Bývalý šéf Juventusu Moggi do vězení nepůjde kvůli promlčení

24.03.2015, 11:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (276)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Unbroken

Reagovat
frank

Untouchables

Reagovat
r.mrazik

za film

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Pokud máme peníze na tohle, musí být i na Dybalu.

Reagovat
clinger

Reagovat
Kluivert9

Jovetič už není IN?

Reagovat
Pinturicchio

A co ti dva spolu mají společného?

Reagovat
Kluivert9

Nic. Jen jestli se teď celý léto tady bude škemrat o Dybalu místo Jovetiče.

Reagovat
Pinturicchio

Jdi si tohle zkoušet na kamarády z Madridu, ju?

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
icka

Reagovat
Furia Ceca

Já jsem Jovetiće nikdy nechtěl, naopak Dybala je hráč, kterýho bych chtěl fakt hodně!

Reagovat
Airus

teď ale bude mezi Jovetičem a Dybalou velkej cenovej rozdíl + mě by v Juve jovetič vůbec nevadil

Reagovat
smazaný uživatel

Jovetič je jen další z kurevsky předražených balkánců!

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
andycek1

Dúfam že náš očistia a 2 Scudetta vrátia

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

:D

Reagovat
KillSwitch

ten bol dobry

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
icka

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Liquid

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

To určitě, Vy untervasermani...

Reagovat
Mrvinho

REPLIKATOR 24.03.2015 15:43

Korupučníci Itálie

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
smazaný uživatel

Berlusconiho fanda mluví o korupci ostatních? Tak to je konec světa.

Reagovat
Mrvinho

Přečti si to znova

Reagovat
smazaný uživatel

Aj keby, tak co?

Reagovat
FUnk

fraska

Reagovat
GjøvikFF

On byl přece odsouzen, ne? Tak proč se řeší promlčecí lhůta u obvinění?

Reagovat
FUnk

asi se resi promlceci lhuta u odsouzeni a ne pri obvineni, ale nevim jestli to tak je

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jester Radka Bejbla

Petr janda si ted zahraje max tak ve vezeni na fletny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo jasné, soud udělal chybu, Juve je čisté..a aby to nevypadalo blbě tak to svedou na promlčenou lhůtu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jo, všechno to bylo vykonstruované a Juve je křišťálově čisté

Reagovat
The Krupy
Reagovat
clinger

čisté jo.tomu snad ani sám nevěříš.tahle italská Sparta má k čistotě hodně daleko

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Filip12

Petr Janda měl jít sedět ?

Reagovat
Mrvinho

Čau Fífo, jak se daří?

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

loool korupčníci

Reagovat
*CZE*

tenhle člověk měl dostat doživotní trest. A Juventusu se by se měla sebrat dodatečně licence.

Reagovat
clinger

jenže všude je to stejné.hlavní hvězda cinklého jara nyní dělá šéfa fotbalu.prostě nejbohatší a nejvlivnější se z toho vždy nějak dostanou

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni na severu Itálie jsou merdy...

Reagovat
smazaný uživatel

sorry, ale jsi případ, který o tom ví prd. Ten článek není přesný. On má promlčení ze zločinného spolčení, ale nikoli ze sportovního podvodu. To znamená, že v tomto bodě ho soud osvobodil. Po 9 letech tak nejvyšší soud řekl, že se sportovní podvod nestal, ale to už se dávno ví. Právě za sportovní podvod šla Juve do druhé ligy. A vzaly jí tituly.Mimochodem, původně bylo obviněno 41 rozhodčích. Až na dva byli všichni osvobozeni. To by znamenalo, že dva rozhodčí a Moggi ovlivňovali ligu. To je směšné. Teď má soud tři měsíce, aby vysvětlil, proč takto rozhodl. A Juve pravděpodobně rozjede akci návrat titulů a odškodnění (vlastně je už rozjetá a stojí). Takže zvracet můžeš akorát nad sebou. Miluju lidi, kteří nadávají na něco, co vůbec neznají. Vypadají pak jako blbci.

Reagovat
smazaný uživatel

To je snad úplně jedno ne? Tohle je slovíčkaření. I ty o tom víš prd. Všichni. Do tohoto prostě nevidí nikdo z našeho skromného eurofotbalového fora. Ale je jasné, že Juventus nezískal své tituly čistě. A je mi jedno jestli v tom byl zapletenej Moggi a jeden,dva nebo sto rozhodčích. Korupce se musí trestat co nejtvrději.

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak, je jasné, že Juve získala tituly čistě. Měla suverénně nejlepší kádr jako dneska. Není to slovíčkaření. Když je někdo osvobozen od sportovního podvodu, je osvobozen. Znamená to, že se podvod nestal. Sportovní soudy rozhodly za dva týdny a byl to mafiánský podfuk. Vše. Teď se očekává napravení škod.

Reagovat
smazaný uživatel

A tohle si četl na oficiálních stránkách Juventusu nebo to máš podložený i nějakým zdrojem?

Reagovat
smazaný uživatel

Čtu cca 30 let italské noviny. Stačí, když si přečteš rozsudky minulých soudů, už ty totiž zbavily Juventus obvinění. Teď to jen pokračovalo a Moggi je volný. Co jsem napsal, je v italských novinách, na internetu.

Reagovat
DelPiero137

Keby si aspon tie zapasy ligy videl. Ako pise peterino te kader s trenerom boli inde nez zbytok ligy. Naskok v 2006 na druhy Inter 16bodov nebolo rozhodcami.

Reagovat
smazaný uživatel

Nekoukám na zápasy Juventusu.

Reagovat
smazaný uživatel

Pak je dost těžké soudit, zda rozhodčí hráčům Juventusu v zápase nadržoval nebo ne, co říkáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Airus

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co pak pindáš, el bundo

Reagovat
Mada

Reagovat
Alberto Aquilani

Je predsa úplne jedno, koľko mal Juventus vtedy náskok, to nemá nič spoločné s tým, či uplácali alebo nie. Práve keď si najlepší, máš najviac peňazí, tak sa chceš poistiť, rovnako ako keď je človek bohatý, tak chce byť ešte bohatší. Sám poznám príklad jedného klubu zo slovenského športu ( nie je to futbal), ktorý je najbohatší, má najlepší káder a má dominanciu, povedzme podobnú ako Juventus v 2006, a predsa všetci, čo vidia aspoň trochu do zákulisia toho športu vedia, že podpláca ...

Reagovat
Vtáky cez tepláky

good angels košice??

Reagovat
Alberto Aquilani

nie, ale tiež je to východnársky klub a jedná sa o loptovú hru, ale už som ticho, ešte budem prešetrovaný :D

Reagovat
DelPiero137

Podla tejto logiky to ma Juventus za posledne 4 seozny podmaznute tak isto ako v 2005 a 2006.

Ako to potom Juve robi? Poslal 100mega na konta hracov AS aby hrali takto?

Reagovat
10

hlavně že sem tuhle svojí myšlenku dá dvakrát

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alberto Aquilani

Zas prekrúcaš myšlienku, ale ste vlastne zlatí, ako tu znova bojujete, už my to juveforcedefence alebo ako sa voláte chýbalo. Kde som napísal, že Juve podvádza posledné 4 roky? Sranda je, že jeden z vás napíše, že Juventus mal náskok 16 bodov a všetci sa toho chytíte, pritom väčšina z Vás v tej sezóne nevidela určite ani minútu. Myslieť si, že nejaký team je absolútne čistý je naivné, ale Juventus Ego je asi silné no. Pre niečo asi v tom roku 2006 odsúdený boli, určite vtom neboli len tie odsúdené tímy, ale aj AS, ale holt ( píše sa to tak či hold), Juventus to má najprepracovanejšie. Nemuseli predsa ovplyvňovať len svoje zápasy, ale aj zápasy svojich súperov. Že si Pessotto skončil rybičku z balkóna keď sa to celé prevalilo je tiež len náhoda, samozrejme ...

Reagovat
Pinturicchio

1) Zase odbíháš od tématu a navážíš se do fanoušků Juve.

2) Nikdo si nemyslí, že je Juve úplně čisté, to není nikdo. Jde o to, že podvádí / ovlivnují / říkejte tomu jak chcete všichni, ale jen na Juve se tady z toho důvodu útočí.

3) Zase blbost. Kdyby to Juve mělo nejpropracovanější, proč jsme to jako jediní odnesli tímhle způsobem?

4) Nenapadlo tě třeba, že Luca skočil proto, že má Juventus hluboko v srdci, na tom týmu mu ohromně záleží?

5) Psát, že Juve poslední roky podvádí nemusíš, tak se tady vyjadřuješ pořád, navíc to nic nemění na myšlence, kterou nadhodil DelPiero. Na to se totiž můžeš podívat ze dvou pohledů - Juventus je tam, kde je, díky takzvanému podvádění (jak ale třeba potom vysvětlíte tu evropskou dominanci, kdy Juventus byl během cca 8 let 4x ve finále LM, jednou v SM a tak dále?) To dělal taky Moggi? Nebo tím druhým, střízlivějším pohledem, že na Juventus prostě tenkrát nikdo neměl, stejně jako na něj nikdo nemá poslední 4 roky (ok, 3, ale dominujeme zatím tak, jako tak)

6) Z čeho jsme neviděli ani minutu?

7) Holt máš správně.

Reagovat
Alberto Aquilani

5. Ak niekto dominuje je to OK, ak si ale niekto pomáha aby dominoval a funguje ako "futbalová mafia" tak to OK nie je, bez ohľadu na to, či by vyhrali aj bez toho

6. Zo sezóny 2005/2006, sám si tu volakedy napísal, že nesleduješ zápasy tak dlho, alebo sa mýlim?

K ďalším nemám čas, ponáhľam sa do školy

Reagovat
Pinturicchio

5. Ale ty furt vycházíš z vlastního přesvědčení, že to tak prostě JE a tečka.

6. No, cca ano, fandím od 98 / 99, ale net jsem měl doma až o dost pozděj (ale zápasy si i stahuju a tak dále).

Reagovat
DelPiero137

V tej sezone som par zapasov a zostirhov videl, pozeral statistiky, cital clanky o zapasoch a pod. V tej dominancii by sa to dalo prirovnat k posledym 4 rokom. V tej dobe bol aj ten kader jasne najlepsi. Jedine AC malo na papiero podobnu kvalitu ale v lige sa trapili (a to uz je silne kafe aby to Juve zariadil).

Reagovat
10

tak hlavně se tady trošku zapomíná, že AC bylo taky potrestáno

Reagovat
DelPiero137

Ja viem, skoro prisli o LM tym odpoctom bodov. Aby ju dalsi rok vyhrali

Reagovat
10

jj, to bylo dobře spočítaný

Reagovat
10

To s Juvedefenseforce je klasicky úsměvný, zvlášť vzhledem k tomu, že se tady najednou objevili Římani, který byli cca posledních 20 kol někde zalezlý, jaká náhoda zrovna u takovýho článku

To, že ti před devíti lety bylo tak 10 let ještě neznamená, že na tom byli všichni fanoušci Juve stejně.

Kde někdo z Juve napsal, že je v týhle aféře Juventus úplně čistý? Tohle jste si vygenerovali ve svojí hlavě jenom vy s Dankem. O to v CP od začátku nejde, hlavní problém je pořád stejnej, tj. absolutně neadekvátní pohled a tresty za stejný činy.

Reagovat
Alberto Aquilani

Vsetci do jedneho pisete o cistom juve. Ziadne ciste juve nie je, teda neboko. To musi uznat kazdy sudny clovek. Dostali ste trest odpykali si ho a je to ok, ale nebudte prosim smiesny s cistym juve. A ku AS - ty mas normalne paranoje, neviem o com kecas s tym zallezenim. Ptave naopak, tu pisu viac jak inokedy, ale u teba to beriem v poriadku. Psychicka porucha je svina

Reagovat
Pinturicchio

NIKDO jsme NIKDY nepsali o tom, že je Juve úplně čisté, ... a nemyslíš doufám to, když si tady z toho děláme prdel.

Reagovat
Votas

peterino

24.03.2015 14:57

Naopak, je jasné, že Juve získala tituly čistě. Měla suverénně nejlepší kádr jako dneska. Není to slovíčkaření. peterino

24.03.2015 14:57

Naopak, je jasné, že Juve získala tituly čistě. Měla suverénně nejlepší kádr jako dneska. Není to slovíčkaření. Když je někdo osvobozen od sportovního podvodu, je osvobozen. Znamená to, že se podvod nestal. Sportovní soudy rozhodly za dva týdny a byl to mafiánský podfuk. Vše. Teď se očekává napravení škod. Sportovní soudy rozhodly za dva týdny a byl to mafiánský podfuk. Vše. Teď se očekává napravení škod.

kromě první věty bych jenom vypíchl logiku...peterino

24.03.2015 14:57

Naopak, je jasné, že Juve získala tituly čistě. Měla suverénně nejlepší kádr jako dneska. Není to slovíčkaření. Když je někdo osvobozen od sportovního podvodu, je osvobozen. Znamená to, že se podvod nestal. Sportovní soudy rozhodly za dva týdny a byl to mafiánský podfuk. Vše. Teď se očekává napravení škod...všechny ty promlčený lumpárny se teda nestaly, kdo nebyl pravomocně odsouzenej, ten musel být čistej, protože "se podvod nestal."

Reagovat
Votas

shit...se to nakopčilo dvakrát...po logice: Když je někdo osvobozen od sportovního podvodu, je osvobozen. Znamená to, že se podvod nestal.

všechny ty promlčený lumpárny se teda nestaly, kdo nebyl pravomocně odsouzenej, ten musel být čistej, protože "se podvod nestal."

Reagovat
Pinturicchio

OK, Peterino, ale to je známý extrémista.

Reagovat
10

Mohl bych kopírovat pořád dokola to, co jsem napsal, takže se radši v poklidu smířím s tím, že to tvoje hlava nezvládne nebo nechce pochopit.

Reagovat
DelPiero137

Ako tu uz bolo pisane (a mnoho krat pred tym), Moggi telefonoval s rozhodcami, co je trestne a nespravne. Za to ho pravodplatne odsudili. Lenze to robili vsetci, bolo to verejne tajomstvo ktore kazdy "respektoval".

Prisiel sud a ukazal na jedneho (Moggiho) ty si zly lebo si sa previnil, ostatnych sa to netyka. K tomu obvinenie z ovplyvnovania zapasov ktore nebolo nikdy dokazene nicim podlozene.

Za toto bol Juve narychlo odsudeny, bez dokazov v 2006. Spravne je odsudenie Luciana za telefovanie, ale potom mal dostat kazdy rovnaky trest. A nie trest za ovplyvnovanie zapasov bez dokazov. Ja si nemyslim ze by Agnelli bojoval na sude keby vedel ze nema pravdu a cele to bolo narychlo zbuchnute bez dokazov.

Naopak rozhovory s predstavitelmi Interu boli viac nez bezny telefonat (musime Juve vyradit z hry, musime s tym nieco spravit a pod.). Nakoniec podla odposuluchov (Telecom Italia-Moratti) vysvitlo ze nepotrestany Inter sa viac prejavil proti pravidlam ako potrestany Juventus.

Ani sam Moggi nepopiera ze telefonoval s rozhodcami a nebol sam co to robil.

Ked to pritiahnem za vlasy, mozem aj ja povedat ze Barca podplatila vsetkych v LM, lige aby bola taka suverenna. A dokaz mam aky, ze si Laporta podal ruku na kave s rozhodcom?

Reagovat
Alberto Aquilani

to máš niečo ako Floyd Landis .... najlepší cyklista- keby nikto nedopoval, on si ten doping vzal a vyhral, tak mu tie tituly vzali, nikto sa ho na to nespýta, či by ho získal aj bez toho ...

Reagovat
Pinturicchio

OK, odteď už vím, že minimálně v tomhle tématu to s tebou nemá vůbec cenu. Jak psal 10 - buď to opravdu nechápeš (což si nemyslím) a nebo to, co ti píšeme, pochopit nechceš.

Reagovat
Furia Ceca

"juveforcedefence" co to je? To jsem v životě neslyšel. A píše se "holt," protože "hold" je pocta, Bertíku.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Pinturicchio

"Do tohoto prostě nevidí nikdo z našeho skromného eurofotbalového fora. Ale je jasné, že Juventus nezískal své tituly čistě"

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Juve mel tehda kard na vyhru v LM ... nedivim se ze chteji odskodneni ...

Reagovat
mato Kreator

Reagovat
Jajinek

tolik dezinformací a zejména z právní neznalosti pramenících mylných výkladů skutečností jsem dlouho neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu. Stačí to napsat stručně: Žádná cupola nikdy nebyla, žádné calciopoli, a vykonsturovaná obvinění se konečně rozpadají.

Reagovat
Jajinek

což je jen Tvoje konstrukce, která není opřena o aktuální skutkové dění

Reagovat
Airus

kromě náhrávék jak vedení interu vyhrožuje rozhodčím

Reagovat
10

vy jste se na tý škole učili jenom podobný frázičky, ne?

Reagovat
Jajinek

podívej, já nemám čas to popadesáte rozebírat. Najdi si staré články o Calciopoli, kde je můj názor rozveden do datailů. Tvrzení, že Nejvyšší soud řekl, že se sportovní podvod prostě nestal a nebo, že skutky Interu byly horší než Juve a nebo, že byl Inter usvěden, jsou prostě zcela lživé, a to úmyslně.

Na CP mám vlastní názor, všichni ho znáte, sám si dovedu představit, jak to chodilo a rozhodně to není černobílé. Že je pravda někde mezi oběma tábory je asi všem jasné.

Co se týká mého povolání, samozřejmě, že učili, jenom bych neřekl že "jenom". Osobně bych přál všem těm, kteří nadávají, aby si to někdy šli zkusit místo mě. Za 4 roky velkého práva pro miliardovou korporaci je člověk tak vyhořelej a unavenej, už zejména z té zodpovědnosti, že už se může nad podobné jen povznést

Reagovat
10

tohle s CP nemělo nic společnýho, nijak jsem ani nenaznačil, že bych to s tebou nebo někým jiným chtěl zas řešit

Reagovat
Jajinek

Reagovat
Pettirosso

ty vole..

Reagovat
Jajinek

?

Reagovat
Pettirosso

ten třetí odstavec nemyslíš snad vážně..

Reagovat
Jajinek

Naprosto

Reagovat
Votas

Reagovat
*CZE*

Juventus v tom zase jede a moc se těšim, až tahle bublina praskne a seberou jim tyhle tři, spíš už čtyři tituly taky. Conte půjde bručet to je jasný. Jednu korupci má dokázanou a na další se přijde. Smutný, že podvodník jako on je momentálně u repre. Snad jednou skončí s Moggim na cele.

Reagovat
smazaný uživatel

vcom je ako podvodnik ? vies zaco ho vlastne obvinili koho vtedy trenoval a co sa tam stalo?

Reagovat
smazaný uživatel

Nie, on len potrebuje rýpať

Reagovat
smazaný uživatel

Uz to nehul, tohle uz je nenavratna destrukce ty hmoty co mas v palici

Reagovat
Airus

clap clap

Reagovat
Furia Ceca

Krásně napsáno.

Reagovat
Mada

Masopuste...

Reagovat
The Krupy

V tom prípade doživotný BAN pre prítrtov- trollov, ako si ty.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Je to asi tak prekvapivé ako to, že Platini zostáva na čele UEFA

Reagovat
SunFells

Vhodná fotka

Reagovat
Pinturicchio

http://1url.cz/3pbD

Ale tu nám sem asi nedají.

Reagovat
aither

Korupčníci na všech frontách

Reagovat
smazaný uživatel

Moggiopoli

Celej Juventus měli poslat až do Serie K. Odebraní dvou titulů je velice malá útěcha pro týmy, které nemají zapotřebí podvádět.

Reagovat
smazaný uživatel

Inter nepodvádí? Je fascinující, jak jsi buď neznalý nebo naivní. Spíše ale takový český trouba.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jsem neznalý. Rozveď mi, prosím, jak Inter podvádí.

Prej český trouba - nic trapnějšího jsem už dlouho neslyšel. Navíc trouba je rodu ženského, takže negramotnost se projevila u tebe.

Reagovat
mato Kreator

nemal Inter v 90 rokoch problem s falsovanim dokumentov ohladne prestupov alebo si to uz zle pamatam ? neviem teraz presne len ma to napadlo

Reagovat
The Krupy

Mal, navyše odpočúvali Vieriho a podobne

Reagovat
mato Kreator

dik za pripomenutie uz pozabudol

Reagovat
smazaný uživatel

Před pár lety se objevily odposlechy Interu, které během calciopoli zmizely. Prezident Interu v nich zve na večeři k Morattimu šéfa rozhodčích, že má pro něj dárek, brečí, jak nevyhrávají, co s tím udělají apod. A bylo to již promlčené, jinak by byl Inter v druhé lize. Mj. nedávno falšovali pasy. To je jen nedávná doba. Mohu se ještě vrátit do 60. let, kdy hráči Interu zobali atd.

Reagovat
danko10

Ale šak my všetci vieme, že Juventus je čistý, ba priam krištáľovo čistý, najkrištáľovo najčistejší klub v slnečnej sústave. Fakt, vážne, labku na to.

Reagovat
Alberto Aquilani

ja si vždy pri tomto vybavím tú story o zápase Juventusu s Cagliari, jak si napísal, že v 106. minúte odpískali obrancovi Cagliari kroky

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Reagovat
DelPiero137

Obdivujem tvoju huzevnatos donekonecna vysvetlovat ludom ktori nechcu pochopit, nebodaj sa zamysliet nad tym o co vobec v tomto pripade ide.

Reagovat
smazaný uživatel

peterino, že tě to baví. Tady to na úrodnou půdu nepadne, ani kdyby ses na hlavu stavěl.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, děkuji ti. Zbytek tvých přitvrdlých pokyvovačů, co neustále omýlají frázi -" Oh bože, proč se vůbec snažíš, vždyť to snad ví každý" - mne absolutně nezajímá, kecají jen sračky, ale aby se i oni projevili a pověděli svůj odborný názor (ví o tom absolutní hovno ale pokyvovat hlavou zvládne každý, že). jmenovitě - DelPiero137,Biancero,Pinturicchio).

Jinač ale to je přesně to o čem mluvím. Italské noviny, média. Nikdo do toho nevidí jak to přesně bylo a podle mého názoru je naprosto vyloučené, že by v tom nebyl zapletený nikdo z Juve, že je to jen výmysl.

Reagovat
Pinturicchio

A co trouba, peče?

Reagovat
smazaný uživatel

Ač se o to pravděpodobně snažíš, nejsi vtipný. Tudíž je pravděpodobné, že tvůj úspěch u opačného pohlaví je minimální. Prostě sis ještě neštrejchl. Brečíš na špatnym hrobě.

Reagovat
Pinturicchio

Logika

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda

Reagovat
Pinturicchio

Jj, ještě lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty seš ještě horší. Projdi si celou tuhle stránku a přečti si všechny své příspěvky.

Ani jeden jediný tvůj příspěvěk nemá žádnou spojitost s tímto článkem. žádný.

Já se rád dozvím něco víc, možná jsem trošku víc svůj, ale snažím se. Ty jsi tu ten, co píše mimo téma. Ne já.

Reagovat
Pinturicchio

To je fakt, v tomhle článku se jen směju, tobě.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě, z tebe, mají doma, radost a přezívají, ti, gramatický zázrak.

Reagovat
Pinturicchio

"Ač se o to pravděpodobně snažíš, nejsi vtipný. Tudíž je pravděpodobné, že tvůj úspěch u opačného pohlaví je minimální. Prostě sis ještě neštrejchl. Brečíš na špatnym hrobě."

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, proč mne cituješ. Já diakritiku, narozdíl od tebe, ovládám.

Reagovat
Pinturicchio

Dobře pro tebe.

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Pokyvování hlavou k tématu tu zvládáš nejlépe ty, který se hrne jako stádo volů, aniž by cokoliv k tomu tématu věděl. ČTK je pro tebe mantra a tím to končí. A mimo jiné, těžko můžu říct odborný názor, když nejsem odborník. A má reakce na peterina patřila tomu, aby to tu nerozjížděl. Těch diskusí tu byly kvanta a nikdy z toho nevzešlo nic dobrého. To je jako diskuse o eutanazii nebo trestu smrti. Teda až na to, že eutanazie nebo trest smrti jsou závažná témata, která za vyhrocenou diskusi stojí. Předmět tohoto článku za vyhrocenou diskusi skutečně nestojí.

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě. To je jen tvůj úchylný názor. ČTK je mi stejně jako ty u... Já jsem po nikom nechtěl odborný názor, ale aspoň nějaký. Italské noviny opravdu nečtu ale o maggiopolli vím alespoň, myslím, ty základní informace. Jediný peterin mi dal něco víc.

Ty seš tu stejně zbytečný jako Pinturicchio.

Reagovat
smazaný uživatel

Až se naučíš jednat s lidmi nebo dospěješ, tak přijď. Pokud jsi návštěvník třetí cenové, pak se ani jednoho nikdy nedočkáš. Má úcta, pane.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem dospělý, věkem i duševně. Moje práce zahrnuje každodenní jednání s lidmi a kupodivu už třetím rokem to zvládám. Takže Vaše přecitlivělost, paní.

Reagovat
smazaný uživatel

Přecitlivělost tu ukazuješ pouze ty, jak se vztekáš.

Reagovat
smazaný uživatel

Já se nevztekám, opravdu ne. Jen mám tendenci říkat to, co si myslím.

Uvedu příklad:

Myslím si, že alespoň ty a peterino máte už nějaký věk, zkušenosti a něco o svém klubu víte.

Jednoduše se to dá lehce vyčíst.

Zatímco z Pinturichiových příspěvků můžu snadno vyčíst, že se jedná s největší pravděpodobností o nezletilého, nevzdělaného pc-hera. Tím mám na mysli dítě, co si hraje na dospělého, jen na diskuzi na eurofotbalu, samozřejmě.

Reagovat
Mada

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

no, já nesouhlasím, oni do toho všichni vidí a každý ví, jak to bylo, jen... každý si to vykládá po svém (viz Jajinek). Tehdy bylo zvykem se scházet s rozhodčími, telefonovat si s nimi, dělali to všichni. Ale vlastně se to jako nesmělo, jen to dělali všichni. A pak se udělaly odposlechy a vyházely ty, které byly například o interu. Našly se za pět let a byly promlčené, o tom mluvil hlavní prokurátor a vydal zprávu, v Interu se mohli zbláznit. Vlastně řekl, že skutky Interu byly horší než Juve. Sakra, stačí si projít v těch letech třeba počet penalt, Juve mívala tři za rok, odhaduji zpětně. Takže, každý si to vykládá po svém a navíc podle svého přesvědčení, protože Italové jsou prostě cvoci a nikdy nepřiznají, že jejich klub dělal něco špatně. Proto bude vždy fanda Interu tvrdit, že nikdy nic a přitom jsou zjevné důkazy, že podváděli a stejně řekne, že ne. To je mentalita trochu bláznů. Podle mne tedy všichni vědí, jen to říkají, jak chtějí a dělají blbé.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady sis naběhl. "Italové jsou prostě cvoci a nikdy nepřiznají, že jejich klub dělal něco špatně. Proto bude vždy fanda Interu tvrdit, že nikdy nic a přitom jsou zjevné důkazy, že podváděli a stejně řekne, že ne. To je mentalita trochu bláznů." ... To platí i pro Juventiny.

Reagovat
smazaný uživatel

platí, ale já nejsem Ital. Reaguju více hlavou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale pro jednou fandíš Juventusu, tak jsi vnímán stejně. To je společenská norma, bohužel. Proto se tím nemůžeš ohánět na druhou stranu.

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu nevíš, jak to bylo. Víš jen to, co sis někde vyčetl. Stejně jako my všichni.

V předchozím příspěvku si napsal: Když je někdo osvobozen od sportovního podvodu, je osvobozen.

Je to úplně ten samý princip, jako když já napíšu: Když Inter nebyl usvědčen z podvodů, tak nepodváděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Inter byl usvědčen. Viz zpráva hlavního prokurátora. Jen k ní připsal, že je to promlčené.

Reagovat
DelPiero137

Napriek tomu ze vsetci vieme prd o tom si skalopevne presvedceny ze Juventus celu svoju existenciu podvadza, mali by ho zrusit a zobrati tituly. Ostatnym sa zato vysmievas ze nameju pravdu ale tvoj nazor je pravdivy.

Mimochodom sud rozhodol ze verdikt v 2006 nebol docela spravny. Dokazy na zakalde ktorych boli odsudeny predstavitelia Juventusu nikdy ani neexistovali (ovplyvnovanie zapasov). Dokazy neexistuju ale Juventus manipuluje zapasy? Aj ja si poviem ze Barca ovplyvnuje zapasy ale dokazy nemam. Mam pravdu a Barcu by mali zrusit?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

"Navíc trouba je rodu ženského, takže negramotnost se projevila u tebe"

Reagovat
smazaný uživatel

Ironie, ty natvrdlý trotle.

Reagovat
Pinturicchio

A taaaak.

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

El Kunda: konecne si v ty prvni vete napsal pravdu!

Reagovat
Liquid

Reagovat
Spalovač šancí

Říkám to nerad, ale Juventusu by měli vrátit ligové tituly. A současně s tím sebrat ACM titul za vítězství v LM a dodatečně ho předat Liberci

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Shevchenko

A ten druhý zase Crvene Zvezde.

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

To sa fakt nenájde žiaden Juventino, ktorý dokáže povedať, O.K., čo bolo bolo, nebolo to všetko čisté s ide sa ďalej... Ale všetci si vsugerovali alebo sú presvedčení, že všetko bolo čisté a všetci neprávom ublížili Juve?

Reagovat
smazaný uživatel

To se nenajde jediný Říman, který řekne, aha, Moggi je z toho venku, ostatní také, počkáme ještě na vysvětlení soudu, možná nebylo vše tak nečisté, jak jsme tvrdili. Já vím, nenajde.

Reagovat
smazaný uživatel

Aj Berlusconi je z toho vonku a všetci vieme, čo robil alebo nerobil(nemyslím len futbal)...

A nemyslím si, že je čistý, resp. Určite nie je!

Reagovat
smazaný uživatel

Aj prezident Romy je z toho venku a víme, že nebyl čistý. Není to ani nutné dokazovat, všichni to vědí, že rozdával rozhodčím zlaté rolexky.

Reagovat
danko10

Takže vedenie Juve bolo vlastne uplne neschopné, lebo všetkým všetko prešlo, len Moggiho prichytili na zväze s bonbonierou pod pazuchou.

Reagovat
smazaný uživatel

A ešte k tomu, všetci boli usvedčení(napr. Inter), len Juventus nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápem, čo tu teraz skúšaš... Ty si typický nadávač na všetko okrem Juve. Bavíme sa o Juventuse a Ty zmeníš tému, len aby si dokázal zhodiť iný klub. Smutné, ale dnešná realita internetového "kinga". A samozrejme všetci sú zlí, len Juventus je dobrý.

Reagovat
smazaný uživatel

Co zkouším? Tys do toho zatáhl Berlusconiho, já Romu. A teď tě štve, že sami nejste čistí.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa nič neštve, len odvádzaš pozornosť od Juventusu a jeho ovplyvňovania.

Reagovat
smazaný uživatel

Odvádím pozornost? Vždyť jde celou dobu o to, že co dělal Moggi, dělali i druzí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Ty nepriznáš, že Moggi robil niečo zlé, ovplyvňoval rozhodcov, atď.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alberto Aquilani

Ten prezident, ktorý medzi prvými vystúpil s tým, že sa v talianskom futbale podpláca a potom sa mu preto smiali, až do roku 2006?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se má někdo takový najít, když tu jsou stále ze všech stran invektivy? Osobně to neřeším a přecházím. I ty slavné komentáře, co hovoří o ničem a jen nadávají. Jak jsem psal nerudnému kolegovi výše, otevírat to znovu a dokola je k ničemu. Zase z toho bude vyhrocená diskuse, která nikam nepovede. Je tu převaha blbců nad těmi, co by si o tom chtěli promluvit. Ať si svaz rozhodne jak chce, tak či onak, věřím těm klukům, co byli na hřišti. Nikdo jim v těch dvou sezonách nic nedaroval, nikdo jim nic neulehčil. Ať už svaz tituly oficiálně vrátí nebo ne, pro klub jsou to vyhrané tituly, které si ti hráči na hřišti vydřeli. Tím to pro mě končí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si fakt myslíš, že sa nič neudialo a Juventus je čistý? Jednoduchá otázka, alebo Ti fandenie Juventusu bráni priznať pravdu?

Reagovat
smazaný uživatel

2.

Reagovat
smazaný uživatel

Událo se to, že proběhla velká spousta telefonátů rozhodčím, a to nejen ze strany Moggiho, ale i ze strany dalších lidí z mnoha jiných klubů. Tomu věřím. Ale zároveň věřím, že ty zápasy si hráči vyhráli sami a nemusela být potřeba pomoci druhých. Nemám důvod nevěřit slovům Nedvěda, Ibrahimoviće, Del Piera, Buffona a dalších, kteří o tom nesčetněkrát mluvili. Všichni věděli, že se něco děje v zákulisí, ale že by se na hřišti ukázala nějaká pomoc, tomu nevěřím. A pravdu stejně nikdo neznáme. A jak jsem reagoval na Spalovače šancí, kdybych chtěl dělat odsuzují závěry, nejdřív bych si prověřil vše do důsledku. Do té doby nelze nikoho odsoudit. Pro mě je důležité, co se odehrávalo na hřišti.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaká slova Nedvěda, Ibry,atd konkrétně?

Četl jsem jen Zlatana, a ten říká, že určitě se v zákulisí něco dělo. Taky sice říkal, že titul vyhráli bez pomocí rozhodčích ale na druhou stranu určitě nebude říkat, že titul vyhráli díky korupci. To je, myslím, logické. Když bafuňáři uplácejí rozhodčí tak o tom hráči určitě nebudou vědět.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně ta slova, co jsi četl. To samé vyšlo z úst řady dalších. Ty se na tu druhou stranu hlavně podívej na zápasy, pokud chceš odsuzovat. Pokud chceš říkat, že ty zápasy byly ovlivněné, pak to musíš dokázat. To je jednoduché. S nařčením musí přijít důkaz, jinak jde o fámu. To je, vím zcela jistě, rovněž logické. Důležité je, co se odehrálo na hřišti.

Reagovat
Airus

Reagovat
Spalovač šancí

Já se přiznám, že jsem ty zápasy neviděl. Existuje nějaká statistika, kolik se kopalo ve prospěch Juve penalt, kolik proti? Kolik dostali soupeři červených karet, kolik Juve? Jak to bylo v porovnání s ostatními "čistými" týmy?

...

Vedle tvrdých statistik tu je samozřejmě i otázka, jak moc rozhočí pomáhali takovými drobnými úkony, které jsou nerozeznatelné od běžných chyb (otočené rohy, puštěné offsidy, mávnuté neexistující offsidy), kdy je jasné, že se nikdy pravdy dobrat nelze.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně pod tohle bych se podepsal, a kdybych to chtěl rozebírat, tak bych se pídil po těchto věcech a do důsledku je vysledoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, že ano, Juve tradičně tak tři penalty za rok. Milán, Inter cca 8-10, to je běžné. Obviněno bylo 41 rozhodčích a zatím jen dva nebyli osvobozeni. Takže Moggi a dva rozhodčí udajně ovládali tzv. Cupolu. Směšné

Reagovat
Jajinek

poslední argument zase naprosto mimo a opět pramenící z neznalosti.

Reagovat
Jajinek

jenom to na rychlo doplním příkladem z českých luhů a hájů...

...v kauze Drobisz, Sigma, Obermajer, Bohemka byli všichni obžalovaní zproštěni vinny, i když všichni včetně soudce vědí, že se danný čin, pro který byli u soudu, stal a dokonce to bylo popsáno i v odůvodnění zprošťujícího rozsudku. Doporučuji si ho přečíst a pochopíš proč

Reagovat
mato Kreator

nic sme si nevsugerovali ano bolo co bolo ,ale nemal byt potrestany len Juventus s top timov Serie A preradenim do Serie B to je aspon premna to dolezite Inter aj AC tiez mali spinave ruky a ich trest ? takmer ziadny...

Reagovat
Airus

a "dominantní" Livorno to taky odesralo aby se neřeklo

Reagovat
Airus

to jsem frázoval nějak divně. Mělo to znít že na tom všem Livorno dost vidělalo

Reagovat
Pinturicchio

100. pro Juventus a Luciana

Reagovat
*CZE*

Reagovat
*CZE*

A vy, pane, jste horší než Hitler!

Reagovat
10

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

luckyho luciana?

Reagovat
Pinturicchio

Toho taky.

Reagovat
Milan.B

taky pohreb chcem mat ako mal on

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
The Krupy

Reagovat
Liquid

Reagovat
Antijuve

Reagovat
smazaný uživatel

Co sa stalo, to uz nezmenime. Je mi jedno ci nejaka korupcia bola, ale neprestal som Juve fandit. Podla mna to bolo skonstruovane proti Juve, ale nato kaslat. Forza Juve

Reagovat
smazaný uživatel

Aneb jak se vlk nažral a koza zůstala celá.

Reagovat
Airus

jo, to nedává smysl...

Reagovat
M11

to je ale prekvapeni.. clovek si ten Hattrick opravdu uziva kdyz si vzpomene na rok 2006

Reagovat
REPLIKATOR

Itálie náš vzor Váš Pelta

Reagovat
smazaný uživatel

Něco vám k tomu povím, v tý sezoně 2005-2006 Juventus vyhrál od začátku prvních 9 kol (až v desátým remízoval s AC) a hned měl veliký náskok, kdyby to bylo podplacený jak tady některý píšete, myslíte , že by to dělali tak okatě?? Vždyť na první místo stačilo jen 6 výher nebo míň výher a nějaká plichta. Za další, Juventus v tý sezoně kopal nejmíň penalt ze všech týmů ligy, naopak byl 3-4 proti komu se nejvíc kopalo. POŘÁD SE VÁM TO ZDÁ PODPLACENÝ?

Dokonce i Ibrahimovič, když už byl dávno v Interu, řekl, že odebraný tituly Juve bere jako obrovskou křivdu, že si je hráči uhráli regulérně na hřišti, podobně mluvil i Nedvěd, Thuram, Vieira...

Reagovat
Alberto Aquilani

Je predsa úplne jedno, koľko mal Juventus vtedy náskok, to nemá nič spoločné s tým, či uplácali alebo nie. Práve keď si najlepší, máš najviac peňazí, tak sa chceš poistiť, rovnako ako keď je človek bohatý, tak chce byť ešte bohatší. Sám poznám príklad jedného klubu zo slovenského športu ( nie je to futbal), ktorý je najbohatší, má najlepší káder a má dominanciu, povedzme podobnú ako Juventus v 2006, a predsa všetci, čo vidia aspoň trochu do zákulisia toho športu vedia, že podpláca ...

Reagovat
smazaný uživatel

Já věřím třeba že Moggi měl nějaké nadstandartní vztahy s rozhodčíma a třeba v případě nouze, kdyby Juve potřebovalo tak trumfy vytáhl..ale, pochybuju že nám rozhodčí v té sezoně pomohli k titulu, Juve mělo tehdy užasnej tým.Moggi nebyl svatoušek, uměl určitě tahat za nitky ale myslím že určitě nebyl sám, bylo to tam vše prorostlé a prohnilé ze všech stran a klubů, někomu se prostě hodilo do krámu sejmout Juve, někoho ta dominance srala, tak se někdo proti Moggimu spikl..

Reagovat
smazaný uživatel

taky v tom mohly bejt sázky spíš, než tláča na titul

Reagovat
smazaný uživatel

To ze, chytli Ratha s krabici melounu, to bylo taky az moc okaty na to, aby to byla pravda, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli nekdo sleduje Juventus, tak je naprosto jasny, že driv nebo pozdeji to na ne zase vyplave a pujdou opet o ligu, ale snad aspon o dve, niz.. korupcnici

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

To se bohužel už nikdy nestane. Tady jde ale vidět ta síla Juve, je to prostě značka..Ta se vyhrabe vždy z těch sraček.třeba to trvá 5-10 let ale, ten klub bude vždy na špici.Očekávám i návrat AC zpět na výsluní, teď se to zdá špatné, ale je to AC dřív nebo později nevím jak dlouho ale pujdou taky nahoru.

Reagovat
Al Capone

to samý i Inter. Mnohem radši bych viděl místo City či Chelsea v LM AC nebo Inter.

Reagovat
homeles8

Reagovat
Pinturicchio

AC čekám rapidní zlepšení už následující sezonu.

Reagovat
Inzaghi

Na základě čeho? Celkem by mě to zajímalo z pohledu fanouška Juve. Vodítka tu jsou - potenciální nový investor, kompetentní kouč, který z toho týmu vyždímá víc než Pippo.. Jen by mě zajímalo, jak to vidí někdo, kdo nefandí AC.

Reagovat
Airus

věř tomu nebo ne, nosit na dresu badge AC Milan pořád něco znamená. Takže spousta mladejch talentovanejch fotbalistů ho chce nosit. Proto je snadný pro AC i Inter podepisovat dobrý hráče za málo, i když hrajou na prd

Reagovat
Pinturicchio

Tak, jak píšeš - investor (peníze), kvalitní kouč. Já jsem přesvědčený, že trenér jako třeba Conte, by s kádrem, který máte, dával příčky o LM s prstem v nose a proháněl Juve víc než AS. Kádr máte výborný, stačí poštelovat zálohu a zbavit se hráčů, kteří už AC nemají co dát, ... ten kádr, co máte, nevyužívá ani polovinu potenciálu, který v něj je.

Všechno se to bude odvíjet od toho trenéra, sponzora vám ani moc netřeba - Galliani ty hráče pořád umí přivést a financovat by se to mohlo z odchodů.

Reagovat
10

Ten kádr není zdaleka výbornej, když nemá absolutně střed zálohy. Tam není jedinej hráč adekvátní významu a ambicím týmu jako AC, prostě průměrný hráči, který neurazí, ale žádnou díru do světa s nima neuděláš. Za normálních okolností by v AC seděli na lavičce. Kvůli tomu je podle mě aktuální pozice AC zasloužená. Proto jsem hodně zvědavej na léto, jestli se s tím Galliani místo kupování 8. stopera a 6. útočníka pokusí něco udělat. S aktuálním útokem a obranou se podle mě dá pracovat.

Reagovat
Pinturicchio

Však jo, jak píšu - poštelovat zálohu a ono to půjde, problém je v tom, že z té současné zálohy by tam nezůstal pomalu nikdo. Koupit nějakého dirigenta, Allana z Udine například a ta záloha bude o dost jinde.

Reagovat
10

Naprosto jasný je spíš to, že pokud někdo trolluje takhle konstantně hloupým způsobem několik let, nemůže být pochyb o jeho těžký mentální retardaci. Takový lidi člověk může akorát politovat, protože to je samozřejmě hodně smutná záležitost. Snad už pro vás ale někdo vyvijí lék.

Reagovat
Alberto Aquilani

od teba hodne pod úroveň ....

Reagovat
10

pořád lepší, než nemít žádnou úroveň, jako třeba ty

Reagovat
homeles8

kdo jsi?

Reagovat
homeles8

Reagovat
Pinturicchio

Spíš je, a Dolara zvlást, politovat a mávnout nad tím rukou

Jinak super sranda je, jak se odvolávají na zápasy Juve a v další větě napíšou "pokud někdo kouká na zápasy Juve".

Reagovat
Pinturicchio

Aha, tak tys to napsal sám, musím číst pozorněj.

Reagovat
Mada

Reagovat
The Krupy

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za debila?!

Reagovat
*CZE*

Reagovat
Liquid

Reagovat
raduinho

Nejenže nerozumíš fotbalu, ale jsi opravdu hodně ale hodně hloupý

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď ještě vrátit 2 tituly a bude fajn.

Reagovat
ACSeRw!n

Italie

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Milan.B

Reagovat
Airus

Podepsat Storariho, či nepodepsat? Co myslíte

Reagovat
10

o tom opravdu někdo pochybuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Airus

mno vedení si dáva dost na čas tak nevim co se jim honí hlavou

Reagovat
smazaný uživatel

Neto?

Reagovat
Airus

O Netovi se mluvilo, ale nenašel jsem potvrzení a ani se o tom moc nemluví. Tak právě jestli tady studnice vědění něco netuší

Reagovat
smazaný uživatel

Nemluví? Vždyť těch diskusí kolem něho je kupa. Třeba i údajný zájem Interu nebo PSG. Což jsou například dnešní spekulace.

Reagovat
Airus

Jo ale mě zajimá situace s Juve, ne s Interem nebo PSG

Reagovat
smazaný uživatel

Až spadne desetikoruna do automatu, tak napiš.

Reagovat
Mr.Jindros

He?

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu scestná otázka.

Reagovat
Airus

ani ne. Určitě je tu pár lidí co by chtělo viděl Lealiho za solidní obranou (i když má času dost, podle mě). Marco je stabilní záskok za Gigiho, ale oba jsou už dost starý a zranění budou přicházet častěji. A fakt se bojim dne kdy v základu nastoupí Rubinho

Reagovat
smazaný uživatel

Leali potřebuje chytat a ne sedět na lavičce.

Reagovat
Airus

vždyť to píšu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nevím, co řešíš se Storarim.

Reagovat
Airus

protože jak jsi psal ty, mluvilo se o Netovi, Perinovi a dalších. Storari se dnes vyjádřil že by chtěl zůstat ale s Juve ještě o nový smlouvě nemluvil

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se to bude řešit až po sezóně, tak se nic neděje.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele