Češi v Chorvatsku dostali tvrdou lekci před španělskou zkouškou
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Chovanec dostal za záměnu hráčů pokutu
10.02.2011, 15:00
Chorvati řeší kuriózní gól
10.02.2011, 09:58
Čech: Skoro jsem si nesáhl na míč a stejně čtyřikrát inkasoval
09.02.2011, 23:11
Bilič: Sparta se k nám nezachovala férově
09.02.2011, 22:18
Bílek po prohře v Chorvatsku: Musíme zvednout hlavu
09.02.2011, 21:05
Reprezentanti v Chorvatsku propadli v obraně a prohráli 2:4
09.02.2011, 19:40
Komentáře (104)
Přidat komentář¡ Viva España !
Jakou tvrdou lekci? Vždyť s tím mančaftem je takový výsledek úspěchem. Nechápu, proč si všichni myslí, že budeme pořád jezdit na ME a MS.
Sakra ale tady přece nejde o výsledek ne? Tady jde o předvedenou hru a ta je pod Bílkem strašná. My nedokážeme hrát atraktivní pohlednej fotbal ani proti slabším manšaftům (tím teďka nemyslím Chorvaty). Výsledky jsou to, co mi vadí asi ze všeho nejmíň.
Ano, ale je otázka, co se s tím dá dělat, když "zdroje nejsou"...
třeba proti Skotům sme hráli parádně, ti se skoro nedostali za půlku...
bodejť když hráli 4-6-0...
tak to už je jejich problém, ale že si nedokázali dát tři přihrávky za sebou aniž by se dostali pod tlak, není rozestavením, ale tím, že sme po x letech zase někdy běhali jezdili po zadku a presovali, škoda, že jen jednou
Jako když Bílek řekne, budeme, útočit, postaví na to taktiku, nevystřelíme na bránu.
Když řekne, budeme vycházet ze zajištěné defenzívy, postaví na to taktiku, dostaneme 4 góly.
Takže cesta k úspěchu ve Španělsku je takováto:
Prohlásí jedeme si pro debakl a postaví na to taktiku.
Jinak pokud jsou varianty na střed zálohy vedle Hubschmana(jsem zjistil, že nemám na klávesnici přehlásku ) Polák nebo Rajnoch, navrhuju hrát v deseti.
Polák už není co býval, zdá se mi příliš neohrabaný, navíc už není bůhví jak perspektivní, Rajnoch na to nikdy neměl. Já už na konci podzimu křičel, ať tam na tom postu zkusí Vacka, v EL i GL si vedl dobře, je pořád mladý, dostatatečně tvrdý a má skvělou předvídavost, a přitom je docela fotbalový, mohl se vyzkoušet...
Jinak co se týče stanovování taktiky, poslední rok dva mi příjde, že je úplně jedno, s čím do zápasu jdeme, protože se stejně nakonec podvolíme hře soupeře a hra je se to, co chce hrát náš protivník, nejsme schopni našim soupeřům vnutit "svou" hru. (i když momentálně ani nevím, co to je... )
No právě o tom to je. My "svou hru" momentálně nemáme a to je jednoznačně vina trenéra. Kvalita osmi hráčů ze včerejšího základu je na úrovni toho, abychom z deseti zápasů s Chorvaty a podobně kvalitními týmy, měli bilanci třeba 3-4-3, prostě vyrovnanou. A máme i hráče, kterými bychom těchto osm mohli doplnit. Problém je, že ti hráči neví, co na hřišti hrát a jako celek to působí chvílemi až směšně.
To souhlasím, chybí nám styl, možná by i v tomhle směru stálo za to pracovat koncepčně a hrát podobné systémy a taktiky jak v seniorské reprezentaci, tak v těch mládežnických..
Momentálně nemáme taktiku, takže je to očekávání, s čím přijde soupeř. Ani tu přípravu na jakýkoli zápas bych neviděl nějak významně. Podle mne toho není trenér schopen. Na plac stejně vždy vyběhne to samý.
Už jsem to psal pod článek s Bílkem. Chtělo by to kompletní řez, protože tenhle tým a s géniem Bílkem nemá opravdu budoucnost. Pokud neuspějí v zápasech v Litvě nebo ve Skotsku (už bude po EURU "21"), ihned bych Bílka odvolal a k týmu přiřadil Dovalila s tím, že by si sebou vzal většinu hráčů z 21 a je by doplnil těmi cca 6 nejlepšími ze současné repre. Začal by se budovat tým, který by měl časem dozrát a měl by šanci uspět v kvalifikaci pro MS v Brazílii i na samotném MS. Tato reprezentace nemá opravdu už čím překvapit a kldině bych tento radikální řez udělal hned teď (ikdyž účast na ME v Polsku je lákavá a šance stále žije...)
B: Čech, Vaclík, Štěch
O: Sivok, Hubník, Kadlec, Řezník, Suchý, Mazuch, Lecjaks
Z: Rosický, Plašil, Mareček, Hořava, Morávek, Černý, Hloušek, Zeman (?)
Ú: Baroš, Necid, Kadlec, Pekhart, Kozák
T: Dovalil
A dalo by se uvažovat ještě o relativně mladých hráčích jako jsou Fillo, Rajtoral, Holek, ... (+ tu jsou ještě potencionální možnosti jako Čelůstka, Mičola, Dočkal, Vošáhlík...)
...vykašlat se na hráče typu Pudil, Rajnoch, Pospěch, Štajner, Polák, i všichni ti Rezci a Míšové Hubníkové na repre prostě nemají...
presne tak...co novyho prinese Misa Hubnik, ktery konci karieru?...Polak je tragickej,o Pudilovi ani nemluvim..Sice trochu nesouhlasim s Pospechem,ale ostatni na to nemaji...Suchy, Horava, Moravek, Hlousek, Kadlec, Zeman, Marecek...tyhle hrace musime zkouset, ptz ti jsou budoucnosti.....
Pospěchovi je 32, o to jde.
to je sice pravda...ale jeste jsem nevidel hrace, ktery by se mu fyzickou,poctivosti a bojovnosti vyrovnal...ale kazdopadne s omlazovanim souhlasim naprosto...
dokud bude hrát tak jak hraje tak mě to nezajímá, Skoti mají v repre Weira, Alexandra, Holanďani tam měli Van Bronkhorsta dokud on sám nesekl s fotbalem a byli to platní hráči a takoví ať tam jsou třeba do pětatřiceti
Ano, jenže jak jsem psal výše - klidně obětuju tuhle kvalifikace ve prospěch budování týmu pro MS v Brazílii. Za tu dobu bude Řezník, troufám si říct, lepší než Pospěch dnes, ale musí se do týmu zabudovat a časem se vyhraje... Ano, Zdeněk je to poctivec a mám ho rád, ale zrovna on do základní kostry týmu nepatří.
to jestli nasbírá Řezník 10 startů v repre nebo ne mu na schopnostech nepřidá, dokud je lepší Pospěch, tak zrovna ten, ať tam je, protože sice mu je 32, ale čím dál víc se zlepšuje... zas bych tu jednadvacítku neglorifikoval, ano jsou velmi nadějnou generací, ale šoupnout ji skoro celou ráz naráz do repre áčka no nevím, myslím že by byla docela komedie, kdyby včera nastoupili proti Chorvatům, mládežnický a dospělý fotbal je něco jinýho a nastupovat proti hráčům většinou o rok mladším (přiznejme si, že my hráče v jednadvacítce máme mnohem starší než ty týmy, který porážíme) je trochu zkreslující
Samozřejmě, že by ten tým hned od začátku nebyl perfektní. Ale nějaká kostra by zůstala (Čech, Sivok, Rosa, Baroš) a jsou stále cca 2 roky před začátkem kvaldy o MS (za předpokladu - ze kterého vycházím - že bychom vypustili tuto kvalifikaci, popř. začali již teď tvořit nový tým).
no ale to sou furt 4 hráči, to jako zbývajících 18 bude z jednadvacítky? v té jednadvacítce když budu hodně optimistický má na to hrát pravidelně slušně za rok v repre max 10 hráčů
tam jde o to pokud bude hrát. Já souhlasím že teď je super ale když za rok, dva příjde o rychlost tak při současném trendu tam půjdou místo něj Ujfaluši či Grygera protože kromě Pospěcha pod Bílkem nikdo jiný na pravé straně obrany nehrál.
A pokud stavíš kádr na MS 2014 tak počítat s krajním bekem kterému tam bude 36 ? Nevím a pokud je jeho start a forma na turnaji nejistá tak nemá cenu ho tam tahat ani na kvalifikaci.
až na to nebude mít tak ať tam jde klidně Řezník já furt nechápu, jak by mu mělo na výkonech vadit jestli už v repre hraje podesáté nebo tam hraje třetí zápas
u hráče co hraje jen naši ligu a od U21 se k mezinárodnímu fotbalu nedostal to vadí hodně navíc u krajního beka je potřeba trochu sehranosti. Součaným trendem to půjde tak že bude hrát Pospěch dokud může pak po 2-4 podělaných zápasech ho vyřadí a do ostrého mače ideálně proti silnému soupeři venku se hodí do základu kde to posere, všichni se na něj vrhnou a pro reprezentaci bude ztracený. A ne že by se to už nestalo.
Navíc i včera se dalo zkoušet ale pokud v každé přípravě před kvalifikací musí hrát ti nejlepší tak se nebude zkoušet nikdy a skončí to jak jsem napsal výše.
ale reprezentace není to místo, kde mají hráči získávat zkušenosti, tam mají prodávat svoji kvalitu, ano můžou se objevovat v přátelácích a koneckonců, to se ti hráči z jednadvacítky objevují (repre starty mají Morávek, Mazuch, Suchý, Černý, Pekhart, Kadlec, Necid je už v repre trvale) nějaký hromadný posunutí celé té generace do áčka i když na to někteří nemají by mohlo přinést větší problémy
A současnost někam vede? Ne jen se přešlapuje na místě a pokud nechceme zase čekat 20 let na výjmečnou generaci která bude mít úspěch tak se to musí risknout. U21 má potenciál tak se se staršími rozloučit a zkusit to s mladými. U současného A mužstva je kvalifikace na velký turnaj otázkou štěstí při losu podle toho kdo k nám půjde ze 3 koše a koho dostaneme v baráži. Pokud v tom vidíš perspektivu tak budiž, já ji v tomhle týmu přestal vidět už před startem kvalifikace a proto jsem pro radikální řez. říct jim dík ale nikam to nevede tak to zkusíme s kompletně novým kádrem a ze starších zůstanou jen Čech Rosa Plašil a Baroš.
no Pospěch je sice už věkově starší, ale v repre je poslední dobou pravidelně jeden z nejlepších, zrovna toho bych nevyhazoval
a s tím Zemanem to je vtip že ano? možná když se mu odoperuje mozek, ale jinak si takový vemeno neumím v repre představit, zrovna nalevo máme mladých variant dost
Proto u Zemana vždycky dávám ?, je tam i teď Fotbalista je to fenomenální, jenže bohužel mu chybí mozek, nebo něco v něm přebývá, jak říkáš
ten kluk ted v přípravě začal zas makat
to sem slyšel už mockrát
já taky , ale je to pravda a mylsim že pro budoucnost by to bylo nejlepší kdyby se probral a Podaný , Zeman na kraji zálohy by byla pecka
tak jasne, ze v hlave to nema uplne v poradku...ale beru to ciste fotbalove ted...je to jeden z mala hracu, kteri svou drzosti, rychlosti a technikou umi prejit jeden na jednoho...a to dela rozdily ve fotbale...jenomze ta hlava ho brzdi,to je pravda..
ještě ti tam chybí Eda Poustka budu spokojenej
------------------------------------------Čech (Vaclík)------------------------------------------
Řezník (Rajtoral)-------Mazuch (Sivok)--------Suchý (Hubník)--------Kadlec (Lecjaks)
-----------------------------------------Mareček (Holek)---------------------------------------
Černý (Fillo, Dočkal)--Rosický (Hořava)--Morávek (Plašil)--Hloušek (Zeman, Kadlec)
------------------------------Baroš (Necid)---(Kozák (Pekhart))------------------------------
...pro rozestavení 4-1-4-1, 4-4-2, 4-3-3
Miluju dělání sestav
Vaclík
Pospěch, Sivok, Mazuch, Kadlec (Lecjaks)
Hübschman
Plašil,Rosický(Morávek), Hloušek
Kozák, Pekhart(Kadlec)
Tak a ted mě sežerte
hamham kde je Čech s Barošem?
No tak zrovna je dva bych vynechal, teda spíš Baroše, protože ten mě stále nepřesvědčil.... okej v klubu dobrý, ale repre nic moc. a čecha bych šópnul na lávku, dal bych šanci mladejm
jo Vaclíka který nikdy nechytal ani první ligu šoupnout na reprezentační jedničku, no aspoň by byla sranda, jen nevím jestli by nás to bavilo sledovat dýl než zápas...
Kdyz na stoperu hraje hrac z 2.Bundesligy, tak klidne muze chytat Vaclik, navic Cechovy vykony maji klesajici tendenci...
jenže ta druhá liga v německu je jinde než druhá u nás a Hubník je kvalitou jinde než na druhou ligu
druhá bundesliga není druhá česká liga a navíc Hubník má zkušenosti i první bundesligy, z Ruska, z evropských pohárů, opravdu porovnatelné s Vaclíkem který má zkušenosti z Vítkovic a úvodních kol Ondrášovky proti divizním týmům...
jestli mají Čechovi výkony klesající tendenci na to se zeptej fandů Chelsea a nejlépe těch anglických ne českých, myslím, že budeš překvapen, že ho nemají za matláka
v tomhle s tebou ve všem souhlasím...a s Čechem taky...vidlě jsme dost kol PL a bez Čecha by na tom byli špatně
Tak v 21´ ukazuje že by na to očividně mohl mít tak proč ne a přesně jak řekl darling tak čechovi to v repre moc nejde
aha a zápasy jako na MS proti Švýcarům, kde nám místo prohry 5:1 vychytal výhru 1:0 a další zápasy kde za naší skvělou obranou nevěděl,kde mu hlava stojí jsou jedním zápasem smazány? Doufám, že tk tvrdý budeš i u Vaclíka až udělá chybu, ale to pak asi budeme měnit golmany jak ponožky
a tak ale od toho tam je, aby to vychytal... ale prostě mě se poslední dobou moc nezdá, přijde mi takovej nejistej, občas ty chyby jsou vážně zbytečný a hlavně má dost zkušeností na to aby se těch chyb vyvaroval..
tak není to robot, každý golman někdy udělá chybu, Čech si teď vybral dvě chyby během týdne, tak to zas všude vypadá jak kdyby chytat neuměl, ale zkus mi teď z hlavy říct, kdy předtím udělal nějakou velkou chybu ať už v repre nebo v klubu? je to makačka si na něco vzpomenout co? on to není zas takovej chybující lempl jak se rádo u nás říká
No tak jasný že na nějakou tu chybu má nárok, ale poslední dobou jich opravdu má celkem dost, což by se jemu stávat nemělo přijde mi prostě dost nejistej já bych každopádně v takovejhle ´´sranda´´ zápasech jako byl ten včera dával šanci těm mladším, ať se ukážou, protože si myslim, že by jich docela dost dokázalo chytit příležitost jak se říká za pačesy, ale o to očividně trenér žloutek nestojí
Tak neblábol a jmenuj, ty poslední dobo... :)
když jich má dost, tak mi je vyjmenuj, kromě těchto dvou, kdy ještě letos nějak vážněji chyboval? to sou totiž furt takový ty řeči, jako že dělá moc chyb, ale nikdo už neřekne, kdy a jak chyboval, protože neví jen omílá to že i ostatní říkají, že moc chybuje...
Pořád je prostě nejistej při centrovanejch balonech, to mi nikdo nevymluví. Ať už z toho padne gol nebo ne.
jo to je taky taková ta ohraná písnička co se furt omílá jen aby bylo co říct, stejně tak furt říkám, že Arsenal nemá kvalitního golmana i když to taky není pravda
nevim, almuniu nemam rád, takže ho nebudu komentovat
Almunia je trojka a dávno nechytá...
Tak já arsenal nějak nesleduju a v těch poláckách nebo kdo to tam je mam zmatek
a sleduješ aspoň Chelsea když hodnotíš, jak je Čech všeobecně nejistý při centrech?
Samozřejmě že ne, protože Čech letos nejistý při centrech není
Nechci se vám do toho motat, ale nepovažujete situaci před včerejším čtvrtým gólem za chybu Čecha, že ne? Naopak to, jak to udělal, bylo naprosto excelentní a byl bych rád, kdyby se takto choval častěji. Věřím, že třeba u třetího gólu by situaci střelci docela ztížil.
tak to že vyběhl bylo jednoznačně dobře, ale pak to měl kopnout do moře místo kličkování tak daleko od branky a pokud to podle jeho slov nešlo protože byl balón vysoko, tak zase neměl dobrý ten první dotyk s balónem, protože si ho nedokázal zpracovat na odkop, samozřejmě, že Polák na tom nese stejný možná i vetší podíl, protože on mohl balón kamkoli odkopnout, mohl ho třeba zalehnout když neumí kopnout do balónu, mohl protihráče faulovat, mohl jakkoli přerušit hru a on neudělal vůbec nic jen stál jako tvrdý Y a nechal si ho bez boje sebrat a ani nezabránil hráči ve střele
Nemůžu souhlasit. Nahrál úplně volnému spoluhráči, který s tím míčem mohl udělat tisíc věcí. Mnohem lepší než nějaký odkop.
ano nakonec nahrál spoluhráči, ale tak byl to docela velký risk, dyť mu nahrával ve skluzu a na dlouhou nohu pod velkým tlakem, odkop do háje by byl bezpečnejší
To to rovnou může kopat všechny balon do háje. Jinak by si ti beci nekopli už vůbec.
tak když sem v takovéto situaci a takhle daleko od brány, tak jako golman se asi musím zachovat jinak než když sem kousek před vápnem a rozehrávám a nikdo mě aktivně nenapadá natož aby mě tlačil do souboje
ale já z toho nechci dělat nějakou velkou čechovu chybu za kterou bych mu nadával, prostě zariskoval a nevyšlo to, protože spoluhráči ho v tom nechali, byl to přátelák, svět se nezbořil...
Děláš si prdel? Když chytá jak bůh, tak je to jeho práce, od toho tam snad je, aby chytal, = nelze pochválit gólmana za nic, protože od chytání tam je, ale za chybu ho sprdnout klidně můžem, protože chyby dělat nesmí?
Slušně a tak já ho klidně pochválím za dobrej výkon, s tím nemam žádnej problém, ale jak jsem už psal, tak mě prostě irituje ta jeho nejistota při centorovanejch balonech, ať už je to z rohu, ze standartky atd..
Letos je při centrech naprosto jistej.
No to nevim teda... viděl jsem několik zápasů kdy se mi moc jistej teda nezdál..
Ty, ale uvědomuješ si, že tohle jsou takový pivní argumenty? Zeptej se místních fans Chelsea, dej jim seznam těch zápasů a uvidíš. Jen proto, že Čech má takovou pověst, neznamená, že je to nutně pravda.
Asi ty všechny zápasy pamatuju, že ano? (čímž ti nahraju na smeč, ano jsem si toho vědom ) ale prostě řikám co jsem viděl
stejně tak jako se to říká o Llorisovi, Fabinaském, o Kuszczakovi se říká, že neumí odkopy, prostě takový ten zažitý kolorit co často ale vůbec není pravda...
Samozřejmě no. Vem si třeba Llorise - myslíš, že je na sbírání centrů nějaká lama? Ani náhodou, zlepšil se v tom a pořád je o parník nad slabší třetinou ligy, a to i v centrech. Akorát že on má kolem sebe auru jednoho z nejlepších gólmanů na světě, takže se v každé jeho chybě hrozně vrtá - a díky jeho konstituci, pohyblivosti, prostorovému odhadu a hlavním přednostem se chyby nejčastěji stávají, když vlítne do centru a neodhadne svoje vlastní tělo.
.........................................Čech.........................................
.........Pospěch........Hubník.......Sivok............Kadlec..........
....................................Hubschman...................................
.......Petržela.......Rosický...........Plašil...........Rezek..........
........................................Necid........................................
Když už chce Bílek hrát 4-1-4-1, tak takhle. Bohužel mě nenapadá nikdo jiný na Rezkovo místo.
Fenin nebo Hloušek.
Jo, jeden z nich by tam mohl být.
těch variant je tam víc
nemůžu si pomoct, ale ať máme krizi jakou máme, stejně nám FIFA nejspíš nedovolí nasadit 12 hráčů do pole, ikdyž i to by nám pravděpodobně moc nenapadlo
Čech
Pospěch-Sivok-Suchý-Kadlec
Petržela-Hubsman-Rosický-Morávek-Plašil
Necid
Slovácko - Gyeongnam 0:5. wtf. zápas jsem neviděl, ale prohrát s průměrným týmem korejské ligy o pět gólů?
Snad ponaučení je nestavět Poláka ...ten se včera opravdu nijak nepředvedl.
Na tomto utkání bylo jasně vidět,že v součastnosti prohrát se Španělskem nebude žádná tragédie ani ostuda.I když je pravda,že zázraky se za x let občas stávájí.Zatím vše nasvědčuje tomu,že Španělsko,které má velice má kvalitní hráče vyhraje skupinu beze ztráty.Naproti tomu Lichtenštejnsko skončí nejspíš na nule.Proto bychom se měli hlavně soustředit na pro nás klíčové zápasy ve Skotsku a Litvě.Odtud musíme přivést alespoň 4 body tady se totiž bude rozhodovat o naší případné baráži.Minitabulka po 2 zápasech Litva 4, ČR 3 a Skotsko 1.Pro odvety má ale Skotsko malou výhodu obě utkání hrají totiž doma.To my naopak musíme 2x ven.
ona ostuda není ani prohrát s Chorvaty stačí si porovnat ty naše Rezky s jejich Kaliničema
jo to teda ještě hubníky, limberský a spol
Sakra, my jich máme víc?
tak není jedno jestli se jmenuje Rezek nebo Hubník? efekt je stejný
Bílek: Chorvati nehráli, jak měli a jak jsme čekali. Ve Španělsku to bude jiný zápas! no tak to nééééé to už je moc i na mě
Tak ať je poprosí o rematch...
prej za tu naši porážku mohl zničenej trávník
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele