnostních problémech moc nemluvilo, ani třeba o ne zrovna moc nakloněné politice vůči katolíkům /viz slavné Masarykovy výroky na toto téma/. Hosp. krize je věc celosvětová, za to nemůže Hrad,a postihla hlavně pohraničí, proto pak ta eskalace napětí u Němců. Kdo ví, jak by to vypadalo, kdyby ten nácek nezastřelil Dolfuse.. A autoritativní režimy nejsou protikladem naší demokracie, jen mají pořád u nás pejorativní zabarvení.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale mluvilo, jenže dnešním poměrem to vedlo jiným směrem. Co se týče polituiky Hradu vůči katolíkům, tak to zase na delší elaborát. Nutno ale dodat, že to vycházelo z reálných postojů tehdejších představitelů Římskokatolické církve a nelze se tomu divit při uvědomění historických kontextů .... viz Marmaggiho aféra a další. Co se týče krize a pohraničí, postihlo to nejen Němce ale i Čechy a obyvatele židovské národnosti. No a zmínil jsi jméno Engelbert Dollfuß. To je bezesporu zajímavá postava, ale i kdyby atentát přežil, pro ČSR by to kladné bylo jen zčásti. Už proto, že měl sklony k silnému autoritativnímá stylu vlády, což je vždy spojenou s represemi ...

Reagovat
Puskas

pro nás by to mělo ten dosah, že by těžko povolil anšlus. a co se postoje vůči církve týče - ten byl dán už r. 1918 všeobecnou mánií (1.000.000 lidí vystoupilo z církve!!) a podporovanou centrální vládou. Nějaké aféry monsignorů to mohly jen přiživit, zvláště když byly účelově zveličovány. Byl to klasický (český?) styl, kdy ti, co nic neznamenají, najednou při pocitu moci dostanou svaly a podle toho jednají. Averze katolické inteligence vůči Hradu byla silná prakticky od začátku, i to je signifikantní.

Reagovat
smazaný uživatel

Druhá strana se též nechovala v rukavičkách a mělo historický kontext ve vztahu k českým zemím. Jak jsem již uvedl, dnešním prizmatem je potřeba to posuzovat opravdu velmi obezřetně, vnímam všechny okolnosti, souvislosti, atd. O tom je historická věda, ne předsudky různého typu a ražení ...

Reagovat
Puskas

Jo, zejména Durych byl pořádné rázný, ovšem o r. 1918 byla církev výrazně v defenzivě. "Tábor je náš program, přece platilo. Ostatně vyskakovat si moc nemohla, smlouva s Vatikánem byla podepsána až r. 1928.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, to co jemuješ je právě výsledek toho historického kontextu ....

A můžeš to vzít třeba od bitvy na Bílé hoře ....

Reagovat
Puskas

spíš od husitství a těch hekatomb katolických mučedníků, před nimiž se zhrozil i husita Vavřinec z Březové

Reagovat
smazaný uživatel

Ono toho bylo .... že by jeden nespočítal.

Reagovat
Puskas

jistě

Reagovat
smazaný uživatel

Nemáš (opět pravdu) zjednodušeně jsi psal ty, pak jsem psal i já zjednodušeně...

Výborně v roce 1992 jsi žil, tak víš, jak Slováci toužili po samostatnosti...

Reagovat
Puskas

já o tom docela dost četl /Ty možná též, nevím/, takže to vše načtené vměstnávám do pár slov a pakuji - kdyby Tiso nepodepsal, hrozil mi Hitler zničením země ze strany Maďarska

Reagovat
smazaný uživatel

Já samozřejmě také... Tím pádem víš, že Tiso je zločinec, jak ho můžeš obhajovat?

Reagovat
Puskas

záleží, jaké jsi četl prameny- jestli ty tendenční, tak se nedivím

Reagovat
smazaný uživatel

Řekni mi jedno, podle tebe, ten člověk není zločinec? Stačí jedno slovo...

Reagovat
Puskas

ne

vezmi si jen fakt, že obhajoba nesměla povolat několik svědků, kteří měli svědčit v jeho prospěch... zkus si přečíst Ďuricu, např.

Reagovat
smazaný uživatel

Slováky nečtu, ten jazyk se mi prostě nelíbí... Prosím tě, o soudy se po válce se zajímám a vím, že i kdyby ho hájil nejlepší právník na světě a měl všechny své svědky, byl by popraven...

Reagovat
Puskas

Na zájem Moskvy a Beneše - možná by ti svědci /třeba jeho osobní tajemník žid. původu/ mohli zvrátit rozsudek, jak by se to nelíbilo všem okolo Ale je to znamení demokratického postupu - nepovolit povolání svědků...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosím tě, každý měl svého žida (i Goring, toho co mu zachránil život, atd...) Zájem Beneše... Beneš... O něm by se šlo bavit desítky hodin...

Reagovat
Puskas

Tiso si vymohl udílet výjimky v protižid. zákoně., který NEPOSEPSAL!! Udělil jich na 10.000.

Reagovat
smazaný uživatel

Že jsi přestřelil číslo je jedna věc... Druhá kolik ano...

Reagovat
Puskas

mám to z toho Ďurici, kterého nečteš, bo je Slovák /předsudky?/, a ochuzuješ se tak o možnost vidět problém i z 2. strany, čímž marníš možnost skutečného hist. bádání - vidět to ze všech stran.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli narážíš na to že jsem xenofob, tak opravdu nejsem...

Reagovat
Puskas

ne, jen píšeš, že nemáš rád ten jazyk, a když ho nečteš, nemůžeš vidět věc z obou stran a být nestranný a ani zcela znalý problému

Reagovat
smazaný uživatel

Možná pravdu, ale zásady jsou víc...

Reagovat
Puskas

pravda je víc

Reagovat
smazaný uživatel

Hledat pravdu je těžké, chce to mít otevřené o či a mysl .....

Reagovat
smazaný uživatel

Možná pravdu, ale zásady jsou víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Puskasi... Jsi velmi inteligentní člověk, rád jsem si vyměnil názory... Nicméně z této diskuze odcházím, každý máme svou pravdu a s tím také odejdeme... Tak se měj :)

Reagovat
Puskas

ok, zdar (a přečti si toho Ďuricu )

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud je myšlen Prof. Milan Stanislav Ďurica, SDB a jeho kniha Jozef Tiso (1887-1947), Životopisný profil. (Lúč, Bratislava, 2006), tak ji bytostně nedopuručuji. Je všeobecně považovaná za zkreslující a hrubě kontroverzní (či polemickou). Je silně subjektivně zaměřena pouze na světlé okamžiky života dotyčné osoby a v mnoha ohledech ji neobjektivně heroizuje, nepřípustně se dopuští osobních sympatií aniž bere v potaz nezpochybnitelné a jasné historické fakta, které zřejmě záměrně opomíjí. Tož tak ...

Reagovat
Puskas

je místy fandovská, ale jde o ta fakta z druhé strany, ta z té první strany máš všude okolo dost, třeba s ním nesouhlasím s některými věcmi ohledně dr. Háchy, ale jinak je jeho pohled na problematiku v dané době dost dobrý. Zajímavé, že Ti nevadí denunciační knihy na Tisa, které o světlých okamžicích mlčí... Napadá mě teď je borovička a jeho Kolaboranti

Reagovat
smazaný uživatel

Jen se neboj, umím rozlišovat. Ale výše zmíněnou knihu uznávají jen silně konzervativně - katolické kruhy. Jinak je bohužel bezcená. Prof. Ďurica je jinak vcelku uznávaný v rámci církevních historických oborů, ale tato kniha byl velký omyl.

Reagovat
Puskas

pro mne byla cenná ze 2. důvodů - popis toho "soudu" a jiný pohled na to, co musel řešit Tiso. Neberu ho jako světce, ale tato kniha mi ho rehabilitovala, ne možná úplně, ale není pro mne lotr. Vskutku věřím, že dělal, co mohl< že to nebyl žádný Quisling nebo Mach.

Reagovat
smazaný uživatel

Touto knihou nelze načerpat, aspoň trochu, objektivní fakta ...

Já Tě chápu, ale doporučuji si nastudovat případně další (nezkreslující) materiály, protože Josef Tiso opravdu nebyl žádný lidumil (aspoň pro některé obyvatele tehdejšího Slovenska) nebyl a jeho úmysly nebyli v mnoha ohledech vůbec čisté. Zkrátka jeho život lze posuzovat, tak že těch kladných věcí udělal daleko méně než těch druhých, které raději nebudu jmenovat, protože jsou nesmazatelně zapsány černým písmem ve střeoevropských dějinách!!!

Reagovat
Puskas

a opět je třeba vnímat dobovou mentalitu Slováků, jejich postavení ve světě, vztahy se sousedy, židovskou otázku a její vnímání zejména na venkově atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, ale hlavní je si nic nenalhávat. Slovensko má, jako svébytný stát, relativně mladé dějiny a v těchto případech je v určitých kruzích vždy tendence určité věci přikrášlovat. A je zhola jedno, zda jsou pohnutky politické, náboženské, nacionální, atd.

Reagovat
Puskas

to i my si přikrašlujeme leccos

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes se to už dělá jinak a na druhou stranu je taky kontrola citlivější. Navíc všeobecná informovanost je dnes nesrovnatelně vyšší a to ovklivňuje myšlení a rozhodování obyvatel. I když to tak "někdy" nevypadá ....

Reagovat
Puskas

ale víš jak - myšlení ovlivňují média a způsob, jak se píše, se pak rovná myšlení velké části lidí, co se dobrovolně nechávají masírovat. Pořád je to to samé - lidem stačí zjednodušené myšlení a řešení. Heydrich umlčel české dělníky třemi týdny dovolené navíc, pobyty v lázních atd. Strach pak vykonal své - resp. přispěl k tomu, že se málokdo ozval, nač taky,když to nemá cenu - zjednodušené, vím:). Nic, jdu spát, dobrou. A někdy příště.

Reagovat
smazaný uživatel

Tiso měl, jako člen římkokatolického kléru, možnost dát včas od veho nekalého ruce pryč. Což však neučinil, podlehl svým a okolním šovinistickému předsudku a stal se zločincem. Pro toto všeobecně přijímané tvrzení (v historickém, politologickém a .... oboru) existuje nespočet důkazů.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně můj názor...

Reagovat
Puskas

je rozdíl, co dělal Tuka nebo Mach, co bylo v jejich kompetenci, a co mohl dělat on a co nemohl - v dané situaci, za dané konstalace. Jinak asi měl odstoupit, ale v tom případě pohrozil Hitler sankcemi.

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo to v jeho rukou, on se však rozhodl, tak jak rozhodl, což z něj vinu nikdo a nikdy nesejme.

Reagovat
stas87

ak by to urobil a rezignoval tak by moc prevzal tuka a mach co by bolo este horsie...alebo karmasin ktory sa velmi snazil aby dostal nejaku funkciu

Reagovat
stas87

ano tuzili,ked vznikalo ceskoslovensko tak na zaciatku aby neboli problemy slovaci suhlasili s tym ze vlada bude centralisticka ale neskorsie poziadali cesku stranu aby uspokojivo vyriesil usporiadanie slovenska vo federacii,co spravili cesi?neustale oddalovali tuto temu alebo strkali hlavu do piesku...co mali teda slovaci robit?

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel bod č.3 má zjednodušující výklad a předesílám, že tady to nelze plně do důsledků a souvislostí rozebrat! Už proto, že toto je fotbalový web ....

Reagovat
stas87

tak a so slovenskeho pohladu: mali sme po tisic rokoch konecne nadej na samostatny stat,bez cudzieho vplyvu,nik by nam nezasahoval do vlastnych veci,politiky,ekonomiky atd. to ze sa tak nestalo bolo pochopitelne kedze cez slovensko viedla cesta na ukrajinu a na vychodny front,hitler slovensko vyuzival ako tranzitnu krajinu pre material a zbrane

sam tiso zastavil transporty so zidami ktory mali povodne ist zo slovenska pracovat v nemeckych tovarnach na zbrane,zachranil tak 35 tisic ludi,schindler tisic ludi a pre cely svet je schindler hrdina a tiso zradca,je to spravodlive?

Reagovat
smazaný uživatel

V této sugestivní otázce nelze z geopolitického a historického hlediska (zcela apolitického a zbavéného ideologického a nacionálního balastu) jasně určit kdo byl či co bylo bezpříkladně spravedlivé.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

ok,nedokazem sa na to pozerat bez vplyvov co si pisal ale stve ma to,tiso nebol len zlocinec kazdopadne ja si myslim ze tiso bol nas najlepsi prezident

Reagovat
smazaný uživatel

Zajeď si do Osvětimi..

Reagovat
stas87

bol som tam a co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tím pádem víš, kam Tiso posílal židy...

Reagovat
Puskas

Tiso ne, to ten zákon, který nepodepsal, po SNP už to bylo čistě v režii Němců

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tady nejde o nějaký podpis, ale o to, že on to do té situace dostal...

Reagovat
Puskas

do jaké? a kolik hlav státu udělilo výjimky jako on?

Reagovat
smazaný uživatel

On byl ve velmi speciální pozici...

Reagovat
Puskas

jo, to byl, a snažil se ji využít pro Slováky i Židy co nejvíc, nehledě na to, že USA či Británie odmítaly přijímat žid. utečence

Reagovat
smazaný uživatel

Když myslíš...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja myslím že sa dosť zabúda na Karola Sidora, škoda že dneska o nom už nikto nevie. Co sa týka židov, problém bol v ich ohromnej neoblúbenosti, držali asi polovicu slovenského hospodárstva, pričom sa držali madarskej reči aj v novom štáte. To ale samozrejme nie je ospravedlnenie. Myslím si na základe skúseností z iných nemeckých spojencov, že by sa Tisovi nič nestalo, keby Zidov nedeportoval, aj ked po Salzburskom diktáte 1940 už nemal všetku moc v rukách.

Reagovat
Puskas

Tiso musel být odsouzen - tlaky z Moskvy i Prahy byly obrovské. A s tou žid. otázkou máš pravdu, nebylo to jen tam, Ukrajina nebo i Podkarpatská Rus, tam to bylo identické.

Reagovat
smazaný uživatel

Tiso ani nepodpísal židovský kódex...

Reagovat
stas87

a tiez asi vies co zidia robili na slovensku pred 2.sv vojnou...tym samozrejme neospravedlnujem to co sa stalo,len tu stranku ze pritomnost zidov na sk niekde nebola ziaduca je fakt ktory moc ludi priznat nechce

Reagovat
smazaný uživatel

Tiso nebol vôbec zložinec...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Milan.B

nechaj ho tak... nema to cenu

Reagovat
stas87

jej tak mi napis tu rozpravku o tych strasnych slovenskych zradcoch budem ti vdacny a rozsirim si obzorov

Reagovat
smazaný uživatel

Se Slováky se nebavím... Sorry...

Reagovat
stas87

tak jo,můžu psát česky jestli chceš a řekneš mi potom proč jsou slováci zrádci?

Reagovat
smazaný uživatel

né, zas sem si představil tu slovenskou češtinu ke který tu Slováky nutíme

Reagovat
risk je zisk

mas na mysli 2. svetovou?

Reagovat
smazaný uživatel

Pleteš se Ferenci... Přesně toto jsem čekal, protože Češi jsou národ zapomnětlivý... Protože kdyby měli dobrou paměť, nikdy se s těmi zrádci nebavili...

Reagovat
Milan.B

mas to v hlave pekne vykradnute.....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

heydricha na takych ako ty

Reagovat
smazaný uživatel

slabý pokus o trolling nabudúce vymysli niečo vtipnejšie

Reagovat
Le Gunner

Aspoň jsem si pěkně početl tu diskusi výše.

Reagovat
smazaný uživatel

Chytit dvakrát za sebou penaltu je úspěch. Bravo!

Reagovat
smazaný uživatel

Frajer..

Reagovat
smazaný uživatel

ešte aby nie, keď sa tiež voláš Diviš

ale inak súhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, že kdyby se jmenoval jinak, tak si ho ani nevšimnu, ale stejně chytit dvě penalty za zápas.. ..ještě se máš co učit

Reagovat
smazaný uživatel

jo jo šťastie praje pripraveným

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Do letadla s výpravou Málagy při cestě k zápasu v San Sebestianu uhodil blesk. Nikomu se nic nestalo... děláte si prdel, co to je jako za expresku?

Reagovat
Posledni Kovboj

http://goo.gl/wae6O ja se sem taky chodim odreagovat, ale kazdej se odreagovava jinak koukam :)

Reagovat
Losinho

Výbornej gólman Hodně mě sralo, že jsme ho tehdy pustili.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JozkokozleJ

Tie jeho rekacie v dnesnom Odpiskanom, o tom ako je Tatranu ublizovane, mi prisli trosku mimo misu. Najprv by mal Presov zacat od seba. V ich situacii hladat chyby inde, nez u seba, je cestou do pekiel. Mimochodom, mohol byt rad, ze rozhodca nenechal zopakovat pokutovy kop i po druhej exekucii. Tiez vybehol predcasne. Inak pre rozhodcu , ze to penaltu nechal zopakovat. Kiez by vsetci rozhodcovia na to mali.

Reagovat
smazaný uživatel

Rád by som podotkol, že presne takto nejako reagoval na slovenských rozhodcov jeden Čech sa vrátil domov zo Senice. Inak ja fandím Trenčínu.

Reagovat
fenixLFC

za poslednu vetu

Reagovat
rufus

Měl jsem dojem, že když se opakuje penalta, tak se nesmí měnit ani její exekutor..

Reagovat
smazaný uživatel

Divis je komediant moze byt rad, ze tu penaltu nedal opakovat znovu a ze nedostal CK za tie vulgarizmy k rozhodcom

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele