Barcelona je teď jiná. Fanoušci chtějí vidět tým bojovat, to je to, co děláme, těšilo Flicka
Barcelona v nedělním finále Španělského superpoháru udolala Real Madrid. A stejně jako při posledním měření sil s úhlavním rivalem až příliš snadno vyzrávala na soupeřovu defenzivu. Po tomto triumfu samozřejmě musel být spokojený Hansi Flick, kouč katalánského týmu. Ten chválil mužstvo především za ofenzivní činnost. Také se však snažil co nejvíce krotit euforii.
V říjnu si Barca v ligovém El Clásicu zapsala čtyři vstřelené branky, teď to bylo na neutrální půdě v Saúdské Arábii ještě o jeden gól lepší. Real schytal nepopulárního búra. "Měli jsme vepředu tři skvělé útočníky. Minimalizovali jsme rovněž chyby. Jsem za to rád,” pronesl německý lodivod. "Jsem velmi hrdý na tenhle klub, na naše fandy a hlavně na hráče, kteří si tohle všechno zaslouží. Barcelona je teď jiná. Fanoušci chtějí vidět tým bojovat a hrát dobře. To je to, co děláme. A to je náš cíl v každém zápase."
Vstup do tohoto ročníku měla Barcelona pod Flickovým vedením famózní. Na začátku listopadu po do duelu Ligy mistrů na půdě Crvené Zvezdy měla na svém kontě 14 vítězství, přemožitele do té doby našla napříč všemi frontami jen dvakrát. V posledních týdnech však přece na její konto přibývala častá zaváhání. Po tomhle prvenství, navíc proti odvěkému konkurentovi, je ovšem nálada zase o dost veselejší.
Trofej získali Katalánci po patnácté. Uhájili tak pozici nejúspěšnějšího týmu v soutěži právě před madridským protivníkem, který ji vyhrál třináctkrát. "Nejdřív si to užijeme a pak budeme muset myslet na další zápas. Nepřemýšlíme nad celou sezonou, jen na příští utkání. Pro mě je důležitý především způsob, jakým se prezentujeme. Musíme hrát jako tým,” vyzýval Flick. "Cílem velkých klubů je vyhrávat tituly. Jsme teď velmi šťastní a hrdí, musíme ale v tomto trendu pokračovat a stále ukazovat tuhle úroveň.”
Barça isn't just a Club, it's a family.pic.twitter.com/YvlCyGYKJ2
— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 13, 2025
Komentáře (89)
Přidat komentářŠkoda té do*ebané LaLigy. Ale jinak musím uznat, že jsem se hodně mýlil s angažování Herr Flicka
jeste je cas, v klidu muzou vyhrat
já teda čekal, že to tak dopadne. Konečně tam někdo vnesl disciplínu a vysral se na "barcelonskou DNA". Což je samozřejmě škoda pro fanoušky ostatních týmů
Ešte zďaleka nie je koniec...real ma svoje problémy, takisto ako my a ak nekupia pravého obrancu môžu mať veľké problémy. A strácať budú oni aj my ,za mňa je momentálne favorit atletico.,ale verím ze to bude napínavé medzi 3 mužstvami do konca.
Atletico na to nemá, naše problémy se budou v průběhu sezony ukazovat a vy podle mě půjdete nahoru a budete se nakonec smát. Bohužel.
já bych Atlético neodepisoval, pro něj má ta sezona zase úplně ideální vývoj - dva vepředu mají problémy, oni si v klidu sbírají body, pravidelně si najdou nějakou cestičku k výhrám a čím déle budou na čele nebo v kontaktu, tím hladovější budou
Půl sezóny za námi, ještě můžete v klidu vyhrát
Barca vyhra 5:2
Liberec v pratelaku 5:1 (berte s rezervou )
Bournemouth v FA Cupu 5:1
Not a bad weekend
Tak to jsou v podstatě všechno přáteláky, ne?
I tak se to musi brat pozitivne, nejsem na to zvykly
vamos Hansi
každopádně jsem zvědav na osud Frenkieho. Chápu upřednostňování Casada, má kvalitu, ale říká si to o rotaci. Byla by škoda Frenkieho ztratit.
Frenkie za celou dobu u nas odehral v topu pul sezony, zbytek byl za ocekavanim. Mne by jeho odchod nevadil - nema intenzitu, na hristi neni lidr, pozicne hraje jedinou pozici, kde mame Pedriho a mize tam dobre zahrat i Gavi.
Škoda čeho? Borec je furt zraněnej. Navíc zas tak dobrý není na to, co bere za peníze. Jeho 600 nebo 700 tisic dost zabírá platový strop
vzdyt to bere jen kvuli tomu covidu
Tak tie výkony od zranenia sú zatiaľ šialenstvo a to FDJ milujem
Bohuzial on vyzera ze namiesto toho ze mu futbal chybal a bude zrat travu tak na to uplne serie. On bom vzdy trochu softik ale teraz uz sa ani nesnazi to skryvat
Já osobně čekal jeho znovuzrození pod Flickem, jsem zvědav, jak to s ním vyřešíte.
Já taky. Myslel jsem, že pod Flickem v double-pivotu bude hvězda na CM a Pedri bude hrát AM. Realita je taková, že Frenkie po návratu ze zranění měl 2 dobrý poločasy, zbytek je úplná katastrofa, proto ho Flick už ani nestaví. Ty jeho výkony byly pro nás fakt nebezpečný.
Pryč s ním. Bere raketu, stál raketu, máme na jeho post lepší hráče, post, kterej nás pálí nejvíc (DM) zahrát nedokáže. Je navíc.
jeho ak dostanete z vyplatnej pasky, tak by ste to mali oslavovat viac jak ten superpohar. je to vyborny hrac, ale nie je pre vas nepostradatelny a ten jeho plat je fakt velky problem.
Já bych jej poslal o dům dál. Barca ušetří/vydělá a on možná bude hrát někde lépe. Win-win pro obě strany.
nebyla ... je pořád zraněnej a hraje hovno. Když vidím jaký poklady (Bernal, Casadó) je Hansi schopnej zapracovat, tak bych Frenkieho poslal o dům dál. Navíc bere raketu ...
Nebyla
6 bodu ztrata na Atletico, 5 bodu na Real. S obema tymy jeste hrajeme, Real jsme pod Flickem dvakrat totalne prejeli, proti Atleticu jsme byli jasne lepsim tymem. Oba Madridsky tymy taky hrajou spolu, minimalne jeden z nich ztrati body.
A zbyva 19 kol, ztracet budou vsichni. Atletico ma ten formu, ale ta mu nevydrzi cely jaro. Real hraje sracku a silou vule taky nedaji kazdej zapas.
Za me je to porad hrazelny, jen jsme ztratili pole position a ted je z nas challenger, kterej to nema ve svych rukach. Nekomfortni ano, beznadejne ne.
Visca el Barca!
Až na Visca el Barca! souhlasím
Viděl jsem jen první půlku, ale vypadá to na stejnou písničku od začátku sezóny. Pohyb, individuální a hlavně kolektivní (ne)koordinovanej. 3-4x se rozhodne pressovat Jude (osamoceně, nenásledovánej nikým, bez šance na míč, takže zbytečně), 1-2x zatlačí Valverde, tlak na míč je max individuální, s tím každý lepší tým poradí. A tohle jde na vrub Carla, jakkoliv skladba týmu může jít odjinud. Soupeře nestojí síly přecházet střed hřiště, pravidelně je 1-2 přihrávkama vyklizenej. V kombinaci s absencema + volbama v obraně a záloze (Asencio by měl hrát místo Tchouameniho, Valverde místo Vazquéze, chtě nechtě Ceballos patří do základu) to občas urveme na kvalitu, proti lepším týmům je to rovina nakloněná do kopce.
ten střed hřiště byl příšerný, pravidelně vlastně vůbec žádný
jinak u Bellinghama kromě toho neorganizovaného presování byla hodně vidět ještě jedna věc - při hře Barcelony s míčem často stál a koukal, pak o několik metrů popoběhl a zase se zastavil a koukal, co bude
FIFA sestava forever Mendy a Vásquez a Camawinga a Čumění majít max na Crystal Palace
Naozaj nechápem ako nás každý prevyšuje v aktivite. Neviete niekto údaj o počte odbehaných km za prvý polčas? Barca si nás namazala na chlieb, čo si budeme hovoriť. Samozrejme nás dosť položila zbytočná penalta a následne tá Raphinova hlavička v krátkom slede. To boli absolútne zbytočné chyby z našej strany, a okrem gólového deficitu, oveľa väčším problémom bolo že sme opäť padli psychicky na dno. Potom už to bola čístá pohroma. Treba len poďakovať Kylianovi/ Wojceechovi že prišla tá červená, inak by to bolo naozaj veľmi smutné divadlo z hrôzostrašným výsledkom.
Jediné pozitívum bol skvelý výkon Kyliana. Lucas podal asi najhorší individuálny výkon čo si pamätám, aj keď Vini mu celkom slušne sekundoval. No najväčší problém bol, že nezahral Jude. Vybral si slabšiu chvíľku, a s ním celé mužstvo, ako vždy. Momentálne sme na ňom závislí. Tímový výkon ide ruka v ruke práve s jeho výkonom.
Yamal je úplné iná trieda, ako ten ukrivdený "takmer víťaz " GB. Vini mu už teraz pozerá na chrbát, a neverím že sa to ešte niekedy otočí. Rovnako Pedri je jednoducho Top hráč. Ak mu zdravie vydrží , bude to ďalšia ikona typu Iniesta/Modrič. Raphina má takisto skvelú formu. Zbytok už len stačí aby makal. Čo sa na rozdiel od nášho tímu, v Barce deje. Všetci útočia, všetci bránia. Nás je vpredu žalostne málo, no a vzadu síce kopec, no statických ako kužele.
Vždy sa chválil Pintus za kondičnú prípravu, no zdá sa že v posledných rokoch sa robí niečo zle. V každom jednom zápase odbeháme oproti súperom až extrémne málo km. Nehovoriac o intenzite tých behov. Z rukami vo vreckách môžeme hrať a dúfať v body proti "Mallorkám". Ako náhle príde lepšie mužstvo, tak sme namydlený, a čakáme na zázrak od Thibauta a individualít vpredu.
Bude to ešte zaujímavá sezóna. Možno by Flo mohol pouvažovať aspoň nad hosťovaním, nejakého obrancu, keď už nechce pustiť perie.
Presne to, ja nechapem ten pressing, to naozaj vyzera ze to je uplne o nahode, ze proste niekto sa niekedy rozbehne. Sialenost.
Tak isto tie nakopavane lopty, Carlo vravel ze vlastne maju nizkych hracov ze ta taktika funguje tak ze nakopneme a zbierame druhu loptu skoda ze vcera sme tak pozbierali ze skoro nic. Ako moze toto praktikovat Real? Ten typek tam ma taky tim a hraje katastrofu.
Tak isto ta obrana, to ze Lucas je mimo je jedna vec ale to nevedia nejak inac istit, ked vieme ze proste tam hori tak vymysliet nejaky system pripadne ho tam nedavat. Carlo robi dookola to iste a dufa ze to bude fungovat ale tento rok to nebude.
Naozaj jedine pozitivum ze Mbappe vyzera ze je spat, vcera bol paradny ale sam to nestrhne ked budeme dostavat 5 kuskov. Tak isto ak Jude nezahra dobre tak cely tim v pici, sialene ako to aj na nom zavisi.
jediny kto tam vyzera ze ide ozaj na doraz je Fede. ako moze nestihat protihracov s loptou taky 24rocny tchouameni, to je pre mna zahadou. cela ta defenziva je poskladana velmi zle a mysliet si ze to vyriesi prichod Trenta je uz slusna lobotomia.
lucasa mam rad, ale on v tomto zapase v zaklade nemal absolutne co hladat. tak ako tchouameni na stoperovi. fede mal hrat napravo a asencio v strede. toto uz bohuzial ide za carlom. ved ten asencio sa ukazuje velmi dobre a presne v takomto zapase (kde ide o par mega a o prestiz, ale ako trofej je superpohar urcite nie podstatny) by mal hrat. toto je rozdiel medzi nami a barcou, ze oni sa neboja dat mladym sance. carlo keby mohol, tak by este aj vcera postavil marcela nalavo. toto jeho priposratie pri talentoch som vzdy neznasal. napr. guler keby hral za barcu tak je dnes niekde uplne inde. odpalili sme hakimiho, odegaarda a X dalsich, tak v tom kludne pokracujme...
dakujem za vsetko Carlo, ale mne uz fakt stacilo. stale mozno nejaku trofej uhra, ale podla mna z toho kadra maximum urcite nedostane.
Guler keby bol v Barce tak uz je inde, borec brutalne talentovany ale u nas bude sediet na lavicke.
To iste Asencio, vytiahneme nejakeho borca z Becka ktory sa ukaze ze na to naozaj ma ale radsej tam budeme davat DM ktore chybuje.
Tiez si myslim ze maximum Carlo z toho kadra nevytiahne, pritom co viac chciet? Ten utok co ma to je sen kazdeho trenera, keby im dal system tak to tam musia kazdemu davat 5 kusov, ta kvalita je sialena ale on to hraje na to ze sak dajak si to ukopte a na obranu jebeme.
Pořád něco o "šílené" kvalitě. Však ten tým je naprosto špatně poskládaný. Není náhoda, že to nefunguje. MSN na svém stropu výkonnosti byli někde úplně jinde než současný útok Realu, přesto by se ani oni neobešli bez kvalitní, kreativní zálohy. Navíc vše začíná od minimálně dobré obrany.
Vini, Jude, Mbappe, Valverde, Rudiger ci Thibo su asi najviac top kvalita co mozes najst.
Hele ten utok vyhral minuly rok double a teraz tam prisiel este Mbappe. Ale je rozdiel ci mas kvalitu a zaroven aj system. Bolo to vcera vidiet.
Ale jasne ide to vsetko odzadu a ked hori obrana, loptu sa nedostavaju k utoku tak tam mzoe behat aj Ronaldo s Messim a bude to na nic.
Tak isto ako BBC malo zaklad v tom ze ich podporovala pevna obrana a paradna záloha a oni to mohlo trhat. Teraz tam vsak neni system, neni prechod a je to len na tom ze nejak to v predu ukopu.
Barca za Xaviho failovala a bola to sracka, každý tam vyhadzoval polku kadru, Raphinha bol za debila a pozri..prisiel trener zmenil system a zrazu ti hráči aj vedia hrat futbal.
Kvalita moze byt ale ked neni system atd tak je to v pejci
Carlo to taha casto na invidualitu ale to nejde donekonecna aj ked vyhralo mu to X trofejí no.
co tu motas MSN? ved v podstate s tym istym kadrom ste minuly rok hrali pod xavim totalnu holomajznu. teraz flick zmenil system (nehovor mi ze za to 1 leto ich fyzicky tak nabusil ze zrazu vedia napadat jak pod Pepkom) a robite si s Realom ktory vyhral pred rokom double co chcete. takze JE to do velkej miery aj o systeme. z top 10 najhodnotensich hracov na svete tam mame snad 5 borcov (mbappe, vini, rodrygo, bellingham, valverde) tak co si prekvapeny ked niekto pise o "silenej kvalite"? ta tam proste je. pozri si diskusie k zapasom barcelony este pod xavim, co sa tam pisalo o Raphinovi? sak sa tam daval na uroven najhorsich nakupov klubu v 21.storoci a teraz je z neho top hrac.
my potrebujeme hrat moderny futbal a miesto toho tam musime pozerat ako sa lopta nakopne na 3 hracov vpredu a ti snad nieco vymyslia. skoncil Kroos a odrazu nedokazeme hrat dominantne takmer s nikym? ten Kroos koniec oznamil vcas dopredu, aby aj Carlo dokazal nieco vymysliet, ale zjavne to uz nedokaze.
o je uz 1 a najuspesnejsich trenerov v historii klubu, ale nemozeme pozerat donekonecna na sentiment. potrebujeme niekoho mladsieho, kto bude hrat moderny futbal a nebude sa bat posadit hraca s menom ako to urobil solari ked posadil Marcela. inak si na taketo vyprasky budeme musiet znova zvykat.
Taky až na Mbappého jsou všichni extrémně přecenění díky dvoum náhodným výhrám v lm. Kde První vychytal Thibault a druhou loni promrdali City sami. Rodrygo je čistý průměrák na kterého se možná tak hezky kouká, ale to je tak vše. Vinicius je labilní. Na dva dobré zápasy, má 4 strašný. Bellignham je z nich asi nejlepší, ale pokud nemá v zápase čísla, tak nepřispěje absolutně ničím. Nemá vlastnosti záložníka a je to takový hybrid této doby. A co je nejvtipnější stává se z něj arogantní kretén. Tolik k té super sestavě.
Pep by za Rodryga kludne vysolil 100 mega ty prumerak Viniho neriesim, ja by som ho za tych 400m predal do minuty. ale je dobre vediet, ze objektivita ti nechyba ty odhadca
On a objektivita nejde k sobě.. podle něj je skoro každý hráč Realu průměrák nebo běžec
Nedokážeme alebo nechceme? Veď to je taktický zámer nehrať do plných, ale využiť vyššie postavenie súpera a otvoriť priestor pre naše silné stránky. čo by v prvom rade mala byť rýchlosť pri tej trojici vpredu. Keď niekoho zatvoríme trápime sa oveľa viac. Carlo to už po niektorom zápase načrtol, že hráčom v podstate zakázal napádať, pretože to bola cesta ako súpera vytiahnuť a zarezať. To že nehráme na lopte nie je tým že to nedokážeme. Sám predsa vidíš, že keď v zápasoch prehrávame, tak to zrazu "ide". Samozrejme sú aj výnimky, keď nemáš svoj deň, ako napríklad včera
A kedy sa stal Carlo dinosaurom? Pretože ešte minulý rok bol najlepší tréner sveta. To stihol cez leto? Tiež sa mi nepáči kopec vecí, ale Carlo možno riešenia vidí, len nemá možnosť ich realizovať. Chce útočníka, miesto aby prišiel, dvaja odídu. Chce obrancu, ukážu mu prstom na Lucasa. Možno by takisto vedel kto by sa hodil do zálohy aby sme vedeli dominovať, no má tú možnosť? Nie nemá. Prišiel Jude, ktorého pozícia neexistovala. Carlo si poradil. teraz je tu Mbappe ktorý takisto nezapadá do útoku s Vinim. Nemyslím že by to bolo niečo čo by si Carlo vybral ak by mal možnosť. Musí zápasiť s tým čo má. Samozrejme, je tu možnosť že by to niekto zvládol lepšie, ale aj ďalšia ...
ja som povedal ze carlo bol minuly rok najlepsi trener sveta? kludne sa pozri co som kde pisal minulu sezonu kym mi budes robit hovorcu. tu riesis hlavne ofenzivu, ale vcera bol problem niekde inde. preco nic nepovies k tomu lucasovi a tchouamenim? to bolo podla teba dobre riesenie? ze ich potom posle za stavu 1:4 dole... to si uz mozeme brnkat. a to este curtois zachranil 2 goly este pred nasim prvym.
nemusis na mna vobec reagovat takym stylom ako keby som pisal ze carlo je najvacsi babrak na svete, ale proste mam nazor ze tomu timu uz nema co dat. nemusis so mnou suhlasit, ale neprekrucaj co poviem.
a je fajn ak podla teba nejaky top tim hra uplne rovnako proti barcelone a proti leganes... celoplosny zakaz napadat je riesenie! dostali sme na budku len v 2.clasicu po sebe, som si isty ze do tretice to uz bude platit. neviem ci si si vobec vsimol, ale nechyba vela aby sme nepostupili do vyradovacky v LM! alebo mozeme donekonecna zit z toho ze sme porazili Barcu pod Xavim, aj to je moznost.
Šialená kvalita? Rodrygo je celkom priemerný hráč. A Vini keď sa dobre nevyspí, tak nie je ani to. Má dobré zápasy, a rovnako má zápasy ako včera, kde bol jednoducho po Lucasovi najslabší hráč na ihrisku. To rozhodne nie je šialená kvalita. Yamal je už dnes lepší hráč než Vini. Barca má v útoku 9-ku, my hráme bez nej. Útok rozhodne nie je TOP. ako môže byť keď ani len nemáme útočníka.?
K tým mladíkom. Áno Barca im dáva možno všeobecne viac šaníc, no teraz je ten boom, preto, že jej nič iné neostalo. Keby boli finančne fit, tak tam behá Gungogan atd, a na mladých by sa nedostalo.
Janinho: Fede to je klasika, to už ani neriešim, ten si svoje odhrá vždy, všade za každých okolností . Rovnako príchod Trenta, je pre mňa len ďalšia barlička ktorá ničomu nepomôže. Vymeníme jedného hráča čo nevie brániť za druhého.
No k tomu Asenciovi. Tiež by som si ho pozrel aj častejšie. No dôvod prečo nehrá je ten, že máme po odchode Kroosa stále problém s rozohrávkou, a preto hrá Tchouameni. Aj včera tam bol veľavravný moment keď mal Asencio loptu a miesto aby ju sám rozohral posunul ju o meter ďalej na Aureliena, aby sa rozohrávky ujal on. To bol presne obrázok toho prečo ho tam Carlo stavia. Navyše Tchouameni hrá stopéra veľmi dobre. Včera mu zápas nevyšiel ideálne, rovnako ako mnohým ďalším. No často mi príde pozične istejší než Rudi. Ktorý je často príliš impulzívny. Tchouameni hrá na pozícii stopéra väčšinu času veľmi uspokojivo.
Včera im tam padlo okrem dvoch šancí na začiatku prakticky všetko. Trošku to nafúklo tie problémy. A takisto to bolo to veľmi o psychike. Najlepšie sme hrali medzi gólom na 1:1 a penaltou. Tam sa to zlomilo. Potom čo sme ustáli ten počiatočný tlak, a dostali sa do zápasu, prišlo K.O. po dvoch stupídnych góloch. Ďalej to bol kŕč. Roztriasli sa im nohy. V ten moment bolo asi každému jasné pri pohľade do tvárí hráčov, že už sa hrá len o skóre.
Skóre je hanebné, no nevidel by som to až tak čierne. Mňa len zaskočilo po Ancelottiho slovách ako sme sa mali poučiť z toho prvého debaklu, že Fede nehral od začiatku na RB. Už po zverejnení zostáv sme sa z bratom(fandí Barce) zhodli, že to jednoznačne bude titul pre Barcu, a takisto viac než o gól.
Myslím že môžeme očakávať že na ďalší takýto zápas už tam bude Fede.
Hele to ked sa Vini nesustredi a robi kktiny to vieme. Vtedy hraje horsie nez hrac z piatej ligy, ale ak sa sustredi tak prinasa to co poseldne roky, rozhoduje zapasy, prinasa tituly a je najnebezpecnejsi. Jeho problem je hlava, ktora ho casto vykolaji a potom to tak vyzera. Ak to nikdy nenapravi, budu taketo vypadky caste.
Len to je ten problém, keď má svoj deň je skvelý. No väčšina hráčov tejto úrovne je v horší deň aspoň použiteľná, no Vini je často len mŕtva váha.
S některými věci naprostý souhlas.
nechápu proč nedáváme víc šancí mladým přitom včera by Asencio zahrál určitě líp
Hakimi je podla mna vas velky fail. Ano mal vtedy konkurenciu vo vynikajucom Danim ale mali ste to riesit inak. No a Arda je podla mna extremne talentovany futbalista a takymto stylom mu moc nepomahate. Aj ked je to turek takze je dost mozne ze Carlo ho v treningu napr nevidi davat 100% tak ho nepostavi. Tazko povedat
Prostě bída
Aspoň už konečne definitívne skončili tie hlúposti kto má lepších hráčov na jednotlivých postoch...
jedna vlaštovka jaro nedělá
No to uz je druhá demolácia v krátkom čase ...nič by som nepovedal keby aspoň sem tam Real takto roztrhal Barcelonu že dá 5 gólov ale ak vyhrajú tak tesne 2:1 po vyrovnanom zápase je to hanba potupa poníženie na dlhé roky... A k téme tak mimo Brankára a Rudigera ma Barca všade lepšieho perspektívnejšieho hrača Rodryga Viniciusa možte momentálne porovnávať tak akurat z Ferranom a nie takými fenoménami ako sú Raphina a Yamal ... A tí Francuzi mimo Mbappeho to je totálna tragédia nie len že nemajú v nohách ale ani v hlave.
Jenom teda před tímhle zápasem výsledky z posledních 5 El Clasic
Real Madrid 0-4 Barcelona - October 2024
Real Madrid 3-2 Barcelona - April 2024
Real Madrid 4-1 Barcelona - January 2024
Barcelona 1-2 Real Madrid - October 2023
Barcelona 0-4 Real Madrid - April 2023
v LaLige vyhral Real o 3 góly nad Barcou naposledy pred 17 rokmi...potom všetko ušmudlane vyhry o gol max 2...Naopak od tej doby bol Real v La Lige Zdemolovaný veľkým gólovým rozdiel Real 6X !!!
preco reagujes na trolla?
Protože sám je.
Real má úplně v háji obranu. Nechápu, že v létě nepřišel žadný stoper, když odešel Nacho. Kdoví jak na tom bude Alaba a během podzimu se zranil Militao. Carvajal je už definitivně hřebíček do rakve. Barcelona bude v tabulce nad Realem o tom nepochybuju. Na titul momentálně vypadá Atletico.
S takovou obranou hrou se prostě titul vyhrát nedá
ono, podla mna u tych slabych sa to v lige da ukopat aj s Lucasom napravo ale silnejsie timy sa nanho zameraju a tam to bude zas dialnica
proti slabsim timom je lucas stale vyborny, on dopredu vie zahrat, ale nasadit ho na raphinhu s tym ich pressingom bol proste totalny fail.
Stejně bezvýznamný zápas jako v lize - kde jsem velice správně predikoval, že Barca ten náskok skrze svoji slabou mentalitu rychle projede a samozřejmě na to došlo. Dojde taky na to, že ve všech relevantních soutěžích skončí za momentálně slaboučkým Realem a jediné jejich trofeje budou Rodriho GB a dva debakly
Zase cením skromnost, že stačí tak málo Holt provinční klub.
ne asi, teď budou zase 2 týdny na hrušce, myslet si o sobě, jak jsou nej a za měsíc budou brečet, že ztrácí v lize 10 bodů
Taktéž predikuju, že si kokot a jsem si jistý, že se predikce již naplnila.
Araujo včera v soubojích dost dobrý a Lewa taky slušný v kombinaci (což často nebývá).
My máme ty brejky letos fakt smrtonosný, ale bohužel nám to dovolil jenom Real, pak přijde Las Palmas apod a nebudem vědět kudy. Možná to bylo i větší vůlí po vítězství. Na tomhle ale ještě musej nějak zapracovat.
Ano, urcite by nam prospelo mit plan B proti zaparkovanym autobusum, pripadne lehka zmena taktiky.
Videl jsem letos az na jeden zapas vsechny - herne nas smazal Real Sociedad, otevrenou a vyrovnanou partii s nama hrali Betis a Celta. Zbytek jsme byli herne lepsi a pokud jsme ztraceli body, bylo to hlavne kvuli nepromenovani sanci.
typologicky ale zas až tak moc velku variabilitu skratka Flick na lavicke nema. Jemu chýba reálne 2 hráči ktorí by to vedeli oživiť.
Včera velká bída.
Barcelona zaslouženě. Hlavně když jim třeba z vlastního rohu zařídíš nádherný protiútok a jednoduchý gól. To se dá vyhrát těžko s takovou. Ale OK, to se stává.
Co mě ale teda totálně zklamalo, tak že po té červené Szczesnyho (a vlastně hned gólu z toho přímáku) jsem čekal od Realu absolutní džihád a maximální snahu uhrát alespoň nějaký "důstojný" výsledek. Co následovalo, bylo fakt smutné... Pro fanoušky RM teda
Na tu kvalitu rozhodčích ve Španělsku jsme zvyknutý, ale že by bez toho videa nebyla ani ta naše penalta nebo redka pro Sczczcesnyho je taky hodně velkej úlet, když to byly oba jasný zákroky i z horní tribuny.
Szcz teda vůbec jasný nebyl, kontakt tam musel hledat na lupě, protože Želva klasicky jenom zapíchla špičku do trávníku a čekala na kontakt, který příšel jenom tak tak
Bez ohledu na to jestli želva přihrávala nebo ne, bych Scszscsczssznému dal principiálně rudou už jen za to, jak tam šel nohama napřed.
No ten rozhodčí byl večer Stevie Wonder. Navíc takový antiLahoz a žluté měl dávat daleko častějc.
Teď ještě aby se vzpamatoval ten management.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele