Diarra míří do Realu. Kluby jsou dohodnuty
Lassana Diarra je velmi blízko přestupu do Realu Madrid. Portsmouth přijal nabídku Bílého baletu za francouzského záložníka, nyní se musí sám hráč dohodnout na smlouvě. Diarra neskrývá, že přestup do Madridu by byl splněným snem.
23letého francouzského reprezentanta si vyhlédl nový kouč Realu Juande Ramos, pro Diarru by přestup znamenal nejvyšší možnou metu. "Když mluvíte o Realu, ostatní kluby přestávají být důležité. Hrát za takový klub by byl sen," svěřil se deníku Marca.
A nyní je opravdu blízko splnění snu, Portsmouth přijal nabídku Realu. "Vždycky jsme říkali, že hráče pustíme jen v případě výjimečné nabídky. Této nabídce za Lassanu nemůžeme stát v cestě," oznámil mluvčí Pompeys.
Lassana Diarra přišel z Arsenalu před rokem za pět milionů liber a Portsmouth na něm může hodně vydělat. Real původně nabídl osm milionů liber, ale zájem Manchesteru City údajně jeho nabídku zvedl do závratných výšin.
Různé zdroje mluví o částkách od osmnácti do čtyřiadvaceti milionů liber. K tomu, aby Portsmouth mladého hráče zpeněžil, už zbývá jediná věc. Diarra se musí s Realem dohodnout na podmínkách smlouvy.
23letého francouzského reprezentanta si vyhlédl nový kouč Realu Juande Ramos, pro Diarru by přestup znamenal nejvyšší možnou metu. "Když mluvíte o Realu, ostatní kluby přestávají být důležité. Hrát za takový klub by byl sen," svěřil se deníku Marca.
A nyní je opravdu blízko splnění snu, Portsmouth přijal nabídku Realu. "Vždycky jsme říkali, že hráče pustíme jen v případě výjimečné nabídky. Této nabídce za Lassanu nemůžeme stát v cestě," oznámil mluvčí Pompeys.
Lassana Diarra přišel z Arsenalu před rokem za pět milionů liber a Portsmouth na něm může hodně vydělat. Real původně nabídl osm milionů liber, ale zájem Manchesteru City údajně jeho nabídku zvedl do závratných výšin.
Různé zdroje mluví o částkách od osmnácti do čtyřiadvaceti milionů liber. K tomu, aby Portsmouth mladého hráče zpeněžil, už zbývá jediná věc. Diarra se musí s Realem dohodnout na podmínkách smlouvy.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Real neuspěl s odvoláním, v LM může hrát jen jedna posila
30.12.2008, 11:27
Real chce, aby mohly hrát na jaře obě posily
26.12.2008, 19:49
Hotovo: Diarra podepsal Realu Madrid
22.12.2008, 13:31
Hughes se v případu Diarra stále nevzdává
18.12.2008, 09:40
Zraněného Diarru by mohl v Realu nahradit další Diarra
16.12.2008, 12:14
Komentáře (242)
Přidat komentář18-24 milionů liber??
dit je to mladej nadejnej hrac
tak to je, ale že by za něj měl někdo vysolit 18-24 milionů liber mi přijde trošku přehnaný...kolem deseti by bohatě stačilo za takovýho hráče...(tím nechci snižovat jeho kvality)
Nabídka ze City...pak by to bylo jasné...ale stejně nechápu, že takové peníze chtějí dát zrovna za něho...kdyby raději koupili někoho na křídlo...
Vím, že velkohubých proslovů tu je na hráče mnoho. Leč jedno si zapamatujte - ano tenhle hráč s tímhle jménem bude defenzivní hvězda Realu.
Za takové peníze v to doufám...
Diarra zatím nastoupil ke všem čtyřem zápasům Realu Madrid v letošním roce a může být spokojen. Bílý balet všechny čtyři duel vyhrál, navíc inkasoval pouze jednu branku.....já to říkal viz dole - Diarra prostě je defenzivní hvězda Realu...viz dole. - předpově´d se vyplnila.
Lassana To zní jako jméno nějaké cowgirl
za tyhle prachy? to se asi pos....
No tak to je opět hodně nadhodnocená cena, hráč je to sice kvalitní, ale dávat takovýhle prachy za fotbalistu je nesmysl...
moc doufam ze se na smlouve nedomluvi, na DM jsou za takovy prachy lepsi hraci viz Veloso. atd...
Veloso ale nemôže hrať LM
A Diarra snad jo?
A proč by nemohl?
Protože hrál Pohár UEFA.
Já myslel, že ti, co nastoupí v Poháru UEFA, mohou hrát v LM. Tak dík za info.
Však může.
Ti co nastoupí v UEFĚ samozřejmě mohou hrát LM
Tak co mě mystifikuješ, iriku?
tak nevim,velosa jsem videl hrat jen v LM...a podle toho co jsem videl,tak je Lassana lepsi...jen muj nazor
Takové prachy za takového nepotřebního hráče? Co až se Diarra uzdraví? A proč mají v týmu potom Javi Garcíu? Real se zbláznil
Javi García je tam proto, že tam někdo očividně chybí. Ne proto, že by na to snad Javi měl.
Lepší dát šanci mladému španělovi, než na půl roku kupovat zbytečně předraženého hráče.
Btw, zajímavý rozhovor s Viktorem Jerofejevem, dává ti prakticky zapravdu. http://www.blisty.cz/art/44250.html
potom bude mlady Diarra sediet na lavicke a neskor prestupi do mensieho klubu. Teraz mohol byt v Arsenale hviezdou ale jeho netrpezlivost a tuzba odsediet si na lavicke Francuzska ME ho dotiahla do Portsmouthu.V kazdom pripade mal tam ostat v Reale zapade prachom a do roka bude hrat inde.
Garcia nato nemá.
Dobrej hrac, ale trochu drahej. No snad se chytne
Další ukázka geniální přestupové politiky kouče Wengera.
A odkud že přišel do Arsenalu? Z Chelsea, kde ho nechtěli. V Arsenalu se mu nechtělo čekat na šanci, byl nespokojený, tak ho Wenger pustil pryč...
Jinak cena je podle mě velmi nadsazená a Lassana v Realu nijak neoslní.
Ty asi nevíš kolika týmy prošel tento hráč co...
Wenger na tomto hráči vydělal (i když mohl víc), kolik jiných trenérů to ještě může říct?
Opravdu úsměvný příspěvek
Já to spíš myslel tak, že Wenger vyšoupl ze sestavy Gilberta Silvu Flaminim, zbavil se Diarry. Silva odešel levně do Řecka, Flamini mu utekl úplně zadarmo do AC a co mu zbylo? Denilson a Song. Talenti, ale stabilní výkonnosti výše jmenovaných zatím nedosahují a až jí dosáhnou tak z Arsenalu taky zmizí, protože neodolají nabídce vyššího platu stejně jako třeba Hleb.
Jistě z celkového pohledu se na to můžeš takhle dívat. Tady chyba byla a spočívala v předpokladu, že Flam zůstane. Když už odešel, byl by dobrý i Diarra.
Ale u Hleba to spíš byla motivace v týmu, než peníze.
Hezky řečeno.
To jsem teda zvědavej, tipuju že vlétě půjde pod 10 mega zpátky do Anglie.
Juandééé....
Nepotěší. Získali hráče s potenciálem Makeléleho a všichni víme, jak klíčovou roli Claude v Realu hrál...
Makeleleho učeň... Má šanci to dotáhnout hodně daleko, ačkoli ta suma je až přehnaná. Ale posila je to výborná, bezesporu.
Výborně, další z řady nepovedených nákupů
predrazeny ano,ale nepovedeny? videl jsi ho hrat? nebo koukas jen na ty kaspary v chelsea?
v chelsea chvíli byl a nebýt toho, že tam byl essien a vypiplaný mikel....tak hraje v u modrých...
to ja samozrejme vim...jen nevim jak to navazuje na muj komentar
Asi nijak jen nechtěl být na konci celého fóra a aspoň minimální návaznost to mělo, roli tam hraje Chelsea
Bojím se bojím, že tenhle přestup může být opravdu důležitým.
bojíš se zbytečně, u něj jsem si skoro jist, že vyhoří
To je to nejchytřejší, co jsi tu kdy řekl.
mlčeti zlato...
... mluviti stříbro.
To bylo omylem
tím se všechno vysvětluje.
Nejsem proudostředný typ, a proto:
Ty jsi omyl.
Nechte ho, Scolari se náhodou polepšil, už neprudí tak jako dříve.
Nejhorší je, že jen my z West Hamu si toho všimli. Ty předsudky..
Šťastný to kluk
Občas bych chtěl vědět, co se Mijatovičovi a Calderónovi honí hlavou...
Já teda snad ani radši ne...
Jako vždycky ukáže až čas, jestli to byl dobrý nákup, ale připadá mi, že Real nakupuje tak, aby zůstal ve středu tabulky PD
Může být obrovskou posilou. Řekl bych největší od příchodu Nistelrooye.
tak to vidime stejne...myslim,ze zrovna tento typ hrace realu moc chybi...a od makeleleho se ho (zatim) nepodarilo najit
Druhý makelele....
ani náhodou. Ten hráč na velkoklub nemá. Neprosadil se v Chelsea ani v Arsenalu. Teď v Porsmouthu mu to šlo, ale není to nic extra. Nehledě na to, že za tak krátkou kariéru vyměnit tolik klubů, to neukatuje na zrovna moc velký charakter
Na charakter se nehraje. A pokud bych ho porovnával s M.Diarrou, Gagem a dalšími atrapami defenzivních záložníků v Realu, bude jednoznačně posilou. A to na místě, kde to Real nejvíc potřebuje.
Jednoznačně nejvíce potřebuje
Real hlavně potřebuje křídelního hráče(krajního záložníka) a levého obránce..
Křídelní hráči jsou s 30 % držení míče úplně na h... Se zpevněním středu zálohy navíc částečně odpadne i problém s krajním bekem.
Co by jsi s utkáním z rozjetou Barcelonou, s utkáním bez osy týmu a z utkáním z hráči jako je Drenthe a bohužel i Guti v současné době čekal?.....dobrý krajní bek je potřeba, myslíš že v soubojích se silnějšími soupeři nám v obraně Drenthe nebo Marcelo bude stačit? tam nebude stačit jen dobrá střední záloha, tam musí fungovat celý tým...
Tak já si dovolim trochu polemizovat - kdyby Real přijel na Nou Camp s osou týmu, tak by to pravděpodobně dopadlo výsledkově hůř. Takhle jste betonovali a prasili 90 minut, proti tomu se těžko něco vymýšlí. Kdyby jste neměli takovej lazaret, tak by si to trenér ani hráči nemohli dovolit (myslim ten beton) a to by byla živná půda pro naše útoky... názor.
Obránce i kříldo ano, ale kdo bde hrát a názory těch lidí před tebou že je M.Diarra atrapou záložník mě fakt přijdou divný Real má dobré mužstvo když minulou sezónu výhrál PD ale Barcelona posílila jako všechny týmy ale Real ne a to musí udělat ted at pijde myslim že s M:Diarrou si budou rozumět když jsou jak bratři
za prvé mluví se o L.Diarrovi a za druhé bude hodně málo zápasů, kdy si tihle dva zahrají vedle sebe, Real na dva DM hraje opravdu minimálně..
Jak myslíš. Můj názor je ten, že být platným hráčem v Portsmouthu a být platným v Realu je kurvarozdíl a on to teprve pozná.
Nakonec jak kvalitní Portsmouth je, je vidět z letošní EUFY, kde vyletěli s Milánem (chápu), Wolfsbugrem (průměr něm. ligy) a Bragou (průměr portugalské ligy) ...
Naprosto souhlasím. Lassana je sice dobrý, ale na to být klíčovým hráčem velkoklubu jednoduše nemá.
rozhodnuto ve 23 letech ? Portsmouth sice nesleduju, ale tohle se tvrdilo například i o Tonim v tomhle věku...
luca toni je profesionální klikař ...
četl jsem, že ho teď v Bayernu celkem kritizujete, ale nevím, jestli jde vítěze zlatý kopačky a borce, kterej střílí za poslední roky tradičně vysoký čísla (ať už v Palermu, Fiorentině, nebo Bayernu), považovat pouze za klikaře...
Tak asi v tom bude něco více než štestí, to je jasné, ale ty góly co on dává - to je až neuvěřitelné co mu tam všechno spadne ... Já ho nemám rád, prostě nemám, je to ital, hra pro tým je naprosto nulová, za zápas spálí klidně 3-4 šance ... pak ale dá gól a je za hrdinu, zabiják (RvN například) se možná neumí tak protlačit k míči jako toni, ale pak když má šanci, tak jí dá, to toni ne ... jeho počínání v itálii sem sledoval pouze statisticky, tak nevím, jak hrál tam, u Nás ale akorát stojí, čeká a čumí, pak dostane balon a mlátí kolem sebe loktama ...
je to jeho styl hry no. podobně, jako třeba Inzaghi, Trezeguet, nebo právě RvN. jejich přínos pro tým je prakticky nulovej, ale tihle hráči nejsou na hřišti od ničeho jiného, než aby dávali góly a dokud je dávat budou, nekritizoval bych je. i když třeba 2-3 gólovky spálí..., pokud z té další skóruje, splnil svůj úkol.
Když vedle něj vidím Kloseho, který mu v gólovce 3x nahraje a pak se jednou rozhodne vzít to na sebe a dát gól a taky ho dá, tak si kladu otázku, jestli Bayern takového hráče potřebuje.
to už je otázka čistě pro vás no a je jasný, že né každému musí být typ útočníka, jako je Toni, sympatickej..., kor když vedle něj hraje právě někdo, jako je Klose.
Luca Toni je profesionální gólový zabiják.
Okej s tím Tonim jsi mě trochu dostal, jenže je trochu rozdíl v tom, že Luca v té době hrál v Trevisu, zatímco Lassana prošel už Chelsea a Arsenalem. Chápu, že se nechytl v CFC, jenže Arsenal pro něj nemusel být až tak tvrdý oříšek, kro když po této sezoně odešel Flamini. Uvidíme, co porkáže v budoucnu, ale myslím si, že opravdu v současnosti není pro Real žadným ternem.
třeba se nechytil právě proto, že byl mladej. třeba potřebuje dozrát, jako jiní borci. třeba mu k tomu pomůže právě Španělsko, kdoví. jak jsem řek, nesleduju ho, ale takhle kategoricky bych ho radši neodsuzoval...
Uvidíme, opravdu mu nevěřím (zatím).
v chelsea tam byl zrovna myslim makelele,essien a mikel...a kdyz jemu bylo kolem 20,21 tak je jasny,ze nemel sanci se prosadit..v arsenalu hrala dvojka flamini,cesc...a jemu se nechtelo cekat,takze sel pryc..kvalitu ma,predrazeny je taky nehorazne...ale ta kvalita tam rozhodne je...myslim,ze Wenger si ted drbe hlavu,jak lehce se ho zbavil..
proč by se neměl šanci prosadit i v nízkém věku? Pokud by na to měl, hrál by
Dělá černou práci a to se moc dámičkám z reálu děla t nechce....proto bude hvězda...
Souhlasím s pochvalnýma názora, který tu byly řečený na adresu Lassany. Mě se líbí jak hraje a předpokládám, že Realu pomůže.
nereknu 10 -15 milionu liber ale 20 a vice to je fakt moc hrac spatnej neni ale natolik cenenej si bejt este nezaslouzi
tak pokud bude hrat tak,jak si vsichni preji,tak ta cena odpovida...ted zalezi jestli se chytne...osobne verim,ze to bude kvalitni posila...
Nevím, co si o tom mám myslet, neznamená že když hraje dobře v PL, bude se mu dařit i v PD za Real, mohl by nahradit Makeleleho, ale moc tomu nevěřím, každopádně mu přeju hodně štěstí..
ted sem se díval na ten sestřih s El Classica .....no musím říct že je to fakt super pocit vidět ty bílý ubožáky s jejich nakvašenýma ksichtama
Tak tohle je opravdu maso. Neskutečně blbej obchod. Nechápu, jak můžou dát za hráče, co má hodnotu 5 - 7 mega liber troj až čtyřnásobek. To je neskutečné. kór teď, na začátku krize. já někdy tyhle kšefty fakt nechápu
Tu jeho hodnotu taky odhaduju kolem sedmi maximálně devíti miliony euro. Kdyby dali třeba 14, tak si ještě řeknu, že to neni tak hrozný... ale na co? Vždyť Diarra se nechytil v Chelsea a v Arsenalu vydržel celých půl roku že mu kope v Pompey hovno znamená.
Těším se až se v létě vrátí Garay.
kam se vrátí Garay?
Do realu,vždyt je v santanderu jenom na hostovani
V tom případě jsi špatně použil slovo vrátí.
aha, tak to je dobře, že se vrátí ZPÁTKY do Realu
Letos hraje tužku.
Tak to jsem na něj zvědav.
Znám lepší hráče.Ale Ramos chce zk.rvit další klub,tak jen dotoho.
Lepší hráče? A na tomto postu? Vyjmenuj alespoň tři s takovou kvalitou a perspektivou, jakou se může pyšnit Lassana Diarra, a uvěřím ti.
Mascherano,Carrick,Yaya....a pak dále třeba Song,Lucas,Sessegnon,Toulalan...kdyby nešel do AC tak Flamini. Ale srdečně je mi to jedno,Real opravdu nemusím,takže asi tak.
Lucas
Diarra
ManRED:
Ale ty ani nemuzes srovnavat. Lucas je jedno z nejhorsich DMF cely ligy, totalni omyl...
Ale ty ani nemuzes srovnavat. Lucas je jedno z nejhorsich DMF cely ligy, totalni omyl...
Jo a jeste jednou bych to mohl poslat..
Jj, pošli pošli
Osobně souhlasím určitě s Mascheranem, zapomněl jsi na Essiena a hodně dobrý je i Cambiasso. Toure je sporný a s těmi dalšími (Song, Lucas, Toulalan, ... ) příliš nesouhlasím. Ale nebudeme to pitvat, prostě si myslím, že v Realu by Diarra konečně mohl naleznout klid a usadit se na delší dobu než jen jednu dvě sezony.
Essien už je o 3 roky starší než Diarra a Cambiasso dokonce o pět, takže tam už nemůžeme hovořit o takové perspektivě.
A to, že nesouhlasíš s Toulalanem je dané nejspíš tím, že ho nesleduješ.
Tak tak
Toulalan rozhodně a Carrick, o tom ani nemá cenu mluvit - v jeho současné formě nevidím lepšího DM/CM
Toulalan, Sessegnon, Song ( ) Lucas....No to si děláš srandu uplně ne? Jsou lepší DM, ale tohle co jsi napsal, to je odpad. Asi měls dneska na oběd vtipnou kaši ne?
Jedinýho Sessegnona, kterýho znám je Stéphane, křídelní fotbalista z PSG...Myslel jsi jeho nebo někoho jiného?
Obi Mikel, Toulalan, Marchisio např.
Toulalan je hodně dobrý, ale taková budoucnost, jako před Diarrou, už před ním není. Marchisia jsem v akci nikdy neviděl a Mikel mne nikdy nepřesvědčil o tom, že peníze, které za něj Chelsea vynaložila, byly tou nejlepší investicí.
Mikelovi se letos po zranění Essiena neuvěřitelně vedlo sebevědomí a hraje perfektně, opravdu jeden z mála hráčů, kteří letos z Chelsea zaslouží pochvalu, jinak to je děs.
Mikel je letos nejdůležitější hráč Chelsea, jak byl na tom v jeho věku Diarra v CFC? Lavice...Jinak ty peníze zatím nevrátil, ale pokud bude takové výkony předvádět déle, tak ta vynaložená částka rozhodně vyhozená nebude.
Marchisio zatím hraje v Juve výborně, co jsem mohl vidět a slyšet...
Diarra právě také při absenci Essiena hrával a hrával velmi solidně, díky výkonům v dresu Blues se dostal do reprezentace. Ale musím přiznat, že letos jsem ho mockrát neviděl, a překvapilo mne, že se tak zlepšil, jak tvrdíte. Diarra je rebel, v Arsenalu mohl s přehlem hrát v základu, dnes by dal zapomenout na Flaminiho. Ale netvrdím, že Mikel ne.
Diarra hrál v Chelsea převážné pravého beka a tam mu to moc nesvědčilo...:))
Vzhledem k tomu, že to není jeho post, uhrál to lépe než třeba Ferreira či Belletti.
Hrát lépe, než ferreira se svojí formou v Chelsea není žádná pochvala, jako spíš povinnost, pokud chceš být považován za schopného hráče. A Belletti ještě byl v té době v Barce...
Já vím, že byl Belletti ještě v Katalánsku, ale po svém příchodu na Stamford Bridge mne osobně moc nepřesvědčil. A nic jiného jsem - popravdě řečeno - ani nečekal.
Vzhledem k tomu, že Belletti šel do CFC jen nahrabat penízky na důchod, tak já taky ne...
Bellettiho plně chápu, ale Chelsea... Asi mu chtěla dopřát ten vysoký důchod, jiný důvod nevidím. Nebo se mýlím?
no, Marchisio zatím spíš podává silně nevyrovnané výkony, ale konkrétně v posledním zápase proti nám hrál skvěle a potenciál tam každopádně je...
U něj je znát, že je to jeho první pořádná sezóna v Juventusu. Ale třeba zápasy proti Milánu a Fialkám nasvědčují, že z něj může být časem velmi dobrý hráč.
to každopádně
Hm tak to jsem rozpoutal pěknou diskuzi,ale až bude Diarra odcházet z Realu jako zpráskaný pes,tak si řeknem svoje.A pro vás,co si tu vzájemně podlízáte,já si z vás na prdel nesednu.
A až z něj bude odcházet v 35 letech jako vážený hráč, tak si taky řekneme svoje.
Tak už se těším. Dopadne stejně jako dopadl v CFC a Arsenalu.
Možná... A možná taky ne.
V Madridu se snad zbláznili
Srandovní cena, i když hráče tohoto typu potřebují.
toho typu jo, těchhle kvalit ne
Kolikrat jsi ho videl hrat?
dostkrát (PL sleduju). Proč se ptáš?
Protože jinak bys tohle netvrdil.
Protoze ho podle me prilis podcenujete. On ma kvality na to hrat ve velkoklubu, akorat rozhodne nema cenu, za jakou ho Madrid koupil. Spis me zajima, co to Harry a ted nasledne i Adams vymysleji. Pred letosni sezonou byla jednoznacne jejich nejvetsi slabina zaloha, ale zachranoval je jeji kvalitni stred. A ted stihli za par mesicu prijit o Muntari, Mendese i Diarru. Vubec nevim, kam to ma spet...
má na velkoklub, a přesto ho z Chelsea i Arsenalu vypoklonkovali? nevěřím tomu, že by si Arséne nechal utéct takový talent mezi prstama ...
Ale prosimte. Takovych hracu uz bylo, potreboval proste hrat pravidelne v zakladu, aby dorostl do vetsiho hrace a mel tak kvality, ktere odpovidaji jeho potencialu. V CFC ani AFC proste nedostal zadnou prilezitost, nedokazal se prosadit.. verim tomu, ze s momentalnima kvalitama by uz v AFC misto nasel.
tak schválně, kolik těch hráčů už bylo. Jmenuj
Upson,Larsson,Muamba,Bentley...a tak dalej
teď si ale ze mě děláš jen srandu, že ...?
Já myslel opravdu kvalitní hráče, co se prosadili a stali se oporamy velkoklubů. Z těch, co jsi napsal se dá jakž takž mluvit jen o Bentleyovi, ikdyž bojuje teď o záchranu a Upsonovi, ale West Ham není zase žádný terno.
Naprostý souhlas. Upson na to neměl. Larsson? Že má slavný jméno z něj nedělá kvalitního fotbalistu. Bentley - dejme tomu, ale prostě v tu dobu byli lepší, mnohem lepší. Arsenal prostě nemůže zapracovat všechny mladý. Na place je jenom 11 míst.
"ze s momentalnima kvalitama by uz v AFC misto nasel."
vsetci tito hraci by miesto v zostave sucasneho Arsenalu s prehladom nasli a polovica z nich by sa stala oporami timu;)
hmmm
A tys ho viděl, když zezačátku pravidelně nastupoval? Horšího DM (RB) jsem v životě neviděl..
Tak on odešel spíše pro jeho povahu, odejít chtěl sám.
Tak v Chelsea podával velmi slušné výkony. Jenže v tu dobu tam byl na jeden (občas dva posty) krom něho Essien, Mourinhův nedotknutelný veterán Makeléle a nově příchozí Mikel, který přes prachbídné výkony dostával snad kvůli řiťolezectví kouči a tomu, za jaký balík peněz přišel, mnohem více šancí. Přitom byl v tu dobu Lassana jasně lepší a potřeboval hrát. Vedení Chelsea na rozdíl od Mourinha - mizerného to vyhledávače talentů - vidělo Diarrův potenciál a snažilo se ho maximálně udržet, ale za rok mu měla končit smlouva a on odmítal prodloužit, tak mu povolili přestup...
Kvality na velkoklub nemá.
Ale jdi, ty. To ti stále leží v žaludku, že opustil Gunners?
Proč by mi to mělo ležet v žaludku? Já jsem rád, že je pryč, magor jeden.
Typická slova zahořklého a zhrzeného fanouška, který kdysi skákal radostí, když Wenger přivedl Diarru, a pak plakal, když odešel. To bude dobré, fantíku, jednou se s tím určitě vyrovnáš. Já ti věřím!
To mysliš vážně?
Lekce ironie by ti neuškodila, fantíku.
S tou obvykle nemám problém...ale tady to zdá se nedocvaklo jen mně.
Ještě Scolari s tím měl potíže, ale nakonec to pochopil.
tak to je materiál ...
Pravda, za Arsenal si to moc nedával. Ale faktem je, že nastoupil jenom k necelým sedmi ligovým zápasům... Přičemž pár výkonů měl taky solidních, přestože měl hodně daleko od zápasového rytmu...
Zpočátku hrával pravidelně a byla to katastrofa nevídaného kalibru. I letošní Denilson by ho strčil do kapsy, to proto si pak už nekopl.
Já se taky nedivím, že ho Arsenal pustil. Nehrál nic moc a navíc mám pocit, že na něm Arsenal vydělal...
Nepochybně. Taky dělal problémy...
Takovej nasranej čertík, no. Taky se mi vybavuje, že měl pořád nějaký kecy, že přišel do Arsenalu do základní sestavy, ale Flaminimu podle mne nesahal ani po kotníky.
V žádném případě. Nebe a dudy.
Lepší než Mahamadou je určitě, takže je to určitý pokrok. Teď ještě někoho typově podobného de la Redovi a záloha nebude vypadat tak špatně.
Nejlepší dostupné zboží, cena je sice vysoká, ale Real potřebuje DM jako sůl, takže si nemohl nějak zvlášť vyskakovat.
Tebe nenapadá nějaká lepší varianta?
Teď z fleku mě nenapadá, v zimě se dobří hráči na defenzivním štítu nepouštějí....
Je fakt, že třeba takovej Toulalan by stál hroznej balík...
Tymoščuk.
Ten už je skoro v Bayernu. Určitě by nedal přednost Realu před svým vysněným klubem.
Tymoščuk není nejmladší...
Nemyslím si, že by měl ve svých 29 letech pomalu vyhlížet fotbalový důchod...
Já právě netuším, jak je na tom s rychlostí. Ale je pravda, že Tymoščuk by byl v porovnání s Diarrou za hubičku.
Pokud má hráč na defenzivním štítu skvělé čtení hry, nemusí být pro něj rychlost stěžejní.
Viz. Makelele.
Makelele nebyl vůbec pomalej.
Ke konci ano...Gravesen, Vieira, taky nic extra.
Gravesena neberu jako kvalitního DM.
To neni má chyba.
Všeobecně je podle mne lepší sehraná dvojice středních záložníků než předem určeno: DM x AM. Jak je na tom vlastně Diarra směrem dopředu. Moc si toho nevybavuju. I když Real asi spíš potřebuje "posouvače balónů".
To je fakt, ale já radši typ běhavého DM. I když paradoxně mým největším oblíbencem byl Vieira, takovej stoják.
Zajímavý přestup. A i dost zajímavá částka, jestli je opravdu reálná, tak si za ty prachy můžou Pompey koupit lepší náhradu a ještě někoho místo Sulley Muntariho.
diarra moze ist umyvat kopacky
Zajímavá posila - doteď jsem se domníval, že má cenu tak 10, maximálně 12 milionů eur. Nemá náhodou tenhle hráč trochu problém s charakterem? Mám ten pocit, zejména z četnosti přestupů, tuším, že kolem něj už byla nějaká ta kontroverze, nebo se pletu?
Rozhodně od něj neočekávám, že by nahradil Makeleleho - podle mě horší nákup než Klaas, ale čas ukáže.
Já myslím, že on i Huntelaar jsou dobrými investicemi. Pokud bych fandil Realu, děsila by mne spíše jiná jména, o nichž se hovoří v souvislosti s přestupem do Madridu (Pavljučenko, Keane, Bent, ... )
Nabídka byla prý jen 14 milionu E.
Tak to by odpovídalo...
realitě určitě ne
REALitě ano
jo, to máš recht. REALové realitě to odpovídá, ta je ale diamterálně odlišná od realit jiných klubů
No jo no. Cena je zbytečně vysoká, přehnaná, až mě to nasralo. Jinak ale zase mam radost že jednání s Benzemou zatraceně pokročila
Benzema by sice byl pro Real úžasnou posilou, ale když si vezmu, že v týmu máte ještě van Nistelrooye, Raúla, Higuaína a nově také Huntelaara, tak bych ho snad ani nekupoval. Určitě ne teď.
Benzema musí přijit v jakekoli situaci, kdykoli je k mání.
Dva perspektivní hroťáci, Higuaín na podhrotu, Ruud a Raúl postupně do důchodu, možnost kombinovat systémy s jedním a dvěma hroty, proč ne?
tak Benzema, to by bylo něco úplně jiného. Já doufám, že vám dá nakonec košem
Já se divím, že vzali Huntelaara, když mají zájem i o Benzemu. Ty ho chceš do Barcy?
ani ti nevím, teď to klape, takže proč do toho zasahovat. Ale na druhou stranu bude hrot potřeba, takže proč ne zrovna Benzema ...?
Za několik let by to mohlo vypadat třeba takhle:
Benzema - Bojan - Messi.
Otázka je, jestli není příliš brzy ho přivést, ale zase na druhou stranu, aby ho nevzal někdo, odkud se bude vykupovat ještě hůř...
Teď Benzemu nechci, v létě záleží na tom, kdo odejde. Momentálně máme na třech postech v útoku velký přetlak a všechno klape.
v létě bude mít Benzema nejvyšší čas přestoupit, pokud nechce začít stagnovat. snad zvolí správně..., byla by škoda, kdyby se zasekl.
Tak v útoku Barcu bota netlačí. I když Benzema by se asi vyjímal všude. Myslím ale, že pokud by odešel do Barcelony, tak jedině jako (hlavní) součást hráčské výměny. Lyon prodává draze.
tak tohle je už moc aji na Real....sem se obával že po odchodu Schustera začnou zase vyhrávat ale myslím že pod Ramosem se fakt nemám čeho bát
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
A .... .. ....?
No... Za CFC hral tak na lavicku, v AFC este horsie, to mas pravdu ale co som ho videl v zapasoch za P`mouth tak to nebolo prave najhorsie. Taktiez mu prilis nedoverujem, ze ma na klub ako Real ale ma este dost casu aby ukazal, ze sa v nom niektori mylia...
Huntelaar, Diarra.. Kto bude dalsi?? Teraz by to chcelo nejake kridlo. Vzhladom na to aky priemer sa kupuje necudoval by som sa snad ani Adamovi Johnsnovi o ktorom skoro nikto nikdy nepocul..
Perija si frajer
*Pedija
o Adamovi Johnsonovi nikdy nikdo nepočul???
Samozrejme okrem "expertov" na PL. Jednoducho povedane to uz do Realu moze ist kazdy lahko nadpriemerny hrac
jsem rád, že si toho všímají i fandové Realu. Ať ho nenávidím sebevíc, tak prostě musím přiznat, že jistou úroveň by hráči v tom klubu mít měli, ale co tam teď chodí, z toho by mě, být fandou, bolely oči
To je skodareci
Real se vydal zajímavou cestou. Řekl bych, že špatnou.
hráč je to dobrej ale cenu nějak neuřídili těch 8 mega za něj bylo tak akorát ale podle mě je to zase kachna tolik peněz by za něj nedávali
Tak se mi zdá ,že Real už kupuje kdekoho Nechtěli by mě? Neplatili by za mě tolik peněz
a ja som pocul o ciastke 10 milionov eur
no tak jestli je to opravdu 18-24 mil. tak tomu se musím z hluboka zasmát
Chvala bohu, parada. Lassana je len priemerny hrac, cena 2-3 krat vyssia, ako trhova. Nech si Real uvedomi, ze zapasy vyhravaju velki hraci.. Trebba kupovat len najlepsich, Lassana je len sedy priemer.. Takto majstri nebudete ani 5 rokov. Este by som bol rad, ak by ste kupili Arsavina a aj toho Lennona. POtom pridu na nou camp a loptu nedostane. Ak real kupije hraca by mal byt jeden z 5 najlepsich na svojom poste.. nie priemer. Ale mna ako fanusika FCB to tesi. jupiííííí
Kolikrát jsi ho viděl, Carlesi?
No tak videl som ho hrat asi 6 krat, pacil sa mi raz, ked hral na pravej obrane v chelsea proti ronaldinhovi, ale to odobranie lopty neviem, neviem...Chcem tym povedat jedno, za 25 mega by si mohli kupit ekvivalent Yayu Toureho a ak ho sledujes tento rok tak uznas, že je na svojom poste najlepsi..A bol by ovela platnejsi.. Ale mozno prekvapi. Moja filozofia je kupovat najlepsich hracov, nie priemernych..Cas ukaze, ale vek je vyhoda..
to MOHLI koupit Tourého jsi měl dát do uvozovek....
Jj, už vidím Barcu, jak posiluje Real na místě, kde jej tlačí bota. :))
Jn to je blbost
ale řádně jsem se do toho zamotal
Aha toho ekvivalentu jsem si jaksi nevšiml , ale stejně to nechápu,--- mohli koupit někoho odpovídající kvality jako Touré, když Yaya je tento rok nejlepší....---
Ono je to stejně úsměvné, když čtu reakce Barceloňáků na naše posily:
1.Přijde někdo drahý a známý
Reakce: Jste Galácticos, vyhazujete prachy oknem
2.Přijde někdo levný a neznámý
Reakce: Co je to za póvl, vyhazujete prachy oknem
3.Přijde cizinec
Reakce: Další žoldák, vyhazujete prachy oknem
4.Přijde Španěl
Reakce: Ten se neprosadí mezi tolika cizinci, vyhazujete prachy oknem
5.Přijde hráč, který má za sebou více angažmá
Reakce: Přelétavec, co má problémy s charakterem
6.Přijde hráč, který hrál za jeden klub
Reakce: Zrádce, takhle se vykašlat na klub svého srdce
A tak dále a podobně, aneb vyjasněte si to konečně.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele