Bývalý reprezentant Ujfaluši ukončil kariéru

02.12.2013, 15:17
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (268)

Přidat komentář
PlackaSKS

tak rozhodně lepší než se dál trápit

Reagovat
Messy<3

Tak tak, Slavia by si měla vzít příklad.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, kvalitu měl.

Reagovat
smazaný uživatel

me se chce kakat

Reagovat
Messy<3

Zkusil jsi to, ale neumíš psát :(

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl to pro mě oblíbenej hráč,ale díky za práci odvedenou u repre

Reagovat
Puskas

škoda ho

Reagovat
smazaný uživatel

Legenda Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsi měl nechat Filipovi!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
milan78

Reagovat
Manik...

Vydařené angažmá ve Spartě

Abych řekl pravdu, tomuto hráči jsem nikdy nepřišel na chuť, tudíž mi chybět nebude .

Reagovat
Puskas

já ho taky moc nemusel, nicméně byl výborný

Reagovat
Aldeano

Reagovat
8lampard8

Reagovat
Ángel di María 22

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl by ale zůstat ve Spartě. Pokud neseženou přes zimu lídra a osobnost do kabiny tak na jaře budou problémy pokud nastane krize. Napadají mě tři jména ale v zimě nebude reálný nejspíš určitě ani jedno. Rosický - ten se radši bude příští rok patlat o sestup ve West Hamu, u něj se mi nezdá že se chce vrátit. Sivok - ten řekl několikrát, že se vrátí do Sparty ale v zimě to asi nebude. A to samý Hübschman. Nikdo jinej kdo by mohl být tím šéfem a podporou mě nenapadá

Reagovat
Manik...

Kadlec? Ten bude přestupovat, ale Sparta to asi nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to by byla taky možnost, ten mě vůbec nenapadnul. Ale počítám, že ten si chce nahrabat pro tu svojí kozatou zlatokopku

Reagovat
db18

Ten se bude nejdřív muset sebrat s vlastníma výkonama, než aby někde dělal lídra - to by pak mohlo taky dopadnout stejně jako s Jarošíkem

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa řikal, že se vrát, ale ještě tak sezónu dvě počká.

Reagovat
smazaný uživatel

on se svým zdravotním stavem má před sebou 2-3 sezóny maximálně. Takže za dvě sezóny může bejt pozdě

Reagovat
smazaný uživatel

Možná budeme mít třetího do party. Vrátí se do Sparty, zraní se před prvním zápasem a ukončí kariéru.

Reagovat
r.mrazik

kolik je rosovi? 32? a pokud se chce vratit v 34 letech,tak to at se radeji nevraci...

Reagovat
klvana

33!

Reagovat
r.mrazik

tyjo...dokonce 33...

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa bude pořád i v 34, pokud bude zdravej, Top.

Reagovat
r.mrazik

prave kdo vi...tam uz to jde pak rychle dolu...

a on neni hrac,ktery by stal a ty mice rozdaval...potrebuje pohyb,rychlost...

Reagovat
smazaný uživatel

Když v 33 stačí na PL tak GL v 34 musí davát s jednou nohou. A co jsem měl vidět jeho letošní zápasy, tak rychlostně je na tom zatím pořád dobře. A zrovna jeho bych v dresu Sparty chtěl ještě alespoň jednou vidět.

Reagovat
r.mrazik

rikal,ze chce byt v zahranici jeste dva roky...myslel jsem,ze mu 32,ale ono je mu o rok vice...

sice ted stiha PL,ale za dva roky to uz bude dost videt vzhledem k jeho hre...

ja tyhle dost pozdni navraty nemusim,ten hrac by mel mit jeste kvalitu a ne sem jit "dohrat"...viz berger a jarosik...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim, že to jsou docela rozdílní pohledy. Berger kdyby nebylo zranění tak by platnej asi byl. Vždyť byl i nejlepší střelec, což bylo docela ostuda. Naopak Jarošík byl lemra líná, kterej nešel ani do sprintu.

Reagovat
r.mrazik

tak duvody jsou ruzny,to mas pravdu...

jenze rosa a jeho zraneni jsou taky legendarni...a s vekem to lepsi rozhodne nebude...

klidne muze dopadnout jak berger...

proste hrac by mel prijit jeste aby byl platny...ne tak pozde...

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo něco jako Poborák, jenže ten taky pak dopad...

Reagovat
r.mrazik

jojo,presne...neco jako poborak,ktery jeste byl skvely...

Reagovat
Aldeano

Jenže Poborský a Řepka jsou snad jediní, kdo se vracel ještě ve "fotbalovém" věku. A to protože se vraceli kvůli rodině. Řepka mohl v klidu pokračovat ve WHU a Steve v Laziu.

A oba kluby dokonce s jejich uvolněním otálely.

No a že se nevrací jiní hráči takhle brzo? Jeden mohl hrát v PL možná i dále pracovat v klubu, pač Řepa tam byl fakt oblíbený. A Steve mohl hrát Serii A pod Mancinim v tehdy silném Laziu.

A jak se k nim klub respektive vždy stejný člověk zachoval si snad pamatuješ....

Takže už se ani nedivím, že se hodně hráčů nechce vracet. Například Koller a Lokvenc uváděli práve tyto důvody, proč se do Sparty/GL nevraceli....

Reagovat
r.mrazik

jenze oba si za to mohli sami...at Repka,tak Poborak...

ale o tom pisu,at se vrati,ale v nejakym rozumnym veku...nemyslim,ze bych chtel neco spatnyho

Reagovat
Aldeano

Oba tam byli v jinou dobu a vyhodil je stejný člověk.

Reagovat
r.mrazik

no a co to meni na tom,ze si za to mohli sami?

Reagovat
Aldeano

Nemohli si za to sami. Stejně jako nemohli za to, že když odešli, tak Sparta přišla o titul. Změny musíš dělat s citem.

Reagovat
r.mrazik

tak magor Repka jeden titul prohral...

to,ze delal dusno v kabine kdyz nehral je taky fakt...jeho reakce po vypovedi jsou jasny...

Poborak sel proti trenerovi a vedeni...taky logicky musel jit...

oba si za to mohli sami

Reagovat
Aldeano

Jde o to, že když hráč jako Poborský, kterého jako hráče velmi uznávám řekne, že nesouhlasí s metodami trenéra a proto nechce v týmu plnit roli kapitána o něčem vypovídá.

A ten trenér si mimochodem musí mít nějakou odpovědnost za to co dělá. Když v týmu nechce Poborského, protože neumí vycházet s jinými hráči, než těmi kteří ho bezhlavě neposlouchají, tak ok. Ale musí potom mít výsledky. On na to měl ve všech třech případech dost času. Zejména pak ve dvou posledních a nezvládl to.

Reagovat
r.mrazik

tak zrovna kauzu Poborsky bych moc nerozebiral...aneb vyhozeni milacka Straky,bojkoty fanousku,agrese...

do toho se pridal s kydama Karel,ktery myslel,ze to ustoji a hrube mu to nevyslo...nezachoval se jak profik,proto sel...

nerikam,jak je Hrebik bozi a podobne...ale videt to tak jednoduse,jak tu nekteri predvadi,je dost zavadejici...

ono taky zalezi z jakeho pohledu to clovek vezme...

z meho je odchod Repky a Karla vec,kterou spravny zamestnavatel udela,kdyz se mu to nedokaze vyresit po dobrem

oba hraci si mysleli,ze jsou vice nez klub...a to nejsou...

ostatne fanouskum pak plivli do ksichtu jak Repka,tak Straka...

jen...sebereflexe prave fanouskum dost chybi...

Reagovat
Aldeano

Nejde o zaměstnavatele. Kdyby si nějaký zaměstnanec troufl na Křetínského, tak je logické, že se vyhodí. A to ihned. Tam jde o to, že to bylo po osobních sporech s Hřebíkem. A to měla drtivá většina zkušených hráčů ve VŠECH jeho angažmá... Na tom něco bude nemyslíš? A jak píšu níže, kdyby měl úspěchy může si to dovolit, ale on je NIKDE neměl...

Reagovat
r.mrazik

hrac - trener - kretinsky...

porad byli nize...nikdy hrac nesmi byt vic jak trener

a je jedno,jestli ma uspechy nebo nema...

vyskakovali si,mazali...ostatne jejich kariera v dobe po sparte je taky bozi...

Reagovat
Aldeano

Nesmí, ale ten trenér to nemůže dělat jen tak, právě proto, že s těmi hráči osobně nevycházi. ANO, ať je vyhodí, ale ať si to obhájí výsledky...

"ostatne jejich kariera v dobe po sparte je taky bozi" To doufám nemyslíš vážně. Krom toho, že je obecně celkem smutné, takhle do někoho kopat. Zvláště pak, když toho pro tvůj oblíbený klub mhoho udělali, ale hlavně protože snad hrál trochu roli věk, nemyslíš?

A Steve se vrátil do svého mateřského klubu pomohl jim do 1. ligy a zahrál si na MS, když už bilancuješ....

Reagovat
r.mrazik

koukam,ze to mas dost divny...

je jedno,jestli mel predtim vysledky nebo ne...byl dosazen na trenera,oni delali dusno v kabine,tak proto museli jit...a Repkovi se to dost nevyplatilo...ten mel vyhnany ego od fanousku neskutecne...

prece kvuli Repkovi nevyhodim trenera...nebo kvuli Karlovi,ktery si usmysli,ze nebude trenovat...

kdyz prijde nekdo jiny a nekomu se opet nebude libit,tak zas pujde??

divny mysleni...

k Repkovi uz nic rikat nebudu...on se ukazal sam,kdyz odesel...toho se muze zastavat jen blazen...

Reagovat
Aldeano

Ty v tom máš hrozný zmatek. Trenér ať si udělá tým jaký chce, vyhodí koho chce, ale ať potom má výsledky on tohle v roce 2005 udělal a vyhořel

A mimochodem nikdy jsem nebyl zastánce Řepky,Poborského ani Straky. První dva jsem jen respektoval a obdivoval po sportovní stránce nic víc Po stránce lidské jsem dokonce Poborského nikdy neměl rád. Podboné to u mne měl i Řepka.

Jde o to, že když vyhodíš fotbalistu jakým byl Poborský a stejně to ničemu v kabině nepomůže, tak bude problém jinde. V zimě 2012 se vyhodil Řepka, který po sportovní stránce na to už minimálně sezónu neměl a jaro se stejně nezvládlo...

Reagovat
Aldeano

*podobné

Reagovat
smazaný uživatel

ke kauze poborský komentář od Jiřího Kotrby, který Stýva zná snad od juniorů a ve Spartě k němu byl velmi benevolentní. Pokud vezmu v úvahu to, co Karel řekl, tak bych taky neměl jinou možnost, než ho vyhodit.

Já pochybuju, že kdyby v Poolu byl trenér, kterého by SteveG nevystál, tak by to řešil přes média jako Karel.

Navíc proti Poborkému mluví i to, že smlouvu na tu sezonu podepsal v létě, čímž dal najevo, že Hřebíka jako kouče akceptuje.

A Řepka je kapitola sama pro sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Nicméně téma není o těch detailech, ale o celkovém vyznění. A to je se strany klubu fakt strašné. Osobnosti se prostě potlačit nedají. Ale je potřeba hledat společné řešení. Křetínský si místo SMS mohl Karla pozvat a říct mu, jak moc si ho váží, ale tohle ať už nedělá. Křetínský se prostě zachoval jako srab. Fotbalový klub nebude nikdy jenom firma. A i ve firmě, když tam chceš mít osobnosti, tak pro ně musíš najít prostor a v něm je nechat fungovat. Jinak tam nechceš osobnosti, ale jen poslušné loutky.

A ať už to ke konci bylo jakékoliv, pořádnou rozlučku si zasloužili. Třeba i po tom odchodu. A tohle že neproběhlo, to je ta tragédie klubu.

Reagovat
Aldeano

Křetinský chtěl spíše demonstrovat, že tohle se trpět nebude. Aby si hráči uvědomili, že když vyhodí takovou ikonu a reprezentanta Poborského protože neposlouchá Hřebíka, tak že se to může stát komukoliv. Stejně to nevyšlo. Protože ten odpor se tím ještě naopak zvedl. Kabina byla rozdělená stejně.

A samozřejmě je pravda, že ani ta SMS tomu nepřidala.

Reagovat
Aldeano

Vždyť jo, Ať ho vyhodí, ale pak ať má výsledky.

Já si zase nedovedu představit, že by si trenér, který vyhodí klíčového hráče a neměl potom výsledky zodpoví své rozhodnutí. O to mi jde.

Když by se z Realu vyhodil Ronaldo nebo z Barcelony Messi a důvodem by bylo právě podrývání autority trenéra a trenér by potom měl fatální výsledky, dokonce nejhorší za poslední dekády, tak bych řekl, že si oba (trenér a hráč) můžou podat ruce a vinu nesou oba.

V zimě 2012 si Hřebík vyhodil Řepku (byl od léta nemocný),Blažka (od léta chytal Švenger, krásná role užitečného idiota, aby nebyla přímá výměna Blažek-Vaclík). Na podzim kdy už bylo jasné, že jde Hřebík do Sparty, tak se veřejně vyjadřoval, jak J.Brabec musí hrát základ v áčku ( tou dobou nehrál základ ani v béčku) a jaro skutečně v základu odehrál. Ale proč ne? Pro mne je důležité, že když přicházel řekl, že s takovým náskokem udělá jasně titul a ještě zvedne kvalitu hry (kvůli čemuž přicházel)... A sezóna 2012 dopadla tragicky...

Reagovat
smazaný uživatel

Podobný osud jako Jankulovski. Těšil jsem se na oba, dva skvělí hráči, kteří by i na konci své kariéry v naší lize určitě vyčnívali, škoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas.

Reagovat
smazaný uživatel

„Vůbec nic jsem neplatil a ta částka taky nesouhlasí.“

Reagovat
smazaný uživatel

„Legenda “ - Filip12

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

Křetínského podařená koupě

Reagovat
shitcool

Přišel zadarmo ty osle ...

Reagovat
F.Torres

a hrál za úsměv vid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

měl nějakej základ ale to bylo minumum a většinu platu měl za odehraný zápasy takže asi takhle. Ale vyplatilo se to tak či tak.

Reagovat
F.Torres

Ujfalušimu určitě, Spartě? Ani náhodou To ten pohár a přátelák mohl klidně odehrát někdo jinačí a nemuseli platit Ujfalušimu vůbec nic..

Reagovat
smazaný uživatel

nevíš proč přišel, tak nevím proč se tady směješ. Přišel hlavně jako lídr. A počítalo se že začne až v zimní přípravě pokud nebudou problémy. Nejdřív zjišťuj, než se ztrapňuješ.

Reagovat
smazaný uživatel

Je pravda, že co přišel, tak se Spartě daří

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nějaký nový metody z repre...

Reagovat
F.Torres

Jen ty ze sebe děláš blbce. Kdyby byl jen jako ikona, tak by klidně mohli pozvat Kollery, Poborský atd.. a dát jim takový platy. Taky by měli vůdce. Tak to ale nefunguje Nechápu, že si nedokážete přiznat, že to byl krok vedle..

Reagovat
Aldeano

Poborský-Hřebík-Křetinský To by kabině a klubu vůbec hodně pomohlo

Reagovat
smazaný uživatel

půl míče za měsíc mi nepřijde jako "málo".... ( mam svý zdroje, ačkoliv netvrdim že 100%)

Reagovat
smazaný uživatel

...v pripade,ze by hral...

Reagovat
Aldeano

No.. Není to zase tolik. Kolik má Krejčí? 200 musí mít určitě. Potom tam musí být hráči, kteří mají 300 i víc...

Reagovat
smazaný uživatel

A ty ještě hloupější.

Reagovat
smazaný uživatel

Za to Ty jsi nejchytřejší

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nepřeháněj zase.

Reagovat
F.Torres

předvěd svoji demenci Odehrál kulový, na platu si něco nahrabal. Rozhodně neměl plat pouze za odehraný zápasy. To ale trotl jako ty nemůže nikdy pochopit

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi fakt retardovanej.

Reagovat
F.Torres

Netušil jsem, že někdo může být tak hloupý. Ty posouváš mety ale ještě dále Dále na tebe nebudu reagovat, protože ty jsi sem přišel jen urážet a honit si svoje mimi ego. S takovým odpadem jako jsi ty nebudu ztrácet čas.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná má jen špatný den

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě ty tady lžeš o Ujfalušiho smlouvě jen aby sis mohl kopnout do Sparty a přitom si jen prachsprostej retard, co nemá pravdu a o to horší, že se to snažíš trapně podsouvat dál.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi hodně hloupej.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Že bral půl mega měsíčně a neodehrál nic?

Reagovat
smazaný uživatel

A kde si to četl, v plesku? Měl smlouvu na odehrátý zápasy. Napřed si něco zjisti, než se začneš smát, protože pak se ten smích obrátí na tebe. Navíc se vůbec nekupoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal jsem to.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak snad zůstane u nás alespoň v kanclu, protože by to byl pro Spartu velký přínos.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ouninpohja

Jáký přínos v kanclu máš konkrétně namysli?

Reagovat
smazaný uživatel

Obstarávat hotelovou službu pro výjezdy

Reagovat
ouninpohja

Zamluvit hotel může jakákoliv sekretářka se čtvrtinovým platem...

Reagovat
božský John

Ale sehnat kundy, to neumi kazdej

Reagovat
Aldeano

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

to je fakt

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

OT - prosim pomoc a rychle - potrebuju to "meme", jak kluk breci, ze pozval holku koukat na film a ona chce jenom sex. Dekuju predem!

Reagovat
smazaný uživatel

Na to žádnou nesbalíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo se te neprosil o komentar, ale o to meme!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

meme?

Reagovat
Svatej
Reagovat
Swarley

díky za všechno, skvělý hráč... tady na Olomoucku máme kvalitní hráče

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak Matějka končí.

Reagovat
r.mrazik

uz ted v zime?

Reagovat
smazaný uživatel

Prej jo. :(

Reagovat
r.mrazik

tak snad nepujde do plzne...

jinak skoda,ale ono to bylo videt uz ze zacatku sezony...skoda

Reagovat
db18

To by musel ještě stihnout hostovačku na Slavii, aby zapadl do koncepce Kuky

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
db18

Zase se posílala sms?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, už mu to řekli před časem, ale teď to vyplavalo na povrch.

Reagovat
goodbay

Zdroj?

Reagovat
db18

Kasík od piva

Reagovat
goodbay

Zase Hřebíkovina co?

Reagovat
r.mrazik

za vse muze hrebik! jenom za ten naskok hrebik nemuze,za to muze mysacek Lavicka...

Reagovat
goodbay

Pokud letos vyhrajem titul, tak to budu brát jako omluvu za vypadnutí z EL. Díky Hřebíkovi se přišlo o titul z před 2 let, kdy kompletně vyhodil zkušené hráče a "hodil do vody" mladé nezkušené hráče, kteří se z toho posr.ali. To že z toho může Sparta těžit dalších iks let je věc druhá. Ale za to pos.raný jaro 2012 může Hřebík a jeho změny, to mi nikdo nevymluví. Už jsem řekl před časem, že se mu omluvím, pokud v následujících 3-5 letech bude každej rok nějaká trofej a když ne trofej, tak LM.

Reagovat
r.mrazik

sorry...ale tohle davani podminek...

jinak s tim jeho nastupem a posranim titulu souhlas..mel nastoupit az v lete...

ale jinak se to tam dela dobre...rekl bych ze hodne slusne...myslim celkove...

jen...davat za vinu neco jednomu cloveku a uspechy druhymu,kdyz pracujou spolu...je to smesny

Reagovat
discarda

No me treba vadi to, ze nevis jaky kdo ma kompetence. Hateri Hrebika byli uklidnovani tim, ze Hrebik nema na A-muzstvo vliv a pak se doctes v rozhovoru s Kovacem, ze ve Sparte meli vsichni zajem vcetne Lavicky, kterej ho chtel,ale Hrebik rek ze v zadnym pripade, ze bud Kovac nebo on. Plus teda jeste jsem ho videl ve studio fotbal pr superpoharu, kde ve studio mlel neskutecny sracky a dovrsil to tim ze se ptal Kozohorskyho, kolik se prodluzuje 5 minut ??

Reagovat
r.mrazik

tak nakupy resi vice lidi...lavicka,hrebik,otava,kasik?

Acko ma starosti jen Lavicka...to bylo receno uz hodnekrat...

Hrebik celkova koncepce klubu od junioru

to jsou ofiko informace...to,co placaji treba Siegl a podobne a jejich "info z klubu" neberu...

Lavicka si ukazal na hrace,dostal je...

Kovace jsme chteli,ale to nechtel on...pak byla situace jina...a z dnesniho pohledu bylo rozumne ze se nevzal...

jinak ten porad jsem nevidel,takze nemuzu posoudit,ale verim,ze mohl kecat divne veci...

spis mi slo o to,ze se Matejka haze na Hrebika...vlastne vse spatne se haze na hrebika...ale mysacek Lavicka tleska tribunam...

proc to nebral celkove? jak uspech,tak neuspech?

Reagovat
goodbay

Protože Lavička nastoupil až v létě 2012 a pod jeho vedením ho viním za vyřazení s Hackenem. Určitě u mě Lavičkovi pomáhá i jeho image, ale jaro 2012 se prostě nedá zapomenout.

Reagovat
r.mrazik

tojo...ale prijde mi placani Lavicky po zadech a nadavani na Hrebika zaroven jako nesmyslne...to je vse

Reagovat
Aldeano

Tak ty jsi dobrý. Ale bylo jasné, že když něco v klubu/týmu nebude klapat bude to vina Lavičky a jak se udělá titul, tak samozřejmě všichni začnou říkat, jak Hřebíkova úžasná trojúhelníková koncepce vyhrála titul a udělala LM....

Reagovat
r.mrazik

samozrejme hloupost...presne proti takovemu jednani pisu!!

Reagovat
Aldeano

A to "mysacek Lavicka" si mám vysvětlit jak? Doufám, že nevěříš, že Hřebík do A týmu nemá co mluvit.

Reagovat
r.mrazik

mysacek Lavicka si vysvetli tak,ze vypadl s Hackenem a lidi rvali proti vedeni a Hrebikovi...pritom Vita ma Acko pod palcem...

jakykoli jiny trener by to mel tezsi...

Reagovat
Aldeano

Víťa nemá rozhodně áčko pod palcem. To je naprosto to samé, jako bych napsal, že to dříve neřídil Chovanec, ale Kmoch s Haškem...

To, že Hřebík není oficiálně GSM, ale sportovní ředitel namísto Otavy, který je nyní ředitel sportovního úseku, mluví snad za vše....

Ale hlavně, že se vyhodil i řidič autobusu kvuli "atmosféře" a titul to v r. 2012 stejně nepřineslo...

Reagovat
r.mrazik

tak v tom pripade je Lavicka lhar

Reagovat
Aldeano

Spíše loajální k vedení klubu. A to protože Spartu miluje

Reagovat
Aldeano

To je to samé jako když Kadlec podepsal před odletem do Švédska novou smlouvu a byl z toho velmi nadšený

Reagovat
Aldeano

A to nutno dodat není ani Vašek žádný srdcař...

Reagovat
r.mrazik

co na to rict....

Reagovat
Aldeano

To nevím. Spíš mi řekni proč bych měl uznávat Hřebíka, když nikde neměl výsledky?

Plzeň,Viktorka,Hradec,Jablonec,Slavia,Dinamo... Tam všude byl pů roku... Měl hrozivé výsledky...

1. působení ve Spartě se dá vzpomenou úspěch v LM(stejný jako Kotrba,menší, než I.Hašek například). Ale liga byla jedna velká katastrofa. Nezvládl hrát narozdíl např. od I.Haška na dvou frontách...

2. angažmá ani nemá cenu komentovat, to bylo to nejhorší co jsem kdy kolem fotbalu zažil....

Takže když to sečteme, tak do 62 let dokázal hrát vyrovnaný zápas s Realem....

V létě 2011 se mu pak povedl úspěch s repre "19".

Ale jde mi o to, že rádoby uznávaný expert/odborník byl už předtím a absolutně nic nedokázal a měl na to přes 20 let....

Reagovat
r.mrazik

tak jediny klub,kde mohl mit uspechy byla slavie...v ostatnich byl uspech stred tabulky...

ono si staci vzit,s jakym tymem tu LM hral...a vyhodili ho kdyz byl v tabulce druhy o bod,dva (???) nehlede na to,ze mu prodali Haska,ktereho proste nenahradili...

druhe pusobeni je neuspech i "diky" fanouskum a hracum...samozrejme i dost jeho,to nezastiram...

o tretim angazma jsme uz mluvili...spatne naplanovane,spatne udelane...

ale uz dle mladeznickych treneru je Hrebik velky odbornik a predava jim podle jejich slov dost...

je chyba klubu,ze nema dobry "PR" a jeho prace neni verejne ocenitelna...

rekl bych,ze momentalni pozice mu dost sedi....

ale chapu,ze sem prijde nejaky typek a zacne rikat,jak je vyhazov Matejky jeho chyba...

navic kdyz ho nestavi Lavicka...

proste smesny

Reagovat
Aldeano

Tak podívej...

"tak jediny klub,kde mohl mit uspechy byla slavie...v ostatnich byl uspech stred tabulky..."

Trošku mi uniká, proč tam tedy nemohl působit, alespoň jednu celou sezónu. Všude byl vyhozen po půlce sezóny.

Slavia měla tehdy velmi dobrý tým (Horvath,Černý,Kozel,Labant,Petrouš,Kuchař,Ulich,Vagner...)

A ani s takovým tam nevydžel do jara...

S Dinamem jestli si vzpomínáš na tehdejší Ruskou Ligu šlo taky uhrát více, než 13. místo. Také proto po půl roce skončil. Ale to je specifikum Ruského angažmá a hlavně v tom období to tam byla "divočina". Ale přesto neuspěl.

"ono si staci vzit,s jakym tymem tu LM hra"

Čech,Grygera,Labant,Novotný,Jarošík,Mareš,Hašek,Zelenka,Michalík,Hübschman,Sionko,Kincl...

To mi nepřijde vyloženě špatné... Kotrba měl podobný tým(a to nezmiňuji už jiný skupinový systém LM, kdy podle mne bylo těžší postoupit,ale to nemá cenu řešit. Ani o to nejde).

V GL to nevypadalo na titul a ten tým potřeboval před derby impuls. Odešel po sérii 7 zápasů, kdy porazil jen Drnovice a Opavu...

"druhe pusobeni je neuspech i "diky" fanouskum a hracum...samozrejme i dost jeho,to nezastiram... "

Čekat na ZAČÁTKU od fanoušků vřelé přijetí šlo jen těžko. Oblíbený Straka, který po postupu do LM odmítl Schalke a měl náskok po podzimu 9 bodů. K tomu velmi nešťastný pokus Košťála, skrze MF Dnes Straku zdiskreditovat....

V zimě 2005 proběhla velká čistka. U týmu skončilo hned několik hráčů: Baranek,Kováč,Labant,Michalík,Střihavka,Hochmeister. Naopak přišel Kadlec,Hašek nebo Matušovič.

Na jaře Sparta hned 5x prohrála a to se skóre 21:18. Nutno podotknout, že poslední zápasy se nedají ani počítat. O titulu bylo rozhodnuto. Například právě Poborský dostal na poslední kola už dovolenou...

V létě 2005 dostal Hřebík volnou ruku, aby si poskládal tým. Přišel Loučka,Poláček (15 mega),Slepička(25 mega), Došek (25 mega), Zbyněk Pospěch (20 mega) ten jak známo přišel ze Slovácka a ihned obratem jako náhrada za Doška a Slepičku šel na hostovačku do Liberce, který ho za stejnou sumu další rok v létě koupil. Zdeněk Pospěch (20 mega),Lukáš,Kisel,Petrouš. Zejména se vykoupil mistrovský Liberec. Postavil si tým, tedy jak chtěl, tudíž nemůžou být na místě jakékoliv výmluvy. Všechny hráče, které v týmu už během jara měl snad dostatečně poznal, aby ti co dělali problémy v kabině odešli (Johana,Homola,Voříšek).

Nevím jestli si to pamatuješ (i přestupy), ale na konci sezóny 2004/2005 a zejména pak na začátku sezóny 2005/2006 se dokonce na zápasech nekřičelo "Hřebík ven"

Otočil to zápas v Liberci. Nejhorší výkon Sparty, který jsem naživo v Liberci viděl. Problém tehdy byl, že se hrálo v útoku na osamoceného Slepičku, který byl uplně mimo. Hra absloutně nefungovala. Po vydřených výhrách z úvodu sezóny nad Plzní a Mostem přišel obrat...

V 8. kole kdy Hřebík skončil byla Sparta 10. se skóre 8:11 a co víc, na 15. příčku náskok pouhé 2 body!!! Ani nemluvím o LM. Po podzimu z toho byl náskok na 15. příčku 5 bodů! A na konci sezóny nejhorší umísťění od 80.let!!! Od té doby je to jiná Sparta a svůj respekt bude zpátky dlouho získávat. Od té doby to už není Železná Sparta, která měla náskok už v Průhonicích

"je chyba klubu,ze nema dobry "PR" a jeho prace neni verejne ocenitelna..."

Má nejlepší PR, jaké jsem kdy viděl. Prakticky všechna média si nad ním honí a jsou z něho nadšena. A jak jsem psal, přesto, že do svých 60 let absolutně nic jako trenér nedokázal. Byl médii uznáván jako největší odborník, který dokonce vydržel hrát poločas s Realem fotbal. Opravdu, člověka s poměrem výsledků a tak výborného mediálního obrazu neznám...

Vždyť i proto z něj byl tolik Křetinský nadšený a právě proto ho do Sparty v roce 2005 bral!

Nyní můj osobní názor na Hřebíka. Jako trenér, když vezmeš v potaz fakta. Nikde prostě neuspěl. Nejdelší a zdaleka nejzdařilejší angažmá v roli trenéra zažil právě v sezóně 2001/2002 ve Spartě. A ani z toho nebyl titul.

Jeho problém je evidentně v tom, že své myšlenky nedokáže přenést do praxe. Bude skvělým teoretikem mohl by o taktice a o fotbale například publikovat, ale v praxi mu to prostě nejde.

Další věc je komunikace s hráči. Další věc, ve které očividně selhává. Když měl k dispozici skvělou generaci 92 na ME do 19 let, tak měl úspěch hlavně proto, že největší lídr týmu a kapitán byl Brabec....

Má zkrátka problémy s osobnostmi. Proto by mu vyhovoval mládežnický fotbal. V dospělém fotbale to prostě bez výrazných osoností nejde. Ani Busby nepostavil tým jen z dětí

Když ho hráči neposlouchají na povel je vulgární a nedokáže to hráčům vysvětlit a oni ho nedokáží pochopit (Tím jaké množství hráčů ho nepochopilo, prostě v té komunikaci musí být chyba u něj).

Pak přidám zprostředkované zkušenosti. Rodinný známý s ním hrál ve Vlašimi a z působení ve Viktorce o něm taky vím. A v obou případech to bylo stejné. Byl mimo kolektiv. Ve Vlašimi si z něj dokonce dělali často legraci. Protože už jako hráč se snažil spoluhráčům vysvětlovat prostory, které mají vyplňovat (jeho známé trojúhelníky ). A už tehdy byl vzteklý.

Z toho mi vychází, že komunikace bude u něj problém obecně. Proto by byl asi ideál, nějaká pozice technického ředitele apod. Nebo právě mládež u které byl úspěšný, ale v dospělém fotbale mu to prostě jako trenérovi nejde....

Reagovat
smazaný uživatel

hezky

Reagovat
discarda

Jeste bych rad doplnil vrchol fotbaloveho inzenyrstvi pod panem inzenyrem 4-6-0 s Herzanem na hrotu

Reagovat
goodbay

Pod to se podepisuji, lépe bych to nenapsal. Hlavně tu část ze sezony 05/06...Sparta se z té sezony dosud nezpamatovala. V té sezoně skončila éra "železné" Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vždyť tohle dělá..

Reagovat
Aldeano

Jestli se budeme bavit pouze o aktuální situaci a ne o předchozích selháních...

Když už, tak celkem pozdě a z donucení po tragické sezóně 2012. Jaké má tedy konkrétní pravomoce Hřebík a které například Otava? Ty skutečně věříš, že nemá jakýkoliv vliv na Lavičku? To by byl totiž asi jediným takovým sportovním ředitelem.

Reagovat
smazaný uživatel

jen dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Zdravi clovek neovlivni,chut do fotbalu jeste byla,ale pokud koleno oteklo po kazdym treninku nebo zatezi...nemyslim,ze by na tom Sparta extra prodelala,Braba si hrozne pochvaloval jeho rady po kazdym zapase a plat mel za odehrany zapasy..kazdopadne za celou jeho karieru si zaslouzi velkej respekt

Reagovat
Sosi

Zaučoval Brabce aspoň na pokoji?

Reagovat
j_mrazik

Kolena už neunesla to panděro, škoda ho.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle me to byl ve svy dobe jeden ze tri nejlepsich stoperu na svete.. Diky za vse, uzasny player a sympatak.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to asi ne, ale k tem nejlepsim bych se ho zaradit nebal

Reagovat
smazaný uživatel

Ja klidne jo.. Umel na tom poste vsechno.

Reagovat
smazaný uživatel

Když v tu dobu mohli cpát Terryho jako toho vůbec nejlepšího, tak proč bych já nemohl Ujfalušiho, kterej prostě byl lepší?

Reagovat
Kenneth

A Matejovsky lepsi nez Lampard ne? Ty mas z ty Chelsea uz ale hrozny vitr.

Reagovat
smazaný uživatel

55 kennethů

Reagovat
božský John

A tri msongoo navrch

Reagovat
Svatej

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

to opravdu ne..

Reagovat
smazaný uživatel

Ani náhodou.

Reagovat
Aldeano

Určitě (Myslím to absolutně vážně a nechápu, že se tomu někdo usmívá..)

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Pri nom si vzdy spomeniem na slapak messimu

Reagovat
Puskas

klasika - hráč je uznávaná po celém světě, jen tady si na něj vzpomenou někteří jen na jeden faul

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Bolf - Ujfaluši

Reagovat
smazaný uživatel

Heh, když si vzpomenu, jak jsem ho uznával a proti všem haterům chránil, tak tou aférou v hotelu Praha jse patřil k jeho největším odpůrcům.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

tak prizna uz konecne jak to bylo s tema defkama ?

Reagovat
smazaný uživatel

asi až v nějaký knize po letech

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy jsem nepochopil, proč by si fotbalisti nemohli zašukat s děvkama, když chtěj..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe taky každej nemůže proliskat, i když chtěj...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší po zápase než před zápasem. Jiný časový období sportovci nemaj. A raději sex než fetovat, chlastat a prohánět automaty.

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

ta pujde na dracku

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát se nebude moc dobře prodávat, protože ta částka nebude věčně souhlasit.

Reagovat
fabec1222

Legenda Sparty

Reagovat
smazaný uživatel

A ve sportovním zpravodajství Jiří Rejman: "Fotbalista Marek Ujfaluši..."

To je v pr*eli ta úroveň ČT.

Reagovat
smazaný uživatel

Sporťáci na ČT už dělaj víc chyb než rozhodčí. A to maj k dispozici i video

Reagovat
smazaný uživatel

V Deníku Sport zas nedávno překřtili Necida na Nečase.

Reagovat
Sosi

Zaučoval Brabce aspoň na pokoji?

Reagovat
kubys

OT:

Blíží se Mezinárodní den lidských práv (10. 12. ) a s ním i každoroční akce největší lidskoprávní organizace světa Amnesty International „Maraton psaní dopisů 2013.“

12 případů věznění za názor, bezprecedentního útlaku ze strany státu nebo ohrožování komunit. Nigérie, Bělorusko, Palestina, Kambodža nebo Slovensko. Všude po světě žijí lidé, kterým někdo upírá jejich lidská práva.

Dobrý no, Slovensko je očividně na novém levelu.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
ACSeRw!n

taky vam v prenosu u tiskovky nejde zvuk ?

Reagovat
ACSeRw!n

tak nic uz to radsi vypnuli cely

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden z nejlepších obránců v historii našeho fotbalu!!!

Reagovat
Miguel19

Co našeho...světového.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná ve svých nejlepších hráčských let ano!

Reagovat
GEGE

Ujfi lepsi obrance tady jeste dlouho nebude....

Reagovat
vanGomm

Byl to kvalitní hráč.Oproti jiným také kvalitním hráčům měl to štěstí,že prožil svou kariéru v době,která mu umožnila se zabezpečit.Sučastní fotbalisté mají tu výhodu,že mohou vyhlásit konec kariéry v 28,30,33,35 atd.To jiné profese takové privilégium nemají.

Reagovat
discarda

Ty nemuzes dat v praci vypoved ?

Reagovat
kubys

Jo, klidně můžeš a taky potom můžeš zkusit nepracovat dále...

Reagovat
discarda

Kdyz bych mel nasetreno proc ne

Reagovat
vanGomm

Ano našetřeno,ale na to pokud by jsi chtěl v práci skončit řekněme v 35 letech,tak by jsi musel stihnou (při dnešních cenách)našetřit min.10-12 milionů,aby Ti do dalo alespoň do 75 let věku.A takovou částku našetřit to u drtivé většiny profesí možné není.Takže je zbytečné se v tom pitvat,protože převážnou čast populace to stejne zajímat nebude.Dost lidí místo penze bude opouštět pracovní proces nohama napřed.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybys pracoval v nejlepších světových firmách, tak v těch 30 klidně výpověď dát můžeš. Nemůžou se srovnávat lojzové z horní dolní s někým, kdo patří mezi světovou třídu. To, že je fotbalista, s tím nemá co dělat.

Reagovat
vanGomm

Jenže těch z té světové třídy je nesrovnatelně méně.Takže přes 90% lidí je v tomto stejně bez šance.I zde stejně jako ve fotbale platí hodně povolaných-málo vyvolených.Nebo příliš mnoho kapitalismu neznamená příliš mnoho kapitalistů,ale naopak málo kapitalistů.

Reagovat
kubys

Jasně, když budu pracovat v Googlu jako vývojář, tak budu moci seknout s prací ve 30...

Reagovat
smazaný uživatel

Když budeš mezi 11 nejvýše postavenými v Googlu tak určitě.

Nevíš o čem mluvíš. Taky můžu srovnávat fotbalistu z přeboru s kdejakym horníkem a vyvodit z toho že horníci jsou přeplácený.

Reagovat
vanGomm

Já jsem už v penzi.Takže ta má případná další výpověď zde bude už definitivní.Tedy taková co potkala,potká a potkávat bude všechny a to bez vyjímky.Jinak samozřejmě výpověd z práce může dát každý.Je však otázkou co dál.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak ses s tímhle žlučníkem mohl dožít penze? Nebo je to předčasná penze? Nechápu, že má někdo v sobě tolik závisti a žlučovitosti.

Reagovat
vanGomm

Ty patříš jak vidím také do té skupiny lidí co na kdejaký názor okamžitě argumentují tím otřepaným nezáviď,nezáviď.Já jsem pouze konstatoval,že ti dřívější fotbalisté neměli to štěstí se,řekněme na druhou polovinu života zabezpečit.I když v té své době také patřili k nejlepším.Měli prostě jen smůlu.Nikdo si totiž nemůže vybrat ve které době,kde a komu se narodí.A co se týká té penze,tak ano šel jsem o 1,5 roku dříve.I když vlastně podle dřívějšího o 1,5 roku déle.Pokud jsi mladší ročník,tak dříve se chodilo do penze muži v 60 a ženy v 53-57 u nich to bylo podle počtů dětí.Některé profese chodili samozřejmě ještě dříve,ale strop byl 60let.

Reagovat
smazaný uživatel

Ze mu to za to stalo, ani si nekop a jeste se zaprodal Sparte

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ne každý je taková čubka, aby měl problém s tím hrát ve Spartě. Krom toho...nijak mu to neuškodilo.

Reagovat
smazaný uživatel

To mu neuškodilo, ale škoda zranění a, to že mu nedali tolik šance, aby hrál. Ale měl jít spíše do Sigmy, tam začínal s vrcholovým fotbalem, tak tam měl taky skončit

Reagovat
smazaný uživatel

Nedali jsme mu tolik šancí? Kdybychom mu jí dali, tak se teď svíjí na nemocničním lůžku v bolestech.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hrál 2 zápasy v poháru České pošty, ale trenér Lavička ho mohl zkusit dát na 2 až 3 zápasy v GL, aby se Spartě alespoň trochu vyplatil, když už Sparta za něj určitě vysolila na české poměry velké peníze.

Reagovat
j_mrazik

Zaplatil se na dresech.

Reagovat
smazaný uživatel

To je možný, ale kolik kusů se přibližně prodalo?

Reagovat
Aldeano

Ne, to není možný. V ČR by to jedině šlo přes klobásy a piva

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl, ale proč by to dělal, když existovalo velké riziko, že se zraní a bude s ním definitivně amen. Navíc případné zranění mohlo ovlivnit i jeho zdravotní stav po skončení kariéry.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz je nekdo klubista, tak je hned cubka ? Nijak mu to neuskodilo ? Urcite ne v Rymarove

Reagovat
smazaný uživatel

Ne to ne. To byla jen reakce na to "zaprodat se Spartě".

Reagovat
smazaný uživatel

No ale on se vazne zaprodal, stejne jako kdysi Pospech,Matusovic atd. nebo vas Franz se zaprodal slavii. Plno kecu proti Sparte a pak prijde nabidka a sup, ber to jako dzob, Pravda u Ujfiho je to jiny v tom, ze tam nesel rovnou,ale pres zahranici. Ale tak asi vam to uz nevadi,, kdyz velebite vaseho skorokapitana Vachu, kterej v maldi plival na spartanskou vlajku.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy říkal Ujfaluši něco proti Spartě? A že se zaprodal Pospěch? Blbost, ten jen šel do lepšího klubu. U Matušoviče je to něco jinýho, ten prohlašoval, že k nám nepůjde a urážel kotel. Ale od Ujfalušiho si žádnou takovou reakci nepamatuju. Totéž platí pro Pospěcha. Srovnání se Strakou je už úplně mimo. A pokud jde o Váchu...o tom se toho tady u namluvilo dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Krom toho...co je nám po Sigmě? Není to náš rival. Můžou nám být úplně ukradení.

Reagovat
smazaný uživatel

No myslim ze kazdej kdo byl v olomouci na spartu napr v sezone 98/99 vi svoje jak ujfalusi proti sparte nic nemel :) Neco jak Matusovic kazes vodu pijes vino.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak povídej, co pro ti ní měl?

Reagovat
Aldeano

Z tohohle pohledu by nemohl hrát krom odchovanců ve Spartě prakticky nikdo. Hráč na Moravě/ve Slezsku si asi nemůže moc dovolit otevřeně dávat sympatie ke Spartě. A to, že prakticky každý fotbalista má proti Spartě zvýšenou motivaci je jasná věc.

Nedělám si iluze, že když Sion,Řepa byli v Baníku, že nic nekřičeli například v šatně nebo jinde proti Spartě apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Řepka si svoje chování v dresu Baníku musel vyříkávat s tvrdým jádrem v hospodě. Sionko problémy neměl a nikdy jsem od něj během jeho působení v Baníku nezaznamenal nějaký výlevy vůči Spartě.

Reagovat
Aldeano

Proto píšu např. v šatně atd. Nemůžeme si přece myslet, že když tam někdo nadával na Spartu, tak řekl: " kluci nechte toho, vždyť ta Sparta jsou sympaťáci" Nemluvím o incidentech typu Matušoviče. Ikdyž alespoň měl odvahu v Budějkách jít ke kotli a vysvětlit to.

Reagovat
smazaný uživatel

No...ta jeho odvaha nebyla moc kladně hodnocena .

Reagovat
smazaný uživatel

Jelikoz rozhodci Spartu evidentne tlacil, asi jako se ted tlaci Plzen ,tak smrt sparte je jeste to nejmensi a to nepocitam jeho brachu a otce, kteri stali par metru ode mne, jooo to byly casy:)

Reagovat
Aldeano

Ale ten brácha jinak vypadá jako pohodář.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co dělá/dělal jeho otec s bráchou je nepodstatný.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasny, vubec neni dulezity jestli to byl jen chvilkovej zkrat v emocich treba ,nebo jestli to vec cely rodiny a vychovy (jak rval jeho tata) , zadnej rozdil sancho...:)))

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkal jsem, že v tom není rozdíl. Ale je mi jedno, že je Ujfalušiho otec antisparťanský vůl. Záleží jak se chová on sám. Já jsem od něj žádný výroky vůči Spartě nezaznamenal. Jestli nějaký byly...může být. Dneska je mi to tak nějak fuk. Mimo jiné i proto, že jsem Ujfalušiho neměl nikdy nijak zvlášť v oblibě a jeho příchod do Sparty jsem vnímal spíš neutrálně.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
božský John

Jo, bejval vynikajici. Finale uefy mezi atleticem a fulhamem uplne ovlad, fantastickej zapas

Reagovat
Aldeano

Reagovat
iamek

Misto aby se resilo jak fantastickej bek svetove urovne to byl, tak se resi, na kolik Spartu vysel .

Reagovat
j_mrazik

Co jsem viděl na idnesu jeho fotky z poslední doby, tak bych ho vůbec nepoznal. Ale byl to parádní obránce. To hlavně díky němu jsme měli tak dobrou obranu. Vedle něj hrál dobře i "Baroko" Rozehnal.

Reagovat
djwenca

Rozehnal rozhodně není špatnej fotbalista, se podívej jakými tými prošel a teď už je několikátou sezónu v Lille, sice nehraje základ, ale proč by si ho tam jinak nechávali, kdyby to bylo dřevo?

Reagovat
Aldeano

To je záhada, kterou jsem nikdy nepochopil... Kdyby měl Brückner vliv v zahraničí, tak bych si tipl, že mu ty angažmá shání on

Reagovat
smazaný uživatel

Aspon má víc času na ty jeho modelky

Reagovat
smazaný uživatel

Ale posral nám zápas s Ghnaou na MS 2006 :D

Reagovat
smazaný uživatel

To posrali všichni kromě Čecha.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Ghanou*

Reagovat
smazaný uživatel

Mně byl vždycky sympatický, nevim proč. Možná proto, že na něj byl vždycky tak nesmyslný "hon".

Reagovat
iamek

Kadlec v Nemecku trosku Feninovati :/. Zacatek paradni a ted snad paty zapas po sobe znamka 5.

Reagovat
djwenca

taky jsem si všimnul.....zatím ho drží v základu, ale takhle to bude za chvíli lavička,,.....

Reagovat
cristiano.K.

byl to pan fotbalista jako obránce. Dovolím si tvrdit, že lepší stoperskou dvojku než byl Bolf-Ujfaluši nezažiji. Měl jsem ho radši jako stopera než pravého beka. Do Sparty neměl chodit

Reagovat
djwenca

To hodnocení Čechů v Bundeslize je trochu smutné

Reagovat
Aldeano

Vtipné je, že jeiný starší hráč (Pospěch) je nejlepší

Ale ne. Musíš se podívat i na týmy kde hrají. A krom Pospěcha s Morávkem to není žádná hitparáda. Gebre má svou kategorii

Reagovat
smazaný uživatel

Konečne. Ujfalushit chýbať nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Proc resite jeho plat, Sparta tyhle drobny nepocita . Jinak jeho angazovani mi prislo naprosto zbytecny.. .

Jeho kariera... .

Reagovat
Aldeano

Jinak při sobotním zápase v Gablonz jsem si vzpomněl, že tam jsem poprvé naživo viděl Váchu..

http://www.sparta.cz/img/edee/_generated/limit/u/gallery/2007/09/30/8687_004.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký klučík

Reagovat
milan78

ten bude dělat pasáka

Reagovat
smazaný uživatel

jediná česká liga má přestávku zimní jo? to aby ti primadony něco neofouklo v lednu asi

Reagovat
ACSeRw!n

sledujes fotbal prvnim rokem ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

brilantní postřeh

Reagovat
milan78

je vidět, že nechodíš na stadion..

Reagovat
smazaný uživatel

On končí s fotbalem a bude se věnovat hokeji?S tím jeho kolenem?To jako si myslí že v hokeji koleno nedostává zátěž? Golf chápu ale ten hokej teda ne,pokud teda nemyslí,nazout brusle a vyrazit na rybník s dětma

Reagovat
risk je zisk

Tak zazil s ceskem to nejlepsi co mohl :) zahral si na ME, MS, dokazal vyhrat Nemecky ligovy pohar, Evropskou ligu, Superpohar a Tureckou ligu to se nepostesti kazdemu :) + mel hodne bohatou karieru hodne stesti v dalsim pusobeni ve svete fotbalu a dik za reprezentovani urcite velka osobnost ceskeho fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby u nás o repre pauze nedostal za machrování přes držku, tak by se nemusel stydět za monokl a hrát dál

Reagovat
milan78

pokračování ?!

Reagovat
smazaný uživatel

Ujfi za kariéru .... za to,že si hrál na Sprtě

Reagovat
smazaný uživatel

Ujfi je škoda, neměli by experti z Eurofotbalu napsat něco o té záplavě zranění, hlavně o křížových vazech aj.? Mohl by to napsat nějaký lékař speecialista-ortopéd.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele