Chelsea bych trénoval rád, neskrývá Hughes
Aktuálně je Mark Hughes bez angažmá. O tom, na jakou lavičku by chtěl ale jednou usednout, má jasno. Rád by v budoucnu trénoval Chelsea, tedy klub, kde prožil na konci devadesátých let povedené roky.
Hughes, jenž předtím sedm let hrál za Manchester United, zažil na Stamford Bridge úspěšné období, s Chelsea tehdy získal FA Cup, triumfoval v ligovém poháru a také v Poháru vítězů pohárů.
Po konci aktivní kariéry se dal na manažerskou dráhu a vedl reprezentaci Walesu, Blackburn, Manchester City a Fulham. Jen u domácí reprezentace a Rovers ale vydržel více než jednu sezonu. A když je nyní bez práce, přemítá, kde by rád trénoval příště. Chelsea by rozhodně neodmítl.
"To by bylo velice pěkné. Chelsea je klubem, ke kterému mám velice blízký vztah," hovořil Hughes pro Chelsea TV. Pokud by jednou kormidlo Blues skutečně převzal, stal by se jedním z mála, kteří za západolondýnský klub hráli i ho následně trénovali.
"Jako hráč jsem tu samozřejmě zažil skvělé časy. Jako manažer se chcete dostat co nejvýš, takže v budoucnu, pokud to bude možné, by velice rád Chelsea vedl, protože to je vynikající mužstvo," prohlásil 'Sparky'.
"Měl jsem důvod, proč jsem svou poslední práci opustil," narazil na poměrně nečekaný odchod z Fulhamu. "Nyní doufám, že dostanu post, kde budu mít dostatek času ukázat své schopnosti. To je přesně to, co hledám," dodal Hughes.
Byla by ale Chelsea tím pravým místem? Protože právě na Stamford Bridge trenéři příliš prostoru nedostávají. Navíc tam nyní na lavičce sedí André Villas-Boas, od něhož si vedení Blues slibuje, že by mohl vydržet opravdu dlouho.
Hughes, jenž předtím sedm let hrál za Manchester United, zažil na Stamford Bridge úspěšné období, s Chelsea tehdy získal FA Cup, triumfoval v ligovém poháru a také v Poháru vítězů pohárů.
Po konci aktivní kariéry se dal na manažerskou dráhu a vedl reprezentaci Walesu, Blackburn, Manchester City a Fulham. Jen u domácí reprezentace a Rovers ale vydržel více než jednu sezonu. A když je nyní bez práce, přemítá, kde by rád trénoval příště. Chelsea by rozhodně neodmítl.
"To by bylo velice pěkné. Chelsea je klubem, ke kterému mám velice blízký vztah," hovořil Hughes pro Chelsea TV. Pokud by jednou kormidlo Blues skutečně převzal, stal by se jedním z mála, kteří za západolondýnský klub hráli i ho následně trénovali.
"Jako hráč jsem tu samozřejmě zažil skvělé časy. Jako manažer se chcete dostat co nejvýš, takže v budoucnu, pokud to bude možné, by velice rád Chelsea vedl, protože to je vynikající mužstvo," prohlásil 'Sparky'.
"Měl jsem důvod, proč jsem svou poslední práci opustil," narazil na poměrně nečekaný odchod z Fulhamu. "Nyní doufám, že dostanu post, kde budu mít dostatek času ukázat své schopnosti. To je přesně to, co hledám," dodal Hughes.
Byla by ale Chelsea tím pravým místem? Protože právě na Stamford Bridge trenéři příliš prostoru nedostávají. Navíc tam nyní na lavičce sedí André Villas-Boas, od něhož si vedení Blues slibuje, že by mohl vydržet opravdu dlouho.
Komentáře (182)
Přidat komentářBlbecku
To jen abys věděl, že s tou provokací ještě nekončim.
No pro tebe to plati taky, ale myslel jsem spis Sparkyho
Ale aspoň tě ujistim, že to nevypadá reálně. AVB podle Bucka vydrží deset let.
To zname
Jak chceš, chtěl jsem tě potěšit.
Hughes je legenda Blues, tak nemel kraviny
Ty ses taky tak trochu legenda...
Zažil tam sice skvělý roky, ale legenda to není.
http://www.chelseafc.com/page/Legends_Index/0,,10268,00.html
Ale pro mě Legendy jsou jiný hráči...
proč je mezi nima Carlo Cudicini?
tak je to jeden z nejlepsich brankaru, co u nas chytali. navic, i kdyz byl pak odsunut na vedlejsi kolej, tak neremcal a svou roli prijmul.
Proč sám sebe oslovuješ v diskusi?
na to ti dával lekce SLOSY?
Nikdo mi nic nedává, jen mi ten jeho komentář přijde naprosto nevhodný. I když u něho je ta posedlost Chelsea známá věc...
Mohl volil třeba nějaký "slabší" slovo, ale proč by to nemohl z jeho pozice říct...
A proč já nemohu ze své pozice použít to, co jsem použil?
Tak nic.
Z pozice nezasveceneho kecala?
No jo, tebe ještě pořád nepřešel přestup Carrolla...
No ted si tu svou marnost krasne zavrsil...
tak od té doby se datuje tvá posedlá nenávist Chelsea, kterou tu každou chvíli dáváš na odiv
Čím dal tady najevo nenávist k Chelsea?
Třeba tím, že nazve člověka, který odehrál za Účka značnou část své kariéry, blbečkem jen proto, že se vyjádřil, že by rád trénoval Chelsea?
No jéje. Kolikrát ty si nazval takovýho Maloudu mnohem horším slovem? Nebo Bosingwu?
jsem nevěděl, že Hughes svým vystupováním či vyjádřením poškozuje ManU
Zato ty tim svojim poškozuješ jméno fanoušků Chelsea.
Ta se datuje tak do doby o 7 let driv, pane pozorovateli
Pamatuju si, kdy jsi do diskuse psával, že Čukotka nepoužíváš, protože to nemáš zapotřebí a že tě vlastně Chelsea ani nezajímá. Navíc na tom, že jsi posedlý nenávisti vůči Chelsea od přestupu Carrolla, se shodne více lidí....
Tak se shodujte, ja vam v tom fandim, nejspis to vite lip, nez ja
Nauč se už psát ty čárky před než.
Nedelej Arbitra
Já to myslim pro tvoje dobro.
Jako vážně.
Ok
Ono staci se nad tim zamyslet, to snad zvladnu
Nestačí, je to syčáckej zlozvyk, kterýho se těžko zbavuje. Málokdo to ví líp, než já.
Já s tim zase Chazyho furt prudim na icq.
Sou v tom oba stejní.
grammar nazi nikdy nespí
Omg, co to meles? Proste jsem na nej nastvany, ze byvaly vyborny hrac MUFC, ktery tam prozil svoje nejlepsi roky, chce po mestskem rivalovi trenovat i nejvetsiho rivala v boji o titul.
Každ výborný hráč, který prošel ManU nesmí jiný klub upřednostnit před Účkama?
A rozcarovani je snad neadekvatni reakce? Ty si vzdycky najdes takovou kokotinu, o ktere se musis dohadovat, ze mi az zustava rozum stat.
ty jsi reagoval, když se ti něco nelíbilo (konkrétní reakce "blbečku"), já jsem reagoval, když se mi něco nelíbilo (konkrétně reakce na tvůj příspěvek)? Nevím, o co ti jde... Resp. vodkovi...
Reagovals jako totalni pitomec, to se na me nezlob.
Jako vždy. Nechápu, že máš ještě trpělivost psát to pořád dokola.
Království za ignore list!
Tak kdyby to byl nejakej ♥man united♥, je mi to jedno, ale ja bral vzdycky Arbitra za inteligentniho cloveka, proto me tahle jeho kazdodenni show opakovane prekvapuje.
Kazdodenní?
Ty si vzdycky vypichnes to nejmin dulezity?
To, předpokládám, neměla bejt otázka.
Puvodne ne
Jojo, o to víc je to smutnější.
Boas tam nejmín 4 roky vydrží
Proč mi nechce FIFA ukládat? Mi to píše, že "osobni nastaveni 1 nelze ulozit"
Á nefunguje ani zmrdanej print screen...
tak to má asi jako domovskou stránku toto: http://hasandrevillasboasbeensackedyet.com/
To sis měl rozmyslet možná dřív
až roman vyhodí Villase tak možná na tebe ukáže
Byl bych rád, kdyby jí jednou trénoval
ja som myslel,že chce MU po konci SAFa
SAF nikdy neskončí
chce prostě trénovat větší tým, kde bude mít finanční prostředky...
jeho sem si pral jeste pred scolarim, skoda, ze to nevyslo... tedka asi nebude mit narok, pokud roman dodrzi slovo a necha AVB u kormidla i kdyby se trofej neupekla.
To ho necha jeden rok , pokud nevyhraje nic druhou sezonu tak si myslim ze poleti. Na druhou stranu on je to fakt dobry manager a uz se to zacina projevovat , nemam strach ze by za 2 roky neco nevyhral.
Bohužel, v CFC to máš bez šance
nick :D
ne doufám že avb tam zůstane hodně dlouho
chudák, miesto vysnívaného klubu bude musieť možno príjmuť ManU
Jeho působení v Chelsea sice nebylo z nejlepších, ale přesto Mateja Kežman na angažmá na Stamford Bridge vzpomíná v dobrém. "Chelsea bylo to nejlepší, co mě v kariéře potkalo," přiznal Kežman, který ovšem během jednoho roku dokázal vstřelit jen čtyři branky a odešel do Atlétika. "Žít a hrát v Londýně, to je něco, na co nikdy nezapomenu," vzpomíná Kežman, nyní hrající za BATE Borisov.
borec
kiežby sa vrátil
Reakce na fantíka.
Nastesti nebyla dvojita
Nepokažená myš se mi odstěhovala na koleje, doma jsem teď odkázaný na riziko :-)
Nemám rád repre pauzy.
Jeden z nejsympatictejsich hracu historie MU. Ne vzhledem, to jeho neustale sklebeni mi moc nevonelo, ale stylem hry byl uzasny.
Nejvic me dostane, kdyz o nem nekdo rekne, ze je legenda CFC.
Za co, za ty 3 roky v duchodu?
Heh, kolikrát si ho viděl hrát?
z těch různých sestřihů a archivních mačů to stačí.. neuvěřitelně pohotový zakončovatel, volej, hlavička, střely po zemi, bylo mu to jedno. Obrovský fyzický fond, dříč, zároveň ale herně chytrý...
Wow, ted to teda dobehl neskutecne
Jj, Chris Young je v defenzívě naprostej bůůůh... ale bohužel to nakonec nestačilo. Parádní zápas, tak to vypadá, když hází esa.
Chřestýši musej fakt zabrat. Teď je čeká souboj se třema closerama v řadě.
Hlavně sleduj ten K-Rodův styl nadhozu, ten jeho pohyb a vystoupení z kopce, to je úplně úžasný na pohled. On prostě nemá co dělat v osmejch směnách.
Zrovna on ho klidně mohl vidět hrát.
To musim vsechny videt nazivo, abych mohl rict, ze jsem ho videl hrat, nebo co? Vis, jak je jednoduche, zapnout google a stahnout si nekdejsi zapasy?
To víš, když tam napíšeš ten minulej čas "nevonělo", tak to prostě zní, jakože jsi ho viděl tehdy
nad tim jsem premyslel uz pri tom psani, ale nic jineho se mi tam nehodilo
Jinak nazivo jsem ho samozrejme nevidel, jen v te exhibici, jak daval ten prekrasny gol. Ale uz si vubec nevzpomenu, co to bylo.
kapiš to ? http://www.chelseafc.com/page/Legends_Details/0,,10268~2302665,00.html
http://www.youtube.com/watch?v=GNvmy7x7PJ4
spatne
OT: slyšel sem, že během letních měsíců tohodle roku se v čr eviduje o 47% více rozdaných jmen "FILIP", můžu vědět was ist los????
http://www.youtube.com/watch?v=GNvmy7x7PJ4
Si vždycky u něho vzpomenu na tu historku s Fabregasem.
Blackburn tuším v FA Cupu vyřadil Arsenal a hrál nějak dost defenzivně a Cesc to nějak neunesl a dostal se do rozepře právě s koučem Blackburnu Hughesem a nějak mu v nasrání říká: "víš co...hráls ty vůbec za Barcelonu???!!! " a Hughes mu odpoví "Ano, hrál :) " ... a Cesc nevěřícně čuměl
Možná nyblo od věci nechat Andrého v Portu a angažovat taky odbrého Hughese ale to je jedno oba jsou to dobří trenéři
škoda že ho nevzali místo AVB, určitě by dával šanci mladým nebo anglánum než by tam pořád cpal jižany
100. pro Sparkyho
staci pockat rok, maximalne dva
fergie vravel, že vydrží ešte 3 roky. Ale neviem, či by k vám Sparky šiel, keďže má v srdci Chelsea FC
Vzdyt on mysli CFC, pokud nevyhodi Boase
Pitomec. Za posledních 5 let se mi hrozně zprotivil, přitom fotbal hraje pěknej
5? ten odchod z Fulhamu byl akorát pěkně stupidní...
No míň :). Zkrátka po odchodu od Rovers. Ale hlavně poslední dobou mi přijde zoufale neupřímnej v rozhovorech a rozumuje... takovej welšskej Csaplár. Možná jen pocit, samozřejmě od něj nečtu všechno. A samozřejmě ten Fulham mu nepřidal.
Mohl by začít trénovat českej mannschaft třeba, když je teď bez té práce, a později si k tomu něco dalšího přibrat.
Dream On Mark Dream On
OT: mam taku otazku ... Tom Cleverley alebo Aaron Ramsey?
Josh McEachran
otázka spíš je, na co se ptáš?
to je riadna otazka
Nedělej, že jsi nepochopil, na co se ptá...
no fakt nie
Ok, beru. Jestli jsem to pochopil správně, pak se ptal na to, kdo je podle vás lepší, respektive koho preferujete nebo něco na ten způsob. Proto už teď znám tvou odpověď.
preferujeme kam? ved nehraju spolu v jednom time...fakt je to stupidna otazka
Preferujete, jako koho byste si vybrali do týmu spíš... Ale tentokrát s tebou souhlasím, napsal to blbě...
Clev odohral zatial malo zapasov aby sa dal nejak rozsiahlejsie hodnotit...ukazal ale ze ma nato, aby bol platnym hracom v Man United....Ramsey sa mi zda ze skor stagnuje a ma vela nevydarenych zapasov v poslednom case
prvně se dívíš, že nepochopil otázku a teď s ním souhlasíš?
Tak já třeba si takovéto otázky pokládám často, takže si myslím, že jsem to pochopil, ale věřím, že pro ostatní to není dostatečně vysvětleno.
oprava: "teď už věřím..."
však v pohodě, jenom mi přišlo, že si trošku protiřečíš..
Si gay?
určitě ano
Kvaltiy nebo fanta?
Aaron je fešák, určitě on.
No, Tom asi taky nebude mit o frajerky nouzi.
Tak všeobecně vrcholoví sportovci s tím moc problémů asi nemají. Ale minimálně v mém okolí je Aaron jeden z těch, díky kterým kamarádky vydrží u fotbalu bez zbytečního otravování.
Ešte týždeň. Ako predkrm si stiahnem OT z roku 2009. Ak by mal niekto záujem
http://rapidshare.com/files/209181918/EPL.2009.03.14.Manchester.Utd.Vs.Liverpool.WS.PDTV.XviD-SPAREL.part1.rar
http://rapidshare.com/files/209182203/EPL.2009.03.14.Manchester.Utd.Vs.Liverpool.WS.PDTV.XviD-SPAREL.part2.rar
http://rapidshare.com/files/209182607/EPL.2009.03.14.Manchester.Utd.Vs.Liverpool.WS.PDTV.XviD-SPAREL.part3.rar
http://rapidshare.com/files/209182989/EPL.2009.03.14.Manchester.Utd.Vs.Liverpool.WS.PDTV.XviD-SPAREL.part4.rar
no urcite by som mal zaujem, dakujem
nie, len vie ze na United nema, tak sa tam ani netlaci
To je nesmysl. Ví, že v Chelsea je větší šance, že mnaažera vykopnou. Tím ho ale neobhajuju, taky mě zklamal odchodem z Fulhamu.
tak ale Fergie sa vyjadril ze ma pred sebou 3 mozno 4 roky, cize tiez bude koncit...a radsej by som sa uchadzal o stalu pracu ako o pracu na jednu sezonu...Hughes ale na United podla mna nema
Říkám, že je to nesmysl. Co podle tebe nesplňuje, aby mohl vést United? U Rovers odváděl skvělou práci, u City to byla otázka času než se rozehrajou, i tak hrál ale atraktivní fotbal, Fulham s ním skončil minulou sezonou desátý, což by málokdo s takovým kádrem dokázal.
podobnu pracu odvadza aj Hodgson a v Liverpoole bol strateny...toto niesu manazeri pre velkokluby, toto co robia teraz im ide...navyse ani City sa mi pod nim nepacilo, s nabitym kadrom chodil vonku vyslovene pre remizy
Jo, ty víš nejlépe, pro co jezdili
Nemůžeš porovnávat Hughese a Hodgsona, Hodgson odváděl před Liverpoolem skvělou práci jen ve Fulhamu, Hughes dejme tomu dva a půl krát. Navíc Hodgson nemohl být být úspěšný se stylem, který praktikoval, takhle top klub hrát prostě nemůže, Sparkyho styl je naprosto jiný a daleko více vyhovující větším klubům.
Tak teda, že si "chodil pro remízy", je opravdu to poslední, co by se o City pod ním dalo říct. Podle mě vycházíš jen z toho, že právě počet remíz ho stál místo.
ani nie...zdalo sa mi ze vonku hrali pod svoje moznosti a hrali o dost defenzivnejsie ako doma
Tak to hraje snad každý tým
Zkrátka nemáš pravdu.
nie nie...skratka Hughes United viest nebude...a o tom preco, uz mozme len polemizovat
Hlavně, že sis nakonec debatu ukončil tak, abys z toho nevyšel jako ten, kdo je mimo.
to by som mohol ukoncit hocijak
A stejně bys neměl pravdu.
aby som nemal pravdu, by musel Hughes prist trenovat do United a hrat pekny futbal s vysledkami
Nemáš pravdu v předešlých věcech a tom, že na to nemá. Další věci jsou zbytečné.
tak jestli na to má, to je otázka, kterou se hned tak nedovíme.. Já mu sice strašně fandím, na přestupy je to génius, na předváděnou hru taky. Výsledky s velkoklubem ale neměl/neměl možnost mít... Mancini tu obrannou hru po svém příchodu zvedl skoto okamžitě, Hughes za 3 měsíce v obranné činnosti neukázal progres...
omg, na kterou se odpověď...
Jasně, já jen říkám, že je blbost to, že na to nemá, když nebyl vyzkoušený pořádně ve velké klubu.
ale keby som napisal ze na to ma tak das palec a pritom je to rovnaka blbost
Lescott totálně z formy, Barry z formy, Richards klasicky ve svém blouznění na začátku sezóny, průchoďák Bridge, zraněný Kompany. Tím bych asi shrnul tu kravinu o tom, že si jezdil ven pro remízy. Chazy ti to vlastně už řekl a zde máš faktory, proč sbíral ty zbytečné remízy.
s Kompanym hlavně Hughes počítal jako s DM, na stopera i předtím radši dával Onuohu...
Po příchodu de Jonga se postupem času stahoval na post stopera, kde ho chtěl i sám Hughes, podle jeho slov. Naopak pokud jde o Onuohu, tak ten zase postupem času začal víc nastupovat na kraji. Řeč byla hlavně o remízách Hughese, takže jsem narážel na sezónu, kdy byl vyhozen a do ní šel Kompany zraněný. Kdyby byl tehdy zdravý, tak neměl stejně jistý základ, protože přišel Lescott. Ten se nakonec zranil v době, kdy se Kompany vracel a od této chvíle už určitě všichni známe příběh o jeho neskutečném zlepšení během jedné sezóny.
Takže je nesmysl, že ještě tehdy s ním Hughes počítal na DM, ale je fakt, že s ním nepočítal do základu.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_2705370,00.html
Ja neviem, tie štatistiky vždy keď vidím vyznievajú pre Lucasa, ale pritom pri hre vidím, že stojí za hovno. Ono je to ako s Degeom, štatisticky je natom dobre, ale každý vidí, že je to diera.
to je obrana MU letos fakt tak derava, ze pustila na svyho golmana nejvic strel?
http://www.devilpage.cz/2011/10/06/preco-manchester-united-dovoluje-superom-tolko-strielat/
A my toho za týden pořádně využijeme.
no, šak je... sice dost z těch střel je propagačních, ale aspoň se na ty zápasy dá dívat
vsak prave v tom zhrnuti je pisane, ze obrana je asi najmensi faktor...najviac by som to videl na toho De Geu na ktoreho stielaju ako keby bol malomocny (trebars Spurs skusali uplne sialene strely) a ta zaloha...ja by som to ale tiez nemenil, je to prudko pozeratelne
No, však útočiaci hráči si okolo nášho stredu prejdú ako okolo stĺpov.
A ozaj, Martinova vyvolená predvčerom asi o 9:00 priviedla na svet malého scousera. Gratulujem.
Matteo.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele