Dembélé přestoupí za 120 milionů eur z Dortmundu do Barcelony
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Barcelona zkompletovala přestup Dembélého z Dortmundu
28.08.2017, 15:17
Barça oznámila dohodu o Dembélém, základní částka činí 105 milionů
25.08.2017, 17:15
Podle Dortmundu není Dembélého přestup do Barcelony hotový
25.08.2017, 10:40
Dortmund na neurčitou dobu vyřadil Dembélého z kádru
13.08.2017, 18:46
Dortmund zamítl odchod Dembélého. Ten se bude připravovat individuálně
10.08.2017, 17:55
Mladíka Dembélého spekulace nezajímají, líbí se mu v Dortmundu
30.07.2017, 13:59
Komentáře (824)
Přidat komentářprvní trapas
dneska bych šel za miliardu snad i já
Asi ne
ty defko
za miliardu by jsi šel i ty
Nedělej tady ze sebe veřejně kurvu.
Ale sis zranil koleno?
ne, ale nikam se mi nechce
To ani mne ked ma niko nikde nevola.
kdo je niko?
vyber cech?
oukej slečno
Já ne
se mnou bys šla zadarmo
Další "sympaťák" do tak už "sympatického" klubu
(To co předváděl, byl vrchol...)
Byl to vrchol, ale Barca je vrchol taky, možná proto... Jinak být Sparťan, tak o sympatických týmech raděj nepíšu a hledím z okna...
Sparta je spíš směšná, jsou tu kluby, kterými jde opovrhovat spíš
ktere? Brno?
Pri takejto sume za tohto hráča už tých 220 mega za Neymara nepôsobí tak zle. Úplná šialenosť, že stojí viac než Pogba, ktorý je o niekoľko levelov vyššie.
tak ty sa zastrel ALE HNED!
No za 4 roky se to může teprve ukázat.V 19 Pogbu vyhnali z United jak byl špatnej.
Ale ani nestál 120 mega. Chápem že istý potenciál tam je, ale aj tak, nechutná pálka
Proč porovnáváš Pogbu a Demebleho. Sou to úplně jiní hráči. Pogba DM, CM, Demble křídlo.
Jinej věk. Každopádně Barcelona kupuje fakt šíleně. RM kupoval hotové top hráče jako Ronaldo, Bale, Modrič, Kovačič, Kross, Navas a další a Barcelona talenty někdy jako v tomto případu za neuvěřitelné prachy, ale furt to nejsou hotoví hráči. Spoustu těch hráčú co přivedli (a to utratili za poslední kvartál skoro stejně jak RM) prostě nedostal na takový level jak hračí RM.
pogba je dm jak hovado
To seš ty jak jsi fingoval svou smrt??
bez pochyby. Je to panci buy, ked sme dostali 220M, zistilo sa, ze prezident verejne klamal ked tvrdil, ze Messi podpisal, zacina dalsia sezona, klub je rozdeleny napoly, ... .
Inak ja som za Dembeleho vdacny, lenze jeho realna suma je tak 55-75M MAX! tych 120-150 je zlodejina. Nie zo strany Dortmundu, tych chapem, ze nas natahovali do nekonecna a teraz lezia vsetci ozraty namol a uz ani nevedia, preco sa stale rehocu.
Za toto by som vedeniu siahol na majetok.
Reálna hodnota je tá, ktorú za hráča niekto zaplatí. To čo píšeš je teoretická hodnota
ale celeb nezije v realite preto sa mu to tak zda
realna hodnota je aj to, za kolko by sme toho hraca predali, keby sme to z roznych dovodov boli nuteni spravit. Ver tomu, ze 120(150) mega by nam nikto nedal.
inak: ked nadrbany anglan zaplati za hot-dog 100 libier, je to realna cena hot-dogu? Co je potom premrstena cena, ked vsetko, co sa nakoniec preda je podla teba realna cena?
na kdyby se nehraje
on špatnej nebyl, ale na 19 let si řekl o nechutně moc peněz a proto šel
Nikdo ho nevyhnal,na jeho místě hrál Scholes který byl povolaný z5 a SaF ten rok hrál vše na jistotu pro titul v PL,v United o Pogbu stáli hodně,jenže on se postavil na hlavu s tím že chce hrát a tak neprodloužil smlouvu a odešel
Vyhnal ho fergie protože měl scholese to je jako by v dortmundu hrálo nejlepší křídlo taky by se nejakej dembele neprosadil a je rozdil hrat za dortmund a za tehdejsi MU pod fergusonem ;) ale pogba vyhral 4x ligu a byl v itálii jeden z nejlepších hráčů takže ta cena odpovídala,ale tenhle kluk měl jednu sezonu :D první sezonu měl i rashford raketovou a tu druhou už to bylo horší ;)
Áno, Róbert?
Áno, Olko.
nakoniec United budu vyzerat ako chudaci po tomto prestupaku tusim
tak nebyť dvesto dvadsiatich mega za Neymara, tak nie je ani 120 mega za Dembeleho predsa. Stále to pôsobí rovnako zle, však sú to spojené nádoby.
Gratulace všem fanouškum Barcelony.
Vydělat na hráči za rok kolem 100 mega
Ekonomika Sportovní stránka
Nemyslím si, že po sportovní stránce je to zlé. Ano odchází kvalitní křídlo, avšak s obrovským profitem pro klub. Za ty peníze může klub posílit na postech, kde nás tlačí bota o poznání víc. Navíc pokud by byli všichni zdraví, není nikde psáno, že by patřil do základní sestavy v BVB
Vic a vic se ukazuje, ze Pogba byl vzhledem k jeho kvalitam skoro zadarmo.
Osliku otres se
pokud tento nekopa stojí tolik tak Dele Alli je v tom případě za 300 micu,
To byla naprostá komedie těch posledních pár týdnů. To jak se samotný hráč choval a tak, je doře, že jste ho potrestali, že nehrál. A na jednu stranu fanoušci Borussie nemusíte zoufat, dobře jste na něm vydělali. Koupíte lepšího a příští sezónu zase vyděláte.
Ten trh hráčů je neskutečně zdeformovaný :O.
Irónia že práve v tejto dobe taký Real Madrid kupuje hráčikov za pár šupiek a formuje z nich woderkidov
Kolik těch woderkidov za vás hraje?
každý zápas 11-14
Například Vinicius?
Vinicius sa Realu ešte len vyplatí. Je ti síce choré, ale v kontexte cien z tohto leta tých 45 mega za teenagera ešte nevyznieva tak šialene. https://www.youtube.com/watch?v=HJ83-HOWgKA
60
http://www.espnfc.com/story/3132661/real-madrid-seal-deal-for-young-brazilian-star-vinicius-junior
tak 45 + bonusy (30 súťažných štartov, 10 gólov, tituly v La Lige a CL, Pichichi, GB) Ale je pravda, že ani srnky netušia, koľko peňazí ešte pretieklo bokom agentom.
Čuráci
Kohože tak ten REAL sformoval? Veď všetko sú to hráči ktorí sa rozohrali inde a do Realu sa len vrátili resp. prišli do Realu až keď sa rozohrali. Teda pardón, je tam Varane s Lucasom. Inak Vallejo, Carvajal, Isco, Ceballos, Asensio, Morata všetko hráči, ktorí sa presadili inde a do Realu boli buď kúpení potom alebo sa vrátili po tom ako sa rozohrali do formy inde.
Ale to je pro velkoklub v dnesni dobe snad jedina cesta, nikdo nema cas na to rozehravat hrace a cekat jestli se chyti. A kdyz uz ty hrace Real koupil, bylo to za slusne ceny a zapadali do tymu i jinak nez jen fotbalove. Meli by jste si z toho vzit priklad.
K tomu by som sa nerád vyjadroval. Skončilo by to debatou o tom ako sa z hráčov ktorí ešte len začínajú vo veľkom futbale stávajú simulujúce primadony, mávajúce rukami pri každom výroku rozhodcu s ktorým nesúhlasia.....
Z ktere koule si celou nasi debatu vyvestil? Leva, ci prava?
A co je na tom špatného? Vždyť to je naprosto ideální - hrát s nejsilnějším možným kádrem, nenutit tam za každou cenu mlaďochy, ale zároveň jim dopřát pravidelný fotbal v kvalitních klubech a začleňovat je, jakmile jsou připraveni. Za mě pro klub nejlepší možná varianta jak nedělat kompromis mezi rozvojem mládeže a výsledky A týmu.
Ja ale netvrdím že je to zlý postup. Tvrdím že Hazard úmyselne zavádza a prifarbuje skutočnosť, ktorá sa v skutočnosti ničím nelíši od iných klubov.
120 + 30
To je komedie. Ale jestli nevyjde k nemu Coutinho, tak to je bomba. Radsi on. Ted jen zalepili misto po Neymarovi zatim daleko horsim hracem a porad si vubec nevyresili zalohu.
daleko horsim hracom Druhy Neymar nie je a ani jemu podobny hrac, preto sa Barca rozhodla investovat do momentalne jedneho z najvacsich talentov na trhu. Chlapec ma len 20 a uz sa presadil v 2 top ligach. Skludom moze mat pre nas rovnaky prinos ako mal neymar a mozno aj vacsi, talent na to ma
no neviem co sa ti na tom nepaci no Dembelele je urcite daleko horsi hrac zatial ako Neymar..sak neni ani spicka na svojom poste potencial ma sakra velky ale nemusi ho naplnit ..
Horší určitě je, ale koho taky sehnat na Neymarovu pozici, no.
Maximálně tak Hazard, ale i u něj by to minimálně ze začátku bylo horší, jak s Neymarem.
tak Hazard je proste na tej pozicii najblizsie Neymarovi, stale nechapem preco sa neslo po nom u vas
Šel by za 220 a i vedení asi přišlo blbý, sehnat za Neymara o trochu horší kvalitu za stejný peníze.
Protoze Hazard by stejne nesel, v dnesni dobe je moderni ze spanelska odchazet, ne do ni přicházet, zbytecne by plytvali casem
Koukej.V době kdy trh byl daleko levnější jste vy dali 80 za Jamese kterej teď už u vás není.Dembele hrál v 19 v Německu výborně a může u nás válet 10let.Ta cena je prostě úměrná tomu co se stalo z Neymarem.
Vincius...
Však píše zatím - což definitivně pravda je. Zároveň tím ale i nepřímo ukazuje, že potenciál samozřejmě má velký.
ved som nenapisal ze je uz teraz ako Neymar, ale na trhu taky hrac ani nie je, preto radsej kupili talentovaneho hraca, ktory urcite ma predpoklady mat rovnaky prinos pre tym ako mal Ney.
To já nepopírám, jen určitě je zatím daleko horší hráč než Neymar, ale to neshazuje nějak Dembelého kvality. Jen je prostě Neymar naprostá špička.
Momentálne, zatiaľ ďaleko horším hráčom je, má ale potenciál dostať sa na neymarovu úroveň..lenze spolu s ním ste si kúpili aj riziko, že tu svoju cenovku v hlave nezvládne (+ono s tou zálohou čo máte podľa mňa nie je úplne ľahké sa vpredu presadiť), takže štartovaciu pozíciu mať lahku nebude..
co to meleš, talent to je, ale v současný výkonosti nesahá neymarovi ani po kotníky...
Tak jsi retard? Vsak napsa momentalnel zatim daleko horsim hracem a ty mu na to napises co to meles, v soucasnÉ vykonnosti mu nesaha ani po kotniky, takze jsi napsal to same
Ne, ja jsem retard a nevsiml jsem si sipek kam to patri
a kde som napisal ze uz teraz svojimi vykonami dorovna Neymara? Sa nauc citat
koupí do zálohy tebe
chjoo chjoo no to je teda prdéééél
achjo
Jinak jestli se tohle potvrdí tak jsem zvědavej jestli půjdem ještě po Coutinhovi.
Na přestupy mělo bejt 80mega+222mega za Neymara+26mega ušetřených na bonusu co měl dostat.To dělá nějakejch 330.
Deulofeu 12,Semedo 30,Paulinho 40,Dembele 120.
Zatím to vypadá že i tak bude ještě na letošní přestupy až 130mega+odchody(Arda,Rafinha,Gomez?)
*Gomes
Arda odíde za almužnu, ak vôbec za niečo.
Trošku už nám hoří koudel u prdele, odchody zatim v nedohlednu, a kvalitní příchody taky..
Tak jestli je Dembele pravda,tak nesouhlasim.On je jeden z nejtalentovanějších hráčů,Semedo je dle mě skvělá posila na RB a Deulofeu dobrý doplnění do útoku.Ještě dle mě přijde nějakej záložník.
Nevim no, mě osobně to teda přijde docela panic buy, ale tolikrát jsem zas Dembelého neviděl.. To je fakt tak dobrej? Se Semedem a Deu na doplnění souhlasim . Jestli přijde ten ADM, tak to bude zajímavý
https://www.youtube.com/watch?v=Hb2axYmAkUU
Mě tohle na 19let připadá teda hodně dobrý.Navíc dobře hrál už ve Francii
Jak jsem již několikrát psal, pokud to oba ustojí v hlavě, budou dva Francouzi (Mbappé) vládnout fotbalu. Ačkoliv jsem za to minule schytal kritiku, pořád si myslím, že jsou na stejný úrovni jako Neymar v jejich věku. Teď to jen ustát psychicky.
Naprostý souhlas dokonce si myslím že budou lepší,pracovitější jak Neymar.
Dembele ve hře jeden na jednoho je úžasný,připomíná mě CR v dobách největší slávy.
Moc rád jsem se na něj díval a pro Dortmund velké oslabení..
Jen si říkám pokud Barca neposílí zálohu budou mít problémy.
Doufám, že domluvíme Goretzku a nakonec po takovém utahaném přestupáku budu docela spokojen.
ani pol slova proti Dembelemu, ale ta ciastka ... Ako chapem, ze sme si pytali, aby nas okradli, ale az takto? WTF!
Jsem to tu napsal dřív
Do Dortmundu prestupoval pred rokom za cca desatinu.
Za kolik přestupoval Pogba do Juventusu?Takhle to brát nejde.Bohužel všichni věděj že potřebujem posili a že máme hromadu peněz.
Jak by pravil klasik Jirka, "dobrou chut".
A BVB to rovnou posle za Wernera nebo Keitu.
zas takový trapas mi to nepřijde...ta cena jo, ale kvalita ne - je mu teprve 20 a má na to nahradit i takového hráče jakým je Neymar. Je vysoký a extrémně rychlý
vysoký? V rámci Barcelony?
Vysoký ? Vždyť nemá ani 180 cm.
jojo, výška je na něm to nejdůležitější...mít o 5 cm méně, tak nestojí ani 30 mega
Odborník
Este Coutinho a ide sa po treble 120M je sice palka, ale Dembele je obrovsky talent z velkym prietorom na zlepsovanie a navyse sa uz v tak mladom veku dokazal presadit v L1 a Bundeslige.
no pochybujem, ze po tomto este privedu coutinha za 100+
Coutinho do Barcy nepřestoupí!
Wow, za takový prachy takovej průměrák To se může barce hodně vymstít.
Průměrák
vzhledem k částce ano, rozhodně to není žádná mega star
Tak vzhledem k tý částce teďka třeba jo, protože je jeden z prvních, co jdou za tyhle částky..
lebo v 20 rokoch bude mat 12 titulov a 8 GB ze
Je to budoucnost a skvělý hráč ale jako ty prachy
Teď ještě si kupte Mertense, Ericksena a máte možná naději na druhé místo.
oficialne alebo tak ako Aubameyang do PSG?
Je to i na Idnesu
Je to bild, včera psali, že Conte konci v Chelsea
Pogba 105M
Ronaldo 94M
Bale 101M
Dembele 120M
omg!!!:DDD
Ale kdyz se na to tak podivame tak Lacazete celkem zadarmo:D..
to uz Alli bude stat kolem 250M
Vardy cca 70 80M,,
no k....
za 2 roky Zmrhal nebo Julis budou taky stat kolem 50M :DDDDD
Vardy
omg....to měli rači nabídnout 150 za Coutinha ať jde Barca do piče....Messi, pojď do Anglie, ještě dva, tři roky budeš top, pojď si užít ještě Anglii, kolébku fotbalu !
Za Coutinha chtěj nabídnout 120+40
tak jestli přivedou oba, všechna čest...sere mě jen to, že kdyby fakt všichni nevěděli, že má Barca 222 za Neymara, tak si nedovolí za Dembeleho chtít tolik...Je to směšný, že devalvoval trh přestup, kterej nebyl v podstatě řádnej přestup, jako vykoupení...222 nebyla hodnota Neymara, ale výkupní klauzulu...Jak už sem to tu hodněkrát psal, Ronaldo jí má taky na miliardě, ale fakticky tolik nestojí (ikdyž možná z marketingovýho hlediska apod...já sem marketing studoval a je hodně pracný a těžký určit cenu v tomhle)
Ceny se poslední sezony hodně zvyšujou a to že jsme dostali takovej balík to ještě vynásobilo.Kdyby se povedl i Coutinho za tolik kolik jsem psal tak by to znamenalo že jsme použili všechny peníze na nákupy a že jsme tým dost posilnili.Hlavně i dost omladili.
Coutinho 25,Dembele 20,Deulofeu 23,Semedo 23.
Pokuď nevyjde tak snad seženem ještě nějakou velkou kvalitu do konce přestupáku.
...dneska se mi zdálo, že nevyšel ani za 150 v poslední nabídce...Hrál nějakej zápas za pool a dělal tam neskutečný věci :D myslim na to tolik, že se mi o tom i zdá...
To si jen omlouváš, proyože je barca v ouzkých.
isto po tej 3. ponuke
Aspoň že nešli po Pulišičovi. To bych tam jel osobně do Barcelony rozkopat Bartolomeovi tlaminku.
Do Londýna se bojím
Cena je mi ukradnutá, ja to neplatím. Som na neho zvedavý...
za přistup
Neplatíš? Takže na stadion nechodíš, fanouškovské předměty nekupuješ, koukáš pouze na streamy?
Jj presne tak neberem to až tak vážne..
Ale pointou bolo, že sa tu každý týždeň rieši nejaká nová suma, ktorá sa vynaložila za priemerného/nie až tak hodnotného hráča, výsmechy citróny. Ale trend je jasný a čím viac peňazí vo futbale bude, tým viac pôjde na prestupy a o to viac to platí u tých top klubov, kde sa proste vie že peniaze majú.
O nás navyše všetci vedeli koľko peňazí máme (a budeme ich mať aj o rok, keby sme ich neminuli) takže sa s našim vedením (a pri tej sume čo sme dostali za Neymara asi so žiadnym vedením) nedalo nič iné ani očakávať, kedže sa to celé nevyriešilo ešte pred odchodom Neymara.
Gratulace Barceloně za panické vyprazdňování peněženky.
panicové na trhu
tebe moze byt jedno kolko daju s penazenky, tvoje peniaze to nie su a navyse prachy na to maju
Dobře je Dortmund podojil
Mohl i víc
neboj. Za rok Pulišič za 180
Ono se ještě najde nějaký klub, který je podobně podojí. To se nasčítá.
první z řady, až do roka za stejně přemrštěnou sumu přestoupí Coutinho, Mbappé, Dybala a několik osmnáctiletých kluků, o kterých rok předtím spousta lidí neměla ani ponětí, budeme se na to dívat trochu jinak
Ja to nesleduju, ale je to nejaka nadeje ten kluk? Nebo proste sef barky ma nejaky ksefty i v nemecku?
pokud chtěli nahradit Neymara, tak asi nejlepší možná dostupná volba, ale musí to zvládnout v hlavě, ten tlak na něj teď bude obrovský
Takze potencialne lepsi nez Mbape?
ten tlak nanho nebude takmer ziaden, bude hrat kazdy zapas a povie sa mu ze tuto sezonu nemusime nic vyhrat lebo na Real aj tak nemame
Gratulace do Dortmundu, snad za ty prachy pristavi druhej obchvat, je to smrt okolo ty aglomerace jet po dalnici.
vďakabohu za dobré predaje Bayernu
tak nazdar...smrade!!
Prachy dobré...
Fakt dementi. Normální vedení by, kdyby se dozvědělo o plánovaném odchodu Neymara, okamžitě sáhlo do kapsy a ze svého přivedlo hráče jako náhradu, v tomhle případě Coutinha za 70 a Dembeleho max za 40. Ale ne, Bartomeu a spol jsou idioti a proto alibisticky spoléhali na to, že zůstane a najednou měli v ruce 220 Mega a jistotu, že ostatní kluby si budou chtít urvat. Viz loni Juventus Higuaín versus Pogba, jak to hezky vyřešili.
Chce se mi blejt. Ani mě nenapadá větší plivanec do ksichtu všem odchovancům, než za takový prachy přivést rozmazleného fakana, který ukázal, že na jeho současném klubu mu pramálo záleží.
Tak snad aspoň ukáže, že za ty prachy stojí, ne jak Arda a Goméz
Dembélé max 40
Jojo Live celý žhavý dát Coutinha za 70.I kdyby Neymar nepřestoupil tak Coutinho by nás stál 100 Dembele 70-80.Takhle ta cena ještě dost vylítla.
Coutinho za 70
Si fandí no, anglie hráč špičkovej když tam lítaj miliony za hráčez championship
Tak za prve Barcelona přestup Neymara nemohla ovlivnit a za druhe ta tva verze s Higuainem, to si delas kozy ne? Higuain byl kurevsky předplacený
Ty castky jsou vylozene ubohy. Snad necekas ze by vam to prodali za takovou zebracinu ten prestup Neymara navysil ceny tak o 10%, pres 100 by jste museli vytahnout tak jako tak.
sialene co sa to deje, take prachy za chlapca ktory ma za sebou 2 sezony nebol ani najlepsi v time ci v lige a uz je treti najdrahsi hrac na svete
Ehm snad druhý
jop.. nejak som si myslel ze Pogba stal viac..alebo este nejako predpokladam bombu od PSG v podobe 180 melonov za Mbappeho
Hele, dneska ti to nějak nejde. Tohle plus ten Buffon
A kdo je druhý nejdražší hráč?
za par dni Mbappe PSG si este ponho pride ..
Čistě teoreticky, kdyby Mbappé přestoupil do PSG tak jenom na hostování a až za rok by z něho byl 2. nejdražší hráč, ne?
asi hej no
tak kdyby byl v nejlepším týmu, tak by ani nedocházel
nebol ani najlepsi v time nie v najlepsom time
ok
A proto jsi pod článkem, který spojoval Mpabbeho s Realem za 180 psal, źe to dává smysl?
Neuvěřitelné, nemám slov za takového hráče zaplatit tohle....Dementní vedení barcelony, ale co.... BVB mám rád.
zase stal pulku toho co vinicius
tedy o pulku vic
cetto approves
A nebo taky ne.
Barca.....jako vždycky, kupovat hráče za strašný pálky...to jí šlo vždycky dobře. Já se ale ptám, co ta legendární La Masia? On tam není novej Xavi s Iniestou?
co bejlik, vinicie?
Vinicius je talent a stál o moc míň. Bale už přišel před pár sezonama honiči.
vinicius je cikan, co sam nevi co dela v madridu
a bejlik uz nehraje?co pamet dedku?
cikánů máte půl sestavy cucáku
Bale byl uplnej úlet za 101 s tim jak hraje a Vinicius může vyjít až na 60mega.
James přišel za 80 což byl v tý době ranec a už u vás není.
Ten Vinicius je furt dost mladej, jasně stál pálku, ale koukni se na ceny. Taky se může stát, že ve 22 letech bude střídat v Realu a někdo ho v pohodě může odkoupit minimálně za 40 zpátky a nebo ta horší možnost, prosadí se a Real bude mít svého Juniora.
tak
Bale ked sa kupoval za menej ako Dembele bol najlepsi hrac v anglicku,hviezda ktora tahala svoj tim ci narodak Vinicius je mlady a ta cena mozno bude raz uplne smiesna a inac by stal tak 3 krat tolko
Za 120+30 je to neskutečný obchod pro Dortmund...v klidu pořídí 5-6 TOP hráčů mám radost
Kdo jim prodá 5-6Top hráčů?Zvlášť když užm takovej Walker stál před přestupem Neymara 50mega.
top hráčů ne, to napsal špatně... top budou ti hráči až za rok a můžete je koupit za 150 mega pak
Škoda.. myslel jsem, že nám za něj dají rovnou celých 222
ono je škoda, že to okno nie je o mesiac dlhšie. Jeden z nás by trafil jackpot.
jackpot je už tohle
Kto ho nahradí?
Pulisic
Takze tu mame vitaza okna.. skvele BVB
Barca
Cena adekvatni, v Barcelone si budou mnout ruce za par let... po Messim nejlepsi pravy kridlo na svete, i kdyz bude hrat misto neymara na levo
Bude hrát napravo. Pod Valverdem jedeme 4-4-1-1
Deulofeu - Busquets - Rakitic (Paulinho) - Dembele - Messi - Suarez
(Vim, že ta sestava je dost k smíchu)
Táhni dědku a vzpomínej Vasconcelose
Kdyby hrál dneska Vasco za Real, tak by ses ptal, kdo je Messi.
kdybys nebyl jantar, davno fandis barce
Bejt jantar je krásný. Můžu pak držet palce nejlepšímu klubu historie, kterej hraje nejlepší fotbal.
nevim co hrajete ale ta cena se zda byti hodne prestrelena ale hodnotim to hodne kladne pro Barcu, neco jako Pogba - taky nechapali ty castce a ted se zda , ze Pogba byl kradez za byliho dnes... dembele bude tosamy
To nemyslíš vážně, ne?
Ve čtvrtek a už na káry.
To si fakt myslíš, že by Valverde postaivl kromě Messiho, Suaréze a Dembleho i Deulofeua? Možná proti slabším soupeřům doma, ale takovej blázen snad není.
To teda Busquetsovi nezavidim.
nefetuj prosimte
Do dvou let bude trucovat, že chce do PSG
Nebo do RM.
to je vo forintoch ci jako??
no není to zrovna to co bych si přestavoval
https://media3.giphy.com/media/sFXInhVnwDgNW/giphy.gif
CHONG umřel nebo co?
jo, smíchem ...
Nevím, dlouho jsem ho neviděl.
i když stál takovou pálku... myslím, že se v Barce prosadí hned a bude válet
Od BVB famózny ťah a myslím, že v kádri majú schopných hráčov ho nahradiť. Podľa mňa zhorí jak fakla ale nech sa darí...
Pro BVB dobrý tah, pro Barcu taky :) teď může na jeho místě zazářit Emre Mor
Pulisic
Skvělé pro BVB Bez něj na tom pak snad budou i líp.
Pulisic na něj dá raz dva zapomenout..
Je tak dobrý ?
Zatím se tak jeví + mám pocit, že líp zapadá do hry BVB (nebo hraje více týmově).
Hezky uměj vydělávat.
Ano. A hlavne ještě o 2 roky mladší jak Dembele
Dal?
Ne.. nahradil ho Sancho
Njn,pulišičovo zranění klub připravilo vo velkou raketu peněz
Klasika FCB likviduje trh
FCB likviduje sama sebe, trh sel do haje od prestupu Balea.
no nic, prachy se najdou.. kolik stoji messiho pravacka?
http://lineupbuilder.com/?sk=fy817
na dva záložníky budem hrát asi těžko, Deulo nemá v základu co dělat
Bez Iniesty? Vśak říkáte že Ivan je bez formy
co ja viem, ja by som od zaloznej trojky najradsej neupustal
Coutinho miesto deula.
Uvidíme teprve v bodoucnu, ale ó čem nemůže být ani řeč je to, že současný Dembele je úplně někde jinde než 19 lety Neymar, mám obrovskou radost jestli fakt teda je náš a všem co tuhle sezónu už vzdali a co říkali, že bez Neymara jsme v koncích, tak se těším až jim Dembele zavře hubu, já viděl dost zápasu BVB a nejde jen ó statistiky, on je neskutečný ve hře na svůj věk... A teďka bych hodil 50 mega za Di Maríu ať se všichni a hlavně fandové Reálu vztekaj!!
"ale ó čem nemůže být ani řeč je to, že současný Dembele je úplně někde jinde než 19 lety Neymar"
Chci se ještě ujistit než se ti vysměju. Říkáš, že současný Dembele je lepší než Neymar v 19 letech?
Dle logiky, co není v Evropě, stojí za hovno možná
A ne snad ?! Dembele si v 18 vodil ligue 1, v 19 si vidí celou bundesligu co byl Neymar v 19? Hvězda brazilský ligy, kde byl Ganso za boha a pak nedokázal ani posadit záložníky Sevilly! Kolik ,, talentů" brazilský ligy úplně v Evropě vyhořelo?! Já si pamatuji první rok Neymara u nás, prober se a podívej se na všechny články v Bl co se týkají BVB a podívej se na záznamy jejich utkání! Dembele v 19 - top 3 křídlo v celé BL a Neymar v 19?! Nejlepší ve sranda lize.
Wow, ty to myslis fakt vazne. Ok.
Říká někdo, kdo Dembeleho neviděl hrát, doufejme že to co si napsal, nebudou číst lidi, co sledují bundesligu, jinak si za blbce, jo promiň bundesliga to je Německa Liga, ještě si ó ní neslyšel, je asi tak 10x kvalitnější než brazilská
Ja som dembeleho videl hrať a mám ho nasledovaneho..a teraz sa pýtam teba- ty máš nasledovaneho neymara keď bol v brazilii?
Brazílska liga je slabšia ako nemecká, ale on sa v tej slabšej lige gólovo presadil v každom druhom zápase
fajn, viděl jsem ho prakticky každej zápas, je to top talent, ale Neymarovi nesahá ani po kotníky aže někdy bude? máš křišťálovou kouli? má top techniku, sebevědomí, na druhou stranu je to neskutečnej sólista a sóluje, i když nemá den a nejde mu to, pamatuju si několik gólů, co BVB dostalo po jeho posraný kličce na vlastní půlce... tak tu nemel píčoviny, on je jako los, klidně může jednou vyhrát zlatej míč a klidně taky může spadnout do průměru a mít desetinu současný ceny, vy jste vsadili na to první
A vnimas ten prestup v sirsom kontexte? Nie len po sportovej stranke ale aj napriklad v navratnosti investicie vynalozenej za prestup? Pretoze Neymar Dembeleho zvalcoval na plnej ciare a to sa nikdy nezmeni. Dnes je Neymar globalna superstar, brazilcania v nom maju svoju modlu a hraca, co je konencne nejaka konkurencia Messimu...co je oproti tomu Dembele? Mozno casom Neymara aspon vyrovna v pocte vitazstiev a trofeji, ale nikdy nebude mat ten status Neymara. Ale mozno uplne zhori, nesadne mu styl hry, nesadne mu Barcelona ci liga a co potom? Navyse, on to v hlave nema tak uplne v poriadku, je dost naladovy, vela veci pokazil len tym, ze nevyhodnotil spravne situaciu a zmaril tak snahu celeho timu. A ak si teda tak zapaleny fanusik jeho vykonov v drese BVB, nevadi ti, ze mladsieho a potencialne lepsieho hraca si vase vedenie ani nevsimlo?
Nemyslím si, žeby si v Barcelone Pulisica nevšimli. Akurát oni potrebujú okamžitú kvalitu a tú im Dembele môže dať skôr ako Cristian, ten ešte potrebuje minimálne jeden rok v základe BVB, potom sa uvidí. Ja si myslím, že Barcelona kúpila dobre, chlapec tam bude mať motiváciu ako hrom a môže sa len zlepšovať...
Ja chapem ich potrebu kupit niekoho hned a skusit nahradit Neymara. Cisto po futbalovej stranke na to Dembele ma, lenze nieco ine je ukazovat potencial v BVB a BL a nieco ine je hrat za Barcelonu, ktora ma najvyssie ambicie aj v europe. Jeho spravanie na ihrisku chvilami bolo fakt zle, ako keby si sam myslel, ze uz mu Dortmund nema co ponuknut...plus si k tomu pridaj to jeho strajkovanie teraz a vyjde ti, ze pre vztahy v kabine BVB je toto najepsia mozna sprava. Navyse, Bosz je dost zasadovy trener a taky El Ghazi to pocitil velmi dobre.
Ja som bol od začiatku za to, aby ho BVB pri nadštandardnej ponuke ihneď pustilo, bolo to najlepšie riešenie pre všetky strany. Je jasné, že ten tlak a očakávania ho môžu pohltiť, ale tak skúsiť to musí no...
Cakal som, ze do konca tohto okna bude stale hracom BVB a pripadny transfer sa v priebehu jesene dohodne a on od zimy bude hracom Barcelony alebo az v lete tam pojde. Je ale pravda, ze tym ze ostal Mor, tak sa pre nich nic moc nezmeni. Pulisic dostane viac minut a väcsiu zodpovednost a ak nebude Mor hlupak, tak z neho Bost taktiez konecne vymackne to, co v nom drieme. Ja si nemyslim, ze to Dembele ustoji a od zaciatku bude ziarit. Skratka ze ta adaptacia na novy tim, spoluhracov, krajinu aj ligu bude trvat dlhsie a on trebars nemusi v prvej sezone byt vobec tak vyrazny, ako mnohi fanusici Barcelony dufaju. Tak uvidime, ako na tom bude.
Takže třeba Neapol si v zimě mohla při zranění Milika vzít Michala Škodu, protože česká liga neni moc kvalitní, ale on se trefil v každém druhém zápase na podzim. Až budeme shánět někoho za Suareze, tak by se vedení měli podívat, jestli někdo v Kodani nedal v dánský lize 20 branek, díky..
na toto ani nemá cenu reagovať
Citam to uz 5x a stale nechapem, co si tym chcel povedat. Chapes to vlastne ty sam? A inak teba nepoznam, tak mi bude chvilku trvat, kde si ta mam zaradit.
No napsal, že brazilská liga je ó hodně min kvalitní než BYL, ale Neymar se trefil v každém druhém zápase
Ale preco to pises mne? Ja som o brazilskej lige nenapisal ani slovo. Nie si ty tak trosku popleta?
schytal si to za mňa
10 je věk?
Proc ma zrovna Barca najdementnejsi fanousky...
jakej klub.....
taky fanousci
s Tebou bych chtěl pracovat ...
ver mi, ze keby bol Neymar v tom veku v momentalnej BVB tak by nezaostaval, ba naopak
hype zacal ...
Di Maria za 50? Vy vlastně máte s Paříží exkluzivní vztahy
Ehm, až PSG přivede Mbappeho, musí prodat hráče za 3 miliardy, to jim prodeje Augustinu nedorovna, jedině že by prodali akademii, oni už budou muset vzít nějakou nabídku, dobře Inter chce pastoreho, ale to taky nebude přestup za 3 miliardy, oni až udělají Mbappeho a přijde jim dopis ó Financím fair Play, tak zjistí, že si nemůžou zase tak vybírat a říkat toho jim neprodam, protože je to Barcelona.
To bylo jenom ke těm vztahům, ale chápu co si chtěl říct amáš pravdu . Nicméně to by se zdálo příští rok protože PSG chce Mpabbého na hostování s povinnou opcí
Však taky v Londýně na ten výprodej čekáme... Vpodstate všichni
Mlada naivita
ak privedu toho Mbappeho, tak mu budu musiet vytvorit miesto
Je slast vidět nezvládající culéés.
ono si treba uvedomiť, že nastala doba po neymarovi, takze stovka za priemeraka bude normálna...
Já jen nevím, proč by se exces jako kráva měl stát obecným pravidlem...
co byste jako chtěli, když dřeváci jako Gomes a Walker dnes stojí 40 a 70, tak dvacetileté už skoro špičkové křídlo klidně 120
Dřevák Walker by bylo vaše suveréně nejlepší RB.
viděli jsme o víkendu
A ten zápas předtím si viděl?
Veď Watzke povedal že sú blízko dohody a že zatiaľ nie je nič oficiálne. Ale tak ČTK, no...
Takže z MSN je DMS?
Jak někdo psal pod Gironou LSD
♫ Love sex dreamsssss ♫
Nějak si na sebe vydělat musí
A v Dortmunde už nebude ARD (Auba, Reus, Dembele)...
Vzhľadom k Marcovym zraneniam to tam takmer ani nebolo
Ja som pred pár mesiacmi videl na nejakej Nemeckej futbalovej stránke vtip, kde sa naráža na pomenovávanie ofenzív Realu Madrid a Barcelony podľa už zaužívaných skratiek (BBC - televízia, MSN - webový portál) a píše sa že v BVB by to kľudne mohlo byť ARD a v Bayerne RTL. (Nemecké televízie) Teraz som si na to spomenul a vytiahol to, je to myslené zo srandy.
Jasné, chápem
Už jen 60
Přestup Neymara se fakt nevyjednával tři dny. Však proč nezareagovat rychle a nepřivést náhradu dříve, než celý svět bude vědět, že jsme zoufalí a že máme hromadu peněz. Se divím, že se za něj nedalo vše, co jsme dostali za Neymara. Teď ještě pustit Ardu zadarmo, Gomese za patnáct do Juventusu, nechat celý rok v béčku hnít Alenu a v lednu přijít o Iniestu s Messim. Tohle vedení je zlý sen, z kterého se ne a ne probudit. Jak jsem byl dlouho proti, tak prosím, chci zpátky Laportu.
Ardu by sme brali. Ale asi nebudete veľmi naklonení s nami vyjednávať po Coutinhovi.
Toho už rozhodne nie.
jo... před třemi lety vole
začínáš chápat, proč se tu směju dřívější Barceloně (tím myslím 70, 80 a část 90. let)
tak snad bude LSD úřadovat skoro jako MSN
LSD
jak se ti to líbí?
nelíbí
DMS
Coutinho dont cry
Inak dnes sa objavili správy, že Dortmund spolupracoval s Kloppom a vzájomne si zdieľali informácie o Barcelonskom postupe a ponukách pravdepodobne s cieľom ich poriadne natiahnuť pri prestupe jedného z dvojky Coutinho resp. Dembelé.
Dobra fantasmagorie
fakt?
kde si to čítal? Breitbart ?
Iluminati...nejspise
Mundo deportivo s tým prišlo. Counter aj Ivan vraveli, že je to spoľahlivý zdroj.
ty si khookhooooooooooot
zas máš výchádzky?
Ty vole, tahle diskuze má grády.
Cena neskutecna. Ale asi takovy je vyvoj v soucasnem fotbale. Jsem zvedavy, jestli toto silenstvi budou reflektovat ve Football Managerovi
snad teď už nepřijde Coutinho, ten hráč je až nechutně přeceňovaný...mezi Hendersonama a Lallanama se holt vyniká jedna radost
Koho reálného do zálohy ?
mě by se asi nejvíc líbil Keita z Lipska, ale ti asi prodávat nebudou
Asi ne, pokud je pravda, že Liverpool za něj nabízel takovou dardu a nepochodil.
jasnej Hazard
Pokud bude dalších 200 mega na přestupy.
Akože by u nás hral CAMko? to mi nefunguje ani vo Fife
Fifa není reál, to víš ne?
Mi prijde, ze tady je nejaka hromadna degradace mozku. Kdyz o necem nevim, tak nic nerikam.
cules no... tebe zachraňuje Live
Ano, protože fandit Liverpoolu je naprosto v pořádku
je
Coutinho je jeden z vůbec nejlepších ofenzivních záložníků na světě, opakovaně to dokazuje v PL, ale je nechutně přeceňovaný, samozřejmě...
Tak jeho největší problém je, že hraje v takovým shitklubu
Jestli čekáš, že se jako fanda Liverpoolu budu rozčilovat kvůli tvému vyjádření abych ti udělal radost, tak to opravdu nečekej
Mě je vcelku jedno zda se budeš vztekat nebo ne. Trestáš sám sebe tím, že fandíš Liverpoolu
Pogbargain
On ten Neymar nakonec fakt tak drahý nebyl...
po sezóně za 10ti násobek nákupky....to Dortmund vydělal slušnej balík
akorát nechápu, co chce dělat hráč v Barceloně
Dělat věšák Leovi na dres.
Radši Dembéle za 120, než Di Maria za 50
to teda urcite
Toho žebráka bych nechtěl ani zadarmo.
Co ty si za tvora?
Homo sapiens sapiens. Ještě si o nás neslyšel?
Ale evolučně ještě někde za Atlantidou, ne?
Da fak ? Atlantis narozdíl od místních uživatelů byla prý velice vyspělá civilizace.
to jo, ale po amputaci mozku
Amputace mozku
Vtipné, trefné. Jen tak dál.
proč se mu divíš? to je snad normální, že nechce bejvalýho hráče Realu
Vynikajúci obchod pre BVB, čakal som 100+20, takže ak je to naozaj 120 na drevo plus potenciálne ďalších 30, tak klobúk dolu pred Watzkem a Zorcom, ako to vyjednali.
Dembele bude podľa mňa pre Barcu výborná posila a o pár rokov bude tá suma za neho ešte vyzerať ináč, pôjde len o to, či to zvládne v hlave, to jediné ho môže zabrzdiť a zastaviť, lebo herne je už teraz skoro top a potenciál má stále ohromný. Ak mu neprepne v hlave a bude pokorný a snaživý, vedľa Messiho so Suarezom môže vyrásť v megahviezdu.
Dortmund by teraz hlavne nemal nikoho kupovať na jeho miesto, lebo hrozí, že bude podojený podobným spôsobom. Dal by som ešte šancu Morovi, do základu namiesto Dembeleho Pulisic, ktorý môže mať budúce leto cenovku kľudne nad 100 mega. To 4-3-3, čo hrá Bosch je podľa mňa pre BVB momentálne ideálne a káder je teraz čo sa šírky týka na tom veľmi dobre. Druhé miesto v BL by nemal byť problém...
herne nie je skoro top ani náhodou.
Ja neberiem ako topku do úvahy Messiho, Neymara či Ronalda. Porovnávam ho s ostatnými reálnymi hrácmi na jeho poste a v tom kontexte veľa lepších krídel na svete nebehá a to ešte zďaleka nie je na vrchole...
150 miliónů euro za hráče, kterého může Dortmund bez problému nahradit stejnou kvalitou je fakt hodně dobrej obchod a blbost vedení Barcelony. Další plus je, že bude více prostoru pro Pulišiče, který má větší potenciál. Uvidíme, jak se v Barceloně Dembelé prosadí, taky se může stát, že mu jejich styl nebude sedět, což je hodně pravděpodobný.
To je kurva odborný názor. Vôbec necítiť zaujatosť voči Barcelone.
Kde vidíš tu zaujatost? A není to snad pravda, to co jsem napsal?
Vše je super, ale to, že mu nesedne styl Barcelony, bych neřekl. Je to dost negativní a předčasné. Navíc BVB hraje ofenzivně, trošku podobně. Je to daleko lepší, než kdyby šel z Anglie do Barcelony.
Mně teda příjde, že Dortmund hraje hodně přímočaře + si myslim, že bude chvíli trvat než si zvykne na pomalejší tempo hry, přeci jen Bundesliga se hraje dolu nahoru, samozřejmě je to jen můj názor, v realu může třeba hned zapadnout a podavat vyniksjící výkony.
to si zas nemyslím, on je pro Barcu ideální... tedy do chvíle, kdy jim nikomu nebude přihrávat, to se Messi posere
Hlavně z tvého příspěvku vůbec není cítit zaujatost pro barcu.
opět, real, sparta a čelzí
zase se potvrzuje, že jakákoli kombinace těchto paklubů = idiot
kombinace všech tří = super idiot
léty potvrzené pravidlo opět v praxi
Klídek Románku. To bude dobré.
opět barcelona...
zase se potvrzuje, že tento paklub = super idiot
léty potvrzené pravidlo... i když léty, lobotomii vám začali dělat až někdy kolem roku 2009
Je tezky necitit zaujatost vuci Barcelone, kdyz vsichni uz nekolik tydnu vidi, co minimalne tady na foru jejich fans (ty) predvadi...
co to meleš? vždyť má absolutní pravdu... Ous je top talent, ale herně ho nahradíme v pohodě, Puli je mladší a pro mě lepší, respektive líp sedí do stylu BVB, osobně se mi víc než Ousův rozevlátý styl líbil i Emre
https://www.youtube.com/watch?v=dqB-EMqpsUA
Barca už zas vyhrála LM?
2015, 2011, 2009, 2006 a 1992.
To já samozřejmě vím, ale píše o 150 mega jak kdyby už byly vyplaceny všechny bonusy (další výhra Barcy v LM, zlatý míč pro Dembelého atd. atd.)
Mělo by to bejt 105 + 40
No 2-3 roky sa tam vyhra a potom odide za lepsim do PSG
Tak a teraz ešte Coutinho, zbaviť sa tých, čo nemajú v kádri čo hľadať a šupa.
Funguje ownysearch? Vsadím se, že v polovině tvých příspěvků za poslední měsíc je slovo Coutinho.
Fichado
na to netřeba search....
Tak jo...běž, a rychle. I pres jeho problémové chování jsem si ho oblíbil, tah na branku ukázkový, dost toho dokázal zkazit, ale věřím, ze v jeho věku nebude problém to dopilovat. Ale není nenahraditelný, místo něj Capt. America. Teď snad zůstane i Mor. Částka směsná, ale díky.
Jakou bude mít výkupku?aby za rok zase nechtěl pryč
Nebolo by odveci, dať si jedno poldeci..
Bvb paradni prace, za tohohle fracka vytriskat 120 mega aspon Coutinho ostane v lfc
No když dali za Dembeleho 120+30 tak tím zvedli cenu Coutinha tak, že ho nemůžou přivést.
Najväčšia sranda je, že ak Dembele naozaj prestúpi za tieto peniaze, tak to pre nich ani nebude žiadna strata. Zaňho dostanú príležitosť Emre Mor a Pulisic, ktorí sú podobne dobrí hráči, okrem toho tam hraje Gorze, Schurle, Reus.Čiže sa v podstate nič nestane, je to čistý zisk.
Pro BVB fantazie. Navíc se zbavili zmrdečka.
zas bych ho nesnižoval, one je opravdu top talent... ale Puli je lepší
Jinak Barcelona a její vyděračský praktiky pro přestup... Hodně velká špína
Zmagoří celou rodinu i hráče, kvůli přestupu a pak ten hráč dělá taky to co dělá..
Pls.
Achjo. Marně vzpomínám na Ronalda, Messiho, Pogbu, Neymara, Benzemu, Zidana...vybrečel si z nich někdo svůj přestup? Dembelé je možná talent, ale v hlavě zatím moc rozumu nemá. Já osobně bych si ho do týmu nevybral. Pokud si vybrečel odchod z BVB, může v Barce pěkně nabourávat hiearchii Messiho a Suareze a daších. Ale přeji mu hodně štěstí a Barce taky. Messiho mám rád. A pokud mu tento hráč pomůže k úspěchům, proč ne.
No zrovna Ronaldo si přestup doslova vybrečel těma prohlášeníma
Oficiálně by to prej mělo být 105 + 40,což by bylo lepší.
Ale je zaujimave sledovat ten vyvoj peniazi vo futbale. Pred casom bola v PL magicka hranica 100 tisic liber tyzdenne a cakalo sa, kto ju prelomi. Dneska uz sa to pohybuje o kilo vyssie. To iste s prestupovou ciastkou...tiez sa dlho cakalo, kto zaplati 100 mega ojro a uz je tych prestupov viac ako jeden. Je Neymar naozaj ten pomyselny strop alebo sa najde podobny blazon ako PSG?
To půjde dál. Ještě nepřestoupil Kylian. A hráč, jako je Neymar...hotová super hvězda a tahoun repre ve 23-24 letech půjde už tak za 300.
To by musel jit nekdo ze zakladu Realu, popr. Messi, nikdo jinej nema takovou cenu, resp. nemyslim si, ze by nekdo takovy prachy zaplatil. Mozna ten Mbape, ale ten asi nepujde, mozna Dybala, pokud bude mit top sezonu, jinak nevim, nenapada me nikdo dalsi na ty urovni a s potencialem.
Tomu říkám dobrý kup, pro BVB.
Myslím si, že bychom Coutinha nepustili ani za 150 mega, ale to už se nedozvíme. Dát 120 na dřevo za hráče, který už deset dní netrénuje.....Myslím, že rozhodla síla ligy. Liverpool může odmítnout tyhle prachy. Dortmund by to možná udělal taky, ale když ten fracek takhle trucoval, tak to za to stojí ho pustit.
Půjde Dortmund po Draxlerovi? vcelku logická volba za 1/3 cenu.
Tak Dortmund ho hlavne nebude potrebovat nahradit si myslim, maju na jeho poziciu dost hracov, coutinho je pre lpool dolezitejsi ako dembele pre borussiu..predsalen, coutinho je uz hotovy hrac, dembele tam este mal dost takych mladickych momentov..
tak i fanoušci BVB tu původně psali, že nemají náhradu. Ted se pořád zminuje Pulisic. Ten návrat Draxlera do BL mi přijde logický.
philipp, gotze, reus, pulisic, schurrle, v kadri maju aj mora..draxler by bol samozrejme dobra posila, ale vzhladom na vypocet hracov hore ho nutne nepotrebuju..
Na křídla tam jsou Reus, Pulisic, Schürrle, Mor a newcomer za 20 mega Phillip. Na tomhle postu nas bota ani po odchodu Ouse netlačí. Ja bych uz nikoho neprivadel a pristi rok zkusil jít po Brandtovi..mela by se mu aktivovat vykupka za 12 mega.
ok, díky oběma.
Dembele měl jednu top sezónu, ty prachy by neodmítl nikdo, ta cena je totální úlet
https://www.youtube.com/watch?v=Jc0r5ilDiXw
Já nechápu to divadlo kolem, nejdřív ho Dortmund nechtěl pouštět, vyřadili ho z mužstva a teď ho v pohodě prodají. Nešlo to rovnou?
Natahovali cenu
Ta má bejt nakonec 105+40
Kluci v La masii musí brecet.
Z toho se už ani nedá dělat prdel
Senzační částka. Nikoho nového nepřivádět a dát více minut Pulisicovi, který ho dokáže dřív nebo později adekvátně nahradit. A myslím, že spíš dřív než později. Dembelé mě svým přístupem dost zklamal, po jedné povedené sezoně si hned začít tahle vyskakovat... Vůbec mi není líto, že odchází. O to víc si vážím Auby, který už pro BVB udělal dost a i přes jiné nabídky stále zůstává.
Dalším plusem snad bude setrvání Mora, kterého bych se tak rychle nezbavoval.
Auba by už byl v PSG,ale to nakonec dokázalo přesvědčit Neymara,tak se soustředili na něho.
Ale není.
A Kroos šel za 25. Perez je bůh.
Tak vždycky se daj najít takový příklady.Alba 14,Umtiti 20.
Jinak dle mě i Semedo za 30 je v letošním přestupáku skvělá částka.
Semedo není takovej provar jako Paulinho....Ještě se uvidí, jak se vyplatí, ale 30 je slušný.
Semedo bude uplně v pohodě. Něco jako Umtiti
To proto že je černej?
ne, proto, že je asi dobrej....ale to bych posoudil až na jaře
a James za 80
a Bale za 100 ...... hlupáčku madridský
tahni vosle
Splatily se drezama
Kroos je ale zrovna príklad, ktorý sa bude uvádzať aj o 100 rokov. Tam musel mať Perez niečo na Bayern a oni sa báli, že to vytiahne
Samozrejme suma za Dembeleho pramení čisto z toho, že sa to neriešilo pred odchodom Neymara a mali sme kufre peňazí.. Ale ak chcelo vedenie posilu a chceli konkrétne Dembeleho, nič ine sa nedalo robiť, kedže tie peniaze by sme mali aj budúci rok. A budúci rok by lacnejšie neprišiel..
Hele, tohle je od vás dost zoufalý. Nepřipadá mi Bembele jako někdo, koho jste hrozně sledovali a chtěli. Je jasný, že je to jenom jako aby se něco přivedlo. To je na klub levelu Barcelony smutný. Už nějakej rok ty přestupy máte o moc horší než my. Podle mě jste měli buď zkusit opravdou kvalitu, když už vás Neymar vypekl a tvrdě jít po jediným hráči, kterej by tu díru zalepil. Hazard. Jenže ten spíš za rok jde k nám, takže blbý. V tom případě bych tu sezonu hrál s tím co je a počkal na MS, až se někdo objeví, za koho ty prachy se daj utratit. A MS je záruka toho, že hráč, kterej se pod tlakem prosadí, je to pravý ořechový. I Flo na to asi čeká. Ale co bych já, pouhý val, mohl radit slovutné Barceloně....
Ano přesně tak.Podle téhle logiky jste přivedli za ranec Jamese.Kde ho máte v sestavě teď?
Jinak Dembeleho sledovala Barcelona už delší dobu,ale on k nám nechtěl přijít,protože přes MSN nebyla šance.
James je ale taky naše chyba. Ten hráč na to má. U nás je ale Bale efekt. James za ty prachy stojí a ještě to ukáže. Dembele tak dobrej není. Je to záplata.
Dembele ve 20 letech, 14+21 je na hovno? Po Neymarovi by byla záplata i Hazard.
Nene. Hazard je jedinej, kdo se Neymarovi může rovnat. V La lize by to ukázal. V Chelsea ani nemůže. Hrajou jinak. Dembelemu je 20, statistika dobrá, ale stejně mu nevěřím. Jedna sezona, něco jako Mbappe. Já bych ho za ty prachy nechtěl.
Hazard byl nereálnej. Dembele je budoucnost. Já mu věřím. cena je blbost, ale to je prostě Bartova vina. Snad mu to i tak krk nezachrání.
Hazarda bereme my, to je tutovka. Vypadá to na strašnou pálku, ale on se vyplatí. Něco jako CR. Dembele nebude tak dobrej. Uvidí se, ale já se zas tolik nepletu.
Uvidíme, zatím je u vás pořád Cris a Edenovi potáhne na jaře na 27.
O to bych se nebál. Takový plejeři si vyhoví a nějak se tam poskládaj.
co? tak ne tolik, ale nikdy no
Pleteš se skoro ve všem co se týká Barcelony. Tvá zaslepenost ti brání vidět co máš přímo před očima.
před očima mám diletantství, tak jako kdysi
To jsem zvedavej, jak si predstavujete, ze ho prodame.
No normálně. Přijdeme, on bude nadšenej, řekne, že jde do Realu, dostanete 120 a je to.
Takhle lacine vojebat se urcite nenechame. Vzhledem k tomu ze vymena dneska furt nejsou koc v modu, tak s nejakym 80 mega plus Bale nepocitam, takze spis ocekavam, ze ta castka pujde bliz k Neymarovi nez k Dembelemu. To uz se vam vic vyplati i absurdne drahej Mbappe
Mbappe by to neustál u nás. Hazard je záruka 5 let super fotbalu od něj. Škoda, že se nedá měnit za Balea, nevím proč by to nemohlo jít. Zkusil bych to. Pro vás by byl Gareth dobrej, pro nás Eden. 120 je dneska asi málo, uvidíme.
Sakra ja tam predtim nemel smajliky, ktery ten muj prispevek mely udelat pratelstejsi
Hazard by v kombinaci s tema vasima chlapikama delal stoprocentne skvostnou show, kdyby na nem nestala nase hra, tak bych si i jeho odchod pral, abych to mohl videt.
Hele pokud udelat nejakej prodej Eddieho, tak urcite prave vymenou treba za Garetha a to by byla asi jedina varianta, kterou bych jeste prekousnul. Verim tomu ze u nas by byl zase super. Kazdopadne soucasnej stav mi porad vyhovuje vic, co si budem
Smajlíky netřeba.... Hazard, Modrič, Kroos, Isco, Benzema, CR, Kovačič, Asensio.....oh lala. Nadpozemský.
Kroos měl smlouvu jen do konce sezony a nechal se slyšet, že novou nechce podepsat. Takže cena v té době byla OK.
Jako na cenu nadávat.Bylo jasný,že nás podojej. Já i tak doufám, že bart půjde doprdele. Udělal pro svou záchranu to co musel. A ciao. Teď kdo do zálohy?
máte Paulinha
Maj na to tejden,tak snad se ještě ukážou.
Jinak i doufám že prodaj Munira,Ardu a Gomese.
No musej. A tihle tři pryč jak říkáš. O Gomése zájem je o Munira taky, spíš mě trápí ten Arda.
Přestupem Neymara měla Barca takovou šanci předělat svůj zastaralý herní systém a takhle ji promarnit
No nemala. Ja neviem, čo všetci čakali, ale bolo jasné že za tu sumu nekupime viac ako 2 hráčov hodných kvalít Barcelony, ktorí mozu ist okamžite do základu, čo sme tak moc potrebovali .. jedine, že by sa odložili peniaze do trezoru na 5 rokov a ktovie kde ešte len budu ceny potom
Neymarův odchod nebyla otázka jednoho dne. Barcu tlačí bota na některých postech dlouhodobě. Navíc úplně nesmyslně se v klubu jede (zřejmě v úctě ke Johannovi) alespoň formálně papírově tradiční systém 4-3-3, přestože akademie vůbec vhodné hráče do tohoto stylu momentálně neprodukuje. A navíc s playerem jako Messi vůbec ten systém nedává smysl.
Management měl hned na začátku přestupního období vyřešit hráče, kteří jsou potřeba do jakéhokoliv systému + mít naťuknuté varianty dalších pozic pro případ, že by Neymar opravdu šel.
Teď už to pochopitelně vyřešit nepůjde ...
Ono je to celé podla mna o dosť komplikovanejšie nez to prezentuješ. Pretože mať v reálnom svete,nie vo Fife, dohodnutých hráčov na kompletnú zmenu systému (čo je tak min 3-4 hráči), ktorých chceš kúpiť až na základe peňazí z Neymara, ktoré vlastne ešte ani nemáš v ruke a bez nich si to nemožeš dovoliť, je tak trošku nereálne. TO by si každého toho hráča musel mať na 99% dotiahnutého papierovo s klubmi, aby si tie kluby nemohli rozmyslieť ceny potom čo zistia, že máme 222 mega za Neymara...
Ale samozrejme súhlasím, že vedenie malo mať plán B,C,D aj E, tvária sa akoby im Neymar odišiel z piatka na sobotu a nikto nič nevedel. Ja osobne som vôbec nechcel krídlo do trojčlenného útoku, ale zostať pri Messim a Suarezovi a za nimi vyskladať poriadnu zálohu, ktorá by defenzívne/technicky dokázala udržať/obehať stred a ofenzívne by bola silná na krajoch..
Jasně, že to není lehké. Ale já prostě vidím problém v tom, že všichni (a zejméně management tak vypadá) chtějí v podstatě měnit kus za kus, nikoliv ale řešit herní systém.
...
Barca momentálně potřebuje posilnit v pravém slova smyslu, tj. vylepšit kádr ve smyslu fyzické síly v defenzivní činnosti. Ideálně tedy se měl na začátku přípravy přivést stoper (Howedes, Koulibaly, Rüdiger,?), přivést do středu zálohy kvaltiní DM nebo box-to-box (na místo trapného Paulinha např. Matuidi, zkusit Kanteho?) + pravého krajního obránce (Semedo zřejmě OK). Na tyto tři hráče by měl stačit původní přestupní rozpočet + prachy.
...
A z Neymara zaplatit pak 2 špičkové ofenzivní hráče, přičemž by mohlo být více variant, jakým systémem hrát podle toho, který přestup by vyšel. Umím si představit, že by v Barce mohli skončit ve funkčním systému Aubameyang, Eriksen asi i ten Coutinho. Případně návrat Sanchéze. Ale těch možností je spousta za cca 100-120 mega.
...
Jenže management jednoduše zaspal a teď potřebuje s rancem na kontě koupit 4 kvalitní hráče, což už asi nevyjde, když na prvního padlo cca 40 % sumy.
Box to box tam jsou Paulinho, Gomez, Rakitič
To není pozice, která by potřebovala posilnit. A nějak nechápu, proč bychom měli měnit svůj herní styl, když funguje a pořád nese úspěchy. Být v Barce hráč Xaviho stylu hry, máme 3 LM za sebou
to budem mít my, vy ne
A jak mi řekni. Když všichni díky tomu zvyšují ceny Barceloně o 200%?
Mit hotove jednani Coutinha, Dembeleho nebo kohokoliv jineho uz v dobe prestupu Neymara, samozrejme.
Chtěli Vearattiho,ale to vůbec nevyšlo,takže až pak začli řešit Coutinha.Ono s tim přestupem Neymara to bylo všelijaký.Neymar nebyl schopnej říct vedení jestli opravdu odejde a Bartomeu ze sebe udělal blba když věřil tomu že zůstane.
Vzdyt od Piqueho vysly informace, ze to vedela pulka kadru uz mesic pred prestupem...a neco na ten zpusob, ze neni povinen informovat o jeho budoucim kroku vedeni. Nemyslim si, ze hral Neymar na obe strany...nerekl jen nic jasneho do medii, coz vzhledem k okolnostem ani neslo.
Nene.On se zmínil na Messiho svatbě že o tom přemejšlí,ale nikdy neřekl nic přímo.Několikrát to i změnil a nebyl schopnej to říct ani spoluhráčům skoro až do poslední chvíle.Bartomeu mu měl slíbit zvýšení platu atd..,ale Neymar nakonec rozhodl odejít.
...a udělal moc dobře
Neymar uz v juni vedel ze ide prec a vedela to zrejme aj vacsina timu. Takyto prestup sa neriesi zo dna na den, nerozhodnes sa cez vikend ze tak teda do toho Pariza idem. Klubu nemusel povedat nic, ale tak zase oni neziju v inej galaxii, ajked tak posobia. Ludia z Barcelony si uz davnejsie vsimli, ze v Neymarovom time sa deju rozne presuny a podozrive zmeny. A to vsetko asi k niecomu speje, vzhladom na vsetky indicie. Lenze ked si totalny diletant a pojem "plan B" je pre Teb spanielska dedina, tak to dopadne katastrofou, ktorej sme teraz svedkom.
O těch změnách jsem četl, co se tam vůbec cca dělo? v Neymarově týmu myslim.
Souhlas s tou španělskou vesnicí. To bude asi důsledek toho katalánského nacionalismu
Prisel pry s myslenkou o odchodu z klubu...uz ta myslenka ti sama o sobe odpovi, ze vse asi nebylo spravne, ne? Urciti lidi ho presvedcovali at zustane, urciti at odejde...myslim si, ze mesic spekulaci v tak rekordnim prestupu z jednoho z nejuspesnejsich klubu sveta je idealni doba na to, aby si byl opravdu jist.
Když je management pitomej a soustředí se na hašení požáru, až když vypukne, namísto preventivních opatření, tak to pochopitelně nejde.
Kedysi sa ľudia vzrušovali, keď išli hráči za päť miliónov libier. Potom sa trh posunul, čiastky sa zvyšovali. Pri prestupe Balea a Ronalda sme mali pocit, že to je strop. Následne prišiel Pogba, o rok Neymar, následkom čoho si vypýtal Dortmund za Dembeleho 110 miliónov. Mňa zaujíma, kam až sa tieto sumy vyšplhajú. Ako, osobne mi je to šumafuk, ja tie peniaze neplatím, no toto je skutočne silné
Jenze Real byl za galacticos prulomovy diky vizi Pereze a ekonomice. Prestup Neymara nebo utraceni City s timhle uz nema pranic spolecneho. Strop urcite prijde s prisnejsimi pravidly, protoze PSG a City maji neomezene finance, s timhle zadny "zdravy" hospodarstvi klubu nemuze bojovat.
Za rok za výkupku 125 mil do PSG a z FCB budou ještě větší hlupáci než jsou teď. Perez se musí strašně chechtat
Určitě bude mít výkupku 125
Uplne ocakavanie vyustenie cele situacie. Aby niekto ziskal za rok na cene 1000 % a nemal bohvieako oslnujucu sezonu, tak k tomu niet velmi co dodat, Dortmund skusene a s prehladom vyuzil situaciu. A my budeme medzitym s napatim do konca prestupaku sledovat a modlit sa, aby nam zadarmo zobrali nejaky odpad, tych lepsich posleme snad aspon na hostovanie za par drobnych. Uplne na grc.
Najviac zvedavy som na to, ako zareaguju socios. Nakoniec, kazdy ma asi taku vladu, aku si zasluzi
konečně chápeš Barcelonu
Nakonec 105 + 40
JJ
Já se nechci do Barcy nějak navážet, Dembeleho jsem vidět všehovšudy 2-3krát, ale 120 mega za někoho, kdo je zatím pouze a jen "wonderkid"? Trošku otázka na fanoušky BVB zda opravdu to je talent dekády a bude schopen někdy té hodnoty dosáhnout.
se nestyď a navez se
Tak užívateľ LM tu dlhodobo prezentuje dobré názory a v predošlých diskusiách ho nevedel vynachváliť ... takže ja mu verím a vkladám do neho nádeje, aj keď som ho tiež videl len zo 3x.
Asi je třeba počítat s tím, že nebude mít takový nástup jak Neymar, ale na dnešním trhu těch kvalitních křídel pro Barcu tolik není. Divím se ale, že nešli po Hazardovi....
A já myslimr, že až ho prokouknete, tak si budete rvat vlasy. A Messi kvuli němu skončí s fotbalem
Tak tebe radšej veriť nebudem
No já sem díky němu zestárl o 10 let a jsem opravdu moc rád, že jde do piče. Sobec a sólista nic víc...
Rozhodně má na to být jednou world class.
On je hodně jednoduchej, ten přestup nezvládne a vyhori...
Hlavně jak většina z vás pičovala na Pogbu za tu cenu co stál loni a najednou jak jde nějaky Dembele za víc, tak je to normalní a nikomu to nevadí.. vím, že oba hrajou jiny post, ale i tak je Pogba proti němu uplně jinde.
Mně to třeba vadí. A to tak, že moc. Barcelona kurví trh.
To ti pripomeniem budúce leto ked dáte 230 za niekoho po MS
což je pravděpodobný....ale momentálně...Barcelona trh kurví a mně to hrozně vadí
Trh zkurvilo PSG s tím Neymarem a svého času (2008-201x) Man City.
Tak ale u Pogby ste schytávali výsměch hlavně proto, že ste ho už předtím v týmu měli a pustili ho zadarmo. A pak za něho dali přes sto mega. :) Pro smích by to bylo aj kdyby přišel za polovic
Arda ma novy kamos na stridacku
Do roka a do dne budou sedet spolu.
Ale hype se vydaril, gratulace do Dortmundu
mám radost...Barca je čím dál tím víc směšná... se vší uctou k němu, to už půjde jakékoliv "kopyto" za takovou sumu ?!
Lepší je dát půlku toho za kluka, co hrát čtvrt hoďky za áčko v brazilský lize
105 opravte si nadpis, na bonusy nikdy BVB nedostahne
Btw.Dembele rozhodně lepší než Mbappe za kteryho chtělo Monaco 180
ake bonusy nevies?
Nene 120
Do čtyř let v Barceloně už nebude
Dortmund
Hráč fajn. Cena strašlivá. Bart sklízí, co zasel. Až nastoupí nové vedení, tak by se na tenhle případ mělo zaměřit, protože kdyby dělal Bart, co měl, mohli jsme mít Dembeleho za polovičku. Tu druhou polovičku bych mu dal k proplacení ze svého, dementovi. A až se bude prověřovat Paulinho, tak to bude potřebovat Bart a jeho sebranka chladivej gel na prdel pěkně dlouho. A to mu patří.
Ne každý si to asi uvědomuje, ale dopady tohohle vedení nás nejspíš budou stát místo v evropské špičce. Neprojeví se to hned, ale za pár let se nečinnost těchhle kreténů bohužel projeví víc, než bychom chtěli - akademie o dva levely míň výkonná, rozvrácená síť skautů, narušené vztahy s vedením některých klubů ... Teď se k tomu přidal ještě nákup předražených fotbalistů, který budeme splácet v budoucnu ... Jestli budeme chtít být ve špičce i v budoucnu, musíme se vrátit nohama na zem a začít ten klub zase budovat od základů - je to pracný a náročný, ale vždycky nám to fungovalo. Nemáme (a hlavně v budoucnu na to nebudeme mít) na to, abychom měli tým plný předražených hvězd - tahle diskotéka už skončila. Na trhu jsou stovky milionů (miliardy) od ropných baronů, kteří prostě nemají stropy - nemusí za svá rozhodnutí nést zodpovědnost, takže se můžou desetkrát seknout, aby pak po jedenácté trefili tu správnou posilu. My, jestli jim budeme chtít konkurovat, se musíme trefit napoprvé, nanejvýš napodruhé.
Bart a jeho ansábl je past, která nad námi sklapla. Chci věřit, že nemá v nadcházejících volbách šanci, ale bojím se, že se tam nějakým způsobem udrží. Pak teda ... Bůh s náma.
Každej normální člověk musí tu nedůveru ppodepsat. To, že koupil Dembelého, to bych za tuhle rketu dokázal i já. Takže za mě i tak doufám ven. Nevím proč se stopl ten Seri. Ten tu měl bát hned.
Tak nějak - za tuhle cenu by ho koupil i cvičenej orangutan.
Vždyt to řekl
Co se stalo s akademií za tak krátkou dobu? Barca vždy uměla vychovat super talenty, v podstatě každý rok vyšel nějaký zajímavý hráč z mládežnických kategorií a najednou se to stoplo. Tohle asi nebude, i když určitě má na tom svůj podíl, chyba jen Barta. Ale tohle bych chtěl vysvětlit, protože sám jsem z toho zklamaný, ty prospekty La Masii byly opravdu top.
vždy super talenty...no, ne
No dobře, tak ne vždy, ale velmi často se objevili zajímaví hráči, to je nesporné si myslím i pro fandy RM, že Barca to s mládeží umí/uměla?
Barcelona to uměla až tak od 90.let. Opičila se v tom po Realu. Dřív kupovali všechno, co šlo. Akorát mohli 3 cizince.
Opičila po Realu? Já ti nevím, nejsem znalec španělského fotbalu, ale mám za to, že La Masie vznikla na popud Cruyffa, který chtěl vybudovat něco podobného jako v Ajaxu (to bylo nějak kolem roku 1980, ne?). A i před 90.léty bylo zde hodně kvalitních odchovanců (Amor, Milla atd.), sice ne v takovém počtu jak od těch zmíněných 90ték, ale i tak to nebylo zlé.
Tak někdo se ti občas povede, ale Amor, Milla? Real začal sázet na odchovance , když přišel Don Alfredo. Quinta vyhrála 5x za sebou ligu. Cruyff jim to sice poradil, ale projevilo se to až když začal trénovat a začal jim dávat šanci. V 80. letech se nakupovalo jako o život.
Tak podrobně to neznám, asi máš v tomto pravdu. Jen mi šlo spíš o to, že ten trend výchovy kvalitních hráčů (nemusí to být superhvězdy) měla Barca právě od toho zmíněného roku a celkem se jí to dařilo, jasně, zákonitě má každý klub ve výchově hráčů hluchá místa, to potká snad každého. Samozřejmě Real má těch odchovanců taky velký počet, nechci jim vůbec shazovat kvality, protože sami jste jich přivedli na scénu taky dost.
Záleží hodně na situaci. Real byl celkem v krizi začátkem 80.let (i když finále PMEZ bylo) a když se vrátil Di Stefano, jako geniální hráč věděl, že nestačí jenom kupovat hvězdy, ale dát šanci kvalitním odchovancům - srdcařům, je přesně to, co ten klub pozvedne. Cruyff to samozřejmě věděl taky, jenomže v Barceloně nebyl. Poradil, to ano, ale opravdová realizace přišla až když nastoupil jako trenér. Tenkrát už Barcelona nevěděla kudy, každoroční kupování hvězd nikam nevedlo a tak to zkusili po vzoru Realu. Nebo nedávný úspěchy Barcelony s Xavim, Iniestou by možná nebyly, kdyby okolo roku 2003 měla Barcelona prachy. Jelikož je neměla, dala logicky větší šanci odchovancům a vyplatilo se. Mysleli si, že ale to půjde pořád takhle a výsledek je současnost. Posílaj pryč Thiaga, Munira atd....a místo nich kupujou a kupujou. Vrátili se tam, kde byli dřív.
Hm, zajimavé. Díky, že ses rozepsal, tohle jsem fakt netušil.
nemáš zač
dává to smysl
nejhorší je, že máš i sem tam pravdu.
ještě už konečně prozři a dej se na stranu dobra (vždyť červená a modrá je prostě to pravé)
Jasně, že je to tak. Těm mladejm to ale do obrazu Barcelony jak jej začali vnímat, nezapadá. Bílá je ta pravá barva pro gentlemany.
já myslel plzen, ale když na ně kašleš
Plzeň je výjimka.
Dembele výborný hráč a super nákup pro Barcu.
Hráč s ohromným potencionálem,má rychlost a je skvělý při hře jeden na jednoho.
Je málo takových hráčů.Prosadit se v bundeslize je ohromně těžké a pokud Barca dostala slušné peníze za Neymara tak je investovala do velmi perspektivního hráče.
ja som skor zvedavy ako sa prisposobi spanielskej lige...Bundesliga mu vyhovovala, ale spanielska je technickejsia a s kratsimi prihravkami, najma u Barcelony, on s tym jeho stylom potrebuje viac priestoru, skor by sa hodil do PL alebo mal ostat, no uvidime, som zvedavy
kazdopadne gratulujem, ze sa vam podarilo ziskat aspon jednu posilu za Neymara
doufám, že se vůbec nechytne, pristi rok pujde na hostovani nekde do Italie, pak prestoupi do nejakeho klubu v Anglii, ktery hraje stred PL a skonci nekde ve Francii.....nic jinemu mu ani nejde prat praseti co stavkuje, misto toho aby byl Dortmundu vdecny, ze mu dal sanci se uchytit na evropske scene.........nesnasim fotbalisty tohoto typu a jeste je to "Francouz" - tohle si proste nemuze dovolit v jeho veku a ten tlak kvuli jeho cene taky nezvladne
Obdivujm, ako v tom vsetci privtzenci madridu maju jasno. Ale tak vy ste stavali aj balea nad neymara, takze...
v tom nehledej nic proti Barce, ten klub ma muj velky respekt....stejny komentar bych napsal, kdyby sel k nam nebo do Realu. Jeste kdyz nemel Donnaruma podepsanou smlouvu s AC a prisly spekulace, ze ma jit na 100% k nam, tak jsem na jeho adresu napsal neco v podobnem duchu
*melo tam byt k nam, nebo do Live
No ja narazam hlavne na to, ze urcite nezvladne tu cenovku...ta vsak dajme mu cas.
jasne, muzu se mylit...Bale ji zatm taky nezvladl, ale kdyz prichazel do Realu, tak byl starsi, nemel 20. Jedna vec je dat tolik za Ibru, nebo Suareze a druha dat to za 20ti leteho kluka, ketry hral rok v Nemecku
Ale Ibra a Luis prestupovali za cias, ked bpli ceny uplne ine. Bublina rastie.
no já teda ne
Dembele je top talent, ale jestli bude i top hráč, to se teprve ukáže... pro BVB absolutně skvělý obchod, ta cena je k smíchu, uvědomujete si vůbec, že tenhle sopl je druhý nejdražší hráč?
ke komentům tu: BVB opravdu nemusí shánět náhradu, je tam Puli, snad zůstane Emre, což jsou hráči, které osobně vidím i výš než Ouse, snad se uzdraví Marco, ten je stoprocentně lepší, nakonec je tam i Schürrle, spekulovaný Draxler opravdu není nutný, navíc je ze Schalke
Ous a Barca: opn tam zapadne, o to se nebojím, je to přesně ten hračička, co tam bude sedět... tedy s míčem... taky by si fans Barcelony měli prohlédnout ty momenty, kdy sóluje, i na vlastní půlce, ztrácí míče, nepřihrává, když by měl, Messi s Hannibalem se z nějk poserou, buď sae zklidní, nebo to bude skřípat... ale ve výsledku myslím, že je lepší kauf než coutinho, může to být win-win situace
Každopádně je zajímavý jeden trend. Madristi tady exhibují v posloupnosti:
1. Hahaaaaaa - Do Barci nikdo nechce.
- Dembele přestal trénovat
- Coutinho požádal o přestup a začal mít bolesti zad a rýmečky ...
2. BVB udělalo parádní krok, když vyřadilo Dembeleho z kádru. Teď už ho Barce určitě neprodají, aby si nenakakaly do úst ...
- BVB přijímá nabídku Barcelony
3. Hahaaaa Barca nakupuje strašně draze ...
Víceméně je Madristům jedno, že si tady den co den serou do huby a exhibují a exhubují a exhibují. Velcí hruškaři.
Im ide hlavne o to sa strasne silno pobavit. Ale tak ich tata valoar to plne schvaluje.
Poslední dobou bavíte hodně, vedení, hráči i fanoušci...
schváleno
každopádně je zajímavý jeden trend:
- Ousmane Dembele, hráč, kterého ještě asi před dvěma měsíci mimo fanoušků BL nikdo neznal, je najednou nový Neymar, co to plácám, nový Messi
- toho sopla prodalo BVB za 120+ milionů... ano ještě jednou 120, takže je to druhý nejdražší hráč historie
- Messi se z něj posere, až mu 30x za zápas nenahraje
- kde si mám nechat udělat lobotomii, abych se mohl stát fanouškem Barcelony?
PS: opravdu jsi rád za tenhle nákup? dpč uvědomuješ si že 120+ Uvědomuješ si, že jste vzali sólujícího blbečka místo absolutně top Pulišiče, kterej začal nastupovat v 17 za BVB? já jsem rád jen se směju
Pred dvoma mesiacmi ho nikto mimo fanúšikov BVB nepoznal? Zasa predčasné súdy, kktiny, závery z ničoho.
ok pošli mi odkaz na tvůj koment před plánovaným prodejem Neymara, kde jsi psal, že chceš Ouse... zrovna ty jsi neuvěřitelná guma, poradíš mi stou lobotomií? chci být taky fanoušek... pro tebe doporučuju bod tři mýho komentu, ty a ten tvůj zakrslej oblíbenec se z něj poserete
Čo majú tvoje priblblé názory spoločné s tým, či som ho chcel alebo nie? Takže opäť opakujem...neodohral ani len minútu a ty už vieš, že sa z neho posereme ...č otam máš ešte dalej? pride coutinho? bude tretia svetova?
demente, kdyby sis přečetl všechny moje komenty, věděl bys, že jsem psal, že je to hračička s neuveřitelnou technikou a že v tomhle k vám bude sedět... ale že je to sólista, co nepřihrává, když má (ač nakonec má ix asistencí) ti potvrdí každej fanoušek BVB.... tak laskavě drž ústa, akorát si potvrdil, žes ho hrát neviděl a teď tu meleš píčoviny, protože ten nenáviděnej madrid si vás neuvěřitelně maže na chleba...
dement ťa ráno obúval
sry, mám upito, nevšiml jsem si, žes tu byl, ale dík
Udělali dobře. Pro Barcu je Dembélé mnohem užitečenějí než Puli.
Podle mě nejlepší věc, co Barca mohla udělat je koupit Dembélého... akorát smůla pro ně, že měl tak dlouho smlouvu a věděli jsme, že Barca má prachy z Neymara.
Jejich hloupost pak už je to, že s vyjednávám začali až tak pozdě.. to už se klíčoví hráči kupují mega složitě.
to jsem psal výš, že bude do toho jejich systému sedět... ale uznej 120+ za jednu dobrou sezónu v BVB? ale notak... ta ceny by seděla za zdravýho Marca, jinak fakt ne
Myslíš, že před Neymarem, nebo příští rok, by přestoupil za míň? Já si myslím, že ne. Při tom nastávajícím trendu.
to nemyslíš vážně, před Neymerem by šel max za 80 a to by se BVB muselo hodně snažit
Tebe jsem se hlavně na nic neptal, ty amputovaný mozku.
sry, asi neptal, ale na retardy mám ukrutnou potřebu reagovat, čertví proč, to asi, že takovýho debila, jako jsi ty, ještě svět neviděl, tak jsem chtěl se přihřát na tvý slávě, k*****
Sel by za podonou sumicku.
ok
Před Neymarem.. to by určitě šel za méně pěněz, tak za 80-100 možná.
a hlavně i před nebo na začátku letní přípravy. Dortmund absolutně neměl v plánu Ouse prodávat, plánovali s ním, absolvovali clou přípravu atd. A pak po přípravě a týden před začátkem sezony se začně vyjednávat o jeho přestupu k vám. V téhle fázi se důležití hráči normálně neprodávají.. tam se pak musí připlácet ještě více
Dík. To načasování je hrozné, no, a určitě se na té ceně podepsalo. Ale jestli by šel za 80 nebo 100 (pokud šel za těch 105 nebo kolik), to je už prašť jak uhoď.
jirkoo..tvoje komenty mi tu chybělyy
Preco nas nenechate uzivat si toto 2-3 mesacne divadlo (vy ste si toho divadla tiez vedomi), ked vy ste si nase divadla uzivali cca 7-8 rokov
Dvojka dost mimo.
hruškaři spadni z tý višně, je to sranda, kolik jste museli dát a je zázrak, že vůbec někdo přišel
mala poznámka, tú prdel si z vás nerobia madridisti ale celý svet
Jako masaker, BVB Barcu brutálně natáhlo, strašlivý ranec, i když ten kluk v sobě samozřejmě něco má. Ale za tyhle love by se měla kupovat ověřená kvalita, ne zatím one season star. Zvlášť když oni potřebují nespornou TOPku a tahouna hned. Chápal bych tu raketu za Coutinha, né za tuhle trucujicí pičku..
Noo a hezky jsme si s Barcou vyměnili role - jak ve výsledcích/úspěších, tak i v přestupové politice.
Overená kvalita Bale.
Bale přicházel jako nejlepší hráč PL, takže ano, byla to ověřená kvalita, to, že v Realu hraje jak ponocný je věc druhá.
Tu ide o to, že ta takzvána overená kvalita môže vybuchnúť rovnako, ale otáznik.
Tak jako Bale tu cenu skoro měl a ověřená kvalita to rozhodně byla. Ten přestup byl fail úplně z jinýho důvodu - do španělska/Realu takový typ hráče nehodí, vynikne spíš v ostrovních klubech, kde si vystačí s rychlostí, drivem a slušnou střelou, na Real je to ale málo. Navíc jak píšu, přestupovou politiku jsme si trochu prohodili, tohle bylo ještě v dobách, kdy Florentino čistě lovil hvězdný pokémóny většinou bez ladu a skladu..
Ty jsi normalne nemocny
Před přestupem trucoval i Modrić. Je i on trucující pička?
už ne, teď teď se jim to zrovna takhle hodí a ztratili najednou paměť
Rozhodně ne, a víš proč - Luka si něco ve Spurs odkopal, byl tam cca alespoň 3-4 roky, klub dlouhodobě kvalitativně převyšoval, už nebyl žádný mlaďoch a jestli chtěl do velkoklubu, byl pro to pravý čas, ttakže si myslím, že nárok na přestup měl o dost vyšší než mladičká one season star, která do klubu sotva přišla a jestli je opravdu tak dobrá, mohl si počkat na podobný přestup hezkých pár dalších let..
A jinak snad o Modričově morální integritě a že to má v hlavě v pořádku snad netřeba pochybovat. U Dembělého těžko říct v tuhle chvíli..
Jsem fakt rád za tvůj comeback, a že jsi nic ze svých dovedností neztratil
Tak sorry, ale když napíšeš tamto ...
No jak myslíš, ten první odstavec zatím si stojím, ten druhý je možná diskutabilní
Koukám že v Barceloně mají dnes Vánoce, jsem rád, že aspoň nějaká vzpruha v těchto bídných časech
Akoze tieto subjektivne zdovodnovania a ospravedlnovania vsetkeho mozneho podla hraca/klubovej prislusnosti su to najlepsie, co sa clovek vie docitat
Tak samozřejmě, člověk si vybírá argumenty, které podporují jeho světonázor, je to vidět stejně na mě, jako na vás tady
Tomu kurva hovorím obhajoba.
Inak moralna integrita Modric ako dopadol s krivou vypovedou, vie niekto? Kauza na pokracovanie?
taky by me zajimalo, ale ctim presumpci neviny
nesrovnayelné
Jo jo, Bale za kilo a Vincius za 45 je v pořádku
Není ..Bale byl lehce přepálenej, ale tam byl problém spíš v tom, že k nám vůbec nezapadá, než ta cena jako taková, kdyby přestoupil za ten ranec v rámci PL třeba k MU, tak si myslím, že by si tu cenu +/- obhájil. A přestup mladýho brazilce za danou částku v jeho věku byl ústřel, ale za poslední dvě tři sezony pro nás jeden z mála
https://www.sport.cz/fotbal/la-liga/clanek/910697-dalsi-direkt-pro-barcelonu-messiho-otec-jednal-s-sefy-manchesteru-city.html#hp-sez
Pojďme kopat do vozejčkáře
Vůbec bych se mu nedivil. Doufám, že když se to stane, nenajde se tady Culé, co by mu to vyčítal.
Já bych mu to pochopitelně vyčítal. Legenda a tahoun zůstane s týmem i v době, kdy se moc nedaří.
Tu nejde o to, ze sa nedari vysledkovo, klub hnije zvnutra a pokial sa nenajde niekto kto to zastavi (Laporta), tak bude hnit nadalej.
Tak Legenda Messi může vystoupit, říct co si myslí o vedení klubu a že ho to hrozně mrzí, ale neutíkat kvůli tomu od fanoušků a spoluhráčů, který ho zbožňují
Ted se prave muze projevit jako hrdina, ktery Barcelonu miluje, jeho slovo a ciny maji obrovskou vahu.
Je to hlavně nejlepší fotbalista na světě, který určitě nebude chtít promarnit poslední roky kariéry v nekonkurenceschopném klubu vedeným idiotama. Nikam jít určitě nechce, ale když to tu bude furt takhle fungovat, tak mu ani nic jiného nezbyde. Navíc Barceloně nic nedluží, spíš ona jemu.
Ono nejde anitak o nekonkurenceschopný tým. To, že ti může vyrůst taková konkurence, které nebudeš stačit, se stát může. Ale spíš by šlo o to, že tady ani není vůle (nebo um) stavět konkurenceschopný tým. Bart dotěžil práci Laporty (kterou ještě náležitě poplival) a když se začaly projevovat plody Bartovy práce, tak je seznáváme více než hořkými. On nefunguje ... nebo spíš nefunguje ve prospěch Barcelony.
není, balony má Ronaldo i LM v posledních letech
Messi dal Barcelone vsetko. Nema ziadnu povinnost v klube ostat, hlavne ked sa klub sam rozpada z vnutra. Prave jeho postoj - bud sa to zacne riesit, alebo pojdem prec - moze byt poslednou sluzbou pre Barcu.
IMHO co by tu vsetci - ri pisali, keby odisiel? Ze zradil? Ze na to nema pravo? Ze je povinny ostat v klube, kde prezident klame do kamery, predchadzajuci sedi v base, kde sa ex-hraci dehonestuju a sudia?
Viac nez posily do timu by fanuskov (a hlavne socios) malo zaujimt, v akom stave je klub samotny a co za ludia ho riadia.
Přesně jsi to napsal - on by měl teď být ten, kdo bouchne do stolu a naznačí, že je v klubu něco špatně. Tím, že by zůstal i přes ten bordel, by Barceloně moc nepomohl. Musíme to začít řešit, ne zakrývat různýma předraženýma Dembelema.
Tak pokud to bereme takhle, tak je to jasný. On je musí vyštvat a doufám, že se mu to podaří. Pokud si soicos neodhlasují podpisy pro nedůveru, tak pak není o čem a můžem si za vše sami.
Messiho otec to popřel.
Jako pravda to asi nebude, ale kdyby jo, tak to asi potře taky, ne?
Ono se to hodí v tuhle chvíli kopnout do Barcy. já doufám, že Benedito sežene hlasy. V tu chvíli to funguje jak? Bart je od válu a jsou nové volby? Do kterých se může Bart opět přihlásit nebo ne? To je teď nejduležitější.
jenže, ať to dopadne jak chce, toto přestupové období to nezachrání. bart může kandidovat klidně tisíckrát, ale už mu to asi neklapne.
No o to mi jde. Že pokud se seženou hlasy, tak jde z kola ven. A o to jestli má šanci kandidovat. Messi je páka pro naší budoucnost a věřím, že on je dokáže vyštvat.
největší prdel je, že by šel zadarmo
Tak až takový pohádky se nesou Madridem ...
Jaký pohádky? Když nepodepíše tak příští rok může jít zadarmo. To je fakt ty pohádko
Ale víš, že příští léto bude teprve rok 2018, že jo?
neví
Jeho kontrakt je do června 2018.
Jeden z jeho kontraktů určitě byl, no.
A dokdy by ho měl mít?
Ten stávající no. Barcelona sice před asi měsícem oznámila dohodu na prodloužení do 2021, ale ten kontrakt ještě není podepsaný.
Bartomeu oznamil, ale toho by som bral vazne asi ako vrabejku.
Ten nový právě ještě nepodepsal, proto se o jeho odchodu vůbec spekuluje.
Dohodli se už někdy v dubnu. To už snad museli i podepsat, ne?
Vratil ses jako jeste vetsi blb.
Jako jo - tohle mi nevyšlo. Moc jsem Bartovi věřil. Člověk by řekl, že když se v dubnu dohodnou s hráčem na smlouvě, tak by 4 měsíce na jeden podpis měly stačit. A ... ono ne.
Ne, opravdu to ještě nepodepsal a právě kvůli tomu se o tom pořád spekuluje. Naše vedení nebylo ani schopný zajistit ten podpis
To jsou nemehla.
vždyť to nepodepsal ještě... oh god, jsem víc informovanej, než ty
to soráč
vždyť v pohodě ale jako podle mě to je fakt průser, jestli ještě nepodepsal a nechat jít příští léto Messiho zadarmo by byl provar, jak prase..
jako může se to tak jevit, ale ikdyby podepsal a oni za něj zaplatili těch 260 mega výkupku, tak by to v Bartových rukou neznamenalo skoro nic. On by takticky počkal na poslední týden přípravy, počkal by, až ostatní pokupují dostupné zboží na trhu, a pak by vyrazil na steč. Viděl bych to tak na 250 mega za Griezmanna nebo podobný nesmysl.
Co by to mělo za logiku? snad když podepíše tak zůstane a když nepodepíše tak de příští rok zadarmo.... tady nemá cenu řešit žádnou výkupku
Bylo by to hustý, né ani tak pro to, že bych vám až tolik přál další oslabení, ale rád bych ho viděl jinde. Já nepochybuju, že by kraloval kdekoliv, ale rád bych se o tom přesvědčil
Dembelé je lidskej odpad!
Nešel do Bayernu zadarmo viď, to se nehodí
Kdo by chtěl takovýho ufňukánka.
ses nak rozepsal, a hned tak zvostra
výsměch, to mohli koupit raději Hazarda, Sterlinga, Maného, Di Mariu. Přeci jenom je Dembélé pořád mladík a za 120
j
Sterlinga? Ten je schopný překopnout bránu i z branky...
Sterlinga
Tenhle prestup taky napadn e Barca u soudu?
ty kravo...BVB tu Barcu neskutecne natahl...
Fans Barcy solidne nezvládají
mi to přijde přesně naopak. nejvíc tady nezvládají madristi.
a proc by sme jako nezvladali? vzdyt mame nejlepsi tym planety, to Barca ma ted jeste vetsiho fracka ako Neymar
barcelona nikoho nemá. přestup ještě není oficiálně potvrzen.
a proč by jste nezvládali? to já netuším. přečti si ty hlouposti madristů a zeptej se jich.
není,ale myslim ze brzy bude.
to je spíš otázka na Madristy.
Proč nezvládáte, když máte nejlepší tým planety a Barca je bez Neymara?
Najviac sa tu k všetkému okolo Barcy vyjadrujú madridisti, ale fans Barcy nezvládajú. Myslím, že keby ste tak silno zvládali, tak držíte piču.
Najviac sa tu k všetkému okolo Barcy vyjadrujú madridisti Jako kdyby to v opačném gardu bylo jinak.
Aj keby to tak bolo, čo nie je úplne pravda, keďže sa k tomu vašemu paklubu vyjadruje menej ľudí, tak čo to mení na tomto fakte?
Ty si fakt nezvládající zaujatej kokůtek.
Ty ses fakt úplně sesypal.
Ešte nie tak, aby som si vytvoril nový nick CHONG.
Ten už je zadaný, brácha se zase vrátí
V skratce klasickej barcelonsky puberťák...
mam tusak ze v realnem zivotu si naprosta nula
To som. Co si ty?
Tvuj fotr, zapomnels?
Teraz si ma úplne utrel.
jj máte presne ten istý tím, ktorý dostával na frak od nejakých japonských amatérov. Jedinou zmenou je konkurencia v rozklade.
https://youtu.be/N-7zw2StXZ8?t=67
Video s treble by nebolo? Ups asi nie
jo a ten istej team co s poslednich 4 sezon 3 krat vyhral ligu mistru vzdyt i vy mate jednoho amatera kterej dorazil s dalneho vychodu, je tak blbecku?
s dalneho vychodu?
Paulinho tam pusobil
My si to vaše nezvládání užíváme.
my se bavíme
Že by hlavní důvod, proč se o vedení Barcy mluví jako o neschopech. Fakt mimo.
Timhle stylem se Pogba za dva roky nevejde do TOP10ky nejdrazsich hravu ;) ;) ;)
ake 2 roky? Tuto sezonu este Mbappe a Countinho a a bude 5.
Nooo, vidis :D je to silene :D to jsou nekrestanske prachy
Tohle je prdel.
Dembele do Barcelony za 120m eur...uz toto leto je realne, ze najdrahsi hrac v historii Pogba ktory siel za 105m eur bude az 4. najdrahsi hrac historie...to je sialene
Jako těch 105 je najednou takových.... normálních.
není, ale ze sa za jeden prestupak udeje 4 drahšie prestupy je out of this world
tym upravujem svoj pôvodný komentár... môže sa stať až piatym najdrahším hráčom... Neymar, Coutinho, Dembele a Mbappe
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele