Beckham dolaďuje podmínky dalšího hostování v AC Milán
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
V Miláně budu bez rodiny zase trpět, říká Beckham
06.11.2009, 10:36
Beckham bude od ledna opět hostovat v AC Milán
02.11.2009, 19:15
Beckhamův návrat do AC Milán je prý stoprocentní
26.10.2009, 16:47
Beckham se v zimě zase vrátí, tvrdí AC Milán
13.10.2009, 09:15
V Miláně věří v další Beckhamovo angažmá
10.09.2009, 19:59
Komentáře (113)
Přidat komentářjuchuu
Velkej frajer, tenhle David Beckham
no neviem asi nevie a momentálnej situácii v Europe a v AC
ne, určitě to neví
ale možno to bude on ktory zdvihne uroveň a knkurencia schopnosť AC
Věřím že Dave zvedne AC nahoru
takovemu Huntelarovi by mohli jeho centre pomoct ku golom
chudáci v Galaxy
Hmmm tak přesně takovýhle zprávy teď potřebujeme slyšet... Beckham kterej si chce ještě začutat za repre jde kam jinam než k nám.
Kámo, ty bys měl být za tohle rád... nechápu tě.
Jde mi o dlouhodobé řešení, Becksovi se povede pár centrů bude z toho pár gólů, ok. Ale z dlouhodobýho hlediska půjde zase po sezóně pryč, na nápravě by se mělo dělat od základů a ne k nám tahat takovýhle "řešení". Tohle nemá budoucnost
V současnosti, kdy se propadáte každým kolem tabulkou je to "nouzový řešení". Jinak určitě potřebujete omladit. Ale rozhodně není řešení třeba mladé hráče kupovat. Kdyby jste si stáhli z hostovaček hráče a pak taky z juniorky, mohlo by se to ukázat jako dobré. Ale to by musel Silvio nastolit nějakou koncepci, která si myslím v současnosti chybí. Sakra práce, nechci koukat že AC je až za Interem. Doufám, že se Vám podaří se z těch "sraček" dostat
Pokud se pletu, tak mne omluvte a opravte, ale nebyl to právě Beckham, kdo vás část minulé sezony táhl?
Tak,že by nás táhl to zas ne.Pár zápasů se mu sice povedlo ale potom už to byla slabota...
aha, díky
Vyborne, tohle slysim opravdu rad ! Beckhamovy centry nam muzou pomoct, Hunt by diky tomu mohl zacit strilet goly, bude-li hrat . . . Vitej, Davide ! Doufam, ze nam pomuzes jako na jare !
David Beckham ! David Beckham ! David Beckham ! ! ! !
I když jsem původně Beckse chtěl, tak v současné situaci nic neřeší. Potřebujeme mladý hráče, s kterejma začneme budovat novou zálohu, nejlépe začít už v zimě. Takhle Silvio řekne, že s Becksem máme opět nejlepší tým na světě a nikdo jinej nepříjde....
Přesně o tohle mi jde...
Ale třeba na ty hráče nemáte a potřebujete, aby vám na ně Becks vydělal. Jen za přáteláky, kterých zase určitě bude aspoň 5, dostáváte minimálně mega.
Což ti vynese akorát na ten jeho plat na hostování...
Nehledě na to, že ty přáteláky budou mít tak jako tak On se zaplatí, možná něco málo vydělá, ale hlavní přínos je v tom, že budou mít kvalitního hráče zadarmo..
ono to kluci budou mít spočítaný, toho bych se nebál
Tak určitě na tom ACM neprodělá, tím jsem si jistý. Ale rozhodně se nedá počítat s tím, že by výrazně zvýšil příjmy natolik, že by to pomohlo s přestupy. Kdyby to byl dvouletý přestup, tak je to něco jiného, fans si budou kupovat dresy a podobně, momentálně jen ti nadšenci.
jasně
průser je, že to je hráč do základu při stávající formě hráčů AC
Vím, jak to myslíš, ale právě že je pro ACM ideální, že na hráči základní sestavy ještě vydělá... A v současné situaci se hodit určitě bude. To, že kádr ACM je na tom nejhůře za X let je něco jiného...
Přáteláků měli letos víc jenom kvůli Beckhamovi a samozřejmě na nich díky němu mnohem víc vydělali, dali je totiž tam, kde jim zaplatili nejvíc. Ale u nich ty zisky z Beckse nekončí...
achjo
Stejně jako loni, se na něj těším...
Becks podle mě pomůže, ale je to "řešení" max. na pár měsíců, AC to nevytrhne...
Hlavně, že se tak strašně hrnul do té Ameriky.
Svůj úkol tam splnil, fotbal - soccer, se tam stává čím dál tím populárnější.
otazka je kolko ma na tom zasluhy on
Ale aj tak schvaľujem keď tam idú hráči na staré kolená. Rozdiel je však v tom, že Beckham tam odišiel priskoro a sám už dávno pochopil, že to bolo unáhlené rozhodnutie. Pokiaľ hráč nedohrá kariéru v klube svojho srdca, alebo už na sklonku kariéry nepodáva adekvátne výkony v jednej zo špičkových európskych súťaží, mal by odísť do MLS a aspoň tak byť nejak nápomocný. Veľa hviezd minulosti si v MLS na konci karéry zahralo a myslím, že tak oni ani žiaden Amík nemal dôvod nebyť z toho nadšený. "Soccer" je momentálne v Spojených štátoch Amerických najrýchlejšie expandujúcim športom a už len môžme očakávať, kedy sa Amerika zaradí medzi širšiu špičku sveta. Hráčsky potenciál z pohľadu kvantity z ktorej možno čerpať je neopísateľný a ako to poznáme aj z iných športov, kvalitné tréningové podmienky a značná afroamerická populácia narobí divy o tom som presvedčený. Tak ako na tom Amíci ryžujú najmä v atletike.
Tak v USA jsou smíšené všechny kultury a rasy, takže tam fakt mají potenciál najít výborné fotbalisty a dobře je dát dohromady... Mají jak urostlé Afroameričany, tak menší asiaty, přistěhovalce z JA a Mexika a k tomu Evropský miš-maš...
Tak tak A to ich ešte nayše nebude nikto miestny d*bať, že nereprezentujú Nigériu, Taliansko, Rusko, Haiti, Honduras, Mexiko, Jamajku atď. to sa niekto má...
To už se říkalo 30 let zpátky, kdy tam chodil dohrát kariéru Pelé a další. Jednak tam "soccer" nebude nikdy sport č.1, jednak tam nemaj kvalitní trenéry ani žádné špičkové kluby, kde by mohli hráči růst. Kdo tam něco umí, jde do Evropy a tam většinou vyhoří nebo zapadne do průměru. Stačilo mi vidět nejlepšího hráče té jejich slavné ligy na půlroční hostovačce v Bayernu a to Donovan zkoušel štěstí v Evropě již potřetí a nikdy tam nevydržel dýl než rok. A že jich je 300mega? Podívej na Čínu či Indii, jen o kvantitě to není. Zkrátka fotbal bude v USA vždy ve stínu Baseballu, Basketballu, Amerického fotbalu či hokeje a to už zkrátka nezměníš
Já věřím ve vítězství fotbalu i v týhle špatný zemi
Před třiceti lety tam tuším každoročně na měsíc nejezdily největší kluby světa odehrát několik zápasů, Pelé byl úžasnej fotbalista, ale nebyla to hvězda přesahující sport. Beckham není jen sportovec, ale světová celebrita, kterou znají i ti, kteří fotbal vůbec neznají..
Postupom času sa im priblíži na minimálnu odchýlku, to ti povie každý, kto v USA Žil/žije. O kvantite to samozrejme nie je ale ten potenciál je tam vysoký. Čo sa týka zázemia tak to rastie z dňa na deň. Ja nehovorím, že je to otázka pár rokov, ale verím (v zmysle som presvedčený) že sa toho dožijem. Ani jeden zo zámorských športov s výnimkou hokeja aj to len obmedzene a basketbalu (čo sú oba medzinárodné športy) nemajú na to prerásť ich hranice, čo futbal dokáže a Amći sa tomuto trendu prispôsobujú veď zjednodušene povedané, taký všadeboli a nebudú hra´t masovo najpopulárnejší šport na svete? Čo sa týka kvality ich ligy, tá bude priamoúmerne stúpať s kvalitou prostredia a tým aj vypracovaných hráčov. Len "blázon" by si myslel, že krajina, v ktorej popularita futbalu tak narastá, ktorá má obrovské kvantitatívne ale aj kvalitatívne (tak ako píšeme s Talkersom čo sa týka zmiešaného obyvateľstva a jeho potenciálu) možnosti a (momentálne doćasne pribŕzdené) takmer neobmedzené finančné rezervy, nepôjde čo i len v dlhodobom časovom horizonte nahor. A či sa to hovorilo pred 30 rokmi? To teda nie, max. 15, čo ale nevylučuje to, čo hovorím. Na to taká doba nestačí. Navyše popularita prudko stúpa hlavne od začiatku 21.storočia, nie od MS94.
Mysli si co chceš, ale liga v USA si nikdy nepřiblíží kvalitou k Evropské TOP10-15. To je i o kultuře a historii. Pro ně je ten sport zkrátka pomalej, málo akční. To že tam jezdí na turné Barcelona či Chelsea je pěkné, ale spíše to zvedne zájem o kluby samotné, než o fotbal ve vlastní zemi. Podívej na americké kabelovky, které třeba vysílají Barcu. To že řadový fanoušek se dívá na Chelsea a pak jde i na zápas domácí ligy je tak trochu špatný předpoklad. Já se taky rád podívám na Arsenal a neznamená to, že bych chodil na Plzeň nebo TJ Klatovy. Navíc tam se chodí diváci primárně na stadion nažrat a čumět. Tam nikdy žádná fotbalová atmosféra nebude. Stačí se podívat na Mexiko, kde je fotbal fenomén a do USA, kde je to jen jeden z řady sportů. Zlepšující se zázemí je sice fajn, ale stejně, kdo něco ve fotbale umí, ten nejde do USA, ale do Evropy, od zdejších akademií. V USA zůstane třetí/čtvrté sorta a kdo bude moc, ten se vydá do Evropy- viz Adu, Altidore, Rossi, Subotić. Hráče z Jižní Ameriky rovněž nenalákají, ty rovněž láká Evropa. To je zkrátka jako bys tvrdil, že česká liga se stane fotbalovou velmocí a to tu máme zázemí nesrovnatelně lepší. Finance tam do fotbalu nikdo rvát nebude. Američtí majitelé radši vrazí prachy do Arsenalu, MU či Liverpoolu, protože to přináší zisky, tam těžko. Jim nejde o fotbal, ale o profit. Navíc USA byli odposovad v ekonomickém rzokvětu, nyní je čeká pád na držku, myslíš že za této situace budou rvát prachy ve velkém do fotbalu? USA byli vždy fotbalový pidistát a vždy budou. Jejich repre hraje téměř výhradně v Evropě a nčekám dlouhodobě nějakou změnu. To spíš padne fotbal v Eropě dolů, než že by šel ten v USA nahoru, pak bude přiblížení možné
Tak to som ani docieliť nechcel aby to vyzeralo, že ju chcem radiť po bok top líg Európy, ale top 15? Uvedomuješ si aké čislo si použil? Základ sú akadémie a pokiaľ pôjdu nahor tie, zvýši sa kredit celej ligy. Áno, najlepší odídu, ale aj medzi ostatnými sa nájdu hráči, ktorí to pozdvihnú a ak ten progres pôjde celkovo, stupienok po stupienku to pôjde nahor i keď nie závratným tempom. Rozdiel medzi nami je v tom, že ty akýkoľvek progres de facto odmietaš, čo mi príde ako až prilíš jednostranné. Čo sa týka tých turné, to je Talkersov argument a znamená len toľko, že to prispieva k popularizácii športu. Čo sa týka tvojho vzťahu k futbalu (či iných) môžem len za seba povedať, že tak ako sledujem Manchester a PL (aj iné, ale to je mimo) tak sledujem aj Tatran Prešov a Corgoň ligu. Síce tam nenachádzam to, čo nájdem v zázračnejškatuli značky Phillips, ale kedže tento šport milujem, vychutnať si dokážem aj podľa niekoho nevychutnateľné a vôbec sa za to nehanbím, práve naopak. To pochopí len ten, kto pre tento sport žije, nielen gaučový konzumista (tým nenazývam nikoho). Čo sa týka fandenia v USA, aj v tomto smere sa to posúva, samozrejme pomaly. Súvisí to aj s infraštruktúrou a popularizáciou ale ak chodia tisíce na iné, pôjdu aj na futbal. Nárast záujmu tam proste je a neustáva. Čo sa týka tej atmosféry, či hotdogových fanúšikov, to je proste ich kultúra nekultúra a je to tak aj v am. futbale, či baseballe a nič to nemení na veci, že atmosféra tam je. Iná než u nás v Európe, ale je. Argument, že tam chodia len aby sa nažrali a pokecali si je síce do istej miery pravdivý, ale ruku na srdce, kde už v modernom športe to tak do istej miery nie je?! (bohužiaľ) Navyše argumentovať len tým, je za prvé už hrozne otrepané kliše a za druhé len čiastočná pravda. Ešte sa vrátim k tým odchodom do Európy - tie zvyšujú kvalitu reprezentácie a opäť - lákajú k športu ľudí a sponzorov a tým nepriamo podporujú aj jeho rozkvet, takže to by som rozhodne nebral ako mínus. A prachy? Pád už nadišiel a uvidíme ako a dokedy sa z neho budú spmätávať, ale do športu sa investovať neprestalo, to si si snáď všimnúť musel. Nuž a čím populárnejšie to tam bude, tým bude prachov viac. Ešte raz opakujem, najväčśí deficit je v oblasti trénerstva a organizácie celkovo. Na to, že tam potrebujú kvalifikovaných ľudí z Európy (slušne zaplatených) musia prísť sami, ale na to dôjdu, všetci tam nie sú sprostí.
Ano Top10-15 souhlasí, jejich liga nikdy nebude lepší než třeba Turecká či Řecká, stejně jako tam nebude fotbal pomalu náboženstvím. Já ten progres neignoruji, ale považuji to za přirozený vývoj. Asi jako když je roční inflace 5% a tobě roste mzda o 5% ročně. Můžeš nárůst mzdy považovat za progres, ale ve skutečnosti jsi na tom pořád stejně, ne-li hůř, protože zbytek zaznamenává ten progres větší. Je to dobře vidět třeba na české lize. Pár let zpátky se mohli přední české kluby rovnat s kluby s Evropy, dnes nemohou a to není jen otázka peněz. Zkrátka okolní ligy mají takový náskok, že to nejde dohnat ani se přibližovat. To že všichni hráči z reprezentace jsou krajánci je jen znamením úpadku, podobně je tomu v USA. Můžeš říkat, že ti hráči co rhají v zahraničí vrhají lepší světlo na náš/jejich fotbal, ale není tomu tak. Jestli má kvalita ligy stoupat, tak musí nejlepší hráči zůstávat a musí mít důvod zůstávat. A protože hráči ze špičky jejich ligy odcházejí do Evropy a pak se vrací s nezdarem domů, tak si nemyslím, že by jejich fotbal mohl tomu Evropskému někdy konkurovat. Ano, hlavní problém je taktická nevyspělost, nesystematičnost, ale kvalitní evropské trenéry tam nenalákají, prootže ti tam nebudou chtít a nebudou mít materiál ani peníze. Nějaký pozvolný růst je možný, ale vzhledem k tomu co čekám, tak nepraděpodobný. Současná krize v USA není žádný pád, ten teprve přijde
No a čo sa týka tých hráčov - Donovan nikdy neol skvelý futbalista, je to len hviezda regionálneho charakteru pre 300miliónový región. Ide o postupné zlepšovanie sa, čo je pomalý proces a zatiaľ to prináša len malé výsledky ale lepší sa to. Zatiaľ sú to "len" priemerní futbalisti, čo nie je v konečnom dôsledku tak málo a bude lepšie, to chce čas. V čom ale s tebou bezvýhradne súhlasím, to je trénerská základňa. Tam sú tie rezervy najväčšie.
Inak tou "slávnou ligou"...to už začínam naberať isté tušenie, prečo si to bagatelizoval
Prečo Mr. Getzo?
mi to pripomenulo antiamerikanizmus môjho dobrého priateľa. Inak si si to pekne vyrátal - odoslal si to akurát pred začiatkom zápasu a mňa nechal odpovedať a nepozerať
Říkej tomu antiamerikanismus, ale já můžo o tobě povídat, že jsi amerikanista, tak si vyber Jinak tvůj pohled je značně optimistický, já nabízím trochu pesimismu a jen kvůli tomu, že nejsem hurá optimista mi nemusíš podsouvta, že jsme antiamerikanista
Nene, ja som nepoužil výraz "tá ich slávna liga..." Či som proamerikanista? Rozhodne nie. Ja nie som pronikto a ten optimizmus je len výpočet udalostí, predpoklady, sledovanie pomerov a rozhovory so znamymi v USA
Můj pesimismus je na základě obdobných věcí, ale navíc sleduji i další fakta, jako ekonomické prognózy
ach jo! v ac absolutne nevi co to je koncepce
Zdá se mi to, nebo si většina lidí mysli o Becksovi, že je to jenom marketingový maník? a přitom to je skvělej, světovej hráč... škoda, že nevyhrál žádnou velkou individuální trofej, ale zase.. v době Ronalda, Zidana, Figa a spol., to měl sakra těžký...
v 99 byl druhej ve Zlatým míči
S tímhle to má těžký, ta konkurence byla v jeho době větší než teď... I když Messi, CR,Ribery,Kaká...
Vždy je veľká konkurencia, no na druhú stranu sa vždy nájdu aj skvelí hráči, ktorí zostané bez individuálneho occenenia. Beckham, Henry, to nie sú len značky ale aj futbalové ojmy svojej doby a na podobný piedestál ako CR nedosiahli, čo je samozrejme škoda...
Je to hlavně marketingový maník. Samozřejmě že to byl kvalitní fotbalista, kterej si našel místo v Manchestru United, což neni možný bez špičkovýho fotbalovýho umu, ale jeho jméno daleko převyšuje jeho fotbalovou kvalitu. Když vezmu hráče jako Giggs, Scholes nebo Lampard, Gerrard, tak to jsou lepší fotbalisti než byl on. On vyčníval ve standartkách, dokázal být jeden čas na nejvyšší úrovni plnohodnotnym hráčem, ale zároveň neoslnil, k těm top hráčům mu něco scházelo. Prostě byl to dobrej fotbalista, ale byli lepší.
Becks byl rozdílovej hráč.. Ne jen nějakej plnohodnotnej.
Achjo...
souhlas
V AC jsou prostě nepoučitelní. Tenhle hráč jim nijak vyjma možná finanční stránky neprospěje. Kromě jména nemá co nabídnout leda pár centů do vápna a nějakej přímak, ale obraz hry nevylepší. Bude tam jen další profesor. Figo mohl možná ve čtyřiatřiceti něco velkoklubu nabídnout, jenže to byl pan fotbalista, kterej měl pestrej rejstřík dovedností, Beckham těžil ze svýho jména i v dobách, kdy byl na vrcholu sil, v Realu byl do počtu, v anglický repre taky nikdy nic moc a teď chce Milán tahan z bahna
Viděl jsi někdy Beckhama na vrcholu sil?
No ďakujem pekne za taký kometár
V Realu do počtu
nechapem ako mozeš povedat že v Reale bol do poctu
s tím Realem je to částečně sporné, ale jinak opět souhlas. Věta, že jeho jméno daleko převyšuje jeho fot. um je více než trefná
do tej MLS podla mna nemal odchadzat,moc mu to neprospelo
Odísť mohol či mal, ale neskôr.
Becks, Juninho, Nakamura, Pirlo, Del Piero, C. Ronaldo....
Chybí ti tam Pierre van Hooijdonk
Máš pravdu.. Ale místo koho ho tam dát.. Snad až pak za ně.
Rozhodně místo Ronalda
Místo C. Ronaldo
Cristán dává těch gólů z přímáků jako nikdo jiný před ním. Už jenom timhle si tam zaslouží být.
No dává jich dost, ale jich dost zkurví a kdyby se podle mě počítala úspěšnost přímáků, tak je až za těma zmíněnýma
Toto sme už s martym riešili ale zjavne ho to stále drží
Co je na tom, že si stojím za názorem, že těch gólů prostě dává z přímáků víc než kdokoliv jiný.. A i když většinou ten přímák zkurví, tak je z toho nebezpečná situace, protože žádný brankář tu jeho dělovku neudrží. Pro mě je hodně vysoko.
Hodně vysoko je aj pre mňa ale musí oho ešte dosť odkopať aby som ho posunul k tým borcom. Inak ak považuješ pomliaždeniny súperových hráčov za nebezpečnú situáciu (pre nich rozhodne) tak to súhlasím
Bez srandy - CR - 10 primakov - 2 goly, 2 vyrazenia od brankara, 6x múr. To je celkom presné.
Pánubohu do oken si zastříleli i borci, kterým vždycky šlo spíš o umístění.. Vy berete jen to, že kopáč musí trefit přesně prostředek pavučinky v horním rohu branky, jenže ono to takhle taky být nemusí. On dá neskutečnou dělovku, kvůli neuvěřitelně sklopenýmu nártu.. To nikdo jiný nedělá.
Tak tentoraz v bodoch: 1.to je jasné, to nikto nespochybňuje, 2.to rozhodne tak neberieme, 3.áno delovka je to vždy, aj keď neprelezie, neskutočná to som spomínal pri tých chudákoch v múre 4.nejde len o nárt ale aj o jeho fyziológiu nôh, 5. to nie je pravda, len to nerobí presne rovnako...
Body jsou pěkný, taky rád vypisuju v bodech, ale tentokrát nemáš pravdu.. Nakamura, Juninho, Becks i ostatní mají náběh ze strany, tím pádem míč netrefí přesně nártem ale trochu ho podeberou i vnitřní stranou chodidla (placírkou).. Jenže Cristano se snaží mít náběh rovnej a míč trefí s nártem nezvykle vysoko.. Tím pádem musí mít sklopenou nohu jako nikdo jiný.. Jak ho nemá rád, tak ty jeho přímáky, když se mu povedou jsou prostě nejlepší v historii fotbalu.
V ktorom bode to nemám pravdu? Lebo to, čo si napísal viem a nebral som to ako nejaké osvieženie pamäti
1,2,5
1, 2 tam nie je žiadna chyba, to je pravda. A v 5tom bode si ma nepochopil, presne ako som to čakával a aj pret som sa čudoval, čo za poučku si na mňa vyklopil. Skús sa zamyslieť nad svojim opisom jeho nákopu a presným znením 5teho bodu. Potom si premietni všetkých zahrávačov priamych kopov a nájdi niekoho s rovnakým štýlom nákopu (to som mal na mysli). Podotýkam, aby som sa vyhol opletačkám, že to, že to nerobí rovnako je na princípe hesla: "Keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté".
Getzo, tady jde o to, že C. Ronaldo to kope tak jak jsem ještě nikdy nikoho jinýho kopat neviděl. Jestli ty jo, tak mě pouč, případně pošli video.
S tím, že je to jeden z nejlepších kopáčů standardek s tím prostě nic neuděláš.. To je pravda. To je jenom ta československá škola. My se odmala učíme hlavně nekazit, zatímco v technicky vyspělejších státech je heslo "desetkrát to uděláš bez výsledku a jednou to vyjde a budeš hrdina"..
Československá škola.
Video nemám čas hľadať, sledujem Gunners, ale poradím, že kedysi tomu tak nebolo vždy, ale poslednú sezónu v Seville a už obe sezóny v Barce to rovnako nártom kope Dani Alvés, to by si mal vedieť Nedáva samozrejme góly ako Ronaldo, ale kope to tak, len o to mi šlo, aby som poukázal, že to nie je jedinečné. Nuž a že je Ronaldo špička, o tom nepochybujem, ale stále to pre mňa nie je zahrávač porovnateľný so Juninhom, Nakamurom, či DelPierom. Nehnevaj sa, ale to veru nie. (obľúbené univerzálne platné slovo - zatiaľ)
Inak: "tentokrát nemáš pravdu..." to znie drsne s tou poučkou. (snáď si si, marty, nemyslel, źe neviem ako to kopú; viem aj ako pri tom stoja a kto si pri tom špára v nose...)
Roberto Carlos to kopal podobně. A měl ještě větší dahu.
A nielen oni dvaja, na to ale marty tak nejak nemyslel, no
ještě mě napadl Sinisa Mihajlovic ( i když ten už nehraje). Ten dokázal vyčarovat neskutečnou parabolu.
chtěl jsem to taky napsat. Roberto a Siniša - dva největší bombeři jaké znám
Proč myslíš? Dani Alves i Roberto kopali sice přímým nártem, ale rozhodně neměli při kopu palec takhle vysoko při nárazu.. Tohle má jen C. Ronaldo
Beppe Signori taky kopal šlupky...
Hargreaves kopal 4x míň a má snad lepší gólovost
Becks, Juninho, Nakamura, Pirlo, Del Piero, Salihović, Carlos Eduardo, Bastos, Pjanić - současná světová extratřída. C.Ronaldo ani náhodou
Bastos?
No, tak ten ne, ale rohy kope dobře
že si nenapsal Gourcuffa, nebo Wendela.. C. Ronaldo je nepoměrně lepší.. Na tom nezmění ani tvoje antipatie k němu
Chlapci, jedině Riquelme...
Riquelme taky, samozřejmě
s pořádím se dá souhlasit
A co s obsazením?
Je to borec a takové komentáře typu, že je to jen módní ikona jsou nesmysl.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele