Chelsea nechce dát Ševčenka na hostování do AC Milán

22.08.2008, 09:29
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (104)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Byl bych rad aby se chytnul...takze myslim ze by mel jit z CHelsea pryc no..a nebo by se mohl chytnout v CHelsea...a vystrilet nam titul..ale tomu moc neverim!!

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě kdyby šel do italie na hostování a dával by goly tak by se už nevrátil Chelsea forever

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlépe placený divák Chelsea škoda myslim že by mu změna přišla vhod...

Reagovat
smazaný uživatel

uff ale som si odychol nic proti Sevovi bol to zakladny kamen AC dlhych sedem rokov ziskal LM sccudeto,bol najlepsi fotbalista europy ale Milan potrebuje mladost a iba by zaberal miesto Patovi a jeho rast by sa mohol zahatit....................a popravde 31-32 rocny hrac co za dva roky odohral 28 zapasov to nieje to co potrebujeme mame Pipa

Reagovat
Kaka14

tiez si myslim, radsej nech sa predvedu Pato s Borielom

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik asitak může být jeho tržní hodnota? 10 mega liber?

Každopádně bych Ševovi přál návrat domů. Chelsea ho bez přehánění zničila

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Přibližně odpovídá těm 10mil Lb... Ale pochybuju,že za něj dá někdo více než 5...

Reagovat
smazaný uživatel

Mám dojem, že jdete sami proti sobě. Pokud prosedí další sezonu u vás na lavce, tak jeho cena ještě asi klesne - vy s toho budete mít houbec letos (fotbalově i finančně) i v budoucnu (finančně). Ale pokud byste ho pustili a on by se třeba v Miláně chytnul a dal by cca 15+ gólů za sezonu, tak jeho cena může klidně na 12 mega liber vyrůst, každopádně neklesne a vy za něho aspoň něco dostanete ... (+ byste letos asi ani neplatili jeho plat ...).

Ale třeba se mýlím a Scolari se Ševou počítá a třeba se rozstřílí ještě u vás (jemu bych to přál, vám ne )

Reagovat
smazaný uživatel

Co jsem ho viděl v přípravě tak no chance.. Jeho výkon odpovídal repre výkonu Lampse proti Česku... Tj jeho jméno znělo 3x za zápas,když ho někdo přehlavičkoval a když někoho fauloval...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak souhlasím s tím,zbavit se ho co nejrychleji... Jinak my jeho střelecké probuzení tolik nepotřebujeme,je tu Drogba,Anelka,který se snad už rozstřílel,Kalou,Di Santo,který taky podával perfektní výkony v přípravě...

Podle mě je risk nechávat si ho další sezonu s tím,že se třeba chytne,když máme dost útočníků

Reagovat
smazaný uživatel

vy jste teď ve stejný pozici jako loni Barca s Ronaldinhem. Prodat nebo neprodat. Barca neprodala a přišla o balík.

PS: je vcelku úsměvný, že na opačném konci těchto obou transferů stojí ACM (ikdyž se tomu fandové ACček brání, tak to opravdu je odkladiště vyhaslých hvězd )

Reagovat
smazaný uživatel

zvláštní, že pouze těch brazilských - Redondo, Rivaldo, Ronaldo, Emerson. u Dinha se uvidí...

Reagovat
herbage

Redondo je Argentinec a Dinha tam už můžeš směle zařadit, nečekáš snad od něj zázraky?

Reagovat
smazaný uživatel

jej, chyba. no a jak jsem řek, u Dinha se uvidí . zázraky pravda určitě nečekám, ale snad pomůže..., když už je u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejen u Brazilců - Favalli, Pancaro, Oddo (jen tak namátkou z hlavy) taky nebyli žádní mladíci, když k vám šli

Reagovat
smazaný uživatel

Pancara bych se zastal. ten přišel v roce 2003 s Cafú a v následný mistrovský sezoně vytvořili fantastický kraje. Oddův první půlrok u nás byl taky moc dobrej, pak ale nějak zparchantěl no. a Favali už přišel jako náhradní díl (narozdíl od dřívě zmíněných jihoameričanů), od něj se nic extra nečekalo...

Reagovat
herbage

Oddovi je teprv 32 a nepovedla se mu jen poslední sezona, uvidíš v 35, jak bude brousit lajnu.

Reagovat
smazaný uživatel

jj brazilske klenoty ale zas AC v poslednych rokoch ani nic nekupovalo tusim od 2003 ked kupilo Nestu a Costu tak tento rok trosku viac investovalo inak to boli nakupy skor kozmeticke Ronaldo,Emerson,hraci ktory toho vela nezahrali sice je pravda ze seria A uz neje tak financne na tom ako predtym ale na trhu sme toho vela nenamutili v poslednych 5 rokoch

Reagovat
smazaný uživatel

Rui Costa přišel v létě 2001, jinak významnější příchody:

2002 - Nesta, Seedorf, Rivaldo, Tomasson

2003 - Cafú, Pancaro, Kaka'

2004 - Stam, Dhorasoo, Crespo

2005 - Jankulovski, Gilardino, Vogel

2006 - Bonera, v lednu Oddo, Ronaldo

2007 - Emerson, Pato

říkám to z hlavy, takže jsem možná na někoho zapomněl, nebo něco spletl...

Reagovat
smazaný uživatel

ok som rad ze si to tak pametas ale zober hraca za hracom ktory znich bol zapracovany do zakladu a tam nieco dokazal a Kaka a Pato prisli ako mladici a tu sa berie hraci so statusom hviezdy

2002 Nesta - ok 13 hraje stale a je jeden s naj CB, Seedorf beriem tiez dosiahol vela ako jediny hrac ma 4x LM so 3 klubmy , Rivaldo-prepadak, Tomasson -nahradny utocnik a po dvoch rokoch ho to prestalo bavit a siel do nemecka sttutgard

2003 - Cafú majster sveta prava strana obrany bolo jeho tak cca este 2-3 roky bol dobry ale ked prestupil mal 31??, Pancaro nahradnik v tiez v pokrocilom veku, Kaka-super nakup vznikla z neho hviezda '

2004 - Stam- vyhral LM a sie lprec tiez ale uz mal nad 30 ked prisiel s lazia, Dhorasoo-neuplatnil sa , Crespo -hostovanie a siel naspet do Chelsea

2005 - Jankulovski ok prava strana obrany je jeho ale ked prisiel mal cca 27-28 , Gilardino-sklamanie 2 sezony v parme 46 golov v ac NEVIEM 20, Vogel ako prisiel tak odisiel do sevili za Oliveiru toho si zabudol skoncil v zaragoze????

2006 - Bonera-neviem nedostava moznost alebo nieje dobry ale nieje to pravy CB k Nestovi, v lednu Oddo-polroka fajn a potom to slo dole vodov, Ronaldo -zranenie za zranenim

ale vsetko su to hraci cca okolo 30 rokov a viac ja nehovorim nakupovat 18-19 rocnych hracov ale kupit hraca ak osvojho casu gatuso pirlo ked mali 22-23 a mas muzstvo na 5-6 a nie platat kazdy rok alebo dva hracov co maju skusenost ale vid zapas proti arsenalu ich ubehali

2007 - Emerson, Pato

Reagovat
smazaný uživatel

nebral bych to pořád podle věku. bral bych to podle toho, kdo nám odvedl cenné služby:

dobrá koupě - Nesta, Seedorf, Tomasson, Cafú, Pancaro, Kaka', Stam, Crespo (beru i hostování), Jankulovski, Bonera, zatím Pato...

špatná koupě - více, či méně zbytek. u každého jsou samozřejmě různorodé důvody.

kapitoval sama o sobě je Gilardino. první sezona tuším 17 zásahů v lize, po odchodu Ševy to s ním šlo ale z kopce, jak všichni víme...

Reagovat
smazaný uživatel

proc ho nechcou pustit stejne nic v CFC nehraje

Reagovat
smazaný uživatel

Tak k čemu je chelsea hostování oni tu opci nevyužijou a do chelsea se vrátí 33-letý útočník který má všecko zasebou a ještě bude chtít obrovský plat

Reagovat
smazaný uživatel

Nebudeme utrácet 10mil eur ročně za to,že nám bude zahřivat tribunu,ale třeba jen 3 s tím,že se snad v itálii chytne..

Reagovat
smazaný uživatel

Musíme se ho nějak zbavit... Už to není ani stín toho kanonýra z ACM a pokud někdo nabídne aspon milion eur,měli bychom to vzít... Přece jen je lepší ztráta 60mil eur(40+platy) než 70,což dá další sezona na tribuně...

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu. Ale něco za tím asi bude, ne? Buď se dobře prodávají dresy z jeho jménem (dost pochybuju), anebo je Roman tvrdohlavej a nechce přiznat chybu, kterou loni jeho nákupem udělal (ikdyž já nemůžu nic říkat, sám jsem si myslel, že se v Chelsea chytne a pomůže jí)

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný,tak jeden z nejlepších útočníků,kteří v té době hráli... Spíš si prostě nechce přiznat chybu a chce ukázat,že za těch 30mil stál,jenže zbytečně za to zaplatí na platech dalších X milionů... Měli jsme ho pustit do Sampdorie za těch 7mil...

Reagovat
smazaný uživatel

v tomhle se mu ale divím. Když si vezmeš, kolik on utratil peněz za naprosto špatný transfery - Mutu, Crespo, Geremi, Parker, Veron, Duff, Smertin, Johnson, Kežman, Tiago, Jarošík, SWP, Del Horno (dohromady tihle hráči, co vám nic moc nedali stáli přes 210 mega euro!!! ), tak nechápu, že mu teď vadí, kdyby mu někdo řekl, že špatnou investicí do Ševy promrdal 30 mega liber (36 mega euro) ...

Reagovat
smazaný uživatel

Většina z nich by s zahrála,kdyby se nezměnil manažer,který si přinesl vlastní základ...

Reagovat
smazaný uživatel

ale jo, o tohle mi nejde. Já to myslel tak, že když vlastně promrdáš 210 mega, tak by ti mělo být dalších 36 skoro jedno, ne ...?

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň vidíš, jakou cenu má Romanovo ego .

Reagovat
smazaný uživatel

jj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono za každého se něco vrátilo zpátky... Většinou těch 30% a více... Z Shevy by dostal zpátky jen 10% a proto se modlí za střelecké probuzení...

Reagovat
smazaný uživatel

hm, asi máš recht

Reagovat
smazaný uživatel

hostování, nebo nic - správně . mimochodem Galliani to řekl už včera .

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas. Mafián moc dobře ví, co dělá. V tomhle případě má všechny trumfy v rukách a moc dbře to ví

PS: ale když nezískáte Ševu, tak moc nevím, koho chcete postavit na hrot. Kromě Pippa nemáte žádnou devítku

Reagovat
smazaný uživatel

tak ani u Ševy by moc nešlo počítat s tím, že nastřílí 15-20 gólů za sezonu. v Chelsea ho neuvěřitelně zdevastovali. no a na hrot buď Borriello a věřit, že dokáže zopakovat ty "hody" z minulý sezony, nebo Pato a hrát převážně kombinačně po zemi. Pippo spíš třetí útočník, na důležitý okamžiky/zápasy, to je jeho .

Reagovat
GEGE

Pippo je nas nejlepsi utocnik nemluvil bych o nem jako o 3 utocnikovy.

Reagovat
smazaný uživatel

nj, ale podívej se, kolikrát v posledních letech trefil a pak kdy a proti komu. minulou sezonu v lize 11 gólů a většinu z nich ke konci sezony, kdy se lámal chleba. tam měl o motivaci postaráno. počítat s tím, že nás potáhne celou sezonu, už se od něj nedá..., při vší úctě.

Reagovat
smazaný uživatel

tím bych se moc nechlubil ...

Reagovat
smazaný uživatel

Pipo je dobry ale nieje na cely zapas je to hrac do brejku na cca 45 min viac uz bohuzial v 35 asi neodohra on potrebuje loptu na hranicu medzi dvoch obrancov a tam sa uz da gol ale zeby behal zelych 90 min a kazdy tyzden to uz bohuzil nie

Reagovat
GEGE

Presne tak

Reagovat
smazaný uživatel

mohol by sa vratit do kyjeva. tam by sa mozno chytil a este aj by hral LM

Reagovat
smazaný uživatel

no jo ac,nemá prachy a chce ševu na hostování který jí nic nedá,maximálně by se mohl rozehrát,ale to pochybuji,ale anelkovi se zrovna daří,až se vrátí kalou a drogba,tak základní sestava bude uzavřená

Reagovat
herbage

Tady je vidět, jak má kdo Shevchenka rád. Kdyby AC o něj vážně stálo, tak je dávno zpátky jejich hráčem. Místo toho pořád Drogba, Eto'o a Adebayor a když zjistí Galliani, že za ně ty kluby chtěj tak zaplatit, tak stáhne ocas. Na konci přestupního období pak shání Shevchenka na hostovačku a věří že Chlesea poleví. Chelsea nepoleví, té je úplně jedno, že mu dokurví kariéru a zaplatí pár drobáků. Nikdo Shevchenka už nechce a jeho poslední záchrana AC ho zklamala. Sice udělal před lety chybu, že je opustil, ale zaslouží si odpuštění. AC by získalo 100x více v Shevchenkovi než v Ronaldinhovi.

Reagovat
smazaný uživatel

jak to můžeš takhle jistě vědět ? kde je psáno, že hráč změní dres, prostředí, ligu a zákonitě začne podávat dobré výkony ?

Reagovat
herbage

Protože je na váš herní styl navyklý a dokáže si na Pirlovo balóny za obranu naběhnout i poslepu, zároveŇ Pilo ví, kde ho má čekat. Sehrané pokoření ofsajd systému soupeře bývávala vaše největší zbraň. S Dinhem budete mít dalšího hráče, kterej dokáže poslat balon za obranu, ale kdo vůbec bude za těmi míči běhat? Se Shevchenkem můžete hrát na dva hroty, s Ronaldinhem máte přeplněnou zálohu a jediné co dokáže je prodloužit míč u lajny na nabíhajícího Jankula. Proč má rozdávat balóny ronaldinho, když o dokáže líp Pirlo, stejně tak stadardky. Potřebujete někoho běhavévo, takhle to bude muset Gattuso s Flaminim oběhat a bude vám chybět pořádnej běhavej útok. Takže peníze investované do Shevchenka mi přijdou lépe využité, než do Ronaldinha, který je velká neznámá. Ale můžete koupit oba, stačí jen chtít.

Reagovat
smazaný uživatel

od "běhání" v útoku bude letos Pato - 9 branek jenom za jaro a to byl v týmu nováček, nesehraný s Pirlem. tudíž by to mělo být letos ještě lepší. k tomu Borriello jako silovější borec do vápna, dobře využitelný ve vzduchu se skvělou loňskou sezonou. k nim Pippo, který se může šikovně nasazovat do různých fází, různých zápasů a všichni víme, jak je na tom s umem vstřelit gól, jakkoliv. no a do čtveřice mladý Paloschi, který teď trefil v Trofeo Birra Moretti a když se bude dál zlepšovat (a zesílí), může z něj vyrůst zajímavej hráč. ne prostě, když se na příchod Ševy podíváš jinýma očima, než nostalgickýma, tak se jeho případná koupě nevyplatí. při "nejlepším" je velmi riziková. většina fans AC by ho u nás samozřejmě chtěla zase vidět (včetně mě), ale z ekonomického hlediska plně chápu vedení a to, jak tahle záležitost dopadla. když už investice do útočníka, tak právě do jednoho z takových, jaké jsi výše vypsal - s budoucností...

Reagovat
herbage

Shevchenko by vám bodl už kvůli zraněním a Pato jak zas píšeš ty, není sám do útoku jako jediný útočník. Ty dvě sezóny minimálně by vám ještě pomhol, takhle shnije v Chelsea tuhle sezónu, další sezónu a pak půjde dohrát kariéru někam do Ruska. To si myslím nezaslouží.

Reagovat
smazaný uživatel

nezaslouží, ale vybral si to sám (respektivě jeho žena ) a my nejsme povini ho draze vyplácet jen proto, že u nás předtím hrál a dobře. to přece nejde takhle. pochop, kdo jiný má o něj ve světě zájem ? tuším, že nikdo. už jenom ta nabídka hostování je od nás pouze dobrá vůle. že to Chelsea odmítla není naše chyba. není to ani o tom, že by jsme tak nutně potřebovali útočníka, výše jsem Ti popsal, že to není tak akutní, jak se zdá. a když už by měla přijít ta "devítka", jak popisuje jiří, tak by měla přijít světová, prozkoušená extratřída. takoví hráči patří do velkoklubu velikosti Milána. nikde není psáno, že by u nás z Pavljučenka vyrostl druhý Ševa...

Reagovat
herbage

Tak hlavně začněte pořádně šetřit, abyste na tu světovou devítku měli. A žřejmě se Eto'ovi, Drogbovi ani Adebayorovi nezamlouval váš sezónní cíl dobýt pohár UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to je samozřejmý. snad každýmu musí dojít, že nepostup do LM přinese problémy nejen typu, že se na nás nikdo nepodívá v úterý/středu na ČT2/4, ale taky omezený přísun financí a případnou značnou neochotu světových hráčů na příchod k nám...

Reagovat
herbage

Buďte rádi, alespoň k sobě nenaženete penězuchtivý děvky. I když jednu už tam máte a to Flaminiho. Pečlivě jsem sledoval jeho přestup k vám a šel do AC přesně v tu dobu, kdy jste měli jistou účast v LM. Jenže o týden později jste prohráli s Neapolí a vidina LM se rozplynula. tomu se řiká láska ke klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

co Ti mám k Flamstrovi říct ? už mě nebaví ty vaše věčný nářky, proč od vás odešel apod., je to uzavřený . já si zatím nestěžuju, v přípravě dře a vypadá to, že bude přínosem. to je hlavní .

Reagovat
herbage

Počkej až mu bude končit smlouva, uvidíš sám. Jinak to že k vám přestoupil v době, kdy jste měli jistotu LM, taky něco vypovídá.

Reagovat
smazaný uživatel

hele, ale podívej se na to zase z opačný strany. To, že je to prodejná d.vka je asi každýmu jasný, ale vžij se do jeho situace. Loni touhle dobou nevěděl Wenger, co s ním a nebylo daleko, aby odešel od vás na hostování (tzn. odložit ho asi napořád na vedlejší kolej). Prostě o něj u vás nebyl zájem. Pak mu dal Wenger šanci a on se (světe div se) chytl a neuvěřitelně jeho cena na přestupovém trhu narostla (prostě začal být v kurzu). Měl podle tebe podepsat v Arsenalu novou smlouvu za míň peněz z tím, že Arséna zase začne bavit jinej hráč a Flaminiho zase odšoupne někam na lavku s tím, že o slušnou nabídku do nějakýho velkoklubu už nikdy nezakopne nebo měl podepsat za velkej balík Milánu, kterej o něj hodně stál a nabízel mu jistotu. Zkus mi schválně napsat, jak by ses na jeho místě rozhodl ty

Reagovat
herbage

Samozřejmě bych zůstal. Za loňský rok si vydobyl neotřesitelnou pozici, mohl hrát jak na krajních becích, tak všude v záloze a DM měl předplacený, že i kapitán brazilské repre Silva přišel o flek i o kapitánskou pásku. Byl to velký bojovník a to Wenger oceňuje. Vzhledem ke svému věku mohl hrát v Arsenalu klidně do 30 jako Viera a pak za odměnu odejít, v tomto ohledu Arsenal nikdy svým hráčům nestál v cestě. Ta jistota v AC vypadá tak, že tam má mnohem větší konkurenci a šel tam jen za prachama. Sám tvrdil, že odmala fandil Juventusu, ale ten dal holt méně peněz. Možná ale z tréninků věděl, že jsou Diaby a Song lepší než on a proto odešel, ale pochybuju, na jeho místě bych nikam nechodil.

Reagovat
smazaný uživatel

já tohle vždycky ukazuju na příkladu Eboue. Eboue byl předloni jeden z nejlepších pravých beků na světě vůbec, podával výborný výkony, ale Arsénovi to bylo jedno. On na jeho místo přivedl Sagnu, kterej ho vytlačil na pravou zálohu, která mu nesedí a jeho výkony šly loni úplně do řitě. Dneska po něm neštěkne ani pes ... Další na řadě je Gilberto, kterej patřil mezi nejlepší DM v Evropě, ale Arséne ho nahradil právě Flaminim a Gilberta odstřelil ...

Možná právě tyhle odstrašující případy, kdy stabilně hrající hráči náhle přicházejí o svůj flek, postavení, hodnotu přiměly Flaminiho odejít za lepším (a ikdyž nebude hrát pokaždé v základu, tak má aspoň astronomickej plat a jistotu do budoucna ...).

A další věcí je samo to, že ACM je prostě pořád o třídu výš nad Arsenalem. Ne herně, ne krátkodobě výsledkově, ale prostě jménem, tradicí, úspěchy, jistotou ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Tak to nesouhlasím. Eboue sice udělal velký progres, ale jak byl dobrý směrem dopředu, tak byl špatný směrem dozadu. Navíc byl často zraněný. Sagnu koupili jako dvojku, to ano, ale chytil šanci za pačesy a už se jí nepustil. Podle tebe mají hrát hráči, kteří jsou méně přínosný pro tým? V Arsenalu byla vždy velká konkurence a hráči si jsou víceméně rovni, hrajou jen ti nejlepší, co jsou k dispozici. Protože Eboue si vybudoval Wengerovu důvěru, tak ho staví i nadále, ale na jiné pozici. Gilberto šel, protože na jeho místě nastoupil běhavější, konstruktivnější Flamini s větší podporou ofenzívy. Flamini si vydobyl nějakou pozici a vždy by nastoupil v základu. Proč ais Fabregas, Clichy nebo Sagna podepisovali dlouholeté kotrakty, kdyby nevěřili že budou pravidelně nastupovat? Zkrátka se nebojí konkurence, protože cítí du důvěru, Flamini jí také měla a nastupoval vždy, ať už v lázoe nebo obraně, stejně tak Eboue nastupuje pravidelně. Je to občas krutý systém, ale hráči by si měli zdravě konkurovat a hrát jako tým a vědět, že ať nastoupí kdokoliv, je to pro dobro týmu. Netýmoví hráči ať raději jdou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Flamini právě tu důvěru asi moc necítil, si myslím, proto taky odešel. ještě jednou říkám, že Flamini byl ještě před rokem u vás na odpis. Že se takhle chytl, je malý zázrak. Měl čekat, že se zse Wengerovi začne líbit někdo jinej a Flamini bude zase v háji?

Ale tohle nemá cenu, já jsem na straně hráče, chápu ho a souhlasím s ním. Ty jseš fanda klubu a hráč ti přijde jako zrádce. Takže to ukončme

Reagovat
smazaný uživatel

Ať to je, kdo chce, má rád klub jak chce, za dvojnásobným platem půjdou všichni. Nehledě na značku AC Milán, jak jsi již zmínil nahoře.

Reagovat
smazaný uživatel

jistě, že ten plat tam byl asi největším lákadlem, ale zmínil jsem i další okolnosti, které hrály roli v jeho rozhodování.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesouhlasím.

Zaprvé: ACM chtělo útočníka na víc než 1 - 2 sezony, proto chtělo tebou tři zmíněné. Klidně za ny bylo ochotno i zaplatit pořádnou pálku, protože "devítka" jim schází asi nejvíc.

Zadruhé: teď právě je ten pravej čas se zajímat o Ševu, protože po přípravě je skoro jasný, že s ním Scolari nepočítá, aproto bude Chelsea daleko svolnější v jednání. Na začátku přípravy by si Chelsea mohla říct klidně i o částku 1,5krát vyšší než teď, si myslím.

Zatřetí: to, že chce Mafián Ševu jen na hostování je z jeho strany výbornej promyšlenej krok. Nic moc tím neztratí a dost možná by tímhle krokem mohl hodně získat (když už nic jiného, tak 1/2 roku, možná i rok času na zhánění nového hrota) ...

Zatřetí: v AC jsou asi tyhle vazby na hráče hodně pevný (vždyť tam hráči často zústávají, ikdyž už třeba nemaj na to výkonnost), ale i přesto tam nesedí žádní troubové, kteří by Ševu z Chelsea vykupovali za každou cenu jen proto, že za ně už jednou hrál a odvedl jim výborné služby.

Souhlasím s tebou v tom, že Chelsea je osud Ševy a prochů do něj vložených asi úplně u prdele. Teda aspoň se tak modráci tváří ...

Reagovat
herbage

Tak Milán útočníka potřebuje, ale místo aby se zaměřil na velmi dobré, nadějné útočníky, tak sahá po těch nejproflákleších rybách, co jsou na trhu. Takového Pavluščenka by už dávno měli v kádru a byl by pro ně prospěšnější než ty výšš 3 zmiňovaní.

Zadruhé to vím, ale kdyby ho měli rádi, tak ho ohlásí jako přestupovou prioritu. Jasně, zvedne to cenu, ale láska k hráči není říct mu, podělej přípravu a když tě nebudou chtít, tak tě vezmem na hostovačku. Zatřetí, Milán chce Shevu hlavně kvůli zraněním v útoku, proto ta hostovačka navíc jajk říkáš, zíksají čas. Začtvrté, kdyby byly ty vazby silné, tak ho koupí hned bez otálení, Chelsea bude v tomhle neústupná, jak ji znám.

Reagovat
smazaný uživatel

Ohlásit ho jako jako přestupovou prioritu by byla největší blbost... Vždyt proč upozornovat na to,že ho chtějí,když ho můžou získat nenápadně.

ACM ukázal,že mu na něm záleží,protože kdyby ne,nezajímali by se o útočníka,který prakticky nemá výkonost... Oni dělají vše proto,aby přišel co nejlevněji...

Reagovat
herbage

To chápu, ale já psal o lásce klubu k Shevchenkovi. Taky neřekneš holce, počkej, v Lidlu maj za tejden kytky ve slevě. To už není láska, ale kalkul.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano ale fotbal je obchod... Když víš,že za měsíc budou mít v krámě 50% slevy,koupíš si bundu hned,když jí zatím nepotřebuješ?

Reagovat
herbage

To je pragmatismus a ten chápu, vždyť to tu nejmíň 100x píšu, já se bavím o lásce, ne pragmatismu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže kde funguje láska... Já říkám,že fotbal je obchod...

Nevím,kde se to řeklo,ale jeden moudrý muž řekl:

,,Láska je výmysl bankéřů,kteří nás tím donutí přečerpat limit do mínusu´´

(Myslím,že to byl A.J.Rimmer,bzp,szp)

Reagovat
herbage

Jistě, nebudu holce kupovat Mercedesa, když na něj nemám, ale nepůjdu s ní koupit jí hezkou kytku se slevou, abych měl potom na novou kuličkovku. AC má na Shevchenka, ale radši koupí Ronaldinha, kterej jim je na prd a Shevchenkovi tak veřejně ukázali, že je pro ně vzduch.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinha a Shevu nemůžeš porovnávat... Shevovi už bude 33 a nikde nejsou ani náznaky,že by mohl být lepší než je... Zato Dinhovi je 27(8?) a má před sebou ještě nějakých 5 let,kdy může být přínosem... Porovnávat bys mohl na konci příští sezony,kdyby se nedařilo Drogbovi ani Shevovi,protože jednomu bude 32 a druhýmu 34,ale tohle je blbost jako kdybys řekl,že si radši přivedli Zambrottu než aby dali peníze za Shevu...

Reagovat
herbage

Zambrottu potřebovali a je to zcela jinej post. Ronaldinho bude podhrot v pětičlenné záloze, kdyby byl Sheva, tak hrajou na dva hroty, takže o místo by bojovali spolu. A že dinho bude hrát v AC 5 let, tomu snad nevěří ani největší optimisté a aby byl tak dlouho dobu přínosem? Podívej na rivalda, jak rychle jeho bublina splaskla, Ronaldinhovi dávám nanejvýš dva roky a stejně bude postupem času čím dál tím víc sedět.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to beru tak,že je rozdíl ve věku stejně výrazný,jako kdyby kupovali někoho na jiný post... Se Shevou se počítat na více než 2 roky nedá,s Ronaldinhem se dá počítat na 3-4roky a následný prodej dál... Pokud teda chytne formu,pokud ne tak je za 2 roky po něm...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho má na záchranu jednu sezónu, dvě jsou luxus, který už si nemůže dovolit.

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznejme si to,mimo Abramoviče už 90% fanoušků chce,aby odešel... Mám ho moc rád,byl jsem rád když přestoupil k nám,ale jeho budoucnost není v Londýně...

Reagovat
smazaný uživatel

nevim proč ho nechtěj prodat,stejně tam hraje na nic

Reagovat
herbage

Oni ho chtěj prodat, ale nechtěj ho nechat hostovat, když za dva roky mu končí smlouva a ještě by mu v Miláně platili plat, nejsou blbí.

Reagovat
smazaný uživatel

vsak jeho manzelka zase nekam prestoupi az se ji nebude libit v Anglii

Reagovat
smazaný uživatel

shevchenko , ac milano, nech zhnije v milane aj s klubom skorumpovanci

Reagovat
smazaný uživatel

Ševčenko do AS Řím?

Možnost přesunu Andrije Ševčenka z Chelsea do AC Milán podle všeho zkrachovala, přesto by se Ukrajinec mohl stěhovat do Itálie. Podle listu Corriere dello Sport nabídla Chelsea útočníka AS Řím.

Co na to říct?

Reagovat
smazaný uživatel

Co na to říct?? Good luck ASR! At se přestup povede

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na hostování ho pustit nechcete a dát za něj nějakých 16 milionů eur nebo kolik, to fakt ne. Navíc pochybuju, že by si AS mohlo dovolit jeho plat, takže tenhle přestup je celkem nereálný. A navíc potřebujem křídlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Při přestupech se platy mění... Apochybuju o 16ti mil,možná 10-12...

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik bere Ševa u vás, nevíš?

Reagovat
smazaný uživatel

130k liber týdně...

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm... Tak to by musel jít v AS hodně dolu s platem.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik má plat Totti?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad kolem 10 milionů eur ročně hrubého.

Reagovat
smazaný uživatel

wow, tak to bych byl blahem bez sebe. Chelsea nenávidím, ACM taky nemám moc rád, ale přestup do Říma? To by byla paráda

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, ideální myšlenka

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, já nemusím ani jeden tým a všem ho přeju

Reagovat
smazaný uživatel

Je vidět jak se ho "chceme" zbavit ,snad to víde někod si ho musí vzít ale AS to nebude Nedá ty prachy za něj , jen kachnička

Reagovat
smazaný uživatel

Docela jsem si oddychl, Ševu u nás nechci z jediného důvodu - hraje špatně. Bohužel jeho vztahy s Berlusconim a vůbec celým vedením by téměř jistě znamenali základní sestavu, což by dobré nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

AC udělalo prodejem Shevchenka obdchod století, hostování možná, ale opravdu nechápu, k čemu ta opce.

Reagovat
smazaný uživatel

OTazník je v tom, zda by se takto zazdil i kdyby u nás zustal

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhráli jsme "Trofeo Bira moretti" jako AC Milan "TIM cup"

Reagovat
smazaný uživatel

bez vstřelené branky ze dvou zápasů..

Reagovat
smazaný uživatel

V TIm cup jsme dali 3, vy 2 a byli jsme druzí, teď vy 1 naši žádnou a jsme první, tak nedržkuj laskavě

Reagovat
GEGE

100 pro Pippa

Reagovat
smazaný uživatel

už jsem chtěl psát pro "ať přestane Rina tahat rameno"

Reagovat
GEGE

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele