Barcelona si pojistí Messiho, na nové smlouvě se dohodl i Puyol

18.12.2012, 16:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (285)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Messi by byl v jiným týmu poloviční.. A v jiné lize čtvrteční..

Reagovat
Rssa

Takže by dal 45 branek? Stále by byl kurevsky nedostižný.

Reagovat
smazaný uživatel

nech ho chudacka :D kluk hral maximalne hospodsky fotbalek nebo fifu 98 a uz dlouho je mimo :D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fajdax

Jenže ted je v Barceloně a je nejlepší hráč všech dob.

Reagovat
homeles8

lol

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zbožnuju kecy typu kdyby to bylo takhle, tak to bude jinak. Teď je to ale takhle a chlapec se může snahou třeba zesrat, ale nic s tim neudělá

Reagovat
smazaný uživatel

Já prostě nechápu ty lidi co se na věc neumí dívat objektivně ... Messi hraje tam kde hraje a je prostě nejlepší to je bez debat . Sami všichni vidíte jak dlouho si udržuje stabilní formu a že mu to už pěkně dlouho střílí ... Jediný kdo mu může konkurovat je C.Ronaldo jenomže ten bohužel nemá za sebou tak silný tým jako má Messi a fotbal je přece o týmovosti nebo ne ?? V Barceloně ti kluci spolu téměř všichni vyrostli v akademii , jsou skoro jak "rodina" a na hřišti to je vidět , vědí o sobě ví kdo kde v danou dobu bude a má být , baví se tím fotbalem a není to náhoda ale filosofie týmu . V Realu mi příjde že ti hráči chodí na hřiště jen pro výplatu je tam většina hráčů co přišly z jiných týmů , mají rozdílné návyky není tam prostě taková parta a sehranost i proto si myslím že Realu to letos tolik neklape a poslední roky zůstavají za Barcou. Jasně někdo určitě bude namítat , že loni vyhráli titul a byly lepší než všichni a taky že jo , dařilo se jim a neztráceli body se slabšími tými jako Barca tím pádem i C.Ronaldo mohl předvádět jaký je kanonýr ... Prostě rozdíl mezi Barcou a Realem je ve filosofii klubu a je víc než jasné že Barcelona se vydala správnou cestou a teď se jí to všechno vrací v podobě dlouhotrvající skvělé výkonosti celého týmu a tím pádem i Messiho . V Realu chybí víc srdcařů typu Iker . Ronaldo má bohužel smůlu , že se narodil do doby Messiho a skvěle hrající Barcy. C.Ronalda nemám vůbec ale vůbec rád ale i tak je pro mě světovým hráčem č.2 a když hraje ve formě rád se na něho podívám protože mám rád FOTBAL . Jsem fanoušek Barcy ale snažím se o objektivní pohled na věc ... Tak jako Real vládnul za doby Zidana a spol. Tak teď už nějakou dobu vládne Barca . Mimochodem věděli jste že Messi mohl hrát za Real ale ten nechtěl platit nákladnou léčbu , kterou Messi potřeboval tak to zkusil v přípravném zápase v Barceloně kde nastřílel 6 golů i přesto že někteří hráči byly o hlavu a půl větší když to viděl prezident klubu okamžitě po zápase v kavárně sepsal smlouvu na kus ubrousku tak byl Messim uchvácen jen taková zajímavost na konec :)

Reagovat
smazaný uživatel

Ten obrúsok je už Legendárny a nedávno slávil výročie..

Reagovat
herbage

zajímavé myšlenkové pochody

Reagovat
smazaný uživatel

no, možná v itelské lize by byl 150% :P

Reagovat
herbage

má to cenu řešit asi jako jaký by byl Gorbačov prezident USA

Reagovat
smazaný uživatel

aha

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby to tak bylo tak i polovicni Messi by byl stale nejlepsi hrac na svete.

Reagovat
smazaný uživatel

komentář roku

Reagovat
valloire

Reagovat
2miguel1

s amputovanou nohou by bol stale najlepší..vamos Messi

Reagovat
exse

Já myslím že by ve všech jiných týmech byl rád za lavičku.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Máš věteckou kouli, že tohle víš? Mě tyhle názory přijdou jako od těžce zamindrákovanejch lidí co závidí jenom...

Reagovat
homeles8

tobě 100% názorů od jinejch lídí než ty přijdou jak od zamindrákovanejch, závistivejch, zakomplexovanejch lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

homeles8 ty prostě jenom rád sereš lidi, že ? Přitom ty nebudeš blbej, jenom se chováš jak dement.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Já mám opačný pohled, to Messi dělá Barcelonu, ne naopak.

Reagovat
ADM

Reagovat
Leo Rekordman

dik za velavravnu informaciu

Reagovat
smazaný uživatel

Klasická ukázka dětského maximalismu. Vždy se donutí pousmát na takovéto výroky.

Reagovat
smazaný uživatel

navíc Barca si takové hráče vychovává sama !!!!

Reagovat
herbage

do kolika chce Puyol hrát?

Reagovat
homeles8

dyť neni zas tak Starej, ne?

Reagovat
herbage

je mu 35, za 4 roky mu bude 39. Na to, že chtěl seknout s fotbalem po ME, tak je nějak moc vitální. Nejlepší pro všechny strany by bylo, kdyby obnovoval smlouvu po roce

Reagovat
homeles8

tak ve 39 letech to bude tak akorát, ne? Když je stoper.

Reagovat
herbage

vzhledem k tomu, že narozdíl od Maldiniho či Nesty je jeho hra založená na výbušnosti a důrazu, tak si dovolím směle tvrdit, že svá nejlepší léta už má za sebou. Čímž neřikám, že nemůže být i za 4 roky platným hráčem, hlavně v kabině

Reagovat
homeles8

Poziční hru má taky jednu z nejlepších, co jsem viděl v těch pár zápasech. Z Barcelony se mi Puyol líbí jako jedinej a když nebude stíhat Španělsko, tak by moh jít třeba do AC

Reagovat
risk je zisk

Bude z něho možná dobrý trenér. Ikona v kabině rozhodně spolu s Xavim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mr.Jindros

Nejlepší pro všechny strany je to, na čem se ty strany dohodnou.

Reagovat
smazaný uživatel

34

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je mu 34, navíc po ME chtěl skončit v repre, ne?

Reagovat
smetos

Maldini to taky dával do 40

Reagovat
Rssa

Tito má totiž plán, jak utvořit nejpomalejší stoperskou dvojici v historii fotbalu. Nás zajímají jen rekordy.

Reagovat
homeles8

Poslední sezony hrál Maldini i stopera a Nesta-Maldini to v TOP úrovni splňují, jinak někde třeba v Zimbabwe může být ještě pomalejší,no.

Reagovat
Rssa

Tam hrají černoši a ti jsou rychlí.

Reagovat
homeles8

tak třeba v USA, tam žerou hamburgry, tamjsou pomalý.

Reagovat
Rssa

Tam hrají soccer, ne fotbal.

Reagovat
homeles8

Tak třeba v ČR. Tady jsou všichni lenivý i při fotbale.

Reagovat
Rssa

Lenivé hráče ti trenér vystřídá.

Reagovat
homeles8

za stejný, takže je to jedno

Reagovat
Rssa

Ti by se snažili

Reagovat
homeles8

ne

Reagovat
smazaný uživatel

Tam hraji fotbal, ne soccer, idiote.

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Hezký, že se ptáš, zrovna včera říkal, že do čtyřiceti.

Reagovat
smazaný uživatel

tak teď už je Messiho cena opravdu nevyčíslitelná

Reagovat
M.Vaza

Pro šejka jsou to stále kapesné..

Reagovat
smazaný uživatel

po prodloužení smlouvy si Barca může říct i o 3 mld. a to už i pro švejka je celkem darda.

Reagovat
M.Vaza

Jeden z šejků v SAE zaplatil 10 mld. Kč jen za ručně dělaný koberec do svého paláce.

Dát 3 mld. za Messiho je pro ně pouhá legrace.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi je jen fotbalista, jeho cena je lehce vyčíslitelná...

Reagovat
smazaný uživatel

a jakou má hodnotu podle tebe ve 24 letech a smlouvou do roku 2018 se statusem nejlepšího hráče všech dob ?

Reagovat
smazaný uživatel

Status nejlepšího hráče všech dob bohužel nemá...a jeho cenu neznám, ale je vyčíslitelná, stejně jako cena každýho fotbalisty...

Reagovat
smazaný uživatel

já bych za něj nabídnul nekonečno peněz...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi jistě kvalitním obchodníkem...

Reagovat
smazaný uživatel

jsem, bohužel i taková částka by byla málo

Reagovat
smazaný uživatel

Miluješ Messiho a jsi culé?

Reagovat
smazaný uživatel

tobě to furt ještě nedošlo viď? Ještě si chvíli počkam, třeba tě to nakonec přece jenom trkne...

Reagovat
smazaný uživatel

Netrkne...ale nijak mě to netíží...

Reagovat
smazaný uživatel

to je možná tvuj problém...tak jenom můžu doufat, že nebudeš nikdy zastávat žádnou veřejnou funkci, lidi by se měli špatně...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád, že mě dokážeš tak odhadnout...

Reagovat
valloire

Reagovat
Rssa

Není, Pokud klub nemá zájem prodat (což 100% nemá), tak je hodnota hráče nevyčíslitelná.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jen slovíčkaření, jeho cena je vyčíslitelná...

Reagovat
smazaný uživatel

tak ji vycisli

Reagovat
smazaný uživatel

To je jak někde u výslechu...ale OK, 120 milionů euro...to říká transfermarkt.de...takže vidíte, že je vyčíslitelná...

Reagovat
Rssa

To je jen názor jednoho serveru. Já můžu říct, že Messi má hodnotu 1 Euro a taky jsem jeho cenu nevyčíslil

Reagovat
smazaný uživatel

O co se snažíš?

Reagovat
smazaný uživatel

možná říct ti, že se mýlíš?

Reagovat
Rssa

O to ti vysvětlit, že když není zájem prodat, neexistuje nějaká vyčíslitelná hodnota. Jakou má cenu Totti? Nebo Casillas?

Reagovat
smazaný uživatel

totti ma podle tm cenu 1 mega euro, to by mohl jit do sparty

Reagovat
smazaný uživatel

Tam ne, tam by se zahrabal zbytečně. Má navíc.

Reagovat
smazaný uživatel

Všechno má svou cenu, i fotbalisti...jestli chceš znát jejich hodnotu, zavolej jejich klubům nebo manažerům...oni ti ji možná řeknou...

Reagovat
Ajven

jednoducho sa ponukne cena, ktora sa neodmieta. Pride sejk a povie zaplatim 30 mio za tottiho a hop AS aj z respektu k tottimu preda. (priklad kaka smer real. Kaka nechcel ist, ac nechcelo predat. Prisla nabitka na 60 mio a v AC si uvedomili, ze by tym zahojili financnu situaciu a este kupili nahradu. Kaka nenamietal, tiez chcel pre klub to najlepsie. Deal)

Reagovat
smazaný uživatel

Stát by Karštejn taky prodal, kdyby někdo nabídnul nějakej nesmysl.. Přesto je cena Karštejna nevyčíslitelná, poněvadž se považuje za neprodejný..

Reagovat
Ajven

nehovor o statnom poklade/ dedictve/ symbole... Hovorime o ludoch, specialne o fotbalistoch a ti su predajni ci sa to niekomu paci alebo nie. Dohaduje sa len cena. Ziadny hrac nie je vacsi ako klub, a ked pride ponuka, ktora presahuje jeho hodnotu, tak sa preda. Vzdy. Odisiel Zidane, Maradona, Ronaldo, Henry a ini hraci. Odisiel by aj Messi. Otazne je, kolko by stal.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemovitosti se normálně prodávají, dokonce se občas prodají i státní poklady.. Někdo, kdo do fotbalu nevidí se spíš bude divit tomu, že se dají kupovat lidi..

Reagovat
Rssa

Stále nechápeš, že když máš něco (Messi), co prostě nenahradíš ničím jiným na světě, tak to má nevyčíslitelnou cenu. Kór když to prodat nechceš.

Zkusím to takhle, jakou pro tebe má cenu tvoje ruka? Nová ti nenaroste, tak za kolik ji prodáš?

Reagovat
Rarášek

Ty by si si neuříznul ruku za 10 mega?

Reagovat
Rssa

A ty jo?

Reagovat
Ajven

Skus sa spytat obchodnikov s organmi. Velmi radi ti povedia cenu tvojho zdravia. Su viaceri ludia, ktori predavaju vlastne oblicky atd. Tu nejde o zdravie ale o najvacssi biznis vo svete sportu. Ak by prisiel sejk a ponukol za Messiho dajme tomu 250 mio eur, tak ide len taky lupot. Klub by bol zabezpeceny na dalsich 20 rokov dopredu.

Reagovat
Rssa

Ptát se nebudu, ani žádného neznám, ale to je jiná situace. Lidi, co ti orgán prodají, prostě musí...kvůli jídlu, bydlení atd. Nikdo ti neprodá orgán jen tak z chamtivosti.

Barca prodávat nemusí, je bohatá, vydělává. Jistě, Messi má výkupní klauzuli, ale tu mít musí, protože je to ve Španělsku povinné. A pak by záleželo na Messim, u kterého věřím, že odejít by neodešel.

Reagovat
Ajven

ide skor o to, ze kazdy ma svoju cenu. Ak ti niekto ponukne dvojnasobok hodnoty, tak prijimes. Pokial nie a dotycny jednocho chce kupit a ma takmer nekonecne moznosti, tak ta raz svojou ponukou zlomi.

V pripade Messi. Samozrejme viem, ze odchovanci klubu, hraci pre ktorych je hrat za dany klub splnenym snom sa tazko ohodnocuju. Je mi jasne, ze je tam aj velka citova vazba. Ale ak by skutocne prisiel sejk a ponukol vykupnu klauzulu dajme tych 250 mega, tak je to na Messim. Ak by nebodaj chcel (sejk) zatlacit na pilu a ponukol, ze im za svoje financie postavi novy Stadion atd. Moznosti je vela.

V pripade astronomickej nabidky, by uz Messi z respektu k Barce prijal. Kazdy normalny clovek pochopi, co je pre klub lepsie. (ako pripad Kaka) Ten klub by bol zabezpeceny na x rokov dopredu, mohol by mat novu infrastrukturu atd.

Reagovat
valloire

Vždyť jo,ještě budou rádi,že jim někdo postaví novej stadion. Ta jejich stodola se už rozpadá.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední dobou nějak ztrácíš úroveň, ty stodolo.

Reagovat
Rssa

Opravdu ne. Ne každý má svoji cenu.

Naopak, i v tomto případě by byl neprodejný, protože by se tím zpronevěřila filozofie klubu. Může mít výkupku, Barca s tím nic nenadělá, ale Messi stále může odmítnout (čemuž věřím), protože žádná cena by ho nenahradila.

Barca je ekonomicky zajištěná (zatím, chápu, že ekonomická krize může udělat cokoliv), takže těžko obětuje sportovní úspěchy za peníze.

Reagovat
smazaný uživatel

Když je klub ekonomicky zajištěný, tak neprodává? Filozofie klubu je neprodávat? a říct, že by ho žádná cena nenahradila? jsi asi filozof a romantik, ale to racionální myšlení trochu pokulhává...

Reagovat
Ajven

Neviem. Asi to nema vyznam. Ja mam svoj nazor, ty tvoj a vidim, ze ti ho nevyvratim. Osobne si myslim, ze si to az moc idealiziujes.

Reagovat
Rssa

Prapůvodní myšlenka vlákna je, že pokud nechci prodávat, tak cena té dané věci je nevyčíslitelná, protože odmítnu vše. S tím se dá souhlasit, ne?

Reagovat
Rarášek

Kdybych za ní dostal 10 mega,tak bych si nechal klidně ruku uříznout

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Za tak málo?

Reagovat
herbage

asi myslel euro

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

čo sa tu človek nedozvie to je na mňa moc, toto

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Moje pravá ruka má cenu 800 000 Kč...stačí? chceš ještě něco vyčíslit?

Reagovat
kubys

Beru

Reagovat
smazaný uživatel

Ale já ji prodat nechci...ale nabízím levou ruku za 600 000 nebo levý ucho za 360 000

Reagovat
smazaný uživatel

bože ty si blb...nejdřív si za něčim stát a za chvíli to zase popřít, to se jen tak nevidí palec nahoru

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to asi špatně vidíš...a jestli se neumíš chovat a vyjadřuješ se jak křupan, tak na mě radši nereaguj...

Reagovat
smazaný uživatel

já vidim dobře, bezmozku

Reagovat
herbage

uděláme sbírku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zkus to jeste jednou, hruby odhad jednoho serveru (o kterych se vi, ze jsou povetsinou mimo) pro me neni prijatelna odpoved

Reagovat
smazaný uživatel

To je tvůj problém...

Reagovat
smazaný uživatel

stacilo rict rovnou, ze nemas relevantni odpoved, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jsem říkal kolegovi výše, zavolej do vedení Barcelony, oni ti určitě nějakou cenu, vyjádřenou číslem, řeknou...

Reagovat
smazaný uživatel

No... a nebo taky to číslo neřeknou.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je pak otázka nějaké nabídky a poptávky...ale to je marný, vážně nechápu, o co vám jde, jste jak malý děcka...

Reagovat
smazaný uživatel

ted jen odbocka, ty si vazne myslis, ze to takhle funguje?

Reagovat
smazaný uživatel

To nevím...nejsem manažer a nikdy jsem přesnou cenu žádnýho hráče u klubu nezjišťoval...ale myslím, že každý malý dítě ví, že hráči se prodávají za peníze a ty se vyjadřují číslama...akorát asi 5 z vás tady to nechápe nebo se asi mermomocí snažíte z Messiho udělat něco, co není...

Reagovat
smazaný uživatel

jn, kdyz uz vsechno selze, argument, ze nic nechapeme, vzdycky zabere... a kdyz ani to, tak jsem skryty fanda messiho

spise pro ostatni - pripad messi neni standardni situace ve fotbale, proto je prinejlepsim nepravdepodobne, ze by sejci prisli, zeptali se na cenu a laporta by odpovedel, on sam to totiz asi ani nevi, protoze nema duvod to resit... pravdepodobne by je maximalne odkazal na messiho vykupniklauzuli, to ale tezko muzeme povazovat ze jeho opravdovou cenu; je to totiz zaroven i cena, kterou platis za moznost, ze nemusis jednat s hracovym klubem

Reagovat
Rssa

Tak Laporta by si jistě rád zašpekuloval, když už nějaký ten rok není prezidentem Barcy

Reagovat
smazaný uživatel

jezis, tak ten druhy, si je pletu

Reagovat
smazaný uživatel

rossel?

Reagovat
Rssa

Myslíš Jona Cryera z Dva a půl chlapa?

http://tinyurl.com/c2v6fje

Reagovat
smazaný uživatel

hehe, celej Padak

Reagovat
smazaný uživatel

By to fakt dopadlo jak s tim Karlštejnem..

Reagovat
smazaný uživatel

Messi je naprosto standartní situace ve fotbale...je to jen fotbalista...sice jsem nikdy u žádnýho takovýho jednání nebyl, ale logicky se tam asi probírá cena, na které se obě strany buď nějak shodnou nebo neshodnou...a úplně stejně by to fungovalo i u Messiho...

Reagovat
smazaný uživatel

a kdyz by vedeni barcy jakekoliv jednani odmitlo?

Reagovat
smazaný uživatel

I to se asi stává...i u jiných fotbalistů, než je Messi...ale to už je jen zoufalý slovíčkaření...navíc nepředpokládám, že bys měl nějaký interní informace z tábora Barcelony...

Reagovat
smazaný uživatel

V tom pripade by byla jeho cena vycislena vykupni klauzuli.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Messiho cena není jen vyčíslitelná, je zcela určitě i vyčíslená. Ve Španělsku mají všichni hráči výstupní klauzule Jinak výše té klauzule u smlouvy z roku 2009 byla 250 miliónů euro.

Reagovat
Miguel19

Jsou nějak přibližně známy platy hráčů Barcy?

Reagovat
smazaný uživatel

Četl jsem, že Barcelona vydává na platy největší částku ze všech fotbalových klubů na světě a dokonce to snad bylo nejvíc ze všech klubů v kolektivních sportech.

Reagovat
Rssa

To je dost možné, však taky za kvalitu se musí platit.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, i fotbalisté Barcelony hrají fotbal pro peníze...

Reagovat
homeles8

Kromě Messiho. Ten je skromnej, takže veškerý peníze odmítal ale Barcelona ho chtěla odměňovat za to jak je dobrej a sexy, tak ho přemluvila. Až Messi řek: ''Tak když jinak nedáte..''

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, Messi je čestný, skromný a symbol dobra a určitě by hrál i za míň, kdyby to šlo...

Reagovat
homeles8

Ten by chodil na brigádu a výdělek by dával klubu, jenže musí trénovat ://

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

Pujol na to nemá a ten jeho hipies účes je na

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Liskni si a potom si ještě jednu liskni zato co píšeš a ukaž kamarádům co tady píšeš ať tě propleskají taky propleskají!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Free_player

ne kámo ty už na to nemáš ... a už dost dlouhou dobu

Reagovat
ryzskej

Prosím, nereagujte na trolla.

Reagovat
Kenneth

V 90 % zápasech se stejně soupeř Barcelony pomalu nedostane za půlku, tak je jedno do kolika bude hrát.

Reagovat
Sm0ker

Reagovat
herbage

tj, v 70 už bude protihráče jen srážet francouzskýma holema

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Puyol je borec, Nedivím se Messimu že chce hrát ve Španělsku liga mu vyhvouje, je tam teplo odešel Ujfaluši takže už jeho kotníky nejsou v ohrožení ideál

Reagovat
smazaný uživatel

OT: http://www.fotbalnaplno.cz/sites/default/files/imgs3/WILSHERE_0.gif

au jinak co je to za idiota z toho Readingu? absolutně NIC ho nemohlo bolet a stejně se kácel k zemi s výrazem jako kdyby jemu někdo ukopl koule

Reagovat
madridcan

Tak u Puyola je to skor z vdaky a zato, ze tam je tak dlho

Reagovat
Marv

Jednou bych ho chtěl vidět i v jiném klubu a jiné soutěži, jinak ho těžko mužeme zařadit mezi nejlepší hráče všech dob. Udivilo mě, že nyní podepsal smlouvu až do roku 2018, ale prý si má platově výrazně polepšit..

Reagovat
smazaný uživatel

Chudák Pelé..

Reagovat
valloire

Pelé hrál za Cosmos.

Reagovat
smazaný uživatel

To už dohrával, nepotvrdil tam kvalitu nejlepšího hráče světa..

Reagovat
valloire

? čím to nepotvrdil? Bylo mu tak 35-36 let a co vím,tak v době jeho působení se dramaticky zvedl zájem o fotbal ve státech. Když odešel,tak začal mít Cosmos problémy. Tak si tady nevycucávej z prstu voloviny,mně není 17,abych ti na to skočil.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě by zajímalo, kolik Ti ve skutečnosti je. Tváříš se tady, jako bys spolkl všechnu moudrost světa, a pamatuješ snad i Bicana, a přitom se chováš jako pubertální idiot na každé diskuzi o Barceloně.

Reagovat
roman1978

Přesně tak. Pele v Cosmosu, to myslíš vážně? Vždyť to je stejně, jako by messi hrál v lucembursku. To nemá vůbec žádnou hodnotu. Meles jen kecy.

Reagovat
smazaný uživatel

netrep!

Reagovat
Atlético de Madrid

Mezi nejlepší hráče všech dob ho fakt už zařadit můžem Jediná otázka je, jestli je ten uplně nejlepší , což se samozřejmě nedá nijak jednoznačně určit..

Reagovat
smazaný uživatel

To vysvětluj těm desítkám zdejších diskutérů, co furt melou o tom, jak je jednoznačně nejlepším hráčem historie...

Reagovat
frankiefcb

za nick a za názor

Reagovat
smazaný uživatel

Jestliže zůstane celou kariéru věrný klubu který ho vychoval tak nebude mít vliv na to jestli bude uznavanej jako nej hráč.Pro mě by to bylo naopak plus hlavne v dnesnim fotbale kde se klubova vernost uz tolik nevidi.Nevim proč by měl přestupovat někam za mega platem a za nejvyšší částku.Pele hral v brazilii amaterskou soutez a pocita si goly proti uplnym amaterum a taky to nema vliv na to jak je vnimanej.

Reagovat
smazaný uživatel

parada!

Reagovat
smazaný uživatel

Chtel bych ho jednou videt v BPL. No offence.

Reagovat
Atlético de Madrid

V tomhle věku, při jeho rychlosti a odlišnostem hry v těch dvou ligách (potažmo mezi Barcelonou a libovolnym klubem PL) by se tam už asi moc nechytal...

Reagovat
Atlético de Madrid

Jé pardon, já z nějakýho důvodu myslel že, mluvíš o Puyolovi Messi by si PL dával v klidu..

Reagovat
Placebo

Ještěže má Barcelona průměrnýho golmana, jinak by byla 2x tak silnější

Reagovat
Rssa

V sezóně by by získala 2 ligové tituly, 2 trofeje z LM....to by bylo....

Reagovat
smazaný uživatel

A hlavně dvě Zamory.

Reagovat
Placebo

Jako třeba loni?

Reagovat
Rssa

2011? Ano.

Reagovat
Placebo

Loni myšleno jako sezonu 2011/2012

Reagovat
smazaný uživatel

3 tituly z 5 možných a ano vím, že ty nejdůležitější nevyhráli - ligy 2. a LM semifinále.. to je špatné?

Reagovat
valloire

jo

Reagovat
Placebo

Proč furt řešíte nějaký tituly? Já jsem napsal, že by byla silnější, ne úspěšnější! Tím sinější jsem myslel, že by se mnohem hůř porážela, kdyby měla v bráně někoho, kdo by patřil mezi golmanskou špičku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ted ti Rssa vyplenil pekac co ?!

Reagovat
Placebo

nevím co znamená "vyplenit pekac", takže asi jo

Reagovat
Free_player

Reagovat
Marv

a Messi je tak božský, že by asi rovnou získal 3 zlaté míče..

Reagovat
madridcan

Diskusia La ligy uz dosla do stadia, ze sa tu budu predavat organy

http://www.akoneplatit.sk/obr/s-pecen.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rssa

Co to je za obchod?

Játra za 40 SK

Dcera za 16 SK

cukríky, fajná pomazánka...

Reagovat
herbage

Dcerka musí být bez pečeně, jinak je to ekonomický nesmysl

Reagovat
madridcan

Cera je rastlinny tuk a samozrejme miesto pecen malo by Studentska pecat

Reagovat
r.mrazik

uplne zbytecny...hral by tam zadarmo...stejne jako ostatni odchovanci

Reagovat
valloire

Když mu ty peníze ale nutí,tak co má dělat? Vsadím se,že má stejně jako Samuel.

Reagovat
alcantara

To hovoril kto?

Reagovat
valloire

Cruyff.

Reagovat
alcantara

To neviem, fakt hovoril , ze odchovanci budu hrat zadarmo? Daj odkaz.

Reagovat
valloire

Dělam si srandu. Nikdo nehraje zadara. Ale volat Zadara můžeš.

Reagovat
alcantara

Mne to bolo jasne, len som bol zvedavy, do akej podoby tu traparnu dovedies.

Reagovat
valloire

Tak já to nenakousl,že budou hrát zadara. Blbě jsi se zeptal,tak jsem za mrazíka blbě odpověděl. To je celý.

Reagovat
smazaný uživatel

Můžete mi někdo vysvětlit, proč na eurofotbal.cz, má Messi v letošní sezóně teprve 30 gólů?

Reagovat
smazaný uživatel

přihoď do redakce nějakou solidní částku a bude mít kolik je libo

Reagovat
kubys

Tobě to přijde málo?

Reagovat
valloire

Porotože je letos slaboučkej jak čaj z Alberta.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem si, že je to tady solidní portál o fotbale, ale asi ne, když všude čtu, že Messi dal už 90 gólů v letošní sezóně, chci se podívat na podrobnosti na Eurofotbal.cz a tam se dočtu 30ti gólů a lidé to tady ještě komentují stylem: "Přihoď peníze do redakce" nebo "je slabý jako čaj".

Takže pro shrnutí, těmto statistikám, co tu jsou se nedá věřit a jsou psané jak je libo? Děkuji

Reagovat
frankiefcb

a teď mi řekni, co si představuješ pod pojmem sezóna a co pod pojmem rok?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo on to dal za 1 celý rok? Tak to je potom ale nuda.

Reagovat
alcantara
Reagovat
patas92

pockat co je teda spravne? Carlos nebo Carles?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Puy to tmelí. Ten odejít nemohl.

A na Messiho jsem ve třiceti zvědavej. Myslel jsem si, že by mohl hrát Xaviho, ale to se s jeho pohybem prostě stát nemůže. Akcelerace mu bude postupně odcházet a ze zabijácké koncovky věčně těžit taky nemůže. Ale je lepší dát mu radši smlouvu delší a levnější ...

Reagovat
smazaný uživatel

Teď úplně nechápu, co tím chtěl básník říci - akcelerace mu bude odcházet, a na zabijácký instinkt nebude moct spoléhat věčně...jak tyhle dvě vlastnosti souvisí s Xavim?

Reagovat
smazaný uživatel

Tím jsem chtěl říct, že jsem zvědav na Messiho pozici na place ve 30ti. Na Xaviho nemá pohyblivost a na devítku mu zase možná odejde ta jeho akcelerace, kdy se uvolňuje na dvou, třech krocích.

Reagovat
smazaný uživatel

Aký druh pohyblivosti máš na mysli Xavi predsa nie je žiadny ekvilibristický atlét, jeho umenie nespočíva v pohybe, ale v myslení a práve v tomto ohľade má k nemu z celého mužstva najbližšie práve Leo. Obidvaja vidia na ihrisku veci, ktoré ostávajú pre vetšinu hráčov utajené, dokážu sa vo veľmi krátkom čase pod tlakom správne rozhodnúť a ešte tú myšlienku iídeálnym sposobom realizovať. Veľa ľudí má Lea hlavne za strelca, ale on je i fantastický nahrávač, povedal by som, že ešte lepší než don Andrés. Z mojho pohľadu ideálny tvorivý záložník na sklonku kariéry, pri strate pre útočníka tak doležitej akcelerácie a max rýchlosti behu.

Reagovat
smazaný uživatel

SIRBRANIKE : Souhlasím s tebou líp si to napsat nemohl

Reagovat
smazaný uživatel

Xaviho umění spočívá v myšlení, ale Xaviho největší přínos je jeho pohyb.

Reagovat
smazaný uživatel

... kterej má kvůli svýmu myšlení.

Reagovat
smazaný uživatel

to bych spíš otočil - má tolik času na myšlení, protože má tolik síly v nohou ...

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš bych řekl, že to má kvůli brilantní technice, že má tolik času.. U fotbalisty neskutečně moc záleží na prvním dotyku, což mají v Barce vychytaný do posledního detailu.. Takový Thiago má nejlepší zpracování, který jsem kdy u fotbalisty viděl..

Reagovat
smazaný uživatel

arango

Reagovat
smazaný uživatel

Pohyby koordinuje hlava..., ja už mám fakt dosť

Tak dobre, najprv vznikne v hlave myšlienka, potom nasleduje pohyb... Xavi je jeden z mála hráčov, ktorí vedia čo urobia s loptou ešte predtým než ju spracujú a následne odohrajú...

Ak by sa mal najprv uvoľniť pohybom a potom vyhodnotiť situáciu, tak by bol asi ťažko považovaný za jedného z najlepších dispečerov na svete.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem Jirko nepochopil co tou pohyblivostí myslíš ?? Pravda je že čím bude starší tím pomalejší akcelerace na těch prvních 3 krocích bude zase na druhou stranu ta jeho akcelerace může být pomalejší o zanedbaný kousek .. Vždyť i Roberto Carlos měl ve 30 skvělou akceleraci a to je taky jeden z těch menších hráčů s nízkým těžištěm těla jako Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

Když už jsem na Marinika začal měnit názor, tak tady začne prodávat svoje údy ...

Reagovat
alcantara

Mna fascinuje, ze ako fanusika United som ho v zivote nevidel napisat nazor k diablom. Zato Messi&Barcelona&cokolvek katalanske v okruhu tisic mil, tam je ako doma.

Reagovat
smazaný uživatel

mi je to jedno. Ať se vyjadřuje, k čemu chce. Jen jsem chtěl zmínit, že tady začal jako dement. Pak se o hodně zlepšil. A teď zase tohle ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jiřino, nenazývej mě tu dementem...to je opravdu křupanská rétorika a připadá mi opravdu nemístný někoho takto anonymně shazovat, pokud mi něco chceš sdělit, směřuj to ke mně...a neboj, s prodáváním orgánů to byl vtípek, i když třeba nepovedenej, ale pobouřenej z toho být nemusíš...

Reagovat
smazaný uživatel

Já, Bola, anonymně prohlašuji, že Marinik je dement...

a hlupák.

Reagovat
smazaný uživatel

Máme mnoho společného...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si to myslíš, že? Já věděl, že nebudeš až tak moc hloupej

Reagovat
smazaný uživatel

Raději toho nechme nebo se z nás ještě stanou kámoši...

Reagovat
roman1978

A já s tim naprosto souhlasim

Reagovat
smazaný uživatel

Já tě nezevu dementem, ale píšu, že jsi začal jako dement.

Reagovat
smazaný uživatel

a neříkej mi "jiřino", do prdele ...

Reagovat
smazaný uživatel

To máš za toho dementa...a ne že bych si to psal do deníčku, ale nepamatuju si, čím tak strašným jsem tu začal...já tady píšu pořád stejně, střízlivýma očima, racionálně a nezaujatě, a když už nic, tak aspoň píšu slušně, takže to zase tak neprožívej...

Reagovat
roman1978

Racionálně a nezaujate?

Reagovat
LAM

Nechápu některý zdejší dementy kteří se tu furt oháněj tím že by Messi měl jít do jinnýho týmu aby tam něco někomu dokázal.Přitom tu všichni blijou že jsou hráči jen prodejný kur..který za peníze jdou do kdejakýho týmu kde před něma zamávaj šejkové prachama.

Jestli Messi zůstane zbytek kariéry v Barce bude právě v dnešní době jedna z mála věcí která si zaslouží obdiv a snad přiměje další týmy aby budovali tým z odchovanců a fotbalisti budou víc nakloněni klubysmu a né jenom prachům!!!

Reagovat
herbage

výhoda dementů je, že není třeba se je snažit pochopit

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Messi nema sebemensi duvod odchazet, plat ma obrovsky ze i kdyby mu nejaci sejci dali vic tak k cemu mu to bude? Ma rodinu neni duvod se stehovat navic do zeme kde by se hovorilo jinym jazykem. Hraje v nejlepsim klubu soucasnosti a naslo by se par dalsich duvodu. Nehledal bych za tim neco vic proste v Messiho nejlepsim zajmu je zustat v Barce a taky tak cini.

Reagovat
alcantara

Messi je momentalne nenahraditelny a jeho hodnota nevycislitelna a este vela vody pretecie Dunajom, pokym bude tato formulka platit, ale pride cas, ked sa jeho hodnota bude dat vycislit, a v tej chvili by som za istych okolnosti o predaji uvazoval. Leo ale zrejme nebude rovnaky pripad ako trebars Ronaldinho, jeho mentalita je uplne ina, takze skonci u nas karieru ako ostatni odchovanci a nema cenu to hlbsie riesit.

Reagovat
madridcan

Som zvedavy, ze ci sa este v Barcelone stretne taka uspesna generacia, aka je tam teraz

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som ti z celého srdca prial aby si sa mohol dožiť ešte aj úspešnejšej...

Reagovat
madridcan

Blizia sa Vianoce a ty mi zelas take skarede veci To som bol az taky zly tento rok?

Reagovat
smazaný uživatel

Ber to z rezervou, mám dobrú náladu, a zase na druhú stranu, krásne si mi nahral na smeč, to nešlo nedať.

Reagovat
smazaný uživatel

ERIC ABIDAL

Reagovat
madridcan

Markiza robi uputavku na sportove noviny: Fanusikovia Barcelony jasaju, Barcelone sa podarilo udrzat opory.....................uputavka akoby uz boli takmer oboma nohami prec

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

Hej , culés , nevíte jak to vypadá s Fabregasem?

Reagovat
smazaný uživatel

Je tam taky 52% daň, nevíte někdo? U Cristiana se to bralo jako strašný skandál a nejzásadnější bod jeho nové smlouvy a tady to ani nikoho nezajímá. Ale třeba je to jinak, právě z toho důvodu se ptám .

Reagovat
smazaný uživatel

Nemají 52% daň jen cizinci, kteří působí ve Španělsku 3 a více let? Což by se této trojice netýkalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem Messiho. Tak to potom nevím, v čem je problém, nebo jestli to občanství Cristiano třeba nechce...

Reagovat
alcantara

Bolo to tusim 5 rokov, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Na Messiho se to nevztahuje, protože ta daňová úprava je platná od roku 2010 a nefunguje retroaktivně.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, tak ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je to tak, že kontrakty všech tří mají plnou daňovou sazbu, dokonce 56%. La ley Beckham se vždy vztahovala jenom na cizince (tudíž se netýkala Xaviho s Puyolem) a dala se uplatnit pouze v případě, že jeho přesun do Španělska je důsledkem pracovního kontraktu na více než 600 tisíc eur ročně hrubého a dotyčný již ve Španělsku nepůsobil více než deset let (tudíž se netýká ani Messiho). Po přečtení celého zákona, jeho analýz, úprav a dodatků mám ohledně toho celého ale tolik otazníků, že dneska asi neusnu.

Reagovat
smazaný uživatel

máš naprostou pravdu, nechápu proč se vztahuje pouze na cizince jejíchž pracovní kontrakt je více než 600 000 eur hrubýho. a to že se to netýká ani messiho je uplně iritující. Jak u blbejch

Reagovat
smazaný uživatel

dík

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď tomu už vůbec nerozumím. Xavi, Puyol a Messi mají daň 56 %? A u těch cizinců s 600 000 eur ročně je daň kolik?

Reagovat
smazaný uživatel

Mělo by to být tak, vyšší sazba daně z příjmu fyzických osob než v Katalánsku je nyní snad jenom ve dvou zemích na světě. Cizinci s novou smlouvou od roku 2010, ať už do Španělska přestoupili nebo jen podepsali nový kontrakt, už žádné výhody nemají, viz právě Cristiano nebo náš Keita.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna z těch zemí bude asi Francie, ne? Tam mají osoby s vysokým příjmem snad ještě víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam ta šílenost pokud vím snad ještě neplatí, ne? Vyšší sazbu má mít jenom Švédsko (asi o půl procenta) a nějaký ostrov Aruba, ale článek byl ze začátku roku, tak už to všechno může být jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

Platí. Proto Ibra dostává 4x tolik, aby mu po zdanění zůstalo těch jeho X mega, co má ve smlouvě a milionáři se hromadně stěhují pryč z Francie (viz Depardieu). Není nad progresivní zdanění

Reagovat
j_mrazik

Spravedlnost no...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Messi má i Španělské občanství ne?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
culé

Nejaké zašlé

Reagovat
smazaný uživatel

Panebože, to vyzerá ako by to navrhoval niekto od nás

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý...fekal

Reagovat
r.mrazik

opravdu dostal 17 mega liber rocne??

Reagovat
j_mrazik

Kdo? Messi nebo Puyol?

Reagovat
r.mrazik

samozrejme messi...

Reagovat
smazaný uživatel

hezky si to rozbalil

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

jaj, ja som si nevšimol to j_ a m pred mrazikom až teraz

Reagovat
Counter

No jo, Real je začal platově dohánět, tak musí Barca bryskně zareagovat

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem si, že je to tady solidní portál o fotbale, ale asi ne, když všude čtu, že Messi dal už 90 gólů v letošní sezóně, chci se podívat na podrobnosti na Eurofotbal.cz a tam se dočtu 30ti gólů a lidé to tady ještě komentují stylem: "Přihoď peníze do redakce" nebo "je slabý jako čaj".

Takže pro shrnutí, těmto statistikám, co tu jsou se nedá věřit a jsou psané jak je libo? Děkuji

Reagovat
smazaný uživatel

90 gólů dal za rok 2012, nikoliv za sezonu 12/13

Reagovat
smazaný uživatel

dej sem odkaz na to, kde píšou, že dal jenom 30 gólů, díky...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo on to dal za 1 celý rok? Tak to je potom ale nuda.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele