Bílek na kemp před ME nevezme náhradníky, uvažuje o Krejčím
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nováček Hušbauer zastoupí v reprezentaci zraněného Plašila
10.08.2012, 12:59
Rosický vynechá duel na Ukrajině, další opory nechybí
07.08.2012, 11:32
Ukrajinci budou proti Čechům hledat nástupce Ševčenka
02.08.2012, 17:23
V nominaci na ME je i Rosický, brzy má začít s tréninkem
29.05.2012, 15:26
Pudil je z vyřazení před ME smutný, týmu bude fandit na dálku
28.05.2012, 10:58
Bílek si cení výhry nad Izraelem, teď bude zvažovat nominaci
27.05.2012, 08:46
Rosický nemá strach, že by kvůli lýtku mohl přijít o Euro
25.05.2012, 17:55
Maďaři přijedou na přípravu proti Česku s většinou hvězd
24.05.2012, 11:50
Rosický má potíže s lýtkem, Bílek vzal do Rakouska Daridu
20.05.2012, 18:46
Daridu nemrzelo, že kvůli reprezentaci zrušil výlet do Londýna
20.05.2012, 14:54
Limberský: Za nominaci jsem rád, udělám vše pro základní sestavu
16.05.2012, 21:55
Kolář: Nominace na Euro je pro mě největším úspěchem kariéry
15.05.2012, 12:14
Bílka se dotkla Štajnerova kritika, vliv manažerů odmítl
14.05.2012, 14:52
Do reprezentace se vrací Necid se Suchým
14.05.2012, 12:09
Bílek oznámí nominaci, Štajner a Rajnoch prý budou chybět
13.05.2012, 23:38
Bílek váhá v nominaci na pěti místech a těší ho forma Rosického
07.03.2012, 16:57
Komentáře (246)
Přidat komentář1. pro postup ze skupiny
(společně s Polskem)
uvažuje nad Krejčím, protože dostal příkaz, že tam musí být nějaký sparŤan
si zaujatej ubožák. Kdo fotbalu rozumí Krejčího by bral. Já bych vzal i Matějovskýho. Podobných tvořivých hráčů moc nemáme.
Tam se asi rozhoduje mezi Matějkou a Štajnym.. A díky tomu jak se teď Liberci daří bych to asi nechal Jirkovi, převede do týmu dobrou náladu..
je starej pomalej tlustej a ztrácí míče.
I kdyby měl sedmdesátpět a hrál jak hraje, tak by na šampionátu měl být.. Tlustej neni a ztrácí míče dost, to je fakt.. Na druhou stranu může hrát i podhrot/falešný křídlo, kde to tolik nevadí.
Matějovský? Dyť nemá formu
vždyt má formu dobrou. To jen ty to nepoznáš.
mě poser tvl
To si děláš prdel ne? Hlavně kvůli němu přišla Sparta o titul.
uf
on je jeden z mála co hrajou dobře.
Něco jako když Wojnar hrál před 2ma rokama v Baníku taky dobře, ale proti Bolce posral 3 jednoduchý přihrávky do 100% šance, a proto Baník nevyhrál titul
Spíš díky němu má Sparta vůbec ještě šanci na titul.
heh...kdyby takovej nazor meli i treneri, tak by asi nehral ne?
To je hloupost. Pravdou ovšem je, že Matějovský je strašně pomalý s balonem a často naší hru zbytečně brzdí. Na druhou stranu je to jediný hráč v týmu, který dokáže tvořit hru. Hraje poměrně dobře, ale očekával bych o něj kvalitnější výkony.
Jo, ale i bez formy je to jeden z nejlepších hráčů ligy (na svém postu samozřejmě)
na Repre nemá, to už raději Hušbauer
ale má.
Podobně tvořivých sice ne, ale podobně pohybově líných středních záložníků také ne. To už bych tam raději viděl Honzu Morávka, jenže ten bohužel tolik nehrál vinou zranění a poslední týdny jsem neviděl jeho výkonnost. Osobně bych nebral ani Matějovského ani Štajnera
Vyloženě fotbalu rozumíš :)
Nejhorší je, že to EURO ani nemůže pro ČR dopadnout dobře. Když se nepodaří postoupit, tak to bude zklamání, a když jo, tak tam zůstane tady ten šašek
Já nechápu, co vám neustále tak vadí. Když ten tým bude mít výsledky, a bude hrát slušně, tak nevidím důvod, proč by tam neměl zůstat. Zatím splnil, co se od něj očekávalo.
Přesně. Postoupili jsme na EURO, což byl hlavní cíl. A pokud by se podařilo postoupit i ze skupiny, tak by to byl parádní výsledek, za který by si trenér zasloužil prodloužení smlouvy. Nechápu, proč lidi musí na Bílka nadávat za každou cenu..
Jet by mohl.. Stejně budeme hrát na jednoho hrota a křídelníků musí být vždy na každou stranu dva. Ale asi bych ho necpal rovnou do základu, Pilař v evropským fotbale nabízí asi o trochu víc..
Krejčí na EURO
Tu zas bude na Bílka nablito
*od Typka
Od všech
Křídelníků je málo a Pilař zrovna nalevo nezáří tak jako na podzim...
Ale ten národní hrdina tam musí být za každou cenu
zase ale proti Slavii měl 45 dobrých minut, ale kdo ví, jestli ještě nějaký dobrý minuty letos budou
Čech, Drobný, Vaclík
Sivok, Hubník, Rajnoch, Kadlec, Gebre, Rajtoral, Limberský
Plašil, Jiráček, Hubschman, Matějovský
Rosický, Kolář
Petržela, Pilař, Krejčí, Rezek
Baroš, Pekhart, Rabušic
celkem by to šlo až na toho Matějovského, v repre už šanci dostal a nijak neoslnil
je to kreativní hráč. Když bude mít okolo sebe lepší hráče i on bude hrát o hodně líp. protože bude mít komu nahrát. Ve Spartě prostě není komu.
lepší hráče .. sparta nakupuje podle jmen, skoupí vždycky skoro to nejlepší a pak stejně nemá Matějovský komu. Spoluhráčema to nebude.
o fotbale toho moc nevíš. Nemáš ani páru jak cenní jsou hráči typu Matějovský. TO je špílmacher se vším všudy. Jsi laik a nepoznáš to. nevidíš ty geniální přihrávky.
jasně možná ve spartě ale na EURU by vyhořel. Je pomalý ve srovnání s rosou, který je špílmachr a dokazuje to v Evropě za to Matějovský kolikrát vyhoří v gambáč lize.
nepoznáš kvalitu
Co ty jseš za dementa proboha? Matějovsky na Repre nemá
ale má!
kvalitu .. jarda kužel měl kvalitu a nebyl v repre tak se schovej s tím matějovským
Vaclík? Další vtipálek
Matějovského opravdu ne..
a Rajnoch
Co Vašek Kadleců? Toho nechceš?
Venca nám vystřílí Brazílii. Já mu věřím. Pořád.
co by tam dělal :D
to už spíš simulanta Chramostu
Místo Necida ale..
Růžovej balon pro OH se ti nelíbí, ale Chramosta ti nevadí. Nechápu..
Vaclik
Prikryl Brabec Brabec Kadlec
Matejovsky Plasil
Pilar Rosicky Krejci
Lafata
a neni co resit
A není co řešit, vezmem půlku z týmu kterej je herně jeden z nejhorších v lize přidáme pár starších hráčů ze zahraničí + zázrak přírody Lafatu a je to.
j. brabec je nemotorný kopyto. ten tragéd na to nemá a nikdy mít nebude.
Herně jeden z nejhorších.. To jakože máme jen dobrý fanoušky, trávník a trenéry?
To jakože nemáte nic dobrýho
Tak jak to, že jsme druzí? Rozhodčí vlastně.. zapomněl sem.
Náhoda vlastně
Tak určitě.
Krejčí tam patří tečka.
Bílek radši vezme Pudila kterej leští tribunu v Ceseně
Lepšího levýho beka po Kadlecovi nemáme.
Limberský
Já v tomhle Bílka docela chápu, Limba by mohl udělat nějaký zkrat.
Pudil ne? Ten jak je na levym beku, tak udělá minimálně tři hrubky.. Nechápu, že je vůbec v repre nasazovanej na takovej post..
U Limby sem to myslel v hlavě a ne ve hře. No je tam, protože Pamic není Čech.
To je ještě horší, když to fotbalista nemá srovnaný v nohách, nemyslíš?
Oboje je na nic.
To jo, jenže hlava může rupnout jednou za čas.. U Pudila je to jistotka.
Co bys taky čekal od slávisty, ale kdybys dal do repre třeba Fleišmana, tak se proti němu postaví Arboleda a Fleišman si nadělá do gatí a spadne mu protéza.
Myslíš toho sněžnýho muže z toho polskýho klubu, jak s nim Sparta hrála předkolo? Takoví hráči na Euro nejsou, navíc o Fleišmanovi jsme se vůbec nebavili
Pudil se neposral, když jsme hráli se Španělskem?
Naopak třeba Limberský ukázal proti Schalke, jak dokáže zahrát proti vlekým soupeřům
sakra, Arboleda a ne Arbeloa
Teď si mě dostal.
Pudil je strašnej, já se ho tady nesnažím bránit, ale prostě mu nevěřím a třeba v baráži hrál taky dobře. Já bych byl klidně i pro toho Limbu, kdyby byl Bílek počítal s Pudilem i na křídlo, ale to by pak nevzal Krejčího.
No a proč by tam Pudil měl vůbec bejt?
To taky nevím, já bych naturalizoval Manuela a nevzal ani Limbu ani Pudila.
Já ho tam prostě protlačím a basta
Pamič teď taky nehraje zrovna nejlepší půlrok helejse Buďme rádi za to, co je.. Limberský kvalitu ukázal, ukázal jí i v těch pár minutách za repre.. Krejčí hraje taky výtečně, Pudil naopak nehraje vůbec v posledním týmu italský ligy.
On byl zraněnej, tak proto nehrál, ale jestli je Bílek ochotnej klidně podstoupit to riziko s Limbou, tak ať ho klidně veme, ale stejně bude hrát na beku Kadlec.
Byl zraněnej chvilku, pak hrál, hrál hrozně, tak už se do sestavy dostává ztěžka..
Tak to víš víc než já, já myslel, že je zraněnej furt a teď už na konci ligy si nemá jak získat důvěru.
Už před měsícem normálně hrál dva zápasy po sobě.. A měl horší hodnocení než Kozák třeba.
Kozák spíš doplácí na to, že Lazio má zase v útoku přetlak, kdyby nepřišel Klose, tak věřím, že tuhle sezonu hraje celou základ a je platnej, protože odešel Zaraté.
Je strašnej.. Loktař bez techniky.
Hele co by za něj Lazio v některých zápasech dalo. Třeba teď proti Lecce doma.
To na ulici nenajdou nikoho s větším rozpřahem rukou? Ať zkusej někoho z chuligánů..
limberský je konstruktivní typ beka. Takový jsou hodně cenní. kadlec i pudil jsou jen běžci po lajně.
Nebyl teď zraněný?
jenomže to drtivá haterů sparty nedokáže pochopit už by měli sundat ty zaslepenecký brejle
To nemá cenu vůbec řešit. Tohle je začarovaný kruh...
To je fakt, dementum to nevysvětlíš
další naprosto nazaujatý sparťanský názor
daleko viac na euro patri treba wolski nez krejci vcera krejci v 2.polcase dobre nehral,az na tu jednu akciu...ked sa na neho super pripravi tak sa do hry moc nedostane+z kazdeho suboja odpadne lebo nema svalovu hmotu
Neviděl sem poslední 2 zápasy Sparty, byl jsem v Anglii. A s tou hmotou to není pravda, to by se pak neprosadil ani v GL.
Hrál výborně.. V podstatě u všech nebezpečných situací Sparty včera byl.. a že jich zas nebylo málo Připravil dvě tutovky, dal břevno, jednou trefil boční síť..
Takže nás zase zabilo neproměňování šancí?
A tragický individuální chyby.. Hlavně Jarošíka (a v druhý půlce Kuby Brabce)
Jarošík by se měl probrat konečně.
Už jsme včera na něj chtěli pískat, respekt nám to zatím nedovolil, ale myslím, že ten čas asi přijde.
Jarošík je totálně z formy a J Brabec je totální tragéd. Zlatej Zápotočnej to je aspon kvalitní stoper.
Za to co předvádí poslední dobu ve spartě si žádnej respekt nezaslouží
Klid. Vůbec co je se Zapou?
řekl že se na to může vysrat za B hrát nebude.
Nevim, smrdí toho mam taky rád jak osinu v prdeli... A co se týče jarošíka, tak jsem byl proti jeho příchodu...
Za to sice ne, ale za to, co předváděl na podzim a hlavně za to, co předváděl kdysi, si respekt zaslouží.
tak neverim tomu ze dokaze vyhrat fyzicky suboj s kubou alebo piszczekom polska liga je daleko tvrdsia
Hm. To nevím, ale rád bych tu konfrontaci viděl.
A Etiopská je tvrdší, než španělská.. To absolutně o ničem nevypovídá.
no ked myslis...poliaci su obecne lepsie fyzicky vybaveni hraci ako cesi...cakam ze mi to vyvratis
Češi zase technicky, pokud neberu vyjímky jako je Lukasz a Kuba.
Proč bych měl? I kdyby byli o padesát tříd líp fyzicky vybavení, tak to nic neznamená..
pre krejciho to znamena docela dost ak sa bude stretavat s dvojickou s borussie...
V tomhle má stas pravdu, ale zase pokud to jeden z nich přežene a vyfasuje rychle žlutou, tak to bude výhoda pro Krejčího, protože pak sebou prostě třískne.
Pro Krejčího to znamená tak akorát to, že jde proti borcům ostřílenějším evropským fotbalem, jinak nic novýho.. On nehraje na hlavičkový souboje, ale na technický a rychlostní (akcelerační) souboje.. A hlavně je to inteligentní hráč, v tom má obrovskou výhodu nad ostatními.. A kór nad Poláky.
jassne,a kuba a lukasz su najpomalsi hraci dortmundu...ty vole,to co si napisal tym prave ta dvojica disponuje cize krejci nad nimi nema absolutne ziadnu vyhodu a straca v skusenostiach,ty komentujes vzdycky vsetko a vsetkych ze?a tych hracov ani nepoznas
To ty tu píšeš něco o fyzických soubojích, že jsou tvrdší a já nevim co.. To ať si ti dva jsou klidně rychlejší, techničtější.. Jenže to bude mít Krejčí problém tak maximálně s timhle, ne s tim, že by byli nějak silnější.. To je blbost. Nevim jak to napsat víc polopatě..
hm,cize ked proti sebe postavis dvoch stejne rychlych,technickych hracov a z toho jeden bude fyzicky silnejsi tak vo vzajomnom suboji to absolutne nehra ziadnu rolu?tak potom ok
No.. Nehraje. Když ty souboje nepodstoupěj, tak jak se to má projevit? Jdu na pivo.
krejci je LW nie?lukasz RB,kuba RW,myslim si ze ak krejci nastupi na lavom kridle tak sa budu stretavat,je to ale len predpoklad,poliaci tak urcite budu hrat
Jistě, jenže je těžko uvidíš u nějakýho vzdušnýho souboje.. Prostě to nemá vliv.
jak Krejčí tak Pilař jsou šikulové, co se dokážou fyzicky silnějším soupeřům vyhnout, nemyslim si, že by je dokázali Poláci úplně vygumovat
...to je jak Pilař - akorát že ten se do té jedné šance dostal jednou za celé jaro
si viděl jeden zápas a máš jasno ..
naprosto nezaujatý sparťanský názor
Tak mi to vyvrať, máš nějakého lepšího levého záložníka ?
Moje největší přání, aby jel Beneš nebo Čelůstka a jeden z mladých (Kopic, Chramosta, Přikryl, Kadlec, Darida). A samozřejmě Krejčí
Kadlec?
Ok, ten je trošku mimo
no s takovýma hráčama bysme se tam nikdy nedostali
Jsou to jenom dva hráči, kteří by mohli dostat šanci jako žolíci,.....
Z těch co si napsal má šanci jedinej Chramosta, pak možná v následujících letech i Kopic, zbytek tak za 4 roky jestli vůbec.
Takže takovej Darida je podle tebe co
Jednoznacne na Euro a dokonce bych se ho nebal dat i do zakladu,pripradne jako zolika..
Tak na základ asi ne, přece jen tohle bude trochu jiná úroveň než GL. Ale jako žolíka - proč ne?
Krejčí 100% ! a uvažoval bych nad Hubšbauerem
Spíš Matějovský
Hubšbauer on je průměrný hráč gambáč ligy a ty ho chceš na EURO
Hušbauer je ze sparťanů nejlepší na jaře s Matějovským.
Šlapák je taky jeden z nejlepších v průměrném týmu a nikdo ho do repre nesere.
Šlapák. Prosimtě mlč ty rádoby fanoušku.
Ty seš fakt strašnej jeliman... Liberci jsem nikdy nepřál nic zlýho, ale už jenom kvůli tobě jim to přeju
Tak když ty si takovej Kazisvět. Co přesně ti vadí na tom co sem napsal?
ze sparťanů ale v lize daleko ne. Repre nerovná se sparta vole
A já snad píšu, že si zaslouží euro nebo repre?
Krejčí bude hvězdou nároďáku Bílku
jak to bude vypadat:
Čech, Drobný, Laštůvka
Hubník, Sivok, Rajnoch, Kadlec, Pudil, Gebre, Rajtoral
Rosický, Plašil, Jiráček, Hubschman
Petržela, Rezek, Pilař, Štajner
Baroš, Pekhart, Necid
To je 21, jako pravděpodobné mi přijde povolání někoho z hráčů Polák, Krejčí, Lafata, Limberský
Druhá věc je, že já bych tam dal úplně jiný hráče, ale proti gustu...
nacpe tam Pospěcha
jo vidíš na toho jsem upe zapomněl takže Pospěch mezi těma 21 a Rajtoral mezi náhradníkama
Jak vůbec hraje Jiráček teď v německu?
nehraje
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-cesi-v-cizine/122249/video-obcas-me-tu-poznaji-hlasi-jiracek-a-vzpomina-na-ryby-s-horvathem.html
Poslední zápas nehrál, předtím byl 2x střídán o poločasu kvůli bídnému výkonu (i když mi až tak špatný nepřišel)...předtím byl v základu mno
Takže Hušbauera nebo Váchu ať taky vyzkouší.
no zkoušet už asi nikoho nebude...minimálně podle toho článku. Ale Jiráčka bych neřešil, tam je to jenom o tom, že Magath...nebýt toho idiota, tak Jiráček hraje
Mno,na zapojení do sestavy už je asi pozdě no,leda by měli nějákou dokonalou fazónu a to bohužel ani jeden nemá. Takže budu veřit petrovi,snad něco na tom euru ukopem :)
OT:Dortmund letos obhájil titul a velký podíl na tom měly i ofenzivní opory Shinji Kagawa a Robert Lewandowski, japonskému štírkovi se ale spolupráce s polským kanonýrem úplně nelíbí. "Jeho hra je čistě zaměřena na střílení gólů, nikdy se nedívá kolem sebe. Letos dal dvacet branek, ale jsem přesvědčen, že by jich měl na kontě víc, kdyby lépe využíval mě a další spoluhráče," řekl Kagawa.
pěkné pěkné
pokud nepojede, tak to bude obrovská chyba a je úplně jedno,jestli bude v základu nebo jako žolík
beztak to bude jak při posledním přáteláku - dopovolá nějaký náhradníky a ti pak budou tahouny našeho týmu
Čech
Gebre - Hubník - Sivok - Kadlec
Plašil - Jiráček
Rajtoral - Rosa - Pilař
Baroš
Možná dát na stopera Kadlece a na pravo Limbu nebo Pudila(nevím jak na tom je), ale raději bych tam viděl toho Hubníka, protože Kadlec by mohl být na stoperu zabitý.
Já bych to celý upe překopal. Takhle to asi bude vypadat, ale vůbec se mi to nelíbí. Nevyužíváme toho, že máme velmi kvalitní krajní obránce a naopak tam cpeme hráče, kteří na to nemají. Osobně bych co nejvíc zhustil střed, vysral se na jakýkoliv útočníky, kteří jsou tam stejně ku hovnu a veškerou ofenzivu tahal po stranách+Rosa, který taky dokáže dát gol...
Jako 4-3-3 s dvema kridlama a Rosou mezi nema vepredu?
no já moc nevím, jak bych to vyčíslil xD spíš 2-3-2-1-2 xD ono by to bylo asi dost těžký úvést v praxi, teda minimálně si nevybavuju, že by takhle někdo hrál, ale podle mě by se celkem slušně využil potenciál na postech, kde máme kvalitu
Rim, Barcelona, Lille v Garciove vlhkem snu ? Ale do CR je to teda celkem pitomost
Jen říkám, že by se aspon využil o středních záložníků a ofenzivních schopností krajních obránců, na úkor neschopných útočníků Ale netvrdím, že je dobrý nápad to zkoušet
Měl bys tam 2 stopery (Sivok, Kadlec), potom před něma v linii Rajtoral, DZ, Limberský (DZ asi Polák), pak trojúhelník Plašil, Jiráček, Rosa vepředu a na křídlech Petržela a nelevo někdo (podle mě ideálně Hloušek, který je ale zraněný, tak Krejčí)
Tohle je moc prehusteny, pokud chces uvazovat o prechodu od 4-2-3-1 k necemu, co tem hracum sedi vic (s cimz souhlasim), tak musis mit ale pevny system, idealne takovy, ktery uz nekde nekomu fungoval..
1) "že by se aspon využil o středních záložníků a ofenzivních schopností krajních obránců" - na tohle je idealni italske 4-3-1-2, coz jsem tady uz navrhoval driv, ale po debate s par lidma jsme se shodli na tom, ze to nema smysl ted zkouset, kdyz to ten tym nikdy nehral. Kazdopadne tenhle system je prave narocny na krajni obrance, kteri ale muzou primarne utocit, protoze hraci v te stredove trojce se muzou zatahovat v pripade potreby na jejich pozice & kryt jejich prostor. Idealne tam uplatnis Rosickeho a zesilis stred, nevyhodou jsou diry na lajnach a taky fakt, ze to moc nepomaha te nemohoucnosti utocniku, kdyz tam das dva. Variantou tohohle systemu je 4-3-2-1, kdy bys trochu posoupnul nektereho z tech kreativnich Plzenaku k Rosickemu, ale to se mi moc nezda.
2) "2 stopery (Sivok, Kadlec), potom před něma v linii Rajtoral, DZ, Limberský (DZ asi Polák), pak trojúhelník Plašil, Jiráček, Rosa vepředu a na křídlech Petržela a nelevo někdo" - to mas ctyri obrance, tri stredaky, Rosu a dve kridla, takze totez co v prvnim priklade, jenom s kridlama vepredu misto hrotu, coz nemuze fungovat. Hru bez hrota ale ted pomerne dobre praktikuje Gillot v Bordeaux, ktery ale vyuziva 3 stopery, pred nima 3 stredy (jedno DM a dva kreativni hrace pred nim, kazdy lehce z jedne strany), 2 wingbacky a 2 kridla, ktere si sbihaji do stredu s tim, ze v pripade utocneho tlaku jeden operuje jako klasicky forvard (Gouffran), druhy ho doplnuje z jedne strany a jeden hrac z te stredove trojky z druhe. Je to hodne variabilni, mic maji prevazne na zemi a dokazou vytvorit fakt ucinny tlak, nevyhodou je - jak asi tusis - nedostatek durazu ve vapne. Tohle by mohlo jit v pripade, ze na te Gouffranove pozici vyuzijes Barose.
Oba tyhle systemy jsou ale spis na takovy teoretizovani v hospode, protoze je jasne, ze na kridla se hralo, hraje a hrat bude, takze jde spis o to vybrat ty kridla spravne..
Takhle před EUREM něco výrazně měnit není moc dobré. A hlavně si myslím, že takovou sestavu je Bílek schopen poskládat a to vypadá celkem sympaticky.
Ljajić vyřazen z kádru Fiorentiny
Adem Ljajić byl potrestán za svojí roli ve včerejším incidentu s trenérem Deliem Rossim. Srbský mladík byl do konce sezóny vyřazen z kádru toskánského klubu a od vedení dostal vysokou pokutu, jejíž výše ovšem není známa.
Vím, že to sem nepatří ale
Čech - Gebre, Sivok, Suchý (Hubník), Kadlec - Plašil, Jiráček - Rajtoral (Petržela), Rosický, Pilař (Krejčí) - Necid
Nejlepší možná
moje řeč, až na Necku...., mám ho rád, ale musí se dostat do formy. Ale pravda, asi lepší než Bary.
Škoda Poláka, že s se něm neuvažuje. Teď hraje moc pěkně.
podle mě uvažuje
Necid? ten nedal gol už rok
Necid je příšernej ted,nechal bych ho doma.
Cech - Rajtoral, Sivok, Kadlec(Hubnik), Limbersky - Plasil, Jiracek - Petrzela, Rosicky, Krejci - Baros
Ale jo, proč ne. Jen místo Limby Kadlec.
to ani nahodou, Kadlece jsem tam dal jenom z povinnosti (protoze ho Bilek neposadi), ale Michal je v soucasny dobe fakt spatnej a Limba naopak svetovej
200.
Pro double Legie
aby sa este neradoval ruch lech este skonci pred legiou a legia bude 4
Brr nestraš. Toho zápasu proti Lechii se nebojím, ale doma proti Koroně to bude mít Legia těžký.
ja uz legii neverim vobec,dneska si to prehrali sami vsetko,ako bonus im dal gol jakub wilk lech sa ukrutne trapil,rudnev dneska zazdil minimalne 2 goly a sebcil strasne ja ten titul samozrejme prajem lechu ale najviac si ho podla mna zasluzi slask len je mi luto ze szmuda nezobere celebana a sobotu
Wisla - Slask ... aby nahodou ruch nevyhral nakoniec
tak wisla-slask je druzba...wisla nema o co hrat,do poharov sa nedostala a tato sezona je sklamanim pre wislu,automaticky to neznamena ze to wisla vypusti ale stat sa to moze...ruch mam rad ale nie klub ale niebiescy jedna z naj skupin v polsku
inak Polonia - Zaglebie 0:4 zaglebie vidim na buducu sezonu velmi vysoko
ja nie...ten kader nie je tak kvalitny aby hral o spicku tabulky,oni su na urovni gorniku,polonie ci jagy,hapal tam odviedol dobru robotu ale nemyslim si ze hapal je dobry trener,pripomina mi straku,ale zaglebie ma pekny stadion
Magera
Takovy utok Magera Vlcek to by koukala cela Evropa
Čech -- Gebre - Hubník - Sivok - Kadlec -- Plašil - Jiráček -- Rezek - Rosický - Pilař (Krejčí) - Baroš (Peky) takhle to podle mě stopro bude
souhlas
1 Čech
2 Drobný
3 Laštůvka
4 Gebre Selassie
5 Rajtoral
6 Sivok
7 Hubník
8 Kadlec
9 Limberský
10 Pudil
11 Hübschman
12 Rezek
13 Plašil
14 Jiráček
15 Rosický
16 Pilař
17 Petržela
18 Kolář
19 Krejčí
20 Baroš
21 Pekhart
22 Lafata
23 Štajner
? Necid
? Pospěch
? Polák
kozak?
Takhle nějak bych si to představoval já, je mi jasný že ted se to už tolik měnit nebude, hráče jsem vybíral tak, aby byli schopný hrát na víc postech, takže to zařazení do řad neni úplně pevný, ale myslim, že je takhle každej post hezky zdvojenej:
Čech, Drobný, Vaclík - Gebre, Limberský, Kadlec, Hubník, Suchý, Kalas, Hubschman, Rajtoral - Plašil, Vácha, Jiráček, Rosický, Štajner, Krejčí, Pilař, Rezek - Pekhart, Baroš, Lafata, Chramosta
Místo Kalase Sivok, ale to určitě víš, jen ti to příslušnost nedovoluje napsat
jasně že jsem zaujatej, ale mně se nelíbí jeho styl, střšně moc balonu nakopává a ještě ke všemu mu to trvá, uznávám že jeho tvrdost je platná, ale v ideálnim případě doufám, že ho nahradí Mazuch, kterej je silovej, ale zároven i docela fotbalovej, nicméně toho jsem tam nepsal, protože nemám potuchy co s nim ted je, ještě bych výhledově počítal s Necidem, ale na tohle euro bych ho nebral, neni dostatečně rozehranej, radši at nechá koleno odpočinout a vrátí se do repre ve formě
Jsem pro nominaci Éri Brabce, je to takovej ceskej Rio Ferdinand, svym zpusobem
A co Milan Škoda? Vždyť bilanci má podobnou jako Necid letos.
Jenomže Necid půl roku nehrál a hraje ruskou ligu, která je dnes už trochu jinde než česká xD
Pavel Horváth by si to zasloužil.. bohužel je pro mnohé už starý..
ČECH-GEBRESELASSIE,HUBNÍK,SIVOK,KADLEC-PLAŠIL,HÜBSCHMAN-REZEK,ROSICKÝ,KREJČÍ-PEKHART
DROBNÝ(LAŠTŮVKA)-POSPĚCH,RAJNOCH,PUDIL-JIRÁČEK,POLÁK-PETRŽELA,KOLÁŘ,PILAŘ-NECID,BAROŠ.
Podle mě docela realistickej odhad. Myslím, že moc jiný to nebude.
Šanci na postup určitě je.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele