Chamakh přemýšlí nad Arsenalem. Bordeaux chce Silvestreho
Z Arsenalu do Manchesteru City nejspíš brzy odejde Emmanuel Adebayor, manažer Gunners Arsene Wenger proto hledá nového útočníka. Jeho favoritem je Marouane Chamakh z týmu francouzského mistra Girondins Bordeaux.
Chamakh před nedávnem hlásil, že chce Bordeaux opustit, poté svá slova zmírnil. "V Premier League je o mě zájem, mám možnost tam přestoupit," říká nyní marocký reprezentant.
"Vezmu si čas na rozmyšlení. Rýsuje se mi několik opravdu zajímavých možností a já chci udělat to nejlepší rozhodnutí," doplnil. O Chamakha se kromě Arsenalu údajně zajímá také Sunderland.
Podle anglických médií je ale pravděpodobnější přestup 25letého hráče do Londýna. Pokud Adebayor skutečně odejde, bude Arsenal potřebovat útočníka. Přestup ale může zkomplikovat požadavek Francouzů - Bordeaux chce, aby se opačným směrem přesunul kromě peněz také obránce Mikael Silvestre.
Chamakh před nedávnem hlásil, že chce Bordeaux opustit, poté svá slova zmírnil. "V Premier League je o mě zájem, mám možnost tam přestoupit," říká nyní marocký reprezentant.
"Vezmu si čas na rozmyšlení. Rýsuje se mi několik opravdu zajímavých možností a já chci udělat to nejlepší rozhodnutí," doplnil. O Chamakha se kromě Arsenalu údajně zajímá také Sunderland.
Podle anglických médií je ale pravděpodobnější přestup 25letého hráče do Londýna. Pokud Adebayor skutečně odejde, bude Arsenal potřebovat útočníka. Přestup ale může zkomplikovat požadavek Francouzů - Bordeaux chce, aby se opačným směrem přesunul kromě peněz také obránce Mikael Silvestre.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pokud do pondělí nepřestoupím, zůstanu, rozhodl Chamakh
19.08.2009, 13:24
Arsenal Chamakha zatím nezískal, hráč je znechucen
03.08.2009, 10:50
Chamakh odejde jen do velkého klubu, varuje Blanc Sunderland
29.07.2009, 16:03
Chamakh: Jednání se Sunderlandem je v pokročilém stádiu
22.07.2009, 12:57
Wenger Adebayora v Arsenalu držet nebude
03.07.2009, 15:54
Komentáře (213)
Přidat komentářTo bude fakt "bolestivé", když odejde Silvestre! Hned bych to vzal...
*dle ceny samozřejmě, ale příležitostí zbavit se Žárovky asi moc nebude
To je jak nejakej arabskej sejk
ale je to maročan
coz jsou Arabove
Dufam ze to Sunderland mysli vazne a prebije Arsenal
Bruce nemyslí nic vážně... Crouch už tři dny podepisuje smlouvu a Bruce jen dokola tvrdí, že o něj má zájem...
Arsenal ma utocnikov dost
no jo,ale jestli odejde šmatloš Adebayor,což by pro ně byl přínos než stráta,Chamakh by se dost hodil
ale nejlepší odešel
moc ho neznám takže si nejsu jistej, jestli pro Arsenal je dobrou volbou...Ale s přesunem Silvestreho bych teda neváhal...
ten Chamakh je takovej stroj na goly
jeho statistiky tak nevypadaju
jak to? vzdyt dal letos 14 branek....vic nez treba Berbatov
a odohral vyse 40 zapasov,ziadna slava
Pokud je to pravda, tak by to pro Wengera byl skvělý nákup. Silvestra Arsenal nepotřebuje a Chamakh by s van Persiem vytvořil zabijáckou dvojici. Jen ať se posiluje konkurence, ať máme tu ligu ještě vyrovnanější
chamakh je dobrej,ale proc kupovat kdyz maj jeste eduarda, velu a kopyto bendnera?podle me zbytecnej pretlak v utoku
Někde (asi tady ) psali že by to mohlo být 6M liber a Silvestre. To se zdá nějak moc dobrý pro Arsenal. (pokud je teda Chamakh tak dobrej tak si AW myslí)
Ten nadpis To je jeste horsi, nez Deko.
Na Deka jsem si už zvykl, i když sám nepoužívám.. ale tam je aspoň poznat, o koho jde.
pokud jsem si všimla, tak v první osobě zdejší redakce píše vždycky "Deco". jenom když jeho jméno sklonují, píšou "Deka" - a to je češtinářsky správně takže necápu,co komu vadí. bez Deca, s Decem,atd je patvar. :)
To de znat, ze me neznas, protoze ja jsem zvykly vsechny vety psat tak, abych cizi jmena nesklonoval. Takze ja Deco bez Deka neresim:).. ale prepisy cizich jmen do cestiny, to je fakt pest na oko pro me.
Přesně. I když zase mě to tvoje neskloňování jmen vadí, to už zas nevypadá vůbec pěkně, hlavně z češtinářského pohledu.
Obcas mi to ujede, to uznavam
Podobne. Nedá sa na to pozerať.
přesně hoši, ja jsem myslel že zas nějaká mladý Čech jménom Šamach jde do světa xD Jen aby příště nenapsali Čavi (Xavi)
aj pro mě např. Búsúfa
nejlepší přepisy jsou přepisy jmen z azbuky
a jak se to pise? Chamakh ne?
Chamakh je anglicky, správně je to مروان الشماخ
Nejhorší byl Benajůn.
To převádění cizích jmen do češtiny je hrůza.. Vždyť tady už ani pomalu nevím, o koho se jedná.
za chvilku ta aj tak vymažu..im je to jedno....ale snaha sa ceni
Proč by mě měli mazat?
Mě taky smázli když se jako první hodil výsměch přepišu jména Šamach .
lebo kritizuješ nazov članku
Vzhledem k tomu, jak by sly clanky kritizovat bezne, tak za to meli byt radi, takova drobnost :)..
Nekritizuji, jen říkám svůj názor. Navíc jsem před chvilkou sám s autorem na toto téma mluvil.
však v pohode...ale na začiatku tu mazali jedna radosť..tak preto
Teď už by tu nic nezbylo.
totok ještě není tak hrozny, ale když vidím Gwen Stefaniová nebo Britney Spearsová tak je mi na blití...
Včera jsem viděl napsáno "Jessica Albaová".. Jsem původně vůbec nevěděl o koho jde..
no tak to už je vážně moc
Nechápu proč by se to mělo všechno takhle počeštovat. Prostě Chamakh, a ne Šamach . Jinak myslim, že adekvátní náhrada za Adebayora (Adebajor )
* Adebaywhore
Prosím někoho, kdo sleduje francouzskou ligu,aby napsal své dojmy na tohoto hráče, díky
Proboha proč "Šamach"? snad Chamakh ne?
ne šach mat
Taky tuhle módu nechápu, to můžeme rovnou psát Růny, Fárt, Kasáno, Víja... princip bude stejnej
To teda nebude, trochu si to nepochopil.
dalsi clanok bude mat nazov "Krauč prestupil do Sandrlendu"
ale dyť je to přepis jeho ména z arabštiny
ten hráč se nějak jmenuje, tak nekomolte jeho jméno, je to něco hroznýho
Ano, nebudeme ho přece komolit, pišme tedy مروان الشماخ.
Chamakh jako normálně
Třeba Aršavin se píše azbukou, proto česky můžeme psát Aršavin a né anglické Arshavin, stejně tak jako Ševčenko apod. Ale nepíše se Frenk Lampárd nebo Džon Tery. Jenže arabština má jiné písmo, tzn nejspíš stejný případ jako Arshavin, takže Chamakh je poangličtěné, Šamach se dle mě může používat.
Já když sem ho viděl, vždycky měl na dresu Chamakh. Copak je to nějakej čech, aby se to muselo tak komolit?
Aršavin má taky na dresu ARSHAVIN tohle nebo azbuku. To samé Ševčenko, Tymoščuk a další.
A co to mění na tom, že se mi nelíbí, jak se to debilně přepisuje? Copak angličani píšou Bednarz, Shtech, Rosiky, Barosh?
Tady jde podle mě o jiný druh písma, než je latinka. My si taky Angličany taky nepřepisujeme (oni nám minimálně "šlohnou" háčky a čárky), ale málokdo by přečetl např. Zagorakis v řečtině (Ζαγοράκης), to samé v ruštině atp. A Šamach - Chamakh je původem psán arabsky, takže to spadá pod tu druhou kategorii.
No vždyt jo, ale přece jenom by se to mohlo nějak ustálit, aby ten přepis byl jednotnej ne?
Samozrejme, ze mas pravdu, ale kdyz uz existuje zabehnuty vyraz Chamakh, pod kterym toho hrace znas, ktery ma na dresu a je v Evrope prakticky oficialni, tak je podle me uplne zbytecny zacinat s jeho ceskym prepisem.
To si rozhodněte vy a ostatní média, jak to budete podávat. Mě je to jedno, já si zvyknu. Hlavně, aby se to nějak ustálilo.
No právě o to mi šlo! Mě je jedno, jestli je to klasicky napsáno jako Gerrard nebo Baroš, nebo jestli je to přepis, já sem chtěl, aby se z toho nedělaly české "zkomoleniny".
Fakt je to blbost co píšeš.. angličtiná nemá Š nahrazuje to SH, aby to tak znělo.. Jenže arabština i čeština to š mají, takže by na českých oficiálních webech mělo být opravdu psané Šamach.
Jenze on se narodil ve Francii v Tonneins, takze nevim o jaky arabstine tu mluvis.
Přesně tak... buďte rádi, že nejsme jako Srbové, kteří přepisují fakt všechna jména. Takže uvidíte Kristijana Ronalda, Mančester junajted atd. - viz třeba http://www.sport.novosti.rs/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=1&Itemid=120
no tak to už je konec
Jj, jednou jsem se nějak náhodou dostal na srbskou stránku, kde byla tabulka Premier League a chvilku mi trvalo, než jsem rozluštil názvy jako Hal Siti nebo Njukastl Junajted.
Premjér lík?
"Fudbaleri Vest Bromvič Albiona i dalje imaju šansu za opstanak u Premijer ligi, ..."
MAJKL OVEN POSLAO BROŠURU O SEBI NA ADRESU POTENCIJALNIH POSLODAVACA
Náhodou, úplne ľahúčko čitateľné. Takmer dokonalý ofnetický preklad.
o Stívna Žérarda prejavila záujem Čelsí, Mančester Junajtid, Vijareal, Sevija, Ácé Miláno, CÉESKÁ Moskva, Bayern Munčen. Hal Siti usilije o služby Kristijána Ronalda a Mančester Siti má záujem o Rokve Santa Kruza
a z Eston Vily prestúpil Mančestru Siti Geret Bery
a viete o tom, že na jeseň hral za Portsmus Žérmen Difou? :D
Šamach ..když jsem přečetl nadpis tak jsem nevěděl o koho jde
Ty vole, přepište to už, tu si každej stěžuje
Jen aby Adebayor odešel, vzal si zničehonic čas na rozmyšlení kvůli tlaku z Afriky...
to vazne?
http://arsenal-mania.com/articles/3106994/Adebayor-transfer-delayed.html
sakra nech to uz potvrdia oficialne a mame ho z krku
neviem si predstavit,ze by si ten prestup nakoniec rozmyslel,co by ho cakalo na ES..
už loni na něj byli fanoušci naštvaní a to jenom natahoval podepsání nové smlouvy... Myslím, že loňské vypískání Eboueho by ve srovnání bylo nicotné
Tak jak jsem tady byl několikrát upozorňovaný Šamach je jeho pravé jméno (arabština) a Chamakh jenom anglický přepis.. Je to hnus, ale je to tak.. Stejně budu pořád raději psát Chamakh.
Silvestreho chce Blanc nějak horlivě, sice stopera potřebujeme, ale možná spíš na lávku a nevěřím, že Silvestre bude chtít sedět. Chamakh se už několikrát vyjádřil, že chce odejít, dokonce mu fanoušci udělali poslední kolo rozlučku. Pro Arsenal by to byl výborný kup, protože přesně takovýho útočníka potřebují. Myslím, že by tam mohl opravdu udělat díru do světa.
Tak Silvestre by měl být vděčný aspoň za tu lavičku, v Arsenalu se dostane max na tribunu...
Minulou sezonu celkem hrával.. Navíc hrál za United a teď za Arsenal. Do Bordeaux by nešel, pokud by neměl jistej základ.
loni hrával, protože byla půlka obrany zraněná, což se snad opakovat nebude a navíc přišel Vermaelen, který hraje přesně stejné posty jako Silvestre...
Tak uvidíme.. Stejně bych nepředpokládal, že by chtěl přestoupit, aby byl na lavičce..
tak jasně, přechod do taktičtější a pomalejší Ligue 1 by mu mohl spíše vyhovovat než PL, kde absolutně nestíhal. Ani nevím, jaká konkurence by na něj v Bordeaux čekala...
Planus a Henrique.. Teď odešel Diawara.
víc stoperů nemáte? Takhle si Silvestre zahraje každopádně, už jen kvůli rovnoměrné zátěži v dlouhé sezoně
No právě, že by asi byl až třetím stoperem..
nn to neni pravda hral docela dlouho ve stoperske dvojici s Gallasem a na lavicce sedel Toure taky kvuli tomu chtel Toure tehdy odejit do mancity ale Wenger mu to rozmluvil.
To City by mělo nabušenej útok. Adebayor - Tevez a alternace Santa-Cruz a Bellamy
Ještě nějakýho tvořitele do zálohy. Já být šejkem tak neváham a koupim za babku v Chelsea nechtěného Deca
Nebo nechtěného VanDerVaartha z Realu. Možností maj spoustu a peněz taky. Tak uvidíme. Kažodpádně na tenhle post potřebujou nakoupit
Njn, Irelanda treba posadiť
co narobis , nema dostatocne hviezdne meno
Ja som Írsko, kto je viac?
Jason Scotland
Porovnaj veľkosť
rozlohovo to neni velky rozdiel .... urovnou ligi vsak ano
Petr Čech
Ty tiež
Česko je větší než Irsko
Ani zaboha
Rozhodně
Nevím, jak si to myslel, ale určitě ne rozlohou.
Rozlohou i počtem obyvatel i historií..
Rozlohou ne, počtem obyvatel určitě jo, s tou historií je to zapeklité
Irsko 70 273 Km2...Česko 78 867Km2
Aha ti dementi na wikipedii to uvedli asi v součtu se Severním Irskem, tím se to vysvětluje
JJ, tam je to i se Severním Irskem
Jasně, omlouvám se
Samo Slovák
Ireland je dobrej hráč pro týmy horní poloviny PL ale né pro to co chtějí ze City šejkové vytvořit, což je další evropskej mega-klub.
Proč neposadit nejlepšího hráče na tribunu
Ve všech zápasech minulé sezony co jsem viděl mě ani jednou nenadch.
To nebol jeho problém
Já viděl 2 a úplně v každým byl fakt nejlepší
Takze tech vsech zapasu bylo asi 0 jednoznacne jejich nejlepsi hrac, Robinho vedle nej prumer.
Problém byl možná mezi televizí a gaučem
V konferenčnom stolíku?
Neco pro tebe Getzo:
15.07.2009 20:20 - Adebayor už získal povolení
Emmanuel Adebayor již získal pracovní povolení potřebné k přestupu do Manchesteru City. K dokončení jednání tak již nic nestojí v cestě.
Čítal som to, ďakujem za ochotu, ale nie je to len pre mňa, že? Nedáva to logiku, no odvodzujem od toho jediné, že cudzinec musí pravdepodobne z čisto administratívnych dôvodov pri zmene zamestnania nanovo žiadať o povolenie. Pravdepodobne sa to týka aj prípadov, keď je daný občan na anglickom území prijatý len vďaka špecifickej pracovnej činnosti a preto sa u nového zamestnania skúma jeho opodstatnenosť.
U nás sa čosi podobné, pokiaľ si dobre spomínam neuplatňuje. Znelo to v danej chvíli divne, navyše si tam urobil pár chýb, tak sa nečuduj, že nám to bolo smiešne. Nebolo to nić osobné, osobným si to spravil až týmto podsúvaním pod každú tretiu diskusiu. Čítať viem aj sám.
Tak nebylo to jen pro tebe ale dalsi si nepamatuju , ty si tam byl nejznamejsi jinac sem to dal jen pod dve diskuze jen sem ti chtel dokazat ze i ty se muzes zmylit tak sa necuduj
Nevedomosť neospravedlňuje, každopádne ja som s nad tým len zasmial. Mne vadila hlavne tá "priorita" Na to povolenie sa chytali íní
jojo tak to je v poradku ze ses tomu zasmal kdyz sem to zkonil
Mohli by hrát i na 3, když jich mají tolik - zprava: Tévez - Ade - Robinho, Bellamy - Santa - Petrov, ještě mají krajního SWP a na střed Benjani, popř. Caicedo.
Robinho a Petrov ty budou hrat na 100% kraje zalohy
Benjani odchazi a pokud pride nejaky utocnik odejde i caicedo ale jeste je tam bojinov s tim nevim jak to bude
Robinho a Petrov ty budou hrat na 100% kraje zalohy
Jestli ano, tak pak je to vyřešeno možná i lépe pro větší počet hráčů, alternovat může SWP. A v útoku tedy Ade-Tévez a Bellamy-Santa.
petrov urcite ne to bude nahrada za robinha na druhy kraj zalohy jsem nekde cetl ze by jim vyhovoval robben v tom clanku stalo ze chteji Vaarta sneijdera a robbena
Když už jsme u tý češtiny proč ten nadpis není celý "přečeštinovatělý"..?
Šamach přemýšlí nad Arsenálem Bordó chce Silvestreho
POjď k nám Chamakhu, sqwela posila pro Arsenal uz se těším duo EDUARDO-CHAMAKH a podporovat je bude van PERSIE
nebo treba Garrard
Šamach
tento web už klesl na samotné dno, i když nikdy neříkej nikdy, třeba se tady jednou bude psát o Žerárdovi, Kolovi, Jangovi, Kínovi.....jen tak dále amatéři....
Je to k zblití, ale tak podobné kecy o webe už tiež bruci. Pokiaľ máte u sliepok lepší, je to najlepšia vizitka ale pindanie je k ničomu.
To přece není pravda.. Taky jsem si to myslel, ale pak se potvrdilo, že to takhle je správně. On se opravdu jmenuje Šamach a ne Chamakh. Takhle napsaný to mají akorát kvůli výslovnosti. On je Maročan a ne Francouz ani Angličan. Takhle to je správně.
on se jmenuje takto - مروان الشماخ, pro ty, kteří nevládnou těmito kozelkama je obecně znám jako Chamakh ......
Obecně je tak znám, ale v latince, pokud máme Š, nebo Ch, tak je to Šamach.. Mně se to taky nelíbí, píši ho taky Chamakh, protože sem na to zvyklej a nikdy jsem mu na dresu neviděl nic jinýho.. Ale jiná Arabská jména se takto v češtině taky takhle skloňují, zatímco v Angličtině na Š používají Ch a na Ch používají kh V oficiálních médiích by ale Chamakh byla hrubka
Když na tím tak přemýšlím, neměl by to být spíš Shamakh? Ch se čte snad jako č, ne?
Mně tohle přijde stejná tragédie (ty jména, co jsi napsal) jako přidávání u ženských -ová.
Kuzněcovová
tak to se dá překousnout a pochopit jako určité "slovanské" specifikum, ale počešťování cizích jmen je už jen debilismus v krystalické podobě, za ten článek bych tomu amatérovi nedal honorář...
viz muj dodatek dole...
Třeba mně ty anglický jména nevadí např. Arshavin apod.
To ale není počešťování Nechápeš, že, když za ním přijde Arab, tak mu řekne Šamach? Kdyby psal latinkou arab, tak taky napíše Šamach. Chamakh je jen důkaz toho, že románské jazyky mají velkou nevýhodu v strohé abecedě.
OT :12:31 LUCIO JDE DO INTERU
Obránce Lucio přestoupí z Bayernu Mnichov do Interu Milán, obchod potvrdil agentuře DPA manažer Bayernu Uli Hoeness. Lucio má s italským mistrem podepsat tříletou smlouvu.
Sakra prečo Inter, to som ho radšej prial Citizens
By měl Arsenal ještě připlatit, že si vezmou na vrub Silvestreho
Arsenal prodá Adeho a kupuje Šamacha.... ....to jsou nákupy
Co se ti nezdá? Opravdu myslíš, že Ade je TOP útočník? Chamakh je za něho skvělá náhrada
to sem zvědav....čekal sem,že Wenger koupí třeba Ibru,Tevéze( dříve)nebo prostě hotového hráče za Adeho(je pořád Top),ale toto? Však pro mě lépe-At žije A.Wenger.
Wenger koupí Ibru ..to je dobré sci-fi
Ibra,Tevez o takom niecom moze snivat iba scum,ako ty
Ty slovenský chudáku to bylo v rychlosti vymyšlení ůtočníci a navíc tam bylo "třeba". A ty pubertáku mi nebudeš psát scum.....
opat si sa ukazal,aky si scum,uz aby ti zacala skola
hovori ti to pravom, nech sa certis ako chces
nečertím se.....směju se jak je hloupý a vidím,že další se přidává.....
Tak jestli si čekal něco podobného jako Ibru, tak to potom je opravdu určité zklamání
dobrý očekávání.
Ibra.
Vy si stěžujete na ty přepisy, ale třeba když se nějaké jméno v latince se má napsat v azbuce, tak se to opravdu přepisuje podle výslovností
Asi bych se pokálel smíchy, kdybych viděl třeba plakát lákající na koncert džej zího.
Ještě takový dodatek- kdyby se Chamakh přestěhoval z Maroka do ČR a oženil by se tu (čimž by byl zapsán na matriku), tak by jeho jméno bylo opravdu Šamach. Chamakh je mezinárodní přepis do latinky (s největší pravděpodobností do francoužštiny)
Chduák manželka Šamachová. I když to není tak zlý.
až bude občanem ČR, tak ať se píše jak chce, momentálně je ale v Evropě znám jako Chamakh, tak bych u toho i zůstal............přepis z azbuky do latinky je už jiný příběh
Jasně, já se taky oficiálně jmenuju Alexander a ne Alexandr a oboje je správně...Je to jen o tom, co autor uzná za vhodnější (aspoň podle mého mínění, není to žádná velká chyba)
je to úplně to stejný
to s tim přepisem neni pravda pač se narodil ve Francii a ma i francouzsky pas a je to vedeno jako je občanske jmeno tak by se nic nepřepisovalo a jmenoval by se i v ČR Chamakh, jinak v Maroku je francoužština vedene jako druhy uředni jazyk takže i tam se jmenuje Chamakh
nemáš pravdu, pač se v tom trochu vyznám, jelikož s tim mám zkušeností
Hele a nebude to s tím pasem náhodou, protože pas používá univerzální jazyk Angličtinu? Pas je to francouzský, takže tam by taky nepoznali Š ani Ch.. Zatímco arabština Š i Ch používá
pás používá oficiání jazyk francoužštinu
no jasně, vždyť to tam píšu..
ne, píšeš:"...protože pas používá univerzální jazyk Angličtinu..."
jo jinak ted sem si dal tu praci a podival sem se do ucebnic a neni pravda ze tady by mu to jmeno prepisovali do cestiny i kdyby tady ziskal obcanstvi tak porad se bude jmenovat Marouane Chamakh a bude to i tady jeho obcanske jmeno
Pokud by chtěl, tak přepíšou Mohl by to ovšem nechat tak (francouzký přepis jména)
no jiste ze by mu to prepsali ale to by o to musel on sam pozadat jinak by mu zustalo to samy jmeno jako predtim
No však, koukni na pas a uvidíš, že tam máš latinu a angličtinu+ rodný jazyk.. Jelikož on má tedy francouzký pas a francoužština nemá Š ani Ch, tak tam píšou určitě Chamakh, ale v arabštině mají Š i Ch normálně proto tam Arabsky píšou Šamach.
ať koukám, jak koukám, mám tam azbuku a francoužštinu
Já tam mám Angličtinu a francouzštinu.. tak s tou latinou jsem se sekl
jo, jinak na občance je česká Republika ve francoužštině, aspoň mám takový dojem (českou občanku nemám )
Koukni, Marocká nejvyšší hora se Arabsky píše Žbel Tubkal, zatímco francouzský přepis je Jbel Toubkal, protože tam to Ž nemají..
OT:Stoch do Twente....
ja tak trochu taky, protože nejsem domaci
vynikající zpráva pro mě jako fandu AFC, lenoch odejde, už se na to jeho šmatlání nedalo dívat. Silvestre odejde jako částečný úhrada za Chamka, no prostě super change. Jestli to celý vyjde, sem max. spokojenej
200. pro, však víte vy koho..
Carlese Puyola?
Pro Voldemorta?
že ty jsi byl na premiéře ty-víš-čeho???
ne ne
tak to by me zajimalo, koho za nej blanc privede... jinak zatim letos odchod obertana a zrejme chamakha, prijde asi silvestre, aspon, ze to vcelku drzi ta koupe gourcuffa
Chamakh kvalitu určitě má a nené tolik drahej...Arsenal má dluhy, a za Adebayora dostanou velký peníze.... nic jiného mu asi nezbývá
ja by som bol najdradsej, keby prisiel Chamakh aj ostal Silvestre, ale to je asi nerealne a Mikael by asi aj tak v Arsenale vela nehral
ale aj v Sunderlande by som ho bral. Arsenal a Sunderland su moje naj kluby v PL
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele