Chovanec o chuligánech Sparty: Na východě jsme pořád pozadu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trpká pachuť, řekl k řádění fanoušků Sparty trenér Lavička
24.10.2014, 21:42
Sparta i Slovan řádění chuligánů odsoudily
24.10.2014, 16:47
Pořadatelé zápas nezvládli, píše slovenský tisk
24.10.2014, 10:52
Neměli jsme chuť zápas dohrávat, přiznal Lafata
23.10.2014, 23:52
Sparta po problémech s fanoušky deklasovala Slovan 3:0
23.10.2014, 21:35
Komentáře (256)
Přidat komentářAko Salco spieva: Ked sa šeci napijeme bude zle, ked sa šeci pobijeme bude zle
OT: Neviete náhodou, či sa dá nejakým spôsobom prepojiť PS2 a notebook?
PS2? to jeste existuje?
"Na východě jsme pořád pozadu."
rea na joža, nič osobné soukupe
a vedel by mi niekto odpovedať?
na ps2 vysla fifa 14 jeste
škoda,že to Ti Sparťanští drsňáci nezkusili v Neapoli...
V Neapoli není stadion v dezolátním stavu a pořadatelská služba není složená z vymaštěných idiotů. (Převážně)
OT: Zlobí ještě někomu tenhle web pod Mozilla Firefox 33? Jak sem příjdu, tak je dočasně celý prohlížeč nepoužitelný...
Já mám stejný problém.
Já taky a jsem z toho už zoufalej
K tomu mam jedinou vec
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10310574_10152798856663624_3426309882785188413_n.jpg?oh=7a1f2574461bd11282ff83936262feac&oe=54E56C6D&__gda__=1424699264_3f41707fd8f63662c70423c7f0d14317
hools
tobě z tý Sparty hrubě houká. Připomíná mi to rivalitu, kterou mají fanoušci Chelsea třeba k Barceloně.
Presne, protoze jsem k celymu zapasu Sparty a i k naslednym clankum ohledne Sparty a chuliganstvi jejich fanousku, dal celej JEDEN (a ted druhej) prispevek.
Heh, příspěvek, kterej naopak dokonale sedí na tebe.
A já mám třeba tuhle odpověď https://www.youtube.com/watch?v=PAAgUdLFHE8 Lidi bez mozku najdeš bohužel všude, nejenom mezi fanoušky Sparty.
ale tam jich je procentuálně jasně nejvíc.stačí se podívat na ten jejich kotlík.což je logický,moc slušných lidí tomu mafiánskému klubu fandit nebude
Dělal jsi nějakou statistiku, že to tvrdíš? Nemyslím si, že poměr idioti vs. normální fanoušci je jiný, než v ostatních klubech. Jen se to u Sparty víc řeší.
Jestli dostali po palici jen čoboláci tak jsem spokojen. Vyrazit můžou zas
teba uz zivot ocividne tiez dost bije... ci si sa takyto j**nuty narodil?
ty trubka,sparta patri cobolakom,akurat tam maju nasadeneho kretenskeho,aby to pepici rozdychali.
dane ti spravuje slovak,stavkujes v slovenskej fortune,zeres shitne parky od slovaka,tankujes slovensku naftu.
Tak proto fortuna stojí za lejno. Díky bohu je jen dalších nespočet lepších sázkovek.
to je v poriadku,o inom som pisal.
Všechno na světě je slovenské, Slováci jsou vlastně něco jako Ilumináti, vládnou tajně světu
Jak to měl Izer - Slováci sú nastarší národ na svete, to je vedecky dokázané. Ada nebol prvý človek, ale prvý člověk, to se napokon zkomolilo na Slovák
Kto to bol Ada? Tak ste volali Adolfa za protektorátu?
Adam
o sparte som pisal a nasledne o cobolakovani.
preco by mali vladnut tajne celemu svetu?
to byl vtip víš?
On jako tu federální ligu myslí někdo vážně?
Taky se tomu divím. Mě by třeba zajímalo, jak jsou tomu nakloněni fanoušci, hlavně v ČR, myslím si, že většina je spíš proti. A kdyby něco takového pánové ze svazu opravdu chtěli, tak jedině třeba společný pohár.
Už dávno měl být kamerový systém, který rozezná ty retardy, při odchodu ze stadionu je pěkně pozatýkat a dát do registru a zakázat jim přístup na stadion na dalších X let, z toho první 2 roky při každém zápase by se museli hlásit na policejní stanici, kde by museli počkat do skončení zápasu. Alespon by se jim zkurvil víkend a měli by čas přemýšlet, jestli to má smysl.
plus samozrejme podminka, kdyby se nehlasili, tak by sli do chladku..
To nemá smysl, noc v base by jim byla u zadku a delší doba by byla zas neproduktivní.
Stačilo by je zmlátit obuškama do krve. Po pár týdnech by byli na policejní stanici 2 hodiny před zápasem.
řekni mi, ty vemeno, podle jakého zákona může státní zaměstnanec zmlátit do krve daňového poplatníka?
podle zakona - jsi agresivni debil, tak si to uzit. Zakony a demokracii se vzdy ohaneji nejvic ty, kteri na ne nejvic serou. Vemeno.
*uzij
blbej mobil
napiš mi číslo toho paragrafu, fašistický (bolševický) voliči.
Napiš mi číslo paragrafu, podle kterého můžou ti dementi ničit stadion a ohrožovat slušné fanoušky.
existuje několik paragrafů, které tohle celkem efektivně postihují, není třeba kvůli tomu zavádět fašismus, anebo komunismus, stačí se držet těch paragrafů, ale pro tebe je evidentně lepší cesta zavést ten fašismus anebo komunismus....
Děje se to rok co rok, ale máme tu paragrafy, které to efektivně postihují a řeší. Navíc navrhuji relativně humánní řešení, neříkám, aby je postříleli. I když to by bylo asi levnější a efektivnější.
ty si fakt nevidíš do huby....
Nevidím. Teda ne teď, nejsem před zrcadlem a nemám pusu otevřenou. Pokud si tam vidíš bez splnění těchto dvou podmínek, měl bys skočit k doktorovi na plastiku nebo ještě lépe do zoo a představit se jako nový exponát.
Případně mě napadá ještě trest, že by v rámci čekání na skončení zápasu napsali 2000x "už nikdy nebudu ničit stadion, trhat sedačky či jinak porušovat zákon". Projít si touhle procedurou 80x během těch dvou sezon, tak by od nich mohl být i klid.
Oficiálně stanovený úřední soudce lynč dává uniformě tolik možností zneužití, že tě můžou přetáhnout obuchem za cokoli, co se jim nebude zdát. Všude mimo stadion platí to že za zničení čehokoli následuje zaplacení zničeného, proč by na stadionu mělo platit mlácení? A kolik ran by odpovídalo adekvátně takové sedačce?
Jsi to nepochopil, lynč je za to, že nepřijdou na policejní stanici na dobu trvání zápasu, ne za vytrhání sedaček. Pleteš všechno dohromady
zavést do trestního zákoniku paragraf pro lynč, hm, hm, myslím, že jsi daleko horší magor a pro společnost nebezpečnější jedinec, než nějaký chuligán ze stadiónu
pak je to ještě horší
Njn, dnešní extrémně korektní společnost není ochotná přijmout ani menší lynč
ty mi přijdeš jako potenciální blb, který s radostí konvertuje k islámu a odjede dělat bordel na Blízký Východ.......
To je ta závist, že máme povolené 4 manželky, viď? Ale to se tak často nepraktikuje, prakticky vůbec. Navíc nevím, proč bych měl konvertovat, když jsem vyrostl v muslimské rodině a tudíž jsem muslim od narození.
الله أكبر
hm, tak pak se tvým postojům vůbec nedivím.....s magorem, co nám tady bude chtít zavádět tu vaši zkurvenou šariu do právního řádu se fakt nemám o čem bavit
Jen počkej, do 20ti let budeme ve většině v celé Evropě a Šaria bude základem pravého právního státu, ne té dnešní extrémně korektní umělotiny.
věřím, že pro to uděláš maximum.......
Každý rozumně uvažující člověk by měl.
jen mě čistě technicky zajímá, proč fandíš západním fotbalovým klubům a ne nějakému klubu z bordelu odkud pocházíš?
Protože jsem se narodil v Čechách. A protože fotbal na východě stojí za hovno, navíc jsem tam byl jen 2x...
takže klasický parazit.........tak jo, si to tady užívej, než to tady dokurvíte a potáhnete zase jinam parazitovat
nech ho, není to žádný muslim, jen jeden z mnoha debilních trollů
Samozrejme ze je to blbost aj ked si clovek obcas povie, dajte im po hlavach. Uzakonene nasielie neschvalujem. Moze sa to zvrtnut ako kolvek. Hlavne v dnesnej dobe kedy ludia nevedia kde je hranica a niekoho zmrzacia.
vohnoute
Věřím, že by se našli dobrovolníci, nemusí to být státní zaměstnanci.
Ty jsi frááájééér, věř mi nebo ne, ale většina lidí, kteří jezdí na výjezdy a nemusí to být zrovna chuligáni už poznali obušek hodně zblízka, já už jsem měl jelit, že bych je nespočítal, taky mě střelili gumovým projektilem a na slzák už jsem vyloženě imunní, protože jsem ho měl v očích už asi 2 kýbly. Nejsem beránek, ale ani vyloženě agresivní a problémový výtržník, ale věř mi, že chlapy nějaká ta rána na kolena nedostane, to že by ses posral ty a fotbal bys nechtěl vidět do konce života ani na obrázku je tvůj problém
ve Frýdku sestřelili frajera z plotu gumovým projektilem, spadnul jak zralá hruška, na chvíli odběhl aby se napil piva a už zase nabíhal na ten plot, prostě romantik z Opavy.... . Mám zkušenost, že když se ACAB chová k fans slušně a profesionálně, tak ti se chovají v pohodě, ale když to začnou hrotit a sektat to ve stylu padni, komu padni, tak tím naserou i ty bezproblémové a oheň je na střeše.......
toto je dalsim problem v nasich koncinach. Security a policia si lubi "udriet".
Vytesat do kamene
Já vždycky, nevim proč, dostanu vumlem v lbc a jbc.
Sem si vzpomněl na Boleslav, jak tu píšeš ohledně tvé imunity na slzák...
a těch jelit vole tak vytrhnul jsem čurákovi obušek z ruky a hodil mu ho k nohám, ale nebyl jsem to já kdo se schovával za ostatní a zakrýval si služební číslo.
ach ta mladická nerozvážnost
ve 35? To bylo loni Ono je to spíš tím, že mě ti zmrdi serou daleko více než když jsem byl mladý a už si prostě nenechám srát na hlavu od každého debílka, který si navleče skafandr a myslí si, že je akční komiksová postavička. A od toho gumového projektilu mám na ně moc spadeno, stojím si tak na Spartě po zápase nad schodama a bum a jdu k zemi
Hej, že netrefíš tamtoho nad schodama? O co, že jo. O litr. beru. Prásk.
no jo, výjezd na Spartu je vždy hodně specifický, když jsme tam jeli naposled, tak nás seřezali na nádru pro nic za nic, jen proto, že jsme jim udělali pakárnu tím, že jsme v Kolíně přestoupili na přímý vlak do Horních Počernic a oni se tam museli narychlo přesunout z hláváku, kde v klidu u kafe na nás čekali, byla to vyloženě banda mstivých nácků.......a neuděláš nic
To jste jeli na Žižkov tehdy, ne ?
Sparta B.
tyhle fanousky by meli jednou pro vzdy postrilet....
ano, to by bylo super, zabít lidi, kteří nikdy nikoho nezabili je fér. V souvislostí s fotbal a chuligánstvím nezemřel nikdy nikdo, pokud vím. Narozdíl od rallye, mysliveckých honů a ap., přesto nikdo nechce myslivce ani závodníky střílet, ikdyž mají na svědomí desítky mrtvých. je pravda, že nějaké těžké zranění byly, přímo v souvislosti s chuligány, ale víc zraněných fans mají na svědomí PČR a securitky, i těžkých, co ten Plzeňák, který byl zbit ochrankou na Spartě?
jak pravil jeden velky vojevudce...."tito podlide by meli byt vygumovani z povrchu zemskeho"...
Trosku bych rozepsal svuj pohled primo ze stadionu..na tomhle stadionu se proste takhle vypjatej zapas nemuze hrat a vsem,co jsme tam byli bylo naprosto jasny,ze to prijde..neni to prvni problem na Pasienkach,stejne jako na Baniku je jasny,ze si banikovci prijdou popovidat k plotu,protoze jim v tom proste nic a nikdo nebrani..misto toho,aby se tomu zabranilo,tak se resi u vstupu naprosty kraviny,dam priklad- pri vstupu se zabavovali zapalovace,nekomu i mince co mel clovek po kapsach a ne v penezence..100 metru pred vstupem se prodavali saly,takovy ty puleny k prilezitosti zapasu Slovan-Sparta a u vstupu se clovek co si ji koupil dozvedel,ze z bezpecnostnich duvodu nemuze byt tento typ saly vpusten na stadion-duvod nikdo nevedel a ani vedet nemohl..po celou dobu s nami jeli policajti,ma hranicich si nas prevzali policajti SR a bez jakyhokoliv zastaveni jsme museli jet az na stadion,kde jsme byli pusteni do mesta a po zhruba kilometru co jsme usli hromadne u nas vyskakalo asi 50 tezkoodencu a zacli to rezat hlava nehlava a sebrali asi 20 lidi a oduvodneni? Je to pro vasi bezpecnost a zaminku dal pry clen vypravy,ktery prechazel tam kde nemel...pak se neco stane na stadione a policie kouka ktera bije ...
asi je ten váš bezpečný doprovod na stadión tak vyčerpal, že pak si všichni ACAB dali během fotbalu oraz a šli na kafe....
Preventivně seřezali? Slovenská policie
sám bys to potřeboval jako sůl
Kdežto taková vemena jako ty můžou klidně demolovat stadiony, vytrhávat sedačky a ohrožovat slušné lidi. A já potřebuji seřezat.
podívej ty hloupé vemeno, ty tady podporuješ fašistické a bolševické manýry, já jsem naopak zástáncem právního státu
Tak chuligáni ze stadionů si nic jiného nezaslouží.
jo to vidíme, zatávání se tupé verzbeže dělající jen a jen bordel je určitě zastávání se právního státu
víš, místní trotle, pokud funguje pořadatelksá služba a už dávno zavedené bezpečnostní prvky, tak se dá každá vytržená sedačka někomu konkrétnímu napočítat k úhradě, není třeba kvůli tomu seřezat desítky lidí, co s tím nemají nic společného, ale úchylové tvého typu by se nejraději dívali na to mlácení lidí.........nechceš si s tím svým problémem třeba zajít k psychologovi?
proč já trole neměl by sis tam zajít ze svými dementnimí kotelnickými kamarády?
Troll a debil jsi tady ty. Třeba já a carcass by jsme si asi při setkání dali do huby, ale názor na dementy tvého typu máme stejný.
to já mám na tebe a tobě podobnou lůzu taky neboj. Kdyby mě něco jako ty chválilo tak bych se musel stydět
Co si představuješ pod slovem lůza?
každý kdo dělá bordel a každý kdo se těchto uchylných jedinců jakkoliv zastává a podporuje což na tebe přesně sedí vypatlaná lůza
Já dělám bordel a výtržnosti jen když jsem k nim zcela evidentně fyzicky vyprovokován, když dostanu bezdůvodně slzákem do ksichtu, když mě jen tak policajt trefí obuškem když se ho na něco zeptám, když mě trefí gumový projektil když stojím pokojně 20 metrů od nějaké strkanice s ochrankou, jsi blbeček, který nikdy nebyl na výjezdu tak nemluv, pujč si od někoho koule, jeď jako nezávislý pozorovatel s Baníkem, Spartou, Sláviíí nebo Opavou na výjezd a pak uvidíš kdo je lůza.
já to vím nemusím to vidět jsou to asociálové jako ty
to se mi stalo mnohokrát bohužel.
prajem ti,aby ta rozkopalo par sfetovanych retardov.potom mozno pochopis.
tie parodie na ludi mali na tvarach masky,mozes napocitat k uhrade dve sedacky fantomasovi a tri nocnej mure z elm street.
Zasah tezkoodencu pro bezpecnost,pusobi stejne usmevne jako humanitarni bombardovani obzvlast kdyz pak clovek vidi,jak pak zasahujou/nezasahujou na tribune..
Já vím, taky jde o trolling
jen houšť jinak se s touto parodii na lidi jednat nedá
"vsem,co jsme tam byli bylo naprosto jasny,ze to prijde"
no to da rozum, pretoze sami o sebe viete, ze ste tupe hovada
tak tiež rozum ten sektor nejak neporiešiť. Ak by bol sektor ohraničený paru policajtmi ako na každom normálnom zápase tak sa nič také nestane...Organizacia 0 bodov.
na ktorom zapase si videl sektory ohranicene policajtami?
ja nevravim ze by to nebolo riesenie, urcite by bolo, ale rozhodne to nie je standard na kazdom normalnom zapase...kym prislo ku stretu tak tam bolo zopar stewardov, ale ti sa zdekovali kade lahsie takisto a ja sa im ani necudujem, kto by chcel na brigade schytat tycou po palici?
To už ty letušky a stewardy z ČSA přesunuli na stadion Slovanu? Dopadli hůře, než jsem čekal...
Veď to nebol normálny zápas ale rizikový... Tak sa k tomu tak mali aj postaviť, Vedeli, že štadion je uplne na nič a ten ich akože plot môre preliesť kde aké decko...
a aky plot by nepreliezli...vsetci tu kvakate o stadione, ale keby to bol poriadny stadion, tak by ti fanusikovia boli k sebe ovela blizsie a tie zatarasy by neboli o nic lepsie
a byl jsi vůbec někdy na nějakém pořádném stadiónu, abys věděl, jak to tam chodí?
nene, bol som v celom zivote len na pasienkoch ty dilino
Mali to spraviť ako v každom rizikovom zápase. Ohraničenie, Policajti, volných 5-10 metrov a policajti
Ako napríklad tuna
http://media.tumblr.com/tumblr_lvxs5dCQKY1qisp8v.jpg
policajti na stadionu nemaji co delat, dokud se tam nestrhne mela. at si organizator priplati za sbsku.
policajtami vylozene nie ale väcsim poctom sbskarov ten sektor byt ohraniceny mohol,treba v Nemecku ti treba zavru 3 sektory vedla hostujucich fanusikov a sbskari na nich davaju pozor
no sbs napriklad
http://i2.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/article4570059.ece/alternates/s615/zFansUtdandCit.jpg
pozri sa na Manchesterske derby...rizikovy zapas, top stadion a ziadne zatarasy, ziadne policajne zlozky - a pritom po zapase sa vonku marovali
to bude tym ze ultras maju zakazane na stadion a stale tam máš stewardov na okoli ktorí by mohli zasiahnuť. A enmožeš porovnavať Anglicko so SLovanom
lenze to je Anglicko kde tresty pre magorov su vysoke a miera nasilia priamo na stadione je ovela nizsia ako na Slovensku ci v Cesku,to porovnavat nemozes,uvedomujes si to?tu si kazdy mysli ze sa mu nic nestane ked nieco rozbije alebo napadne niekoho,mohli sa pobit mimo Pasienky nie?
no vsak o tom hovorime cely cas, primarny problem nie je v tom, ze tam neboli policajti, ale v tom, ze su to tupe hovada a ze im nehrozia ziadne tresty - aky by bol rozdiel, keby to bol top stadion?
Tady nejde o stadion, ale o securiťáky či policajty, kteří tam z neznámých důvodů nebyly.. Opravdu tu ze sebe musíš dělat takový koště, Ivane?
neeeee vobec tu nikto nepisal v 4 diskusiach, ze to bolo aj kvoli tomu, ze je to napicu stadion
Však je to taky jeden z důvodů. Ale hlavní chyba je na straně pořadatelů..
motáš a motáš, až ses do toho, Ivane, úplně zamotal....
A ono je to presne naopak
Tu vobec nejde o neprítomnosť policajtov, ale o to, že ste hovedá. Slušný človek nezačne niekoho biť len preto. že sa v okolí nenachádzajú policajti...
Pokuď si o to někdo koleduje, tak musí nést následky..
přístup primitiva
Tym ze ma sebe dres supera? V tom pripade je to za hranicou.
To je samozřejmě hloupost. Já měl na mysli tohle.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10469900_579965918816310_4687276586140270112_n.jpg?oh=8c73e74903b03687fbdc9f30b716bce7&oe=54B99983&__gda__=1424330847_1f4e6a1c086aec3b5afcb01931d5c653
Tazko povedat co je za hranicou aby fanusikovia napadali. Vsade su bezne pokryky, zosmiesnovanie, nadavky supera. Zautocit na niekoho v krajnom pripade ohrozenia alebo tak.
To je otázka intelektu. Rozumný človek nerieši konflikt násilím. Toto je ako v školke: vyplazil na mňa jazyk, tak som ho udrel.
Nežijeme v pohádce..
Končím.
ok,ja som si precital len tvoj komentar a reagoval,necital som cele vlakni
Rizikový zápas? Už dávno ne....
V Anglicku mas oddelene sektory tabora fanusikov hosti a domacich desiatkami securitakov. Je zvlastne, ze si si to este nevsimol, nie sice vsade ale na vacsine zapasov ano .
no to že pořadatelé měli být tvrdší o tom žádná, ale i kdyby tam nebyli sektory vůbec a oba tábor stáli bez plotů těsně vedle sebe, vždy bude viníkem ten kdo dělá bordel ne ten pořadatel
Byl jsi na tom zapase? Pokud ano,tak jsi jiste zaregistroval,ze to byli fans Slovanu,kteri tam na nas vytrvale porvali,at jdem,busili tam do plotu a kdyz se teda slo tak se dali na utek,aspon teda ti co to puvodne vyprovokovali..dalsi vec,ze se k nam snazili dostat i prostorem za tribunou,kde to bylo zabezpeceny stejne jako na tribune-teda provizornim plotikem..klasicka akce-reakce(nemame mzi sebou jedince,co by si nechali neco libit,ba naopak) vysperkovana absolutne amaterskym poradatelstvim dopredu hlasenyho rizikovyho zapasu,takovou dobu na to melo,aby se na to pripravili a pak dopadne takhle..
copak nevidíš jak si sereš do huby? na jednu stranu říkáš jak se šlo na fanoušky slovanu a pak říkáš, že to vlastně byl nezvládnutý zápas od pořadatelů? další vylízaný sparťanský jelito !
Mirni slova,chces mi tu dokazat jak jsi inteligentni,tak se podle toho i vyjadruj,ja to zvladam taky slusne...samozrejme,ze to byl nezvladnuty zapas od poradatelu,sam uvidis v odvete,kdy se da ocekavat touha po odvete od obou stran,ze na Letny bude klid a to hlavne z duvodu nas stadion vyhovuje a nejde si po nem chodit kolem do kolecka a poradatele oddeli fans Slovanu od ostatnich sektoru..pokud lidi,kteri jsou placeny za dohlizeni poradku na zapase a jsou odpovedny za bezpecnost navstevniku utikaji jak kluci a sundavaji poradatelske vesty a schovaji se mezi divaky je neco spatne...pokud Policie mlati rodiny s detmi,ktery se chteli jen schovat je neco taky spatne...pokud si Slovan rekne za listek do naseho sektoru 560 korun i z duvodu zvysene poradatelske sluzby a to zabezpeceni je na urovni CFL,tak je taky neco spatne...samozrejme,ze jsou vinni i fanousci obou klubu,ale at mi proste nikdo nezkousi rikat,ze tomu neslo zabranit nebo vse zazehnat dokud to slo...
Já s tebou souhlasím, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že by pořadatelé na Spartě byli nějací profíci, z mého pohledu jsou to největší vylízanci z ligy, provokujou, chcou si bouchnout, jak už jsem psal, nedivil bych se kdyby mezi nimi byla spousta vašich chuligánů nebo pseudochuligánů, protože ta nenávist proti nám je zřejmá a jako všude tak i u vás platí, že jakmile je sekuritka v úzkých přicházejí jejich větší a obrnění bratříčci, což se stává téměř vždy. Takže ano, stadion je dobrý a tábory se k sobě nedostanou, ale security rozhodně není asi o nic lepší než na těch Pasienkoch.
Nemyslel jsem to jako nejakou pochvalu pro nasi securitku,ktera je v sektoru hosti strasna...ale myslel jsem to tak,ze Sparta zajisti zvysenej pocet poradatelu a na vyrazne rizikovy zapasy zajisti chlapy co neutecou..tady securitka neexistovala,jedine kecama u vstupu..
Ale to se ti snažím říct, že utečou a pak nastoupí těžkooděnci.
Aha,tak je to vsude stejny
no je, jako nemám iluze, že ostravští budou jiní
čím více takových událostí, tím blíže tvrdé restrikce vůči asocialům z "kotle"
Tak co? Jak pomohl ten váš slavný adresný ticketing?
zjavne nijak,treba vyskusat nieco lepsie.
k hovadu sa chovat jak hovado,to hovado oceni a najde si inu zabavku.
neboj se příště přijde něco ještě ostřejšího, kéž by už to bylo
já bych kolem sektoru hostů udělal vodní příkop a do něj krokodýly, samozřejmě, že by nedostali několik dní před zápasem nažrat nebo minové pole rovnou, co?
a u vstupu by stál psychopat Kelso a náhodně si vybíral vhodné jedince ke svým úchylným hrátkám někde v suterénu tribuny
stačí že úchylové jsou v těch vašich kotlících, ty tvoji dementní kamarádičci
a ještě má mezi vedlejšími oblíbenými kluby FCB i SFC, kokot z Kravař
ani úsudek ti nejde opravdu nejsem z Kravař, ale co čekat od něčeho tak hloupého že
Pro hlupaka kazdy hloupy, v diskuzich tohle porekadlo z tebe primo vyzaruje... .
děkuji od lidí tvého ražení je to velká pochvala
Nemas zac, uz zase muzes chodit o 10 minut pozdeji do prace .
to můžu klidně i o dvě hodiny
Podľa tohto si si dal nick? http://www.evolutionary.org/bolo-yeung-steroids-cycle/ Tak to sa tvojím názorom nečudujem
Já jsem ho v dětství nenáviděl, miloval jsem film Krvavý sport Tak s takovým ksichtem asi kladné role hrát nemohl Nejsem fighter z tělocvičny, ale normální fanoušek, jen se ze všeho neposeru.
bez milosti odbachnúť brokovnicou tie tupelá...
"...přidal v narážce na úvodní gól Davida Lafaty, který padl nejspíš z ofsajdu." byl to nejmin 5-metrový offside
https://www.facebook.com/video.php?v=736791909689957
tak hrozně pozadu... v Anglii by se to přece nestalo...
napicu stadion...nemali by tam dovolit hrat!!!
Lille sa prestahovalo do Anglie? ide ti!
To se může stát jen v ČR...
Tenhle stadion nepoznávám, je určitě v Anglii?
http://sport.aktuality.sk/c/176551/video-chuligani-sparty-desatrocia-nasilia-a-vytrznosti/
Na Slovensku má Sparta stále velký respekt koukám.
http://www.tvnoviny.sk/sport/1775773_vypoved-slusneho-fanusika-podrobne-opisal-co-sa-dialo-na-pasienkoch
a este sa tu cesi budu hrat na obete
neházet všechny čechy dohromady s tím genetickým odpadem předem díky
hovorim o tych co tu vyplakavaju ze za to vlastne mozu slovaci a sparticka je nevinna
inac najvacsie hovado spomedzi vsetkych je prave na fotke...ten v drese Breznanika - jednoznacne najvacsi agresor spomedzi tych tupohlav
ked patris k nim - tym s maskami - tak sa tvojim komentom fakt necudujem
Kam patrim a nepatrim ty resit nemusis,kazdopadne me pobavil vyber nejvetsiho agresora a zajimalo by me jak se to v tyhle mele urcuje...o kousek vys jsem na tebe reagoval,skoda,ze jsi nedpovedel,zajimalo by me jak to,ocividne velmi nezaujate,vidis...
tou melou myslis tych desiatich Spartanov o ktorych tu vsetci pisete?
Jo tys agresory urcoval jenom ze spartansky strany,ok muzu ti jen rict,ze sektpr byl do toho incidentu uplne v klidu,az teda do ty 38.minuty..
kiwwi24.10.2014 13:30
jednoznacne najvacsi agresor spomedzi tych tupohlav
myslim ze som dost jednoznacne napisal ze som to urcoval zo spartanskej strany
Meli byste si v tom pripade na Slovanu udelat poradek,kdyz vam vadi co kamaradicci z Ruchu a Brna vyvolaj,ale v prvni rade u toho plotu provokovali a vyzivali fans Slovanu,kteri pak utikali kdyz na konfrontaci doslo..a v druhy puli kdyz se Slovan snazil atakovat nas vedlejsi sektor a byli vypraskany pryc,tak to je taky chyba spartanu..chtelo by to prestat fnukat a vzit to,tak jak to opravdu bylo..
chtelo by to prestat fnukat a vzit to,tak jak to opravdu bylo
navod uz vies, uz sa len tak zacni chovat
Muzu se jenom zeptat kde jsi sedel? Cislo sektoru mi toho moc nerekne,spis jaka cast stadionu...
oproti
Takže 300 metrů od konfliktu měl jsi dalekohled?
..aha,tak to je mi jasny,ze vis nejlip co se delo
tak mi odpovedz na otazku kto prvy prelomil bariery a opustil svoj sektor...to akoze ked niekto na teba vykrikuje spoza plota je provokacia adekvatna k niecomu takemu ako stvarali Spartania? Boha jeho, vy ste jak retardovani...ale, ale on na mna krical spoza plota
Já se nechci zastávat Sparťanů, protože ,,údajně" tam mlátili i fakt nevinné lidi, nevím, ale když mě někdo provokuje přes plot, kope do něj, nadává mi, vyhrožuje...tak by měl čekat, že jestli ten plot překonám, že to nedopadne dobře ne? Ne vole, kiwwi by zavolal na linku důvěry ne?
ne, na toho debila by som absolutne nereagoval
...kdyz chces bejt chytrej tak si aspon zjisti fakta,prvni prolomil plot Slovan hned na zacatku zapasu za tribunou,coz jsi ovsem nemohl ze sveho perfektniho mista videt...pokud nekdo zve na souboj pres plot,lomcuje s nim,neco i hazi,tak by clovek ocekaval,ze muzou cekat reakci a ne se pak budou strasne divit,ze souper jen nekeca pres plot a jedna,nehrali se Senici,ale se Spartou! Pokud si zvysuju sebevedomi nejakym pokrikovani a delanim,ze ten plot klidne zboura a vyzvama,tak na co cekate buzera*ti atd...stret probehl,nikdo nema komu co vycitat a ne brecet,ze byli napadeny...v druhy puli kdyz Slovanisti atakovali nas vedlejsi sektor,tak za to mohl kdo? Je opravdu tezky prijmout vinu,ktera v konecnym dusledku nic neznamena?
Ked krical, tak si najskor sam nieco taketo ziadal. Ja nerozumiem preco museli vybehnut na ludi, co o konflikt nestoja a to aj kominari. Keby sa medzi sebou rezali iba "ultras" tak na tom nic nepochopitelneho nevidim. O5 ale utrpel bezny divak. Niekotri ludia sa proste nasilia boja, teda kazdy, kto s nim nema odzite svoje... No a vyznavaci bojovych umeni, pre nich je takato situacia asi ako pre teba freeestyle, alebo nejaky streetmatch vo futbale... Niesu vsetci hovada co chcu kazdeho zabit, len maju ine zaluby a ak stretnu cloveka co to vidi rovnako- nech sa paci. Boj, ale mimo stadiona.
to přeháním samozřejmě, ale skoro 150 to bude
mal som to prave ako na dlani a videl som to z celej perspektivy
hej ty inteligent: slovanisti preliezali plot, očividne a začali besniť
vsadím sa o čo chceš že ty si tam skandoval jak vypatlaný a povzbudzoval do bitky tých spraťanských "fanúšikov"..... užil si si to?
Ano,zapas i cely vyjezd jsem si uzil...
tu máš video, pre tvoj lepší obraz: https://www.youtube.com/watch?v=dC0EsT2ze7c#t=131
jop, tiez zaujimave, ze ma dres s menom slovenskeho hraca, mozno to je nejaky pracovnik skladu ci pasu v Panasonicu v Pardubiciach tvariaci sa ako velky Cech a Spartan a pochadzajuci z vychodneho Slovenska
Dost pravděpodobně.
"Kupil som si velky caj, slnecnicove semiacka a kracal som s kamaratmi na tribunu."
"Paci sa mi ako HC Slovan skultivoval pozeranie hokeja " Tím myslí zápasy HC Lev v Bratislavě?
zaujimave video, mi to atmosferou pripomenulo socialisticke burzy a trhoviska
Hlavně původci konfliktů mimo kotel byli Slováci ve sparťanský družbě - Košice apod. Dělit Slováky a Čechy dost mimo mísu
Breznaník že zrovna jeho dres si někdo koupí
tak nevim, na videu je jasne videt, ze z druhe strany plotu je bandicka borcu (logicky to nejsou spartane, ti stoji na te druhe strane). Kde se o tom v clanku pise? Nikde. To mi stačí
https://www.youtube.com/watch?v=dC0EsT2ze7c#t=71
Rudí bezmozci
To je fakt lidská spodina. Opravdu by mě zajímalo, proč to dělají a co z toho mají? Cítí se víc jako chlapy?
Třeba je to jejich koníček, baví je to. Něco jako já jsem úchylnej na muziku, někdo třeba na fotbal, lyžování, šachy, filmy, auta, motorky, tak oni na tohle :)) Nic jinýho mě nenapadá.
Tam to ide hlavne cez adrenalin a to je to co ta zenie vpred. Tiez poznam ludi, ktori su uplne normalni, ale keby boli v tom momente na stadione, tak by patrili k tym najvacsim "hovadam"
kazdopadne Lavicka je taky slusnej vlezdoprdel...jak je poslal po zapase podekovat (ale zdalky...chapes... )
Cim viac videi sa objavuje, tym som viac vytoceny zo zasahu policie. Po niekolkych minutach tam nabehnu tazkoodenci na bezbrannych, stojacich fanusikov, ktory bez pohybu a agresie sleduju bitku na tribune. Miesto toho aby vybehli na tribunu a zahlani oba tabory, zacnu sa valit na tychto ludi ktori unikali pred bitkou. Este dobru minituku cakaju a potom (asi im dal niekto zo security signal) sa rozbehnu na Spartanov.
Cele to posobi akoby nevedeli co maju robit, len ze tam nabehnut. Velitel zasahu, organizador co robili, kde boli ked takto reagovala Policia?
Já bych tady debílky a všechny rádoby "ACAB" fanoušky a chuligány poslal do války. Když si pořád hrajou na velké zabijáky a myslí si, že fotbal je nějaká vojna, že se musí poprat se soupeřovýma fanouškama. Když jsou tak natěšení na bitky a na problémy tak at si jedou do Kobani, nebo na východ Ukrajiny a uvidíme, jestli to jsou fakt takoví frajeři, na jaké si hrajou na stadionech.
Ultras Hajduku ve válce dobrovalně bojovali, dokonce v první linii.
To je chvályhodné, tihle tupci nejen ze Sparty, by je mohli následovat, at se to trochu pročistí.
zato ty asi budeš výkvět inteligence, soudě podle tvých příspěvků
Zato ty určitě nebudeš další ACAB gloryhunter fanoušek
No já myslím, že tihle ,,tupí" chuligáni by určitě za svou vlast bojovali, narozdíl od mnohých jejich odpůrců, ale nevím proč by někdo měl jít bojovat do Kobani, maximálně bych šel zadarmo pomáhat stavět megazeď mezi Evropou a muslimským světem, možná bych tu zeď udělal až za Tureckem, možná. Co mi je po nějakých muslimských zmrdech, kteří se řežou mezi sebou, sunnité, šíité, kurdové...jsou mi u prdele, jen ať mi nelezou do Evropy. A USA
taky jebat, kdyby se furt do něčeho nesrali tak je tam klid, proč svrhli Saddáma? Je iráckému lidu líp snad? Ne, je to tam 100 krát horší...
sctou megastenou by urcite pomohli zadarmo aj cobolaci,akurat na picu,ze by im potom poliaci zacali predavat rebriky.
Ostřelovači a minové pole vole
minove pole cez cele madarsko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele