Bayern dal pět gólů za poločas, podle Guardioly ale může hrát lépe
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (109)
Přidat komentářmarně přemýšlím, jestli jsem ve vyřazovací fázi LM někdy viděl větší zoufalost, než jakou včera představovalo Porto v prvním poločase
prodanej zápas
to byl prostě zápas blbec. to se občas stane. bayern na ně podle očekávání vletěl a prostě mu tam padlo i to co obvykle gólem nekončí. Boateng se štestim, Muller dvojitý štestí a Lewa nedůraz a střela mezi nohama. Podle mě to nebyla ani tak zoufalost jako smula. ale bayern naprosto zaslouženě
jasné, na jednu stranu tam Bayernu až na tu šanci z desáté minuty napadalo všechno, na druhou stranu ale Porto už od začátku vypadalo jako tým, který vůbec neví, co vlastně chce hrát, po tom třetím a čtvrtém gólu už se pak samozřejmě sesypali, to by zamávalo i se silnějšími týmy. Přišlo mi, že se Bayern na ty góly ani nenadřel, prostě poslali mičudu do šestnáctky a bylo vymalováno
to souhlasim. první gól prostě nedůraz ale zase super náběh v hloubky a přesný centr, to se těžko brání, boateng štasný gól a ten třetí byl takový že si to z první ze vzduchu dávali a to nejde bránit a takovou akci jsem ještě neviděl. a pak prostě konec no a čekání na poločas
Smůla.
a neměli i trochu smůli? bayern je jasně přejel ale ale tři góly byli se štestim a první gól Lewandowskiho se taky jen tak nevidí. a kromě tyčky proměnili snad všechny šance. to je prostě z pohledu porta i trochu smula
5:0 o poločase není smůla, zvlášť při tak strašným a připosr*ným výkonu.
Tak trochu se nabízí srovnání s mistrovstvím světa a výprask Brazilců Němci
vyřazovací fáze LM
Ale to já vím, nicméně to srovnání se přeci jen nabízí. Němci proti Jižanům, podobný výpadek v první polovině zápasu.
Taky Bayern 7:0 Barcelona
brazilci jim dali 7 v jednom zápase, to snad víš, tak jak bayern portu. toto není úplně šťastné srovnání, řekl bych
Minulý rok Schalke s Realem?
jo, tady by se bádáni asi zastavilo, k tomu pak asi odveta Bayern - Real
Leverkusen s PSG, Leverkusen s Barcelonou...
Možná ještě Manchester United - AS Roma
na tohle jsem si vzpomněl taky, stejně jako na to, jak ten zápas potom v knize hodnotil Ferguson, ale to už je zase utkání s docela starším datem, pak bych tam nedával těch 7:0 nad Šachtarem, tam bylo klíčem k výkonu rychlé vyloučení
ja si i pamatuju dvojzapas sportingu s bayernem, kde dal bayern dohromady snad 12 golu
jojo, to tehdy byla dobrá demontáž
Leverkusen s PSG jsem neviděl, u toho zápasu v Barceloně bych jim možná trochu přidal díky tomu, že se od nich už nic nečekalo
Bayern s námi, Barcelona s Bayernem a my s Dortmundem.
může být, Barcelona s Bayernem to tam navíc dotáhla do finiše tím, že byla docela marná v obou zápasech
brzy vypadnete
MU fan mluví, pozor
Tak v prvním poločase mohl sám Pep vidět, jak by mělo mužstvo šlapat. Po změně stran hráčům (podle mě) opět naordinoval nudu a pasivitu. Lahm doprostřed, Xabi pak už šlapal vodu. Porto se opět málem dostalo do hry. Prodaný zápas v tom nevidím. A na to, že za Bayern hráli z 50 procent náhradníci plné základní sestavy bez ohledu na zranění, je to vcelku dobrá vizitka šíře jejich kádru.
jenze to je dost logicky,kdyz prvni polocas hrali a museli hrat i dost na riziko...je blbost takhle blaznit i druhy polocas,kdyz tak vedes...
skoda,ze tam mel robbena,protoze ten by jim druhy polocas parkrat utekl,jak tam melo porto tolik volnyho mista
Já vím, že se to nedá hrát celý zápas a oni ten první poločas lítali jak blázni, ale já chtěl vidět Porto rozsekané, nemám je prostě rád od Mourinha. Martinez je v tom útoku jako jeden z mála zajímavý. Pak tam byl ještě ok ten střední záložník, ale ten tuším patří Atléticu, co povídal komentátor.
Ale máš pravdu, že jakmile vedět 5:0 a můžeš si dovolit dostat 2 góly, tak prostě jedeš na půl plynu.
tak hlavne 6:1 je jako rozsekani hodne slusny
ale oni nejeli na pul plynu...jen proste nehrali tak na riziko jako prvni polocas,kdy hrali extremne vysoko...
porto by to vytahlo a pak by se to mohlo zvrhnout k necemu,co proste pepek nechtel pripustit...
vcera to zahrali skvele...skoda,ze tam nemaji nejaky opravdu rychly hrace a ze jim chybi RR a alaba,kteri by si ten druhy polocas dost vychutnali
Proč si to neřeknete doma
co to je za debilni otazku?
Koukali jsme se každej zvlášť, nebydlíme spolu.
Hláška roku :D
takovy monty pythonovsky styl humoru
Včera to bola koncert, jednoznačne najväčší favorit na výhru v LM
Záloha Porta jim to dost ulehčila. Mezi zálohou a obranou byly neskutečné díry, i když zase braň to, když se ti tam točí tolik hráčů se špičkovou technikou a stačí jim metr okolo na otočení se i s balonem.
Bayern tyto výsledky v Lize mistrů neprodukuje zrovna zřídka, jen teď si vzpomenu na tyto:
Bayern : Basilej 7:0 2012
Bayern : Lille 6:1 (stejný průběh, po fantastické první půli polevení, inkasovaný gól) 2012
AS : Bayern 1:7 2014
Proto jsem dával v jednom z předchozích článků po úvodním duelu Bayernu šance na postup 80-85%, doma jsou ohromně silní. Přesto mě trošku mrzí ta polevení ve druhé půli. Nechci působit jako ženerál po bitvě, ale ještě během první půle jsem ostatní u televize varoval, že ve druhé půli se nemají moc na co těšit, přecijen už Bayern trochu znám.
Podle mě se ta mentalita i trochu přenáší do reprezentace, řekl bych, že jsem včera nebyl sám, komu zápas trochu připomněl osud Brazilců na MS (včetně polevení ve druhé půli).
Jinak je skvělé to vědomí, že i s těmi absencemi je Bayern schopný takový výsledek udělat, ikdyž je jasné, že do určité míry za to může samo Porto, které místo aby pokračovalo v tom vysokém presinku z prvního zápasu, raději od první minuty zdržovalo doufaje, že to nějak doklepou do devadesáté minuty.
Kdybych chtěl podpořit pověst nabubřelosti Bratwurstů, prohlásím, že jsem moc rád, že bublina praskla již po týdnu a tři školácké chyby Bayernu, které někteří považovali za genialitu Porta, byly skutečně pouhá náhoda, jež byla včera konečně uvedena na pravou míru.
Pár šancí bylo i v 2. půli, ale dalo se čekat, že už to tolik padat nebude.
Nebo v 2009 když dali Sprotingu v dvojzápase 12:1
Jasně, zase se mi nechtělo zacházet moc daleko, v roce 2009 to byl jiný klub.
Včera Porto v prvním poločase doslova rozcupovali, na druhou stranu Porto bylo totálně odevzdaný hned po prvním golu a snad ani nechtěli něco uhrát, minimálně aspoň ten golman..
Mohli dát šest..
"Ne, nebylo to perfektní. Můžeme hrát ještě lépe. Několikrát jsme zbytečně ztratili míč a to můžeme ještě zlepšit. Ve druhé půli udělal soupeř několik systémových změn a měli jsme problémy. V Lize mistrů nemůžete ani na chvíli vypnout,"
Aspoň přístup má správný... ale ukazuje to, že mu moc nejde reagovat na průběh zápasu a hru soupeře...
tomu nevěřím!! prodaný zápas jako prase,tým který nevěděl co hrát v portu a teď najednou hrají jako bozi,velký kulový zacinkaly prachama a šlo se na věc,hovno bayern ale sračky prodejný kruvy
asi si vysadil tabletky co? mal by si ich zasa začat brat
Hele Müller je nejlepší německý střelec v Lm. Nevíte kdo je nejlepší český střelec?
Zdeněk K. z Uherského Brodu.
Ano, pane Davide
Hele Riviero Kide, uvidíme jestli umíš střílet stejně tak dobře jako tančit.
Koller (19), Nedvěd (16), Ivan Mráz a Rosický (12), Jarošík (10)
Díky
stejně by Pepa imho měli vyměnit za někoho z jiné fotbalové kultury. Neuvěřitelně zkazil herní projev bayernu a tahá si tam španělské dřeva
presne tak
Nerozumiem tomu oháňaniu sa tým, že za Bayern to zvládli aj náhradníci. Je to síce pravda, ale Bayern má náhradníkov, ktorí by hrali všetci do jedného v Porte základ. Takže zosmiešňovať Porto tvrdením, že na nich stačili aj náhradníci je scestné.
Sice Bayern paráda,ale po prvním zápasu nechápu jak mohlo Porto už v 1.půli takto odpadnout!!!! Co se tam dělo?
Som si hned spomenul na Müllerove slova po prvom zapase.Ziadne skepticke slova,pevna viera v postup.
Ked uz niekto spomina semfinale s Braziliou...tam Manu chytil v druhom polcase tri goly.Mohlo to byt zaujimave,ak by brazilci nejaku tu sancu premenili.
Na MS radši nevzpomínat
Bože ten mele hovna občas... V jednom zápase ho nepřekvapí prohra 1:3 na Portu a v dalším plácá něco o lepších výkonech při výhře 6:1 proti tomu samému soupeři..
Jinak zápas - jak měl Bayern v tom na Portu ohromnou smůlu, tak za ten první poločas se to vše vykompenzovalo.
Brankář Porta - no comment..
Hrozný šašek, co takhle kdyby jednou řekl: Gratuluju svému týmu, jsem pyšný na jejich výkon.
To jim říká v kabině.
Tam dělá jiné věci...špinavější
V Bayernu na rozdíl od Parmy na praní dresů peníze asi mají.
Však on jim pere trenky ale ne z finančních důvodů.
A z jakých důvodů teda?
Rád jim dělá čubu... proboha dělám si z tebe prdel to ti nedošlo? :D
Nebo to spíš nedošlo tobě, že si děla prdel on?
Tak vzhledem k tomu, že si hráči Parmy opravdu museli prát dresy tak bych neřekl, že si dělal srandu.
Myslíš, že po takovym zápase jenom kritizoval? Celkově je už docela trapnej ten tvuj hate proti Bayernu, ještě navíc když sám fandíš těm bukvicim z Madridu.
Pro upřesnění můj hate není vůči Bayernu ale vůči čemukoliv německému. A btw. fans Bayernu jsou úplně stejní dementi jako všichni ostatní tak nevím co se tady snažíš obhájit
Pod článkama o Bayernu je vždycky nablito od fanoušků Realu, opačně to moc neplatí.
Jasně tak vytáhni hlavu z Guardiolovy prdele
Tam už jí máš ty. A řekni mámě, že se večer stavim, ať připraví večeři.
Ok ale žádně němčourské manýry jinak skončíš svázaný ve sklepě a půjdeš na orgány.
Cico prosímtě... něco jsi okoukal v diksuzi a teď to budeš používat? Ty????
Co jsem okoukal? Ty si myslíš, že o mě víš víc věcí než já sám?
tak kdyby ses na ten zápas koukal tak bys věděl jak prožíval zápas a jak hned na hrišti gratulovat hráčům které střídal. a ještě lépe bys udělal kdyby sis přečetl celý článek a ne jenom nadpis který je hodně zavádějící
Zápas jsem viděl, taky už jsem tu zmiňoval, že bych toho zmetka za uši dotáhnul do prostoru ve kterém se má trenér pohybovat.
Nevíte prosím někdo, jestli v semifinále hraje Bayern s Barcelonou nebo se bude teprve losovat? Koukám na nějakého pavouka LM a tam to tak vypadá...
los
Dík.
Klobuk dole pred Bayernom. Pred zapasom som sa posmieval a tesil sa, aky su to kriplovia, no ale najebali tomu Portu poriadne. Zapas som nepozeral, podla komentarov stastne goli, ale porto dalo vsetky po chybach supera co je tiez stastie ked sa nieco take stane 3x. Dufam ze semifinale Barca-Bayern/Juve-Real finale Barca-Juve
Mně by se tedy daleko víc v berlínském finále zamlouvalo "El Clásico".
Clasico sa hraje kazdy rok 30 krat. Chcem vidiet nejake nove suboje idealne to co som pisal v hore.
Tak to sorry, do hory nechodím...
to "v" tam je navyse
Nejlepší trenér historie gratuluji Pepe
Bayern může hrát lépe, když tam nebude Guardiola
prostě hraje účelově, tak jak každý solidní trenér
Takovejch narážek na Pepa ... jak kdyby jsme pod Juppem neztratili ani bod a každej zápas jsme hráli nádherně ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele