Česko dál povede Šilhavý, prodloužil smlouvu do konce roku 2023
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šilhavému je líto, že proti gigantům nemůže nasadit nejsilnější tým
25.05.2022, 15:30
Šilhavý: Byl jsem připraven na všechno, věřím, že zase uděláme dobrý výsledek
02.05.2022, 16:57
Předseda FAČR začal s Šilhavým jednat o nové smlouvě
28.04.2022, 14:56
Šilhavý věří, že jednání o nové smlouvě dopadnou dobře
26.04.2022, 21:41
Předseda FAČR bude jednat s Šilhavým o prodloužení smlouvy
26.04.2022, 20:35
Fousek se sešel s Šilhavým, o trenérově budoucnosti ale zatím není jasno
12.04.2022, 15:58
Komentáře (192)
Přidat komentářv tuhle chvíli nejlepší možné rozhodnutí
Nemám z toho radost a upřímně nechápu proč ho tady tolik lidí velebí. Není schopnej něco změnit, nasazení Bořila nás stálo výhru nad Dánskem na EURU.. nepostup na MS z lehké skupiny.. nebýt Schicka a slávistů ve formě, tak by letěl dávno. Pro mě naprosto neperspektivní trenér.
Mně na něm nejvíc vadí ta konzervativnost. Teď proti Švédsku zariskoval s rozestavením, ale to jen pod tíhou okolností. Jinak je to v podstatě druhej Bruckner - stejní koně, stejný styl, stejná hra. Jen s rozdílem, že Bruckner měl lepší materiál, takže se to tam trochu ztratilo.
Zase na druhou stranu, ta konzervativnost byl důvod proč jsme se dostali na ME tak daleko.
Všichni chtěli na stopera Zimu, jak umí rozehrávat atd.
Šilhavý vsadil na jistotu a stopeři hráli výborně.
Cpal Masopusta, i když lidi volali po někom jiném, pak ale na ME zahrál skvěle.
Posral tam jen Bořila no.
Ono být nekonzerva neznamená být lepší trenér.
No právě...ten Bořil... To je typický příklad. Vypadl na zápas, Kadeř to tam odehrál dobře, ale pak se stejně vrátí Bořil, protože je na něj zvyklejší (a buhví co ještě, klientelismus raději ani nezmiňuji, ale ani nevylučuji).
Zimu v základu repre snad nemohl chtít nikdo
srovnávat Šilhavého s Brucknerem?! Hned takhle porádnu se opít...
Spíš si říkám jestli ty jsi to večer nepřehnal. Já totiž ty 2 vůbec nesrovnávám. Mají ale jednu stejně blbou vlastnost.
Ano, trochu jsem oslavoval Busůb božský gól, ale už jsem v cajku. "Stejná hra, stejný styl"...nevím, co to je jiného, než stavění na stejnou úroveň.
Ale já se nebavím o úrovni. Styl vedení mají dost podobný, vzpomeň si za co byl Bruckner k závěru své kariery u repre kritizovaný.
zrovna ta "nejslavnější" výhra toho Brucknerovo období - proti Nizozemsku - se právě udála díky tej změně systému a přizpůsobení se situaci. nicméně všeobecně fotbal v současnosti de směrem pilovat ten svůj styl hry než se přizpůsobovat soupeři.
Už vidím Šilhavýho, jak sundavá po 20 minutách beka Grygeru a pošle tam křídlo Šmicera.
Já bych byl hlavně rád kdybychom teď nějakého Grygeru a Šmicera měli
Nevím, jestli velebí je správnej výraz. Spíš koho místo něj? Z českých trenérů tam nikoho nevidím, a na zahraničního se bude nadávat 2x tolik po každé prohře.
Byla top generace, pak Plzeň ve formě, Sparta, teď pár let Slavie. Každej trenér z něčeho těží a jde o to, co vytěží.
A za mě prostě není náhrada.
Náhrada měla být Hašek, takže ve finále jsem vlastně ještě rád, že zůstává. Ale nečekáme už nic. Hnusnej fotbal, ukopaný Euro, tam už to bude o náhodě a aktuální formě, co tam uhrajeme a pak zase nepostup na MS. Což by teda podle mě bejt jasnej cíl, protože současnej formát Eura opravdu není žádná prověrka, když se tam dostane skoro každý a ze skupin postoupí většina i ze třetích míst.
Jj proto rovnou říkám, že prostě není náhrada
Máme několik zkušených i mladých trenérů, ze kterých se mělo vybírat. Jména si může dosadit každý fanoušek fotbalu. Trpišovský, Jílek, Kozel, Svědík, Horejš, Suchopárek, Hapal, Látal, Jarošík, Hyský ale taky Bílek, Vrba a další. Odvahu riskovat ale od Fouskovců nečekejme.
což nepostup na MS by byla velká škoda, b oto už bude to rozšířené a z Evropy už půjde 16 týmů.
Kdyby Borila nenasadil, a ten kdo by hral misto nej by udelal 2 chyby, tak stejne bude za idiota, ze nenasadil někoho jineho. Po bitve je kazdy general.
Lol
Místo toho, abychom se bavili o fenomenálním vyřazení Nizozemska v osmifinále, tak napíšeš, že nás nasazení jednoho hráče stálo výhru nad Dánskem S Dány měli problém i Angličané, vyřadili by nás i kdyby místo Bořila nastoupil na levém beku Marcelo...
Nepostup na MS z lehké skupiny? To jako vážně? Jestli sis nevšiml, tak v té "lehké" skupině s námi hrála Belgie, bronzový medalista posledního MS, kdy přímo postupoval jen vítěz...
Jak může někdo napsat takovou sračku?
Krásně shrnutý. Někteří lidi si tu hlavu z prd*le prostě nevytáhnou nikdy ;)
Ano byla tam Belgie, nicméně jsme dokázali v kvalifikaci porazit jen Estonsko a Bělorusko, to je prostě málo. Podle mě jsme ztratili 2 roky práce a vývoje. Měli jsme jasnou baráž a mohli jsme si dovolit experimentovat se vším, taktikou, hráči apod. Neudělali jsme nic, nic jsme si nepřipravili a ani výsledky nepřinesly.
Na EURO se nám ale fakt povedl jen jeden zápas a to proti Nizozemsku, jinak to byla těžká bída a tým táhly jen individuality na úkor systému. Nechápal jsem proč neprotočil tým na poslední zápas s Anglií, aby si hráči odpočinuli (teď už to chápu, hráči chtěli hrát - neuvěřitelný). Nechápal jsem, že nevěděli, že Bořil hraje pod hrozbou stopky, atd..
Podle mě akorát zbytečně zase ztratíme další 2 roky. Podepisovat trenéra jen na EURO je největší hloupost co může být. Ta smlouva má být na 4 roky s cílem dostat se na MS. Na EURO se snad nedá nepostoupit a tím pádem má nový trenér čas si připravit svůj tým.
To je hlavně chyba celého sportovního úseku FAČRu, který nemyslí nijak strategicky a koncepčně a ani neví jakého trenéra vlastně hledají. Za mě to nutně nemusí být nejlepší trenér v dané zemi, ale měl by to být ten nejvhodnější, k čemu je potřeba ta koncepce. Takhle to má spousta reprezentací.
Na Euru jsme hráli ve skupině dva zápasy proti domácím týmům a třetí zápas proti vicemistrům světa. I tak jsme měli 4 body a kladné skóre. V osmifinále pak super výkon proti Nizozemsku.
Tak kde je problém? Jsou to všechno zápasy, kde jsme byli outsider, ale stejně jsme se dostali daleko.
Euro bylo vysoko nad plán. Dánsko jsme porazit mohli, ale určitě ne tak, že by Pavel "Messi" Kadeřábek dal hattrick ze slalomů přes celé hřiště. Opravdu nechápu, proč z něho pořád někdo dělá boha, když byl vždycky jenom lehký nadprůměr.
Kadeř je jeden z mých oblíbenců a Bořila fakt nemusím, ale stejně souhlas. Bořil si v repre svoje odehrál, a teď, když není ani on, ani Kadeř, tak nám na LB prostě chybí jistota. To prostě musí každej soudnej člověk, kterej trochu sleduje fotbal uznat. Ani jeden z nich není Marcelo, ale na evropskej fotbal to v klidu stačí.
No, Marcelo v současné formě určitě, to by jsme fakt letěli
Skončit ve skupině na třetím místě za Walesem a pak prohrát se Švédy v baráži, to prostě neúspěch je, ať chceš nebo ne.
A koho za něj tedy ?
Tak mít zase Schicka a zdravý kádr v baráži ve švédsku tak kdoví jak by to bylo
Holoubek
Jak z lehké skupiny?
Za mě špatné rozhodnutí
Za mě nejlepší ze všech možných špatných. Ale dal bych mu jako asistenty nějaké ty tzv. mladé nadějné trenéry (Holoubek, Jarošík, Horejš?) a 1 z nich by to pak po něm po nepostupu na příští MS rovnou převzal.
No jak slyším kolikrát Holoubka ve studiu a jeho rozbiry tak se divím že je trenér upřímně
Holoubkova nejlepší trenérska vlasnost je, že působí a vypadá mladě.
Ale přitom jeho trenérské schopnosti tak dobré nejsou
se furt divim, ze Holoubek má furt tu auru nadějnýho trenéra
Tak my, sparťani, z toho jeho období furt žijem
Nne asi.
Proč nevzali Radu, když je volnej?
Protože být nezaměstnaný není jediný požadavek na práci trenéra národního týmu.
narozdíl od postu trenéra v první lize
Šilhavý prý udělá víc žonglů
Až na něj Rada otevře okno, tak bude rád, že dokáže stát.
Liga národů D
Měl se vrátit bílek
To by bylo ideální řešení... pro Spartu a Slavii.
Není to dobré rozhodnutí. Absolutně nic se neposune, nevyřeší, jen se to odkládá. Alibistické, zbabělé... to není nic proti Šilhavému, on dělá co umí. Ale už to nestačí a lepší je hledat cestu ven, než stát na místě a pomalu umírat... Alibistický a zbabělý je výkonný výbor.
A co se má vyřešit? O jaké cestě ven mluvíš?
třeba někoho mladšího s koukatelným stylem fotbalu a nějakým výhledem do budoucna. Klidně cizince. Určitě mají kontakty do top lig, tak proč by to nešlo u nás, když to jde u repre okolo nás.
Věk je u prdele a fotbal hrajeme takový, na jaký máme hráče. Když se podíváš kdo jsou naši nejlepší hráči, tak se Součkem, Holešem nebo Coufalem budeš logicky hrát fotbal který jim sedí a ve kterém jsou nejlepší. Jestli si chceš s tímto kádrem hrát na Bayern, tak asi známe důvod, proč Šilhavý trénuje repre a ty ne.
já nejsen trenér, ale i s tím materiálem se dá hrát fotbal. Ten tvůj argument kulhá na všechny 4. Zrovna jsi vyjmenoval slávisty nebo bývalé slávisty, kteří hráli nejútočnější fotbal v ČR, viz průmer cca 2,5 gólu na zápas pod Trpišem. Zatímco Šilhavý má tak 1,5 gólu na zápas a to jen díky tomu, že hraje proti San Marinu atd.. Nikdo neříká, že mají hrát na Bayern, ale stačí si vzpomenout u nás třeba na Svědíka, co zahraje Slovácko nebo třeba dříve na Holoubka, který ve Spartě hrál taky hezký útočný fotbal s novými hráči, kteří se mu hodili do systému. Do toho si přičti, že ti lidi ve svazu mají kontakty na trenéry v lepších ligách, můžou je dlouhodobě sledovat a dohromady si můžou vybrat, jakým stylem se bude repre ubírat a kdo je bude trénovat. Jasně, asi nezaplatí top trenéry typu Guardiola, ale někoho, kdo hraje v první polovině tabulky třeba holandské, belgické, německé ligy, by si dovolit mohli. Takhle jen dávají najevo, že nějaký skauting je pro ně cizí slovo, o zlepšení českého fotbalu jim vůbec nejde, je to moc práce, tak to dáme konzervě Šilhavému. Sice to nikam neposune, ale ani nic moc nepokazí a repre bude další 2 roky stagnovat. Viz. změna ve Slávii, kde to pochopili.
Tak já zas nesouhlasím s tím, že Slavia hrála nějak extra útočně. Jen prostě hrají většinu zápasů proti týmům, které mají 20% jejich rozpočtu a tomu i odpovídá kvalita kádru, takže dávají hodně gólů. Stěžuješ si že Šilhavému zvyšují počet gólů slabší soupeři, ale u Slavie to ignoruješ? No evidentně se snažíš o 100% objektivní hodnocení
tak jestli chceš prvoligové týmy srovnávat s nějakým San Marinem? San Marino se dá srovnat s nějakým prvním kolem MOL cupu. Kdyby byl Šilhavý nějaké terno, tak si ho ve Slávii nechají. Evidentně už neměl Slávii co dát, tak ho vyměnili. A čísla hovoří jasně. Šilhavý má s Trpišovským srovnatelnou obranu, ale vůbec nestíhá v útočné fázi. A pokud ti nestačí liga, srovnej si třeba poháry, kde Slávia hraje s týmy, které mají min. 2x větší rozpočet, viz. třeba naposledy Feyenord, kde hrála Slávka vyrovnané zápasy se spoustou gólů. A takového trenéra bych chtěl místo Šilhavého u repre.
No vidíš, a další desítky lidí tady často píšou, že Trpiš absolutně není trenér pro repre...
kdo říká, že tam má být zrovna Trpiš. Mě stačí kdokoliv, kdo bude vyznávat útočný styl fotbalu, z toho fotbalu nebudou bolet oči a kde bude vidět, že to má nějaký progres. A protože není na výběr u nás, tak by klidně mohli vzít nějakého nasledovaného cizince. Ale zase se vrátím k 1.příspěvku. Protože na to svaz kašle a nijak se nesnaží vylepšit obraz české repre, tak prodlouží Šilhavého a všichni jsou spokojeni.
Možná by to chtělo místo té řeky slz se zamyslet, jaký obraz repre je. Po loňském euru a postupu v LN byl naopak nejvýš za hodně dlouhou dobu, ale to si ty určitě nepřiznáš, protože ses už rozhodl být naštvaný.
No že zrovna proti Feyenoordu ti Češi hrály a zářily opravdu
Holoubek u nás hrál totální, ale fakt totální sračku. O jakým hezkým fotbale to píšeš?
Za ty peníze, co má Šilhavý, sem nikdo z holandské, belgické a už vůbec ne německé ligy nikdo nepůjde.
šilhavé rozhodnutí
Nejsou lepší možnosti, fakt nevim, kdo by to měl vzít
Kdo ví, jestli to někomu jinému vůbec nabídli.
Nic lepšího se vymyslet nedalo, tolik k tomu. Bohužel ani nemáme žádnou nastupující nadějnou generaci, kterou by případně někdo jako Šilhavý zabil. Prostě snad udržíme svůj dosavadní standard, na víc stejně nemáme.
ale přesto doufám, že bude dávat mladším šanci (což celkem dělá, Hložek, Zima, Král, Sadílek, ...). Třeba Juráska by mohl na LB klidně vzít, pořád lepší než Matějů, Havel, apod. Neříkám z toho dělat školku, ale zrovna na postech, kde nás tlačí bota je za mě lepší brát někoho perspektivního, než sice ligou prověřený hráče, kteří ale na mezinárodní scéně stejně nestíhají.
Nemáme ani JEDNOHO hráče v Lize Mistrů. S timhle se prostě víc uhrát nedá.
Lidi jsou u vytržení, že máme hráče ve West HAMU, přitom je to klub, kterej ani nebude hrát za rok poháry...před 15 lety jsme měli hráče v Chelsea a Bruckner na něj stejně sral
Zase před deseti lety jsme byli rádi i za Vydru v Championship, takže nějakej progres je.
*hvězdu Chelsea
No minimálně jeden už skoro jistě v LM bude
Negativum je, že za dva roky si zas střihnem opáčko s Ivan Hašek army.
No, hurá.
Dobře tak
Tak na Euro se asi opet dostane. Spis by me zajimalo co po tom chtelo by to konecne se dostat na MS. Zvlast kdyz bude v Mexiku, tam bych se rad podival na fotbal.
Jelikož není k dispozici žádná lepší alternativa, tak
Prostě taková ta klasika, ze který nemáš radost, ale přitom víš, že pravděpodobně mohlo bejt hůř.
Na Euru to byl obrovský úspěch, na MS nepostupujem skoro pravidelně. V podstatě nebyl důvod měnit trenéra.
Je to vlastně asi nejlepší možný řešení, žádná adekvátní náhrada prostě není. Pokud by ještě realizák rozšířil nějak novej asistent typu Holoubka, Horejše, Svědíka nebo někoho podobnýho, bylo by to za mě úplně super.
Očekávané. Prostě nikdo lepší mě nenapadá. A i když pár zápasů se nepovedlo takticky tak celkově zápasy a hra repre opět baví a to je po těch letech hlavní...
Jediný kdo se nabízí je Trpiš kdo by byl adekvátní náhrada jinak nikdo
Měl jsem málo důvodů proč sledovat repre a toto je prostě jen o důvod mít. Sračkoidní nuda a šeď. Průměr, udržovačka, alibismus. Díky, to si pustím radši Ulici.
Pusť. Nikomu chybět nebudeš. Já třeba sledováním zápasu ČR x Nizozemsko zažil nejlepší chvíle naší repre za posledních 10 let.
Snad sis to užil. Dle toho jak vypadaly zápasy po Euru to byla náhoda, která se povedla ani trenér nevěděl jak. Takže s tímhle "náhoda přístupem" to dost možná dost dlouho nezazijem
Náhoda neofenzivnější tým základních skupin jsme úplně vymazali, za 90 minut 0 střel na bránu, výhra 2:0, ale byla to náhoda. OK
A já se znova ptám - potvrdili jsme výkonnost v dalších zápasech nebo to byla zas nekoukatelná sračka a udržovačka?
Mě přijde že vám přijde ok zvládnout jeden dva zápasy z deseti v pořádku a ze zbylých 8 hrajeme pod svoje možnosti, to vlastně nevidíte. Nemyslím si že tento trenér je schopný z našeho narodaku vymáčknout maximum. Dlouhodobé maximum.
Jaký jsou naše možnosti? My se nemůžeme měřit s užší špičkou. Můžeme se měřit s evropským průměrem, protože my evropský průměr jsme. Že se tady dokázala porazit Anglie, Nizozemsko a málem Belgie rozhodně není věc, která se bude opakovat 3x do roka. U nás se musí sejít spousta aspektů - zdraví, forma individualit, podcenění soupeře a v neposlední řadě kopa štěstí. Chtělo by to zpátky na zem.
A nebylo to třeba tím, že se ve většině případů díky zraněním totálně rozbila kostra týmu?
Ok. A náhradní varianta? Cožpak trenér, který je u týmu takto dlouho nemá náhradní variantu? Těžko zjistis kdo je schopný zahrát na postu hráče jako je třeba Souček když ho stavíš i do nesmyslných pratelaku jen proto že on sám chce hrát. Alternativa nula. Samozřejmě se nebavím o variantě kvalitativně podobné
Do středu zálohy tu mám dost variant. Zbytek sestavy už je prostě problém, protože v naší kotlině vychováváme běžce, ne fotbalisty. Šilhavý určitě dělá dost blbostí, ne vždy se s ním dá souhlasit, ale tohle můžeš říct pomalu o každým trenérovi. Stačí se podívat na Trpišáka, který taky děla dost často úplný píčoviny.
Je v první řádě potřeba, aby kluby začaly produkovat fotbalisty. Na každý post tu dvě adekvátní náhrady prostě nemáme.
Jako tady mám dojem, že podle lidí stačí zkoušet co nejvíc hráčů a najednou bude z Martina Dostála Carvajal nebo z Havla Robertson.
Tak Trpisak mi poslední dobou taky pije krev se Sorem, ktereho staví na hrot aby ho asi 100x za zápas obral lehce o míč stoper, protože dostává tupý dlouhý pasy vzduchem zády k bráně.
Ale například nalevo pokud nebude nikdo tak třeba po půl sezóně v základu bych tam klidně zkusil Juraska, protože ukázal, že to může být zajímavý hráč na té straně. Nehledě na věk. A to je problém. Protože i kdyby na repre měl výkonnost, tak tam trenéři tupě vezmou radši hráče jako Kopic, útočníka s jedním gólem za půl roku než nadějného mladého hráče. Nechme to být. Mě na ty repre fakt sere tolik věcí že bychom tu byli donekonečna.
Už jen o nasazování Součka do nesmyslných zápasů když v týmu odehraje vše je za mě tak nepochopitelná věc, že bych za to repre trenéra nakopali do prdele. Ale jak říkám je toho fakt spousta.
Tohle je úplnej nesmysl, protože do repre se výrazněji prosadil jak Hložek, tak hlavně Sadílek. Podstatný je mít tu výkonost. Všichni vidíme, že Jurásek se může výrazněji zapsat do základní sestavy, ale v první řadě musí hrát ve Slávii.
Co je pro tebe nesmyslný zápas? Co je špatného na tom, že kapitán reprezentace chce sám od sebe hrát v každým zápase? Není to naopak něco skvělýho?
Ty jeho nominace jsou jednou z jeho největších negativit a mínusů, stejně jako třeba reagování v průběhu zápasů. Já bych tam taky radši viděl lepší alternativu, ale momentálně je tou lepší alternativou pouze Trpišovský, který není k mání, a zároveň je platnější jako "dodavatel" pro současnou repre.
Jako skvělé je, že Souček chce hrát prostě pořád, ale na tu druhou by mu trenér měl vysvětlit, že by bylo dobré šetřit síly, že toho má prostě v nohách hodně a riskuje zranění...
Přesně tak. Jenže pak je otázka zda má trenér koule a nebo je to bezkulák Franco, zvaný poseroutka
Jako sorry ale to hraní Součka byl největší trenérský trapas… to bylo na úrovni tělocvikáře. To jsi asi jeden z tisíce co to dokonce ohodnotí kladně
Jeden z mých nejsilnějších zážitků, co jsem zažil na fotbale.
Tak ono většinou zápasy repre a vysílání Ulice se ale moc nekrejou
tak si jí pustím v repríze, vole
Asi dobrá volba. Nenapadá mě momentálně nikdo jiný, na místo trenéra reprezentace.
Stramaccione
Volba je to špatná.
A koho by si tam dosadil ty Mirku?
Umí Šilhavý vlastně anglicky?
Našel jsem akorát Chytrýho
https://www.youtube.com/watch?v=zvjTqcVhcYY
Ja bych si moc pral aby se Franco vratil domu a nahradil toho prehypovanyho JT s tou jehou bandou nevychovanejch komediantu okolo..
Fotbalové nuly jako byli Köstl a Houštecký zkazily čínský peníze. Řehák už byl zkažený dávno. Vlček se jenom veze. Trpišovský zůstal přes všechny okolní vlivy slušný člověk.
uplne nechapu co si mam predstavit jako pod tim ze nekoho zkazily penize?
Jinak výsledky má nadstandardní, to je docela jednoznačný pokud člověk nemá hlavu v temných místech. To, že nedává příležitost 150 různým hráčům a i v přátelákách hraje svoje koně, to mi taky nevadí.
Ale snad s novým manažerem místo Sionka přijde někdo, kdo bude schopen Jardovi "domluvit" v tom smyslu, že by fakt do pouťáku neměl stavět hráče, který za poslední 2 měsíce odehrál 20 zápasů (schválně přehnáno).
Uvidíme samozřejmě, jak to bude vypadat v realitě, ale za mě je ponechání Šilhavého a konec Sionka co do personálií asi to nejlepší, co mohl FAČR udělat.
Otázka na českých fandov - vnímate pravidelné nepostupy na MS ako veľký problém, alebo pravidelné výstúpenia na Eure a klubové úspechy Slavie a Viktorky sú z pohľadu prezentácie českého futbalu dosť? Mám pocit, že napriek štvrtému nepostupu za sebou a celkovo šiestim neúspešným kvalifikáciám o MS sa u vás veľmi nehovorí o tom, že MS by mali byť priorita a systém by sa tomu mal adekvátne nastaviť. Pritom od roku 2026 bude mať Európa 16 miesteniek, ako zvykol mať aj starý formát Eura, na ktoré sa ČR pravidelne kvalifikovala, takže tam už český zväz a tréneri nebudú môcť mať výhovorky ako doteraz.
Náš fotbal má daleko větší problémy než je dlouhodobá absence na MS.
Ale pokud mám mluvit za sebe, tak mě osobně na tom nejvíc štve, že 3 velký šance na postup jsme totálně zazdili - 2002-2010 a 2018. Hlavně turnaje v roce 2002 a 2010 jsou neodpustitelný. V roce 2002 jsme navíc měli tým, který mohl dojít opravdu daleko.
Letošek mě štve dost, ale ta cesta tam byla asi vůbec nejobtížnější ze všech případů. Ale to jsme si trochu zavařili sami sobě.
Letos chyběla jen "maličkost", porazit doma Wales a jsme v baráži nasazení,
Aby byly úspěchy repre, musel by tam být pořádný trenér. Bílek - antifotbal na náhodu, Vrba - dalo se na to dívat, ale zdrhnul do Ruska za prachama, teď zase Šilhavý antifotbal na náhodu. Sám i v diskuzi vidíš, že jsou v podstatě všichni s tímto stavem spokojeni a vymlouvají se, že není kde brát.
V podstatě jak Bílek, tak teď Šilhavý měli výsledky jen díky formě Plzně a Slávie, protože si přivlastnili půlku výběru ve formě a nechali hráče hrát úplně všechno. Kteří se pak vraceli vyšťavení zpátky do klubů.
Není žádná koncepce, žádná priorita se dostat na MS, stačí číst tady tuhle diskuzi, že vlastně Šilhavý je to nejlepší možné.
Kdo by byl momentálně lepší (a reálnou) náhradou?
Modroočko. To víš, že hlavně my, kteří pamatujeme Československo, bereme neúčasti na MS jako velký problém. Měli jsme možnost v polské TV vždy sledovat jak Poláci šíleně prožívali postupy a starty na mundialech. A naši většinou chyběli. Je nás ještě dost co pamatujeme roky 1968, 72 a 76 kdy závěr ME hrály 4 země. Takový malý turnaj. MS je nejsledovanější sportovní událost planety. A zase bude bez nás...
Trafikaaaaaa fuuuuj
Ty prase, to je zase svaz tohle. Tenhle člověk nikdy neuměl pracovat koncepčně a týmy které trénoval nikdy nehráli nic srozumitelnýho. Prostě hurá fotbal a na náhodu poskládaný jména.
Tak je zase na čtyry roky vystaráno. Nečekejte výsledky ani hezkej fotbal. Hlavně ne to druhý.
Na jakých hráčích byste tento cyklus rádi viděli postavený?
Moc na výběr tam neni:
Suk, Schick, Barák, Hložek, Provod
zbytek podle formy
Schick, Souček, Barák a Coufal jako opory. Hložek může bejt mezi nima, jestli vybere dobrej tým.
Ok, takže "vysněná" sestava na ligu národů:
Vaclík- Jurásek, Vitík, Zima, Coufal- Sadílek, Souček- Provod, Barák, Hložek,- Schick
Jako vlastne proc ne, budou ti tady sice lidi psat, ze jjt tam s takhle mladou stoperskou dvojici je blbost, ale stejne nikoho lepsiho nemame, tak mi prijde mnohem lepsi nechat tam tyhle kluky vyhrat.
Krome Vitika Holese a za me ideal
Šilhavý tam narve Kedela
Ja si rikam, ze toho uz asi ne
35 let, po dlouhym zranění... Ale u Jardy kdovi, no
Tak Kalas, no..
Bajo... Ale tak Kalas Holes by nemuselo byt vubec zly...
Spodek 2. anglický a střední záložník no Zima s těma 18 zápasema v Itálii je pro mě jednička
Kalasovi už sezona skončila, šel na operaci
Schick bude určitě nadšenej, že si s těma všema zraněníma dá fotbal i v červnu. Nechal bych ho bejt a na hrotu ať běhá třeba Kuchta.
Já ti nevím, ale mluvíš za něj a ještě dost asi nepravděpodobně…mě zrovna on nepřijde jako hráč, který by si nechtěl zahrát proti takovým soupeřům zrovna.
Pamatuju si jeho rozhovor (starší, někdy po rozlosování), kde měl fakt velkou radost. A on proti takovejm soupeřům má odehráno dost. V důležitějších zápasech.
Jo taky si pamatuji, ale spis v tom ze to vymyslela hlava takovej termín, což je povzdech spíš jen. Španělsko, Portugalsko nikdy…jako nevím třeba mas pravdu, ale píšeš to jak kdyby to bylo Polsko, Finsko
Ten termín je úplně na hovno, ale ona je na hovno celá Liga národů a nejhorší je, že FIFA i UEFA si budou ve snaze rýžovat prachy vymýšlet další a další soutěže a budou chtít, aby top hráči odehráli za rok 80-90 zápasů, takže buď budou fotbal v budoucnu hrát jen terminátoři (už se dávno měli vyrábět, lidstvo má dost skluz), nebo bude muset mít každý tým pod smlouvou 80 hráčů jako Slavia.
Liga národů mi přijde rozhodne skvělá, když jako protiváhu k tomu postavíš práteláky. V prdeli je to nasrat takhle a povolit ten hnůj v Kataru.
LN by byla OK, kdyby byly volné termíny, ale ty nejsou. U hráčů z lepších lig, které začínají v půlce srpna, to je ještě v pohodě, ale reprezentanti z ligy si odehrají LN a pak půjdou rovnou do přípravy, protože poháry našim klubům začínají v půlce července.
No to uznávám rozhodně, že to je úplně na hovno.
Tak ono je otázka, koho tam ty týmy vůbec vyšlou, já čekám docela velkou rotaci.. a to tyhle týmy aspoň můžou reálně myslet na výhru
I tak ti to zvyšuje kredit ve světě, když jim dáš jako útočník góla… tak to prostě ve finále pak je
Silhavy bude chtit to nejsilnejsi a bude pripadne Schicka hodne premlouvat
Třeba právě proto bude chtít hrát, že dlouho byl zraněnej. Pokud by byl fit, tak není problém.
Dalo se to čekat. FAČR bez osobnosti v čele, s problémy v organizaci se neodhodlal k ráznému kroku po výbuchu ve skupině kvaldy o mundial. Postup přes Holandsko do ČF Eura byl vším jiným jen ne zásluhou realizačního týmu. Hodný strýček Šilhavý, se svým Nobody asistentem Chytrým, golfistou Sionkem a TV žvanilem Pešírem budou další dva roky pokračovat v systému pokus-omyl při nominacích a bezradnosti v taktice. Účast v 1. divizi Ligy národů byla šancí pro nového trenéra a omlazení týmu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele