Další ročník české ligy opět ve znamení souboje Plzně a Sparty?
Dozvuky MS už pomalu utichají a nyní už se opět laická i profesionální veřejnost soustředí na klubový fotbal. Loňský ročník Gambrinus ligy byl unikátní v tom, že od začátku bylo jasné, že si to rozdá Sparta s Plzní. Tito dva hegemoni mezi sebe nikoho nepustili a do jara už šly ostatní týmy smířené s tím, že si to rozdají "jen" o třetí místo. Bude tato dominance pokračovat? Mají Sparta s Plzní na to, aby si toto výsadní postavení obhájily, nebo bude souboj o titul letos pestřejší a napínavější? Pojďme si postupně rozebrat Spartu, Plzeň i potencionální vyzyvatele a zamyslet se nad jejich silnými a slabými stránkami.
Případ Sparta
Tři trofeje ze tří pokusů. Liga, pohár, Superpohár. To mluví za vše. Sparta po odchodu Jozefa Chovance vybudovala silný a mladý tým, který dobyl ligové trávníky, svádí boje o skupinovou účast v pohárové Evropě, nejlépe Lize mistrů, a vše nasvědčuje tomu, že i letos by měla kralovat tuzemským trávníkům. Je tomu skutečně tak, nebo zde číhá skrytá hrozba? Sparta zatím dodržela své posezonní předsevzetí a s výjimkou brankáře Vaclíka udržela vítěznou sestavu kompletní. Můžeme sice spekulovat, jestli někoho neuvolní ještě v závislosti na úspěšnosti bojů o Evropu, ale zatím tomu nic nenasvědčuje. Lavičkův tým se tak může opřít o sehranost, dobrou partu a jasně určené role jednotlivých hráčů na hřišti. Její slabiny podle mě ovšem úzce souvisí s tím, co ji v minulém ročníku hnalo za úspěchem. Absence pohárových soutěží a hlad. Málokterý tým tak zoufale toužil po titulu jako Sparta v posledních letech. I přes štědrý rozpočet, kvalitní kádr a nadějné vyhlídky v určitých fázích sezóny Sparta v předešlých třech ročnících nakonec vždy odcházela se sklopenou hlavou jako 2. tým soutěže. Celý ročník sálala ze sparťanů aura "Teď už to prostě musí vyjít. Děj se co děj". Vítězslav Lavička namíchal do hlav svých hráčů vítězný koktejl pokory, odhodlání a sebevědomí, který nedovolil jeho družině žádné výrazné výpadky. V tom jim pomáhala i stokrát omílaná absence bojů v Evropě a z toho plynoucí ještě větší koncentrace a touha po úspěchu.
Jak to ovšem bude letos? Nedá se předpokládat, že by Spartě unikla účast alespoň v základní skupině Evropské ligy. Bude tím pádem muset rozložit síly a pozornost mezi několik soutěží. Lavička má sice k dispozici dostatečně široký kádr, avšak ani to nemusí zcela vyřešit problém přepnutí se z utkání např. s Lyonem na utkání s Příbramí. Hráči základní sestavy mohou brzy podléhat únavě a snaze o profesorský fotbal, zatímco jejich potenciálním náhradníkům může chybět kvalita a sehranost. Ano, Sparta má dostatečný kádr na to, aby postavila dvě různé a papírově velmi kvalitní jedenáctky. Otázka ovšem je, jak bude sparťanský kouč ochoten zasahovat do svého týmu a nakolik budou tyto zásahy úspěšné. Vždyť i Plzeň se často v průběhu podzimu potýkala s kolísáním formy, a to se Pavel Vrba mohl rovněž opřít o široký kádr... Není možné zapomenout i na problémy s předčasným uspokojením, které stály Spartu titul v minulých sezónách. Signifikantní byla zejména situace v ročníku 2012/2013, kdy Sparta na jaře ve vzájemném zápase porazila Plzeň. Hráči se potom v čele s kapitánem Matějovským natolik blaženě plácali po zádech, až jim hrozily zlomeniny obratlů, ale v posledních kolech, kdy se lámal chleba, jim už sebevědomí na hřišti nevydrželo a klopýtli tolikrát, že si plzeňská Viktorie - ač rovněž nijak suverénně - dokráčela pro druhý titul.
Vítězslav Lavička tak stojí před těžkým úkolem. Musí pečlivě rozložit síly mezi Evropu a českou ligu a zároveň musí dohlédnout na hráče, aby si nezačali až nezdravě věřit a nepodceňovali soupeře v české lize. Bude samozřejmě záležet na tom, jak moc budou jistí sparťanští konkurenti, ale nedá se předpokládat, že by větší série bodových ztrát obhájcům titulu prošly.
Případ Plzeň
Kormidlování bárky mezi Skyllou a Charibdou. To nyní čeká na plzeňského lodivoda Dušana Uhrina mladšího. Na jedné straně už mnozí strůjci úspěchů předešlých let prožívají pokles výkonnosti - Horváth, Petržela, Bakoš a další se budou přidávat. Nostalgie a s ní ruku v ruce bezdůvodné protěžování těchto hráčů by mohly Plzeň mrzet. Na druhé straně přílišné řezy v sestavě, překopávání rozestavení a taktiky by si mohlo vyžádat delší čas na zažití s nejistým výhledem na lepší zítřky. Je otázka, jak by se vedení a fanoušci zmlsaní báječnými výsledky z posledních let postavili k tomu, pokud by Plzeň nějakou dobu hrála druhé housle. Proto jsem velmi zvědavý, koho si Uhrin vyvolí pro svou základní jedenáctku v této sezóně. Superpohárové utkání by naznačovalo, že se vydá spíše cestou nostalgie a držení starých pořádků, ale myslím si, že Uhrin chápe, že změny bude muset udělat, aby si Plzeň i v dalších letech udržela prominentní postavení. Pro Plzeň tak může být i trochu výhodou, že přebudovávání kádru bude mít na starosti Uhrin a ne Vrba, který by asi měl větší tendenci dávat přednost zaběhlým hráčům i přes kvalitnější náhradu. Postupná výměna Hrošovského za Horvátha by měla být příslibem, že Uhrin dokáže včas přehodit výhybku a postavit na hřiště nové tváře.
Otázka je, jak se uchytí nové posily - mj. Chramosta, Vaněk a navrátilec Pilař. Ke každému z těchto hráčů by se určitě dalo říct mnoho výhrad, zejména ohledně jejich výkonnosti v jarní části minulého ročníku, ale všichni mají určitě potenciál a je otázkou, jak se jim ho podaří v barvách Plzně naplnit. Osobně si myslím, že zejména Chramostovi by mohla změna dresu jít k duhu a mohl by v sobě opět probudit instinkt kanonýra. Na druhou stranu jsem překvapen, s jakou obranou se hodlá do nové sezóny Viktorie pustit. Může se samozřejmě opřít o skvělé kraje v podobě Limberského a Řezníka/Rajtorala, i když v Rajtoralově případě bych byl vážkách, jak se mu bude dařit po nepříliš povedeném německém dobrodružství, zvlášť když ani předtím jeho obranná činnost nebyla vždy chvályhodná. Rozpaky ovšem budí stoperská dvojice. Václava Procházku a Lukáše Hejdu považuji za nadprůměrné, ale nijak špičkové stopery. Záda jim sice kryje spolehlivý Hubník a o slovo se jistě přihlásí i veterán Čišovský, ale i tak je pro mě záhadou, že Plzenští tuto zjevnou slabinu nijak nezacelili. Přitom se nabízela varianta s angažováním Tomáše Hübschmana či někoho z mladých stoperů typu Baránka, Frydrycha či Pernici.
V případě Dušana Uhrina jsem tedy zvědavý na to, zda a případně jak obmění zaběhlou sestavu a zda se mu podaří zapracovat na už dlouho proklamované slabině v obranné fázi.
Přidá se někdo další?
Ač není na první pohled důvod se domnívat, že by Plzeň se Spartou měly ustoupit ze svých loňských pozic, tak si myslím, že letos se špička ligy rozšíří z důvodu možné existence vnitřních problémů těchto týmů, kterými jsem se prve zabýval. Kdo je doplní? Nabízí se samozřejmě Jablonec, který vybudoval opravdu silný kádr. Líbí se mi, že Pelta/Šilhavý dali šanci slibným hráčům jako je Pernica nebo Pospíšil a doplnili je zkušenými a úspěšnými legionáři Hübschmanem s Junem a nestavěli tak na médii profláknutých jménech jako pražská Slavia, která si představovala, že roky nehrající krajánci se najednou změní v ryzí zlato. Domnívám se však, že Jablonec nenaplní svůj papírový potenciál. Zdá se mi, že jeho ofenzivní fáze není příliš kvalitní. Pospíšil je bezesporu talentovaný, ale otázkou je, zda může od hodiny převzít velkou zodpovědnost a stát dirigentem hry nově budovaného týmu, kde chybí jakékoli zažité mechanismy. Podobně není jisté, že v pozici hrotového útočníka obstojí ex-olomoucký Doležal... Na jedné straně sice vládne Kopic, jenž si už odbyl reprezentační premiéru, ale chybí mi kvalitní rychlý kraj na straně druhé. Otazníkem pak je pro mě trenér Šilhavý. Na piedestal TOP trenéra české ligy ho vyneslo angažmá v Liberci, zde navíc prokázal, že dokáže na zelené louce vybudovat silný tým. Vždy však využíval služeb výrazných hráčských osobností, ať už Štajnera s Janů a Nezmarem při zisku titulu, či Kováče při loňském tažení Evropou. Bude mít v Jablonci takovou silnou osobnost? Kamenem úrazu v loňském roce však byl útok a střílení gólů obecně. Jak se s tím nyní Šilhavý popere?
Obhájcem třetího místa bude Mladá Boleslav, kde si tamní činovníci konečně uvědomili, že je hezké budovat kádr , ale k čemu to je, když na lavičce nesedí kompetentní trenér. S příchodem Karla Jarolíma se výrazně zvedla a přesvědčivě získala bronzové medaile. Zdvižené obočí však budí letní výrazná obměna kádru. Je zejména otázkou, jak se hra Boleslavi obejde bez zkušeného Davida Jarolíma, který dával její hře řád. Příchody režiséra obrany Navrátila a kvalitního ofenzivního tria Ďuriše, Wágnera a Skaláka však předznamenávají, že i letos by měla Boleslav patřit k nejlepším tuzemským týmům.
Velmi zvědavý budu na trojlístek týmů, které měly velmi vydařené jaro - Slovácko, Ostrava a Jihlava. Všechny tyto kluby už delší dobu budují poměrně kvalitní týmy a nyní z nich začínají těžit. Ostrava se po trenérských peripetiích vyhoupla ze dna až do středu tabulky. Podobně impozantně se po příchodu Petra Rady zvedla i Jihlava. A Slovácku se vyplatila trpělivá mravenčí práce Svatopluka Habance, která jej málem dotáhla až do pohárové Evropy. Co nyní? Nedá se předpokládat, že by se tyto týmy zapojily do boje o titul, ale myslím, že zejména Ostrava i vzhledem k vydařené přípravě je žhavým kandidátem na boj o první pětku.
Za černého koně letošní sezóny ovšem považuji Slovan Liberec, který se zatím vystříhal tradičního výprodeje. Smlouva vypršela Radoslavu Kováčovi, kterého s předstihem klub nahradil Rajnochem, a Přemyslu Kovářovi, jehož zastoupí Hroššo. Záloha v čele s Pavelkou a Jarolímem zůstala zachována. Naopak ji posílila hvězda slovenské ligy Ďubek a navrátilci po zranění Delarge se Šuralem. Liberci sice chybí silná osobnost v útoku, ale o příležitost se budou prát nadějní Hadaščok, Hamuľák a Luckassen. Záhadou tak zůstává trenérská dvojice Samuel Slovák a Jozef Valachovič. Mladí trenéři se sice mohou pochlubit ziskem "double" se Slovanem Bratislava a libereckou minulostí, ale až čas ukáže, jestli se přidají do zástupu kvalitních trenérských osobností, jimiž se mohl Liberec zatím povětšinou chlubit a na které mělo liberecké vedení mimořádně šťastnou ruku.
Dovolil bych si tvrdit, že nás čekají mimořádně zajímavé boje o přední příčky a že se fanoušci českého fotbalu mají na co těšit.
Případ Sparta
Tři trofeje ze tří pokusů. Liga, pohár, Superpohár. To mluví za vše. Sparta po odchodu Jozefa Chovance vybudovala silný a mladý tým, který dobyl ligové trávníky, svádí boje o skupinovou účast v pohárové Evropě, nejlépe Lize mistrů, a vše nasvědčuje tomu, že i letos by měla kralovat tuzemským trávníkům. Je tomu skutečně tak, nebo zde číhá skrytá hrozba? Sparta zatím dodržela své posezonní předsevzetí a s výjimkou brankáře Vaclíka udržela vítěznou sestavu kompletní. Můžeme sice spekulovat, jestli někoho neuvolní ještě v závislosti na úspěšnosti bojů o Evropu, ale zatím tomu nic nenasvědčuje. Lavičkův tým se tak může opřít o sehranost, dobrou partu a jasně určené role jednotlivých hráčů na hřišti. Její slabiny podle mě ovšem úzce souvisí s tím, co ji v minulém ročníku hnalo za úspěchem. Absence pohárových soutěží a hlad. Málokterý tým tak zoufale toužil po titulu jako Sparta v posledních letech. I přes štědrý rozpočet, kvalitní kádr a nadějné vyhlídky v určitých fázích sezóny Sparta v předešlých třech ročnících nakonec vždy odcházela se sklopenou hlavou jako 2. tým soutěže. Celý ročník sálala ze sparťanů aura "Teď už to prostě musí vyjít. Děj se co děj". Vítězslav Lavička namíchal do hlav svých hráčů vítězný koktejl pokory, odhodlání a sebevědomí, který nedovolil jeho družině žádné výrazné výpadky. V tom jim pomáhala i stokrát omílaná absence bojů v Evropě a z toho plynoucí ještě větší koncentrace a touha po úspěchu.
Jak to ovšem bude letos? Nedá se předpokládat, že by Spartě unikla účast alespoň v základní skupině Evropské ligy. Bude tím pádem muset rozložit síly a pozornost mezi několik soutěží. Lavička má sice k dispozici dostatečně široký kádr, avšak ani to nemusí zcela vyřešit problém přepnutí se z utkání např. s Lyonem na utkání s Příbramí. Hráči základní sestavy mohou brzy podléhat únavě a snaze o profesorský fotbal, zatímco jejich potenciálním náhradníkům může chybět kvalita a sehranost. Ano, Sparta má dostatečný kádr na to, aby postavila dvě různé a papírově velmi kvalitní jedenáctky. Otázka ovšem je, jak bude sparťanský kouč ochoten zasahovat do svého týmu a nakolik budou tyto zásahy úspěšné. Vždyť i Plzeň se často v průběhu podzimu potýkala s kolísáním formy, a to se Pavel Vrba mohl rovněž opřít o široký kádr... Není možné zapomenout i na problémy s předčasným uspokojením, které stály Spartu titul v minulých sezónách. Signifikantní byla zejména situace v ročníku 2012/2013, kdy Sparta na jaře ve vzájemném zápase porazila Plzeň. Hráči se potom v čele s kapitánem Matějovským natolik blaženě plácali po zádech, až jim hrozily zlomeniny obratlů, ale v posledních kolech, kdy se lámal chleba, jim už sebevědomí na hřišti nevydrželo a klopýtli tolikrát, že si plzeňská Viktorie - ač rovněž nijak suverénně - dokráčela pro druhý titul.
Vítězslav Lavička tak stojí před těžkým úkolem. Musí pečlivě rozložit síly mezi Evropu a českou ligu a zároveň musí dohlédnout na hráče, aby si nezačali až nezdravě věřit a nepodceňovali soupeře v české lize. Bude samozřejmě záležet na tom, jak moc budou jistí sparťanští konkurenti, ale nedá se předpokládat, že by větší série bodových ztrát obhájcům titulu prošly.
Případ Plzeň
Kormidlování bárky mezi Skyllou a Charibdou. To nyní čeká na plzeňského lodivoda Dušana Uhrina mladšího. Na jedné straně už mnozí strůjci úspěchů předešlých let prožívají pokles výkonnosti - Horváth, Petržela, Bakoš a další se budou přidávat. Nostalgie a s ní ruku v ruce bezdůvodné protěžování těchto hráčů by mohly Plzeň mrzet. Na druhé straně přílišné řezy v sestavě, překopávání rozestavení a taktiky by si mohlo vyžádat delší čas na zažití s nejistým výhledem na lepší zítřky. Je otázka, jak by se vedení a fanoušci zmlsaní báječnými výsledky z posledních let postavili k tomu, pokud by Plzeň nějakou dobu hrála druhé housle. Proto jsem velmi zvědavý, koho si Uhrin vyvolí pro svou základní jedenáctku v této sezóně. Superpohárové utkání by naznačovalo, že se vydá spíše cestou nostalgie a držení starých pořádků, ale myslím si, že Uhrin chápe, že změny bude muset udělat, aby si Plzeň i v dalších letech udržela prominentní postavení. Pro Plzeň tak může být i trochu výhodou, že přebudovávání kádru bude mít na starosti Uhrin a ne Vrba, který by asi měl větší tendenci dávat přednost zaběhlým hráčům i přes kvalitnější náhradu. Postupná výměna Hrošovského za Horvátha by měla být příslibem, že Uhrin dokáže včas přehodit výhybku a postavit na hřiště nové tváře.
Otázka je, jak se uchytí nové posily - mj. Chramosta, Vaněk a navrátilec Pilař. Ke každému z těchto hráčů by se určitě dalo říct mnoho výhrad, zejména ohledně jejich výkonnosti v jarní části minulého ročníku, ale všichni mají určitě potenciál a je otázkou, jak se jim ho podaří v barvách Plzně naplnit. Osobně si myslím, že zejména Chramostovi by mohla změna dresu jít k duhu a mohl by v sobě opět probudit instinkt kanonýra. Na druhou stranu jsem překvapen, s jakou obranou se hodlá do nové sezóny Viktorie pustit. Může se samozřejmě opřít o skvělé kraje v podobě Limberského a Řezníka/Rajtorala, i když v Rajtoralově případě bych byl vážkách, jak se mu bude dařit po nepříliš povedeném německém dobrodružství, zvlášť když ani předtím jeho obranná činnost nebyla vždy chvályhodná. Rozpaky ovšem budí stoperská dvojice. Václava Procházku a Lukáše Hejdu považuji za nadprůměrné, ale nijak špičkové stopery. Záda jim sice kryje spolehlivý Hubník a o slovo se jistě přihlásí i veterán Čišovský, ale i tak je pro mě záhadou, že Plzenští tuto zjevnou slabinu nijak nezacelili. Přitom se nabízela varianta s angažováním Tomáše Hübschmana či někoho z mladých stoperů typu Baránka, Frydrycha či Pernici.
V případě Dušana Uhrina jsem tedy zvědavý na to, zda a případně jak obmění zaběhlou sestavu a zda se mu podaří zapracovat na už dlouho proklamované slabině v obranné fázi.
Přidá se někdo další?
Ač není na první pohled důvod se domnívat, že by Plzeň se Spartou měly ustoupit ze svých loňských pozic, tak si myslím, že letos se špička ligy rozšíří z důvodu možné existence vnitřních problémů těchto týmů, kterými jsem se prve zabýval. Kdo je doplní? Nabízí se samozřejmě Jablonec, který vybudoval opravdu silný kádr. Líbí se mi, že Pelta/Šilhavý dali šanci slibným hráčům jako je Pernica nebo Pospíšil a doplnili je zkušenými a úspěšnými legionáři Hübschmanem s Junem a nestavěli tak na médii profláknutých jménech jako pražská Slavia, která si představovala, že roky nehrající krajánci se najednou změní v ryzí zlato. Domnívám se však, že Jablonec nenaplní svůj papírový potenciál. Zdá se mi, že jeho ofenzivní fáze není příliš kvalitní. Pospíšil je bezesporu talentovaný, ale otázkou je, zda může od hodiny převzít velkou zodpovědnost a stát dirigentem hry nově budovaného týmu, kde chybí jakékoli zažité mechanismy. Podobně není jisté, že v pozici hrotového útočníka obstojí ex-olomoucký Doležal... Na jedné straně sice vládne Kopic, jenž si už odbyl reprezentační premiéru, ale chybí mi kvalitní rychlý kraj na straně druhé. Otazníkem pak je pro mě trenér Šilhavý. Na piedestal TOP trenéra české ligy ho vyneslo angažmá v Liberci, zde navíc prokázal, že dokáže na zelené louce vybudovat silný tým. Vždy však využíval služeb výrazných hráčských osobností, ať už Štajnera s Janů a Nezmarem při zisku titulu, či Kováče při loňském tažení Evropou. Bude mít v Jablonci takovou silnou osobnost? Kamenem úrazu v loňském roce však byl útok a střílení gólů obecně. Jak se s tím nyní Šilhavý popere?
Obhájcem třetího místa bude Mladá Boleslav, kde si tamní činovníci konečně uvědomili, že je hezké budovat kádr , ale k čemu to je, když na lavičce nesedí kompetentní trenér. S příchodem Karla Jarolíma se výrazně zvedla a přesvědčivě získala bronzové medaile. Zdvižené obočí však budí letní výrazná obměna kádru. Je zejména otázkou, jak se hra Boleslavi obejde bez zkušeného Davida Jarolíma, který dával její hře řád. Příchody režiséra obrany Navrátila a kvalitního ofenzivního tria Ďuriše, Wágnera a Skaláka však předznamenávají, že i letos by měla Boleslav patřit k nejlepším tuzemským týmům.
Velmi zvědavý budu na trojlístek týmů, které měly velmi vydařené jaro - Slovácko, Ostrava a Jihlava. Všechny tyto kluby už delší dobu budují poměrně kvalitní týmy a nyní z nich začínají těžit. Ostrava se po trenérských peripetiích vyhoupla ze dna až do středu tabulky. Podobně impozantně se po příchodu Petra Rady zvedla i Jihlava. A Slovácku se vyplatila trpělivá mravenčí práce Svatopluka Habance, která jej málem dotáhla až do pohárové Evropy. Co nyní? Nedá se předpokládat, že by se tyto týmy zapojily do boje o titul, ale myslím, že zejména Ostrava i vzhledem k vydařené přípravě je žhavým kandidátem na boj o první pětku.
Za černého koně letošní sezóny ovšem považuji Slovan Liberec, který se zatím vystříhal tradičního výprodeje. Smlouva vypršela Radoslavu Kováčovi, kterého s předstihem klub nahradil Rajnochem, a Přemyslu Kovářovi, jehož zastoupí Hroššo. Záloha v čele s Pavelkou a Jarolímem zůstala zachována. Naopak ji posílila hvězda slovenské ligy Ďubek a navrátilci po zranění Delarge se Šuralem. Liberci sice chybí silná osobnost v útoku, ale o příležitost se budou prát nadějní Hadaščok, Hamuľák a Luckassen. Záhadou tak zůstává trenérská dvojice Samuel Slovák a Jozef Valachovič. Mladí trenéři se sice mohou pochlubit ziskem "double" se Slovanem Bratislava a libereckou minulostí, ale až čas ukáže, jestli se přidají do zástupu kvalitních trenérských osobností, jimiž se mohl Liberec zatím povětšinou chlubit a na které mělo liberecké vedení mimořádně šťastnou ruku.
Dovolil bych si tvrdit, že nás čekají mimořádně zajímavé boje o přední příčky a že se fanoušci českého fotbalu mají na co těšit.
Komentáře (149)
Přidat komentářmám rád články o naší lize
a nejlepší liga opět začíná
Začíná Žumpa liga a Sparta má na pár let tituly předplaceny. Jak tohle může někoho bavit...
To je vůl, bože...
Hélééé, to je šméééjd...
Sorry phone
Je pěkné, jak nás každý vidí nahoře.. Ale já fakt budu rád, i když se posuneme o jednu, dvě příčky oproti loňsku, ale s daleko větším klidem.. S první polovinou budu hodně spokojený..
ahoj
čau
Tak samozřejmě máš pravdu, ale proč si trošku nezasnít, když to vyloženě nereálné není Navíc Teplice nám reálně ukázali jak se dá vyhoupnout a díky čemu ( Litsingy, Nivaldo x Narh, Azevedo ) = oživení, nová krev. Jim to pomohlo, pomáhá zatím i nám. Samozřejmě, hlavně hrát střed tabulky, ale zase nejsem takový pesimista abych třeba i s Barošem a tím co už ted máme nemyslel trošku výš !
Tak já raději budu skromný v očekávaních, abych pak nebyl zklamaný..
Čeká nás hodně zajímavá sezona
Taky se moc těším.. Jsem zvědav na souboj Plzně a Sparty, nový Jablonec s Bolkou, taky samozřejmě na náš Baníček..
Jinak co se mi hodně líbí, že na isport.cz budou všechny zápasy live a že v týdnu tam budou i rubriky typu nejhezčí gol, nejhezčí zákrok apod.. Konečně něco, co mi tu celkem chybělo..
Myslim ze to jejich "live" znamena zivy koment, ne video-prenos...
skoda a ja uz doufal
ikdyz nebude to, to jejich "internernetové vysílaní" o čem mluvilo FAčR, cekalo se kdo to koupí/kdo bude vysílat...třeba prave idnes
To jako fakt?
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/210005/portal-isport-cz-zije-fotbalovou-ligou-odvysila-vsechny-jeji-zapasy.html
Tak, tady je potvrzená moje verze
Akorát teda nechápu, proč píšou o exkluzivitě, když to bude i na tipsport tv
Nezaváděj prosím! Samozřejmě že to budou live video přenosy. A navíc i v HD kvalitě (nebo alespoň tak nějak to nazvali)!
Všechny utkání, na jednom místě, to bude paráda
a hlavně nebudeš muset platit každý měsíc 30 kč. Ne že by mě to nějak vadilo, ale nemusí na to člověk myslet ...
Mě na té věci kolem sazkabetu nejvíc nasrala registrace na kamenné pobočce. Byl jsem ve třech různých krámech, kde měli mít ty sazka terminály.. ve dvou báby vůbec nevěděly, že něco takového jako internetové sázení existuje a ve třetím mi řekla, že to nikdy nedělala, že to neumí... Do dalšího už jsem nešel a raději jsem si četl onlajny.cz
WOOOOOOOOOOOOOW YEAH! KONECNE!! neco pro fanoušky. výborně !
to by mohlo znamenat, že poklesne už tak bídná návštěvnost
to si nemyslim ,ja bydlim v takovych prdelovicich ze nejblizsi stadion je 140km a to jeste baniku BLEE :) ja bydlet bliz tak chodim radeji na kazdej zapas na stadion nez na to cumet v telce ;)
to myslím, že ani ne, Lidi na stadiony u nas nechodí ani tak kvuli fotbalu jako spis kvuli výletu ... mozna jen na spartu plzen a tam se bdue chodit dál
pořádí ač nerad tipuju 1-Sparta,2-Plzeň,3Jablonec,4-Boleslav,5-Liberec,6-Teplice,7-Slovácko,8-Slavia.9-Baník,10-Dukla,11-Jihalava,12-Bohemka,13-Budějovice,14-Příbram,15-Hradec,16-Brno
1. Sparta 2.Jablonec 3. Plzen 4. Ostrava 5. Teplice 6. Liberec 7. Mladá Boleslav 8. Slovácko 9. Jihlava 10. SKS 11. Dukla 12. Brno 13. Bohemians 14. Budějovice 15. Hradec 16. Příbram
Kéž by ta Příbram padla.
1.Sparta 2.Plzeň 3.Jablonec 4.Boleslav 5.Liberec 6. Teplice 7.Dukla 8.Baník 9.Slovácko, 10.Slavia, 11. Jihlava, 12.Budějovice 13.Brno, 14.Příbram, 15.Bohemka, 16.Hradec
1-Jablonec(tak musím že :D)
2. Sparta
3. Plzeň
4. Teplice
5. Liberec
6. Bolka
7. Dukla
8. Slovácko
9. Baník
10. Slávka
11. Jihlava
12. Brno
13. Příbram
14. Hradec
15. Budějky
16. Bohemka
Prohoď Slavii se Zbrojovkou a bude to ok.
1.Sparta
2.Plzen
3.MB
4.Liberec
5.Jablonec
6.Teplice
7.Banik
8.Slovacko
9.Dukla
10.Jihlava
11.Bohemka
12.Slavie
13.Bohemka
14.Brno
15.Hradec
16.Budejovice
*13.Pribram
hradec nespadne až za rok
Jednu posilu z Britských ostrovů podle všeho přivítá ambiciózní Mladá Boleslav, která má zájem o Milana Lalkoviče, jemuž skončila smlouva v Chelsea. Slovenský reprezentant do 21 let pravidelně putoval po hostováních, minulou sezónu odehrál za třetiligový anglický Walsall, kde se šestkrát zapsal do střelecké listiny.
Tak Bolka lepší než 3. liga v Anglii
Takových už tu je... Šebek, Kysela, Štěch, koneckonců i ten Mišůn. Jo fajn, byl v Chelsea, ale jinak? 26 minut v Haagu 170 minut v Portugalsku a třetí anglická liga v dvaadvaceti letech...
A co Teplice?
Za Liberec
Jestli vypadneme s Malmem ve 3.předkole, tak nás to poznamená na zbytek sezony... a Plzeň se zřejmě bude radovat z titulu
Ono už je jasné že to bude Malmo?
No, spíš byste měli víc sil na ligu, stejně jako loni...
Naopak hrát poháry = oslabení fyzické a pokud se někdo v pohárech ukáže, tak možná přes zimu odejde...
Tak by jste šli do čtvrtého předkola EL
tak, jako vás poznamenal Häcken, no...
Co ty seš za sejčka...
Nezlobil bych se, kdybychom jim to narušili. Ale spíš jen sen.Tak 3-5 bude náš cíl snad
Článek dlouhej jako kráva, ale podle mě by se dalo napsat jen:
Bude záležet na tom, zda se týmy dostanou do pohárů (nemají síly bojovat naplno na dvou frontách) a zda Plzeň začne pod Uhrinem konečně něco hrát.
Jinak článek super, ale pár věcí mi tam nesedí. Ať už třeba chybějící Teplice, které bych rozhodně neodepisoval. Dál tam je hezký příchod tria do Bolky, ale zase odchod Štajnera, Chramosty a Nešpora nahrazená tímhle triem mi nedává moc důvěru v jejich obhajobu. Liberci ještě chybí Rybalka... Ten byl hodně produktivní a dost nahrazoval ten bezzubý útok.
Pak samozřejmě musím nesouhlasit s Jabloncem a nekvalitní ofenzivní fáze. Loni jsme měli nejvíc rohů, útoků, střel v lize (u jednoho jsme byli druzí, ale nevím u kterýho). Že jsme je nevyužili už je jiná věc. Nechci nás přirovnávat, tak to berte s rezervou, ale přesně takhle hrála Plzeň před tím boomem. Pamatuji si, že jednu sezónu skončili asi pátí, ale jejich ofenzivní hra strašila celou ligu, zatímco zazdívali šance a dostávali hodně gólů. Přes léto si to sedlo a byl z toho titul... Jak jsem psal, tak LM by byla pohádka, ale při troše štěstí, proč ne...
Jinak to letos nevidím na dominanci Sparty. Jestli půjdou daleko, tak v liz budou hrát hráči z lavičky a Přikryl, Hybš a spol. jejich kvality (u některých zatím) nedosahují. Koneckonců se dá říct, že se to ukázalo už dnes. Ačkoliv hodnotit rozhodnuté pohárové utkání nemusí být směrodatné. No uvidíme.
Shrnul bych to takhle: Bolce nevěřím a nevidím ji ani v pětce letos. Uvidíme co Liberec, za černé koně bych je nebral, ale naopak bych tam dal Teplice a do boje o pětku by se mohl vyšvihnout i někdo nový, třeba Baník/Slávie. a Jablonec VAMOS!
Rybalka byl posledni zapasy neskutecne marnej.
odchod Štajnera je pro Bolku spíš plus
No nevím... Jestliže je Ďuriš velká posila, pak musí být Štajner velká ztráta...
Ted uz je i ten Duris platnejsi nez strejda Stajner.
Všichni víme, že jste ten jeho přestup nevydýchali
Co to meles? Jeho prestup zabolel, ale on uz u nas vetsinou hral tuzku. Je to legenda, obranci si na nej davali dvojnasobny pozor, ale tech zajebanejch micu? Obcas vymyslel genialni prihravku, ale to jen opravdu obcas. A jak je na tom ted? jeste hur nez pred rokem .. potkat Stajnera nekde v hospode s dvema kouskama a pizzou nebo knedlo zelo veprem neni vubec slozity. On uz na to proste nema, ale ty tomu stejne nerozumis ..
Je to jako kdyby od nás teď nebo za rok odešel Horváth (s tím, že Štajner v klubu neměl vůbec žádné zásluhy), zase tak skvělý nebyl, takže když bude Ďuriš hrát celou dobu, co bude na hřišti, tak bude platnější
Presne s tim Horvathem.
Duris je mozna kopyto, ale aspon maka. Jako zadna velka posila to pro Boleslav neni, ale porad proste lepsi nez Stajner.
To samé Skalák
Právě tomu neproměňování šancí se říká nekvalitní útok. Prostě vám chybí Lafata a novýho jste zatim nenašli...ale tak třeba ještě přijde nějakej kanonýr.
Podceňovat furt Slavii neni dobré. Boleslav, Jablonec, černé koně a přitom každý rok dopadnou nic moc. A najednou chvástat Ostravu jen díky jaru, Jihlavu, která se zachránila a tak trochu se jim teď pár hráčů rozuteklo. Věřil bych tak tomu Slovácku, že skončí v první pětce. Jinak článek by měl psát nezaujatý člověk, stojí za houby.
jakože články čtenářů by měl psát nestranný člověk? Jakože Ahoj, já Jsem Franta Vokurka, nemám oblíbený klub a fandím jen dobrému fotbalu? A Slávie v přípravě zrovna neukázala nějaké rapidní zlepšení, tak jí máme tipovat do boje o titul?
Nestranný tak, že i když fandí např. Spartě a nesnáší Slavii, tak to nemusí přenášet do článků. Příprava se nemůže brát vážně, kolikrát jí Slávie zvládla a pak v lize hrála dole, to je bezpředmětný. Ale kádr slušně doplnili, dali schopného trenéra, tak bych je zas tak nepotápěl. Spíš me naštvalo to že auto napíše - nestavěli tak na médii profláknutých jménech jako pražská Slavia, která si představovala, že roky nehrající krajánci se najednou změní v ryzí zlato. Koho tím myslí ? Latku kterej nastupoval v základu v německu, či Bílka, nebo Černého z Dukly ? Takový blbý keci umí napsat každej o klubu který nemá rád. Proto ať to radši píší normlální lidé.
Tak já si spíš myslím, že autor narážel na předchhozí roky než na tohle přestupové období... například na Necida se každý díval jako na svatý obrázek, ale on prostě neprokázal nic z toho, čím byl silný když odcházel ze Slávie
Máte/Měli jste plný tým přesně takových hráčů Lička, Černý, Kisel, Gecov, Latka, Bílek, Čontofalský, Fenin, Necid, Lukáš Jarolím, Rudolf Skácel... To je za poslední dva roky... Kolik se z nich prosadilo? 2 z nich ještě nehráli, Kisel hrál, i když ty výkony občas... Necid střeleckou potenci stejně jako všichni ostatní ve Slávii... Černý něco odchytal, Čontofalský taky a nejlepší brankář Slávie kvůli nim musel na hostovačku... Tak už mi řekneš, proč jsi uraženej? Že Slávii neuvedl jako favorita na poháry? Ty vás tam teda vidíš s Latkou a Bílkem?
Tady se ale řeší budoucnost a následující sezona a ne to co bylo. Chválit Jablonec za posily a na to mít řeči na přestupy Slavie z předešlého období a né tohodle, tak to je auto tak trochu blb. Nikdo neřiká o žádný poháry, tak si přečti pořádně co píšu. Nevidím důvod proč by Latka s Bílkem měli být špatní. Latka odcházel jako nejlepší stoper ligy a byl by posila pro každý tým. Bílek má taky dost venku odkopáno, tak to nebude určitě další Bortel či Čonka. Jen narážím na to, že angažovali celkem schopného trenéra, vhodně poskládali mužstvo a maj šanci se zvednout, V předchozích sezonach to vedl dvakrát Petrouš, posily žádné, pak další různí trenéři, až teď ale přišla taková celkvoá obměna. Proto mi přijde nefér o tom neříct ani slovo.
A kde tam píše o současným přestupovým období u Slávie?Já to četl víckrát už a nemůžu to přes svoje zaujatý oči najít... Ale tady se nepíše o středu tabulky... Si udělej článek: "Kdo by mohl zabojovat o 10. místo", jestli ti to tak trhá žíly, že chybíte ve výčtu adeptů na poháry, když vás tam neřadíš ani ty... Není tam ani slovo i o Teplicích a ty považuji v současnosti za výrazně lepší tým než vás...
No právě že o tom současném tam není řeč, o tom tady celou dobu mluvím, tak se koukej pořádně. Jo Teplice ty tam taky scházejí, ale je tam toho víc. Každopádně doufám že Slavie skončí víc, aby pitomcům jako jsi ty zavřela hubu
Hodně lidí tu doufá, že Slávie skončí, jestli bude hrát jak loni, takže v tom nejsi sám
Ale to se nestane chudáčku
Myslim, že toim myslel asi tyto Fenin, Lička, Mičola, Gecov, Bílek, Milan Černý, třeba to neřekl úplně přesně, výstižnější by bylo napsat přivádět jako posily hráče, kteří měli kdysi povedené období a nadějnou perspektivu, ale o jejich výkonosti v poslední době se toho mnoho pozitivního neví.
Bude tady nějaký článek k začátku druhé ligy?
čeho?
"stačí expreska"
1.Plzen
2.Sparta
3.Jablonec
4.Slovacko
5. Mlada Boleslav
6. Liberec
7.Dukla
8. Banik
9. Slavia
10. Tepluce
11.jihlava
12.pribram
13.bohéma
14.ceske budejice
15.brno
16.hradec
Vítěz narodniho poharu SLOVACKO! MODROBILI!
a pak si je přidáš do oblíbených!
"posílila hvězda slovenské logy Ďubek"
"logy"
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Je hezké číst, že by Baník mohl hrát o první "pětku" ale v tomhle sem realista. To že jsme v přípravě neprohráli je sice hezký ale taky koho jsme měli za soupeře, aniž bych je chtěl nějak shazovat ? Jablonec hraje proti Lille, Dukla proti Celticu a Baník hrál proti jedinému zahraničnímu soupeři z daleka a to proti Permu a bylo to 0:0...
K tomu máme těžký los na začátek (Akce Praha:Dukla, Slavie, Sparta venku)...
Osobně bych byl rád, kdybychom první 4.kola zvládli bez debaklů (pozor na začátek minulé sezony, kdy jsme slavně porazili Boleslav a pak to bylo třikrát 0:4) a měli jistotu zlatého středu.
Ale rád bych, abychom aspoň v tuzemském poháru postoupili co nejdál.
Naprostý souhlas..
Jinak dle tiskovky bude Pavlenka jedničkou, to musíš mít radost ne?
Čeče, jo i když Šrom mě na konci minulého ročníku mile překvapil a zdálo se mi, že je v té braně jistější než Pavlenka
sparta bude první asi s 10 bodovým náskokem na druhý tým. plzen druhá.
Nevím, tou Plzní si nejsem jistej... jim dojde dech. Stárne jim mančaft a i ta motivace už není kdo ví jaká... Sparta ligu asi zvládne i s náhradníkama, ale o druhej flek bude bitka tak tří - čtyř týmů ( MB, Plzeň, Liberec, a asi i Teplice ). Jablonec bude mít problém, než si to tam sedne, tak bude půl podzimu v čudu a na jaře to sice budou dohánět, ale lépe než 5.flek to nevidím ( ale i za ten je letos EL ).
Spolehlivý Hubník , jinak Plzeň chtěla Baránka, ale on.měl rozum a zůstal
dobře, že zůstal. V Plzni by mu nedali čuchnout přes Procházku a Hejdu ( hrajou, i když hrajou bídu ). V baníku alespoň bude mít zápasovou praxi a pokud baník bude hrát někde v horní polovině ( což moc nečekám, spíš tak kolem 9-12.místa) tak mu to prospěje daleko víc než sezení na lávce v Plzni... a v zimě k nám do slovanu, tam bude hrát základ
1.Sparta
2.Pelta
3.Plzeň
4.Boleslav
5.Teplice
6:Liberec
7.Baník
8.Slavia
9.Dukla
10.Slovácko
11.Příbram
12.Jihlava
13.Hradec
14.Bohemians
15.Budějice
16.Brno
docela souhlas
Pořadí psát nebudu, protože je obtížné cokoli říkat předem. Liga bude opět vyrovnaná a chudí budou bohatým brát. Ve výčtu mi chybí jednoznačně Teplice, které mají kádr dva roky stejný a budou kousat, i když zrovna u nich předpokládám právě to, že budou bohatým brát a chudým dávat.
Všichni vidí Jablonec nahoře, jako jeho fanda jsem rád, ale zas tak jednoduché to nebude. Obrana i v přípravě dostávala dost gólů a útok zahazoval šance jako loni, takže velká změna nebyla. Liberec bude také hrát důstojnou roli, ale i on bude podobně jako Teplice ztrácet se slabšími. Plzeň ztrácí pomalu lesk a skvělá forma z předchozích let některých hráčů se prostě nahradit jen tak nedá, ale i tak bude bojovat nahoře. Bolka dle mého trochu oslabila, ale do první pětky se vejde.
Letos spíš čekám odskok 1-3 mužstev na čele a pak to bude pěkná mela, kde může podle formy hrát velmi dobře Dukla, Slovácko, Jihlava. Já tedy Baníku tolik nevěřím na nějaký atak dopředu, ale protože bude střed hodně vyrovnaný, budou stačit dvě výhry na skoky dopředu a malá série proher na skoky dolů. Bude to houpačka v průběhu roku.
Za kandidáty na sestup vidím Bohemku, Budějky, Brno, Hradec a Příbram.
no hlavně aby se hrál pěkný fotbal při derby
Konečně článek ohledně SL...Já to sice vidím trošku jinak než autor, ale chápu, že je to subjektivní. Myslím si, že z boje o titul vypadne Plzeň a tudíž Sparta získá titul ještě jednodušeji. Plzeň spíše oslabila než posílila. Sláva hráčů, na kterých staví už je tu tam a příchod Vaňka taky nebyl nejspíš z nejlepších. Letos se ukáže, jak důležité bylo duo Horváth - Vrba pro hru Viktorky. Tip 3. místo....
Celkem favorizuju Jablonec na zisk vícemistra a to hned z několika důvodů. Příchod zajímavého trenéra, široký kádr, dobré posily.. herně by to mohlo fungovat...
zajímavé je i trio Jihlava, Slovácko, Baník, kde očekávám následující scénář.. Jihlava půjde ještě nahoru, naopak Slovácko dosáhlo svého maxima. A k Baníku? ano tým je aktuálně hodně silný, ale bohužel ten los je těžký, prvních 8 kol s vyjímkou jednoho zápasu je s tou lepší polovinou a to může nalomit psychiku...
za černého koně považuju Slávii - i tady čekám velký hlad po úspěchu a myslím si, že nový trenérský tým dovede Slávii do klidných vod (tip 5-7 místo)
a v neposlednířadě tip na boj ozáchranu...nastolený trend by mohl pokračovat, a tak očekávám, že se tam zapojí 5-6 klubů: Brno, Hradec, Budějky, Bohemians, Příbram a Dukla...těžko tipovat, komu nakonec zůstane černý Petr, ale očekávám, že spadne Brno a někdo z dvojice Budějovice/Bohemians
Psychiku Baníku nic nalomit nemůže, to z čeho se vyhrabou (Olomouc, po Slovácku,.. bylo až neuvěřitelné. A druhá stránka - minulá sezona 4 body po dvou kolech z toho doma výhra nad MB a otom 3x 4:0 debakl takže ... . Naopak si myslím že Dukla a SKS letos nic moc.
Tak Duklu jsem zahrnul do týmu hrajících o sestup...jak sem řekl je to subjektivní, jáočekávám něco takového ty třeba něco jiného, liga napoví kdo byl blíže realitě
O teplicich ani slovo, hlavne zes tam nasral Ostravu a Jihlavu ...
Dobrý článek! Se Spartou absolutně souhlas, ale kádr mají dost široký..
S Plzní krapet nesouhlas ohledně dua Procházka - Hejda. Ani náhodou to nejsou nadprůměrní hráči, spíš naprosto průměrní, ani jeden dirigent obrany a zvlášť Procházka mě zklamal za poslední půl rok pokaždé! Nestíhá, je u všeho pozdě, fauluje - navíc rukama, což jde vidět.. Doufám, že ho nebudou dávat do repre!!
Procházka je podle mě jeden z velkých omylů v repre.
1.Sparta
2.Plzeň
3.Jablonec
4.Liberec
5.Teplice
6.Mladá Boleslav
7.Slavie
8.Slovácko
----------------
15.Brno
16.České Budějovice
...spolehlivý Hubník To spíš Čišovský bude trojka, a jinak o Baránka zájem byl, ale Baník ho neprodal (to samé Frydrych, ale o toho neusilovala Plzeň)
1.Slovan
2.Sparta
3.Plzeň
4.Dukla
5.Jablonec
6.Boleslav
7.Teplice
8.Slovácko
9.Jihlava
10.Hradec
11.Bohemians
12.Brno
13.Příbram
14.Baník
15.Slavia
16.Budějice
za ten Hradec,Baník moc vysoko..
Přiznám se, že k Hradci mám, i díky panu Škorpilovi, kladný vztah a dodnes lituju vaší pohárové účasti, kde jste skončili smolně až na pokutové kopy, zatímco nejmenovaná televize vypla přenos a pustila televizní noviny.
jooo to jsem tenkrát nadával jak špaček a běžel zapnout rádio - to byl tuším Lokomotiv Moskva ne??
Jojo, ty penalty... ale nebylo to Torpedo?
Dynamo to bylo a pamatuju si, že tenkrát hrál Hradec dobře, tlačili je, měli vyhrát o 2-3 góly
Tak já přidám CSKA, ať to máme komplet
Za tu slávku
1. AC SPARTA PRAHA
2. FK Baumit Jablonec
3. FC Viktoria Plzeň
4. FC Slovan Liberec
5. FK Mladá Boleslav 1902
6. 1.FC Slovácko
7. FK Teplice
8. FC Vysočina Jihlava
9. FC Baník Ostrava
10. FK Dukla Praha
11. 1.FK Příbram 1928
12. FC Hradec Králové 1905
13. FC Zbrojovka Brno
14. FC Bohemians Praha 1905
15. SK Slavia Praha
16. SK Dynamo České Budějovice 1905
Článek podle mě pěknej obsahově i stylisticky, jen bych byl rád, kdyby se vymýtilo slovo "protěžovat". Jde o "protežování" z francouzského "protégé". Protežovaný hráč je řekněme "chráněnec".
1. Jablonec
Ostatni at klidne spadnou
Galacticos si to zase určitě povodí jako loni
jako pokud ten tym pojede na 100% a Sparta a Plzen budou ve skupinach, tak je velka sance, ze budete po podzimu prvni
Je nějaká vytvořená Eurofotbal miniliga ve fanlize?
JAblonec posílil, hodně se o něm mluví (termín Galacticos je úplně mimo ) ale nechtějme zázraky hned teď na 1. zápas se chystá dost lidí, ikdyž souběžně bude probíhat závod kol, ale nerad bych aby lidi měli přehnaná očekávání
Hlavně hezkej fotbal pane Šilhavý
než postoupíte do pohárů, tak to půjde, ale potom to Šilhavý zabetonuje a budete hrát hnus jako my minulou sezonu. Bohužel je to o moc úspěšnější taktika v evropě než útočit..
Jojo, my hráli útočnej fotbal, zazdili šance a pak si jeli naivně pro šestku. Možná lepší tentokrát nedostat dardu, i kdyby to bylo za cenu krásy...
Sparta asi jasný mistr, Plzeň už je bez Berbra poloviční, Jablonec nikdy fungovat nebude, i kdyby přišel Ronaldo, Boleka a Dukla mají nový tým, Liberec z poloviny. Nahoru může jít Slovácko, možná Jihlava a snad i Teplice.
Vcera jsme meli docela dobrou diskuzi, ale tu Jihlavu nemyslis vazne ne?
Jo jo, čekal jsem, že ještě odpovíš... Psal jsem Jihlava možná, byl jsem se u nich podívat na jaře, když jsme tam hráli a ten tým mi přijde do první půlky určitě.
Me hlavne prijde zvlastni, ze jeste Harba s Masopustem neodesli. A koho podle tebe Jihlava preskoci? Treba Bolku jo? Me pro Jihlavu zbyde 11., maximalne 10. misto ..
Do TOP5 se nedostanou, ale budou asi hned za ní, jenže ještě výš vidím Slovácko. Bolka je nesympatický tým a ještě s Jabulímem, ten to tam rozesere a zase potáhne.
Píšu taky z mobilu, dá se to.
Jsou to stejne akorat jen dohady a nakonec to bude uplne jinak. Treba Slovan mistr
Ja bych rad odpovedel, ale nebyl jsem pak uz doma a diskutovani z mobilu neni moje silna stranka
lehké OT: http://plzen.idnes.cz/novy-kamerovy-system-fotbal-stadion-fc-viktoria-f6d-/plzen-zpravy.aspx?c=A140721_141822_plzen-zpravy_pp
To bude ta kamera jenom na sektor hostů - nebo budou i kamery do dalších sektorů
1. Sparta
2. Teplice
3. Plzeň
4. Jablonec
5. Boleslav
6. Jihlava
7. Liberec
8. Dukla
9. Příbram
10. Slavia
11. Baník
12. Slovácko
13. Brno
14. Bohemka
15. Hradec
16. Budějovice
Slovácko výš a jinak to není nereálný
Tak určitě!
Teplice šílenství, Slovácko určitě výš, myslím že i Baníček bude výše..
Mezi tím 9. a 12. místem to bude o bodíky...
1. Slovan
2. Sparta
3. Plzeň
4. Jablonec
5. Teplice
6. Boleslav
7. Slovácko
8. Dukla
9. Baník
10. Slavia
11. Jihlava
12. Zbrojovka
13. Hradec
14. Bohemka
15. Příbram
16. Budějovice
Tohle ale má být tip na sezónu, ne zbožné přání
Snad ne,snad už to Jablonec udrží až do konce
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele