Čecha zvolili fanoušci nejlepším hráčem Chelsea v sezoně

20.05.2011, 11:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (300)

Přidat komentář
smazaný uživatel

To ti čeští asi nehlasovali. Ale zaslouženě vyhrál, v zimě byl snad jediný kdo Chelsea držel nad vodou.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně

Reagovat
8lampard8

Reagovat
smazaný uživatel

Zaslouženě

Reagovat
Manik...

hodně zaslouženě!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Čechiňo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RC

tak k tomu se radši nebudu vyadřovat

Reagovat
soukup

to uděláš jen dobře...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
M0rb1D4S

Reagovat
F.Torres

Reagovat
frank

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Máš pravdu, dokaž to co on a pak se vyjadřuj.

Reagovat
smazaný uživatel

To platí i pro ty co se k němu vyjádřili pozitivně?

Vyjadřovat se může každej k čemu chce a jak chce, kde by sme asi byli kdyby to tak nebylo.

Argumenty tohohle typu miluju, se nediv když pak na něj každej bleje když ho takhle povyšuješ nad ostatní, to prostě uplně provokuje vyjádřit se k němu negativně.

No ale to ocenění si určitě zaslouží.

Reagovat
Arbiter

k čemukoliv chceš a jakkoliv chceš se vyjadřovat nemůžeš...

Reagovat
smazaný uživatel

jn sou meze, ale ve většině případů to platí co se týká normálních bežnejch věcí (snad si každej dovede představit který ty normální nejsou) a ohodnocení golmana rozhodně taková normální věc je, v tomhle případě se k jeho kvalitam muze vyjadrit kazdej (předpokladam že to budou v zásadě vyjadreni typu dobrej/špatnej) . Ale říkat někomu: dokaž co on a pak se vyjadřuj. To je kravina, nikdo ti nemuze zakazovat vyjadrovat se k nekomu jenom proto ze je uspesnejsi nez ty.

Reagovat
smazaný uživatel

a nevim jak moc raduinho přemejšlel o tom co napiše ale takovahle fraze je prostě mimo, i když RCeho komentář vypadal dost zaujatě.

Reagovat
raduinho

No právě a jen proto, že je uspěšnější než RC tady RC píše nějaké blitky. Konstruktivní kritiku pochopím. Ale ne výblitky pubertáka.

Reagovat
smazaný uživatel

tak mu to zkus třeba vysvětlit nebo mu napiš že je debil, že do toho nevidi (na tom RCeho komentáři to je vidět).

No ale de mi hlavně o tu frázi samotnou, kterou si vytah, ta je spatna.

Kritiku nemuzes omezovat spolecenskym postavenim nebo uspechama, nekdy dostanes objektivni kritiku prave jenom z nizsich vrstev.

Jinak souhlasim s tim že Čech je momentalne nas nejlepsi golman, že je v top 10 na svete a že v Chelsea je velká opora.

Reagovat
smazaný uživatel

no ale jak tak jedu dolu tak furt lepší než ardno

Reagovat
raduinho

A čím ho prosímtě povyšuju ? Tím, že chytá už 7 let za jeden z nejznámějších klubů světa a zná jej spousta lidí ? Zatímco uživatele RC dokázal jedině to , že sedí na internetové diskuzi a plive špínu na jednoho z nejlepších brankářů planety ? A promin, ale asi můžu povýšit jednoho z nejlepších světových golmánů nad nějakého trapáka z diskuze.

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Tak o to nejde kde hraje, třeba ve francii se mi líbil víc.

No a tou frazi ho delas nedotknutelnym

Reagovat
raduinho

Tak to zase ne

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu,, že jsi napsal, že chelsea je větší rival LFC než everton, tak bych byl uvítal kdybyses už nevyjadřoval k ničemu.

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Už Chelsea přerostl měl by jít jinam..

Reagovat
Lemond Laws

Nemá cenu, aby někam chodil. Ať si tam ještě nějakej 7 let odchytá. Bude legendou (kterou je sice už teď). Fanoušci CFC si ho budou pamatovat po generace.

Reagovat
raduinho

Reagovat
M0rb1D4S

Po Peteru Bonettim je to 2. nejlepší brankář v historii

Reagovat
clinger

určitě jedna z malá ohodnocení které se cení

Reagovat
smazaný uživatel

to si dělají prdel

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem přesně čekal.. Negace dementů, kteří viděli jak pustil jeden gol za který mohl a už je to tragéd.. Prosimtě nepiš sem když o tom nic nevíš..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dementů?...jak ty máš v hlavě nasráno kamaráde

proč byl čech hvězdou? fungovala za Joseho obrana...proč ted není a dostává více golu a dělá chyby? vše je to o obraně.když není dobrá, ukážou se kvality golmana.a bohužel,čech už na chelsea nemá

Reagovat
raduinho

A proto byl vyhlášen hráčem sezony Gratuluji ti k tvým argumentům.

Reagovat
M0rb1D4S

Ještě svou demenci potvrď druhým příspěvkem Tobě by měli zakázat používání počítači, popř. nepouštět tě na internet.

Reagovat
smazaný uživatel

plastová vlaječka do ruky a mávat

Reagovat
božský John

idnes,novinky?

Co to je za módu? Hrát si na intelektuála a odborníka tim, že se nadává na cokoli dobrýho a kvalitního

Reagovat
Lemond Laws

Ano vše je o obraně... A proto fanoušci, kteří to sledují asi trochu víc než ty vyhlásili nejlepším hráčem Čecha. Prober se prosim

Reagovat
Liquid

pochop, že z té staré osy, je Čech jediný, který toto ocenění nedostal

Reagovat
vitasrp

Kdyz na Chelsea nema jeji oficialne nejlepsi hrac teto sezony, tak kdo teda?

Reagovat
Manik...

ty seš kanec

Reagovat
soukup

a kdo to teda dle tebe měl dostat? Čech je podle tebe špatný a obrana nefunguje, takže to měl dostat kdo?

Reagovat
božský John

Kalou

Reagovat
smazaný uživatel

Torres

Reagovat
M0rb1D4S

Sranda na tom je, že právě obrana je to jediné, co nám tuhle sezónu jakštakš klapalo

Reagovat
smazaný uživatel

sranda je, že od sezony 02/03 Chelsea neprohrála tolik zápasu za sezonu jako v této...takže solidne šlape obrana

Reagovat
M0rb1D4S

Prvně si přečti co sem napsal, potom reaguj

Reagovat
smazaný uživatel

už máš vlaječku v ruce a máváš?

Reagovat
božský John

Spíš nešalpe útok

Reagovat
soukup

takže prohru v zápase automaticky může obrana?

Reagovat
božský John

Jedno kolo do konce a maj stejně obdrženejch gólů jako loni (tzn. cca to samý) a dali jich zhruba o 30 míň..je to ve vobraně

Reagovat
soukup

tak samozřejmě, měli dát obránci víc gólů, jednoduchý jak facka

Reagovat
smazaný uživatel

jenže v dobách, kdy čech chytal dobře,a to hlavne díky kvalitní obraně, dostala chelsea jen 15 branek za sezonu, to je pořádný rozdíl

Reagovat
M0rb1D4S

To bylo jenom jednu sezónu ty idiote

Reagovat
smazaný uživatel

bože muuuj,ty si sedíš na vedení

jde o to, že chelsea vždycky zakládala na kvalitní obraně, nikdy jí to tam tolik nepadalo...proto tolik výher o jednu branku...a jakmile je v řiti obrana, nemá chelsea šanci uspět

kromě lonské sezony se vždy pohybovala kolem 70 vstřelených branek, ale 20-25 inkasovaných...a díky obraně měla uspěchy.

ty umíš akorát kecat, ale tohle nevís

Reagovat
soukup

ale počet branek prostě neznamená kvalitní/nekvalitní obrana, změnili se trenéři, mění se i taktika a důraz na obranu/útok, dobře odehraná sezóna u jednotlivců se nedá odvodit ze skóre celýho týmu, což ale očividně je pro tebe nad možnosti pochopení, ti co sledují pravidelně výsledky CFC se ve velké většině shodnou, že letos byl problém v ofenzivní a ne defenzivní části mužstva, takže chyba bude asi jinde než u nich

Reagovat
smazaný uživatel

pouze kecy, stejně jako čech

ten hraje jen hubou

Reagovat
raduinho

a ještě jednou když nemáš argumenty tak nediskutuj

Reagovat
smazaný uživatel

no zato ty je máš na špičkové urovni

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

CHlapi,na toho debila nemá cenu reagovat,když si myslí,že má pravdu,tak mu to nechte,největší problém byl v tom, že jim prostě nezahrál útok a záloha,hlavně od drogby jsem čekal něco jiného

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě chybělo to potřebné štěstíčko,stačilo vyhrát nad MAn United venku,nebo neposrat některá utkání doma

Reagovat
soukup

že já se vůbec do diskuze s tebou pouštěl, že jsi blb bylo jasný, ale teď jsi tomu dal korunu...

Reagovat
smazaný uživatel

nic proti, ale por mně jsou to kecy, každý zasplepenec tay tvrdí, jak je čech dobrý, přitom kritika na něj je neustálá, za jeho výkony, chyby apod.

proste si někteří nedokážou přiznat, že už nejlepší má za sebou a že by mohl chelsea oputit, které vlastne zacali fandit jen díky penezum, ze které čecha koupili

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vidim tu neustalou kritiku jen u tebe. Padej zpet na sport.cz, dyt to jsou strasne kecy, co tu pises.

Reagovat
soukup

tak ti nevím, když prý každý kdo ho chválí je zaslepenec a kritika na něj je neustálá (jen teda nevím od koho) tak se potom divím, že to ještě nezjistili trenéři Chelsea, její fanoušci v Anglii ho obdivují a zvolili ho nejlepším hráčem sezóny a i celkově ve VB je drtivou většinou lidí uznávaný. Ale né supermachr ardno01 vidí víc a jediný odhalil pravdu, kterou z nějakých prapodivných důvodů skoro nikdo jiný nevidí....

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť má nejlepší obranu v lize. Základní čtyřka Man United se dvakrát za sebou umístila v top sestavě sezóny. U Chelsea vynikal Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

jenže kdyby dostala jako jiné roky 25 branek, titul byl v londýně

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby na podzim proti Blackburnu udržela nulu, od Sunderlandu dostala jenom jeden gól, od Arsenalu jeden míň, proti Sunderlandu v únoru opět o gól míň a následně by M. Utd. a Blackpool porazila s nulou, byly by na tom s obdrženýma brankama lépe - na těch 25, ale bodama úplně stejně, jako jsou teď

Reagovat
smazaný uživatel

...vlastně by mohli mít jenom 22 obdržených branek a s bodama by se nic nedělo...

Reagovat
smazaný uživatel

a co třeba, kdyby neinkasovala s liverpoolem, na wolvesu, na man. utd?

Reagovat
smazaný uživatel

A nebo kdyby všecky zápasy vyhrála 1:0 kromě toho posledního kde by rupla 25:0 na Goodison Parku To sou takové kece. Obrana letos držela pevně. Respektive nedržela, ale držel ju Čech. Aji v zápase proti nám na OT chytil tři góly.

Reagovat
soukup

to dostala jednou, tak z toho nedělej normu, jinak ste se motali kolem 25

Reagovat
božský John

Ano, jednu sezonu dostala 15 branek, jinak dostávala kolem pětadvaceti +-4 góly. To bylo hodně daný Mourinhem. Letos zatim dostala 32 branek, což není tak moc. Je to dokonce nejmíň z celý ligy. Zatím dala 69 branek, loni 103...takže já se ptám, je to teda problém obrany, která dostala nejmíň branek v lize a Čecha, kterej na to teda už nemá nebo letos špatnýho útoku?

Reagovat
smazaný uživatel

Doporučuju ti držet hubu a kouknout se na nějaké zápasy místo abys jen koukal na výsledky a sestřihy jeho chyb na youtube.

Čech letos hodně podržel, rozhodně měl více skvělých zákroků než chyb, pamatuju si u něj tenhle rok 2. Což je na 50 zápasů paráda.

Reagovat
smazaný uživatel

Zaslouženě, je to jistota.

Reagovat
smazaný uživatel

Všechno nejlepší péťo. 29 let není na golmana moc , takže ať ještě něco pořádnýho vychytáš

Reagovat
smazaný uživatel

Hracem roku u Toffees je Bainesy

Reagovat
niflheim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, zaslouženě

Reagovat
smazaný uživatel

+ vyhrál i hráče roku podle spoluhráčů a gól roku

Reagovat
smazaný uživatel

Gol roku byl ten proti Cukotce z FA Cupu?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

výborně

Reagovat
smazaný uživatel

Pánové, vyzná se tady někdo v pracovním právu?

Reagovat
smazaný uživatel

částečně

Reagovat
smazaný uživatel

Měl sem původní pracovní smlouvu do 31.5.2011, minulý týden sem podepsal prodloužení od 1.6.2011, je možnost prodloužení stornovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokračuje-li zaměstnanec po uplynutí sjednané doby s vědomím zaměstnavatele dále v konání prací platí, že se tento poměr změnil na pracovní poměr na dobu neurčitou (pokud se oba účastníci nedohodli jinak). I při tomto skončení pracovního poměru má zaměstnanec nárok na neplacené volno k vyhledání místa před skončením pracovního poměru .. zkopírovaná formulace, jinak jestli chceš prodloužení stornovat - ukončit pracovní poměr

Reagovat
smazaný uživatel

Jde mi o to, jestli můžu ukončit pracovní poměr k 31.5.2011 nebo po podpisu prodloužení už je smlouva prodloužena a jakožto nepostradatelnej zaměstnanec si budu muset vytrpět 2 měsíce výpovědní lhůty...

Reagovat
smazaný uživatel

Volal jsem radši známýmu, řikal že to stornovat můžeš a pak další právnický řeči a to jsem nějak nevnímal ale už.

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuju moc za rady.

Reagovat
smazaný uživatel

Na EF už i právnické konzultace...

Reagovat
smazaný uživatel

Za právníkem z práce jít nemožu, tož sem to zkusil tady a pánové mi poradili, pohoda

Reagovat
Flamex

smlouva nabývá platnost až od 1.6.2011,možnost storna je. Takže jí můžete "defakto" obě dvě strany roztrhat a nic se neděje.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže z právního hlediska můžu k 31.5.2011 skončit a považovat prodloužení za neplatné, což bych velice potřeboval...

Reagovat
smazaný uživatel

jj, pracovní poměr vzniká dnem, který byl sjednán v Psmlouvě §36... když nenastoupíš a tejden nedáš vědět zaměstnavateli, tak on může od smlouvy odstoupit (a asi to taky udělá). Ale jednodušší je to říct.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky děkuju moc za radu.

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuji za rady, pánové.

Reagovat
Flamex

není za co :)

Reagovat
smazaný uživatel

na druhé místo bych dal alexe, jinak souhlasim

Reagovat
smazaný uživatel

Paráda gratuluji legenda .

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Lemond Laws

Je to dostatečný pro všechny zakomplexovance??

Reagovat
raduinho

Pro některé tupce určitě ne, ale i tak

Reagovat
raduinho

Tak zatím pouze dva dementní uživatelé a zbytek normální Vypadá to na pohodový den

Reagovat
Lemond Laws

Možná proto, že jsou ještě ve škole

Reagovat
raduinho

Ještě že tak Ale za chvílu jsou tady, pátek bývá krátký.

Reagovat
M0rb1D4S

Například u nás na škole mají většinou v pátek všichni do 11:30 Pozdržel bych je tam o něco déle

Reagovat
raduinho

Hmm to ja bych uz mohl dat neco tomu uceni, kdyz mam ten svatak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Taky tě to čeká ?

Reagovat
smazaný uživatel

jj, a už aby to bylo za mnou - čim víc se to blíží, tim spíš se přestávam učit

Reagovat
raduinho

asi tak, a kdy des ? ja du az posledni ve ctvrtek, takze tim se tak nejak utesuju

Reagovat
smazaný uživatel

já poslední v pátek

Reagovat
Kovi81

napodobne

Reagovat
M0rb1D4S

Taky mám svaťák, do učení něco sice dávám, ale nic mi v hlavě nezůstává

Reagovat
smazaný uživatel

to já si pamatuju to, co jsem se učil první den - se zbytkem to je horší

Reagovat
Kovi81

z ceho vubec maturujete?

Reagovat
raduinho

ČJ,NJ, ZSV, Dějepis

Reagovat
smazaný uživatel

ČJ, NJ, Zeměpis, Matematika (státně, nižší)

Reagovat
Kovi81

tak good luck, panove ja mam cestinu, anglictinu (statne) a pak nemcinu a matiku

Reagovat
M0rb1D4S

Čeština, Angličtina, Účetnictví, Teorie odborných předmětů (Ekonomie, Bankovnictví, Daně)

Reagovat
raduinho

a tak minimálně za 16 to snad pujde vzdy

Reagovat
smazaný uživatel

2 rozumní a zbytek bohužel dementní

Reagovat
Lemond Laws

Co tě vede k názoru, že si to Čech nezaslouží?

Reagovat
smazaný uživatel

jeho výkony

Reagovat
vitasrp

Vzdyt o nich stejne nemas ani paru..

Reagovat
Lemond Laws

Asi ho hodně sleduješ viď?? Ale promin, na takový jako si ty už reagovat nebudu... Buď si uplně vymletej anebo se tady snažíš provokovat

Reagovat
raduinho

Jachááá, to je sranda

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych to oceneni neprecenoval. Treba hlasovani LFC vedl s drtivou prevahou Lucas.

Reagovat
Lemond Laws

U Man Utd to vyhrál Hernandéz

Reagovat
smazaný uživatel

To je taky docela trapny. Ne ze by hral spatne, ale proste Vidic byl v prinosu pro tym uplne nekde jinde

Reagovat
Lemond Laws

A hráči zvolili Naniho

Reagovat
božský John

To tam hlasovala půlka antiliverpoolskýho eurofotbalu ne?

Reagovat
smazaný uživatel

tak jistěže, ale tady to fans CFC trefili. jedinej kdo mohl Čechovi konkurovat, byl Cashley.

Reagovat
smazaný uživatel

ale zase kdyz se kouknes na ty, co to vyhrali v Chelsea pred Cechem, tak ta cena nejakou vahu asi ma... napr.:1997 Mark Hughes

1998 Dennis Wise

1999 Gianfranco Zola

2000 Dennis Wise

2001 John Terry

2002 Carlo Cudicini

2003 Gianfranco Zola

2004 Frank Lampard

2005 Frank Lampard

2006 John Terry

2007 Michael Essien

2008 Joe Cole

2009 Frank Lampard

2010 Didier Drogba

2011 Petr Cech

Reagovat
smazaný uživatel

Předpokládám, že v té anketě nehlasovali zdejší náctiletí fotbaloví experti. Gratuluju.

Reagovat
Lemond Laws

Zatim tu jsou jenom 2

Reagovat
mickey mouse

to mu přeju

Reagovat
smazaný uživatel

OT: David de Gea definitivně přestupuje do MU za 16 mega.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Asenjo šel na přestup nebo jenom na hostování a teď bude zas jedničkou?

Reagovat
smazaný uživatel

hostování

Reagovat
smazaný uživatel

ještě se SAF chystá tento víkend představit další 2 nové posily. Varane je jasnej a kdo dál? Martinez?Sneijder?Alexis?Downing?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten obránce? Vždyť je ještě hodně mladý, ne? Ten by byl možná tak pátý stoper.

Reagovat
soukup

spíš tak desátý...

Reagovat
Godwinson

Ještě by ohledně jeho nemělo být nic jisté, alespoň on sám to říká.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj?

Reagovat
smazaný uživatel

oficiální stránky... jinak daily mirror

Reagovat
niflheim

No jestli jo, tak paráda

Reagovat
Swarley

dalo se to čekat...tohle bude ještě sranda

Reagovat
smazaný uživatel

Bude mu stačit dva měsíce a všechny tady si získá.. Ohromnej sympaťák.

Reagovat
smazaný uživatel

U mě s tím bude mět hodně práce. Nevěřím že by u nás chtěl chytat do konce kariéry. Jak mu zavolá Barcelona tak bude chtět jít.

Reagovat
Swarley

pokud to bude po pár mistrovských titulech a výhrách v pohárech, tak ať si jde na důchod klidně užívat sluníčka

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to se nedá takhle posuzovat.. Taky je možný, že s MU nakonec opravdu bude mít vztah, jak říkám, je to fakt sympaťák.. Myslíš, že třeba takový Chicharito by při vábení Barcy odolal? A stejně ho máš rád..

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko říct. U útočníků to tak nějak beru že by chtěli přestupovat. Ale u kvalitních brankářů a stoperů pořádně není důvod. Ti klidně můžou hrát do vysokého věku v jednom týmu. Ale je fakt že u Hernandeze sem nad tím nepřemýšlel.

Reagovat
smazaný uživatel

No právě, že gólmani můžou hrát déle, takže můžou hledat po delším čase novou výzvu.. VdS jí taky hledal..

Reagovat
smazaný uživatel

VDS byl beznadějně jasná dvojka v Juventusu a pak chytal za Fulham který se chtěl stát druhou Chelsea. A navíc dřív tak excelentní brankář nebyl, postupně šel výš. Kdyby měl tak skvělou výkonnost když šel z Ajaxu, přišel k nám a udržel si ju, tak není důvod přestupovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus v té době byl stejně dobrý jako United a šel tam dělat jedničku.. Akorát se mu tam nedařilo.. Ale já měl spíš na mysli Ajax.

Reagovat
smazaný uživatel

Ajax byl top klub v polovině 90. let. Ale konkurovat Itálii a nebo vůbec top klubům z top lig dlouhodobě nemohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ajax měl 3 roky špatnou formu.. Liverpool je na tom v podstatě podobně a stejně odešel za "lepším".. Potom v Ajaxu nebyl dobrý gólman pěkně dlouho a dost na to trpěli.. Nic moc srdcař.

Reagovat
Swarley

tak ono je tohle u všech hráčů těžký...pokud nejsou z ostrovů, tak ta možnost odchodu tu bude vždycky....přece jen Real Madrid a Barcelona jsou pro každého hráče takovou zvláštní výzvou...

a navíc promoklá, chladná Anglie a nebo slunečný teplý Španělsko?? pokud jsi na to odmala zvyklej, tak ti tohle ti může chybět...

Reagovat
smazaný uživatel

Proto si taky myslím že jediná chyba dvojčat je ta, že se nejmenujou Christopher Smith a Daniel Smith a že se nenarodili někde v Bury.

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zase každý není jako C. Ronaldo..

Reagovat
Swarley

to ano, ale povětšinou jsou jižani na tohle vysazení a já se jim ani nedivím...pokud jdou hrát do Anglie, tak k tomu mají přece jen jiný vztah a jdou spíš jen za úspěchem a penězi než za tím, že tohle bude jejich jediný klub...podle mě si každý z nich tak nějak pořád myslí na Real nebo Barcelonu a když ta nabídka přijde, tak po ni skočí....

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, jenže to se nezmění jen tak.. Anglie moc TOP hráčů nemá a úpadek si MU nemůže dovolit. Tyhle hráče potřebujete

Reagovat
j_mrazik

V Německu rostou kvalitní a typově vhodnější hráči. Tam je budoucnost. Francie je taky úžasnej trh. Jižani nejsou jediná a už vůbec ne ideální cesta.

Reagovat
smazaný uživatel

I hráči z Francie raději půjdou do Realu, nebo Barcy.. Stejně tak Němci, třeba takový Ozil pořád mluvil jen o Primeře a o jeho angažmá v Barce. Pro ostatní svět mimo Anglii je prostě Barca a Real a až pak ty ostatní..

Reagovat
j_mrazik

V době, kdy vyrůstali, tak byl asi Real výš. Teď ti mladíci taky hodně vzhlížejí k PL. A taky tam asi hraje roli podnebí a takový ty "měkký" faktory.

Reagovat
smazaný uživatel

Ozil je napůl turek, ten je taky skoro jižan. A Francouzi jak kteří. Z těch elitních lig je Francie nejvíc univerzální - co se týče hráčů. Já si takového Cantonu nedokážu v Barceloně představit. Zidane by zahrál kdekoliv, to samé Benzema, Ribéry. Ale třeba takový Gourcuff by se víc hodil do Itálie, nebo do Španělska.

Reagovat
Godwinson

To si nemyslim, Gourcuff by se nejvíce hodil právě do Anglie. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Anglii je ta jeho excelentní technika skoro až škoda. Ale pointa je v tom, že Francouzi jsou univerzální a já je mám určitě radši než Španěly a nebo Portugalce. A o JA ani nemluvím.

Reagovat
Godwinson

Rozhodně, s tím souhlasim.

Reagovat
Godwinson

Tedy, není myšleno na Gourcuffa, já si ho jinde než v Anglie nedovedu představit, do budoucna. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Teda já to beru spíš personálně, než podle toho, kde se ten člověk narodí, nebo jakou má barvu kůže..

Reagovat
smazaný uživatel

jojo, 10.Roman je strašný sympaťák

Reagovat
kiwwi

co to trepes

Mirror vcera napisal ze vraj taka ponuka momentalne isla do Atletica zo strany United, ale vobec sa nevie ci je to pravda a aj keby bola, tak ci by to Atletico akceptovalo

Reagovat
xfox88

Reagovat
smazaný uživatel

nauč se anglicky a přečti si článek na ofiko stránkách MU...Atletico už nabídku akceptovalo

Reagovat
cristiano.K.

skvělá zpráva připomíná mi chytáním věčného talenta Skácela,kdysi z Olomouce

Reagovat
smazaný uživatel

Neuvěřitelně sympatická vyjádření ohledně Japonska

Reagovat
niflheim

Cashley jim vyhrožoval střelnou zbraní v kabině, že to vyhrál?

Reagovat
Lemond Laws

Proč? Je to stálice už několik let.

Reagovat
Swarley

gratulace...kdyby jen nechytal v té Chelsea...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

Nikde jinde už si ho představit nedokážu

Reagovat
smazaný uživatel

sparta se blíží

Reagovat
Lemond Laws

ten se poved

Reagovat
Swarley

tak to já zase bez problémů

Reagovat
Lemond Laws

Kde třeba?

Reagovat
Swarley

kdekoliv jinde

Reagovat
Lemond Laws

Tak já myslel, kde by to bylo reálný víš. Ve Španělsku asi nic. Možná Barca po Valdezovi, těžko říct. Do Realu ne. Nevim jestli by se mi chtělo do Itálie, ale možná jedině tam. V Německu si ho představit neumim.

Reagovat
Swarley

jde spíš o sympatie...mám ho rád a tak bych si ho přál v jiném týmu, než je právě Chelsea...takový AC Milán, optimální

Reagovat
smazaný uživatel

letná

Reagovat
Lemond Laws

Nevyjadřuj se prosim

Reagovat
smazaný uživatel

nápodobně

Reagovat
Lemond Laws

Já tady nepíšu sračky a normálně tu diskutuju, tak nevim proč.

Reagovat
smazaný uživatel

až se čech vrátí do sparty, tak se prosím připomen

pak si povíme, kdo píše sračky

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, už stojí ve frontě, hned za Nedvědem.

Reagovat
Lemond Laws

Ty tvoje sračky typu, ře Čech neni dobrej golman. Že to je jenom kvuli obraně... To jsou sračky, který jsem myslel. Čech se na letnou vrátí, to je jasný, ale až tak za 8 let

Reagovat
domingo

Tak on se tam treba vrati, ale tak za deset let..

Reagovat
raduinho

Arsenal, Bayern, AC - beru to z pohledu, kde by mohl být jasná jednička

Reagovat
smazaný uživatel

v Bayernu ne, tam může být jasnou jedničkou jenom Neuer, zbytek je krátkodobé a přechodné řešení

Reagovat
Lemond Laws

Do Arsenalu by nešel. Ani bych ho nechtěl... Máme Vojtěcha.

Reagovat
raduinho

Beru to z toho pohledu, kde by mhol chytat jako 1, ne jak by se tam hodil

Reagovat
raduinho

Proč myslíš ? Podle mě by třeba v Arsenalu vydržel hodně dlouho, kdyby šel tenkrát tam místo do Chelsea.

Reagovat
domingo

Do Arsenalu se nehodi a i pro AC je Abbiati lepsi, ale v Bayernu by byl buh.

Reagovat
raduinho

Taky mi tam pasuje

Reagovat
smazaný uživatel

s rosickým

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern? pokud tam směřuje Neuer, tak jednička asi těžko

ten je trošku jiná uroven jako čech

Reagovat
domingo

Neuer ma do Cecha porad daleko, ale naslapnuto ma slusne

Reagovat
smazaný uživatel

jn, neuer nedělá chyby

Reagovat
raduinho

ale dělá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

No to by ses kurva divil, co dělá za kiksy ty odborníku

Reagovat
domingo

Reagovat
soukup

kdyby si ty chyby co někdy předvede Neuer viděl u Čecha, tak už ho posíláš chytat za Kotěhůlky

a vůbec to co tu předvádíš je jak kdybych si já usmyslel, že slunce je obrovský pomeranč a ignoroval všechny co by s tím nesouhlasili jako zaslepence, probuď se člověče...

Reagovat
domingo

To je v podstate nesmirne zajimavy sociologicky fenomen. Nekteri lide jsou proste schopni zakonzervovat v pozici 'tohle je muj nazor a vlezte mi na zada' a nic s nima nehne.

-Zeme je hranata.

-Neni, je kulata.

-Je hranata, to je muj nazor.

-Ale ona je kulata!

-Mam pravo na svuj nazor!

-Jenze tvuj nazor je picovina!

-Ja mam svuj nazor, ty mas svuj, neshodneme se, cau.

Reagovat
smazaný uživatel

José Ortega y Gasset: Vzpoura davů - perfektní knížka kde je o téhle a podobných věcech napsané hrozně moc.

http://www.obcinst.cz/en/clanek.asp?id=856

Reagovat
BARBAROSSA

Jo nedělá? Viz odveta semifinále proti United

Reagovat
r.mrazik

zaslouzene a i s tim vyjadrenim o Japonsku

Reagovat
domingo

Fantasticky golman, obdivuju jeho schopnost vysroubovat telo do neskutecne vysky/dalky. To nikdo jiny na svete neumi. Navic je to sympatak

Reagovat
Lemond Laws

Má mnoho předností, který nikdo nevidí. Např. jeho výběr místa. Proto to vypadá, že občas nemá těžký zákroky. Ale čim to je? Tim jeho výběrem.

Reagovat
domingo

Jj, to taky, umi si stoupnout. Ale jeho nejvetsi prednost prave je, ze dosahne uplne vsude, ma neuveritelnou schopnost se v pohybu vysponovat prakticky kamkoliv. Je to takova mnohem lepsi verze Sorina :)

Reagovat
kiwwi

to iste VdS...tiez nema vela excelentnych zakrokov (aj ked niektore su fakt genialne) pretoze vacsinou chyta loptu do narucia...proste stoji tam kde treba, tak sa nemusi hradzat

v tomto su s Cechom jednicky v PL

Reagovat
Lemond Laws

ne jenom v PL

Reagovat
vodka

ale ty výběhy jsou jeho jediná slabina...

Reagovat
Arbiter

letos pokazil možná dva, tři výběhy, jinak je v tom fakt jistý, až se občas divím

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

Je super, ze mame golmana na svetove urovni, ktery jeste dobrych pet let na ni muze zustat. Jen je skoda, ze to nekteri fanousci v jeho rodne zemi nejsou schopni ocenit.

Reagovat
smazaný uživatel

normály su

Reagovat
Arbiter

Skvely brankar,pracant,profik. Navic letos je to po zraneni hlavy prvni sezona,ve ktere odchyta vsechny ligove zapasy. A kdyz vykonostne moc neklesne,muze ukoncit karieru u nas:-) a ja verim,ze si ten standard udrzi! A preskoci Bonettiho v poctu cistych kont:-) gratulace Petre a vse nej k narozeninam. A minimalne do 40 jednickou Chelsea:-)

Reagovat
Arbiter

Chybi mi tu Petruv vecny kritik Liquid...vlaste moment,nechybi:-)

Reagovat
Liquid

tu som !

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě zaslouženě co jsem viděl zápasy CFC. Tu helmu by ale mohl sundat už.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady to je o psychice.

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole, pořád to někdo řešte, když o tom nic nevíte

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lemond Laws

200. Pro Péťu!

Reagovat
Lemond Laws

btw: Všechno nejlepší Petr!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že jeho výkony nebyly oceněny i týmovým úspěchem - vítězství v lize nebo v poháru

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrali ligu rezerv, to je primerene cenna trofej vzhledem k velikosti klubu

Reagovat
Maresma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co by za to arsenal dal...

Reagovat
naheCZ

Za letošní výkony za Japonsko aspoň nás tam podrží

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
vodka

co to sakra dneska je v tom bulváru? De Gea, Benzema...

Reagovat
smazaný uživatel

Ten de taky k nám?

Reagovat
smazaný uživatel

jo aji benzema ?? to by bylo fajny no ni ??

Reagovat
smazaný uživatel

prej jedni z nejlepsich hracu na postech taky trotlove tam

Reagovat
dantetomas

je pravda, že v tejto sezóne CFC asi lepšieho hráča nemala... (na chrbát mu dýchal možno Torres )... možno najlepšia sezóna od nešťastného zranenia... je pravda, že sa nevyhol pá kiksom, ale to sa stáva aj iným gólmanom (VdS, Pepe, Iker, Neuer)... za túto sezónu si zaslúži a to nemám CFC zrovna v láske..

Reagovat
smazaný uživatel

Zaslouží si to

Reagovat
smazaný uživatel

Tak toto si teda nezaslúži. Najlepším hráčom bol určite Drogba. Dával dôležité góly aj po striedaní, bol oveľa platnejší, ako Torres. Naopak, čo Čech v tejto sezóne pustil za chrbát, to sa len tak nevidí. Úvod mala Chelsea famózny, potom to prestalo fungovať, akonáhle sa zranil Lampard. A ani po jeho príchode to už nebolo ono. Napriek tomu sa však mužstvo dokázalo priblížiť suverénnovi z Manchestru na 3 body a rozhodoval vzájomný zápas na OT. Rozhodli však aj fatálne chyby obrancov. Nie je možné, aby Luiz pustil za svoj chrbát útočníka už po pár sekundách. dal dôležité góly, bol platným v obrane, ale jedna chyba tohto hráča stála Chelsea titul. Čech vzadu nepomohol nijak extra, vôbec v tejto sezóne mužstvo nepodržal. Slabota.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Nemohl mu nikdo konkurovat,zaslouženě

Reagovat
vladis271

Náhrada Edwina CAlex vytre všetkým zrak

Reagovat
vladis271

Pondelok to začne, očakávam, hneď prvý deň pznámenie o podpise Enriqueho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

dojdu zrejme najviac 3 hraci ....co je trochu skoda lebo ten kader je treba viac obmenit

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto bez debat , at ti co nevideli alespon 8-10 zapasu letos prosim nehodnoti.

Petr mel neustale stabilni nadprumernou vykonost , mozna si nekdo rekne ze naprumer jeste neni na hrace sezony. Jenze v letosni Chelsea nemel nikdo stabilne dobre vykony. Drogba se rozjel az na jare , Lampard slabej celej rok , Ivanovic na podzim famozni ted nic moc atd. Snad Terry a Cole jeste taky mely stabilni vykonost , ale Petr nam urcite vybojoval vice bodu svymi zakroky. Takze ac nakonec skoncime druhy letos ta sezona urcite nebyl idealni prakticky od vsech hracu a hodne zapasu sme vyhrali nutno dodat jen tak tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Za takovouhle obranou jakou má by tam zářil i jinej sice sem fanda Reds a rusáky moc nesleduju ale po tom zranění už to neni on , ale pro rusáky je nepostradatelnej

Reagovat
smazaný uživatel

za rusáky chytá nějakej Čech?

Reagovat
Liquid

až na to, že nepostradatelný je jen pro Arbitera

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arbiter

blbý a dokonce slepý Nebo neumíš číst...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chelseasite.cz najlepšia stranka o Chelsea

Reagovat
Liquid

moji kolegové to v Anglii brali evidentně z recese, nebo možná za zásluhy, bo Lampard, Terry, Drogba, Essien se již podobným oceněním chlubit můžou a Čech dříve patřil ke stabilním článkům Chelsea, bohužel, on je jeden z mála brankářů, který se po 26 roku jen zhoršuje a to Chelsea dost škodí, potřebujem brankáře nejvyšší kvality a i takovej 40tilej dědek Van Der Sar Čecha strčí do kapsy

Reagovat
smazaný uživatel

Když zde nemůžeš být známý díky nějakým znalostem, tak alespoň díky naprosté demenci, že?

Reagovat
Liquid

Respektuj názory ostatních uživatelů a zdrž se urážek !

Reagovat
Arbiter

Přijde mi, že to všechno píšeš ze setrvačnosti...Vzhledem k tomu, že hlavně Petrovi vděčíme za místo, které právě teď máme...

Reagovat
Liquid

ale letos měl lepší sezónu než tu loňskou a předloňskou, to zas jo, ale nejlepší hráč - to vážně ne, bylo i dost zápasu, např v Birminghamu střely celkem 1:22 a výsledek 1:0...to aby pak Fostera rovnou vyhlásili hráčem roku v celé Premier League že? Střely na branku tam byly 1:11 tuším

Reagovat
Arbiter

Vycházíš čistě ze statistik, jenže to prostě nejde. A promiň, jenže nejen mezi fandy Chelsea, ale i celkově mezi fotbalovou veřejnosti budeš v absolutní menšině se svými názory a spíš bys byl pro smích...

Reagovat
Liquid

kdyby chytal v Blackpoole nyní, tak bychom viděli jak by byl ceněný, dřív v době Rennes a za Mourinha byl na svém vrcholu, ke kterému se pak po nehodě již nepřiblížil, v té době jsem ho dokonce asi půl roku považoval za vůbec nejlepšího gólmana světa, třeba i ve výkopech se zhoršil, poslední tak 2 roky poměrně často vykopává do autu, to dřív taky nebejvalo

Reagovat
Arbiter

Kdy jsi ho viděl naposledy v zápase a kdy naposledy kopl míč do autu (nepočítaje přerušení hry) ? Petr je, co se týče výkopů, absolutní špička PL a to jak pravou, tak levou nohou.

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdo byl lepsi nez on v teto sezone ? sem docela zvedav.

Reagovat
Liquid

uznávám, že zejména od toho zápasu s Birminghamem, což bylo někdy v prosinci by si to nezasloužil skoro nikdo, v těch prvních měsících určitě Drogba, po té malárii ale ztratil jistotu, možná Ivanovič ještě, ten měl slušnou sezónu

Reagovat
smazaný uživatel

Asi takhle, jednoznačně zaslouženě, letos triumvirát VdS-Hart-Čech v lize neměl konkurenci...Tuhle sezonu měl Petr asi nejlepší od zranění, prakticky Chelsea podržel v každém zápase i když rupli (viz. Sunderland, Arsenal). Určitý příslib toho, že se může vrátit na absolutní vrchol tu je, nicméně trošku mám pocit že změnil své chování vůči médiím a celkově okolí, kdy hůře reaguje na kritiku a některá jeho prohlášení mě zrovna neutvrzují v jeho pověsti vysoce inteligentního člověka. Prostě už mi nepřipomíná toho mladického sympaťáka, kterého jsem si tak oblíbil. Nicméně jde jen o můj pocit, na nějž mají jistě vliv zreslené kritiky a výpovědi médií.

Petr Čech

Reagovat
Arbiter

Tak v jeho prohlášeních se jen "navážel" do soupeře Chelsea, zachoval klubovou tvář, to mu asi nemůžeš zazlívat

Reagovat
smazaný uživatel

To asi ne, ale dřív takový nebyl a já na toi prostě od něj nejsem zvyklý

Reagovat
Arbiter

nebyl, protože jak by to znělo od někoho, kdo je v klubu dejme tomu tři roky? Ještě směšněji On je tam celých sedm let a po těch letech si už na "klubistu" "hrát" může a nevyzní to falešně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak naprosto zaslouženě to vyhrál Petr jediný měl celosezoní formu snad jen Brano by se mu mohl vyrovnat.Centry tenhle rok chytal jistěji než kdy jindy a často si pro ně chodil v bráně téměř 100% ted se mě vybavuje snad jediná chyba a v to v domácím zápase s Live.

Ten kdo tady pořád mele blbosti typu,že se zhoršuje a nebo není top tak opravdu viděl Chelsea jednou v sezoně´.

Osobně tuhle sezonu u něj řadím na první místo v Chelsea nebyl horší než v roce 2004-2005.

zapracoval prakticky na všem v čem měl problémy výkopy tenhle rok taky bezchybný a prý každou chvíli do autu.

Centry jak sem psal taky bezchybně.

A chyby nedělal a míče zbytečne nevyrážel před sebe,ale chytal do ruky

Spíš si říkám ,že Liquid je asi ten největší provokatér,protože takhle blb*j být nikdo nemůže

Petr Liquid

Pokud bude takhle pokračovat a zlepšovat se tak v 35 bude fakt nepřekonatelnej

Hrozně mu to přeju už kvůli těmhle blbům co se tady vyjadřujou a nesmyslněho kritizují.

A prý že dělal víc chyb než dříve naopak byl prostě výtečný

Reagovat
Arbiter

300. pro Petra Čecha do konce jeho kariéry v Chelsea jako brankářská jednička

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele