Češi budou při losu Eura ve třetím koši, nenarazí na Slováky či Nizozemce

21.11.2023, 15:18, aktualizováno 21.11.2023, 23:50
Aktuality
Míčky pro losování (© AFP)

Čeští reprezentanti budou při prosincovém losu skupin mistrovství Evropy v příštím roce v Německu ve třetím ze čtyř výkonnostních košů. S jistotou se vyhnou Slovensku, Nizozemsku, Chorvatsku, Skotsku a Slovinsku. Až ve čtvrtém koši bude obhájce zlata Itálie, o čemž definitivně rozhodl dnešní závěrečný den kvalifikačních skupin. Posledním přímým postupujícím se stalo Chorvatsko.

Rozdělení do košů, které UEFA teprve oficiálně potvrdí, se uskuteční na základě výsledků z kvalifikace. Český tým obsadil ve své skupině druhé místo se stejným bodovým ziskem jako vítězná Albánie, s níž měl horší vzájemnou bilanci.

Díky pondělní výhře 3:0 v Olomouci nad Moldavskem v přímém souboji o postup se národní celek dostal do třetího koše. Pokud by jen remizoval, což by mu také stačilo k účasti na šampionátu, figuroval by v nejslabším čtvrtém koši.

V každém z košů bude šest zemí. Česko má jistotu, že ve skupině nenarazí na bývalého federálního partnera Slovensko, které rovněž v kvalifikaci obsadilo druhé místo. Reprezentanti si také nezopakují souboj se Skotskem a Chorvatskem ze skupinové fáze minulého Eura a v základní části se neutkají ani s Nizozemskem, které na předchozím kontinentálním šampionátu vyřadili v osmifinále. Jisté místo v třetím koši má i Slovinsko.

V prvním koši figurují giganti a vítězové kvalifikačních skupin Portugalsko, Francie, Španělsko, Belgie a Anglie. Spolu s nimi pak pořadatel turnaje Německo. Češi si mohou zopakovat souboj z kvalifikace s Albánií, která bude v druhém koši. Narazit mohou i na soupeře ze zářijové přípravy v Budapešti Maďarsko (1:1), nebo na Dánsko, které je vyřadilo ve čtvrtfinále minulého Eura.

Ze čtvrtého koše mohou českému týmu připadnout Italové, kteří vydřeli postup v posledním kole skupiny po bezbrankové remíze s Ukrajinou. Vedle obhájců zlata budou v nejhorší šestici podle kvalifikace také Švýcarsko a tři vítězové z březnového play off, kterého se zúčastní 12 zemí.

Skupinová fáze evropského šampionát se bude losovat 2. prosince od 18:00 v Hamburku. Turnaj má stejný formát jako předešlé mistrovství. Celkem 24 účastníků bude rozděleno do šesti čtyřčlenných skupin, do vyřazovací fáze postoupí vždy první dva týmy tabulky a čtyři nejlepší mužstva z třetích míst.

Šampionát začne 14. června a bude ho hostit 10 stadionů ve stejném počtu měst. Pořadatel Německo má jisté místo ve skupině A. Český tým od rozdělení federace postoupil ze všech evropských kvalifikací a na kontinentálním mistrovství si zahraje poosmé za sebou. FAČR za účast reprezentace na Euru získá prémii v přepočtu zhruba čtvrt miliardy korun.

České mužstvo bude startovat na šampionátu s novým trenérem, dosavadní kouč Jaroslav Šilhavý po zápase s Moldavskem skončil. Smlouva by mu oficiálně vypršela 30. listopadu a k jejímu prodloužení by bylo zapotřebí uplatit oboustrannou opci. Chtít pokračovat by tedy musela nejen FAČR, ale i trenér.

Rozdělení do košů:

Koš 1: Německo, Portugalsko, Francie, Španělsko, Belgie, Anglie.

Koš 2: Maďarsko, Turecko, Rumunsko, Dánsko, Albánie, Rakousko.

Koš 3: Nizozemsko, Skotsko, Chorvatsko, Slovinsko, Slovensko, Česko.

Koš 4: Itálie, Srbsko, Švýcarsko, tři vítězové z play off.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Coufal nespáchal zločin, trest nechápu. McAvennie se zastal českého obránce
24.11.2023, 12:25
Reprezentaci by měl převzít zahraniční trenér, myslí si Bittengel
21.11.2023, 23:29
Odchody trenérů od repre: Po večírku i třech červených. Brückner se ctí, Šilhavý s rozpaky
21.11.2023, 21:21
Další omluva: Coufal si návštěvu diskotéky bude do konce života vyčítat
21.11.2023, 19:57
Šilhavého úspěšnost určí historie, řekl Fousek. Trenér podle něj u losu být nemusí
21.11.2023, 18:56
O reprezentačním osudu trojice olomouckých provinilců rozhodne nový trenér
21.11.2023, 17:34
Kouče reprezentace navrhne pracovní skupina, Fousek nechtěl spekulovat o jménech
21.11.2023, 17:19
Brabec i Kuchta se omluvili. Návštěvu diskotéky označili za obrovský zkrat a chybu
21.11.2023, 16:51
Souček: Postup na Euro pro mě znamená hodně, neúspěch bych si vyčítal
21.11.2023, 13:48
Pocity ani nejdou vyjádřit, pronesl Douděra po prvním gólu v reprezentaci
21.11.2023, 11:44
Chorý po reprezentační premiéře: Takhle jsem si to asi představoval
21.11.2023, 10:28
Tu zlobu jsem nechápal. Zůstává za námi kus práce, myslí si Šilhavý
21.11.2023, 09:06
Co znamená postup na Euro a konec kouče Šilhavého, vysvětluje Pavel Horváth
21.11.2023, 08:48
Šilhavý po postupu na Euro končí, rozhodl se neprodloužit smlouvu
20.11.2023, 23:14
Útok Čechů vyléčila přítomnost Chorého. Reprezentace blamáž nepřipustila a Euro ji nemine
20.11.2023, 22:39
Půjdeme si za vítězstvím, vzkazoval Clescenco. V Olomouci bude mít kamarády
19.11.2023, 23:44
Atmosféru narušila aféra: Česko se o postup na EURO 2024 popere s Moldavskem
19.11.2023, 21:28
Souček je po zranění fit. Chce se po incidentu v týmu plně soustředit na zápas
19.11.2023, 20:17
Šilhavý: Vyřazení hráči se omluvili, ale to je málo, musejí nést následky
19.11.2023, 18:47
Interní porušení pravidel: Brabec, Coufal a Kuchta byli vyřazeni z reprezentace
19.11.2023, 18:05

Komentáře (180)

Přidat komentář
fabec1222

Ten druhej koš je slušná komedie. Něco jako čtvrté koše v EKL.

Reagovat
Coutinho10

docela jsme to vyhráli, že jsme utekli tomu 4. koši

Reagovat
Pablos

předčasné. Ve čtvrtém je Srbsko, nejspíš ta Itálie... jestli chytneme jednoho z nich, tak se dá dost polemizovat o tom, jestli to bylo vítězství.

Reagovat
Coutinho10

j, samozřejmě, los rozhodne, ale když se na to člověk podívá obecně, jaký týmy v jednotlivých koších jsou, tak to beru jako výhru, nicméně může se stát cokoliv a skupinu smrti můžeš dostat v uvozovkách z jakýhokoliv koše, to samí hratelnou skupinu

Reagovat
Pato44

Proc v uvozovkach? Ve skupine smrti bude z kazdeho kose nekdo, ne?

Reagovat
Coutinho10

nemyslim si, že při každým losu musí bejt nutně nějaká hardcore skupina...pokud to teda nebudeme brát tak, že si vždy musíme jednu takovou určit

Reagovat
RadekVonCZE

Je to podle toho kdo kolik uhrál bodů no, za mě je to vcajku

Reagovat
Jason_

jeden uspech Albanska a už druhý koš a talianko v 4?

Reagovat
Benfica

Rozdelenie je podla vysledkov v tejto Q (je spravena jedna velka tabulka)

Reagovat
Jason_

to je hrozný nápad

Reagovat
Benfica

V pohode, podla aktualnej vykonnosti.. to ze italom hrozi 4 kos je tym ze hrali biedne.. take madarsko, albania si ten 2 kos zasluzia za predvedenu kvalifikaciu viac

Reagovat
Pablos

Tak Itálie má určitě lepší kvalitu... Ale když vezmeme Albánii, tak pořád skupina Anglie, Ukrajina, Severní Makedonie... no úplně bych neporovnával s Moldavskem, Polskem v krizi, Českem v krizi ...navíc udělali o jeden bod víc.

Pro mě je tohle rozhození do košů asi fuk na základě kvaldy, takže to nechci zpochybňovat, že by si to Albánci nezasloužili. Ale zase tak markantní rozdíl o dva koše s Italii tam tedy nevidím

Reagovat
Benfica

Akurat ta anglie.. inak porovnatelne.. tie kose maju len po 6 timov, tak ten rozdiel zasa nie je az taky.. zatial mi to pride, ze ten 1 kos kvalitativne usiel, ostatne 3 su uz porovnatelne

Reagovat
Pablos

Akorát ta Anglie dělá právě ten zásadní rozdíl

Reagovat
Benfica

Tak ta anglie sa pred Q tiez zdala v rozkladu, skoncila posledna v LN, kde ju btw vyklepalo madarsko.. tiez mozme povedat, ze anglie este lahku skupinu na to, ze isla z 2 kosa

Reagovat
Y.N.W.A

Za mě v pohodě není, jeden rok zpětně je strašně malá doba. Porazit Albánie Faery, tak je snad v prvním koši. A to jen proto, že chytla nás i Poláky v rozkladu.... Tento systém není dobrej

Reagovat
Benfica

Tak ako by ste si to predstavovali? Mame tu toto, zalozene na aktualnych vysledkoch a fifa style na vysledkoch za 5 rokov prepocitanych koeficientami.. co tiez sa nepaci vsetkym..

Reagovat
johnik

Ten žebříček FIFA už takto nefunguje nějakou dobu

Reagovat
Benfica

Kedy zmeninili? Vies mi napisat ako to je trraz? vobec som to nezachytil

Reagovat
Cotton

Teď je to v podstatě jako ELO, jestli ten systém znáš

Reagovat
Benfica

Ou ou tak to je komplikovane, musim na to pozriet niekedy..

Reagovat
johnik

Teď jde o to, že se body připisují dle toho kolik má tvůj soupeř bodů, tzn. porazit Argentinu ti dá hodně bodů, ale N. Zéland ne zas tak moc. A v případě prohry se body odečítají. Je to trochu spravedlivější než ten systém předtím, a hlavně pokud teď postoupíš žebříčkem, tak jedině díky sérii více výher, jinak je to pořád plácání zhruba okolo stejného místa (např. my jsme pořád kolem cca 40., jelikož o nějaké sérii výher se u nás nedá mluvit).

Reagovat
Benfica

diky

Reagovat
fenixLFC

taliani a dalsi mali vyhodu pri nasadzovani na zaklade ligy narodov, to ze mali smolu na zreb alebo ju nezuzitkovali uz je ich chyba. tento system odmenuje za to ked sa ti dari v aktualnej kvalifikacii a z toho vytvara poradie. nahodou to je pomerne dobry system ktory potom umozni aj zaujimavejsie skupiny

Reagovat
Benfica

To bude 1x co sa zhodneme v repre diskusii??

Reagovat
Cotton

Reagovat
ignor24

Reagovat
Kucka

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Y.N.W.A

že budou zajímavý skupiny, souhlas... ...ale že je jeden kvalifikační cyklus málo na rozdělení do košů (a návaznost na LN neberu . pořád jde jen o konkrétní výsledky, kde prostě Albánie měla štěstí na mizérii POL a CZE), za tím si stojím... pětiletej cyklus v evropskejch pohárech (tzn. výsledky za pět období) je víc spravedlivej... ale tak, o nic nejde, bude zábava

Reagovat
smazaný uživatel

Dřívější systém kdy se vypočítával koeficient národních týmů z třech posledních kvalifikací byl mnohem spravedlivější. Štěstí nebo smůla na los jedné kvalifikace v tom tehdy nehrály tak velkou roli, jako když se to bere jen z jedné skupiny. Ten koeficient se vypočítával z 40% z nejmladší kvalifikace, z 40% z prostřední a z 20% z nejstarší z těch tří. Týkalo se to tedy vesměs té dané generace hráčů, nebyly tam prehistorické výsledky.

Reagovat
Lemond Laws

Je to kvalifikace na EURO 2024.

Nemělo by to být zároveň nějaký % i na další šampionáty podle mě teda...

Reagovat
smazaný uživatel

A kvalifikaci na to Euro by si losoval podle čeho, když ne podle předešlých výsledků? Vždy musíš sílu porovnat podle toho co bylo předtím. A jedna jediná kvalifikace zvyšuje možnost náhody mnohem více než tři.

Reagovat
kattos

Reagovat
Lemond Laws

Naopak super. Kvalifikace je o tom daném turnaji. Na tom turnaji máš být za zásluhy v té kvaldě a ne za historické výsledky..

Reagovat
tofupust

Reagovat
Y.N.W.A

ok... je to jeden možnej přístup a evidentně teď platí... za mě ale málo vyváženej, protože stačí pár dnů blbec pro jeden tým, nějaký zranění atd. a pak je nějakej jednookej mezi slepejma králem... ale ok, beru, proč ne, říkám, bude sranda a skupiny můžou bejt zajímavý

Reagovat
Lemond Laws

Jo, ale je to prostě kvalifikace na ten daný turnaj, ne třeba do budoucnosti. Takže se jedná cca o roční formu, která je odpovídající..

Reagovat
Mönchengladbach

Německo, Rakousko, Česko, Lucembursko

Reagovat
Modroočko

Nemecko, Rumunsko, Slovensko, Švajčiarsko

Reagovat
Ingimir

Skupinu s Nemeckom snáď nie... Ako tretí nasadený tím by sme hrali zápasy v Kolíne a 2x v Stuttgarte, takže nie moc ideálne z pohľadu vzdialenosti ak chceš a podarí sa na niektorý zápas vycestovať

Reagovat
Modroočko

Z hľadiska atraktivity by som Nemcov bral. V podstate mi z prvého koša nikto nevadí, jedine Španielsko - tým by sme sa fakt mohli vyhnúť.

Reagovat
fenixLFC

mi necmi teda atraktivni vobec nepridu, jedine co im zostalo je meno z toho prveho kosa je to pravdepodobne najslabsi tim

Reagovat
Pablos

postupujou tři ze skupiny... nejlepší je přát si ten nejsilnější tým z prvního... dál ho nepotkáš

Reagovat
Lukáš26

práve preto si prajem Francúzsko

Reagovat
Pablos

Taky no

Reagovat
Lukáš26

hele nemužeme ho mať obaja vy berte Anglii :D

Reagovat
Lukáš26

nebo Portugalce, ktorých sme mali v skupine teraz my posledná možnosť si zahrať proti CR 7 v repre :D

Reagovat
Pablos

Anglii jsme měli minule, v lize národů nedavno Španělsko a Portugalsko… nn, vychází to na tu Francii Navíc tu mám Franci psanou už v 18:23h, či-li zabráno už Vezměte si to Německo no

Reagovat
Lukáš26

tak to už radšej tú Angliu no Nemci sú teď v háji, tých vybijeme v osemfinále pred zrakmi domácich 80 000 Nemcov

Reagovat
tofupust

Tolik Nemcu uz snad v Nemecku ani nezije, ne?

Reagovat
Lukáš26

ak samozrejme postúpia zo skupiny už by sa chudákom patrilo

Reagovat
tofupust

Reagovat
Pablos

tedy pak samozřejmě můžeš... ale né hned

Reagovat
Benfica

hrat proti domacim a pripadne aj otvaraci zapas bude asi stale lakadlo, a uz jedno ci to je nemecko, polsko, svajciarsko..

Reagovat
Lukáš26

Nemecko ako organizátor turnaje bude určite jeden z tých atraktívnejších a napísať, že im ostalo len meno? stále je to TOP tím, ktorý je akurát v kríze, ale hráčov má stále špičkových

Reagovat
Lukáš26

Španielsko by som nechcel ani ja, ten ich nudný futbal na milión prihrávok , kým vystrelia ma fakt nebaví ani Portugalsko by som už nechcel zase mať, predsa hrali sme s nimi 2x v skupine stačilo... ja by som kľudne bral aj Francúzsko... ani si nepamätám kedy sme s nimi naposledy hrali...

Reagovat
O.Giroud

Radšej Portugalsko, keďže nebudú doma tak by sme ich už zničili.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Ferda Kokeš

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Coutinho10

nakonec se nám ten 3. koš dobře povedl, super, že se týmům z tohoto koše vyhneme a nejsme v tom 4. + bejt v 2. by ani moc výhra nebyla, takže super

Reagovat
Pablos

mně to příjde úplně jedno

Reagovat
Coutinho10

tak pořád to značí nějakou úroveň, nechceš bejt losovanej z posledního koše

Reagovat
Pablos

Jo to zase ano

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Coutinho10

? chceš bejt snad ve 4.

Reagovat
Shevchenko

No ano, chci být ve čtvrtém koši a chytnout Skotsko/Slovensko/Slovinsko, než být ve třetím a chytnout Itálií/Švýcarsko/Srbsko

Reagovat
Lukáš26

pri vašej forme je docela odvaha tvrdiť, že niekoho chcete a veríte si na neho kto hrá momentálne lepšie aj keď uznávam na jednu stranu, že si to robíme my Slováci sami, keďže tie vzájomné zápasy hráme proti vám skoro vždy a všade ako naprostí šulíni a už to beriete ako 3 ľahké body proti nám. Ale tak kvalifikácia na MS 2010 musí byť pre vás strašiak, že to nie je vždy easy

Reagovat
Shevchenko

Tak snad na tom není nic špatného přát si papírově lehčího soupeře v tom systému na Euru určitě máme šanci jak my, tak i vy při dobrém losu zabojovat o postup.

Reagovat
Lukáš26

Tak to, že pre Čechov budeme vždy ľahší súper na to som si už zvykol a neprekvapuje ma to, pretože ako som napísal, viete na nás hrať z historického hľadiska, aj , keď si osobne myslím, že momentálne máme lepšiu formu a možno aj o fuk kvalitnejší tím podľa mien , ak si odmyslím hrotového útočníka..Ale tak byť Čechom tiež si prajem Slovákov. pre vás škoda, ale tak možno sa stretneme v playoff, kde nám to môžete zase ukázať

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Belgie, Albanie, Cesko, Lucembursko

Reagovat
Pablos

Francie, Albánie, Česko, Polsko

Reagovat
elChe

Pán je gurmán

Reagovat
smazaný uživatel

Mám pocit, že 4. koš bude možná silnější než 3. a 2.

Reagovat
Amon

Nemecko, Maďarsko, Slovensko, Taliansko. Poď mi. EURO nevyhráme, tak nech to má grády.

Reagovat
ignor24

Reagovat
stuff

Reagovat
O.Giroud

hm

Reagovat
pobody's nerfect

Rozdělení košů podle poslední kvalifikace je nejlepší možné. Lepší, než zohlednit výsledky kdoví kolik roků staré, kdy polovina týmu byla úplně jiná.

Reagovat
Cotton

Souhlas. Ono to ani podle ničeho jiného moc nejde, maximálně podle žebříčku FIFA, ale to je lepší to dávat podle skutečných výsledků, protože i ten žebříček má nedostatky.

Reagovat
smazaný uživatel

Na ME se myslím nikdy nenasazovalo podle žebříčku FIFA, ale jistý si nejsem. Naposledy to bylo podle Ligy Národů a předtím většinou podle národního koeficientu, který se počítal z posledních 3 kvalifikací.

Reagovat
Benfica

uefa mala vlastny koef.

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
Y.N.W.A

za mě to nejlepší není ...fakt nevím, v čem byla Albánie o tolik lepší než Itálie? ...ale beru to, je to prostě jeden možnej systém a je přehlednej, to je fakt

Reagovat
Papra

no třeba v tom, že vyhrála svojí skupinu zatímco Itálie skončila druhá (a to ještě pouze naprosto evidentní malý domů od UEFA). To, že je nějaká skupina těžší než jiná nebo to že měli zrovna štěstí na Poláky v krizi užnemá absolutně žádnou váhu.

Reagovat
hornito

Jaká malá domů?

Reagovat
Papra

nevím, jestli jsi to viděl. Pokud ne, tak za mě v nastavení 100% penalta pro ukrajinu, která měla být odpískána a případný gól by na EURO místo Itálie poslal Ukrajinu. V kombinaci s tím, jak čeferin den před tím veřejně prohlasil, že EURO bez Itálie by byla tragédie a nedovede si to představit, to docela zapadá (opravdu si to nedokázal představit a udělal vše pro to, aby nemusel).

Reagovat
johnik

Za mě ta penalta byla 0% zase, opět jenom lidi hledají senzaci

Reagovat
Papra

https://www.youtube.com/watch?v=dzjw2GM9vYo čas cca 1:45, míč nezahrál, nohu ano. Sorry ale tady není prostor pro debatu v době varu a s ohledem na nějakej "standart" pískání.

Reagovat
johnik

No mě teda přijde, že se mu do nohy trefil spíš Mudryk sám. Každopádně rozhodční nezapískal a byl si tím asi jistý.

Reagovat
hornito

Vyjádření nešťastné, ale za mě penalta taky ne. Přišlo mi, že tomu strašně přidal

Reagovat
Papra

přidal tomu, kldině bych mu dal žlutou, ale nic to nemění na tom, že bránící hráč se balonu nedotkl a nohy ano (a v týhle rychlosti tě to rozhodí, i kdyby to nebyl bůhvíjakej kontakt)

Reagovat
smazaný uživatel

Přidal, ale trefil ho celkem jasně. Ani mu do té nohy předem neskočil.

Reagovat
Moshe Dajan

Jo, byla to naprosto jasná penalta

Reagovat
oli9

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych nasadil jen těch prvních 6 a zbylých 18 do jednoho koše. Nerovnoměrně silné skupiny budou stejně, tak nebo tak. Tak proč to zbytečně rozdělovat do 4 košů?

Reagovat
Elliasson

Mě by spíš zajímalo, kdo vlastně postoupil do play-off a kdy se bude losovat ono.

Reagovat
Benfica

Playoff uz je rozlosovane, pozri wiki

Reagovat
smazaný uživatel

No není to rozdělené celé. UEFA si libuje v komplikovaných systémech.

Reagovat
Benfica

Aha pozeram, som myslel ze wiki to tam len neni aktualizovane aj sa mi zdalo, ze to dlho trva

Reagovat
Cotton

ve čtvrtek ve 12

Reagovat
ACSeRw!n

Nemecko, Madarsko, Cesko, Srbsko

Reagovat
Rothbard

0 bodů

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Salfovic

Pro domácí.

Reagovat
O.Giroud

Z 4. koša vyprasite každého

Reagovat
smazaný uživatel

Belgie, Albánie, Česko, Polsko.

Reagovat
dondinho

Poláci chytnou do Eura formu a pojedeme po 3 zápasech s nulou domů

Reagovat
smazaný uživatel

Napsal by si u nějaké skupiny, že nepojedeme s nulou domů?

Reagovat
Cotton

ze 2. koše to chce Rumuny s Nicem

nejsilnější tam budou asi Dánsko a Turecko, takže těm se vyhnout

Reagovat
Lukáš26

ja chcem hlavne súperov s, ktorými sme sa už dlhšiu dobu nestretli v nejakom ostrom zápase kvalifikácie alebo na EURE. Z toho prvého koša by som teda hneď vylúčil 3 tímy (Portugalsko,Španielsko a Anglicko). Prial by som si jedného z tria Francúzsko,Belgicko alebo Nemecko. Z druhého by boli zaujímaví Turci alebo Albánci. Zo 4 hlavne nie Taliansko, to fakt nechceš zo 4 kola Talianov :D takže tam by sa mi páčili Srbi alebo niekto z tej ligy národov (Grécko, ak postúpi)

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak minimálně historicky nejsilnější jméno z těch co tam na 100% hrát nebudou

, je Švédsko. Před pěti lety byli na MS mezi osmi a teď toto.

Reagovat
Skalda29

Itálie minule vyhrála MS a následně se nedostala na ME ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Naopak.

Reagovat
Shevchenko

Ty vole zlatý žebříček FIFA, tohle je děsná hovadina

Reagovat
Cotton

Žebříček FIFA byl ještě větší blbost. Pamatuju si, že před losem jedné kvalifikace MS si Rumuni záměrně nedávali moc přáteláků, aby neztráceli body, čímž se dostali do top 10 (i bez nějakých top výsledků) a tedy do 1. koše losu kvalifikace.

Reagovat
johnik

Ten žebříček funguje už nějakou dobu jinak, i když toto by asi nepodchytil. Ale myslím, že co se týče FIFA repre termínů, tak ty jsou povinné odehrát, takže mi přijde divné, že by si někdo vybíral, že nebude hrát přátelák.

Reagovat
Shevchenko

Francie Dánsko Nizozemsko Itálie

Belgie Albánie Slovinsko Řecko

Reagovat
Pablos

Euro 2012

Německo, Portugalsko, Dánsko, Holandsko

Česko, Polsko, Rusko, Řecko

Tak to někdy klidně bývá no

Reagovat
F.Torres

Euro 96 ČR, Rusko, Itálie, Německo

2000 ČR, Nizozemsko, Belgie, Francie

2004 ČR, Nizozemsko, Německo, Lotyšsko.

Řekl bych že dříve jsme si vybrali smulu az az...

Reagovat
Salfovic

Jak se tam ocitla Belgie ?

Reagovat
frankiefcb

2000 bylo Dánsko místo Belgie.

Reagovat
Reggie

Reagovat
Pablos

Já neukazoval na nás… jen jsem vybral nejtezsi naproti nejlehčí skupině

Reagovat
vacin

Tak ono v tom 16 členným formátu byly skupiny smrti vždycky aspoň dvě a ostatní byly taky těžký.

Víceméně za tu dobu kromě Lotyšska a asi Slovinska, nebyl tým, o kterým by se dalo říct, že je vyloženě slabý.

Naše skupina 2012 byla v kontextu EURA asi nejslabší v historii, ale i tak se o ní nedalo říct, že je slabá

Reagovat
lampas

Zrovna Slovinsko v té době určitě slabé nebylo

Reagovat
deporpepa

Francii a Itálii a třeba Turecko.. ať je sranda

Reagovat
sejber

Ak sa to tu riešilo tak sorry ale reprezentačná prestávka je pre mňa prestávka od futbalu.

Ráno som si ťukol na livescore tabuľky po skončení kvalifikácie a zostal som v mimóze.

Na základe čoho sa hrá baráž o postup keď ju namiesto 10 bodového Švédska hrá Estónsko ktoré má bod. Alebo prečo z Gskupiny nepostúpil do baráže nik a z J-čka tri tými?

Reagovat
Salfovic

Na základě vyprcané Ligy Národů.

Reagovat
uff

Vygoogli si to. Už si veľký chlapec a verím že to dokážeš.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Papra

protože baráž nemá nic společného s kvalifikací, jedná se o baráž z ligy národů.

Pokud se nemýlím, baráž hrají proti sobě kluby ze stejných lig LN (A-C) a klíč je takový, že se do ní kvalifikují vždy 4 nejlepší týmy z aktuálního ročníku LN, kteří si nezajistili postup z kvalifikace. A pokud se všichni kvalifikují, doplňuje se to pak týmy z nižších lig, dokud tam nenajdou 12 týmů

Reagovat
smazaný uživatel

Francie, Rakousko, Česko, Itálie.

Reagovat
frankiefcb

Můžou se Srbové potkat s tou Albánií nebo ne. To by mělo solidní grády kdyby byli ve stejné skupině. třeba Albánie, Chorvatsko, Srbsko by byla pěkná skupina

Reagovat
PBLead

tak to by byl výbušný koktejl...

Reagovat
Salfovic

Vítěz skupiny dostane Kosovo.

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Freedo

Reagovat
Stannis Baratheon

A vyhraje to tým z prvního koše.

Reagovat
Uwe háže buly

Spolková republika Kosovo

Reagovat
Stannis Baratheon

Kosovshire

Reagovat
Euphael

Reagovat
smazaný uživatel

Chudáci Belgičani co sním budou dělat?

Reagovat
Čenda

Reagovat
eleven11

Reagovat
El Matador

Skupina smrti

Reagovat
Lemond Laws

Super to spořádání košů podle aktuálních výsledků Ani jsem nevěděl, že to tak je.

Ale naprosto v pohodě. Když kvalifikaci na EURO vyhraju, tak přece nemůžu být ve 4.koši kvůli historii..

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
PBLead

Reagovat
8lampard8

Reagovat
doshcz

Reagovat
hornito

Reagovat
Papra

Reagovat
Cotton

Reagovat
jenage

Reagovat
Euphael

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Čenda

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
VersaceChain

No to by bylo asi lepsi kdybychom byli ve ctvrtem kosi

Reagovat
Lukáš26

ja si myslím, že u vás je úspech už iba to, že ste tam z najľahšej skupiny ever nie to si ešte vyberať kôš a súpera, ktorého by ste porazili momentálne sú tam od vás asi všetci vyššie , ak to hodnotím podľa formy :) jediná vaša nádej na body by bolo to naše Slovensko , ktoré sa vždy nezmyselne proti vám mentálne zesere aj , keď sú lepší teraz

Reagovat
VersaceChain

diky za analyzu Lukasi

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád nám tady vysvětluje, že jsme sráči a přitom my to víme.

Reagovat
Univerzál

Tak takhle vyšel los mně:

A Německo, Dánsko, Nizozemsko, vítěz baráže A,

B Belgie, Albánie, Česko, Švýcarsko,

C Francie, Maďarsko, Slovinsko, vítěz baráže B,

D Anglie, Turecko, Chorvatsko, Srbsko,

E Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Itálie,

F Španělsko, Rakousko, Skotsko, vítěz baráže C,

Reagovat
Modroočko

Prečo nie

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to že domácí silný skupiny většinou nemívají.

Reagovat
Cotton

Protože jsou vždycky v 1. koši, jenže zrovna u Německa ten 1. koš celkem dává smysl

Reagovat
Papra

takhle by se mi to celkem líbilo. Kromě F všechno subjektině zajímavý skupiny

Reagovat
smazaný uživatel

B by byla super nudná, se všemi jsme nedávno hráli.

Reagovat
Cotton

Taky bych radši soupeře, se kterými soutěžní zápas dlouho nebyl. Takže Francie, Rumunsko, Srbsko třeba.

Reagovat
ACSeRw!n

my 3x proti Albanii

Reagovat
Uwe háže buly

albánské derby ve skupině

Reagovat
Kepy_FCB

Německo Rakousko Česko Švýcarsko

Helmut gruppe

Reagovat
oli9

Anglie, Turecko, Česko, Itálie

Reagovat
Pony Slaystation

Francie, Turecko, Česko, Itálie

Reagovat
Moshe Dajan

Francie , Rumunsko, Česko, Srbsko

Reagovat
waynemarkrooney

Německo, Maďarsko, Česko, Srbsko

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele