Chiesa: Přístup byl špatný, v odvetě to bude úplně jiný Juventus

18.02.2021, 13:18
Aktuality
Federico Chiesa (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (72)

Přidat komentář
Kincl

Od té doby co vypadli v LM s Realem mi příjde, že docela klesají v kvalitě

Reagovat
Mercury

Je to tak no, ale platí to i u Realu. Je vůbec zajímavé, že spousta velkoklubů - Liverpool, Barca, Real, Juve se celkem dost hledá v této sezóně (některé už déle).

Reagovat
kbtk23

Juve úplně hrůza, bohužel mají kluci ze seria a pravdu, vyčistit management a začít ten tým budovat znova od základu.

Reagovat
kattos

Prostě chybí kvalitní střední záložník který by dokázal prostě kontrolovat hru. Někdo jako je Kroos nebo De Bruyne.

Ramsay bojoval o základ v Arsenalu jeho přestup do Juve nechápu

Bentacur na to očividně nemá

Kulesevski a Kennie jsou moc mladí, nemají na to aby byl ten tahoun

Rabiot je spíše defensivní, svoje si odehraje, ale taky žádná sláva.

Reagovat
kattos

Co se týče Kulesevksi, nemají na to TED, ale každým rokem se zvedají, takže se to hned může změnit.

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřišla adekvátní náhrada za Pjanice

Reagovat
kattos

On byl taky hroznej, po tom 2017

Reagovat
smazaný uživatel

Arthur je určite platnejší ako Pjanić

Reagovat
Rattlesnake

i dopravní kužel je platnější než Pjanič

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Eichel

Reagovat
mayday

Ten dirigent tam chybí.

Reagovat
smazaný uživatel

Bentancur na to má, jen k sobě potřebuje někoho kreativnějšího. Arthur by to zvládnout mohl, ale muselo by mu sloužit zdraví.

Reagovat
smazaný uživatel

Bentancur na klub jako Juve nikdy neměl a mít nebude

Reagovat
10

Slyšet po zápase !!!vyřazovací části LM hráče Juventusu mluvit o přístupu mi přijde jako naprosto surreální záležitost. To ve mě vaří krev jako nic jinýho. Zvlášť když to ku°°a je asi po desáté v sezoně.

Reagovat
10

Rabiot není defenzivní, nemá vůbec poziční hru, taktickou předvídavost. On může hrát tahovýho box to box hráče na LCM v tříčlenný záloze právě vedle někoho, kdo tomu dá řád a myšlenku (v Juve jedině Arthur). Jeho jedna z mála předností je právě ten tah s míčem, kdy se po rozběhnutí s jeho stavbou těžko odstavuje, ale jinak je to naprosto průměrnej takticky hloupej hráč. Bentancur detto. Ramsey je ještě o úroveň níž.

McKennie se stal oblíbencem fanoušků vlastně jen kvůli tomu, že běhá a hraje s adekvátním nasazením, tak málo v tomhle týmu stačí. Když to ale člověk vezme naprosto střízlivě, je to černej Sturaro s trošku lepší technikou. Což v zásadě není nic špatnýho, jen kdyby na něm neměla stát záloha takovýho klubu.

Reagovat
10

reakce na kattose výš

Reagovat
smazaný uživatel

Rabiot nemá ve velkým klubu co pohledávat. Ten byl vždycky namočenej do fatálního selhání PSG ve vyřazovacích částech LM. To je kvalitnější hráč i Suk než tenhle overhype Francouz.

Reagovat
mul

Čiže zo súčasného kádra vyzerá najrozumnejšie poskladať 3 člennú zálohu Rabiot-Arthur-McKennie ? A v ideálnom vesmíre by patri do základu v Juve iba Arthur ?

Reagovat
10

pokud by Pirlo hrál klasické 4-3-3, tak ano...a v ideálním vesmíru by do základu ze současných záložníků nepatřil nikdo

Reagovat
mul

Aj sú nejakí hráči, ktorých si vieš predstaviť do zálohy v Juve (myslím dostupných, čiže žiaden Kimmich alebo KdB) ?

Reagovat
10

Sen na léto jsou Auoar a Locatelli, o nich se v souvislosti s Juve psalo. Pak se mi líbí Zielinski, De Paul, Freuler, Kovačić, De Beek. Z těch "nereálných" Pogba a Milinković-Savic.

Reagovat
mul

Díky. Savic bude taky drahy alebo Lazio ho do Juve urcite nepreda ?

Reagovat
10

tipuju oboje

Reagovat
eLJay.91

Reagovat
Furia Ceca

Já bych ještě bral Szoboszlaie.

Reagovat
10

jo, to je velký dělo, do Itálie ideální...ale teď už bude stejně drahej jako Milinković

Reagovat
Furia Ceca

Zase si ho Lipsko stáhlo ze Salzburgu v rámci svýho majitele... Bohužel Hádám, že pak půjde rovnou do Realu.

Reagovat
kattos

Souhlas

Rabiota jsem asi přecenil.

Reagovat
kattos

Co ten Arthur jinak?

Reagovat
10

poslední zápasy před zraněním se rozehrál, začal hrát trošku výš a sedělo mu to...neztrácí míče ani v těch nejsložitějších situacích (důležitost toho byla vidět včera), dokáže hru uklidnit, ale chybí mi od něj větší odvaha dopředu - jak pohybem, tak hlavně přihrávkama, všechno je to až moc statický a na jistotu, do delších a průnikových míčů se pouští minimálně

Reagovat
kattos

Ta odvaha dopředu mi chybí od celé zálohy

Reagovat
Mercury

Reagovat
Stana95

Reagovat
DelPiero137

Chiesovi neupieram nasadenie a pristup + Ronaldo. Chcel by som vediet co si ti hraci mozu mysliet o takom Bentancurovi alebo Bonuccim, pripadne Chiellinym ked spravia take picoviny ako posledne zapasy.

Smerom dopredu je to tragedia ale takto nafigu obrana s fatalnou hrubkoukazdy zapas sa len tak nevidi. Mna by to dorazilo, v tom navale emocii by som im skaredo vynadal. O tom tiki-taka s Wojtom ani nehovoriac.

Reagovat
cresposuper

Take zakoncenie by clovek na technika, akym je Chiesa, necakal

Reagovat
10

Pokud sleduješ jeho zakončení delší dobu, tak ano. Já u něj mám pocit, že až do šance je to ten splašenej Fede s hlavou dolů, ale jakmile zakončuje, tak je to naprosto precizní mašina jako byl jeho táta. Jeho čich na góly a preciznost v zakončení je unikátní, to není náhoda. Psal jsem tady už ve Fiorentině, že z něj měli udělat útočníka.

Reagovat
cresposuper

Neviem, no, v jednej sezone bol v pomere pocet striel/goly jeden z najhorsichi v lige (myslim, ze 18/19, ale na legaseria.it neviem najst stare statistiky), co samozrejme zahrnalo aj strely z dialky, ale nieco to minimalne naznacuje. Za mna je to RM do 442 pre brejkovy tim, s tym, ze na druhej strane mozes mat skor niekoho technickejsieho, co sa menej tlaci do 16ky.

Inak teda jeho cisla v tejto sezone ma prekvapuju, naznacuje to nejaky progres z jeho strany.

Reagovat
cresposuper

Tak podla https://fbref.com/en/comps/11/1640/shooting/2017-2018-Serie-A-Stats:

2017/18 - 109 striel, 6 golov

2018/19- 133 striel, 6 golov,

2019/20- 109 striel, 11 golov

2020/21- 25 striel, 5 golov

Reagovat
10

Já myslel samotný zakončování těch gólových šancí, tam by mě zajímala spíš statistika xG a % úspěšnosti v proměňování. Tuhle statistiku opravdu bude dost ovlivňovat jeho nesmyslný střely z dálky a sólování ve Viole, kde to bylo jen o něm, to si v Juve s Ronaldem na hřišti nemůže moc dovolit.

Reagovat
10

Jinak souhlasím s tím, že je to brejkovej hráč, podobně jako víceméně celý Juve.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona je příkladem, IMHO těch herních paralel je několik, že ač to zní blbě, bude lepší vypadnout teď, než další kolo. Kde dost reálně hrozí nějaká ostudná nakládačka. Od City, PSG, Bayernu.

Reagovat
sokar

Myslím, že vypadnúť s Portom už v osemfinále je rovnaká hanba ako 4:0 od City, PSG, Bayern a pod...

Reagovat
smazaný uživatel

Hanba je slabé slovo.

Reagovat
sokar

Jedine plus by som videl v tom, ze vo vedeni sa uvedomia a pochopia, ze muzstvo nema kvalitu ani na to Porto. V pripade postupu dalej a debaklu od Cizy, Psg, Bayernu apod. by si mohli povedat, ze len to proste nevyslo a super bol lepsi, a Barca rovnako dostala naloz, tak ideme dalej :)

Reagovat
smazaný uživatel

Vedení by mělo v první řadě letět od válu, jsou to žáby na prameni. Každopádně to uspokojení, které popisuješ, je naprosto typické a bylo tu několikrát.

Reagovat
kilobyte

Ty dresy. To jim spíchly z použitých popelářských uniforem?

Reagovat
Y.N.W.A

jak nějaký divoký devadesátky... i když módní Itálie je vždy v lecčem napřed, tak možná to bude za chvíli nosit všichni

Reagovat
10

jenže ty dresy navrhují Němci

Reagovat
Y.N.W.A

pak už tomu všemu rozumím a dává to smysl...

Reagovat
kilobyte

Reagovat
10

právě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Stannis Baratheon

To si myslím že to má na svědomí spíš italská pobočka Adidasu.

Reagovat
Eldarion

Juve by to malo doma ukopať a aj si myslím, že postúpia. S tým prístupom to je už horšie, podobne alibisticky a priposrato nastupovala Barcelona minulý rok a proti rozbehnutému Bayernu to dopadlo ako to dopadlo.

Reagovat
FFA

Co ten Ramsey? Ako tam hra?

Reagovat
kattos

Hraje tak jak hrál vždycky.

Není špatný ale na TOP tým to prostě není

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád stejně, jako vocas.

Reagovat
10

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli by nebylo lepší vypadnout důstojně po remíze 0:0 než v dalším kole s ostudou

Reagovat
stuff

Reagovat
Alan_Shearer

Vzdycky kdyz si jednou za cas prectu komentare fanousku Juve, tak mi to pripada, jak kdyby fandili Zlinu. Ten je na hovno, ten je strasnej, ten a ten na Juve nema, trener spatnej ... neprijde mi, ze by to takhle prozivali fans Arsenalu, Barcy, Manu atd.

Reagovat
kattos

To mi ani nepříjde, mě příjde že je to u všech týmu stejné.

Reagovat
sokar

Neviem ako ostatny tebou menovany, ale pre Barcu to urcite neplati. Valverde sa vyhadzoval 2 roky, Setien letel uz po pol roku a Koemanna niektory vyhadzovali uz tiez po pol roku, potom bolo chvilu pokoj a po prehre s PSG sa vyhadzuje znovu... S hracmi je to podobne - Griezmann vyhadzovany uz od prichodu, Dembele detto, Messi je jednymi vyhadzovany inymi slepo braneny, Bus+Pique+Lenglet su vyhadzovamy uz tak dva roky. Iba s malo hracmi panuje spokojnost a aj fanusikovia s nimi pocitaju do budicna (Stegen, de Jong, Pedri, Araujo...).

Povedal by som, ze podobne to bude v kazdom klube, v pripade nedostatocnych vysledkov su fans nespokojny a uz sa vyhadzuju hraci z klubu

Reagovat
Uwe háže buly

a většinou pak na konci ligy berou titul

Reagovat
10

a v LM vypadávají s Lyonem nebo Ajaxem...

Reagovat
Alan_Shearer

Presne tak

Reagovat
Inter Eterno Amore

presne o tom to je .. na ligu to stačí, ale Juventini chcú vyhrať LM, liga berú ako povinnosť

Reagovat
stuff

Uz nech je konec sezony a nech pridu nejake zmeny. Prvy rok-dva mi neprekazalo sa na to jednoducho menej pozerat, ale uz by som si kus pofandil jak za starych cias

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele