Casillas je nejlepším brankářem světa, tvrdí Villa
Španělé se dnes postaví v prestižním duelu proti Argentině a brankář Realu Iker Casillas by mohl oslavit své jubilejní sté reprezentační utkání. Předzápasový dárek mu svým prohlášením už dal David Villa, který Casillase označil za nejlepšího brankáře na světě.
Villa se kromě lichotky směrem k jedničce mezi tyčemi také nechal slyšet, že Španělsko vlastní nejen nejlepšího gólmana, ale také další dva, kteří patří do žebříčku pěti nejlepších brankářů světa, a to jedničku Liverpoolu Pepeho Reinu a Diega Lopeze, který hájí barvy Villarrealu.
"Kdybych měl brát v úvahu žebříček pěti nejlepších brankářů dle svého mínění, tak v našich řadách najdu hned tři. Navíc tím nejlepším je Iker. Je to neskutečný brankář a rozhodně si toto ocenění zaslouží. Jsem hrdý, že s ním mohu sdílet stejnou šatnu."
Svůj debut zažil Iker v roce 2000, když v dresu Španělska nastoupil proti skandinávskému Švédsku. Nyní s blížícím se přátelským utkáním proti Argentině má rodák z Madridu možnost zaokrouhlit počet startů na sto. Otázkou však zůstává, zda právě proti Jihoameričanům v sobotu nastoupí.
"Iker je podle mě nejlepším brankářem. I proto také nastupuje jako jasná jednička v národním týmu. Nyní však záleží na trenérovi, aby jej postavil. Věřím však, že se tomu tak stane a my budeme mít o další důvod k oslavě navíc," prohlásil Villa.
"Pro ofenzivní hráče vědět, že mají za zády tak skvělého borce. Na rozbor kvality hráče musíte neustále sledovat statistiky a jen stěží najdete brankáře, který to dotáhl tak daleko jako Iker," pokračoval Villa ve chvále strážce brány.
Také Villa by rád jednou dosáhl vysněné mety sta reprezentačních strartů. Zároveň ale tvrdí, že to nebude nic jednoduchého. "Možná to jednou taky dotáhnu na stovku, ale bude to velice obtížné. Člověk si musí zdejší účast neustále užívat a cítit se hrdý, když obléká španělský dres," prohlásil střelec Valencie.
Faktem je, že pokud by Casillas nastoupil ke svému stému utkání, tak by se opravdu zapsal do historie. Na magické číslo to dotáhli pouze dva španělští hráči a Casillas by se tak stal teprve třetím mužem, který takového počtu dosáhl.
Villa se kromě lichotky směrem k jedničce mezi tyčemi také nechal slyšet, že Španělsko vlastní nejen nejlepšího gólmana, ale také další dva, kteří patří do žebříčku pěti nejlepších brankářů světa, a to jedničku Liverpoolu Pepeho Reinu a Diega Lopeze, který hájí barvy Villarrealu.
"Kdybych měl brát v úvahu žebříček pěti nejlepších brankářů dle svého mínění, tak v našich řadách najdu hned tři. Navíc tím nejlepším je Iker. Je to neskutečný brankář a rozhodně si toto ocenění zaslouží. Jsem hrdý, že s ním mohu sdílet stejnou šatnu."
Svůj debut zažil Iker v roce 2000, když v dresu Španělska nastoupil proti skandinávskému Švédsku. Nyní s blížícím se přátelským utkáním proti Argentině má rodák z Madridu možnost zaokrouhlit počet startů na sto. Otázkou však zůstává, zda právě proti Jihoameričanům v sobotu nastoupí.
"Iker je podle mě nejlepším brankářem. I proto také nastupuje jako jasná jednička v národním týmu. Nyní však záleží na trenérovi, aby jej postavil. Věřím však, že se tomu tak stane a my budeme mít o další důvod k oslavě navíc," prohlásil Villa.
"Pro ofenzivní hráče vědět, že mají za zády tak skvělého borce. Na rozbor kvality hráče musíte neustále sledovat statistiky a jen stěží najdete brankáře, který to dotáhl tak daleko jako Iker," pokračoval Villa ve chvále strážce brány.
Také Villa by rád jednou dosáhl vysněné mety sta reprezentačních strartů. Zároveň ale tvrdí, že to nebude nic jednoduchého. "Možná to jednou taky dotáhnu na stovku, ale bude to velice obtížné. Člověk si musí zdejší účast neustále užívat a cítit se hrdý, když obléká španělský dres," prohlásil střelec Valencie.
Faktem je, že pokud by Casillas nastoupil ke svému stému utkání, tak by se opravdu zapsal do historie. Na magické číslo to dotáhli pouze dva španělští hráči a Casillas by se tak stal teprve třetím mužem, který takového počtu dosáhl.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Xavi si nemyslí, že Španělé jsou favority mistrovství světa
18.11.2009, 09:52
Buffon s Casillasem odehráli sté reprezentační zápasy
15.11.2009, 08:58
Navas si chce reprezentační premiéru co nejvíc užít
12.11.2009, 17:50
Valencia stále nemá vyhráno, Villa možná bude muset jít
28.10.2009, 15:27
David Villa bude chybět tři týdny
06.10.2009, 08:22
Komentáře (200)
Přidat komentářSantiago býval lepší
Přesně tak. Iker má možná nejlepší reflex, ale vybíhání má úrovni divizního golmana. Santiago byl komplexnější brankář.
a kde je vubec Santiagovi konec?
ukoncil karieru
myslím, že na komentátorském stanovišti
tezko rict no
lepsi urcite nie
Ma pravdu ten chlapec
Nemá.
Gratulace, Ikere . Pokud vydržíš být jedničkou po celou dobu kontraktu s Realem (2017), tak by mohlo být i 200 .
Zeptejte se italských reprezentantů kdo je nejlepší,tohel je uplně na dvě věci článek.
Každá země bude říkat, kdo je lepší. Pro mě osobně je to Buffon, je komplexnější než Iker.
chtělo by to, se zeptat angličanů... pokud nepadne anglický gólman tak to bude věrohodný
Těžko říct, kdo je v dnešní době nejlepší. Buffon ale má zřejmě nejblíž k tomu. A po tom co jsem viděl několik zápasů Lyonu letos tak jednou bude Lloris
pokud ho nesmete někdo z německých nadějí...
Adler jedině
taky si myslim, že nejvážnějším konkurentem bude Adler... Neuer, Fromlowitz, možná Sippel budou spíše hnát dopředu Adlera - aby se stále zlepšoval...
Neuer? prebirat nazory z medii je opravdu jednoduchy, co jsem videl zapasy, kdy chytal, nikdy me nepresvedcil a nepodal 100% vykon..
názory médií? jinak začni sledovat fotbal - alespoň sestřihy... oproti minulé sezoně své výkony poměrně ustálil - a stále je mladý a zlepšuje se...
Nebo Akinfejev...
jenže pokud se italů zeptáš na nejlepšího z kterýhokoliv odvětví, a to né jen ze sportu tak Ti vždycky řeknou nějakyho Itala, sou to poblbaní vlastenci a ostatní země národy sou jim u prdele.
ALe zrovna u toho brankáře budou mít pravdu...
"Poblbaní vlastenci", jak říkáš, jsou hlavně Francouzi, Italové ne
přesně tak tohle je pořád dokola a oničem
No, a já jako Čech řikám Casillas a né Čech
500. pre Valdesa
ses trosku uklikl, ne? na to budes muset chvili pockat...
Ja bych jenom rad napsal, ze Valdes je taky skvelej brankar...podivejte se do podrobnejch statictik. Valdes je opora Barcelny(stejne jako Casillas Realu) Valdes inkasoval za sezonu ve spanelsky lize 27 branek Casillas taky jenom 8. Tezko rict, kdo je nejlepsim brankarem spanelska (Villa si nemysli, ze Valdes muze bejt mezi top 5 golmany sveta... ) No a par pismenek k Reinovi: Nedari se celimu Liverpoolu(az 7.misto proto se nedari ani Reinovi)ja bych ho pro tadytu zezonu do top 5 brankaru nedaval, nedaval
Casillas 86 zásahů - 8 inkasovaných gólů
Valdés 43 zásahů - 7 inkasovaných gólů
To svědčí pouze o neschopné obraně Realu, že šlo na něj tolik střel, ale samozřejmě vím, že je Iker lepší, ale nejlepší není rozhodně.
i když to o schopnostech brankáře nevypovídá...
skorej vypoveda ako nie..
Takže vlastně tvrdíš, že brankář, na kterého jde za zápas deset šouráků a dostane jeden gól, je lepší než brankář, který chytne pět tutovek a dostane jeden gól. Gratuluji.
On má Iker i 2x tolik "paradas", takže 10 šouráků a 5 tutovek fakt né a ty to víš.
Ani tak z toho nelze říci, kdo je lepší. Tohle platí obecně, proto ta reakce na ehmmmmma
to nie, ale obidvaja vieme, ze na Ikera lieta ovela viacej nebezpecnych striel.. takze to ti moc nevyslo..
Platí to obecně, takže smůla...
. Máš i Buffona?
no práve Reina je jediný hráč v Live(možno ešte Torres, keď není zranený) kto túto sezónu podáva stabilné výborne výkony
Villa vie co hovori
valdes? nenech se vysmat..
Další z chytráků, co vidí Valdése, jako trotla, co akorát chybuje, že? Někdy doporučuji se podívat na zápas Barcelony, než začneš zase rozumovat, experte.
prominte kasillas inkasoval 28 nranek, ne 8
to je to samé jako kdyby Baroš řekl že Čech je nejlepším gólmanem na světě...a přitom Čech už dávno není to co býval...
Jan Mucha je kvalita a coskoro posila Arsenalu Londyn tomu sa hovori pokrok chlapci!!!!
ne Jan, ale Jakub Mucha je nejlepší brankář na světě. Kdyby kterejkoli s tady těch výše zmíněných chlastal tak jak on, tak by se nikdy nedostali ani do 3. moldavské ligy
San Iker
Yardo, vydávat se za slavný fotbalisty? Že se nestydíš...
To si Villa asi šlehnul, ne? Chápu, že jako krajan označí Ikera za nejlepšího (budiž, to se ještě dá...). Ale Reina a LOPEZ mezi 5 nej na světě? Prachbídná ostuda, když už ani nejmenuje Valdése. Davide, ty máš asi hodně zkreslené mínění.
tak reina je o veľa vyššie ako valdez..počas 4rokoch v najlepšiej lige sveta vyhrať zlatú rukavicu(iba minulú sezónu mu ju o chlp uchmatol Sar) už o niečom hovorí, okrem iných štatistík
Pánové, s těmi co říkají že Casillas je nejlepší tak s těmi nesouhlasím . Dle mého názoru by měl brankář být naprosto všestraný a to Casillas není, stějně jako většina brankářů. Dobře, má skvělý výskok, je skvělý na čáře a má reflex. Což mu bohatě stačí na španělkou ligu. Teď si představte ligu anglickou.
Casillas by hrál například v průměrném týmu PL a nastoupil by proti němu 2 útočné hroty typu tank do vápna. S anglickými centry, rohy, táhlými polocentry atd. bych chtěl vidět jak by se s tím vypořádal ( Casillas má asi 185 cm). Dle mého názoru je anglická liga nejtěžší liga pro brankáře, a chtěl bych vidět jak by se s výše popisovanými věcmi vypořádal. Jediný brankář který splňuje tyto podmínky jakž takž je Edwin van der Sar. Měli byste proto Casillase porovnat ve všech schopnostech a vše rozhodně neumí.
Rozhodně ho za nejlepšího nepovažuji, možná pro mě 5. na světě. Pro mě je č. 1 stárnoucí Edwin
ale naco ty uvazujes aky by bol v anglicku? Chyta v spanielsku a chyta dobre. Ake by to bolo v anglicku mozme len uvazovat
Ano, pokud chceme někoho posuzovat,tak musí hrát v anglický lize, protože ta je nejlepší, nejtěžší, nejvyspělejší a já nevim co všechno....ach jo
Já si naopak myslim, že nejtěžší na chytá ní je španělská, kde maj kolikrát obranu na háku a brankář je na všechn o kolikrát sám, kdežto v anglický lize se vychází ze zabezpečený obrany..
Uvidí se na mistráku. Jak je to s Edwinem? Zavřel si definitivně vrátka, nebo ještě by mohl chytat za NED? Bylo by to krásné ukončení kariéry (či ještě hodlá rok chytat?).
nie uz kasle nato
Souhlasím s tím, že není nejlepší, ale ostatní jsou zbytečné přirovnání, pro mě v nejlepší pětce, ale nikdy nebude tím top pokud nezlepší vybíhání. Takže pro mě je top 5 - Buffon,Casillas,Given,Lloris,Van der Sar
No jo, dát Llorise a zapomenout na Čecha, to chce velkou odvahu.
Čech jako nejlepší golman, nevim nevim.. patří k nejlepším, ale do top 5? ... jinak Lloris tam taky v současné době ještě nepatří
Casillas, Buffon, Given, Čech, Frey, VdS.. Top6
Ale jinak sem reagoval spíš na to, že Lloris kvalit Čecha zatím zdaleka nedosahuje...
Jj, chápu a souhlasim
uz vidim Edwina jak chyta ve spanelsku kde ho obrana nedrzi...to by si teprve zachytal takhle ne nej de opravdu tolik strel anglicka liga je urcite kvalitni ale golman si urcite zachyta vic ve spanelske tim padem poznas mnohem vic jeho kvality
Že Buffon je o něco lepší si myslím taky, ale zbytek? Čech taky na centry není nijak výborný(nebudu se dohadovat jestli horší nebo lepší než Iker) a patří v Anglii k TOP a že je pro brankaře anglická nejtěžší to si rozhodně nemyslím proti tvým centrům byhc mohl argumentovat ofensivnějším a techničtějším pojetím fotbalu, kde jsou golmani často na holičkách, k tomu proti golmanům ve španělsku hrají techničtí útočníci jako Aguerro, Messi, Villa teď i Ibra a další věc golman ve španělsku a obzvlášt třeba v Barceloně jak by dodali kolegove Katalanci se víc zapojuje do hry a musí umět líp nohama, musí mít dobrou rozehrávku a čtení hry.
Čech
Buffon je lepší!! nedela chyby! i když má před sebou italskou obranu...
Casillas, Čech, Buffon, Given, Reina
Given
nechápu jak můzete psát takový ptákoviny.....ten Chrochtodlak47.......ukaz mi golmana kterej umi všechno .....každej golman ma jiny přednosti......proč chytá Casillas , Valdes.atd ve španelské lize??? protoze je to technická a rychlá liga ..a oni nepotrebují mit 2 metry......"témeř" bez soubojů ve vápně a nějakých faulů na golmana......proto vynikají v mrstnosti a rychlosti.........
rekni mi co by delal Van der Sar ve španelsku????? ....vyhořel by jako papír
však si vzpomen jak chytal v Itálii.....byl tragickej......dojde do Anglie a je skvělej.....protože mu ta soutěž maximalně vyhovuje ( jeho postava...jako dělaná na anglickou PL)
další příklad......Fabien Barthez.....vybornej golman,ale jenom(zase) v technicke soutěži........v Manchesteru totálně selhal.....
.....je to o tom jak komu ktera soutěž vyhovuje......proto bych radši nepsal takový blbosti že Iker není nejlepsí na světě když tomu tak není.....
podle mě je na stejné úrovni nekolik golmanů....Casillas , Buffon, Adler(který bude jednou vynikající ne-li nejlepší), Reina, Sar a další.........proto nemůžeme říct kdo je nejlepší
každej podavá ve své soutěži výborné výkony( samozřejmě každý ma období, kdy se nedaří)
ale určitě nemůžeš říct , že Casillas není nejlepší.......stejně tak jako vyjimky Buffon, Čech atd.....začínal chytat už jako hodně mladý(což se u golmanů nevidi tak často)a tolik startu za španelský narodní tym a Real Madrid(kterej chce uspechy za kazdou cenu) mluví samo za sebe......takže se prosím zdržte takových článků jako Chrochtodlak47
Golman, který umí všechno - Shay Given. Dál jsem to nečetl...
přesě tak Given je nejlepší....ja mam sice osobně nejreadši Doniho(ten bohužel mezi ty nejlepší nepatří) ale shay Given je extratřída
Casillias je na takej urovni jak Buffon to sa mi nezda to čo predvadza buffon v každom jedno zapase to je niečo ohromne a ešte k tomu obrana Juventusu nehra tak jak napriklad obrana real,manchestru...... tak jednoznačne najelpši Brankár je BUFFON
Adler mezi top urcite nepatri...je to brankar s neskutecnym talentem a dechberoucim reflexem ale jak ho muzete porovnavat treba s Buffonem to mi taky hlava nebere
Tak když pominu to, že nejlepším je bez debat Given. Tak na další místa patří Julio Cesar, Buffon, Frey, Casillas, Valdés, Akinfeev, Reina.
Top 4 je: Given, Buffon, Julio Cesar, Casillas pres ne proste vlak nejede
Když Akinfeev, tak i Lloris.
Když Akinfejev a Lloris, tak Čech
Ten neumí chytit centr ani oběma rukama.
jak kdy
Lloris taky uz predvedl plno chyb akorat si toho zjevne nikdo nevsimnul a chyby dela cas od casu kazdy golman jde o to v jake chvili a v jak dulezitem zapase...
Llorise jsem viděl zatím chybovat ve třech zápasech s tím, že zraje jako víno. A to je mu jen 22, Čech je 10x zkušenější..
Čech ve 22-ti byl rozhodně lepší gólman než teď Lloris...
To soudit nemůžu, v Rennes jsem ho moc neviděl, ale vim, že je držel nad vodou. Bohužel po zranění šišky šel docela solidně dolů, top 3 už pro mě prostě neni jako na začátku v CFC.
po zranění hlavy tu sezonu dochytal hodně dobře, dokonce se říkalo, že je lepší než byl předtím, pak ale přišla operace ramen a pak se jeho výkony trochu zhoršily. Pro mě je pořád ale Mr. Perfect
čemupak se divíš?
Že Márty konečně dostal rozum. :)
jste měli nějakou sázku??
Se mnou kupodivu ne, proto jsem se prvně divil. :)
no tak Mr. Perfect neni zadny goman mozna Buffon ale o Petrovi se to vazne rict neda ale porad je to extratrida to ze se mu tady smeje par blbecku z EF ktery nemaji ani poneti co tenhle golman dokazal to mu je myslim naprosto jedno
Čech rozhodně výš než tihle dva borci dohromady.. Tady už se opravdu hodně zapomíná na to, že je to opravdu jeden z nejlepších brankářů na světě.
spíše když Valdes tak Čech... jenže, když Valdés, tak z každé ligy dalších 5 gólmanů...
Omlouvám se na Givena jsem zapomněl.......máte pravdu .....Given je taky vynikající golman.....stejně tak Cesar.......a jako všichni uz jmenovaní: Casillas, Buffon Reina atd..
Nejlepší brankáři planety jsou bez debat Storari, Abbiati a Dida
následováni Vaniakem
Mistrem světa v chytání přímáků, ani Zidane mu nedal gól
Tak Zidane nikdy nebol jedným z top zahrávačov i keď kopnúť to vedel
no ako tak pozeram tak tato diskusia sa o chvilu zvrtne tak,ze Boruc bude najlepsi
A neni snad?
1.Buffon 2.Casillias 3.Julio Cesar 4.Van der Sar 5.Given 6.Čech
s timhle by se dalo souhlasit i kdyz myslim ze VdS profituje hlavne z vyborne obrany Mancheseru ale brankar je to presto porad vynikajici
to, co předvedl proti CSKA bylo fakt vynikající
Už moc ne. Ve Fulhamu chytal naprosto skvěle, pak i v MU, ale teď už mu to moc nejde
myslim ze VdS profituje hlavne z vyborne obrany Mancheseru to jsem rekl a s tim by se dalo souhlasit nikde jsem nerekl ze chyta stejne jako driv takze ano ve fulhamu chytal jeste lepe ale porad patri k lepsim
Moje top 5 : Cassilas, Buffon, Frey, Given, Julio Cesar.. A pořadí ať si každý určí sám. :)
Victor Baia
Casillas: Villa je ten největší lichotník na světě, jsem rád že s ním můžu sdílet sprchu
Moje top 5 vážně
Buffon, Čech, Cassilas, Cesar, Frey
Buffon, Casillas, Čech, Van der Sar, Cesar.
Jediný golman který se zatím vyvarovává vážnějším kiksům je Buffon a taky proto ho považuju za nejlepšího na světě.
s těma kiksama nemáš pravdu
No každý děla chyby, ale dlouho sem u něj neviděl fatalní hrubici.
tak jedina fatální hrubice byla třeba u Petra proti Turkům. Na tom saém Euru měl hrubici i Buffon...
Čech měl dvě hrubice proti Turkům + pak taky odchytal několik horších zápasů za Chelsea - např. střela Babela... ikdyž to se svádělo taky na čočky...
dvě hrubice? tak to mi prosím řekni tu druhou, když ta první byla, že mu vypadl balon...
a) kontaktní gól - nedokázal ho vyrazit... b) centr...
...pokud to jako hrubku nebereš tak jsem ovlivněnej tim, že Rensing by za tuto byl zase odepisovanej v každym tisku...
Given take nedela velke chyby
a co pak Boruc, ten neudelal chybu ani nepamatuju..
Boruc udela chyb ze to neni mozne...ale reflex ma neskutecny jeden z nejlepsich z golmanu vubec...a jestli nekdo vidi jenom ty chyby tak je chudak...Boruc ale nikdy nebude extratrida prave kvuli kiksum a nevyrovnanosti
I když chytal zápasy ve vyřazovací fázi MS, nebo v LM třeba proti Interu, Barceloně, tak objektivně nechytá v top klubu a nemusel se vyrovnávat s tlakem ve vypjatých zápasech.
no tak v PL si zahraje proti nejlepsim tymum sveta a casem urcite i LM navic zkusenosti ma neskutecne
101. pro Peťu
souhlasim s Villou, Casillas je i podle mě nejlepší golman
souhlasit můžeš ale to je tak všechno
Casillas
Buffon
Given
Frey
Valdés....
souhlas, akorat spis misto Valdése Čech .... ten to tahá víc podle mě
Může mi někdo vystvětlit, co je tak úžasného na Givenovi? Díky za odpověď
Nemáš zač..
http://www.youtube.com/watch?v=zchr95n3isg
a to je jenom z poslední sezony.. je to golman, který nemá slabé místo a opravdu minimálně chybuje
Dík za link, pěkný video. Škoda jen že chytá za City, byl by mi hned sympatičtější. Každý tým je sympatičtější než City, snad krom Interu ... Každopádně Given patří do TOP 5
To mi povídej, 12 let to byla jednička mýho týmu, i proto ho možná řadim úplně nejvýš. Každopádně by se o něm mělo vždy alespoň uvažovat, když se řeší nejlepší golmani
Pro mě jasná jednička Gigi Buffon a nějaký výrok pana Villy o Ikerovi to nezmění. Given by určitě dostal už nějakou tu cenu, kdyby v Anglii chytal v klubu jako je Arsenal, Liverpool, Man. Utd. nebo Chelsea. Nebo i jiných předních evropských klubech. Newcastle nikdy bohužel nepatřil ke špičce a City nebudou výjimkou. Nikdy jsem snad nezažil, aby cenu pro nejlepšího golmana dostal hráč, který by nehrál v nějakém z předních světových týmů. Givenovi by, podle mě, sedl Arsenal, kde by mohl tým dovést k titulu a k na mezinárodní klubové scéně. V City to bude mít stejně těžké jako v Newcastlu, myslím dosáhnout nějaké velké individuální, potažmo kolektivní, trofeje.
Arsenal se o něho zajímal, ale bohužel pro ně, Wenger nejspíš nechtěl platit za kvalitu. Taky bych ho viděl radši jinde než zrovna v City. Buffon je asi nejkvalitnější z golmanů působících v top klubech
Hlavně relfexy na čáře.
ty "osobní" žebříčky nektěrých jsou fakt hodně legrační ...
Stejně tak, kdybys napsal něco ty a jen nekritizoval, někomu by to mohlo taky přijít legrační, ale nic ti nebrání, ukaž se
a jé, potrefená husa, no .... jinak, já nekritizuju, jen konstatuju fakt ... a pokud máš špetku soudnosti a koukneš na některé, taky ti to musí přijít legrační ....
pro me existuje jedine Buffon, to je golman nejvetsiho kalibru...ten nema skoro zadnou chybu...kdyby Iker nedelal tak skolacke chyby tak mozna bych uznal ze je nejlepsi ale takhle ne
Martin Lejsal
za minulu a tuto brebiehajúcu isto nie....a rovnako ani reina......za tieto dva sezony podľa výkonov valdes...bohužiaľ iker si tú pozíciu drži teraz hlavne vďaka povesti a nie preto, že by mal momentálne najlepšiu formu ...
Jááárda Blažek
Top podle mně : Buffon, Casillas, Lloris, Akinfejev, Čech, Frey, Valdés, Sar
ten Lloris je to nejvetsi talent francie ale do top se prece nemuze jeste radit co tady delate lidi?
Kruť si očima jak chceš. Ale je to tak jediné, co s tím naděláš.
Podle me: Buffon , Casillas , Cesar , Cech , Frey - to je moje TOP5
Všichni většinou píšou TOP 5, já udělám výjimku, dám TOP 10
Buffon, Casillas, Given, Reina, Čech, Cesar, Frey, Valdés, Van Der Sar, Lloris.
že se Mucha nevejde do top 5 budiž,ale že ani do top 10
az bude hrat za vehlasnejsi tym tak klidne takhle nemuzes prece rict ze je treba lepsi nez Frey
Sorry, do TOP 10 te zkrátka nevejde.
Jejda,to jsem netušil ,že to někdo veme vážně.Teď jsem za debila.
Podle mně je Buffon lepší
jojo asi jo
Buffon je najlepsi.... si hovorte co chcete......
:rolleyes::.. po MS 06 az do Eura 08 bol lepsi Iker.. teraz je to asi take vyrovnane
naprosto nesouhlasim ..kdyby nedelal tak skolacke chyby tak asi jo ale jinak ne
můj žebríček golmanu 1 Čech, 2 Buffon 3 Given, 4 Adler,5 Casillas,6 Neuer,7 Lloris
a to co Casillas předvedl proti Ac Milán tak to si ani jinou pozici nezaslouží
Nikdo není bezchybný a občas se něco takového zkrátka stane, za to bych ho zase tak nezatracoval.
nevim kdo je nejlepší ale TOP 5 jsou určitě tihle
Buffon, Casllas, Julio Cesar, Reina, Given
Buffon, Casillas, Van Der Sar jednoznačně tato trojice
van der saar? možná kdysi, ale teď rozhodně ne
si dobrý, ale buffon je lepší
200. pro Ikera, Raúla a Gutiho .
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele