Bílek před přípravou v Turecku dál váhá nad složením zálohy
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Laštůvka: Brankář je od toho, aby něco pochytal
07.02.2013, 16:54
Bílek věří, že našel ideální sestavu pro kvalifikaci
07.02.2013, 13:48
Krejčí se po reprezentačním gólu těší i na televizní ovladač
07.02.2013, 08:59
Výsledek je skvělý, ale nepřeceňujeme ho, prohlásil Rosický
06.02.2013, 23:04
Reprezentace po gólech Krejčího a Lafaty vyhrála v Turecku
06.02.2013, 21:08
Krejčí vzduchem křižuje Evropu, kvůli Turecku si let protrpěl rád
05.02.2013, 22:40
Reprezentanty čeká první test v Turecku, straší je nerozehranost
05.02.2013, 10:02
Komentáře (272)
Přidat komentářs tímhle bysme Turky porazili.
Laštůvka
Gebre Sivok Kadlec Limberský
Plašil Darida
Jiráček Rosický Krejčí
Vydra
len aby to Bilek nedal takto:
Vydra
Krejci Rosicky Jiracek
Limbersky Kadlec Sivok Gebre
Lastuvka
to neumíš počítat?
Darida s Plasilom su samozrejmost ( len sa z toho vykrucam )
šak napsal: len aby to Bilek nedal takto
dik ... ale toto mi nevyslo
Ty jsi neskutečnej laik. Jiráček místo Dočkala? Střed Plašil Darida?
A ještě Vydra sám na hrotu. Ty jsi asi největší laik na EF
Pořád lepší než ho utopit na kraji zálohy kde by musel celej zápas bránit
To je sice pravda, ale šlo to poskládat daleko lépe.
Kraj zalohy? Proc ny musel nyt na kraji zalohy?? ve 4-2-3-1 by kludne mohl hrat falesnyho hrota, lajnu za nej prevezme krajni bek
turci nás budou přehrávat a proto by musel bránit.
Stejne jako brani jini podhrotovi utocnici..
Kraj zalohy je na Vydru skoda. Sam to rika, chce hrat na hrotu, jen to vemeno Bilek ho porad bude davat na kraj.
Tak jestli chce hrat jen hrot, tak at maze zpatky do druhy ligy.. Tohle je misto pro nej, hrot ne
je vidět že seš Laik. On vyniká zakončením. proto musí hrát v útoku.
Ses laik. Vydra umi i v brane.
Ze nekdo vynika v zakonceni neznamena, ze musi byt hrot..(Maradona, Messi kdysi, Nwymar, Hamsik, Lampard a dalsi)
Cristiano
Ano, ale Vydra nedosahuje takovych kvalit, aby mohl hrat z kridla a jeste davat tunu golu. A vubec, nebavim se tu o jeho stalym miste v repre, jen nechapu tu ignoranci, proc ho vubec ani v pratelaku na tom hrotu nezkusit.
Na to potrebuje, aby hral tak jak ma, nejakou zvlastni schopnost k tomu nepotrebuje.. Hraje v podstate podhrota.
Znova, proc ho tam v repre v pratelaku nezkusit?
A proc jo? Neni k tomu duvod..
Možná že proto protože nemáme gólovýho útočníka v repre?
Lafata neni golovy?
To je upravdu argument. Takze budeme spolihat na ligovyho strelce Lafatu, kterej kdyz se zrani, nebo bude z formy, nebo bude mit smulu, tak prakticky nemame kym nahradit. A Vydru pro jistotu ani v pochcanym pratelaku nevyzkousime na hrotu. Nemysli ti to.
však kdyby hrál Ronaldo v útoku dal by víc golů než Messi.
Hral v utoku castokrat a byl tam horsi nez na "kridle"..mel by ses nekdy podivat i na dospelej fotbal. Hazard taky neni kridlo a na kraji hraje a hraje tam skvele, stejne tak Silva.. Guffran, Remy, Shaarawy, Robinho a dalsi..
to jsou hráči co umí skvěle 1na1
A vydra neumi? Co treba Beckham, ten umel 1 na 1?? Porad proste nechapes, ze je uplne jedno kde je ten hrac napsany na soupisce, ale zalezi na tom jake ma ukoly..
Vydra umí ale to je něco jiného. Je to útočník. A Beckham samozřejmě uměl 1na1.
Becks 1 na 1 neumel a taky mu to bylo neustale vycitano.. Utocnik to je, ale ne na to, aby byl sam na hrotu.. Tam je potreba mit i soubojovy typ hrace a aby se hralo na dva hroty? To bys snad ani nechtel.. Jeden z nejlepsich taktiku posledni doby, Laurent Blanc takhle pouzival Gouffrana, mel s ti uspuch po cele Evrope.. Joachim Low uspesny trener Nemecka na kridlo pouziva Lukase Podolskiho, Deschamps tam pouziva Remyho, Guardiola tam dal Villu, Conte tam ma Vucinice, Zeman Osvalda, Mourinho Cristiana.. Nekdy se podivej kam dospely fotnal smeruje, odtrhni se od konvenci podle kterych je kridlo rychly behavy hrac prilepeny na lajne a studuj ten fotnal trochi..
Zeman tam nemel Osvalda, ale Tottiho a na druhy strane Lamelu. Ale jinak souhlas.
Becks uměl 1 na 1? ...si laik
Vyniká zakončením? Nepsal jsi náhodou před pár dny že to byly lehké situace a góly dával z jasných příležitostí které mu vytvořili spoluhráči??????????
Jiráček hrál na EURU pravý křídlo. Pokud o tom nevíš seš laik.
A 3 měsíce nekopl do balónu, proč by měl hrát na úkor Dočkala, kterej je na křídle daleko lepší než Jiráček a navíc je daleko lépe sehranej s Theem.
Dočkal hraje Střed zálohy. je vidět že nesleduješ RBK. Přitom streamovali několik zápasů ted v lednu. Seš laik.
Ty seš neskutečná píča.
To je dost možný, ale zatím má pravdu chlapci, tak se nerozčilujte
Ne nemá...Dočkal odehrál 50+ zápasů na pravý záloze,teď 3 PŘÍPRAVY na středu a je z něj středový hráč?
To vis no, sice uz 2 roky spolu nehrajou, ale porad jsou sehrany.
Asi si neviděl repre, kdy byli sehraný neskutečně
ten tam hrál z nouze. Ted máme několik lepších
Dočkal hraje v RBK střed zálohy. Je vidět že ho vůbec nesleduješ. Už i tam si všimli že neumí 1na1 a křídlo hrát nemůže.
Jooo za to Jiráček 1 na 1 umí skvěle. Ty jsi vtip Lopato
Jiráček umí obejít soupeře. V baráži obešel hned 3 naráz.
jedna klicka z neho boha nedela
Tezko..
Jiráček na tom křídle..
pust si EURO lamko.
Euro jsem viděl moc dobře. Ale nemluvil jsem o Euru.. . Podívej se na to rozumně.. Jiráček nikdy nebyl a nebude hráč typu křídla...
tak si pust Skotsko jak je tam větral.
tak to si už moc nepamatuju.. jestli to není tím, že už nějaká doba uplynula..
to ukazuje jakej seš laik.
ajo. že tam teda nepostavíš Karla Poborskýho.. Ten tam taky HRÁL skvěle?? (nic proti Poborskýmu).
Ty si hraješ na profíka a víš kulový.. . Jasně je to vidět, když posuzuješ mladíky..
Ty jednou solidně dostaneš přes tu tvoji makovici LOPATOU!
Krejčí neměl být vůbec povolávanej.. . Tady ten přátelák je k ničemu. může nám spíš uškodit..
tak ted jsi oprvdu ukázal, že tomu absolutně nerozumíš. Jak můžeš dát dohromady trojici marodů? Navíc Jiráček napravo je naprosto tragickej
je tak tragickej až byl v nominaci mezi nejlepší hráče celýho EURA ty šašku
Je vidět, že jsi nikdy Jiráčka kromě národáku neviděl. Kdyby ano, tak tady nepíšeš takový nesmysly. Dokonce i když hrál napravo, tak zahrál svoje nejhorší zápasy za repre.
a dal 2 goly ve 4 zápasech Na EURU hrál skvěle.
dobře, když chceš hrát bez pravýho křídla tak tam postav Jiráčka, kterej to z tý strany neumí a pořád si sbíhal na střed. Když by tam byl tak skvělej, tak proč tam nehraje v Hamburku? Proč tam nehrál v Plzni? Proč tam nehrál ve Wolfsburgu? Vaříš z vody chlapče
on může hrát v záloze všude. A všude zahraje skvěle.
Dneska mám na večeři knedle s vajcama.
hoši do útoku dva kanonýři Vydra-Tecl
Vydra hraje 2 dny po tom zápase ligovej duel., kterje bude navíc vysílanej na netu. A kvůli bílkovi bude na lávce.
Tomu ty nerozumíš, jsi laik
Laštůvka-Gebre,Sivok,Suchý,Limberský-Darida,Jiráček-Dočkal,Rosický,Krejčí-Vydra a jsem spokojen
Ale, Peťo!!
Plašil/Hořava za Jiráčka
Jezisi, at uz posle toho Lafatu do hajzlu..
Nejlepsi ceskej utocnik, Andre.
Your argument is invalid
Proto bych radsi hral bez utocniku. Na tuhle urovne Lafatic nema.
Pro všechny laiky typu Antoš. Takhle vypadá nejlepší možná sestava z toho co plešoun nominoval:
Laštůvka
Theo - Sivok - Kadlec - Limba
Dočkal - Hubschman - Rosický - Krejčí
Vydra - Lafata
F
Hubchman není v nominaci. je vidět že seš laik a fotbal vůbec nesleduješ.
Vlastně jo, už jsem zblbej, sám jsem nadával na to že ho nepovolal.
Tím pádem místo něho Jiráček.
Tjn mel ho povolat s nestovicema.
Už dávno hraje.
Kadlec se ani v jednom zápase ve středu hřiště neprojevil příliš jistě, zkusil bych Suchého. Hubschman má neštovice, ale i kdyby je neměl, radši bych volil Daridu. Jednak potřebuje získat zkušenosti v repre, protože na Rosického se spoléhat nedá, a navíc pokud mu zůstane forma z podzimu, jednoznačně patří do základu reprezentace.
Hubschman už je nemá, ale Bílek ho nepovolal, to jsem spletl. Darida se od Rosického hodně liší a je blbost ho brát jako jeho náhradu. Na post Daridy jsou v nominaci Jiráček a Hořava, kteří jsou lepší.
Tak ve středu hriště je potřeba mít vždycky minimálně jednoho tvořivého co to rozdává. Když je Rosa fit tak samozřejmě je jednička on, bez něj je pro mě jednička Darida. Na pozdim jednoznačně nejlepší hráč ligy a kdo tvrdí opak, musí proti němu mít komplex.
To vis no, sice uz 2 roky spolu nehrajou, ale porad jsou sehrany.
-----------------------Lastuvka----------------------------
Theo ----------- Sivok---------- Suchy ----------- Limba
-------------------- Darida --------- Jiracek ----------------
--------------------- Rosicky ---------------------------Krejci
--------Vydra ------------------------------------------------
----------------------------- Tecl -----------------------------
Nejlepsi mozna.
Suchý? nenaplnuje svůj potenciál. Iniesta z něj udělal trhací kalendář.
Nikdo jinej tam neni. Kadlec je na tom mnohem hur.
Kadlec je lepší ve všem. Je rychlejší, vyšší, hlavičkář a hlavně nezmatkuje a je konstruktivní.
Mozna ze znas par mladochu, ale o muzich vis hovno. Kadlec zmatkuje, pozicne je mimo, dela obrovsky chyby.
Kadlec je krajní obránce, na stoperovi dělá na můj vkus příliš kiksů.
tak tos neviděl Suchýho.
a proto když byl ve hře Suchý, tak jsme několikset minut vřadě neinkasovali ani gól, doplň si informace laiku
na kraji dělá chyby taky
z každýho českýho obránce by Iniesta dělal trhací kalendář
hrac jako iniesta si udela kuzel ze vsech ceskych hracu
Čelůstku by neobešel. Vycouval by ho.
Ses laik. Celustka neumi 1 na 1. Ani branit.
ty seš horší než hemeroid
------------------Laštůvka------------------
Gebre----Sivok-------Kadlec---Limberský
------------------Darida----------------------
Dočkal----------Rosický----------Krejčí-----
-------------Vydra-----Lafata----------------
Jiráček byl zraněný, stejně tak Rosický. Ale bohužel bez Rosy si to nedovedu představit, proto bych voil tohle. S Jiráčkem by to bylo samozřejmě jinak, Jiráček DM s Daridem a místo Dočkala dravá Vydra Vodní.
Dočkal se nehodí na křídlo neumí 1na1. Všimli si toho i v norsku a už ho dávají do středu zálohy. Je to golovej hráč a tam mu to bude sedět víc. Častejc se dostane k zakončení.
Ses laik. Dockal hraje ze strany. IQ asi neni tvoji silnou strankou co?
http://www.rbk.no/news/article/1ugrt268azqev1q4ynokqynkdf/title/--far-flere-malsjanser-i-ar
umíš norsky? ne? tak seš laik a idiot.
bránit nikdo nebude jo
No jasný, a v záloze bránit nebude nikdo!
pro priznivce LoL
http://st.elohell.net/images/chill/9bd796cfe49d57210b3e447ea2fa9899.gif
Ty vole, to ho jako zabil ten šíp, co kolem něj proletěl, než se oživil na té své své základně?
no ten sip ho zabil kdyz se reportoval na zakladnu
Zase ten Darida... Strašně přeceňovaný hráč.
Exse?
ty seš benzín!
jejda, tebe pustili odkud?
Neboj, oni na to poznají dříve či později taky.
a Ordoš je podceňovaný?
Ne, Ordoš je nejlepší hráč ligy.
http://i.qkme.me/357762.jpg
Tak u tebe se clovek nemuze divit nicemu.
Co to meleš?
http://www.rbk.no/news/article/1ugrt268azqev1q4ynokqynkdf/title/--far-flere-malsjanser-i-ar
tady si mlžete šašci rovnou od Dočkala poslechnout že hraje střed zálohy a že mu tato role sedí.
Aneb jak typek ukázal že nerozumí fotbalu, ale i angličtině.
viděl sem 3 přátelaky RBK a všude hrál střed zálohy. A v tom videu mluví o nové pozici.
Však já neříkám že nehraje na nové pozici, říkám že nikde neříká že mu mu ta role sedí. Samozřejmě že s jeho kopací technikou může hrát i ve středu a pokud mají nějakého moderního krajního záložníka, tak je logické že ho posunou do středu, ale to neznamená že bude hrát ve středu lépe, nebo že mu to bude více sedět.
Týpci, přečtěte si názor odborníka na český fotbal
----------Laštůvka-------------
Gebre-Kalas-Sivok-Limberský
-------Darida--Hořava----------
------------Rosický------.Krejčí--
---Vydra---------------------------
---------------Lafata--------------
jako fajn, ale bránit bude krom Sivoka a Kalase kdo?
Darida a Hořava se o to podělí, nebudou horší než Jiráček
Jiras je v obraně blbej ?
je po zranění a i před zraněním v klubu hořel.
No nevím, Darida v Plzni těží hodně z toho, že se za něj, když se zapojí do útoku, stáhne více dozadu Horváth. Díky tomu vlastně může Darida tolik vynikat, třebaže nehraje vyloženě ofensivní post. No, ale tady v tomhle případě by měl vedle sebe Hořavu, kterého to taky táhne do předu, takže to jištění by nebylo tak samozřejmé jako u hráče, který hraje def. záložníka celý život. A navíc zabíjet oba dva příliš defensivními úkoly mi přijde škoda.
tak ale je tam za ně jenom Jiráček s Plašilem. Jiráček bůh ví jak dlouho nehrál ostrej zápas a Plašil hraje v repre snad furt a taky to neni žádnej superštít.
Jiráček potřebuje herní praxi. Proto je potřeba aby proti Turkům hrál.
tu by mu měl dát klub, v repre by měli být rozehraní, zdraví hráči
Ale nakonec jo, kdyby se kluci objevili na hřišti, tak by se mohlo vyzkoušet něco nového. Oni třeba nebudou tak zkušení dozadu, ale řekl bych (jak se ukázalo v zápase se Slovenskem), že budou mít velkou chuť hrát dopředu, něco vymyslet. Takže on by to zas nebyl takový krok vedle. Nicméně, až bude zase fit Hübschmann, tak bude situace zase úplně jiná...
I když pokud nebude Jiráček fit, tak je to lepší varianta, než dát k Daridovi Plašila.
Ban pro Týpka
pro tebe, za spam
FU.
Ten Bílek toho Vydru nedá ani do přáteláku na hrot, to se mi fakt zdá Kdy jindy by mu tam měl dát šanci, nepochopim.. Né, on ho bude zase cpát na kraj.
právě v přáteláku nevidím důvod, proč by nemohl hrát Vydra na kraji. Proti Dánsku mě to překvapilo víc.
Cože? Právě v přáteláku by ho mohl zkusit na hrotu. Když je z tý varianty posranej do kvalifikace, dává ho na kraj. Ale na kraji víme, ja Vydra vypadá. Co ho takhle zkusit jako hrota i v repre? Ve Watfardu góly z křídla taky nedává..
no tak právě že hraje většinou hrota, tak je dobrý, aby sbíral zkušenosti v záloze. Hra na hrotu už mu tolik nedá, tam se nemá moc co víc naučit.
To je hrozná hovadina. Navíc klub a repre je rozdíl a v repre jeste hrota nehral.
kdyby ho tam dal, tak zas budeš brblat, že nehraje Lafata, co dal minule 2 góly
WTF.
Brblat rozhodně nebudu. Zaprvé, Lafatu tam klidně může šoupnout na druhej poločas, když chce zkusit co nejvíc lidí a za druhý nevidim důvod, proč bych měl chtít, aby hrál Lafata v přáteláku, když všichni víme, že na hrotu góly dávat umí..
Mě by se s ohledem na nominaci líbilo asi toto:
----------Laštůvka----------
Gebre--Sivok--Suchý/Kadlec--Limberský
-----------Darida--Jiráček-----------------
Dočkal--------Rosický--------Vydra
-----------------Lafata--------------
Dočkal se nehodí na křídlo.
Dočkal se nehodí na křídlo? a místo něho Jiráček, kterej je po zraněni a na křídle je slabší a o Euru radši nemel..
Ale on hraje střed i v Rosenborgu !!!!!
Já neříkám nic o tom, že Dočkal by nezahrál střed. Ale upozorňuju na to, že ten borec je uplně mimo. Dočkal hrál hraje na křídle více než přesvědčivě a on napíše: Nehodí se tam.. A nejradši by tam narval s bůhvíjakou pohodou nehrajícího Jirase..
ironie
neumí 1na1 Všichni TOP křídla umí 1na1.
Na tohle jsem se těšil!!!
dovedeš si představit že by Robben nebo Ribery neuměli obejít soupeře?
A Jiras si soupeře na křídle motá jak Ribery?
Ty bys měl pochopit, že kvalita hráčů nezáleží jen na technice 1v1 (viz tvoje posuzování, kdo z našeho dorostu je největší hvězda - ale to je věc druhá). Navíc co jsem Dočkala viděl, tak sice nepředváděl přešlapovačky, ale z toho křídla se pomocí narážečky nebo náběhu dostal za soupeře ukázkově. Navíc má skvělé centry!
plácáš nesmysly. i v RBK si všimli že je tam nulovej.
Ty seš ale úplná píča co...
Liga
2751 minut-16 gólů-8 asistencí
Evropa
1052 minut-7 gólů-5 asistencí
Nulovej aha...na středu ho zkouší protože jim tam chybí kvalita a hlavně se hraje PŘÍPRAVA...
Ale to ty nechápeš protože seš úplně vymrdanej.
Uvedom si konecne, ze nezalezi na tom, kde ktery hrac hraje, ale na to jake ma ukoly..
---------------------Laštůvka-------------------------
Gebre--------Kalas--------Sivok--------Limberský
---------Dočkal------Darida------Jiráček------------
--------Vydra---------------------------Tecl---------
-----------------------Lafata--------------------------
Trošku útoku neuškodí
Tohle je hodně zajímavé, jenom Lafata nemusí být nad něma, možná právě naopak on by se měl stahovat trochu hlouběji.
To by taky bylo možný
Dočkal hraje co?
Týpek vypustil do světa sračku, že Dočkal je střední záložník, tak ho tam teď všichni budou cpát
Dočkal bude falešný křídlo, ale to hraje i normálně, stahuje se hodně do středu a nechává prostor pro krajního obránce, navíc si s Gebrem hodně rozumí.
Dočkal neumí jeden na jednoho, má jen zakončení, on prostě musí hrát ve středu zálohy
Cítím sarkasmus. Jojo, dal z křídla v lize jen 9 gólů a byl totálně marný, nikdy nikoho neobešel 1 na 1 a do repre se vlastně vůbec nehodí. Vy se vážně necháváte ovlivnit největším honibrkem na světě? Ten tu vypustí lež jak svině, že Dočkal je střední záložník a na křídle neumí hrát, když tam odehrál v lize všechny zápasy a byl nejlepším hráčem ligy. Bravo
protože si sbíhal do středu. všechny goly dal ze středu. Na křídle je utopen. Neumí obejít soupeře. Mrkni na Pilařa nebo Krejčího. TO jsou křídla co jsou 1na1. DOčkal to neumí.
Ale co! Aspoň by jsme překvapili..!
Laštůvka - Gebre, Sivok, Kadlec, Limberský - Darida, Hořava - Dočkal, Rosický, Krejčí - Lafata
Takhle bych to poskládal já. A ano, jsem laik a Dočkal neumí 1 na 1 a hraje v Rosenborgu na středu zálohy
Kur*a vy neumíte číst? Jiráček letos ještě pořádně nehrál a bude hrát v repre základ ne??
No podle Bílka na tiskovce možná i jo, heled...
Tak je to idiot
Celkově jeho nominace je tragédie, radši měl Vaječňák znovu zkusit Pospíšila.
To samý i Rosa, akorát mu zase něco prdne...
A o Kadlecovi ani nemluvim..
přesně... Vždyť o nic nejde... proč má hrát Rosa??
Protože Bílek nechápe význam přátelského utkání.
Bilek ma nadelano, protoze v pripade prohry se tady v republice po kazdym pratelskym utkani vytvori takovej kolotoc, ze by ho to stalo misto. Na jednu stranu ho chapu, ale takhle priposranej by nemusel byt.
asi máš pravdu, ale jestli ho zraní, může se na tu repre taky už vys*at. Já bych se mu nedivil...
No, těším se až se někdo zraní jako loni Pilař. Do Rosického jednou šťouchnou a už se válí na zemi, otázka času kdy se zase zraní.
a od čeho je asi příprava
to sice ano, ale zápasová praxe je něco jiného
je to přátelák, kde jde spíš o sehrání než výsledek. Nevidím problém v tom, když bude hrát nerozehraný hráč.
já vídím problém v tom, kdyby se zase zranil . Stejně další přátelák bude kdo ví kdy, takže ta sehranost se vytratí. Navíc se pořád točí sestava
Ideální sestava: Hruška - Zawada, Šourek, Vomáčka, Ježdík - Vaculík, Droppa, Valenta, Vrťo - Magera, Kroupa
Nechápu proč to takhle nepostaví, je to prostě De Bílek
Vrťo. Není to ten expert, co si někdy před x lety propích ucho špejlí?
Tak to nevím, já myslím Tomáše Vrťa co hrál za Baník a někde ve Vlašimi tuším Známější je jeho táta (alespoň myslím) Dušan. Ale nějaký incident se špejlí mi sedí spíš na Tomáše
Už jsem si to našel. Je to ten Tomáš.
Takovej utok to by byla dobrá sranda
Co sranda, dva typicky čeští útočníci, jedno oko by nezůstalo suché a každé vlastenecké srdce by zaplesalo
Já bych se ani nedivil, kdyby se někdo z těchhle vemen v repre dřív nebo později objevil
Všichni už by tam měli být, nechápu proč Žloutek nikoho z nich nepovolal
BILEK VEN
Laštůvka - Gebre Selassie, Sivok, Kalas (Suchý), Kadlec - Darida, Plašil - Vydra, Dočkal, Krejčí - Lafata (Tecl)
Proč ne? Klidně si kritizujte
Rosický ani Jiráček nehrají kvůli zranění, ani 1 bych vůbec nenominoval... Vzal bych Hušbauera
Jak vůbec hraje Morávek? Hraje? Je zraněn? Vůbec nevím
Morávek se vrátil po zranění a hraje docela často, dokonce teď dál gól.
Tak bych nominoval místo Rosického a dal ho místo Dočkala
Díky
hrál 3x nebo 4x po sobě v základu, a poslední zápas dával góla
díky
tak to už nevidím rozdíl v připravenosti Hušbauera nebo Rosy...
on byl Hušby zraněn?
no to ne, ale herní praxi mají stejnou...
Mě se ten Kalas furt nějak nezdá, takže radši Suchého... Jinak konečně někdo, kdo nestrká Míšu Kadlece na stopera. Já vím, že na kraji může hrát Limba, ale stojím si za tím, že za prvé stoperu Kadlece akorát kurvíme a za druhé to, že co zahrál Limba dopředu i dozadu by Michal Kadlec zvládl srovnatelně dobře. A v neposlední řadě tím blokujeme místo stopera pro mladší a nadějnější hráče, kteří Kadlece (s jeho zásluhami v repre) asi těžko posadí...
Kadlec by se měl nad sebou zamyslet a začít něco hrát, v repre i v Leverkusenu už hraje jen ze setrvačnosti
V Leverkusenu hraje dobře.
proč teda nehraje?
protože byl zraněný?
Tak jak může hrát dobře, když nehraje? A do kdy byl na marodce, že je najednou v repre?
Ty si kokot.
Vlastní nevědomost se snažíš hodit na mě/nás.
Co se snažím hodit? Tak mi odpověz, podle čeho hraje Kadlec v Leverkusenu dobře, když za dva a půl měsíce neodehrál ani jeden zápas?
Bože můj...ty si napsal ''kadlec hraje poslední dva měsíce ze setrvačnosti''?ne.
Napsal si ''Kadlec hraje jen ze setrvačnosti'' což není pravda a já napsal že hraje dobře.
Nepsal si nic o posledních měsícíc a každej s mozkem si domyslí že je řeč o období kdy není zraněnej...
Zkus se někdy podívat, kdo píše jaký příspěvek...
Tak to se omlouvám,jsem na telefonu a tam je vždy problém listovat skrz x stovek příspěvků a pak zas dolů na reakci.
Ještě jednou promin :)
To je v pohodě, taky jsem ten tvůj příspěvek nepochopil tak, jak byl myšlený...
Naposled v lize hrál proti Mainzu ke konci listopadu, pokud jsem se dobře díval, takže těžko říct, podle čeho hraje dobře...
On říkal že tam hraje ze setrvačnosti ...což je kravina jelikož tam hraje parádně...a každej kokot co se nesnaží se nějak vykroutit z toho že nevěděl že byl zraněnej ví že bylo myšleno období kdy byl zdráv.
No jo, mě zmátl ten přítomný čas, protože v současné době je ta repre fakt jen ze setrvačnosti.
Limberský je lepší než Kadlec.
Tak určitě...proto Kadlec hraje v top německym klubu základ a Limba je stále v české lize.
Typek se s těma laikama už stává trapnou parodií sebe sama, přijde mi to vyčpělý.
Laiku
to je proto, že typek je profik, a ty ses... LAIK
evidentně tomu nerozumíš a jsi laik, protože máš opačný názor než já
tak ted sem z toho laik.
no to máš z toho, že si laik
On je postižený.
Tady je to samej laik koukám.
I don't laik it.
Ach jo, za si 98% zamindrákovaných rádoby fans neudvědomuje, že výsledek tohoto utkání je to poslední, proč se ten zápas koná. Přátelské utkání slouží k sehrání mužstva, zkoušení různých hráčů, variant, situací. Čili řešit nějakou optimální sestavu je naprostá hovadina. Ale lidem s iq 80-90 to lze těžko vysvětlit
A ty ho máš změřené?
ne, ale taky se tu nehádám o sestavu jak kkt
Ideální sestava je přeci jenom jiná:
GK: Bláža
DEF Míla Fukal Řepa Johana Zdeny Pospěch
MID Mára Heinz Ríša Dostálek, Rudy Otépka, Sionek
ATT Mára Kulič a Stanley Vlček
Jo a ne aby se na mne nadávalo, že to je sparťanská sestava !!
Misto fukala bych tam dal Milu Pennera a misto Dostalka Romka Tyceho, dozadu byl lepši
Možna misto Kuliče bych dal ještě eso Juna, jinak souhlas
To máš recht s tím Týcem, ten byl hodně běhavej a poctivej...Dostálek měl zase výbornou střelu nad horní tyč do tribun..to se musí nechat, dycynky tu slávinku podržel...
Juninho i Mára Kulič spolu jednu dobu mohli docela soupeřit v počtu odehraných zápasů bez vstřeleného gólu
Tak jak může hrát dobře, když nehraje? A druhá otázky, do kdy byl na marodce?
To patří víš...
výš sakra
Darida není tvořivý založník
Robbie není Williams
Týpku? Můžeš mi prosím vysvětlit proč musí mít ostrý křídlo techniku jak Messi nebo Ronaldo? Není TAKÉ a PŘEDEVŠÍM duležitá rychlost? Možná jsem slepej ale Theo nebo LAV to taky tahaj většinou přes rychlost. Neber to jako útok nebo něco takovýho ale já prostě nevidím smysl v tvém kritizování Dočkala na křídle a cpání tam Jirase kterej to sice odjezdí ale nikdy z něj nebude křídlo. Dík!
peknej poznatek..uz neni tolik nevole proti repre jako drive se mi zdaaa...to ej dobre..klukum verim..:)
škoda že nikdy v repre neuvidím sestavu 5-3-2 nebo-li 3-5-2, Čech-Gebre-Sivok-Suchý-M.Kadlec-Limberský-Hubschmann-Darida-Rosický-Vydra-Pekhart
Každý dělá chyby a hlavně všichni (a nejen na eurofotbalu.cz) jsou ti nejepší trenéři, kteří vždy ví vše nejlépe. Ale Pan Bílek dělá opravdu směšná rozhodnutí až to bije do očí.
Bohužel se bez Rosického neobejde a nezačne stavět národní tým bez tohoto sice výjmečného, ale zároveň "křehkého" třicátníka. Další ideová pecka od něj přišla ohledně nadějného Vydry. Tento rychlý útočník nastřílel v II. Ang. 19 golu a má fazonu jako hrom a i moje babička by ho postavila na post útočníka, KDYŽ NA TOMTO POSTĚ V POSLEDNÍ DOBĚ ZÁŘÍ, ale trenér nároďáku má samozřejmě jiný systém a zase ho bude cpát na kraj zálohy jako tomu bylo u Kadlece. Copak je opravdu tak hloupý?
Laštůvka
Limberský, Kadlec, Sivok, Gebre
Plašil, Hubschman, Darida, Jiráček
Vydra, Lafata
oldskůl
-------------------------Čech---------------------------
Gebre---Sivok---Kadlec (Suchý, Kalas)----Limba
------------------Darida------Jiráček (Hořava)------
Dočkal (Jiráček)-------Rosický------Vydra (Krejčí)
-----------------------Lafata (Vydra)----------------
*Laštůvka, je to nezvyk no
Pravda no.
(kromě Jiráčka akorát)
gebre tam nemá co dělat,Kadlec na stoperu ne,jiráček nerozehranej,rosický nemá tam co dělat,vydra na křídle? DeBíleq by měl spíš váhat nad složením funkce.
Jiráček v repre nezahrál špatný zápas. Věřím, že i po zranění bude jeden z nejplatnějších.
proti Finsku, Bulharsku s Maltou (i když tam přihrával na branku)
Ja tomu prave moc neverim.. Ale uvidome :)
Uvidíme no já mu stále věřím. V podstatě budu rád, když se v základu objeví těchto 6, kteří tam prostě musí být: Sivok, Limba, Darida, Rosa, Vydra + ten Jiras. Budu rád za Krejčího, Hořavu, Kalase, Dočkala...Lafatu...
Jj, hlavně ať tam jsou hráči české národnosti..
Já mu právě moc nevěřím, všichni víme jaký to byl dřevák, než začal pořádně trénovat pod Vrbou.. Ten kluk to má v sobě vydřený a ke svýmu stylu potřebuje velký sebevědomí.. To teď nemá, nemá natrénováno, vyhráno a sebevědomí je nejspíš taky pryč.. Fakt mu moc nevěřim.
prošel jsem celou diskuzi a toto se mi líbí nejvíc
to byla reakce na Cubinha
Naprosto s Tebou souhlasím - podle mého by sestava měla vypadat asi takto.
Laštůvka - Theo, Sivok, Kadlec, Limberský - Darida, Jiráček - Dočkal(Vydra), Rosický, Krejčí - Lafata Je mi jasný, že ani tato sestava se nebude nikomu zamlouvat ale tak je to můj názor a stojím si za ním. Jelikož docela sleduji i jiné ligy a lepší výkonnost teď momentálně nikdo nemá než tyto hráči které jsem napsal. Jedině ještě kdyby povolal Váchu do středu pole, je důrazný, konstruktivní! Plašil? Ten v Repre nemá co dělat, ve Španělsku podává stabilně dobré výkony ale v Repre nic moc. Pekhart? Kromě toho, že je velký taky nic moc, je to hráč tak lavičku a na hřiště pouze v případě když se prohrává. Hubschman, tak bude chybět, kdyby byl fit, místo v sestavě za Jiráčka by si zasloužil. Jiráček je po zranění a nerozehraný, takže asi proto. Psal jsem do sestavy Dočkala, Krejčího, Lafatu, Daridu jen protože mají dobrou výkonnost a hlavně jsou mladí nebo nevyužití v Repre a chtějí se ukázat, prodat a budou jezdit po prdeli. Ještě se mi líbí výkonnost Venci Kadlece ze Sparty. Myslím si prostě, že bychom měli pomalu budovat nový - mladší tým jako Německo a sehrávat se abychom měli nový mladý tým, který bude konkurence schopný a hlavně spolu budou moc hrát několit let - co budeme totiž dělat až skončí Rosický, Plašil, Hubschman, Sivok atd.? Prostě bychom měli dávat šanci mladším talentovaným a hlavně těm kteří ten zápas odjezdí po prdeli! Tak a jen do mě
Branka: Laštůvka
Obrana: Theo, Sivok, Kadlec, Limbersky
Záloha střed Jiráček, Darida, přednima na středu Rosický z prava Dočkal z leva plašil
útok: Vydra
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele