Chovanec: Trest pro hráče je moc přísný, plnili jen moje pokyny
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Sparty porušila ORK při odvolání svazové předpisy
08.03.2011, 16:42
Sparťanům trest prominut nebyl, Petrželu disciplinárka potrestá
03.03.2011, 16:44
Kadlec s Pekhartem žádají o prominutí zbytku trestu
02.03.2011, 15:54
Sparta žádá, aby odvolací komise rozhodla dříve než v březnu
24.02.2011, 12:57
Pasivita by podle Chovance byla v Liverpoolu sebevraždou
23.02.2011, 21:57
Sparta dostala pokutu 750 tisíc, Chovanec distanc na deset týdnů
21.02.2011, 18:26
Chovanec dostal za záměnu hráčů pokutu
10.02.2011, 15:00
Tři "nemocní" sparťani hráli pod cizími jmény
09.02.2011, 13:41
Komentáře (181)
Přidat komentářTrest pro hráče je nejmenší možný, tak nevím, co mrčí... A jinak se chová jak zhrzená milenka, o kterou na svazu, potažmo u repre nikdo nestojí
arogantní spratek, potřeboval by vyfackovat jak malé děcko, kauzu už jsem bral s nadhledem a jen jsem se čekal na trest, ten je podle mě odpovídající - disciplinárka zvládla svou roli, ale Chovancova dnešní prohlášení mě hnula žlučí ...je mi Sparty líto, že on je jejím symbolem protože si nemyslím, že je tak blbý, aby to co povídal myslel vážně, považuju ho za lháře! ...no, chtělo by zpět ten nadhled pustím si Real, což?
Kdysi se říkalo, že Chovanec je nejhloupější Slovák žijící v České Republice, myslím si, že na tom něco bude.
člověk, který neuzná chybu a dál se ohání lží je bezpáteřní křivák.... kua, dává mi práci, abych nenapsal nic sprostýho na ban ...hovado...
Jakou lží se ohání?
Dnes prohlásil (a ještě se dze usmívá): "Myslel jsem, že svazu jde o blaho fotbalu a že při pomyšlení na blaho našeho fotbalu jim půjde o klub, který zůstal jako jediný zástupce v pohárové Evropě. A že se tudíž jako jediný reprezentant bude mít možnost a čas se připravit na zdárnou reprezentaci českého fotbalu. Je však vidět, že ve vedení svazu spíše myslí na své úspěchy, než na celkové úspěchy českého fotbalu." ...tohle myslí vážně? ...on poruší pravidla, za které obdrží odpovídající trest, dál ale trvá na sparťanských prohlášeních, která se kouskovaně po dvou dnech dostávala mezi novináře (vždy podle toho, jak si postupně uvědomovali, že to jen tak neprojde) a kterými se snažili zamaskovat svůj podvod - proč neřeknou, ok, udělal jsme blbost, ne, pořád budou ublížení... a to mě štve - zkrátka, nemá koule, dál bude z veřejnosti dělat blbce...
On říká celou dobu to samý. To, že mezitim novináři vyplodili dalších milion článků, který nejsou podpořený žádnýma důkazam, je věc jiná. Sám se omluvil, dostal pokutu, trest od disciplinárky a jediný, co ho žere je to, že se z toho udělala obrovská mediální bublina a disciplinárka tomu tlaku trochu podlehla. Je z něj cítit trochu frustrace.
jak jsem psal níž, nemyslím si, že je to mediální bublina, v hokejové kauze kvičeli ti hloupější antisparťani, teď kvičí ti hloupější ze sparťanů... trest oprávněný, šlo o podvod, tady není o čem, jasné je to všem, jen Pepek to nepřizná... hráčů je mi líto, nemůžou za to, jsou holt ve Spartě, kde sjsou stále lidé, kteří si myslí, že můžou vše.... disciplinárka odpovídající trest... Pekharta je mi líto, bude mít těžší se prosadit, snad mu to do ME vyjde
právě jsi uznal, že hráči za to nemůžou, ale trest bys jim nechal ?
trest pro Chovance je dost přísnej, řekl bych adekvátní, ale trestat hráče za to, že poslech trenéra ? kdyby ho neposlechl, jak by to asi vypadlo ?
Chovanec dostal nespecifikovanou částku od klubu + 750k od ČMFS a 10 týdnů, to mi přijde dost, dostat milion pokutu třeba bohemka nebo slavie, tak jdou do exekuce
Trest pro hráče je trestem pro klub, a bohužel jediný pořádný trest, který zapříčíní, aby to klub příště neudělal. Představ si třeba, že Chelsea omluví Torrese z repre, že je nemocnej (aby ho šetřili na důležitý zápas) a on pak bude hned druhý den hrát zápas. Trest pro klub nebudou peníze, ale to, že ten "důležitej" hráč, nebude moct hrát
JIM to nevysvětlíš
dyť říkám, že říká pořád to samý... akorát se to vyvíjelo hele, mě je hráčů taky líto, ale podvod se trestá, rozumíš.. jen on tomu nerozumí
Asi tak, hráči s trochou štěstí jsou z obliga... Ale v tomto souhlasím se Šmicrem. Pak by to dopadlo tak, že by kluby akorát posílaly peníze na svaz za to, aby hráči na srazy nemuseli.
jj, to sem taky čet, prostě arogantní člověk, my jsme Sparta, vy .... na prvním místě byla vždy repre, až pak liga
prostě mě namíchnul svou vrozenou arogancí... už několikrát, ale tohle je moc, vždyť on za to neplatí vůbec, na lavičce to řídí Hašek, on je přece generání sportovní manažer nebo co ... klub by mu měl tu pokutu strhnout na platech, pokud se takhle veřejně přiznal, že za to může on...
nic mu nestrhnou, to jsou takové kecy, at jde s tema 200 tisici někam na charitu, jak takový člověk mohl trénovat repre
je mi líto všech co na něj stále nadávaj, kapitán reprezentace a trenér, jeden z nejlepších hráčů československa všech dob
fotbalista dobrej, ale to je Řepka taky...
Nebyl kapitánem spíš Hašek? Chovanec ožná zaskakoval, ale tím hlavním byl Hašek, ne?
OT: Stuttgart v posledních třech zápasech inkasoval deset branek a trenér Bruno Labbadia proto zvažuje, že do příštího zápasu nasadí zkušeného Marca Zieglera na úkor Svena Ulreicha. "Když dostáváme tolik branek a skoro každá střela končí v naší síti, tak o tom musíme popřemýšlet," uvedl kouč aktuálně předposledního celku bundesligy.
teda videl jsem sestrih z utekani EL proti benfice a tam chytal naprosto famozne
nájomný vrah tiež len plní pokyny toho čo ho zamestná
tým chcem povedať že podvod a čokoľvek nesprávne čo robím vedome je aj moja chyba, pokyny nepokyny
zato pro tebe a klub je ten trest malý
Ach jo, už mě ta kauza ani trochu nebaví
Oni dostanou nejnižší možný trest a místo aby byl rád, že to tak bylo tak si ještě bude stěžovat
Sportovní trest je podle mě špatným řešením, nebudou moci hrát za klub a za měsíc bude další reprezentační sraz. My jsme vždycky rádi, když naši hráči reprezentují, jsme na to hrdí.
A proto reprezentanty nenechají jet na srazy?
No jistě, ten člověk má občas takový pindací záchvaty, že si říkám, že naše vedení je ještě zlatý...
Alibismus
Nakonec zruší jen tresty pro hráče.
jestli jo tak pro mne Golda, Hašek a spol. skončili tečka
Fotka jako by si zrovna nadělal do kalhot
tie oči sa mi nezdajú
najednou se ohání tim,, že nebudou rozehraný pro repre...ale že by jim víc prospělo, kdyby si s tim nároďákem zahráli když měli, to asi ne
To se mu nehodí do krámu
OT: http://www.youtube.com/watch?v=cE-0a6EN2rQ&feature=player_embedded - to musíte vidět
To chci vidět kolik za to dostali, že se takhle zesměšnili
dnesni hudba jde fakt do prdele
Nejde. Jen se musíš prohrabat hromadou sraček, abys našel něco dobrýho - ale dobrý věci pořád jsou...
přesně tak, sračky byly dycky jen jsou smrtelné a za deset let se po nich neštěkne
když si pustim třicet let starý Slayery, tak mně to ani moc neštve
Pro hráče možná jo. Ale nejlepšího barvoslepej trenér z toho vyšel ještě dobře... ale jinak má u mě Sparta za výkony na hřišti
"Komplikace to samozřejmě ale nese i pro reprezentaci do 21 let, možná i pro áčko," uvedl Chovanec s tím, že oba hráči půjdou do březnových zápasů národních týmů nerozehraní."
Tak to je gol
pane chovanec,vy jste prostě vůl
vrať se z léčebny zpátky do ústavu
Už radči mlč , trest je sranda tak at to neni horší .
Můj názor je ,že hráči jsou zde paradoxně neviní.Vedení se zasloužilo o jejich potrestání.Velká chyba Sparty a nikoho jiného.Jsem sparťan a vždy budu stát za Spartou ,ale trest přiměřený.Potrestání hráčů přísné ale spravedlivé.Jinak jsem čekal větší pokutu pro klub.Sparta to měla brát jako fakt a odvolání nic neřeší.Myslím ,že odvolací komise trest jen potvrdí a konečně se za tím udělá tlustá čára.
Tak co si budeme povídat, trest pro hráče mohl být klidně o 2 zápasy vyšší, a proto na dva zápasy jsou stále přijatelným trestem - navíc Kadlece ale hlavně Pekharta postrádat můžeme. Ani trest uložený Chovancovi mi nepřijde špatný - 10 zápasů si nejspíš zaslouží, třebaže je to dlouhá doba. Holt, ČMFS musí nastolit nějaká pravidla hry, ne jako to bylo doposud. Doufám jen, že se teďka nevybili na Spartě a u ostatních už nebudou v tomto přísném (ale správném) trendu pokračovat. Ostatně i vyřešení mnohých kauz už některým klubům ulehčí. S čím tedy mám snad jediný problém je pokuta pro klub, tam si myslím, že 500 tisíc by stačilo, ale to asi Spartu tolik nebolí, takže s tresty asi nakonec "spokojenost" (jest-li to tak vůbec lze říct). Jinak nezbývá, než doufat, že se už něco podobného v čekém fotbale neobjeví a konečně se zvedneme k lepším výsledkům - ostatně Sparta má dobře nakročeno. ACS
Kdybys zavolal Dovalilovi se slovy Hele Kubo vole, Pekhart je jasná 1 pro útok U21 a Kadlecovi víc prospěje když zůstane se Spartou a bude se prát o místo v sestavě, stejně je mladej a u bude i další cyklus tak je prostě teďka neber.
Ale ne ten blb podvádí a když se na to přijde tak je chyba ve všech okolo.
Jinak Pepo ty vole, na to jak nejseš nic extra trenér tak to máš super že tě hráči poslouchaj na slovo i když po nich chceš blbost která když se provalí zavání nebetyčným průserem a musí jim být jasné že za to dostanou trest. Co by za takové hráče dal při svém druhém angažmá v Spartě Hřebík proti kterýmu se vzbouřilůi jen kvůli tréninku.
A jinak když ti Křéťa řekne skoč ze skály tak taky skočíš?
On to, že podváděl pořád popírá, je to i v článku. Kde je pravda, ví bůh.
Pepa to rochu nechápe...ale ten trest pro hráče není až tak tretem pro hráče, ale trestem pro klub, že je nebude moct použít. Klidně bych dal i přísnější trest...musí totiž vzniknout precedent. Jak už jsem psal...může to být daleko jiný druh zápasů. Pro tým pak může být výhodnější hráče na sraz neposlat, šetřit si je a pak je nasadit v nějakém důležitém zápase, zaplatit pokutu a je to....tomuhle se musí předejít právě tím trestem pro toho hráče. tedy když nepošlu fotbalistu do repre, tak si pak nezahraje ani u mě....
...je jasné, že hráči za to nemohou, ale i když se zdá, že je to trest pro ně, je to vlastně trestem pro klub...
On to hlavně posral tím, že byl tak naivní. Myslel si, že když je pošle do toho srandamače, ve kterým i Zenit měl hráče namíchaný všelijak, tak to bude braný v podstatě jako trénink a nikoho nenapadne to řešit. Sám to dneska říkal v online chatu. Prej tam byl hroznej chaos a nikdo nic moc neřešil. Trochu se přepočítal.
Zenit nakonec ty hráče od jinud měl jen na lavičce ne?
Neměl, tam v tom byl strašnej bordel. Já jsem koukal na jejich online přenos z toho zápasu a psali tam, že nastoupil ňákej Bulhar, co by měl hrát obránce. Nikdo to podle mě neřešil. Chtěli to prostě jen odehrát a Chovance teda stupidně napadlo, že tam prdne ty reprezentanty ať je vidí před Liverpoolem v akci. Absolutně mu nedošly důsledky jeho jednání a za to musí být potrestán, ale ta kauza byla nafouknuta do ohromných rozměrů a deník Sport už z ní čtrnáct dní žije. Mě to přijde to samý, jako když se Blesk vždycky chytne jedný pseudocelebrity a píše o ní měsíc v kuse.
*mně
zenit to měl všechno před zápasem ošetřený, vyvěsili to i na oficiálu, sparta né
Třeba Danko Lazović nevěděl den před zápasem, že maj druhý den hrát zápas a říkal, že to musí být nějaký nesmysl. Těsně před zápasem se dokonce dohodli, že se bude hrát pouze 80 min a Zenit ty bulharsky hráče neměl ani napsaný na webu, podle mě ani neznali jejich jména. Akorát den předtim napsali, že si půjčí nějaký hráče z Plovdivu. A nic si ošéfovávat ani nemusli, byl to pitomej přátelák a nikdo tohle neřeší.
az bude repre priste tak na svaz rovnou poslou prachy a bude to tady znova...
Spartě to může uškodit ale i pomoct,abychom po pár kolech neslyšeli od fanoušků ostatních klubů,že Kweuke měl být potrestán mnohem víc.Každý má na to odlišný pohled i názor.Pro diskuze jen dobře.
Pro doplnění z dnešního chatu: "Nejsem tak naivní, abych si myslel, že se na tuto záležitost nepřijde. Rozhodnutí skutečně padlo těsně před zápasem. Proto hráči neměli ani své dresy, protože měli jen trénovat. Dresy prostě nebyly, takže jsme měli na trávníku dvě pětky s jmenovkou Podaný. Když přišli zástupci Petrohradu a pořadatele,zda zápas nemůžeme odehrát jen dvakrát čtyřicet minut, brali jsme i my střetnutí jako vyloženě tréninkové. Prostor k vyjádření jsme ale nedostali, přišlo pouze pozvání k disciplinárce. Jednoznačně selhala komunikace, což jsem učinil hned a za což se omlouvám znovu."
Nejsem Sparťan, ale s Chovancem tady v tom naprosto souhlasím.
Ten trest přísnej je, hráči by neměli být trestaní za to, co sami nezavinili.
Na druhou stranu, smyslem toho trestu nebylo potrestat hráče samotný, ale Spartu, kterou samozřejmě nejvíc poškodí jejich stopka..
Chápu, proč disciplinárka takhle rozhodla, ale s verdiktem nesouhlasím. Navíc mám pocit, že kdyby si k tomu nic neřekl Šmicer a Sport by z toho neudělal opět prvotřídní skandál, tak trest by takhle přísný nebyl, je to i reakce na tyhle věci..
nemyslím si, mrkni na hokej, tam se kvičelo, že je to proto, aby se pomohlo Spartě, teď kvičí druhá strana, že je to ublížení... český národ by ml být míň paranoidní, disciplinárka zachovala chladnou hlavu, rozhodla dle řádu, Sparťani můžou být rádi, že na spodní hranici....
Můj pocit je takovej, že kdyby to Sport nerozebíral a celá veřejnost to brala víc v klidu, tak takový tresty nebudou.. Dostal by pokutu klub, Chovanec nějakej symbolickej trest a bylo by hotovo..
Není to první případ, kdy hráč omluvený z reprezentace nastoupil k zápasu klubu a žádný tresty nepadly.
a za takovou vec chces davat symbolicky tresty?!?!
nejtvrdčí tresty pro všechny!!!,klub,hráče i ,,trenéra''
Jak říkám, byly případy, kdy se podobné situace netrestaly vůbec.. Tady u Sparty je rozdíl v tom, že to bylo víc hráčů najednou a hráli v cizích dresech, ale zase to byl jen přátelák..
A symbolický tresty za to dávat nechci, nikde jsem to neuváděl jako svoje přání, jen mi přijde trest pro hráče přísnej.
ale pokud ten hráč věděl,že nesmí nastoupit,když je omluvenej z repre,tak by měl prostě přijít za koučem a říct: ,,hele trenére do toho já nejdu z toho kouká průser pro mě i pro vás,radši to necháme být'' ,tak je přece všechno ok
přijd za šéfem a řekni, šéfe, dneska nemakáme... zajímalo by mi co ti na to řekne
to je trochu něco jinýho...
Idealisto....
Chovance taky štve, že se tady neskutečně řeší takováhle imbecilní kauza a svaz zatím pořádně nic neudělal. Není dopracováno osamostatnění ligy, pohřešuje se místopředseda svazu, není rozhodnuto v případě Bohemek atd.
Doufám že se Kadlec s Pekhartem dostanou zpátky do U 21 protože tam patřej. Jinak jako Sparťan si nemyslim že trest je tvrdej, natož kolik jsme toho vydělali, navíc Pepa je GSM ne trenér přeci. Nesmyslný se mi zdá trest pro Lea a nepotrestání Breznaníka po zákroku na Krejčího
Já s Chovancem souhlasím. Hráči prostě jen poslechli. To je chyba???
Opět se z toho udělala jen mediální kampaň, kde jsou všechny informace 10x překroucený. Je to jen hon na Spartu, nic jiného. Bohemku a Olomouc neřeší, ale když je možnost poškodit Spartu, tak proč jí nevyužít, že ano? Netvrdím, že je v tom Sparta nevinně, ale tak tvrdé tresty jsou k zamyšlení, ve srovnání s ostatními kauzami, které nikdo neřeší.
Oni hráči ani neměli na výběr prostě museli hrát. Každý tu jen spartě závidí.
"jen poslechli"
tak poslouchat neměli,koneckonců oni o ty zápasy přijdou ne chovanec...
1) Bože...
2) "Jen poslechli" - vždyť lhali, lhali svazu, vykáleli se na repre...
3) který informace jsou překroucený? buď trochu konkrétnější, moc rád si to přečtu.
4) jakej hon na spartu?
5) Co myslíš kauzou Bohemka?
6) A kauzou Olomouc?
1) k tomu se nedá nic napsat
2) to že lhali, tak tomu se taky divím a nechápu; na repre se nevykáleli, protože jejich zdravotní stav jim nedovoloval složité cestování
3) Třeba to, že to Chovanec udělal schválně. Dále, že prý hráčům nic nebylo, zranění nebo nemoc si Sparta vymyslela.
4) Pokaždé, když Sparta udělá chybu, tak je to strašně medializované. Každý chce, aby za chybu Sparta tvrdě zaplatila.
5)+6) jestli nevíš o těch kauzách nic, tak nemá smysl tady něco psát
Je to jen můj názor. Netvrdím, že každý má pohled na věc jako já. Nikomu nic nenutím.
ano svaz v čele se sparťanem Haškem je proti Spartě buď rád že se dříve neřešilo Peltovo cinklý jaro a pak že je ubrečená Slavia
a co na tom terstu vidíš tvrdého taky nechápu.pěnežní trest jsou pro Spartu drobné(to zaplatí pá diváků na Liverpoolu),CHovanec na tribuně ani nepoznaja pouhé 2 zápasy pro dvy hráče z nichž Pekhart by beztak maximálně střídal na závěr zápasu taky nic hroznýho
Peníze neřeším, to jsou fakt drobný.
Chovanec ale bude chybět při zápasech. Mužstvo je na něho zvyklé. Jak moc ale bude chybět se ukáže až po začátku ligy. Každopádně narušení rutiny to je.
Pekhart a hlavně Kadlec budou chybět hodně. Když hráč nenaskočí do zápasového rytmu od začátku, tak je to znát. Takhle se naplno rozehrají třeba až v 5. jarním kole místo 2. - 3. kola. Jestli ale skutečně lhali na svazu a jejich výpovědi se lišily, tak je to spíše směšné
Prober se z tý diskotéky, to je hrůza.
Proč? Nemůžu mít jiný názor, než většina?
konečně se zase začal po letech útlumu Chovanec projevovat jako idiot, moc dobře si vzpomínám na to jak tenhle člověk nechtěl vyklidit kancelář a vrátit služební telefon, když dostal od svazu padáka, prostě č....k zustane č....m a k hráčům, všichni se jich zastáváte, copak nemaj svobodnou vůli? klidně mohli odmítnout nastoupit, neřeknu nějakej 16-ti letej kluk, co dostane první šanci, ale bojí se snad Kadlec, že ho jentak ze Sparty vyhoděj nebo Pekhart, kterej jim ani nepatří? To zas roste generace bezpáteřáků, co neřeknou svuj názor.
Chovanec řek, že kdyby odmítli nastoupit tak by je klub potrestal. A samotní hráči řekli, že jim bylo řečeno, že je vše vyřízeno. Kvůli tomu asi vyhoděj vedoucího týmu Simona, to nebyl jeho první prohřešek. Ten to měl prý vyřídit se svazem.
to by mě zajímalo jak by to pak případně vysvětlil Chovanec na veřejnosti kdyby hráči dostali od klubu trest za to že by nepřistoupili na ten podvod
pohádka se Simonem je zajímavá, ale přišla trochu pozdě, navíc Golda řekl, že hráči si vysloužili trest tim, že mu tam lhali/jejich výpovědi se neshodovali, pokud by to bylo jak ty řikáš, tak by byl trest pro hráče přísnej, nicméně ten vtip o tom jak to hráčům, uškodí v repre, když ted nebudou hrát dva zápasy nemůže myslet Chovanec ustavu vážně
Chovanec už to trochu přehání a chová se ukřivděně, ale v hodně věcech má pravdu.
každopádně Sparta si zaslouží trest už jen za to, že si ty výpovědi nesladili dohromady, aby aspoň říkali to stejný...
A řekl Chovanec že by je klub potrestal kdyby nelhali disciplinárce? Protože takhle to DK zdůvodnila - že jí ti hráči lhali do očí a proto je potrestala.
By mě zajímalo jak si můžeš být tak jistej, že lhali DK. Golda jen říkal, že se ty výpovědi občas lišily, což nemusí být způsobeno zrovna tím, že by hráči úmyslně lhali. Kdyby chtěli úmyslně lhát, tak se spíš předem dohodnou, co u DK řeknou.
Nikdy si nedohodneš detaily. Pokud tu danou situaci všichni nezažijí, tak i dohodnutý věci si potom každej představuje trochu jinak.
Já jít na DK v takhle důležitý věci a vědět, že budu muset lhát, tak si vytvořim klidně několikastránkovej scénář. A těch detailů určitě nebylo tolik, aby se to i blbej fotbalista nenaučil.
On to spíš myslel tak, že z toho co měla DK k dispozici vyvodila že Sparta poslala hrát zdravé hráče o kterých prohlásila že jsou nemocní a pak je dodatečně "zázračně uzdravila". Čili že udělali podvod na svaz. A hráči to před komisí potvrdili. A tím jí lhali.
Ti hráči ale původně nemocní opravdu byli. To jak rychle se uzdravili ví asi jen oni a Chovanec a já bych tohle vůbec neřešil, DK stejně nemá šanci zjistit pravdu.
No a? Jestli byli nemocní a nebo ne, tak to je DK jedno. Sparta řekla že jsou nemocní a proto byli uvolnění z repre. A bez vysvětlení nastoupili do zápasu Sparty - kdyby se to neprovalilo z fotek na stránkách Zenitu, tak by se to nikdo ani nedověděl. DK potrestala Spartu za tohle a hráče za to, že lhali spolu se Spartou a proto se DK nikdy pravdu nedoví. Pokud jde o to, že Sparta lhala o nemoci těch tří hráčů - tak tím se DK nezabývala.
Jsem to před tím špatně pochopil. Tak hráči řekli, že jim bylo řečeno, že je vše vyřízené. Já bych z toho hráče úplně vynechal a trestal jen Spartu jako celek a neřešil, kdo je přímo odpovědný.
Když Slovácko, Žižkov a Liberec upláceli, tak dostali bodový odpočet - ti hráči taky pravděpodobně za nic nemohli, ale potrestáni byli. Pokuta pro Spartu nic neznamená, Chovanec na lavičce nutně být nemusí, ale potrestání hráčů je něco, kvůli čemu tohle Sparta už možná příště neprovede. Prostě je to efektivní trest. Stejně tak je v Serii A tuším Bologna potrestaná odpočtem bodů za ekonomické potíže - má to co dělat s výkonama na hřišťu? Jasně že ne. Potrestá to ten klub? To si piš že jo.
Tak u korupce je bodový odpočet naprosto logický trest. Byla přímo ovlivněna utkání v lize, Sparta do ligy vůbec nezasáhla.
A ty ekonomické potíže? Proč je Bologna potrestána bodovým odpočtem za nezaplacené daně? A proč Střížkov dostal bodový odpočet za nařčení Sigmy z korupce? Tohle jsou standardní tresty, jsou efektivní, očividně dost přísné a odstrašující a UEFA je podporuje. Už jenom z toho jak se Chovanec rozličuje a kope kolem sebe je vidět který trest je doopravdy trest a nad čím mávne rukou a někde u pivka se tomu s kamarádama vysměje.
přesně tak.nedělejme z těch hráčů chudinky.už jsou dospělí a moc dobře museli vědět že tímto podvodem riskují.snad je zaměstnavatel nemůže nutit do něčeho co je proti pravidlům.u Pekharta už se nedivím ničemu
Ano, hráči nesou svůj díl viny. ALE! Nedělejme si iluze o inteligenci zmíněných fotbalitsů. Všichni známe spolužáky, co hrají, hrávali atd... a tudíž víme, že většinou mají v hlavách nasráno. Takže nějaký přemýšlení o následcích, to mi k nim nesedí. A co víc čekat zrovna např. od Kadlece, kterej je od malička sparťanem, Sparta mu vymývá mozek několik let a čekat tedy od něj, že teď z ničeho nic začne myslet na repre víc jak na Spartu? Ani náhodou...
Takže shrnuto, hráči to podělali, ano, nicméně od nich asi nemusel nikdo čekat zázraky...
Kadlec není odmalička sparťanem.
neber to za slovo... prostě v dresu Sparty nakoukl do velkýho fotbalu... To kde byl do 15 mi je jedno...
Pekhartovi bych ten trest možná i prominul, potrestanej je dost už tim hostováním ve Spartě
On přece do Sparty chodit nemusel. Pokud by nechtěl, tak ve Spartě neni ne?
to já neřešim, je tam, má stop na dva zápasy, proti Liverpoolu si zahrál pul minuty a zbejvá mu v lize pár zápasů, ve kterejch vubec nemá jistotu, že si kopne, před ME 21 je to docela nevýhoda, kor když ted Kozák hraje v základu Lazia, to jak moc ho tam tlačil Pelta je mi celkem putna
Nenech si srat na hlavu Pepo. Stěžuj si na Goldu že se vyjadřuje k čemu má, na Šmicra že se vyjadřuje k čemu nemá, proti Baníku pošli Kadlece v dresu Siegla a Pekharta v dresu Němce a při zápase si sedni provokativně na lavičku s klubovou šálou a místo pokuty si kup nějaký zápas. SPARTA FOREVER.
Ať to vyřeší jednoduše - Pekhart a Kadlec bez stopky, ale s tím, že Sparta přijde o 6 bodů. Ať se netrestají hráči, ale Sparta, co vy na to pane Chovanec?
No to by bylo prima řešení, talkersi, ty ďáble, tys na to kápl. Sparta se chce odvolat, že? Že by se udělala nějaká podpisovka...
Tak logicky to tak vychází, ne? Založíš to?
Nene, to byl jen vtip, nejsem doktor, abych dělal takový nátlakovky - navíc kvůli Spartě...
Já nechápu jak repre souvisí s ligou. Kdyby ti hráči nastoupili v ligovém zápase tak trest chápu, ale pokud nastoupili v přáteláku, tak proč je trestat v lize.
Protože trestat je tím, že by nesměli nastoupit ve dvou přátelácích by moc smysl nemělo?
Navíc Pekhart by to asi ani nestihl... Než bude Sparta hrát dva přáteláky, tak bude zpátky v Jablonci.
Doufám, že nebude sedět na lavičce a na konci sezony ho nekoupí Sparta za 30mega, když jeho potenciální hodnota je nějakých 100...
Musí se modlit, aby se zranil Kweuke nebo mu odešla forma, jinak je bez šance.
Podle mě bude někde úplně jinde. Pochybuju, že si bude pod Ještědem užívat horského sluníčka a popíjet Svijany.
Proto byxh žádný distanc nedával. Já bych klubu prostě napařil pokutu třeba milion korun a dál to neřešil. Když by to udělali v soutěžním utkání, tak bych jim dal distanc v tý soutěži a pokud opakovaně tak bych je z tý soutěže vyloučil.
Milion? Nezbláznil ses? Maximálně 100 000kč...
Jaký má smysl pokuta v hodnotě měsíčního platu Řepky?
Ty prachy na ulici nenajdeš a aspoň by to lidem zavřelo hubu. Já si osobně myslim, že trestem už je ta ostuda, která z toho je a nedával bych možná žádný trest. Jen bych chtěl příště po Spartě, aby se ti hráči stejně dostavili a mohl je prohlédnout reprezentační doktor.
Počkej, zase nemůžeš to řešit tím, že na Spartu se příště bude koukat jinak, to řešení musí bejt jednorázový, jasný a definitivní.
Mně je přijde divný divný dávat trest hráčům, kteří se nijak neprovinili. A u Chovance bych ten zákaz chápal kdyby třeba na stadionu napadl rozhodčího, ale ne že v přáteláku postaví dva hráče. Prostě bych ty tresty upravil tak, aby se dotkly jen klubu, ale zároveň nezasahovaly do ligy, který se to prakticky vůbec netýká.
Upřímně - ligu to zase tolik neovlivní, ty dva zápasy bez Kadlece a Pekharta musí Sparta zvládnout a Chovanec holt bude sedět o kousek vedle. Peníze už vůbec ne. Původně jsem chtěl taky jen flastr, ale teď říkám, že je to dobrej signál, jak trestat oblbování činovníků nároďáku - o to oblbování totiž jde, ne o nějakej přátelák.
Všichni tady řeší Spartu a Chovance. Ale nikdo se nepozastavil proč se tak stalo, jestli sou tydle přípravné repre zápasy v pořádku, jestli sou v pořádku termíny EL a jestli by se GL neměla třebas hrát i přes zimu. Příjde mi, že veškeré problémy ligy jakoby se opomíjely a pozornost se schválně přesouvala jinam.
Nevidím jediný důvod proč by se GL měla hrát přes zimu, tobě nestačily ty haldy odložených zápasů v minulých letech na konci podzimu či na začátu jara?? A přípravné repre zápasy v pořádku jsou, je to v termínech vypsaných od FIFA myslím, zrovna tak termíny EL nejsou v kompetenci našeho svazu, takže nechápu o jaké z tvých uvedených problémů by se ČMFS měl starat.
1,To, že to nevidíš ty, neznamená, že je to problém. GL má strašně málo zápasů, možná pokud by se udělal jiný systém ligy, hrálo by se i přes zimu, nebo by se hrálo více v létě, tak by to lize prospělo. A ty odložené zápasy... pokud nebude nějaká kalamita, tak ty stadiony by to měly zvládnout. A není problém dohrávat.
2, Přípravné zápasy nejsou v pořádku, jelikož je FIFA vypisuje bez konzultace s kluby. Takže hráči hrajou třeba i 3 zápasy za 8 dní. A právě na tento termín se snesla velká kritika klubů.
3, A protože termíny EL není v kompetenci CMFS, tak se o nich nemůžeme bavit? A kde prosímtě píšu, že by se o to měl starat CMFS? Já tu píšu, že každý nadává na Spartu a nikdo se nepozastavil nad věcma okolo, které se ve světě dočkávají kritiky. Kdyby se EL hrála v březnu, tak by Sparta nemusela dělat tudle blbost, kdyby nebyl ten nešťastný přípravný zápas, tak by se to taky nestalo. Tím neomlouvám jednání Sparty, ale zkouším se na to podívat taky z druhé stránky.
ad1) a kdo tam z fanoušků tam má jako mrznou?? dát víc zápasů na léto je ok, ale pak to bude jako letos, kdy na podzim se hraje 17 zápasů a na jaře 13. Nebo ještě hůř
ad2) týmy na to nadávaly, a možná FIFA příště vybere lepší termíny, ale žádný jiný klub i přes nesouhlas s termínem neudělal to co sparta a nesral svazu na hlavu
ad3) pohled je zajímavý, ale program repre i EL ví všichni hrozně dopředu, a věřím, že kdyby sparta o uvolnění hráčů z důvodu přípravy na EL včas požádala, že by jí bylo vyhověno. Já chápu chování sparty, ale to ji neomlouvá. Tidíž podporu trest, který dostala za porušení pravidel
1) To se musí změnit koncept ligy, tj počet týmů nebo play-off, než budeš moct zasahovat do toho, kdy se bude hrát. V současnosti je blbost to přesouvat na zimu, pokud nezvýšíš počet utkání a i kdyby jsi je zvýšil, jsem spíš pro vložená kola, tj neděle-středa-neděle
2) Hráči v Anglii, Německu, Itálii, Španělsku hrají pravidelně 3 zápasy během 8mi dní a to mezitím taky cestují za LM, EL.
3) Když tím šoupneš o měsíc, tak přijdeš o termíny pro MS, ME apod. Navíc finále by se hrálo měsíc po skončení ligové soutěže, tudíž by byly týmy nerozehrané. Pokud bys chtěl posunout o měsíc EL/LM, tak musíš o měsíc posunout i ligu.
ano, tohle jsou relevantní otázky. Ale já vidím jiné: Proč se neřeší, že jsme herně (a vlastně i výsledkově) v Chorvatsku zcela vyhořeli? V čem byl problém? Proč se tohle neřeší? Proč se neřeší, že nám nejlepší kanonýr ligy odchází do Polska (!!!)? Proč nám padá na držku druhý nejslavnější klub v zemi? A těch otázek se nabízí celá řada, ale tady není vůle. Tady se musela řešit tahle blbost, nad kterou se některý člověk pousměje, druhý zastydí, ale jede se dál. Dopad na fotbal to mít nebude žádný.
Holt jde fotbal cestou politiků, kteří největší problémy nechtějí řešit. Oni se nejvíc handrkují o pitchovinách jako je ABL, dovolená v Itálii apod. To jsou problémy, která na republiku mají dopad jen velmi malý.
Jo a ještě si nemůžu odpustit:
"Léčba Haškem začíná fuhgovat ..."
Ivane, vyhořel jsi. Jako předseda svazu jsi vybouchnul. Fotbal jsi neposunul vůbec nikam. Nároďák se pod tvým vedením ještě zhoršil. Korupce (tvůj stěžejní problém u voleb) je zde stále - Olomouc. Už je skoro jasné, že z ligy spadne jeden z tradičních mančaftů ... Zatím je tvoje vláda jedna velká katastrofa a pro ty, co tě brali jako velkého buditele určitě jedno velké zklamání.
Ivane, zklamals, odejdi
Co jsi čekal za rok? Zataím žije z toho, co přebral.
je tam od června 2009, což jsou bez 3 měsíců dva roky jeho čtyřletého volebního období. To je skoro půlka. Pokud mi někdo řekne, že žije po takové době z toho, co zdědil, tak si poklepu na hlavu, to sorry. Času na změny měl dost a před volbama měl změn plnou hubu. Skutek utek.
Ale jo, věřím, že ho ještě po takové době budou lidi hájit. Přecejen je to oblíbená osoba. Nicméně - pro mě vyhořel. A až prozříš, tak to uvidíš taky.
Tak předně - nejsem z něj tak na větvi, jak to asi vypadá. V té mizérii, co tu byla, to byla ještě dobrá volba, i když se podle médií jevilo, že když ne on, tak český fotbal skončil. Ale to, co tu udělali Obstové, Košťálové a Mokří, na to bude třeba ještě moře času. Snažím se být optimista, nechci vše hned házet do autu, vidím i z povzdálí, že to není úplně OK. Dlouho jsme si mysleli, že je vše v poho, protože šlapal nároďák, nyní není zač se schovat a v plné nahotě se v českém fotbale projevuje celková situace země, která taky "žije" z toho, co tu zanechaly minulé časy. Nahoru se drápe dlouho, dolů se letí vmžiku, to je ten problém.
já souhlasím, že bude trvat dlouho, se vyškrábat alespoň na pozici, kdy nám z ligy neutíkají i nadprůměrní fotbalisti, ale nevidím směr. Ivan není to, o čem mluvil Koště - frontman.
To byl jedině Chvalovský. On Hašek ale vůdcovské parametry má, jako kapitán repre byl dost respektovaný - jasně, je to úplně běco jiného, ale jho vůdcovství spočívalo v tom, že za ním šli lidi, ne že by byl dominantní. Možná asi fakt ideální typ člověka na toto období, kdy má svou osobou zaručit, že se něco má pohnout. Jestli se mi podaří dostat do té komise UEFA nebo jak se tomu nadává, tak jeho prestiž může vzrůst i na domácí scéně. Začal větrat - Károliyho komise atd. , ale větral až moc- Bílek.
Bílek je takový zvětralý malý pivo. Popravdě si myslím, že momentálně k repre nikdo nechce.
Tak on i jako fotbalisty byl takový... prostě takových bylo moc. A je. Povedla se mu část sezóny, hlavně ten zápas proti Belgii, pak byl o něm dokonce dokument, což v té době bylo něco unikátního, pak šel do Betisu, ale jako nic moc. Takový je i jako trenér. a k repre chtěl přece Franz
nechce, protože by se každý odpálil. Momentálně nejsou hráči.
Ale chtělo by to někoho, kdo by pracoval dlouhodoběji. Třeba od mládeže. Někoho, kdo ty naše talenty zná.
Poměrně rychlej odpis, nemyslíš?
Měl na to všechno jenom jeden rok. Určitě víš, že když přijdeš do kompletně nové branže, tak se hooodně dlouho rozkoukáváš. Přivedeš si možná pár lidí, fajn, ale ti se taky rozkoukávají a víceméně se jede podle starejch kolejí. Jakmile si osahá postupy, doufám, že ne moc... kaprů bylo dost, tak to trochu dá do pucu.
Možná jsem naivní, ale v týhle špatný situaci mi moc nezbývá, já to neovlivním.
já jsem od Haška nečekal moc ani při jeho příchodu, takže jsem ho neodepsal, ale spíš Ivan potvrdil moje předpoklady.
Ano, můžeme DOUFAT. Ale to je tak všechno. Ale to jsme mohli i tenkrát. Alespoň v to, že se do ligy dostaly nějaký peníze. V to dneska doufat nemůžeme. Ivan není obchodník.
Ona je spíš otázka, kdo by byl schopný tu soutěž a jak povznést? Ono se řekne jednoduše, vymýtíme korupci, uděláme audit. Audit už je nejspíš hotovej a co pak?
Takže dokud se bude v Česku krást a vraždit, tak se nebudou dávat pokuty za rychlou jízdu? Tahle logika je doopravdy kouzelná. Všecky problémy které si vyjmenoval se budou řešit léta. Kvalitu ligy nezvedneš přes noc, peníze do ní nenataháš za víkend a vymýtit korupci je práce na roky a roky a ještě k tomu se musí spolupracovat s pomalým soudnictvím na které se čeká. Zato tahle kauza se vyřešila za dva týdny. Sparta se provinila, komise to projednala, padly tresty. Tečka. Práci svazu to nezdrželo ani o půl procenta, práce na vzestupu GL se tím nespomalíjou.
jo ony nějaký práce na svazu provozovány opravdu jsou? Nevěřím.
Zkus nastínit, co dělá Ivan dobře. Mě to zajímá, protože jsem si ničeho nevšimnul.
On je možná problém, že jsi čekal radikální zlepšení do měsíce, ale to bude trvat několik let. Začal dost blbě - Bílkem, ale nemyslím, že by jinak blbě pokračoval.
Ale on mluví o tom, že práce na vzestupu GL pokračujou. Já bych rád viděl aspoň dílčí úspěch. Takovou tu první vlaštovku.
Co může on ovlivnit - hráče, trenéry, rozhodčí? Ne, kvalita je jednou dána v nich samotných. Tak třeba fungování soutěže? Možná právě toto rozhodnutí o Spartě tou 1. vlaštovkou může být, signál, že si nemůže dovolit vše. GL byla v takovém bahně, že se nejprve musí pozvednout, než se z něho začne vyhrabávat. pořád to ale bude Popelka v Evropě.
ale CO udělal svaz pro pozvednutí ligy? Prý se dělá pro GL nějaká práce, tak já se ptám: "JAKÁ je to práce?"
Zatím se Ivanovi povedlo, že hráči utíkají, kam to jen jde, v pohárech naše kluby neuspěly, repre hraje tak, jak hraje. Korupce je zde pořád (já nejsem snílek a vím, že korupci vymýtit nelze, ale Ivan se kasal, jak si na ní došlápne, tak jsem na něj zvědav )
tak tak, není vidět vůbec nic. Žádná změna. Hašek měl být spasitel a zatím je to úplně stejný jako předtím, ne-li horší. A omlouvat ho po skoro půlce volebního období mi nepřijde moc rozumný. Ale každej má svůj názor.
To už se tady psalo hodněkrát, zkus si to najít. Soutěž béček , tvrdé a nekompromisní tresty které dřív nebývaly , snahy něco udělat s ligou - zúžení anebo federální liga , přesunutí termínů ligy do měsíců kdy je alespoň plus mínus slušné počasí , zapracoval na prestiži poháru , upustil od platonické snahy pořádat EURO a zaměřil se na EURO 21 , prosadil víc peněz z vysílacích práv pro GL , v televizi je hafo zápasů a návštěvnost ligy je pořád stejná , citlivě posuzuje pravidla a netrestá zbytečně když nemusí - Hradec a jeho překročení kapacity při zápasech se Spartou Jsou aji negativa - Bílek vede repre , pořád ještě nedokázal nic udělat s dvěma Bohemkama , nedokázal přimět kluby aby se dohodly s ultras scénou , nedokázalnic udělat s odlivem fotbalistů do zahraničí
ty tvrdší tresty se prosadily už za Koštěte. Už Slávia byla pokutovaná podle nových tabulek.
O zúžení ligy se mluví podobně, jako o vymýcení korupce. Výsledek je "nula". Federální soutěž je možná zajímavý projekt, protože by to ligu alespoň na chvíli oživilo, ale proti tomu se postavily kluby, jestli jsem si ráčil všimnout. Přesunutí termínů? Kam? Liga byla vždy do prosince a od února, nebo ne? Euro se u nás pořádat nikdy nemohlo, protože nemáme jediný vyhovující stadion. Pokud někdo mluvil opak, tak to byl snílek. Že je v TV víc zápasů z ligy není jeho zásluha, lae spíš rozvoj televizního trhu, kde je teď víc sportovních kanálů, které musí svůj program nějak naplnit. Stejný to máš i z hokejem, který taky přikoupila i NS.
Blbost, to že zúžení ligy neprošlo není chyba Haška - projekt zpracoval a předložil. V minulých sezónách se hrálo aji v prosincu, pamatuju si jak na mě pravidelně sněžilo na poloprázdném promrzlém stadionu - letos se hrál poslední zápas v listopadu. A ty ostatní argumenty nezmizí když si jich přestaneš vnímat.
všímám si všech, ale nejsou to ty, které by byly stěžejní.
Na ty termíny se mrknu. To mě zajímá.
Pamatuju si zápas Sigma Olomouc - Jablonec. 0:2, míň než dva týdny před vánocama. Tohle podle mě není normální. Hašek toho udělal docela dost. Spoustu z toho je rozpracovaného a máloco se přímo dotýká fanoušků, takže to vypadá že nic nedělá. Ale reálně GL pomohl. Stejně jako Platini na kterého se nadává ze všech stran a přitom jeho reforma LM a EL zaslouží poklonu až k zemi.
Ale jo, něco se děje. Není toho moc, ale lepší než za Košťála. Já osobně jsem spokojenej, že do repre se necpou hráči ze Sparty, který chtěla Sparta prodat. Je fakt, že Bílek je trenér na houby, ale ještě není konec kvaldy, navíc nevím, koho místo něj. Taky je fakt, že ta česko-slovenská liga je podle mě blbost, ale tak zase to beru, že se o něco pokouší. A co vůbec netuším, jak je to teď s prachama ve svazu. Nečekal jsem zázraky, proto nejsem zklamanej.
Přesně - fanoušků se změny moc netýkajií, proto nejsou vidět.
tak jsem se kouknul na ty termíny a nemáš pravdu - systém je pořád stejný. Vyjímečné jsou roky, kdy se naše reprezentace účastnila závěrečných šampionátů.
Takže to máme vyvrácený argument.
Že Hašek něco navrhne a neprosadí, to je mi ukradené. Buď to má navrhnout, aby to mělo smysl a možnost projít, nebo má být tak silným předsedou, aby to prosadil. To o zúžení ligy. Vem to tak, že je to pro kluby velká rána. Místo dvou by se najednou bojovalo o 4 nebo 6 sestupových míst. To má na ty kluby ten negativní dopad, že neseženou tolik peněz od sponzorů, kteří od klubu dají radši ruce pryč, než by jim strkal peníze do druhé ligy. Já se klubům nedivím. Naopak to dávám za vinu Haškovi, kterej si měl dupnout. Pokud si myslel, že je jeho názor správný (byl). Takových návrhů může dát stopadesát a kluby mu to stejně rozcupují. Vždycky ...
A Ondráš že by byl prestižnější než před Haškem? Jestli jo, tak ne o tolik.
a když jsme u těch termínů, tak tam to Hašek právě podělal loni, kdy naše repre na šampionátu chyběla a mohl se start jarní části odložit, ale neudělalo se to. Kvůli jednomu hráči z ligy, který se šampionátu účastnil ... To byl provar. To jen, abych ti vrátil tvojí micní o termínech.
Pohár neměl vůbec žádné renomé, takže asi tak. Prvním krokem může být ten český superpohár, či jak se to jmenuje. A zúžení ligy - na to je sám moc malý pán, to sám prosadit nemůže nikdy, resp. protlačit.
superpohár ale přinesl těm týmům spíš problémy, protože karty, co tam dostaly, platily i do ligy. To byl další provar Haška. Pokud chtěl ten zápas zavést, tak oddělený od ligy i od Ondráše. Pokud to neudělá, tak mu příště ty kluby postaví do toho srandamače béčka, protože se budou bát zbytečných karet.
Pohár měl váhu předtím jako teď. Nevidím rozdíl.
Stejnak je to sranda debata. Tebe akorát sere ten trest pro Spartu a když nemůžeš ospravedlnit Spartu, tak alespoň shodíš Haška.
Právě před chvílí mi blesklo hlavou, jak moc ovlivnilo Jiřího, že se Hašek postavil za Šmicera...
Zápasy jsou v telce, takže je víc vidět.A ano - ty karty nebyly šťastné.Klasické porodní bolesti.
A zase. Superpohár je sranda zápas protože Řepka dostal červenou a přenesl si to do ligy. Ty máš myšlení jak aparátčík. Aji kdyby bylo něco sebelepší a sebeprospěšnější, tak mě to jednou uškodí a já to okamžitě zakážu, zničím, znemožním a poplivu.
http://tn.nova.cz/sport/fotbal/gambrinus-liga/fotbalova-liga-zacne-v-lete-o-dva-tydny-drive.html
Neberu to jako vyvrácený argument. A navíc přidám další - superpohár (ne sice moc prestižní, ale proč ne, je to zajímavé utkání) a taky udělal finanční audit na svazu a hodlá vymáhat ukradené peníze třeba aji soudně . Pohár je kvalitnější, mluví se o něm víc, je víc vidět, zápasy se objevují v televizi.
Našly by se aji další pozitivní a negativní věci - třeba už není možné kupovat ligu, jak to udělalo Slovácko , nebo nehlídá kluby jestli zveřejňují pravdivé údaje o návštěvnosti
a pořád dokola a pořád........já myslel,že za to může pan Simon jo aha už za to zase nemůže a Chovanec bere odpovědnost na sebe nejvíce vtipné prohlášení: My jsme vždycky rádi, když naši hráči reprezentují, jsme na to hrdí,
150. pro Slávii Praha
chovanec je největší blb co svět viděl.a ještě si z lidí bude dělat srandu...IDIOT.nakopat ho do pr... a zakázat mu prezentovat v našem fotbale
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele