Bílek: Pomohl nám výborný úvod, nováčci si řekli o další šance
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Experti po Slovensku: Ukázalo se, že potenciál pořád máme
15.11.2012, 17:50
Dočkal: Přišla nová krev, měli jsme motivaci
15.11.2012, 15:17
Já se hrou bavil, prohlásil Darida
15.11.2012, 12:01
Slovenský tisk: Češi Slováky vyškolili
15.11.2012, 09:14
Rozpačitý podzim vylepšila reprezentace derniérou s nováčky
15.11.2012, 09:11
Lafata byl rád, že šanci v sestavě využil dvěma góly
14.11.2012, 23:16
Trenéra Grigu rozzlobil přístup slovenských fotbalistů k zápasu
14.11.2012, 22:37
Češi vyhráli nad Slovenskem 3:0, dva góly dal Lafata
14.11.2012, 19:28
Komentáře (245)
Přidat komentářjeden z nejlepších zápasů poslední doby....Darida,Krejčí, Vydra, Kalas,
Neskutečnej stratég tenhle maník
Bílek ven!
Vyfoukáváš vajíčko pomocí zaklínadel?
Zaklínám vajíčko pomocí vyfouknutí bílku a následném tepelném opracování. To má za následek, že při pokusu o konzumaci, se při rozbití skořápky vyklube teplé kuře, které vzniklo pomocí krvavé magie a špetky geniality spojené s fantazií.
prijde mi trapny po pratelaku, at uz vyhranym nebo prohranym resit jestli ma jit bilek ven nebo ne ...
je to zalezist roků,ne pratelaku
sice bilka nemusim, ale s tim co ma k dispozici ... nejsme tak velkej narod abysme permanentne meli na vyber z nekolika spickovejch hracu na vsechny pozice. Jsme namlsany a zvykly na uspechy z dob nedveda a spol. ... ted takove osobnosti nemame a ten tlak co se na nej vytvari mi prijde zbytecnej. Na euru predvedli maximum na co mame, ted se proste nedari a jak je v Cechach zvykem, tak hned vyhodit trenera, ne? ... uz mi to fakt prijde trapny ...
Já takhle sázím brambory - "rozejděte se" nebo odděluji zrno od plev "od sebe".
Tak to gratuluji, Gandalfe.
Máš se ještě co učit. Možná pak zvládneš i složitější kouzelné formule.
Co sem strkáš nos!
pro tebe zvlášť to platí, tam je jedno kdo bude stejně by podle tebe musel jít ven
Slovensko působilo dost odevzdaně, jestli tenhle zůstane bude to mít po každý prohře na hraně myslim že i tak by se mělo měnit. A jedna doplňující nováčci si dnes vedli na jedničku
BÍLEEEEK VEEEEEEEEN!
klobouk dolů, že vždy když mu jde o místo, tak z toho prostě vybruslí s naprostým přehledem
nastavte mu podľa toho zmluvu a vyhráte všetko.
já bych za ním před každým kvalifikačním zápasem chodil, že jestli nevyhraje, tak má padáka...to by se před námi třáslo i Španělsko...zápas by byl samozřejmě neskutečná holomajzna, ale o tři body bych se nebál
Slováci jak hodnotíte svůj tým myslím že umějí zahrát i lépe ne?
Horsie hrat dnes uz ani neslo.
On to dělá hlavně kvůli tomu aby sjednotil národ
horeli sme hlavne po krajoch, tam je nasa najvacsia slabina, nemozeme sa ani vyhovorit na to, ze by hral nejaky B vyber, lebo okrem 4 hracov od zaciatku hralo to najlepsie co mame, ale ked si porovnam, ako sme hrali s Greckom v kvalifikacii a dnes, tak dnes to bol najhorsi vykon SR za posledne 2-3 roky od zapasu v Armensku.
Urcite vieme zahrat aj lepsie, ale vasi hrali s velkym elanom a lahkostou, bili sa o miesto v time, nasi sa prisli hlavne nezranit mam taky pocit
Dokazu toho rozhodne viac. Staci si vziat za priklad posledny zapas v kvalifikacii, v ktorom naprosto prehrali Grecky tim. A Grecko nepatri medzi timy z kategorie priemernych. Je to velmi vyspely tim a zapas sme si prehrali zahadzovanim sanci, Greci mali brutalne stastie. Ale dnes okrem toho, ze nasi vyprodukovali velke hovno, vy ste hrali slusny futbal a preto ten velky rozdiel. Myslim si, ze s optimalnou vykonnostou by sme s vami odohrali ovela vyrovnanejsi zapas.
muzstvo ma rozhodne na viac, ale za dnesny HNUSNY, BEZCHARAKTERNY vykon by mali padat pokuty minimalne na urovni tych diskotekovych
ted jde jenom o to, abys měl koule a dal některý z nich do kvalifikace místo hráčů se jménem, ale bez formy....body se minulostí nezískávají
Ano, měl by přestat povolávat hráče jako Jiráček nebo Pekhart
Jiráčka bych ještě nezatracoval, on se potřebuje dát hlavně zdravotně do kupy, pořádně potrénovat a získat potřebnou formu, pak zase bude patřit k tahounům...spíš mám na mysli hráče jako Rezek, kterému se povedlo pár zápasů a tím si předplatil místo do důchodu, Petržela, kterému se prakticky výrazně nepovedl žádný zápas, a možná i ten Pekhart, ale u něj bych počkal, může se ještě vyšvihnout a nebo ho definitivně vyštípají Kozák s Necidem
Tak promiň, ještě jsem zapomněl na Petrželu, protože žádné jiné hráče povolávané bez formy v našem nároďáku nevidím. Jestli Rezek nemá v lize formu, tak nevím jak by ještě musel hrát, aby ji měl.
tak Rezek tuším dal góly v lize ve 4 po sobě jdoucích zápasech ne?
dobře, Rezek na své poměry formu má, ale myslím si, že ani to nestačí na národní tým
Je to šašek.
Bílek za dnešek
Jedno je jistý, tenhle chlap má prostě koule jako málokdo. Ten tlak, ty věčný nadávky, skoro až ponižování od fanoušků, od novinářů, kteří si o něj neustále otírají hubu. Nevim, kdo by tohle ustál. Chuck Norris hadr.
za ty prachy a za tu praci? tsss...
Zvládá to hodně dobře na to, pod jakým tlakem je. To se uznat musí.
co zvlada? ze se stale drzi? dyt je to k zblazneni...
souhlasim, zacinam mu opravdu fandit, na to, pod jakym tlakem porad je, tak to zvlada bravurne
Někdo tomu říká mít koule, někdo nesoudnost nebo neschopnost sebereflexe - každopádně Bílek ven.
Spíš nemá žádnou sebereflexi a chce se za každou cenu udržet u kormidla, to bys pak mohl říct, že koule jako málokdo má i Petr Nečas.
at uz ten trouba zmizne!
vy trapáčci už konečně zmizte....zmůžete se na jednu naučenou frázi, pač na víc nemáte....je mi z vás na blití....
hoši ja nechcem nijak znižovať výkon vašich mladikov, ale dnes by nas porazil aj vyber U18 San Marina...
Čech
Gebre Sivok Suchý Limberský
Dočkal Darida Hubschman(Jiráček) Pilař(Krejčí)
Kadlec Vydra
nejlepší možná sestava
Kadlec
Tak bek je to dobrej a ofenzivní, ale srát ho do útoku.
Si říkaj že když je v obraně Limba, tak ho daj alespoň do útoku, přece jen v poslední kvaldě byl náš nejlepší střelec.
hahaha, snad už každej idiot uznal jeho kvality a velkej talent
Odkdy hraje Venca beka, že o tom nic nevím
Co je na zrovna na Kadlecovi vtipného, to mi skutečně hlava nebere.
bum
Jinak Lafatič v základu pro zbytek kvalifikační skupiny
příště bude hrát třeba na nic a už tu zase bude Lafata ven.......to ti garantuju....kdyby dnes hrál Pekhart, tak třeba ty dva fíky taky dal.....je to vždycky o konkrétním zápasu
Jinak Lafatič v základu pro zbytek kvalifikační skupiny
Tohohle jsem se nejvíce bál, lidi kteří mají fotbal za Španělskou vesnici, si teď budou myslet že Lafata je hvězda a vytáhne nás ze sraček, přitom ty 2 góly by dal v pohodě jakejkoliv jinej útočník co by tam byl.
přesně, dneska to nebylo o útočníkovi, ale o dobré podpoře zálohy
Prosím tě...Pekhart by 2 góly nevstřelil ani náhodou ten nikdy nestojí tam kde má, vždy je tak o krok o dva jinde....na rozdíl od Lafaty, ten vždy stojí tam kde má
víceméně hlavně ten druhej gol, kdy ho Krejčí nastřelil
Aji ten první, prostě stál sám na mělém vápnu a letěl na jeho krásnej centr, to prostě musí umístit každej prvoligovej útočník.
Ale ne každej se odpoutá od obránce a naběhne si do toho prostoru. Kdyby to bylo takhle jednoduchý, tak zápasy končej 12:11, protože přece góly z prostor co dává Lafi, tak by dával každej. Blbina
Já nezpochybňuju jeho kvalitu výběru místa nebo zakončení, v tom je výbornej, ale v repre čekám od útočníka daleko více, tím spíše když v 9 zápasech z 10 nemá podporu týmu a má max. jednu šanci za zápas.
Ale vždyť Lafi umí i velice dobře podržet míč a něco vymyslet... (Což dneska několikrát ukázal...) To je že je ve hře k ničemu je jenom taková "fáma"...
Ono by to aji stačilo. Problém je v tom, že naše repre není dost silná na to abysme dokázali uzamknout soupeře kolem jeho vápna, a Lafatu využít. Druhá alternativa by byla nakopávané míče na někoho, kdo by to k němu sklepával. Na to ale Bílek nehraje. Proto je pro repre nepoužitelný. Dneska dával góly proto, protože našich hráčů bylo plné soupeřovo vápno. Tohle s Bulharama, Italama a nebo aji Dánama nezvládneme.
To by ses,kamaráde, divil, kolik dal takovej Lafi branek z protiútoků. On fakt není hráč pro postupnej útok, kde Piták,Kopic a Kovařík zamknou soupeře před bránou a hledaj Lafatu. Jasně, když má nalevo Kovaříka, kterej mu tu kebuli trefí i z kilometru, tak je to snažší, ale on je v tý útočný fázi dost variabilní. Jediný, co potřebuje, tak je balon. Buď poslanej zezadu nebo z kraje. On si s tim poradí
Fakt myslíš že je v tom lepší než Baroš? Ten taky není úplně marný, dokázal toho o parník víc než Lafata, a jak se v repre trápil.
Tak když vemem Baroše v top formě, co má letos nebo loni Lafata, tak to je jak nebe a dudy. Milan má talent od pána boha na celej fotbal, Lafimu nadělil zas vrchovatě tu chytrost a výběr pozic. Samozřejmě to není hráč, kterýmu pošleš balon, on udělá dva hráče a zavěsí do vingle. Jemu stačí jeden spoluhráč, ťukne si to s nim a odpoutá se od obránce. Nemyslim to jako třeba Keriče, mistra světa v běhu do autu. Lafi z takovejhlech polobrejků dává moře branek
Jo, ale pod trenérem který ho dokáže využít. Když se dívám na to co hraje Bílek, tak my potřebujem kolohnáta do vápna který dokáže hlavičkovat, vyhraje spoustu soubojů, a pokud sám nezavěsí, tak sklepne na hráče dobíhajícího z druhé vlny. Čili Kollera. Respektive hráče který má charakteristiku jako Koller, ne Baroše ve kterém Bílek toho Kollera vidí. Lafata by byl ideální pro zápasy proti trpaslíkům. Poslat ho třeba proti Maltě, to by byl smrtelně nebezpečný útočník. Buď by dal hattrick ze hry, nebo z penalt. Ale fakt si nedokážu představit jak by čaroval proti dynamickému Italskému 3-5-2, nebo jak by si poradil s těma dánskéma kolohnátama.
Co jsem vypozoroval, tak na Lafatu platil snad jako jedinej Latka, nikdo jinej ho nedokázal účinně vynulovat. A když se podivám na Dány nebo Italy, takovýhleho hrubýho chasníka tam nemaj. Kdyby měl k sobě Pekáče a na křídle někoho, kdo umí kopnout balon do vápna, tak se nebojim. hlavně musí hrát Darida, ten umí dát balon dopředu a nebojí se. To prospívá každýmu útočícímu hráči
Jo, jenže on k sobě nikoho mět nebude. Bílek prostě na dva útočníky nehraje. Kdyby ano, tak by góly dával aji Baroš.
Osobně nevidím potřebu druhého útočníka, pokud má k dispozici schopné spoluhráče. A v repre máme relativně slušné hráče, lepší má jenom Itálie v naší skupině.
Právě, že kolohnáti by měli relativně slušnej problém ho udržet, protože musí reagovat hodně rychle na jeho pohyb. Právě, že my nepotřebujeme vůbec nějaké velké nemehlo vepředu, které bude sklepávat míče nebo hlavičkovat. Hráči, které máme sedí na fotbal na brejky, potáhnout to po kraji a posílat to nabíhajícímu útočníkovi - a do toho stylu Lafata prostě sedí.
My fakt nepotřebujeme hráče do mezihry nebo kolohnáta, ale někoho, kdo si naběhne do šance. Neumíme obléhat branku, proto je potřeba co nejefektivnější útočník.
Jenže neumíme ani hrát na jeden dotek, rychle dopředu. Takhle jako dneska hrajem málokdy. Spíš je to polopěší fotbal a čekání až někdo něco vymyslí. To "něco" je většinou nákop do vápna, či občas útěk Gebreho a centr do vápna.
Záleží, Pilař nebo Jiráček na křídle nehrají rozhodně pomalu, většinou sprintují, překvapivých přihrávek taky není málo.
Mě přijde, že hledáš důvod pro to, abychom prostě nemohli nasadit nic jiného než "Věž". Mě přijde, že hráče na to ideální máme - rychlá křídla, pevný střed.
Není potřeba uzamknout soupeře. On se od soupeře odpoutá i při brejku,
V tom je ten rozdíl, že 4 z 5 útočníků by u prvního gólu zůstali za obráncem, u druhého totéž nebo by prostě čuměli, co hráč s míčem vykouzlí.
Ono je to asi celkem blbé, když tu nadávají na Lafatu každou chvíli a pak se ukáže jako náš nejlepší hrot...
Lafata dal za poslední 2 sezony + tu letošní 54 golů jenom v lize. Takovou statistiku neměl snad žádnej českej útočník v novodobé historii českého fotbalu.
Že mu gratuluju
Zapšklej Liberečák bez jakékoliv znalosti fotbalu, pokud nejde o FIFU nebo podobné hry, co víc na to říct
sakra... Ma to byt takle
Takový výběr místa má ze současného repre kádru jen Lafata, takže si dovolím nesouhlasit.
Leda by k sobě někoho měl. On se hodí akorát do systému na dva útočníky, nebo když ovládáme vápno. Což buď nehrajeme, nebo neovládáme.
Nesouhlasím.
Koho jiného bys tam chtěl dát? Vysoká dřeva (Necid, Pekhart, Kozák), která jsou nepohyblivá? On má prostě skvělý výběr místa, do té šance se dostane. To je hlavní rozdíl mezi ním a ostatními, je to neviditelný hráč, který se najednou zjeví u míče v šestnáctce.
Jo, je relativně k ničemu v mezihře. Jasně, je "starý". Ale stejně je to nejlepší útočník, jakého máme.
Viz výš. Lafata má parádní výběr místa, což by bylo ideální, kdybysme ho dokázali zásobovat dostatkem balónů. Ale to nedokážeme. Nikdo mu to nesklepne, on sám hlavičkový souboj těžko vyhraje, a když se bude prát se dvouma stoperama a nejbližší hráč mu bude Rosický někde u kruhu, tak je tam zbytečný. To by byl druhý Baroš, marný o samotě, a frustrovaný.
Opět nesouhlasím. Pokud se nehraje na nakopávané míče, tak je užitečný. Ono stačí, aby byl rychlý přechod do útoku přes křídla a je mnohem nebezpečnější, než Kozák s Necidem a Pekhartem dohromady.
Už jen výběrem místa, mrštností, schopností odpoutat se od soupeře. Navíc dává goly i v zpasech s relativně silnými soupeři - předloni 2 asistence proti Spartě, loni 2 goly Spartě. Proti Plzni má předloni 2 goly, loni 1 gol. Proti Liberci loni taky gol.
On je hráčem, který hrozí golem neustále, musí si ho soupeři hlídat.
Vlasntě jediná ho vyloženě zpacifikovala jenom slávie, protože tam má to holohlavý hovado, co má všecko
Jenže hrajeme to? Rychlý přechod přes křídla a přihrávku na rozběhnutého útočníka? A nebo centr do vápna kde nabíhá víc než jeden náš hráč? Kolikrát tohle za zápas od nás vidíš?
Tak mě tam chybí hlavně ten "běh" útočníka. Hráče na to máme, ono ve výsledku co udělá Pilař a Jiráček na křídlech? Nakopnou motorku a centrujou tam, kde by měl být útočník. A Lafata si ten míč většinou prostě najde.
On říká úplně ty stejné fráze jako když tým zahraje holomajznu na 0:0. To fakt takhle vidí každý náš zápas?
Jinak řekl bych, že Bílek u repre hráčům dost pomáhá.
Veškerý tlak, nenávist veřejnosti, kritika, všechno padá na hlavu Bílka, za všechno může vždycky on a hráči mají relativně klid. Stačí si porovnat dřívější kvalifikační cykly, vždycky se tu pražilo do hráčů stejně jako do trenéra. Teď je tu hlavně "Bílek ven" jako jediný cíl.
Je jak Mourinho, stahuje veškerý tlak na sebe
http://www.fotbalnaplno.cz/sites/default/files/imgs2/mourinho_ronaldo3_14092012.jpg
predtim baros...ted to dost odnasi plasil
bilek nic na sebe brat nemusi,toho lidi nemaji radi a navic ta hra stoji za prd
doufám že dočkal ted bude dostavat častěji příležitos stejně jako krejčí nebo možná i lafata
Dneska se mi to moc líbilo. 442 bych klidně hrál dál, sedí nám to. A klidně bych dal k Lafimu Pekáče, znaj se, rozuměj si a dávali spolu moře branek.
Až na to že dneska žádný 442 nebylo.
(berme Ordoše jako útočníka)
Pak tam máš jasný 442, pokud bys to ještě rozpitvával, tak by se to dalo brát jako 4222
Jenomže Ordoš nehraje v Sigmě, ani dneska v repre útočníka.
Tak podhrota, já tohle zkrátka beru jako útočníka. Nicméně bych ho vyměnil za Pekáče, kterej by už hrota hrál a naopak Lafi by byl trochu pod nim jako v Jablonci, kde to prostě šlapalo. Když se vrátim k tomu, co píšeš nahoře, tak kdyby měl útok takhle solidní podporu křídel i v kvaldě, tak by si zrovna tihle dva s těma balonama poradili, o tom nepochybuju.
Ordoš hrál zezadu, často skoro pod Plašilem.
No,jednou byl i pod Limberskym, to je fakt
Hralo se 442? a kdo byl druhej utocnik? Ordos? nebo hral podhrota? diky
Jak se to veme. Ordoš byl všude. Na papíře v čétéčku byl psanej jako útočník, já sám ho beru taky jako útočníka, ale on operoval na docela velkym prostoru
a pak kdyz tam byl Vydra s Kozakem, tak Vydra hral kridlo?
Ano, Vydra hrál křídlo...
Jj, levý
Ordoš hrál SS, spíš AM ale, klasický 4-4-2 na dva hroťáky to rozhodně nebylo. S Pekym si to nedovedu představit.
Ordoš spíš vypadal jako SS.
Bílek byl kritizovaný za hru na jednoho hrota, tak začal psát AM jako útočníka a na papíru to vypadá jako 4-4-2, ale systém je pořád stejný, jenom dementi už si přestali stěžovat další ukázka Bílkovy geniality
Na to, že dnešní základní jednáctku sestavovalo uklízečka a druhej poločas si vzal na starosti nástěnkář, to hráči zvládli výborně. Implementace mladé krvé ja jasně znát a nejhorší hráč na hřišti , kterej po 20 minutách nemůže, jednou nahraje dobře alias Plašil, prostě ven Stále trvám na vyřazení Bílka, ale vstřelit 3 góly na reprezentační úrovnim byť v přáteláku je jedna z Bílkovo největších výher
Doufám, že si alespoň ořekl šance Pekhart.
Stejnak si myslím, že to byl jeho poslední zápas na lávce repre, Pelta něco kuje
Tak podľa tohto zápasu sa určite nedá hodnotiť kvalita nášho tímu... Problém bol skôr v tom, že na našich hráčoch bolo jasne vidieť, že zápas ich nezaujíma a hrajú ho len preto, že musia. Prakticky ako za trest. Na Čechoch bolo vidieť, že sa chcú trénerovi ukázať, hrali dravo a ofenzívne. No podľa mňa je to skôr chyba našich trénerov. Mali tiež vybrať nevyskúšaných hráčov, ktorí by mali chuť hrať a predviesť sa im. Bohužiaľ na Slovensku tréneri dlhodobo nechápu význam slova "prípravný" a povolávajú stále tých istých hráčov. Pritom už v minulosti sa ukázalo, že keď o nič nejde, naše "hviezdy" nežiaria
VALBUENAAA
to bola nádhera.
101. pro další takvoý vyvedený zápasy naší repre
Vydra byl na hřišti chvíli. Ale výkon fantastickej.
A co Kutra, jak hral?
zranil se na tréninku
Nejlepsi hrac zapasu bez konkurence Darida, kdo tvrdi neco jinyho, tak na tom zapase nebyl (nebo ho nesledoval)...palec nahoru Dockal, Krejci, Gebre, Lafata a za tu chvili i Pospisil...naopak Ordos (hlavne zacatek) a Suchy, Vaclik (oba rozehravka) nic moc...ale celkem neni co hodnotit, ti slovaci to byla strasna bida
a i pro Vydru
Tahle sestava pokud by hrálaještě s Pilařem tzn Pilař-Lafata-krejčí tak by i Bílek mohl zůstat jen musíme takhle hrát pokaždý já o náší budoucnost strach nemám
Sestava pro další kvalifikační zápas:
Čech - Limberský, Suchý, Sivok, Gebre - Darida, Plašil - Krejčí, Pospíšil, Dočkal - Lafata
No jo, ono se to hraje až v březnu. Tak to by Hubschmann, Jiráček a Pilař mohli být zdraví, takže bych je tam určitě zařadil, zhruba tak jak to máš ty. Každopádně Pospíšila bych nezatracoval, do budoucna obrovský přínos
Ja ho ale nezatracuju, do budoucna (to jest za 2-3 roky) na ackovou repre snad bude mit, pokud se nezastavi v rustu.. To uz bych ted spis nechal hrat Horavu, nez jeho.
Presne
Hořava je taky super, ale pokud bych měl soudit podle těch pár minut, které dneska odehrál, tak skoro nebyl u míče a byl neviditelný celkově. Pospíšil hrál ještě kratší dobu než on a stihl toho mnohem víc. Ten jeden průnik, kdy vyvezl balon, mě doslova zvedl ze židle. Říkal jsem si co dělá, vždyť je to ještě štěně, a on to zvládl jak zkušený 30ti letý mazák ála Rosa a ještě s takovým glancem. Samozřejmě je brzo na to z něj dělat bůhvíco, ale prostě mě zaujal.
to je u Pospy normál
zdravý seběvědomí no..prostě je mu jedno jestli hraje proti příbrami nebo debutuje za repre
Prave Rosu mi hrozne pripomina pohybem. Snad pujde brzo do Nemecka a tam se prosadi
Jasne, do brany zimu, misto plasila twardzika a do utoku maska. Kdyz skolku, tak at se prasi za kocarem
Jakou školku? Krejčí a Pospíšil je školka? Vzpamatuj se
furt jsou silene mladi a nezkuseni. Ten pospisil nema zadny mez. zkusenosti. Proti takovym italum nebo v armenii by to byla loterie
tak stacilo ho videt v U21 proti Rusku, byl uplne ztracenej. Zatim jeste neni vyhranej.
Co tady pořád zkouší ty tupá íčo?
Já bych ho na Dány klidně nasadil, je by to taky překvapilo. Ale v té době už bude zdravý jak Jiráček, tak Kolář nebo Pilař, což jsem si nejdřív neuvědomil, takže je asi zbytečné o tomhle debatovat no.
Jojo. Kazdopadne pokud bude forma, tak ho s sebou brat, zprvu davat na par minut, at si to osaha. Jeste ma cas
Tak tak
Ale po dlouhé době máme opravdu z čeho vybírat, na každý post minimálně jedna stejná alternativa, pokud pomineme post gólmana.
jedna stejně dobrá alternativa*
Jedinej hrotak hapruje. Bylo by prima, kdyby treba kozak hral a daval branky a neviselo to na lafatovi, kterymu to treba nemusi sedet
Tak dalo by se hrát i na dva útočníky, ale mě třeba jako trenérovi by bylo líto zase stáhnout někoho z těch záložníků. V tomhle to má Bílek těžké, to musím uznat.
Jinak, kdyz jsem byl u ty armenie, tak co bychom dali za to jejich utocny duo, movsisjan-mkchrrrrtjan. Movsisjana mam z krasnodaru na ocich furt a to je fakt kanon
Holt každou generaci není posvícení My jsme hodně dlouho těžili z dua Koller - Baroš, teď je třeba vyčkat a vychovat si někoho nového. Zatím to vypadá, že moc hráčů ten potenciál nenaplní.
proti Arménii bych se Krejčího nasadit nebál, aspoň střídat by mohl
Vydra
Čech - Gebre, Suchý, Sivok, Limbersky - Darida, Hubschman - Dockal, Jiracek, Pilar (Vydra) - Lafata
Ty hele, ja bych tam dal toho latku, je skvelej a ma formu jak zvon(otazkou je, zda mu vydrzi)
jo, ja to kopiroval od Pizzorna a toho Suchyho jsem si nevsimnul, taky jsem pro Latku
pak by to bylo super...
skoda,ze tomu joudovi nedojde,ze se musi povolavat hraci,kteri maji formu...
byt v utoku predtim lafata,nejspis by ho neco snad i trefilo,jake ma na ty goly cuch...pekharta trefi tak leda trus z holuba...
driv byla osa tymu celkem jasna...cech-ujfalusi-nedved-koller...
jaka je ted? cech-sivok-plasil-pekhart ? je treba najit novou,protoze tato opravdu nefunguje...
jak dlouho trvalo,nez tam vzal hrace z plzne? az kdyz nevedel kudy kam...jak dlouho trvalo nez tam vzal dockala,krejciho a dalsi? opet az na posledni zapas,kdy uz si skoro balil...
at se chytne s ladou smicrem (a pesiceho taky) za ruku a zmizne...
staci se ted podivat,jak se da hrat a jak se hrat mohlo...
když vzal nováčky do Emirátů nebo kde se hrálo a prohrál tam, tak mu to všichni rok omlacovali o hlavu
ano,jeho povolavani hracu je snad zalozene na hodu kostkami
pokud by v blízké budoucnosti chodily takové nominace, nezlobil bych se
Čech (Vaclík) - Gebre (Rajtoral), Sivok (Latka), Suchý (Kalas), Limberský (Kadlec) - Darida (Plašil), Hubschman (Jiráček) - Dočkal (Vydra), Rosický (Kolář, Hořava?), Krejčí (Pilař) - Lafata (Kozák, Pekhart, Necid?)
zapoměl jsem na někoho?
Zkusil bych ještě Matějovského, Hušbauera a Holendu.
Říká ti něco pojem "nezaujatý nebo nestranný fanoušek"?
Matějovský a Hušbauer hrají výborně a Holenda umí dávat góly, nevím, kde je problém.
u Matějovského to mám stejné jako s Horváthem, nejlepší už mají za sebou
s Hušbauerem souhlasím, ten by mohl být místo Hořavy
Holenda je pro mě velká neznámá, co si ho pamatuju ze Sparty, tak je to hráč stejného ražení jako Kozák, Pekhart či Necid a další není potřeba, zvláště když nejspíš nedosahuje kvalit výše zmíněných
Tak co se Holendy týče, tak mi přijde typově silovější než ti zmínění, mimoto Pekhart je úplně bez formy a Necid je věčně zraněný, myslím, že by se pro něj uplatnění našlo.
Síla není všechno
To máš pravdu, ale on je i schopný dávat góly, což se třeba o Pekhartovi říct nedá.
Kozák je určitě lepší než holenda.
Koukni jaký holenda dává góly VŠECHNY hlavoupo centru...jenže mi necentrujem.
S tím Kozákem souhlasím, o tom jsem taky vůbec nemluvil.
Pekhart dával goly v Jablonci i ve Spartě, rozhodně je lepší fotbalista než Holenda s Kozákem
Možná kdysi byl lepší, teď je k smíchu jak v reprezentaci tak v Norimberku.
Matejovsky a Holenda ano, Husbauer ne!
naopak
Husbauer je bez Matejovskyho naprosto tragickej hrac.
To není pravda, sice je s Matějovským lepší než bez něj, ale to ostatně platí pro celou Spartu, Hušbauer je velmi dobrý hráč.
nesouhlasim, myslim, ze jsem ho videl v dost zapasech, ale kdyz hral bez matejovskyho, tak ho z fleku strci kdejakej hrac do kapsy, naopak, kdyz hraje s Matejkou, tak patri k nejlepsim, ale respektuju tvuj nazor.
Matejovsky je tragicky sam o sobe
V budoucnu určitě Kadlec, Hořava by se dal vyměnit za Hušbauera nebo Marečka. Když bude hrát stejně dobře, tak i Tecl
Čech - Rajtoral, Suchý, Sivok, Limberský - Darida, Matějovský - Dočkal, Pilař, Kadlec - Vydra
Hele, zápas jsem neviděl, mohl by mi ho někdo přiblížit ? Prosím
soupeře naprosto marný, to i Malta byla houževnatější, obrana bez práce, ve středu dominoval Darida, skvěle zahrály kraje a Lafata byl tam, kde měl být
A co mladíci? čím podrobněji, tím líp
Darida vynikající, nejlepší na hřišti. Krejčí zařídil první gól (ale Pekarík mu snad pomáhal), jinak slušnej výkon, místy lepší, místy horší. Pospíšil s Hořavou tam přišli na chvíli, ale ukázali, že míč jim nepřekáží. Vydra Slováky pěkně větral, zatim jeho nejlepší zápas v reprezentaci. Kalas hrál pravýho beka a zezačátku dvakrát trochu propad, ale pak si ho tam Latka asi zdirigoval a už byl bezchybnej.
Těžko hodnotit zápas s takhle ubohym soupeřem. Ohněm nás na jaře a v létě pokřtí silnější týmy: hlavně Itálie, Dánové a jsem zvědavej na Arménii...
A jéjé...teď bude každej cpát lafatu na hrot...
Do budoucna Kozák
OT: ibraaaaaaaaaaa nasukat tym anglickym saskom 4 fiky posledny gol?noznickami po hlavicke harta
Ibrahimovič
ten Ibrahimovic, to je neskutecny
Zlatan je pán
Výhra v přáteláku 3:0 a všechny ostudy, tj. s Dánskem, Finskem, Maltou a Bulharskem zapomenuty! Bílek na hrad a 40% žen do vedoucích pozice ve firmách povinně!!!
"40% žen do vedoucích pozice ve firmách povinně!"
Amen
tak plichta v Dánsku je už dokonce ostudou ...
Výsledek ne, hra ano. Byl to zázrak, že jsme udrželi čisté konto.
Předvedená hra byla více než ostudná.
200. proti EU
Dávám EU rok, maximálně dva.
to uz jsem nekde slysel a bohuzel to tak rychle nedopadlo
Pelíšky?
Nizozemsko - Německo - nejnudnejší zápas, co jsem za posledních několik měsíců viděl. Velké zklamání z obou stran
Nejvíce over-rated hráč na hřišti? Marek Hamšík.
S kým si to měl dát? On moc prostoru nedostal.
Snažil se, ale neměl podporu spoluhráčů, nedokázali podržet balón dost dlouho na to, aby jejich hra byla nějakým způsobem nebezpečná.
V 9 lidech v poli dát Slovákům 3:0, to není špatný. Doufám, že Bílek konečně viděl, že se nemusí bát brát s sebou mladý kluky, který to aspoň odběhají než ty starý vořechy Rezka a další. Stačí chtít a ono to půjde. Jinak Slováci dneska bída. Je mi tam líto toho Hamšíka, ale pak je na něj záběr z blízka a lítost je rázem pryč.
za poslední větu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele