Disciplinární komise projedná údajné Tettehovo plivnutí na Součka
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sudí podle komise rozhodčích upřel Příbrami penaltu proti Karviné
24.09.2019, 19:40
Slavia za akci s plyšáky na Letné pošle nadaci skoro 200 tisíc
23.09.2019, 11:21
Hovorka je rád, že v husté atmosféře při derby udržel nervy
22.09.2019, 23:43
Se Spartou bych hrál třikrát za půl roku, řekl střelec Souček
22.09.2019, 23:17
Frýdek kvůli zaviněné penaltě vzal porážku v derby na sebe
22.09.2019, 21:45
Derby má jasného vítěze, Slavia třemi góly vyplenila půdu Sparty
22.09.2019, 21:25
Komentáře (152)
Přidat komentářAby od něj souček něco nechytil
„údajné“
Snad dostane Souček stopku alespoň na dva zápasy.
njn, prostě to neunesl.. nicméně dohrát neměl daleko dřív čistě za simulace
To musel Coufal nabonzovat, aby to někdo řešil a že mu Souček nadával, to se radši taknějak zamete
Hráči si na hřišti nadávaj, to je objev.
Podle některých tady to vypadá, že by flastr měl dostat Souček a Tetteh by měl být z obliga...
to nikde netvrdím, ale to mají odhalit kamery nebo rozhodčí a ne že to Coufale jentak mimořeč nabonzuje
No a když to rozhodčí neviděl, je lepší že se o tom alespoň nějak dozvíme.
kamera to mimo jiné odhalila, ale ta byla v podle tebe "posranym plyšákovi", takže je tim pádem asi špatná...
Tvrdík jen měl na disciplinárku poslat toho medvěda
tak pokud šlo o klasický nadávání, neni co řešit. a pokud mu nadával do negrů, tak o tom určitě za chvíli uslyšíme taky, že jo.. nechápu jak se tady může ignorovat, že tetteh prostě plivnul někomu do obličeje, za což se dávají docela výrazný stopky a místo toho si všichni stěžujou, že na to coufal upozornil nebo že mu souček předtim nadával.. celkově je to sračka, která může zajímat jen bulvár, ale přístup některých uživatelů tady fakt nechápu (a naopak u některých mě ani trochu nepřekvapuje)
mě se nelíbí, že to Coufal musel nabonzovat a třeba takovej Souček držel hubu. Jinak Tetteh samozřejmě trest zaslouží
Mne se moc nepozdava ta vlna hejtu proti Coufalovi a nadavani do bonzaku. Kdyz se mi neco nelibi, tak se prece ozvu a zastanu spoluhrace.
Ale ten spoluhráč je svéprávný, takže kdyby s tím měl problém, tak to řekne hned. Takhle Coufal něco plácne do médií a kdo ví, jestli to byla pravda. A pak to má dosvědčit nějakej plyšák nebo co
"kdo ví jestli je to pravda a pak to má dosvědčit nějaký plyšák"... tak to už si jen děláš prdel, ne? coufal to řekl, nikdo mu to pomalu nevěřil (přitom důvod lhát fakt neměl) a i když je to na kameře tak to má "dosvědčit nějaký plyšák nebo co"... tohle je prostě úplně zcestný.
Coufal není bonzak. Je to vymrdanej dement
mate toho s Coufalem dost spolecnyho
coufal je jednoduchej a řekne cokoli co ho napadne, i proto si ho tam pozvali. ale reálně si nemyslim, že provedl něco hroznýho. maximálně se trochu ztrapnil tim jak se tam prezentoval (ne poprvé a ne naposled). ale tady se právě řeší jen on, jakoby si za to snad i zasloužil trest. přitom jedinej kdo v tu chvíli provedl něco vyloženě přes čáru byl zkrátka tetteh.. já bejt spartanem, tak na nějakýho coufala seru a jsem spíš nasranej, že kvůli takový píčovině může chybět i několik zápasů... jasný, co tady předvádí rolf nebo třeba někteří baníkovci mě ani trošku nepřekvapuje. ale že tady brečí i "normální" uživatelé, tak to fakt nechápu.
Jo souhlasím, Tetteh trest zaslouží. Ale bonzáctví nemá rád nikdo a nebýt nějakýho posranýho plyšáka nebo co, tak se to ani nepotvrdí. By to ani nikdo neřešil, a má to prokázat nějakej záznam z plyšáka nebo co to ten Luftjarda mlel
ty vole, je to normálně na kameře. že byla v plyšákovi je přece úplně jedno, ne? nebo kdyby to byla hlavní kamera, tak se to zase nepočítá proto, že byla umístěná na nějakym jeřábu třeba? a bonzáctví.. tak má držet hubu a nechat to bejt? nechat plivat na součka? zcela upřímně je mi třeba jedno jestli tetteh dostane nějaký trest, ale i tak je mi úplně jedno jestli to coufal řekl nebo ne. celá ta situace by mě zajímala jen v případě, kdyby plivnul hráč Slavie, protože by to pro mě byl naprostej idiot co oslabil tým.
Bonzáctví nemá rád nikdo. Pokud jsi viděl vraždu a znáš vraha, kterého policie nemůže odhalit, tak si to taky necháš pro sebe, abys nebyl bonzák, kterého nemá nikdo rád?
Uz jsme u vrazd, to uz je jen kousek k Hitlerovi a muzeme tu kauzu uzavrit
Souček by se Hitlerovi určitě líbil.
Thomas Kleinast?
To si nemyslm, Adolf mentálně postižené posílal spíš Mengelemu.
dement no
Tak hlavně od Hitlera už je to jen kousek k Šádkovi.
Není Adolf jako Adolf
je
No jako mě Coufal něják nevadí, ale přesto si myslím, že to sneslo parametry žalování. Jasný že by hlavní měl být Tetteh a to flusnutí, místo toho řešení Coufala, ale bohužel no.
ale to je přece hroznej přístup "měl by bejt, ale bohužel" a to samozřejmě ne jen v tomhle případě... prostě by měl bejt a já nechápu (u těch normálnějších), že u toho takhle zblbli. a jo, viděl sem ten úryvek s coufalem a působil tam na mě jako naprostej idiot, ale to je tak všechno. u něj to nebylo zrovna poprvé a obecně u fotbalistů rozhodně ne ani naposled.... a to teda vynechám fakt, že já bych tohle neřešil vůbec.. jako celkově tu situaci. spartu dostatečně ztrapnil výsledek nebo jílek a jeho příprava na jihlavu. tohle plivnutí bych prostě ignoroval a to i když to coufal řekl do medii
Tak já myslel bohužel no, jako, že bohužel se moc nestalo to, jak by to mělo být. Ale já jsem proto třeba taky ten článek a tu diskuzi celkem prolítnul, páč to pro mě jako nestraného bývá někdy utrpení, když se sejdou dva tábory rivalů.
Taky jsem se snažil většinu ignorovat, ale moc mi to bohužel nešlo.. I tak mi přijde, že tentokrát je to šílený hon na čarodějnice. Víc než obvykle. Už aby bylo další derby, dokud je forma obou týmů jak má být..
Takže kdyby bonzoval Souček, tak je to ok?
Přesně Nikdo by pak neřekl určitě ani slovo
Není, mohl si za to sám za to, jak mu nadával, přece, takže by se neměl vůbec ozývat.
Má se to řešit oficiální formou. Ne že si to Coufal mimoděk plácne a Souček to neřešil v zápase a ani po něm. Nebýt Coufala, všem.by to bylo u prdele. Což o to,,plivnutí je dno, ale že si ofiko na něj nikdo nevzpomněl a aféru udělá až bonzák Coufal
Za tohle hlavně můžou kameramani, hlavně že tam natáčí Hovorku na zemi ale jak se tam šťouchá Souček a Tetteh tak to nenatočej
Souček to v zápase řešil. A kdyby to bylo formou oficiálního protestu? To by bylo teprve keců.
nadávání je na fotbale běžné, kdyby za něj měl být flastr tak už by Baroš nemohl hrát do konce kariéry
Tak je rozdíl nadávat a skoro ho nakazit aidsem Navíc Souček není rasista takže mu řekl jen něco ve stylu co to mělo bejt ty čuráku. Na hřišti když slyšíš ty hráče v okresu co si řeknou tak za to by se v lize museli non stop dávat stopky
Ty seš fakt mentální suterén
Vtip samozřejmě Bych byl fakt kokot kdybych to myslel vážně
Tetteh aids snad nemá
Jsem si dělal prdel O to větší prdel teď mám z toho že mě nazval kokotem jeden z největších čuráků tady
A co by jako měli řešit? Jestli tam nebyl rasismus, jakože ne, když se Sparta ohnala "jen" vulgaritama, tak absolutně není o čem se bavit.
Tetteh, údajně férovej hráč
Zajímalo by mě, jak v tom ještě bude zakomponovanej Zelinka. Jestli ho vyloučil za plivnutí, který nenapsal do zápisu, tak by měl taky dostat nějakej flastr
No bylo to trochu divný. Nejdřív vytahoval žlutou a pak po tý strkanici hned červenou. Zelinka byl od toho dva metry a v dobrym úhlu, mohl vidět všechno. Navíc se mi zdá, že mu Souček ukazuje ten flusanec.
Právě. Proto nechápu, proč by to tam nenapsal
Prej mu dal pokyn pomezní (nebo čtvrtej), aby dal rovnou červenou.
,,Komise si vyžádala vyjádření obou klubů i slávistického žalovníčka."
Nebrec
Souček ale o ničem nikde nemluvil.
Já vím, a i souhlasím, ať Tetteh dostane pořádnej flastr.... šlo jen o tu podobu slova záložníka, žalovníčka. Nic víc, ani to nebylo, že by ten záložník byl žalovníček.
Tak jo. Nepochopil sem.
To nás čeká v neděli asi kvalitní koncert.
Strasne ubreceny tym ta Slavia.
Kde brečí Slavia? Vždyť Coufal jen odpověděl na to, proč tam vznikla ta hádka. Nebýt toho prasáckýho faulu a plivnutí, tak by se nic nestalo.
Ty jsi viděl prasácký faul?Pokud si pustíš záznam pořadu Dohráno,což snad není problém ani
pro tebe,tak uvidíš,že se nejednalo o faul ani na žlutou!Souček u Teteha neměl co pohledávat,
to za druhé a za třetí,že mu nadával do negrů je také jasné.Tak že Souček min.4 zápasy,a
Teteh smazání červené,jinak je to pouhý a již dlouho trvající Cirkus Eden!!!
Nemáš náhodou sestřenici ve Švédsku?
taky mě to napadlo
Ty jsi jasnovidec,nebo žvatlal?Nejspíš obojí.To co píši,je nesmazatelná skutečnost.Kdo chce
můze si to ověřit na tom Dohránu.Přeci nejste ještě větší podvodníci a lháři,než si myslím.
Já tam mám ségru... Upozorňuji - ségru, ne Grétu...
Muzajska - taky tu občas byla, že? :)
Přesně tak - to byla doba, kdy jsem ji měl nastěhovanou u sebe doma a dost jsme ten fotbal prožívali spolu... Pak se vdala za týpka z Nigérie a žijí spolu ve Stockholmu - on je teda černej poděs (ta jiná kultura tam je, některý věci bere strašně zvláštně), ale je celkem hodnej, dělá, trochu má rezervy se staráním o domácnost, ale tak je to chlap... Jenže od tý doby zase muzajska nějak kašle na ten fotbal a tak trochu to vyměnila za hokej...
Vezme si Nigerijce, odstěhuje se do Švédska a začne sledovat hokej. Zajímavá kombinace.
Tak kdo nás zná, tak ví, že nejsme zrovna taková normální rodinka...
Hele víš co - už nepřidávej a drž hubu, ty taky umíš jen plivat. Už mě to nebaví...
Zatím brečej snad všichni ostatní kromě slávistů od neděle.
ne
Spolu jsme uplakanější
Neumět vyhrát. To fakt dokážou jen Slavisti.
Nebreč.
Ty děláš, jako by Slavia poslala nějakej oficiální protest.
No, to by byla ta správná cesta. Pokud by to klub řešil oficiální cestou, je to naprosto legitimní. Když to Coufal plácne jen tak mezi řečí v nějaké talk-show, kde ani není Tetteh, aby se mohl bránit a doufá, že tam za to ostatní hosti Tetteha odsoudí, to je demence a podpásovka. Naštěstí ostatní hosti měli dost rozumu, aby se k tomu nevyjádřili. Byl ale potřeba senzační titulek, tak se pak psalo "Tetteh plivnul na Součka? Demence, znělo v diskusi." To, že slovo "demence" zaznělo u úplně jiného tématu a ten titulek už snad ani není zavádějící, ale lživý, to je všechno důsledek toho, že Coufal to zmínil v TV.
Taktak, o tom to celé je
No v jistým zápase se Soboticou to vypadalo, že spíš neumí vyhrát někdo jinej...
2/10 za snahu
Mně to stačí... Moc práce to nedalo. Ale vy se musíte strašně nadřít, než najdete nějakou kravinu, abyste si mohli plivnout na Slavii.
Nemám potřebu na Slavii plivat. Teď se jí prostě daří, dělají to dobře a zaslouží si být v současnosti na vrcholu. My jsme byli na vrcholu dlouho předtím a nikdo tam nevydrží navždy, už tak jsme si to užívali až podezřele dlouho. Vždy se to bude točit a je možné, že třeba za 3 roky to bude naopak.
Nicméně to se týká klubu a týmu jako celku. Pak je tu rovina fanoušků a na to, jak se Vám daří, tak jste dost nesnesitelní. Fascinuje mě, že i přes Vaše úspěchy jste aktivnější u článků o Spartě, než u těch o Vás. Tvrdíte, že Sparta už je jen průměrný český klub, ale přesto mu věnujete víc pozornosti, než tomu svému.
A pak je tu samozřejmě faktor jednotlivců v týmu. Hráči jako Coufal můžou být sympatičtí asi jen fanouškům týmu, za který hrají. Bez ohledu na tuhle aféru vždy (už v Liberci) působil jako totální výmaz a jen to znovu a znovu potvrzuje. A je jasné, že se do nich budeme pouštět, když oni se pouští do nás. Souček taky nevynechá příležitost, aby se vymezil proti Spartě, takže je logické, že ho sparťani nebudou mít rádi. Ale slýcháš to samé, třeba na Trpiše. Zajímá se o svůj klub, dělá to dobře, neprovokuje a i valná většina sparťanů ho uznává.
Mluvím za sebe, ale rozhodně nejde o plivání na Slavii, přestože jsem sparťan. Je to nasranost z chování určitých lidí (ať už fanoušků nebo hráčů). Pokud se nezačnete soustředit na sebe víc, než na nás, tak si na to budete muset zvykat.
Tak řeknu to jednoduše - lžeš. Dokazovat to nebudu, nemá to smysl. Akorát k těm fanouškům - proti tomu, jak se chovali namistrovaně fanoušci Sparty před třeba třiceti lety, tak my jsme jen slabej čajíček a spíš jsou to nějaký zlomky pomsty. My nějakou pokoru máme, vy tomu říkáte připosranost a alibismus. My říkáme, že jste (potažmo byli, teď nějak moc není na co) arogantní a namistrovaní, vy tomu říkáte hrdost. V tomhle se asi nikdy nedohodneme. Desítky let jste se povyšovali nad celou republiku, tak si to teď můžete vychutnat. Nakonec i tady - boreček nahodí plivnutí o tom, že neumíme vyhrávat - já napíšu odpověď, kde narazím na jedno utkání Sparty, což byl prostě fakt a ty se do mě opřeš, že jsem nesnesitelnej - hergot, copak já si začal?
"lžeš, ale nebudu to dokazovat." Pecka.
Argumentuješ situací 30 let zpátky a nějakou odplatou? Kolik lidí myslíš, že treba tady na EF je, kteří jsou z té doby? To se chtějí všichni ty slavisti tady pomstít těm pár kouskům?
A k poslednímu bodu - neargumentoval jsem jen proti Tobě, ale proti slávistům obecně a jejich vyjadřování (ačkoliv Tvůj příspěvek byl taky výživnej a tam jsi přesně to plivnutí hledal Ty). Vysvětloval jsem, proč to není hledání, kde si plivnout, ale frustrace z konkrétních hráčů a fanoušků, kteří se nechovají jako vítězové.
Do vítězů se vždy kopalo a vždy kopat bude. Deal with it. Sparta tohle zažívá ze všech nejvíc. Překvapivě, i když už na vrcholu není. Ale Tvá reakce "copak já si začal?" krásně dokumentuje, že máte pořád mindset křehkého týmu, který je na pokraji sestupu. Má někdo kecy? No a co? My jsme vyhráli. Jasně, že bude mít kecy, když fandí někomu jinému a jim se tolik nedaří. Je frustrovaný ze svého týmu, z provokací hráčů apod. Můžeš si užívat oslav, ale místo toho se necháš stáhnout do nějaké negativní výměny urážek. Vždyť to přeci ani pro Tebe nemůže být zábavnější, než si užívat to pozitivní a tyhle věci ignorovat. Nehledě na to, že zrovna příspěvek, který sis vybral ke komentáři komentuje přesně tohle chování, které se tu odehrává v předchozí diskuzi. Takhle se prostě vítězové nechovají.
Takže jestli tomu dobře rozumím, tak když jsme ve sračkách, tak na nás mám nechat plivat prostě proto, že jsme ve sračkách a nejsme nejlepší. A když nejsme ve sračkách a jsme nejlepší, tak na sebe zase mám nechat plivat, protože "takhle se vítězové nechovají". No to je výborný...
Tak ale teď vážně - bez nějakýho pejorativního jízlivýho nádechu.
Jinak to lhaní - prostě není pravda, že se staráme víc o ostatní než o Slavii, ale statistiku ti dělat nebudu, nemá to cenu, když to nevidíš sám.
Doba před 30 lety - jsem rád, že si uvědomuješ, jak je to dlouho. Strašně dlouho. A celou tu dobu na tom Sparta byla o dost líp a celou tu dobu nám to dávají sparťani vyžrat svým typickým způsobem. A celou tu dobu se sice člověk mohl rozčilovat, ale to bylo tak asi všechno, protože ve finále oni stejně měli ten argument "my vyhráváme, my máme tituly, my jsme lepší" (kupodivu - nevím, jak je to možný, když takhlke se přece vítězové nechovají). A teď když se plácá Sparta ve svejch problémech, tak bych očekával, že budou sparťani držet hubu, starat se o sebe a budou vyskakovat tak maximálně, až dostaneme nějakou nakládačku od Barcelony, protože tam budou mít jako důvod aspoň tu nakládačku. A neřeknu nic, prostě se budou mít čeho chytnout, zabrblám, že jsou aspoň prachy z LM a že si kluci aspoň zahráli. Nakonec vyhledej si diskuzi, když Slávka rupla s Arsenalem. Ovšem tady je to o tom, že vy rupnete na vlastním hřišti 3:0, navrch je tam chuťovka gól z půlky a druhá chuťovka flusající Tetteh (teď neřeším prokázání flusu, jen je to jakoby název tý aférky) - a boreček vytáhne pind o tom, že neumíme vyhrávat? A ty se mi divíš, že mu fláknu zpátky Suboticu? To přece nemůžeš myslet vážně...
https://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/zahranicni-souteze/costa-dostal-za-plivnuti-na-soupere-trest-na-ctyri-zapasy_496464.html
A to Douglas Costa nezapíral a za plivnutí se omluvil.
Sparta by ho měla nějak interně potrestat za lhaní.
Jelikož pak v podstatě kvůli tomu Kasík, mluvčí Sparty, reagoval nepravdivě do médií, tak určitě.
podle kasíka tetteh prohlásil, že na něj neplivnul. tim pádem asi ani nepravdivě nereagoval... věřim, že mu tohle tetteh vážně řekl
Ani Kasík mu nevěřil, tak to řekl takhle opatrně.
tak já bych taky zatloukal, že jo
Jo, já tím myslím hlavně lhaní Kasíkovi. Protože když mu Tetteh řekne, že neplival a pak se ukáže, že opak je pravdou, tak bych si to asi nenechal úplně líbit.
Nepovažuju se za rasistů, ale za svůj život jsem potkal několik migrantů z Afriky. Super kluci, ale v hlavě většinou prázdno. Jako my v 16ti, myslet ocasem, utratit všechny peníze, co zbyde utratit za chlebíčky. Většinou neumí nakládat s penězi, takhle přesně na mě působí Tetteh. Ale zase musím říct, jak podporovali rodinu doma, to se moc nevidí.
Teteh je charakterní člověk,na rozdíl od debilů Součka,Coufala,Bořila atd.Oni je to chování
v tom Cirkusu Eden učí.Simulování,beztrestné okopávání protihráče a běda když se jich
někdo dotkne to se válí po zemi jak Hovorka,už ho to taky naučili.Když mu Chorý šlapal
úmyslně po zádech,tak se tak nesvíjel,ale to byl v dresu Sparty!!!.
Jsi ten nejhorsi troll tady, a nebo nejvetsi trotl, nevim
Kazdopadne nuda.
Co mně povíš víc,ubožáčku.Řekni něco k věci.
Ze jsi tupej jak tago, ty vemeno
kratkou chvilku to bylo zajimavy, ted uz je to jen otravny
Teď už tady jen všechny sere, takže by to chtělo nenápadně ho nechat zmizet
Zavřít do klece s Topinkou nebo jak se jmenoval..
Poslat na něj čínskou mafii ať ho odstraní a nasekají někam do kebabu.
mnam, kebab... musim si jít dát
Typické jídlo po škole a nebo po pařbách
Číňani do kebabu
Kebab nebo Bobika - to je jedno...
No jako zkoušejí napodobovat Turky a ten kebab jich tady v ústeckým kraji vyrábí docela dost. Samozřejmě já k nim nechodím protože Číňani a jídlo z toho jde strach prostě
...............
Dneska mě taky přestal bavit.
Stopka a Kozák základ
Show must go on
Potrestejte Tetteha, a Součkovi a Coufalovy dejte u Miloše metál v oblasti sportu.
*Coufalovi
Pro Spartu je asi jedno jestli dostane Tetteh trest na 1 nebo 8 zápasů, ale jestli dostane Souček nějaký větší trest, tak Coufalovi a medvídkovi asi moc nepoděkuje.
Proc by Soucek dostat trest proboha?
Tak teoreticky za určitých okolností a konstelace hvězd a nálady komise a toho, jak se zrovna kdo vyspí, jestli mu Souček řekl něco o černý hubě a někde po okolí byla plyšová krysa se zašitým diktafonem, která by to nahrála, tak by Souček možná něco dostat mohl... Ale myslím, že je to moc nutnejch podmínek najednou...
Šance je tam minimální, ale nevíš, co mu řekl a jestli to někdo slyšel. A jestli to mělo jen trochu rasistický podtext, tak by mohl klidně dostat stejně vysoký trest jako Tetteh.
Tetteh ted může tvrdit, že mu nadával do negrů a Souček bude říkat, že ne. Komise to.vyhodnotí tradičně aby se vlk nažral a koza zůstala celá, tak dostane Tetteh třeba 4 zápasy a Sul půlku
Tetteh doufam dostane hlavne facku, aby se probral
Potenciál má' ale když na to sere, tak s tím nic neuděláš. Takových hráčů už bylo
Bylo no, to je taky fakt. Podle me ho zkusi po sezone nekdo ze spodku Turecka, tam jsou takovy jelita v norme a zaroven ho budou umet zaplatit.
Hlavně si tam asi moc nedovolí na to srát, jinak ho fans zlynčujou
Tak v dnešní zvrácený době by měl dostat Souček větší flastr než Tetteh protože je bílej
Tetteh měl možnost to říct v odpovědi na Coufala a nic. Takže tam nic nebylo.
*mel
https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/na-pokyn-z-tribuny-zaridil-penaltu-byvala-hvezda-liberce-pri/r~c441c2cedf7a11e984c6ac1f6b220ee8/
Ten dopadl
Opava
Řekl doteď Tetteh nebo někdo ze Sparty, že v nadávkách Součka bylo něco rasistického ???
Pokud ne, tak je to ten nejlepší důkaz, že se tak nestalo.
Jestil s tím vylezou teď nebo v budoucnu, tak už to nemůže být nic jiného než účelová lež (pokud tedy nevylezou i se zvukovým záznamem).
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele