Brankář Vaclík se poprvé v kariéře stal Fotbalistou roku
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (211)
Přidat komentářV lepší chvíli to ani dostat nemohl
Lischka totéž
Tak udělal nejlepší výsledek českého klubu v pohárech za poslední 3 roky.
a dá se říct že i Vrba
Za rok 2018...
Musim rict, ze Hejma me velice prijemne prekvapil a odmoderoval to velice dobre
taky musim uznat...čekal jsem to o dost horší
Hejma je chytrej člověk
To jo, ale mohl delat kokota, jako vetsina komentatoru pred nim...
to by pak nebyl chytrej
Moc tak na mě nepůsobí, ať už ho vidím v XTV nebo v Tiki-Taka
v Tiki-Taka byval celkem trapnej
žlutej pes, no...
Mě to teda přišlo dost hrozný.
Byl prisernej. Necekal bych od nej neustaly prereky a koktani. Chvilema to vypadalo jak kdyz to bylo bez pripravy, jako by si to jen odskocil odmoderovat.
Sice se nesnažil za každou cenu být vtipný, ustoupil do pozadí, ale jinak nic moc, přeřeky, zmatenost atd.
V porovnani s predchozimi rocniky mi to prislo jamo rozumne decentni moderovani, kdy se nesnazil delat ze sebe hlavni hvezdu, nestrhaval na sebe pozornost, coz ne vzdy bybalo pravidlem.
Ano, to se mi právě líbilo, jen takovéto přeříkávání se mi vadilo.
Hejma je neuveritelne inteligentni clovek.
A neuvěřitelně nesympatickej.
Vždyť vůbec nemoderoval. Jen četl text, kterej se nebyl schopnej naučit, a ještě v tom měli hromadu chyb.
takové unylé, ale aspoň se nesnažil vynikat.
No ale za mě bych ještě srazil body za to, že se nezeptal ani Svitkový, jestli twerkuje.
První měl být Dočkal.
By to museli dávat na O2.
Pavlenka jednoznačně.
ten přidavač?
Sadílek.
Nejlepší fotbalista a přitom není nejlepší ani na svém postu.
Teď jsem to chtěl napsat
Souček před Dočkalem..
Zaslouženě.
Vůbec..
Ty vole, ty seš myslitel, to snad ani není možný.
Slávista má jiný názor... překvapivě.
Co předvedl v roce 2018 Dočkal, aby byl před Součkem?
nejlepší nahravač MLS
V MLS se počítají i druhý asistence, takže to zase nějak extra výsledek není. Zase na jednu stranu se to tak počítalo všem.
Jako celkem hluboká myšlenka
ještě he he před větou a za větou ...a úplnej Karoch
Jsem byl ještě rozespalej
Mě stačí to co předvedl Souček za 2k18..
Nejlepší DZ ligy, stabilní forma v repre a v pohárech...
Tak podle idnesu i Sportu nejlepší hráč ligy. Bod v každym druhym zápase z pozice DZ.
ještě aby ne
kdo by to řekl že? jeden se plácá někde v amatérské soutěži a druhý hraje o SF EL
to není na to, že by Souček měl být před Dočkalem, s tím naprosto souhlasím. Ale cos to napsal ? Nebo amatérská soutěž má být ta stejná liga co hraje Souček ? ...resp. jestli si myslel MLS, tak ano tu Dočkal hrál, ale Souček žádné vyzařovací kolo EL natož o SF určitě nehrál v roce 2018... a tím se dostáváme za jaké je to období, bingo. Prostě si to dojebal no
a myslíš si, že při hlasování nikdo nezohledňuje poslední vývoj? Navíc i tak Souček hrál za tým, který postoupil do vyřazovačky a vedl tabulku ligy.
Ano, MLS je amatérská soutěž a Dočkal tam byl celou sezonu, tak co?
Souček nehraje o SF EL současně s Dočkalovo hraním v MLS ...tak si to přestaň ještě obhajovat.
dopad na anketu má vždy i aktuální dění ať chceš a nebo nechceš, takže dobrej pokus do toho ČF se musel nějak dostat a dočkal v americe hrál celý hodnocený rok, tak o co se snažíš
to nemá cenu ...to by bylo do nekonečna s Tebou ....vzdávám to
jo, to máš pravdu, jelikož do ČF se postupuje automaticky nehledě na to, jak dopadneš předchozí rok v lize a jak se ti daří na podzim v pohárech
takže znovu teda Souček naprosto souhlas, že má být před Dočkalem v anketě, tak proč mi to pořád obhajuješ ? Jen si vybral NEAKTUÁLNÍ věc viz. Dočkal a AKTUÁLNÍ věc viz Souček. Proč to tedy nebylo neaktuální věc versus neuktální věc... nebo aktuální věc versus aktuální věc, když tak jako tak by z toho Souček vycházel jako absolutní vítěz... o tom to celé je.
proč reaguješ? Trochu si odporuješ ne?
Aktuální věc vychází z neaktuální. ČF by nebylo bez vydařené předchozí sezony + postupu ze skupin, navíc hlasování je vždy ovlivněno současným vývojem. Co na tom nechápeš?
,,jeden se plácá někde v amatérské soutěži a druhý hraje o SF EL" ta věta je lež.
tak pokud jsi až takový řitopich, tak dokonce souboj o SF ještě nezačal, ale je vidět, že ty máš asi velké problémy, že musíš řešit něco takového hlavně že už to podruhé vzdáváš
Neposuzuje se to za posledních 14 dní.. ale za celý rok 2018.. Hype
druhé místo v lize, současné první, top středák v lize, starty za národák, půl bodu na zápas, kvalitní výkony v EL, spekulace o přestup do zahraničí ...... HYPE
Pomalá práce s míčem, nepřesné přihrávky.
defenzivní hráč ne kreativní záložník. To proč je na hřišti splní, navíc je velice produktivní, což je jeho nadstavba
No, nejlepší z toho pořadí je asi 8. nejlepší trenér v ČR Michal Kordula
By mě zajímalo, kdo dává každoročně hlas Jindřiškovi
Hlasujou tam kapitáni, takže asi Jindřišek
Karafiát v TOP 20
Ještě větší bizár je Jindřišek.
to je v prdeli
OT: Dobře dneska stírali Švancaru v Tiki taka.
Suchoš zaperlil s tim kokotem..
Mě rozsekal Jun na konci.
To taky..
Mně mluvil z duše Suchánek ohledně těch Burenů, šestek, desítek a devítek a náběhů
Stojí to za to, pustit si to zpětně? cO Vémola?
Stojí, Vémola na poměry těch nefotbáových osobnosti solidní
O fotbale tam není skoro nic, ale Suchánek se tam dost naváží. Třeba si tam stěžuje na výslovnosti hráčů a smál se tam Sieglovi. Pak řekl Švancarovi, že je kokot a málem došlo na fight s Vemolou.
ok, tak jdu na to
Bylo to celkem dobrý. Nejlepší na konci byl Jun, který celou dobu skoro nic neřekl.
Ted na to koukam, o fotbale to sice neni, ale aspon to neni cringe jako kdyz tam sedi Jakub Dekan a podobny trosky. On Vemola neni uplne hloupej, a dokud neprijde rec na jeho karieru/Kincla/XFN atd., umi mluvit rozumne.
Máš odkaz?
www.bezfrazi.cz
dalsi super dil...Suchoš se celkem rozjel
A to seděl vedle Vemoly.
to jo už jsem čekal, že ho tam Vémola hodí přes ten stůl, jak mu chtěl ukázat, co je wrestling
Čekal sem, že to vyhraje Kája...pardon, Péťa Čech!
ha, ha..
Ale Lischka talent? Matouška bych pochopil.
To bylo asi spíše symbolické.
Nehlasují o tom na konci roku?
A ten Vrba to taky asi dostat neměl ...
asi nakonec jo, kdyz ziskal v roce 2018 titul + trenoval LM a ziskal tam 7 bodu, ale podle tech vysledku hodne tesny...jenom o 3 body
Jednu chvíli to spíše vypadalo, že by mohl v roce 2018 titul ztratit. Já bych to dal spíše Radovi.
A Šilhavý mi taky přijde až moc vysoko. Rozhodně měl být před ním Suchopárek
Je pravda že to ten titul získal v 2017.
jako je pravda, ze to jaro 2018 uplne presvedcivy nemel, spis naopak, ale tim podzimem v ty LM zase dokazal hodne....Rada mel suprovy jaro 2018 s Jabloncem a podzim taky nemel spatnej, ale neziskal zadny trofeje + neuhral moc bodu v EL, ale Jablonec byl v tom roce celkem sympatickej, ale asi tady rozhodly ty uspechy, respektive trofej + vetsi uspech v evropskych poharech pro Vrbu...Šilhavy mel super podzim, tak asi to hralo pro nej, ze to bylo v cerstve pameti
Hlasují prvoligový trenéři a kapitáni. Takže Sparta má 6 hlasů?
A to buď rád, že nám počítají jenom jeden hlas trenérů a ne celý to komando
Těší mě, že tři nejlepší čeští fotbalisti roku 2018 hráli v minulosti za Viktorku Žižkov. Jsou to všichni tři sympaťáci a zaslouženě se v kariéře dostali tak vysoko.
V anketě Fotbalistka roku je zvláštní, že v Top 3 není žádná hráčka z mistrovské Sparty (byť v LM zase nic neuhrála). Největším paradoxem je, že Andrea Stašková se stala v anketě Osobnost 1. ligy žen druhou nejlepší hráčkou za Američankou Kylie Strom, ale v anketě Fotbalistka roku není ani v Top 10. Možná je to tím, že předtím vyhrála Talent roku na galavečeru Grassroots fotbalu, takže se ve Fotbalistce roku nemohla umístit, ale dřív se taky říkalo, že jedna hráčka nemůže Talent roku vyhrát dvakrát a nakonec bylo všechno jinak... Svitková z toho výběru asi vyhrála zaslouženě, je to nejtvořivější záložnice v ČR. Voňková byla hodně zraněná a teď hraje v Bayernu za béčko, přesto je druhá. Bundesligu hraje pravidelně Cahynová za Postupim, ale jako defenzivní záložnice v téhle anketě asi nebude úplně top.
Káťa Svitková
Kady měl vyhrát.
Může mi někdo vysvětlit, jak funguje to hlasování? To opravdu někdo dá hlas v anketě fotbalista roku třeba týhle trojici?
Tomáš Holeš (Jablonec), Václav Jemelka (Olomouc), Josef Jindřišek (Bohemians 1905),
Tak Jemelka s Holešem patřili za rok 2018 mezi to nejlepší v lize na svým postu, tak beru, že je někdo hodil na 10. místo. Ale Pepa Jindřišek, to už je moc
Čili ti votanti sami sestavují žebříček, který se potom nějak přepočte?
Btw jasně, já neříkám, že to jsou nějáký kopyta, ale že jim prostě dá někdo v konkurenci tý první pětice hlas, to má vážně váhu To je stejný, jako když ve fotbalistovi roku fifa je na 30. místě třeba Balotelli
Stejne to u Holese vyzniva vtipne, kdyz je z pohledu reprezentaci asi tak 6. variantou na svuj post.
Nevěřím tomu, že vybírají 10 hráčů. To by tam muselo figurovat daleko více hráčů, když 11. Darida má 18 hlasů a je jich tam dohromady 31. Viděl bych to tak max. na pětici. O to více zarážejí některá jména...
Hlasují tam prvoligový trenéři a kapitáni. Takže i z Jablonce, Olomouce a Bohemky.
Jindřišek je kapitán Bohemky předpokládám
TOP nahrávač MLS za Součkem a Kadeřábkem
Si pleteš fotbal s basketem nebo hokejem. Příště co, nejlepší nahrávač z Emirátů?
MLS je liga o ničem. Jediný důvod, proč ji sledovat, je Zlatan. Aspoň to tedy tvrdí Zlatan.
Jinak nikdo nepochybuje o tom, že Dočkal je o několik levelů lepší hráč než Souček a za rok 2019 pravděpodobně tuhle anketu vyhraje.
Jinak jsem teda nikdy nepochopil, proč se hlasuje za kalendářní rok a ne za sezonu, ale co já tomu můžu rozumět
Fotbalista roku 2018 zní lépe než fotbalista sezóny 2017/2018.
Protože by to pak nebyl fotbalista roku. Ale souhlas, že sezona dává větší smysl
To vyhlašování v půlce března je trochu nešťastné. Fanoušci mají v hlavách začátek jarní sezóny (obzvlášť letos Slavii) a zapomínají, že je to za loňský rok. Jinak tak jako výsledky každé ankety i tyto budou podrobeny důkladné kritice se spoustou návodů, jak to mělo být správně. Ja bych třeba upřednostnil kluky z BL (Kadeřábek a Pavlenka).
Evidentně nezapomněli když je trenérem Vrba.
Na Slovensku by byl třicátej
Docela dobrý na to, že není slovák. To tam mají tak málo hráčů, že musejí brát cizince?
Srovnej si Hamšika s nickou jako je Davida. Hvězda série A vs leštič lávky.
Hamšík je v Číně
Ale až od tohoto roku.
Srovnám Darida je hráč v Bundeslize a Hamšík hraje v noname klubu v Číně. To mi ten Darida vychází lépe.
to sis dobře naběhl na vidle poslechni
Plašil Jemelka a Lichka top talent
Dá se někde najít, jak konkrétně kdo hlasoval?
Jak může být Ševčík nebo Karafiat tak vysoko? před Koubkem, Janktem a Barákem
asi bych se měl o ten fotbal začít zas víc zajímat, z té druhé desítky bych u 6 hráčů takhle z voleje nevěděl kde hrajou a o třech z nich jsem snad pořádně neslyšel...anebo to možná trochu vypovídá o stavu našeho fotbalu, kdy se do první dvacítky vleze kdejaké polodřevo
Tonda Barák iba s jedným bodom na poslednom bodovanom, 24. mieste, zdieľanom s hráčmi ako sú Jindřišek z Bohemiansu, Holeš z Jablonca či Jemelka z Olomouca? Chápem, že je momentálne zranený, v ankete sa však hlasovalo za futbalistu roka 2018 a v rámci toho v Serii A čo-to odohral. Jakub Jankto mal byť podľa mňa tiež vyššie, než na zdieľanom 17. mieste mimo iného pod Ševčíkom... Je zrejmé, že hlasovanie nebolo úplne objektívne a skreslili ho zástupcovia klubov so svojimi lokalpatriotistickými záujmami.
Kde jako Karafiát nabral 3 hlasy? Jindřišek je prostě trolling.
Jinak celkem ok, akorát Pavlenka a Koubek jsou celkem nízko (hlavně Koubek, který se o flek dělí právě s Karafiátem).
Tím, že těch fakt kvalitních kandidátů nemáme tolik, tak se dá říct, že od určité pozice, kde jsou pak ti hráči seřazeni po jednotkách bodů, už je to čirá náhoda. Máš tam pak sto jmen, kterým můžeš dát hlas. Prostě někdo blíže sleduje Karafiáta a tak si řekl, že se mu sezona povedla. Někdo jinej si totéž řekl o Jindřiškovi. Na těch nižších pozicích se vytratí objektivita a každej dá na svého oblíbence.
Jindřišek, který skoro celý podzim promarodil, měl fakt povedený rok. Ale to beru, tam si z toho asi on sám dělá srandu. Ale Karafiátovy tři hlasy, to je buď skupinový vtípek nebo neobjektivita.
Vždyť to píšu. Těch objektivních jmen tam je fakt málo. Pak už si to každej seřadí podle svých subjektivních pocitů. Jsou tam jména, co "hrají" sice v zahraničí, ale v podstatě nehrají, takže se dá souhlasit s tím, že nemají moc hlasů. Já třeba Karafiáta vůbec neznám, ale proč by si někdo nemohl myslet, že byl v roce 2018 lepší než Barák, když ten neodehrál skoro nic
Zrovna v porovnání s někým, kdo toho moc za daný rok neodehrál, to dokážu pochopit. Víc zarážející je to v porovnání s jinými obránci. Vždyť Karafiát je sotva nejlepší obránce v Libereckém kraji.
Letis je to jeste dobry, nakej rok zpatky tam byli dokonce 2 nebo 3 hraci z Hradce....
Ale stejně zase nejvíc zabodoval Kozohorský, protože začínat rozhovor s Vaclíkem slovy "dobrou noc", to se jen tak nevidí.
Taky jsem nepochopil. Normálně měl říct "hezký večer". Ikdyby s ním mluvil ve 2 ráno, v žádném případě se jako vítací pozdrav neříká "dobrou noc".
On prostě nikdy nezklame
Kozohorák je úplně mimo. Ten jeho zvídavej ksicht, když se ptá ve studiu na něco totálně stupidního, aby třeba Zelenka popsal konkurenci útočníků v Paříži...
Ale zase Kozohorák, Vlasta, Karoch, Zelíčko... Studio ČT prostě baví. Má to svoje kouzlo, taková banda nýmandů.
já si to snad pustím
Ale zase pravda, než se vykoktal, tak Vaclík málem usnul.
Vaclík, jak byl z toho zaskočenej
Ne ne
Hele a kdy to říkal? Snažím se to dohledat, ale vůbec to nemůžu najít... Chci se taky zasmát
Hned na začátku rozhovoru s ním.
Tady v tomhle přenosu?
https://www.ceskatelevize.cz/porady/12665446851-fotbalista-roku-2018/
Ne, pak hned bylo Dohráno plus a někdy zkraje ho telemostem připojili.
Ach, díky moc, konečně to mám.
TK27, fotbalista roku.
Tomu bude muset stačit skokan roku v Českém Slavíkovi.
Vaclík
A hlasující dávají hlas nejlepším třem nebo kolika?
O talentu roku a fotbalitstce roku taky rozhodují i kapitáni a trenéři z "mužské" ligy?
Krmenčík a Souček
Čtvrté místo je sice moc vysoko, ale Krmenčík měl dobrej rok. Dal v něm spousty gólů v lize, a dával je i v LM a v repre. V desítce je naprosto zaslouženě.
a skvěle skákal do vápna
Pepa Jindrisek v nejlepsim fotbalistovi. Byly tam driv taky takovy bizary nebo to je letost? Neumim si nejak predstavit, ze by tam treba pred 15 lety byl Ales Pikl, Marcel Macha nebo Mila Penner
těžko dohledatelný asi ...já co jsem koukal tak ty starší ročníky plus mínus těch 15let jak píšeš, tak jsem se setkal jen s pořadím 1-10. a tam faily vyloženě nejsou.
Ale jo, tehdy hlasovali všichni hráči z ligy, mnozí dávali třeba celou 11 ze svých spoluhráčů, proto to potom zkrouhli na ty kapitány.
každý rok tam je nějaká bomba
Teď jsem vzal do ruky ročenku z roku 2004/05 a ve fotbalistovi roku 2004 byl na 23. místě Ivo Krajčovič z Opavy Takže i tehdy se tam objevovaly bizary.
Začínal ve Světlé Hoře, přes Bruntál a Duklu Hranice přišel do Uničova, odkud přestoupil do Prostějova, na jaře 2001 se stal hráčem Olomouce. V lednu 2003 přeřazen do B mužstva. Na podzim se do ligového kádru vrátil, ale byl spíš náhradníkem. V létě 2004 odchází na hostování do Opavy, v zimě 2006 se vrátil do Olomouce. V únoru 2007 přestoupil do Jakubčovic. V červenci 2007 šel do pražské Dukly, po půl roce vrátil na Moravu.
Na 23. místo slušná kariéra
Vaclík zaslouženě, určitě jeden z nejlepších
Ale co teda nechápu, to je ten Dočkal Jak ůže bejt takhle vysoko?
Svědík
Fotbalista roku v Baníku : Flajšman
Hejma nebyl špatný, ale Liška a Matonoha byli podle mě nejlepší...škoda, že to každý rok dělá někdo jiný a je to každý rok defakto to stejné..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele