Čech si v Granadě zavzpomínal na palbu Ghaňanů na MS
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rosického těšilo, že národní mužstvo nedalo kůži lacino
26.03.2011, 17:31
Španělé litovali, že si utkání s Čechy zbytečně zkomplikovali
26.03.2011, 10:48
Reprezentanti předvedli své maximum, na Španěly to nestačilo
26.03.2011, 10:00
Španělský tisk vychvaluje střelce Villu
26.03.2011, 09:48
Smutek reprezentantů mírnil pocit, že favorita donutili k maximu
26.03.2011, 08:17
Češi ve Španělsku nadějné vedení neudrželi a prohráli 1:2
25.03.2011, 23:52
Komentáře (234)
Přidat komentářKdyž už ne nejlepší, tak mezi 2, 3 nej gólmany planety určitě patří
... ja by som sa nebal to rozsirit na mliecnu sustavu.
Kazdopadne ano.
To já bych se to nebál rozšířit ještě dál, ono co si přeci jenom budeme povídat, za "hranicemi" Země už toho fotbalu moc nenahrajou.
Péťa, Iker, Reina...pořadí neznámé
Určitě, tohle určování je ošemetný. Každej z nich má jiné atributy.
to ani nejde určit
Lloris
až za nimi
Lloris, Akinfeev, Stekelenburg, Neuer na TOP 3 prozatím nemají, ale kvalitu maj obrovskou.
No Lloris a Neuer jsou ještě poněkud mladí o proti Pepemu,Peťovi a Ikerovi
Akinfeev ted šel dolů
Toho se teď přiznám, že jsem dlouho neviděl. Ale tak u něj je to dané i jinou přestávkou, ne?
to nevím ale v repre nepředvádí nějak extra dobré výsledky a dvojzápas s Portem se mu ubec nevyvedl
steve mandanda určitě taky patří do top. do 10 určitě
To, že byl Buffon dlouho zraněnej, neznamená že by se na něj mělo zapomenout...
Zdaleka nechytá to, co dřív. Pokud se sakra nezvedne, tak bych na něj v souvislosti s podobnejma topkama zapomněl ;-)
...a o dvě třídy před nimi ještě van der Sar
Zásluhama a úspěchama určitě, momentální formou už bohužel ne
Copak Edwin si teď počíná nějak špatně? Btw u Sara bereme momentální formu, ale u těch třech navrchu dlouhodobější výkony? Aha. V současnosti ti tři zase tolik neexcelují a i z toho dlouhodobého hlediska by se našlo i pár dalších kandidátů.
Copak, Čech v PL neexceluje? Ale jdi ty brepto Sar je extraklasa, ale to zmíněna trojka také...
Nějak extra? Neřekl bych. Není to tak dávno, co tady zase bylo breku, jak vás stál nějaké body. Já tu trojku nesrážím, jen říkám, že je vtipné opomenout Sara, který je pravděpodobně nad nimi. A dále opomenout takového Césara, Buffona či Givena. I Neuer s Hartem za poslední dvě sezóny stojí za zmínku.
Nad ně ho řadíš možná jenom ty Pořád má svou kvalitu, ale na ně už děda nemá ...
Tak komupak fandíš, Čukotce nebo Realu? Nad ně ho určitě řadí spoustu lidí. On holt chytá efektivně, ne efektně. Především díky skvělé předvídavosti a poziční hře. Tam kde Lloris udělá robinzonádu po které davy šílí, tam Sar udělá rychlí krok do strany a nevzrušeně natáhne ruku, když to trochu přeženu.
Co je proboha Čukotka?
Tak už asi vím
Zřejmě jsi nepoznal ironii. Čekal jsem jenom alespoň trochu inteligentní vysvětlení týhle stupidity.
Zřejmě jsem rozpoznal alergii na označení Čukotka. Jsem velký fanoušek ironie, ale tam teda žádnou nevidím
A kde jsi jí nepoznal, jako že už sem chodím dost dlouho a jako fanoušek bych nevěděl co to je? Jenom bych čekal nějaké smysluplné vysvětlení
Tak teď už jsem si jistý, ty znaky fandy Chelsea jsou už nepřehlédnutelné.
-> "Zřejmě jsem rozpoznal alergii na označení Čukotka" ...třeba ti k té větě někdy vytvořím obrázkový manuál
Děláš si ze mě prdel nebo fakt nechápeš, co jsem napsal?
Asi jsi na mě až příliš nepochopitelný
Máš pravdu, narozdíl od tebe jsem vychodil alespoň ZŠ, což se ti evidentně nepovedlo, když nedokáže přečíst pár jednoduchých vět
Tak jo, stačilo mi chlapíčku. Už to ani moje bránici nedělá dobře. Já ti to asi vážně namaluji, protože máš i v tom co sám píšeš očividně chaos
Čukotka je ostrov. a taky Chelsea
Čukotka není žádny ostrov
http://www.youtube.com/watch?v=N-Kw29W-LVQ
Aj na efekt umí.
Tam ale sebou máznout asi musel
Ale ne takle.
Tož ani tehdá už nebyl nejmladší, musí se čas od času trochu protáhnout
Minimálně na jejich úrovni je určitě, pořád.
Přijde už mi pomalejší. Před Reinu bych ho asi dal, kdyby mě někdo mučil. Ale Péťa s Ikerem už mi přijdou o stupínek lepší. Čech minimálně perfektníma výkopama a rozehrávkou.
Pomalejší.
Momentálně by byl nejspíš nejlepší Neuer.
Je to možný, já ho teda poslední dobou viděl jen párkrát, ale chválu na něj čtu furt.
Jj, je to asi nejreálnější kandidát, ale stejně si myslim, že je to objektivně neurčitelný. Ale jako námět k nekonečné diskuzi to nezklame nikdy :))
Bez tak ste viděli Neuera vidět chytat 5x za život
Z čeho usuzuješ?
nemyslím si že je v Česku hromada fandů Schalke nebo fan klub zrovna Neuera kterej sleduje aspon 80% jeho zápasu v Bundeslize
Blbý, že šálky nehrají evropské poháry a Neuer nechytá v repre že?
Nechytá no fakt lol už
Tak tenhle mně chtěl psát něco o ironii
Děláš už si fakt prdel ty jo?
Ách jo, ty si ty hovadiny co píšeš ani snad neuvědomuješ co? Víš co, jsem celkem ochotný člověk, ale na tebe už nemám silu
krom LM ho podle mě nikdo moc nesleduje
Přeci nemusím fandit Schalke, abych se mohl podívat na jejich zápas, ne?
To furt nic nemění na tvém vyjádření o 5ti viděných zápasech za život.
tak za rok no
Přesně tak, ten tam chybí uplně nesmyslně.
O 2 třídy asi ne, ale já ho opravdu momentálně považuju za nejlepšího golmana nejen na ostrovech, je naprosto neskutečné co ve 40 předvádí, bez něj by United PL nevládli...Nejužší špička pro mě momentálně:
PL- Hart, Čech, Reina
PD - Casillas, Valdés
SA - César
BL - Neuer
Ligue1 - Lloris
+ nad všemi VdS
Pozn. Buffona jsem strašně dlouho neviděl v akci, a jen ze setrvačnosti ho sem házet nebudu...
Trochu jsem nadsadil Jinak téměř se všemi jmény souhlas.
téměř?
Valdése mezi úplnou špičku neřadím a Lloris má ještě co zlepšovat. Jak jsem výše psal, jeho styl lahodí oku, ale je trochu nepraktický a s vysokýma míčema ze strany má občas problémy.
Valdés je špička a tak 3 roky už má na klubové úrovni větší formu než Casillas, ale je pravda, že lidé jeho kvalitu přehlížejí pro jeho časté cholerické výstupy.
Věřím, že je to pro Barcu ideální brankář, ale mě nikdy moc neuchvátil. Takže pro mě, tedy pro někoho, kdo ho vidí většinou jen v LM a Clásicu, to absolutní špička není.
Aktualizuj si přehled.
Mani Neuer!!!
Schwarzer, Given, ....
Schwarzer, Given, ....
a co J. Cesar z interu? přiznám se že inter nesleduju ale většinou sem na něho slyšel jenom chválu
a ještě aspoň deset let patřit bude
v současnosti se nedá ani říct, který golman je nejlepší, ale mezi 3 nej bude určitě Petr
Já bych to nepřeháněl, je v top 10 a to mu musí stačit.
v pohode, jen tu helmu uz by mohl sundat
v čem ti vadí?
Tak asi to není od věci, ne? Chivu ji taky nesundává. Asi víš více než oni, proč ji nenosit.
Čech říkal že už si na tu helmu zvykl a že už si jí nechá. A ještě jako prevenci kdyby ho zas někdo kopnul aby se mu neobnovilo to co se mu stalo
da se to pochopit, urcita psychologie + marketing.
vcera mi uz prisla smesna, je to dvoumetrovej chlap, mel jeden uraz pred 4 roky, ne ze je nachylnej na zraneni hlavy.
brankar vybornej.
Prostě to chápej takhle, je na ní zvyklej, nemá důvod jí sundávat když chytá tak jako by ji na hlavě neměl, prostě nemá žádnej vliv na jeho výkony tak je to jedno
je to jeho poznávací znamení, proč by ji sundával
Jinak Ghana nás drtila víc než Španělé, proti Ghaně zachránil asi 4-6 100% šancí, to byly neuvěřitelný zákroky
já tomu nevěřím dodnes, co všechno chytil
já taky + ještě z toho zápasu si pamatuju, že tam běhal hráč jménem PIng Pong a docela nám zavářel
Razak Pimpong
něco bych tady o něm napsal,ale nechce se mi hádat..
...ve smylu,že to sem nepíšeš a já se nemusím rozčilovat
skoro všechny střeli ho trefili...1 gól mu šel pod rukou..
Něčí otec, nechci jmenovat. Se měl radši udělat na kachličky v koupelně
nenapadlo tě také, že to je on, kdo určuje, kde se bude pohybovat, že je to hlavně díky jeho skvělému čtení hry, proč většina střel jde přesně na něj? Asi nenapadlo...
Umění brankáře spočívá v tom se dobře postavit. A Čech ukázal, že mu tato disciplína není cizí.
Neříkal jsi, že to tu psát nebudeš?
tos mohl říct rovnou,že sem budeš psát takový vály
všechny střeli ho trefili - pak zkoušej něco takovýmu člověku vysvětlovat...
zachystal skvělě
Na tomhle výkonu můžeme stavět. Soudržný a odpracovaný výkon. Španělé se docela trápili, to je potěšující. Palec nahoru za první poločas .
Čech - Velice jistý a spolehlivý, hráč utkání.
Pospěch - Svedl pár těžkých soubojů s Capdevilou a Iniestou a docela je dokázal vytláčet co nejvíc k lajně. Rezek mu v prvním poločase slušně pomáhal.
Hubník - Solidní zápas až na dvě situace s Villou, přeskočit ve vzduchu by se neměl nechat a po zemi už se dalo čekat, že ho bude Villa přehrávat. Stalo se tak sice jen dvakrát, ale jednou z toho byla branka.
Sivok - Jestli bychom měli na někom stavit, tak rozhodně na Sivokovi. Solidní výkon.
Kadlec - Perfektně vytláčel Navase, i když řekněme si na rovinu, že Navas byl (a často i je) slabina španělské zálohy. Přesto si odvedl kus práce.
Hubschman - Stěžejní bod naší zálohy. Neviditelný, ale odvedl kus černé práce, navíc dokázali místy i podržet míč u těla a rozehrát.
Rosický - předvedl nejlepší výkon na půdě Španělska za poslední dobu. Ale i tak to bylo docela málo. Stínoval dobře, docela i napadal, ale ve druhém poločase kazil přihrávky, které mohly znamenat oddech.
Pudil - Překvapil mě, poctivý výkon. I když rychlostně nestačil.
Rezek - Velice bojovný a skvělý první poločas, ve druhém se stal nejhorším hráčem na place. Pospěchovi už nestíhal pomáhat, míč nepodržel, nabíhal do složitých pozic a zavinil pokutový kop. Škoda, našlápnuto měl na super výkon.
Plašil - Šlo vidět, že to co oběhá dozadu, už nestačí na podporu dopředu. Ale každý kdo hrál fotbal ví, že běhat za balonem bere dost sil. A naši si skoro neodpočinuli. Jinak dal gól roku, pro mě určitě.
Baroš - bojovný, statečný výkon, individuálně hodně dobrý, ale zadrbal tolik přihrávek. To až bolelo, jak neohrabaně působil při odevzdání míče. Mám z něho rozporuplný pocit, protože vím, že jiný český útočník by se proti přesile individuálně vůbec neprosadil, ale jak mu můžu dát palec nahoru, když nedokáže nahrát na tři metry.
Hloušek, Necid - nemá cenu hodnotit, naskočili do rozjetého zápasu proti mistrům fotbalu.
Bílek - mohl střídat dříve, ale zase mu musím dát za pravdu, že postavil dobrou sestavu. Ti kluci to dobře odbránili, takticky výborně. Bohužel individuální kvalita směrem dopředu schází delší dobu, to už se musíme smířit. Pocity mám smíšené, prohra bolela, když byl aspoň bod tak blízko. Ale zároveň je mi spokojeně při pohledu na tabulku, kde máme skóre 4:3 po zápase se Španělskem.
VĚTŠINOU SVÉ KOMENTÁŘE NEKOPÍRUJI, ALE DNESKA CHCI. ABY VŠICHNI VĚDĚLI, ŽE NAŠI FOTBALISTÉ STOJÍ ZA PODPORU A NE JEN ZA POSMĚCH.
pod to se podepíšu!!!
souhlasím, je škoda jak to dopadlo každopádně jsem takový výkon od našich fotbalistů neviděl hodně dlouho
Čech
je pravda že od té prohry s Ghanou r 2006 nám to přestalo jít jestli nám v šatně nedaly do pití nějakej oblbovák ti šamani tohle uměj
pleteš se
Jinak ho obdivuji, že tam vlezl...
Češi sou opravdu neskuteční extrémisti - buď je Čech uplně marnej, potom co udělá lacinou chybu, nebo je teď pro změnu nejlepší na planetě, protože včera předvedl 1 (slovy JEDEN) dobrej zákrok. To, že Villa párkrát trefil střed brány (byť prudce), z Čecha snad nedělá poloboha, to by vyrážel v podstatě každej. Ve 43. výborně vytáhl tu hlavičku, ale jinak tam neměl nic extra. Samozřejmě, nic nezkazil, výkon celkově spolehlivej, bezesporu nejlepší z CZE hráčů. Ale bylo to fakt až tak úžasný, jak tady každej druhej píše ?
Hrál jsi někdy fotbal? Nebo znáš aspoň úkoly co má brankář? Čechíno včera podal bezchybný výkon, řekneš že ho balon trefil, ale co kdyby stál o metr vedle a musel tam doskočit, tak bys asi neřekl že ho to trefilo a to je právě to, má skvělé postavení v brance, úžasné čtení hry. Balón vyrážel pryč od branky, né před sebe jak mají někteří nejmenovaní gólmani ve zvyku. Když tým potřeboval podržet, tak podržel. Při centrech absolutní jistota, v rozehrávce to zbytečně nekomplikoval spoluhráčům a pálil to pryč. Takže prostě skvělý výkon.
A takové podává i v Chelsea, jenže jednou za čas třeba špatně vyběhne na centr a média z něj udělají nejpřeceňovanějšího gólmana a bla bla.
Bože, to sou tak alibistický kecy. Podívej se hned na první střelu, vyrazil ji přímo před sebe! A že stojí dobře postavenej? Kdyby na něj šel hráč sám a on to vykryl postavením, tak potom stojí dobře postavenej. Ale když jde centr ze strany a Villa hlavičkuje kousek za malým vápnem, tak kde by asi tak stál, u tyčky ?!
To ti nestačí se spokojit s tím, že zachytal dobře? Běž do prdele.
Já sem s tím naprosto spokojenej, jen říkám že zachytal dobře a ne jako bůh, takže se přidej k tomu stádu debilů co bude opakovat že chytal jako bůh... Sám si táhni do prdele, somráku...
Já nikde nepíšu, že chytal jako bůh. Ale už mě rozčiluje číst ty stupidní kecy, které pořád dokola hodnotí, jaké ty střely byly, jestli šly doprostřed nebo na ně musel skákat. Asi už se nedočkám diskuze o Čechovi, kde by se tohle neobjevilo.
A to ani nepíšu o tom, že tohle byl navíc stoprocentní výkon bez jediné chyby.
V pohodě, to máš za to že posíláš lidi do prdele
už jsem se neudržel
takže ti,co říkají,že včera zachytal famózně jsou podle tebe debilové?Z čeho máš komplex,třeba ti někdo pomůže.Obrať se na odborníky
Tak mně prosim tebe pověz o těch gólech co chytil, ať sem hned bez komplexů... Já nevim o ničem vyjma hlavičky ze 43.
To přece není jen o tom,že brankář chytí střelu co jde k tyči.Jde o postavení brankáře,vybíhání na centry-včera je pochytal a některý vyboxoval.Včera zachytal excelentně.Nikdo ti nebere tvů názor co ho nehodnotí tak dobře jak ostatní,ale nazývat je kvůli tomu debilama
Pravda, s debilama sem to samozřejmě přehnal, nicméně je fakt že označovat Čechův včerejší výkon za excelentní, bezchybnej atd. mně přijde totálně mimo... Tak až mu zas vypadne centr z rukou, neposílejte ho hromadně do pekel...
Označovat Čechův výkon za bezchybný ti příjde mimo? Kde tedy udělal chybu?
To není o tom že by udělal nějaký chyby, to je o tom, že když na tebe jde jedna opravdu nebezpečná střela za zápas, tak těžko můžeš být excelentní... Prostě si odvedl svou práci, chytal velice dobře, ale chtělo by se na to dívat trošku střízlivěji, stejně jako na jeho chyby. Pro Čechy je totiž jeden týden nejlepší gólman světa a podruhý by z něj dělali náhradníka v Chelsea...
Tak to jsou takoví češi nečeši, kteří soudí kvalitu podle současných chyb. A moc lidí nepíše, že byl zrovna excelentní, ale že podal SKVĚLÝ VÝKON a to opravdu podal.
Nevím, kde bereš tu jistotu, že to jsou ti samí lidé.
Vzhledem k tomu, v jaký kvantitě se to vyskytuje, je to poměrně dost pravděpodobný, čímž neříkám že nejsou lidi, podle kterých je Čech nejlepší gólman světa a nejsou o tom skálopevně přesvědčení
prostě je to chyba nedokonalosti jazyka,takže to chce newspeak (kdo četl 1984 od Orwella)
Je fakt že když se na sousloví "bezchybný výkon" budeš dívat jako na "výkon bez chyb", tak trošku narazím Mně jde prostě o to, že bezchybný = 100% = fantazie, excelence, životní výkon...
Jo a teda btw když už brankářův výkon označuješ za excelentní, tak by to opravdu chtělo trošku víc než se dobře umí postavit a sebral pár centrů. Ale budiž, to je očividně věc názoru...
je to hodně věc názoru samozřejmě,ale včera už víc nemohl udělat...leda že by chytil penaltu,ale to bysme po něm chtěli už zase trochu moc
Takže prvně reakce na to dole "vysvětluj to tomu stádu debilů co bude opakovat že chytal jako bůh" - neurážej lidi, kteří vyzdvihujou výkon Petra, to že ty máš jiný názor nedělá ostatní stádo debilů a navíc - já napsal že to byl skvělý výkon, né že zachytal jako bůh. S tím postavením. U takového centru nemusí stát u tyčky, nehraj si na debila, stačilo kdyby stál krok vedle a už by to mít nemusel. A navíc, pokud ses díval na ten zápas, tak jsi musel vidět jak Čech skákal na centry do chumlu naprosto nebojácky, takže 100% jistota včera. Zachytal skvěle.
Alibistický kecy jsou ty tvoje
Bezosporu patri medzi najlepsie planety medzi golmanmi, ale tie extremy v postojoch su dost do oci bijuce.
Když udělá malinkou chybu a začnou psat na něj všelijaký sračky atd... tak proč ne naopak?
No protože je na hlavu ten přístup oboustranně
tady se ničeho lepšího nedočkáš
Já si zas vzpomněl na zápas s Řeckem. Měl jsem úplně stejné pocity, i když to byly úplně jiné zápasy. Velká škoda, ale na druhou stranu, i když jsem měli i kus štěstí, tak klobouk dolů za výkon našich.
100. pro Petra Čecha
V tomto je trochu smolař, že zrovna vynikne u prohry. Poborák je navždy legenda repre za EURO 1996, Nedvěd za 2004, ale Čechovi na MS 2006, kdy byl v nároďáku na vrcholu a stával se hvězdou číslo jedna, už nebylo přáno. Snad nebude ten gól s Tureckem tím posledním, co na velké reprezentační scéně předvedl.
za 2004 nevim .......jestli zrovna Nedved ja mam pocit ze nejvic se to povedlo Baroosovi, ikdyz Nedved a Poborsky hrali taky skvele
Peťa je legenda ME U21 2002
jo, to si pamatuju - vychytávač pentlic
tak sem rád, že se povedlo těm našim neudělat v Granadě ostudu a že víc než hodinu vedli nad mistry světa... nedá se říct, že by vedení kontrolovali, hráli dost zataženě, nicméně celkem dobře takticky. gól Plašila byl hodně se štěstím, ale stejně tak Villův vyrovnávací a po pentli Čechíno taky šahal... takže v něčem štěstí, ale víc smůly, jak už to tak u náš v poslední době chodí... každopádně jsem rád, že naši hráči zavřeli huby těm kokotům, kteří vyřvávali, že když dostanem "jenom" čtyři kusy, budem rádi. slavní Španělé se ze vstřelených gólů nakonec radovali jak malí kluci a můžou být rádi, že ten zápas nakonec zvládli. na závěr vzkaz Bílkovi - už nikdy nedávej do základu Rezka!!!
k tomu Rezkovi - aspoň teda ne proti takovým týmům jako Španělsko. v první půli se mi celkem líbil, jak bojoval, ale pak to přeháněl. jinak palec nahoru pro Čecha, Sivoka, Plašila, Hübschmana a Pudila. taky Rosa s Barym po delší době dobrý, ale furt od nich čekám víc
stydet se nemusi pustil 2 goly z mnoha strel iker jedna strela 1 gol
To jo, to tady nikdo nezmínil
Lol prej Casilas,Čech,Reina podle vás tři nejlepší golmani světa?A co Julio Cesar od nás?Neměli by ste to brát taky podle počtů trofejí?Cesar vyhrál za posledních 5 let 3x italskej pohár 5x Serii A,1x LM minulou sezonu 5 trofejí a letos chytá taky super...nechápu jak nějaký český dítě může napsat že Reina patří mezi 3 nejlepší brankáře světa rozhodně bych vám tam místo čecha a Reiny dal Cesara a Harta s Man city...
Cesar určitě do top 3
Lepšího brankáře nedělá počet titulů.
myslíš toho Cesara, co sám skoro vyřadil Inter svými chybami? a proč se tady oháníš trofejemi? Ty nemaj vůbec žádný vliv na kvalitu golmana
Nick odpovídá za vše...myslim toho cesara co minulou sezonu vymazal Chelsea a barcelonu cigosi
Zaslepený Interista, proč tedy nepřipomeneš Césarovi dva kiksy proti Bayernu, které stáli Inter skoro postup? Reina si drží stabilní výkonnost už několik sezón po sobě a v podstatě až na malé vyjímky nedělá velké chyby, nebejt jeho, tak je Liverpool ještě ve větší (_I_) a Čech je výbornej, Chelsea drží, to že ho tady média tolik neuznávají, je věc typicky česká (néjenom česká, projevuje se ve více zemích)..ať uděláš cokoliv, je to blbě a média tě za to sežerou. Navíc je to můj subjektivní názor, takže se můžeš třeba pokakat.
kiksy se brankářům stávaj, všem, ale to nic nemění, že Cesar patří mezi elitu... a to řikam jako fanda ACM, kemo
schazuju snad někoho Julia? jen podle mě nepatří mezi nejlepší tři v tuto chvíli, do 5 bych ho zařadil, ale tyhle tři vidím víc, kemo
Julione sice udělal chyby proti Bayernu, ale u něj jsou kiksy spíše vyjímkou, i když se jich jako brazlský gólman samozřejmě nevyvaruje. Ale takový Iker je schopný vykoumat neuvěřitelné minely a přesto ho považuješ za top gólmana. Julione je v posledních letech jasně nejlepší gólman Séria A...ať už podle čistých kont, průměrných známek, počtu trofejí, zákroků, chycených penalt. A ve světě určitě patří do TOP 5. To, co předvedl v Lize mistrů v loňském roce, kdy krom střely Kaloua v podstatě nechyboval a chytil moře jistých gólů, to nemá obdoby. Letos se navíc vrátil po zranění ve výborné formě, v lize je opět o parník nejlépe hodnoceným gólmanem a i v tom zmíněném zápase s Bayernem nás podržel, chytil nejmíň 3 góly a zasloužil se o postup.
tak ty jsi korunovanej..
vůlí národa...
VŮL(í národa)
Je strašně roztomilé, jak náctiletí nazývají ostatní dětmi.
Hubník potřebuje hrát kvalitnější soutěž,protože přece jenom hrát 2.BL není pro hráče co v repre brání Villu,Iniestu a podobný ofenzivní skřety nic moc.Příští sezonu ji ale bude hrát po návratu do BL (popřípadě přestup někam jinam,ale spíš ne).
Na druhou stranu 2BL pořád o parník vejš než ta naše 1GL. Ale jinak souhlasim, že Roman by měl hrát o schůdek vejš. Kvality na to má.
kvalitnější nez GL je většina soutěží ,ale když hrál s Herthou BL,tak byl o dost lepší,kvalitu má,ale chybí mu prostě ten kontakt s těma nej hráčema
Čech (Drobný) - Pospěch (Kušnír), Hubník (Mazuch), Sivok (Suchý), M. Kadlec (Lecjaks) - Kolář (Rezek), Hübschman (Holek), Plašil (Pudil) - Morávek (Rosický) - Baroš (Lafata), Necid (Kozák).
toto je moje na každém postu "zdvojená sestava", co by mohla hrát počas kvalifikace... a mohla by hrát teď už docela slušně, doufám
Libor
Mazuch
zálohu Kolář, Hübsch, Plašil - Morávek (Rosa) bysme zaprvné mohli využít tak možná doma nebo proti slabým soupřeům, ale jinak tam není kromě Hübschmana nikdo kdo by rád bránil, no a za druhé bude sotva dělat Rosa náhradníka Morávkovi, to že včera nebyl tak viditelný už je rozsudek lavičky pro kvalifikaci? za třetí mi uniká smysl Lafaty a za čtvrté nechápu co by dělal v systému 4-4-2 Rezek v záloze...
P.Čech mě včera po dlouhé velmi dlouhé době příjemně překvapil !
sem tam mrkni na PL a nebudeš tak překvapenej
Bohužel v PL chytá pořád výborně.
Bohužel?
jn, jsou to rozporuplný pocity
Čech je špína ole ole ole
Klasická dětská provokace .... běž si někam hrát, ale bacha na ostrý předměty na pískovišti ...ok ?
Nevím no... Jako je to kvalitní golman na světové úrovní, ale rozhodně bych ho nepovažoval za někoho z té úplně nejužší špičky. V určité době byl skutečně mezi 3 nejlepšími, ale ty časy už jsou pryč. Ale furt je to kvalitní golman.
Poád je špička, jen tam pořád lidí vidí to Turecko, popř. nevidí jeho výjimečnost, už si na ni zvykli.
Ale to není jenom Turecko, on udělá chybu i jindy. Říkám, že je to kvalitní golman na úrovni, ale není v té nejuzší špičce.
do nejužší špičky nepatří ale do top 5 jo
Od Turecka je pro mnohé prašivou ovcí, do té doby ovšem skoro až modla. Chyby dělají všichni, on je jeden z těch, co ich dělají méně, jen je pro nás Čechy víca častěji na očích, takže vidíme nejvíc jeho výkonů, tím roste procento možných chyb.
Neudělal chybu ani před Tureckem ? Já nevím, ale když myslím na jména Casillas, Buffon, Van der Sar, tak mi vždycky přijde, že je Čech o něco málo za nimi.
Jistě, udělal, ale ta byla tak markantní a tak rozhodující, že přebila v očích mnohých vše před i po. Já ho mám mezi nejlepšími.
A já ne a nic s tím neuděláme
No já ne, Ty ale můžeš
je za nimi,to je jasný,každej normální ti to odsouhlasí
Takže lidi s opačným názorem než ty, tj. i odborníci, co ho loni daloi do špičky žebříčku, jsou nenormální? Tak je to tu se vším, když tu má někdo jiný názor, a priori shazuje ty ostatní nevyřčené.
No a pro tebe jsou zase nenormální co ho do tý špičky nedávaji,to nemá cenu řešit
To jsem vůbecd neřekl, to je Tvůj výmysl. Já to beru jako věc názoru, nikoli inteligence.
no vidíš,tak to je můj názor
No a já ho respektuji a neshazuji ho už předem poznámkami o Tvé příčetnosti.
200.pro Petra Čecha
jojo tohle byl výkon
http://www.youtube.com/watch?v=cH3JpS1Ya2E
to mohl bejt debakl,kdyby Ghana nespálila tolik šancí.
to to hořelo
měli jsme krásné dresy
Nezasloužená prohra.
kdyby nam uznali toho gola,tak by to taky mohlo dopadnout jinak
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele