Conteho čeká v Chelsea velká výzva. A to okamžitě po příjezdu

04.04.2016, 20:08
Názory a komentáře
"Jsem hrdým trenérem národního mužstva mé země a jen tak atraktivní role, jako je manažer Chelsea, mohla následovat," uvedl po podepsání smlouvy na Stamford Bridge Antonio Conte. Atraktivní štací pro něj působení v Chelsea a obecně v Premier League jistě bude, zároveň ale bude také velkou výzvou.

O šestačtyřicetiletém energickém Italovi se v posledních týdnech mluvilo v souvislosti s Chelsea velice intenzivně a poté, co Conte oznámil konec u italské reprezentace (po letošním Euru), bylo prakticky hotovo. Dnes jeho příchod definitivně potvrdil i londýnský klub a Conte na lavičce Chelsea naváže na své úspěšné krajany Vialliho, Ranieriho, Ancelottiho a Di Mattea.

Právě úspěšná italská stopa v historii Chelsea, podpořená ještě na přelomu tisíciletí hrajícím Gianfrancem Zolou, vlívá do žil modrých fanoušků plno optimismu. Národnost samozřejmě automaticky nezaručuje úspěch, ale Italům se v západním Londýně vždy dařilo.

Pro Conteho navíc pochopitelně nemluví jen to, že pochází z Lecce. Opřít se může zejména o své velice úspěšné angažmá v Juventusu, kde nejen sklízel mistrovské trofeje, ale také dokázal vybudovat velice silný, takticky vyspělý tým s jasnou tváří. Přesně to Chelsea po tříletém drancujícím vládnutí Josého Mourinha chybí.

Conte má za sebou sice dva roky mimo klubový fotbal a u Squadry Azzurri se musel přizpůsobit rozdílnému režimu, nicméně i kvůli tomu, že mu každodenní práce na hřišti a neustálý kontakt s hráči chyběl, ukončil své působení u národního mužstva již po dvou letech.

Byť ho v následujících týdnech čeká příprava na červnové mistrovství Evropy, najde si Conte jistě dostatek času také na přemýšlení o svém novém angažmá. A pak může do Londýna vnést svěží vítr, na Stamford Bridge tolik potřebný. Procházka růžovým sadem to ale pro Conteho nebude. Hned na začátku ho čeká několik klíčových rozhodnutí, která mohou ovlivnit nejen celou sezonu, ale i samotné Italovo angažmá.

K většině těmto rozhodnutím je třeba nejprve citovat z dnešního prohlášení Chelsea: "Chelsea FC s potěšením oznamuje jmenování Antonia Conteho hlavním trenérem (head coach) prvního týmu." Může se to zdát jako maličkost, ale fakt, že Conte nebude manažer, ale hlavní trenér je klíčové pro mnoho oblastí.

Jednak kvůli tomu, že Conte nebude na Stamford Bridge samovládcem, který si bude ukazovat na posily a majitel klubu Roman Abramovič mu jen vždy otevře svou bezednou mošnu. Bude třeba hledat konsenzus mezi nejvyšším vedením, a to nejen v otázce přestupů. Zároveň je to důležité také kvůli tomu, že právě v Chelsea docházelo v minulosti často k problémům vzhledem k nejasným kompetencím.

Ani teď není veřejně zcela jasné, kdo, s kým a jak se radí o potenciálních posilách a dalším směrování klubu, ale sám Conte to v gesci rozhodně nebude mít. Jeden z prvních úkolů, který ho v Chelsea čeká, však bude stát významně na jeho slovu. Úkol se netýká nikoho menšího, než je John Terry - kapitán mužstva a ztělesnění klubu.

Byl to poslední lednový den, kdy John Terry všechny šokoval. Po pohárovém utkání přišel mezi novináře a nic netušícímu fotbalovému světu oznámil, že je to jeho poslední sezona v Chelsea. Klub mu prý nenabídne prodloužení smlouvy, byť by o to on sám stál. Terry to sice tehdy vyložil jako hotovou věc, ale pár měsíců uplynulo a podle všeho je situace otevřená.

Významné slovo tak nejspíš bude mít právě nový kouč. Pokud si zajde Antonio Conte za Guusem Hiddinkem, který do léta Chelsea povede, dostane se mu zřejmě jasného doporučení: s Johnem Terrym by se měla smlouva prodloužit. Ostatně podle nizozemského kouče ještě ani vedení dveře nezavřelo a je ochotné jednat.

Proti Terrymu hovoří jeho věk. Když má svůj den, může být stále jedním z nejlepších stoperů v lize, ale v příští sezoně mu bude už 36. O generaci mladší útočníky nedokáže stíhat věčně a navíc dříve železného Terryho stále častěji stíhají zranění.

V příští sezoně už by tak Terry rozhodně nemohl být stoperem číslo jedna (což už ostatně není víceméně ani dnes), na kterém by se obrana stavěla, ale přesto by byla jeho přítomnost cítit. Nikdo nezosobňuje Chelsea více než on. Naslouchají mu fanoušci, spoluhráči, rozhodčí. Za Blues nastoupil k více než 700 zápasům a není zas tak velká nadsázka, když řekneme, že by za klub položil život.

Po odchodech Ashleyho Colea, Franka Lamparda, Didiera Drogby nebo Petra Čecha zůstává jedním z posledních, kdo zažili ty největší úspěchy. A právě to je věc, na které se lámou názory odborné veřejnosti i fanoušků. Jedni tvrdí, že i kvůli tomu by již měl Terry skončit, aby mohla nastoupit nová generace.

Pro Conteho by se ale naopak mohl stát Terry v prvních měsících zcela klíčovým spojencem. Pro Itala to bude úplně nová zkušenost, nová liga, prostředí, jazyk - a nikdo neví o tom, jak to v klubu chodí víc než Terry. Navíc už takhle se Chelsea potácí v krizi, postrádaje lídry a někoho, kdo to zkrátka takříkajíc "utrhne", když je třeba.

Je jasné, že Antonio Conte načne v Chelsea zcela novou kapitolu klubové historie. Blues v příštím roce možná vůbec nebudou hrát evropské poháry, čeká je složitá přestavba a návrat na nejvyšší příčky nebude v našlapané anglické soutěži jednoduchý. Terry by při psaní této kapitoly mohl být tím důležitým pojítkem mezi starým a novým, pro fanoušky i pro samotný klub. Pokud se Antonio Conte rozhodne jít dál bez něj, začnou prakticky úplně nanovo všichni.

Na rozhodnutí o osudu Terryho, které musí přijít opravdu brzy, pak rychle navážou přestupové záležitosti. Ať už s Terrym, nebo bez něj, Chelsea bude hledat minimálně jednoho nového stopera, a samozřejmě nejen jeho. Guus Hiddink, především vinou Josého Mourinha, bohužel nepředá Contemu žádný rozjetý projekt, ale mužstvo v troskách.

Očekává se tak, že Conte bude na přestupovém trhu velice aktivní, protože si bude chtít přizpůsobit mužstvo k obrazu svému, alespoň v rámci možností. Několik jeho počátečních rozhodnutí může být velice klíčových pro celou první sezonu, možná i dál. Chelsea bude na trhu v neznámé pozici, protože nezaručí nejen Ligu mistrů, ale možná vůbec žádný evropský fotbal a jen stěží předpovídat, jestli alespoň boj o titul.

Největší hvězdy tak nemusí na nabídku Blues automaticky kývnout jen kvůli tomu, že jim bude nabízen obří plat. Na druhou stranu je to velká příležitost pro mladé fotbalisty. V Chelsea se o nich mluví už přes dekádu. Zatímco ale ještě před několika lety to bylo spíše zbožné přání fandů, aby se začali nasazovat mladíci procházející klubovou akademií, v posledních sezonách už hráči kolem dvacítky skutečně vehementně klepou na dveře prvního mužstva.

José Mourinho o nich stále jen mluvil, ale dělal něco jiného. Hiddink začal opatrně, ale mladíkům dává čím dál tím větší šance, a jelikož ambice klubu se ve zbytku sezony výrazně omezily, nabídne jim 69letý Holanďan zřejmě ještě mnohem více prostoru. Na Contem tak bude nejen vytipovat ty nejlepší posily zvenčí, ale zároveň velice citlivě projít dostupné mladíky, včetně těch, co pobíhají po hostováních.

Bertrand Traoré, Ruben Loftus-Cheek, Kennedy, Ola Aina, Andreas Christensen, Marco van Ginkel. To jsou všechno hráči, kteří se velice snadno mohou stát tvářemi Conteho Chelsea. Nemluvíme nutně o klíčových tahounech hned v příští sezoně, ale o výchově a vložení důvěry do hráčů, kteří jsou s klubem často velice úzce spjati, touží se prosadit na nejvyšší úrovni a na Chelsea jim záleží. Právě takových má totiž Chelsea nyní velice málo a potenciální odchod Johna Terryho by jejich přítomnost ještě významně snížil.

Zároveň bude pro Conteho důležité v prvních týdnech určit, kdo má v Chelsea budoucnost a kdo nikoliv. Někteří hráči si o svůj letní konec říkají dopředu, o jiných se zase spekuluje, ale například Edena Hazarda a Thibauta Courtoise musí Conte v klubu bezpodmínečně udržet.

Antonio Conte se svými novými kolegy ve vedení klubu musí rychle najít společnou řeč ohledně dalšího směřování klubu. Není možné již dál jen nakupovat a nakupovat a neohlížet se kolem. Antonio Conte přichází do Chelsea, aby klubu vrátil tvář, kterou musí začít formovat okamžitě po svém příchodu. A první rysy, které nám ukáže, mohou mnoho napovědět. Na Chelsea i samotného Conteho čekají v létě vcelku vzrušující časy.

Autor: Ondřej Holzman

Komentáře (271)

Přidat komentář
Error

Výborně! S názorem, že hráči pro dostatečné okysličení mužstva nemusí nutně přicházet za miliony a miliony z cizích mužstev, souhlasím do posledního slova.

Reagovat
smazaný uživatel

Zacinam mat z 3. najlepsej ligy sveta strach. Guardiola, Klopp, Conte, Wenger( ), asi aj Mourinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Že tě to baví, takhle zbytečně rejpat do fandu PL... :)

Reagovat
smazaný uživatel

Oni rýpou do nás i s pomocí hnusného podbízivého marketingu tak proč by se nevyjádřil tady, nejlepší liga to byla možná rok,jinak tradičně nestíhá na Španěly a teď už nějakou dobu na Němce.

Reagovat
smazaný uživatel

"podbízivého marketingu"

Mohol by si o tomto napisat trochu viac ?

Reagovat
smazaný uživatel

Co znamena podbizivy ?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám nic proti PL ale je prostě nadhodnocovaná a v tom hraje primární úlohu marketing. TV které vysílají PL automaticky uvádějí nejlepší liga světa bez jakéhokoli opodstatnění ale s reklamou, to je podbízivé. Totéž podporují osoby zainteresované v PL. Často se argumentuje, že je to liga, kde dokáže každý porazit každého, ale to se stává v každé a není to měřítkem kvality. Pak týmy mimo tynejvětší velkoklubu s ambicí jako je Tottenham absolutně nestačí na stejné týmy ve Španělsku jako je Sevilla, rekordman EL a k tomu dobré umístění v lize. Atletico dokázalo hrát finále LM a vyhrát španělskou ligu, Valencie tam byla dvakrát po sobě, kde jsou ty týmy z údajně nejlepší anglické ligy? Kolik jich bylo ve finále LM v posledních cca 10-15 let? Kolik mají titulů v LM a EL? A třeba i týmy jako Bilbao vyřadily giganta Manchester, španělské týmy prakticky vždy anglické vyřadí, proto to nemůže být nejlepší liga ani omylem. Nicméně kvalitu má,ne ale největší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pry za nemce...to snad ne

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
salami

jakej jinej by asi měl bejt marketing, než podbízivej

Reagovat
JacksLFC

obtížnost ligy se neurčuje díky 3 týmům co mají výsledky v Evropě, ale díky vyrovnanosti a náročnosti ligy... už ti vidim jak ve španělsku o LM bojuje třeba 8 týmů

Reagovat
Beči

3. nejlepší liga

Reagovat
Uwe háže buly

No čtvrtá ani náhodou..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

Chápem tvoje starosti. Ale čo keď tebou vymenovaní manažéri do 3. najlepšej ligy na svete ísť nechcú. Je logické, že chcú pôsobiť v najlepšej, zmier sa s tým.

Reagovat
Aldeano

A peníze nerozhodují?

Reagovat
Rezan

fakt nechápu, proč si myslíš, že je 3. Je jasně první a to díky síle všech mužstev. Asi to týmům PL na evropské scéně tolik nesedí, možná jim na ní tolik nezáleží, ale jsou nej. Se podívej, na trendy v evropským fotbale, samý zdržování, simulování, nízké tempo hry, důraz na výsledky místo kvality hry. To týmy PL ani nechtějí hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

na něj nemá smysl reagovat

Reagovat
Cipinho

Ale myslím, že ani ten spodek PL prostě není lepší než spodek La ligy. Mají víc peněz, ale na hřišti to není vidět.

Reagovat
Svatej

Reagovat
afc

Klud,rominho.

Reagovat
Svatej

Já si rika, koho mi připomíná

Reagovat
hntlyl

Reagovat
smazaný uživatel

to nemůže být on ...

Reagovat
SpecialOne

Už by to taky chtělo někoho, kdo přestane tvrdit, že je Costa pohodový chlapík, který tomu na hřišti dává sto procent a dát mu najevo, že v případě nějakých eskapád hrát nebude. Vyjet po každém protihráči s kterým se dostane do kontaktu je opravdu přespříliš a snad ho Conte, ač sám možná trochu horkokrevný kouč, zkrotí.

Reagovat
lenckoj

Reagovat
smazaný uživatel

myslím, že jestli s nim někdo může zatočit, Conte to je

Reagovat
smazaný uživatel

tip na noční NHL najdeš na http://nhltipy.cz

Reagovat
oli9

ta statistika sázek

Reagovat
Miguel19

Za Hazarda a Thiba

Ale to, že nebude manažer je dle mého poměrně na hovno. Ale snad to bude klapat...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SaianSupaCrew

Taky to klidně může skončit úplným fiaskem Jsem hodně zvědavý.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nám ani teď nebudeš přát?

Reagovat
Pinturicchio

Přát, nepřát, o to nejde. Souhlasím se Saianem, že Conte klidně může i vyhořet ... a též jsem na to zvědavý.

Reagovat
spider_8

Na základě čeho si to myslíš? Mně právě právě přijde Conte jako celkem jistota, minimálně by to neměl být nějaký průser, to bych očekával třeba od Sampaoliho.

Reagovat
Pinturicchio

Na základě toho, že jeho úspěchy a respekt v Juventusu vycházeli z toho, že je to klubová legenda a všichni ho slepě následovali, měl v kádru hráče, kteří by za Juve na hřišti umřeli (Buffon, Bonucci, Chiellini, Marchisio, Del Piero) a bojovníky jako byl Vidal. Tohle v Chelsea mít nebude, navíc jde do úplně nového prostředí.

Reagovat
smazaný uživatel

tak isto moze vyhoriet aj Pepik

Reagovat
Beči

Conte je dle mého názoru jeden z mála koučů, kteří by Chelsea mohli opravdu dát dohromady. Tak, aby znovu hráli jako tým, a ne jako individuality, viz. Hazard...

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Hazard skor hra ako individum...

Reagovat
Beči

To spíš Costa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vše co potřebujete vědět z Premier League na: http://premierleague2016.blog.cz/

Reagovat
Mervin

na toto nelze reagovat jinak https://www.youtube.com/watch?v=b5EAEDi0LOU

Reagovat
Hokaido

20.8. 2005

Reagovat
Murtago

Reagovat
YNWA__MSN

Proč nezůstal Hidding??Vždyt to vede docela dobře...

Reagovat
off-olda

Kdo?

Reagovat
Furia Ceca

Myslím, že z hlediska PL to je pro Chelsea trefa. V LM to ale asi výrazně lepší než letos nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

To nám ale může být jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

na to můžeš vsadit barák

Reagovat
jacobT

Gooneri, na Arsenal playeri akurát začalo semifinále FA Youth Cupu proti City, ak si chce niekto kuknúť Jeffa a spol.

Reagovat
lenckoj

Nečekal jsem tak pěkný fotbal. Willock a Reece Nelson skvělí. Adelaide klasicky solidní výkon a Bielik mi v prvním poločase přišel celkem mimo (zbytečně držel balon), ale v druhem byl super. Roste nám tam pár dalších nadějí. Doufám, že se dobře chytí. Odchovanců, co za klub budou dýchat není nikdy dost :)

Reagovat
lenckoj

jinak v pátek by měli dávat zápas s Newcastlem. Snad by mohl hrát Jackie (i když Wenger to moc růžově s jeho startem neviděl)

Reagovat
smazaný uživatel

*Odchovanců, co se za klub budou rvát s taxikářema

Reagovat
lenckoj

Byl to fanda slepic, to se dá odpustit :-D

Reagovat
smazaný uživatel

nemá nějaké malé oči?

Reagovat
kvasha16

tak po tejto sezone by nebolo dobre keby prisiel do klubu s velkymi ocami

Reagovat
mesyas

do dvou let končí

Reagovat
YNWA__MSN

seznam sport je mnohem lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Takže posily ale vybírá a kupuje Abramovič, tak to bude potřebovat hodně štěstí, ono je to těžký, když si nemůže vybrat trener svý hráče do týmu

Reagovat
Baronne

Courtoise udržet? Ať de klidně doprdele, Begovič ho nahradí raz dva..

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

...raz dva góly za zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak kamoško.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Talker

Nechtěl by někdo z italů sepsat nějaký medailonek? Jeho práci, taktiku u Itálie a u Juventusu, přístup, jak pracuje s mladými a podobně?

Prostě něco kompletního? Bylo by to fajn.

Reagovat
Murtago

je dobrej a snaží se

Reagovat
terry
Reagovat
Talker

Dík, to jsem zahlédl už tehdy

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
SaianSupaCrew

Pokud se za něj nepostaví kabina (což v tom vašem ansáblu rozhodně není utopie), tak nic z toho stejně nebude relevantní

Reagovat
Hokaido

Tak to už je jen a jen na něm a jeho schopnostech...

Reagovat
Pinturicchio

Blbost, Mourinho jako jeden z nejlepších a nejuznávanějších trenérů na světě tohle taky v druhé sezoně nezvládl a kabina s ním pěkně vymrdala.

Reagovat
smazaný uživatel

A nebo on s ni.

Reagovat
Pinturicchio

Nepsalo se spíš to, co píšu já?

Reagovat
Talker

Akorát se mi to stalo podruhy za sebou.

Reagovat
Pinturicchio

OK, José.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Azazelo RD

Ještě nikdy netrénoval umělý tým bez historie.

Reagovat
mesyas

i když už je to ohraná písnička tak by mně zajímalo co pod pojmem umělý tým bez historie znamená. Nějaké vysvětlení pojmů z táborů lidí co to píší Protože pokud zprávy nelžou tak byla Chelsea založena roku 1905, což je pěkná doba a nezdá se mi, že by to nebyla hisotrie A hlavně nepiš příchod peněz, každý klub měl injekci, někdo dříve, někdo později.

Reagovat
Azazelo RD

Já to psal ironicky. S historií Chelsea problém nemám a byli mně sympatičtí v době, kdy tam kopali Flo, Zola a podobně. A vzhledem k tomu, že už je fotbal jenom o penězích, tak jediný způsob jak rozšířit konkurenci v lize je nalít do nějakého klubu kapitál.

Reagovat
mesyas

já vím :) ale všeobecně mně to právě zajímá, čekal jsem, že třeba se ozve někdo z druhého tábora. Čukotku chápu, to je klasa.

Reagovat
spider_8

Snad se jednou dočká

Reagovat
nani92

Reagovat
10

v každým článku o Contem se na to ptáte, vždycky někdo odpoví relativně detailně...a vy se za týden v dalším článku zeptáte znovu

Reagovat
smazaný uživatel

srát na modráky

Reagovat
DelPiero137

Na buducu sezonu v PL sa celkom tesim, posnazim sa pozriet co najviac zapasov. Aj ked odchod z Juve nebol idealny, je to nasa legenda a budem mu fandit.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som aj rád, že odišiel, Allegri nás posunul na vyšší level

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že je jedno kdo Chelsea trenuje, když ho Abramovič nenechá dělat svojí práci. Víš proč CFC furt mění trenery? Ono to není snadné, když si napíšeš na papír hráče, který potřebuješ a víš, že s nima budeš dobře vycházet a pracovat a Abramovič ten papír roztrhne a přivede úplně někoho jiného

Reagovat
Mimalu

aha

Reagovat
smazaný uživatel

nemám pocit, že Abramovič je blbec, naopak vše svědčí ,že ten hloupější je Mourinho....

Reagovat
Uwe háže buly

Abramovič je hodně hloupý člověk..

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TopinB

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
kvasha16

Reagovat
smazaný uživatel

No ja Chelsea nikdy fandit nebudem ani keby tam hrala moja srdcovka Alex DP. Nikdy to nebol a nebude tradicny klub ako MU, Arsenal, Liverpool.. To su len tzv Qatartimy

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
Jesse Pinkman

Hele co je vlastně s tím Caulkerem? S tou mizernou formou našich stoperů, a neviděl sem ho snad ani na lavičce, je ještě vůbec u nás?

Reagovat
Maresma

Však co by tam dělal, je strašně marnej.. akorát by zabíral místo lepším hráčům.

Reagovat
Jesse Pinkman

Tak kolik toho odehral? Nebo soudis jeste podle vykonu nez k nam prisel?

Reagovat
Zaschrona

Nejsem si teda uplne jisty tim, jestli natahani hromady hracu z Italie do Anglie, co dost mozna bude mit Conte v planu, je dobra cesta. Ty prestupy z Italie do Anglie vetsinou spis nefungujou nez fungujou, alespon teda mam takovy pocit. Jsem na nej zvedavy...

Reagovat
terry

"Dost mozna planuje" je dost nejiste prohlaseni. Navic pokud se o nejakych hracich z Italie mluvi, tak to nejsou ty prototypy, ktere mas zrejme na mysli.

Reagovat
Zaschrona

Tak jak mam vedet, jestli ty spekulace se promeni v realitu. Ale celkem se to da cekat, ze si tam nekoho bude chtit pritahnout. A nevim no, Nainggolan hraje v Italii 10 let, Jovetic se v City neprosadil, ten spekulovany Bonucci by me taky moc optimismem nenaplnoval. Ale treba by to naopak fungovalo velmi dobre, kdo vi.

Reagovat
Talker

Tak stále lepší Bonucci než Stones, když jsme u toho.

A hlavně jak píše terry výše, tak on není manažer, který by měl všechno pod palcem, ale má titul "Head coach". Takže je otázka, jestli by Bonucciho dostal.

Reagovat
fenixLFC

no neviem. 29 rocny hrac, ktory pride do cudzej ligy vs mladik ktory sa moze vypracovat a na ligu je zvyknuty..zalezi co chcete no

Reagovat
Talker

Záleželo by na ceně. Ale podle mého je cokoliv nad 25 za Stonese prostě šílenství. Stejně jako minulou sezonu. Stejně tak za Bonucciho, který už svoje kvality ale dokázal prokázat.

Reagovat
Zaschrona

No, kdyz myslis...

A ja vim, ze to nema pod palcem, ale stejne se ty prestupy budou delat po konzultacich s nim.

Reagovat
Pinturicchio

Bony nikam nejde, sám už to docela důrazně vyloučil a řekl, že za Contem pojede do Londýna maximálně na kafe.

Reagovat
spider_8

Zrovna o Nainggolana bych strach neměl, on je takový buldok, co by v Anglii problémy neměl.

Reagovat
Pinturicchio

Málokdo z Calcia se do PL hodí víc než právě Nainggolan a Bonucci.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea měla vždy kvalitní obranu, což v poslední době připomíná trosky po apokalypse, takže pokud přetáhne pár kvalitních obránců a že lepší, než v Itálii na světě nenajdeš, tak to jen vrátí do původních kolejí, pochybuji, že bude tahat rychlokvašky jako Immobile nebo Icardiho

Reagovat
Talker

Je otázka, koho bude chtít. A jestli ti hráči budou chtít k nám. Ancelotti si tuším "nepřitáhl" ani jednoho Itala a myslím, že ani jednoho hráče z Itálie. Mancini pár ano, ale spíš to byl třeba 1-2 ročně max (Kolarov, Nastasič, Maicon, Balotelli a pokud mne pamět neklame, tak je to vše).

Reagovat
cristiano.K.

to není pocit, to je fakt

Reagovat
smazaný uživatel

Snáď si Conte vyberie do brány Begoviča, síce malá šanca, ale budem dúfať.

Reagovat
Zaschrona

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/evertons-players-no-chemistry-admits-11135217

Baines: “I just don’t feel as though the chemistry is quite there with the team on the pitch at the moment, and it hasn’t been for a while."

A to pred mesicem jeli na tyden, behem pauzy v programu, skoro na tyden do Kataru, se soustredit... Martinez ven.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hrdý, nie pyšný...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Mourinho je ten blbec čo zničil Chelsea. Aj Real a Inter zničil tak, že pod jeho odchodu nedokázali získať titul. Človek zasne čo sa tu dozvie. Ja Contemu prajem, aby dosiahol aspoň tretinu z toho čo Mou. No keď mu bude vyberať hráčov Emenalo s Marinou tak poteš pánboh.

Reagovat
terry

Jestli dosáhne Conte na třetinu toho, co naposledy Mourinho, tak toho moc nedokáže.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

správně Mourek zničil Chelsea,Real i Inter, protože tam nic nového nepřinesl a čekal bez mazání stroje, až se rozpadne... líp bych to neřekl

Reagovat
Talker

Tak od sezony 10/11, kdy začal Conte trenovat ve velkém fotbale, tak má stejný počet vyhraných LM a o jeden ligový titul více než má Mourinho. A to měl k dispozici o 3 roky méně.

Mourinho má za posledních 6 sezon 2 velké trofeje. To není zrovna skvělá vizitka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
spider_8

Hele když už jsi zahrnoval ty okolnosti u Ranieriho, tak by jsi s tím mohl pokračovat i u Josého

Reagovat
Talker

Jak myslíš...

A to Mourinho dostal v Realu nejdražší tým v historii fotbalu a u nás protočil více než čtvrt miliardy liber, aby zanechal kádr v horším stavu, než když přicházel...

Lepší?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

Reagovat
Kenneth

Jose udelal v Realu fantastickou praci. Trofeji zase tolik nebylo, stal proti nemu ale jeden z nejlepsich tymu historie.

Reagovat
nani92

Reagovat
misinho7

Reagovat
teenz

Reagovat
CHONG

Reagovat
raduinho

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho je takovej portugalskej generál Kutuzov.

Reagovat
Arne

Ta tvoje "vdecnost" trenerovi, ktery vas prakticky udelal, me neprestava udivovat...

Reagovat
Talker

Ta vděčnost jde Romanovi. Pokud už nás někdo "udělal", tak ne Mourinho, ale on. Mourinho by bez těch peněz u nás ani nebyl.

Reagovat
Talker

Jinak znáš mě, já ho hejtuju od prvního angažmá a hejtoval jsem ho už na prvním srazu - to bylo někdy 2009/2010, co jsem byl poprvé v těch Lahovičkách?

Reagovat
Arne

To uz si nevzpominam... A ani jsem nevedel, ze ho nesnasis uz od prvniho angazma.

Reagovat
Talker

Talkers24.04.2008 20:54

Hmm,mourinho... Prostě trenér,ne manažer

Asi takhle

Reagovat
Arne

Tak to uz je po jeho angazma... Ja myslel behem prvnich dvou let, kdy jste to valcovali a kdy vam do tymu implementoval vitezny gen, ze ktereho cerpate doted.

Reagovat
spider_8

Reagovat
Talker

Tak ono nejak v te dobe 07/08 jsem se začal vmesovat do internetových diskuzi, předtím jsem na to nemel Net. Co koukám tak registraci mam zima 2008. Během prvních dvou sezón jsem ho nehejtoval, neb jsem nebyl aktivní na netu víc. Až 07 na efotbalu nebo jak se to jmenovalo.

Reagovat
Arne

Tak to je jedno, zda uz jsi uz byl na EF nebo ne... Spis kdyz jsi sledoval ty prvni dve sezony pod nim, tak jestli uz v tu dobu sis rikal, ze mel zustat radsi Ranieri nebo ze to proste chce jineho manazera.

Reagovat
Talker

Tak to už nevím - jak říkám, pořádnej net mám od sezony, kdy Mourinho končil. Do té doby jsem byl spíš pasivním divákem, který nešel nějak do hloubky.

Reagovat
technecium

Bude to mít chlapec těžký. Odcházející legenda, dříve skvělý playmaker, kterej se paradoxně u nás zkazil v líný hovado, nejvíc přehypovaný hráč hrající na levým křídle, kterýho jsem kdy zažil, labilní útočník... Bude je muset naučit hrát fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Není on navíc manažer s pragmatickým přístupem jako Mourinho? Já jen, aby se těm legionářům chtělo makat a nedopadlo to stejným protestem jako při Mourinhovi.

Reagovat
Pinturicchio

On je v podstatě úplně stejný jako Mourinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký smysl má tedy jeho angažmá?

Reagovat
Pinturicchio

To se zeptej Abramovice. . Ale když to vemeš kolem a kolem, tak ti nejlepší jsou v podstatě všichni obsesivní, trochu šílení perfekcionisti (Conte, Mourinho, Klopp, Guardiola nebo třeba Simeone).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono je to asi právě ta záruka úspěchu. No máme se na co těšit

Reagovat
Pinturicchio

Jo, jo, s přístupem "I don't give a fuck" se na vrchol asi ještě nikdo nedostal.

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát třeba bude s takovyma utocnyma hracema hrat utocny fotbal.

Reagovat
Pinturicchio

To bude určitě, ta herní filozofie je u obou rozdílná, měl jsem na mysli právě charakter.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CHONG

Stejně si Kloppo příští sezónu všechny povodí.

Reagovat
Kenneth

Podle me Mourinho v United.

Reagovat
Talker

Jestli United teda neupřednostní želvu. Nebo Giggse.

Reagovat
teenz

Jo, to budou slušný války, Pep vs Mou. Konečně si to užijou i jinde.

V první sezoně věřím Mouovi, pak asi Pep.

Reagovat
r.mrazik

Morek u nas slusne narazi...

Reagovat
CHONG

Já tak trochu počítám s tím, že tam nakonec zůstane želva.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten na to vůbec nemá mančaft. Kdyby skončil třetí, tak to bude fantastickej úspěch.

Reagovat
Talker

Tell that to Ranieri...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Hodil jsem to Hanákovi. Nemáš zač

Reagovat
Ritchie

Reagovat
SunFells

Pojďme mu to vyhrát.

Reagovat
10

částka nesouhlasí, dal jsem to taky Hanákovi

Reagovat
smazaný uživatel

Hanák it is

Reagovat
smazaný uživatel

yep, Hanák ftw

Reagovat
smazaný uživatel

Hanák jednoznačně

Reagovat
smazaný uživatel

hodil jsem to Rybovi, abych uctil svůj dnešní oběd

Reagovat
Wat

Kluci z Křižanova to naháněj tady, já si řikal...

Reagovat
fenixLFC

mas pocit ze to tu nahana?

Reagovat
Wat

Tak jakože beru pokus. Mě vždycky zajímalo, jak ty lidi tam ty procenta sháněj, že najednou tam někdo takhle vystřelí. Mimochodem totiž zrovna tuhle soutěž hraju, takže o tom mám přehled...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasnej Hanak

Reagovat
Hokaido

Sory, Hanák se mi líbil víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Hanák, this is the real man

Reagovat
patas92

Hanák 11 gólů za 15 zápasu z pozice brankáře, není o čem

Reagovat
smazaný uživatel

Hanák hrál jak bůh, tady není o čem.

Reagovat
smazaný uživatel

Čumíš na mne jak na tomáše HANÁKA nezkoušej hledat hlasy dej si napáka

Reagovat
The Krupy

Žeby prvý anglický klub, ktorému budem priať? Tímu pod Contem sa totiž nedá nefandiť, pokiaľ nejde o talianske kluby. Skvelý tréner. Verím, že bude úspešný a v novom pôsobisku povyhráva množstvo trofejí.

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Conte je frajer

Reagovat
smazaný uživatel

Robo pls uz fakt cakam na nejaku recenziu Wrestlemanie( ale taku pravdivu od srdca) a miesto toho tu davas taketo veci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

cokoliv je lepší než wrestlemanie jak na to může ještě někdo vůbec koukat

Reagovat
The Krupy

Ja som ju sledoval naživo asi so 40 ľuďmi v Prahe, super atmosféra a tak, čiže mám skreslené vnímanie, lebo som sa pri tom bavil ale samotný event brutálne nepodarený, to sa vlastne aj dalo čakať.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea je zlo...

Reagovat
risk je zisk

Me ta spojitost s Mourinhem teda neprijde moc velka. V cem se lisi, je prace a koncepce tymu. Juventus dodnes tezi z jeho prace, kterou zapocal, ktezto Mourek pokazde prijde k hotovemu, pak si rekne o toho a toho hrace, posleze vyhraje titul a je veleben do nebes. Bohuzel pak prichazi jeho treti sezona, ktera konci katastrofou.

Conte, pokud dostane moznost vest tym a k tomu si bude moct koupit potrebne hrace, tak u nas muze rozjet opravdu velky projekt a byl bych rad, kdyby uz zacali hrat i mladi kluci. Kdo vi, treba i u nas v juniorce nam beha hrac typu Pogba . Hrozne se tesim, ale zaroven i bojim, aby ustal ten tlak, ktery budou na jeho osobu vyvijet media atpod.

Reagovat
Talker

Tak to je otázka u Conteho. On měl jen jedno velké angažmá a to se mu povedlo famozně a předal skvělý tým. To Mourinho s Portem taky. O tom, že Mourinho ty týmy zrakví se přišlo až po dalších angažmá.

Reagovat
risk je zisk

I tak je to kumst, prorazit ve svem prvnim angazma a jeste s takovym tymem a v tezke lize jako je Serie A. Mourinho u me hrozne klesnul, a to jsem ho mel vazne rad, ikdyz se choval, jako idiot. Jo, porad to je jeden z nejuspesnejsich treneru, ale on nato jednou dojede.

Jinak myslis si, ze bude taky experimentovat s jinym rozestavenim?

Reagovat
Talker

Hele rozestavení mě nějak extra netankuje - jak jsem psal v předchozím článku. Pokud přijde to, co se očekává (intenzivní presing, vysoká defenzivní linie, kreativita vepředu), tak je mi jedno, jestli to bude 3-5-2 nebo 4-3-3 nebo 4-2-4.

Jen doufám, že si ten kádr zanalyzuje a vytvoří taktiku, která bude sedět a bude se na to dát koukat. A ponese to výsledky, abychom za rok neměli Mourinha zpátky.

Reagovat
risk je zisk

Jo no, ja jen chtel vedet tvuj nazor :).

Reagovat
smazaný uživatel

do třetice už nepřijde, přicházel jako bůh, pak vyhrál titul...a pak to bohužel rozesral tak jako už dlouho nikdo

Reagovat
Talker

Doufejme.

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus nebyl Conteho prvním angažmá

Reagovat
Pinturicchio

Na to, že bude oproti jiným nějak extra sázet na mladé hráče, bych se moc netěšil.

Reagovat
risk je zisk

Tak ja si myslel, ze kdyz v Pogbovi videl potencial, tak docela sazi na mlade hrace.

Reagovat
Pinturicchio

Ano, ale je někdo takhle talentovaný v CFC, kdo by mohl podobně vystřelit?

Reagovat
smazaný uživatel

10 minut a ještě žádný modrák nenapsal Loftus - Cheek

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
risk je zisk

No, abych pravdu rekl, tak jsem necekal, ze mi tak rychle odepise a navic nedrepim u mobilupouze na EF. Pisu za sebe.

Reagovat
joshua

tak jeste ze maj v tobe svyho retardovanyho mluvciho

Reagovat
smazaný uživatel

;-*

Reagovat
Talker

Tak to je otázka, protože nejde jen o talent, ale i o vyzrálost, sílu, připravenost na TOP úroveň a jestli se mu hodí zrovna do systému. U Pogby se to všechno sešlo perfektně a zapadl do té zálohy.

My tam talenty máme obrovské (Baker od devatenácti kope standartky, včetně rohů ve Vitesse s tím, že nemá problém použít jednou pravačku a jednou levačku, má skvělou techniku. Ale ze soubojů odlétává a vyhraje jeden ze tří.

Je otázka, co takový Traore, který loni dominoval v Eredivisie a na jaře měl gol na zápas a i u nás mu to pálí. Ale nemusí se hodit, případně si Conte může přivést nějakého svého favorita.

RLC musí zamakat na fyzičce, neb na to, jak je stavěný, tak je v 70. minutě vyřízený.

Tohle bude asi záležet na Contem, jak si ty hráče zhodnotí.

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, já nemyslel jen talent jako takový. Pogba má všechno, a proto se dokázal takhle prosadit v 19 letech v Juve.

Reagovat
Talker

Tak tam jde o to, aby dostali šance. Pak si to musí vybojovat sami samozřejmě.

Ty naše juniorské výběry od 2010 dominují Anglii a k tomu finále NextGenu a vítězství U-19 CL.

Během letošního roku se tam obstřídalo 6-7 hráčů (6 nejlepších šlo na hostovačky) a momentálně jsme opět v semifinále YCL, jsme opět ve finále FA Youth Cupu a vedeme divizi v U-18 lize s tím, že máme i více bodů, než lídr té druhé...

Reagovat
Pinturicchio

Ty vole, to je na mě moc zkratek, kterým nerozumím.

Reagovat
Talker

Jsou tam 2 zkratky...

Reagovat
Pinturicchio

CL, YCL, FA, U-18

Reagovat
Talker

Champions league, youth champions league (oboje stejná soutěž, jen jsem ji jednou špatně napsal), Football association youth cup (obdoba FA Cupu, nejprestižnější mládežnická trofej v Anglii), U-18 je tým pod 18 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme, že je.

Reagovat
Pinturicchio

Promiň, ale tvé názory ohledně PL neberu vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, ok.

Reagovat
smazaný uživatel

moc ty hráče hajpuješ..

Reagovat
Pinturicchio

Přehled, znalosti OK, ale Momodou by dokázal najít talenta na Pogbově úrovni snad i v Burnely nebo Blackburnu.

Reagovat
smazaný uživatel

to všichni v PL sekci..

Reagovat
Pinturicchio

Všichni nee.

Reagovat
Talker

Viz výše, RLC už v 18 hrál v přáteláku v USA proti Yayovi a dokázal s ním držet krok. Baker je zas technicky extrémně schopný, pravděpodobně v tom převyšuje většinu našich hráčů... U něj nevíš, jestli je levák nebo pravák - První střela a pak penalta pravačkou, mezitím luxusní centr la gol levačkou, pak tyčka pravačkou.... Viz video.

https://www.youtube.com/watch?v=6uWLDYSfn98

Reagovat
smazaný uživatel

Talentu je tam hodne. Otazka je, jestli dokazi prekonat prechod do Acka.

Reagovat
Hokaido

Až takhle možná ne, ale zajímavých jmen je tam snad víc, než kdekoliv jinde v Anglii.

My ani nežádáme, aby z někoho hned dělal klíčový hráče. Po 3 letech s Mourkem nám stačí, aby ti hráči dostávali šanci a např. chodili do rozhdnutých zápasů místo hráčů jako Etoo, Mikel a spol. .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icemike

Reagovat
M0rb1D4S

No sice v mládežnické akademii už není, ale potenciál na to vyletět a být top má u nás nejvyšší asi Charly Musonda.

Reagovat
Pinturicchio

Pro všechny - uvidíme, třeba z někoho nového "Pogbu" udělá.

Reagovat
Talker

Tak tam fakt záleží na Contem... Muze to byt Traore do útoku, kdyby se přešlo na 2 utocniky, mohl by to byt Musonda na křídle, pokud by chtel vzít Hazard roha, RLC ve středu zálohy v případě přechodu na 3 stredaky nebo Christensen uprostřed. Tomu poslednímu věřím nejvíce.

Reagovat
smazaný uživatel

jedna vlastovka jaro nedela

Reagovat
Spalovač šancí

A co na to Petr Čech?

Reagovat
Pinturicchio
Reagovat
smazaný uživatel

Admin není normální,maže nám tady s Pavlem příspěvky a toho dokonce zablokoval. Jen ať fanoušci ví!

Reagovat
smazaný uživatel

Uf, takhle kvalitní kouči naráz v PL ... masakr. Jestli tohle už ty anglický mančafty nepostaví na nohy, tak už nevím, co by mělo.

Reagovat
olis

tak a teraz budu korupcnici uz aj v PL

Reagovat
smazaný uživatel

veď už tam nejakú dobu sú, Ranieri

Reagovat
fenixLFC

tak preto su prvi

Reagovat
smazaný uživatel

To nám to začíná.

Reagovat
CubONE

Ola Aina Bjoerndalen

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Hokaido

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hokaido

V tom výčtu talentů bych klidně opomenul van Ginkela, ten na Chelsea bohužel nemá a mít nebude. Naopak šanci by měl určitě dostat Aké. Celkem zanedlouho to může klidně vypadat takhle: Aké, Zouma, Christensen, Azpi.

Ten materiál tam fakt máme boží, tohle nesmíme (opět) posrat.

Reagovat
smazaný uživatel

Aké je ve Watfordu super. Nicméně si myslím, že i třeba takovej Berthrand byl odepsanej hodně brzo. Aké by měl rozhodně zůstat. Jak píšeš ten materiál tam je, ale nikdy se nenašel manažér, který by mladým hráčům dával šanci. V tomhle může být pro Chelsea nesmírná výhoda, že nebude hrát evropské poháry. V lize bude tak trochu černý kůň. Ovšem pokud se Abramovich nezblázní a nebude investovat 100 mil. liber do přestupů. Podle mě, to teď Chelsea vůbec nepotřebuje, a chce to spíš stabilizovat kádr a zapracovat mladíky. Pouze tak se dá vybudovat dynastie (výraz převzat od Josého, který to nikdy, nikde nedokázal).

Reagovat
smazaný uživatel

pár hotovejch kusů jako Pogba nebo Vidal určitě přivézt můžou, nebo nějakej gólovej útočník...ale jinak jak píšeš, jen ať je zapracujou

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba určitě nepůjde a Vidal, je myslím, v Bayernu spokojenej - jestli tedy myslíš Artura.

Reagovat
stas87

To tu bolo aribtrovania,ked som napisal,ze sa nepresadi a pojde z klubu prec...

Reagovat
Gryphonheart

15:28 Chong by měl zamířit do Manchesteru United

Z Eurofotbalu do Manchesteru.. dobrej přestup

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
cristiano.K.

aspon,že věkově to odpovídá

Reagovat
Azazelo RD

A na pařby je doprovází Dominik Feri.

Reagovat
smazaný uživatel

Proc je ten clanek porad ,,nahore" jako prvni?

Reagovat
smazaný uživatel

Doporučoval bych mu koupit Drogbu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele