Bayern má prý zájem o Pienaara, hráč o tom nic neví

28.01.2010, 09:12
Aktuality
Bayern Mnichov se podle informací médií zajímá o záložníka Evertonu Stevena Pienaara. Ten by do bavorského klubu měl přijít coby nástupce Francka Ribéryho, který pravděpodobně německý velkoklub v létě opustí.

Na odchod francouzského reprezentanta, který včera v přípravě proti Ingolstadtu odehrál hodinu zápasu, se tamní vedení připravuje už nyní. V této souvislosti se zmínilo právě jméno Stevena Pienaara. Ten by v bundeslize nebyl žádným nováčkem, v minulosti již oblékal dres Borussie Dortmund. Jihoafrický fotbalista ale stále opakuje, že o údajném zájmu nic neví.

27letý reprezentant JAR tvrdí, že o zaujetí Bayernu slyšel jen z okolí, nic konkrétního tak ujednáno není. "Slyšel jsem o tom jen na tréninku, když za mnou přišel Louis Saha a řekl, že podle nějakých zpráv se o mě Bayern zajímá. Já sám o tom ale nic nevím," řekl Pienaar, kterému současná smlouva v Goodison Parku za rok a půl vyprší.

Do liverpoolského celku Pienaar přišel právě z Dortmundu a v Evertonu o sobě svými výkony dává hlasitě vědět. V poslední době skóroval jak na Arsenalu, tak i doma proti Manchesteru City a podílel se také na včerejším vítězství nad Sunderlandem. Také to zřejmě bylo Bayern podnítilo k větší aktivitě.

Autor: Pavel Mašlaň / soccerway.com

Komentáře (258)

Přidat komentář
smazaný uživatel

chudák Pienaar to bych mu nikdy nepřál...ze symaptického Evertonu do Bayernu..brr fuj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ale tak Pienaara by to mělo potěšit,jestli ho berou jako Ribéryho nástupce.ale byl bych radši kdyby tam nešel,Bayern nemám rád a Stevenovi fandím už od Ajaxu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Já bych mu to přál, docela se u mě těší oblibě...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

bayern je super

Reagovat
cristiano.K.

hm zajímavé...vyměnit tým z první 8 PL za top tým bundesligy.....vím,že tam everton ještě není,ale půjde nahoru...

Reagovat
smazaný uživatel

Co by získal tímhle přestupem? Asi 2x větší plat, pravidelnou LM, lepší spoluhráče... Everton je přece jen o třídu níže.

Reagovat
cristiano.K.

plat určitě ne....určitě je bayern lepším klubem než everton s nímž si LM nezahrahe,alespon v této sezoně,ale vyměnit nejlepší soutěž světa za bundesligu,navíc kde už byl....to je spíš otázka pro něj?

Reagovat
Mr.Jindros

Reagovat
cristiano.K.

je lepší hrát proti liverpool,MU,arsenalu,chelsea,city, než proti bremam,leverkusenu,wolsburgu,schalke např

Reagovat
smazaný uživatel

Len nech príde, na škodu to určite nebude

Reagovat
smazaný uživatel

No jen by mě zajímalo, kam má tedy namířeno Ribéry... Real, Chelsea, City? K nám ho každopádně nechci, na marodce toho moc neodehraje

Reagovat
smazaný uživatel

nedivil bych se kdyby měl franta podepsanou smlouvu o smlouvě s realem, ale kdyby tam fakt šel, tak to už bude fakt maras s tou jejich sestavou. city ho určo chtějí ale tam netipuju že pujde,.protože sam by měl vědět že city bude eště nějaky rok trvat než se sehrajou apod.. on chce tituly hned, takže ja osobně tipuju barcu kde nahradí henryho, ktereho odsune na lavku definitivně

jinak dneska FUTSAL češi hrajou myslim od 8 večer tak fanděte !

Reagovat
smazaný uživatel

Barca x MU... Jde o to, jestli Barca získá Silvu nebo ne. A podle toho, jestli se šejkové nezblázní..

Reagovat
smazaný uživatel

Hrát za Bayern je čest pro většinu hráčů. Je to jeden z 5 top klubů na světě a žádný z pisálků tady na tom nic nezmění.

Reagovat
r.mrazik

manchester,barca,real,chelsea,arsenal,lyon,liverpool...ale mas recht,do top 10 by se vesli

Reagovat
smazaný uživatel

ještě AC, Inter, Juve, takže bayern možná 11.

Reagovat
smazaný uživatel

nejsu zadnej zastance nemcu,ale Bayern je urcite vic TOP tym jak Lyon,urcite ale min jak AC,tak na stejno s Juve a Interem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak započítame posledných 5-6 rokov, je Bayern v top za Lyonom.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže normálně se topkluby berou za více let. krásným příkladem toho, že momentální forma ( 5-10 let ) nic není je Inter od roku 96. Koho chtěl, toho měl a tituly nebyly. Proto je Bayern víc než Gunners a Chelsea. Pokud ne, tak po dvou titulech v PL bude topklub i City

Reagovat
r.mrazik

Bayern vic nez Arsenal? brzdi

Reagovat
smazaný uživatel

Tak podľa tejto logiky môžem do top klubov prirátať aj Nottingham či Ajax.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase to nepřehánějte. Arsenal má problém kvůli špatné Evropě a proto top není. Nebýt 2005 tak tam není ani Pool.

Forrest - nikdy tam nepatřili a jedno období na tom nic nezmění, Ajax - před 10 lety určitě, teď už ne.

To mrazik: v čem je Arsenal tak dobrej, proč je lepší než Bayern?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože se každoročně dostává do semifinále LM a bojuje o titul ve výrazně silnější lize? Jinak byli ve finále nějakých 5 let zpátky, Kdy se to povedlo naposledy bayernu? Německá liga není srovnání...

Reagovat
r.mrazik

viz talkers

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase jde o to, jak to bereš. Chelsea je top klub z pohledu současnosti, kdy je v posledních 5ti letech lepších jen pár klubů.

Reagovat
smazaný uživatel

zase je fakt, že když za Bayern nastoupí Robben i Ribéry, tak jsou schopný porazit kohokoliv...

Reagovat
Mr.Jindros

Pokud jde o ty opravdu největší velkokluby, tak těch je v Evropě podle mě sedm. Dva po každé ze tří nejsilnějších lig a Bayern. Snad jsem na žádný nezapomněl.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná zhlediska historiků a normálních fans...Ale z pohledu fotbalisty je ten největší klub, který má nejvíc peněz...proto je pro fotbalisty Čukotka tak oblíbená :)

Reagovat
smazaný uživatel

aha,ja myslel,ze to berete jako kterej tym ma vetsi prestiz...porad je pro fotbalistu vic prestoupit do Bayernu,nez do Lyounu,o tom doufam neni pochyb.

Reagovat
smazaný uživatel

To záleží od uhlu pohľadu, v ktorej krajine je aká kvalitná súťaž. Francúzska liga na tom horšie určite nie je ako nemecká.

Reagovat
smazaný uživatel

ale je !

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Eidur je v Tottenhamu :)

Reagovat
r.mrazik

to je vul

Reagovat
smazaný uživatel

Spurs? Zahraje si? Útok plnej, záloha taky... Radši bych ho viděl u Hammers...

Reagovat
smazaný uživatel

Jen na hostování, nevím jestli je tam opce. Tudíž se určitě hodí. Zvlášť, když ten střed zálohy je slabší. Myslím si, že se uplatní. Je to kvalitní univerzál a jsem moc rád, že zvolil Tottenham.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako nevím, kam bys ho chtěl postavit? Útok je jasnej, Defoe, Crouch, Keane ho před sebe horko těžko pustí a ještě tam máte Rusáka. Záloha + křídla Lennon, Bentley, Kranjčar, Modrič, Jenas, Huddlestone, Palacios - 7 hráčů na 4 posty...

Byl bych moc nerad, kdyby seděl, což je u vás dost pravděpodobné, má na víc než jen vyztužovat místa, kde jsou problémy.

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenhamu chybí pořádný hráč do středu, který by hrál kreativně a ještě uměl dávat góly. Bude se hodit.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že se bude hodit... To nikde nepopírám, jen se bojím, aby nebyl jen na lavičce...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to světová třída, věřím že bude hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Verme spoločne.

Reagovat
smazaný uživatel

Bratři a sestry, modleme se.. Amen...

Reagovat
honziss

Tak teď nám doufám pustíte Huttona.

Reagovat
smazaný uživatel

Harry na vás sere, když jste minule nechtěli dát Spurs Bellamyho :)...Snad Hutton zůstane. Má lepší formu než Corluku. Nechápu, že sedí.

Reagovat
honziss

Jak může mít lepší formu než Čorluka, když nehraje? On není hráč, který by měl být náhradníkem, i kvůli reprezentaci. Doufám že se šprajcne a odchod si vynutí.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože Harry nerad něco mění. Ale teď dostává Hutton víc a víc šancí. Já doufám, že minimálně do léta zůstane a vybojuje si základ. Jinak ať jde, protože on má fakt na hodně a ne sedět na prdeli.

Reagovat
honziss

Tak to je stejná situace jak na levém beku. Bale je lepší, ale stejně tam doteď hrál BAE. Věřím, že Hutton může být taky platnější než Čorluka, ale Harry je Harry. Čorluka by se musel zranit, aby Hutton dostal víc šancí. Když to vše shrnu tak si nemyslím, že má velké šance na nějaké stále místo v základu a proto by měl odejít. A nejlépe už teď.

Reagovat
smazaný uživatel

On měl smůlu, že když přišel Harry, tak tu formu fakt neměl. Teď se to mění a podle mě šanci má...Byla by škoda, kdyby šel k vám

Reagovat
honziss

To by právě škoda nebyla. Byla by to naprostá výhra jak pro něj, tak pro West Ham. V základu by hrál tutově, protože Faubert je strašný tragéd, konečně bychom měli kvalitního pravého obránce. Vy byste tím sice ztratili kvalitního beka, ale tak co už.

Na druhé straně doufám, že ty zvěsti o našem zájmu o Bentleyho jsou jen kecy.

Reagovat
smazaný uživatel

Přál bych vám ho, ale je to velký můj oblíbenec a radši bcyh ho viděl hrát u nás :)....Nějak je dost spekulací mezi Spurs a Hammers :)...přitom minule jste na Spurs kašlali, teď Spurs vás podělali, takže asi moc dobrý vztah mezi kluby momentálně nepanuje :)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je rozdíl prodávat konkurentovi, se kterým hraješ o poháry a týmu, který je o 15 míst níže..

Reagovat
smazaný uživatel

Smerom dopredu čo? Moses, Beattie, ako to vyzerá s nimi?

Reagovat
honziss

Žádné nové zprávy ohledně těch dvou nemám.

Reagovat
smazaný uživatel

No teď čtu na Daily Mail, že by Keano mohl jít k vám....už aby př. okno skončilo. Číst takové bláboly mi akorát zkracují život :)

Reagovat
honziss

Tak o Keaneovi se spekuluje už od příchodu Sullivana. Bulvár se za poslední dva týdny na nás řádně vyřádil.

Reagovat
smazaný uživatel

Cos mi to udělal, Guddy? K takovým *****

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
honziss

Já nevím, že se divíte. Sice to byla sviňárna od Harryho, ale když ti stejné podmínky nabízí tým bojující o LM a tým bojující o záchranu, volba je celkem jasná, ikdyž u Spurs nemá jisté místo v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Stop, stop stop, náhodou ja sa tomu nedivím, len mi na príde jeho sedenie na lavičke a na že som si želal skôr West Ham.

Reagovat
irik

Chlapec má tak na to BVB ...

Reagovat
fantomas

Reagovat
irik

Nahradit Ribéryho? To snad nemůže myslet vážně ani Saha ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si ale nepísal, či má na to nahradiť Ribéryho, ale či má na Bayern...

Reagovat
fantomas

Reagovat
irik

A na Bayern nemá, protože na jeho pozici hraje Ribéry, popř. Robben ...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže na Bayern majú len 11 hráči? Hm...zaujimavé...

Reagovat
irik

Když se řekne, že má někdo na Bayern rozumím tím na základ. Na lavičku má i Altintop, to není měřítko. V žádném klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Má na Bayern, má na to byť členom 23 členného kádra. Má na základ v Bayerne, dokáže sa presadiť na svojom poste v základnej jedenástke. Vskutku bláznivé...

Reagovat
irik

Koukám, že si bystrý kluk ..., čili určitě chápeš, že aby se presadil na svém postě, musí někoho posadit. Což nás vrací zpět k původnímu dotazu: Myslíš, že má na to, posadit Ribéryho nebo Robbena?

Reagovat
Bakary3

Dobře, Pedro a Bojan nemaj na Messiho s Henrym, nemaj na Barcu ?

Reagovat
irik

Pokud vím, Pedro hraje dost a Bojan na ní mít třeba bude, ale zatím nemá ...

Reagovat
smazaný uživatel

Hrá dosť, ale aj tak je to len náhradník. Nemá na základ (a to bez toho, aby sme riešili prečo!) = nemá na Barcu. Nádhera

Reagovat
smazaný uživatel

Robben a Ribéry vlastně hrají každý zápas, na to jsme zapomněli...

Reagovat
smazaný uživatel

Ak sú zdraví, samozrejme, že nie. Ale pochop už konečne, že medzi "má na základ" a "má na Bayern" je rozdiel a to podstatný.

Reagovat
irik

Pro mne "Má na Bayern" znamená "Má na to, prosadit se v Bayernu" což pro mne znamená hrát základ. Mít na lavičku v jakkémkoliv klubu pro mne není měřítko.

Reagovat
smazaný uživatel

Meter to nie je ani pre mňa, ale tie dva pojmy rozlišujem, lebo by sa to tak malo. Jedno je predsa širší a druhé užší pojem. Nie sú totožné

Reagovat
fantomas

Že nebude primárně v základu ještě přece neznamená, že bude přikovanej k lavičce. To jednak. A druhak - viz. Getzo.

Reagovat
fantomas

Nechci ho srovnávat s Ribérym. Jen kvalitama na Bayern zkrátka a dobře v pohodě má.

Reagovat
irik

Tím chceš říct, že je lepší než Robben nebo Ribéry?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si sa asi tresol po hlave...

Reagovat
j_mrazik

No pokud na Bayern má, tak to znamená, že musí hrát a tím pádem vyšoupnout jednoho z nich ze sestavy, nebo někoho jinýho. Pokud nebude hrát, tak na to nemá... jednoduchý.

Reagovat
smazaný uživatel

Práveže vôbec

Reagovat
Bakary3

Takže třeba Muller nemá na Bayern, protože kdyby byli R+R zdraví, nehrál by ? (příklad)

Reagovat
smazaný uživatel

Nie mrázikovi, ten to len nepochopil, ale irikovi - ten to pochopiť nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo to chápe jinak. Je to takovej problém?

A pokud ano tak prosím důvěryhodný ozdroj který tuhle teorii podporuje.

Reagovat
j_mrazik

Tak záleží na tom, jestli je branej do základní sestavy nebo ne, ale prakticky to tak je. Mezi náma, má VdV na Real? Já myslím, že v současnosti ne... je tam Kaká. Takhle to beru já.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ale Pienaar by zřejmě nehrál ani kdyby před ním stál pouze Müller...

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Čo povieš na to, čo píšem ja a Bacary bez toho aby si opalcoval všetko ostatné?

Reagovat
$dolar$

Proc bych mel na to neco povidat? Opalcoval jsem prispevky s kteryma souhlasim a zaporne s kteryma nesouhlasim...

Reagovat
smazaný uživatel

Je lepší ako Robben a prospešnejší pre tím...

Reagovat
$dolar$

Jo to urcite

Reagovat
smazaný uživatel

V sytéme, ktorý praktikuje Bayern(442) by bol prospešnejší ako sebec a palič Robben. Krídla Ribery-Pienaar by boli skvelé...

Reagovat
irik

v 4-3-3 hraje Robben jako agresivní křídlo spíš druhého útočníka, Ribéry se pak stahuje a tvoří hru ...

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern hráva 433? To je pravda, tam je Robben zas prospešnejší...

Reagovat
irik

Mělo se tak hrát, když bylo k dispozici Robbery, jenomže jak Ribéry na celý podzim vypadl tak se začalo hrát zpátky 4-1-2-1-2 a klape to, takže měnit se to asi nebude, ikdyž to bude stát místo buď Schweinyho nebo Müllera na úkor RIbéryho, kterému se před sezonou vymyslela pozice za útočníky ...

Reagovat
irik

Zajímavý názor, bohužel je však natolik chybný, že si nezaslouží nic jiného než zavrhnutí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Čteš moje příspěvky?

Reagovat
irik

jj

Reagovat
fantomas

Tak potom musíš bejt hrozně zabedněnej/nechápavej.

Reagovat
irik

Co jsme kdo mysleli tím "Má na Bayern" jsme si nahoře vyjasnil s Getzom5 (Getzo5m?). Čili pokud ho nechceš srovnávat s Ribérym, vystrnadí podle tebe ze sestavy někoho jiného nebo má v pohodě na lavičku?

Reagovat
fantomas

Na lavičku má v pohodě, to je jasný. Ale vysvětlim ti to po lopatě:

Faktor 1) Robben je ze skla, Ribéry vůči zraněním taky není úplně imunní. Pienaar by byl více než kvalitní náhradník, takže proč si ho okamžitě odsoudil to mi není jasný. Kór když při Robbenově zranitelnosti může 15-20 startů za sezonu posbírat úplně v klidu a to by pak nebyla úplně dobrá vizitka pro Bayern, kdyby takovou porci zápasů spolykal "hráč, který na něj nemá".

Faktor 2) Nelze vyloučit odchod Ribéryho, takže nevim, proč ho nutně počítáš mezi Pienaarovu případnou konkurenci. Čistě hypoteticky - kdyby Ribéry opravdu odešel, furt by byl Pienaar ten, co na to nemá? I kdyby neměl koho vystrnaďovat? (Právě tady se ukazuje, jak zcestná je tvoje teorie, když je založená jen na Stevenově konkurenci)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
irik

Zaměřme se na faktor 2 ..., Pineaar pro mne není hráč, který by byl schopen Ribéryho nahradit.

K faktoru 1 ..., ty zápasy teď polyká Müller, který na Bayern opravdu v pohodě má a dělá nám po Evropě dost dobrou vizitku, takže na Pineaara by zase zbylo místo vedle Altintopa.

Reagovat
fantomas

Ribéryho taky plnohodnotně nenahradí nikdo na světě, panebože, leda že byste Ronaldovi koupili tisíc nových ferrari, jinak nevim. Nebo koho si jako představuješ? A k Müllerovi - zaprvý dle tvý teorie: sedí -> na Bayern nemá (což je v děsném kontrastu s tvrzením "který na Bayern opravdu v pohodě má". A zadruhý momentálně Müller není lepší jak Pienaar, nanejvýš na stejný úrovni a to pak pro Stevena jednoznačně hrajou zkušenosti.

Reagovat
irik

Ronaldo by Ribéryho ani zdaleka nenahradil ..., Müller nesedí, nevím, kdes to vzal . A srovnávat ho s Pineaarem nebudu, už proto, že Müller je jeden z nejlepších hráčů Bayernu, a Pineaar ač je tam možná nejlepší (nevím) tak v Evertonu.

Reagovat
smazaný uživatel

Parker je dajme tomu najlepší DM ligy, ale hrá za West Ham, tak to nemôže byť lepší než DM z Chelsea... Ty máš fakt divné (ne)logické zmýšľanie, resp. príliš prosté...

Reagovat
irik

Ale Já přece neznevažuju Pineaarovi kvality, jen poukazuji, kde se prosadil on, a kde Müller. Ještě v té samé větě píšu, že je nechci srovnávat ...

Reagovat
smazaný uživatel

Nechceš, ale nepriamo to robíš už len tým, že to spomínaš, to si neuvedomuješ? Tak to radšej nepíš vôbec, nie?

Reagovat
irik

Uvědomuju a je to reakce na neuvážlivé fantomovo porovnávání Müllera s Pineaarem.

Reagovat
smazaný uživatel

To sa už mňa netýka. Reakcia je aká je...

Reagovat
irik

Jo, dostals mne i s mou reakcí.

Reagovat
fantomas

Nesedí? Tak proč by teda Pienaar nevytlačoval jeho, ale Ribéryho s Robbenem? Nechápu tě, proč si ho teda zmiňoval, když na Stevenově postu vůbec nehraje. Nebo snad Bayern praktikuje hru na tři křídla?

Reagovat
irik

Hrál, ale zároveň nebyl k dispozici Ribéry. Jak to Gaal poskládá když má k dispozici kompletní zálohu ještě netuším ..., je možné, že se to poskládá tak, že sedět z nich nebude nikdo. Každopádně zmiňoval jsem ho, protože je první náhradou právě za RIbéryho.

Reagovat
fantomas

No takže je náhrada - čili v případě zotavení obou předních křídel SEDÍ, o to mi samozřejmě šlo. Vaříš z vody, hele.

Reagovat
irik

Hele vařím, užmi dochází síly ..., nesedí, protože se křídla zatím nezotavily. Až se zotaví, budeme vědět víc .

Reagovat
smazaný uživatel

K faktoru 2: on ho nenahradí, ale predsa, kedže tam nikto lepší nebude a bude hrať v základe, bude na Bayern mať. Tvoja logika.

Reagovat
irik

Moja logika se vztahuje k nynějšímu Bayernu. O situaci, keby Ribéry přestoupil se v souvislosti s Pineaarem nebavím (a i kdyby, tak Müllera či Schweinyho posadí těžko, dost těžko).

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra to je obmedzenosť. A dokážeš čosi také ako uvažovať v hypotetickej rovine? Ono kľudne podobná situácia môže nastať i keď je to nepravdepodobné. To nám však nebráni v tej rovine sa baviť. Tak inak, ak chceš súčasnosť, budeš ju mať - Ribéry out, Robben out, Pranjič v základe na dlhé mesiace - už má na Bayern pokým dovtedy len vysedával? Tvoja logika.

Reagovat
irik

Pranjić na Bayern nemá, ale lepší alternativa není.

Reagovat
smazaný uživatel

Ahá, takže v tvojej logike existuje výnimka, wow...

Reagovat
irik

Jaká výjimka? Říkám snad někde, že Pineaar na Bayern bez Robbena a Ribéryho nemá? Ne. Říkám, že nemá na Bayern, tedy na kompletní Bayern, tedy s Robbenem, tedy s Ribérym.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak berieme, že to má byť náhrada za Ribéryho ( ) tak ten Bayern bez Ribéryho bude a práve o tej situácii sa predsa celý čas bavíme. Je jasné, že ak je Franck zdravý, nemá cez neho šancu, tak prečo by sme mali odbiehať...

Reagovat
irik

Ale v té situaci Pineaar Ribéryho nenahradí, protože na to nemá. O tom se celou dobu bavíme.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Komu niet rady...

Reagovat
irik

A s čím by si chtěl pomáhat?

Reagovat
smazaný uživatel

S osvojením si zdravého logického myslenia, ostatné, zdá sa pomoc nepotrebuje.

Reagovat
irik

A co je špatně na mém, zdá se nezdravém, logickém myšlení? To, že si nemyslím, že Pineaar je tak dobrý hráč, aby nahradil v Bayernu Mnichov Ribéryho?

Reagovat
smazaný uživatel

To nie je logické myslenie, to sú predsudky.

Reagovat
Arne

Ty tak něco říkej u předsudcích, mistře "antiněmče"

Reagovat
smazaný uživatel

Aha pán si ma pamätá, veď mi svojimi príspevkami potvrdzujete to čo píšem Zrejme sa vám nehodí do krámu.

Reagovat
Arne

Hm, čímpak že ti potvrzujeme, že tvá zaslepená hovna jsou pravda?

Reagovat
smazaný uživatel

Vieš čo, nereaguj na mňa, keď sa nevieš slušne baviť, tak ako minule, keď som dostal nakoniec nespravodlivo ban iba ja. Irik má predsudky, ty zas trpíš schizofréniou, hore píšeš, že by mohol k vám a potom dole píšeš, že ho nepotrebujete. A že sa vám nehodí do krámu? No pre Pienaara by to bol čo sa týka financií krok vpred, aj čo sa týka zvučného mena, ale čo sa týka kvality, je to krok späť. Vieš čo si myslím o bundeslige, a ja to tu nebudem vyťahovať znova. Je to môj názor, a pamätaj si teraz si ma začal napádať ty.

Reagovat
Arne

Jo, to fakt nevytahuj, protože číst tu snůška nesmyslů, to fakt nikdo nechce... S tím "mohl by k nám - nepotřebujeme ho" absolutně netuším, na co narážíš, ale co... Od tebe nic normálního nečekám.

Reagovat
smazaný uživatel

Opäť ma urážaš a napádaš. Takže ďalej bez komentára.

Reagovat
Arne

Ty jsi na mě vytáhl schizofrenii a její názorný příklad, který není pravdivý... To je pro mě urážka už z podstaty.

Od toho se odvíjel můj komentář, takřka se dá říci, že jsem použil tutéž meducínu jako ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Task sorry, vysvetli mi tie vyššie spomenuté komentáre bez invektív, napádať si ma začal ako prvý, už som ti to spomínal. A schizofrénia je automaticky urážka? Veď tvoje príspevky boli takého charakteru, tak čo sa ti nepáči?

Reagovat
Arne

Když lžeš, aby jsi na mě mohl hodit nějaký svůj soud, to se mi skutečně nepáčí... To jako sorry, ale srát do sebe nenechám.

Reagovat
smazaný uživatel

A v čom som klamal?

Reagovat
Arne

"...ty zas trpíš schizofréniou, hore píšeš, že by mohol k vám a potom dole píšeš, že ho nepotrebujete."

Tohle mi, prosim tě osvětli, ano? Máš na to času dost, já jdu koukat na házenou.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš to dole

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to rozhodne nie

Reagovat
irik

Já vím, že nie, myslel jsem, že tě třeba donutím říct, čo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja myslím, že zo spoločnej diskusie, kde sa stál točíme len o dvoch veciach - tvojej úspešne, našej bezúspešne, je to zrejmé. Myslel som si, že si to už pochopil.

Reagovat
irik

Tohle jsem nepochopil, ale možná je to slovenščtinou ..., každopádně do téhle diskuze logika nepatří, mně osobně se to mlelo pátý přes čtyřicátýprvý a ještě mele.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoj problém...A slovenčinu do toho nepleť, fantomas písal s odchýlkami česky takmer to isté.

Reagovat
irik

Myslím ten poslední přípěvek ..., už bych toho ale stejně nechal.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
fantomas

To je všechno?

Reagovat
smazaný uživatel

Čakal si viac?

Reagovat
fantomas

Chtěl sem dodat "no co se divim vlastně", ale nechtěl sem bejt hned zkraje tak jízlivý.

Reagovat
fantomas

Moc sympatický tým vyměnit za krutě nesympatický? Byl bys taky blázen, Stevene.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná nesympatický, nicméně mnohem ambicioznější a určitě i lépe platící

Reagovat
smazaný uživatel

Tie ambície sú už roky a nazmar, tak zostáva len to druhé, prachy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Síce v podstate máš pravdu dúfam že tento článok je len neskutočný blábol

Reagovat
smazaný uživatel

Borci ten žebříček vám nějalk nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby hrál bayern se současným manchasterem tak by si manchaster nadrobil ostudu to samí Liverpoool a i lyon s Arsenalem ,no a Realu bych se taky nebál v poslední době dokázali akorát slušně posílit ale výsledky nic moc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Celosvětovej žebříček je Barcelona CHalsea a potom už nikdo nic neví

Reagovat
smazaný uživatel

Protože Bayern Arsenal Liverpool Real Manchaster jsou s těma prvníma dvěma neohodnotitení

Reagovat
Bakary3

Nech to už bejt, akorát tady rozpoutáváš nesmyslný debaty s výsledkem "Bayern je po Chelsea a Barce nejlepší na světě"

Reagovat
smazaný uživatel

no a prosím nevychvalujte tu Lyon kterej má za sebou letos nějlepší výsledek ten že se vůbec dostal ze skupiny LM,tedka stejně prohraje ,a co se týče PIENAARA tak příchodem do bayernu by si o moooooc polepšil na platu ,stačí si njít žebříček nejbohatších klubů světa a víte o čem mluvím

Reagovat
smazaný uživatel

no a prosím nevychvalujte tu Lyon kterej má za sebou letos nějlepší výsledek ten že se vůbec dostal ze skupiny LM,tedka stejně prohraje ,a co se týče PIENAARA tak příchodem do bayernu by si o moooooc polepšil na platu ,stačí si njít žebříček nejbohatších klubů světa a víte o čem mluvím

Reagovat
smazaný uživatel

jen nerad slyším když nějakej poranej čech hterej ani na Bbayernu nikdy nebyl napíše že nějakej Lyon a spol jsou lepší a Bayern je až 11 na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Leverkusen, Wolfsburg, HSV jsou mnohem mnohem lepší než Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V americe dělali žebříček nejbohatších Fotbalových a Basebalových klubů a v první desítce byly Kluby hrající Americkej fotbal ,čtvrtej byl Manchaster potom jeden Basebalovej klub potom šestej Bayern a potom zase čtyři americký fotbalový a basebalový kluby

Reagovat
smazaný uživatel

To znamená že světovýmu klubovýmu sportu dokážou ekonomicky konkurovat jeom dva evropský kluby a to sice Manvhaster a Bayern

Reagovat
Arne

Už ses vyblil, sakra?

Reagovat
smazaný uživatel

a to ještě abych dodal tak bayern není oproti Manchasteru zadluženej ale je moooooc v plusu nedávno koupila akcie Audi a to tam taky přiteklo několik milionů Eur myslí kolem 100 000 000 eoro

Reagovat
Arne

Dalšího hráče na úrovni Pranjiće Bayern nepotřebuje... Myslím, že tenhle žvást zůstane na úrovni "povídal mi to na tréninku Saha".

Reagovat
fantomas

Nedělej si ze mě prdelky, že ho snad chceš přirovnávat k Pranjičovi.

Reagovat
Arne

Kvalitou tak zhruba ano, prdelky si nedělám... Pranjić (podle mě) přišel, protože ho měl van Gaal vytipovanýho z Holandska, ale takovej hráč akorát zaskakuje za zraněné a bývá nejhorším (jeden z nejhorších) hráčů na hřišti.

Reagovat
Bakary3

No to si nemyslim, že jsou srovnatelný.. Pranjičovi se dařilo ve slabý Eredivisii, Pienaar se prosadil v Anglii. Navíc Pranjič měl hrát beka, to přeci jen neni jeho post..

Reagovat
Arne

Hrál na obou postech a těžko říct, na jakém byl horší.

Reagovat
fantomas

Pranjič je "prověřený" Eredivisie, to je vážně kumšt. Pienaar se prosadil v Premier League, kde loni patřil ke třem nejlepším křídlům ligy. Tomu, že mu předtim BVB nesedlo a že vzešel taky z Holandska, bych zas takovou váhu nepřikládal vzhledem k tomu, že toho prožil daleko víc a lépe se vyhrál než Pranjič do onoho přestupu.

Reagovat
Arne

Pranjić byl hvězdou Eredivisie a táhnul Heerenveen, se kterým to po jeho odchodu vypadá tak, jak vypadá... Ani Pienaar tam takhle dobře nehrál, ten byl navíc v Borussii skoro až tragický. Nevím, třeba mu BL nesedí, což je další důvod, proč by od něj měl dát Bayern ruce pryč.

Loni to Pienaarovi vyšlo, to je pravda, ale měl by ty výkony potvrzovat mnohem déle, abych mohl říct, že má na prosazení se v klubu jako Bayern.

Reagovat
smazaný uživatel

Narozdiel od irika si aspoň schopný formulovať to správne.

Reagovat
fantomas

Jo, to zase oceňuju, věcné argumenty aspoň a ne jen odsekávání ve stylu "my sme Bayern, my máme Müllera a všechno ostatní je naprd".

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálne Arne bez hlbšieho rozjímania je schopný formulovať to ako "presadenie sa" čo predpokladá základ.

Reagovat
irik

Ale, ale ..., vedle toho, že jsme Bayern máme na Pineaarův post tři lepší alternativy, proto je Pineaar (ne všechno ostatní) Bayernu naprd.

Reagovat
fantomas

Neřikal si snad, že Pienaara s Müllerem srovnávat nebudeš?

Reagovat
irik

Jako hráče (tedy kvalitativně) ne, každopádně se nebojím říct, že Müller je pro Bayern mnohem lepší volba.

Reagovat
smazaný uživatel

Konečne s niečím možno súhlasiť (samozrejme nadsázka)

Reagovat
fantomas

Pienaar taky táhl Ajax a teď je nepostradatelný v Evertonu, ale jak myslíš.

Reagovat
Arne

Jo, vzpomínám, že jednou byl nejlepším nahrávačem LM... Další roky ale úpadek, to samé mi připadá teď v Evertonu. Chybí mu konstantnost.

Reagovat
fantomas

Letos nijak neupadá. Tak jakápak konstantnost? Rozjezd měl slašbí, ale to bylo dle mě zapříčiněný i tim frustrujícím angažmá v Dortmundu.

Reagovat
Arne

Mě teda přijde, že oproti loňsku šel dolů, ale třeba je to tím, že letos zažil zhoršení celý Everton.

Reagovat
smazaný uživatel

Začiatok sezóny...Inak nie.

Reagovat
Arne

Ok... Myslím, že nesleduju PL tak důkladně, abych jeho letošní formu mohl odpozorovat neomylně.

Reagovat
fantomas

To zaprvý a zadruhý - úplné začátky neměl nikdy ideální, jak loni, tak (pravda) i letos. Ale teď už je zase skvělý a shodou okolností, skvělý je i Everton.

Reagovat
Arne

Ok, viz nahoře.

Reagovat
smazaný uživatel

Arne to asi myslí dlhodobejšie, no ani s tým príliš nesúhlasím, formu si drží na tejto úrovni, pokiaľ nie je zranený, konšantne v podstate už druhú sezónu. Ak súdy, tak o rok.

Reagovat
smazaný uživatel

konečne normálny názor v tejto diskusii, tí premúdrelí nadšenci PL mi už liezli poriadne na nervy Momentálne sa v Bayerne riešni dilema, koho posadiť namiesto Riberyho, a nie či príde nejaký "druhý Pranjič" ktorý bude zaskakovať za Riberyho alebo Robbena a neviem - neviem či by vytlačil Mullera asi ťažko

Reagovat
fantomas

Pusinku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Nebuď taková netykavka, panebože. Nemusíš na mě akorát blejt, nic víc.

Reagovat
smazaný uživatel

všechny

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern bude chciet vyrobit takze ho v lete preda...a Real ma na kridle iba Ronalda takze Ribery smer Madrid

Reagovat
$dolar$

Fanousci Barcelony, Realu a celkove El Clasica - potrebuju poradit, potrebujem na maturak nejakou pisnikcu ktera ma s El Clasicem neco spolecnyho, je neco takovyho? Nebo aspon nejaka hymna obou klubu. Diky

Reagovat
Bakary3

No já ti neporadim, ale chválim nápad Je tvůj ?

Reagovat
$dolar$

Mame tema Spanelsko, a jako cast pulnocka udelame parodii na El CLasico - kde nekolik z nas budeme namachrovani Barcelonaci a nekolik z nas bude prevlecenych do baletniho obleceni ( jako Bilej Balet :) a nakonec baletaci vyhrajou

Reagovat
Bakary3

Hmm, zaujatost vůči Barce

Reagovat
herbage

Ty budeš jistě hájit barvy modročervených, že?

Reagovat
$dolar$

Samozrejme, jedine BARCAAAAAAAAAAAA!!!!!

Reagovat
Arne

Dobrej nápad...

Já zrovna trénuju Thriller, máme to už zítra.

Reagovat
$dolar$

My v nedeli Snad se nam to povede, a vam drzim taky palce

Reagovat
Arne

Nápodobně

Reagovat
smazaný uživatel

máte Michaela?

Reagovat
$dolar$

Ne, maj terminatora

Reagovat
Arne

JJ Prostě odtančíme Thriller a pak tam má asi 20vteřinové sólo Lapíz

Já jen doufám, že to do té půlnoci nějak vydržím.

Reagovat
smazaný uživatel

hodně štěstí

Reagovat
Arne

Díky, ono to nějak dopadne... A já mám pocit, že na tom, zda to bude nebo nebude precizně zatančeno, zas tak moc nezáleží.

Reagovat
fantomas

To musel vymejšlet jedině dolar. Jinak mimochodem - myslim, že teď už ti nikdo z culés neporadí. A držim palce, at se to povede.

Reagovat
$dolar$

Diky

Reagovat
Arne

Máte EC jako téma?

Reagovat
$dolar$

viz vyse

Reagovat
herbage

Německý zástupce Günther Oettinger v nově ustavované Evropské komisi a jeho angličtina http://www.youtube.com/watch?v=OXPPu418C78

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Reagovat
Bakary3

Reagovat
fantomas

Trošku mi připomíná Cruchota.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
herbage

Mně zas Aničku Dajdou

Reagovat
$dolar$

Arbeitssprache

Reagovat
jv

Reagovat
irik

200. für FC Bayern.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Napíšem to tu chronologicky:

A co je špatně na mém, zdá se nezdravém, logickém myšlení? To, že si nemyslím, že Pineaar je tak dobrý hráč, aby nahradil v Bayernu Mnichov Ribéryho?

[reagovat]

Desperado

28.01.2010 16:23

To nie je logické myslenie, to sú predsudky.

[reagovat]

Arne

28.01.2010 16:25

Ty tak něco říkej u předsudcích, mistře "antiněmče"

[reagovat]

Desperado

28.01.2010 16:31

Aha pán si ma pamätá, veď mi svojimi príspevkami potvrdzujete to čo píšem Zrejme sa vám nehodí do krámu.

[reagovat]

Arne

28.01.2010 16:37

Hm, čímpak že ti potvrzujeme, že tvá zaslepená hovna jsou pravda?

[reagovat]

Takže som neklamal

A aby sme sa bavili aj k veci: narážal som v prvom prípade na to, že máte predsudky voči Pienaarovi, nik nevie či by sa opäť dokázal presadiť v bundeslige, ale v Evertone spravil slušný pokrok. V prvej sezóne bol tragický (v Evertone), ale posledného 1,5 roka hrá skvele a s prehľadom. Nikde tu nebolo písané, okrem článku, že má nahradiť Ribéryho, len ako alternatíva by mohla fungovať. Za menší balík peňazí a bez hviezdneho statusu (v porovnaní s Ribérym, ktorý možno ani v Bayerne nezostane)

Reagovat
smazaný uživatel

Pre Arneho

Reagovat
Arne

Co jsi mi tím, že jsi zkopíroval kus z diskuse, chtěl dokázat, co? Já jsem se ptal na něco jiného, a sice, kde máš tu moji schizofrenii a ten tvůj vymyšlený případ, kdy jsem měl nějakého hráče chtít a pak napsat, že by si u nás stejně nezahrál...

K tomu druhému - ok, tvůj názor... Já jsem svůj pohled na Pienaara napsal v konverzaci s fantomasem... Ten Ribéry jde naprosto mimo mě, do toho, zda ho nahradí, do nějakých alternativ a kdosi cosi, jsem se já vůbec nepouštěl.

Reagovat
smazaný uživatel

davidis

28.01.2010 09:18

chudák Pienaar to bych mu nikdy nepřál...ze symaptického Evertonu do Bayernu..brr fuj

Arne

28.01.2010 11:56

Já bych mu to přál, docela se u mě těší oblibě...

Arne

28.01.2010 15:46

Dalšího hráče na úrovni Pranjiće Bayern nepotřebuje... Myslím, že tenhle žvást zůstane na úrovni "povídal mi to na tréninku Saha".

Chcel som len napísať, že možno na Ribéryho nemá, ale keďže je aj tak u vás často zranený, môže ho niekto nahradiť. Pienaar je taká lacnejšia alternatíva a myslím si, že aj keď jemu skôr sedí viac kontaktnejšia PL, než bundesliga, šancu by tam mať mohol, aj keď ako bolo spomenuté, je táto informácia zatiaľ len na úrovni špekulácie.

Reagovat
Arne

To první: naznačení, že Bayern je mnohem výš než Everton, čiže žádný "brr fuj"... To druhý: realistickej pohled na jeho šance.

Mimochodem kdybych tam napsal "k nám", tak to beru, ale "my" neznamená "Bayern"... Já mu rozhodně nefandím, takže tady jsi se netrefil. Ale aspoň chápu, kde jsi vzal tu tvoji schizofrenii...

Reagovat
Arne

K tomu druhému odstavci... Dobře, beru, akorát U NÁS bych ho klidně bral, protože by se tam prosadil... MY=Hertha

Reagovat
smazaný uživatel

Ach jaj, tak chyba prijímača, ja že fandíš Bayernu, aspoň z tých odstavcov som to chápal tak. Tak u vás by bol teda požehnaním, ale snáď nie ste na tom tak zle ako v PL Portsmouth. Odtiaľ by ste mohli brať skôr z výpredaja.

Reagovat
Arne

Tak finančně na tom taky nejsme moc dobře, podobně jako Pompey, ale žádnej výprodej nebude a na stránky zatím taky máme, takže to není nejhorší... Ale zajímavé je, že nás má zachránit Gekas, kterej si v Portsmouthu zahrál za půlrok jedinou minutu.

Já bych od nich bral samozřejmě K.-P. Boatenga. Co jsem koukal na podzim, tak hrál docela solidně, a je to prostě berlínská krev.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Boateng bude chcieť zrejme ostať v PL, alebo rozhodne nepôjde do horšieho, však je mladý. Okrem toho Gekas hral v Bochumi tú jednu sezónu viac než solídne, v Leverkusene už to bolo slabšie, ale stále má vám čo dať. Aj keď ho tiež môžem považovať za prevareného hráča. U útočníkov začína byť tridsiatka kritický vek.

Reagovat
Arne

Tak PL byla jeho vysněnou a i já si myslím, že pokud ho tam bude někdo chtít, tak zůstane... I v BL by navíc nemohl pomýšlet nijak vysoko, max na týmy ve středu tabulky.

Gekas zatím jeden zápas dobrý, jeden špatný, tak uvidíme...

Jinak ještě k Pompey - hodně se mi zamlouvá Begović. Já ho sice vidím jen ze sestřihů, ale v nich jakžtakž jde hodnotit brankáře a jeho výkony se mi vážně líbí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on definitívne vytlačil Jamesa, a nevyzerá to, že by spoločne s Pompeys zostúpil a považujem ho za jedno z najpríjemnejších prekvapení tohtosezónnej edície PL a rozhodne za objav. Ale v Herthe myslím s brankárom nemáte problémy, či ano? Mám taký pocit, že máte najväčší problém so zálohou a možno s obranou, útok sa mi celkom u vás pozdáva . V každom prípade o Begoviča bude veľký záujem ak už nie v top kluboch, tak v mančaftoch s pohárovými ambíciami určite.

Reagovat
Arne

Tak zatím máme brankářský post velmi dobrý, ale Drobnému končí smlouva a těžko říct, zda zůstane. Pokud sestoupíme, tak je jasné, že ne...

Zálohu my máme slušnou, ale obrana nám habrovala. Útok taky nebyl nic moc, teď s Gekasem a Ramosem je to o 100 % lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

No ja mám furt pocit, že vám chýbajú skôr defenzívni záložníci.

Reagovat
Arne

Tam je spíš přetlak... Lustenberger, Kačar, Cícero, Kringe, Dárdai plus talenti jako Hartmann a Perdedaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale neúčinní, Dárdai ešte hrá? Však ten už je futbalový dinosaurus. A čo ten Kačar?

Reagovat
Arne

Jj, to je... U nás je asi od 97' a furt se drží.

Ti další jsou také dobří, momentálně hraje Lusti a Kringe se Cícerem na krajích diamantu. Kačar je prozatím zraněnej, ale až se vrátí, bude mít co dělat, aby si zahrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pri tom pretlaku sú niektorí aj zbytoční, otázkou je, či sú aj kvalitní. Zdá sa mi, že dosť gólov dostávajú z prečíslení a to ide na vrub stredových záložníkov, aj keď som tento rok videl 3 zápasy Herthy (2 v lige, jeden v pohári v Európe), neboli na tom tak herne zle, no furt som mal pocit, že chýba tvorivý hráč a DM nezachytávajú prechody do útokov, viď aj domáca štatistika to potvrdzuje, že pri tvorení majú problémy. Naopak, útok by bol v pohode, okrem spomínaného Ramosa či teraz prišlého Gekasa tam máte aj Wichniareka a Raffaela. Tak neviem teda. Hertha mi bola z Bundesligy, ktorú inak otvorene nemusím, najsympatickejšia (spolu s Kolínom), ale tento rok to na záchranu moc nevidím. Ešte ten Norimberg by ste mohli predstihnúť, možno aj Freiburg padne dole, ale cez Hannover , Kolín či Bochum to pôjde asi ťažko.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlvaně to ne .. Jen a´t dál hraje v Evertonu to už by byla moc velká ztráta a navíc Bayern by ho dokázal ještě pěkně zkazit ..

Reagovat
smazaný uživatel

sice nemám rád, když někdo říká, že hráči se v Bayernu kazí, ale v tomto případě máš pravdu pochybuju, že by hrál jako v Evertonu - spíše by zaujal pozici podobnou té Pranjićovo (s méně pozitivními výhledu na start)

Reagovat
smazaný uživatel

do bayernu nie

Reagovat
smazaný uživatel

everton bayern

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele