Chybí nám produktivita, uvědomuje si Koubek

09.08.2015, 21:14
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (229)

Přidat komentář
14titi

Se div, když pošleš Tecla pryč a necháš si Holendu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tecl s jeho formou by to vážně nevytrhl..

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš Wágnera ne?

Reagovat
Petr325

Reagovat
kalla

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Ještě 2 kola bez vítězství a nahradí tě Pulpit, tak se snaž Koubku.

Reagovat
smazaný uživatel

Pulpit? To snad ne

Reagovat
smazaný uživatel

Pulpit by s tím týmem vyhrál LM, evropská liga je pod úroveň

Reagovat
TheMally11

Plzni pouze chybí trenér

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba měl zůstat v Plzni. Pro českej fotbal by to bylo daleko lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň má historický vstup do sezóny

Reagovat
Murtago

ne

Reagovat
Spalovač šancí

Plzni to chybí více. A současně hodně toho přebývá

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tam taky nekdy posli mahmutovice

Reagovat
OTASi

Chybí nám produktivita a Mahmutovič vysedává na lávce kokote

Reagovat
Blasphemer

Jsem velice zvědav, kolik bude zaplněno přes rok míst z těch osmi tisíc permanentkářů, co si to koupili akorát na Spartu a na Bayern v Lize mistrů.

Reagovat
Spalovač šancí

Úplně stejné množství, protože za rok bude Bayern hrát s Plzní Evropskou ligu

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
db18

Chybí tomu pohyb! Když jsme nasadili tempo, tak hráči Slovácka nestíhali, jenže místo toho má jeden hráč balon a ostatní čekají, co se bude dít...

Reagovat
3M

Mamhmutovi dávám 2 kola a začne trucovat jako u nás, jestli se tedy už neděje

Reagovat
db18

Mahmut hraje důležitý zápasy v Evropě, to si přece přál, ne?

Reagovat
San Iker

Jestli s ním postoupěj přes Vojvodinu, tak to bude zázrak

Reagovat
smazaný uživatel

strateg

Reagovat
kalla

Problém je v hráčích. Nosánek mají nahoru a myslí si, že si každej z nich sedne na zadek...

Reagovat
Spalovač šancí

V našich podmínkách se ukazuje, že je potřeba úspěšné kádry nejpozději po třech letech rozprášit, jinak jsou frajeři neukočírovatelní. Jinak v Plzni podle mě doplácejí na to, že mají až na výjimky (Hořava) v kádru samé pitomce. Viz i Šádkovo vyjádření, že se orientují výhradně na Čechy a Slováky, aby byli schopni pochopit, co vlastně trenér chce. Tato jednostranná orientace má ale problém v tom, že Plzni úplně chybí interní soutěživost, kterou klika okolo Limby potlačuje a de facto rozhoduje o tom, kdo bude hrát a jak se bude hrát

...

Mimochodem i proto se Plzeňáci (ale i jiní čeští "Pepíci" nejsou schopni prosadit v Německu, protože nejsou připraveni na to, že fakt se musí makat i na tréninku o své místo na slunci a místo získá jen ten nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

velka pravda

Reagovat
Blasphemer

Já čekal, že tohle skončí s odchodem Horvátha a jede to dál. Přesně jak píšeš. Navíc mi přijde, že naše vedení snad hraje na vděk nebo co, protože každýho kdo tam hraje dýl nevykopnou i když na to už dávno nemá.

Petržela s Ďurišem už měli být dávno pryč, Kozáčika s Procházkou by za jejich letošní výkony snad každej trenér posadil, Limberský je od ideálu taky hodně daleko. V kabině má být dobrá parta, ale tohle už je daleko za únosnou hranicí, což bylo vidět při odchodu Uhrina. A Koubka klidně odstřelí taky, až se jim nebude líbit.

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem souhlas, řekl bych, že na Limbovi je to vidět dost, že se fotbalu nevěnuje na 100%

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono když trenér po Superpoháru prohlásí, že doufá v to, že hráči nebudou triumf moc oslavovat, tak je pak všechno jasné asi. Hodně z nich asi chlastá první ligu.

Reagovat
Blasphemer

A kdyby po zápase. Nejsmutnější je, když je vidíš nasávat v klubu večer (noc) před ligovým matchem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, zas neprehanejme..

Reagovat
Blasphemer

Limberskýho jsme takhle jednou viděli. Netvrdím, že narvanej jako tygr, ale v pohodě mi to nepřijde.

Reagovat
Uwe háže buly

pěknej ovárek má.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Měli si nechat Wágnera, ten jde každou sezónu nahoru a góly dává..Mahmutovič do plných moc vhodný není a Holenda, ten občas nějaký gól dá, ale kanonýr to není. Ale taky je nutné říct, že ta obrana stojí za pendrek..

Reagovat
Moribundus

Koubek na HRAD !!! Vlastně néé, ať raději zůstane tam, kde je nejplatnější!

Reagovat
fabec1222

Takže kdo? Konečně Kozel?

Reagovat
smazaný uživatel

Rada je volnej

Reagovat
smazaný uživatel

Bílek ne?

Reagovat
Murtago

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
TheMally11

Bílek by už prý rád trénoval

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

krátce

Reagovat
smazaný uživatel

Proc ne, Bilek je prvni kouc, kterej nas vytahl do hornich pater tabulky a pak nam ho ukradla Sparta.. po par kolech u nas

Reagovat
db18

Aspoň by ty borce naučil, jak se správně brání...

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, Sparta může za všechno. Bohužel taky za to že Plzeň tehdá nespadla.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

posunou Skalu...

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Spalovač šancí

A) Měnit zase trenéra po roce je chyba.

B) Angažování Koubka byla chyba.

C) V ČR není moc trenérů, kteří by dokázali využít potenciál plzeňských hráčů a současně je srovnat.

...

Situace nemá dobré řešení. Pokud Plzeň postoupí do EL, nechat Koubka. Pokud ne, přivést zahraničního trenéra (ne Slováka) a alespoň 5 hráčů ze základu pustit na hostování/prodat.

Reagovat
smazaný uživatel

Proc ne Slovaka? Ten co trenuje Zilinu by se mi dost libil.

Reagovat
Spalovač šancí

Protože ho budou mít zase na háku. Na ty frajírky to chce nějakého borce, který se s tím moc nesere, např. Josef Fritzl by byl dobrej

Reagovat
jsemdement

Bielsa je volnej.

Reagovat
stas87

Ten ma celu Plzen momentalne v pici.Zabudni.

Reagovat
smazaný uživatel

No urcite.

Reagovat
stas87

Gula nie je trener,co len tak opusti svoj tim a odide.A navyse,ani v Trencine a ani v Ziline nemal v time alkoholikov a kabinu drzal pevne v rukach.To v Plzni nehrozi.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi fakt naivni clovicek....dostane nabidku, mrkne na plat a je tam ani nemrkne

Reagovat
stas87

To uz by bol v Slovane. Ten si moze dovolit vyrovnat ponuku Plzne a ani nemrkne.

Reagovat
smazaný uživatel

To jako myslis, ze Slovan je vic, nez Plzen? Nebo proc ho sem cpes?

Reagovat
stas87

Pre jednoduchsich-pisem o plate. Uz?

Reagovat
smazaný uživatel

Pro jednodussi - a co jako, ze Slovan dorovna plat?

Reagovat
stas87

No ze Gula by dostal +- rovnako v Slovane co aj v Plzni.A on v sucasnej dobe nema jediny dovod opustit Zilinu.A to sa mozes kludne postavit na hlavu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvl, ja ti proste nerozumim. Nevidim souvislost mezi Slovanem a Plzni. Ja nikde nerikam, ze by sel do Slovanu, ale do Plzne urcite a o platu to rozhodne jenom neni.

Reagovat
stas87

Kebyze chce len peniaze,vyberie si namiesto Ziliny Slovan.Evidentne to tak u neho nie je a radsej prijal zaujimavejsiu ponuku pre neho z Ziliny,ako keby si siel len zarobit do Bratislavy.Plzen je zajimave maximalne tym,ze ma väcsiu sancu hrat skupiny CL alebo EL.Nema rad ozranov a flakacov a toho je v sucasnej dobe v Plzni dostatok.Vies si predstavit drzk Limberskeho,ak by mu narovinu povedal sbal si veci a vypadni do pice?

Reagovat
smazaný uživatel

"a o platu to rozhodne jenom neni"

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt si myslis, ze Slovan s polovicnim rozpoctem nez ma Plzen je schopnej trenerovi nabidnout stejny plat? Prober se z ty diskoteky

Reagovat
stas87

Lrnze ten plat v Plzni dost zavisi od europy.Tym ze Plzen bola v skupine CL.si mozu dovolit dat väcsie peniaze.Slovan bol len v EL a tolko peniazi neziskal.Ak by ho Slovan ale naozaj chcel,nemal by problem zaplatit.To len vy v Cesku si myslite,ze utiahnete vsetkych na peniaze.

Reagovat
smazaný uživatel

Však ono nejde jen o peníze. Jednalo by se o prirozeny karierni rust. Lepsi liga, sance hrat proti silnejsim soupeřům, sance hrat CL, EL, sance se zviditelnit v Evrope, vetsi město, dost pravdepodobne lepsi plat...tech kladu proti zaporum je zkratka tolik, ze by byla hloupost zustavat v Ziline

Reagovat
stas87

Sak ja s tym suhlasim.Len som v prvom komentari tohto vlakna napisal,ze momentalne by sa na ponuki Plzne vysral.Chce hrat s Zilinou v europe a vyhrat titul.To zatial nesplnil.Casom by siel trenovat Plzen,to nie je nerealne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě jsi zapomněl na lepší pivo. Škoda, že se už v Plzni nevaří.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaka sanca hrat el cl? Sancu ma plisen rovnaku jak zilina co tu zkusas?

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasně, Žilina je proti Athleticu stejným favoritem jako Plzeň proti Vojvodině.

Reagovat
smazaný uživatel

plzen je asi taky favorit jak proti izraelcom v LM a bavime sa aj o buducich sezonach ..

Reagovat
smazaný uživatel

Ona proti Makabi právě favoritem byla. A při vší úctě, Athletic sice Žilinu totálně podcení, ale až její hráči vylezou na San Mamés na trávník, vůbec se z toho nepodělají.

Reagovat
smazaný uživatel

najprv si o tom nieco zisti..

Reagovat
smazaný uživatel

Dat vacsi plat jak plisen dokaze dat aj zilina DAC ty blbecek kde sa vidis s tymi sedlackymi ceskymi mestami tvoja mater aj sestra aj s tvojou frajerkou chodia fajcit kokoty do Bratislavy lebo uvas im tolko nezaplatia sandalovy borci

Reagovat
OTASi

odlož už tu borovičku ty ovcomrde

Reagovat
smazaný uživatel

Ovcomrd je tvoj tatko, lebo ta splodil s ovcou

Reagovat
Uwe háže buly

Jenomže ten rozpočet Slovanu je prakticky celej jenom na platy a všichni hráči tam hrajou za naprosto přestřelený platy, takže rozhodně nebudou mít problém nabídnout v tomhle ohledu víc jak Plzeň, která dává nějakej základ + bonusy + bonusy za poháry

Navíc už tam platili Weisse, kterej bral taky docela raketu, oproti ostatním ligovým trenérům v ČR a SK.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako ja si myslím, že by do Plzňa išiel.

Ale je fakt, že by bola zaujímavá tá jeho konfrontácia s tou partičkou ako Limberský a podobní "párty borci". Pre neho sú dobrí mladí chalani ktorým vie v dobrom ovplyvniť kariéru ako Čmelíkovi, čo bol tiež párty frajer.

Reagovat
stas87

Ved to,doteraz trenoval len mladikov.Tych si ziskal na svoju stranu.Co by bolo v Plzni...ktovie.Kreteni ako je prave Limbersky respektovali asi len Vrbu.

Reagovat
Uwe háže buly

A v Plzni by dostal pomalu nejstarší tým ve střední Evropě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Co sa ti nezda sedloni?

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan je väcsi klub ako Plzen to je jasne, akurat mu Plzen momentalne ponuka futbalovo viac..

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, Slovan, Huddersfield a Pro Vercelli.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

plzen je pica mesto prosimta a este jak sa citia no mam dost .. Snad to su len cz vtipy lebo inak ked budem mat moznost tak nebudem vahat ani sekundu a nehal by som zbombardovat ceske pica mesta vybudovane po roku 1000 s nulovou historickou hodnotou no doubts

Reagovat
Uwe háže buly

Dave pls

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Hokaido

bože ty seš takovej kokot, že ani Dolar nemá sílu se s tebou hádat. Gratuluju

Reagovat
smazaný uživatel

Ked nemate pravdive argumenty ocom by si sa chcel hadat prosimta ? Vyvracat pravdu sa neoplaca pacholku

Reagovat
Hokaido

máš pravdu argument jako Plzen je píča a tvojí mámě bych píchnul trám do vagíny jsou téměř neprůstřelný

Reagovat
smazaný uživatel

To som konal v rausi lebo ma nesmierne irituju takyto cesi

Reagovat
smazaný uživatel

vy zkurvisyni tvojej mamke by som pichol nejaky tram do tej rozjebanej vaginy za tieto trapne picoviny

Reagovat
smazaný uživatel

Aha. Proto vždycky Slovan privede ty nabuseny posily z cesky ligy, který uz nikdo nechce. Plzen je pro jakéhokoliv trenéra mnohem atraktivnejsim angažmá nez jakykoliv slovensky klub, sportovne i financne, to si musíš i přes svoje anti-cesstvi uvědomit i ty...

Reagovat
stas87

Ok,zite si v tom.Dost pochyujem ze bude pre Gulu Plzen tak super ze pusti pracu v Ziline.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To vnimas akurat ty tak v tvojej sprostej zakomplexovanej hlave lebo ju mas zastrcenu v matkinej riti furt

Reagovat
smazaný uživatel

Ti jebe ty chumaj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

Nj,na Slovensku nie je z Plzne nikto posrany.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ze posrany sak plzen je uplny pica klub .. Uz len ten stadion gycovy aka retro styl 40 roky je na zamyslenie

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

ukazka ceskej kultury tu si prestuduj nieco o nasej kulture https://www.pinterest.com/viziglar/old-europe-%7Ethe-danube-river-valley-civilization-5/

Co mi povis teraz pepicku?

Reagovat
smazaný uživatel

To samé, protože tady slušným Slovákům děláš ostudu.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno vasa akcia spustila reakciu si nevyberes. A prestuduj si nieco o Danube river valley civilization je to najstarsia objavena civilization na zemi aj s vlastnym pismom co nasli scripty so 700 roznymi znakmi a je odost starsie jak co nasli v mezopotamii a zapadna propaganda to nechce uznat lebo to zmeni cele dejiny .. Ani ze pyramidy v bosne najstarsie na zemi su naozaj pyramidy..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Fanda Slovanu Bratislava rika neco o stadionech

Reagovat
smazaný uživatel

vaší? Co má proboha společnýho neolitický osídlení Panonie se Slovenskem? Teda kromě (náhodné) geografické polohy?

To je jako tvrdit, že jsme my Češi vybudovali na Závisti jedno z nějvětších urbánních (sic) center na sever od Alp.

Reagovat
smazaný uživatel

nachadza sa to na nasom uzemi, boli tu najdene artefakty ztejto civilizacie a bratislava oficialne trvalo osidlena 5000r pred Kristom. A slovaci dnesni maju rovnaku krv jak ludia co tu zili pred 8000rokmi Kebyze nejsi ovca tak davno vies ze slovania su najstarsi narod na zemi ktory naucil vsetkych astrologiu atd. Indicke vedy sa volaju veda s v kazdom jazyku lebo je to zo slovanciny science a samy indi to vedia ze tieto poznatky im priniesli biely aryjci

Reagovat
smazaný uživatel

Eh... wtf?

Takže sanskrt je pozůstatek dávné neolitické slovanské civilizace jejímiž přímými potomky jsou Slováci (kteří mají vyloženě slovanskou krev, btw. ) ale archeologové se spikli a zákeřně tají důkazy. A kultury popelnicových polí nejspíš postavily bratislavskej hrad. I se sochou krále (sic) starých Slováků (sic) Svatopluka.

Můžeš snad svoje směšná tvrzení podložit nějakými důkazy?

Reagovat
smazaný uživatel

Tie kultury mali v dobe kamennej pece a vedeli spracovavat muku z obilia. V stone age ! piekli si weed kolaciky zatial co ostatny sa podla zapadu transformovali z ludoopa na modernych ludi a nas hrad ? Mohol by si vedet ze pod tymto ba hradom sa nachadza dalsi minimalne 1 a v okoli na kopcoch su pozostatky Karnuntum ;) mesta na skale, akurat dnes uz su tieto miesta vdaka cechom zastavane panelakmi dlhe diely atd ani ta nenapadne ako to mohlo vyzerat

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, Děvín a Bratislavský hrad byly předsunuté pevnosti Carnunta - stálého tábora římské legie na Limes. Dneska můžeš jeho zbytky navštívit kousek za Hainburgem. Ono je logické, že původní centrum osídlení oblasti Uherské brány bylo spíš v okolí Hainburgu, je tam vhodnější terén a samotnou bránu máš přímo na dlani, aspoň mi to tedy tak přijde.

Je dost pravděpodobné, že římskému městu předcházelo keltské osídlení, možná zrovna na Devínskej Kobyle. Je vysoce nepravděpodobné, že by bylo osídleno Slovany, kteří tou dobou spokojeně prováděli agrikulturní revoluci kdesi na Dněpru.

Že v neolitu někdo dokázal postavit pec a mlel obilí na mouku mi přijde úplně neuvěřitelný. A moderní homo sapiens se - dle novějších nálezů a novější interpretace nálezů - z nikoho netransformoval, cca před 100-70 tisíci let opustil východní Afriku a vydal se do světa. V různých částech světa se zřejmě smísil (dle jiné hypotézy spíše anihiloval) s původním obyvatelstvem (v našem případě neandrtálci, kteří byli fyzicky zdatnější a zároveň měli větší mozek, ale nedokázali zřejmě pracovat s fiktivními koncepty - náboženství, umění, politika, peníze - a tudíž byli v konkurenční nevýhodě, protože nedokázali vytvořit kmenové svazky).

Já rozumím tomu, že tě fascinuje historie (prehistorie), mne fascinuje taky. Ale nevěřím všemu co někdo někde tvrdí a vždy se ptám, proč to tvrdí a cui bono. A v první řadě nevěřím konceptům o vyvolených extrémně rozvinutých národech, které vyučují ostatní národy civilizaci. Zejména ne v neolitu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě bych dodal, že prehistorie (dnešního území) Slovenska je nesmírně zajímavá (například Nitra). jen je zavádějící tvrdit, že nějak souvisí s moderním Slovenskem. S moderním Slovenskem pomalu nesouvisí ani Matúš Csák. Slovensko je krásná země plná milých lidí. Jen se občas trochu moc nimrá v historii nešťastným způsobem. (Tohle se zřejmě naučilo od "slovanských" bratrů ze západu .) Historie není a nemůže být zdrojem národní hrdosti (což je mimochodem stejně pěkně pitomej koncept, asi jako hrdost vůbec), spíš může být, pokud o ní nelžeme, zdrojem národní ostudy - a to pro všechny národy bez výjimky. Proč?

Protože jsme lidé a vždycky jsme byli lidmy. Specifickým druhem opic, který se bůhvíproč kdysi naučil oblbovat sebe sama.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak za prve to rimske carnuntum za Hainburgom bolo postavene az v roku 0100 po K. A su ztoho pisomne zmienky ako ten rimsky carnuntum dal vybudovat nejaky cezar ked sa plavili po dunaji a objavili mesto na skale Karnutum tak v jeho blizkosti vznikol rimsky tabor vdaka ktoremu vyhnali boiiov z karnunta do boioheami a tie pece a ze vedeli spracovavat muku ved z toho su artefakty co nasli .. Tak co to mali na okrasu vtej dobe? Aj ked pouzivali dekoracie v pribytkoch mali casto sosku zeny s velkou ritou (ideal krasy) aj unas nasli napr venusu

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, nevyhnali Bóje do Čech, tam Bójové žili už předtím; než do České kotliny vpadli ze severu Germáni a Keltové odešli do pádské nížiny, kde založili (mimo jiné) Bol(i)oňu a kde se později smísili s / byli vyhnáni Římany.

Moravianska venuša (podobně jako Věstonická z jihomoravské Pálavy) je rozhodně o poznání starší, než kamenné pece a mletí mouky. Venuše jsou pozůstatkem paleolitických kultur lovců a sběračů, pece a kamenné mlýnky jsou typickým artefaktem neolitických kultur které procházejí / prošly agrikulturní revolucí. Z nich se na našem území (myslím území obou našich států) později zřejmě vyvinuly kultury popelnicových polí a následně keltská civilizace.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhnali rimania boiiov z bratislavy(karnuntum bolo zrejme ich hlavne sidlo, nasli sa tu zlate poklady a bars co) ved to zapisoval aj nejaky gado z alexandrie je to 100% dokazatelne

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

No ved to je setko ok. Bratislava tu bola 5000y BC predtym este nez tu boli rimania. A dnes sa neda verit nicomu urcite ne zapadnej propagande ktora celu historiu upravila aby jak najhlavnejsie narody vyzerali ti zo zapadu takze jebat na to.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, nebyla. Oblast Porta Hungarica byla pravděpodobně osídlená několik tisíciletí, ale nikoliv neustále a nikoliv v podobě nějakého konkrétního sídliště. Stejně jako oblast Prahy mimochodem. Nebo Nitry. Nebo Pálavy...

Historie nemusí být propaganda. Kvalitní historie jistě ne. Neexistují navíc "hlavní" národy a "vedlejší" národy. Existují jistě vlivnější národy (Čína, Francie, Itálie, Neměcko, Anglie, v regionálním kontextu třeba Mali ...) a méně vlivné národy (Japonsko, Španělsko, Česko, Slovensko, Skotsko, Polsko, Rusko, Tuarégové). Ale to není v žádném případě hodnotící soud, pouze konstatování faktu že historie některých národů se ukázala být vlivnější než historie jiných.

Přečti si Carla Ginzburga - Noční příběh.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bola osidlena pernamentne uz pred 5000rokmi. Tak jak aj Belehrad.. Prahu sem vobec nemotaj sak ta vznikla v rokoch 900 po K. To je uplna dedinka v porovnani s BA celkovo cechy sa zacali osidlovat az po Velkej Morave.

Reagovat
smazaný uživatel

a odkud tyhle informace čerpáš?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Ne, já myslel odkud čerpáš, že bylo území Bratislavy permanentně obydlené / že zde snad dokonce bylo permanentní sídliště od šestého tisíciletí př.nl. (a ne keltské oppidum které zaniklo snad už po 60 letech při výboji Dáků). Nebo odkud čerpáš že je Praha osídlená od konce devátého století a že se území České kotliny začalo oslidlovat až "po Velké Moravě".

Protože shodou okolností leží na(dnešním, pravda) území Prahy starší oppidum Bójů, což by tě mohlo aspoň trochu znejistět.

Ve skutečnosti je totiž extrémně pravděpodobné že bylo území dnešní Prahy osídleno přibližně v obdobných vlnách jako Porta Hungarica (a mnohdy z podobných důvodů - křižovatka obchodních cest, brod přes řeku).

Reagovat
smazaný uživatel

To oppidum neni najstarsie z BA. Praha je nic jake obchodne cesty tade mohli ist? Akurat tie mensie nejake pretoze Amber Road z pobaltia do rima isla cez Karnuntum a aj Dunajska cesta isla popri dunaji a stretli sa priamo v ba dve najhlavnejsie cesty europy. To 65km od prahy sidliste je len sidliste nejake drevene a neboli tam najdene ziadne mince nic a v nasom nasli vsetko potrebne pre velke mesto nebolo to len sidliste jak to pri Prahe a dokonca to vase sidliste je od prahy dalej jak vieden od ba tak to si rovno privlastnime wien lebo ta sa dostala k moci az po nekonciacich utokoch na Carnuntum tak sa slachta presidlila do Vindoboni (Vieden) na bezpecnejsie uzemie v rokoch okolo 300 a stala sa po Carnuntum hlavnym mestom provincie Noricum a uz je to len par desiatok rokov do padu Rima a par do vzniku svatej rise rimskej s viednou hlavnym mestom

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týče jantarové cesty, podstatné je, že se jedná jen o hypotézy. Jantarová stezka zřejmě měla dvě hlavní větve. Pravděpodobně vedla po Vltavě na jih a dále do Rakouska. Představ si, že řada obchodních stezek měla řadu větví, rozvětvení, odboček. Říká ti něco "Česká cesta" například? (Obchodní stezka vedoucí z Považí přes Malé Karpaty - průsmykem Buková pod Zárubami.) Východní větev jantarové stezky opravdu mohla v římském období vést přes Uherskou bránu.

Ale jantarová stezka je (prokazatelně) záležitost 2. - 1. tisíciletí před Kristem, nikoliv šestého.

Tvrdit, že dunajská a jantarová stezka byly jediné důležité obchodní stezky v Evropě je zcestné. Především dunajská byla jen jednou z vlásečnicí široce se rozvětvující Hedvábné stezky a převážná část evropského obchodu se tehdy odehrávala na vlnách Mediteránu.

Jaké sídliště 65km od Prahy? Já mluvím o Závisti, která je v současné Praze na kopci nad Zbraslaví. (Samozřejmě že po celé české kotlině byla další sídliště, lidé, kteří zde žili během neolitické revoluce, kultury lineární keramiky, kultury popelnicových polí apod., těžko mohli jen tak zmizet.) Na přelomu halštatského a laténského období to bylo zřejmě jedno z klíčových keltských hradišť, přinejmenším ve střední Evropě.

Římské Carnuntum o kterém mluvíš s Bratislavou přece souvisí jen okrajově, leží několik kilometrů za Hainburgem. Jsou tam vykopávky. Jeď se podívat. Výbornej výlet na kole.

Vídeň hlavním městem Svaté říše římské . Sídelním městem císaře, když už. Tím se stala tisíc let po zániku ZŘŘ. A tak. Nemyslíš, že tahle diskuse nemá cenu? Já se snažím vycházet z relevantních pramenů a pochybovat o nich. A ty mi tu klidně napíšeš že zánik ZŘŘ a vznik SŘŘ dělilo pár desítek let. Nerad bych, abychom se nakonec dočkali diskuse ČR vs SR nebo Praha vs Bratislava stylem "pojďme si poměřovat ptáčky".

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě jedna věc. Když vylezeš v Hainburgu na hrad a zahledíš se směrem na východ, pochopíš, že je Porta Hungarica skutečně "magickým" místem kudy "tepala" historie. To já vůbec nezpochybňuju.

Reagovat
smazaný uživatel

A este jedna vec ked hainburg a tieto ostatne ba mestske casti beres akoze uplny oddil jak Bratislava. Tak si uvedom ze pred CSR toto cele bolo sucastou pressburgu ale posrane az za usami csr legie neobsadili cele uzemie mesta a nehali to rakusanom .. V hainburgu a okolitych dedinach zije rodina mojej omy(babky) ktora je prava Pressburgska krv (rozprava vacsinou nemecky) a ti za hranicami to su ti isty ludia jak pravy pressburgcania jak ja tak jak to nesuvisi snami?? Vy cesi si domyslate ze mi sme nejake panelakove pica mesto z csr pritom neviete vobec ze Pressburgcania ani k chudakom csr nechceli patrit .. A dokonca tu boli protesty proti okupacii a nastuduj si Willson Stadt

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, Hainburg nebyl součástí Prešporku, bylo to město v Dolních Rakousích. Narozdíl od Prešpurku, což bylo město v Horních Uhrách. Horní Dolní, řeklo by se, ale...

Bratislava je prakticky po WWI a WWII nově vzniklé město. Naprostá většina obyvatel zalitavské Bratislavy (mimochodem malého provinčního města, ačkoliv z nutnosti kdysi sídelního města uherského krále) byli Němci, Židé a Maďaři. (Proto město nevítalo novou správu zrovna nadšeně.) Slováků zde žila nevýznamná menšina. Schválně, dokážeš jmenovat nějakého autora, umělce, zkrátka nějakého Slováka spojeného s Rakousko-uherskou Bratislavou?

Po WWI se počet obyvatel Bratislavy rychle ztrojnásobil a Bratislava se stala slovenským městem. Uvědom si, jak malé území bylo do té doby zastavěno a jak se město rychle rozrostlo do prostoru, fukcionalistická výstavba 30. let je jasně patrná kdekoliv mimo vnitřní historické centrum. Vzniklo celé Nové mesto, Ružinov... k Bratislavě byly následně připájeny okolní vesnice jako Devín, Rača, Lamač.

Reagovat
smazaný uživatel

Sak moja babka je zo spolku karpatskych nemcov a hovoris strasne hovna

https://www.youtube.com/watch?v=3hUL66k5PeA neviem pozri si toto ;) pre predstavu jak bola ba zastavana bez panelakov co tu cesi vystavali. A dunajsky veltrh najvacsi v strednej europe tu cesi po okupacii zrusili a premiestnili do pica mesta brna a tvarili sa jak brnaci maju europsky veltrh male provincni mesto ktore bolo pred 1ww obostavane bunkrami v karpatoch a vdaka ktoremu sa aj hainburgcania mohli dostat s elektrickou z ba do viedne. Ty mas zdeformovane cechoslovakisticke udaje fake stym tu na mna nechod

Reagovat
smazaný uživatel

Petržalka je trochu pozdější výstavba. Mám kamaráda taky z rodiny přešpurskejch Němců a jeho prarodiče žili v Petržalce v normálním domku než tam vzniklo sídliště.

Brno bylo "za Rakouska" nesrovnatelně větší a významnější než Bratislava. S čím vlastně nesouhlasíš? Fakta jsou jasná. Blava měla cca 40-50 tisíc obyvatel (trochu víc než desetina Prahy, cca polovina Brna, cca jako Kassa). Nebyl tam prakticky žádný významný průmysl. Pro Slováky to město neexistovalo. (Pokud chceš tvrdit opak, dolož to. Jmenuj nějakého autora, který se zabývá Blavou například.)

Veletrhy byly přece takřka všude. V Praze, Vídni a Pešti.

Reagovat
smazaný uživatel

A mimochodem v době kdy "ti zlí Češi stavěli Petržalku" byl generálním tajemníkem a prezidentem "zlý Čech" Gustáv Husák.

Reagovat
smazaný uživatel

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Peace_of_Pressburg_(1805)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Pressburg

Bol tu zalozeny 1. parlament uhorsky, 1. Kasino uhorske atd

Boli sme najdlhsie hlavnym mestom uhorska pochadzaju odtialto aj drzitelia nobelovej ceny z roku 1905

Mi sme neboli zadne Horne Uhorsko ale kralovske to je vtip ze brno bolo vyznamnejsie? ti jebe sak unas sa korunovali krali ty debil a v brne nic aj Mozart sem casto chodil aj maria terezia tu bola korunovana ty nemas info nevies nic

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že byl Prešpurk nejdýl hlavním městem Uherska. Ale neměl žádný význam. Jistě víš, proč podepsal Napoleon rakouskou kapitulaci právě v Prešpurku. Bitva v roce 907 v rámci maďarskejch válek o něčem svědčí? To je pěkný, protože v bitvě na Lechu v roce 955 se německý vojsko mohlo opřít o nikoliv bezvýznamný přemyslovský kontingent z Prahy.

Místo nadávek bys mohl přemýšlet. Samozřejmě že Brno bylo mnohem významnější. Bylo to (relativně) velké průmyslové město. Průmyslová základna měla reálný význam, narozdíl od korunovace krále nebo královny, kteří se pak už v Blavě nikdy neukáží. Proč byla bratislava korunovačním městem? Protože Turecké války + fakt že se jednalo o předměstí Vídně. Mozart samozřejmě koncertoval v palácích předních Uherských šlechticů v Bratislavě. No a? Opět: jak to souvisí a) se Slovenskem b) s významem města?

Kromě toho po korunovaci Ferdinanda V. uherským králem už pokud vím k žádné korunovaci v Blavě nedochází a jeho význam se slábnoucí rolí šlechty a rostoucí rolí průmyslu a měšťansktva upadá.

Reagovat
smazaný uživatel

Bratislavska firma stollwerck ktora je dnes znama na celom svete? A hoci jake ine firmy ty co rozpravas sak Willson Stadt(1918-1923 Americky prezident Woodrow Willson po 1ww podporoval myslienku Bratislavy jak mestskeho statu) sa pise ze mal pred csr 100 000 obyvatelov a potom vacsina utiekla nez aby patrili pod skurvene csr.. o Brne som nepocul nic vyznamne mi napis teraz cim bolo take vyznamne som zvedavy

Reagovat
smazaný uživatel

Stollwerck není bratislavská firma. Při sčítání lidu 1910 měla Bratislava 78000 obyvatel a Brno bez okolních velkých předměstí jako Královo Pole 125000. Přitom 1850 byl počet obyvatel Brna ještě jen o málo vyšší. V roce 1921 Bratislava 93k a Brno 223k. Velký cukrovar, Alpa, Královopolská strojírna, Adamovské strojírny, dvě vysoké školy, dopravní uzel...

Reagovat
smazaný uživatel

cely den sa tu hadame boze

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vubec nevies.. Carnuntum suvisi s BA okrajovo? Tak to vies potom viac jak Prof. Dr. Werner Jobst ktory je najpovolanejsi v europe na rimsku historiu a ne neviem co je ceska stezka o takych veciach sa ucite len v cechach jak je zname ze si radi privlastnujete a zvelicujete .. Napr aj o Great Morava mate inu verziu jak srbi

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, o České cestě jsem se nedozvěděl v Čechách. Deset let mezi 21-31 jsem strávil na SVK kde jsem taky vystudoval a oženil se. Českou cestu jsem si jako správný Záhorák prošel.

Tvrdit o někom že je největší odborník na římskou historii je docela odvážný. Bratislava / Děvín byla podle všeho předsunutým opevněním Carnunta. Píšou to v Carnuntu. Píšou to v Bratislavě.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle vseho ?? To sa hovorilo do roku 2012 mozno.. Alty chapes ze sa robia nove vyzkumy v ba teraz a su nove informacie?? Kedysi rakusania vtom ich carnuntum mali ze toto rimske car pomenovali zrejme po tom hrade na kopci hainburg ale dnes je 2015 a zmenili to aj vtom rakuskom carnuntum a chapes ze prva zmienka o Karnuntum je starsia nez to rimske carnuntum ? Oni to postavili jak sucast stareho Karnuntum (preto je na kvadroch pismeno K a ne C).. Vtom rimskom sidlili legie a v nasom hrade slachta http://www.bratislava-hrad.sk/ uz to pochop!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřeháněj to. K takovým závěrům zatím nikdo nedošel, rozhodně ne s jistotou. Mohl tam sídlit třeba i Marcus Aurelius. Ale je trochu brzo zpracovat a interpretovat výzkumy z přestavby hradu. Nebo máš nějaký konkrétní text / výzkum, který bys mohl citovat?

O tom jestli pojmenovali tábor podle keltského sídliště vůbec nepolemizuju. To byla běžná praxe všude na Limes a v celé Francii.

Reagovat
smazaný uživatel

Rakusky profesor werner jobst uz v roku 2009 oznacil nalezisko pod ba hradom za stratene Carnuntum spominane Tiberiouvou misiou pisomne v 6. roku nasho letopoctu. Zname rakuske Carnuntum vzniklo az potom. Najma zlate mince su dokazom Kralovskej rezidencie.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Nevim, o čem jste si psali, ale až se budu hodně nudit, tak si to přečtu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

jejda lakatoš a tohel znáš http://milujipraci.cz/#08

Reagovat
Uwe háže buly

Neříkalo se náhodou, že si o tom kádru něco zjistil a odmítnul to?

Reagovat
Spalovač šancí

Po zkušenosti s Pospěchem nemá odvahu řídit celý tým takových "týpků"

Reagovat
Uwe háže buly

Tak jedině Tobiáš no

Reagovat
smazaný uživatel

Však si přivedl Blažka

Reagovat
smazaný uživatel

Máš podrobnosti?

Reagovat
Uwe háže buly

Právěže vůbec, jen jsem tohle slyšel.

Reagovat
kalla

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

hmm

Reagovat
Blasphemer

Kozel nás nikam neposune, stejně jako už pár let za sebou nikam neposunul Duklu. A navíc nás v piči, což už se jednou ukázalo.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou kydy.

Reagovat
Blasphemer

2014/2015 6. místo

2013/2014 7. místo

2012/2013 6. místo

2011(2012 6. místo

To je teda progres jako kráva.

Reagovat
smazaný uživatel

Uvedomujes si, ze silou kadru se radi nekam k zadnim pozicim? Ze spousta z tech hracu hrala s Duklou jeste druhou ligu, mozna i treti? Berger, Rada, Gedeon atd. On ten tym naopak drzi navzdory vsem predpokladum takhle vysoko a jeste s nim hraje libivej fotbal.

Reagovat
Blasphemer

Kádr na zadní pozice? Aha.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne. To jen proto, ze dokazal Duklu dostat tak vysoko a jeste ji tam drzi, tak vznikl hype, ze by mela utocit na pohary a nikdo uz se nediva na opravodou kvalitu kadru. Vzdyt oni prakticky sezonu co sezonu nekoho prodaj a skoro nikoho eprivedou, max nekoho zadaco a presto se drzi takhle vysoko. Schvalne - kdo je jejich nejdrazsi posila?

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Blasphemer

Já si myslím, že loni to mohli klidně ukopat. Posrali to s týmama jako Budějovice, Baník, Slavia... A třeba v takových zápasech byla ta kvalita kádru na jejich straně.

Reagovat
smazaný uživatel

no nevím, jestli na zadní. ale na přední taky ne. Kozel je dobrej trenér. ale nevím, jestli tak dobrej, aby vedl Plzeň a pravidelně bodoval v Evropě. na druhou stranu jsem přesvědčen, že je jistě lepší než Koubek.

Reagovat
frankiefcb

heh právě tohle spíše ukazuje na kvalitu Kozla, že s tím čím Dukla disponuje se udržuje dokonce i na 6. místě. Jinak ke Kozel a Habanec podle mého nejlepší trenéři v české lize a velmi mile překvapuje Trpišovský a Vavruška.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepsi bych netvrdil, ale rozhodne maj obrovsky potencial. Oni narozdil od tech starych paprdu jeste hodne porostou a hodne se toho nauci. Fandim jim, vsem.

Reagovat
frankiefcb

Jako upřímně nevím koho bych dal výše. Jasně Ščasný fajn, ten kvalitu má, i Šilhavý, ale více se mi prostě líbí Kozel s Habancem.

Reagovat
Uwe háže buly

Habancův fotbal stojí za starou bačkoru.

Reagovat
smazaný uživatel

No to ja jsem presne opacneho nazoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale na prvni jmenovane je uplne jinej tlak. Kdyz prohraje Kozel nebo Habanec, tak se nic nedeje, kdezto u Scasnyho nebo Silhavyho je to hned pruser. Abych jim mohl prirknout vyrok, ze jsou nejlepsi, tak by bud, museli neco vyhrat se soucasnyma tymama, coz je dost nerealne, nebo jit do vetsiho klubu a tam uspet. Takhle jsou u me porad jen ve skatulce velkeho potencialu

Reagovat
db18

Reagovat
frankiefcb

jo v tomhle máš pravdu. Že ten tlak je jiný.

Reagovat
Spalovač šancí

Duklu posunul na 6. místo. Na vyšší umístění nemá vedení ambice (prostředky)

Reagovat
db18

Paukner je žebrák, no... A zrovna vedení chce Duklu dlouhodobě v první pětce... (i když v minulé sezoně stačilo, že nehráli o záchranu)

Reagovat
smazaný uživatel

No chce, ale do kadru nic neinvestuje, to je pak tezky.

Reagovat
db18

Tak on začal navrácením titulů. Jinak do přestupové politiky nekecá a nechává Kozlovi s GM(?) relativně volnou ruku... (měl něco jenom proti odchodu Romery, ale nakonec ho pustil)

Reagovat
smazaný uživatel

No to je hezky, ale taky by jim mel dat penizky na prestupy.

Reagovat
Spalovač šancí

Žebrák není, ale nechce to úplně dotovat ze svého, aby nedopadl jako např. Řebíček. Byl s ním nějaký rozhovor a říkal něco o stabilizaci a navýšení rozpočtu. Nakonec z něho vypadlo cca 5 mil. navíc a celkový rozpočet mezi 35-40 mega, což je na střed tabulky. V druhé lize

Reagovat
db18

Takže něco jako Augsburg, ale tam je trenér dotáhl do Evropy.

Reagovat
Spalovač šancí

Protože Němci mají lepší koeficient a tedy více míst

Reagovat
db18

5. flek by byl Dukle taky k ničemu.

Reagovat
Uwe háže buly

střed tabulky v druhé lize je tak 15 mega..

Reagovat
Spalovač šancí

Trošku přeháním. Ale moc peněz to není. Rozhodně ne vzhledem k umístění

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chlupatá máma

Ale viděl bych to jako rozpočet A týmu, ne celýho klubu...

Reagovat
Spalovač šancí

asi jo

Reagovat
REPLIKATOR

Chybí vám trenér, uvědomují si fanoušci.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt to neni podstatny, Koubku, to se da rikat v zapase, kterej skonci 0:0.. Ale v okamziku, kdy se vede 1:0, tak proste neni mozny, aby Slovacko otocilo na 1:2 a jeste s cervenou kartou..

Reagovat
Spalovač šancí

Holt Plzeň neumí hrát na nulu. A jak to vypadá, tak ani na dvojku

Reagovat
smazaný uživatel

na dvojku v zile hraje bezproblemu minimalne pulka kadru

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
3M

Reagovat
Spalovač šancí

Potom je ale zajímavé, že soupeři tam padají, a oni ne

Reagovat
dantetomas

Jak ne, tajomstvo penalt odhalene

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vrbo je čas se znovu vrátit do Viktorky

Reagovat
SpecialOne

https://www.facebook.com/koubekven už sklapni a rezignuj ty nulo, já jsem nadával už když ho přivedli Baník - vyhazov, Slavia - vyhazov, z Boleslavi tuším odešel sám, úplný nýmand, jeden z nejhorších trenérů v lize. Kozel, Habanec prosííím

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych raději Vrbu

Reagovat
SpecialOne

Pro Vrbu je MS výzva takže pochybuju, že by odcházel. Ale souhlas je hloupé, že náš nejlepší trenér široko daleko je u repre, která hraje 5 zápasů za rok, to bych ho radši do klubu a u repre by stači někdo nadprůměrný - Hašek, Šilhavý,

Reagovat
smazaný uživatel

Hašek

Reagovat
smazaný uživatel

To mi na tom vadi nejvic, kdyby sel do nejaky zapadni ligy, tak nic nereknu, ale zrovna repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň čeká na Guardiolu

Reagovat
smazaný uživatel

to radsi Koubka..

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Toho nikdy

Reagovat
Blasphemer

A než přijde, tak to zatím vezme Ancelotti.

Reagovat
smazaný uživatel

Bielsa je volnej...

Reagovat
smazaný uživatel

mě mrdne, kluci na to jebou, Koubek to tam střídá jak mentál, od jebu k jebu píčou napřed a ještě se diví, že to je na hovno!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

Nazdar, Limbo. Skandovali kluci po zápase proti Tel Aviv tradiční "Limberský, ty jsi hovado"?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Slovo hype je hype posledních týdnů. Ten tým je hype, ten hráč je hype, tvoje stará je hype....

Reagovat
Chlupatá máma

Ty jseš hype.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsme s tím měli problém, ale pak jste nám poslali dva útočníky a jeden z nich se zatím netrefil jen v jednom zápase

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Uwe háže buly

Letos to bude jenom mezi náma a Příbramí.

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to zajímavý souboj v počtu penalt

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, Spartě se sice vrátil Hušbauer, ale Příbram má zase Rezka. Vidím to na vyrovnaný boj do posledního kola. Možná se bude atakovat i rekord

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele