Dejte nám Ferdinanda a Torrese, ulevil si Mowbray
Poslední tým anglické Premier League West Bromwich Albion se pomalu loučí s nejvyšší soutěží. O víkendu podlehl na stadionu Manchesteru City 2:4 a na vítězství čeká již jedenáct zápasů.
Podle manažera "Baggies" Tonyho Mowbraye by tým potřeboval dva hráče, kteří by zajistili tomuto celku umístění v první desítce. Jde o Ria Ferdinanda a Fernanda Torrese...
"Dejte nám do zadních řad Ferdinanda a do útoku Torrese a budeme v horní polovině tabulky," reagoval Mowbray na poslední porážku svého celku.
Birmingamský celek, za který kvůli zranění nemůže hrát Roman Bednář, dělí od nesestupových pozic devět bodů. Do konce soutěže však zbývá již jen pět zápasů. Mowbray prohlásil, že jeho družina bude bojovat až do konce,což může předvést hned v následujícím duelu proti Sunderlandu.
"Máme velkou šanci náš další zápas vyhrát. Nejsme v situaci, kdy bychom se mohli ohlížet na naše konkurenty. Takže se musíme soustředit sami na sebe. Uvidíme, co z toho nakonec bude," dodal Mowbray.
Podle manažera "Baggies" Tonyho Mowbraye by tým potřeboval dva hráče, kteří by zajistili tomuto celku umístění v první desítce. Jde o Ria Ferdinanda a Fernanda Torrese...
"Dejte nám do zadních řad Ferdinanda a do útoku Torrese a budeme v horní polovině tabulky," reagoval Mowbray na poslední porážku svého celku.
Birmingamský celek, za který kvůli zranění nemůže hrát Roman Bednář, dělí od nesestupových pozic devět bodů. Do konce soutěže však zbývá již jen pět zápasů. Mowbray prohlásil, že jeho družina bude bojovat až do konce,což může předvést hned v následujícím duelu proti Sunderlandu.
"Máme velkou šanci náš další zápas vyhrát. Nejsme v situaci, kdy bychom se mohli ohlížet na naše konkurenty. Takže se musíme soustředit sami na sebe. Uvidíme, co z toho nakonec bude," dodal Mowbray.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Celtic po potupě propustil manažera Mowbraye
25.03.2010, 17:55
Celtic utrpěl debakl od St. Mirrenu, bude odvolán Mowbray?
25.03.2010, 14:42
Titul ještě není ztracen, věří Mowbray
03.02.2010, 08:57
Mowbray se stal koučem Celtiku
16.06.2009, 17:33
Bednářovi se nelíbilo střídání, údajnou hádku kouč popřel
22.10.2008, 15:07
Komentáře (151)
Přidat komentářPřed sezonou jsem právě WBA tipoval jako jediného nováčka schopného se udržet v PL, ale vypadá to na přesně opačný scénář
v tom týmu je potenciál, na záchranu rozhodně měli, ale nedokázali to přetavit ve víc bodů což je velká škoda, Stoke má srovnatelný mužstvo, ale tam dokázali přesný opak a zaslouženě se zachrání. Hull má jedinou kliku že si to nahrál na začátku ligy, jinak by dopadli jako Bromwich možná i hůř takhle mají stále vysoký šance ligu zachránit i když si myslim, že se jim to na úkor Newcastle stejně nepovede...
Stoke díky skvělé hře na Britannia Stadium PL v poklidu zachrání, Hull má po počáteční euforii "nahráno" a myslím, že i v konečném pořadí jim to stačit bude - ve "vzkříšení" NUFC téměř nelze věřit.
Newcastle nemá tak hrozný los což by mohlo rozhodovat i když v aktuální formě se to zá být zázrak..
Tak, těžko se dá předpokládat, že budou bodovat v L´poolu či Aston Ville. A tomu, že by za současné situace vybojovali po 3 bodech z každého domácího zápasu taky moc nevěřím... I když při tom losu, jaký Hull a Boro mají, bych se nedivil, kdyby i 36 stačilo k záchraně.
Chybou WBA bolo ze sa aj v EPL snazili praktikovat utocny futbal s cim proti jasne silnejsim tymom mohli sotva uspiet. Stoke si uvedomilo ze ak sa chcu zachranit nemozu si dovolit hrat otvoreny futbal s lepsimi celkami a hra na brejky zo zabezpecenej obrany a skvele vyuzivanie standardiek im perfektne vychadza. Hull mal stastie ze minulu sezonu hralo v EPL tragicke Derby a od Hullu sa cakalo tak max. 20 bodov a zozaciatku ich superi jasne podcenovali + chytili na zaciatku skvelu formu no los na konci sutaze im asi zlomi vaz.
snažili se hrát fotbal s tím souhlasím, jenže oni ani snad jinak hrát neumí, vybojovali si tím postup mezi elitu, v Premier league jim to ale zlomilo vas, škoda snad se z toho poučí
je pravdou ze to inak asi nevedia ... bohuzial to cim v Championship kosia jedneho supera za druhym sa proti nim v EPL uplne otocilo ... podobne natom su tento rok Wolves a obavam sa aby o rok nedopadli ako WBA ci Watford
no taky se toho obávám, ale snad se z těch minulých sezon poučili, Liškám to ale trvalo než se vrátili mezi elitu to je snad už 5 let...
liskam medzi elitu ? to mas nejake popletene. Leicester postupol do Championship a to po roku ... Wolves su vlci nie lisky
aha no tak ja měl za to, že jsou to lišky no , tak díky za upozornění
Je pravda, že Wolves jsou v podobné situaci, ale věřím že McCarthy si to pohlídá. Koneckonců už v zimě přivedl Berru, což je výborný hráč, pokud ještě nějak tu obranu doplní (myslím kvalitně, ne nějakýma Donkama apod.), tak by snad nemuseli mít takové problémy. Navíc Hennessey je výborný a talentovaný gólman.
v pripade padu NUFC ci Boro by mohli vyuzit vypredaj a pokusit sa ziskat hracov so skusenostiami s EPL + to doplnit kvlaitnymi borcami z Championship ci SPL a nejake to hostovanie zo zahranicia a mozu prijemne prekvapit
Hlavně bych se teda pokusil získat posily z PL (třeba Wheatera z Bora), z Championshipu to nemusí stačit (Ernshaw), stejně jako ty hostování z Evropy (Donk).
no tie posili z Pl su samozrejme na prvom mieste ale nejaky borec z Championshipu nemusi byt na skodu (Beattie ci Jones) a hlavne v pripade nepostupu Readingu by bolo z coho vyberat ,takiez aj nejaky ten hrac z pevniny to moze ozivit (Fortune).
Tak Beattie v Championshipu neměl co dělat, to je hráč pro PL. Jones tam myslím ani dlouho nehrál.
Brown, Tonge...stačí zustat v Sheffieldu.
to bude mít svinpav radost, až to bude číst
a jeste sharp
Nepamatuju se, že by někdy prorazil v PL...resp. že by ji někdy vubec pořádně hrál.
billy je jeste mladej,ma potencial se prosadit
za shefield hraje gary speed???
To bereš jaksi naopak.
tak o tom by sa dalo polemizovat ... kvalitnych hracov co maju v pohode na PL je tam vela treba ich len spravne vybrat ... nacom skrachovalo napr. Derby
Jako jasně, jen říkám, že by neměli spoléhat výhradně na hráče z Championship, Ernshaw tam byl nejlepším střelcem, Derby si říkalo jakou má super posilu a ejhle. Snad Wolves budou mít lepší ruku.
Když už jsme tak u toho, koho favorizujete v boji o postup do PL?
Charlton.
Charlton šel do kytek, no. Jsem zvědavý jestli se aspoń trochu zmátoří v L1.
Musí.
Nevsadil bych si na to.
Já jo, tedy pokud udrží kádr...byla by škoda, kdyby takový klub s překrásným stadionem hráli nějakou League One víc než jednu sezónu
Právě si myslím, že ten kádr moc neudrží. Uvidíme, no. Třeba napodobí Leicester.
no ked to uz beries od stadionov tak je tam skoda aj takeho Leedsu, Huddlesfieldu ci Millwallu
Pro The Valley mám velkou slabinu. Pro mě nejhezčí stadion světa :)
ja mam slabost pre City Ground
Jej, proč Millwallu?
Právě kvůli stadionu
Ať by byl The Den sebekrásnější, tak přes to všechno kolem ho škoda rozhodně není. A to neříkám jako fanda úhlavního rivala.
Jj, já rozumím a taky je zrovna nemusím....Jen jak píše Sejber, kdyby se to mělo brát dle stadionů, jsou jedním z aspirantů.
toho tymu je v v tretej lige skoda a ten stadion maju lepsi ako viacero celkov Championshipu
Vůbec ne. Třetí liga je tak akorát pro ně. To, že mají celkem pěkný stadión na tom nic nemění.
ja by som ich rad videl blizsie PL naukor trebars Norwichu ,Blackpoolu ci Plymouthu ..... uz len koli fanusikom
Kvůli fanouškům?
presne tak
Buď máš teda zvláštní úchylku nebo nevíš kdo jim fandí.
ale viem
Pak to je tedy nějaká úchylka.
Millwall by díky fanouškům měl hrát nejlépe tak Coferenci, myslím, že jejïch fanoušci nikomu nechybí...
Sejberovi evidentně chybí..
nie zeby mi nejak chybali ale Millwall by som rad videl v Championship
Počul som o nich niečo,ale rád by som sa priučil viac,prosíím...
doufam ze se do pl dostane preston
Tak s Birminghamom ratam (teda aspon dufam ze to druhe miesto ukopu), a v play-off potom navrch mozu mat Royals a Blades z ktorich asi vzide treti postupujuci ... ale pre spestrenie by som v PL velmi rad videl Cardiff , Burnley by v pripade postupu mohli byt nieco ako Hull tuto sezonu no a Preston a Swansea by asi vyhoreli ... teda u North End by som bol rad keby postupili az za rok a dovtedy si stmelili kader. V kazdom pripade dufam ze v buducej sezone uvidim v PL Cardiff ktori by s s hracmi ako Chopra , McCormack ci Leadley mohli byt peknym ozivenim
Cardiff vůbec.
a preco nie?
Vůbec je nemám rád, stejně jako Burnley. Druhé místo přeju Sheffieldu a přes play off pak Reading.
Reading uz nie ... sviezi vetrik v podobe tymov ktore dlho nehrali PL neuskodi
Jj, přesně dle mého gusta. Bluebirds do PL
Cardiff ti schvaluju.
Burnley ty bych taky rád viděl v PL
Beattie je už ve Stoke.
Sorry, teď mi došlo, že jsi to bral asi pouze jako názornou ukázku.
On to myslel jako ukázku, že i v LCh se dá najít hráč pro PL, protihodnota proti "mojemu" Ernshawovi.
Jj, viz o řádek výše
první sestupujíci tým
s tou obranou co maji nemaji v PL co delat bohuzel, hlavne, ze prisel na posledni chvili fortune a simpson myslim, ze to trener nezvladl - tim nechci snizovat jeho kvality
Jj, obrana nemá na PL. Navyše dobre vedeli do čoho idú, takže teraz plakať nad tým že nemajú v tíme Ferdinanda je trochu smiešne. ToMo je v pohode, sympaťák, ale toto trochu nezvládol
Většina teamů by chtěla mít Ferdinanda a Torrese - já taky
Co by jsi s nimi dělal?
Dobyl by celej manažer.
Jakej manažer, co to je za nesmysly
Pomohli by nám vyhrát OP
No před sezonou sem Albionu věřil asi nejvíc z nováčků...bohužel to dopadlo naopak i když vzhledem k tomu že největší konkurenti z druhy ligy jako Wolves nebo Birmingham pravděpodobně postoupí do PL tak by němělo dělat Albionu větší problém se za rok opět vrátit.
Wolves uz postupili
Ale nezapomeň, že spolu s WBA sestoupí dva, nyní prvoligové kluby. A když si k tomu přidáš cca dalších 5 aspirantů současné Championship, rozhodně nemůžeš tvrdit, že by jim postup zpět hned následující sezonu neměl dělat potíže. Každý ví, že je to velmi náročná a nevyzpytatelná soutěž.
Championship je velmi vyrovnaná soutěž a moc často se nestvává, že by sestupující tým hned následující sezonu postoupil
Treba kulič a řepka by mohli zachranit ligu pro WB
Tys taky moc té inteligence asi nepobral :)
Proč myslíš, že je tam to "taky"?
To je kvůli tobě
Jo táák.
Takle dneska pubertáci nazývají Veřejnou bezpečnost?
Před sezonou jsem jim věřil, že se udrží bez problémů, bohužel ovšem nezvládli ten přechod a špatně se posílili. Hlavně teda ta obrana byla katastrofální.. Jsem zvědavý, co bude po sezoně s Carsonem.
Během sezony se nechal slyšet, že zůstane i v případě sestupu. Kdo ví, jak tomu však bude ve skutečnosti.
Nemyslím, že zůstane. Brankář jeho kvalit by měl chytat v PL a určitě nějaké nabídky dostane, byla by to chyba kdyby zůstal.
povedal by som ze zostane vo WBA. Tuto sezonu nejak neziaril.Z tymov z druhej polovice tabulky snad nikto golmana nepotrebuje a postupujuce tymi maju jasne jednotky ci uz Hennesey tak aj Taylor.
Tak za takovou obranou ani neměl šanci zářit.
Carson není žádný zázrak, je to vyloženě průměrný PL brankář
Své kvality má. Jsou lepší gólmani, ale pro Championship je ho škoda.
To bude i Steve Harpera
Tak ten by Newcastle neopustil, kor teď když konečně vystoupil ze stínu Givena, resp. když mu Given uvolnil cestu.
Harpera si velice vážím, je to charakter. Ne každý by byl ochoten dělat takovou dobu dvojku. Přitom jeho výkonnost by vždy stačila k tomu, aby jinde (neříkám všude) dělal golmana č. 1.
Jsem rád, že se konečně dočkal.
On měl prostě a jednoduše smůlu, že před ním byl brankář, který je stabilním členem brankářské Top 3 PL, dost možná tím úplně nejlepším.
Nebál bych se říct, že Shay tím nejlepším opravdu je
Je to možné.
Harper .
Champioship je dobrá soutěž a WBA je dobrý klub..:-) navíc v PL je "plno", snad by pro něj bylo místo v Portstmouthu - až tam skončí James
Tak samo Villa, až skončí Friedel, ikdyž ti spíš budou chtít Harta. Ale je pravda, že je "plno", a stejně kdoví kdy on i ten James skončí. Ještě je možné, že ho bude chtít třetí nováček, záleží kdo to bude.
Tak ta jejich obrana no coment . Ale mimo Carsona by mě ještě zajímal osud Morrisona, ten se ukázal v celkem dobrým světle, a jeho absence v Premier league by byla škoda .
A Brunta..
Brunt by mal urcite zostat v PL ... Wolves ci Stoke by sa hodil
Do Stoku ne, ti už mají nalevo Ethera, Wolves by se možná hodil. Klidně může ale i výš. Dokážu si ho představit i u nás.
Tak ten se taky pěkně vybarvil, to je fakt . A je smutný, že na takovou slušnou kostru Albion nedokázal navázat s posilama. Vážně doteď nechápu, co chtěli s tou obranou dělat v Premier league .
No jo, to Mowbray solidně nedal s tou obranou. Největší vrchol byl Donk.
To bylo celý jedna velká trága, Donk byl třešnička na dortu . Mimochodem, co si říkal na Robinsona?
Robinson si drží standart. Je asi to jediné, co je na obraně WBA dobré.
No já právě Robinsona moc nemusim, ale zdálo se mi, že to tam jakžtakž zvládá...jeho kolega Zuiverloon to ale na pravé straně naopak silně nestíhal. Ono celkově ty zahraniční hráči byli k smíchu ... Borja Valero
Ukázka jací hráči se nemají brát ze zahraničí. Donk byl tragédie, Zuiverloon nebyl zas tak zlý dopředu ale dozadu hrůza a kup Valera jsem doteď nepochopil.
Já mám pocit, že by asi měli silně přehodnotit ten svůj scouting, protože tohle bylo špatný . Takový Stoke taky má prd a ne slušnej rozpočet, jenže tam to dělají trošku jinak....hlavně ta obrana v čele se stoperskou dvojkou je na jejich poměry víc než skvělá
Tak Stoke v tom umí chodit líp než WBA, kádr mají horší, ale mají neskutečnou vnitřní sílu. Navíc v zimě udělali dva kapitální úlovky v podobě Ethera a Beattieho, které vykompenzovaly ty letní blamáže v podobě Kitsona a Olofinjany. Až na ten zápas u nás, kdy jsem je posílal do pekla, jsou sympatičtí celou sezonu.
Je fakt že to jsou neskutečný bojovníci, já někdy až žasnu jakou snahu dokážou vyprodukovat . Letos bych je zvolil za Miss sympatie Premier league . Já byl v zimě u koupě Beatiho skeptický a za Matthewa jsem je dokonce proklínal, protože jsem nechtěl vidět jak s nima zrovna on spadne o ligu níž...jenže tam evidentně vědí co dělají. A ta aktuální záloha se třema irama mě vždycky dostane .
No a oni navic zacinaji k te bojovnosti pridavat i velkou fotbalovost:)) jakym zpusobem prehravali NUFC, to bylo uchvatny. Snad budou v lete pokracovat v tom nastolenym trendu a budou dal vodit hrace jako ted v zime. Nemusi se pak bat o ucast. Absolutne se odpoutali od te zavislosti na autech Delapa.
Jestli vydrží v tomhle trendu, nebojím se o ně ani příští rok. Navíc po letošních sestupujících bude plno zajímavých hráčů na rozšíření kádru (např. ten Morrison) .
Ono celkove velka vetsina cizincu, kteri v poslednich trech letech prislo do PL, absolutne nestiha. Ty velky prachy pro vetsinu tymy znamenaly spoustu unahlenych rozhodnuti a nakupu, spoustu prehmatu a omylu a postupny navraceni hracu na jejich mista. Nepamatuju sezony, kdy by se tolik hracu nechytlo.
Rekl bych, ze hodne managerum uz to doslo. A v kzadym kole uz nadpolovicni vetsina klubu nasadi minimalne 6 Anglicanu. Cizinec musi jen doplnit a zpestrit sestavu, stavet se na nich proste neda. Obrana NUFC, Arsenal a WBA budiz dukazem.
A hlavně ty jižani se silně nechytaj, případně mají šíleně nevyrovnaný výkony (Elano). Máš pravdu, je to do očí bijící. Proto se docela obávám, aby třeba Everton ten zájem o Moutinha měl dobře promyšlený. Je fakt že někdo takový jim tam chybí a Pienaar není hráč na nahánění Big four, ale dost mě děsí ty osudy portugalsky mluvících hráčů v Anglii, poslední dobou se z nich chytne vážně minimum (Lucas, Denilson, Nani atd atd...).
Dufam ze v zatvorke nie je to minimum ktore sa chytilo...
No, tolik ironie najednou bych dneska asi psychicky nezvládnul .
Tak tak, ale zrovna u Moyese bych predpokladal, ze on si ten prestupy planuje vazne peclive a hrace dlouhodobe sleduje. Kdo mu nevysel krome van der Meyde?.. Tam bych se nebal. Ale Spurs, NUFC, Pompey, Fulham, WHU, Man City a par dalsich dokazali za dva, tri roky ty tymy vytocit vazne neskutecne. Z tech portugalsky mluvicich se v posledni dobe chytl prakticky jen Jo. Dalsi ukazka toho, ze Rusko je pro pripravu hrace do EPL naprosto idealni.
No Jo má taky docela nevyrovnaný výkony, v pár zápasech za Everton mu to nijak zvlášť nešlapalo. Já vím, že Moyes každej výdaj stokrát dopředu promyslí, ale když teď někdo v anglii kupuje portugalsky mluvícího hráče, vždycky vyděsim . A Meyde by se třeba vyplatil, jenže to by nesměl extraligu jenom chlastat, ale i se pokusit hrát
Dejte nám Ferdinanda, který neumí ani kopnout pentli
fakt seš vtipnej frajere
Možná nekop penaltu, za to je to ale jeden z nejlepších obránců na světě
a Terry už se to naučil?
Bolton má pět kol před koncem anglické Premier League na osmnáctou příčku celkem poklidný šestibodový náskok, jeho manažer Gary Megson ale své svěřence varuje před podceněním situace. "Loni nás spousta lidí již odepisovala, ale my na konci zabrali a zachránili se. Letos se to může podařit někomu jinému. Zachráněni ještě nejsme," řekl Megson.
Týpek. S nim Bolton spadnout nemuže.
OT:
Fergie: In Arsene We Trust
Dejte je všem a budete stejně tam kde jste. Mowbray si měl vzít od Pulise lekci realismu, poněvadž WBA má z nováčků asi nejlepší kádr, ovšem ta naivní hra je o všechny body připravuje....
OT: 17:46 Steven Taylor mimo hru
Newcastlu bude v následujících dvou zápasech chybět Steven Taylor, fotbalista anglického klubu si včera poranil kotník.
Coloccini ho nahradi
Asi budem naozaj plakat...=(
Tak to je hodně zlý. Asi holt Edgar - Bassong, nic lepšího se teď na stoperu vymyslet nedá. Snad udělá Alan něco se středem zálohy + trochu inteligentnějc zvolí útočnou dvojku. Jenže na tohle zkoušení už má fakt málo času .
Do utoku by jednoznacne mala ist dvojka Martins-Carroll
OT: Prezident Boltonu Phil Gartsid predložil návrh na zmenu Premier League. Počet účastníkov chce zvýšiť na 36 a liga by bola rozdelená na dve neparalelné divízie po 18 tímov. V lige by boli aj oba Glasgowské veľkokluby. Zástupcom klubom bude návrh predstavený vo štvrtok a na to aby prešiel, potrebuje súhlas 14 z 20 klubov PL.
bullshit...
Celtic a Rangers rozšírenie
mě to nepřijde tak špatný nápad, beztak se ze současné PL stává Money League
Nevidis jinou sanci, jak videt Newcastle v PL, nez ze bude mit 36 tymu?
Nic takového
tipoval bych na sestup west brom. ,hull a newcastle bo middlesbrough, do premier leage uz postoupil wolverhampton a pak bych tam rad videl shefild und a preston
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele