Chci zůstat v Barceloně a bojovat o místo, hlásí Krkič

24.03.2011, 21:41
Aktuality
Bojan Krkič v Barceloně nedostává pod trenérem Pepem Guardiolou tolik příležitostí, jak by sám chtěl, a tak se pochopitelně vyrojily spekulace o jeho možném letním odchodu. Dvacetiletý útočník, jenž letos v lize odehrál jen jeden kompletní zápas, ale Katalánsko opustit nehodlá, vždyť hraje podle svých slov v nejlepším klubu světa...

Italská média Krkiče spojovala s přestupem do Neapole nebo AC Milán, protože Guardiola mladé naději skutečně nedává tolik příležitostí jako jeho předchůdce Frank Rijkaard, nicméně Krkič věří, že je Barcelona tím pravým klubem.

"Mým cílem je se soustředit na tuto sezónu a pak se uvidí," řekl v rozhovoru pro španělský Sport. "Chci ale rozhodně zůstat a bojovat o místo v sestavě. Když vás chtějí velké kluby, vždy to znamená, že si vás jako hráče váží, ale já přeci jen hraji za nejlepší klub světa," naznačil Krkič, že se nikam nechystá.

"Pod Pepem se cítím dobře, cítím se ceněný. Ví, že tvrdě dřu a bojuju pro tým," dodal letos pětigólový Krkič.

Autor: Ondřej Holzman / sports.yahoo.com

Komentáře (271)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Tak přál bych mu to. Ale musí pořádně makat. Na základ Barcy jen tak někdo nemá...

Reagovat
Infi

V poslední době se rozehrává, góly je přesně to, co potřebuje. Má hodně slibnou budoucnost a byla by obrovská chyba jej pustit. Bojan

Reagovat
smazaný uživatel

Pustiť ho by bolo veľkou chybou a Barca to vie, preto aj ostane

Reagovat
smazaný uživatel

on by měl jít do anglie

Reagovat
smazaný uživatel

co by tam dělal.. on se podle mě hodí spíš do francie kdyby měl jít mimo špa. škoda že ho na hostovačku neklofla valencia

Reagovat
blaugrana

Tam by ho stavači typu Terry či Luiz zamordovali.

Reagovat
mesyas

luiz? Alex si myslel ne?

Reagovat
smazaný uživatel

alex nieje stavac , alex je medved , a ivanovic tiez nieje ziadne chlapcisko

Reagovat
smazaný uživatel

nepochopim tieto nazory ze by ho zamordovali a podobne debiliny.......je to uplna blbost na tom ci sa hrac presadi vobec nezavisi v ktorej sutazi hra ale rozhoduje vela inych okolnosti predovsetkym dovera trenera to za prve a dalej aj to ako si hrac zvykne a aku ma aktualnu formu.......blbosti typu ze maly hraci ako bojan sa nepresadia v PL alebo seri a len preto ze su drobny su totalne koniny......nastastie to takto beru len ludia ktory do futbalu vidia len velmi slabo a ty ozajstny funkcionari ktory rozhoduju koho ich klub kupuje vedia ze na vyske a siel az tak velmi nezalezi.............ale na zaver chcem dodat ze enmyslim ze krkic z barci odide

Reagovat
Didier Drogba

,do Anglie patří jen pořádní zabijáci,to je právě krása PL

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mesyas

chikirito je důkazem co

Reagovat
Didier Drogba

takových hráčů tam je ale jen pár....naštěstí

Reagovat
Aldeano

Bohužel už jich je víc než pár...

Reagovat
smazaný uživatel

kdo ??

Reagovat
blaugrana

Fazuľka.

Reagovat
smazaný uživatel

kdo hernandez ??

Reagovat
blaugrana

Áno. Marcel Merčiak by ti povedal.

Reagovat
smazaný uživatel

ale porad nechapu proc se mu mesyas smeje protoze to je zabijak v pokutovem uzemi a narozdil od levneho Torrese ukazuje ze goly dvat umi...

Reagovat
blaugrana

On sa mu nesmeje, on naráža na to, že PL nie je len pre hromtlukov.

Reagovat
smazaný uživatel

aha spatne jsem to pochopil sory ale hernandez kdyz pritvrdi tak nalozi aji hromotlukum

treba v LM sestrelil Hainzeho jak malinu nerikam ze je to hromotluk ale tvrdak je to urcite

Reagovat
blaugrana

Nehovorím, že nie je.

Reagovat
smazaný uživatel

to je vončo

Reagovat
smazaný uživatel

to je dobře doufám že se rozehraje když je ted zraněnej Pedro, Bojan

Reagovat
Kenneth

To je Bojane hezký že chceš bojovat,ale nebude ti to k ničemu platné.

Reagovat
smazaný uživatel

To jako proč? Posadil na lavičku Ibrahimoviče, neříkám že Villa je Ibrahimovič, ale klidně se mu může stát cokoliv

Reagovat
smazaný uživatel

Přichází jaro a Bojan rozkvétá, jako vždy. Až se naučí hrát solidně po celý rok, pak bude dobrým náhradníkem, časem možná i pravidelným členem základu - to by ale musel Pep buď změnit systém nebo Bojana naučit pořádně těch dovedností, které se mu nedostávají a které jsou bohužel právě teď nejvíce vyžadovány.

Každopádně ho nepouštět, je to talent a zatím nedělá bordel, když nehraje, což se cení.

Reagovat
smazaný uživatel

Nerad bych, kdyby jste ho zabili..

Reagovat
smazaný uživatel

Bojan bude muset odejít pokud chce hrát.V Barce se neprosadí.Pokud hraje od začátku tak toho moc nepředvede.Mám pocit že mu sedne Anglie.Bojan je rychlej hráč a Anglie mu bude sedět.Itálie určitě ne...po sezoně bude muset jít pryč.Hrát v mláděži a v áčku je rozdíl.Určitě má své přednosti ale pro jinej klub.Nesedí na lavce první sezonu.Konec minulé sezony mu šel ale nestalo se nic.Má dobrou příležitost odejít a to nehraje.Pokud neodejde bude litovat..

Reagovat
FCBjhonysFCB

Bojan neodejde, už měl tolik příležitostí a kdyby chtěl, odejde už dávno

Reagovat
Biozdenda

mene tekel a parsin

Reagovat
smazaný uživatel

Bojan je budoucí superhvězda rovná Messimu! Né nadarmo dal za mládežnické týmy Barcelony přes tisíc gólů.

Reagovat
smazaný uživatel

Takových už bylo...Z mládežnických kategorií je do velkého fotbalu velkej skok a co si budem povídat,né každej je schopnej ho překonat

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl. Krkič není žádnej zázrak. Kdyby nehrál za Barcelonu tak by po něm neštěkl ani pes.

Reagovat
smazaný uživatel

nazor odbornika

Reagovat
One-Real

Reagovat
smazaný uživatel

Bodlo by mu hostování někde...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani náhodou. Hostování je v Barceloně předsálí odchodu.

Reagovat
herbage

Zato vysedávání na lavičce mu vyloženě pomůže Wilshere taky vloni odešel na půlrok do Boltonu a díky tomu je dnes tam, kde je

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona není Arsenal. Hostovačka je hrob pro mladý hráče Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ještě jednou pro tebe - V BARCELONĚ se na hostování a následné znovuzačlenění do týmu prakticky nehraje.

Reagovat
smazaný uživatel

takže ruším to slovíčko "prakticky". Prijel jsem si posledních 10 let a nenašel jsem jediný připad, kde by odešel hráč na hostování a pak se zase zařadil do kádru.

Prostě to v Barce funguje jinak. Arsenal do toho nepleť

Reagovat
smazaný uživatel

aby ses nedivil u Ibry

Reagovat
smazaný uživatel

Obávám se o to, aby z něj nebyl nejdražší VIP divák v historii.

Každopádně jeho zařazení do kádru po těch jeho kecech nehrozí.

Reagovat
smazaný uživatel

a jako poslední zareaguju na to "vysedávání na lavičce". Odehrál letos 1100 minut, což dle mě není špatné. Jen pro porovnání - loni odehrál 1250 minut, předloni 1400. Podle mě by letos mohl překročit obě předešlé sezony ...

Reagovat
smazaný uživatel

Držím palec, Bojane. Ty dva důležité kousky mě nalily do žil trochu naděje.

Reagovat
smazaný uživatel

Přijde mi, že ho všichni berou jak starého :) je mu 20 let ! je to něvo jako Cesc, tomu je taky málo ale protože hraje zaArsenal od 16-ti tka všem přijde že je tam dlouho a táhne mu na 30

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím v tom paralelu s Benzemou.. Snad mu to dopadne podobně, i když ho spíš vidím jako druhého útočníka v Barce.

Reagovat
smazaný uživatel

co tím chtěl básník říci?

Reagovat
smazaný uživatel

Že v tom vidím podobnost s Benzemou.... ??

Reagovat
Hristo Stoichkov

Když v létě nepřijde žádný útočník, tak bych se o jeho budoucnost nebál

Reagovat
smazaný uživatel

Neymar.

Reagovat
smazaný uživatel

Na co by nám byl ?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby se opravdu koupil další útočník, tak by se hodil asi nejvíc.. Jak typově, tak kvalitativně.

Reagovat
smazaný uživatel

Typově a kvalitativně se do současné Barcy nejvíce hodí Aguero, ale ten je nereálný...zatím

Reagovat
smazaný uživatel

Aguero ale není koncový útočník, Neymar dokáže zahrát více pozic, má neskutečně rychlé a kvalitní napadání a je to více týmový hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Aguero je pořád lepší než on, je ozkoušený španělskou ligou a evropským fotbalem celkově, má dobré vztahy s Maschem a Leem, celkově mi tam pasuje jak hrneček na prdel, ale na jeho pozici hraje Viža, tak je ještě min. rok nereálný

Reagovat
smazaný uživatel

Ten ať si zůstane v Brazílii

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Co proti němu máš?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Problémový hráč. Stačil Ibrahimovic.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký problémový hráč? Co to je za blbost? Naopak, je to týmový hráč, zastává se spoluhráčů, do médií mluví korektně a slušně.. Nedoprovází ho žádný skandál..

Reagovat
Hristo Stoichkov

Nevím, brazilskou ligu nesleduju. Ale na Sportu i El Mundu o něm psali jako o problémovém hráči, dokonce kvůli němu prý vyhodili i trenéra. Jeho cena taky nebude pod 30. Myslím, že za tu cenu bude lepší zbavit Cesca beztrofejového trápení

Reagovat
smazaný uživatel

Trenéra vyhodili kvůli tomu, že se mu na tréninku hráči poprali a všechno se natočilo.. Neymar byl právě jediný, který se utlačovanýho spoluhráče zastal, když viděl, že už to přehánějí.

Reagovat
smazaný uživatel

To už by byl opravdu útok bez koncovýho hráče.. Chudák Messi. Ten těch 80 branek bude muset dát sám

Reagovat
smazaný uživatel

Reakce na Kostelníka... Moc vína.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prd, děláš z Aguera nějakého nekopu. Koncový je dostatečně, střílet branky umí a pokud by se dobře použil, tak by byl výborný

Reagovat
smazaný uživatel

Villa nešel už 8 let pod 17 branek za sezonu.. Průměr má 22,7 branek.. Aguero nikdy nedal víc jak 22 branek za sezonu.. Jako je to jeden z nejlepších hráčů na světě, to rozhodně, jenže Villa je koncový, Aguero ne..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Aguero hraje v tragikomickém Atléticu,to nic neznamená

Reagovat
smazaný uživatel

A Villa hrál ve stejně tragikomické Valencii a ještě o dost horším Gijonu, který mu ty statistiky snížil nejvíc

Reagovat
smazaný uživatel

Valencia je o mnoho lepší než Atletico

Reagovat
smazaný uživatel

Mají to nastejno.. Ze čtyř sezon byla Valencie dvakrát nad Atlétikem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, v tom opravdu ne. Valencia je stabilně vysoko, Atlético si létá tabulkou každý rok jinak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

2009/10 Valencie 3. Atlétiko 9.

2008/09 Vale 6. Atlétiko 4.

2007/08 Vale 10. Atlétiko 4.

2006/07 Vale 4. Atlétiko 7.

Zase nějaký velký rozdíl v tom teda není.. kór když v nejhorší sezoně pro Atlety se vyhrála UEFA

Reagovat
smazaný uživatel

Ale statistikou nemůžeš vše zdůvodnit, marty. Atletico je opravdu dlouhodobě slabší než Valencia,. Musíš taky koukat na PD. Navíc jak bylo už řečeno, Villa zahrával ve Vale i penalty a přímáky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to není nějaká statistika toho, jestli je to lepší hráč, nebo tak.. Prostě tyhle týmy se pohybují v tabulce stejně vysoko, takže se těžko dá nějak říct, jestli je jeden z nich lepší..

To máš pravdu, Villa zahrával i penalty.. Ale i bez nich tu bilanci má lepší, a to o dost.. Navíc hrával vždycky na hrotu, Aguero byl staženější pod Forlánem.. Právě o tom mluvím. Já to beru, Aguera mít v barce, tak se rozbrečim radostí, ale na druhou stranu mít tam Neymara, tak by to bylo ještě o něco lepší..

Reagovat
smazaný uživatel

Neymar = cucák, co hraje sotva rok na vrcholové úrovní

Aguero = už několik let dokazuje špičku

Navíc Villa v Aguerových letech dával tolik branek jako Sergio? Opravdu? Opravdu opravdu?

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu hrál za daleko horší tým a opravdu dával stejně branek..

Neymar hraje na vrcholové úrovni od roku 2009 kdy mu ještě nebylo 17 a hned po té sezoně byl jeden z nejlepších hráčů ligy a Romário i Pelé halekali na Dungu, že ho nepovolal do repre..

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, v jeho letech hrával David ve 2.lize

Možná hraje, ale v Brazílii! To ti uniká podstata

Reagovat
Hristo Stoichkov

Tady ale srovnáváš 22letého Agüera se zkušený střelcem Villou. Ten měl navíc v zádech lepší tým, žádného rovnocenného střelce (ve Vale), penalty, přímáky... Kun má (snad) to nejlepší teprve před sebou, do Barcy opravdu pasuje. Uvidíme, letos to nehrozí, za rok či dva je to určitě reálná varianta

Reagovat
smazaný uživatel

bol by to veru paradny "skreti" utok keby sa ten kun za 2 rocky kupil , snad este lespi ako teraz

Reagovat
smazaný uživatel

Na to, že je to v Brazílii už od 17-ti největší hvězda ligy, tak se chová až neuvěřitelně profesionálně.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem četl o problémech, dělal dusno apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Největší problém jsem o něm četl, když řekl, že byla chyba, že ho Dunga nevzal na světový šampionát. protože na to výkonnostně měl..

Reagovat
smazaný uživatel

Je problémový a příliš velký sólista. Při první příležitosti by ho Vicky sprdnul jak Afellaye http://www.youtube.com/watch?v=Nr7CoGVe6cE&feature=related

Reagovat
blaugrana

AK môžem pridať svoju trošku do mlyna, tak si myslím, že týchto hračičiek už máme dosť, ja by som volil niekoho typu Llorente.

Reagovat
smazaný uživatel

Otázkou je, jestli by se hodil do systému...nehodil

Reagovat
blaugrana

Tu njede o to, či by sa hodil do systému, ale o rozšírenie herných možností.

Reagovat
smazaný uživatel

A hráč za minimálně 25 - 30 mega ojro by seděl....to fakt ne. Nebo si myslíš, že by v současné době měl hrát základ?

Reagovat
cristiano.K.

a Masch za 20 nesedí?

Reagovat
smazaný uživatel

Masch teda nesedí!

Reagovat
smazaný uživatel

je v Barce první sezonu a hrál za tuhle sezonu (necelou) 1700 minut. Co by sis představoval víc?

Reagovat
Tomanatura

Ja bych si predstavoval u kapitana Argentiny aby nastoupil alespon jednou do zapasu s tezsim souperem v zakladu, jelikoz od zacatku nastoupil jen proti srandatymum jako Hercules, Getafe 2x, Mallorca, Almeria, Sociedad, Levante, Deportivo, Gijon, Zaragoza. Atletico, Valencia (ok, beru) s tim, ze cely zapas odehral jen s Mallorcou, Getafe 2x, Almeriou, Getafem, Deportivem a Zaragozou. Ok, v LM jste mu zacali davat vic prostoru a v CdR odehral skoro vse, tam si ty minuty nastradal. Z toho mi vychazi, ze hraje jen v mene dulezitych zapasech, z cehoz plyne, ze je jen takovy nahradnik, ktery si musi vic zahrat, jelikoz stal vice penez. Pres Busquetse stejne cesta nepovede a to musi vedet kazdy od tebe az po Guardiolu s Rosellem.

Mne to prijde jako takova ''degradace'', ten hrac musi hrat kazdy zapas a ne delat nejakemu soplakovi nahradnika.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ty nechápeš, že je to jeho první sezóna, navíc se adaptuje z PL. První zápasy chodil do soubojů jako blázen (zvyklý z PL), dostával žluté karty a pak musel být střídán, jelikož byl na pozici DM, která v Barceloně když útočí je možná ta nestaženější. Takže Pep ho nechtěl nechat plavat v tom nezvyklém stylu, dával mu minuty a Masch se pomalu zapracovával.

1) Masch je dostatečně kvalitní, aby se prosadil, což ukazuje poslední měsíce, kdy se stal oporou

2) V Barceloně je pozice náhradníka jiná než kdekoliv na světě - díky úzkému kádru si zahrají všichni a všichni můžou dostatečně nahradit hráče v základu, aniž by se to na kvalitě kádru výrazně podepsalo

3) Z Masche se stal, i DÍKY tomu postupnému nasazování proti slabším týmům,technické zdatné DM, o kterém byste to v PL nikdy neřekli - už teď by dal do kapsy svými přihrávkami za obranu a do strany drtivou většinu DM PL do kapsy

4) Díky nasbíraným minutám na hřišti získává sebevědomí, je prospěšný týmu - viz klíčový zákrok proti Arsenalu a rozhodně si zahraje dostatečně na to, aby se cítil ukřivděně

5) Na DM je přesto jednička Sergio, což Masch chápe a věděl to, když přicházel

Reagovat
Tomanatura

Chápu to moc dobře, jenže takový hráč je adaptovaný ihned. S tím, že náhradník v Barse je jiný, než kde jinde, na mě nechoď, Heinze v MU v poslední sezoně taky hrával často, ale do nejdůležitějšího zápasu nenastoupil, jelikož to byl prý prostě náhradník. Už jsem ti psal minule, že Mascherano si jen těžko uvědomoval, že nebude trvalou jedničkou a brzo mu to dojde, o to se neboj.

Nebo takto, podle tebe je v pořádku, že jeden z nejlepších DM na světě bude nejlepší roky trávit zápasama proti Getafe a když se poštěstí tak Atleticu Madrid? Podle mě rozhodně ne. Pochopil jsem Barcelonu, že ho koupila, jelikož takového hráče za 20 mega je hřích nekoupit a tím se pro ni místo po Yayovi excelentně zaplnilo, ale ze strany hráče to prostě chápat nemůžu. Jemu to taky dojde.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by to nebylo pochopitelné? Hráč jde do klubu, kde je mu slíbeno dostatek zápasů (což má) a s velkou šancí vyhrávat velké trofeje. Myslíš, že Mascherano je blbý a nevěděl do čeho jde?

A s těmi náhradníky to tak je, ať se ti to líbí nebo ne. Barca má 19ti členný kádr, MU minimálně 25ti členný, tak je jasné, že si náhradníci zahrají v Barce daleko více a budou důležitější než náhradníci v jiném týmu.

Pokud jsi zarytý fanda Mascherana tak se ti to nemusí líbit, že nehraje naprosto první housle, ale z hlediska klubu je to výborná koupě a výhodná situace. Masch za ty prachy stál.

A že by zahazoval svá nejlepší léta? To ani náhodou, každý fotbalista chce vyhrávat trofeje, což se mu s Barcou nejspíše splní a s Liverpoolem, ač jsem jeho fanda, v nejbližší době hodně těžko.

Reagovat
Tomanatura

Copak je to všechno jen o trofejích? Není. A ano, Mascherano je velmi blbý a pravděpodobně netušil, do čeho jde. Tak jako při všech přestupech.

Reagovat
smazaný uživatel

Píšeš, že z jeho strany přestup nechápeš - tak se ale zamysli, protože hráč, který není odchovanec, je špička na svém postu, zajímá se o něj momentálně nejlepší tým na světě, navíc tam má kolegy a kamarády z repre, klub je ze země, ve kterém se mluví jeho mateřským jazykem a má šanci vyhrát trofeje (o což všem hráčům jde, nebuď naivní, že by na světě existoval hráč, který by odmítl hrát ve svých nejlepších létech o trofeje a tituly)

Reagovat
cristiano.K.

souhlas s Tomanatura ano, má nasbíráno mnoho minut. Přesto na hráče jeho kalibru odehráno málo.Od kapitána argentinské repre se čeká mnohem víc než jen to, že bude "12" hráčem FCB. Pomáhá mu i to,že Sergio je použitelný na stoperu.Trofeje sice vyhraje,ale kolik v nich odehraje zápasů?

Reagovat
cristiano.K.

*kolik důležitých zápasů

Reagovat
smazaný uživatel

Od něho se čekalo přesně to, co teď dělá - a dělá to dobře. Hraje dostatečně a určitě musel počítat s tím, že když přijde do týmu, kde na jeho pozici hraje mistr světa a jeden z nejlepších DM na světě (plus odchovanec), takže pokud bude nespokojený, je to jenom jeho chyba. A on podle mého nebude, protože přece jenom jeho povaha není typická pro jeho národnost.

A hlavně zapomínáte na jednu skutečnost - hraje první rok v Barce!, musí si zvyknout na styl hry (což u DM je nejdůležitější), což už se pomalu odehrává, naučil se více pracovat s balónem a méně "prasit". Nezvykl si Ibra, nezvykl si zatím druhý Ibra, Henrymu to trvalo nějakou dobu. Je zvláštní, že Masch se zatím adaptoval snad nejrychleji (kromě Villy, ale tam to bylo jednodušší v tom, že hrál v Barceloně B = šp.repre )

Reagovat
Tomanatura

Jak říkám a říkal jsem předtím, do 2 let je pryč

Reagovat
smazaný uživatel

Předtím si říkal "do roka"

Reagovat
Tomanatura

Do roka bude protestovat, do dvou let je pryč

Reagovat
Hristo Stoichkov

Jako fanoušek ARG by si spíše měl být rád, že je Masch v Barce, ne?

Reagovat
Tomanatura

Ani ne, je mi to ukradené, jelikož na MS byl nejlepší Argentinec a byl ještě furt v Liverpoolu. Ono jde o to, jakou má formu a jak s ním dokáže vyjít trenér. To, kde hraje, je vedlejší. Stejně nikdy nebude tvořivý záložník a v repre bude vždy jen posouvat balony.

Reagovat
smazaný uživatel

ale on to fakt obdivuhodně (na něj) rozděluje. Jeho hra se od začátku sezony posunula o dost velký kus od tvrdosti k fotbalu.

A ne, neaklimatizoval se hned.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Tomanatura

To já nepopírám, ovšem toto jeho přednosti nikdy nebudou. Díval jsem se speciálně kvůli němu párkrát na Barsu a ano, zlepšení tam vidět jde.

K tomu dole - Ty nejdůležitější zápasy seděl a stejně tak bude sedět i nadále. Jinak už k tomu nemám moc, co dodat, vše už bylo řečeno.

Reagovat
smazaný uživatel

takže tys čekal, že Pepek rozesere to, co fungovalo, teda Sergia na lavku? To se čekat nedalo. A je vidět, že je to dobře. Když Mash přišel, tak si musel získávat důvěru. Teď ji má (ano, i tím, že jsou zranění), protože se na ploše adaptoval. Na začátku sezony mu to dělalo velké problémy. Koukni, kdy dostával karty - 2. kolo, 3. kolo a pak za zbytek zápasů jen další dvě.

K těm jeho zápasům - hrál doma proti Valencii (12 minut, ale hrál v zápase, kde nebylo nic jistého), ve Valencii, doma proti Athleticu, doma proti Seville, hrál na Riazoru. To jsou sakra těžký zápasy. Kdo tohle neuzná, tak prostě nesleduje PD (neber to osobně).

V Copě ze svých minut nasbíral jen 270 minut, takže neberu tvůj argument, že si minuty nasbíral v Copě

Vememe-li v úvahu, že se pořád neví, kdy se vrátí Carles, tak to vypadá, že si Mash zahraje ještě dost a dost možná i obě jarní clásica.

Mě to prostě přijde na první sezonu víc než slušné. Mash se taky zatím vyjadřuje tak, že mu tohle vytížení vyhovuje (vím, těžko by řekl opak, ikdyby to byla třeba pravda).

Já jsem za Mashe rád. Prvně jsem se bál (a první zápasy mi dávaly za pravdu) jeho tvrdosti, ale přizpůsobil se a ukázal, že to umí i rozdělovat.

Jestli začne dělat problémy? To nevím. Křišťálovou kouli nemám, ale logicky mi přijde z jeho pohledu lepší být v Barce dvanáctkou a mít reálnou šanci na tituly, než být v Liverpoolu jistej základ a koukat se, jak poháry zvedají jehou soupeři.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Konkrétně?

Reagovat
smazaný uživatel

Já se tu bavím s někým, kdo ho nikdy neviděl, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale viděl, a opravdu není vhodnější než Aguero. A navíc je to Brazilec, ti dříve ztrácejí motivaci a začínají flámovat (čest výjimkám), což Argentinci ne, ti jsou přece jenom spolu s Uruguayci "nejevropštější" z celé Latinské Ameriky.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš na to holt jiný názor... Já jsem pro za to, že Barcelona s Ronaldinhem rozhodně neprohloupila, stejně tak s Ronaldem, Romáriem, nebo Rivaldem..

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže ti všichni přišli z menšího evropského klubu, až když se adaptovali na Evropu. Přesně proto ho nechci, dopadne jak Keirrison, který byl taky brán jako za velký talent...

Reagovat
smazaný uživatel

No teď sis docela naběh, tebou zmínění totiž přišli až z Evropy. Možná by nebylo špatné vzpomenout si na Henriqueho nebo Keirrisona, kteří zrovna nezáří (i když jasně, ani k tomu neměli moc příležitostí). Tím neříkám, že jsem proti Neymarovi, určitě by bylo fajn vidět zase nějakýho kouzelnýho kanárka bavícího celou planetu v modronachovém dresu, ale skoro vůbec ho neznám a netuším, jaký by mohl mít jeho příchod vliv na hru. Jednoho dne bych ho v Barceloně klidně rád viděl, ale do té doby si holt vystačím s Danim.

Reagovat
smazaný uživatel

Za to Saviola..

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho cenu a povahu. Pep dbá na vztahy mezi hráči a bezproblémovost hráče, což neymar na svoje mládí nesplňuje, je to až moc velký rebel

Reagovat
smazaný uživatel

Rebel? Sakra práce, sakra práce, vždyť je to z Brazilců společně s Patem asi nejmíň problémový mladý hráč vůbec..

Reagovat
smazaný uživatel

s Patem, který vymetá bary, rozvádí se 9 měsíců po svatbě a pigluje šéfovu dceru?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt? No tak vidíš, nakonec je z těch mladých hvězd problémový nejmíň.. (i když jsem přece jen myslel fotbalové skandály, co si dělají v soukromí po tom je mi hovno.)

Reagovat
smazaný uživatel

No a v Barceloně je důležitý i mimofotbalový život a nějaké skandály nejsou vůbec zapotřebí, musí zapadnout do "rodiny Dona Pepa"

Reagovat
smazaný uživatel

A Neymar by tam zapadl jak prdel na hrnec.. Navíc fotbalový kvality má možná ještě lepší jak Aguero, ale o tom musí přesvědčit i v Evropě no..

Reagovat
smazaný uživatel

Takových už bylo a v Evropě vyhořelo...Dávat takovou hromadu peněz za velkým fotbalem neozkoušeného hráče je velký risk a zbytečnost. Říkám když už, tak za Aguera...ale Villa ještě 2-3 roky poslouží, pak už pomalu bude nahrazován naplno asi Bojanem nebo už rovnou Deulofeuem

Reagovat
smazaný uživatel

Takových bylo dost, jenže nikdo neříká, že se Aguerovi v Barce povede.. takových, který hráli v La Lize výborně a v Barce prd je taky hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně méně než těch co přišli přímo z Jižní Ameriky. Hele nikdo neříká, že Neymar je máslo, ale na Aguera zdaleka ještě nemá a rozhodně do Barcy pasuje méně.

Reagovat
smazaný uživatel

Vem si, že Brazílie má hodně podobně kvalitní tým jako Argentina a zatímco Neymar má v Brazílii místo jísté, tak Aguero ani zdaleka. Jako já Aguera miluju, jenže Neymar se typově do Barcy hodí jak prdel na hrnec, už jenom kvůli tomu napadání bez míče a týmové hře..

Reagovat
alcantara

v zivote som ho nevidel, mozno tak raz-dvakrat v nejakom zostrihu, ale nechce sa mi verit, ze by mlade ucho(kolko vobec ma, 19?) prislo a odvadzalo timu pedro ci villa, zvlast v defenzive, najma, ked je to brazilcan. Ak by to bola pravda, nech uz zajtra pristava na El Prat.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, Argentína ma v současnosti daleko, ale opravdu daleko našlapanější útok než Brazílie, tak se nediv, že není stabilně v základu. To nemůžeš srovnávat. NAvíc napadání a pohyb bez míče má právě Aguero výborné...

Reagovat
smazaný uživatel

To se přece nedá takhle říct, jestli je našlapanější, nebo ne.. Rozhodně působí sehraněji a na hřišti se na ně lépe kouká..

Reagovat
smazaný uživatel

Heh To víš, že dá

Dobrá, tvá oblíbená disciplína statistika:

Messi - nejlepší hráč světa, nejlepší střelec PD

Higuain - druhý nejlepší střelec PD

Milito - nejlepší střelec SA

Tevéz - jeden z nejlepších střelců PL

no a pak mladík Aguero, nediv se, že to má těžké se prosadit, když už několik desítek let se nehraje na 5 útočníků

Brazílie? Pato a....nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

Individuálně našlapanější je, to nepopírám.. Ještě je tam třeba Pastoreho a Lisandra.. Jenže když tyhle týmy hrály spolu, tak sice vyhrála ARG gólem v posledních minutách od Messiho, ale v ten zápas byla v útoku nebezpečnější Brazílie. Tím nechci snižovat kvality Aguera, jen chci říct, že týmově ten tým hrál v útoku líp a byla to dost zásluha Neymara..

Reagovat
smazaný uživatel

... a já Barcu považuju hlavně za tým..

Reagovat
smazaný uživatel

Přece se ale nebavíme, jestli hraje Argentina týmově nebo ne, ale o tom, že Aguero má těžší pozici v prosazování než Neymar v Brazílii, kde nyní není tak velká konkurence. A Neymar není ozkoušený v Evropě a příliš drahý, místo něho radši mladíka z béčka, nebo už zkušenějšího Aguera, svého času přece jen největšího talenta Jižní Ameriky

Reagovat
Tomanatura

A utok je stejne Di Maria, Messi a Lavezzi/Higuain/Tevez/Agüero/Salvio/Gaitan Tito hraci se pobijou o to jedno misto, Di Maria s Messim by meli byt jisti, jelikoz jsou daleko vic vhodnejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ze pre takychto brazilskych mladikov , je idealne portugalsko , take fcporto , tam by ukazal ci sa chyti alebo nie

Reagovat
smazaný uživatel

Porto je pro něj už teď malé..

Reagovat
smazaný uživatel

ako pise hore kostelnik , je pekne ze v brazilii vala , ale takych hracov tam je X , a kolki sa v europe chytia .. aj taky hrac ako ronaldo zacinali v PSv a az potom prestupil do velkoklubu , a cez porto uz preslo velmi vela megastar

Reagovat
smazaný uživatel

Takých hráčů tam není nikdo.. Ani ten Ganso nemá takový talent a není tak dobrý jako Neymar i když má možná pro Evropu lepší předpoklady.. Jenže Neymar se prosazuje všude, stačí si pustit třeba i brazilskou reprezentaci.. And You will see..

Reagovat
smazaný uživatel

pekne sa to cita , este krajsie to bude ked to budes pisat v spojitosti z niakou poprednou EU ligou , dovtedy je to len dalsi zazracny brazilsky talent

Reagovat
smazaný uživatel

"jen" ? Já být největší talent země, která má dlouhodobě nejlepší fotbalisty na světě, tak si pískám..

Reagovat
smazaný uživatel

nepopieram jeho kvality , ale proste si myslim ze az europa ho dokladne preveri .... btw o tom keby som bol mozme my len snivat niekede pri pivecku

Reagovat
smazaný uživatel

To mi trochu připomíná Průměr ligisty, kteří říkají, že Messi nikdy nebude tak dobrý hráč, dokud nebude hrát v PL

Reagovat
smazaný uživatel

nieco na tom bude

Reagovat
smazaný uživatel

uvidime ako keirrison .. aj ked neverim ze dostane sancu ...

Reagovat
smazaný uživatel

je vidiet ze posledne zapasy sa bojan uz rozohrava , sice to nieje nic svetoborne , ale lepsie ako 2 mesiace dozadu , nadolezitejsia cas sezony nabera obratky , tak dufam ze ich s nou bude naberat aj bojan ako lonsku sezonu .. o odchode nemoze byt rec, pustit ho by bola demencia najhrubsieho zrna ...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
blaugrana

Plynulá angličtina.

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby jenom angličtina zkusit šušn

Reagovat
blaugrana

Asi chcel ukázať, že je multi-jazyčný.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako pro něj by bylo nejlepší hostování v nějakém menším klubu, jinak to nevidim.

Reagovat
smazaný uživatel

do Liverpoolu s nim

Reagovat
smazaný uživatel

do ziadneho poolu sa nepojde , tam si kupujte inych mladasov za 40 mega na lavicku

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool žádného mlaďasa za 40 mega na lavičku nekoupil

Reagovat
smazaný uživatel

caroll ?? vzdy ked som poslednu dobu pozeral pool tak sedel

Reagovat
soukup

tak po zranění je to logický

Reagovat
smazaný uživatel

Carroll je hráč do základu, stál 35 mega a seděl protože byl 2 měsíce zraněný a teprve nedávno začal trénovat.

Reagovat
smazaný uživatel

to zranenie som prehladol

Reagovat
smazaný uživatel

Andy je hodně výborný hráč a rozhodně dobrá koupě (i když drahá), vyplatí se.

Reagovat
smazaný uživatel

keby nebol dorby tak by ho pool nekupoval ako nahradu za torera , a keby ho nekupovali den pred uzavierkou prestupoveho okna , nestal by ani taku palku

Reagovat
fantomas

Zrovna tady to asi až takovej vliv nemělo. Předraženej by byl tak jako tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Náhradou za Nanda je Suaréz, Carroll je posilou a prvkem, který může změnit obraz hry. Byl drahý, protože čas Liverpool tlačil, ale protože za Torrese dostali taky nesmyslně příliš prachů, tak to skončilo šulnul

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
blaugrana

Nehnevaj sa, ale Live v aktuálnej situácii, navyše so Suarezom a Carollom nie je Boh vie aká destinácia pre mladého hráča.

Reagovat
smazaný uživatel

prave ze je to vyborna stace at se tam jede podivat na pul rok a pak se vrati a uvidite jak bude makat

Reagovat
cristiano.K.

co by tam dělal? navíc se hodí akorát do systému 4-3-3

Reagovat
k0udy

Podlě mě je lepší než Pedro, ale myslím že když stále nebude hrát tak by měli jit na hostováni někam do Španělska

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby před 2 roky odešel do Arsenalu tak by uz z nej byla hvezda tipu Muller,Benzema

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alcantara

Bojan musi zostat, ziadne hostovanie a podobne hovadiny, musi byt trpezlivy ako victor, carles alebo andres, verim, ze v buducnosti nastriela za nas mnozstvo golov z "deviatky", talent ma, treba zlepsit fyzicky fond a ono to pojde.

Reagovat
salami

to je správnej přístup, v Barceloně se možná někdy dočká, jít sedět do AC je volovina a vubec nejsem přesvědčenej, jestli by se dokázal prosadit v nějakym jinym velkoklubu

Reagovat
C-M@ster

Moc šancí mu nedávám. Na Barcu podle mě nemá.

Reagovat
$dolar$

Mel by odejit, dokud si uplne neprosere karieru

Reagovat
Pinturicchio

Na lavičku je takového hráče škoda, zvlást ve věku, kdy už by měl pravidelně hrát a sbírat zkušenosti. Co tak nějaká hostovačka?

Reagovat
smazaný uživatel

Kde ve velkoklubu by mu dali ve 20ti letech 1100 minut na place letos a 3750 minut ve věku 17 - 20let?

Reagovat
Pinturicchio

Myslím, že víš, který klub mám na mysli. . Já bych ho do Juve bral všema deseti.

Reagovat
panca

v juve by dopadl jako giovinco

Reagovat
Pinturicchio

Protože jsou podobného věku a postavy?

Reagovat
panca

to taky a spanelum v serii a vubec neverim

Reagovat
j_mrazik

Je jich jenom pár, kteří opravdu zářili.

Reagovat
Pinturicchio

To je pravda, ale o Bojana strach nemám, zvlást, kdyby to bylo jen hostování. ( I když jsem četl něco i o tom, že jsme za něj chtěli nabídnout 22 mega )

Reagovat
smazaný uživatel

On je to z části i Srb, těm se v SA daří, ne?

Reagovat
Pinturicchio

Napadl mě Ibra, podobné.

Reagovat
smazaný uživatel

On má vyšší ambice

Reagovat
Pinturicchio

Tak momentálně by si pohoršil v kterémkoliv jiném klubu na světě, co se ambicí týče.

Reagovat
smazaný uživatel

já doufám, že nemá ambice odejít vůbec nikam. Pořád je mu 20. O nějaké ztracené kariéře se nedá vůbec mluvit.

Reagovat
smazaný uživatel

No, nevím, jestli by vám k něčemu byl. On není ten, který by se měl bít sám na hrotu

Reagovat
Pinturicchio

Sám ne. Buď bych ho dal na pozici, kde hraje Quagliarella, ve 4-4-2, nebo v 4-2-3-1 na levé křídlo, aby to měl do hřiště.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli někam Bojana, tak na křídlo spíš ne, na to v současnosti nemá dostatečnou kontrolu míče a spíš mu sedí hrot v 433, s velkou podporou křídel

Reagovat
smazaný uživatel

To zpracování a vedení míče je u něj na nízké úrovni. Na tomhle musí hooodně zamakat.

Naopak bych vyzdvihnul, jak zapracoval na střele.

Reagovat
smazaný uživatel

Střelu měl vždycky dobrou, jen v dobách krize se k ní nedostal nebo nastřelil prvního hráče. On si je podle mého i vědom nedostatků a proto se snaží vždy střílet a není jak Pedro, který v pokuťáku ukličkuje 3 hráče a nahraje pod sebe

Reagovat
Pinturicchio

Myslíš, že by to nezvládl? Něco podobného, jako Robben v Bayernu, jen by se tlačil ještě víc do zakončení a na hrot. Takže by to bylo takové ... 4-2-3-1, podle toho, kde by se Bojan pohyboval, přecházející do 4-2-2-2. Ale to asi nemá smysl, takhle lámat, když, jak už psal Jirka, je většinou hostování stopka v pokračování kariéry v Barce, tím spíš, kdyby se Bojan nějak předělával.

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, tak to opravdu ne, Robbena právě zdobí vedení míče a zpracování, což Bojana vůbec. Společnou mají rychlost a střelu...a taky až nechutnou ochotu padat a rozhazovat rukama na zemi, to jsem si na něm poslední dobou všiml. Bojan na křídle opravdu ne, on je použitelný na 100 % jedině v útoku.

A hostovačka je blbost, přece nebudeme pouštět jeden z největších útočných talentů světa a odchovance, navíc vděčného náhradníka (i když před ním je v současnosti kvalitou asi i Jeffren)

Reagovat
Pinturicchio

Tak pak už jedině - Aquilani, Melo, Pirlo - Bastos, Krasic - Krkic . Jasně, no, to je pravda, pokud mu to vyhovuje ( pořád je mu jen 20 ) a chce se rvát o šanci u vás, tak se nemá cenu o tom bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedině, pokud by se ty křídla pohybovala spíš v útoku a nedávali centry vzduchem (což jistě chápeš proč ne ) a dokázali si s Bojanem narazit. Opravdu bojovat na hrotu sám není jeho

Reagovat
Pinturicchio

To už je fantas, co jsem házel . No, asi mu popřeju hodně úspěchů v Barce a tím to hasne.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jediné, co ti asi zbývá I když...nechcete Ibru? Za 30 mega je váš

Reagovat
Pinturicchio

Ne, dík. Jen ať zůstane v AC, v té formě, co momentálně má.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Já ho v současnosti beru spíše jako variantu na obě křídla, na hrot se mi v současném systému nezdá. Ideální je to pro něj nalevo, stejně jako u Villy.

Reagovat
smazaný uživatel

V současném systému ne, proto mu to nejde. Vloni s ještě starým systémem, kdy jeden hrot hrál, byl mnohem platnější. Nyní v systému bez hrotu ne.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Problém byl jedině v jeho výkonnosti, určitě ne v systému. Z křídla má mnohem více prostoru než na hrotu a může se dostávat častěji do zakončení. Právě to je jeho největší přednost a pokud se do něj nebude dostávat, tak pro tým platný nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže na křídle to není pro něj, je tam horší než na hrotu, a to nejen kvůli tomu, že se díky současnému stavu jeho schopností 1 na 1 a ovládání míče do zakončení z křídla dostane jen těžko. Může se to změnit, ale v současnosti není tak zkušený jako Villa, aby tento přechod z hrotu na křídlo zvládl. Níkdo neobviňuje systém, ten je platnější a účinnější než vloni.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Proč by to nebylo pro něj? Já si myslím, že je to jeho ideální pozice, mnohem snadněji se bude dostávat do zakončení. Nemá a nebude mít kvality Messiho, aby si v zahuštěném středu dělal co chtěl... S tím by měl velké problémy i Villa, který je stále o dost kvalitnější než Bojan. Ostatně ten taky není po technické stránce nějaká špička, ale hraje jednoduše a tlačí se do zakončení, to je cesta i pro Bojana. Souboje 1 na 1 bude muset zvládat na hrotu i na křídle, bez toho to nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže proč je ten střed tak zahuštěný? Protože soupeř ví, že tudy letos útočí Messi a směřují tudy často pasy od Andrése a Xaviho. Proto říkám, že při minulém systému se mohl Bojan více prosadit, protože Messi byl napravo. Taky přednosti Bojana jsou spíše pro hrot - rychlost, střela, zakončení - vhodnější než pro křídlo.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Zahuštěný střed hraje proti Barce každý už pěkných pár let, to není o letošním Messim. Stačí se podívat na Villu, který těží buď ze svého náběhu, kdy dostane kolmici (většinou od Xaviho s Iniestou), nebo se prosadí jednoduchou kličkou (z 80% jí dělá do středu hřiště) a rychlým zakončením. Takhle si to představuju u Bojana. Nepotřebuje svádět souboje u vápna, kde kolem něj budou na středu 4 protihráči. Zkrátka to co hrál Henry a momentálně Villa.

Reagovat
smazaný uživatel

To možná hraje, ale letos je to nejmarkantnější, opravdu. Villa je přece jenom úplně někde jinde, je nevypočitatelný, dokáže se uvolnit kličkou do středu a vystřelit, nebo ti klidně zasekne na opačnou stranu, a uvolní se směrem od brány, uteče a nacentruje na gól, jako např. v El Clasicu. To Bojan zakončuje pořád, jestli sis všiml v těch posledních zápasech. Je pěkné, že střílí aspoň někdo z našeho týmu na branku z větší vzdálenosti než z "malého vápna", ale při jeho postavení na křídle je to kontraproduktivní. Souhlasím, v současném systému by na hrot nepasoval, ale očekávat od něj to samé co od Henryho nebo Villy, kteří tuto pozici mají více zažitou (Henry byl v počátcích kariéry křídlo, Villa to často plnil v repre, semtam ve Valencii a je velezkušený) je možná hodně předčasné

Reagovat
Hristo Stoichkov

A proč je to nejmarkantnější? Protože letošní Barca je asi nejsilnější, dokáže zatlačit soupeře mnohem více, než s takovým Ibrahimovicem. Více pohybu, více přihrávek (resp. rychlejší cirkulace míče), o ničem jiném to není. Já jsem přesvědčený, že Pep si Bojana připravuje na to, aby byl schopný zvládnout více rolí. Musí být variabilnější, s jeho dispozicemi nemůže hrát jen hrot, musí být schopný i na křídle. Stejně tak si připravil i Iniestu či Busquetse. Kolik dá za sezónu Villa těch centrů před bránu? Naprosté minimum, on je střelec (stejně jako Bojan), když může, tak zakončuje. V El Clásicu to byla bezchybná modelová situace. Villa stál na křídle, střed obrany byl přehuštěný, dostal míč od Xaviho a šel sám 1-1 na Ramose. Takto se dá prosadit mnohem snadněji, než na hrotu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale však já se vším souhlasím, jen říkám, že v současnosti na křídle nezahraje tak dobře jako na hrotu a to jsem jen odpovídal Pintovi, který ho dával k nim na křídlo. Což by nebylo šťastné. V Barce to je jinak, já vím, pevně dané pozice zde v útoku nejsou, ale v Juventusu by na křídle byl Bojan zabitý

Reagovat
smazaný uživatel

Ale samozřejmě, pokud se prosadí a půjde mu to, tak budu jen a jen rád

Reagovat
smazaný uživatel

Zlatokop cítí ropu a chce zůstat za každou cenu, i když si pořádně nezahraje. Každý se živí jak umí, to je v pořádku.

Reagovat
DreamTeam

jeden z nejprecenovanejsich talentu.. a bublina pomalu ale jiste splaskava

Reagovat
exse

You made my day

Reagovat
smazaný uživatel

Nejpřeceňovanější neni, ale celkem přeceňovanej jo...

Reagovat
Pinturicchio

To už je Pirlo, Krkic, kdo ještě?

Reagovat
smazaný uživatel

¨Prosimtě a kdy za poslední dobu odehrál Pirlo nebo Krkič zápas odpovídající jejich pověsti?

Reagovat
Pinturicchio

Pirlo těžko, když je letos věčně zraněný, Krkič těžko, když je v Barce, momentálně, v pozici náhradníka. A to nějak snižuje jejich schopnosti, nebo dřívější úspěchy? ( V případě Pirla )

Reagovat
smazaný uživatel

Úspěchy nezpochybňuji, ale Pirlo už pár let nic nezahrál a Krkič zatim nepředved skoro nic...

Reagovat
Pinturicchio

Aha.

Reagovat
smazaný uživatel

A co jako? Pirla omlouvá, že byl zraněnej? Vůbec ne, prostě nehrál, tak nehrál. Teď zraněnej neni a hraje houby. Krkič má možná potenciál, ale hráčů jako on v jeho věku je na světě kolik? 10,20?

Reagovat
Pinturicchio

Prosím, nekomentuj situaci Pirla, když o tom víš evidentně houby. Jak ho to může neomlouvat, když ani nemá šanci ukázat něco na hřišti? Pokud je zdravý, pořád patří k nejlepším playmakerům na světě. ( Jinak Pirlo momentálně zraněný pořád je. )

10-20? Řekl bych míň, ale dejme tomu těch deset, třeba. A pokud hráč patří do první 10-tky světových talentů, tak je přecenovaný? Je mu 20 a hraje v momentálně, asi, nejlepším týmu na světě, má odehraný dost velký počet minut a Barcelona s ním evidentně počítá. Ale jo, asi máš pravdu Ty, je přecenovaný.

Reagovat
smazaný uživatel

Co jako o Pirlovi nevím? Že nehraje kdovíjak suprově je fakt a že je na vině zranění už je vedlejší. A ano Krkič je přeceňovaný, 10 lepší útočníků kolem 20ti let je jen v PL

Reagovat
Pinturicchio

O Pirlovi evidentně nevíš nic. Část s Krkicem už nemá ani komentovat.

Reagovat
Pinturicchio

* nemá ani cenu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi popiš co nevím nebo je to jenom prázdnej argument? btw kdy za poslední 4 roky zahrál dobrej zápas?

Reagovat
Pinturicchio

Pokud nevíš ani to, že je momentálně zraněný, tak nepředpokládám, že bys ho viděl byť v jediném zápase, letos. Těch zápasů byl bezpočet.

Reagovat
smazaný uživatel

A z čeho proboha vyčítáš, že nevím, že je zraněný, to už je fakt moc

Reagovat
Pinturicchio

"Teď zraněnej neni a hraje houby". Tak nevím, no, nenapsal jsi tohle Ty?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Můžeš těch 10 vyjmenovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Taky by mě ta jména zajimala

Reagovat
smazaný uživatel

Batole, Sturridge, Walcott, Carroll, Bendtner, Hernandez, Kakuta, Henderson, Carlos Vela, Macheda (ten je sice na hostování, ale patří Manchesteru, věru málo jich neni

Reagovat
Hristo Stoichkov

Minimálně polovina jmen je nesmysl.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak popořadě

Balotelli ok

Walcott, Carroll, Hernandez - jsou starší než Bojan, ale kvalitou srovnatelní

Henderson je záložník

Bendtner má 23 let a extra kvalita to není, není lepší ani náhodou

Kakuta, Macheda - vtipálku

Sturidge, Vela - nejsou lepší, jeden se pomaličku prosazuje v Boltonu, druhý nehraje

Reagovat
smazaný uživatel

Walcott je lepší než Bojan. To je podle mě jasné. Ten jediný je relevantní. Nicméně má pořád o rok víc než Bojan.

Carroll je mezi takhle talentované hráče řazen hlavně dle ceny. Jinak má pořád za sebou jen cca 20 zápasů v lize. To je hrozně málo na to, aby se nějak dalekosáhle hodnotil.

Další zajímavé jméno je Chicharito, ale ten má oproti Bojanovi dokonce 2 roky náskok + hraje první sezonu. Může stejně jako vyletěl, zase zapadnout. Na jedné sezoně se kvalita hráče opravdu vydedukovat nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, Walcott možná i jo, ale taky střídá zápasy kdy září a zápasy kdy je neviditelný, o větší náskok bych to neviděl.

Ty tomu Carrollovi křivdíš, a to dlouhodobě jak jsem si všiml Už teď je to nejlepší hlavičkář a nejspíš i ve vzduchu celkově nejsilnější hráč na ostrovech, který vyhraje každou hlavu a pokrytí míče má taky neskutečné. To je opravdu talent a vědělo se to o něm. Já bych ho stavěl i nad toho Chicharita. Taky si myslím, že je předčasné ho nějak přehnaně adorovat, vždyť je teprve ve velkém fotbale 1 rok, Bojan 3-4 roky.

Jediné, co se mi na Chicharitovi líbí je, že z 14 střel dal 10 branek, což může každý závidět

Reagovat
smazaný uživatel

Walcott je hráč, kterýho já osobně žeru. Kdykoliv ho vidím, tak to tahá parádně. Toho Arséne vychoval slušně.

Carrollovi nijak nekřivdím. Píšu FAKTA - je to hráč, co odehrál na nejvyšší úrovni půl roku. To je na nějaké věhlasné hodnocení málo. Že ti hraje v Liverpoolu, na mém hodnocení nic nezmění. Nehaním ti ho, ale ani ti ho nebudu vychvalovat jen proto, že jste za něj uvalalili takový balíky prachů.

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám Walcotta taky rád, je to sympaťák, ale v zápasech, dky se musí útočit do plných je poloviční, nekreativní

Carroll dominoval i ve 2. nejvyšší anglické lize, která je možná ještě fyzicky náročnější než ta první. Byl drahý, byl kurevsky drahý, ale talent má obrovský a ví se to. Nezáleží kolik toho nahrál v první lize, u těchto typů hráčů to je jedno

Reagovat
smazaný uživatel

na tom se neshodneme. Já si s hodnocením počkám. Je možné, že si Carroll osedlá Anglii. Je možné, že vyhoří. Každopádně ho prostě NECHCI hodnotit.

Reagovat
smazaný uživatel

OK, já musím doufat, že nevyhoří

Reagovat
Tomanatura

Chicharito má zakončení na úrovni Ruuda. On má hlavně výběr místa, rychlost, zakončení a bojovnost. Nějaký technik to asi nikdy nebude, i když věřím, že se na určitou úroveň dostane, spoluhráče na to má, aby se k tomu propracoval. Ale není to ten typ útočníka jako Bojan, co se s balonem mazlí.

Reagovat
smazaný uživatel

Vezmu to odzádu: Vela hraje asi tak jako Krkič

Nevidim důvod, proč by Kakuta a Macheda nebyli lepší, než Krkič

Neser mi sem kurva ten věk, když jsem psal kolem 20, ne? a to je i 23

Henderson je i útočník, uvádí se to i tam hrál, když jsem ho naposledy viděl

bože bože bože, kdo je automaticky v Barce je nejlepší? Ono spadnete v LM na prdel

Reagovat
Pinturicchio

Kolem 20 ... šupni tam i ty, kteří mají 25 a víc. ( Jinak za celou dobu, co se bavíš se mnou, nebo ostatníma, jsi neuvedl jediný argument )

Reagovat
smazaný uživatel

tak proč jsi to neřekl hned, že je s tebou diskuse o hovně? Což jsi prokázal tám zakončením příspěvku.

Reagovat
smazaný uživatel

Heh, ukaž mi, co Vela, Kakuta, Macheda dokázali? Vždyť dohromady nedali v lize ani tolik branek, co Bojan v té první sezóně sám!

Pokud nevidíš rozdíl mezi vývojem hráče ve 20 a hráče v 23 letech, tak to seš hodně mimo. Tak to já tam můžu hodit Messiho, který má 23 a Bendtner je nahraný

Henderson není útočník, pokud myslíš toho ze Sunderlandu

A proč sem mícháš zas tu Barcu? Jen jsem ti vyvrátil tvůj seznam 10 hráčů kolem 20ti let, kteří jsou podle tebe lepší než Bojan, přičemž jen u 4 hráčů to lze vzít, ostatní jsou pro smích.

Nato, že sleduješ PL jsi docela zabedněný a nemáš přehled

Reagovat
smazaný uživatel

já bych na tvém příspěvku změnil jen ten konec - on je zabedněný nejspíš proto, že sleduje JEN PL. To je pak těžký.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych si možná nebyl ani jistý, jestli tu PL sleduje, vypadá to, že ani ne

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi evidentně do té PL zahleděný víc, než jsi si schopen přiznat

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

ty si seres do huby pekne jeden prispevok za druhym ....

Reagovat
smazaný uživatel

To by mne taky zajímalo...kteří? Hrášek má 23 let a není podstatně lepší....to by byl s přivřením všech očí 1

Reagovat
smazaný uživatel

Hrášek je teda o dost lepší a říkal jsem kolem 20

Reagovat
smazaný uživatel

jeho kvalitu jsi vypozoroval z těch 1500 odehraných minut? To jsi kabrňák teda.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je reakce jak od dementa. A ta Angličtina to vyšperkovala

Reagovat
cristiano.K.

chtěl bych ho vidět na hostování,nejlépe v Atleticu Madrid. Sice se tvrdí,že hráči FCB po hostování se nevrátí,ale tento fakt bych viděl jen jako svazující se pověru,která se chtě nechtě v budoucnu prolomí

Reagovat
smazaný uživatel

200. Pro Bojana

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
Footballer

...a pro diskuzi, pěkně jsem si početl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jak se dá krásně diskutovat, když se neúčastní senilové, hateři a idioti (dolar)

Reagovat
Footballer

Reagovat
Infi

Reagovat
madridcan

som zvedavy ci som hater,idiot,hatersky idiot alebo idiotsky hater

Reagovat
smazaný uživatel

skus si tipnut , 25% sanca na uspech je slusna

Reagovat
madridcan

idiot,co som vyhral?

Reagovat
smazaný uživatel

D je spravne , vyhravate .... dieru z kolaca

Reagovat
madridcan

dufam,ze nie tu po Jimovi z Americkeho kolaca

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele