Čech: Takové zklamání přebije jen triumf v Lize mistrů
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Čech si přijel spravit chuť s národním týmem
23.05.2008, 20:22
Scholes si došel pro medaili se zlomeným nosem
22.05.2008, 11:49
Byla to noc emocí a zvratů, shodly se britské deníky
22.05.2008, 10:39
Fans Chelsea se prali v Londýně
22.05.2008, 10:18
Ferguson: Osud byl na naší straně
22.05.2008, 09:17
Manchester po penaltách triumfuje i v Lize mistrů
22.05.2008, 00:02
Komentáře (91)
Přidat komentářK tý anketě, smůla to byla ano i ne, taky rozhodčí pískal na hovno , Ale Čech - par excelent, vynikající výkon
Tj. Michel opet pomohl. Hlavne ty rohy..
Tragičtí byli především asistenti.
kteří mimojiné rozhodují o rozích...
Tak hned dvakrát byli asistenti Michelem (špatně) opraveni...
ale kdyz rozhodci pomahaj vam to si nestezujete.Vy ste meli dost stesti v tyhle sezone,holt jednou doslo.ManYoos teda taky nesnasim,ale chelsea vic.
nenadávaj na rozhodcov Ty by si isto pískal pre Chelsea
Jenže tady nejde o to,pro koho bych chtěl pískat,ale o to,že rozhodčí má pískat správně
vynikajíví výkon ?? trocha objektivity by neuškodila
řek bych vynikající spíše.
proč ?
Tobě by jedna pořádná rána pěstí do rypáku a deportace na Ukrajinu taky neuškodila
nemáš proti argumenty tak urážíš.... dosti primitivní
nevím kdo z vás 2 je víc primitivnější
Proč primitivnost? Já jsem to myslel naprosto vážně, poslat toho scuma na pár měsícu na Ukrajinu nebo do něčeho podobného a hned by zpíval, jak je Česko krásné a jaké máme skvělé fotbalisty. Bohužel, dneska ani nemůžeš těm scumům dát pořádný průplesk na vzpamatování se a pak se všichni diví, kde se takoví devianti jako zahrada berou...
máš samozřejmě pravdu, já se ti jen divim, proč máš furt potřebu na nej reagovat
Co tady zas meleš s argumentama? Naprosto nesmyslně to popíráš Čechův prakticky bezchybný výkon pouze kvůli svým pokřiveným ideologiím, argumenty bys tu měl nejprve přednést tys když chceš mermomocí na Čecha házet hnůj. A navíc - kde já jsem tě urazil, kloučku zlatý?
vyjádřit nespokojenost s prezentovaným názorem, jemuž také chybý argumenty a požádat o vysvětlení snad není smrtelný zločin.... smrt je největší dar přírody
souhlas, vynikající bych taky neřekl, spíše tak bezchybný. Byl jistý a o tom to je.
myslím, že to nebylo tvé poslední finále Petře .. ale chtělo by to jiný tým :) Barca forever
no to je pravda
Byla to smula. Ale uz dost. Je to za nama, a pristi rok se chelsea pokusi vyhrat co nejvic trofeji, a nakojit se po teto chude sezone. I pres to....No one can stop us now!!!
Smůla největší + Michel (ještě větší smůla) = Výhra vidláků ze severu
vidláků ze severu..? ty jsi nějak tamních poměrů znalý :)
Sakra, kdo to hlasoval, že to neviděl ??
to mohl bejt treba nejakej smolar co celou noc tahal v praci
škoda pertře nic si stoho nedělej si mladý mužeš ligu vyhrat a ne jednou na světě jsou daleko horší věci jeto jen sport
neboj,příležitost snad ještě dostaneš...
Hrajte dokud můžete. Až Strýce přestane bavit ten "Football Club Tycoon" tak už si tohodle moc neužijete
Petře mosíš uznat že Rudí ďáblové sů nejlepší je to top, Chelsea bude vždy druhá jestli chceš byt první mosíš jít do Manchesteru United. Jinak na Euru ať chytáš dobře stejně si Sparťan
Petr zachytal skvěle. V prvním poločase byla obrana Chelsea dost špatná. Nemít Čecha nebylo by to 1:1 po půli.
Petr zachytal klasicky.Stal tam kde mel a chytl to co by mel chytit kazdy brankar top klubu.Nedavno se tady resily jeho odkopy a vykopy.Neni to nejhorsi,ovsem mel by na tom dale pracovat.Dale bych mu doporucil prestup.Celkove v te Anglii nejak usnul na vavrinech.Proste se tam zranil,urcite s toho mel trauma treba i sebemensi a o tom to je.To jsou ty podbehnute centry a sem tam nejaky ten kix na vic.Trauma je v tobe a nevedomky te nahlodava nez si to nepriznas.A znovu a znovu....
To že občas podběhne centr, není asi z traumatu po tom zranění, nikdy v těch výbězích ať už při rohu nebo centrovanym míči nebyl stoprocentní, jeho největší zbraň proti útočníkům, je jeho dobré postavení a jeho výška a hlavně jeho reflexy, je to můj subjektivní názor, tak mě když už, hned nekamenujte.
http://sport.aktuality.sk/futbal/liga-majstrov-uefa/videoanalyza-posudzovala-vykon-iubosa-michela
a o dalších sporných momentech se tam raději nepíše, pač by museli napsat, že to Michel a jeho asistenti nezvládli
Heh,analýza daných karet a zákroků,kde mohla být penalta..
Chyby:
1)Karta Makovi
2)Nedaná karta Tevezovi za faul na Maku
3)špatné opravování asistentů při rozích...
Tahle analýza je placená UEFOU a asi těžko tam bude napsáno: Rozhodčí Pos*al zápas špatnými výroky. To je podobné,jako když se před zápasem říkalo,že trávník je vyhovující. Očividně nebyl,ale oni nemohli říct nic jinýho,poškodili by tím sami sebe
uz si ale fakt trapny, teraz este kydas aj na travnik uz naozaj nevies co od dobroty. Chod za maminkou, uz sa konecne vyplac a bude ti lepsie. Cely cas tam lialo je jasne ze sa smykalo a to ze travnik je zly si vymysleli nejaky ruski novinari, sami hraci aj treneri povedali ze je vyhovujuci. Sa pozri na akom travniku sa hralo Chelsea-Barca, minulu a predminulu sezonu to bol nesposobili teren oracina ako sa patri
Říkám snad že trávník ovlivnil skore? Omg s tebou se bavit je nemožné... Prostě za to může déšť,že byl tak hnusnej..
Říkám jen,že těžko bude UEFA říkat,že trávník je nevyhovujícím,stejně tak nebude říkat,že na finále nasadili rozhodčího,kterej udělal spoustu chyb...
Ja som reagoval na tu tvoju vetu ocividne nebyl vyhovujici, co je dost silne povedane, pretoze sice sa smykalo ale inak s tym tranvikom nic nebolo, za vyhovujuci sa casto povazuje aj ovela horsi travnik
Ano,to považuje,ale ne pro finále LM Jasně,pro českou ligu je to vyhovující,pro skupiny LM vyhovující,ale tohle je největší klubový zápas v Evropě,tak by snad měl být více než vyhovující.
Dobre tak si pockaj az sa bude niekedy hrat u vas v Londyne a bude tam prsat
Uz sa na to tesim
Pokud se bude hrát v Londýně,tak na Emirates... má větší kapacitu a je novější...
Kdyby se hrálo na SB,věřím,že by to proběhlo perfektně,protože Abra by z toho udělal obří akci a všechno by muselo být tip top...
v Londonu by se případné finále LM rozhodně nehrálo na žádném klubovém stadiónu....
No dobře.. Nad tím jsem vůbec nepřemýšlel..
wembley?
kebyze chelsea vyhra tak by ste mlcali
kebyze bys sem nedával ten odkaz, tak bych mlčel
si trapny az to boli
A co je vlastně na tom trapné? Trapné by bylo ty chyby přehlížet.
omg nebudem to tu pisat 100x Chod si slahnut poldecak a predychaj to konecne
A to proč? Mě výsledek finále byl vcelku volný, jen tvrdím, že na finále LM těch chyb rozhodčích bylo dost (ale netvrdím, že výrazně ovlivnili zápas).
fajn tak potom s tebou viac menej suhlasim, len by to chcelo aj trochu uznania, nie samu kritiku, to vie kazdy
to vam kritikom sa to hodi
...nevidím důvod proč bych měl přehlížet očividné chyby rozhodčích a je jedno koho poškodili, já v tom finále svého favorita neměl
Dobre kubko, vsetci sme tam tie chyby videli, nikto nic neprehliadal a vsetci ktory niesu slepi videli ze rozhodcovski vykon nebol excelentny... ALE, bol dobry a to z toho hladiska ze vysledok nijak neovplyvnili nejakymi obrovskymi hrubkami, iba mensimi chybami ktore boli na oboch stranach
Zaujimave na tom je hlavne to, ze ked Merk proti Artmedii v suboji Artmedia-Porto cely zapas piskal portanom, nam odoprel najjasnejsiu penaltu aka mohla byt, alebo v suboji Arsenal-Liverpool ked evidentne poskodili Arsenal, alebo v suboji Barca - Chelsea pred 2ma rokmi vymysleli modrym penaltu, alebo na MS v korei ked rozhodcovia piskali horsie ako u nas na dedine tak sa o tom tolko nediskutovalo ako teraz, ked naozaj nepodali Michelovci zly vykon!!!
Tak s tím začátkem souhlas, s tím koncem ne. O těch chybách v zápasech co píšeš se mluvilo daleko více a např po souboji Live-Arsenal tu na to bylo několik článků, což těch po finále není. Takže klid.
Nepískl Michel taky ten gol,kterej nikdy nepadl,když jsme u těch chyb?
Jo písknul a teď jsem si vzpomněl na Igora Šrámka či jak se jmenoval ten pomezní co zapříčinil porážku Portugalců na ME 00, když už jsme u tch slovenských rozhodčích
ach jaj chalani
Nechcite aby som zacal s ceskymi rozhodcami, pretoze tam by to bola trochu horsie
Nasi rozhodcovia maju vysoku kvalitu, ktoru potvrddzuju v mnohych zapasoch. Aj Colina sa sem tam sekol a bol povazovany za naj rozhodcu. Graham Poll dal 3 zlte karty Chorvatskemu hracovi atd. atd.
Stale lepsie nasi rozhodcovia ako ti africki, azijsi a Taliansko - Spanielski sasovia ktori nevedia vobec piskat. Aj v nasej lige je stoka, ale Michel medzi nu nepatri
A ten fantomovi gol v zapase Liver bola chyba asistenta
Klidně to porovnávej s kým chceš, já vím, že čeští, italští, španělští, afričtí a spousty dalších pískají hrozně.
Hrozně bych si přál, aby Petr tu LM vyhrál, ale zároveň ještě víc nechci, aby to vyhrála umělotina v podobě Chalsea. Ideální by byl jeho odchod kamkoli jinam, ale to asi nehrozí
Nechapem preco tu vsetci kydate na vykon rozhodcov !!! Michel a jeho asistenti zvladli zapas vez vacsich problemov. V takychto dolezitych zapasoch je tazke piskat tip top a aj ked ich vykon nebol rozhodne bezchybny (tie rohy piskali velmi zle) tak v konecnom dosledku nikomu nepomohli ani neuskodili (kedze zle rozhodnutia boli na oboch stranach) a tak neovplyvnili zapas...
Kebyze niekomu vymyslia penaltu alebo pustia gol rukou ci z ofsajdu tak nic nepoviem. Lepsie je v takomto zapase piskat s drobnymi "nepodstatnimi" chybami ako cely zapas bez chyb a potom ovplyvnit vysledok nejakym naozaj zlym rozhodnutim, co sa stava dost casto (vid Arsenal Liverpool)
Sporne rozhodnutia boli na oboch stranach a preto tu ani nikto nemoze vyplakavat ze bol poskodeny, tak sa uz zobudte, prekusnite ze Slovaci piskali finale a nechajte to tak, sam Beckenbauer uznal ze piskali dobre !!!
podla mna sa stazuju hlavne fans Chelsea a vidim v tom jediny dovod, prehrali tak hladaju vinu tak kde by ju nemali hladat, u rozhodcov. Nevedia skusnut prehru. Jedine co mozem Michelovi naozaj vytknut su tie rohy a este to ze nedal J. Colovi cervenu, alebo aspon zltu kartu! Cely zapas tam po kazdom povreskoval ako v krcme a nevedel sa ovladat. Michel ho mal ukludnit to v niektorych momentoch zbytocne vyhecovalo zapas
jono me se nezdalo ze piskali spatne
S tebou se nemá cenu bavit,obhajuješ ho jen proto,že je to slovák..
Ale prosim ta, kebyze poviem ze podla mna piskal vynikajuco a nic viac, ale ja som to povedal tak ako to bolo, predlozil som argumenty a ty si to zabul starym znamym otrepanym kliche, nema sa cenu s tebou bavit lebo je z tvojej krajiny
Bolo by mi jedno ci by takto piskal cesky, madarsky, alebo albansky rozhodca tak ci tak by som uznal ze piskal dobre.
Aj ty by si si uz mal dat dole tie nepriehladne okuliare a pozriet sa na to ako to bolo, lenze nemozes, si sklamany fanda Chelsea
Hele já nefandím Chelsea,nežere mně,že Slováci pískali finále,pana Michela jako rozhodčího uznávám,jako jednoho z Top rozhodčích na Světě,ale proto ho nebudu za každou cenu obhajovat. Udělal řadu chyb,které by neměl rozhodčí jeho kalibru dělat a to na obou stranách!
Tie chyby som predsa priznal aj ja, ale pokazil tym nejako zapas??? Nie, je lepsie ked rozhodcovia kopia drobne chyby ako ked urobia jednu naozaj hrubku ktora posere zapas. Sam musis uznat ze taku chybu Michelovci neurobili takze naozaj piskali kvalitne, co sa o viacerych rozhodcovskych vykonoch aj v tohtorocnej LM povedat neda
Tak to je diskutabilní,můj názor je ten,že těmi "drobnými" chybami zbytečně rozhodili hráče a mělo to důsledky jaké mělo,jestli neudělali velkou chybu? Tevez měl dostat žlutou po zákroku na Makeleleho a po té šarvátce by šel s Drogbou pod sprchy. Jsou to jen kdyby a rozebírat tu všechny zákroky nemá cenu. Dle mého to nezvládl,tak jak jsem od něj čekal
To,že nedal Tevezovi červenou je drobná chyba? 60minut hrát o 10ti nebo v jedenácti lidech je podle mě celkem rozdíl U tebe je to asi nepodstatná chybička,u mě spolu se špatně pískanými rohy,naprosto nesmyslnou žlutou pro Makeleleho a několika dalšími jeho chybami celkem špatnej výkon.
Tak teraz si to zabil a prejavil si sa ako skalny fanda Chelsea Co samozrejme beriem, ale je jasne ze niesi vobec objektivny. Ja som ten zapas pozeral cely, doma v klude pretoze niesom fandom ani jedneho z tych klubov, vy ste mali asi v tej krcme nejaky vypadok v tej 60. minute pretoze ziadna cervena pre Teveza byt nemala, predpokladam ze to tam zareval nejake dedek a vsetci ste sa chytili
Ak by mal Tevez dostat cervenu, tak urcite az vtedy ked ju dostal Drogba, pretoze vtedy dostal zltu a o jednu si koledoval uz aj predtym. Lenze to mal dostat zltu aj J.Cole = opat 1:1 na posudenie spornych situacii, nepodstatna chyba
Zlta pre Makeleleho bola ozaj sporna to ti uznam, ale co by si spravil ty kebyze vidis ze isli spolu do suboja a Scholes skoncil ako skoncil, Michel sa zlakol a dal zltu aj Makelelemu, ale zahravala Chelsea podla mna to neposudil vobec zle co potvrdili viaceri odbornici (nie zaujaty ako si ty)
A ake ine chyby okrem tych rohov si tam este videl (mimochodom na tie rohy ak som to dobre spocital tak to bolo 2:2 takze ziadne poskodenie pre zverencov vačivového Gibbona). Aha POCKAj uz viem asi neodpiskal penaltu Chelsea, a este urcite mal dostat C.Ronaldo cervenu za filmovanie, pripadne mohol vykazat Alexa na tribunu aj s celym realizacnym tymom. To by si bol spokojnejsi nie
Ehm,o penaltách čteš kde?Někdo by to pískl,někdo ne... Na to si nestěžuju,pokud sis nevšiml Ano,samozřejmě jsem zaujatý,což jsem psal už dříve. A tak to taky bude ještě nějakou dobu,říkal jsem at ode mě nečekáte nezaujatý komentář
Tie penalty som myslel samozrejme ironicky
A na jednej strane ta chapem aj ja by som bol nastvany byt fandom Chelsea ze moj tym prehral zapas v ktorom bol svjomu superovi minimalne vyrovnany a v penaltach rozhodlo stastie
Ale na druhej strane byt fandom ManU a moj tym prehra tiez by som si vedel najst plno vyhovoriek a staznosti, lenze o tych sa vobec nehovori pretoze diabli vyhrali
Odridili to dobre ne vyborne.Nejvic me zas nasral ten oplzly Ferguson.Vole ceka tam na neho u vychodu a bavi se snim jak se starym pritelem.Se divim ze mu za to nedali flastr a nejen jemu,zaslouzil by si ho i Mikel.Mel ho rezolutne poslat pred kamerama do prdele.Sir nesir mel dat najevo neminim vas poslouchat natoz tak diskutovat.
Ale na to sme si uz predsa u SAFa zvikli .Tiez ho moc nemusim, je to taky stary lisiak, ale to vsetko je sucast jeho taktiky, rovnako ako predzapasove tlaky a vyhecovane komentare ktore s oblubou siri
*Michel
schevchenko
taky ho mám rád,ale poslední dobou moc nehraje.. Spíš bych řekl Essien
to bolo dobre
Snad Gibbon vypadne a pride tam niekto normalni a zacne ho stavat, podla mna by na to stale mal, aspon keby ho daval na polcas
Byl zraněnej,takže se nediv... A Grant by měl zůstat,aspon rok ještě...
PETO CECHU,MANCHESTER SI TO ZASLOUZIL VIC....ALE CHELSEA TAKY VYHRALA DUBLE DRUHYCH MIST TO JE TAKY DOBRY ..JINAK CRISITANO RONALDO POTVRDIL,ZE JE NEJLEPSI NA SVETEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak?
nejlepší hráč na světě by musel hrát jo jinak...
a ako??
dobrá, řeknu ti svou představu.. Hodně se podobá výkonu Kaká minulý rok na Old Trafford. Nejlepší individuální výkon je pro mne, když hostující hráč hraje proti nejsilnějšímu soupeři na jeho hřišti, proti nejsilnějším hráčům a já mám pocit, jakoby byl o třídu výš než VŠICHNI na hřišti. To pro mne Ronaldo není. Má stálou skvělou výkonnost, ale chybí mu nějaký nádech, jak bych to řekl, nějaké zvláštnost, odlišnosti, speciálnosti. Tak to vidím já, ty to můžeš vidět jinak.
Jak si tady čtu, že se opíráte do pana Michela, chci říct, že on i jeho asistenti podali skvělý výkon! Nějaké drobnosti by se samozřejmě také našli, ovšem celkové vedení zápasu bylo solidní.
jj.. kdyz si odmyslim tech cca 10 chyb tak se da rict ze to byl solidni vykon
Deset? Neviděl jsem tam tolik chyb. Samozřejmě se nechám poučit, které že chyby jsem přehlédl?
keby prehral Manachester tak by sa vravelo ze mal smolu on..ved aj on mal obrovske sance..taky je futbal..jednoducho vzdy na konci musi byt len jeden vitaz-Manchester IUnited!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele